Ponedeljak, 14.08.2017.

10:38

Er Srbija zatvorila sve poslovnice van BG

Posle četiri decenije, poslovnica Er Srbije i nekadašnjeg JAT-a prestala je da postoji u Nišu.

Izvor: Južne vesti

Er Srbija zatvorila sve poslovnice van BG IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

71 Komentari

Sortiraj po:

z

pre 6 godina

Po toj logici su najpre trebali da zatvore poslovnice po Beogradu I INOSTRANSTVU. A ovaj Mali , pored toga sto je najgori gradonacelnik Beograda ikada, malo mu je to, nego se pozavlacio po nadzornim odborima I komisijama gde se vuce LUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUDA lova a sve na konto naroda. Karma !

vagar

pre 6 godina

To je posledica lose situacije u maticnoj firmi u Emiratima.Zato i Er Srbija i poted svih dobrih rezultata ima minimalnu dobit-ispo milion Evra.Zbog razvijenih poslovnih veza sa maticnom firmom(iznaljivanje letelica i sl.) za ocekivati je da dolazi do prelivanja zarade i naravno na stetu suvlasnika -republike Srbije.To nemoze da spreci ni Mali,ltedsednik UO Er Srbije.

Saša

pre 6 godina

Ja nikad nisam išao u neku "poslovnicu" da kupim karte za avion. Nikad. A imam skoro 50 godina. Mislim da se razumemo obišao sam celu Evropu avionom. Zaista mi nije jasno postojanje "poslovnica" za prodaju avio-karata i to za jednu kompaniju. Ja čak i čekin ne obavljam na aerodromu. Ne želim ovde da pišem koje sajtove koristim, da ne bi zvučalo kao reklama, ali to je smešno jednostavno. Pitate gugla, treba vam kartica i vrlo malo pismenosti. Nema čekanja, nema taksi, nema gubljenja vremena. Ne znam, meni deluje kao savršeno logičan potez.

Zaglupnjeni u pokusaju

pre 6 godina

Mi u Beogradu smo najsrecniji, imamo sve JAT tj ovo sad novo kod crkve Svetog Marka, Malog, Vesica, svi ovi probisveti i politicaro, Ikeu, IT kompanije, najveci aerodrom u regioni, mozda i metro sa velikim jabolom... Bili bi jos srecniji kada bi se sve ovo otislo negde drugde pa da pocnemo da zivimo kao sav normalan svet...

Sta reci!

pre 6 godina

Pilota: previse I preplaceni
Stjuardesa: lose placene, iskusne odlaze, neiskusne lepe i stalno dolaze ali cim misle da su naucile posao posle 2-3 godine i one odlaze (pogodite gde)
Menadzment - neobrazovan, uspesno zavrsene raznorazne vise skole i fakulteti diljem nase lepe Srbije posle 35. godine zivota; ucili su zivot a ne skole; i onda su krunisali svoje znanje diplomom prestiznih fakulteta, da ne nabrajam kojih; prost i neradnicki; lepi i mladi; CAST IZUZECIMA;
Radnici i sluzbenici: cute i rade

Sta je resenje? Smeniti bar 50% menadzera!

Ali to se nece dogoditi nikad!

I paradajz preko mobilnog

pre 6 godina

Kako sada mogu da kupe kartu ljudi koji nemaju kreditnu karticu ? Da otvore racun u banci zbog jedne avionske karte ? Vekam samo da li ce i ostali prodavci, pekari i mesari da se sete ovoga !

Miloš

pre 6 godina

Ako traje toliko kratko, zašto je karta onda 24000 koliko je supruga gospodina platila? Sa druge strane, ako se već igraju loukost kompanije onda neka imaju i takve cene, iz Niša se za Skandinaviju može leteti 10 puta za ta dva leta Er Srbije Beg-Zag
(Bika, 14. avgust 2017 18:13)

Zato što se cena karte u aviosaobraćaju nigde na svetu, pa ni u Srbiji, ne određuje na osnovu dužine leta, nego na osnovu niza različitih faktora koji su okupljeni u jednoj disciplini ili oblasti koja se naziva revenue management. Svakoj kompaniji je u interesu da kartu putniku koji je spreman da za nju plati 200 evra proda upravo po toj ceni - a ne za 50, 80 ili 100 evra.

Dakle, čim je gospođa platila 200 evra za ovu kartu, znači da za nju tržište postoji. A kompaniji se svakako mnogo više isplati da jednu osobu preveze za 200, nego četiri za 50 evra, u svakom smislu. Poluprazan let sa putnicima koji "vrede" 200 evra je mnogo bolji od punog sa putnicima od 50 (iako nikada sve cene karata na istom letu nisu iste).

Poenta svega ovoga je da Air Serbia nije i ne treba da bude dobrotvorna organizacija koja će građane voziti po fiksnim cenama, konkurišući najjeftinijim Wizzairovim kartama, nego treba da zarađuje novac i to najviše novca što može. A svaki građanin ne treba da se oseća uvređenim ili obespravljenim jer mu ne odgovara cena kod domaćeg prevoznika, nego treba da izabere prevoznika, destinaciju, let i cenu koji odgovaraju njegovim željama i mogućnostima.

matori

pre 6 godina

Air Srbija je isto sto i Yura, Fiat i slicne kolonijalne kompanije kojima drzava placa radnu snagu kredite i dugove a one nose profit iz zemlje

Bika

pre 6 godina

"U moru manje ili više opravdanih, gnevnih, komentara ovaj je pobedio!
Ler do Zagreba traje koliko? 20 min? Da niste možda za kompletan ručak uz šampanjac, možda?
Ma daj...!"
(allegretto, 14. avgust 2017 15:53)

Ako traje toliko kratko, zašto je karta onda 24000 koliko je supruga gospodina platila? Sa druge strane, ako se već igraju loukost kompanije onda neka imaju i takve cene, iz Niša se za Skandinaviju može leteti 10 puta za ta dva leta Er Srbije Beg-Zag

артиљерац

pre 6 godina

@ rade Не знам што ти налупаше минусе,кад си у праву.Једино,ЈАТ
никад није био десета авио компанија у свету.Ја сам дошао у ЈАТ 1986
и тад је имао 29 СВОЈИХ авиона и 3 DC-10 у leasingu.Пословао је
успешно,иако су домаће линије(летело се са 15 аеродрома у СФРЈ)биле
нерентабилне.Имам слику,4 ЈАТ-ове "десетке" у Дубаиу.То је тад био
нов и јефтин аеродром.Две "десетке" из Аустралије(различитим рутама)
две за Аустралију.У САД се летео Њујорк,Чикаго,Кливленд,Лос Анђелес
и тзв.редовни чартер Сан Франциско.У Канaди Монтреал,Торонто и
Ванкувер.Далеки Исток:Карачи,Бомбај,Куала Лумпур,Сингапур,Хонг Конг,
Пекинг,Сиднеј,Мелбурн.О евромедитеранском саобраћају да не причам.
А ЈАТ је био оптерећен вишком радника.Имао је највише запослених по
путничком седишту у Европи,а и у свету је био при врху.Сећам се кад
је дошао за директора ваздухопловни генерал Радосављевић,страшан
играч,врхунски менаџер,и каже за НИН:ЈАТ има 2000 људи вишка и 500
људи мањка.И опет је некако функционисао.Онда су дошли ратови,па
санкције,од предвиђеног обнављања флоте није било ништа и.....

Aleks

pre 6 godina

@ samo da pojasnim
Sve sto si naveo ne vazi u potpunosti.
Da li je u pitanju pomocni ili najveci aerodrom zavisi od mnogo stvari.Danas vecinu aerodroma koriste u isto vreme i low cost kompanije. Na najveci francuski aerodrom CDG u Parizu slecu sve svetske kompanije a medju njima i Easy Jet. Easy Jet cak slece na isti deo aerodroma gde slece i Air Serbia. CDG koriste jos mnoge druge low cost kompanije. Rim ima dva aerodroma ali glavni i najveci je FCO, i verovao ili ne i na taj aerodrom slecu Easy Jet , Wizz i Ryanair na terminal 2. Postoje slucajevi kada low cost kompanije slecu na neke manje alternativne aerodrome ali postoje i neki veliki aerodromi koje prhvataju low cost prevoznike. Naveo sam ti samo dva aerodroma Pariz CDG i Rim FCO, oba u gradovima koji vaze za najvece turisticke gradove sveta i oba najveca aerodroma u zemlji.
Sto se tice prtljaga to danas isto postaje predmet diskusije jer to vise nije merilo da li je kompanija low cost ili ne, pogotovu za kratke evropske letove. Vecina kompanija danas nudi karte bez prtljaga.
Neke low cost kompanije postaju deo globalnih rezervacionih sistema i desava se da njihovi letovi budu deo i kod tanzitnih putnika..
Sve u svemu ta podela o kojoj pricas danas je veoma labava. A ASL definitivno pocinje eru hibridnog modela i videcemo kako ce se ona zavrsiti.

Miloš

pre 6 godina

Da samo znate, koliko se raznovrsne hrane, od voća, povrća, raznih pudinga, torti, kolača, pa do hladnih predjela, onda mesa na raznorazne načine, kao i raznih priloga, svakodnevno, ponavljam svakodnevno, baci iz ER Srbije !!! Što zbog otkazanog leta, što zbog nekih drugih razloga ?! E sad, šta je skuplje, ili šta je veći trošak, to ili neko predstavništvo ?!
(kako drugi, 14. avgust 2017 16:53)

Da budem malo zajedljiv, pa da pitam sad, kako to toliko bačene raznovrsne hrane, a Air Serbia služi samo čašu vode na letu i buđavi sendvič? Ili to možda i nije baš tako?

A za ovaj slučaj, šta da radite, otkazan je let, nije ni potrebna hrana za njega, ne vidim lek. Jedino bi bilo dobro da se takva hrana ne baca, već da se organizuje da se na kraju dana ono što preostane donira narodnim kuhinjama, beskućnicima, itd. Svakako ima ljudi kojima je to potrebno i šteta je da se baca u kontejner.

Sojka

pre 6 godina

Odlična vest, od sada će Nišlije da se okrenu totalno svom aerodromu koji se odlično razvija i za male pare može da se leti na dosta destinacija, Vojvodjanima i dalje ostaju Budimpešta, Temišvar i Osjek, a Er Srbiji dovidjenja, nećete nam nedostajati! P.S. skinite se sa grbače ostalih poreskih obveznika, kada usluge pružate samo iz jednog grada.

super nam ide

pre 6 godina

Prvo let izmedju JFK i BGD sa 5 puta nedeljno svedeno na tri puta nedeljno, sad zatvaramo poslovnice po Srbiji, ma profitabilni smo i sve je bajno i krasno kako vrhovni i vođa kaže...

Kude 'e taj Niš?

pre 6 godina

Troje zaposlenih, objekat u vlasništvu. Šta je tu neprofitabilno? Da imaju 30 klijenata dnevno (a sigurno su imali znatno više), opravdali bi svoje radno angažovanja, za razliku od od mnogih "Etihadovih" expatriate eksperata, koji su plaćeni suvim zlatom, a opravdavaju svoja radna mesta tako što, na primer, ugase poslovnicu u Nišu, sa troje zaposlenih lokalaca. Ovoga se ne bi dosteio ni Monti Pajton.

Miloš

pre 6 godina

Posle sam morao da otkazem let iz zdravstvenih razloga, na moju stetu, I bio sam sokiran kada me je glas preko zice pitao "Da li mozete da nam donesete lekarski nalaz?". Zasto bih ja njima uopste pokazivao licne papire/dokumente koji ih se ne ticu (?).
(srecko, 14. avgust 2017 12:59)

Naravno da ih se tiču ti papiri. Otkazivanje karte u ekonomskoj klasi po pravilu košta - a vrlo često uopšte nije ni moguće. Vraćaju se samo pare za neiskorišćene aerodromske takse (ne i doplatak za gorivo, YQ taksa, koja je najveća od svih). Dakle, od karte koja je recimo koštala 120 evra, možda ćete dobiti nazad 20 ili 30.

Otkazivanje leta iz medicinskih razloga je druga priča. Bez obzira na pravila oko otkazivanja, medicinski razlozi (bilo da je u pitanju putnik, ili član porodice) dozovoljavaju putniku da ostvari pun povraćaj novca, dakle svih 120 evra.

Avio kompanija, sasvim normalno rekao bih, traži dokaz da se radi o medicinskim razlozima, a ne o nekome ko prosto pokušava da na taj način "prevari sistem". Takođe, oni samo traže izveštaj, a ne istoriju bolesti ili dekurzus; to je nešto poput opravdanja koje dete nosi u osnovnu školu. Uzgred, da je neko u porodici imao zdravstveni problem, tražili bi Vam i dokument kojim dokazujete srodstvo.

kako drugi

pre 6 godina

Ima svasta da se prigovori ovoj aviokompaniji, ali zatvaranje poslovnica je potpuno normalna stvar za 21. vek. Zasto imati bespotrebni trosak? Ko ne zeli preko neta da kupi, ima mrezu turistickih agencija koje prodaju karte AirSerbia i moze onda tu kupiti.
(Ivan, 14. avgust 2017 11:33)

Kažete bespotreban trošak !!! Supruga mi je radila na aerodromu, to jest gde se priprema hrana u okviru ER Srbije. Da samo znate, koliko se raznovrsne hrane, od voća, povrća, raznih pudinga, torti, kolača, pa do hladnih predjela, onda mesa na raznorazne načine, kao i raznih priloga, svakodnevno, ponavljam svakodnevno, baci iz ER Srbije !!! Što zbog otkazanog leta, što zbog nekih drugih razloga ?! E sad, šta je skuplje, ili šta je veći trošak, to ili neko predstavništvo ?!

Miloš

pre 6 godina

Neko bi rekao da je ova "greška" nije greška, već način da se nekom ko ne prijavi grešku platforme izbije iz džepa još malo novca, jer usled nemogućnosti da odradi online check in, mora to uz nadoknadu na aerodromu! Nisam sklon teorijama zavera, pa ću samo reći - AMATERI!!!
(U prolazu, 14. avgust 2017 14:42)

Niste u pravu. Svakako, ako OLCI ne može da prođe zbog tehničke greške, to je amaterski, ali nije cilj izbijanje para. Naime, na aerodromu imate kompjutere i ljude iz Air Serbia koji pomažu da se odradi online check-in na licu mesta (zvuči čudno, ali tako je), a ako se i tamo dogodi problem, check-in se odradi na šalteru bez naknade.

Swiss

pre 6 godina

Godinama sam leteo dobrim starim Jat-om i bio ponosan na našu avio kompaniju. Piloti među najboljima u svetu. Nikada neće zaboraviti njihova. Sletanja kao da su rukom spustali avione. Od kako su došli Arapi leteo sam samo par puta sa AS. Prešao sam na Swiss. Jevtinije karte i bolja usluga, kako u avionu tako i kod online rezervacija. Osta samo uspomena i nostalgija za starim dobrim Jatom... A tek ovo što krste avione je glupost neviđena.

Beli maharadža

pre 6 godina

PAN AM je propao zbog svoje greske! Reklamirali su se 80-ih kao najsigurnija avio kompanija na svetu, i onda se desio Lokerbi i raznesen pan am-ov 747.
(Metropola, 14. avgust 2017 13:47)

Pa nije valjda njihova greška što su im teroristi razneli avion? Bezbednosne procedure oko ulaska ljudi i prtljaga u avion sprovode aerodromi a ne aviokompanije. Lokerbi ih je uzdrmao, a na kraju ih je rasturio sopstveni sindikat koji nije pristajao da revidira uslove kolektivnog ugovora iako su poslovni rezultati kompanije tonuli. Ponašanje Pan Amovog sindikata se danas izučava u poslovnim školama kao primer "samoubilačke tvrdoglavosti" sindikata i nemara za budućnost kompanije.

stoka ... marva ... šta će

pre 6 godina

Zašto Srbi i dalje koriste usluge Air Serbia? Odgovor je dao Lane Gutović u nedavnom gostovanju na "Balkan Info".

Marko

pre 6 godina

@komentator
Ukoliko moraš nešto da menjaš u zadnji čas, onda lepo pozoveš call centar. Baš sam pre mesec dana samo 6 sati pred let menjao kartu Bgd - Ams za Bgd - Txl, i to su mi uradili bez problema uz minimalnu naknadu, iako je karta bila najjeftinija ekonomska (bez promene, bez refundacije).
Letim bukvalno svake nedelje raznim kompanijama, a Air Serbia svakako nije najgora (to je Alitalia). Naravno da ima boljih (Emirates, Etihad) ali AS ima dobar odnos usluga/cena.

allegretto

pre 6 godina

Zena putovala BG - Zagreb sa Er Srbijom, dobila jednu casu vode samo. A karta povratna 24000 dinara.
(Iskander, 14. avgust 2017 12:39)

U moru manje ili više opravdanih, gnevnih, komentara ovaj je pobedio!
Ler do Zagreba traje koliko? 20 min? Da niste možda za kompletan ručak uz šampanjac, možda?
Ma daj...

U prolazu

pre 6 godina

Ne ulazeći u problematiku racionalizacije poslovanja AS, osvrnuo bih se na navodnu modernizaciju. Online check in ne funkcioniše kako treba!

Poslednja 3 puta (zaključno sa julom ove godine) mi se dešava da nakon popunjenih polja za prvi korak i potvrde browser bezuspešno loaduje narednu stranu, dok platforma izbacuje grešku netačnih podataka!

Sva 3 puta sam zvao podršku i dobio isti odfgovor - nakon provere booking ref., govorili su mi da se samo pojavim na aerodromu uz objašnjenje da se menja website pa odatle i greška.

Neko bi rekao da je ova "greška" nije greška, već način da se nekom ko ne prijavi grešku platforme izbije iz džepa još malo novca, jer usled nemogućnosti da odradi online check in, mora to uz nadoknadu na aerodromu! Nisam sklon teorijama zavera, pa ću samo reći - AMATERI!!!

komentator

pre 6 godina

...
(Dobro, 14. avgust 2017 12:25)

Sve to sto kazes o zatvaranju saltera jer "sve je sada online" stoji ako sve ide super, jednostavno i bez muke. Ali zato ako se nadjes u nekoj nepredvidjenoj situaciji, moras hitno da menjas kartu, doplacujes nesto, moras hitno da nadjes mesto zbog smrti bliskih ili hiljadu drugih razloga...e pa tada ti online nista ne vredi, dok ti krenes da kopas i trazis telefone, pa da cekas, pa da placas online, pa ispadne da trenutno sajt/placanje ne radi (plus Air Serbia prihvata samo odredjene kreditne kartice). Takve stvari i dalje mogu da se zavrse samo u direktnom razgovoru sa zaposlenima koji imaju pristup terminalu.

Metropola

pre 6 godina

"AIR JUZNI SREM"Ne, salu na sranu, u aviosaobracuju se desavaju neke naizgled neverovatne stvari, recimo da propadne jedan gigant kao sto je PAN AM.
(BV, 14. avgust 2017 12:23)... PAN AM je propao zbog svoje greske! Reklamirali su se 80-ih kao najsigurnija avio kompanija na svetu, i onda se desio Lokerbi i raznesen pan am-ov 747.

Malpensa MXP

pre 6 godina

Ovaj potez pokazuje sve o logici kompanije.
Stedis na nekima zaposlenim u Srbiji, gde realno ne stedis nista a mislis da stedis, jer ako hoces da stedis, onda zatvoris u Londonu, Parizu i slicno.
Realno, kompanija koja opstaje samo na monopolu i paprenim cenama.

Rade

pre 6 godina

Kada se je JAT ugasio,ugasio se i ponos Srbije,pa i šire.Bila je to svojevremeno deseta aviokompanija po veličini na Svetu.DC 10 je krenuo iz Beograda,pa usput sleteo u Ljubljanu,da napuni avion i tako tri put nedeljo do New Yorka i nazad.Kasnije su leteli i za Chicago,Los Angelos,Kuala Lumpur,Sidney.A ovi unajme JEDAN Ajirbus i misle da če letiti profitom.Bolje mi je da letim Air Franceom,Lufthansom,KLM-om ili British Airwaysom.

Dejan-Minhen

pre 6 godina

Šta je ovde čudno? Ko još danas iz Aleksinca ide za Niš da kupi kartu ili iz Bačke Topole za Novi Sad? Kartu kupe preko interneta, odštampaju i odu na aerodrom... poslovnicu nisu ni videli!

moždajestemoždanije

pre 6 godina

ni za vreme najgore inflacije, rata, bombardovanja, poslovnica jat-a u NSadu nije bila zatvarana. Šta reći? Možda nam nije ni trebalo da čuvamo nacionalnu kompaniju koja građane baš papreno košta. Zna i predsednik sada da je pametnije bilo da se pare ulože u nešto drugo profitabilnije. Za najveći deo biračkog tela nije ni bitno da li serbian air postoji ili ne. Ionako se niko od njih i ne vozi avionima. Sve je to jako klimavo al šta da se radi, ćuti,finansiraj neko vreme, dok traje traje...

Dragan

pre 6 godina

Нема потребе да лете из Ниша! Имамо јефтиније компаније које лете одавде. Ионако је у БГ бољи стандард. Поз из Ниш
(мерак, 14. avgust 2017 11:28)

Vidis, ti leti sa svojim aviokompanijama tamo gde te one vode, tj gde ima letova i za koji datum ti ponude promotivne cene. A shvati da postoje ljudi koji zele da putuju tamo gde na primer ne vozi tvoj Rajan, i koji ne zele da planiraju datum putovanja dva meseca unapred, neko eto pozelim da sledece nedelje odem na Farska ostrva na 4 dana. Ja sam prosle godine putovao 7 puta, Evropa i Azija i nijednom nisam koristio lou kost i ne pada mi na pamet vise cak ni da udjem na njihov sajt jer sam jednom hteo da isplaniram putovanje sa nekoliko presedanja preko raznih lou kompanija kako bih stigao do Azorskih ostrva. Izgubio sam 10 sati na njihovim sajtovima i kako god obrnes ispalo mi je jeftinije sa obicnim kompanijama bez obzira sto je takodje bilo sa sa presedanjem. Pri tom sa za kupovinu karte sa obicnom kompanijom izgubio samo pet minuta. Lou kost kompanije ne podrzavaju pout to point ako znas sta je to. Pozdrav iz Moskve.

P.S. Postoje ljudi kojima usteda u planiranju putovanja i sloboda pri izboru datuma znaci mnogo vise nego 50-100 evra sto ce da ustede ako kupe jeftije kod lou kosta. Da nije tako Lufthanza bi odavno propala.

Storno

pre 6 godina

U vremenu interneta i online bookinga potpuno je iluzorno imati "šaltere" po gradovima! Nadam se da će ovo biti znak i za javna i državna preduzeća smanje broj svojih zaposlenih i racionalizuju poslovanje nezavisno od toga da li su u gubitku ili profitu.

Zoran

pre 6 godina

(milos, 14. avgust 2017 11:12)

Što se pilota tiče i Air Serbia ima vrhunske pilote. A kakvi piloti mogu da budu ako ne vrhunski? Na kraju, oni i svoje vlastite živote dižu u nebo, ako se ne varam. A drugo, piloti u Air Serbia su bolje plaćeni nego u Wiz air. I to može da bude merilo, zar ne?

Inače, rekao bih da će "case" od pre tri dana da bude poslednji ekser zabijen u sanduk megalomanštine koja se zove "Vučićev projekat regionalnog džina na klimavim, državnim nogama"... Naročito ako "case" stigne do IATA i njihove komisije za prava putnika (ne gostiju, naravno) ima Air Serbia i Predsednik nadzornog odbora Drug Mali sa svge njegovim zaštitnikom, da se češu i gde ih ne svrbi.

Dobro

pre 6 godina

Radim vec 20 godina na Amsterdamskom aerodromu za razne kompanije.
Zatvaranje poslovnica je svakodnevna stvar i sve je sada ili on-line ili za starije ljude i one koji nemaju pristup internetu su tu jos turisticke agencije, mada i one polak zatvaraju poslovnice.
Sto se tice AS, trebali bi da zatvore i predstavnistva i saltere na aerodromima u inostranstvu, a ne samo u Srbiji, tu bi se mozda nesto i ustedelo.
Iz skupe poslovnice u centru Amsterdama (vlasnistvo bivseg JAT-a, zgrada vredna milione evra) preselili su se na salter i kancelariju na aerodromu, a i to bi trebao da zatvore. Karte su sada sve elektronske, tako da dama koja sedi za salterom na FB, moze to da radi i kod kuce :-)
O letovima AS za Ameriku da ni ne pocinjem, svako ko se razume u toskove i problematiku zna sigurno da je u pitanju OGROMAN gubitak po svakom letu. KLM ako ne napuni biznis klasu i kargo nema NIKAKAV profit na letu za USA. Ako je i cela ekonomska klasa puna,u gubitku smo.
Neverovatno , ali istinito.
Ali ... eto, imamo SRPSKU avio-kompaniju, hahaha !!!
Za ceo Balkan bi bila JEDNA dovoljna, a i to je pitanje.

Iz zemlje lala, uvek Vas,

Kum

pre 6 godina

u gubitku 1,87 milijardi dolara... lepo lepo.. je l sme neki slobodni novinar da pita nadzornog organa sinisu i velikog vodju sta je ovo? iz koje kase se pokriva ovaj gubitak (to mogu i ja odmah da odgovorim), i koliki nam je ukupan javni dug trenutno (ne u procentima naduvanog BDPa, nego u parama.. podvucena crta, genge, soldi, koliko?). i hoce li ovaj mali trosak uticati na jos jedno odlaganje onog perioda od dve godine kada ce nam biti bolje?
(smeeeem liii daaaa piiiitaaaammm, 14. avgust 2017 11:32) - Odg: Da si procitao bolje, shvatio bi da se prica o Etihadovom gubitku, a ne Er Srbijinom. Er Srbija po zvanicnim dokumentima je proslu godinu zavrsila u profitu od oko milion evra.

Sale

pre 6 godina

AS sigurno nece biti low cost posto su uvek bili skupi, samo ce imati usluge kao i low cost kompanije (moras sam da stampas boarding card i da platis posebno za sediste).

BV

pre 6 godina

"AIR JUZNI SREM"

Ne, salu na sranu, u aviosaobracuju se desavaju neke naizgled neverovatne stvari, recimo da propadne jedan gigant kao sto je PAN AM.

ex ti frejmovi

pre 6 godina

samo da pojasnim, 14. avgust 2017 11:16)

Kako se zove kompanija koja ti proda kartu sa prtljagom od 23kg plus 8kg rucni a kada se pojavis na salteru onda ti posebno naplacuju 23kg pod izgovorom da je karta bila jeftinija i da nisu prodavali i veliku tasnu, a ja kao tele pred klanje bez dokaza a znam sta sam kupio jer citam dok kupujem...i tako u oba smera do Malte.
To se zove ohola kompanija.

stanislav

pre 6 godina

Sada više nema komentara Vučića na ovaj "napredak"?
Najbrže rastuća avio kompanija, regionalni lider,bla bla bla..
Zsista je postalo sramno koliko se političari samopromovišu i hvališu kod svake fabričice koja će uposliti 25-30 radnika a zatim se zavuku u mišiju rupu kada stvari krenu nizbrdo - jer, zaboga, to je privatan biznis i država tu ne može ništa.
Jeftino hvalisanje i pozerstvo. Ali čak je i najnaivniji građanin shvatio naše velike uspehe!

Persona non granata

pre 6 godina

Zatvaranje poslovnica AIR SERBIA u unutrašnjosti je pouzdan znak da naš ponos vazdušnog saobraćaja polako, ali sigurno i pored državnih subvencija, propada. To vam je kao kad u firmi gde ima nekoliko desetina direktora, stotinak šefova, koji svi imaju masne plate, otpustite kafe kuvaricu i portira pa očekujete izvanredne finansijske uštede.

Obrad

pre 6 godina

@smem li da pitam
Procitaj tekst sledeci put pre nego sto krenes da prosipas pamet ovde. Etihad koji je manjinski vlasnik (49%) Air Serbie je napravio ukupni gubitak od 1,6 milijarde dolara. Air serbia kao kompanija je napravila profit od 0.9 miliona u 2016.

Sale

pre 6 godina

http://www.b92.net/biz/komentari.php?nav_id=1292924#k24314801

Ja sam imao identican slucaj na istom letu za Maltu, pisao sam i zalbu na njihovom sajtu ali ni posle mesec dana nemam nikakvu informaciju o statusu zalbe. a za taj kofer naplacuju 60 EUR u jednom pravcu, tako da su me preko cene opljackali za 240 EUR I pored toga sto je prilikom kupovine jasno pisalo da je to ukljuceno u cenu karte. O kulturi i ponasanju salterskog osoblja na aerodromu ne bih ni da pocinjem...

srecko

pre 6 godina

Air Serbia je rupa bez dna. Kada sam otisao u Januaru da kupim kartu u ekspozituri na Novom Beogradu, ekspozitura je bila zatvorena zbog renoviranja. Na njihovom sajtu nije bilo ni reci o tome. Dzaba sam se cimao na drugi kraj grada. Dodjem u Bulevar, vise od deset zaposlenih, ja jedina musterija. Posle sam morao da otkazem let iz zdravstvenih razloga, na moju stetu, I bio sam sokiran kada me je glas preko zice pitao "Da li mozete da nam donesete lekarski nalaz?". Zasto bih ja njima uopste pokazivao licne papire/dokumente koji ih se ne ticu (?). Njihov odnos prema musterijama je katastrofa. Arogantni su, drski I neprofesionalni jer koliki god dug da naprave - platice drzava tj gradjani. Nesto kao sportski klubovi.

Ivan

pre 6 godina

Ima svasta da se prigovori ovoj aviokompaniji, ali zatvaranje poslovnica je potpuno normalna stvar za 21. vek. Zasto imati bespotrebni trosak? Ko ne zeli preko neta da kupi, ima mrezu turistickih agencija koje prodaju karte AirSerbia i moze onda tu kupiti.

Spira

pre 6 godina

Pa dobro. Zatvaranje bilo čega je u Srbiji svakodnevna praksa. Eeeee, otvaranje je nešto drugo! Semafor, lift, Ikea... zavisi na kojoj si poziciji to i otvaraš.

мерак

pre 6 godina

Нема потребе да лете из Ниша! Имамо јефтиније компаније које лете одавде. Ионако је у БГ бољи стандард. Поз из Ниш

smeeeem liii daaaa piiiitaaaammm

pre 6 godina

u gubitku 1,87 milijardi dolara... lepo lepo.. je l sme neki slobodni novinar da pita nadzornog organa sinisu i velikog vodju sta je ovo? iz koje kase se pokriva ovaj gubitak (to mogu i ja odmah da odgovorim), i koliki nam je ukupan javni dug trenutno (ne u procentima naduvanog BDPa, nego u parama.. podvucena crta, genge, soldi, koliko?). i hoce li ovaj mali trosak uticati na jos jedno odlaganje onog perioda od dve godine kada ce nam biti bolje?

samo da pojasnim

pre 6 godina

ne bih da ulazim u politiku AS, ali radnici nisu u pravu.
Bez obzira na uvodjenje online prijave za let i smanjenja obroka na evro-mediteranskim letovima, Air Serbija NIJE low cost kompanija, najmanje iz dva bitna razloga:
- Kofer se i dalje besplatno predaje uz svaku kupljenu kartu
- Mozete da kupite povezane letove (letove sa presedanjem) sa svim pravima koja vam tom prilikom pripadaju u smislu kasnjenja/otkazivanja.
- Air Serbia koristi glavne aerodrome, nige na "pomocne"

Low cost kompanije niti standardno nude besplatan prtljag (osim rucnog) niti kod njih mozete kupiti letove sa garantovanim presedanjem, vec iskljucivo letove od jedne do druge tacke, pa se dalje snalazite sami.

Razumem razocarenje ljudi koji su ostali bez posla, ali realno poslovnice avio kompanija nestaju, nema potrebe za njima, sve sto su nekad ti slluzbenici mogli da odrade tamo, sada mogu i putnici online. Shvatam da mozda nisu svi vicni Internetu ili nemaju pristup istom, ali u njihovom je interesu da da te vestine sto pre steknu, ili u krajnjem slucaju obrate se nekoj turistickoj agenciji.

Air Serbia je morala da uvede ove promene da bi ostala koliko-toliko konkurentna, da li ce to biti dovoljno - ja mislim da nece, i da ce se vremenom utopiti u neki drugu regionalnu kompaniju/alijansu koja ce opet biti vlasnistvo neke velike evropske kompanije.

Dijasporac iz Londona

pre 6 godina

Pametno, ni najvece svetske kompanije poput British airways nemaju poslovnice u gradovima poput Uzica, sad ce jedna siromasna AirSerbia da ih ima

milos

pre 6 godina

Potpuno mi je svejedno kojim avioprevoznikom cu leteti bitno mi je da je cena prihvatljiva. Zato mi je svejedno hoce li se er srbija ugasiti ili postati lou kost kompanija. Vizz er ima daleko novije i bolje avione ekstra uslugu na letu, sedista cak bolja od er srbije a piloti takodje vrhunski. Zasto bi leteo er srbijom zato sto je srpska? Nije odavno samo placamo i placacemo njihove gubitke.

Spira

pre 6 godina

Pa dobro. Zatvaranje bilo čega je u Srbiji svakodnevna praksa. Eeeee, otvaranje je nešto drugo! Semafor, lift, Ikea... zavisi na kojoj si poziciji to i otvaraš.

Dobro

pre 6 godina

Radim vec 20 godina na Amsterdamskom aerodromu za razne kompanije.
Zatvaranje poslovnica je svakodnevna stvar i sve je sada ili on-line ili za starije ljude i one koji nemaju pristup internetu su tu jos turisticke agencije, mada i one polak zatvaraju poslovnice.
Sto se tice AS, trebali bi da zatvore i predstavnistva i saltere na aerodromima u inostranstvu, a ne samo u Srbiji, tu bi se mozda nesto i ustedelo.
Iz skupe poslovnice u centru Amsterdama (vlasnistvo bivseg JAT-a, zgrada vredna milione evra) preselili su se na salter i kancelariju na aerodromu, a i to bi trebao da zatvore. Karte su sada sve elektronske, tako da dama koja sedi za salterom na FB, moze to da radi i kod kuce :-)
O letovima AS za Ameriku da ni ne pocinjem, svako ko se razume u toskove i problematiku zna sigurno da je u pitanju OGROMAN gubitak po svakom letu. KLM ako ne napuni biznis klasu i kargo nema NIKAKAV profit na letu za USA. Ako je i cela ekonomska klasa puna,u gubitku smo.
Neverovatno , ali istinito.
Ali ... eto, imamo SRPSKU avio-kompaniju, hahaha !!!
Za ceo Balkan bi bila JEDNA dovoljna, a i to je pitanje.

Iz zemlje lala, uvek Vas,

milos

pre 6 godina

Potpuno mi je svejedno kojim avioprevoznikom cu leteti bitno mi je da je cena prihvatljiva. Zato mi je svejedno hoce li se er srbija ugasiti ili postati lou kost kompanija. Vizz er ima daleko novije i bolje avione ekstra uslugu na letu, sedista cak bolja od er srbije a piloti takodje vrhunski. Zasto bi leteo er srbijom zato sto je srpska? Nije odavno samo placamo i placacemo njihove gubitke.

smeeeem liii daaaa piiiitaaaammm

pre 6 godina

u gubitku 1,87 milijardi dolara... lepo lepo.. je l sme neki slobodni novinar da pita nadzornog organa sinisu i velikog vodju sta je ovo? iz koje kase se pokriva ovaj gubitak (to mogu i ja odmah da odgovorim), i koliki nam je ukupan javni dug trenutno (ne u procentima naduvanog BDPa, nego u parama.. podvucena crta, genge, soldi, koliko?). i hoce li ovaj mali trosak uticati na jos jedno odlaganje onog perioda od dve godine kada ce nam biti bolje?

мерак

pre 6 godina

Нема потребе да лете из Ниша! Имамо јефтиније компаније које лете одавде. Ионако је у БГ бољи стандард. Поз из Ниш

stanislav

pre 6 godina

Sada više nema komentara Vučića na ovaj "napredak"?
Najbrže rastuća avio kompanija, regionalni lider,bla bla bla..
Zsista je postalo sramno koliko se političari samopromovišu i hvališu kod svake fabričice koja će uposliti 25-30 radnika a zatim se zavuku u mišiju rupu kada stvari krenu nizbrdo - jer, zaboga, to je privatan biznis i država tu ne može ništa.
Jeftino hvalisanje i pozerstvo. Ali čak je i najnaivniji građanin shvatio naše velike uspehe!

Zoran

pre 6 godina

(milos, 14. avgust 2017 11:12)

Što se pilota tiče i Air Serbia ima vrhunske pilote. A kakvi piloti mogu da budu ako ne vrhunski? Na kraju, oni i svoje vlastite živote dižu u nebo, ako se ne varam. A drugo, piloti u Air Serbia su bolje plaćeni nego u Wiz air. I to može da bude merilo, zar ne?

Inače, rekao bih da će "case" od pre tri dana da bude poslednji ekser zabijen u sanduk megalomanštine koja se zove "Vučićev projekat regionalnog džina na klimavim, državnim nogama"... Naročito ako "case" stigne do IATA i njihove komisije za prava putnika (ne gostiju, naravno) ima Air Serbia i Predsednik nadzornog odbora Drug Mali sa svge njegovim zaštitnikom, da se češu i gde ih ne svrbi.

ex ti frejmovi

pre 6 godina

samo da pojasnim, 14. avgust 2017 11:16)

Kako se zove kompanija koja ti proda kartu sa prtljagom od 23kg plus 8kg rucni a kada se pojavis na salteru onda ti posebno naplacuju 23kg pod izgovorom da je karta bila jeftinija i da nisu prodavali i veliku tasnu, a ja kao tele pred klanje bez dokaza a znam sta sam kupio jer citam dok kupujem...i tako u oba smera do Malte.
To se zove ohola kompanija.

Dejan-Minhen

pre 6 godina

Šta je ovde čudno? Ko još danas iz Aleksinca ide za Niš da kupi kartu ili iz Bačke Topole za Novi Sad? Kartu kupe preko interneta, odštampaju i odu na aerodrom... poslovnicu nisu ni videli!

samo da pojasnim

pre 6 godina

ne bih da ulazim u politiku AS, ali radnici nisu u pravu.
Bez obzira na uvodjenje online prijave za let i smanjenja obroka na evro-mediteranskim letovima, Air Serbija NIJE low cost kompanija, najmanje iz dva bitna razloga:
- Kofer se i dalje besplatno predaje uz svaku kupljenu kartu
- Mozete da kupite povezane letove (letove sa presedanjem) sa svim pravima koja vam tom prilikom pripadaju u smislu kasnjenja/otkazivanja.
- Air Serbia koristi glavne aerodrome, nige na "pomocne"

Low cost kompanije niti standardno nude besplatan prtljag (osim rucnog) niti kod njih mozete kupiti letove sa garantovanim presedanjem, vec iskljucivo letove od jedne do druge tacke, pa se dalje snalazite sami.

Razumem razocarenje ljudi koji su ostali bez posla, ali realno poslovnice avio kompanija nestaju, nema potrebe za njima, sve sto su nekad ti slluzbenici mogli da odrade tamo, sada mogu i putnici online. Shvatam da mozda nisu svi vicni Internetu ili nemaju pristup istom, ali u njihovom je interesu da da te vestine sto pre steknu, ili u krajnjem slucaju obrate se nekoj turistickoj agenciji.

Air Serbia je morala da uvede ove promene da bi ostala koliko-toliko konkurentna, da li ce to biti dovoljno - ja mislim da nece, i da ce se vremenom utopiti u neki drugu regionalnu kompaniju/alijansu koja ce opet biti vlasnistvo neke velike evropske kompanije.

Dijasporac iz Londona

pre 6 godina

Pametno, ni najvece svetske kompanije poput British airways nemaju poslovnice u gradovima poput Uzica, sad ce jedna siromasna AirSerbia da ih ima

matori

pre 6 godina

Air Srbija je isto sto i Yura, Fiat i slicne kolonijalne kompanije kojima drzava placa radnu snagu kredite i dugove a one nose profit iz zemlje

Sojka

pre 6 godina

Odlična vest, od sada će Nišlije da se okrenu totalno svom aerodromu koji se odlično razvija i za male pare može da se leti na dosta destinacija, Vojvodjanima i dalje ostaju Budimpešta, Temišvar i Osjek, a Er Srbiji dovidjenja, nećete nam nedostajati! P.S. skinite se sa grbače ostalih poreskih obveznika, kada usluge pružate samo iz jednog grada.

Storno

pre 6 godina

U vremenu interneta i online bookinga potpuno je iluzorno imati "šaltere" po gradovima! Nadam se da će ovo biti znak i za javna i državna preduzeća smanje broj svojih zaposlenih i racionalizuju poslovanje nezavisno od toga da li su u gubitku ili profitu.

U prolazu

pre 6 godina

Ne ulazeći u problematiku racionalizacije poslovanja AS, osvrnuo bih se na navodnu modernizaciju. Online check in ne funkcioniše kako treba!

Poslednja 3 puta (zaključno sa julom ove godine) mi se dešava da nakon popunjenih polja za prvi korak i potvrde browser bezuspešno loaduje narednu stranu, dok platforma izbacuje grešku netačnih podataka!

Sva 3 puta sam zvao podršku i dobio isti odfgovor - nakon provere booking ref., govorili su mi da se samo pojavim na aerodromu uz objašnjenje da se menja website pa odatle i greška.

Neko bi rekao da je ova "greška" nije greška, već način da se nekom ko ne prijavi grešku platforme izbije iz džepa još malo novca, jer usled nemogućnosti da odradi online check in, mora to uz nadoknadu na aerodromu! Nisam sklon teorijama zavera, pa ću samo reći - AMATERI!!!

super nam ide

pre 6 godina

Prvo let izmedju JFK i BGD sa 5 puta nedeljno svedeno na tri puta nedeljno, sad zatvaramo poslovnice po Srbiji, ma profitabilni smo i sve je bajno i krasno kako vrhovni i vođa kaže...

Ivan

pre 6 godina

Ima svasta da se prigovori ovoj aviokompaniji, ali zatvaranje poslovnica je potpuno normalna stvar za 21. vek. Zasto imati bespotrebni trosak? Ko ne zeli preko neta da kupi, ima mrezu turistickih agencija koje prodaju karte AirSerbia i moze onda tu kupiti.

Dragan

pre 6 godina

Нема потребе да лете из Ниша! Имамо јефтиније компаније које лете одавде. Ионако је у БГ бољи стандард. Поз из Ниш
(мерак, 14. avgust 2017 11:28)

Vidis, ti leti sa svojim aviokompanijama tamo gde te one vode, tj gde ima letova i za koji datum ti ponude promotivne cene. A shvati da postoje ljudi koji zele da putuju tamo gde na primer ne vozi tvoj Rajan, i koji ne zele da planiraju datum putovanja dva meseca unapred, neko eto pozelim da sledece nedelje odem na Farska ostrva na 4 dana. Ja sam prosle godine putovao 7 puta, Evropa i Azija i nijednom nisam koristio lou kost i ne pada mi na pamet vise cak ni da udjem na njihov sajt jer sam jednom hteo da isplaniram putovanje sa nekoliko presedanja preko raznih lou kompanija kako bih stigao do Azorskih ostrva. Izgubio sam 10 sati na njihovim sajtovima i kako god obrnes ispalo mi je jeftinije sa obicnim kompanijama bez obzira sto je takodje bilo sa sa presedanjem. Pri tom sa za kupovinu karte sa obicnom kompanijom izgubio samo pet minuta. Lou kost kompanije ne podrzavaju pout to point ako znas sta je to. Pozdrav iz Moskve.

P.S. Postoje ljudi kojima usteda u planiranju putovanja i sloboda pri izboru datuma znaci mnogo vise nego 50-100 evra sto ce da ustede ako kupe jeftije kod lou kosta. Da nije tako Lufthanza bi odavno propala.

Persona non granata

pre 6 godina

Zatvaranje poslovnica AIR SERBIA u unutrašnjosti je pouzdan znak da naš ponos vazdušnog saobraćaja polako, ali sigurno i pored državnih subvencija, propada. To vam je kao kad u firmi gde ima nekoliko desetina direktora, stotinak šefova, koji svi imaju masne plate, otpustite kafe kuvaricu i portira pa očekujete izvanredne finansijske uštede.

артиљерац

pre 6 godina

@ rade Не знам што ти налупаше минусе,кад си у праву.Једино,ЈАТ
никад није био десета авио компанија у свету.Ја сам дошао у ЈАТ 1986
и тад је имао 29 СВОЈИХ авиона и 3 DC-10 у leasingu.Пословао је
успешно,иако су домаће линије(летело се са 15 аеродрома у СФРЈ)биле
нерентабилне.Имам слику,4 ЈАТ-ове "десетке" у Дубаиу.То је тад био
нов и јефтин аеродром.Две "десетке" из Аустралије(различитим рутама)
две за Аустралију.У САД се летео Њујорк,Чикаго,Кливленд,Лос Анђелес
и тзв.редовни чартер Сан Франциско.У Канaди Монтреал,Торонто и
Ванкувер.Далеки Исток:Карачи,Бомбај,Куала Лумпур,Сингапур,Хонг Конг,
Пекинг,Сиднеј,Мелбурн.О евромедитеранском саобраћају да не причам.
А ЈАТ је био оптерећен вишком радника.Имао је највише запослених по
путничком седишту у Европи,а и у свету је био при врху.Сећам се кад
је дошао за директора ваздухопловни генерал Радосављевић,страшан
играч,врхунски менаџер,и каже за НИН:ЈАТ има 2000 људи вишка и 500
људи мањка.И опет је некако функционисао.Онда су дошли ратови,па
санкције,од предвиђеног обнављања флоте није било ништа и.....

Obrad

pre 6 godina

@smem li da pitam
Procitaj tekst sledeci put pre nego sto krenes da prosipas pamet ovde. Etihad koji je manjinski vlasnik (49%) Air Serbie je napravio ukupni gubitak od 1,6 milijarde dolara. Air serbia kao kompanija je napravila profit od 0.9 miliona u 2016.

Swiss

pre 6 godina

Godinama sam leteo dobrim starim Jat-om i bio ponosan na našu avio kompaniju. Piloti među najboljima u svetu. Nikada neće zaboraviti njihova. Sletanja kao da su rukom spustali avione. Od kako su došli Arapi leteo sam samo par puta sa AS. Prešao sam na Swiss. Jevtinije karte i bolja usluga, kako u avionu tako i kod online rezervacija. Osta samo uspomena i nostalgija za starim dobrim Jatom... A tek ovo što krste avione je glupost neviđena.

Kude 'e taj Niš?

pre 6 godina

Troje zaposlenih, objekat u vlasništvu. Šta je tu neprofitabilno? Da imaju 30 klijenata dnevno (a sigurno su imali znatno više), opravdali bi svoje radno angažovanja, za razliku od od mnogih "Etihadovih" expatriate eksperata, koji su plaćeni suvim zlatom, a opravdavaju svoja radna mesta tako što, na primer, ugase poslovnicu u Nišu, sa troje zaposlenih lokalaca. Ovoga se ne bi dosteio ni Monti Pajton.

srecko

pre 6 godina

Air Serbia je rupa bez dna. Kada sam otisao u Januaru da kupim kartu u ekspozituri na Novom Beogradu, ekspozitura je bila zatvorena zbog renoviranja. Na njihovom sajtu nije bilo ni reci o tome. Dzaba sam se cimao na drugi kraj grada. Dodjem u Bulevar, vise od deset zaposlenih, ja jedina musterija. Posle sam morao da otkazem let iz zdravstvenih razloga, na moju stetu, I bio sam sokiran kada me je glas preko zice pitao "Da li mozete da nam donesete lekarski nalaz?". Zasto bih ja njima uopste pokazivao licne papire/dokumente koji ih se ne ticu (?). Njihov odnos prema musterijama je katastrofa. Arogantni su, drski I neprofesionalni jer koliki god dug da naprave - platice drzava tj gradjani. Nesto kao sportski klubovi.

Malpensa MXP

pre 6 godina

Ovaj potez pokazuje sve o logici kompanije.
Stedis na nekima zaposlenim u Srbiji, gde realno ne stedis nista a mislis da stedis, jer ako hoces da stedis, onda zatvoris u Londonu, Parizu i slicno.
Realno, kompanija koja opstaje samo na monopolu i paprenim cenama.

Zaglupnjeni u pokusaju

pre 6 godina

Mi u Beogradu smo najsrecniji, imamo sve JAT tj ovo sad novo kod crkve Svetog Marka, Malog, Vesica, svi ovi probisveti i politicaro, Ikeu, IT kompanije, najveci aerodrom u regioni, mozda i metro sa velikim jabolom... Bili bi jos srecniji kada bi se sve ovo otislo negde drugde pa da pocnemo da zivimo kao sav normalan svet...

Sale

pre 6 godina

http://www.b92.net/biz/komentari.php?nav_id=1292924#k24314801

Ja sam imao identican slucaj na istom letu za Maltu, pisao sam i zalbu na njihovom sajtu ali ni posle mesec dana nemam nikakvu informaciju o statusu zalbe. a za taj kofer naplacuju 60 EUR u jednom pravcu, tako da su me preko cene opljackali za 240 EUR I pored toga sto je prilikom kupovine jasno pisalo da je to ukljuceno u cenu karte. O kulturi i ponasanju salterskog osoblja na aerodromu ne bih ni da pocinjem...

Rade

pre 6 godina

Kada se je JAT ugasio,ugasio se i ponos Srbije,pa i šire.Bila je to svojevremeno deseta aviokompanija po veličini na Svetu.DC 10 je krenuo iz Beograda,pa usput sleteo u Ljubljanu,da napuni avion i tako tri put nedeljo do New Yorka i nazad.Kasnije su leteli i za Chicago,Los Angelos,Kuala Lumpur,Sidney.A ovi unajme JEDAN Ajirbus i misle da če letiti profitom.Bolje mi je da letim Air Franceom,Lufthansom,KLM-om ili British Airwaysom.

Sta reci!

pre 6 godina

Pilota: previse I preplaceni
Stjuardesa: lose placene, iskusne odlaze, neiskusne lepe i stalno dolaze ali cim misle da su naucile posao posle 2-3 godine i one odlaze (pogodite gde)
Menadzment - neobrazovan, uspesno zavrsene raznorazne vise skole i fakulteti diljem nase lepe Srbije posle 35. godine zivota; ucili su zivot a ne skole; i onda su krunisali svoje znanje diplomom prestiznih fakulteta, da ne nabrajam kojih; prost i neradnicki; lepi i mladi; CAST IZUZECIMA;
Radnici i sluzbenici: cute i rade

Sta je resenje? Smeniti bar 50% menadzera!

Ali to se nece dogoditi nikad!

I paradajz preko mobilnog

pre 6 godina

Kako sada mogu da kupe kartu ljudi koji nemaju kreditnu karticu ? Da otvore racun u banci zbog jedne avionske karte ? Vekam samo da li ce i ostali prodavci, pekari i mesari da se sete ovoga !

Miloš

pre 6 godina

Da samo znate, koliko se raznovrsne hrane, od voća, povrća, raznih pudinga, torti, kolača, pa do hladnih predjela, onda mesa na raznorazne načine, kao i raznih priloga, svakodnevno, ponavljam svakodnevno, baci iz ER Srbije !!! Što zbog otkazanog leta, što zbog nekih drugih razloga ?! E sad, šta je skuplje, ili šta je veći trošak, to ili neko predstavništvo ?!
(kako drugi, 14. avgust 2017 16:53)

Da budem malo zajedljiv, pa da pitam sad, kako to toliko bačene raznovrsne hrane, a Air Serbia služi samo čašu vode na letu i buđavi sendvič? Ili to možda i nije baš tako?

A za ovaj slučaj, šta da radite, otkazan je let, nije ni potrebna hrana za njega, ne vidim lek. Jedino bi bilo dobro da se takva hrana ne baca, već da se organizuje da se na kraju dana ono što preostane donira narodnim kuhinjama, beskućnicima, itd. Svakako ima ljudi kojima je to potrebno i šteta je da se baca u kontejner.

BV

pre 6 godina

"AIR JUZNI SREM"

Ne, salu na sranu, u aviosaobracuju se desavaju neke naizgled neverovatne stvari, recimo da propadne jedan gigant kao sto je PAN AM.

Beli maharadža

pre 6 godina

PAN AM je propao zbog svoje greske! Reklamirali su se 80-ih kao najsigurnija avio kompanija na svetu, i onda se desio Lokerbi i raznesen pan am-ov 747.
(Metropola, 14. avgust 2017 13:47)

Pa nije valjda njihova greška što su im teroristi razneli avion? Bezbednosne procedure oko ulaska ljudi i prtljaga u avion sprovode aerodromi a ne aviokompanije. Lokerbi ih je uzdrmao, a na kraju ih je rasturio sopstveni sindikat koji nije pristajao da revidira uslove kolektivnog ugovora iako su poslovni rezultati kompanije tonuli. Ponašanje Pan Amovog sindikata se danas izučava u poslovnim školama kao primer "samoubilačke tvrdoglavosti" sindikata i nemara za budućnost kompanije.

moždajestemoždanije

pre 6 godina

ni za vreme najgore inflacije, rata, bombardovanja, poslovnica jat-a u NSadu nije bila zatvarana. Šta reći? Možda nam nije ni trebalo da čuvamo nacionalnu kompaniju koja građane baš papreno košta. Zna i predsednik sada da je pametnije bilo da se pare ulože u nešto drugo profitabilnije. Za najveći deo biračkog tela nije ni bitno da li serbian air postoji ili ne. Ionako se niko od njih i ne vozi avionima. Sve je to jako klimavo al šta da se radi, ćuti,finansiraj neko vreme, dok traje traje...

Miloš

pre 6 godina

Ako traje toliko kratko, zašto je karta onda 24000 koliko je supruga gospodina platila? Sa druge strane, ako se već igraju loukost kompanije onda neka imaju i takve cene, iz Niša se za Skandinaviju može leteti 10 puta za ta dva leta Er Srbije Beg-Zag
(Bika, 14. avgust 2017 18:13)

Zato što se cena karte u aviosaobraćaju nigde na svetu, pa ni u Srbiji, ne određuje na osnovu dužine leta, nego na osnovu niza različitih faktora koji su okupljeni u jednoj disciplini ili oblasti koja se naziva revenue management. Svakoj kompaniji je u interesu da kartu putniku koji je spreman da za nju plati 200 evra proda upravo po toj ceni - a ne za 50, 80 ili 100 evra.

Dakle, čim je gospođa platila 200 evra za ovu kartu, znači da za nju tržište postoji. A kompaniji se svakako mnogo više isplati da jednu osobu preveze za 200, nego četiri za 50 evra, u svakom smislu. Poluprazan let sa putnicima koji "vrede" 200 evra je mnogo bolji od punog sa putnicima od 50 (iako nikada sve cene karata na istom letu nisu iste).

Poenta svega ovoga je da Air Serbia nije i ne treba da bude dobrotvorna organizacija koja će građane voziti po fiksnim cenama, konkurišući najjeftinijim Wizzairovim kartama, nego treba da zarađuje novac i to najviše novca što može. A svaki građanin ne treba da se oseća uvređenim ili obespravljenim jer mu ne odgovara cena kod domaćeg prevoznika, nego treba da izabere prevoznika, destinaciju, let i cenu koji odgovaraju njegovim željama i mogućnostima.

Sale

pre 6 godina

AS sigurno nece biti low cost posto su uvek bili skupi, samo ce imati usluge kao i low cost kompanije (moras sam da stampas boarding card i da platis posebno za sediste).

allegretto

pre 6 godina

Zena putovala BG - Zagreb sa Er Srbijom, dobila jednu casu vode samo. A karta povratna 24000 dinara.
(Iskander, 14. avgust 2017 12:39)

U moru manje ili više opravdanih, gnevnih, komentara ovaj je pobedio!
Ler do Zagreba traje koliko? 20 min? Da niste možda za kompletan ručak uz šampanjac, možda?
Ma daj...

Miloš

pre 6 godina

Posle sam morao da otkazem let iz zdravstvenih razloga, na moju stetu, I bio sam sokiran kada me je glas preko zice pitao "Da li mozete da nam donesete lekarski nalaz?". Zasto bih ja njima uopste pokazivao licne papire/dokumente koji ih se ne ticu (?).
(srecko, 14. avgust 2017 12:59)

Naravno da ih se tiču ti papiri. Otkazivanje karte u ekonomskoj klasi po pravilu košta - a vrlo često uopšte nije ni moguće. Vraćaju se samo pare za neiskorišćene aerodromske takse (ne i doplatak za gorivo, YQ taksa, koja je najveća od svih). Dakle, od karte koja je recimo koštala 120 evra, možda ćete dobiti nazad 20 ili 30.

Otkazivanje leta iz medicinskih razloga je druga priča. Bez obzira na pravila oko otkazivanja, medicinski razlozi (bilo da je u pitanju putnik, ili član porodice) dozovoljavaju putniku da ostvari pun povraćaj novca, dakle svih 120 evra.

Avio kompanija, sasvim normalno rekao bih, traži dokaz da se radi o medicinskim razlozima, a ne o nekome ko prosto pokušava da na taj način "prevari sistem". Takođe, oni samo traže izveštaj, a ne istoriju bolesti ili dekurzus; to je nešto poput opravdanja koje dete nosi u osnovnu školu. Uzgred, da je neko u porodici imao zdravstveni problem, tražili bi Vam i dokument kojim dokazujete srodstvo.

Bika

pre 6 godina

"U moru manje ili više opravdanih, gnevnih, komentara ovaj je pobedio!
Ler do Zagreba traje koliko? 20 min? Da niste možda za kompletan ručak uz šampanjac, možda?
Ma daj...!"
(allegretto, 14. avgust 2017 15:53)

Ako traje toliko kratko, zašto je karta onda 24000 koliko je supruga gospodina platila? Sa druge strane, ako se već igraju loukost kompanije onda neka imaju i takve cene, iz Niša se za Skandinaviju može leteti 10 puta za ta dva leta Er Srbije Beg-Zag

stoka ... marva ... šta će

pre 6 godina

Zašto Srbi i dalje koriste usluge Air Serbia? Odgovor je dao Lane Gutović u nedavnom gostovanju na "Balkan Info".

komentator

pre 6 godina

...
(Dobro, 14. avgust 2017 12:25)

Sve to sto kazes o zatvaranju saltera jer "sve je sada online" stoji ako sve ide super, jednostavno i bez muke. Ali zato ako se nadjes u nekoj nepredvidjenoj situaciji, moras hitno da menjas kartu, doplacujes nesto, moras hitno da nadjes mesto zbog smrti bliskih ili hiljadu drugih razloga...e pa tada ti online nista ne vredi, dok ti krenes da kopas i trazis telefone, pa da cekas, pa da placas online, pa ispadne da trenutno sajt/placanje ne radi (plus Air Serbia prihvata samo odredjene kreditne kartice). Takve stvari i dalje mogu da se zavrse samo u direktnom razgovoru sa zaposlenima koji imaju pristup terminalu.

kako drugi

pre 6 godina

Ima svasta da se prigovori ovoj aviokompaniji, ali zatvaranje poslovnica je potpuno normalna stvar za 21. vek. Zasto imati bespotrebni trosak? Ko ne zeli preko neta da kupi, ima mrezu turistickih agencija koje prodaju karte AirSerbia i moze onda tu kupiti.
(Ivan, 14. avgust 2017 11:33)

Kažete bespotreban trošak !!! Supruga mi je radila na aerodromu, to jest gde se priprema hrana u okviru ER Srbije. Da samo znate, koliko se raznovrsne hrane, od voća, povrća, raznih pudinga, torti, kolača, pa do hladnih predjela, onda mesa na raznorazne načine, kao i raznih priloga, svakodnevno, ponavljam svakodnevno, baci iz ER Srbije !!! Što zbog otkazanog leta, što zbog nekih drugih razloga ?! E sad, šta je skuplje, ili šta je veći trošak, to ili neko predstavništvo ?!

Saša

pre 6 godina

Ja nikad nisam išao u neku "poslovnicu" da kupim karte za avion. Nikad. A imam skoro 50 godina. Mislim da se razumemo obišao sam celu Evropu avionom. Zaista mi nije jasno postojanje "poslovnica" za prodaju avio-karata i to za jednu kompaniju. Ja čak i čekin ne obavljam na aerodromu. Ne želim ovde da pišem koje sajtove koristim, da ne bi zvučalo kao reklama, ali to je smešno jednostavno. Pitate gugla, treba vam kartica i vrlo malo pismenosti. Nema čekanja, nema taksi, nema gubljenja vremena. Ne znam, meni deluje kao savršeno logičan potez.

Aleks

pre 6 godina

@ samo da pojasnim
Sve sto si naveo ne vazi u potpunosti.
Da li je u pitanju pomocni ili najveci aerodrom zavisi od mnogo stvari.Danas vecinu aerodroma koriste u isto vreme i low cost kompanije. Na najveci francuski aerodrom CDG u Parizu slecu sve svetske kompanije a medju njima i Easy Jet. Easy Jet cak slece na isti deo aerodroma gde slece i Air Serbia. CDG koriste jos mnoge druge low cost kompanije. Rim ima dva aerodroma ali glavni i najveci je FCO, i verovao ili ne i na taj aerodrom slecu Easy Jet , Wizz i Ryanair na terminal 2. Postoje slucajevi kada low cost kompanije slecu na neke manje alternativne aerodrome ali postoje i neki veliki aerodromi koje prhvataju low cost prevoznike. Naveo sam ti samo dva aerodroma Pariz CDG i Rim FCO, oba u gradovima koji vaze za najvece turisticke gradove sveta i oba najveca aerodroma u zemlji.
Sto se tice prtljaga to danas isto postaje predmet diskusije jer to vise nije merilo da li je kompanija low cost ili ne, pogotovu za kratke evropske letove. Vecina kompanija danas nudi karte bez prtljaga.
Neke low cost kompanije postaju deo globalnih rezervacionih sistema i desava se da njihovi letovi budu deo i kod tanzitnih putnika..
Sve u svemu ta podela o kojoj pricas danas je veoma labava. A ASL definitivno pocinje eru hibridnog modela i videcemo kako ce se ona zavrsiti.

Marko

pre 6 godina

@komentator
Ukoliko moraš nešto da menjaš u zadnji čas, onda lepo pozoveš call centar. Baš sam pre mesec dana samo 6 sati pred let menjao kartu Bgd - Ams za Bgd - Txl, i to su mi uradili bez problema uz minimalnu naknadu, iako je karta bila najjeftinija ekonomska (bez promene, bez refundacije).
Letim bukvalno svake nedelje raznim kompanijama, a Air Serbia svakako nije najgora (to je Alitalia). Naravno da ima boljih (Emirates, Etihad) ali AS ima dobar odnos usluga/cena.

Metropola

pre 6 godina

"AIR JUZNI SREM"Ne, salu na sranu, u aviosaobracuju se desavaju neke naizgled neverovatne stvari, recimo da propadne jedan gigant kao sto je PAN AM.
(BV, 14. avgust 2017 12:23)... PAN AM je propao zbog svoje greske! Reklamirali su se 80-ih kao najsigurnija avio kompanija na svetu, i onda se desio Lokerbi i raznesen pan am-ov 747.

Kum

pre 6 godina

u gubitku 1,87 milijardi dolara... lepo lepo.. je l sme neki slobodni novinar da pita nadzornog organa sinisu i velikog vodju sta je ovo? iz koje kase se pokriva ovaj gubitak (to mogu i ja odmah da odgovorim), i koliki nam je ukupan javni dug trenutno (ne u procentima naduvanog BDPa, nego u parama.. podvucena crta, genge, soldi, koliko?). i hoce li ovaj mali trosak uticati na jos jedno odlaganje onog perioda od dve godine kada ce nam biti bolje?
(smeeeem liii daaaa piiiitaaaammm, 14. avgust 2017 11:32) - Odg: Da si procitao bolje, shvatio bi da se prica o Etihadovom gubitku, a ne Er Srbijinom. Er Srbija po zvanicnim dokumentima je proslu godinu zavrsila u profitu od oko milion evra.

Miloš

pre 6 godina

Neko bi rekao da je ova "greška" nije greška, već način da se nekom ko ne prijavi grešku platforme izbije iz džepa još malo novca, jer usled nemogućnosti da odradi online check in, mora to uz nadoknadu na aerodromu! Nisam sklon teorijama zavera, pa ću samo reći - AMATERI!!!
(U prolazu, 14. avgust 2017 14:42)

Niste u pravu. Svakako, ako OLCI ne može da prođe zbog tehničke greške, to je amaterski, ali nije cilj izbijanje para. Naime, na aerodromu imate kompjutere i ljude iz Air Serbia koji pomažu da se odradi online check-in na licu mesta (zvuči čudno, ali tako je), a ako se i tamo dogodi problem, check-in se odradi na šalteru bez naknade.

vagar

pre 6 godina

To je posledica lose situacije u maticnoj firmi u Emiratima.Zato i Er Srbija i poted svih dobrih rezultata ima minimalnu dobit-ispo milion Evra.Zbog razvijenih poslovnih veza sa maticnom firmom(iznaljivanje letelica i sl.) za ocekivati je da dolazi do prelivanja zarade i naravno na stetu suvlasnika -republike Srbije.To nemoze da spreci ni Mali,ltedsednik UO Er Srbije.

z

pre 6 godina

Po toj logici su najpre trebali da zatvore poslovnice po Beogradu I INOSTRANSTVU. A ovaj Mali , pored toga sto je najgori gradonacelnik Beograda ikada, malo mu je to, nego se pozavlacio po nadzornim odborima I komisijama gde se vuce LUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUDA lova a sve na konto naroda. Karma !

milos

pre 6 godina

Potpuno mi je svejedno kojim avioprevoznikom cu leteti bitno mi je da je cena prihvatljiva. Zato mi je svejedno hoce li se er srbija ugasiti ili postati lou kost kompanija. Vizz er ima daleko novije i bolje avione ekstra uslugu na letu, sedista cak bolja od er srbije a piloti takodje vrhunski. Zasto bi leteo er srbijom zato sto je srpska? Nije odavno samo placamo i placacemo njihove gubitke.

smeeeem liii daaaa piiiitaaaammm

pre 6 godina

u gubitku 1,87 milijardi dolara... lepo lepo.. je l sme neki slobodni novinar da pita nadzornog organa sinisu i velikog vodju sta je ovo? iz koje kase se pokriva ovaj gubitak (to mogu i ja odmah da odgovorim), i koliki nam je ukupan javni dug trenutno (ne u procentima naduvanog BDPa, nego u parama.. podvucena crta, genge, soldi, koliko?). i hoce li ovaj mali trosak uticati na jos jedno odlaganje onog perioda od dve godine kada ce nam biti bolje?

Dijasporac iz Londona

pre 6 godina

Pametno, ni najvece svetske kompanije poput British airways nemaju poslovnice u gradovima poput Uzica, sad ce jedna siromasna AirSerbia da ih ima

мерак

pre 6 godina

Нема потребе да лете из Ниша! Имамо јефтиније компаније које лете одавде. Ионако је у БГ бољи стандард. Поз из Ниш

ex ti frejmovi

pre 6 godina

samo da pojasnim, 14. avgust 2017 11:16)

Kako se zove kompanija koja ti proda kartu sa prtljagom od 23kg plus 8kg rucni a kada se pojavis na salteru onda ti posebno naplacuju 23kg pod izgovorom da je karta bila jeftinija i da nisu prodavali i veliku tasnu, a ja kao tele pred klanje bez dokaza a znam sta sam kupio jer citam dok kupujem...i tako u oba smera do Malte.
To se zove ohola kompanija.

Ivan

pre 6 godina

Ima svasta da se prigovori ovoj aviokompaniji, ali zatvaranje poslovnica je potpuno normalna stvar za 21. vek. Zasto imati bespotrebni trosak? Ko ne zeli preko neta da kupi, ima mrezu turistickih agencija koje prodaju karte AirSerbia i moze onda tu kupiti.

stanislav

pre 6 godina

Sada više nema komentara Vučića na ovaj "napredak"?
Najbrže rastuća avio kompanija, regionalni lider,bla bla bla..
Zsista je postalo sramno koliko se političari samopromovišu i hvališu kod svake fabričice koja će uposliti 25-30 radnika a zatim se zavuku u mišiju rupu kada stvari krenu nizbrdo - jer, zaboga, to je privatan biznis i država tu ne može ništa.
Jeftino hvalisanje i pozerstvo. Ali čak je i najnaivniji građanin shvatio naše velike uspehe!

Spira

pre 6 godina

Pa dobro. Zatvaranje bilo čega je u Srbiji svakodnevna praksa. Eeeee, otvaranje je nešto drugo! Semafor, lift, Ikea... zavisi na kojoj si poziciji to i otvaraš.

Zoran

pre 6 godina

(milos, 14. avgust 2017 11:12)

Što se pilota tiče i Air Serbia ima vrhunske pilote. A kakvi piloti mogu da budu ako ne vrhunski? Na kraju, oni i svoje vlastite živote dižu u nebo, ako se ne varam. A drugo, piloti u Air Serbia su bolje plaćeni nego u Wiz air. I to može da bude merilo, zar ne?

Inače, rekao bih da će "case" od pre tri dana da bude poslednji ekser zabijen u sanduk megalomanštine koja se zove "Vučićev projekat regionalnog džina na klimavim, državnim nogama"... Naročito ako "case" stigne do IATA i njihove komisije za prava putnika (ne gostiju, naravno) ima Air Serbia i Predsednik nadzornog odbora Drug Mali sa svge njegovim zaštitnikom, da se češu i gde ih ne svrbi.

samo da pojasnim

pre 6 godina

ne bih da ulazim u politiku AS, ali radnici nisu u pravu.
Bez obzira na uvodjenje online prijave za let i smanjenja obroka na evro-mediteranskim letovima, Air Serbija NIJE low cost kompanija, najmanje iz dva bitna razloga:
- Kofer se i dalje besplatno predaje uz svaku kupljenu kartu
- Mozete da kupite povezane letove (letove sa presedanjem) sa svim pravima koja vam tom prilikom pripadaju u smislu kasnjenja/otkazivanja.
- Air Serbia koristi glavne aerodrome, nige na "pomocne"

Low cost kompanije niti standardno nude besplatan prtljag (osim rucnog) niti kod njih mozete kupiti letove sa garantovanim presedanjem, vec iskljucivo letove od jedne do druge tacke, pa se dalje snalazite sami.

Razumem razocarenje ljudi koji su ostali bez posla, ali realno poslovnice avio kompanija nestaju, nema potrebe za njima, sve sto su nekad ti slluzbenici mogli da odrade tamo, sada mogu i putnici online. Shvatam da mozda nisu svi vicni Internetu ili nemaju pristup istom, ali u njihovom je interesu da da te vestine sto pre steknu, ili u krajnjem slucaju obrate se nekoj turistickoj agenciji.

Air Serbia je morala da uvede ove promene da bi ostala koliko-toliko konkurentna, da li ce to biti dovoljno - ja mislim da nece, i da ce se vremenom utopiti u neki drugu regionalnu kompaniju/alijansu koja ce opet biti vlasnistvo neke velike evropske kompanije.

Kum

pre 6 godina

u gubitku 1,87 milijardi dolara... lepo lepo.. je l sme neki slobodni novinar da pita nadzornog organa sinisu i velikog vodju sta je ovo? iz koje kase se pokriva ovaj gubitak (to mogu i ja odmah da odgovorim), i koliki nam je ukupan javni dug trenutno (ne u procentima naduvanog BDPa, nego u parama.. podvucena crta, genge, soldi, koliko?). i hoce li ovaj mali trosak uticati na jos jedno odlaganje onog perioda od dve godine kada ce nam biti bolje?
(smeeeem liii daaaa piiiitaaaammm, 14. avgust 2017 11:32) - Odg: Da si procitao bolje, shvatio bi da se prica o Etihadovom gubitku, a ne Er Srbijinom. Er Srbija po zvanicnim dokumentima je proslu godinu zavrsila u profitu od oko milion evra.

U prolazu

pre 6 godina

Ne ulazeći u problematiku racionalizacije poslovanja AS, osvrnuo bih se na navodnu modernizaciju. Online check in ne funkcioniše kako treba!

Poslednja 3 puta (zaključno sa julom ove godine) mi se dešava da nakon popunjenih polja za prvi korak i potvrde browser bezuspešno loaduje narednu stranu, dok platforma izbacuje grešku netačnih podataka!

Sva 3 puta sam zvao podršku i dobio isti odfgovor - nakon provere booking ref., govorili su mi da se samo pojavim na aerodromu uz objašnjenje da se menja website pa odatle i greška.

Neko bi rekao da je ova "greška" nije greška, već način da se nekom ko ne prijavi grešku platforme izbije iz džepa još malo novca, jer usled nemogućnosti da odradi online check in, mora to uz nadoknadu na aerodromu! Nisam sklon teorijama zavera, pa ću samo reći - AMATERI!!!

BV

pre 6 godina

"AIR JUZNI SREM"

Ne, salu na sranu, u aviosaobracuju se desavaju neke naizgled neverovatne stvari, recimo da propadne jedan gigant kao sto je PAN AM.

Metropola

pre 6 godina

"AIR JUZNI SREM"Ne, salu na sranu, u aviosaobracuju se desavaju neke naizgled neverovatne stvari, recimo da propadne jedan gigant kao sto je PAN AM.
(BV, 14. avgust 2017 12:23)... PAN AM je propao zbog svoje greske! Reklamirali su se 80-ih kao najsigurnija avio kompanija na svetu, i onda se desio Lokerbi i raznesen pan am-ov 747.

srecko

pre 6 godina

Air Serbia je rupa bez dna. Kada sam otisao u Januaru da kupim kartu u ekspozituri na Novom Beogradu, ekspozitura je bila zatvorena zbog renoviranja. Na njihovom sajtu nije bilo ni reci o tome. Dzaba sam se cimao na drugi kraj grada. Dodjem u Bulevar, vise od deset zaposlenih, ja jedina musterija. Posle sam morao da otkazem let iz zdravstvenih razloga, na moju stetu, I bio sam sokiran kada me je glas preko zice pitao "Da li mozete da nam donesete lekarski nalaz?". Zasto bih ja njima uopste pokazivao licne papire/dokumente koji ih se ne ticu (?). Njihov odnos prema musterijama je katastrofa. Arogantni su, drski I neprofesionalni jer koliki god dug da naprave - platice drzava tj gradjani. Nesto kao sportski klubovi.

Dobro

pre 6 godina

Radim vec 20 godina na Amsterdamskom aerodromu za razne kompanije.
Zatvaranje poslovnica je svakodnevna stvar i sve je sada ili on-line ili za starije ljude i one koji nemaju pristup internetu su tu jos turisticke agencije, mada i one polak zatvaraju poslovnice.
Sto se tice AS, trebali bi da zatvore i predstavnistva i saltere na aerodromima u inostranstvu, a ne samo u Srbiji, tu bi se mozda nesto i ustedelo.
Iz skupe poslovnice u centru Amsterdama (vlasnistvo bivseg JAT-a, zgrada vredna milione evra) preselili su se na salter i kancelariju na aerodromu, a i to bi trebao da zatvore. Karte su sada sve elektronske, tako da dama koja sedi za salterom na FB, moze to da radi i kod kuce :-)
O letovima AS za Ameriku da ni ne pocinjem, svako ko se razume u toskove i problematiku zna sigurno da je u pitanju OGROMAN gubitak po svakom letu. KLM ako ne napuni biznis klasu i kargo nema NIKAKAV profit na letu za USA. Ako je i cela ekonomska klasa puna,u gubitku smo.
Neverovatno , ali istinito.
Ali ... eto, imamo SRPSKU avio-kompaniju, hahaha !!!
Za ceo Balkan bi bila JEDNA dovoljna, a i to je pitanje.

Iz zemlje lala, uvek Vas,

Malpensa MXP

pre 6 godina

Ovaj potez pokazuje sve o logici kompanije.
Stedis na nekima zaposlenim u Srbiji, gde realno ne stedis nista a mislis da stedis, jer ako hoces da stedis, onda zatvoris u Londonu, Parizu i slicno.
Realno, kompanija koja opstaje samo na monopolu i paprenim cenama.

Rade

pre 6 godina

Kada se je JAT ugasio,ugasio se i ponos Srbije,pa i šire.Bila je to svojevremeno deseta aviokompanija po veličini na Svetu.DC 10 je krenuo iz Beograda,pa usput sleteo u Ljubljanu,da napuni avion i tako tri put nedeljo do New Yorka i nazad.Kasnije su leteli i za Chicago,Los Angelos,Kuala Lumpur,Sidney.A ovi unajme JEDAN Ajirbus i misle da če letiti profitom.Bolje mi je da letim Air Franceom,Lufthansom,KLM-om ili British Airwaysom.

moždajestemoždanije

pre 6 godina

ni za vreme najgore inflacije, rata, bombardovanja, poslovnica jat-a u NSadu nije bila zatvarana. Šta reći? Možda nam nije ni trebalo da čuvamo nacionalnu kompaniju koja građane baš papreno košta. Zna i predsednik sada da je pametnije bilo da se pare ulože u nešto drugo profitabilnije. Za najveći deo biračkog tela nije ni bitno da li serbian air postoji ili ne. Ionako se niko od njih i ne vozi avionima. Sve je to jako klimavo al šta da se radi, ćuti,finansiraj neko vreme, dok traje traje...

Persona non granata

pre 6 godina

Zatvaranje poslovnica AIR SERBIA u unutrašnjosti je pouzdan znak da naš ponos vazdušnog saobraćaja polako, ali sigurno i pored državnih subvencija, propada. To vam je kao kad u firmi gde ima nekoliko desetina direktora, stotinak šefova, koji svi imaju masne plate, otpustite kafe kuvaricu i portira pa očekujete izvanredne finansijske uštede.

komentator

pre 6 godina

...
(Dobro, 14. avgust 2017 12:25)

Sve to sto kazes o zatvaranju saltera jer "sve je sada online" stoji ako sve ide super, jednostavno i bez muke. Ali zato ako se nadjes u nekoj nepredvidjenoj situaciji, moras hitno da menjas kartu, doplacujes nesto, moras hitno da nadjes mesto zbog smrti bliskih ili hiljadu drugih razloga...e pa tada ti online nista ne vredi, dok ti krenes da kopas i trazis telefone, pa da cekas, pa da placas online, pa ispadne da trenutno sajt/placanje ne radi (plus Air Serbia prihvata samo odredjene kreditne kartice). Takve stvari i dalje mogu da se zavrse samo u direktnom razgovoru sa zaposlenima koji imaju pristup terminalu.

Sale

pre 6 godina

http://www.b92.net/biz/komentari.php?nav_id=1292924#k24314801

Ja sam imao identican slucaj na istom letu za Maltu, pisao sam i zalbu na njihovom sajtu ali ni posle mesec dana nemam nikakvu informaciju o statusu zalbe. a za taj kofer naplacuju 60 EUR u jednom pravcu, tako da su me preko cene opljackali za 240 EUR I pored toga sto je prilikom kupovine jasno pisalo da je to ukljuceno u cenu karte. O kulturi i ponasanju salterskog osoblja na aerodromu ne bih ni da pocinjem...

Sale

pre 6 godina

AS sigurno nece biti low cost posto su uvek bili skupi, samo ce imati usluge kao i low cost kompanije (moras sam da stampas boarding card i da platis posebno za sediste).

Miloš

pre 6 godina

Ako traje toliko kratko, zašto je karta onda 24000 koliko je supruga gospodina platila? Sa druge strane, ako se već igraju loukost kompanije onda neka imaju i takve cene, iz Niša se za Skandinaviju može leteti 10 puta za ta dva leta Er Srbije Beg-Zag
(Bika, 14. avgust 2017 18:13)

Zato što se cena karte u aviosaobraćaju nigde na svetu, pa ni u Srbiji, ne određuje na osnovu dužine leta, nego na osnovu niza različitih faktora koji su okupljeni u jednoj disciplini ili oblasti koja se naziva revenue management. Svakoj kompaniji je u interesu da kartu putniku koji je spreman da za nju plati 200 evra proda upravo po toj ceni - a ne za 50, 80 ili 100 evra.

Dakle, čim je gospođa platila 200 evra za ovu kartu, znači da za nju tržište postoji. A kompaniji se svakako mnogo više isplati da jednu osobu preveze za 200, nego četiri za 50 evra, u svakom smislu. Poluprazan let sa putnicima koji "vrede" 200 evra je mnogo bolji od punog sa putnicima od 50 (iako nikada sve cene karata na istom letu nisu iste).

Poenta svega ovoga je da Air Serbia nije i ne treba da bude dobrotvorna organizacija koja će građane voziti po fiksnim cenama, konkurišući najjeftinijim Wizzairovim kartama, nego treba da zarađuje novac i to najviše novca što može. A svaki građanin ne treba da se oseća uvređenim ili obespravljenim jer mu ne odgovara cena kod domaćeg prevoznika, nego treba da izabere prevoznika, destinaciju, let i cenu koji odgovaraju njegovim željama i mogućnostima.

vagar

pre 6 godina

To je posledica lose situacije u maticnoj firmi u Emiratima.Zato i Er Srbija i poted svih dobrih rezultata ima minimalnu dobit-ispo milion Evra.Zbog razvijenih poslovnih veza sa maticnom firmom(iznaljivanje letelica i sl.) za ocekivati je da dolazi do prelivanja zarade i naravno na stetu suvlasnika -republike Srbije.To nemoze da spreci ni Mali,ltedsednik UO Er Srbije.

allegretto

pre 6 godina

Zena putovala BG - Zagreb sa Er Srbijom, dobila jednu casu vode samo. A karta povratna 24000 dinara.
(Iskander, 14. avgust 2017 12:39)

U moru manje ili više opravdanih, gnevnih, komentara ovaj je pobedio!
Ler do Zagreba traje koliko? 20 min? Da niste možda za kompletan ručak uz šampanjac, možda?
Ma daj...

Dragan

pre 6 godina

Нема потребе да лете из Ниша! Имамо јефтиније компаније које лете одавде. Ионако је у БГ бољи стандард. Поз из Ниш
(мерак, 14. avgust 2017 11:28)

Vidis, ti leti sa svojim aviokompanijama tamo gde te one vode, tj gde ima letova i za koji datum ti ponude promotivne cene. A shvati da postoje ljudi koji zele da putuju tamo gde na primer ne vozi tvoj Rajan, i koji ne zele da planiraju datum putovanja dva meseca unapred, neko eto pozelim da sledece nedelje odem na Farska ostrva na 4 dana. Ja sam prosle godine putovao 7 puta, Evropa i Azija i nijednom nisam koristio lou kost i ne pada mi na pamet vise cak ni da udjem na njihov sajt jer sam jednom hteo da isplaniram putovanje sa nekoliko presedanja preko raznih lou kompanija kako bih stigao do Azorskih ostrva. Izgubio sam 10 sati na njihovim sajtovima i kako god obrnes ispalo mi je jeftinije sa obicnim kompanijama bez obzira sto je takodje bilo sa sa presedanjem. Pri tom sa za kupovinu karte sa obicnom kompanijom izgubio samo pet minuta. Lou kost kompanije ne podrzavaju pout to point ako znas sta je to. Pozdrav iz Moskve.

P.S. Postoje ljudi kojima usteda u planiranju putovanja i sloboda pri izboru datuma znaci mnogo vise nego 50-100 evra sto ce da ustede ako kupe jeftije kod lou kosta. Da nije tako Lufthanza bi odavno propala.

Obrad

pre 6 godina

@smem li da pitam
Procitaj tekst sledeci put pre nego sto krenes da prosipas pamet ovde. Etihad koji je manjinski vlasnik (49%) Air Serbie je napravio ukupni gubitak od 1,6 milijarde dolara. Air serbia kao kompanija je napravila profit od 0.9 miliona u 2016.

I paradajz preko mobilnog

pre 6 godina

Kako sada mogu da kupe kartu ljudi koji nemaju kreditnu karticu ? Da otvore racun u banci zbog jedne avionske karte ? Vekam samo da li ce i ostali prodavci, pekari i mesari da se sete ovoga !

Storno

pre 6 godina

U vremenu interneta i online bookinga potpuno je iluzorno imati "šaltere" po gradovima! Nadam se da će ovo biti znak i za javna i državna preduzeća smanje broj svojih zaposlenih i racionalizuju poslovanje nezavisno od toga da li su u gubitku ili profitu.

Dejan-Minhen

pre 6 godina

Šta je ovde čudno? Ko još danas iz Aleksinca ide za Niš da kupi kartu ili iz Bačke Topole za Novi Sad? Kartu kupe preko interneta, odštampaju i odu na aerodrom... poslovnicu nisu ni videli!

Marko

pre 6 godina

@komentator
Ukoliko moraš nešto da menjaš u zadnji čas, onda lepo pozoveš call centar. Baš sam pre mesec dana samo 6 sati pred let menjao kartu Bgd - Ams za Bgd - Txl, i to su mi uradili bez problema uz minimalnu naknadu, iako je karta bila najjeftinija ekonomska (bez promene, bez refundacije).
Letim bukvalno svake nedelje raznim kompanijama, a Air Serbia svakako nije najgora (to je Alitalia). Naravno da ima boljih (Emirates, Etihad) ali AS ima dobar odnos usluga/cena.

Saša

pre 6 godina

Ja nikad nisam išao u neku "poslovnicu" da kupim karte za avion. Nikad. A imam skoro 50 godina. Mislim da se razumemo obišao sam celu Evropu avionom. Zaista mi nije jasno postojanje "poslovnica" za prodaju avio-karata i to za jednu kompaniju. Ja čak i čekin ne obavljam na aerodromu. Ne želim ovde da pišem koje sajtove koristim, da ne bi zvučalo kao reklama, ali to je smešno jednostavno. Pitate gugla, treba vam kartica i vrlo malo pismenosti. Nema čekanja, nema taksi, nema gubljenja vremena. Ne znam, meni deluje kao savršeno logičan potez.

kako drugi

pre 6 godina

Ima svasta da se prigovori ovoj aviokompaniji, ali zatvaranje poslovnica je potpuno normalna stvar za 21. vek. Zasto imati bespotrebni trosak? Ko ne zeli preko neta da kupi, ima mrezu turistickih agencija koje prodaju karte AirSerbia i moze onda tu kupiti.
(Ivan, 14. avgust 2017 11:33)

Kažete bespotreban trošak !!! Supruga mi je radila na aerodromu, to jest gde se priprema hrana u okviru ER Srbije. Da samo znate, koliko se raznovrsne hrane, od voća, povrća, raznih pudinga, torti, kolača, pa do hladnih predjela, onda mesa na raznorazne načine, kao i raznih priloga, svakodnevno, ponavljam svakodnevno, baci iz ER Srbije !!! Što zbog otkazanog leta, što zbog nekih drugih razloga ?! E sad, šta je skuplje, ili šta je veći trošak, to ili neko predstavništvo ?!

Bika

pre 6 godina

"U moru manje ili više opravdanih, gnevnih, komentara ovaj je pobedio!
Ler do Zagreba traje koliko? 20 min? Da niste možda za kompletan ručak uz šampanjac, možda?
Ma daj...!"
(allegretto, 14. avgust 2017 15:53)

Ako traje toliko kratko, zašto je karta onda 24000 koliko je supruga gospodina platila? Sa druge strane, ako se već igraju loukost kompanije onda neka imaju i takve cene, iz Niša se za Skandinaviju može leteti 10 puta za ta dva leta Er Srbije Beg-Zag

Swiss

pre 6 godina

Godinama sam leteo dobrim starim Jat-om i bio ponosan na našu avio kompaniju. Piloti među najboljima u svetu. Nikada neće zaboraviti njihova. Sletanja kao da su rukom spustali avione. Od kako su došli Arapi leteo sam samo par puta sa AS. Prešao sam na Swiss. Jevtinije karte i bolja usluga, kako u avionu tako i kod online rezervacija. Osta samo uspomena i nostalgija za starim dobrim Jatom... A tek ovo što krste avione je glupost neviđena.

Sojka

pre 6 godina

Odlična vest, od sada će Nišlije da se okrenu totalno svom aerodromu koji se odlično razvija i za male pare može da se leti na dosta destinacija, Vojvodjanima i dalje ostaju Budimpešta, Temišvar i Osjek, a Er Srbiji dovidjenja, nećete nam nedostajati! P.S. skinite se sa grbače ostalih poreskih obveznika, kada usluge pružate samo iz jednog grada.

matori

pre 6 godina

Air Srbija je isto sto i Yura, Fiat i slicne kolonijalne kompanije kojima drzava placa radnu snagu kredite i dugove a one nose profit iz zemlje

Miloš

pre 6 godina

Neko bi rekao da je ova "greška" nije greška, već način da se nekom ko ne prijavi grešku platforme izbije iz džepa još malo novca, jer usled nemogućnosti da odradi online check in, mora to uz nadoknadu na aerodromu! Nisam sklon teorijama zavera, pa ću samo reći - AMATERI!!!
(U prolazu, 14. avgust 2017 14:42)

Niste u pravu. Svakako, ako OLCI ne može da prođe zbog tehničke greške, to je amaterski, ali nije cilj izbijanje para. Naime, na aerodromu imate kompjutere i ljude iz Air Serbia koji pomažu da se odradi online check-in na licu mesta (zvuči čudno, ali tako je), a ako se i tamo dogodi problem, check-in se odradi na šalteru bez naknade.

Miloš

pre 6 godina

Posle sam morao da otkazem let iz zdravstvenih razloga, na moju stetu, I bio sam sokiran kada me je glas preko zice pitao "Da li mozete da nam donesete lekarski nalaz?". Zasto bih ja njima uopste pokazivao licne papire/dokumente koji ih se ne ticu (?).
(srecko, 14. avgust 2017 12:59)

Naravno da ih se tiču ti papiri. Otkazivanje karte u ekonomskoj klasi po pravilu košta - a vrlo često uopšte nije ni moguće. Vraćaju se samo pare za neiskorišćene aerodromske takse (ne i doplatak za gorivo, YQ taksa, koja je najveća od svih). Dakle, od karte koja je recimo koštala 120 evra, možda ćete dobiti nazad 20 ili 30.

Otkazivanje leta iz medicinskih razloga je druga priča. Bez obzira na pravila oko otkazivanja, medicinski razlozi (bilo da je u pitanju putnik, ili član porodice) dozovoljavaju putniku da ostvari pun povraćaj novca, dakle svih 120 evra.

Avio kompanija, sasvim normalno rekao bih, traži dokaz da se radi o medicinskim razlozima, a ne o nekome ko prosto pokušava da na taj način "prevari sistem". Takođe, oni samo traže izveštaj, a ne istoriju bolesti ili dekurzus; to je nešto poput opravdanja koje dete nosi u osnovnu školu. Uzgred, da je neko u porodici imao zdravstveni problem, tražili bi Vam i dokument kojim dokazujete srodstvo.

артиљерац

pre 6 godina

@ rade Не знам што ти налупаше минусе,кад си у праву.Једино,ЈАТ
никад није био десета авио компанија у свету.Ја сам дошао у ЈАТ 1986
и тад је имао 29 СВОЈИХ авиона и 3 DC-10 у leasingu.Пословао је
успешно,иако су домаће линије(летело се са 15 аеродрома у СФРЈ)биле
нерентабилне.Имам слику,4 ЈАТ-ове "десетке" у Дубаиу.То је тад био
нов и јефтин аеродром.Две "десетке" из Аустралије(различитим рутама)
две за Аустралију.У САД се летео Њујорк,Чикаго,Кливленд,Лос Анђелес
и тзв.редовни чартер Сан Франциско.У Канaди Монтреал,Торонто и
Ванкувер.Далеки Исток:Карачи,Бомбај,Куала Лумпур,Сингапур,Хонг Конг,
Пекинг,Сиднеј,Мелбурн.О евромедитеранском саобраћају да не причам.
А ЈАТ је био оптерећен вишком радника.Имао је највише запослених по
путничком седишту у Европи,а и у свету је био при врху.Сећам се кад
је дошао за директора ваздухопловни генерал Радосављевић,страшан
играч,врхунски менаџер,и каже за НИН:ЈАТ има 2000 људи вишка и 500
људи мањка.И опет је некако функционисао.Онда су дошли ратови,па
санкције,од предвиђеног обнављања флоте није било ништа и.....

stoka ... marva ... šta će

pre 6 godina

Zašto Srbi i dalje koriste usluge Air Serbia? Odgovor je dao Lane Gutović u nedavnom gostovanju na "Balkan Info".

Kude 'e taj Niš?

pre 6 godina

Troje zaposlenih, objekat u vlasništvu. Šta je tu neprofitabilno? Da imaju 30 klijenata dnevno (a sigurno su imali znatno više), opravdali bi svoje radno angažovanja, za razliku od od mnogih "Etihadovih" expatriate eksperata, koji su plaćeni suvim zlatom, a opravdavaju svoja radna mesta tako što, na primer, ugase poslovnicu u Nišu, sa troje zaposlenih lokalaca. Ovoga se ne bi dosteio ni Monti Pajton.

Miloš

pre 6 godina

Da samo znate, koliko se raznovrsne hrane, od voća, povrća, raznih pudinga, torti, kolača, pa do hladnih predjela, onda mesa na raznorazne načine, kao i raznih priloga, svakodnevno, ponavljam svakodnevno, baci iz ER Srbije !!! Što zbog otkazanog leta, što zbog nekih drugih razloga ?! E sad, šta je skuplje, ili šta je veći trošak, to ili neko predstavništvo ?!
(kako drugi, 14. avgust 2017 16:53)

Da budem malo zajedljiv, pa da pitam sad, kako to toliko bačene raznovrsne hrane, a Air Serbia služi samo čašu vode na letu i buđavi sendvič? Ili to možda i nije baš tako?

A za ovaj slučaj, šta da radite, otkazan je let, nije ni potrebna hrana za njega, ne vidim lek. Jedino bi bilo dobro da se takva hrana ne baca, već da se organizuje da se na kraju dana ono što preostane donira narodnim kuhinjama, beskućnicima, itd. Svakako ima ljudi kojima je to potrebno i šteta je da se baca u kontejner.

super nam ide

pre 6 godina

Prvo let izmedju JFK i BGD sa 5 puta nedeljno svedeno na tri puta nedeljno, sad zatvaramo poslovnice po Srbiji, ma profitabilni smo i sve je bajno i krasno kako vrhovni i vođa kaže...

Sta reci!

pre 6 godina

Pilota: previse I preplaceni
Stjuardesa: lose placene, iskusne odlaze, neiskusne lepe i stalno dolaze ali cim misle da su naucile posao posle 2-3 godine i one odlaze (pogodite gde)
Menadzment - neobrazovan, uspesno zavrsene raznorazne vise skole i fakulteti diljem nase lepe Srbije posle 35. godine zivota; ucili su zivot a ne skole; i onda su krunisali svoje znanje diplomom prestiznih fakulteta, da ne nabrajam kojih; prost i neradnicki; lepi i mladi; CAST IZUZECIMA;
Radnici i sluzbenici: cute i rade

Sta je resenje? Smeniti bar 50% menadzera!

Ali to se nece dogoditi nikad!

Zaglupnjeni u pokusaju

pre 6 godina

Mi u Beogradu smo najsrecniji, imamo sve JAT tj ovo sad novo kod crkve Svetog Marka, Malog, Vesica, svi ovi probisveti i politicaro, Ikeu, IT kompanije, najveci aerodrom u regioni, mozda i metro sa velikim jabolom... Bili bi jos srecniji kada bi se sve ovo otislo negde drugde pa da pocnemo da zivimo kao sav normalan svet...

Beli maharadža

pre 6 godina

PAN AM je propao zbog svoje greske! Reklamirali su se 80-ih kao najsigurnija avio kompanija na svetu, i onda se desio Lokerbi i raznesen pan am-ov 747.
(Metropola, 14. avgust 2017 13:47)

Pa nije valjda njihova greška što su im teroristi razneli avion? Bezbednosne procedure oko ulaska ljudi i prtljaga u avion sprovode aerodromi a ne aviokompanije. Lokerbi ih je uzdrmao, a na kraju ih je rasturio sopstveni sindikat koji nije pristajao da revidira uslove kolektivnog ugovora iako su poslovni rezultati kompanije tonuli. Ponašanje Pan Amovog sindikata se danas izučava u poslovnim školama kao primer "samoubilačke tvrdoglavosti" sindikata i nemara za budućnost kompanije.

Aleks

pre 6 godina

@ samo da pojasnim
Sve sto si naveo ne vazi u potpunosti.
Da li je u pitanju pomocni ili najveci aerodrom zavisi od mnogo stvari.Danas vecinu aerodroma koriste u isto vreme i low cost kompanije. Na najveci francuski aerodrom CDG u Parizu slecu sve svetske kompanije a medju njima i Easy Jet. Easy Jet cak slece na isti deo aerodroma gde slece i Air Serbia. CDG koriste jos mnoge druge low cost kompanije. Rim ima dva aerodroma ali glavni i najveci je FCO, i verovao ili ne i na taj aerodrom slecu Easy Jet , Wizz i Ryanair na terminal 2. Postoje slucajevi kada low cost kompanije slecu na neke manje alternativne aerodrome ali postoje i neki veliki aerodromi koje prhvataju low cost prevoznike. Naveo sam ti samo dva aerodroma Pariz CDG i Rim FCO, oba u gradovima koji vaze za najvece turisticke gradove sveta i oba najveca aerodroma u zemlji.
Sto se tice prtljaga to danas isto postaje predmet diskusije jer to vise nije merilo da li je kompanija low cost ili ne, pogotovu za kratke evropske letove. Vecina kompanija danas nudi karte bez prtljaga.
Neke low cost kompanije postaju deo globalnih rezervacionih sistema i desava se da njihovi letovi budu deo i kod tanzitnih putnika..
Sve u svemu ta podela o kojoj pricas danas je veoma labava. A ASL definitivno pocinje eru hibridnog modela i videcemo kako ce se ona zavrsiti.

z

pre 6 godina

Po toj logici su najpre trebali da zatvore poslovnice po Beogradu I INOSTRANSTVU. A ovaj Mali , pored toga sto je najgori gradonacelnik Beograda ikada, malo mu je to, nego se pozavlacio po nadzornim odborima I komisijama gde se vuce LUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUDA lova a sve na konto naroda. Karma !