Petak, 20.10.2017.

09:09

Procurilo sa ručka Putin-Kolinda: Škrtico, reši to

Hrvatski Jutarnji list piše da se na ručku Vladimira Putina i Kolinde Grabar Kitarović odigrao vrlo zanimljiv razgovor o dugovima Agrokora ruskoj Sberbanci.

Izvor: Jutarnji list

Procurilo sa ruèka Putin-Kolinda: Škrtico, reši to IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

68 Komentari

Sortiraj po:

hrvoje

pre 6 godina

Habsburg govori u svoje ime, Hrvati vole prave državnike, a Putin je takav. 80 posto hrvata ima visoko mišljenje o Putinu, kao i Rusiji. to je velika zemlja, a to što se neki Hrvati vole zavlačit u anus Nijemcima i Amerima, ne mjenja činjenicu da su nam Rusi mentalitetom daleko daleko bliži ko narod, od Nijemaca i Amera, ali smo zbog strateških interesa i tehnološkog i svakog drugog napretka izabrali njih, i jer smo im geografski puno bliži nego Rusima.no to ne umanjuje potencijal suradnje s Rusijom, Rusija je pragmatična i želi imati utjecaj u zapadnom svijetu, a Hrvatska je od 1991 službeno "zapadni svijet", tamo nas je zaguro partizanski general Franjo Tuđman. ako mene netko pita ja tom "zapadnom svijetu" ne pripadam, ni mentalno ni na bilo koji drugi način, ne pripadam ni "istočnom" da se razumjemo, ali sam svijestan da danas istočni svijet nije ono što je bio do 1991. dakle željezna zavijesa više ne postoji, a ni Rusi više nisu "crveni" kako su bili do tada, jedan britanski političar je rekao, ne postoje vječni prijatelji postoje samo vječni interesi. što nama hrvatima vrijedi što su nam Nijemci u prošlosti bili skloni, kada su danas očigledno puno više skloni Srbiji i Vučiću ? vi neki ovdje ne kužite poantu politike. politika je interes, a interesi se STALNO! mjenjaju. dakle, Rusi nama nisu neprijatelji, niti su ikada išli protiv nas, čak je i Staljin bio voljan prihvatit "sovijetsku hrvatsku", ali Tito je to zaustavio. ovo govorim čisto zato da rusofobija malo splasne.

ssss

pre 6 godina

jedno je sigurno koliko sam naucio iz iskustva sa rusima,najbolje je kad si duzan da mu vratis to sto si duzan,kad krenes da prebijas dugove pa ovo pa ono izaci ce te ko Svetog Petra kajgana a jedno je sigurno sa njima svoja dugovanja ce da naplate sad pitanje je dal u novcu ili ce politicari da mu potpisu ko zna sta sta je u interesu Rusije a kontra hrvatskih interesa...bilo kako bilo bolje bi bilo hrvatima da odma cepnu milijardu,al posto nemaju izaci ce ih to vracanje koliko ne zele

Borisav

pre 6 godina

Borisave, kao Hrvat, nemam ništa protiv pravoslavlja, a bogami ni protiv votke.
(Milivoj, 20. oktobar 2017 21:39)

Naravno, zato se i zoves Milivoje :) Salim se druze, htedoh da kazem da mi je zaista muka bilo kakvog laznog bratstva i tih nebeskih prica, pogotovo jer smo mi (a i vi) u odnosu na velike nacije vrlo mali, prakticno neznacajni. Putin se ustvari sprda s vasim dugom.. u fazonu sta je to, sitnica, a ustvari vam porucuje gde vam je mesto. Ja to sazaljenje dozivljavam kao uvredu a ne znak prijateljstva. Ne budite naivni, Rusi bi nas sve zgazili ko mrave da im se na bilo koji nacin zamerimo. To bratstvo su forsirane price. Ne verujem u te bajke i kraj. Izmedju naroda uvek su interesi bili ispred ljubavi. Ima milijardu dokaza za to, kroz celu istoriju. Ovde se ni dva komsiluka ili dva domacinstva medjusobno ne podnose, kakva crna ljubav i bratstvo. A pojedinacno, nek se ljudi vole i bratime ko s kim hoce.

budjav lebac

pre 6 godina

Pustimo te priče za široke mase. Ne interesuje me šta je Putin rekao tamo nekom bankaru pred nekom treputavom plavušom. Sve je to ionako jedan veliki šoubiznis. Ono što mi se vrzma po mozgu je, kako da vam ovo kazem, sta su bre imali za ručak? Bale mi klize od pomisli da je tamo neki gigantski frizider pun kavijara, jarebica, fazana u sosu od nekakvih sibirskih šampinjona. Zamišljam tu njiovu poslugu u belim rukavicama kako prinosi pečenog vepra kojeg je Putin golim rukama lovio, a kod mene treci dan pasulj.

samo da znas koliko ste nesposobni

pre 6 godina

@mario , mitomane kod vas Srbi sigurno ne idu na privremeni rad, a ni nece ,u kanalu ste isto ko i mi , samo sto je kod vas jos veca sramota, jer ste u EU i Njemci vam titrali m...

Borisav

pre 6 godina

Ne smem ni da pomislim sta je sve u igri ako su spremni tolike novce da im oproste. Velike su to igre koje mi ili ne umemo ili ne zelimo da igramo. Po stoti put smo se uverili da treba da gledamo iskljucivo svoj interes, a ne da se vozimo na neke izforsirane emocije ili tzv. tradiciju. Osim pravoslavlja (i ljubavi prema vodki) sta mi to imamo zajednicko s Rusima? Mogu samo da zamislim kako bi ziveli pod njihovom cizmom da smo nakon II svetskog usli s njima u kolo. Niko se nije lepo proveo iza gvozdene zavese. Mislili bi o Rusima isto sto i o Turcima, garantujem. Toliko o tom bratstvu.

Habsburg

pre 6 godina

Kao Hrvat ponosan sam što nismo bliski Rusima,također mi je drago što je posjet Rusiji miniranje od strane vlade.Nikada nismo bili prijatelji Rusima Ito smo opet pokazali.Mi smo članica EU i NATO i Rusi su neprijatelji slobodnog svijeta.

...

pre 6 godina

(Slavna ličnost, 20. oktobar 2017 10:50)
Na stranu da li si u pravu ili ne, ali tvoja toliko detaljna upućenost u događaje u Srbiji, Beogradu, afere, stanove i poreklo sr političara itd, govori o dobranoj opsednutosti Srbijom i Srbima. Fascinantno! I da, samo se ti teši da su vaši lopovi “bolji“ od naših. Komično je to.

cccp

pre 6 godina

Ne dao Bog braćo Rvati da vam Ruje oproste te pare. E onda ste naje.... Možda sve to ide i kako su oni zamislili, po njihovom kgb scenariju.

das

pre 6 godina

Joj kakve sve budalastine i mitomanija dolazi od Hrvata ovde. Cuj ovog, "inicativa tri mora" ce stvoriti nekakvu velesilu koja nece vise trebati ruske energente LOL. Kao prvo tu "iniciativu" cine najsiromasnije i najbeznacajnije zemlje EU, kao drugo ako skupis 12 zemalja bez znacajnih prirodnih resursa, jos uvek nemas resurese i moras da ih uvozis. A ruski su najjeftiniji i najblizi.
(Milan, 20. oktobar 2017 13:29) # Link komentara

Eeeeee....moj balkane, ne razumijes ti NISTA...ako cete tako razmisljati dugo jos necete u EU....nema tamo nebitne zemlje, vec su bitni resursi i strateski interesi...nema tu ljubavi...a iza svega stoji LOVA PARA NOVAC...
Dakle, okomicom "tri mora" EU dobija "alternativni" pravac snabdjevanja plinom...ukapljenim...i to onim AMERIČKIM (plin se vadi u Saudijskoj Arabiji iz "americkih busotina")...jel mozes zamislit koji profit ce ameri zgrnuti?...nije ti to palo na pamet, jel?...s druge strane EU ce biti gotovo nezavisna od "Ruskih ucjena"...i mada su saveznici (EU i USA), Njemackoj se ne svidja, da u tom saveznistvu ipak "ovise o nekom" - amerima...jer ako npr. Njemacka krene u brutalnu ekonomsku ekspanziju (a hoce!), usa uvijek moze "zajeba*" isporuku plina i malo sabotirati silinu "svapske industrije"...onako, "slucajna katastrofa i kvar na plinovodu"...e sad...Njemci planiraju ubacit "svoju lovu" u ruski naftovod (da ne ovise previse o amerima i da se usa ne prtlja u njemacku dominaciju u EU (Britanija izlazi!)...

Pantolomej

pre 6 godina

Daj ljudi ne nasedajte na ovakve vesti. Pogledajte ko je izvor. Ovakvu izjavu da da Putin? Tesko. Ovo je u maniru naseg mentaliteta. On je covek od sistema i dostojanstva. Sprovodi samo sto je u interesu Rusije. Da oprosti clanici EU i NATO dug i to jos nekolicini pojedinaca koji su se nafatirali? Pa ko je ovde lud?

Ante

pre 6 godina

Putin je car. Nedavno je bilo istrazivanje, preko 80% ljudi u Hrvatskoj na Putina gledaju pozitivno, a na Ruse prijateljski. Bez obzira sto se Srbija deklarira kao saveznik Rusije, narod je svjestan da Rusi nisu isli direktno protiv Hrvatske, dapace, cesto su nam i pomogli, u vaznim trenucima.
Zna Putin to dobro, i zeli utjecaj u Hrvatskoj, a ocito ce to i da plati. E sad, ako on "oprosti" miljardu eura,to me tek brine, hehehe..koliko kosta taj "oprostaj"...

mario

pre 6 godina

@Joj kakve sve budalastine i mitomanija dolazi od Hrvata ovde. Cuj ovog, "inicativa tri mora" ce stvoriti nekakvu velesilu koja nece vise trebati ruske energente LOL. Kao prvo tu "iniciativu" cine najsiromasnije i najbeznacajnije zemlje EU, kao drugo ako skupis 12 zemalja bez znacajnih prirodnih resursa, jos uvek nemas resurese i moras da ih uvozis. A ruski su najjeftiniji i najblizi.
(Milan, 20. oktobar 2017 13:29)
Znaći po tebi su Austrija,Poljska,Češka,Slovačka,Slovenija,Mađarska,Hrvatska,Estonija, Latvija, Litva, Rumunjska i Bugarska plus USA koje to podržavaju su najsiromašnije i najbeznačajnije zemlje u EU??
A Srbija je velesila i najbogatija?a ove sve države koje sam nabrojao i čine inicijativu tri mora su miljama ispred Srbije u večinu njih srbi idu na privremeni rad.
Mitomanija živi još samo kod vas.
Hvala

артиљерац

pre 6 godina

@ spectator А зашто је избачена она америчка фирма,фигурирала је
20 дана,после ЧАО.Ману Чао.Мени је сине 60,знам како дишу све Владе
у постјугословенским државама.ДЕЛАПРЕ=демагогија,лаж,превара.Срдачан
поздрав из сунцем окупаног Београда.

hrvoje

pre 6 godina

i još moram napomenut jednu stvar, ja osobno bih bio za ruski plin, ako bi imao garanciju od Rusije Putina i ruske vlade da će plin dolazit uredno, bez obzira na sporove s ukrajincima, i nemire koje bi oni potencijalno mogli imati s njima, u tom slučaju ja bih im bio nabavljač plina, za sve naše potrebe, jasno je da ova inicijativa tri mora je američka inicijativa s ciljem odvraćanja srednje i (jugo)istočne europe od ruskog utjecaja, posebice u ovo zadnje vrijeme nakon slučaja Sirije i Ukrajine gdje je Putin gadno ušao u meso zapadnih ideologa. prema tome, ja nemam problema s ruskim plinom, ali imaju ovi naši poltroni EUnije i Amerike. a tu je najveći svakako Kolinda NATO, i Plenković ko EU birokrat koji misli da je Boga uhvatio za bradu jer je dobio alat da izaziva Ruse po pitanju Ukrajine, moj je stav jasan osuđujem Rusku agresiju na Ukrajinu i aneksiju Krima, ali zbog toga sigurno ne odobravam konfrontiranje Plenkovića i budućih premjera s Rusijom, mi smo premala zemlja da bi vodili tuđe ratove, bilo američke bilo ukrajinske, Ukrajinu smo 1990ih priznali u granicama iz doba SSSR-a. ja osobno sam mišljenja, da bi Rusija bila puno pouzdaniji partner HR od EUnije. i ne odabravam loše odnose s Rusima, jer su nam Rusi daleko bliži ko narod nego EUropa kojoj kakti sad pripadamo. ali u toj zapadnoj europi nema ni S od slavena, i općenito oni na slavene gledaju gore nego Hitler. a o tome se šuti, a bili su im dobri slaveni kad je trebalo ginut protiv hitlera. licemjeri obični.

Zigzag

pre 6 godina

Pa naravno, a nama oči izvadiše za onih 400 miliona duga NIS-a. Naša braća i zaštitnici veliki.
(Sena, 20. oktobar 2017 10:15)kakva crna braca pa to ne postoji...prosjecni rus ne moze pokazati Srb ili Hrv na karti...u HR barem ne zivimo u zabludi da nam je neki narod bratski ,imamo prijatelje danas su ameri i njemci ,sutra rusi i kinezi itd u krug...

hrvoje

pre 6 godina

Milane@ a o čemu ja pričam? pa ruski interes je da sve te zemlje ostanu OVISNE! o ruskom plinu, a američki prije svega je taj da srednja europa bude neovisna od Rusije i ruskog utjecaja, a kako će biti neovisna ako OVISI o ruskim energentima ? jel ti uopće razumješ politiku, ili se samo praviš da si upućen ? Agrokor sigurno nije razlog histerije Rusa, jer Rusi nisu poznati histeričari oko banalnosti, a uvjeren sam da miljarda tu i tamo u poslovnom carstvu rusa i nije nešto, jer Rusi nisu škrtice, dakle riječ je o nečem drugom puno dubljem za njih. njihov strateški interes je da sve ono izvan "berlinskog zida" ostane pod njihovim utjecajem, Putin vodi hladnoratovsku politiku i želi da Ruski Medo ima utjecaj na sve ono na što je imao SSSR do 1991 ! dakle nemoj se pravit naivan, Putin je iz KGB škole, i otvoreno slavi crvenu armiju i paradira ko Staljin i Žukov zajedno kad mu je prilika. prema tome jasno je da Rusi to rade s ciljem prezentacije svoje moći, prvo vojne a onda i političke. ali vremena kada su Rusi imali pod kontrolom istok europe su završena. zapad nosi sa sobom ideološki sunovrat, ali Rusi po pitanju tehnologije i napretka realno ne mogu ponudit ono što može "zapad". zato većina naroda istočne europe, puše u američki a ne ruski rog. ja nemam ništa protiv Rusa, već objektivno sagledavam situaciju za razliku od tebe. a to da ih ne tangira "incijativa tri mora" o tom ćemo pričat ako i kad se realizira, do tada ne treba davat ki bi da bi komentare.

Berlusconi

pre 6 godina

dante@ Како то да ти " тајкуни " и " криминалци " нису и нама продал с-300 тада и друго модерно наоружање!?

Anon

pre 6 godina

@grrgrr

Inicijativa "tri mora" je nista drugo nego reiteracija ideje Intermarijuma odnosno saveza usmerenog protiv Rusije.

Koliko takav jedan savez moze da se nosi protiv Rusije ostaje da se vidi, ali ono sto znamo jeste vojni plan 'Sedam dana do Rajne' bivseg SSSR-a koji je podrazumevao i nuklearne udare po evropskim gradovima drzava koje nisu imale nuklearno oruzje...

Gde ste vi u tom planu, sami se pronadjite.

P.S. Energetske potrebe Intermarijuma su daleko manje od projektovane buduce kumulativne potraznje azijskih drzava. Tj. ako vi necete jeftin gas azijati hoce.

Spectator

pre 6 godina

(артиљерац, 20. oktobar 2017 14:35), pročitaj zakon "lex-Agrokor". Kakva nacionalizacija, o čemu govoriš!? Sud je imenovao privremenog upravitelja na maksimalno 15 mjeseci, a ne vlada. U odboru vjerovnika sjedi i Sberbanka, tako da direktno utječe na sve odluke, koje privremeni upravitelj donosi. Sličan zakon je imala i Italija za slučaj Parmalat i sl. Ako sada Sberbanka može naplatiti samo 60-70% potraživanja, ne znači da mora odmah prodatavati svoja potraživanja. S dobrim managementom će sigurno za desetak godina moći sve naplatiti.

артиљерац

pre 6 godina

Какви експертски коментари!Да се смрзнеш.Е,овако господо,Хрватска је
de facto национализовала "Агрокор"(то не кажу само Руси),па ће према
томе хрвтска држава и преузети,пре или касније,дугове "Агрокора" на
себе.Прича,о наплати 40-60% дуга не пије воду.Јер.."..и поред ситних
слова у анексима уговора,Руси увек дођу по своје паре" Ото Фон
Бизмарк.А то што се Путин за....ва,у могућности је.Није он поставио
Грефа за директора "Сбербанке" да опрашта дугове.Напротив.Или дапаче
како се коме свиђа.Путин је у овој причи,"добри полицајац".А "зли
Греф",који има плату од 3.5 милиона$,МОРА да утера дуг.За то,прима
толику плату.Руси ће преузети СВЕ фирме "Агрокора" у Србији,БиХ и
Црној Гори.И пошто то неће намирити дуг,протестираће менице.Simple,
as simple can be.

grrgrr

pre 6 godina

Joj kakve sve budalastine i mitomanija dolazi od Hrvata ovde. Cuj ovog, "inicativa tri mora" ce stvoriti nekakvu velesilu koja nece vise trebati ruske energente LOL. Kao prvo tu "iniciativu" cine najsiromasnije i najbeznacajnije zemlje EU, kao drugo ako skupis 12 zemalja bez znacajnih prirodnih resursa, jos uvek nemas resurese i moras da ih uvozis. A ruski su najjeftiniji i najblizi.
(Milan, 20. oktobar 2017 13:29)

To je stvarno bio jedan beznačajan skup, toliko beznčajan da je Trump na Kolindin poziv lično došao u Poljsku samo zbog toga, nije poslao zamjenika pomoćnika sekretara!

Dante

pre 6 godina

Rusija nije nikome istinski prijatelj, u geopolitici i generalno politici nema prijatelja. Rusija nije nikome slala oruzije devedesetih, to je biila poluraspala drzava, dva puta bankrotirana tokom devedesetih, prodavali su kriminalci i tajkuni oruzije, citave arsenale, po celom svetu, sve za kesh, naravno. Ova vest je 100% laz, ne moram pomirisati go*no, da bi znao da se radi o istom...

Bruder Jakob

pre 6 godina

(Slavna ličnost, 20. oktobar 2017 10:50). Pa ovaj nas Vulin sa svim svojim manama je malo dete za vaseg ministra Marica...Ovaj nas ima aferu za stan od 250k evra a onaj vas dao agrokoru STO miliona evra kredit samo mesec dana pre nego ce balon puknuti, a zna se da je radio tamo i da je bio upucen u situaciju.
(VeselinKuburic-Slavni, 20. oktobar 2017 13:03)

Ovo s Marićem jeste skandal, a ako bude krivična prijava neće tužioc bez obrazloženja samo tako obustaviti istragu a da ga niko ne smije pitati ništa, jer On ima sve pod kontrolom, kod nas tužilaštvo i sudovi ne oslobađaju kriminalce iz čistog mira s debilnim obrazloženjima, evo sada je krivična prijava protiv Vulina obustavljena, čovjek išao 24 puta u Kanadu, stvar riješena, porijeklo novca dokazano, čist ko suza!
To s Vulinom je šta znate, a kud su sa silnim milijardama eura koje su u zadnjih 5 godina dodatno uprihodili?!
Kad se zbroji smanjivanje penzija i plaća, podizanje svih mogućih nameta, zaduživanje od nekih 10-15 milijardi eura, to kad se sve skupa zbroji i pomnoži i još dodaju EU i SAD donacije radi se o najmanje nekih 25 milijardi eura, vjerojatno mnogo više, za koje niko ne zna gdje su jer je zemlja u sve većem rasulu nego prije 5 godina, nikakvih prostim okom vidljiv rezultata nema.
Majke ti, s tolikim parama ste mogli imati saobraćajnu infrastrukturu ko Njemačka ili Francuska!

Milan

pre 6 godina

Joj kakve sve budalastine i mitomanija dolazi od Hrvata ovde. Cuj ovog, "inicativa tri mora" ce stvoriti nekakvu velesilu koja nece vise trebati ruske energente LOL. Kao prvo tu "iniciativu" cine najsiromasnije i najbeznacajnije zemlje EU, kao drugo ako skupis 12 zemalja bez znacajnih prirodnih resursa, jos uvek nemas resurese i moras da ih uvozis. A ruski su najjeftiniji i najblizi.

stroki

pre 6 godina

Rusija je istinski Hrvatski prijatelj. Tokom 90tih je slala Hrvatskoj oružje najviše preko tada zavisne Ukrajine, ko može da zaboravi tretman Tuđmana na vojnoj paradi u Moskvi dok tadašnji predsednik SRJ nije ni bio pozvan, priznala je nezavisnost pre US a i sada se 1 milijarda smatra sitnišem.

E sad zašto je Srbija prodala NIS za pola milijarde što je dvadesetak puta manje od realne vrednosti? Pa to je problem Srbije. A i što bi Rusi poštovali slugeranje koje se tresu i podnose transkripte pred nižerazrednim činovnicima.

hm

pre 6 godina

Eh ta tiha ruska patnja o bazi na toplom moru. Jos kada bi mogla tamo neka gore kod severih ostrva. Taman u sred Evrope. Sve nadohvat. Je Hrvatska u NATO-u, ali isto tako vremenom moze i da izadje, a da uskoce u pomoc Rusi. A da vidis onda ludnice.

Пламен свеће

pre 6 godina

leptirica, па кад је тако супер, што се онда ови ваши "дећки" толико растрчали око Агрокора?
Платиће све до задњег евра задужења, као што сви плаћају, а ако не, Руси су посебно познати по "наплати са закашњењем" (Украјина, Турска, Грузија...). Није све у примитивном моменталном исказивању емоција. То је за животиње и незреле људе. Опасни играчи другачије поступају.

VeselinKuburic-Slavni

pre 6 godina

(Slavna ličnost, 20. oktobar 2017 10:50). Pa ovaj nas Vulin sa svim svojim manama je malo dete za vaseg ministra Marica...Ovaj nas ima aferu za stan od 250k evra a onaj vas dao agrokoru STO miliona evra kredit samo mesec dana pre nego ce balon puknuti, a zna se da je radio tamo i da je bio upucen u situaciju.

leptirica

pre 6 godina

Da li Hrvatska može da vrati taj dug?
(Sava Drugi, 20. oktobar 2017 11:03)

Nije Hrvatska dužna, već Agrokor. Agrokor je privatna firma koja nije dužna samo Rusima i kad dođe vrijeme za naplatu potraživanja svatko će uzeti ono nad čime ima založno pravo, ostatak imovine će se dijeliti vjerovnicima u stečaju. Inače Rusi su se nadali da će Hrvatska platiti taj dug jer znaju da dobar dio toga neće moći naplatiti jer je Agrokor prezadužen, a Hrvatska zarada od turizma samo u ovoj godini je blizu 10 milijardi eura. Ali ništa od toga jer se na kraju krajeva radi o privatnoj firmi, čiji je vlasnik svojim potpisom omogućio uvođenje privremene uprave.

Djenka

pre 6 godina

Da parafraziram, naši su krali al' i nama su dali, a vaši kradu i nikom ne dadu!
BTW, nisam se bezveze potpisao sa Slavna ličnost!
(Slavna ličnost, 20. oktobar 2017 10:50)

Tompsone! Pa gde si srbendo stara, kako ide zavitlavanje hrvata nacionalizmom? Seca li se neko kada su im svabe prodale nacizam kao prirodnu slovensku postavku a bez pomena o tome kako su sloveni narod trece kategorije. Untermeschen sunce ti poljubim. Kao svinja koja se raduje cvarcima. Sreca te naletese Rusi i sve pocistise pa nisu hrvati stigli da upoznaju pravu svapsku ljubav. A ti samo raspali po nacionalizmu, pomeni i one casne sestre sto sto decu pijucima ubijale u jasenovcu ponekad cisto da se ne zaboravi. Ima uvek budalasa koji ce i to smatrati tisucljetnim pravom, a na Balkanu ce ih uvek biti.

simon

pre 6 godina

hrvatska koza je mnogo skuplja od srpske. Srbi su svoju kozu prodali u preprodaju (Akcija) a Hrvati su se neckali i sad je na snazi sledeca: Srbi su vec davno nasi njim ne popustaj a daj ove NATOvce da pokusamo da "kupimo" i ucenimo i tu ne pitaj za cenu, ne budi skrtica".

hrvoje

pre 6 godina

čokolinda zna što radi, a psi laju karavane prolaze, nije Putin zvao samo zbog agrokora već i incijvative "tri mora" jer se tu stvara preduvjet za energentsku neovisnost od Rusije odnosno Ruskog plina. što je i američki itneres, jer na taj način srednju europu otimaju iz zagrljaja ruskog mede, barem po pitanju energetike. a to je ujednog onda i politika, vidimo ovdje se duguje miljardu, pa se odmah uskomešale političke struje. a plin je puno veća lova u pitanju od agrokora, jer je to dugoročni posao a ne od par godina ili jednog desetljeća. dakle, Agrokor je vrh sante leda. Rusi ne poznaju ljubav, već interes kao i sve velike nacije i sile. oni koji misle da su Rusi te pare dali iz ljubavi u nas, stvar je kontroliranja tržišta i političkih procesa, iako je i Rusima jasno da nas ne mogu i neće otrgnut iz čvrstog zagrljaja europe i amerike, izgleda da ovdje važi ono pravilo ko kad te neka cura ignorira i ne ferma 1 posto, pa se ti još više zapališ za nju. činjenice je da Rusi računaju da imaju Srbiju pod svojom kontrolom, imaju i Sloveniju u nekoj mjeri, ali nemaju Hrvatsku jer su nas Ameri i zapadni europljani gadno zajahali. uz naše odobrenej naravno. ja osobno nisam protiv Rusa, još manje protiv njihovog kapitala. ali je prirodno da je Rusija predaleko od nas, i da se mi ne možemo naslanjat na njih, posebice u momentu dok SAD još uvijek vodi glavnu riječ u svijetskoj politici. čista pragmatika, a osobno su mi Rusi ko narod bliži i draži nego Ameri. ali politika nije ljubav.

Boljšoj

pre 6 godina

O kakvom ‘otpisu’ se radi? Nema nikakvog otpsa. To je bila samo usputna šala. Odnosi Hrvatske i Rusije su u značajnom uzlazu i to me veseli. Ja kao Hrvat volim Rusiju i ruski narod, a dobri prijateljski odnosi su korisni za obje strane jer se otvaraju mogućnosti za uspješan biznis. Neka sto više ljudi živi u miru, prijateljstvu i blagostanju. Uostalom Rusija je Hrvatsku priznala prije Amerike i to Hrvati Rusima ne zaboravljaju. Hvala prijateljska i bratska Rusijo.

Tomislav HR

pre 6 godina

Cekaj malo! Kako sad Hrvatskoj niko ne zamera "sedenje na dve stolice" kao nama? Clanica EU a ovamo otisla u Rusiju da puzi? Svasta.
(Langus, 20. oktobar 2017 10:06)

Putin je lično zvao Kolindu u Rusiju. Pokušao je da ju nagovori da Hrvatska odustane od članstva u Inicijativi Tri Mora ali je to odbila jer sluša Trampa i Amere.

Ova ponuđena milijarda je pokušaj mita. Inače, Rusi su spremili velike pare da pokušaju da Hrvatsku otrgnu od Amera, a vama ne daju nikakve pare, samo ponekad spomenu Kosovo...

B64tt

pre 6 godina

Sta je jedna milijarda za coveka koji ima dvesta...

Au, Putin ogrezao u kandzama okorelog kapitalizma. Nacionalisti/turbo-vernici na aparatima.

Drug

pre 6 godina

Neće ovaj otpis duga proći tek tako. Naplatiće Rusi to na neki drugi način, samo će zakucati na vrata kada se komšije najmanje budu nadale. Stare su to metode obaveštajnog rada, sve će učiniti samo da bi vas držali u šaci i na kraju ucenjivali.

MaliPerica

pre 6 godina

Pa nije problem u parama, problem je sto je hrvatska drzava pokusala da prikrije kolicinu novca o kom se radi, sto je klasicna prevara... sreca u nesreci za srpske firme u sistemu agrokor je ta sto je sberbanka tu JER da je neka druga banka srpske firme bi bile prve zatvorene, a radnici na ulici...

Z

pre 6 godina

Ne znam kako ostalima, ali meni deluje da Kolinda mnogo ponosnije i sarmantnije predstavlja svoju zemlju, nego ovi nasi koji odu pognu glavu i cekaju da ih Putin pomazi. Ocigledno i Putinu vise odgovara Kolindin pristup. Da li se nekad nasalio sa direktorom Gasproma oko duga za gas Srbije iako je daleko manji?

milos

pre 6 godina

Koliki je dug bio Srbijagasa prema Gaspromu? Koliko Gasprom godisnje zaradi? Skrtice resite to! Nego platili smo mu do poslednjeg centa... Ja i dalje tvrdim da niti ce Agrokoru dug biti oprosten niti je nama Putin bilo kakav prijatelj vec pragmatican politicar kakav i treba da bude. Ako je princip cist racun duga ljubav vise bi voleo da tu ljubav imamo sa nekim drugim. Meni licno rusi nisu nikakva braca niti oni to tamo tako dozivljavaju!

Slavna ličnost

pre 6 godina

Možete vi pričati za našu Čokolindu šta hoćete ali je vrlo sposobna, bila je pomoćnica glavnog tajnika NATO, ne može više. I svašta je radila prije nego li je postala predsjednica, nije direktno s njive u Bajčetini ili iz školske klupe u poslaničku klupu.
Evo se sastaje s Putinom i o tome se izvještava, pozvala Trumpa i on došao, i o tom su svjetski mediji izvještavali, ima čak članak o tome na zvaničnom sajtu Bijele kuće.
A vaš Vž vodi državu ko Todorić Agrokor, zadužuje se i onda plaća strancim da izrabljuju njegove građane za koje on konkretno radi, oni sumu poslodavac.
Nećete vi nikuda dak ove duhove iz 90ih u najmanju ruku ne smijenite s vlasti a po mogućnosti i strpate u zatvor, slučajeva je bezbroj, svi sve znaju i niko ništa ne poduzima.
Nije da su naši političari bezgrešni, naravno da su korumpirani i kradu, ali to rade po malo i diskretno, nisu pohlepni, i npr. posljednji slučaj Vulin, živo im se je*e, dali su neko debilno objašnjenje i time je slučaj završen, Vulin 24 puta preletio najmanje 6 vremenskih zona da skupi pare za stan. Slučajevi poput toga, Savamala, Prokop, Tomine vikendice, Beograd na vodi, i još mnogo toga. Pa nezamislivo je da bi Kolinda išla graditi kuće u zelenm pojasu zabranjene gradnje na zemlji koja nije njena, i još srši nekoliko drveća, unbelivable!
Da parafraziram, naši su krali al' i nama su dali, a vaši kradu i nikom ne dadu!
BTW, nisam se bezveze potpisao sa Slavna ličnost!

Peđa

pre 6 godina

Kad bi banka svakome opraštala 1,1 milijardu, propala bi za godinu dana.
Ne može banka nikome da oprosti dug. Ne funkcionišu tako svetske finansije.

BV

pre 6 godina

Kad se malo bolje prouci istorija i geopolitika, shvati se da da je Rusiji - Hrvatska mnogo zanimljivija od Srbije. Iako je to mozda paradoks. Ali ako se bolje analizira, jeste tako. Izlaze na more, bliski su Nemcima, nalaze se u Nato paktu i Evropskoj uniji, te je logicno da ces svoje "neprijatelje" spijunirati u epicentru, a ne sa periferije. A i zbog onog pravila... drzi prijatelje blizu, a neprijatelje jos blize.

daroza

pre 6 godina

Kolinda se nasmeši i milijarda nestane,ovi naši dali NIS i još svašta pa ništa,bratski narod ne postoji samo interes i politika.Ovi pevači da nauče malo kako se vodi spoljna politika inače smo ugasili.

daroza

pre 6 godina

Kolinda se nasmeši i milijarda nestane,ovi naši dali NIS i još svašta pa ništa,bratski narod ne postoji samo interes i politika.Ovi pevači da nauče malo kako se vodi spoljna politika inače smo ugasili.

Slavna ličnost

pre 6 godina

Možete vi pričati za našu Čokolindu šta hoćete ali je vrlo sposobna, bila je pomoćnica glavnog tajnika NATO, ne može više. I svašta je radila prije nego li je postala predsjednica, nije direktno s njive u Bajčetini ili iz školske klupe u poslaničku klupu.
Evo se sastaje s Putinom i o tome se izvještava, pozvala Trumpa i on došao, i o tom su svjetski mediji izvještavali, ima čak članak o tome na zvaničnom sajtu Bijele kuće.
A vaš Vž vodi državu ko Todorić Agrokor, zadužuje se i onda plaća strancim da izrabljuju njegove građane za koje on konkretno radi, oni sumu poslodavac.
Nećete vi nikuda dak ove duhove iz 90ih u najmanju ruku ne smijenite s vlasti a po mogućnosti i strpate u zatvor, slučajeva je bezbroj, svi sve znaju i niko ništa ne poduzima.
Nije da su naši političari bezgrešni, naravno da su korumpirani i kradu, ali to rade po malo i diskretno, nisu pohlepni, i npr. posljednji slučaj Vulin, živo im se je*e, dali su neko debilno objašnjenje i time je slučaj završen, Vulin 24 puta preletio najmanje 6 vremenskih zona da skupi pare za stan. Slučajevi poput toga, Savamala, Prokop, Tomine vikendice, Beograd na vodi, i još mnogo toga. Pa nezamislivo je da bi Kolinda išla graditi kuće u zelenm pojasu zabranjene gradnje na zemlji koja nije njena, i još srši nekoliko drveća, unbelivable!
Da parafraziram, naši su krali al' i nama su dali, a vaši kradu i nikom ne dadu!
BTW, nisam se bezveze potpisao sa Slavna ličnost!

Tomislav HR

pre 6 godina

Cekaj malo! Kako sad Hrvatskoj niko ne zamera "sedenje na dve stolice" kao nama? Clanica EU a ovamo otisla u Rusiju da puzi? Svasta.
(Langus, 20. oktobar 2017 10:06)

Putin je lično zvao Kolindu u Rusiju. Pokušao je da ju nagovori da Hrvatska odustane od članstva u Inicijativi Tri Mora ali je to odbila jer sluša Trampa i Amere.

Ova ponuđena milijarda je pokušaj mita. Inače, Rusi su spremili velike pare da pokušaju da Hrvatsku otrgnu od Amera, a vama ne daju nikakve pare, samo ponekad spomenu Kosovo...

BV

pre 6 godina

Kad se malo bolje prouci istorija i geopolitika, shvati se da da je Rusiji - Hrvatska mnogo zanimljivija od Srbije. Iako je to mozda paradoks. Ali ako se bolje analizira, jeste tako. Izlaze na more, bliski su Nemcima, nalaze se u Nato paktu i Evropskoj uniji, te je logicno da ces svoje "neprijatelje" spijunirati u epicentru, a ne sa periferije. A i zbog onog pravila... drzi prijatelje blizu, a neprijatelje jos blize.

Peđa

pre 6 godina

Kad bi banka svakome opraštala 1,1 milijardu, propala bi za godinu dana.
Ne može banka nikome da oprosti dug. Ne funkcionišu tako svetske finansije.

milos

pre 6 godina

Koliki je dug bio Srbijagasa prema Gaspromu? Koliko Gasprom godisnje zaradi? Skrtice resite to! Nego platili smo mu do poslednjeg centa... Ja i dalje tvrdim da niti ce Agrokoru dug biti oprosten niti je nama Putin bilo kakav prijatelj vec pragmatican politicar kakav i treba da bude. Ako je princip cist racun duga ljubav vise bi voleo da tu ljubav imamo sa nekim drugim. Meni licno rusi nisu nikakva braca niti oni to tamo tako dozivljavaju!

Z

pre 6 godina

Ne znam kako ostalima, ali meni deluje da Kolinda mnogo ponosnije i sarmantnije predstavlja svoju zemlju, nego ovi nasi koji odu pognu glavu i cekaju da ih Putin pomazi. Ocigledno i Putinu vise odgovara Kolindin pristup. Da li se nekad nasalio sa direktorom Gasproma oko duga za gas Srbije iako je daleko manji?

stroki

pre 6 godina

Rusija je istinski Hrvatski prijatelj. Tokom 90tih je slala Hrvatskoj oružje najviše preko tada zavisne Ukrajine, ko može da zaboravi tretman Tuđmana na vojnoj paradi u Moskvi dok tadašnji predsednik SRJ nije ni bio pozvan, priznala je nezavisnost pre US a i sada se 1 milijarda smatra sitnišem.

E sad zašto je Srbija prodala NIS za pola milijarde što je dvadesetak puta manje od realne vrednosti? Pa to je problem Srbije. A i što bi Rusi poštovali slugeranje koje se tresu i podnose transkripte pred nižerazrednim činovnicima.

Boljšoj

pre 6 godina

O kakvom ‘otpisu’ se radi? Nema nikakvog otpsa. To je bila samo usputna šala. Odnosi Hrvatske i Rusije su u značajnom uzlazu i to me veseli. Ja kao Hrvat volim Rusiju i ruski narod, a dobri prijateljski odnosi su korisni za obje strane jer se otvaraju mogućnosti za uspješan biznis. Neka sto više ljudi živi u miru, prijateljstvu i blagostanju. Uostalom Rusija je Hrvatsku priznala prije Amerike i to Hrvati Rusima ne zaboravljaju. Hvala prijateljska i bratska Rusijo.

simon

pre 6 godina

hrvatska koza je mnogo skuplja od srpske. Srbi su svoju kozu prodali u preprodaju (Akcija) a Hrvati su se neckali i sad je na snazi sledeca: Srbi su vec davno nasi njim ne popustaj a daj ove NATOvce da pokusamo da "kupimo" i ucenimo i tu ne pitaj za cenu, ne budi skrtica".

Zigzag

pre 6 godina

Pa naravno, a nama oči izvadiše za onih 400 miliona duga NIS-a. Naša braća i zaštitnici veliki.
(Sena, 20. oktobar 2017 10:15)kakva crna braca pa to ne postoji...prosjecni rus ne moze pokazati Srb ili Hrv na karti...u HR barem ne zivimo u zabludi da nam je neki narod bratski ,imamo prijatelje danas su ameri i njemci ,sutra rusi i kinezi itd u krug...

B64tt

pre 6 godina

Sta je jedna milijarda za coveka koji ima dvesta...

Au, Putin ogrezao u kandzama okorelog kapitalizma. Nacionalisti/turbo-vernici na aparatima.

hrvoje

pre 6 godina

čokolinda zna što radi, a psi laju karavane prolaze, nije Putin zvao samo zbog agrokora već i incijvative "tri mora" jer se tu stvara preduvjet za energentsku neovisnost od Rusije odnosno Ruskog plina. što je i američki itneres, jer na taj način srednju europu otimaju iz zagrljaja ruskog mede, barem po pitanju energetike. a to je ujednog onda i politika, vidimo ovdje se duguje miljardu, pa se odmah uskomešale političke struje. a plin je puno veća lova u pitanju od agrokora, jer je to dugoročni posao a ne od par godina ili jednog desetljeća. dakle, Agrokor je vrh sante leda. Rusi ne poznaju ljubav, već interes kao i sve velike nacije i sile. oni koji misle da su Rusi te pare dali iz ljubavi u nas, stvar je kontroliranja tržišta i političkih procesa, iako je i Rusima jasno da nas ne mogu i neće otrgnut iz čvrstog zagrljaja europe i amerike, izgleda da ovdje važi ono pravilo ko kad te neka cura ignorira i ne ferma 1 posto, pa se ti još više zapališ za nju. činjenice je da Rusi računaju da imaju Srbiju pod svojom kontrolom, imaju i Sloveniju u nekoj mjeri, ali nemaju Hrvatsku jer su nas Ameri i zapadni europljani gadno zajahali. uz naše odobrenej naravno. ja osobno nisam protiv Rusa, još manje protiv njihovog kapitala. ali je prirodno da je Rusija predaleko od nas, i da se mi ne možemo naslanjat na njih, posebice u momentu dok SAD još uvijek vodi glavnu riječ u svijetskoj politici. čista pragmatika, a osobno su mi Rusi ko narod bliži i draži nego Ameri. ali politika nije ljubav.

mario

pre 6 godina

@Joj kakve sve budalastine i mitomanija dolazi od Hrvata ovde. Cuj ovog, "inicativa tri mora" ce stvoriti nekakvu velesilu koja nece vise trebati ruske energente LOL. Kao prvo tu "iniciativu" cine najsiromasnije i najbeznacajnije zemlje EU, kao drugo ako skupis 12 zemalja bez znacajnih prirodnih resursa, jos uvek nemas resurese i moras da ih uvozis. A ruski su najjeftiniji i najblizi.
(Milan, 20. oktobar 2017 13:29)
Znaći po tebi su Austrija,Poljska,Češka,Slovačka,Slovenija,Mađarska,Hrvatska,Estonija, Latvija, Litva, Rumunjska i Bugarska plus USA koje to podržavaju su najsiromašnije i najbeznačajnije zemlje u EU??
A Srbija je velesila i najbogatija?a ove sve države koje sam nabrojao i čine inicijativu tri mora su miljama ispred Srbije u večinu njih srbi idu na privremeni rad.
Mitomanija živi još samo kod vas.
Hvala

MaliPerica

pre 6 godina

Pa nije problem u parama, problem je sto je hrvatska drzava pokusala da prikrije kolicinu novca o kom se radi, sto je klasicna prevara... sreca u nesreci za srpske firme u sistemu agrokor je ta sto je sberbanka tu JER da je neka druga banka srpske firme bi bile prve zatvorene, a radnici na ulici...

Drug

pre 6 godina

Neće ovaj otpis duga proći tek tako. Naplatiće Rusi to na neki drugi način, samo će zakucati na vrata kada se komšije najmanje budu nadale. Stare su to metode obaveštajnog rada, sve će učiniti samo da bi vas držali u šaci i na kraju ucenjivali.

leptirica

pre 6 godina

Da li Hrvatska može da vrati taj dug?
(Sava Drugi, 20. oktobar 2017 11:03)

Nije Hrvatska dužna, već Agrokor. Agrokor je privatna firma koja nije dužna samo Rusima i kad dođe vrijeme za naplatu potraživanja svatko će uzeti ono nad čime ima založno pravo, ostatak imovine će se dijeliti vjerovnicima u stečaju. Inače Rusi su se nadali da će Hrvatska platiti taj dug jer znaju da dobar dio toga neće moći naplatiti jer je Agrokor prezadužen, a Hrvatska zarada od turizma samo u ovoj godini je blizu 10 milijardi eura. Ali ništa od toga jer se na kraju krajeva radi o privatnoj firmi, čiji je vlasnik svojim potpisom omogućio uvođenje privremene uprave.

Ante

pre 6 godina

Putin je car. Nedavno je bilo istrazivanje, preko 80% ljudi u Hrvatskoj na Putina gledaju pozitivno, a na Ruse prijateljski. Bez obzira sto se Srbija deklarira kao saveznik Rusije, narod je svjestan da Rusi nisu isli direktno protiv Hrvatske, dapace, cesto su nam i pomogli, u vaznim trenucima.
Zna Putin to dobro, i zeli utjecaj u Hrvatskoj, a ocito ce to i da plati. E sad, ako on "oprosti" miljardu eura,to me tek brine, hehehe..koliko kosta taj "oprostaj"...

grrgrr

pre 6 godina

Joj kakve sve budalastine i mitomanija dolazi od Hrvata ovde. Cuj ovog, "inicativa tri mora" ce stvoriti nekakvu velesilu koja nece vise trebati ruske energente LOL. Kao prvo tu "iniciativu" cine najsiromasnije i najbeznacajnije zemlje EU, kao drugo ako skupis 12 zemalja bez znacajnih prirodnih resursa, jos uvek nemas resurese i moras da ih uvozis. A ruski su najjeftiniji i najblizi.
(Milan, 20. oktobar 2017 13:29)

To je stvarno bio jedan beznačajan skup, toliko beznčajan da je Trump na Kolindin poziv lično došao u Poljsku samo zbog toga, nije poslao zamjenika pomoćnika sekretara!

budjav lebac

pre 6 godina

Pustimo te priče za široke mase. Ne interesuje me šta je Putin rekao tamo nekom bankaru pred nekom treputavom plavušom. Sve je to ionako jedan veliki šoubiznis. Ono što mi se vrzma po mozgu je, kako da vam ovo kazem, sta su bre imali za ručak? Bale mi klize od pomisli da je tamo neki gigantski frizider pun kavijara, jarebica, fazana u sosu od nekakvih sibirskih šampinjona. Zamišljam tu njiovu poslugu u belim rukavicama kako prinosi pečenog vepra kojeg je Putin golim rukama lovio, a kod mene treci dan pasulj.

артиљерац

pre 6 godina

Какви експертски коментари!Да се смрзнеш.Е,овако господо,Хрватска је
de facto национализовала "Агрокор"(то не кажу само Руси),па ће према
томе хрвтска држава и преузети,пре или касније,дугове "Агрокора" на
себе.Прича,о наплати 40-60% дуга не пије воду.Јер.."..и поред ситних
слова у анексима уговора,Руси увек дођу по своје паре" Ото Фон
Бизмарк.А то што се Путин за....ва,у могућности је.Није он поставио
Грефа за директора "Сбербанке" да опрашта дугове.Напротив.Или дапаче
како се коме свиђа.Путин је у овој причи,"добри полицајац".А "зли
Греф",који има плату од 3.5 милиона$,МОРА да утера дуг.За то,прима
толику плату.Руси ће преузети СВЕ фирме "Агрокора" у Србији,БиХ и
Црној Гори.И пошто то неће намирити дуг,протестираће менице.Simple,
as simple can be.

Borisav

pre 6 godina

Ne smem ni da pomislim sta je sve u igri ako su spremni tolike novce da im oproste. Velike su to igre koje mi ili ne umemo ili ne zelimo da igramo. Po stoti put smo se uverili da treba da gledamo iskljucivo svoj interes, a ne da se vozimo na neke izforsirane emocije ili tzv. tradiciju. Osim pravoslavlja (i ljubavi prema vodki) sta mi to imamo zajednicko s Rusima? Mogu samo da zamislim kako bi ziveli pod njihovom cizmom da smo nakon II svetskog usli s njima u kolo. Niko se nije lepo proveo iza gvozdene zavese. Mislili bi o Rusima isto sto i o Turcima, garantujem. Toliko o tom bratstvu.

Pantolomej

pre 6 godina

Daj ljudi ne nasedajte na ovakve vesti. Pogledajte ko je izvor. Ovakvu izjavu da da Putin? Tesko. Ovo je u maniru naseg mentaliteta. On je covek od sistema i dostojanstva. Sprovodi samo sto je u interesu Rusije. Da oprosti clanici EU i NATO dug i to jos nekolicini pojedinaca koji su se nafatirali? Pa ko je ovde lud?

Bruder Jakob

pre 6 godina

(Slavna ličnost, 20. oktobar 2017 10:50). Pa ovaj nas Vulin sa svim svojim manama je malo dete za vaseg ministra Marica...Ovaj nas ima aferu za stan od 250k evra a onaj vas dao agrokoru STO miliona evra kredit samo mesec dana pre nego ce balon puknuti, a zna se da je radio tamo i da je bio upucen u situaciju.
(VeselinKuburic-Slavni, 20. oktobar 2017 13:03)

Ovo s Marićem jeste skandal, a ako bude krivična prijava neće tužioc bez obrazloženja samo tako obustaviti istragu a da ga niko ne smije pitati ništa, jer On ima sve pod kontrolom, kod nas tužilaštvo i sudovi ne oslobađaju kriminalce iz čistog mira s debilnim obrazloženjima, evo sada je krivična prijava protiv Vulina obustavljena, čovjek išao 24 puta u Kanadu, stvar riješena, porijeklo novca dokazano, čist ko suza!
To s Vulinom je šta znate, a kud su sa silnim milijardama eura koje su u zadnjih 5 godina dodatno uprihodili?!
Kad se zbroji smanjivanje penzija i plaća, podizanje svih mogućih nameta, zaduživanje od nekih 10-15 milijardi eura, to kad se sve skupa zbroji i pomnoži i još dodaju EU i SAD donacije radi se o najmanje nekih 25 milijardi eura, vjerojatno mnogo više, za koje niko ne zna gdje su jer je zemlja u sve većem rasulu nego prije 5 godina, nikakvih prostim okom vidljiv rezultata nema.
Majke ti, s tolikim parama ste mogli imati saobraćajnu infrastrukturu ko Njemačka ili Francuska!

Djenka

pre 6 godina

Da parafraziram, naši su krali al' i nama su dali, a vaši kradu i nikom ne dadu!
BTW, nisam se bezveze potpisao sa Slavna ličnost!
(Slavna ličnost, 20. oktobar 2017 10:50)

Tompsone! Pa gde si srbendo stara, kako ide zavitlavanje hrvata nacionalizmom? Seca li se neko kada su im svabe prodale nacizam kao prirodnu slovensku postavku a bez pomena o tome kako su sloveni narod trece kategorije. Untermeschen sunce ti poljubim. Kao svinja koja se raduje cvarcima. Sreca te naletese Rusi i sve pocistise pa nisu hrvati stigli da upoznaju pravu svapsku ljubav. A ti samo raspali po nacionalizmu, pomeni i one casne sestre sto sto decu pijucima ubijale u jasenovcu ponekad cisto da se ne zaboravi. Ima uvek budalasa koji ce i to smatrati tisucljetnim pravom, a na Balkanu ce ih uvek biti.

hrvoje

pre 6 godina

i još moram napomenut jednu stvar, ja osobno bih bio za ruski plin, ako bi imao garanciju od Rusije Putina i ruske vlade da će plin dolazit uredno, bez obzira na sporove s ukrajincima, i nemire koje bi oni potencijalno mogli imati s njima, u tom slučaju ja bih im bio nabavljač plina, za sve naše potrebe, jasno je da ova inicijativa tri mora je američka inicijativa s ciljem odvraćanja srednje i (jugo)istočne europe od ruskog utjecaja, posebice u ovo zadnje vrijeme nakon slučaja Sirije i Ukrajine gdje je Putin gadno ušao u meso zapadnih ideologa. prema tome, ja nemam problema s ruskim plinom, ali imaju ovi naši poltroni EUnije i Amerike. a tu je najveći svakako Kolinda NATO, i Plenković ko EU birokrat koji misli da je Boga uhvatio za bradu jer je dobio alat da izaziva Ruse po pitanju Ukrajine, moj je stav jasan osuđujem Rusku agresiju na Ukrajinu i aneksiju Krima, ali zbog toga sigurno ne odobravam konfrontiranje Plenkovića i budućih premjera s Rusijom, mi smo premala zemlja da bi vodili tuđe ratove, bilo američke bilo ukrajinske, Ukrajinu smo 1990ih priznali u granicama iz doba SSSR-a. ja osobno sam mišljenja, da bi Rusija bila puno pouzdaniji partner HR od EUnije. i ne odabravam loše odnose s Rusima, jer su nam Rusi daleko bliži ko narod nego EUropa kojoj kakti sad pripadamo. ali u toj zapadnoj europi nema ni S od slavena, i općenito oni na slavene gledaju gore nego Hitler. a o tome se šuti, a bili su im dobri slaveni kad je trebalo ginut protiv hitlera. licemjeri obični.

Dante

pre 6 godina

Rusija nije nikome istinski prijatelj, u geopolitici i generalno politici nema prijatelja. Rusija nije nikome slala oruzije devedesetih, to je biila poluraspala drzava, dva puta bankrotirana tokom devedesetih, prodavali su kriminalci i tajkuni oruzije, citave arsenale, po celom svetu, sve za kesh, naravno. Ova vest je 100% laz, ne moram pomirisati go*no, da bi znao da se radi o istom...

Borisav

pre 6 godina

Borisave, kao Hrvat, nemam ništa protiv pravoslavlja, a bogami ni protiv votke.
(Milivoj, 20. oktobar 2017 21:39)

Naravno, zato se i zoves Milivoje :) Salim se druze, htedoh da kazem da mi je zaista muka bilo kakvog laznog bratstva i tih nebeskih prica, pogotovo jer smo mi (a i vi) u odnosu na velike nacije vrlo mali, prakticno neznacajni. Putin se ustvari sprda s vasim dugom.. u fazonu sta je to, sitnica, a ustvari vam porucuje gde vam je mesto. Ja to sazaljenje dozivljavam kao uvredu a ne znak prijateljstva. Ne budite naivni, Rusi bi nas sve zgazili ko mrave da im se na bilo koji nacin zamerimo. To bratstvo su forsirane price. Ne verujem u te bajke i kraj. Izmedju naroda uvek su interesi bili ispred ljubavi. Ima milijardu dokaza za to, kroz celu istoriju. Ovde se ni dva komsiluka ili dva domacinstva medjusobno ne podnose, kakva crna ljubav i bratstvo. A pojedinacno, nek se ljudi vole i bratime ko s kim hoce.

Пламен свеће

pre 6 godina

leptirica, па кад је тако супер, што се онда ови ваши "дећки" толико растрчали око Агрокора?
Платиће све до задњег евра задужења, као што сви плаћају, а ако не, Руси су посебно познати по "наплати са закашњењем" (Украјина, Турска, Грузија...). Није све у примитивном моменталном исказивању емоција. То је за животиње и незреле људе. Опасни играчи другачије поступају.

samo da znas koliko ste nesposobni

pre 6 godina

@mario , mitomane kod vas Srbi sigurno ne idu na privremeni rad, a ni nece ,u kanalu ste isto ko i mi , samo sto je kod vas jos veca sramota, jer ste u EU i Njemci vam titrali m...

Spectator

pre 6 godina

(артиљерац, 20. oktobar 2017 14:35), pročitaj zakon "lex-Agrokor". Kakva nacionalizacija, o čemu govoriš!? Sud je imenovao privremenog upravitelja na maksimalno 15 mjeseci, a ne vlada. U odboru vjerovnika sjedi i Sberbanka, tako da direktno utječe na sve odluke, koje privremeni upravitelj donosi. Sličan zakon je imala i Italija za slučaj Parmalat i sl. Ako sada Sberbanka može naplatiti samo 60-70% potraživanja, ne znači da mora odmah prodatavati svoja potraživanja. S dobrim managementom će sigurno za desetak godina moći sve naplatiti.

das

pre 6 godina

Joj kakve sve budalastine i mitomanija dolazi od Hrvata ovde. Cuj ovog, "inicativa tri mora" ce stvoriti nekakvu velesilu koja nece vise trebati ruske energente LOL. Kao prvo tu "iniciativu" cine najsiromasnije i najbeznacajnije zemlje EU, kao drugo ako skupis 12 zemalja bez znacajnih prirodnih resursa, jos uvek nemas resurese i moras da ih uvozis. A ruski su najjeftiniji i najblizi.
(Milan, 20. oktobar 2017 13:29) # Link komentara

Eeeeee....moj balkane, ne razumijes ti NISTA...ako cete tako razmisljati dugo jos necete u EU....nema tamo nebitne zemlje, vec su bitni resursi i strateski interesi...nema tu ljubavi...a iza svega stoji LOVA PARA NOVAC...
Dakle, okomicom "tri mora" EU dobija "alternativni" pravac snabdjevanja plinom...ukapljenim...i to onim AMERIČKIM (plin se vadi u Saudijskoj Arabiji iz "americkih busotina")...jel mozes zamislit koji profit ce ameri zgrnuti?...nije ti to palo na pamet, jel?...s druge strane EU ce biti gotovo nezavisna od "Ruskih ucjena"...i mada su saveznici (EU i USA), Njemackoj se ne svidja, da u tom saveznistvu ipak "ovise o nekom" - amerima...jer ako npr. Njemacka krene u brutalnu ekonomsku ekspanziju (a hoce!), usa uvijek moze "zajeba*" isporuku plina i malo sabotirati silinu "svapske industrije"...onako, "slucajna katastrofa i kvar na plinovodu"...e sad...Njemci planiraju ubacit "svoju lovu" u ruski naftovod (da ne ovise previse o amerima i da se usa ne prtlja u njemacku dominaciju u EU (Britanija izlazi!)...

cccp

pre 6 godina

Ne dao Bog braćo Rvati da vam Ruje oproste te pare. E onda ste naje.... Možda sve to ide i kako su oni zamislili, po njihovom kgb scenariju.

VeselinKuburic-Slavni

pre 6 godina

(Slavna ličnost, 20. oktobar 2017 10:50). Pa ovaj nas Vulin sa svim svojim manama je malo dete za vaseg ministra Marica...Ovaj nas ima aferu za stan od 250k evra a onaj vas dao agrokoru STO miliona evra kredit samo mesec dana pre nego ce balon puknuti, a zna se da je radio tamo i da je bio upucen u situaciju.

hm

pre 6 godina

Eh ta tiha ruska patnja o bazi na toplom moru. Jos kada bi mogla tamo neka gore kod severih ostrva. Taman u sred Evrope. Sve nadohvat. Je Hrvatska u NATO-u, ali isto tako vremenom moze i da izadje, a da uskoce u pomoc Rusi. A da vidis onda ludnice.

hrvoje

pre 6 godina

Milane@ a o čemu ja pričam? pa ruski interes je da sve te zemlje ostanu OVISNE! o ruskom plinu, a američki prije svega je taj da srednja europa bude neovisna od Rusije i ruskog utjecaja, a kako će biti neovisna ako OVISI o ruskim energentima ? jel ti uopće razumješ politiku, ili se samo praviš da si upućen ? Agrokor sigurno nije razlog histerije Rusa, jer Rusi nisu poznati histeričari oko banalnosti, a uvjeren sam da miljarda tu i tamo u poslovnom carstvu rusa i nije nešto, jer Rusi nisu škrtice, dakle riječ je o nečem drugom puno dubljem za njih. njihov strateški interes je da sve ono izvan "berlinskog zida" ostane pod njihovim utjecajem, Putin vodi hladnoratovsku politiku i želi da Ruski Medo ima utjecaj na sve ono na što je imao SSSR do 1991 ! dakle nemoj se pravit naivan, Putin je iz KGB škole, i otvoreno slavi crvenu armiju i paradira ko Staljin i Žukov zajedno kad mu je prilika. prema tome jasno je da Rusi to rade s ciljem prezentacije svoje moći, prvo vojne a onda i političke. ali vremena kada su Rusi imali pod kontrolom istok europe su završena. zapad nosi sa sobom ideološki sunovrat, ali Rusi po pitanju tehnologije i napretka realno ne mogu ponudit ono što može "zapad". zato većina naroda istočne europe, puše u američki a ne ruski rog. ja nemam ništa protiv Rusa, već objektivno sagledavam situaciju za razliku od tebe. a to da ih ne tangira "incijativa tri mora" o tom ćemo pričat ako i kad se realizira, do tada ne treba davat ki bi da bi komentare.

артиљерац

pre 6 godina

@ spectator А зашто је избачена она америчка фирма,фигурирала је
20 дана,после ЧАО.Ману Чао.Мени је сине 60,знам како дишу све Владе
у постјугословенским државама.ДЕЛАПРЕ=демагогија,лаж,превара.Срдачан
поздрав из сунцем окупаног Београда.

...

pre 6 godina

(Slavna ličnost, 20. oktobar 2017 10:50)
Na stranu da li si u pravu ili ne, ali tvoja toliko detaljna upućenost u događaje u Srbiji, Beogradu, afere, stanove i poreklo sr političara itd, govori o dobranoj opsednutosti Srbijom i Srbima. Fascinantno! I da, samo se ti teši da su vaši lopovi “bolji“ od naših. Komično je to.

Milan

pre 6 godina

Joj kakve sve budalastine i mitomanija dolazi od Hrvata ovde. Cuj ovog, "inicativa tri mora" ce stvoriti nekakvu velesilu koja nece vise trebati ruske energente LOL. Kao prvo tu "iniciativu" cine najsiromasnije i najbeznacajnije zemlje EU, kao drugo ako skupis 12 zemalja bez znacajnih prirodnih resursa, jos uvek nemas resurese i moras da ih uvozis. A ruski su najjeftiniji i najblizi.

Habsburg

pre 6 godina

Kao Hrvat ponosan sam što nismo bliski Rusima,također mi je drago što je posjet Rusiji miniranje od strane vlade.Nikada nismo bili prijatelji Rusima Ito smo opet pokazali.Mi smo članica EU i NATO i Rusi su neprijatelji slobodnog svijeta.

Berlusconi

pre 6 godina

dante@ Како то да ти " тајкуни " и " криминалци " нису и нама продал с-300 тада и друго модерно наоружање!?

hrvoje

pre 6 godina

Habsburg govori u svoje ime, Hrvati vole prave državnike, a Putin je takav. 80 posto hrvata ima visoko mišljenje o Putinu, kao i Rusiji. to je velika zemlja, a to što se neki Hrvati vole zavlačit u anus Nijemcima i Amerima, ne mjenja činjenicu da su nam Rusi mentalitetom daleko daleko bliži ko narod, od Nijemaca i Amera, ali smo zbog strateških interesa i tehnološkog i svakog drugog napretka izabrali njih, i jer smo im geografski puno bliži nego Rusima.no to ne umanjuje potencijal suradnje s Rusijom, Rusija je pragmatična i želi imati utjecaj u zapadnom svijetu, a Hrvatska je od 1991 službeno "zapadni svijet", tamo nas je zaguro partizanski general Franjo Tuđman. ako mene netko pita ja tom "zapadnom svijetu" ne pripadam, ni mentalno ni na bilo koji drugi način, ne pripadam ni "istočnom" da se razumjemo, ali sam svijestan da danas istočni svijet nije ono što je bio do 1991. dakle željezna zavijesa više ne postoji, a ni Rusi više nisu "crveni" kako su bili do tada, jedan britanski političar je rekao, ne postoje vječni prijatelji postoje samo vječni interesi. što nama hrvatima vrijedi što su nam Nijemci u prošlosti bili skloni, kada su danas očigledno puno više skloni Srbiji i Vučiću ? vi neki ovdje ne kužite poantu politike. politika je interes, a interesi se STALNO! mjenjaju. dakle, Rusi nama nisu neprijatelji, niti su ikada išli protiv nas, čak je i Staljin bio voljan prihvatit "sovijetsku hrvatsku", ali Tito je to zaustavio. ovo govorim čisto zato da rusofobija malo splasne.

Anon

pre 6 godina

@grrgrr

Inicijativa "tri mora" je nista drugo nego reiteracija ideje Intermarijuma odnosno saveza usmerenog protiv Rusije.

Koliko takav jedan savez moze da se nosi protiv Rusije ostaje da se vidi, ali ono sto znamo jeste vojni plan 'Sedam dana do Rajne' bivseg SSSR-a koji je podrazumevao i nuklearne udare po evropskim gradovima drzava koje nisu imale nuklearno oruzje...

Gde ste vi u tom planu, sami se pronadjite.

P.S. Energetske potrebe Intermarijuma su daleko manje od projektovane buduce kumulativne potraznje azijskih drzava. Tj. ako vi necete jeftin gas azijati hoce.

ssss

pre 6 godina

jedno je sigurno koliko sam naucio iz iskustva sa rusima,najbolje je kad si duzan da mu vratis to sto si duzan,kad krenes da prebijas dugove pa ovo pa ono izaci ce te ko Svetog Petra kajgana a jedno je sigurno sa njima svoja dugovanja ce da naplate sad pitanje je dal u novcu ili ce politicari da mu potpisu ko zna sta sta je u interesu Rusije a kontra hrvatskih interesa...bilo kako bilo bolje bi bilo hrvatima da odma cepnu milijardu,al posto nemaju izaci ce ih to vracanje koliko ne zele

Habsburg

pre 6 godina

Kao Hrvat ponosan sam što nismo bliski Rusima,također mi je drago što je posjet Rusiji miniranje od strane vlade.Nikada nismo bili prijatelji Rusima Ito smo opet pokazali.Mi smo članica EU i NATO i Rusi su neprijatelji slobodnog svijeta.

Milan

pre 6 godina

Joj kakve sve budalastine i mitomanija dolazi od Hrvata ovde. Cuj ovog, "inicativa tri mora" ce stvoriti nekakvu velesilu koja nece vise trebati ruske energente LOL. Kao prvo tu "iniciativu" cine najsiromasnije i najbeznacajnije zemlje EU, kao drugo ako skupis 12 zemalja bez znacajnih prirodnih resursa, jos uvek nemas resurese i moras da ih uvozis. A ruski su najjeftiniji i najblizi.

Slavna ličnost

pre 6 godina

Možete vi pričati za našu Čokolindu šta hoćete ali je vrlo sposobna, bila je pomoćnica glavnog tajnika NATO, ne može više. I svašta je radila prije nego li je postala predsjednica, nije direktno s njive u Bajčetini ili iz školske klupe u poslaničku klupu.
Evo se sastaje s Putinom i o tome se izvještava, pozvala Trumpa i on došao, i o tom su svjetski mediji izvještavali, ima čak članak o tome na zvaničnom sajtu Bijele kuće.
A vaš Vž vodi državu ko Todorić Agrokor, zadužuje se i onda plaća strancim da izrabljuju njegove građane za koje on konkretno radi, oni sumu poslodavac.
Nećete vi nikuda dak ove duhove iz 90ih u najmanju ruku ne smijenite s vlasti a po mogućnosti i strpate u zatvor, slučajeva je bezbroj, svi sve znaju i niko ništa ne poduzima.
Nije da su naši političari bezgrešni, naravno da su korumpirani i kradu, ali to rade po malo i diskretno, nisu pohlepni, i npr. posljednji slučaj Vulin, živo im se je*e, dali su neko debilno objašnjenje i time je slučaj završen, Vulin 24 puta preletio najmanje 6 vremenskih zona da skupi pare za stan. Slučajevi poput toga, Savamala, Prokop, Tomine vikendice, Beograd na vodi, i još mnogo toga. Pa nezamislivo je da bi Kolinda išla graditi kuće u zelenm pojasu zabranjene gradnje na zemlji koja nije njena, i još srši nekoliko drveća, unbelivable!
Da parafraziram, naši su krali al' i nama su dali, a vaši kradu i nikom ne dadu!
BTW, nisam se bezveze potpisao sa Slavna ličnost!

Djenka

pre 6 godina

Da parafraziram, naši su krali al' i nama su dali, a vaši kradu i nikom ne dadu!
BTW, nisam se bezveze potpisao sa Slavna ličnost!
(Slavna ličnost, 20. oktobar 2017 10:50)

Tompsone! Pa gde si srbendo stara, kako ide zavitlavanje hrvata nacionalizmom? Seca li se neko kada su im svabe prodale nacizam kao prirodnu slovensku postavku a bez pomena o tome kako su sloveni narod trece kategorije. Untermeschen sunce ti poljubim. Kao svinja koja se raduje cvarcima. Sreca te naletese Rusi i sve pocistise pa nisu hrvati stigli da upoznaju pravu svapsku ljubav. A ti samo raspali po nacionalizmu, pomeni i one casne sestre sto sto decu pijucima ubijale u jasenovcu ponekad cisto da se ne zaboravi. Ima uvek budalasa koji ce i to smatrati tisucljetnim pravom, a na Balkanu ce ih uvek biti.

Tomislav HR

pre 6 godina

Cekaj malo! Kako sad Hrvatskoj niko ne zamera "sedenje na dve stolice" kao nama? Clanica EU a ovamo otisla u Rusiju da puzi? Svasta.
(Langus, 20. oktobar 2017 10:06)

Putin je lično zvao Kolindu u Rusiju. Pokušao je da ju nagovori da Hrvatska odustane od članstva u Inicijativi Tri Mora ali je to odbila jer sluša Trampa i Amere.

Ova ponuđena milijarda je pokušaj mita. Inače, Rusi su spremili velike pare da pokušaju da Hrvatsku otrgnu od Amera, a vama ne daju nikakve pare, samo ponekad spomenu Kosovo...

daroza

pre 6 godina

Kolinda se nasmeši i milijarda nestane,ovi naši dali NIS i još svašta pa ništa,bratski narod ne postoji samo interes i politika.Ovi pevači da nauče malo kako se vodi spoljna politika inače smo ugasili.

MaliPerica

pre 6 godina

Pa nije problem u parama, problem je sto je hrvatska drzava pokusala da prikrije kolicinu novca o kom se radi, sto je klasicna prevara... sreca u nesreci za srpske firme u sistemu agrokor je ta sto je sberbanka tu JER da je neka druga banka srpske firme bi bile prve zatvorene, a radnici na ulici...

Drug

pre 6 godina

Neće ovaj otpis duga proći tek tako. Naplatiće Rusi to na neki drugi način, samo će zakucati na vrata kada se komšije najmanje budu nadale. Stare su to metode obaveštajnog rada, sve će učiniti samo da bi vas držali u šaci i na kraju ucenjivali.

Dante

pre 6 godina

Rusija nije nikome istinski prijatelj, u geopolitici i generalno politici nema prijatelja. Rusija nije nikome slala oruzije devedesetih, to je biila poluraspala drzava, dva puta bankrotirana tokom devedesetih, prodavali su kriminalci i tajkuni oruzije, citave arsenale, po celom svetu, sve za kesh, naravno. Ova vest je 100% laz, ne moram pomirisati go*no, da bi znao da se radi o istom...

B64tt

pre 6 godina

Sta je jedna milijarda za coveka koji ima dvesta...

Au, Putin ogrezao u kandzama okorelog kapitalizma. Nacionalisti/turbo-vernici na aparatima.

hm

pre 6 godina

Eh ta tiha ruska patnja o bazi na toplom moru. Jos kada bi mogla tamo neka gore kod severih ostrva. Taman u sred Evrope. Sve nadohvat. Je Hrvatska u NATO-u, ali isto tako vremenom moze i da izadje, a da uskoce u pomoc Rusi. A da vidis onda ludnice.

VeselinKuburic-Slavni

pre 6 godina

(Slavna ličnost, 20. oktobar 2017 10:50). Pa ovaj nas Vulin sa svim svojim manama je malo dete za vaseg ministra Marica...Ovaj nas ima aferu za stan od 250k evra a onaj vas dao agrokoru STO miliona evra kredit samo mesec dana pre nego ce balon puknuti, a zna se da je radio tamo i da je bio upucen u situaciju.

Пламен свеће

pre 6 godina

leptirica, па кад је тако супер, што се онда ови ваши "дећки" толико растрчали око Агрокора?
Платиће све до задњег евра задужења, као што сви плаћају, а ако не, Руси су посебно познати по "наплати са закашњењем" (Украјина, Турска, Грузија...). Није све у примитивном моменталном исказивању емоција. То је за животиње и незреле људе. Опасни играчи другачије поступају.

Peđa

pre 6 godina

Kad bi banka svakome opraštala 1,1 milijardu, propala bi za godinu dana.
Ne može banka nikome da oprosti dug. Ne funkcionišu tako svetske finansije.

артиљерац

pre 6 godina

Какви експертски коментари!Да се смрзнеш.Е,овако господо,Хрватска је
de facto национализовала "Агрокор"(то не кажу само Руси),па ће према
томе хрвтска држава и преузети,пре или касније,дугове "Агрокора" на
себе.Прича,о наплати 40-60% дуга не пије воду.Јер.."..и поред ситних
слова у анексима уговора,Руси увек дођу по своје паре" Ото Фон
Бизмарк.А то што се Путин за....ва,у могућности је.Није он поставио
Грефа за директора "Сбербанке" да опрашта дугове.Напротив.Или дапаче
како се коме свиђа.Путин је у овој причи,"добри полицајац".А "зли
Греф",који има плату од 3.5 милиона$,МОРА да утера дуг.За то,прима
толику плату.Руси ће преузети СВЕ фирме "Агрокора" у Србији,БиХ и
Црној Гори.И пошто то неће намирити дуг,протестираће менице.Simple,
as simple can be.

mario

pre 6 godina

@Joj kakve sve budalastine i mitomanija dolazi od Hrvata ovde. Cuj ovog, "inicativa tri mora" ce stvoriti nekakvu velesilu koja nece vise trebati ruske energente LOL. Kao prvo tu "iniciativu" cine najsiromasnije i najbeznacajnije zemlje EU, kao drugo ako skupis 12 zemalja bez znacajnih prirodnih resursa, jos uvek nemas resurese i moras da ih uvozis. A ruski su najjeftiniji i najblizi.
(Milan, 20. oktobar 2017 13:29)
Znaći po tebi su Austrija,Poljska,Češka,Slovačka,Slovenija,Mađarska,Hrvatska,Estonija, Latvija, Litva, Rumunjska i Bugarska plus USA koje to podržavaju su najsiromašnije i najbeznačajnije zemlje u EU??
A Srbija je velesila i najbogatija?a ove sve države koje sam nabrojao i čine inicijativu tri mora su miljama ispred Srbije u večinu njih srbi idu na privremeni rad.
Mitomanija živi još samo kod vas.
Hvala

milos

pre 6 godina

Koliki je dug bio Srbijagasa prema Gaspromu? Koliko Gasprom godisnje zaradi? Skrtice resite to! Nego platili smo mu do poslednjeg centa... Ja i dalje tvrdim da niti ce Agrokoru dug biti oprosten niti je nama Putin bilo kakav prijatelj vec pragmatican politicar kakav i treba da bude. Ako je princip cist racun duga ljubav vise bi voleo da tu ljubav imamo sa nekim drugim. Meni licno rusi nisu nikakva braca niti oni to tamo tako dozivljavaju!

stroki

pre 6 godina

Rusija je istinski Hrvatski prijatelj. Tokom 90tih je slala Hrvatskoj oružje najviše preko tada zavisne Ukrajine, ko može da zaboravi tretman Tuđmana na vojnoj paradi u Moskvi dok tadašnji predsednik SRJ nije ni bio pozvan, priznala je nezavisnost pre US a i sada se 1 milijarda smatra sitnišem.

E sad zašto je Srbija prodala NIS za pola milijarde što je dvadesetak puta manje od realne vrednosti? Pa to je problem Srbije. A i što bi Rusi poštovali slugeranje koje se tresu i podnose transkripte pred nižerazrednim činovnicima.

grrgrr

pre 6 godina

Joj kakve sve budalastine i mitomanija dolazi od Hrvata ovde. Cuj ovog, "inicativa tri mora" ce stvoriti nekakvu velesilu koja nece vise trebati ruske energente LOL. Kao prvo tu "iniciativu" cine najsiromasnije i najbeznacajnije zemlje EU, kao drugo ako skupis 12 zemalja bez znacajnih prirodnih resursa, jos uvek nemas resurese i moras da ih uvozis. A ruski su najjeftiniji i najblizi.
(Milan, 20. oktobar 2017 13:29)

To je stvarno bio jedan beznačajan skup, toliko beznčajan da je Trump na Kolindin poziv lično došao u Poljsku samo zbog toga, nije poslao zamjenika pomoćnika sekretara!

Pantolomej

pre 6 godina

Daj ljudi ne nasedajte na ovakve vesti. Pogledajte ko je izvor. Ovakvu izjavu da da Putin? Tesko. Ovo je u maniru naseg mentaliteta. On je covek od sistema i dostojanstva. Sprovodi samo sto je u interesu Rusije. Da oprosti clanici EU i NATO dug i to jos nekolicini pojedinaca koji su se nafatirali? Pa ko je ovde lud?

BV

pre 6 godina

Kad se malo bolje prouci istorija i geopolitika, shvati se da da je Rusiji - Hrvatska mnogo zanimljivija od Srbije. Iako je to mozda paradoks. Ali ako se bolje analizira, jeste tako. Izlaze na more, bliski su Nemcima, nalaze se u Nato paktu i Evropskoj uniji, te je logicno da ces svoje "neprijatelje" spijunirati u epicentru, a ne sa periferije. A i zbog onog pravila... drzi prijatelje blizu, a neprijatelje jos blize.

Boljšoj

pre 6 godina

O kakvom ‘otpisu’ se radi? Nema nikakvog otpsa. To je bila samo usputna šala. Odnosi Hrvatske i Rusije su u značajnom uzlazu i to me veseli. Ja kao Hrvat volim Rusiju i ruski narod, a dobri prijateljski odnosi su korisni za obje strane jer se otvaraju mogućnosti za uspješan biznis. Neka sto više ljudi živi u miru, prijateljstvu i blagostanju. Uostalom Rusija je Hrvatsku priznala prije Amerike i to Hrvati Rusima ne zaboravljaju. Hvala prijateljska i bratska Rusijo.

hrvoje

pre 6 godina

i još moram napomenut jednu stvar, ja osobno bih bio za ruski plin, ako bi imao garanciju od Rusije Putina i ruske vlade da će plin dolazit uredno, bez obzira na sporove s ukrajincima, i nemire koje bi oni potencijalno mogli imati s njima, u tom slučaju ja bih im bio nabavljač plina, za sve naše potrebe, jasno je da ova inicijativa tri mora je američka inicijativa s ciljem odvraćanja srednje i (jugo)istočne europe od ruskog utjecaja, posebice u ovo zadnje vrijeme nakon slučaja Sirije i Ukrajine gdje je Putin gadno ušao u meso zapadnih ideologa. prema tome, ja nemam problema s ruskim plinom, ali imaju ovi naši poltroni EUnije i Amerike. a tu je najveći svakako Kolinda NATO, i Plenković ko EU birokrat koji misli da je Boga uhvatio za bradu jer je dobio alat da izaziva Ruse po pitanju Ukrajine, moj je stav jasan osuđujem Rusku agresiju na Ukrajinu i aneksiju Krima, ali zbog toga sigurno ne odobravam konfrontiranje Plenkovića i budućih premjera s Rusijom, mi smo premala zemlja da bi vodili tuđe ratove, bilo američke bilo ukrajinske, Ukrajinu smo 1990ih priznali u granicama iz doba SSSR-a. ja osobno sam mišljenja, da bi Rusija bila puno pouzdaniji partner HR od EUnije. i ne odabravam loše odnose s Rusima, jer su nam Rusi daleko bliži ko narod nego EUropa kojoj kakti sad pripadamo. ali u toj zapadnoj europi nema ni S od slavena, i općenito oni na slavene gledaju gore nego Hitler. a o tome se šuti, a bili su im dobri slaveni kad je trebalo ginut protiv hitlera. licemjeri obični.

samo da znas koliko ste nesposobni

pre 6 godina

@mario , mitomane kod vas Srbi sigurno ne idu na privremeni rad, a ni nece ,u kanalu ste isto ko i mi , samo sto je kod vas jos veca sramota, jer ste u EU i Njemci vam titrali m...

Anon

pre 6 godina

@grrgrr

Inicijativa "tri mora" je nista drugo nego reiteracija ideje Intermarijuma odnosno saveza usmerenog protiv Rusije.

Koliko takav jedan savez moze da se nosi protiv Rusije ostaje da se vidi, ali ono sto znamo jeste vojni plan 'Sedam dana do Rajne' bivseg SSSR-a koji je podrazumevao i nuklearne udare po evropskim gradovima drzava koje nisu imale nuklearno oruzje...

Gde ste vi u tom planu, sami se pronadjite.

P.S. Energetske potrebe Intermarijuma su daleko manje od projektovane buduce kumulativne potraznje azijskih drzava. Tj. ako vi necete jeftin gas azijati hoce.

leptirica

pre 6 godina

Da li Hrvatska može da vrati taj dug?
(Sava Drugi, 20. oktobar 2017 11:03)

Nije Hrvatska dužna, već Agrokor. Agrokor je privatna firma koja nije dužna samo Rusima i kad dođe vrijeme za naplatu potraživanja svatko će uzeti ono nad čime ima založno pravo, ostatak imovine će se dijeliti vjerovnicima u stečaju. Inače Rusi su se nadali da će Hrvatska platiti taj dug jer znaju da dobar dio toga neće moći naplatiti jer je Agrokor prezadužen, a Hrvatska zarada od turizma samo u ovoj godini je blizu 10 milijardi eura. Ali ništa od toga jer se na kraju krajeva radi o privatnoj firmi, čiji je vlasnik svojim potpisom omogućio uvođenje privremene uprave.

das

pre 6 godina

Joj kakve sve budalastine i mitomanija dolazi od Hrvata ovde. Cuj ovog, "inicativa tri mora" ce stvoriti nekakvu velesilu koja nece vise trebati ruske energente LOL. Kao prvo tu "iniciativu" cine najsiromasnije i najbeznacajnije zemlje EU, kao drugo ako skupis 12 zemalja bez znacajnih prirodnih resursa, jos uvek nemas resurese i moras da ih uvozis. A ruski su najjeftiniji i najblizi.
(Milan, 20. oktobar 2017 13:29) # Link komentara

Eeeeee....moj balkane, ne razumijes ti NISTA...ako cete tako razmisljati dugo jos necete u EU....nema tamo nebitne zemlje, vec su bitni resursi i strateski interesi...nema tu ljubavi...a iza svega stoji LOVA PARA NOVAC...
Dakle, okomicom "tri mora" EU dobija "alternativni" pravac snabdjevanja plinom...ukapljenim...i to onim AMERIČKIM (plin se vadi u Saudijskoj Arabiji iz "americkih busotina")...jel mozes zamislit koji profit ce ameri zgrnuti?...nije ti to palo na pamet, jel?...s druge strane EU ce biti gotovo nezavisna od "Ruskih ucjena"...i mada su saveznici (EU i USA), Njemackoj se ne svidja, da u tom saveznistvu ipak "ovise o nekom" - amerima...jer ako npr. Njemacka krene u brutalnu ekonomsku ekspanziju (a hoce!), usa uvijek moze "zajeba*" isporuku plina i malo sabotirati silinu "svapske industrije"...onako, "slucajna katastrofa i kvar na plinovodu"...e sad...Njemci planiraju ubacit "svoju lovu" u ruski naftovod (da ne ovise previse o amerima i da se usa ne prtlja u njemacku dominaciju u EU (Britanija izlazi!)...

cccp

pre 6 godina

Ne dao Bog braćo Rvati da vam Ruje oproste te pare. E onda ste naje.... Možda sve to ide i kako su oni zamislili, po njihovom kgb scenariju.

hrvoje

pre 6 godina

čokolinda zna što radi, a psi laju karavane prolaze, nije Putin zvao samo zbog agrokora već i incijvative "tri mora" jer se tu stvara preduvjet za energentsku neovisnost od Rusije odnosno Ruskog plina. što je i američki itneres, jer na taj način srednju europu otimaju iz zagrljaja ruskog mede, barem po pitanju energetike. a to je ujednog onda i politika, vidimo ovdje se duguje miljardu, pa se odmah uskomešale političke struje. a plin je puno veća lova u pitanju od agrokora, jer je to dugoročni posao a ne od par godina ili jednog desetljeća. dakle, Agrokor je vrh sante leda. Rusi ne poznaju ljubav, već interes kao i sve velike nacije i sile. oni koji misle da su Rusi te pare dali iz ljubavi u nas, stvar je kontroliranja tržišta i političkih procesa, iako je i Rusima jasno da nas ne mogu i neće otrgnut iz čvrstog zagrljaja europe i amerike, izgleda da ovdje važi ono pravilo ko kad te neka cura ignorira i ne ferma 1 posto, pa se ti još više zapališ za nju. činjenice je da Rusi računaju da imaju Srbiju pod svojom kontrolom, imaju i Sloveniju u nekoj mjeri, ali nemaju Hrvatsku jer su nas Ameri i zapadni europljani gadno zajahali. uz naše odobrenej naravno. ja osobno nisam protiv Rusa, još manje protiv njihovog kapitala. ali je prirodno da je Rusija predaleko od nas, i da se mi ne možemo naslanjat na njih, posebice u momentu dok SAD još uvijek vodi glavnu riječ u svijetskoj politici. čista pragmatika, a osobno su mi Rusi ko narod bliži i draži nego Ameri. ali politika nije ljubav.

...

pre 6 godina

(Slavna ličnost, 20. oktobar 2017 10:50)
Na stranu da li si u pravu ili ne, ali tvoja toliko detaljna upućenost u događaje u Srbiji, Beogradu, afere, stanove i poreklo sr političara itd, govori o dobranoj opsednutosti Srbijom i Srbima. Fascinantno! I da, samo se ti teši da su vaši lopovi “bolji“ od naših. Komično je to.

Z

pre 6 godina

Ne znam kako ostalima, ali meni deluje da Kolinda mnogo ponosnije i sarmantnije predstavlja svoju zemlju, nego ovi nasi koji odu pognu glavu i cekaju da ih Putin pomazi. Ocigledno i Putinu vise odgovara Kolindin pristup. Da li se nekad nasalio sa direktorom Gasproma oko duga za gas Srbije iako je daleko manji?

Ante

pre 6 godina

Putin je car. Nedavno je bilo istrazivanje, preko 80% ljudi u Hrvatskoj na Putina gledaju pozitivno, a na Ruse prijateljski. Bez obzira sto se Srbija deklarira kao saveznik Rusije, narod je svjestan da Rusi nisu isli direktno protiv Hrvatske, dapace, cesto su nam i pomogli, u vaznim trenucima.
Zna Putin to dobro, i zeli utjecaj u Hrvatskoj, a ocito ce to i da plati. E sad, ako on "oprosti" miljardu eura,to me tek brine, hehehe..koliko kosta taj "oprostaj"...

hrvoje

pre 6 godina

Milane@ a o čemu ja pričam? pa ruski interes je da sve te zemlje ostanu OVISNE! o ruskom plinu, a američki prije svega je taj da srednja europa bude neovisna od Rusije i ruskog utjecaja, a kako će biti neovisna ako OVISI o ruskim energentima ? jel ti uopće razumješ politiku, ili se samo praviš da si upućen ? Agrokor sigurno nije razlog histerije Rusa, jer Rusi nisu poznati histeričari oko banalnosti, a uvjeren sam da miljarda tu i tamo u poslovnom carstvu rusa i nije nešto, jer Rusi nisu škrtice, dakle riječ je o nečem drugom puno dubljem za njih. njihov strateški interes je da sve ono izvan "berlinskog zida" ostane pod njihovim utjecajem, Putin vodi hladnoratovsku politiku i želi da Ruski Medo ima utjecaj na sve ono na što je imao SSSR do 1991 ! dakle nemoj se pravit naivan, Putin je iz KGB škole, i otvoreno slavi crvenu armiju i paradira ko Staljin i Žukov zajedno kad mu je prilika. prema tome jasno je da Rusi to rade s ciljem prezentacije svoje moći, prvo vojne a onda i političke. ali vremena kada su Rusi imali pod kontrolom istok europe su završena. zapad nosi sa sobom ideološki sunovrat, ali Rusi po pitanju tehnologije i napretka realno ne mogu ponudit ono što može "zapad". zato većina naroda istočne europe, puše u američki a ne ruski rog. ja nemam ništa protiv Rusa, već objektivno sagledavam situaciju za razliku od tebe. a to da ih ne tangira "incijativa tri mora" o tom ćemo pričat ako i kad se realizira, do tada ne treba davat ki bi da bi komentare.

Zigzag

pre 6 godina

Pa naravno, a nama oči izvadiše za onih 400 miliona duga NIS-a. Naša braća i zaštitnici veliki.
(Sena, 20. oktobar 2017 10:15)kakva crna braca pa to ne postoji...prosjecni rus ne moze pokazati Srb ili Hrv na karti...u HR barem ne zivimo u zabludi da nam je neki narod bratski ,imamo prijatelje danas su ameri i njemci ,sutra rusi i kinezi itd u krug...

Bruder Jakob

pre 6 godina

(Slavna ličnost, 20. oktobar 2017 10:50). Pa ovaj nas Vulin sa svim svojim manama je malo dete za vaseg ministra Marica...Ovaj nas ima aferu za stan od 250k evra a onaj vas dao agrokoru STO miliona evra kredit samo mesec dana pre nego ce balon puknuti, a zna se da je radio tamo i da je bio upucen u situaciju.
(VeselinKuburic-Slavni, 20. oktobar 2017 13:03)

Ovo s Marićem jeste skandal, a ako bude krivična prijava neće tužioc bez obrazloženja samo tako obustaviti istragu a da ga niko ne smije pitati ništa, jer On ima sve pod kontrolom, kod nas tužilaštvo i sudovi ne oslobađaju kriminalce iz čistog mira s debilnim obrazloženjima, evo sada je krivična prijava protiv Vulina obustavljena, čovjek išao 24 puta u Kanadu, stvar riješena, porijeklo novca dokazano, čist ko suza!
To s Vulinom je šta znate, a kud su sa silnim milijardama eura koje su u zadnjih 5 godina dodatno uprihodili?!
Kad se zbroji smanjivanje penzija i plaća, podizanje svih mogućih nameta, zaduživanje od nekih 10-15 milijardi eura, to kad se sve skupa zbroji i pomnoži i još dodaju EU i SAD donacije radi se o najmanje nekih 25 milijardi eura, vjerojatno mnogo više, za koje niko ne zna gdje su jer je zemlja u sve većem rasulu nego prije 5 godina, nikakvih prostim okom vidljiv rezultata nema.
Majke ti, s tolikim parama ste mogli imati saobraćajnu infrastrukturu ko Njemačka ili Francuska!

simon

pre 6 godina

hrvatska koza je mnogo skuplja od srpske. Srbi su svoju kozu prodali u preprodaju (Akcija) a Hrvati su se neckali i sad je na snazi sledeca: Srbi su vec davno nasi njim ne popustaj a daj ove NATOvce da pokusamo da "kupimo" i ucenimo i tu ne pitaj za cenu, ne budi skrtica".

hrvoje

pre 6 godina

Habsburg govori u svoje ime, Hrvati vole prave državnike, a Putin je takav. 80 posto hrvata ima visoko mišljenje o Putinu, kao i Rusiji. to je velika zemlja, a to što se neki Hrvati vole zavlačit u anus Nijemcima i Amerima, ne mjenja činjenicu da su nam Rusi mentalitetom daleko daleko bliži ko narod, od Nijemaca i Amera, ali smo zbog strateških interesa i tehnološkog i svakog drugog napretka izabrali njih, i jer smo im geografski puno bliži nego Rusima.no to ne umanjuje potencijal suradnje s Rusijom, Rusija je pragmatična i želi imati utjecaj u zapadnom svijetu, a Hrvatska je od 1991 službeno "zapadni svijet", tamo nas je zaguro partizanski general Franjo Tuđman. ako mene netko pita ja tom "zapadnom svijetu" ne pripadam, ni mentalno ni na bilo koji drugi način, ne pripadam ni "istočnom" da se razumjemo, ali sam svijestan da danas istočni svijet nije ono što je bio do 1991. dakle željezna zavijesa više ne postoji, a ni Rusi više nisu "crveni" kako su bili do tada, jedan britanski političar je rekao, ne postoje vječni prijatelji postoje samo vječni interesi. što nama hrvatima vrijedi što su nam Nijemci u prošlosti bili skloni, kada su danas očigledno puno više skloni Srbiji i Vučiću ? vi neki ovdje ne kužite poantu politike. politika je interes, a interesi se STALNO! mjenjaju. dakle, Rusi nama nisu neprijatelji, niti su ikada išli protiv nas, čak je i Staljin bio voljan prihvatit "sovijetsku hrvatsku", ali Tito je to zaustavio. ovo govorim čisto zato da rusofobija malo splasne.

Berlusconi

pre 6 godina

dante@ Како то да ти " тајкуни " и " криминалци " нису и нама продал с-300 тада и друго модерно наоружање!?

артиљерац

pre 6 godina

@ spectator А зашто је избачена она америчка фирма,фигурирала је
20 дана,после ЧАО.Ману Чао.Мени је сине 60,знам како дишу све Владе
у постјугословенским државама.ДЕЛАПРЕ=демагогија,лаж,превара.Срдачан
поздрав из сунцем окупаног Београда.

Borisav

pre 6 godina

Ne smem ni da pomislim sta je sve u igri ako su spremni tolike novce da im oproste. Velike su to igre koje mi ili ne umemo ili ne zelimo da igramo. Po stoti put smo se uverili da treba da gledamo iskljucivo svoj interes, a ne da se vozimo na neke izforsirane emocije ili tzv. tradiciju. Osim pravoslavlja (i ljubavi prema vodki) sta mi to imamo zajednicko s Rusima? Mogu samo da zamislim kako bi ziveli pod njihovom cizmom da smo nakon II svetskog usli s njima u kolo. Niko se nije lepo proveo iza gvozdene zavese. Mislili bi o Rusima isto sto i o Turcima, garantujem. Toliko o tom bratstvu.

Spectator

pre 6 godina

(артиљерац, 20. oktobar 2017 14:35), pročitaj zakon "lex-Agrokor". Kakva nacionalizacija, o čemu govoriš!? Sud je imenovao privremenog upravitelja na maksimalno 15 mjeseci, a ne vlada. U odboru vjerovnika sjedi i Sberbanka, tako da direktno utječe na sve odluke, koje privremeni upravitelj donosi. Sličan zakon je imala i Italija za slučaj Parmalat i sl. Ako sada Sberbanka može naplatiti samo 60-70% potraživanja, ne znači da mora odmah prodatavati svoja potraživanja. S dobrim managementom će sigurno za desetak godina moći sve naplatiti.

budjav lebac

pre 6 godina

Pustimo te priče za široke mase. Ne interesuje me šta je Putin rekao tamo nekom bankaru pred nekom treputavom plavušom. Sve je to ionako jedan veliki šoubiznis. Ono što mi se vrzma po mozgu je, kako da vam ovo kazem, sta su bre imali za ručak? Bale mi klize od pomisli da je tamo neki gigantski frizider pun kavijara, jarebica, fazana u sosu od nekakvih sibirskih šampinjona. Zamišljam tu njiovu poslugu u belim rukavicama kako prinosi pečenog vepra kojeg je Putin golim rukama lovio, a kod mene treci dan pasulj.

ssss

pre 6 godina

jedno je sigurno koliko sam naucio iz iskustva sa rusima,najbolje je kad si duzan da mu vratis to sto si duzan,kad krenes da prebijas dugove pa ovo pa ono izaci ce te ko Svetog Petra kajgana a jedno je sigurno sa njima svoja dugovanja ce da naplate sad pitanje je dal u novcu ili ce politicari da mu potpisu ko zna sta sta je u interesu Rusije a kontra hrvatskih interesa...bilo kako bilo bolje bi bilo hrvatima da odma cepnu milijardu,al posto nemaju izaci ce ih to vracanje koliko ne zele

Borisav

pre 6 godina

Borisave, kao Hrvat, nemam ništa protiv pravoslavlja, a bogami ni protiv votke.
(Milivoj, 20. oktobar 2017 21:39)

Naravno, zato se i zoves Milivoje :) Salim se druze, htedoh da kazem da mi je zaista muka bilo kakvog laznog bratstva i tih nebeskih prica, pogotovo jer smo mi (a i vi) u odnosu na velike nacije vrlo mali, prakticno neznacajni. Putin se ustvari sprda s vasim dugom.. u fazonu sta je to, sitnica, a ustvari vam porucuje gde vam je mesto. Ja to sazaljenje dozivljavam kao uvredu a ne znak prijateljstva. Ne budite naivni, Rusi bi nas sve zgazili ko mrave da im se na bilo koji nacin zamerimo. To bratstvo su forsirane price. Ne verujem u te bajke i kraj. Izmedju naroda uvek su interesi bili ispred ljubavi. Ima milijardu dokaza za to, kroz celu istoriju. Ovde se ni dva komsiluka ili dva domacinstva medjusobno ne podnose, kakva crna ljubav i bratstvo. A pojedinacno, nek se ljudi vole i bratime ko s kim hoce.