1. @(manara, 6. avgust 2017 11:00)

    U Nemačkoj nema ograničenja na značajnom procentu autobana, u Ukrajini i Bugarskoj je 140km/h. 150km/h nisam ni ja nigde viđao. Međutim, kad se uporede dozvoljene brzine na auto putevima sa brojem poginulih/nesreća dođe se do zaključka da dozvoljena brzina nema mnogo veze s tim.

    Recimo mnogo više ljudi pogine po glavi stanovnika i mnogo više ima udesa po broju pređenih kilometara u Australiji sa ograničenjem od 110km/h (sem ponekih deonica na severu gde je dozvoljeno i 130km/h) nego u Nemačkoj. Takođe, ima zemalja koje su smanjivale dozvoljenu brzinu a gde je broj poginulih rastao nakon smanjenja. Naravno, ima i obrnutih primera...

    Autoputevi su, uopšteno, najbezbedniji što se tiče individualnog drumskog saobraćaja jer se relativna razlika u brzinama između vozila obično svodi na do 40km/h, nema ukrštanja saobraćaja, pravila su jasna i čista... tako da ograničenje brzine (na ravnim/blago zakrivljenim deonicama, naravno) ima više psihološku nego bezbednosnu svrhu. I naravno, omogućava državi da puni budžet kaznama i ako bi sav taj nadzor i pažnja mnogo više života spasli na zaista opasnim deonicama.
    (Aleksandar, 7. avgust 2017 12:40)

    # Link komentara

  2. @PizzaMajstor
    „Da hoce da uvedu video nadzor na ceo auto put, da stave macje oci da se ne vozimo nocu kao kroz neku africku pustaru, da crtaju trake flourescentnim nocno vidljivim slojem, da zakrpe rupetine, isprave kolotrage pa da pomognu ljudima.”
    Ovo su tvoje reči kojima si opisao stanje na našem auto-putu. A tražiš da podignu ograničenje brzine?!? Ne daj bože da trunčicu samo poboljšaju onu oranicu koju oni (a i ti), tako prepotentno nazivate auto-put E75... Pa ti bi Majstore onda, ne vozio 130, nego bi nisko leteo...
    Usput, nije da sam se baš nešto naputovao, moram da priznam, ali ni u Italiji ni u Francukoj (a godišnje se, zbog posla, bar pet-šest puta vozikam njihovim džadama) ni na jednom auto-putu, ne videh da je ograničenje 150?!? A u Italiji recimo, em imaju dve trake za vožnju, plus po jednu za zaustavljanje (žuta) i jednu za preticanje(!), em je gornji sloj asfalta takav da propušta kišnicu pravu o drenažu, pa tako i u sred jeseni/zime, voziš po (skoro) suvom asfaltu. Ne videh tamo ni da nešto mnogo automobila, koji god da su, vozi preko ograničenja. O vožnji levom (preticajnom) trakom, da i ne govorim...
    (budući_bivši, 7. avgust 2017 12:20)

    # Link komentara

  3. Slazem se sa svim komentarima vezanim za davanje migavaca pri skretanju i preticanju, jer na zalost velika vecina vozaca to ne radi, po meni iz ciste bahatosti i licne gluposti... Sto se naseg auto-puta i ogranicenja tice, leva traka nije najbrza vec sluzi za preticanje, tako da vozite srednjom trakom, preticite po potrebi i nemojte se opterecivati kojom brzinom voze u preticajnoj traci, ako Vi postujete ogranicenja.
    (Zena za volanom, 7. avgust 2017 11:29)

    # Link komentara

  4. Lično obzirom na auto koji vozim i uslove na putu vozim na tempomat 140 kmh, što je po GPS-u 134 kmh.Nalazim da mi ta brzina najviše odgovara i da me najmanje umara, a u isto vreme mi je i bezbednija od vožnje 120 kmh po autoputu gde stalno moraš da menjaš tempo i kočiš na 80-90 kmh kako bi se sklanjao bržima, a bogme i koncentracija opada.Realno prosek brzine na našim autoputevima je 130 kmh već godinama i ne vidim tu ništa sporno. Problem najviše prave ljudi koji voze preko 160 kmh i oni koji se vuku 100-110 kmh i počinju preticanja ne gledajući u retrovizor. Često ta spora vozila tipa zastava 101 jugo i slični noću imaju i neispravnu svetlosnu signalizaciju pozadi pa predstavljaju najveći rizik na putu.
    (laki78, 7. avgust 2017 11:10)

    # Link komentara

  5. naravno, uz edukaciju vozaca cemu sluzi leva traka.
     (sasa, 7. avgust 2017 08:43)

    # Link komentara

  6. Pazite sad kroz centar Obrenovca dozvoljena brzina kretanja je 50km/h. A recimo ceo put od Obrenovca do Valjeva takodje 50km/h. Inace je put nov i uradjen kao pista. Jel postoji neki strucnjak koji bi mogao ovo da mi objasni.?!
    (Obavestajac.., 7. avgust 2017 08:18)

    # Link komentara

  7. Švedska na E6 u potezu od Hallandsosen do Falkenberga I na E4 od Grene do Linčepinga ima ograničenje od 120km/h.
    Test deonica u zadnjih 8 godina. Za dve godine ćemo imati analizu posle 10 godina na totalni efekat.
     (Swedenonline, 7. avgust 2017 00:09)

    # Link komentara

  8. @manara i ostale koji nisu videli


    Italija 150kmh bas deonica koju najcesce vozim - Autostrada tip A
    Poljska (ko je bio zna o kakvim auto putevima se radi) 140kmh plus 20kmh tolerancija. Vozim tempomatom na 160kmh i nikad me niko nije zaustavio a bio sam preko 10 puta po minimum nedelju dana.
    Bugarska (to valjda vecina zna) 140kmh sa uracunatom tolerancijom od 10kmh u samom radaru.
    (PizzaMajstor, 6. avgust 2017 23:18)

    # Link komentara

  9. @(kole, 6. avgust 2017 11:11)
    Potpuno vas podržavam.Ja sam jedan od onih koji voze brzo samo kad žure,i uvek se sklanjam bržima od sebe jer je to osnovna vozačka kultura.Čak i pre nego što mi trepnu, jer na auto putu jedno oko uvek mora da je na retrovizoru.Vozim skoro dvadeset godina star auto besprekorno održavan najskupljim mogućim delovima na gumama koje su uvek u garanciji.
    (Brat po brzini, 6. avgust 2017 21:52)

    # Link komentara

  10. Neka "struka" kaže da li ima više nesreća na auto putu ili na regionalnim/magistralnim putevima. Tu treba pojačati kontrolu, pošto se tu najviše divlja.
    Kada na putu gde je ograničenje 60 neko vozi 90 to je prekoračenje od 50%!!!
    (Jolpaz, 6. avgust 2017 21:28)

    # Link komentara

  11. vozimo u lijevoj traci jer je desna katastrofa, kamioni su napravili brazde kao da se vozi po makadamu.
    popravite puteve!!!
     (kloniran, 6. avgust 2017 21:07)

    # Link komentara

  12. Kada cete nauciti da vozite na auto-putu? Smetaju vam vozila sa rotacijom, a da li znate da mogu da voze i preko 300km/h i duzni ste da im se sklonite sa puta na vreme. Gledajte u retrovizore kada se prestrojavate. Nemojte da preticete kamione, dok ne propustite vozila koja vas preticu. Ne vozite levom trakom ako je desna slobodna bez obzira da li vozite 180 km/h, jer iza vas mozda ide neko ko je jos brzi. Nije na vama da sprecavate nekog da vozi brzo, vozi desnom trakom i uzivaj.
    (Dejan, 6. avgust 2017 18:56)

    # Link komentara

  13. Veliki problem su ljudi koji ne razumeju šta znači brza, preticajna traka, već konstantno voze u istoj.
     (kile46, 6. avgust 2017 18:17)

    # Link komentara

  14. Ogranicenje brzine u celom svetu.
    [link]#
     (djaca, 6. avgust 2017 18:13)

    # Link komentara

  15. Bolesnici se uznemirili neće moći da jurcaju nego će morati da ispijaju kafe. Onaj ko je stao na pumpu na autoputu znaju koliko su te usluge brze? Tako da će onaj ko vozi 80jm/h na relaciji BG-NI brže stići nego onaj ko ispija kafe.
    Na našim autoputeva sudari su u 95% posto bili zbog neprilagođene brzine i rastojanja. Oni što su bili umorni takođe su jurili kao besni.
    Jedan ovde dade komentar za glupost koja donosi smrt. Kaže taj genije kako možeš da se prestrojiš dok je neko u brzoj traci. Idiot ne zna sa je to preticanja traka sa maksimalnon dozvoljenom brzinom do 120km/. Tako da on nema šta da amblendiuje nekome, a taj neko ga nije ni video ni u retrovizoru.
    Kažu gebijalci imamo sad bolja kola. Kakva glupost i ne znanje. Prvo refleksi su kod čoveka isti kao i pre 100 godina. Što se bezbednosti tiče uglavnom su ti bezbednosni sistemi funkvionslnu do 130jm/h. Dok sigurnost putnika u vozili se pri sudaru se testira na 60km/h.
    Neka mi neko kaže koliko su jugići doprineli saobraćajnim nesrećama sa smrtnim ishodom, jer ih ovde budale za volanom stalno spominju.

    P.S Što se Nemačke tiče autoputevi sa najvećim brojem lančanih sudara. Ne vidim da su ti njihovi brendovi samoinicijativno kočili.
    (150 km/h nije bezbedna brzina, 6. avgust 2017 17:39)

    # Link komentara

  16. U cemu je problem, tranzitna smo zemlja, ako austrija,hrvatska i slovenija imaju ogranicenje 130km/h zasto ne i mi,pustite vi to gledanje kome je 110 ili 120 kao u svici,sa njima ne mozemo da se uporedjujemo. Rupe,bezbednost itd sa 10 vise nece nista vise ugroziti ionako se brze vozilo od 120km/h. Da je bezobrazluk na autoputu to jeste i to ogroman. Zato cim mi blica istanem jos malo u toj traci pa se sklonim poooolako zato sto mi je blicao...
     (ruski veto, 6. avgust 2017 17:22)

    # Link komentara

  17. 1. Preticanje. To je sustizanje i zaobilaženje sporijeg vozila. Radi se ubrzanjem. Dakle ne pretriče se sa 100km/h vozilo koje ide 90km/h, već se ubrza. Takozvanih "dvojaca bez kormilara" ima na našim autoputevim koliko hoćete i oni predstavljaju problem mogućeg naletanja.
    2. Ko god je pokušao da vozi 120km/h dobar auto brzo je uočio koliko je to umaranje i veća opasnost nego da se vozi brže...
    3. Uzrok nesreća na autoputevima u najmanjem procentu je velika brzina. Prvenstveno su tu premor vozača, pogrešni postupci na osnovu loše procene a te greške najćešće čine "spori" vozači
    4. Dir policije izjavi u jutarnjem RTSa da će kažnjavanje da se radi slanjem na adresu vlasnika vozila jer nema mogućnosti da se na naplatnoj rampi odmah kazi vozač... Dakle od priče o kažnjavanju stranaca nema ni p... Slaće prijave na niihove adrese? Rekao bih da je u pozadini ove akcije punjenje budžeta od našeih građana da bi se finansirali belosvetki "privrednici"
    (Posmatrač, 6. avgust 2017 17:09)

    # Link komentara

  18. @brdjanin
    "80 % nesreca na putevima srbije su uzrokovane od strane vozaca za volanom neispravnih vozila."

    Odakle vam taj podatak ? Dajte link. Koliko znam uvek su na prvom mestu bili alkohol i brzina, ali mozda se nesto promenilo u poslednje dve nedelje. Ili mislite da, ako neko jurca i sleti sa puta, a jedna sijalica na pr. stop svetla, mu ne radi, da je ta sijalica uzrok ?
    (Nesreca se desava ako vozis mali auto jer te drzava kaznjava ako kupis veliki, 6. avgust 2017 16:35)

    # Link komentara

  19. hoce li neko objasniti kako ja sa tag uredjajem dobijem info koliko sam vozio? i da li ce se kazne slati i u inostranstvo ili ce vaziti samo za domace?
     (milan, 6. avgust 2017 15:57)

    # Link komentara

  20. Vozim 120 desnom trakom, ispred mene nailazim na kamion koji se krece 80 ili 100, bacam pogled u retrovizor, dajem zmigavac da se prestrojim u levu traku za preticanje da preteknem kamion i vratim se u desnu traku da nastavim da vozim, medjutim kako sam izbacio zmigavac u retrovizoru vidim stroboskope kako blicaju i priblizavaju se ogromnom brzinom, ja moram da kocim iza kamiona na 80 i cekam priliku da se opet zaletim i preteknem ga. Dodjem kuci, otvorim novine i vidim kako me taj sto mi je blicao optuzio da narusavam bezbednost saobracaja jer sam se drznuo da uopste pomislim da se prestrojim pri propisanoj brzini njemu koji tuda ide 200 jer eto ima dobar auto i gume pa nikog ne ugrozava.
    (Bane, 06. avgust 2017 12:31)

    Super ti je prica, samo sto si krenuo u preticanje ako vidis da neko vec pretice i to brze od tebe? Zasto dajes zmigavac i kreces pre nego sto proveris situaciju? To sto vozis 120 ti ne grantuje da mozes da predjes u levu traku kad god pozelis. Da se razumemo, i mene nerviraju dil*je sto voze konstantno dobrano iznad ogranicenja u levoj traci pa svaki put kad treba da obidjes kamion ispred moras da cinculiras. Zato vozim oko 140km/h i sve ok, manje vise.
     (rog, 6. avgust 2017 15:53)

    # Link komentara

  21. 80 % nesreca na putevima srbije su uzrokovane od strane vozaca za volanom neispravnih vozila.
     (brdjanin, 6. avgust 2017 15:17)

    # Link komentara

  22. nije jednostavan potez???!!, da umesto 120 napišu 130 u zakonu???!!!
     (Darko, 6. avgust 2017 15:13)

    # Link komentara

  23. Dobar auto i narocito dobre gume su da bi bio bezbedan. U kakvom ti je to auto stanju ako ti moras da se zaleces da bi sa 80 popeo brzinu na 100? A da ne diskutujemo o tome sto po tvojoj prici imas celave gume. Pa ko te pustio na tehnickom. I taj migavac je pitanje dal ti radi pa ti je taj blicao, ili ti je mozda blicao sto ti je par kilometara iza otpalo pola trapa. Ja bih prvo sebi postavio pitanje sa kakvim sam to autom krenuo na auto put jer ni u najgorem ludilu ne bih seo u automobil kome motor ne moze da ubrza i kome su gume toliko celave da vec pocinju da struzu felne po asfaltu. Zakaci ti bolje neku ikonu u auto i pocni da se molis pre nego sto startujes motor jer samo lud covek moze takav auto da vozi ili ga ti prvo slepaj u servis pa ga dovedi u normalno stanje, a ne sto ovde delis mudrost a sam o sebi govoris da si rizican vozac.
     (brdjanin, 6. avgust 2017 15:07)

    # Link komentara

  24. Stani malo. Pa vrlo retki su oni koji voze 120...svi voze bar oko 130 jer ti policija nista nece ako predjes preko 10 procenata...znaci se vec vozi 130. verovatno ja nisam u pravu, ali mislim da bi i 140 na auto putu bilo bezbedno...mozda gresim
     (Sasa, 6. avgust 2017 15:06)

    # Link komentara

  25. Oprez je svakako potreban! Ipak, povećanjem sa 120 na 130 (na pojedinim deonicama) neće se ništa rešiti, jer će i dalje biti podosta onih kojima je i 130 km/h presporo, koji žure i ne haju za sve one koji poštuju zakonska ograničenja brzine. Na primer, neko ko vozi 130 i pokušava blagovremeno da pretekne kamion koji se kreće 80 km/h, biće i dalje ugrožen od strane svih onih bahatih koji voze 150-160, pa i znatno više preticajnom trakom, i tom svojom brzinom ne dozvoljavaju onima koji voze 130 da pređu u preticajnu traku i preteknu, npr. kamion, već ih prisiljavaju da usporavaju sa 130 na 80, i da čekaju da se preticajna traka oslobodi ne samo od svih bahatih, već i od svih onih koji pretiču sa 130-140.

    Što se tie izračunavanja prosečen brzine od naplatne rampe A do naplatne rampe B, preduslov je da su u sistem unete tačne distance u metrima, kao i tačan raspored znakova ograničenja brzine ispod 120 (npr. 100 ili 80). Tek onda se izračunata aktuelna prosečna brzina može uporediti sa maksimalnom dozvoljenom prosečnom brzinom za datu deonicu ili niz deonica. Tako da e to odlagati do 1. septembra, 1. novembra, 1. limburga...

    PS: Predlog: Ugradite kamere na najbrže deonice. Sve koje uhvatite da prekorače za 20%, umesto novčane kazne i poena, pošaljite, po naredbi, u Nemačku na autoban, o svom trošku, nek se provozaju "neograničenom" brzinom i kad se vrate neka pruže dokaz o tome.
    (S. 1982, 6. avgust 2017 15:03)

    # Link komentara

  26. Priblem nisu velike brzine vec i male... dosta udesa se desavalo zbog onih koji sa 50 km/h ulecu u brzu traku i krecu da preticu vozilo koje se krece 40 km/h. Jel postoji i donje ogranicenje za auto put, mislim malo je cudno voziti auto putem ispod 40-50 km /h? A bezbednost pri velikim brzinama zavisi od prvenstveno od kvaliteta vozila i samog vozaca.
     (brdjanin, 6. avgust 2017 14:55)

    # Link komentara

  27. @rexlex
    konacno neko da objasni onako kako jeste. Vecina ovde verovatno ima bc u autu a komentarisu ovde kao da ga nikad nisu videli. Npr koliko god jurcao Ibarskom,prosecna brzina je uvek oko 65kmh. Kad sam isao do Grcke vozio sam negde i 160 i prosek je bio 80. Tako da onaj ko premasi prosek 120 tog stvarno treba ganjati
     (pera, 6. avgust 2017 14:54)

    # Link komentara

  28. Nije komplikovano uvesti merenje "od rampe do rampe" koje ne postoji nigde u Evropi, a jako je komplikovano podići ograničenje na 130 kao što je u 95% Evrope?! Dokle će "stručnjaci" u Srbiji izmišljati rupu u saksiji i sve to opravdavati merama bezbednosti kakve ne postoje nigde?
    (Vojislav, 6. avgust 2017 14:49)

    # Link komentara

  29. Posedujem jedan takav automobil u kome nema razlike išao 120 ili 180 km/h.Kada stanem pešacima na prelazu vidim poglede iznenađenja jer su očigledno navikli na bahatluk vlasnika sličnih vozila.Nikada ne amblendujem sporijem vozilu u traci za preticanje jer i on mora da pretekne nekog sporijeg od sebe.Ono što me izluđuje su ljudi koji se prestrojavaju u najbržu traku bez migavca a takvih je na našim autoputevima minimum 80%.Sve bih vas nekako transportovao u Nemačku da vozite 2 nedelje i da se naučite da vozite.Zašto mislite da je broj nesreća tamo značajno manji nego kod nas iako ima deonica na kojima se vozi preko 250 km/h bez problema?Pa prvo,velika većina tamošnjih vozača zna da vozi,drugo znaju da koriste proklete migavce.Poruka za vlast,pustite ograničenja brzine udarajte po ušima za migavce,u roku od 2 nedelje pun budžet kao oko.Ne bih imao ni najmanju zamerku za ovo,krajnje diskutabilno,ograničenje na auto putu samo da se lupaju kazne za migavce i to neke veoma surove.
     (Bu!, 6. avgust 2017 14:41)

    # Link komentara

  30. Ajde realno, koliko brže bi želeli (za sve plusiće) da stižeš i šta mislite kolika bi brzina trebala da bude da biste to vreme ostvarili?

    Kad se preračuna, skapira se, valjda, koliko je jurnjava besmislena.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Marx, 6. avgust 2017 10:52)


    Pa realno mislim da bez poboljšanja od 20-30 procenata promena maksimalne brzine ne samo da je nepotrebna nego je i motivisana nekim sasvim drugim razlozima u odnosu na one koji nam se predstavljaju.Ja lično mislim da je ovo urađeno kako bi se skrenula pažnja sa nekih drugih problema vezanih za saobraćaj....
    (Legend, 6. avgust 2017 14:38)

    # Link komentara

  31. Mene zanima ko ce da ispise sve te kazne?Ako od 1000 vozaca kojima je prosecna brzina 125km/ bude kaznjeno samo 300 zbog sporosti sistema,a svima je registrovan prekrsaj,onda je to jedan vid diskriminacije.Bolje se vi odlucite da kaznjavate samo one ciji je prosek preko 130km/h i bicete posteniji.Ovako ce vam se provuci neko ko je vozio 140 a biti kaznjen neko sa 121 samo zato sto ne mozete to da sprovedete.
     (Andreja, 6. avgust 2017 14:36)

    # Link komentara

  32. Policija pri kontroli radarom i/ili presretačem ne zaustavlja vozila koja se kreću brzinom do 140km/h.
    To je sasvim dovoljno. Ako se maksimalna brzina na autoputu poveća na 130km/h a policija toleriše 150km/h onda je to san svakog vozača.
    Što se tiče prosečne brzine između dve naplatne rampe, videćete da i ako vozite konstantno 120km/h nećete dostići istu prosečnu. Zašto? Jer niste u naplatnu rampu uleteli sa 120km/h niti istom brzinom ulećete u sledeću naplatnu rampu, naproriv, polako ubrzavate i na kraju usporavate. Šta raditi?
    Vozite 140km/h, policija vas neće zaustavljati, kada putni računar pokaže da ste dostigli 120km/h proseče brzine, samo je održavajte do naplatne rampe pa onda sve iz početka.
     (RexLex, 6. avgust 2017 14:30)

    # Link komentara

  33. Vozim auto od 2000 kubika i sa 170ks, cesto sam na relaciji Su-Bg, mislim da brzinom kretanja od 160-170 na sat na autoputu ne ugrozavam ni sebe ni ostale, definitivno sam koncetrisaniji na voznju pri toj brzini nego sada kada auto drzim na tempomatu na 118km/h.
    (sinisa, 06. avgust 2017 11:38)
    Problem i jeste u tome sto ti mislis da ne ugrozavas nokog pri brzini od 170km/h.I oni sto su zavrsili u kanalu,bankini,banderi,prikolici nekog kamiona su isto tako bili samouvereni i mislili da nikog ne ugrozavaju.Pamet u glavu.Mozes ti da budes koncentrisan do mile volje ako ti neko iz desne trake uleti sa 120km/h ili manje preticuci neki kamion.Dok se ti spustis na tu brzinu vec si se zalepio na njega.Nisi sam na putu covece.Mozes ti da mislis i ispravno ali i onaj koji pretice kamion sa 110km/h isto misli da misli ispravno i bas ga briga za tebe.Razumes li prijatelju bar malo.
     (Andreja, 6. avgust 2017 14:29)

    # Link komentara

  34. ka je trebalo da se promeni sa 60 na 50 onda nije bilo puno problema, ni zakonskih ni tehničkih, a sada kada će manje kazni da se piše onda je sve problem
     (komentator, 6. avgust 2017 14:14)

    # Link komentara

  35. Da nije to slucajno onaj genijalni profesor sa Saobravajnog koji nam je pokusavao onomad objsniti zbog ceka je neophodno ogranicenje od 50km/h na putu Zemun-Borca. Ili to bese ovaj genijalac i veliki strucnjak za bezbednost saobracaja?
    Kako god bilo. Onima koji su na deonici Zemun-Borca gde postoji 6 traka stavili ogranicenje 50km/h teba momentalni podeliti otkaze, oduzeti dozvole za rad i zabraniti im cak i bilo kakvo ucesvovanje u saobracaju, osim pesacenja.
    Ali pre toga bi ih terao godinu dana svakog dana, jednom ujutru, jednom uvece da voze tu deonicu i da voze do 50km/h. Mada mislim da bi i to sve bila previse blaga kazna za onaj zlocin koji su tamo napravili ovi vrsni "strucnjaci".
    (Zzz, 6. avgust 2017 14:14)

    # Link komentara

  36. Ovo nema veze sa bezbednoscu nego sa popunjavanjem budzeta. Vise kazni vise novca u budzetu.
     (sever backe, 6. avgust 2017 14:03)

    # Link komentara

  37. Voiziću ja i dalje lagano 60-70 našim magistralama.Srbija je,hvala Bogu,lepa zemlja,ima šta da se vidi,vozim lagano,razgledam prirodu,sednem u kafanu,pojedem,popijem.Zar nije to lepše od sumanute jurnjave auto-putevima?
     (ne žurim nigde,iuvek krećem ranije, 6. avgust 2017 13:54)

    # Link komentara

  38. @ samo da kazem...

    Pa i sa tagom stojiš u redu. Možda ređe ali se dešava što je stvarno neverovatno. Izabereš autoput da brže i lakše stigneš do određenog mesta, platiš, a ipak se često voziš duže nego običnim putem. Platiš tag 2000 din kako ne bi stajao u redu na naplatnoj rampi, i opet često stojiš u redu. Inače tag u manjim mestima ne možeš da kupiš, na delu autoputa od Vrbasa do Novog Sada nema jedne Nisove pumpe, a u NS, izgleda, samo na jednom mestu. Mislim da ću da sačuvam i živce i novac ređim izlaskom na autoput.

    I još jedno, kako će da izračunaju srednju brzinu nekom ko stoji na naplatnoj rampi ceo sat?
    (Aleksandar, 6. avgust 2017 13:24)

    # Link komentara

  39. Eres..."u Hrvatskoj je auto put do Zagreba ISTI kao nas a u Madjarskoj MALO bolji"?!?!Ti izgleda van Srbije nisi isao nigde.Hrvatski auto put je spejs satl naspram nase oranice koju zovemo auto put a Madjarski ni ne znamo sta je jer je nesto bolje i od Hrvatskog spejs satla.
     (coki, 6. avgust 2017 13:02)

    # Link komentara

  40. Nikada se to nece desiti.Obećavali su ove godine i smanjenje registracije za vozila preko 2000 kubika pa nista od toga!
    (Nenad, 6. avgust 2017 12:32)

    # Link komentara

  41. @CEO
    @kole

    Prvo, brza traka na nasem autoputu ne postoji. Postoje dve trake i zaustavna, zaustavna zna se cemu sluzi, od ove dve desnom trakom se vozi a leva je iskljucivo za preticanje. Znaci leva traka nije brza traka i njom ne bi smelo po zakonu konstantno da se vozi.
    Dalje, ko se ovoga pridrzava zapada u veliku opasnost od vas koji sibate konstantno levom trakom velikim brzinama jer recimo evo ja. Vozim 120 desnom trakom, ispred mene nailazim na kamion koji se krece 80 ili 100, bacam pogled u retrovizor, dajem zmigavac da se prestrojim u levu traku za preticanje da preteknem kamion i vratim se u desnu traku da nastavim da vozim, medjutim kako sam izbacio zmigavac u retrovizoru vidim stroboskope kako blicaju i priblizavaju se ogromnom brzinom, ja moram da kocim iza kamiona na 80 i cekam priliku da se opet zaletim i preteknem ga. Dodjem kuci, otvorim novine i vidim kako me taj sto mi je blicao optuzio da narusavam bezbednost saobracaja jer sam se drznuo da uopste pomislim da se prestrojim pri propisanoj brzini njemu koji tuda ide 200 jer eto ima dobar auto i gume pa nikog ne ugrozava.
     (Bane, 6. avgust 2017 12:31)

    # Link komentara

  42. Čemu tih 7 minuta? A povećanje rizika 15 % ? Ja bih je smanjio na 110 ili 100 km/h.
    (Jovan M., 06. avgust 2017 11:40)

    To je i suština našeg problema ... ceo svet gleda kako da se ubrza, a mi samo kako da usporimo. I večito lečimo posledice a nikad sistemska rešenja kojima se poboljšavaju uslovi života.
    Treba učiti decu u auto školama da se ne blica kad je neko ispred tebe nego daš levi žmigavac da mu pokažeš da ti je namre da ga pretekneš. Isto tako treba da se uče da se ne prelazi u levu traku kada neko ide njom bez obzira da li taj vozi po zakonu ili ne.
    Uostalom dokazano je da su putevi bez ograničenja u nemačkoj bezbedniji (i nije tačno da su baš svi bolji od naših puteva) ali države neče da se odreknu ekstra prihoda od naplate kazni.
     (ticco, 6. avgust 2017 12:27)

    # Link komentara

  43. Gdin Okanovic bi isto tako trebao da zna da je ogranicenje na autoputu i pre 30 godina bilo 120km kada su zastava 101 i zastava 750 cinili 90 posto voznog parka u Srbiji, a mogli su da razviju tu brzinu samo nizbrdo. I po njemu su oni bili bezedni da voze 120, a moderna vozila koja imaju raznorazne sisteme bezbednosti i neuporedivo kostrukcijski bolji za njega su pod znakom pitanja. Ma dajte Okanovicu hocete reci da vi nikad nista presli 120 na autoputu
    (dzosua, 6. avgust 2017 12:26)

    # Link komentara

  44. (@ Prošli petak sam na naplatnoj rampi čekao 55 minuta i nakon toga platio za ,,uslugu".). Kupi TAG, pa nećeš čekati ni sekund. Naplatne rampe prelazim u trećoj brzini. Košta koliko i jedna putarina. Ako kažete da je skupu, a gubite 55 min na rampi, zašto uopšte idete autoputem, a ne lokalnim. Stići ćete za isto vreme kao autoputem, a nećete platiti ništa...
    (samo da kazem..., 6. avgust 2017 12:14)

    # Link komentara

  45. @alex

    upravo to,vecina ipak vise koristi magistralne puteve a ogranicenja tipa 50 ili 60kmh samo usporavaju saobracaj i dizu tenziju kod vozaca zbog cega se i desavaju sudari. Naravno, da se ja pitam kaznjavao bih vise one sto usporavaju saobracaj a ne one sto voze 90 umesto 80. Ako ne znas da vozis ili ti je auto raspad,nemoj ugrozavati ostale
     (mile, 6. avgust 2017 12:13)

    # Link komentara

  46. Odgovorno tvrdim da su najbahatiji vozaci sluzbenih vozila.Bas nedavno,vozim 160km/h (nije po zakonu ali iskren ssm),obilazi me Skoda Superb,koja prolazi pored mene kao metak.Minimum 180/190 km/h,stajem na Zmajevu pumpu (NIS-ova u Bg-u),auto ima nalepnicu Vlada Republike Srbije.Kroz Austriju,Nemacku i Madjarsku,skoro da nikada nisam video drzavni auto sa blinkerima,ali zato od Horhosa do Bg-a se desava u oba pravca da se vide i po 4-5 takvih Audija,BMW-a,Skoda...a o brzini da ne govorimo.Dakle,opet ce sve biti po narodu,a ovi sto su najbahatiji,takvi ce biti i dalje.Nista to nije za dobrobit onoga za koga bi trebalo,za narod.
     (Nemanja, 6. avgust 2017 12:12)

    # Link komentara

  47. (@ Pre svega ko garantuje i čime, da su satovi na ulaznoj i izlaznoj rampi sinhronizovani). Da ste ikad uključili sinhronizaciju sata računara preko internet time servera, ne biste poslali ovaj komentar. Singronizacija je u sekundu, što je u ovim primenama sasvim dovoljno...
    (samo da kazem..., 6. avgust 2017 12:08)

    # Link komentara

  48. Kad udjes iz Hrvatske u Srbiju jedva moze 80 da se vozi koliko je dobar put,a 130 je misaona imenica....
     (panke, 6. avgust 2017 12:04)

    # Link komentara

  49. Veoma cesto putujem od Horgosa ka jugu.Deonica Horgos-Novi Sad je u izuzetno losem stanju.Auto se trese na 120 km/h (u pitanju je auto 2015.god,vise klase),a narucito je los deo oko "Rode",kod Novog Sada.
     (Nemanja, 6. avgust 2017 12:04)

    # Link komentara

  50. el, 06. avgust 2017 10:54)
    Slazem se sa vasom opservacijom sta je to nekultura, osim sa kretanjem sa semafora koju ste isharakirali totalno.
    Ne treba biti samoziv i spavati na semaforu jer stojis prvi i prolazis sigurno.Treba imati obzira i za onog petog po redu koji nece proci jer ti spavas.Nasi semafori,a posebno oni za skretanje levo koji imaju posebnu strelicu,drze tri do pet sekundi ili drze duze ali se otvara semafor onima koji idu pravo iz suprotnog smera i nema prolaska.
     (Andreja, 6. avgust 2017 12:01)

    # Link komentara

  51. Kolika je kazna za vozila sa blinkerima koja uvek voze mimo zakona i ko će da kažnjava njihovu bahatost?
     (andra, 6. avgust 2017 12:01)

    # Link komentara

  52. Ogranicenje podici na najmanje 150 km/h, nismo u sedamdesetim godinama
     (kakodane, 6. avgust 2017 11:59)

    # Link komentara

  53. Hoće li biti slikanja kod uvođenja ovih novina?
    (Foto, 6. avgust 2017 11:59)

    # Link komentara

  54. Na nekim deonicama jedva se 80 može voziti kakvi nam krš putevi...
     (volim Zvezdu ali ne i AVea, 6. avgust 2017 11:57)

    # Link komentara

  55. Zakon kaze, ukoliko nema znaka za ogranicenje, primenjuje se opste ogranicenje u zavisnosti od puta na kome se nalazite. Ko uzima pare za te nove znakove? Ako mogu stari od 120 samo da se skinu, a ostali na auto putu koji su 80 i 100 da ostanu
    (lol, 6. avgust 2017 11:54)

    # Link komentara

  56. @CEO
    koliko god i mene nerviralo kad moram da prikočim u zbog nekog ko pretiče sa 90-100km/h on poštuje zakon za razliku od tebe ili mene ili bilo kog ko vozi brzom trakom brže od 120 km/h. I stoga nemaš nikakvo pravo da kritikuješ. To što verovatni imaš dobar auto koji "ne oseća" brzine do, recimo, 150 km/h je super, blago tebi. Ali to ne znači da imaš veća prava od nas sirotana koji vozimo 100 do 120 km/h. Naprotiv, ti kršiš zakon i treba strpljivo da usporiš i sačekaš da vozilo ispred tebe završi preticanje a ne da blicaš kao većina vozača "besnih" automobila. Uzdravlje direktore
     (karudijan, 6. avgust 2017 11:44)

    # Link komentara

  57. Pre svega ko garantuje i čime, da su satovi na ulaznoj i izlaznoj rampi sinhronizovani i da pokazuju isto vreme ?!

    Minut-dva više na prvoj i minut-dva manje na drugoj, pa to sračunajte i eto nama problema ... Svaki advokat će to na sudu da obori !!!

    Ne znam zašto sam vam ovo ispričao, ali svakako ne može da škodi ...
    (Slobodan, 6. avgust 2017 11:44)

    # Link komentara

  58. Čemu tih 7 minuta? A povećanje rizika 15 % ? Ja bih je smanjio na 110 ili 100 km/h.
     (Jovan M., 6. avgust 2017 11:40)

    # Link komentara

  59. Vredno sam radio i kupio auto od 177 konja jer volim bržu vožnju. U naseljenim mestima se krećem čak i sporije od dozvoljene brzine, jer znam koliko je ponašanje pešaka, biciklista i dece neracionalno. Na auto putu vozim brzo, ne zato što žurim, već jednostavno me oduševljava brza vožnja u dobrom i sigurnom autu. Gume su mi uvek dobre sa najvećim brzinskim indeksom. Molim sporaće koji voze iza kamiona 100 na sat, kad pretiču da pogledaju u retrovizor i ako u daljini vide farove koji trepere, da ne započinju preticanje jer se taj auto veoma brzo približava. Pritom, neka malo požure jer im se neće desiti ništa loše ako na kratko podignu brzinu na 150 dok ne preteknu sporo vozilo.
    (kole, 6. avgust 2017 11:11)

    Zbog takvih kao što si ti su i uvedene ove novine. Država treba da ih sprovodi i da bude rigorozna, bez pardona!
    (Đole, 6. avgust 2017 11:39)

    # Link komentara

  60. Vozim auto od 2000 kubika i sa 170ks, cesto sam na relaciji Su-Bg, mislim da brzinom kretanja od 160-170 na sat na autoputu ne ugrozavam ni sebe ni ostale, definitivno sam koncetrisaniji na voznju pri toj brzini nego sada kada auto drzim na tempomatu na 118km/h.
     (sinisa, 6. avgust 2017 11:38)

    # Link komentara

  61. sluzbena vozila vlade bahate se u gradu a na atoputu se krecu nikad ispod 160km na sat . i za njih kazne da vaze!!!
     (dule, 6. avgust 2017 11:35)

    # Link komentara

  62. I sada oni bahati i oni koji imaju para i dobre automobile voze po 160 km na sat tako da ....
    (Mirko Crnjanin, 6. avgust 2017 11:33)

    # Link komentara

  63. ljudi samo pazljivo....i 100 je mnogo na nasim putevima.....na 120 ljudi idu 130, a kad bude 130 vozice 140...e to je samoubistvo...
    (borivoje surdilovic, 06. avgust 2017 10:59)... na zalost ima vozaca i vozila koja su nebezbedni i na 80km/h ali to nema veze sa krajnjom dozvoljenom brzinom. A sto se tice stanja auto-puta, hajde da ne preterujemo u negativnim procenama, sasvim je solidan! Mana je sto nema dovoljno auto-puteva kroz nasu zemlju.
    (Metropola, 6. avgust 2017 11:33)

    # Link komentara

  64. (194cm/95kg, 06. avgust 2017 10:54)
    Ne postoji alternativni pravac kroz Rumuniju, barem ne sto se tice autoputa. Da bi isli kroz Bugarsku i Rumuniju trebalo bi im bar 7 sati vise jer nema autoputa koji ide ka Madjarskoj. Imate ljudi karte, pa pogledajte. Srbija to zna i zato na sve nacine zeli da ih udara po dzepu.
     (Марко, 6. avgust 2017 11:23)

    # Link komentara

  65. Brzina treba da bude minimum 150 kmh, zivimo u 2017 godini a ne 1970, ne treba porediti svedsku i veliku britaniju nego ajde da budemo kao nemci da napravimo auto puteve i sklonimo ogranicenja brzine jer ipak su nemci najpametniji a to dokazuje i kakva kola prave a i stanje u saobracaju... a kod nas dosta deonica na auto putu bez problema moze da se vozi i preko 160 kmh...
    (999999, 6. avgust 2017 11:22)

    # Link komentara

  66. Nema teorije da strancima naplaćuju kaznu za prosečnu brzinu, to će biti samo za nas
    Koliko je npr potrebno policije postaviti a Bubanj potoku 1.8. da bi svim turcima koji prodju sa prosečnih 150-160kmh naplatili kazne?
    Kazne će slati na kućnu adresu, dakle nema pojma da ih pošalju i nekom strancu. Nego samo daj da oderemo ove naše golje koje autoput vide jednom godišnje kad povedu decu na odmor, eventualno onih par koji odu do Bijeljine da uštede nešto u kupovini i na pumpi
    (Mile, 6. avgust 2017 11:19)

    # Link komentara

  67. na mestima gdje je moguce ogranicite na 140km/h, 99% vozaca nece prekoraciti brzinu.
     (da da, 6. avgust 2017 11:18)

    # Link komentara

  68. U petak oko 12h sam stigao na granični prelaz Horgos 2 na putu za Madjarsku . Ispred mene je bilo 14 vozila . Granicu sam prešao oko 14 h . Ne znam dali je rec ,ponižavajuće , dovoljna da opise rad granične službe !
    (Joca, 6. avgust 2017 11:17)

    # Link komentara

  69. Prošli petak sam na naplatnoj rampi čekao 55 minuta i nakon toga platio za ,,uslugu". Nisam dobio prosečnu brzinu ali se pitam kako će da reše najpre svoje nedostatke u radu jer sam posle tog zatočeništva na 40 stepeni imao osećaj da su mi dužni.
    U svakom slučaju, ređe ću koristiti autoput.
    (Aleksandar, 6. avgust 2017 11:16)

    # Link komentara

  70. pa trenutno na autoputu 80% vozača vozi 130-140, neki čak i više što treba kaznjavati, ostalih 20% su kamioni i poluraspadi koji ne mogu 100 da predju, tako da je 'analiza' suvišna i samo je novo trošenje para. sa novim automobilima koji su i najviše zastupljeni 140 je ništa, i kada nema stranaca tokom leta koji divljaju, nesreće zbog brzine su beznacajne... bolje renovirani regionalne puteve i tamo povećati bezbednost pošto su to crne rupe. ovo na auto putu, pošto strancima verovatno niko ne sme ništa, za cilj ima punjenje budžeta od strane građana koji sebi mogu da priušte vožnju...
     (smesko, 6. avgust 2017 11:15)

    # Link komentara

  71. Grcka, ogranicenje 110,120,130...putevi dobri, zakon se postuje. Ako te uhvate, platis kaznu. Francuska, rastojanje se kaznjava, izadje ti tablica na semagoru i upozorava te. Ako se ne udaljis, eto ti kazne na adresu. Ako je ne platis za sedam dana, duplira se... I tako do zaplene stvari, proverite slobodno. Svaka drzava ima svoje zakone, nije na odmet postovati ih zbog sebe i zbog saputnika (dece prvenstveno) a posle i zbog finansinskin penala. To je najmanji problem, pare ce doci ponovo. Cuvajte glave ljudi! Pozdrav svima, srecan put.
    (Mambo, 6. avgust 2017 11:15)

    # Link komentara

  72. na nasim autoputevimA? mi imamo samo jedan autoput o cemu se ovde radi?
     (Tor, 6. avgust 2017 11:12)

    # Link komentara

  73. Vredno sam radio i kupio auto od 177 konja jer volim bržu vožnju. U naseljenim mestima se krećem čak i sporije od dozvoljene brzine, jer znam koliko je ponašanje pešaka, biciklista i dece neracionalno. Na auto putu vozim brzo, ne zato što žurim, već jednostavno me oduševljava brza vožnja u dobrom i sigurnom autu. Gume su mi uvek dobre sa najvećim brzinskim indeksom. Molim sporaće koji voze iza kamiona 100 na sat, kad pretiču da pogledaju u retrovizor i ako u daljini vide farove koji trepere, da ne započinju preticanje jer se taj auto veoma brzo približava. Pritom, neka malo požure jer im se neće desiti ništa loše ako na kratko podignu brzinu na 150 dok ne preteknu sporo vozilo.
    (kole, 6. avgust 2017 11:11)

    # Link komentara

  74. sa 120 na 130 treba zakon a za naplatu srednje brzine ne treba?
    (ledenjak, 6. avgust 2017 09:59)

    Zakon o srednjoj brzini postoji jos od 2009. (clan 42, ako se ne varam).
    Lupetate bez veze, kakav ste narod takva vam je i drzava.
    (Svasta, 6. avgust 2017 11:10)

    # Link komentara

  75. Vec imate radare i presretace, pa nam jos uvodite i srednju brzinu. U redu, to je (kazu) zbog nase bezbednosti. Ali, budem li naleteo na jednu malo vecu udarnu rupu na autoputu, ili bude li mi istrcao (ponovo) neki pas lutalica pod auto na autoputu, ili budu li pooootpuno nepropisno i nebezbedno oznaceno radovi na putu (pogledajte malo kako se to radi u kulturnim zemljama)....ocekujem da ministar i direktor policije automatski podnesu ostavke. Odgovornost ali za sve, i za vzace, i za putare i za policiju.
    (Srrrrrrrrrdjan, 6. avgust 2017 11:04)

    # Link komentara

  76. Apelujem na policiju da pocne da radi svoj posao i da naplacuje kazne za sve prekrsaje. To je njihov posao i treba da ga rade. Neka pune svoj budzet i neka ga koriste za poboljsanje puteva, njihovu edukaciju ali i za odmor, zašto da ne. Ni jedan vozac koji ne postuje saobracajne zakone ne treba biti pošteđen. Sankcionisati korumpirane policajce i vratiti ugled policiji i drzavi. Ja sam za to. A narod da prestane da kuka i neka pocne da se edukuje...
    (MTv, 6. avgust 2017 11:04)

    # Link komentara

  77. U kakvom nam je stanju 80% "auto-puteva" i 70 km\h je mnogo.
     (BgHQ, 6. avgust 2017 11:01)

    # Link komentara

  78. @PizzaMajstor
    Posto i ja dosta putujem neobicno me zanima gde je to maksimalna dozvoljena brzina 150kmh jer moram da priznam da ovaj znak jos nigde ne videh?
    (manara, 6. avgust 2017 11:00)

    # Link komentara

  79. ljudi samo pazljivo....i 100 je mnogo na nasim putevima.....na 120 ljudi idu 130, a kad bude 130 vozice 140...e to je samoubistvo...
     (borivoje surdilovic, 6. avgust 2017 10:59)

    # Link komentara

  80. meni ovo vise lici na to da je drzava shvatila kako da na vrlo jednostavan nacin uzme pare od vozaca a prvenstveno stranih.
    Razmislite dobro pre nego sto to uradite jer vecina tih stranaca su Turci koji imaju alternativni pravac kroz Rumuniju i bez zadrzavanja na granici!
     (194cm/95kg, 6. avgust 2017 10:54)

    # Link komentara

  81. @CEO
    Nekultura je, druskane, kada se nekom nabijes u gepek dok obilazi postujuci ogranicenja pa mu onda blicas da mora da se pomeri kako ne bi dobio epilepticni napad. Nekultura je kada obilazis koristeci sve trake jer, zaboga, ti zuris a ovaj ispred sad nasao da vozi 100. Nekultura je, takodje, kada sednes na sirenu cim se zuto upali pa je ne pustas do sledeceg semafora da dobro zapamti ovaj sto ti je ukrao 3 sekunde kakvu je gresku napravio i da ne ponovi slucajno na sledecem. Nekultura je kada neces da pustis auto ispred tebe da se prestroji, kada vozis 80 kroz naseljeno mesto, kada obilazis auto koji je pre tebe krenuo u obilazenje jer ko ce da ceka sad i njega. I naravno, nekultura je kada vredjads ljude koji postuju ogranicenja ili samo zele da voze opreznije jer im je porodica u autu a takvih siledzija su naucili da se klone jer znaju da su upravo oni najveci uzrok saobracajnih nesreca.
     (el, 6. avgust 2017 10:54)

    # Link komentara

  82. A sta da radimo mi sa 6-tom brzinom? U nju ne mozes da udjes ako ne vozis preko 130.
     (Blue, 6. avgust 2017 10:52)

    # Link komentara

  83. wow,stizaću iz NS do BG za 42 min umesto za 40 kao do sada,neizmerno smo vam zahvalni,...
    (Legend, 06. avgust 2017 09:53)

    Ajde realno, koliko brže bi želeli (za sve plusiće) da stižeš i šta mislite kolika bi brzina trebala da bude da biste to vreme ostvarili?

    Kad se preračuna, skapira se, valjda, koliko je jurnjava besmislena.
     (Marx, 6. avgust 2017 10:52)

    # Link komentara

  84. Brzinu ćete meriti zbog naše bezbednosti? Čovek je juče umro na granici zbog ogromne kolone pri 40C, da li ćete sprečiti formiranje takvih kolona zbog naše bezbednosti?
    Ja sam siguran da nećete jer nema šta da se naplaćuje!
     (Milan, 6. avgust 2017 10:50)

    # Link komentara

  85. Zivo me zanima kako su resili situaciju sa merenjem srednje brzine u situacijama kada se menja letnje u zimsko racunanje vremena...
    (Veljko, 6. avgust 2017 10:45)

    # Link komentara

  86. Ovo kaznjavanje za prosecnu brzinu je glupost. U Evropi postoje ovakve kontrole na odredjenim sekcijama autoputa (u trajanju od nekoliko kilometara) a ne izmedju naplatnih rampi. Potencijalno povecanje brzine na 130 km/h mi ne znaci to to cu dobiti na vremenu 3 minuta, vec sto da ne bih bio kaznjen moram voziti ispod 120 km, a u danasnjim kolima 110 km je kao i da se ne krecete. Smara prilikom voznje.
    (Goran, 6. avgust 2017 10:38)

    # Link komentara

  87. U Makedoniji na nekim delovima puta ograničenje je 130 km....
     (Generacija 5, 6. avgust 2017 10:25)

    # Link komentara

  88. U svim zemljama sveta u kojima sam bio brzina na auto putevima je jedinstvena i krece se izmedju 130-150kmh (ili nema ogranicenja) a ogranicenje se jedino smanjuje na deonicama za gde to postoji potreba (radovi, duboki kolotrazi, neravnine, tuneli...).
    Jedino kod nas ce da stave ogranicenje 120 a na pojedinim deonicama,pazi momenat, podizu na 130.
    Pa ajde strucnjaci Mihajlovic-Okanovic, prosto pitanje: koliko ce biti ogranicenje na nasem auto putu? Vi sa saobracajem imate veze kao Toma sa fakultetom.
    Da hoce da uvedu video nadzor na ceo auto put, da stave macje oci da se ne vozimo nocu kao kroz neku africku pustaru, da crtaju trake flourescentnim nocno vidljivim slojem, da zakrpe rupetine, isprave kolotrage pa da pomognu ljudima.
    (PizzaMajstor, 6. avgust 2017 10:24)

    # Link komentara

  89. Super,još samo kad bi povećali brzinu prema i na pupinovom mostu makar na 55kmh,mnogo se smorim na putu sa tri trake a ogranicenje 50!
    Lepo 55 pa vetar u kosi i šibaj!!!
    (Todor, 6. avgust 2017 10:23)

    # Link komentara

  90. Auto put Bg-Zg je katastrofa i nije za 130 km/h, mada neki voze i mnogo, mnogo brze. Treba uvesti obavezu ugradnje tahografa u automobile i tada bi se znalo koliko je vozeno, u kom vremenu ....Sto storoze kazne da bi se smanjila ludost i pogibija na purevima. Ovo je ok mera i ne treba da zabrinjava didciplinovane vozace.
     (SremacSm, 6. avgust 2017 10:22)

    # Link komentara

  91. Maksimalna brzina od 120km je uvedena u vreme kad je 70% vozaca u Srbjiji vozilo 101, jugica ili ficu a 30% volovsku zapregu. Nekulturu nece nadomestiti retro zakoni o saobracaju. Po meni, na autoputu su opasniji oni koji voze 80km/h i krenu u preticanje sa 90km/h i to u vecini slucajeva ne vodeci racuna i negledajuci u retrovizor da li je neko u brzoj traci i jos gore, racunajuci da ce onaj u brzoj traci da prikoci jer oni obilaze. To je najveci problem na autoputu i zbog njih se desavaju nesrece. Novi automobili su dizajnirani za bezbednu voznju 130-160 km/h a nekultura u saobracaju kao gore pomenuto ili bahato ne davanje zmigavca su problem. Obratite paznju i videcete da sam u pravu. Isto vazi i za gradsku voznju i guzve u gradu. Tu je jos i sporo kretanje na semaforima.
    (CEO, 6. avgust 2017 10:20)

    # Link komentara

  92. Bravo!
    Jučerašnja vest je bila da se kažnjava za 121 km/h
    Današnja vest je da će biti ograničenje na 130 km/h
    Sutrašnja i trenutna vest je da se vozi ludački po auto-putevima!!!
     (nishwille18, 6. avgust 2017 10:18)

    # Link komentara

  93. "koja je rekla da je njeno ministarstvo već tražilo od MUP-a da izvrši procenu na kojim deonicama može da se poveća brzina"
    Nije MUP institucija koja određuje i procenjuje ograničenje brzine na putevima - bar ne bi trebao da bude. Zna se ko vrši tehničku regulaciju saobraćaja i ko je upravljač državnih puteva (Ministarstvo saobraćaja i Putevi Srbije). Mada, obzirom da smo i dalje policijsko-udbaška država, ne čude ovakve izjave ministarke. Samo u Srbistanu policija i piše i sprovodi zakon. Struka i projektanti su marginalizovani maksimalno.
     (Paor inženjer, 6. avgust 2017 10:18)

    # Link komentara

  94. nasi vozaci su toliko bahati,da nismo ni svesni koliko..kad bi policija,koja na zalost ne radi svoj posao,a ona opet olicenje drzave,krenula da sprovodi rigorozno u svim.sferama zivota zakonske propise..masa ljudi bi ostala bez vozacke dozvole trajno.a novcanih kazni bi bilo u milionskom iznosu.
    nedavno kad sam razgovarao sa prijateljem koji radi van zemlje...ima snazan auto od 2500 cm3,na pitanje dali ide na autoputu vecom brzinom i tamo gde je dozvoljeno,rekao je Ne.a na pitanje zasto,kad moze i ima snazan auto.odgobor njegov je bio sledeci..auto nisam kupio da bih jurio 180 kmh,vec da kad sednem u jjega i krenem da daleki put da idem konstantno 120 ,tj zavisno od ogranicenja ,bez da ce mi se auto zamoriti,da tamo gde mi je potrebno brzo i sigurno preticanje da to uradim bez straha..
    komentar dalji nije bio potreban..
     (mozaks, 6. avgust 2017 10:17)

    # Link komentara

  95. Nisu se nasi ljudi disciplinovali nego voze krseve i stede gorivo.
    A besmislica je prvo uvesti kontrolu srednje brzine pa onda podici ogranicenje. Znaci da 1. septembra mogu da budem kaznjen za 121 km/h a 1. oktobra da prodjem nekaznjeno sa sa 130 km/h. Opet je cilj kaznjavanje a ne bezbednost.
     (Bugarski grafolog, 6. avgust 2017 10:10)

    # Link komentara

  96. Kada će biti podignuto ograničenje na običnim putevima sa 80 na 90 km/h kao u većini evropskih zemalja? Ionako se većina pridržava ovog ograničenja samo kada prolazi pored radara.
    (Alex, 6. avgust 2017 10:07)

    # Link komentara

  97. Ni 5% vozača ne vozi ispod 120 km/h. U Hrvatskoj je auto-put do Zagreba isti kao nas a u Madjarskoj malo bolji ali iste širine, pri čemu je barem troduplo opterećeniji pa se i tamo vozi 130.
    (Eres, 6. avgust 2017 10:01)

    # Link komentara

  98. sa 120 na 130 treba zakon a za naplatu srednje brzine ne treba?
     (ledenjak, 6. avgust 2017 09:59)

    # Link komentara

  99. wow,stizaću iz NS do BG za 42 min umesto za 40 kao do sada,neizmerno smo vam zahvalni,tako nam je drago što imamo državu koja brine o svojim građanima,prvo o našoj bezbednosti uvođenjem merenja srednje brzine,a sada još i povećanje max brzine od ČAK 10 kmph na autoputu.....šta još građanin jedne zemlje može poželeti?
    (Legend, 6. avgust 2017 09:53)

    # Link komentara