Ponedeljak, 27.09.2010.

15:16

Dulić: Država pouzdana i ne vara

Ministar za životnu sredinu i prostorno planiranje Oliver Dulić izjavio da u Srbiji treba izgraditi 50.000 jeftinih stanova. Država ne vara, kaže on.

Izvor: 24 sata

Duliæ: Država pouzdana i ne vara IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

71 Komentari

Sortiraj po:

Matrix

pre 13 godina

E kada već pričate o ceni kvadrata kolika je bila na voždovccu ,ona je išla i do 2000 evra, a koliko se ja sećam rekli su cena kvadrata će koštati čisto onoliko koliko će da iznesu trškovi gradnje,a troškovi gradnje na voždovcu ne iznose više od 1000 evra po kvadratu sa svim participacijama,pitao bi ih gospodina Dulića kome ide onih 300 evra po kvadratu.

Plavi

pre 13 godina

Samo nemojte vise Beograd da unistavate sa lopovskim prenamenama zemljista kojima ste unistili mnoge zelene povrsine,parkove,sume i decija igralista,kao sto je to slucaj po Zvezdari,Mirijevu,Konjarniku,Miljakovcu i dalje,a ovamo bi kao da se ugledate na Bec(gde 50% grada cine zelene povrsine,parkovi i sume).Sramota za koju cete odgovarati kad tad,gospodine ministre unistavanja zivotne sredine i gospodine grdonacelnce Beograda.Zasto se to radi,pa zarad pranja para kriminalaca investitora i zarade sljama koji sebe naziva demokratskim.

Lakoverna

pre 13 godina

To koliko je ova drzava pouzdana znam vrlo dobro i ja i moje komsije koji smo preko grada Beograda kupili socijalno neprofitne stanove krajem prosle godine. Naime, od tada traje nasa golgota po pitanju povracaja PDV-a na koji po zakonu, kao kupci prvog stana,
imamo pravo. Gradska vlast nas je obmanula, pricajuci bajke da cemo ga povratiti za 45dana, poreski sluzbenici
Starog grada nam vredjaju dostojanstvo ii inteligenciju.
Na sve napore da ostvarimo ovo pravo, a obracali smo se velikom broju instanci i odgovornih lica, nismo naisli na razumevanje. Naprotiv!
Razumem da Dulicu trebaju politicki poeni. Medjutim, kada se, osim nas stotinak, bude skupilo svih 2000 nas iz ive grupe prevarenih, plus ovih 5000koje sludjuje, bice to lepa gomila ocajnih i besnih ljudi koja ce stajati ispred Skupstine grada ili u Kneza Milosa i sa pravom traziti oteti novac!
Razmislite dobro! Imamo posla sa prevejanim lazovima.

naval`te narode

pre 13 godina

Evo kako izgleda klasican sukob interesa.
Duliceva gradjevinska firma otima drzavnu imovinu i ako je ta zemlja bila konfiskovana zarad opsteg interesa.
Ovakav objekat nemoze da se legalizuje,a kad pokusaju u 27 marta, nek samo obavesti javnog tuzioca.
Cena kvadrata je previsoka s obzirom da je u pitanju siva faza i nelegalna gradnja.
Upotrebnu dozvolu takodje nemoze da dobije, kao ni centralno grejanje i trafo za EDB.
Pravila su jasna za sve, pa tako i za dulicev dil.
evo tebi ovo gradiliste, a ti meni ustupi svoje, i fifti fifti

Bando zuto-crvena

pre 13 godina

Doci ce i taj dugo cekani 6. oktobar a Vi cete, ali ovaj put zauvek zavrsiti, kao i Vasi predhodnici s kojima trenutno tako uspesno kohabitirate. Srbija se umiriti ne moze.

Bolero

pre 13 godina

Drzava je pouzdana i nevara ali nikako da denacionalizuje gradsko gradjevinsko i poljoprivredno zemljiste u Beogradu i okolini i vrati pravim korisnicima , Dulicu mora da si i ti posten ko ta TVOJA drzava.

a tebe nema 80

pre 13 godina

Prica kaze sledece.


Kad su dosli na vlast 2000 god pola ovih ministara fotelje nije videlo, pa najuriese direktore socijaliste koji su bili 10 god na vlasti. Ti isti socijalisti su vladali 10 god i kroz ratove pokrali ljude. Onda ovi sto dodjose na vlast odluce da ne zavrse hajku na socijaliste i ne strpaju ih u zatvore. Ogromna greska demokrata !!! Oni odma krecu da prodaju drzavnu imovinu (nasu, ustvari vasu imovinu)!!! A kupci
socijalisti i tako u krug. A PARA NIGDE!!!

Laki

pre 13 godina

Socijalni stanovi u centar grada, molim vas. U Knez Mihajlovu ako nije problem.

Nenormalno. Dosta bre trpanja u ovaj grad, više stanovnika imamo nego ostatak Srbije.

Dusan Silni

pre 13 godina

Ma dokle bre Beograd,gradite male fabrike po selima srbije i male zgrade baš po tim selima,ostavite se Beograda neka živi svoj život. Investiraće u njemu oni koji smatraju da nemaju druge šanse.Naučite već jednom nešto od razvijene evrope ljudi.Pa Srbija je toliko mala dasu sve jevtine lokaci je bilo gde raj za buduće vla snike manjih fabrika.

možda nekada

pre 13 godina

LJudi, ima li Dulić nekoga da mu kaže da se ne pojavljuje u medijima zato što svako njegovo pojavljivanje izaziva takvu buru negodovanja bez obzira o kojoj se izjavi radi.To sigurno svi vide koji prate medije gde su moguće reakcije čitalaca.Tačno je da je napravio haos u državi sa izmenama Zakona o gradnji i ostalim uredbama po modelu Uga Čaveza , ali nije naravno on jedini krivac i jedini nestručan koji je baratao sa izuzetno složenom materijom kao što je građevina.On i njegovi saradnici kao bumbari u zatvorenoj tegli tumaraju u poslednjih godinu dana sa nadom da će pronaći put izlaska a to njihovo beznađe košta celu naciju zato što je zemljište početak svih početaka.I dalje domaći i inostrani investitori čekaju da država počne stvarati ambijentalne uslove za novostvorene vrednosti, a što je većina zemalja u našem okruženju već uradila.I na kraju komentar vezan za stručnost dotičnog ministra i konstatacija: u poslednjih Dvadesetak godina nekoliko hiljada pametnih i kvalitetnih ljudi distancira se od svih problema koje imamo.Zašto ??

Zemun

pre 13 godina

Drzava ne vara, da malo morgen, sto bi rekao cika Sloba.
E, zao mi je sto sam se smrzavala setajuci 1996/1997, a jos vise mi je zao sto uopste izadjoh na izbore 2000.
Dragog kolege secam se sa studija, kad je shvatio da od medicine nema vajde, pa se bacio u politiku. Ni 1993. ni 2000. nisam pomislila na odlazak iz zemlje, a sad im dajem jos godinu dana i ja odo. Tamo negde daleko, pa i ako me budu varali, bar cu biti neko ko nije rodjen tu, jer mi je dosta da me varaju u rodjenoj zemlji.

Svetozar

pre 13 godina

Dulicu na tudjem i vec jednom pokradenom zemljistu zidate i Vi to veoma dobro znate ali po drugi put pljackate vec jednom opljackane ljude pa -ovo je svakom postenom dovoljno da zna sta da misli o Vama kao o ljudskom bicu. Kao i svi politicari, mislite da nikada nece doci dan kada ce se ispitivati poreklo imovine svima pa i vama politicarima za poslednjih 100 godina. Svaka postena porodica ce uvek moci da dokaze poreklo svakog dinara a za akve koji zidaju na tudjem bas i nisam siguran. Sad Vi opet mislite da je to daleko. Blize je nego sto mislite Ministre.

Na zapadu nista novo

pre 13 godina

Tako ti je to kada je lekar ministar za životnu sredinu i prostorno planiranje. A automehanicari su zubari, a ekonomisti su istoricari, a istoricari su pravnici, a pravnici su ekonomisti. Svi sve znaju.

gladius

pre 13 godina

Urbaniak, svaka čast na komentaru, upravo su to pitanja koja trebaju postaviti. Ali samo u slučaju kada je izvesno da će do te izgradnje doći... Kad je demagogija u pitanju, onda ko te pita...

Sim

pre 13 godina

@dobar vam dam kako kakve veze ima Dulic sa gradjevinom ? pa covek ima gradjevinsku firmu koja pravi stanove po celoj Vojvodini (mozda i sire). Pa sta mislis ko ce tih 5000... stanova da izgradi ?
I nije pitanje da li je 1290 evra puno ili ne, slazem se da nije samo mi nije jasno kako to misli da ce to biti stanovi za porodice koje primau prosecnu platu... mada zavisi i sta mu dodje ta prosecna plata, jel to ona po statistici ili stvarno prosecna plata ?!

srem

pre 13 godina

Molim novinare B92 da nas udostoje i duliceve izjave budu u video zapisu ,da ga odmah uvrstimo na web smeh do suza.
Da od blama iy kuce vise ne izlazi.
Ovo pisano i nije toliko zabavno, posto je rekao da su svi stanovi gotovo rasprodati.
Lepo sam rekao da cu ja utopiti 100 000 tona cvaraka pre nego ti stanove,a nisi mi verovao

psiholoski jasno

pre 13 godina

Kakva je to država kad njen ministar mora da naglasi da ona ne vara?!

Psihološka analiza izjave: svako preterano potenciranje, naglašavanje, isticanje (država ne vara)upravo ukazuje na suprotno (država vara).

U prevodu: nakon ovakve izjave savetujem svim potencijalnim kupcima da širom otvore oči ako se usude da uđu u kupovinu. Verovatnoća da to izađe na dobro je skoro nikakva.

Partizanovac

pre 13 godina

Не знам како Оливер доживљава државу... Ја je увек замишљам као неког дрског човека коме би радо ударио шамар...

Flea

pre 13 godina

Ahahahahahahahahaaaaaaaaa...
U jbt, od ovoga može da se rikne!
Pa država je najveći generator krize i dužnik!
Dok PDV naplaćuje po ispostavljanju faktura a ne po naplati iste, svoje dugove ne namiruju ni posle 6 meseci zakašnjenja!!!

Nenad

pre 13 godina

Ja ponekad kada slusam nase politicare pomisljm da mi ne zivimo u istoj drzavi!
Blagostanje,investicije samo sto nam neprelia iz dzepa kao vreme Ante Markovica.Onda ja zovnem moje kosije i kolege da vidim da li i oni zive bedno kao ja i dobijem odgovor.Juce mi je jedan kolega trazio 1.500 Eur na zajam ..... iskreno sam ga pitao sta idemo da ukrademo.Hteo sam pomoci!Pa ja 1.500 eur nisam video ima jedno 3 g. dobre a mislim da necu ih videti makar jos 5 godina!

Mali Marko

pre 13 godina

A sta ima novo u Dulic-gradu ( Subotici ) ?
Ko tamo gradi ?
DG ?


Nije li to sukob intresa ?
Ne?
aaaaa,... pa da, vi ste ortoped

DeSoke

pre 13 godina

...pa dobro je i rekao chowa... drzava STVARNO ne vara, to rade ljudi koji ovu drzavu predstavljaju i vode (cast izuzecima)... a sto razni ministri rade posao iz drugih (ne svojih) ministarstava - to je posebna prica... eto, malo imam vremena pa da ne nabrajam bas sada... :)

dobar vam dam

pre 13 godina

Ti predstavljas drzavu kao ministar i varas samim tim sto nisi kvalifikovan za to ministarsvo. Covece kakve ti veze imas sa gradjevinom! ****!

sassa

pre 13 godina

Ovaj ministar je totalna neznalica. Ali mu treba odati priznanje za Zakon o prostornom planiranju i Uredbu kojom poklanja drzavno tajkunima! Tu se pokazao da zna posao, samo sto ga ne radi u korist gradjana srbije vec pojedinaca koji ga finansiraju.

Cika Denis

pre 13 godina

AAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH... Pa ovo je jedan od najsmehotresnijih intervjua koji sam procitao sa posebnim akcentom na naslov :D

Zoran-Nemac

pre 13 godina

Sta reci nego jos jedno unizu razocarenja ovih "pameti"!
Uvek se pitam,kako mogu ovako be zdusno da lazu i varaju a da pritom nemaju ni grizu savesti?!
Pre 22g sam otuda otisao,a sta
nje sve losije i znam NEMA POVRATKA! Das wars!

aleksandra

pre 13 godina

2004 nov stan i to solidan, profitni, ne drzavni kod hotela YU - kvadrat 1000 evra , a investitor bio zadovoljan. Sta se od tad promenilo da kada drzava zida *jeftino* ne moze ispod 1300. Bas me zanima kako ce se ovo zavrsiti

radiohead

pre 13 godina

"niko ne seća da su stanovi na Voždovcu bili 1.600 i 1.700 evra, nego sada pitaju da li je ovo jeftino."

molim nekog od savetnika doticnog ministra da ga uputi u cikluse cena, zeludac mi se okrece od njegove sirove ignorantnosti...

dilan dog

pre 13 godina

Stvarno ne znam koga farba ovaj nabedjeni strucnjak za sve. Imam ozbiljne stomacne probleme kada ga vidim u medijima.Pa nek mi objasni neko kako je jeftin kvadrat 1290 evra u "sirem centru Beograda". Pa iza kasarne na Vozdovcu su kukuruzi i njive. Gradjevinski kvadrat ove vrste stanova nije vise od 500 evra, ne razumem gde ode jos 900. Opet promocija preko grbace gradjana.I dokle ce bre ovi kromanjonci da prosipaju pamet.

Braca Dalton

pre 13 godina

Oljica je u pravu.Sigurni krediti,stabilan kurs,visok standard,vrhunsko zdravstveno osiguranje,kvalitetno skolstvo.Sve su to odlike jedne uredjene,domacinske drzave u koju svi zitelji imaju puno poverenje.E,tu sad nastaje problem,ne zove se Srbija.Ime joj je FINSKA.Nego,dragi kolega drzi se ti imobilizacija i repozicija.Inace cete ovi stari prevaranti totalno izluksirati.Dulek begaj.

Boris

pre 13 godina

Kakva demagogija!
Znaci,posto drzava nije sposobna da donese odgovarajuce propise i zakone, da zastiti investitore i gradjane, onda ce da zida.
Doneli ste zakon olaniranju i iygradnji koji je zaustavio gardnju, asad pricate kako ste posteni.
Sramota, sto rece onaj Popovic, nece nas primiti u EU narednih dvadeset godina, ali samo zbog nas.
Neka nam kaze ministar u kojoj to zemlji drzava gradi 50000 stanova!
To bi bilo isto kao da Dacic kaze da posto ima mnogo kriminala,gradjanima bi bilo najbolje da ne izlaze iz kuce.

ljiljana

pre 13 godina

Država ne vara -kaže ON! Državu čine ljudi koji je predstavljaju službeno i privatno. Država je sama po sebi pojam i ona ne može da vara. Varate vi legitimni predstavnci vlasti jadne zemlje Srbije,kojoj ste odavno urušili ugled, što bi rekao Đilas "ozbiljne", države. Narod ste vašom politikom i ekonomijom naveli da varucka,kraducka ..što ono reče V.Ilić.

Kontras

pre 13 godina

"Jako važno je da je država pouzdan investitor."

Kakav crni investitor, cije pare ona to "investira"? Za stanove na Vozdovcu najavljeno je da ce se traziti 5% avans (u oktobru 2010), a ostatak na kredit koji mora biti realizovan u roku od 3 meseca (decembar 2010). A zgrade ce biti gotove u leto 2012...znaci opet se gradi parama gradjana.

Sve je ovo jedna lepa predizborna namestaljka.

SLOBO, VRATI SE, SVE TI JE OPROSTENO...

Amos

pre 13 godina

Ovaj Dulic je potpuno izgubio kompas. Mozda je prerano usao u politiku pa nije imao vremena da nauci kako se mazu oci biracima?
Cemu onoliki kursevi, suboticke otvorene skole demokratije i tome slicno?? :)))
Neces ti potrajati na vlasti ako podhitno ne krenes da se uvlacis biracima mnogo pametnije, npr kao Mrka ili Ceda.

Marija

pre 13 godina

Samo zbog ove izjave, u Americi bi od Dulica, preko Tadica, pa sve do Baneta Ivkovica, svi zavrsili na dozivotnoj robiji za organizovani kriminal. Tamo je potrebno utvrditi i motive, pored ociglednih dokaza, da bi se utvrdila necija krivica. Vise je nego jasno da u zadnjih 20 godina, u Srbiji i niej bilo nikakvih privatizacija, niti stvaranja slobodnog trzista vec je sve, apsolutno sve, a narocito izgradnja i trziste nekretnina bilo i jos uvek pod kontrolom sluzbi bezbednosti tj. partija. Istih onih koje sada nesmetnao kontrolisu i ovaj moj komentar, ako ga uopste budete odobrili. Cela ova druzina ima neskrivenu nameru, sve ove godine, da odrzi monopol kako bi samo oni mogli da rade i da se bogate, i pri tome ih nije bilo briga sto su svesno i nemreno podrzavali kontrolisani haos, kako bi stvorili laznu sliku po sisetmu: nista ovo trziste, demokratija, privatizacija... ne valjaju, samo je komunizam (sve pod kontrolom partije), najoblji na svetu i tu ste najsigurniji.

Neshha

pre 13 godina

********

Drzava ne vara? Hahahahaha....

Pa cim gradi stanove na lokaciji na kojoj jos nisu sredjeni imovinsko pravni odnosi sa starim vlasnicima parcela, onda drzava itekako vara....

Siroti Srbin je pleonazam

pre 13 godina

Ako državu ne košta ništa zemljište, onda bi kvadrat stana u Beogradu i na primer u Lebanu trebalo da košta isto, ako ne i jeftinije u Beogradu.Ljudi, pa 1.300€ je preskupo, 650€ je realna cena. Jedino ako u tih 1.300€ nije uračunato i to da se od tih para izgrade stanovi vojnih lica na istoj lokaciji, pa neko dobije džabe, a neko plati komšiji stan.

Nikola

pre 13 godina

I oni ove cene pravdaju time sto nece moj stan da prodaju jos nekom? Kakvi bednici. Dakle, pitanje je prosto. Da li, i koliko drzava zaradjuje od ovog posla, i koliko puta vise zaradjuje izvodjac nego inace.

Urbaniak

pre 13 godina

Ovaj lekar je, neverovatan. Drzava ne vara? A stara devizna stednja, a piramidalne banke, a hiperinflacija, a rasprodaja i krcmljenje svega sto u privredi i industriji iole vredi?
Nazalost svih nas, najveci kradljivac je upravo drzava, zato i tavorimo decenijama. A ovo oko stanova. Imali pedijatar ideju:
Kako ce tih 15-20 hiljada potencijalnih stanara da ulaze i izlaze iz tog naselja? Okolne saobracajnice su vec sada zagusene.
Da li kanalizaciona mreza u tom kraju moze da prihvati dodatno opetercenje bez ozbiljnih ulaganja u podizanje kapaciteta?
Koji sistem za grejanje se koristiti? Centralno? Odakle? Da li toplane u tom delu grada imaju kapaciteta za ovako nesto? Zasebna kotlarnica na gas? U tom slucaju da li se radi studija uticaja na zivotnu sredinu.
Koje firme projektuju?
Ko su izvodjaci radova?
Koji su i odakle materijali koji se koriste u gradnji?
Ima mnogo drugih pitanja na koja niko ne daje konkretne odgovore. Svi vrte cenu po kvadratu, a niko da pokaze kompletan arhitektonsko-masinksko-elektro projekat naselja i tako javno prikaze sta je to sto hoce da sklepaju.

potencijalni_kupac

pre 13 godina

a jel mozete vi da garantujete da ce u tim jevtinim stanovima instalacije biti ispravne 20 godina, plocice stajati na mestu bar 3 godine, da ce imati dobru zvucnu i toplotnu izolaciju, da ce interfon raditi, da ce liftovi raditi, da ce biti i parking i igraliste uz zgradu?

država, ili Država?

pre 13 godina

Država ne vara?
Preporučio bih svima koji su zainteresovani za kupovinu "jeftinog" stana na Voždovcu da, ipak, malo provere šta kupuju.
Zemljište na kome je nekada davno izgrađena kasarna "4. juli", i, koju je, tako velikodušno, Ministarstvo odbrane ustupilo Vladi Srbije, uopšte nije vlasništvo Vojske (ili Ministarstva). To zemljište je oteto (nacionalizovano), i samim tim Država ne može da "ustupa", ili poklanja, nešto što nije njeno.
Vlasnici otetog zemljišta će kad-tad pokušati da od Države (koja ne vara) povrate svoju imovinu. Ukoliko je tačno da su neki postupci već pokrenuti (nisam siguran, ali se verovatno može proveriti), te novoizgrađene "jeftine" stanove neće biti moguće uknjižiti (osim ukoliko, po običaju, Država ne odluči da zaobiđe zakon).
Inače, u Beogradu je moguće uknjižiti stan mimo svih zakona i propisa, sa manjkavom dokumentacijom, kakvu nigde u Srbiji ne bi prihvatili. Al' valjda moraju da zarade nešto i investitori, i agencije, i banke, i advokati, i sudovi...

Folirant

pre 13 godina

Drzava ozbiljna i nevara,a zemljisne knjige?
Dulicu mozes da se reklamiras koliko ti je volja, ali vlasnici parcela postoje.
Po zakonima ako vojska vise nema potrebe,dakle prestaje javni interes, imovina mora biti vracena u onakvom stanju u kakvom je konfiskovano.
Nemoze niko da tvrdi i kaze kad je mogla vojska, mogu i JA!
Dulicu, ovakve stanove gradis na crno, a to podleze krivicnoj odgovornosti koliko se ja razumem u STRAZBUR

Vladan Jova

pre 13 godina

Početak gradnje Belvila je bombastično najavljivan sa cenama po kvadratu od 831-899 EUR po kvadradu zbog toga što se država odrekla svih taksi kako bi mladi bračni parovi mogli po povoljnim uslovima da kupe stan. Pogledajte novin od 2006 godine i videćete da sam u pravu. Danas 2010 godine cena stana u Belvilu je iako su stanovi krš nad krševima 1900 EUR za metar kvadratni. Ne laže država narod g-dine Duliću????? Ko mi ukrade na kursnim razlikama 30% od plate od oktobra 2008 godine??? Ko mi svaki dan diže cene da bi mogao da se besplatno vozi i uživa sve privilegije g-dine Duliću? Vi i cela vlada ove napaćene Srbije. Kada sve analiziram znam da je cela stvar sa stanovima u bivšoj kasarni 4 jul marketing radi kupovine još kojeg meseca na vlasti a i sada g-dine Duliću u neposrednoj blizini tog famoznog "jeftinog" pro future naselja ima stanova po ceni od 1300 EUr koliko projektujete cenu pa gde je onda povoljnost za građane?? Nema je sve je to bombastičan marketing. da ste želelli dobro građanima izašli bi sa jednim lakim jednostavnim zakonom o planiranju i izgradnji a ne sa usvojenim rugobatnim koji traži nekih 5-6 dozvola do gradnje pa je sve u Srbiji zamrlo! Čudno da nije zbog prodaje stanova u Belvilu. Ne vara država možda ali tako deluje sve na prevaru g-dine Duliću.

Siroti Srbin je pleonazam

pre 13 godina

Ako državu ne košta ništa zemljište, onda bi kvadrat stana u Beogradu i na primer u Lebanu trebalo da košta isto, ako ne i jeftinije u Beogradu.Ljudi, pa 1.300€ je preskupo, 650€ je realna cena. Jedino ako u tih 1.300€ nije uračunato i to da se od tih para izgrade stanovi vojnih lica na istoj lokaciji, pa neko dobije džabe, a neko plati komšiji stan.

Urbaniak

pre 13 godina

Ovaj lekar je, neverovatan. Drzava ne vara? A stara devizna stednja, a piramidalne banke, a hiperinflacija, a rasprodaja i krcmljenje svega sto u privredi i industriji iole vredi?
Nazalost svih nas, najveci kradljivac je upravo drzava, zato i tavorimo decenijama. A ovo oko stanova. Imali pedijatar ideju:
Kako ce tih 15-20 hiljada potencijalnih stanara da ulaze i izlaze iz tog naselja? Okolne saobracajnice su vec sada zagusene.
Da li kanalizaciona mreza u tom kraju moze da prihvati dodatno opetercenje bez ozbiljnih ulaganja u podizanje kapaciteta?
Koji sistem za grejanje se koristiti? Centralno? Odakle? Da li toplane u tom delu grada imaju kapaciteta za ovako nesto? Zasebna kotlarnica na gas? U tom slucaju da li se radi studija uticaja na zivotnu sredinu.
Koje firme projektuju?
Ko su izvodjaci radova?
Koji su i odakle materijali koji se koriste u gradnji?
Ima mnogo drugih pitanja na koja niko ne daje konkretne odgovore. Svi vrte cenu po kvadratu, a niko da pokaze kompletan arhitektonsko-masinksko-elektro projekat naselja i tako javno prikaze sta je to sto hoce da sklepaju.

Kontras

pre 13 godina

"Jako važno je da je država pouzdan investitor."

Kakav crni investitor, cije pare ona to "investira"? Za stanove na Vozdovcu najavljeno je da ce se traziti 5% avans (u oktobru 2010), a ostatak na kredit koji mora biti realizovan u roku od 3 meseca (decembar 2010). A zgrade ce biti gotove u leto 2012...znaci opet se gradi parama gradjana.

Sve je ovo jedna lepa predizborna namestaljka.

SLOBO, VRATI SE, SVE TI JE OPROSTENO...

Neshha

pre 13 godina

********

Drzava ne vara? Hahahahaha....

Pa cim gradi stanove na lokaciji na kojoj jos nisu sredjeni imovinsko pravni odnosi sa starim vlasnicima parcela, onda drzava itekako vara....

Vladan Jova

pre 13 godina

Početak gradnje Belvila je bombastično najavljivan sa cenama po kvadratu od 831-899 EUR po kvadradu zbog toga što se država odrekla svih taksi kako bi mladi bračni parovi mogli po povoljnim uslovima da kupe stan. Pogledajte novin od 2006 godine i videćete da sam u pravu. Danas 2010 godine cena stana u Belvilu je iako su stanovi krš nad krševima 1900 EUR za metar kvadratni. Ne laže država narod g-dine Duliću????? Ko mi ukrade na kursnim razlikama 30% od plate od oktobra 2008 godine??? Ko mi svaki dan diže cene da bi mogao da se besplatno vozi i uživa sve privilegije g-dine Duliću? Vi i cela vlada ove napaćene Srbije. Kada sve analiziram znam da je cela stvar sa stanovima u bivšoj kasarni 4 jul marketing radi kupovine još kojeg meseca na vlasti a i sada g-dine Duliću u neposrednoj blizini tog famoznog "jeftinog" pro future naselja ima stanova po ceni od 1300 EUr koliko projektujete cenu pa gde je onda povoljnost za građane?? Nema je sve je to bombastičan marketing. da ste želelli dobro građanima izašli bi sa jednim lakim jednostavnim zakonom o planiranju i izgradnji a ne sa usvojenim rugobatnim koji traži nekih 5-6 dozvola do gradnje pa je sve u Srbiji zamrlo! Čudno da nije zbog prodaje stanova u Belvilu. Ne vara država možda ali tako deluje sve na prevaru g-dine Duliću.

Marija

pre 13 godina

Samo zbog ove izjave, u Americi bi od Dulica, preko Tadica, pa sve do Baneta Ivkovica, svi zavrsili na dozivotnoj robiji za organizovani kriminal. Tamo je potrebno utvrditi i motive, pored ociglednih dokaza, da bi se utvrdila necija krivica. Vise je nego jasno da u zadnjih 20 godina, u Srbiji i niej bilo nikakvih privatizacija, niti stvaranja slobodnog trzista vec je sve, apsolutno sve, a narocito izgradnja i trziste nekretnina bilo i jos uvek pod kontrolom sluzbi bezbednosti tj. partija. Istih onih koje sada nesmetnao kontrolisu i ovaj moj komentar, ako ga uopste budete odobrili. Cela ova druzina ima neskrivenu nameru, sve ove godine, da odrzi monopol kako bi samo oni mogli da rade i da se bogate, i pri tome ih nije bilo briga sto su svesno i nemreno podrzavali kontrolisani haos, kako bi stvorili laznu sliku po sisetmu: nista ovo trziste, demokratija, privatizacija... ne valjaju, samo je komunizam (sve pod kontrolom partije), najoblji na svetu i tu ste najsigurniji.

dobar vam dam

pre 13 godina

Ti predstavljas drzavu kao ministar i varas samim tim sto nisi kvalifikovan za to ministarsvo. Covece kakve ti veze imas sa gradjevinom! ****!

država, ili Država?

pre 13 godina

Država ne vara?
Preporučio bih svima koji su zainteresovani za kupovinu "jeftinog" stana na Voždovcu da, ipak, malo provere šta kupuju.
Zemljište na kome je nekada davno izgrađena kasarna "4. juli", i, koju je, tako velikodušno, Ministarstvo odbrane ustupilo Vladi Srbije, uopšte nije vlasništvo Vojske (ili Ministarstva). To zemljište je oteto (nacionalizovano), i samim tim Država ne može da "ustupa", ili poklanja, nešto što nije njeno.
Vlasnici otetog zemljišta će kad-tad pokušati da od Države (koja ne vara) povrate svoju imovinu. Ukoliko je tačno da su neki postupci već pokrenuti (nisam siguran, ali se verovatno može proveriti), te novoizgrađene "jeftine" stanove neće biti moguće uknjižiti (osim ukoliko, po običaju, Država ne odluči da zaobiđe zakon).
Inače, u Beogradu je moguće uknjižiti stan mimo svih zakona i propisa, sa manjkavom dokumentacijom, kakvu nigde u Srbiji ne bi prihvatili. Al' valjda moraju da zarade nešto i investitori, i agencije, i banke, i advokati, i sudovi...

Boris

pre 13 godina

Kakva demagogija!
Znaci,posto drzava nije sposobna da donese odgovarajuce propise i zakone, da zastiti investitore i gradjane, onda ce da zida.
Doneli ste zakon olaniranju i iygradnji koji je zaustavio gardnju, asad pricate kako ste posteni.
Sramota, sto rece onaj Popovic, nece nas primiti u EU narednih dvadeset godina, ali samo zbog nas.
Neka nam kaze ministar u kojoj to zemlji drzava gradi 50000 stanova!
To bi bilo isto kao da Dacic kaze da posto ima mnogo kriminala,gradjanima bi bilo najbolje da ne izlaze iz kuce.

Amos

pre 13 godina

Ovaj Dulic je potpuno izgubio kompas. Mozda je prerano usao u politiku pa nije imao vremena da nauci kako se mazu oci biracima?
Cemu onoliki kursevi, suboticke otvorene skole demokratije i tome slicno?? :)))
Neces ti potrajati na vlasti ako podhitno ne krenes da se uvlacis biracima mnogo pametnije, npr kao Mrka ili Ceda.

radiohead

pre 13 godina

"niko ne seća da su stanovi na Voždovcu bili 1.600 i 1.700 evra, nego sada pitaju da li je ovo jeftino."

molim nekog od savetnika doticnog ministra da ga uputi u cikluse cena, zeludac mi se okrece od njegove sirove ignorantnosti...

ljiljana

pre 13 godina

Država ne vara -kaže ON! Državu čine ljudi koji je predstavljaju službeno i privatno. Država je sama po sebi pojam i ona ne može da vara. Varate vi legitimni predstavnci vlasti jadne zemlje Srbije,kojoj ste odavno urušili ugled, što bi rekao Đilas "ozbiljne", države. Narod ste vašom politikom i ekonomijom naveli da varucka,kraducka ..što ono reče V.Ilić.

potencijalni_kupac

pre 13 godina

a jel mozete vi da garantujete da ce u tim jevtinim stanovima instalacije biti ispravne 20 godina, plocice stajati na mestu bar 3 godine, da ce imati dobru zvucnu i toplotnu izolaciju, da ce interfon raditi, da ce liftovi raditi, da ce biti i parking i igraliste uz zgradu?

Braca Dalton

pre 13 godina

Oljica je u pravu.Sigurni krediti,stabilan kurs,visok standard,vrhunsko zdravstveno osiguranje,kvalitetno skolstvo.Sve su to odlike jedne uredjene,domacinske drzave u koju svi zitelji imaju puno poverenje.E,tu sad nastaje problem,ne zove se Srbija.Ime joj je FINSKA.Nego,dragi kolega drzi se ti imobilizacija i repozicija.Inace cete ovi stari prevaranti totalno izluksirati.Dulek begaj.

Folirant

pre 13 godina

Drzava ozbiljna i nevara,a zemljisne knjige?
Dulicu mozes da se reklamiras koliko ti je volja, ali vlasnici parcela postoje.
Po zakonima ako vojska vise nema potrebe,dakle prestaje javni interes, imovina mora biti vracena u onakvom stanju u kakvom je konfiskovano.
Nemoze niko da tvrdi i kaze kad je mogla vojska, mogu i JA!
Dulicu, ovakve stanove gradis na crno, a to podleze krivicnoj odgovornosti koliko se ja razumem u STRAZBUR

Zoran-Nemac

pre 13 godina

Sta reci nego jos jedno unizu razocarenja ovih "pameti"!
Uvek se pitam,kako mogu ovako be zdusno da lazu i varaju a da pritom nemaju ni grizu savesti?!
Pre 22g sam otuda otisao,a sta
nje sve losije i znam NEMA POVRATKA! Das wars!

Nikola

pre 13 godina

I oni ove cene pravdaju time sto nece moj stan da prodaju jos nekom? Kakvi bednici. Dakle, pitanje je prosto. Da li, i koliko drzava zaradjuje od ovog posla, i koliko puta vise zaradjuje izvodjac nego inace.

možda nekada

pre 13 godina

LJudi, ima li Dulić nekoga da mu kaže da se ne pojavljuje u medijima zato što svako njegovo pojavljivanje izaziva takvu buru negodovanja bez obzira o kojoj se izjavi radi.To sigurno svi vide koji prate medije gde su moguće reakcije čitalaca.Tačno je da je napravio haos u državi sa izmenama Zakona o gradnji i ostalim uredbama po modelu Uga Čaveza , ali nije naravno on jedini krivac i jedini nestručan koji je baratao sa izuzetno složenom materijom kao što je građevina.On i njegovi saradnici kao bumbari u zatvorenoj tegli tumaraju u poslednjih godinu dana sa nadom da će pronaći put izlaska a to njihovo beznađe košta celu naciju zato što je zemljište početak svih početaka.I dalje domaći i inostrani investitori čekaju da država počne stvarati ambijentalne uslove za novostvorene vrednosti, a što je većina zemalja u našem okruženju već uradila.I na kraju komentar vezan za stručnost dotičnog ministra i konstatacija: u poslednjih Dvadesetak godina nekoliko hiljada pametnih i kvalitetnih ljudi distancira se od svih problema koje imamo.Zašto ??

Dusan Silni

pre 13 godina

Ma dokle bre Beograd,gradite male fabrike po selima srbije i male zgrade baš po tim selima,ostavite se Beograda neka živi svoj život. Investiraće u njemu oni koji smatraju da nemaju druge šanse.Naučite već jednom nešto od razvijene evrope ljudi.Pa Srbija je toliko mala dasu sve jevtine lokaci je bilo gde raj za buduće vla snike manjih fabrika.

Laki

pre 13 godina

Socijalni stanovi u centar grada, molim vas. U Knez Mihajlovu ako nije problem.

Nenormalno. Dosta bre trpanja u ovaj grad, više stanovnika imamo nego ostatak Srbije.

Na zapadu nista novo

pre 13 godina

Tako ti je to kada je lekar ministar za životnu sredinu i prostorno planiranje. A automehanicari su zubari, a ekonomisti su istoricari, a istoricari su pravnici, a pravnici su ekonomisti. Svi sve znaju.

Bolero

pre 13 godina

Drzava je pouzdana i nevara ali nikako da denacionalizuje gradsko gradjevinsko i poljoprivredno zemljiste u Beogradu i okolini i vrati pravim korisnicima , Dulicu mora da si i ti posten ko ta TVOJA drzava.

Zemun

pre 13 godina

Drzava ne vara, da malo morgen, sto bi rekao cika Sloba.
E, zao mi je sto sam se smrzavala setajuci 1996/1997, a jos vise mi je zao sto uopste izadjoh na izbore 2000.
Dragog kolege secam se sa studija, kad je shvatio da od medicine nema vajde, pa se bacio u politiku. Ni 1993. ni 2000. nisam pomislila na odlazak iz zemlje, a sad im dajem jos godinu dana i ja odo. Tamo negde daleko, pa i ako me budu varali, bar cu biti neko ko nije rodjen tu, jer mi je dosta da me varaju u rodjenoj zemlji.

Svetozar

pre 13 godina

Dulicu na tudjem i vec jednom pokradenom zemljistu zidate i Vi to veoma dobro znate ali po drugi put pljackate vec jednom opljackane ljude pa -ovo je svakom postenom dovoljno da zna sta da misli o Vama kao o ljudskom bicu. Kao i svi politicari, mislite da nikada nece doci dan kada ce se ispitivati poreklo imovine svima pa i vama politicarima za poslednjih 100 godina. Svaka postena porodica ce uvek moci da dokaze poreklo svakog dinara a za akve koji zidaju na tudjem bas i nisam siguran. Sad Vi opet mislite da je to daleko. Blize je nego sto mislite Ministre.

a tebe nema 80

pre 13 godina

Prica kaze sledece.


Kad su dosli na vlast 2000 god pola ovih ministara fotelje nije videlo, pa najuriese direktore socijaliste koji su bili 10 god na vlasti. Ti isti socijalisti su vladali 10 god i kroz ratove pokrali ljude. Onda ovi sto dodjose na vlast odluce da ne zavrse hajku na socijaliste i ne strpaju ih u zatvore. Ogromna greska demokrata !!! Oni odma krecu da prodaju drzavnu imovinu (nasu, ustvari vasu imovinu)!!! A kupci
socijalisti i tako u krug. A PARA NIGDE!!!

Lakoverna

pre 13 godina

To koliko je ova drzava pouzdana znam vrlo dobro i ja i moje komsije koji smo preko grada Beograda kupili socijalno neprofitne stanove krajem prosle godine. Naime, od tada traje nasa golgota po pitanju povracaja PDV-a na koji po zakonu, kao kupci prvog stana,
imamo pravo. Gradska vlast nas je obmanula, pricajuci bajke da cemo ga povratiti za 45dana, poreski sluzbenici
Starog grada nam vredjaju dostojanstvo ii inteligenciju.
Na sve napore da ostvarimo ovo pravo, a obracali smo se velikom broju instanci i odgovornih lica, nismo naisli na razumevanje. Naprotiv!
Razumem da Dulicu trebaju politicki poeni. Medjutim, kada se, osim nas stotinak, bude skupilo svih 2000 nas iz ive grupe prevarenih, plus ovih 5000koje sludjuje, bice to lepa gomila ocajnih i besnih ljudi koja ce stajati ispred Skupstine grada ili u Kneza Milosa i sa pravom traziti oteti novac!
Razmislite dobro! Imamo posla sa prevejanim lazovima.

psiholoski jasno

pre 13 godina

Kakva je to država kad njen ministar mora da naglasi da ona ne vara?!

Psihološka analiza izjave: svako preterano potenciranje, naglašavanje, isticanje (država ne vara)upravo ukazuje na suprotno (država vara).

U prevodu: nakon ovakve izjave savetujem svim potencijalnim kupcima da širom otvore oči ako se usude da uđu u kupovinu. Verovatnoća da to izađe na dobro je skoro nikakva.

Partizanovac

pre 13 godina

Не знам како Оливер доживљава државу... Ја je увек замишљам као неког дрског човека коме би радо ударио шамар...

naval`te narode

pre 13 godina

Evo kako izgleda klasican sukob interesa.
Duliceva gradjevinska firma otima drzavnu imovinu i ako je ta zemlja bila konfiskovana zarad opsteg interesa.
Ovakav objekat nemoze da se legalizuje,a kad pokusaju u 27 marta, nek samo obavesti javnog tuzioca.
Cena kvadrata je previsoka s obzirom da je u pitanju siva faza i nelegalna gradnja.
Upotrebnu dozvolu takodje nemoze da dobije, kao ni centralno grejanje i trafo za EDB.
Pravila su jasna za sve, pa tako i za dulicev dil.
evo tebi ovo gradiliste, a ti meni ustupi svoje, i fifti fifti

Flea

pre 13 godina

Ahahahahahahahahaaaaaaaaa...
U jbt, od ovoga može da se rikne!
Pa država je najveći generator krize i dužnik!
Dok PDV naplaćuje po ispostavljanju faktura a ne po naplati iste, svoje dugove ne namiruju ni posle 6 meseci zakašnjenja!!!

Mali Marko

pre 13 godina

A sta ima novo u Dulic-gradu ( Subotici ) ?
Ko tamo gradi ?
DG ?


Nije li to sukob intresa ?
Ne?
aaaaa,... pa da, vi ste ortoped

srem

pre 13 godina

Molim novinare B92 da nas udostoje i duliceve izjave budu u video zapisu ,da ga odmah uvrstimo na web smeh do suza.
Da od blama iy kuce vise ne izlazi.
Ovo pisano i nije toliko zabavno, posto je rekao da su svi stanovi gotovo rasprodati.
Lepo sam rekao da cu ja utopiti 100 000 tona cvaraka pre nego ti stanove,a nisi mi verovao

aleksandra

pre 13 godina

2004 nov stan i to solidan, profitni, ne drzavni kod hotela YU - kvadrat 1000 evra , a investitor bio zadovoljan. Sta se od tad promenilo da kada drzava zida *jeftino* ne moze ispod 1300. Bas me zanima kako ce se ovo zavrsiti

Cika Denis

pre 13 godina

AAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH... Pa ovo je jedan od najsmehotresnijih intervjua koji sam procitao sa posebnim akcentom na naslov :D

Bando zuto-crvena

pre 13 godina

Doci ce i taj dugo cekani 6. oktobar a Vi cete, ali ovaj put zauvek zavrsiti, kao i Vasi predhodnici s kojima trenutno tako uspesno kohabitirate. Srbija se umiriti ne moze.

Plavi

pre 13 godina

Samo nemojte vise Beograd da unistavate sa lopovskim prenamenama zemljista kojima ste unistili mnoge zelene povrsine,parkove,sume i decija igralista,kao sto je to slucaj po Zvezdari,Mirijevu,Konjarniku,Miljakovcu i dalje,a ovamo bi kao da se ugledate na Bec(gde 50% grada cine zelene povrsine,parkovi i sume).Sramota za koju cete odgovarati kad tad,gospodine ministre unistavanja zivotne sredine i gospodine grdonacelnce Beograda.Zasto se to radi,pa zarad pranja para kriminalaca investitora i zarade sljama koji sebe naziva demokratskim.

sassa

pre 13 godina

Ovaj ministar je totalna neznalica. Ali mu treba odati priznanje za Zakon o prostornom planiranju i Uredbu kojom poklanja drzavno tajkunima! Tu se pokazao da zna posao, samo sto ga ne radi u korist gradjana srbije vec pojedinaca koji ga finansiraju.

dilan dog

pre 13 godina

Stvarno ne znam koga farba ovaj nabedjeni strucnjak za sve. Imam ozbiljne stomacne probleme kada ga vidim u medijima.Pa nek mi objasni neko kako je jeftin kvadrat 1290 evra u "sirem centru Beograda". Pa iza kasarne na Vozdovcu su kukuruzi i njive. Gradjevinski kvadrat ove vrste stanova nije vise od 500 evra, ne razumem gde ode jos 900. Opet promocija preko grbace gradjana.I dokle ce bre ovi kromanjonci da prosipaju pamet.

Sim

pre 13 godina

@dobar vam dam kako kakve veze ima Dulic sa gradjevinom ? pa covek ima gradjevinsku firmu koja pravi stanove po celoj Vojvodini (mozda i sire). Pa sta mislis ko ce tih 5000... stanova da izgradi ?
I nije pitanje da li je 1290 evra puno ili ne, slazem se da nije samo mi nije jasno kako to misli da ce to biti stanovi za porodice koje primau prosecnu platu... mada zavisi i sta mu dodje ta prosecna plata, jel to ona po statistici ili stvarno prosecna plata ?!

Nenad

pre 13 godina

Ja ponekad kada slusam nase politicare pomisljm da mi ne zivimo u istoj drzavi!
Blagostanje,investicije samo sto nam neprelia iz dzepa kao vreme Ante Markovica.Onda ja zovnem moje kosije i kolege da vidim da li i oni zive bedno kao ja i dobijem odgovor.Juce mi je jedan kolega trazio 1.500 Eur na zajam ..... iskreno sam ga pitao sta idemo da ukrademo.Hteo sam pomoci!Pa ja 1.500 eur nisam video ima jedno 3 g. dobre a mislim da necu ih videti makar jos 5 godina!

DeSoke

pre 13 godina

...pa dobro je i rekao chowa... drzava STVARNO ne vara, to rade ljudi koji ovu drzavu predstavljaju i vode (cast izuzecima)... a sto razni ministri rade posao iz drugih (ne svojih) ministarstava - to je posebna prica... eto, malo imam vremena pa da ne nabrajam bas sada... :)

gladius

pre 13 godina

Urbaniak, svaka čast na komentaru, upravo su to pitanja koja trebaju postaviti. Ali samo u slučaju kada je izvesno da će do te izgradnje doći... Kad je demagogija u pitanju, onda ko te pita...

Matrix

pre 13 godina

E kada već pričate o ceni kvadrata kolika je bila na voždovccu ,ona je išla i do 2000 evra, a koliko se ja sećam rekli su cena kvadrata će koštati čisto onoliko koliko će da iznesu trškovi gradnje,a troškovi gradnje na voždovcu ne iznose više od 1000 evra po kvadratu sa svim participacijama,pitao bi ih gospodina Dulića kome ide onih 300 evra po kvadratu.

Kontras

pre 13 godina

"Jako važno je da je država pouzdan investitor."

Kakav crni investitor, cije pare ona to "investira"? Za stanove na Vozdovcu najavljeno je da ce se traziti 5% avans (u oktobru 2010), a ostatak na kredit koji mora biti realizovan u roku od 3 meseca (decembar 2010). A zgrade ce biti gotove u leto 2012...znaci opet se gradi parama gradjana.

Sve je ovo jedna lepa predizborna namestaljka.

SLOBO, VRATI SE, SVE TI JE OPROSTENO...

država, ili Država?

pre 13 godina

Država ne vara?
Preporučio bih svima koji su zainteresovani za kupovinu "jeftinog" stana na Voždovcu da, ipak, malo provere šta kupuju.
Zemljište na kome je nekada davno izgrađena kasarna "4. juli", i, koju je, tako velikodušno, Ministarstvo odbrane ustupilo Vladi Srbije, uopšte nije vlasništvo Vojske (ili Ministarstva). To zemljište je oteto (nacionalizovano), i samim tim Država ne može da "ustupa", ili poklanja, nešto što nije njeno.
Vlasnici otetog zemljišta će kad-tad pokušati da od Države (koja ne vara) povrate svoju imovinu. Ukoliko je tačno da su neki postupci već pokrenuti (nisam siguran, ali se verovatno može proveriti), te novoizgrađene "jeftine" stanove neće biti moguće uknjižiti (osim ukoliko, po običaju, Država ne odluči da zaobiđe zakon).
Inače, u Beogradu je moguće uknjižiti stan mimo svih zakona i propisa, sa manjkavom dokumentacijom, kakvu nigde u Srbiji ne bi prihvatili. Al' valjda moraju da zarade nešto i investitori, i agencije, i banke, i advokati, i sudovi...

Siroti Srbin je pleonazam

pre 13 godina

Ako državu ne košta ništa zemljište, onda bi kvadrat stana u Beogradu i na primer u Lebanu trebalo da košta isto, ako ne i jeftinije u Beogradu.Ljudi, pa 1.300€ je preskupo, 650€ je realna cena. Jedino ako u tih 1.300€ nije uračunato i to da se od tih para izgrade stanovi vojnih lica na istoj lokaciji, pa neko dobije džabe, a neko plati komšiji stan.

radiohead

pre 13 godina

"niko ne seća da su stanovi na Voždovcu bili 1.600 i 1.700 evra, nego sada pitaju da li je ovo jeftino."

molim nekog od savetnika doticnog ministra da ga uputi u cikluse cena, zeludac mi se okrece od njegove sirove ignorantnosti...

Urbaniak

pre 13 godina

Ovaj lekar je, neverovatan. Drzava ne vara? A stara devizna stednja, a piramidalne banke, a hiperinflacija, a rasprodaja i krcmljenje svega sto u privredi i industriji iole vredi?
Nazalost svih nas, najveci kradljivac je upravo drzava, zato i tavorimo decenijama. A ovo oko stanova. Imali pedijatar ideju:
Kako ce tih 15-20 hiljada potencijalnih stanara da ulaze i izlaze iz tog naselja? Okolne saobracajnice su vec sada zagusene.
Da li kanalizaciona mreza u tom kraju moze da prihvati dodatno opetercenje bez ozbiljnih ulaganja u podizanje kapaciteta?
Koji sistem za grejanje se koristiti? Centralno? Odakle? Da li toplane u tom delu grada imaju kapaciteta za ovako nesto? Zasebna kotlarnica na gas? U tom slucaju da li se radi studija uticaja na zivotnu sredinu.
Koje firme projektuju?
Ko su izvodjaci radova?
Koji su i odakle materijali koji se koriste u gradnji?
Ima mnogo drugih pitanja na koja niko ne daje konkretne odgovore. Svi vrte cenu po kvadratu, a niko da pokaze kompletan arhitektonsko-masinksko-elektro projekat naselja i tako javno prikaze sta je to sto hoce da sklepaju.

Laki

pre 13 godina

Socijalni stanovi u centar grada, molim vas. U Knez Mihajlovu ako nije problem.

Nenormalno. Dosta bre trpanja u ovaj grad, više stanovnika imamo nego ostatak Srbije.

a tebe nema 80

pre 13 godina

Prica kaze sledece.


Kad su dosli na vlast 2000 god pola ovih ministara fotelje nije videlo, pa najuriese direktore socijaliste koji su bili 10 god na vlasti. Ti isti socijalisti su vladali 10 god i kroz ratove pokrali ljude. Onda ovi sto dodjose na vlast odluce da ne zavrse hajku na socijaliste i ne strpaju ih u zatvore. Ogromna greska demokrata !!! Oni odma krecu da prodaju drzavnu imovinu (nasu, ustvari vasu imovinu)!!! A kupci
socijalisti i tako u krug. A PARA NIGDE!!!

Neshha

pre 13 godina

********

Drzava ne vara? Hahahahaha....

Pa cim gradi stanove na lokaciji na kojoj jos nisu sredjeni imovinsko pravni odnosi sa starim vlasnicima parcela, onda drzava itekako vara....

Vladan Jova

pre 13 godina

Početak gradnje Belvila je bombastično najavljivan sa cenama po kvadratu od 831-899 EUR po kvadradu zbog toga što se država odrekla svih taksi kako bi mladi bračni parovi mogli po povoljnim uslovima da kupe stan. Pogledajte novin od 2006 godine i videćete da sam u pravu. Danas 2010 godine cena stana u Belvilu je iako su stanovi krš nad krševima 1900 EUR za metar kvadratni. Ne laže država narod g-dine Duliću????? Ko mi ukrade na kursnim razlikama 30% od plate od oktobra 2008 godine??? Ko mi svaki dan diže cene da bi mogao da se besplatno vozi i uživa sve privilegije g-dine Duliću? Vi i cela vlada ove napaćene Srbije. Kada sve analiziram znam da je cela stvar sa stanovima u bivšoj kasarni 4 jul marketing radi kupovine još kojeg meseca na vlasti a i sada g-dine Duliću u neposrednoj blizini tog famoznog "jeftinog" pro future naselja ima stanova po ceni od 1300 EUr koliko projektujete cenu pa gde je onda povoljnost za građane?? Nema je sve je to bombastičan marketing. da ste želelli dobro građanima izašli bi sa jednim lakim jednostavnim zakonom o planiranju i izgradnji a ne sa usvojenim rugobatnim koji traži nekih 5-6 dozvola do gradnje pa je sve u Srbiji zamrlo! Čudno da nije zbog prodaje stanova u Belvilu. Ne vara država možda ali tako deluje sve na prevaru g-dine Duliću.

potencijalni_kupac

pre 13 godina

a jel mozete vi da garantujete da ce u tim jevtinim stanovima instalacije biti ispravne 20 godina, plocice stajati na mestu bar 3 godine, da ce imati dobru zvucnu i toplotnu izolaciju, da ce interfon raditi, da ce liftovi raditi, da ce biti i parking i igraliste uz zgradu?

Folirant

pre 13 godina

Drzava ozbiljna i nevara,a zemljisne knjige?
Dulicu mozes da se reklamiras koliko ti je volja, ali vlasnici parcela postoje.
Po zakonima ako vojska vise nema potrebe,dakle prestaje javni interes, imovina mora biti vracena u onakvom stanju u kakvom je konfiskovano.
Nemoze niko da tvrdi i kaze kad je mogla vojska, mogu i JA!
Dulicu, ovakve stanove gradis na crno, a to podleze krivicnoj odgovornosti koliko se ja razumem u STRAZBUR

Amos

pre 13 godina

Ovaj Dulic je potpuno izgubio kompas. Mozda je prerano usao u politiku pa nije imao vremena da nauci kako se mazu oci biracima?
Cemu onoliki kursevi, suboticke otvorene skole demokratije i tome slicno?? :)))
Neces ti potrajati na vlasti ako podhitno ne krenes da se uvlacis biracima mnogo pametnije, npr kao Mrka ili Ceda.

ljiljana

pre 13 godina

Država ne vara -kaže ON! Državu čine ljudi koji je predstavljaju službeno i privatno. Država je sama po sebi pojam i ona ne može da vara. Varate vi legitimni predstavnci vlasti jadne zemlje Srbije,kojoj ste odavno urušili ugled, što bi rekao Đilas "ozbiljne", države. Narod ste vašom politikom i ekonomijom naveli da varucka,kraducka ..što ono reče V.Ilić.

Braca Dalton

pre 13 godina

Oljica je u pravu.Sigurni krediti,stabilan kurs,visok standard,vrhunsko zdravstveno osiguranje,kvalitetno skolstvo.Sve su to odlike jedne uredjene,domacinske drzave u koju svi zitelji imaju puno poverenje.E,tu sad nastaje problem,ne zove se Srbija.Ime joj je FINSKA.Nego,dragi kolega drzi se ti imobilizacija i repozicija.Inace cete ovi stari prevaranti totalno izluksirati.Dulek begaj.

Boris

pre 13 godina

Kakva demagogija!
Znaci,posto drzava nije sposobna da donese odgovarajuce propise i zakone, da zastiti investitore i gradjane, onda ce da zida.
Doneli ste zakon olaniranju i iygradnji koji je zaustavio gardnju, asad pricate kako ste posteni.
Sramota, sto rece onaj Popovic, nece nas primiti u EU narednih dvadeset godina, ali samo zbog nas.
Neka nam kaze ministar u kojoj to zemlji drzava gradi 50000 stanova!
To bi bilo isto kao da Dacic kaze da posto ima mnogo kriminala,gradjanima bi bilo najbolje da ne izlaze iz kuce.

dobar vam dam

pre 13 godina

Ti predstavljas drzavu kao ministar i varas samim tim sto nisi kvalifikovan za to ministarsvo. Covece kakve ti veze imas sa gradjevinom! ****!

Zoran-Nemac

pre 13 godina

Sta reci nego jos jedno unizu razocarenja ovih "pameti"!
Uvek se pitam,kako mogu ovako be zdusno da lazu i varaju a da pritom nemaju ni grizu savesti?!
Pre 22g sam otuda otisao,a sta
nje sve losije i znam NEMA POVRATKA! Das wars!

Bando zuto-crvena

pre 13 godina

Doci ce i taj dugo cekani 6. oktobar a Vi cete, ali ovaj put zauvek zavrsiti, kao i Vasi predhodnici s kojima trenutno tako uspesno kohabitirate. Srbija se umiriti ne moze.

Matrix

pre 13 godina

E kada već pričate o ceni kvadrata kolika je bila na voždovccu ,ona je išla i do 2000 evra, a koliko se ja sećam rekli su cena kvadrata će koštati čisto onoliko koliko će da iznesu trškovi gradnje,a troškovi gradnje na voždovcu ne iznose više od 1000 evra po kvadratu sa svim participacijama,pitao bi ih gospodina Dulića kome ide onih 300 evra po kvadratu.

Marija

pre 13 godina

Samo zbog ove izjave, u Americi bi od Dulica, preko Tadica, pa sve do Baneta Ivkovica, svi zavrsili na dozivotnoj robiji za organizovani kriminal. Tamo je potrebno utvrditi i motive, pored ociglednih dokaza, da bi se utvrdila necija krivica. Vise je nego jasno da u zadnjih 20 godina, u Srbiji i niej bilo nikakvih privatizacija, niti stvaranja slobodnog trzista vec je sve, apsolutno sve, a narocito izgradnja i trziste nekretnina bilo i jos uvek pod kontrolom sluzbi bezbednosti tj. partija. Istih onih koje sada nesmetnao kontrolisu i ovaj moj komentar, ako ga uopste budete odobrili. Cela ova druzina ima neskrivenu nameru, sve ove godine, da odrzi monopol kako bi samo oni mogli da rade i da se bogate, i pri tome ih nije bilo briga sto su svesno i nemreno podrzavali kontrolisani haos, kako bi stvorili laznu sliku po sisetmu: nista ovo trziste, demokratija, privatizacija... ne valjaju, samo je komunizam (sve pod kontrolom partije), najoblji na svetu i tu ste najsigurniji.

Nikola

pre 13 godina

I oni ove cene pravdaju time sto nece moj stan da prodaju jos nekom? Kakvi bednici. Dakle, pitanje je prosto. Da li, i koliko drzava zaradjuje od ovog posla, i koliko puta vise zaradjuje izvodjac nego inace.

aleksandra

pre 13 godina

2004 nov stan i to solidan, profitni, ne drzavni kod hotela YU - kvadrat 1000 evra , a investitor bio zadovoljan. Sta se od tad promenilo da kada drzava zida *jeftino* ne moze ispod 1300. Bas me zanima kako ce se ovo zavrsiti

Cika Denis

pre 13 godina

AAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH... Pa ovo je jedan od najsmehotresnijih intervjua koji sam procitao sa posebnim akcentom na naslov :D

sassa

pre 13 godina

Ovaj ministar je totalna neznalica. Ali mu treba odati priznanje za Zakon o prostornom planiranju i Uredbu kojom poklanja drzavno tajkunima! Tu se pokazao da zna posao, samo sto ga ne radi u korist gradjana srbije vec pojedinaca koji ga finansiraju.

dilan dog

pre 13 godina

Stvarno ne znam koga farba ovaj nabedjeni strucnjak za sve. Imam ozbiljne stomacne probleme kada ga vidim u medijima.Pa nek mi objasni neko kako je jeftin kvadrat 1290 evra u "sirem centru Beograda". Pa iza kasarne na Vozdovcu su kukuruzi i njive. Gradjevinski kvadrat ove vrste stanova nije vise od 500 evra, ne razumem gde ode jos 900. Opet promocija preko grbace gradjana.I dokle ce bre ovi kromanjonci da prosipaju pamet.

Nenad

pre 13 godina

Ja ponekad kada slusam nase politicare pomisljm da mi ne zivimo u istoj drzavi!
Blagostanje,investicije samo sto nam neprelia iz dzepa kao vreme Ante Markovica.Onda ja zovnem moje kosije i kolege da vidim da li i oni zive bedno kao ja i dobijem odgovor.Juce mi je jedan kolega trazio 1.500 Eur na zajam ..... iskreno sam ga pitao sta idemo da ukrademo.Hteo sam pomoci!Pa ja 1.500 eur nisam video ima jedno 3 g. dobre a mislim da necu ih videti makar jos 5 godina!

Flea

pre 13 godina

Ahahahahahahahahaaaaaaaaa...
U jbt, od ovoga može da se rikne!
Pa država je najveći generator krize i dužnik!
Dok PDV naplaćuje po ispostavljanju faktura a ne po naplati iste, svoje dugove ne namiruju ni posle 6 meseci zakašnjenja!!!

Mali Marko

pre 13 godina

A sta ima novo u Dulic-gradu ( Subotici ) ?
Ko tamo gradi ?
DG ?


Nije li to sukob intresa ?
Ne?
aaaaa,... pa da, vi ste ortoped

DeSoke

pre 13 godina

...pa dobro je i rekao chowa... drzava STVARNO ne vara, to rade ljudi koji ovu drzavu predstavljaju i vode (cast izuzecima)... a sto razni ministri rade posao iz drugih (ne svojih) ministarstava - to je posebna prica... eto, malo imam vremena pa da ne nabrajam bas sada... :)

Partizanovac

pre 13 godina

Не знам како Оливер доживљава државу... Ја je увек замишљам као неког дрског човека коме би радо ударио шамар...

Sim

pre 13 godina

@dobar vam dam kako kakve veze ima Dulic sa gradjevinom ? pa covek ima gradjevinsku firmu koja pravi stanove po celoj Vojvodini (mozda i sire). Pa sta mislis ko ce tih 5000... stanova da izgradi ?
I nije pitanje da li je 1290 evra puno ili ne, slazem se da nije samo mi nije jasno kako to misli da ce to biti stanovi za porodice koje primau prosecnu platu... mada zavisi i sta mu dodje ta prosecna plata, jel to ona po statistici ili stvarno prosecna plata ?!

srem

pre 13 godina

Molim novinare B92 da nas udostoje i duliceve izjave budu u video zapisu ,da ga odmah uvrstimo na web smeh do suza.
Da od blama iy kuce vise ne izlazi.
Ovo pisano i nije toliko zabavno, posto je rekao da su svi stanovi gotovo rasprodati.
Lepo sam rekao da cu ja utopiti 100 000 tona cvaraka pre nego ti stanove,a nisi mi verovao

psiholoski jasno

pre 13 godina

Kakva je to država kad njen ministar mora da naglasi da ona ne vara?!

Psihološka analiza izjave: svako preterano potenciranje, naglašavanje, isticanje (država ne vara)upravo ukazuje na suprotno (država vara).

U prevodu: nakon ovakve izjave savetujem svim potencijalnim kupcima da širom otvore oči ako se usude da uđu u kupovinu. Verovatnoća da to izađe na dobro je skoro nikakva.

gladius

pre 13 godina

Urbaniak, svaka čast na komentaru, upravo su to pitanja koja trebaju postaviti. Ali samo u slučaju kada je izvesno da će do te izgradnje doći... Kad je demagogija u pitanju, onda ko te pita...

Na zapadu nista novo

pre 13 godina

Tako ti je to kada je lekar ministar za životnu sredinu i prostorno planiranje. A automehanicari su zubari, a ekonomisti su istoricari, a istoricari su pravnici, a pravnici su ekonomisti. Svi sve znaju.

Zemun

pre 13 godina

Drzava ne vara, da malo morgen, sto bi rekao cika Sloba.
E, zao mi je sto sam se smrzavala setajuci 1996/1997, a jos vise mi je zao sto uopste izadjoh na izbore 2000.
Dragog kolege secam se sa studija, kad je shvatio da od medicine nema vajde, pa se bacio u politiku. Ni 1993. ni 2000. nisam pomislila na odlazak iz zemlje, a sad im dajem jos godinu dana i ja odo. Tamo negde daleko, pa i ako me budu varali, bar cu biti neko ko nije rodjen tu, jer mi je dosta da me varaju u rodjenoj zemlji.

Svetozar

pre 13 godina

Dulicu na tudjem i vec jednom pokradenom zemljistu zidate i Vi to veoma dobro znate ali po drugi put pljackate vec jednom opljackane ljude pa -ovo je svakom postenom dovoljno da zna sta da misli o Vama kao o ljudskom bicu. Kao i svi politicari, mislite da nikada nece doci dan kada ce se ispitivati poreklo imovine svima pa i vama politicarima za poslednjih 100 godina. Svaka postena porodica ce uvek moci da dokaze poreklo svakog dinara a za akve koji zidaju na tudjem bas i nisam siguran. Sad Vi opet mislite da je to daleko. Blize je nego sto mislite Ministre.

možda nekada

pre 13 godina

LJudi, ima li Dulić nekoga da mu kaže da se ne pojavljuje u medijima zato što svako njegovo pojavljivanje izaziva takvu buru negodovanja bez obzira o kojoj se izjavi radi.To sigurno svi vide koji prate medije gde su moguće reakcije čitalaca.Tačno je da je napravio haos u državi sa izmenama Zakona o gradnji i ostalim uredbama po modelu Uga Čaveza , ali nije naravno on jedini krivac i jedini nestručan koji je baratao sa izuzetno složenom materijom kao što je građevina.On i njegovi saradnici kao bumbari u zatvorenoj tegli tumaraju u poslednjih godinu dana sa nadom da će pronaći put izlaska a to njihovo beznađe košta celu naciju zato što je zemljište početak svih početaka.I dalje domaći i inostrani investitori čekaju da država počne stvarati ambijentalne uslove za novostvorene vrednosti, a što je većina zemalja u našem okruženju već uradila.I na kraju komentar vezan za stručnost dotičnog ministra i konstatacija: u poslednjih Dvadesetak godina nekoliko hiljada pametnih i kvalitetnih ljudi distancira se od svih problema koje imamo.Zašto ??

Dusan Silni

pre 13 godina

Ma dokle bre Beograd,gradite male fabrike po selima srbije i male zgrade baš po tim selima,ostavite se Beograda neka živi svoj život. Investiraće u njemu oni koji smatraju da nemaju druge šanse.Naučite već jednom nešto od razvijene evrope ljudi.Pa Srbija je toliko mala dasu sve jevtine lokaci je bilo gde raj za buduće vla snike manjih fabrika.

Bolero

pre 13 godina

Drzava je pouzdana i nevara ali nikako da denacionalizuje gradsko gradjevinsko i poljoprivredno zemljiste u Beogradu i okolini i vrati pravim korisnicima , Dulicu mora da si i ti posten ko ta TVOJA drzava.

naval`te narode

pre 13 godina

Evo kako izgleda klasican sukob interesa.
Duliceva gradjevinska firma otima drzavnu imovinu i ako je ta zemlja bila konfiskovana zarad opsteg interesa.
Ovakav objekat nemoze da se legalizuje,a kad pokusaju u 27 marta, nek samo obavesti javnog tuzioca.
Cena kvadrata je previsoka s obzirom da je u pitanju siva faza i nelegalna gradnja.
Upotrebnu dozvolu takodje nemoze da dobije, kao ni centralno grejanje i trafo za EDB.
Pravila su jasna za sve, pa tako i za dulicev dil.
evo tebi ovo gradiliste, a ti meni ustupi svoje, i fifti fifti

Plavi

pre 13 godina

Samo nemojte vise Beograd da unistavate sa lopovskim prenamenama zemljista kojima ste unistili mnoge zelene povrsine,parkove,sume i decija igralista,kao sto je to slucaj po Zvezdari,Mirijevu,Konjarniku,Miljakovcu i dalje,a ovamo bi kao da se ugledate na Bec(gde 50% grada cine zelene povrsine,parkovi i sume).Sramota za koju cete odgovarati kad tad,gospodine ministre unistavanja zivotne sredine i gospodine grdonacelnce Beograda.Zasto se to radi,pa zarad pranja para kriminalaca investitora i zarade sljama koji sebe naziva demokratskim.

Lakoverna

pre 13 godina

To koliko je ova drzava pouzdana znam vrlo dobro i ja i moje komsije koji smo preko grada Beograda kupili socijalno neprofitne stanove krajem prosle godine. Naime, od tada traje nasa golgota po pitanju povracaja PDV-a na koji po zakonu, kao kupci prvog stana,
imamo pravo. Gradska vlast nas je obmanula, pricajuci bajke da cemo ga povratiti za 45dana, poreski sluzbenici
Starog grada nam vredjaju dostojanstvo ii inteligenciju.
Na sve napore da ostvarimo ovo pravo, a obracali smo se velikom broju instanci i odgovornih lica, nismo naisli na razumevanje. Naprotiv!
Razumem da Dulicu trebaju politicki poeni. Medjutim, kada se, osim nas stotinak, bude skupilo svih 2000 nas iz ive grupe prevarenih, plus ovih 5000koje sludjuje, bice to lepa gomila ocajnih i besnih ljudi koja ce stajati ispred Skupstine grada ili u Kneza Milosa i sa pravom traziti oteti novac!
Razmislite dobro! Imamo posla sa prevejanim lazovima.