Nedelja, 23.04.2017.

13:02

Konačno crno na belo - ko ima nelegalan objekat

Baza nelegalno izgrađenih objekata u Srbiji, trebalo bi da bude kompletna u narednih desetak dana.

Izvor: Tanjug

Konaèno crno na belo - ko ima nelegalan objekat IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

22 Komentari

Sortiraj po:

Одговор на питање42FPQ

pre 7 godina

Da li svi ti nelegalci plaćaju porez na imovinu, jer porez ne zavisi od statusa objekta???
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (jednoruki krstivoje, 24. april 2017 10:17) # Link komentara

DA.

makar sta!

pre 7 godina

sta znaci nelegalan, svako ko skupi pare, da sebi izgradi porodicnu kucu, da ima gde da zivi, nista ne bi trebalo da plati drzavi...
(nesa, 23. april 2017 18:52)

Au kakvo razmisljanje!

Znaci oni koji prvo skupe pare za plac sa infrastrukturom i svim dazbinama koje MORAJU DA SE PLATE, je budala, jer drugi rade po principu "gde god nadjes zgodno mesto, tu kucu posadi"???
Ako nemas da platis dazbine, idi u podstanare, nije ovo divlji zapad, a bogami ni komunizam!

Uzgred, gledam divlja naselja, konkretno u Novom Sadu, pa te bespravne kuce imaju najmanje po dva sprata, znaci ima se para, onda da plate jos i debelu kaznu sto su gradili bez dozvole, plus sve dazbine koje su platili posteni ljudi koji grade po zakonu!

banat

pre 7 godina

@nesa - U vašem komentaru je sadržano sve zašto su nam gradovi od Beograda ka jugu musave i nesređene palanke. "Što bi ikog išta pitao". Da ne pominjem što mnogi grade na državnom zemljištu - kao kad bih ja sad podigao kuću na Terazijama, treba mim.. A vidite, u Vojvodini su imali pravila urbanizma još krajem 18. veka.

srrrrrrrrrrdjan

pre 7 godina

Osim povoljne cene i jednostavnosti legalizacije, obecano je da ce sve biti zavrseno u najkracem roku.
Nasa zgrada je u avgustu pocela sa prikupljanjem potrebne dokumentacije (prica je vec sazvakana - investitor koji je napravio zgradu bez papira a potom ispario bez traga i glasa), a za to smo angazovali akreditovanu agenciju. Hteli smo to da uradimo kako treba i da zavrsimo citav posao brzo i profesionalno. Sada je maj mesec, ali bar za sada, nista od legalizacije. Kazu nam jednostavno da jos uvek nismo dosli na red. Verujem da ima mnogo predmeta ali drzava ako zna da ima 1,6 miliona potencijalnih predmeta ...u skladu sa tim, valjda, treba da angazuje dodatnu administraciju. Stalno se zalimo na visak administracije, da nema dovoljno stolica ni prostora za sve zaposlene ...pa, da li je neko uopste u stanju da preraspodeli neradnike iz jednog sektora u drugi sektor gde posla ima preko glave? Jer ako nastavite ovim ritmom, legalizacija se nece zavrsiti ni do 2060. godine.

bbb

pre 7 godina

Zakon po kojem istu cenu legalizacije placate za kucu u Beogradu, Subotici , Surdulici a da istu cenu placa ako u Beogradu imate kucu na Dedinju, Senjaku, Topcideru ili Ovci, Pinosavi, Batajnici.

Zeljko

pre 7 godina

Trebalo vam je vise od godinu dana za to, a za 80% objekata ste vec znali posto su bili u sistemu. Zgrada u kojoj zivim nije legalizovana, i jedino investitor to moze da zavrsi, a njega nije puno briga, a nama ne dozvoljava :) Naravno pravi vec drugu zgradu od tad. I sta sa tim? Kaubojstina. Btw - u pitanju je Novi Sad i zgrada sa 100 stanova.

Panonski mrmot

pre 7 godina

@sava

Kad si imao keša da izgradiš nelegalno, naćiće se i 500e da ozakoniš, veruj mi. Bolje plati nego da te jure izvršitelji.

ИБАРСКА ЗУМЗАРА

pre 7 godina

Господа из општине уручивали решења за рушење , а људи имају укњижене станове или куће......толико о тачности

NoName

pre 7 godina

Jel' ti ljudi dobijaju da se placa potez na godisnjem nivou? Dobijaju. Jel' dobijaju racune za vodu, struju i komunalije? Dobijaju. E pa onda je legalno.

sava

pre 7 godina

A ko ce da mi da 500 evra da ozakonim tako jeftino, kada nemam para ni da prezivim mesec? A ovi sto pricaju da se do sada nije placao porez na nelegalne objekte, neka to okace macku o rep. Svi placaju porez na ove nelegalne objekte, zasto ih samo ne upisu?

Saša

pre 7 godina

Citat:
" U svakom slucaju, u ovom ozakonjenju za relativno male pare (za kucu je potrebno oko 500evra, uracunate takse, geometar, projektant), mozete da ozakonite objekte, i da krenete da placate porez, kao i svi posteni gradjani Srbije."
Pitanje za g-din geometra: Kako on ili uopšte bilo ko može objasniti činjenicu da ja npr.punih 13 godina legalno plaćam sve dažbine i porez na nepokretnost( u ovom slučaju stan, naravno, plaćen je sada već davne 2003.god i porez na taqdašnji promet apsolutnih prava od 5% vred. stana), a da mi nadležne službe još uvek ne umeju da adekvatno/stručno(ne znam zbog čega, neznanja/nezainteersovanosti/lenjosti možda) objasne zašto se stan ne može uknjižiti?
Znači,za objekat nije izdata upotrebna dozvola, postoji građevinska/urbanistička dozvola, postoji detaljno opisan i urađen tehnički prijem objekta, u međuvr.je investitor "ugasio" firmu(poznata stvar, jel), a rešenje o porezu su nadležni organi par dana po potpisu ugovora o kupoprodaji odmah izdali,pri čemu se te i druge obaveze uredno izmiruju.Pošto u pomenutom periodu nisam mogao slobodno da raspolažem svojom nekretninom, i ponavljam SVE svoje obaveze uredno izmirujem, logika je da mi se vrate nazad sredstva, zar ne?

Todor

pre 7 godina

Ovaj popis „nezakonitih objekata“ podseća na popis imovine iz 70-ih godina prošlog veka. Donet Zakon o ispitivanju porekla imovine i krenuli popisivači i crtači da mere, crtaju, slikaju i popisuju imovinu „buržuja“. Papiri završili u korpama za otpad jer se „buržuji“ pozvali na jedan drugi zakon koji kaže da niko nije dužan da dokazuje svoju nevinost nego da oštećeni (država) treba da optuži „buržuja“ i dokaže njegovu krivicu.
Aktuelni Zakon o ozakonjenju plaši ljude da će im srušiti „gnezdo“ u kojem su proveli decenije. Ne treba biti pravnik da bi se shvatilo da je to nemoguće.

geometar

pre 7 godina

@He he he
Takve objekte niko nece rusiti, ali ti objekti ce biti potpuno bezvredni, posto za drzavu nece postojati. Necete moci zvanicno da ih prodate, nasledite, zalozite ih za kredit u bankama, a ukoliko odziv na ozakonjenje bude dobar moze da se desi i da ce eps krenuti da iskljucuje struju i komunalije preostalim nelegalnim objektima.
U svakom slucaju, u ovom ozakonjenju za relativno male pare (za kucu je potrebno oko 500evra, uracunate takse, geometar, projektant), mozete da ozakonite objekte, i da krenete da placate porez, kao i svi posteni gradjani Srbije.

M

pre 7 godina

Sve sto sam radio i gradio,sve sto je moj otac radio i gradio je bilo legalno sa projektom i placenim komunalijama. Nemam problem da se ogromnoj vecini nelegalnih omoguci maltene dzaba legalizacija al hocu onda da se meni vrati razlika u novcu ili refundira na bilo koji nacin. Dokle da gradjani koji postoju nazovi zakone nazovi drzave uvek na kraju ispadnu namagarceni
(Namagarcen, 23. april 2017 16:07)

Tesko sine. Srbije je poznata po tome sto oni koji zaobilaze zakon bolje prolaze od onih koji ga postuju.

Namagarcen

pre 7 godina

Sve sto sam radio i gradio,sve sto je moj otac radio i gradio je bilo legalno sa projektom i placenim komunalijama. Nemam problem da se ogromnoj vecini nelegalnih omoguci maltene dzaba legalizacija al hocu onda da se meni vrati razlika u novcu ili refundira na bilo koji nacin. Dokle da gradjani koji postoju nazovi zakone nazovi drzave uvek na kraju ispadnu namagarceni

He he he

pre 7 godina

Vise od milion nelagalnih objekata. Pa ko to sme da rusi? Taj bi pao sa vlasti za nedelju dana. Nego samo plase pa ko se uplasi taj ce bespotrebno da baca pare. Redom gospodo, redom. Jel od dolaska na vlast Vucic obecava zakon o poreklu imovine? Svake godine iznova. Prvo da oduzmete imovinu onima (opet citiracu premijera) Sto sve zivo rasprodase i pokradose. E kad to zavrsite onda je posteno po narodu da se krene sa pravdom.

He he he

pre 7 godina

Vise od milion nelagalnih objekata. Pa ko to sme da rusi? Taj bi pao sa vlasti za nedelju dana. Nego samo plase pa ko se uplasi taj ce bespotrebno da baca pare. Redom gospodo, redom. Jel od dolaska na vlast Vucic obecava zakon o poreklu imovine? Svake godine iznova. Prvo da oduzmete imovinu onima (opet citiracu premijera) Sto sve zivo rasprodase i pokradose. E kad to zavrsite onda je posteno po narodu da se krene sa pravdom.

M

pre 7 godina

Sve sto sam radio i gradio,sve sto je moj otac radio i gradio je bilo legalno sa projektom i placenim komunalijama. Nemam problem da se ogromnoj vecini nelegalnih omoguci maltene dzaba legalizacija al hocu onda da se meni vrati razlika u novcu ili refundira na bilo koji nacin. Dokle da gradjani koji postoju nazovi zakone nazovi drzave uvek na kraju ispadnu namagarceni
(Namagarcen, 23. april 2017 16:07)

Tesko sine. Srbije je poznata po tome sto oni koji zaobilaze zakon bolje prolaze od onih koji ga postuju.

Namagarcen

pre 7 godina

Sve sto sam radio i gradio,sve sto je moj otac radio i gradio je bilo legalno sa projektom i placenim komunalijama. Nemam problem da se ogromnoj vecini nelegalnih omoguci maltene dzaba legalizacija al hocu onda da se meni vrati razlika u novcu ili refundira na bilo koji nacin. Dokle da gradjani koji postoju nazovi zakone nazovi drzave uvek na kraju ispadnu namagarceni

geometar

pre 7 godina

@He he he
Takve objekte niko nece rusiti, ali ti objekti ce biti potpuno bezvredni, posto za drzavu nece postojati. Necete moci zvanicno da ih prodate, nasledite, zalozite ih za kredit u bankama, a ukoliko odziv na ozakonjenje bude dobar moze da se desi i da ce eps krenuti da iskljucuje struju i komunalije preostalim nelegalnim objektima.
U svakom slucaju, u ovom ozakonjenju za relativno male pare (za kucu je potrebno oko 500evra, uracunate takse, geometar, projektant), mozete da ozakonite objekte, i da krenete da placate porez, kao i svi posteni gradjani Srbije.

NoName

pre 7 godina

Jel' ti ljudi dobijaju da se placa potez na godisnjem nivou? Dobijaju. Jel' dobijaju racune za vodu, struju i komunalije? Dobijaju. E pa onda je legalno.

Saša

pre 7 godina

Citat:
" U svakom slucaju, u ovom ozakonjenju za relativno male pare (za kucu je potrebno oko 500evra, uracunate takse, geometar, projektant), mozete da ozakonite objekte, i da krenete da placate porez, kao i svi posteni gradjani Srbije."
Pitanje za g-din geometra: Kako on ili uopšte bilo ko može objasniti činjenicu da ja npr.punih 13 godina legalno plaćam sve dažbine i porez na nepokretnost( u ovom slučaju stan, naravno, plaćen je sada već davne 2003.god i porez na taqdašnji promet apsolutnih prava od 5% vred. stana), a da mi nadležne službe još uvek ne umeju da adekvatno/stručno(ne znam zbog čega, neznanja/nezainteersovanosti/lenjosti možda) objasne zašto se stan ne može uknjižiti?
Znači,za objekat nije izdata upotrebna dozvola, postoji građevinska/urbanistička dozvola, postoji detaljno opisan i urađen tehnički prijem objekta, u međuvr.je investitor "ugasio" firmu(poznata stvar, jel), a rešenje o porezu su nadležni organi par dana po potpisu ugovora o kupoprodaji odmah izdali,pri čemu se te i druge obaveze uredno izmiruju.Pošto u pomenutom periodu nisam mogao slobodno da raspolažem svojom nekretninom, i ponavljam SVE svoje obaveze uredno izmirujem, logika je da mi se vrate nazad sredstva, zar ne?

ИБАРСКА ЗУМЗАРА

pre 7 godina

Господа из општине уручивали решења за рушење , а људи имају укњижене станове или куће......толико о тачности

sava

pre 7 godina

A ko ce da mi da 500 evra da ozakonim tako jeftino, kada nemam para ni da prezivim mesec? A ovi sto pricaju da se do sada nije placao porez na nelegalne objekte, neka to okace macku o rep. Svi placaju porez na ove nelegalne objekte, zasto ih samo ne upisu?

Zeljko

pre 7 godina

Trebalo vam je vise od godinu dana za to, a za 80% objekata ste vec znali posto su bili u sistemu. Zgrada u kojoj zivim nije legalizovana, i jedino investitor to moze da zavrsi, a njega nije puno briga, a nama ne dozvoljava :) Naravno pravi vec drugu zgradu od tad. I sta sa tim? Kaubojstina. Btw - u pitanju je Novi Sad i zgrada sa 100 stanova.

bbb

pre 7 godina

Zakon po kojem istu cenu legalizacije placate za kucu u Beogradu, Subotici , Surdulici a da istu cenu placa ako u Beogradu imate kucu na Dedinju, Senjaku, Topcideru ili Ovci, Pinosavi, Batajnici.

Todor

pre 7 godina

Ovaj popis „nezakonitih objekata“ podseća na popis imovine iz 70-ih godina prošlog veka. Donet Zakon o ispitivanju porekla imovine i krenuli popisivači i crtači da mere, crtaju, slikaju i popisuju imovinu „buržuja“. Papiri završili u korpama za otpad jer se „buržuji“ pozvali na jedan drugi zakon koji kaže da niko nije dužan da dokazuje svoju nevinost nego da oštećeni (država) treba da optuži „buržuja“ i dokaže njegovu krivicu.
Aktuelni Zakon o ozakonjenju plaši ljude da će im srušiti „gnezdo“ u kojem su proveli decenije. Ne treba biti pravnik da bi se shvatilo da je to nemoguće.

Panonski mrmot

pre 7 godina

@sava

Kad si imao keša da izgradiš nelegalno, naćiće se i 500e da ozakoniš, veruj mi. Bolje plati nego da te jure izvršitelji.

srrrrrrrrrrdjan

pre 7 godina

Osim povoljne cene i jednostavnosti legalizacije, obecano je da ce sve biti zavrseno u najkracem roku.
Nasa zgrada je u avgustu pocela sa prikupljanjem potrebne dokumentacije (prica je vec sazvakana - investitor koji je napravio zgradu bez papira a potom ispario bez traga i glasa), a za to smo angazovali akreditovanu agenciju. Hteli smo to da uradimo kako treba i da zavrsimo citav posao brzo i profesionalno. Sada je maj mesec, ali bar za sada, nista od legalizacije. Kazu nam jednostavno da jos uvek nismo dosli na red. Verujem da ima mnogo predmeta ali drzava ako zna da ima 1,6 miliona potencijalnih predmeta ...u skladu sa tim, valjda, treba da angazuje dodatnu administraciju. Stalno se zalimo na visak administracije, da nema dovoljno stolica ni prostora za sve zaposlene ...pa, da li je neko uopste u stanju da preraspodeli neradnike iz jednog sektora u drugi sektor gde posla ima preko glave? Jer ako nastavite ovim ritmom, legalizacija se nece zavrsiti ni do 2060. godine.

banat

pre 7 godina

@nesa - U vašem komentaru je sadržano sve zašto su nam gradovi od Beograda ka jugu musave i nesređene palanke. "Što bi ikog išta pitao". Da ne pominjem što mnogi grade na državnom zemljištu - kao kad bih ja sad podigao kuću na Terazijama, treba mim.. A vidite, u Vojvodini su imali pravila urbanizma još krajem 18. veka.

makar sta!

pre 7 godina

sta znaci nelegalan, svako ko skupi pare, da sebi izgradi porodicnu kucu, da ima gde da zivi, nista ne bi trebalo da plati drzavi...
(nesa, 23. april 2017 18:52)

Au kakvo razmisljanje!

Znaci oni koji prvo skupe pare za plac sa infrastrukturom i svim dazbinama koje MORAJU DA SE PLATE, je budala, jer drugi rade po principu "gde god nadjes zgodno mesto, tu kucu posadi"???
Ako nemas da platis dazbine, idi u podstanare, nije ovo divlji zapad, a bogami ni komunizam!

Uzgred, gledam divlja naselja, konkretno u Novom Sadu, pa te bespravne kuce imaju najmanje po dva sprata, znaci ima se para, onda da plate jos i debelu kaznu sto su gradili bez dozvole, plus sve dazbine koje su platili posteni ljudi koji grade po zakonu!

Одговор на питање42FPQ

pre 7 godina

Da li svi ti nelegalci plaćaju porez na imovinu, jer porez ne zavisi od statusa objekta???
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (jednoruki krstivoje, 24. april 2017 10:17) # Link komentara

DA.

He he he

pre 7 godina

Vise od milion nelagalnih objekata. Pa ko to sme da rusi? Taj bi pao sa vlasti za nedelju dana. Nego samo plase pa ko se uplasi taj ce bespotrebno da baca pare. Redom gospodo, redom. Jel od dolaska na vlast Vucic obecava zakon o poreklu imovine? Svake godine iznova. Prvo da oduzmete imovinu onima (opet citiracu premijera) Sto sve zivo rasprodase i pokradose. E kad to zavrsite onda je posteno po narodu da se krene sa pravdom.

Namagarcen

pre 7 godina

Sve sto sam radio i gradio,sve sto je moj otac radio i gradio je bilo legalno sa projektom i placenim komunalijama. Nemam problem da se ogromnoj vecini nelegalnih omoguci maltene dzaba legalizacija al hocu onda da se meni vrati razlika u novcu ili refundira na bilo koji nacin. Dokle da gradjani koji postoju nazovi zakone nazovi drzave uvek na kraju ispadnu namagarceni

M

pre 7 godina

Sve sto sam radio i gradio,sve sto je moj otac radio i gradio je bilo legalno sa projektom i placenim komunalijama. Nemam problem da se ogromnoj vecini nelegalnih omoguci maltene dzaba legalizacija al hocu onda da se meni vrati razlika u novcu ili refundira na bilo koji nacin. Dokle da gradjani koji postoju nazovi zakone nazovi drzave uvek na kraju ispadnu namagarceni
(Namagarcen, 23. april 2017 16:07)

Tesko sine. Srbije je poznata po tome sto oni koji zaobilaze zakon bolje prolaze od onih koji ga postuju.

Todor

pre 7 godina

Ovaj popis „nezakonitih objekata“ podseća na popis imovine iz 70-ih godina prošlog veka. Donet Zakon o ispitivanju porekla imovine i krenuli popisivači i crtači da mere, crtaju, slikaju i popisuju imovinu „buržuja“. Papiri završili u korpama za otpad jer se „buržuji“ pozvali na jedan drugi zakon koji kaže da niko nije dužan da dokazuje svoju nevinost nego da oštećeni (država) treba da optuži „buržuja“ i dokaže njegovu krivicu.
Aktuelni Zakon o ozakonjenju plaši ljude da će im srušiti „gnezdo“ u kojem su proveli decenije. Ne treba biti pravnik da bi se shvatilo da je to nemoguće.

geometar

pre 7 godina

@He he he
Takve objekte niko nece rusiti, ali ti objekti ce biti potpuno bezvredni, posto za drzavu nece postojati. Necete moci zvanicno da ih prodate, nasledite, zalozite ih za kredit u bankama, a ukoliko odziv na ozakonjenje bude dobar moze da se desi i da ce eps krenuti da iskljucuje struju i komunalije preostalim nelegalnim objektima.
U svakom slucaju, u ovom ozakonjenju za relativno male pare (za kucu je potrebno oko 500evra, uracunate takse, geometar, projektant), mozete da ozakonite objekte, i da krenete da placate porez, kao i svi posteni gradjani Srbije.

Panonski mrmot

pre 7 godina

@sava

Kad si imao keša da izgradiš nelegalno, naćiće se i 500e da ozakoniš, veruj mi. Bolje plati nego da te jure izvršitelji.

NoName

pre 7 godina

Jel' ti ljudi dobijaju da se placa potez na godisnjem nivou? Dobijaju. Jel' dobijaju racune za vodu, struju i komunalije? Dobijaju. E pa onda je legalno.

sava

pre 7 godina

A ko ce da mi da 500 evra da ozakonim tako jeftino, kada nemam para ni da prezivim mesec? A ovi sto pricaju da se do sada nije placao porez na nelegalne objekte, neka to okace macku o rep. Svi placaju porez na ove nelegalne objekte, zasto ih samo ne upisu?

Saša

pre 7 godina

Citat:
" U svakom slucaju, u ovom ozakonjenju za relativno male pare (za kucu je potrebno oko 500evra, uracunate takse, geometar, projektant), mozete da ozakonite objekte, i da krenete da placate porez, kao i svi posteni gradjani Srbije."
Pitanje za g-din geometra: Kako on ili uopšte bilo ko može objasniti činjenicu da ja npr.punih 13 godina legalno plaćam sve dažbine i porez na nepokretnost( u ovom slučaju stan, naravno, plaćen je sada već davne 2003.god i porez na taqdašnji promet apsolutnih prava od 5% vred. stana), a da mi nadležne službe još uvek ne umeju da adekvatno/stručno(ne znam zbog čega, neznanja/nezainteersovanosti/lenjosti možda) objasne zašto se stan ne može uknjižiti?
Znači,za objekat nije izdata upotrebna dozvola, postoji građevinska/urbanistička dozvola, postoji detaljno opisan i urađen tehnički prijem objekta, u međuvr.je investitor "ugasio" firmu(poznata stvar, jel), a rešenje o porezu su nadležni organi par dana po potpisu ugovora o kupoprodaji odmah izdali,pri čemu se te i druge obaveze uredno izmiruju.Pošto u pomenutom periodu nisam mogao slobodno da raspolažem svojom nekretninom, i ponavljam SVE svoje obaveze uredno izmirujem, logika je da mi se vrate nazad sredstva, zar ne?

ИБАРСКА ЗУМЗАРА

pre 7 godina

Господа из општине уручивали решења за рушење , а људи имају укњижене станове или куће......толико о тачности

banat

pre 7 godina

@nesa - U vašem komentaru je sadržano sve zašto su nam gradovi od Beograda ka jugu musave i nesređene palanke. "Što bi ikog išta pitao". Da ne pominjem što mnogi grade na državnom zemljištu - kao kad bih ja sad podigao kuću na Terazijama, treba mim.. A vidite, u Vojvodini su imali pravila urbanizma još krajem 18. veka.

makar sta!

pre 7 godina

sta znaci nelegalan, svako ko skupi pare, da sebi izgradi porodicnu kucu, da ima gde da zivi, nista ne bi trebalo da plati drzavi...
(nesa, 23. april 2017 18:52)

Au kakvo razmisljanje!

Znaci oni koji prvo skupe pare za plac sa infrastrukturom i svim dazbinama koje MORAJU DA SE PLATE, je budala, jer drugi rade po principu "gde god nadjes zgodno mesto, tu kucu posadi"???
Ako nemas da platis dazbine, idi u podstanare, nije ovo divlji zapad, a bogami ni komunizam!

Uzgred, gledam divlja naselja, konkretno u Novom Sadu, pa te bespravne kuce imaju najmanje po dva sprata, znaci ima se para, onda da plate jos i debelu kaznu sto su gradili bez dozvole, plus sve dazbine koje su platili posteni ljudi koji grade po zakonu!

Zeljko

pre 7 godina

Trebalo vam je vise od godinu dana za to, a za 80% objekata ste vec znali posto su bili u sistemu. Zgrada u kojoj zivim nije legalizovana, i jedino investitor to moze da zavrsi, a njega nije puno briga, a nama ne dozvoljava :) Naravno pravi vec drugu zgradu od tad. I sta sa tim? Kaubojstina. Btw - u pitanju je Novi Sad i zgrada sa 100 stanova.

bbb

pre 7 godina

Zakon po kojem istu cenu legalizacije placate za kucu u Beogradu, Subotici , Surdulici a da istu cenu placa ako u Beogradu imate kucu na Dedinju, Senjaku, Topcideru ili Ovci, Pinosavi, Batajnici.

srrrrrrrrrrdjan

pre 7 godina

Osim povoljne cene i jednostavnosti legalizacije, obecano je da ce sve biti zavrseno u najkracem roku.
Nasa zgrada je u avgustu pocela sa prikupljanjem potrebne dokumentacije (prica je vec sazvakana - investitor koji je napravio zgradu bez papira a potom ispario bez traga i glasa), a za to smo angazovali akreditovanu agenciju. Hteli smo to da uradimo kako treba i da zavrsimo citav posao brzo i profesionalno. Sada je maj mesec, ali bar za sada, nista od legalizacije. Kazu nam jednostavno da jos uvek nismo dosli na red. Verujem da ima mnogo predmeta ali drzava ako zna da ima 1,6 miliona potencijalnih predmeta ...u skladu sa tim, valjda, treba da angazuje dodatnu administraciju. Stalno se zalimo na visak administracije, da nema dovoljno stolica ni prostora za sve zaposlene ...pa, da li je neko uopste u stanju da preraspodeli neradnike iz jednog sektora u drugi sektor gde posla ima preko glave? Jer ako nastavite ovim ritmom, legalizacija se nece zavrsiti ni do 2060. godine.

Одговор на питање42FPQ

pre 7 godina

Da li svi ti nelegalci plaćaju porez na imovinu, jer porez ne zavisi od statusa objekta???
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (jednoruki krstivoje, 24. april 2017 10:17) # Link komentara

DA.