Četvrtak, 23.01.2020.

10:20

Vučić: Protiv sam zabrane rada nedeljom

Predsednik Srbije Aleksandar Vučić smatra značajnom energiju i entuzijazam predstavnika Vašingtona u cilju da se ubrza nastavak dijaloga.

Izvor: Tanjug

Vuèiæ: Protiv sam zabrane rada nedeljom IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

127 Komentari

Sortiraj po:

psi

pre 4 godine

Sada, kada je pokrenut točak srpske ekonomije i kada dobija na ubrzanju, zašto ga zaustavljati?
Smatram da ukoliko neko želi da radi i privređuje i nedeljom, da mu to ne treba zabraniti.

Nebojsa

pre 4 godine

Istinita prica.... Proslog leta u Herceg Novom sretnem mladica koga znam iz Ideje. Zdravo, zdravo, na odmoru si? On kaze, ne, radim ovde u IDEJI. Ja pitam kako radis ovde, on kaze lepo. U Srbiji plati ni 400 EUR radi se prekovremeno non stop i niko ti to ne placa a kamoli daju slobodne dane. U CG plata 500 EUR van sezone i placen smestaj (on rece korektan) i kaze 1 minut nema prekovremenog. U sezoni je plata 600 EUR. I rece on, znas nije sve u parama, ali vise ne mogu da trpim onaj odnos dole. Pametnom dosta... U Maxiju je slicno u Srbiji, hoce ljudi da rade, ali hoce i ljudske uslove.

Matko

pre 4 godine

Драги вођо, знаш ли колико се плаћа додатак за рад недељом? Рецимо да је на дневницу од 2500 дин то још огромних 150-200 дин. Огромна разлика, слажем се, викенд са породицом мењамо за парче бурека. Поздрав за ботове који ни толико не добијају.

Toica

pre 4 godine

Ovde je zavladala eksploatacija a botovi kreiraju mišljenje da je to dobro. Nije normalno da neko radi više od 40 sati nedeljno, to se dugoročno može odraziti na zdravlje, kažu istraživanja. U velikim kompanijama jedan dan rada od kuće nedeljno postaje norma. A ovde strane kompanije i domaći biznismeni prave profit na prekovremenom radu i onda taj novac iznose iz zemlje ne plaćajući porez. Zato i BDP tako sporo raste, a radimo najviše u Evropi,. prodaje nam se priča da smo neradnici.

Steva Valjevac

pre 4 godine

Рад, ред и дисциплина. То је девиза које се требамо држати. То што смо кренули напред резултат је тешког напора, како власти, тако и народа и сад не смемо стати.

laza82

pre 4 godine

U zakonu u radu lepo sve pise i da se kao takav postuje nema problema ali zakon se ne postuje,radnici se izrabljuju a to im sve neko tolerise. Ja sam ziv primer radio kod privatnika 220-250h mesecno praznikom, nedeljom odmor mi je uskracivan i primao minimalac.Da mi se racunalo sve po zakonu imao bih minimalac x 2. Kad sam se pobunio dobio sam otkaz. Inspekcije jesu dolazile ali na kafu i to je to. Zato radna nedelja treba da se zabrani jer jedino tako obican svet moze da se zastiti od krvopija posto zakon nema ko da sprovede u delo.

O felasi sa memorijom sardine

pre 4 godine

Ajd malo pljujte po Titu, u njegovo vreme se radilo 5 dana u sedmici sa zagarantovanim polusatnim placenim odmorom, neophodan rad nedeljom ili praznikom se placao duplom satnicom. Prekovremeni rad je bio moguc uz saglasnost radnika i 50 % vecom satnicom.
Ajd malo pljujte po tadasnjem zakonu o radu, robovi Sveznajuceg i Sveprisutnog.

tinaja

pre 4 godine

Svakako treba naci neki kompromis, ali ja ne vidim nista sporno u tome da se radi nedeljom. Postoje ljudi kojima ta nedelja znaci parce hleba da bi prehranili porodicu.

Jeremija

pre 4 godine

Mesečno tučem preko 300 sati. Maltene dupli fond. Prekovemeni mi se brišu. Nije problem rad nedeljom već zagarantovanih 40 sati nedeljno! Hajde od toga da krenemo.

ako si sendvičar zabrana ne važi

pre 4 godine

Za ove prepametne koji su za rad nedeljom samo jedna informacija. Radim za jednu nemačku firmu u Srbiji. Navikla ova naša bezbožnička bratija koji sarađuju sa nama da maltretira radnike i šalju mi mejlove vikendom a ja ne smem da ih prosledim do ponedeljka. Još jednom: nije samo da moja firma u Nemačkoj ne radi nedeljom, nego se i slanje mejla vikendom smatra radom.

Beograd na vodi i budjavom lebu

pre 4 godine

Nije sporno da se radi nedeljom, ali:
1.da se prihod oporezuje visom stopom, ne mora bas 100%, ali visom
2.da se zaposlenima plati bar 30% vise, kao za nocni rad ili 110% kao za praznik ili nesto izmedju.

milan ilincic

pre 4 godine

Kad nateras gazde da plate subote kao prekovremeni dan i da celu platu uplate na racun i prijave radnika na pun iznos i da sve preko 8 sati plate kao prekovremeni rad i da postuju zakone onda mozes da trazis nesto i da se slazes ili ne.A ovako nebi trebali da radimo ni subote a kamoli nedelje jer samo guramo pare u dzepove dahijama a mi crncimo dzabe.

SD

pre 4 godine

Voleo bih da svi radnici odu iz ove kvazi-države, i da ovde ne ostane niko ko će raditi za 200-300 eura, pa da vidim na čiji ćete račun živeti vi političari i tajkuni.

idiokratija

pre 4 godine

Pola današnje dece ne viđa svoje roditelje nikad zbog toga što rade i vikendom. Jednog dana će se od njih očekivati da budu normalni i vaspitani ljudi a vaspitava ih ulica. Vođa koji nije ništa radio do četrdesete se provrednio i postao radoholičar pa deli savete. Nije normalno da jedan čovek odlučuje o svemu.

pop

pre 4 godine

da da,a drzavna sluzba od ponedeljka do petka i milion izmisljenih sl.dana u toku godine....Zabrani isplatu na ruke u privatnom sektoru.Uvedi strogu kontrolu prekovremenog rada i rada na drzavni praznik i da li se placa.Sto se drzavnog sektora ne treba kontrolisati nista,tu svako uzme svoje pa i vise od toga....

Pljuvac svih stilova

pre 4 godine

Po svetu razmisljaju da smanje radno vreme na 4 dana po 8h ,ili 5 dana po 5h,a kod nas se predsednik zalaze da se radi i nedeljom. Roditelji nemaju volje,a ni vremena da vaspitaju svoju decu,pa nam zato decu danas obrazuju kul mangupi ko klubovima,skolama,slavama. Kupe fore jedni od drugih,ili od komsija itd. Deca nam agresivna,nekulturna,bez vizije. Samo im je bitno da izlaze,igraju igre,piju,puse. Imam dva brata 15 i 17 i znam o cemu govorim,ovo je katastrofa. Roditelji bi morali da imaju makar 2 dana slobodno,da mogu da se posvete deci,sve ostalo su pateticni izgovori !

Milica

pre 4 godine

Slažem se da to utiče na ekonomski rast i razvoj naše države, ali ljudi da bi bili zadovoljni moraju imati i predah od posla nije baš pogodno raditi svih 7 dana u nedelji bez dana da si sa svojom porodicom. Neka rad nedeljom bude izbor za onog ko želi da radi i taj jedan dan neka ga ali neka onda bude i plaćen, a ko ne želi ne mora imamo svi različite prioritete u životu nije baš svima posao na prvom mestu.

Dusebriznici

pre 4 godine

A sta ako ja hocu SREDU slobodnu??? Zasto bas nedelja? Sta sa rel.zajednicama koje odmaraju petkom ili subotom? Znaci moram da ne radim i ako hocu?! Koja nebuloza. Kapiram nameru tj.izgovor, kao stalo im je do radnika...ali ovo je isto kao ona prica sa klimom. Ko ne cita izmedju redova, predje zedan preko vode:)

Filip

pre 4 godine

Ne treba zabraniti rad nedeljom ali treba pooštriti kontrole da li poslodavci plaćaju duple dnevnice radnicima koji rade nedeljom i praznicima i da li plaćaju prekovremene sate.

miksererrr

pre 4 godine

U ponedeljak dosao iz Budimpeste! Nedeljom bukvalno nista ne radi! Po neki restoran se otvara tek od 14h i to je to! Super marketi rade ali nedelja im je 250posto! Uz to,Budimpesta je 3 sata voznje od beograda a 20godina ispred beograda u svakom aspektu! Od čistoće,pa do kulture!

Una

pre 4 godine

Nisi ti predsednice, rodio troje dece, nego ja i hocu da budem nedeljom sa njima.Pored troje dece ja imam i 22 godine staza ,a ti ni dana.Hvala lepo sto nam "pomazes",ali nemoj vise.

Aps

pre 4 godine

Za komentatora Sherr....ti bi trebalo svakako da nedeljom radis, ali u skoli, da naucis da se recca NE sa glagolima pise ODVOJENO!!!
NE ZNAM a ne NEZNAM!!!

Realnost

pre 4 godine

Ja ima regularno radno vreme, supruga radi u tržnom centru (sa završenim ozbiljnim fakultetom). Ja radim od 9-17h, a ona u dve smene. Kada radi popodne, ne dolazi kući pre 23 ili ponoći, vikend su oba dana obavezna da se radi. Retko kada možemo da budemo zajedno sa decom. Takav je život mnogih, deca najviše ispaštaju, da je barem jedan dan vikenda slobodan, drugačije bi bilo.

marica, kriv, razumevanje...

pre 4 godine

kad radnicima drzava bude garabtovala da je njihovo puno radno vreme 40 sati nedeljno a sve ostalo se placa kao prekovremeni rad i takodje rad nedeljom se placa vise kao sto u zakonu pise onda je predsednik apsolutno u pravu, nek svako radi kad i kako mu odgovara - u protivnom je obican demagog koji ne da na svoje tajkune koji zive od izrabljivanja radnika koji rade 7 dana nedeljno po 10+ sati za platu regularnog radnog vremena od 40 sati nedeljno - licno mislim da je opcija broj dva u ovom slucaju

Mila

pre 4 godine

Nedelja je dan za odmor, ali moze biti radna, uvek ima zainteresovanih radnika koji bi zeleli da rade uz adekvatnu zakonsku nadoknadu za rad nedeljom.

Хомер

pre 4 godine

Онда по тој логици нека раде и државне службе . Има нас који не можемо да обавимо шта треба током недеље. Нека шалтери електродистрибуције, информатике, водовода, пореског.....раде и недељом!

...

pre 4 godine

Super je to "ti nećeš ali pusti mene", ali kad me gazda otpusti zbog onog koji hoće da radi, šta ću ja? Dodatno, ljudi jedva sastavljaju kraj sa krajem, i nije etički u redu da gazda kaže evo ti dve hiljade i radi, naravno da će to ljudi prihvatiti, ali to nije u redu. To što ti imaš pare ne znači da možeš da platiš nekom ko nema da radi šta god želiš. U suprotnom legalizujte prostituciju

banacanin

pre 4 godine

kod nas ne placaju rad nedeljom i viska naradjenih sati prvo sredi to predsednice da se svaki radni sat plati jerbo kako kradu nas tako kradu i drzavu.zasto ne uvedete u svaku firmu satove sa karticama koje su internetom uvezane sa drzavnim sluzbama i mirna backa znas da ces svaki prekovremeni sat biti ispla en i onda mi nije tesko da radim i nedeljom

komandant mark

pre 4 godine

U Cirihu demonstracije na ulicama. U Parizu demonstracije na ulicama. U Hong Kongu demonstracije na ulicama. U Cileu demonstracije na ulicama. U Srbiji demonstracije na B92. Nije Vucic kriv NISTA, mi smo

milovan

pre 4 godine

Moramo da budemo srećni ako svi oko nas žive bolje, jer i mi onda živimo bolje. Mi jačamo brže od drugih u ovom trenutku. Dajte da to iskoristimo, da ne zastanemo sada.

da razjasnimo.

pre 4 godine

(nehumani tip, 23. januar 2020 11:53)

Nedelja mora da zvanicno bude neradni dan, kao u svakoj drugoj civilizovanoj zemlji. A onda je na svakom radniku da odluci da li da radi po prekovremenoj tarifi. U mom poslu radim sa ljudima iz Indije, Filipina, Kine, Kostarike, Malezije itt. Svi oni imaju neradni dan, nije svudge isti. Ako rade na taj dan to se ekstra placa, a mogu da odbiju.
Ako Vucic planira da nedelja bude tretirana kao radni dan, onda nas on stavlja na najnizi civilizacijski nivo. A ako je mislio ovo sto sam opisao u prvom paragrafu.

mozaks

pre 4 godine

u redu..radi,ali ja ako radim.plati me posteno 250%,da znam zbog cega moja porodica kad je nedeljni rucak,zna sto ja nisam za istim stolom,i da cu za to dobiti dobru kompenzaciju za odvojen taj dan,sto cu raditi za sve vas koji ste zaboravili ili niste stigli da kupite sto vam treba za nedeljni odmor,a ako ne zelis da platis,onda me pusti da uzivam u tom danu sa svojom porodicom,prijateljima..
a ti ako ces da radis i volonterski..radi.niko ti ne brani.

trgovac

pre 4 godine

Gospodine predsedniče, kada budete radili sa samo dva slobodna dana mesečno, onda možete da pričate. Moja malenkost radi u trgovini sa takvim uslovima rada, za minimalnu zaradu. Svakako da ne radim ovaj posao jer sam neobrazovan ili zato što volim da radim, nego sam prinudjen jer trenutno nemam bolji, to trenutno traje duže od 2 godine. Izdržavam dva mala deteta i samo ja znam kako mi je. Dajte nam bar da zadržimo dostojanstvo, da možemo da se igramo sa tom istom decom i da ih nečemu naučimo. U suprotnom decu će nam vaspitavati ulica, dok mi radimo i odmaramo se od teškog fizičkog rada. Svakako odmoran radnik je produktivniji radnik, promet neće pasti naprotiv, samo će se preusmeriti na ostale dane. Srdačan pozdrav.

sherr

pre 4 godine

ma kakva zabrana rada nedeljom, totalna nebuloza, bruka i sramota. svi idu vikendom u soping, u trzne centre i hipermarkete i to vi ne mozete da promenite. ne moze nesto sto ni na zapadu nije zazivelo kod nas da se tek tako primeni. bas vikendom je najveci promet u trgovinama plus sto bi ta odluka ubila gradski turizam sdto bi uzrocno posledicno smanjilo ukupan promet sto bi smanjilo broj zaposlenih u tim oblastima. a vi sto ste se radovali tome umesto emotivnog posmatranja problema trebate trezveno i stalozeno da razmislite o logici stvari. evo u hrvatskoj i crnoj gori ta nebulozna odluka je dovela da otpustanja, toliko o tome... neznam sta se ovi ljudi radovali zabrani, kao da ti radnici nemaju nijedan slobodn dan, a znam da imaju slobodne dane u toku nedelje

Коментатор

pre 4 godine

Наши послодавци су угурали у Закон о раду клаузулу о "прерасподели радног времена" која им омогућава да радника терају да ради више од 40 сати недељно, да недеља не буде недеља и још којешта. Ја још нисам чуо ништа паметно од синдиката (Орбовић). Гледајте мало Француску докле је дошло са протестима када је држава покушала да укине права (не подржавам насиље, али подржавам легитимну синдикалну борбу). Када држава и послодавци схвате да су запослени људи, а не роботи (а и роботи морају да стану бар понекад због одржавања) и да имају права и потребе, биће нам свима много боље. Нећу да пишем о моралу наших послодаваца и третирању заполснеих, то је беспредметно.

metak

pre 4 godine

Sta su placeni subota i nedelja? Radim i to mi je placeno kao svaki drugi radni dan. Kad budete stvarno placali koliko treba subotom i nedeljom onda dajte izbor ko zeli neka radi i dodatno zaradi, a vikend zelim da provedem sa porodicom!

Bokius

pre 4 godine

I druge firme i organizacije imaju smenski rad i bez ikakve drame rade i nedeljom i za sve praznike. Naravno, ako se radi po smenama, svako dobije slobodne dane po rasporedu smena, zna se kako se placa rad praznicima i nikakve drame tu nema. Zasto onda drama oko prodavnica? Ko trazi posao u prodaji zna da je u pitanju rad po smenama. Problemi nepostovanja zakona o radu i zlostavljanja radnika postoje i van maloprodaje i moraju se resavati na drugi nacin tako da svi radnici budu zasticeni.

Srecan iseljenik

pre 4 godine

Preuzmite resenje iz Nemacke: nedeljom niko ne radi, osim par pumpi za gorivo i dezurne apoteke. Navikli ljudi da sve zavrse subotom i znaju da je nedelja za skoro sve slobodan dan.

Sedmi dan odmori

pre 4 godine

Sada kada nam je krenulo, kada vlada jedna partija, jedan čovek, jedan narod, kada nam mladi odlaze u ogromnom broju, kada nam prognoziraju dvocifreni rast BDP-a, kada imamo avio-liniju Beograd-Priština, kada su nam primanja među najnižima u Evropi. Neko se setio da traži slobodan dan, za žene koje rade u uslužnim delatnostima koje viđaju decu od mraka do mraka da bi bile na usluzi partijskim kadrovima koji imaju vremena na pretek. Drsko nema šta, ali hvala bogu tu je predsednik kojeg je odlikovao naš patrijarh, da nam objasni da nije sve što piše u Bibliji primenjivo u Srbiji, jer mi smo već nebeski narod, to važi za ostale narode koji su još na Zemlji.

Lista

pre 4 godine

Vučić je kazao da će posle ovog krenuti da traže da ne radimo ni petkom, da ne radimo od sedam do 16, kasnije od devet do 17 i tako dalje.

Da, sasvim je normalno da traze da se postuje zakon i da NE RADE 9 sati dnevno 5 dana u nedelji vec 8x5! Nije mi jasno ZASTO predsedniku drzave smeta to sto ljudi hoce da postuju zakon, a kritikuju njega koji ga svakodnevno krsi!?

Gradjanin

pre 4 godine

(Zoran, 23. januar 2020 10:58

A šta fali da namirnice kupi u subotu? Misliš li da su namirnice nedeljom svežije. Ne nego smo mi lenj i neodgovoran narod. Sve u poslednji čas se radi
Ako treba neki dokument da se produži čeka se poslednji trenutak, ako porez trena da se plati čeka se zadnji dan, čas i minut. I onda se kuka što su veliki redovi. Kupiš sve u subotu. I prodavci imaju porodicu. Poslodavac nedeljom sa porodicom odmara i uživa

Arch Enemy

pre 4 godine

Naravno da zaposleni u prodajnim lancima, tržnim centrima itd. treba da rade Nedjeljom jer ogroman broj ljudi Nedjeljom treba nešto da kupi ali u isto vrijeme zakon treba da odredi da ti ljudi koji će Nedjeljom raditi budu i dodatno tj. više plaćeni ili da im se u toku radnih dana omogući slobodan dan kao kompenzacija ili tome slično ali proglasiti Nedjelju neradnom je velika greška!

n

pre 4 godine

More sram vas bilo ,najbolje bi bilo da rasporedite i krevete po firmama pa i da se ne ide kući.Preduzednik sam i jedini zaposleni i ja stvarno radim 7 dana ali znam i zašto,ali ovi mučenici sa bedom od plate...Sram da bude sve koji navijaju za rad bez adekvatne nadoknade.

jojufff

pre 4 godine

treba da se radi 40 sati sedmicno..pa ti druze Vučiću rasporedi na koliko hoćeš dana.
a ne da se narod izrabljuje za crkavicu.
jedva cekam dan da sve mlado i sposobno ode iz ovih napacenih drzava panda vidimo ko ce im onda raditi.

Pijani somovi

pre 4 godine

Ma radi ti i 29 sati dnevno. Dosta više da smo najjači u Evropi. Narod jedva preživljava. Sve ode na hranu, duguje se za komunalije, garderoba se kupuje kod kineza i na buvljaku. To što 10% onih koji bolje žive ne znači da nam je dobro. U Austriji, Nemačkoj već decenijama se ne radi nedeljom. Od subote 15 časova do ponedeljka ništa ne radi. Čak i štampa izlazi u dvobroju i prodaje se tako što na na banderama postoji kesa sa kasicom. Ubaciš novac i uzmeš štampu. Nismo mi tvoje vlasništvo pa da se ti ne slažeš

Nada

pre 4 godine

Što se tiče radnog vremena, mislim da svaki poslodavac to treba da odluči po svojim potrebama i prirodi posla! Ko to drugi treba da odlučuje! Sve treba da bude po potrebi posla!

Ajzliban

pre 4 godine

Nek' zaposli svoju ženu i decu da rade u marketu, butiku, trafici, pijaci, građevini... Pa nek' mu prenesu svoja iskustva tokom rada nedeljom i kolika im je plata.

Kosta

pre 4 godine

Naravno da postoje poslovi koji po prirodi stvari moraju da se rade i nedeljom, ali tada iste treba adekvatno platiti i omogućiti zaposlenom neki drugi slobodan dan . E sad, pošto je to kod nas samo "bajka" ovakva izjava AV ukazuje samo na to da on podržava "robovlasnički" odnos prema radnicima u ovoj zemlji. Pametnom dosta.

ALEKSANDAR POPOVIC

pre 4 godine

Za ovo pitanje rada nedeljom moram da se složim sa predsednikom iz razloga da nigde u svetu bez ozbiljnog pristupa poslu napretka nema. Sad kad smo krenuli uzbrdo treba da iskoristimo taj zamajac kako bi Srbija što pre stala rame uz rame sa razvijenim zemljama.

Bob Sent Kler

pre 4 godine

Predsednik je jedan od 7 miliona. Koga briga sta je njegov stav!?
Ako je on protiv to ne znaci da je to ispravan stav.
Slazem se da niko ne moze da mi zabrani ako hocu da radim nedeljom, ali ako to povlaci da zbog mene moraju jos njih 10 da dodju na posao onda je to problem koji moze samo zakon i drzava da resi.

Daliborka

pre 4 godine

Problem je u tome što poslodavci u trgovinama radnicima ne plaćaju nedelju kao prekovremeni rad već ga kompezuju za neki drugi dan u nedelji,ali trgovci svakako rade šest dana u nedelji i time budu oštećeni.A siguran sam da rad nedeljom nebi predstavljao problem ako bi se ispoštovala ova druga navedena prava radnika.

mile

pre 4 godine

Jel predsednik upoznat da nas zakon nedelju tretira kao obican dan? Nema uvecanja za rad nedeljom.
Licno radnim u marketu, 26% je prekovremeni rad kao i nocni od 22-06h.
Hrvatska, 50% se placa rad nedeljom na platu, mislim da je krajnje ok mera da se u zakon ubaci da poslodavac nedeljom treba da tretira makar 26% (kao prekovremene) satnicu kad se radi nedeljom.
Pozdrav.

kolee

pre 4 godine

Prosto je predsednice, potpises ugovor da radis 40 sati nedeljno, i 5 dana u nedelji , za 40 hiljada, a onda tih 40 sati preraste u 60 sati nedeljno i 7 dana u nedelji a plata ostane ista. To je problem predsednice.

simon

pre 4 godine

Predsednik Vučić je sasvim u pravu, smatram da je besmisleno ne raditi nedeljom, pogotovo marketi. Ako hoćemo da postignemo nešto, moramo da radimo više.

Psalms

pre 4 godine

imam 42 godine i ovo je prva pametna stvar koju je ovaj čovek izgovorio za vreme mog života... ako treba da postoji neradan dan neka bude Subota jer po bibliji je to sveti dan i to je sedmi dan a ne nedelja ili ti dan boga sunca.

Mrmot

pre 4 godine

Nije problem što neko radi nedeljom ili prekovremeno ali je problem ako mu taj rad nije adekvatno plaćen i to je ono što bi država morala strogo da kažnjava.
Zabrana rada nedeljom je potpuno pogrešna i kontraproduktivna.

Ja Sam

pre 4 godine

Moram priznati da je ovo jedna od rijetkih pametnih ideja koje je imao. Uvođenje neradne nedelje je potpuna glupost, ne živimo više u socijalizmu, svako ima pravo da radi kad oće i da sam odlučuje želi li takvo radno mjesto, ili ne. Suludo je zabranjivati nekome da radi. Mnogo je veći problem što se ostala prava radnika ne poštuju, nego što se radi nedeljom.

Misa

pre 4 godine

Zna se kako se placa nedeljom..Zna se..isto kao radnim danom..isto kao sto se veliki deo plate dobija na ruke u koverti..a drzava kao to ne vidi..

Ben

pre 4 godine

Strašno šta ovaj priča. Znači ako ne radimo nedeljom neće biti više ogromnog rasta naše ekonomije. Tamo, na tom propalom zapadu počinju da uvode da se ne radi petkom, a on ovde, brzinom munje, prosipa demagogiju.

jelena

pre 4 godine

Bas tako! Naravno da zaposleni u prodajnim lancima, tržnim centrima itd. treba da rade Nedjeljom jer ogroman broj ljudi Nedjeljom treba nešto da kupi ali u isto vrijeme zakon treba da odredi da ti ljudi koji će Nedjeljom raditi budu i dodatno tj. više plaćeni ili da im se u toku radnih dana omogući slobodan dan kao kompenzacija ili tome slično ali proglasiti Nedjelju neradnom je velika greška!

Maresh

pre 4 godine

"Zna se kako se plaća nedeljom" Zna se u normalnoj zemlji kod nas budi srecan ako ti plate i redovan rad a o radu praznicima i nedeljom da ne pričamo...

Kanidja

pre 4 godine

nije Vucic bas shvatio zakon da se ne radi vikendom. ne mora da bude validno za svaku zemlju. u CG vise nema vise ko da radi i najjednostavnije poslove, a ekonomija nije jaka da bi cene otisle gore zbog ponude i potraznje. poslodavci zato postojece radnike dodatno opterecuju a u stvari trude se da ih isto plate. drzava je procenila da je onda bolje da bar zaposlene zastiti od eksploatacije i to je ok. nije za mene kao potrosaca dobro, ali ima i veca slika, da ima ko da radi i da su to nova mesta, radilo bi se i nedeljom

markedjani

pre 4 godine

I ja sam... Pa neću da, ko kad odem u švabiju, nedeljom nema ni gde da izađem, ni hleb da kupim pivo ni nista... Ajte molim vas, kakva crna neradna nedelja...

Јабучило

pre 4 godine

У Закону о раду све лепо пише. Само се закон не спроводи. Господин председник се пречесто прави Енглез.

Jovan

pre 4 godine

4. Сећај се дана одмора да га светкујеш; шест дана ради и обави све послове своје, а седми дан је одмор Господу Богу

Marko

pre 4 godine

Može, ko hoće da radi niko mu ne brani, ali ko neće ne mora i da zato ne snosi posledice i ucene, da se to zakonom reguliše ako nije već regulisano,nisam upoznat....

Dragan

pre 4 godine

Da li je neko gospodinu predsedniku pojasnio odnos kolicine rada i zarade? Tezak, duk prekarni rad nema veze sa prihodom. Ideja je da se napravi drzava koja ce garantovati da sa normalnim radom moze normalno i da se zivi. A ne sad da se radi non stop. Nisam ovo izmislio, ovako zivim i radim u Nemackoj vec godinama. Ovde nedeljom ni ne pomisljaju da nesto i neko radi i svima dobro.

Mladen

pre 4 godine

Zato neces dobiti moj glas. Ljudi su se pretvorili u posao, nemaju vremena za privatni zivot a predsednika to apsolutno ne interesuje. Mladi nemaju vremena da izadju sa prijateljima da nadju decka/devojku. Sta je sporno da Nedelja bude neradna?

Zoran

pre 4 godine

Nema razloga da se uvodi zabrana radom nedeljom, jer i nedeljom ljudima trebaju namirnice i naravno već po Zakonu se rad nedeljom plaća više tako da ne vidim razlog da se razmišlja o tome.

BOSS

pre 4 godine

Malo je reci da si jedan id.ot veliki.Kako te nije sramota da ovo izjavis?
Nrk rade Nedeljom i taj dan dnevnica nek bude 30 eura i da se radnicima neki drugi dan omoguci da budu slobodni.

fizikalac

pre 4 godine

ok. I ja sam protiv toga ali da se plati ta nedelja adekvatno. Eee sad tu je problem. Skoro niko vise ne placa ni nocni rad kako traba a kamoli nedelju. Znam iz licnog iskustva. Da se plati pa moze sve....Posteno

Frodo

pre 4 godine

Pa, ako zelis radi ti nedeljom. Ljudi nemaju vremena za porodicu, a sad im uzmite i nedelju. Nadam se predsednice da cete i vi da radite svih sedam dana za tih vasih 500 evra, pa cete onda moci ovoliko da lupetate gluposti. Bolje cutati, nego pricati ovoliko koliko vi pricate. Svakim otvaranjem usta pokazujete koliko ste prosti, koliko ne umete da pricate i koliko vredjate svoj narod. Sram vas bilo za sve.

herthaner

pre 4 godine

Zna se kako se placa nedeljom! Radim u drzavnoj firmi koja mora da dezura svaki dan u sve tri smene takva je delatnost! A dodatak je za rad nedeljon 260 din! E tako se placa nedeljom a ne mogu da odbijem da ne radim. A na zapadu bih trcao da radim jer se zna kako se placa nedelja! Da li vam je to poznato gospodine predsednice? 260 din !!!!

jelena

pre 4 godine

Bas tako! Naravno da zaposleni u prodajnim lancima, tržnim centrima itd. treba da rade Nedjeljom jer ogroman broj ljudi Nedjeljom treba nešto da kupi ali u isto vrijeme zakon treba da odredi da ti ljudi koji će Nedjeljom raditi budu i dodatno tj. više plaćeni ili da im se u toku radnih dana omogući slobodan dan kao kompenzacija ili tome slično ali proglasiti Nedjelju neradnom je velika greška!

Frodo

pre 4 godine

Pa, ako zelis radi ti nedeljom. Ljudi nemaju vremena za porodicu, a sad im uzmite i nedelju. Nadam se predsednice da cete i vi da radite svih sedam dana za tih vasih 500 evra, pa cete onda moci ovoliko da lupetate gluposti. Bolje cutati, nego pricati ovoliko koliko vi pricate. Svakim otvaranjem usta pokazujete koliko ste prosti, koliko ne umete da pricate i koliko vredjate svoj narod. Sram vas bilo za sve.

ALEKSANDAR POPOVIC

pre 4 godine

Za ovo pitanje rada nedeljom moram da se složim sa predsednikom iz razloga da nigde u svetu bez ozbiljnog pristupa poslu napretka nema. Sad kad smo krenuli uzbrdo treba da iskoristimo taj zamajac kako bi Srbija što pre stala rame uz rame sa razvijenim zemljama.

Ajzliban

pre 4 godine

Nek' zaposli svoju ženu i decu da rade u marketu, butiku, trafici, pijaci, građevini... Pa nek' mu prenesu svoja iskustva tokom rada nedeljom i kolika im je plata.

fizikalac

pre 4 godine

ok. I ja sam protiv toga ali da se plati ta nedelja adekvatno. Eee sad tu je problem. Skoro niko vise ne placa ni nocni rad kako traba a kamoli nedelju. Znam iz licnog iskustva. Da se plati pa moze sve....Posteno

Mladen

pre 4 godine

Zato neces dobiti moj glas. Ljudi su se pretvorili u posao, nemaju vremena za privatni zivot a predsednika to apsolutno ne interesuje. Mladi nemaju vremena da izadju sa prijateljima da nadju decka/devojku. Sta je sporno da Nedelja bude neradna?

BOSS

pre 4 godine

Malo je reci da si jedan id.ot veliki.Kako te nije sramota da ovo izjavis?
Nrk rade Nedeljom i taj dan dnevnica nek bude 30 eura i da se radnicima neki drugi dan omoguci da budu slobodni.

simon

pre 4 godine

Predsednik Vučić je sasvim u pravu, smatram da je besmisleno ne raditi nedeljom, pogotovo marketi. Ako hoćemo da postignemo nešto, moramo da radimo više.

milovan

pre 4 godine

Moramo da budemo srećni ako svi oko nas žive bolje, jer i mi onda živimo bolje. Mi jačamo brže od drugih u ovom trenutku. Dajte da to iskoristimo, da ne zastanemo sada.

markedjani

pre 4 godine

I ja sam... Pa neću da, ko kad odem u švabiju, nedeljom nema ni gde da izađem, ni hleb da kupim pivo ni nista... Ajte molim vas, kakva crna neradna nedelja...

Nada

pre 4 godine

Što se tiče radnog vremena, mislim da svaki poslodavac to treba da odluči po svojim potrebama i prirodi posla! Ko to drugi treba da odlučuje! Sve treba da bude po potrebi posla!

n

pre 4 godine

More sram vas bilo ,najbolje bi bilo da rasporedite i krevete po firmama pa i da se ne ide kući.Preduzednik sam i jedini zaposleni i ja stvarno radim 7 dana ali znam i zašto,ali ovi mučenici sa bedom od plate...Sram da bude sve koji navijaju za rad bez adekvatne nadoknade.

Una

pre 4 godine

Nisi ti predsednice, rodio troje dece, nego ja i hocu da budem nedeljom sa njima.Pored troje dece ja imam i 22 godine staza ,a ti ni dana.Hvala lepo sto nam "pomazes",ali nemoj vise.

Realnost

pre 4 godine

Ja ima regularno radno vreme, supruga radi u tržnom centru (sa završenim ozbiljnim fakultetom). Ja radim od 9-17h, a ona u dve smene. Kada radi popodne, ne dolazi kući pre 23 ili ponoći, vikend su oba dana obavezna da se radi. Retko kada možemo da budemo zajedno sa decom. Takav je život mnogih, deca najviše ispaštaju, da je barem jedan dan vikenda slobodan, drugačije bi bilo.

Arch Enemy

pre 4 godine

Naravno da zaposleni u prodajnim lancima, tržnim centrima itd. treba da rade Nedjeljom jer ogroman broj ljudi Nedjeljom treba nešto da kupi ali u isto vrijeme zakon treba da odredi da ti ljudi koji će Nedjeljom raditi budu i dodatno tj. više plaćeni ili da im se u toku radnih dana omogući slobodan dan kao kompenzacija ili tome slično ali proglasiti Nedjelju neradnom je velika greška!

Mila

pre 4 godine

Nedelja je dan za odmor, ali moze biti radna, uvek ima zainteresovanih radnika koji bi zeleli da rade uz adekvatnu zakonsku nadoknadu za rad nedeljom.

Pijani somovi

pre 4 godine

Ma radi ti i 29 sati dnevno. Dosta više da smo najjači u Evropi. Narod jedva preživljava. Sve ode na hranu, duguje se za komunalije, garderoba se kupuje kod kineza i na buvljaku. To što 10% onih koji bolje žive ne znači da nam je dobro. U Austriji, Nemačkoj već decenijama se ne radi nedeljom. Od subote 15 časova do ponedeljka ništa ne radi. Čak i štampa izlazi u dvobroju i prodaje se tako što na na banderama postoji kesa sa kasicom. Ubaciš novac i uzmeš štampu. Nismo mi tvoje vlasništvo pa da se ti ne slažeš

Bokius

pre 4 godine

I druge firme i organizacije imaju smenski rad i bez ikakve drame rade i nedeljom i za sve praznike. Naravno, ako se radi po smenama, svako dobije slobodne dane po rasporedu smena, zna se kako se placa rad praznicima i nikakve drame tu nema. Zasto onda drama oko prodavnica? Ko trazi posao u prodaji zna da je u pitanju rad po smenama. Problemi nepostovanja zakona o radu i zlostavljanja radnika postoje i van maloprodaje i moraju se resavati na drugi nacin tako da svi radnici budu zasticeni.

kolee

pre 4 godine

Prosto je predsednice, potpises ugovor da radis 40 sati nedeljno, i 5 dana u nedelji , za 40 hiljada, a onda tih 40 sati preraste u 60 sati nedeljno i 7 dana u nedelji a plata ostane ista. To je problem predsednice.

Lista

pre 4 godine

Vučić je kazao da će posle ovog krenuti da traže da ne radimo ni petkom, da ne radimo od sedam do 16, kasnije od devet do 17 i tako dalje.

Da, sasvim je normalno da traze da se postuje zakon i da NE RADE 9 sati dnevno 5 dana u nedelji vec 8x5! Nije mi jasno ZASTO predsedniku drzave smeta to sto ljudi hoce da postuju zakon, a kritikuju njega koji ga svakodnevno krsi!?

sherr

pre 4 godine

ma kakva zabrana rada nedeljom, totalna nebuloza, bruka i sramota. svi idu vikendom u soping, u trzne centre i hipermarkete i to vi ne mozete da promenite. ne moze nesto sto ni na zapadu nije zazivelo kod nas da se tek tako primeni. bas vikendom je najveci promet u trgovinama plus sto bi ta odluka ubila gradski turizam sdto bi uzrocno posledicno smanjilo ukupan promet sto bi smanjilo broj zaposlenih u tim oblastima. a vi sto ste se radovali tome umesto emotivnog posmatranja problema trebate trezveno i stalozeno da razmislite o logici stvari. evo u hrvatskoj i crnoj gori ta nebulozna odluka je dovela da otpustanja, toliko o tome... neznam sta se ovi ljudi radovali zabrani, kao da ti radnici nemaju nijedan slobodn dan, a znam da imaju slobodne dane u toku nedelje

Matko

pre 4 godine

Драги вођо, знаш ли колико се плаћа додатак за рад недељом? Рецимо да је на дневницу од 2500 дин то још огромних 150-200 дин. Огромна разлика, слажем се, викенд са породицом мењамо за парче бурека. Поздрав за ботове који ни толико не добијају.

Steva Valjevac

pre 4 godine

Рад, ред и дисциплина. То је девиза које се требамо држати. То што смо кренули напред резултат је тешког напора, како власти, тако и народа и сад не смемо стати.

Zoran

pre 4 godine

Nema razloga da se uvodi zabrana radom nedeljom, jer i nedeljom ljudima trebaju namirnice i naravno već po Zakonu se rad nedeljom plaća više tako da ne vidim razlog da se razmišlja o tome.

Хомер

pre 4 godine

Онда по тој логици нека раде и државне службе . Има нас који не можемо да обавимо шта треба током недеље. Нека шалтери електродистрибуције, информатике, водовода, пореског.....раде и недељом!

Srecan iseljenik

pre 4 godine

Preuzmite resenje iz Nemacke: nedeljom niko ne radi, osim par pumpi za gorivo i dezurne apoteke. Navikli ljudi da sve zavrse subotom i znaju da je nedelja za skoro sve slobodan dan.

Ben

pre 4 godine

Strašno šta ovaj priča. Znači ako ne radimo nedeljom neće biti više ogromnog rasta naše ekonomije. Tamo, na tom propalom zapadu počinju da uvode da se ne radi petkom, a on ovde, brzinom munje, prosipa demagogiju.

idiokratija

pre 4 godine

Pola današnje dece ne viđa svoje roditelje nikad zbog toga što rade i vikendom. Jednog dana će se od njih očekivati da budu normalni i vaspitani ljudi a vaspitava ih ulica. Vođa koji nije ništa radio do četrdesete se provrednio i postao radoholičar pa deli savete. Nije normalno da jedan čovek odlučuje o svemu.

komandant mark

pre 4 godine

U Cirihu demonstracije na ulicama. U Parizu demonstracije na ulicama. U Hong Kongu demonstracije na ulicama. U Cileu demonstracije na ulicama. U Srbiji demonstracije na B92. Nije Vucic kriv NISTA, mi smo

herthaner

pre 4 godine

Zna se kako se placa nedeljom! Radim u drzavnoj firmi koja mora da dezura svaki dan u sve tri smene takva je delatnost! A dodatak je za rad nedeljon 260 din! E tako se placa nedeljom a ne mogu da odbijem da ne radim. A na zapadu bih trcao da radim jer se zna kako se placa nedelja! Da li vam je to poznato gospodine predsednice? 260 din !!!!

O felasi sa memorijom sardine

pre 4 godine

Ajd malo pljujte po Titu, u njegovo vreme se radilo 5 dana u sedmici sa zagarantovanim polusatnim placenim odmorom, neophodan rad nedeljom ili praznikom se placao duplom satnicom. Prekovremeni rad je bio moguc uz saglasnost radnika i 50 % vecom satnicom.
Ajd malo pljujte po tadasnjem zakonu o radu, robovi Sveznajuceg i Sveprisutnog.

trgovac

pre 4 godine

Gospodine predsedniče, kada budete radili sa samo dva slobodna dana mesečno, onda možete da pričate. Moja malenkost radi u trgovini sa takvim uslovima rada, za minimalnu zaradu. Svakako da ne radim ovaj posao jer sam neobrazovan ili zato što volim da radim, nego sam prinudjen jer trenutno nemam bolji, to trenutno traje duže od 2 godine. Izdržavam dva mala deteta i samo ja znam kako mi je. Dajte nam bar da zadržimo dostojanstvo, da možemo da se igramo sa tom istom decom i da ih nečemu naučimo. U suprotnom decu će nam vaspitavati ulica, dok mi radimo i odmaramo se od teškog fizičkog rada. Svakako odmoran radnik je produktivniji radnik, promet neće pasti naprotiv, samo će se preusmeriti na ostale dane. Srdačan pozdrav.

SD

pre 4 godine

Voleo bih da svi radnici odu iz ove kvazi-države, i da ovde ne ostane niko ko će raditi za 200-300 eura, pa da vidim na čiji ćete račun živeti vi političari i tajkuni.

Jovan

pre 4 godine

4. Сећај се дана одмора да га светкујеш; шест дана ради и обави све послове своје, а седми дан је одмор Господу Богу

Jeremija

pre 4 godine

Mesečno tučem preko 300 sati. Maltene dupli fond. Prekovemeni mi se brišu. Nije problem rad nedeljom već zagarantovanih 40 sati nedeljno! Hajde od toga da krenemo.

Gradjanin

pre 4 godine

(Zoran, 23. januar 2020 10:58

A šta fali da namirnice kupi u subotu? Misliš li da su namirnice nedeljom svežije. Ne nego smo mi lenj i neodgovoran narod. Sve u poslednji čas se radi
Ako treba neki dokument da se produži čeka se poslednji trenutak, ako porez trena da se plati čeka se zadnji dan, čas i minut. I onda se kuka što su veliki redovi. Kupiš sve u subotu. I prodavci imaju porodicu. Poslodavac nedeljom sa porodicom odmara i uživa

tinaja

pre 4 godine

Svakako treba naci neki kompromis, ali ja ne vidim nista sporno u tome da se radi nedeljom. Postoje ljudi kojima ta nedelja znaci parce hleba da bi prehranili porodicu.

Toica

pre 4 godine

Ovde je zavladala eksploatacija a botovi kreiraju mišljenje da je to dobro. Nije normalno da neko radi više od 40 sati nedeljno, to se dugoročno može odraziti na zdravlje, kažu istraživanja. U velikim kompanijama jedan dan rada od kuće nedeljno postaje norma. A ovde strane kompanije i domaći biznismeni prave profit na prekovremenom radu i onda taj novac iznose iz zemlje ne plaćajući porez. Zato i BDP tako sporo raste, a radimo najviše u Evropi,. prodaje nam se priča da smo neradnici.

laza82

pre 4 godine

U zakonu u radu lepo sve pise i da se kao takav postuje nema problema ali zakon se ne postuje,radnici se izrabljuju a to im sve neko tolerise. Ja sam ziv primer radio kod privatnika 220-250h mesecno praznikom, nedeljom odmor mi je uskracivan i primao minimalac.Da mi se racunalo sve po zakonu imao bih minimalac x 2. Kad sam se pobunio dobio sam otkaz. Inspekcije jesu dolazile ali na kafu i to je to. Zato radna nedelja treba da se zabrani jer jedino tako obican svet moze da se zastiti od krvopija posto zakon nema ko da sprovede u delo.

da razjasnimo.

pre 4 godine

(nehumani tip, 23. januar 2020 11:53)

Nedelja mora da zvanicno bude neradni dan, kao u svakoj drugoj civilizovanoj zemlji. A onda je na svakom radniku da odluci da li da radi po prekovremenoj tarifi. U mom poslu radim sa ljudima iz Indije, Filipina, Kine, Kostarike, Malezije itt. Svi oni imaju neradni dan, nije svudge isti. Ako rade na taj dan to se ekstra placa, a mogu da odbiju.
Ako Vucic planira da nedelja bude tretirana kao radni dan, onda nas on stavlja na najnizi civilizacijski nivo. A ako je mislio ovo sto sam opisao u prvom paragrafu.

Јабучило

pre 4 godine

У Закону о раду све лепо пише. Само се закон не спроводи. Господин председник се пречесто прави Енглез.

milan ilincic

pre 4 godine

Kad nateras gazde da plate subote kao prekovremeni dan i da celu platu uplate na racun i prijave radnika na pun iznos i da sve preko 8 sati plate kao prekovremeni rad i da postuju zakone onda mozes da trazis nesto i da se slazes ili ne.A ovako nebi trebali da radimo ni subote a kamoli nedelje jer samo guramo pare u dzepove dahijama a mi crncimo dzabe.

Kosta

pre 4 godine

Naravno da postoje poslovi koji po prirodi stvari moraju da se rade i nedeljom, ali tada iste treba adekvatno platiti i omogućiti zaposlenom neki drugi slobodan dan . E sad, pošto je to kod nas samo "bajka" ovakva izjava AV ukazuje samo na to da on podržava "robovlasnički" odnos prema radnicima u ovoj zemlji. Pametnom dosta.

miksererrr

pre 4 godine

U ponedeljak dosao iz Budimpeste! Nedeljom bukvalno nista ne radi! Po neki restoran se otvara tek od 14h i to je to! Super marketi rade ali nedelja im je 250posto! Uz to,Budimpesta je 3 sata voznje od beograda a 20godina ispred beograda u svakom aspektu! Od čistoće,pa do kulture!

Sedmi dan odmori

pre 4 godine

Sada kada nam je krenulo, kada vlada jedna partija, jedan čovek, jedan narod, kada nam mladi odlaze u ogromnom broju, kada nam prognoziraju dvocifreni rast BDP-a, kada imamo avio-liniju Beograd-Priština, kada su nam primanja među najnižima u Evropi. Neko se setio da traži slobodan dan, za žene koje rade u uslužnim delatnostima koje viđaju decu od mraka do mraka da bi bile na usluzi partijskim kadrovima koji imaju vremena na pretek. Drsko nema šta, ali hvala bogu tu je predsednik kojeg je odlikovao naš patrijarh, da nam objasni da nije sve što piše u Bibliji primenjivo u Srbiji, jer mi smo već nebeski narod, to važi za ostale narode koji su još na Zemlji.

Bob Sent Kler

pre 4 godine

Predsednik je jedan od 7 miliona. Koga briga sta je njegov stav!?
Ako je on protiv to ne znaci da je to ispravan stav.
Slazem se da niko ne moze da mi zabrani ako hocu da radim nedeljom, ali ako to povlaci da zbog mene moraju jos njih 10 da dodju na posao onda je to problem koji moze samo zakon i drzava da resi.

ako si sendvičar zabrana ne važi

pre 4 godine

Za ove prepametne koji su za rad nedeljom samo jedna informacija. Radim za jednu nemačku firmu u Srbiji. Navikla ova naša bezbožnička bratija koji sarađuju sa nama da maltretira radnike i šalju mi mejlove vikendom a ja ne smem da ih prosledim do ponedeljka. Još jednom: nije samo da moja firma u Nemačkoj ne radi nedeljom, nego se i slanje mejla vikendom smatra radom.

Milica

pre 4 godine

Slažem se da to utiče na ekonomski rast i razvoj naše države, ali ljudi da bi bili zadovoljni moraju imati i predah od posla nije baš pogodno raditi svih 7 dana u nedelji bez dana da si sa svojom porodicom. Neka rad nedeljom bude izbor za onog ko želi da radi i taj jedan dan neka ga ali neka onda bude i plaćen, a ko ne želi ne mora imamo svi različite prioritete u životu nije baš svima posao na prvom mestu.

jojufff

pre 4 godine

treba da se radi 40 sati sedmicno..pa ti druze Vučiću rasporedi na koliko hoćeš dana.
a ne da se narod izrabljuje za crkavicu.
jedva cekam dan da sve mlado i sposobno ode iz ovih napacenih drzava panda vidimo ko ce im onda raditi.

Daliborka

pre 4 godine

Problem je u tome što poslodavci u trgovinama radnicima ne plaćaju nedelju kao prekovremeni rad već ga kompezuju za neki drugi dan u nedelji,ali trgovci svakako rade šest dana u nedelji i time budu oštećeni.A siguran sam da rad nedeljom nebi predstavljao problem ako bi se ispoštovala ova druga navedena prava radnika.

Nebojsa

pre 4 godine

Istinita prica.... Proslog leta u Herceg Novom sretnem mladica koga znam iz Ideje. Zdravo, zdravo, na odmoru si? On kaze, ne, radim ovde u IDEJI. Ja pitam kako radis ovde, on kaze lepo. U Srbiji plati ni 400 EUR radi se prekovremeno non stop i niko ti to ne placa a kamoli daju slobodne dane. U CG plata 500 EUR van sezone i placen smestaj (on rece korektan) i kaze 1 minut nema prekovremenog. U sezoni je plata 600 EUR. I rece on, znas nije sve u parama, ali vise ne mogu da trpim onaj odnos dole. Pametnom dosta... U Maxiju je slicno u Srbiji, hoce ljudi da rade, ali hoce i ljudske uslove.

Коментатор

pre 4 godine

Наши послодавци су угурали у Закон о раду клаузулу о "прерасподели радног времена" која им омогућава да радника терају да ради више од 40 сати недељно, да недеља не буде недеља и још којешта. Ја још нисам чуо ништа паметно од синдиката (Орбовић). Гледајте мало Француску докле је дошло са протестима када је држава покушала да укине права (не подржавам насиље, али подржавам легитимну синдикалну борбу). Када држава и послодавци схвате да су запослени људи, а не роботи (а и роботи морају да стану бар понекад због одржавања) и да имају права и потребе, биће нам свима много боље. Нећу да пишем о моралу наших послодаваца и третирању заполснеих, то је беспредметно.

mozaks

pre 4 godine

u redu..radi,ali ja ako radim.plati me posteno 250%,da znam zbog cega moja porodica kad je nedeljni rucak,zna sto ja nisam za istim stolom,i da cu za to dobiti dobru kompenzaciju za odvojen taj dan,sto cu raditi za sve vas koji ste zaboravili ili niste stigli da kupite sto vam treba za nedeljni odmor,a ako ne zelis da platis,onda me pusti da uzivam u tom danu sa svojom porodicom,prijateljima..
a ti ako ces da radis i volonterski..radi.niko ti ne brani.

banacanin

pre 4 godine

kod nas ne placaju rad nedeljom i viska naradjenih sati prvo sredi to predsednice da se svaki radni sat plati jerbo kako kradu nas tako kradu i drzavu.zasto ne uvedete u svaku firmu satove sa karticama koje su internetom uvezane sa drzavnim sluzbama i mirna backa znas da ces svaki prekovremeni sat biti ispla en i onda mi nije tesko da radim i nedeljom

Dragan

pre 4 godine

Da li je neko gospodinu predsedniku pojasnio odnos kolicine rada i zarade? Tezak, duk prekarni rad nema veze sa prihodom. Ideja je da se napravi drzava koja ce garantovati da sa normalnim radom moze normalno i da se zivi. A ne sad da se radi non stop. Nisam ovo izmislio, ovako zivim i radim u Nemackoj vec godinama. Ovde nedeljom ni ne pomisljaju da nesto i neko radi i svima dobro.

Pljuvac svih stilova

pre 4 godine

Po svetu razmisljaju da smanje radno vreme na 4 dana po 8h ,ili 5 dana po 5h,a kod nas se predsednik zalaze da se radi i nedeljom. Roditelji nemaju volje,a ni vremena da vaspitaju svoju decu,pa nam zato decu danas obrazuju kul mangupi ko klubovima,skolama,slavama. Kupe fore jedni od drugih,ili od komsija itd. Deca nam agresivna,nekulturna,bez vizije. Samo im je bitno da izlaze,igraju igre,piju,puse. Imam dva brata 15 i 17 i znam o cemu govorim,ovo je katastrofa. Roditelji bi morali da imaju makar 2 dana slobodno,da mogu da se posvete deci,sve ostalo su pateticni izgovori !

Marko

pre 4 godine

Može, ko hoće da radi niko mu ne brani, ali ko neće ne mora i da zato ne snosi posledice i ucene, da se to zakonom reguliše ako nije već regulisano,nisam upoznat....

mile

pre 4 godine

Jel predsednik upoznat da nas zakon nedelju tretira kao obican dan? Nema uvecanja za rad nedeljom.
Licno radnim u marketu, 26% je prekovremeni rad kao i nocni od 22-06h.
Hrvatska, 50% se placa rad nedeljom na platu, mislim da je krajnje ok mera da se u zakon ubaci da poslodavac nedeljom treba da tretira makar 26% (kao prekovremene) satnicu kad se radi nedeljom.
Pozdrav.

Maresh

pre 4 godine

"Zna se kako se plaća nedeljom" Zna se u normalnoj zemlji kod nas budi srecan ako ti plate i redovan rad a o radu praznicima i nedeljom da ne pričamo...

Filip

pre 4 godine

Ne treba zabraniti rad nedeljom ali treba pooštriti kontrole da li poslodavci plaćaju duple dnevnice radnicima koji rade nedeljom i praznicima i da li plaćaju prekovremene sate.

Mrmot

pre 4 godine

Nije problem što neko radi nedeljom ili prekovremeno ali je problem ako mu taj rad nije adekvatno plaćen i to je ono što bi država morala strogo da kažnjava.
Zabrana rada nedeljom je potpuno pogrešna i kontraproduktivna.

...

pre 4 godine

Super je to "ti nećeš ali pusti mene", ali kad me gazda otpusti zbog onog koji hoće da radi, šta ću ja? Dodatno, ljudi jedva sastavljaju kraj sa krajem, i nije etički u redu da gazda kaže evo ti dve hiljade i radi, naravno da će to ljudi prihvatiti, ali to nije u redu. To što ti imaš pare ne znači da možeš da platiš nekom ko nema da radi šta god želiš. U suprotnom legalizujte prostituciju

Beograd na vodi i budjavom lebu

pre 4 godine

Nije sporno da se radi nedeljom, ali:
1.da se prihod oporezuje visom stopom, ne mora bas 100%, ali visom
2.da se zaposlenima plati bar 30% vise, kao za nocni rad ili 110% kao za praznik ili nesto izmedju.

marica, kriv, razumevanje...

pre 4 godine

kad radnicima drzava bude garabtovala da je njihovo puno radno vreme 40 sati nedeljno a sve ostalo se placa kao prekovremeni rad i takodje rad nedeljom se placa vise kao sto u zakonu pise onda je predsednik apsolutno u pravu, nek svako radi kad i kako mu odgovara - u protivnom je obican demagog koji ne da na svoje tajkune koji zive od izrabljivanja radnika koji rade 7 dana nedeljno po 10+ sati za platu regularnog radnog vremena od 40 sati nedeljno - licno mislim da je opcija broj dva u ovom slucaju

Misa

pre 4 godine

Zna se kako se placa nedeljom..Zna se..isto kao radnim danom..isto kao sto se veliki deo plate dobija na ruke u koverti..a drzava kao to ne vidi..

pop

pre 4 godine

da da,a drzavna sluzba od ponedeljka do petka i milion izmisljenih sl.dana u toku godine....Zabrani isplatu na ruke u privatnom sektoru.Uvedi strogu kontrolu prekovremenog rada i rada na drzavni praznik i da li se placa.Sto se drzavnog sektora ne treba kontrolisati nista,tu svako uzme svoje pa i vise od toga....

metak

pre 4 godine

Sta su placeni subota i nedelja? Radim i to mi je placeno kao svaki drugi radni dan. Kad budete stvarno placali koliko treba subotom i nedeljom onda dajte izbor ko zeli neka radi i dodatno zaradi, a vikend zelim da provedem sa porodicom!

Aps

pre 4 godine

Za komentatora Sherr....ti bi trebalo svakako da nedeljom radis, ali u skoli, da naucis da se recca NE sa glagolima pise ODVOJENO!!!
NE ZNAM a ne NEZNAM!!!

Kanidja

pre 4 godine

nije Vucic bas shvatio zakon da se ne radi vikendom. ne mora da bude validno za svaku zemlju. u CG vise nema vise ko da radi i najjednostavnije poslove, a ekonomija nije jaka da bi cene otisle gore zbog ponude i potraznje. poslodavci zato postojece radnike dodatno opterecuju a u stvari trude se da ih isto plate. drzava je procenila da je onda bolje da bar zaposlene zastiti od eksploatacije i to je ok. nije za mene kao potrosaca dobro, ali ima i veca slika, da ima ko da radi i da su to nova mesta, radilo bi se i nedeljom

Dusebriznici

pre 4 godine

A sta ako ja hocu SREDU slobodnu??? Zasto bas nedelja? Sta sa rel.zajednicama koje odmaraju petkom ili subotom? Znaci moram da ne radim i ako hocu?! Koja nebuloza. Kapiram nameru tj.izgovor, kao stalo im je do radnika...ali ovo je isto kao ona prica sa klimom. Ko ne cita izmedju redova, predje zedan preko vode:)

Ja Sam

pre 4 godine

Moram priznati da je ovo jedna od rijetkih pametnih ideja koje je imao. Uvođenje neradne nedelje je potpuna glupost, ne živimo više u socijalizmu, svako ima pravo da radi kad oće i da sam odlučuje želi li takvo radno mjesto, ili ne. Suludo je zabranjivati nekome da radi. Mnogo je veći problem što se ostala prava radnika ne poštuju, nego što se radi nedeljom.

Psalms

pre 4 godine

imam 42 godine i ovo je prva pametna stvar koju je ovaj čovek izgovorio za vreme mog života... ako treba da postoji neradan dan neka bude Subota jer po bibliji je to sveti dan i to je sedmi dan a ne nedelja ili ti dan boga sunca.

psi

pre 4 godine

Sada, kada je pokrenut točak srpske ekonomije i kada dobija na ubrzanju, zašto ga zaustavljati?
Smatram da ukoliko neko želi da radi i privređuje i nedeljom, da mu to ne treba zabraniti.

Frodo

pre 4 godine

Pa, ako zelis radi ti nedeljom. Ljudi nemaju vremena za porodicu, a sad im uzmite i nedelju. Nadam se predsednice da cete i vi da radite svih sedam dana za tih vasih 500 evra, pa cete onda moci ovoliko da lupetate gluposti. Bolje cutati, nego pricati ovoliko koliko vi pricate. Svakim otvaranjem usta pokazujete koliko ste prosti, koliko ne umete da pricate i koliko vredjate svoj narod. Sram vas bilo za sve.

Ajzliban

pre 4 godine

Nek' zaposli svoju ženu i decu da rade u marketu, butiku, trafici, pijaci, građevini... Pa nek' mu prenesu svoja iskustva tokom rada nedeljom i kolika im je plata.

Mladen

pre 4 godine

Zato neces dobiti moj glas. Ljudi su se pretvorili u posao, nemaju vremena za privatni zivot a predsednika to apsolutno ne interesuje. Mladi nemaju vremena da izadju sa prijateljima da nadju decka/devojku. Sta je sporno da Nedelja bude neradna?

BOSS

pre 4 godine

Malo je reci da si jedan id.ot veliki.Kako te nije sramota da ovo izjavis?
Nrk rade Nedeljom i taj dan dnevnica nek bude 30 eura i da se radnicima neki drugi dan omoguci da budu slobodni.

Sedmi dan odmori

pre 4 godine

Sada kada nam je krenulo, kada vlada jedna partija, jedan čovek, jedan narod, kada nam mladi odlaze u ogromnom broju, kada nam prognoziraju dvocifreni rast BDP-a, kada imamo avio-liniju Beograd-Priština, kada su nam primanja među najnižima u Evropi. Neko se setio da traži slobodan dan, za žene koje rade u uslužnim delatnostima koje viđaju decu od mraka do mraka da bi bile na usluzi partijskim kadrovima koji imaju vremena na pretek. Drsko nema šta, ali hvala bogu tu je predsednik kojeg je odlikovao naš patrijarh, da nam objasni da nije sve što piše u Bibliji primenjivo u Srbiji, jer mi smo već nebeski narod, to važi za ostale narode koji su još na Zemlji.

trgovac

pre 4 godine

Gospodine predsedniče, kada budete radili sa samo dva slobodna dana mesečno, onda možete da pričate. Moja malenkost radi u trgovini sa takvim uslovima rada, za minimalnu zaradu. Svakako da ne radim ovaj posao jer sam neobrazovan ili zato što volim da radim, nego sam prinudjen jer trenutno nemam bolji, to trenutno traje duže od 2 godine. Izdržavam dva mala deteta i samo ja znam kako mi je. Dajte nam bar da zadržimo dostojanstvo, da možemo da se igramo sa tom istom decom i da ih nečemu naučimo. U suprotnom decu će nam vaspitavati ulica, dok mi radimo i odmaramo se od teškog fizičkog rada. Svakako odmoran radnik je produktivniji radnik, promet neće pasti naprotiv, samo će se preusmeriti na ostale dane. Srdačan pozdrav.

jojufff

pre 4 godine

treba da se radi 40 sati sedmicno..pa ti druze Vučiću rasporedi na koliko hoćeš dana.
a ne da se narod izrabljuje za crkavicu.
jedva cekam dan da sve mlado i sposobno ode iz ovih napacenih drzava panda vidimo ko ce im onda raditi.

idiokratija

pre 4 godine

Pola današnje dece ne viđa svoje roditelje nikad zbog toga što rade i vikendom. Jednog dana će se od njih očekivati da budu normalni i vaspitani ljudi a vaspitava ih ulica. Vođa koji nije ništa radio do četrdesete se provrednio i postao radoholičar pa deli savete. Nije normalno da jedan čovek odlučuje o svemu.

n

pre 4 godine

More sram vas bilo ,najbolje bi bilo da rasporedite i krevete po firmama pa i da se ne ide kući.Preduzednik sam i jedini zaposleni i ja stvarno radim 7 dana ali znam i zašto,ali ovi mučenici sa bedom od plate...Sram da bude sve koji navijaju za rad bez adekvatne nadoknade.

Pijani somovi

pre 4 godine

Ma radi ti i 29 sati dnevno. Dosta više da smo najjači u Evropi. Narod jedva preživljava. Sve ode na hranu, duguje se za komunalije, garderoba se kupuje kod kineza i na buvljaku. To što 10% onih koji bolje žive ne znači da nam je dobro. U Austriji, Nemačkoj već decenijama se ne radi nedeljom. Od subote 15 časova do ponedeljka ništa ne radi. Čak i štampa izlazi u dvobroju i prodaje se tako što na na banderama postoji kesa sa kasicom. Ubaciš novac i uzmeš štampu. Nismo mi tvoje vlasništvo pa da se ti ne slažeš

Una

pre 4 godine

Nisi ti predsednice, rodio troje dece, nego ja i hocu da budem nedeljom sa njima.Pored troje dece ja imam i 22 godine staza ,a ti ni dana.Hvala lepo sto nam "pomazes",ali nemoj vise.

ako si sendvičar zabrana ne važi

pre 4 godine

Za ove prepametne koji su za rad nedeljom samo jedna informacija. Radim za jednu nemačku firmu u Srbiji. Navikla ova naša bezbožnička bratija koji sarađuju sa nama da maltretira radnike i šalju mi mejlove vikendom a ja ne smem da ih prosledim do ponedeljka. Još jednom: nije samo da moja firma u Nemačkoj ne radi nedeljom, nego se i slanje mejla vikendom smatra radom.

O felasi sa memorijom sardine

pre 4 godine

Ajd malo pljujte po Titu, u njegovo vreme se radilo 5 dana u sedmici sa zagarantovanim polusatnim placenim odmorom, neophodan rad nedeljom ili praznikom se placao duplom satnicom. Prekovremeni rad je bio moguc uz saglasnost radnika i 50 % vecom satnicom.
Ajd malo pljujte po tadasnjem zakonu o radu, robovi Sveznajuceg i Sveprisutnog.

Lista

pre 4 godine

Vučić je kazao da će posle ovog krenuti da traže da ne radimo ni petkom, da ne radimo od sedam do 16, kasnije od devet do 17 i tako dalje.

Da, sasvim je normalno da traze da se postuje zakon i da NE RADE 9 sati dnevno 5 dana u nedelji vec 8x5! Nije mi jasno ZASTO predsedniku drzave smeta to sto ljudi hoce da postuju zakon, a kritikuju njega koji ga svakodnevno krsi!?

Pljuvac svih stilova

pre 4 godine

Po svetu razmisljaju da smanje radno vreme na 4 dana po 8h ,ili 5 dana po 5h,a kod nas se predsednik zalaze da se radi i nedeljom. Roditelji nemaju volje,a ni vremena da vaspitaju svoju decu,pa nam zato decu danas obrazuju kul mangupi ko klubovima,skolama,slavama. Kupe fore jedni od drugih,ili od komsija itd. Deca nam agresivna,nekulturna,bez vizije. Samo im je bitno da izlaze,igraju igre,piju,puse. Imam dva brata 15 i 17 i znam o cemu govorim,ovo je katastrofa. Roditelji bi morali da imaju makar 2 dana slobodno,da mogu da se posvete deci,sve ostalo su pateticni izgovori !

kolee

pre 4 godine

Prosto je predsednice, potpises ugovor da radis 40 sati nedeljno, i 5 dana u nedelji , za 40 hiljada, a onda tih 40 sati preraste u 60 sati nedeljno i 7 dana u nedelji a plata ostane ista. To je problem predsednice.

Nebojsa

pre 4 godine

Istinita prica.... Proslog leta u Herceg Novom sretnem mladica koga znam iz Ideje. Zdravo, zdravo, na odmoru si? On kaze, ne, radim ovde u IDEJI. Ja pitam kako radis ovde, on kaze lepo. U Srbiji plati ni 400 EUR radi se prekovremeno non stop i niko ti to ne placa a kamoli daju slobodne dane. U CG plata 500 EUR van sezone i placen smestaj (on rece korektan) i kaze 1 minut nema prekovremenog. U sezoni je plata 600 EUR. I rece on, znas nije sve u parama, ali vise ne mogu da trpim onaj odnos dole. Pametnom dosta... U Maxiju je slicno u Srbiji, hoce ljudi da rade, ali hoce i ljudske uslove.

miksererrr

pre 4 godine

U ponedeljak dosao iz Budimpeste! Nedeljom bukvalno nista ne radi! Po neki restoran se otvara tek od 14h i to je to! Super marketi rade ali nedelja im je 250posto! Uz to,Budimpesta je 3 sata voznje od beograda a 20godina ispred beograda u svakom aspektu! Od čistoće,pa do kulture!

Kosta

pre 4 godine

Naravno da postoje poslovi koji po prirodi stvari moraju da se rade i nedeljom, ali tada iste treba adekvatno platiti i omogućiti zaposlenom neki drugi slobodan dan . E sad, pošto je to kod nas samo "bajka" ovakva izjava AV ukazuje samo na to da on podržava "robovlasnički" odnos prema radnicima u ovoj zemlji. Pametnom dosta.

Jeremija

pre 4 godine

Mesečno tučem preko 300 sati. Maltene dupli fond. Prekovemeni mi se brišu. Nije problem rad nedeljom već zagarantovanih 40 sati nedeljno! Hajde od toga da krenemo.

Srecan iseljenik

pre 4 godine

Preuzmite resenje iz Nemacke: nedeljom niko ne radi, osim par pumpi za gorivo i dezurne apoteke. Navikli ljudi da sve zavrse subotom i znaju da je nedelja za skoro sve slobodan dan.

herthaner

pre 4 godine

Zna se kako se placa nedeljom! Radim u drzavnoj firmi koja mora da dezura svaki dan u sve tri smene takva je delatnost! A dodatak je za rad nedeljon 260 din! E tako se placa nedeljom a ne mogu da odbijem da ne radim. A na zapadu bih trcao da radim jer se zna kako se placa nedelja! Da li vam je to poznato gospodine predsednice? 260 din !!!!

Јабучило

pre 4 godine

У Закону о раду све лепо пише. Само се закон не спроводи. Господин председник се пречесто прави Енглез.

da razjasnimo.

pre 4 godine

(nehumani tip, 23. januar 2020 11:53)

Nedelja mora da zvanicno bude neradni dan, kao u svakoj drugoj civilizovanoj zemlji. A onda je na svakom radniku da odluci da li da radi po prekovremenoj tarifi. U mom poslu radim sa ljudima iz Indije, Filipina, Kine, Kostarike, Malezije itt. Svi oni imaju neradni dan, nije svudge isti. Ako rade na taj dan to se ekstra placa, a mogu da odbiju.
Ako Vucic planira da nedelja bude tretirana kao radni dan, onda nas on stavlja na najnizi civilizacijski nivo. A ako je mislio ovo sto sam opisao u prvom paragrafu.

Хомер

pre 4 godine

Онда по тој логици нека раде и државне службе . Има нас који не можемо да обавимо шта треба током недеље. Нека шалтери електродистрибуције, информатике, водовода, пореског.....раде и недељом!

komandant mark

pre 4 godine

U Cirihu demonstracije na ulicama. U Parizu demonstracije na ulicama. U Hong Kongu demonstracije na ulicama. U Cileu demonstracije na ulicama. U Srbiji demonstracije na B92. Nije Vucic kriv NISTA, mi smo

pop

pre 4 godine

da da,a drzavna sluzba od ponedeljka do petka i milion izmisljenih sl.dana u toku godine....Zabrani isplatu na ruke u privatnom sektoru.Uvedi strogu kontrolu prekovremenog rada i rada na drzavni praznik i da li se placa.Sto se drzavnog sektora ne treba kontrolisati nista,tu svako uzme svoje pa i vise od toga....

Beograd na vodi i budjavom lebu

pre 4 godine

Nije sporno da se radi nedeljom, ali:
1.da se prihod oporezuje visom stopom, ne mora bas 100%, ali visom
2.da se zaposlenima plati bar 30% vise, kao za nocni rad ili 110% kao za praznik ili nesto izmedju.

Коментатор

pre 4 godine

Наши послодавци су угурали у Закон о раду клаузулу о "прерасподели радног времена" која им омогућава да радника терају да ради више од 40 сати недељно, да недеља не буде недеља и још којешта. Ја још нисам чуо ништа паметно од синдиката (Орбовић). Гледајте мало Француску докле је дошло са протестима када је држава покушала да укине права (не подржавам насиље, али подржавам легитимну синдикалну борбу). Када држава и послодавци схвате да су запослени људи, а не роботи (а и роботи морају да стану бар понекад због одржавања) и да имају права и потребе, биће нам свима много боље. Нећу да пишем о моралу наших послодаваца и третирању заполснеих, то је беспредметно.

mozaks

pre 4 godine

u redu..radi,ali ja ako radim.plati me posteno 250%,da znam zbog cega moja porodica kad je nedeljni rucak,zna sto ja nisam za istim stolom,i da cu za to dobiti dobru kompenzaciju za odvojen taj dan,sto cu raditi za sve vas koji ste zaboravili ili niste stigli da kupite sto vam treba za nedeljni odmor,a ako ne zelis da platis,onda me pusti da uzivam u tom danu sa svojom porodicom,prijateljima..
a ti ako ces da radis i volonterski..radi.niko ti ne brani.

Dragan

pre 4 godine

Da li je neko gospodinu predsedniku pojasnio odnos kolicine rada i zarade? Tezak, duk prekarni rad nema veze sa prihodom. Ideja je da se napravi drzava koja ce garantovati da sa normalnim radom moze normalno i da se zivi. A ne sad da se radi non stop. Nisam ovo izmislio, ovako zivim i radim u Nemackoj vec godinama. Ovde nedeljom ni ne pomisljaju da nesto i neko radi i svima dobro.

Ben

pre 4 godine

Strašno šta ovaj priča. Znači ako ne radimo nedeljom neće biti više ogromnog rasta naše ekonomije. Tamo, na tom propalom zapadu počinju da uvode da se ne radi petkom, a on ovde, brzinom munje, prosipa demagogiju.

Jovan

pre 4 godine

4. Сећај се дана одмора да га светкујеш; шест дана ради и обави све послове своје, а седми дан је одмор Господу Богу

Gradjanin

pre 4 godine

(Zoran, 23. januar 2020 10:58

A šta fali da namirnice kupi u subotu? Misliš li da su namirnice nedeljom svežije. Ne nego smo mi lenj i neodgovoran narod. Sve u poslednji čas se radi
Ako treba neki dokument da se produži čeka se poslednji trenutak, ako porez trena da se plati čeka se zadnji dan, čas i minut. I onda se kuka što su veliki redovi. Kupiš sve u subotu. I prodavci imaju porodicu. Poslodavac nedeljom sa porodicom odmara i uživa

Maresh

pre 4 godine

"Zna se kako se plaća nedeljom" Zna se u normalnoj zemlji kod nas budi srecan ako ti plate i redovan rad a o radu praznicima i nedeljom da ne pričamo...

...

pre 4 godine

Super je to "ti nećeš ali pusti mene", ali kad me gazda otpusti zbog onog koji hoće da radi, šta ću ja? Dodatno, ljudi jedva sastavljaju kraj sa krajem, i nije etički u redu da gazda kaže evo ti dve hiljade i radi, naravno da će to ljudi prihvatiti, ali to nije u redu. To što ti imaš pare ne znači da možeš da platiš nekom ko nema da radi šta god želiš. U suprotnom legalizujte prostituciju

Matko

pre 4 godine

Драги вођо, знаш ли колико се плаћа додатак за рад недељом? Рецимо да је на дневницу од 2500 дин то још огромних 150-200 дин. Огромна разлика, слажем се, викенд са породицом мењамо за парче бурека. Поздрав за ботове који ни толико не добијају.

marica, kriv, razumevanje...

pre 4 godine

kad radnicima drzava bude garabtovala da je njihovo puno radno vreme 40 sati nedeljno a sve ostalo se placa kao prekovremeni rad i takodje rad nedeljom se placa vise kao sto u zakonu pise onda je predsednik apsolutno u pravu, nek svako radi kad i kako mu odgovara - u protivnom je obican demagog koji ne da na svoje tajkune koji zive od izrabljivanja radnika koji rade 7 dana nedeljno po 10+ sati za platu regularnog radnog vremena od 40 sati nedeljno - licno mislim da je opcija broj dva u ovom slucaju

Ja Sam

pre 4 godine

Moram priznati da je ovo jedna od rijetkih pametnih ideja koje je imao. Uvođenje neradne nedelje je potpuna glupost, ne živimo više u socijalizmu, svako ima pravo da radi kad oće i da sam odlučuje želi li takvo radno mjesto, ili ne. Suludo je zabranjivati nekome da radi. Mnogo je veći problem što se ostala prava radnika ne poštuju, nego što se radi nedeljom.

SD

pre 4 godine

Voleo bih da svi radnici odu iz ove kvazi-države, i da ovde ne ostane niko ko će raditi za 200-300 eura, pa da vidim na čiji ćete račun živeti vi političari i tajkuni.

Bob Sent Kler

pre 4 godine

Predsednik je jedan od 7 miliona. Koga briga sta je njegov stav!?
Ako je on protiv to ne znaci da je to ispravan stav.
Slazem se da niko ne moze da mi zabrani ako hocu da radim nedeljom, ali ako to povlaci da zbog mene moraju jos njih 10 da dodju na posao onda je to problem koji moze samo zakon i drzava da resi.

ALEKSANDAR POPOVIC

pre 4 godine

Za ovo pitanje rada nedeljom moram da se složim sa predsednikom iz razloga da nigde u svetu bez ozbiljnog pristupa poslu napretka nema. Sad kad smo krenuli uzbrdo treba da iskoristimo taj zamajac kako bi Srbija što pre stala rame uz rame sa razvijenim zemljama.

milan ilincic

pre 4 godine

Kad nateras gazde da plate subote kao prekovremeni dan i da celu platu uplate na racun i prijave radnika na pun iznos i da sve preko 8 sati plate kao prekovremeni rad i da postuju zakone onda mozes da trazis nesto i da se slazes ili ne.A ovako nebi trebali da radimo ni subote a kamoli nedelje jer samo guramo pare u dzepove dahijama a mi crncimo dzabe.

Misa

pre 4 godine

Zna se kako se placa nedeljom..Zna se..isto kao radnim danom..isto kao sto se veliki deo plate dobija na ruke u koverti..a drzava kao to ne vidi..

Kanidja

pre 4 godine

nije Vucic bas shvatio zakon da se ne radi vikendom. ne mora da bude validno za svaku zemlju. u CG vise nema vise ko da radi i najjednostavnije poslove, a ekonomija nije jaka da bi cene otisle gore zbog ponude i potraznje. poslodavci zato postojece radnike dodatno opterecuju a u stvari trude se da ih isto plate. drzava je procenila da je onda bolje da bar zaposlene zastiti od eksploatacije i to je ok. nije za mene kao potrosaca dobro, ali ima i veca slika, da ima ko da radi i da su to nova mesta, radilo bi se i nedeljom

Toica

pre 4 godine

Ovde je zavladala eksploatacija a botovi kreiraju mišljenje da je to dobro. Nije normalno da neko radi više od 40 sati nedeljno, to se dugoročno može odraziti na zdravlje, kažu istraživanja. U velikim kompanijama jedan dan rada od kuće nedeljno postaje norma. A ovde strane kompanije i domaći biznismeni prave profit na prekovremenom radu i onda taj novac iznose iz zemlje ne plaćajući porez. Zato i BDP tako sporo raste, a radimo najviše u Evropi,. prodaje nam se priča da smo neradnici.

mile

pre 4 godine

Jel predsednik upoznat da nas zakon nedelju tretira kao obican dan? Nema uvecanja za rad nedeljom.
Licno radnim u marketu, 26% je prekovremeni rad kao i nocni od 22-06h.
Hrvatska, 50% se placa rad nedeljom na platu, mislim da je krajnje ok mera da se u zakon ubaci da poslodavac nedeljom treba da tretira makar 26% (kao prekovremene) satnicu kad se radi nedeljom.
Pozdrav.

Psalms

pre 4 godine

imam 42 godine i ovo je prva pametna stvar koju je ovaj čovek izgovorio za vreme mog života... ako treba da postoji neradan dan neka bude Subota jer po bibliji je to sveti dan i to je sedmi dan a ne nedelja ili ti dan boga sunca.

simon

pre 4 godine

Predsednik Vučić je sasvim u pravu, smatram da je besmisleno ne raditi nedeljom, pogotovo marketi. Ako hoćemo da postignemo nešto, moramo da radimo više.

laza82

pre 4 godine

U zakonu u radu lepo sve pise i da se kao takav postuje nema problema ali zakon se ne postuje,radnici se izrabljuju a to im sve neko tolerise. Ja sam ziv primer radio kod privatnika 220-250h mesecno praznikom, nedeljom odmor mi je uskracivan i primao minimalac.Da mi se racunalo sve po zakonu imao bih minimalac x 2. Kad sam se pobunio dobio sam otkaz. Inspekcije jesu dolazile ali na kafu i to je to. Zato radna nedelja treba da se zabrani jer jedino tako obican svet moze da se zastiti od krvopija posto zakon nema ko da sprovede u delo.

Steva Valjevac

pre 4 godine

Рад, ред и дисциплина. То је девиза које се требамо држати. То што смо кренули напред резултат је тешког напора, како власти, тако и народа и сад не смемо стати.

metak

pre 4 godine

Sta su placeni subota i nedelja? Radim i to mi je placeno kao svaki drugi radni dan. Kad budete stvarno placali koliko treba subotom i nedeljom onda dajte izbor ko zeli neka radi i dodatno zaradi, a vikend zelim da provedem sa porodicom!

jelena

pre 4 godine

Bas tako! Naravno da zaposleni u prodajnim lancima, tržnim centrima itd. treba da rade Nedjeljom jer ogroman broj ljudi Nedjeljom treba nešto da kupi ali u isto vrijeme zakon treba da odredi da ti ljudi koji će Nedjeljom raditi budu i dodatno tj. više plaćeni ili da im se u toku radnih dana omogući slobodan dan kao kompenzacija ili tome slično ali proglasiti Nedjelju neradnom je velika greška!

tinaja

pre 4 godine

Svakako treba naci neki kompromis, ali ja ne vidim nista sporno u tome da se radi nedeljom. Postoje ljudi kojima ta nedelja znaci parce hleba da bi prehranili porodicu.

Arch Enemy

pre 4 godine

Naravno da zaposleni u prodajnim lancima, tržnim centrima itd. treba da rade Nedjeljom jer ogroman broj ljudi Nedjeljom treba nešto da kupi ali u isto vrijeme zakon treba da odredi da ti ljudi koji će Nedjeljom raditi budu i dodatno tj. više plaćeni ili da im se u toku radnih dana omogući slobodan dan kao kompenzacija ili tome slično ali proglasiti Nedjelju neradnom je velika greška!

sherr

pre 4 godine

ma kakva zabrana rada nedeljom, totalna nebuloza, bruka i sramota. svi idu vikendom u soping, u trzne centre i hipermarkete i to vi ne mozete da promenite. ne moze nesto sto ni na zapadu nije zazivelo kod nas da se tek tako primeni. bas vikendom je najveci promet u trgovinama plus sto bi ta odluka ubila gradski turizam sdto bi uzrocno posledicno smanjilo ukupan promet sto bi smanjilo broj zaposlenih u tim oblastima. a vi sto ste se radovali tome umesto emotivnog posmatranja problema trebate trezveno i stalozeno da razmislite o logici stvari. evo u hrvatskoj i crnoj gori ta nebulozna odluka je dovela da otpustanja, toliko o tome... neznam sta se ovi ljudi radovali zabrani, kao da ti radnici nemaju nijedan slobodn dan, a znam da imaju slobodne dane u toku nedelje

markedjani

pre 4 godine

I ja sam... Pa neću da, ko kad odem u švabiju, nedeljom nema ni gde da izađem, ni hleb da kupim pivo ni nista... Ajte molim vas, kakva crna neradna nedelja...

Zoran

pre 4 godine

Nema razloga da se uvodi zabrana radom nedeljom, jer i nedeljom ljudima trebaju namirnice i naravno već po Zakonu se rad nedeljom plaća više tako da ne vidim razlog da se razmišlja o tome.

Dusebriznici

pre 4 godine

A sta ako ja hocu SREDU slobodnu??? Zasto bas nedelja? Sta sa rel.zajednicama koje odmaraju petkom ili subotom? Znaci moram da ne radim i ako hocu?! Koja nebuloza. Kapiram nameru tj.izgovor, kao stalo im je do radnika...ali ovo je isto kao ona prica sa klimom. Ko ne cita izmedju redova, predje zedan preko vode:)

milovan

pre 4 godine

Moramo da budemo srećni ako svi oko nas žive bolje, jer i mi onda živimo bolje. Mi jačamo brže od drugih u ovom trenutku. Dajte da to iskoristimo, da ne zastanemo sada.

Nada

pre 4 godine

Što se tiče radnog vremena, mislim da svaki poslodavac to treba da odluči po svojim potrebama i prirodi posla! Ko to drugi treba da odlučuje! Sve treba da bude po potrebi posla!

psi

pre 4 godine

Sada, kada je pokrenut točak srpske ekonomije i kada dobija na ubrzanju, zašto ga zaustavljati?
Smatram da ukoliko neko želi da radi i privređuje i nedeljom, da mu to ne treba zabraniti.

Bokius

pre 4 godine

I druge firme i organizacije imaju smenski rad i bez ikakve drame rade i nedeljom i za sve praznike. Naravno, ako se radi po smenama, svako dobije slobodne dane po rasporedu smena, zna se kako se placa rad praznicima i nikakve drame tu nema. Zasto onda drama oko prodavnica? Ko trazi posao u prodaji zna da je u pitanju rad po smenama. Problemi nepostovanja zakona o radu i zlostavljanja radnika postoje i van maloprodaje i moraju se resavati na drugi nacin tako da svi radnici budu zasticeni.

Mrmot

pre 4 godine

Nije problem što neko radi nedeljom ili prekovremeno ali je problem ako mu taj rad nije adekvatno plaćen i to je ono što bi država morala strogo da kažnjava.
Zabrana rada nedeljom je potpuno pogrešna i kontraproduktivna.

Mila

pre 4 godine

Nedelja je dan za odmor, ali moze biti radna, uvek ima zainteresovanih radnika koji bi zeleli da rade uz adekvatnu zakonsku nadoknadu za rad nedeljom.

Filip

pre 4 godine

Ne treba zabraniti rad nedeljom ali treba pooštriti kontrole da li poslodavci plaćaju duple dnevnice radnicima koji rade nedeljom i praznicima i da li plaćaju prekovremene sate.

fizikalac

pre 4 godine

ok. I ja sam protiv toga ali da se plati ta nedelja adekvatno. Eee sad tu je problem. Skoro niko vise ne placa ni nocni rad kako traba a kamoli nedelju. Znam iz licnog iskustva. Da se plati pa moze sve....Posteno

Daliborka

pre 4 godine

Problem je u tome što poslodavci u trgovinama radnicima ne plaćaju nedelju kao prekovremeni rad već ga kompezuju za neki drugi dan u nedelji,ali trgovci svakako rade šest dana u nedelji i time budu oštećeni.A siguran sam da rad nedeljom nebi predstavljao problem ako bi se ispoštovala ova druga navedena prava radnika.

Marko

pre 4 godine

Može, ko hoće da radi niko mu ne brani, ali ko neće ne mora i da zato ne snosi posledice i ucene, da se to zakonom reguliše ako nije već regulisano,nisam upoznat....

Milica

pre 4 godine

Slažem se da to utiče na ekonomski rast i razvoj naše države, ali ljudi da bi bili zadovoljni moraju imati i predah od posla nije baš pogodno raditi svih 7 dana u nedelji bez dana da si sa svojom porodicom. Neka rad nedeljom bude izbor za onog ko želi da radi i taj jedan dan neka ga ali neka onda bude i plaćen, a ko ne želi ne mora imamo svi različite prioritete u životu nije baš svima posao na prvom mestu.

Realnost

pre 4 godine

Ja ima regularno radno vreme, supruga radi u tržnom centru (sa završenim ozbiljnim fakultetom). Ja radim od 9-17h, a ona u dve smene. Kada radi popodne, ne dolazi kući pre 23 ili ponoći, vikend su oba dana obavezna da se radi. Retko kada možemo da budemo zajedno sa decom. Takav je život mnogih, deca najviše ispaštaju, da je barem jedan dan vikenda slobodan, drugačije bi bilo.

Aps

pre 4 godine

Za komentatora Sherr....ti bi trebalo svakako da nedeljom radis, ali u skoli, da naucis da se recca NE sa glagolima pise ODVOJENO!!!
NE ZNAM a ne NEZNAM!!!

banacanin

pre 4 godine

kod nas ne placaju rad nedeljom i viska naradjenih sati prvo sredi to predsednice da se svaki radni sat plati jerbo kako kradu nas tako kradu i drzavu.zasto ne uvedete u svaku firmu satove sa karticama koje su internetom uvezane sa drzavnim sluzbama i mirna backa znas da ces svaki prekovremeni sat biti ispla en i onda mi nije tesko da radim i nedeljom