1. Neka ofarbaju vrhuski Fiat 500L u sivomaslinasto zelenu i eto vojnog vozila.
     (srle, 13. septembar 2017 17:40)

    # Link komentara

  2. Jeftino a kvalitetno - uvek išlo u paru.... not!
     (Ime, 13. septembar 2017 17:31)

    # Link komentara

  3. A moj ujak bez osnovne skole inace invalidski penzioner rece WAUUU To veliki vodjo tako se to radi...
    (Demagogija, 13. septembar 2017 16:54)

    # Link komentara

  4. Je l' Fića terenac?
     (XXL, 13. septembar 2017 16:47)

    # Link komentara

  5. A sto ne u Priboju, zar tamo nije bolja startna pozicija za tako nesto?
     (citalac, 13. septembar 2017 16:25)

    # Link komentara

  6. Pomislih novi model čizmi.
    (Zo, 13. septembar 2017 16:16)

    # Link komentara

  7. cinik: gresis. kompanija edepro je privatna, i ima ugovore vredne desetine miliona eura, kako sa nasom tako i stranim vojskama. alas projektili su njihov dizajn. proizvodnja krece u emiratima, nadam se uskoro i kod nas ako je nasa vojska zainteresovana, a trebala bi biti.
     (loki, 13. septembar 2017 16:01)

    # Link komentara

  8. Interesantno da u Srbiji, bilo sta da se uradi- ne valja, cak je i sam administrator, umesto bilo kakvog vojnog vozila u naslov stavio vojnicku cizmu.
    Svaka cast na originalnosti!
    (Bec opet ceka titulu, 13. septembar 2017 15:56)

    # Link komentara

  9. Postavlja se nekoliko logičnih pitanja.
    Šta je tu uopšte domaće?
    Lim za vozila se uvozi, pa nadalje.
    Motori, menjači, stakla, elektronika...
    Naše mogu da budu gume i još sitnica.
    Da li se to isplati? Umesto u silne subvencije kupiti vozila gotova, a i kvalitetnija od domaćih koja s e prave tempom 5 godišnje.
    A pare koje se uštede uložiti u poljoprivredu da ljudi imaju od čega da žive.
    (ID, 13. septembar 2017 15:29)

    # Link komentara

  10. Interesantno je da u Srbiji ne mozes kao privatnik da radis nista sto ima veze sa vojnim naoruzanjem? El ima neki smislen razlog za to? Zasto ne bi mogao neko iz inostranstva da ovde otvori fabriku naoruzanja? Najvece vojne industrije na svetu su privatne,u Izraelu imate oko 800 privatnih firmi koje se samo IT vojnom tehnologijom bave,da ne pisem o drugima,a nema niti jedne drzavne.Kad ce malo Srbija da se oslobodi ideje da je samo drzavno ok?
     (C i n i k, 13. septembar 2017 13:17)

    # Link komentara

  11. Dzaba sklapanje, napravite nas motor i ostale kompleksne sisteme koji su potrebni za jedno vozilo pa da pricamo.
    (Igor, 13. septembar 2017 13:16)