Ponedeljak, 26.09.2016.

10:50

Auto se pokvario - nema pet godina garancije

Kada mame kupce u svoje prodajne salone, auto-kuće se naprosto utrkuju ko će ponuditi bolje uslove za kupovinu: popuste, poklone, sve duže garantne rokove.

Izvor: Veèernje novosti

Auto se pokvario - nema pet godina garancije IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

78 Komentari

Sortiraj po:

vladimirnbgd

pre 7 godina

Imam smarta forfour za 9 godina redovni servisi u ovlascenom mercedes servisu na 15000km zamenjeni metlice brisaca,disk plocice,gume zimsko letnje,sijalice,i sav potrosni materijal koji ide uz servisepresao 97000 km neverovatno kvalitetan auto

alienware

pre 7 godina

Mozda ,samo kazem mozda,Kad se kupuje auto i uz doplatu dobije garancija na 7 godina,da se upla i ne posalje proizvodjacu vec zadrzi i stavi u dzep i zato se ne odobrava popravka .

Stevan

pre 7 godina

Pa ako si neki zaštitnik prava potrošača onda prvo zabrani postojanje sitnih slova. Zašto bih ja morao da nosim lupu kad idem da potpišem ugovor? Želim da sve bude jasno, vidljivo, čitko, nedvosmisleno i precizirano. Pazi ti izgovora molim te "Naš narod ne voli da čita sitna slova". Pa ne volim i neću da čitam sitna slova, jer nije normalno da mi povoljnosti i prednosti svog proizvoda poturaš pod nos toliko da bodu oči a mane kriješ dvosmislenim i jeftinim frazama i sitnim slovima. Ali na ovako uličarski rečnik i jeftine izgovore i opravdanja od tih boraca i zaštitnika raznih prava u Srbiji već smo navikli, jer upravo oni od kojih bi trebalo da nas štite njih finansiraju i zato obični građani nikad neće moći da ostvare nikakvo pravo u ovoj državi. Pa nama je pravo na pristojan život ugroženo već 30 godina, šta dalje ima da se PRIČA i kakva druga prava da očekujemo kad su nam ona osnovna uskraćena?

vlajs

pre 7 godina

kupio sam hyndai i30 2010 u Kraljevu. sve pohvale za ljude tamo u servisu, posteni i ljubazni. imao sam par sitnih intervencija u garanciji i nije bilo nikakvih problema niti pokusaja da se nesto naplati. za hyndai servis na novom bgd sam cuo samo najgore, izgleda da u manjim gradovima.ljudi se vise trude a i valjda znaju da se lose vesti brzo sire i nema toliko ljudi koje mogu za zavrnu na nacine opisane u komentarima a da opet nastave da posluju. za sada sam presao 140.000 km i zaista osim potrosnih stvari nije bilo nikakvih problema. garancija je istekla a ja i dalje odrzavam.auto.kod njih. svaki auto moze pokazati kvar ili neki drugi problem u garanciji ali ipak je odnos u servisu prema tome.i prema kupcu kljucan. nekada moze sve lepp da se.objasni i naplati ili da se podele.troskovi ali ljubazno i uz maximalno uvazavanje. vecina kako se ponasa zasluzuje da se zapale i da vise ne postoje.

Mikiveliki

pre 7 godina

Нема се пара, па се купују половна кола. А ако се некако и приуште нова, онда је доста пута много кимпликованије. Кола су за људе који имају стандард. За оне који иду у овлашћене сервисе, и који, када дође до проблема, не праве драму. Једноставно То тако функционише. Можда имате право на неку услугу, али је велико питање да ли можете да је остварите. Ја лично идем у овлашћени сервис, и када кажу да нешто треба променити, једино што урадим јесте да се информишем шта је То, односно, колико би угрозио себе и породицу, уколико не бих пристао на оправку. Све друго, не пада ми на памет да читам по књигама, позивам се на гаранцију, да се нервирам тиме, и тражим правду. Биће увек онако како они кажу. Што пре ово схватите и прихватите, живећете лакше.

N4

pre 7 godina

Ali najaci su mi ovi likovi koji voze Nemce a tvrde kako je korejska garancija od 7 god. glupost. Imam I30 zadnjeg dana (ZADNJEG DANA) garantnog roka se setim i prijavim da mi se kozna rucica menjaca izlizala. U servisu majstor izadje i kaze mi da su primetna ostecenja i na koznoj oblozi volana i da on preporucuje da zamenim i jedno i drugo. Zakazali mi da za 2 dana dovezem auto u 8h ujutru u 12h sve bilo gotovo. Stavili mi potpuno nov multifunkcionalni volan i rucicu menjaca. Slicna iskustva su mi i sa Dacijom (Sandero). Zadnje god. garancije crkla sirena - ljudi zamenili bez problema.
Ljudi ne kapiraju da ovlasceni servisi imaju samo koristi od garantnih intervencija jer troskove snosi proizvodjac.
Sigurno ima i losih iskustava ali moje misljenje je da na garanciju kukaju samo ovi sto kupuju polovnjake jer na taj nacin zele da opravdaju razlog zasto su dali 10.000 € za auto star od 5 do 10 god.

razuma bez

pre 7 godina

“Naš narod ne voli da čita sitna slova. I zato nastaje najveći broj problema”, kaže Goran Papović, predsednik Nacionalne organizacije za prava potrošača (NOPS).


Ne bih se sa ovim slozio... Nas narod ne voli da cita, nije bitno da li su slova krupna ili sitna, a i ono sto procita, to ne razume...

Primer, 99% ljudi je ubedjeno da "telefon za dinar" otplacuje uz mesecni racun i ne mozes nikako da mu objasnis da mesecno placa potrosen saobracaj, a ne "ratu za telefon za dinar"...

U tome je problem...

Andreja

pre 7 godina

sve i da se uredno ispoštuje 7 god. garancije (na motor, menjač, klimu i td..) zbir plaćenih servisa u ovlašćenom servisu jednak je iznosu novog auta.
(sajmon i telefunken, 26. septembar 2016 12:19)
Kia Sportage 2016 prvih 5 redovnih servisa besplatno.Znaci po tvom ja sam dobio jos jedan auto,zar ne.

Andreja

pre 7 godina

Tojota ima najbolju garanciju, 5 godina od branika do branika, dakle sta god da rikne za 5 tih godina - nema frke. Moje licno iskustvo sa njima je izuzetno pozitivno, sad vozim bmw, ovlasceni servis (u CG) je odlican, nema sto ne mogu nabaviti za 7 dana, ali to prate odgovarajuce cijene tj skupo je u krv. Kod njih je isti sistem garancije ali 4 godine. Korejske garancije od 7 godina su cista prevara jer pokrivaju samo "pogonski sklop i transmisiju" za ostalo vazi samo 2 godine, znam to 100%
(Preferisco dirti adio, 26. septembar 2016 12:35)

Da,da a meni na Ceed-u zamenili komplet zadnje svetlo jer je pustio vodu posle pranja pod pritiskom.To je bilo posle tri god.Da ne pricam da se neko naslonio autom na rub pa je svetlo zato probilo.Pricaj ti to nekom drugom.

Raspamećeni kupac

pre 7 godina

Kupim nov Hyundai Accent 2008 godine sa 5 god garancije.
U garantnom roku mi ne popraviše ni ručnu, ni centralnu bravu, ni amortizer.
Izvlače se na sve načine:"Pa da li si parkirao blizu policije, radio stanice, pošte, pa c.b. ne radi?Kako da ti popravim, kad je auto u četvrtoj godini?"Itd.
Pisao sam direktoru predstavništva u Bgs, on me vrati njegovim menadžerima, koji ne dozvoljavaju popravku.
Pišem direktoru Hyundai-a u Seul, on me vrati direktoru u Bgd, a on opet njegovim menadžerima i opet na početku.
Znači, garancije je nula dana i godina.Poslije toga, vidim daju garanciju na 7 godina.Komotno mogu da daju i na 77 godina, kad ništa ne priznaju.

Bora

pre 7 godina

@Geronimo Honda Srbija je davala 1.000.000 km ili 10 god garancije pod uslovom da ga servisiras u ovlascenom servisu, sto je sasvim logicno. Ko je kupio Civica sa 1.6 d motorom u tom periodu ima tu garanciju u servisnoj knjizici i ta kola vise vrede kad ih prodajes kao polovna

phreak

pre 7 godina

Pitanje za sve: da li garancija na nov auto kupljen u Srbiji važi i u Mađarskoj ili Hrvatskoj? U slučaju neke nevolje, ne bi mi bilo teško da odem i tamo rešim stvar.

Bane

pre 7 godina

Prvo u Srbiji prema zakonu o zastiti potrosaca imate 2 godine opste garancije. Znaci za prve dve godine nije bitno sta pise ni u ugovoru ni u garantnom listu zakonska garancija od 2 godine vazi od branika do branika. Dalje se garancije dele na fabricke i dilerske (to su one cake kada napisu 7 godina krupno a ispod 3+4, odnosno 3 fabricke i 4 dilerske) i ako se odlucujete za taj auto samo zbog te garancije onda treba dooobro citati sta pokriva fabricka a sta dilerska i kako se ostvaruje ili cime se gubi pravo na istu. Isto tako vrlo je vazno da li je salon/servis predstanistvo, zastupnistvo ili diler. Vidim mnogi hvale Toyotu...to je zato sto je Toyota centar kod nas predstavnistvo same fabrike, nekad je bio i Mercedes na nbg pa vise nije. U zavisnosti od toga i njihova odgovornost je veca odnosno diler posalje jednog majstora na obuku, plati licencu i puf ovlasceni je servis a ostalih deset majstora priucenjaci na praksi. Zastupnuci imaju malo vise obaveza ali samo direktno fabricko predstavnistvo barem kod nas u drzavi drzi do neke poslovnosti i kvaliteta.

Pazarac

pre 7 godina

Kupio sam pre 6 godina golf 3 iz 1993 godine. Prodavac je toliko bio siguran da je auto u odlicnom stanju da mi je onako "na rec" obecao da imam garanciju od 5 godina, uslov je samo bio sa mu godisnje slikam i posaljem fiskalni racun od malog i velikog servisa. Evo i posle 6 godina golfu jos nista ne fali.

Zoki

pre 7 godina

Na američkim sudovima se dešavalo da sudija proglasi dugačke ugovore previše komplikovanim i da pravo kupcu koji ih nije pročitao.

Če

pre 7 godina

Sta da kazem sem da su ljudi sami krivi ako ne gledaju sta potpisuju vec samo lupe slova na papir. Ja lepo uzmem sednem i prelistam sve od prve do zadnje strane,

Nije stvar u tome, i ja sam pročitao ugovor pri kupovini novih kola i tu je sve bilo po zakonu i korektno! Problem je u tome što dileri i zvanični serviseri, kasnije kada se desi problem, otvoreno krše zakon o saobraznosti, jer iza njih očigledno, stoje moćni ljudi, kojima ja i moj advokat nemožemo ništa! Srvisnu knjižicu Fiata, sam pročitao jednom udruženju za zaštitu potrošača i oni su mi potvrdili da je u suprotnosti sa zakonom, ali ja nemam ni volje ni para da se sa njima natežem nekoliko godina po sudovima! Mislio sam da je kupovina novih kola prava stvar, možda i jeste, ali ne u Srbiji!

Pavke

pre 7 godina

@
(HanSolo, 26. septembar 2016 15:20)

Čuo sam za botove u političkim komentarima, ali ovo je smešno. Pa, previše je očigledno da je ovo botovski komentar nekog iz KIA ...
Inače, moje iskustvo sa FIAT servisom je odlično, recimo. SVE su mi zamenili, čak i neke plastike u kabini, što, realno, nisu ni morali. Ljudi su malo nerealni po pitanju garancije, i ne čita niko šta garancija sve obuhvata. Ako nešto nisi pročitao do kraja, to te ne oslobađa odgovornosti. To bi bilo kao da voziš 90 km/h u zoni gde je ograničenje 60 km/h i odbrana ti bude da nisi pročitao znak. Jednostavno, pročitajte sve i nećete imati problema...

Geronimo

pre 7 godina

Garanciju od milion km je davala Honda,na svoje nove dizel motore,ali uvijek postoji "ali"ona je bila uslovljena rokom od 4 ili 5 godina (možda i manje)tako da nema teorije,sve da ne izlazite iz auta da napravite te kilometre,takodjer je bio uslov da se ne koristi kao taxi vozilo.Sve u svemu samo dobra reklama.

Rasa

pre 7 godina

Nakon godinu dana mi se na Opelu desi glupi kvar (crkne boca sa tecnoscu za pranje vetrobrana-jednostavno je gubila tecnost u roku od 10tak minuta). Odoh da reklamiram i cim pomenuh rec reklamacija odmah su poceli da vrdaju i da me pitaju da im dokazem da je u garanciji. Tu sam im samo predao auto i saobracajnu dozvolu i racun od kupovine i otisao na kafu. Ispostavilo se da sam ipak imao garanciju. I zamenili su.

Gradjanin

pre 7 godina

Vidite sto on prebacuje odgovornost na nas kupce!

A zasto ga niste pitali kako ti isti sto daju "ili 100.000/150.000" mogu da daju samo godinu dana garancije na multimedijalni sistem?

HanSolo

pre 7 godina

Ja sa Passatom uvek imam problema a auto 1,5 godina star.. Odkazuje električna ručna, otpada farba, i farovi se gase već 3 puta.. I uvek moram da se manje, više razgalamim da mi poprave na garanciju.. Žena vozi Kia Ceed SW.. Sa njim odem kod njih u servis zato što joj ide na živce što nešto bruji kad se sluša radio ali samo na neke frekvense.. U isto vreme im kažem da mi pogledaju prednji trap pošto auto vuče desno.. Na felnama se vidi da mi žena misli da ima neki Suv.. Oni ga besplatno urede.. Našteluju prednji, i promenu celu stranu na vratima.. Nikad više VW za mene.. Užasno izvikana marka.. Videćemo koju marku idući put, ali Kia je definitivno u trci, a i nova Optima Sportvegon je intresantna..

garavi

pre 7 godina

genije -- uz garanciju su što je normalno dobili i osiguranja koja ic ne vrede. niti ... niti osiguranje ne prihvata ništa. alo nov je auto a svi ga oterase sa nekom glupom pričom. o osiguranju je rec naravno nisam stavio. ali škoda mu nije htela ni sarku zameniti a da ne plati a nemoj mi reci da oni ne saradjuju, auto kuće i osiguranja. u sklopu je i garancija i osiguranje, ista kuća sve radi.

EU će da nas izvadi

pre 7 godina

ko mu je kriv što nije pročitao deklaraciju u kojoj lepo piše od čega je kifla napravljena pa bi znao da li sme da je pojede ili ne!
(Boris, 26. septembar 2016 12:48)

U normalnim zemljama ovo čak ne bi bilo ni ubistvo iz nehata već direktno sa predumišljajem, dok u Srbiji...

Baxuz

pre 7 godina

kolege kupile ... prošle godine... kakva garancija. na ništa nemaju garanciju. jednog udario poštar sa onim žutim biciklom ko tenk i izbije mu vrata iz lezista. samo su stavili vrata u presu i vratili ih u normalu ... ali ali ali sve ostalo je morao da plati, bravicu, graničnik vrata, šarke... ej šarke je morao da plati. otišli u ... i otkazali sve garancije da ne bi badava plaćali. prevaranti najobičniji.
(garavi, 26. septembar 2016 12:22)

Nigde od Grenlanda do Novog Zelanda ti nece uvaziti garanciju za udes.

Polovnjak

pre 7 godina

Vozim Jaris od 2001g. 1300kub. Kupio sam od nekog servisa 2013 a garancija je 6 meseci. Prolazi garancija a sve je uredu. Tih motor, sasija besprekorna. Ne trosi puno goriva. Do sada imao kvar samo zamena prokomer i sajla. Zaista sam zadovoljan. Treba uredno ici u servis za duzi vek celokupnog auta i zadovosljtva.

Baxuz

pre 7 godina

Kupovinq novih kola je bacanje para, zasto nebi uzeo tri godine star auto u ustedeo par hiljada?
(CND, 26. septembar 2016 12:53)

Zato sto ces vise dati za popravke, sem ako kupis benzinca, a neces :)

Brutus

pre 7 godina

Kupio sam polovan japanski auto od ovlastenog dilera van garantnog roka. Važna stvar je da je auto nov kupljen i održavan kod istog dilera. posle 500km mi prolupao motor, bez imalo muke i natezanja sam dobio nov motor da ne bi ispala reklama samo cu reci da sam sumadinac, a servis u Vojvodini. A ima primer mog druga koji je kupio premium brend visoke klase u beogradu , mesec dana posle isteka garancije mu se pokvario automatski menjač i nisu mu priznali, iako je prvi vlasnik i svo vreme auto održavan u istom servisu.

Mrmot

pre 7 godina

Dakle poslušajte šta nam savetuje ovaj bumbar iz NOPS-a,čitajte mala slova jer ja neću da se mešam u svoj posao da zaštitim potrošače za koji dobijam debelu platu....
Blago nama sa takvim kadrovima,jedino da spakujemo kofere i da napustimo ovu prokletu "državu" gde nikad neće biti bolje...

Vlada

pre 7 godina

Sta da kazem sem da su ljudi sami krivi ako ne gledaju sta potpisuju vec samo lupe slova na papir. Ja lepo uzmem sednem i prelistam sve od prve do zadnje strane, par puta su morali da kucaju druge ugovore u raznim stvarima. Jednostavno probaju ako uspe-uspelo je, posle dzaba sve kad si stavio svoj potpis na ugovor. Jedini drugi nacin i ako tako potpisujete jeste da snimate razgovor sa prodavcem, usmeni ugovor je obavezujuc kao i pismeni. A oni obicno "garantuju" da ono sto vam pricaju pise na papiru jer znaju da ce na sudu vasa verzija bila rekla kazala a njihova crno na belo. Obicno garancija koja se reklamira pokriva samo motor, menjac i propratne delove oko istih. Elektrika, plastika, sasija i ostalo posebna je prica.

JongSungJaiKaiChow

pre 7 godina

Ja ne vidim koji je uopshte razlog za zakonsku dozvolu korishcenja tih 'sitnih slovca'?! Jedinu ulogu istih, koju ja vidim, je da se nasamari kupac, a da to bude u zakonskim okvirima. Onda bi se mogli uvesti i tekstovi koji obaveshtavaju kupca o ugovornim obavezama, ali se pri tom mogu prochitati samo pod ultra-ljubichastom svetloshcu - i u tom sluchaju bi kupacu bile iznete obaveze prodavca, zar ne?

Marketinška obmana potrošača

pre 7 godina

Dakle poslušajte šta nam savetuje ovaj bumbar iz NOPS-a,čitajte mala slova jer ja neću da se mešam u svoj posao da zaštitim potrošače za koji dobijam debelu platu.... (Mrmot, 26. septembar 2016 14:03)

Ugovori su jedno a komercijalna prevara je drugo.
U reklami se spominje 5 godina garancije bez ikakvih uslova.
Treba ih organizovano drati po sudovima zbog toga a ne zbog ugovora.

Savovac

pre 7 godina

Za upitnik@ Tako je u Italiji. Cuvas racun i ako ti kazu da cuvas ambalazu(kutiju),prvi problem,odneses sve to u prodavnicu. Samo im kazes dobar dan i koji je problem sa uredjajem i to je to...

neko

pre 7 godina

Kupio sam Toyotu novu 2004
Imao sam 3 godine garancije ili 100.000 km, posle 4 godine znači istekla garancija, i 57000 km, greška na motoru i oni mi zamene bez problema, nije reklama

popeye

pre 7 godina

Постоји и обавеза истинитог информисања, и забрана довођења у заблуду, а доказивање је на трговцу. Из закона о заштити потрошача, трговини и тзв узансе.
Шта значе "ситна слова", није узео роман да чита, већ купио ауто!?

Ja

pre 7 godina

Skoro kupih tv kod jednog svima dobro poznatog prodavca, i umesto popunjenog garantnog lista, samo su mi rekli da cuvam racun, i da je to garancija ako dodje do kvara. Usmeno su mi rekli da je garancija dve godina.. Mislim da tu nisu cista posla, ali sta mi sada vredi, samo da tv izdrzi..
(upitnik, 26. septembar 2016 12:13)

Zakonom propisana garancija je dve godine, ne treba ti garantni list, na racunu ima datum prodaje i od toga dana tece garancija.
E sad mnogo je lakse izgubiti racun nego garanciju, a da ne pricam sto su racuni stampani na pos papiru, tako da ce biti super ako bude ista pisalo na istom za dve godine. Ja sam imao jedan fiskalni koji je stojao pored prozora, za par meseci se nista nije videlo na njemu.
U svakom slucaju, kod nas potrosac ima prava kao i zaba kada se bara zatrpava.

rast73

pre 7 godina

kupio sam nov KIA ceed 2010 te , 7godina garancije. Dosad bez problema s popravkama, korektno i tačno od strane KIA. Sve što sam reklamirao, odradili su.

stoper4

pre 7 godina

Prodavci kod nas se tako ponašaju zato što im se može, nesređena država nema mehanizme da i ih dotera u red.
To je kod svih prodavaca, ne samo za automobile. Kupili mi nedavno ćerki baletanke u Daichmanu, one se nakon 20 dana ogulile.
Mi odneli na reklamaciju, kaže prodavac a jeste li ih održavali sredstvom za lakovanu obuću. Ja reko ajde mame ti, vidiš nisam.
On kao, pa morali ste. Naravno da je uvažio garanciju jer vidi da nismo veverice ali njemu su gazde naredile da sabotira kad god može pa ako prođe prođe. Neka kod 30% upali oni dobri

Hehe

pre 7 godina

@(Preferisco dirti adio, 26. septembar 2016 12:35)

Ne lazi narod, mom bratu su na Hyundai Accentu 2007, par dana pred istek garancije zamenili ceo desni far jer je crko elektromotor za stelovanje visine svetlosnog snopa (rekao bih da je na tom modelu ovo "design fail" i da se desava). Naravno da ima dilera koji ce vas na sve nacine zavlaciti i pokusavati da vas obmanu, sto je najtuznije ima ih puno, ali ovo sto ti pricas na licnom primeru sam se uverio da nije tacno.

Susjed

pre 7 godina

I u Hr. je bilo prije dosta takvih problema, ali unatrag 5-6 godina nisam čuo da je netko imao problema sa neispunjavanjem garantnih uvjeta. Prijatelj je kupio Hyundai i uz njega 5 godina garancije dobio. Ali točno piše što garancija pokriva i do koliko kilometara. Čak su i neki potrošni dijelovi u garanciji! Tako je njemu pod garantnim uvjetima nakon 4 godine promjenjen zadnji par amortizera! I to unatoč tome što je na tehničkom pregledu rečeno da jedan ima još 80% funkcije novog i da se kao takav smatra ispravnim! Bilo je dovoljno da im pokaže kapljicu ulja na amortizeru! Kvaka je u tome da je prešao malo kilometara, a da je garancija na amortizere 5 godina ili 50.000km!
Vidim da svi pričaju o skupim servisima u garantnom roku. Kod njega su redovni servisi oko 200€. Istina je da bi kod nekog drugog to bilo 130-150€, ali 50€ godišnje je mala cijena za zadržati garanciju na auto.
Zato tko ima problema sa servisom lijepo potegne do Osijeka, stane na kavu i dok pročita novine servis je gotov. Garancija vam vrijedi ako obavite servis u bilo kojoj zemlji u ovlaštenom servisu, dakle može i u Mađarskoj, Rumunjskoj... Tako će vašeg bezobraznog servisera najviše zaboliti kada vas više nikada na servisu ne vidi...

nenad 12

pre 7 godina

APP - ako prođe prođe.... vama će svakako pokušati da naplate deo iako su kola u garanciji a proizvođaču će prikazati da su deo zamenili besplatno i tako dobijati još besplatnih delova od kojih će mnoge uspeti da naplate.

genije

pre 7 godina

@garavi, 26. septembar 2016 12:22
Dragi moj, šteta iz udesa (pa makar i sa biciklom) nema veze sa garancijom - za to služi osiguranje (obavezno i kasko - i tu svako ima svoju namenu).
Eto i takvi pričaju kako se "garancije ne poštuju"...
Ne kažem da toga nema (mada ja nikad nisam doživeo) ali ljudi baš vole da preteruju. Kod nas pogotovo...

Ivan

pre 7 godina

Lično sam kupio novi Opel...17 klasa...
Za popravku u garantnom roku sam vodio pravi rat, a zamensko vozilo gospoda nemaju I ako su po ugovoru dužni da obezbede automobil istih karakteristika u slučaju reklamacije u garantnom roku...
Prijavio sam ih I inspekciji, ali macku o rep...
Toliko o novim automobilima u Srbiji...

BG

pre 7 godina

Hostese ne prodaju atomobile, samo privlace kupce... oni likovi u odelima zakljucuju ugovore...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (zex1, 26. septembar 2016 11:55)
--
Garantujem ti da se jedno 40% kupaca na sajmu, sve što sazna o kolima koje kupuje sazna od hostese. Onda ti markantni tipovi samo lupaju pečat.

Nebojsa

pre 7 godina

Ja samo pitam da li imaju ugovor da procitam i odma ih oteram od sebe. Mnogi ljudi im veruju na rec i zbog toga nastane problem, ti na sudu ne mozes da kazes: Rekla - Kazala. A kada imas papir sa njihovim pecatom onda ti nemogu nista.

Preferisco dirti adio

pre 7 godina

Tojota ima najbolju garanciju, 5 godina od branika do branika, dakle sta god da rikne za 5 tih godina - nema frke. Moje licno iskustvo sa njima je izuzetno pozitivno, sad vozim bmw, ovlasceni servis (u CG) je odlican, nema sto ne mogu nabaviti za 7 dana, ali to prate odgovarajuce cijene tj skupo je u krv. Kod njih je isti sistem garancije ali 4 godine. Korejske garancije od 7 godina su cista prevara jer pokrivaju samo "pogonski sklop i transmisiju" za ostalo vazi samo 2 godine, znam to 100%

Covek

pre 7 godina

Da smo u EU, ne bi mogla biti kompletna vest bez da se napise o kojoj marki je rec i kom dileru. Zato su najveci protivnici EU upravo muljatori koji potplacuju politicare da izmisljaju "razloge" zasto ne trebamo da idemo u EU.

NIkola

pre 7 godina

Koja garancija..uvec ce da nadju izgovor da je izbegnu...moj otac koji je inace extra pazljiv vozac i nikad ne ubrzava naglo niti jurca je imao samo losa iskustva sa ovim zapadnim polovnjacima ..vise na servisu nego na putu (bolje ga sluzio kec 100 puta nego ove lesine iz uvoza koje se kvare ko lude a kostaju dzavo i po da se popravljaju) i prelomio i uzeo kredit na 6 godina da kupi nov auto jer ne moze pred stare dane da se vise preganja sa majstorima ..ali opet se razocarao ..jer kad i na tom novom poceli problemi vec posle 20 000km onda video da ta garancije i nije bas na sve tj vise nije nego sto jeste

kwamo

pre 7 godina

pa kad bi svi koji kupe auto i imaju problem tuze salone,dilere,ovi bi brzo propali. nego,nas narod nema mentalitet naroda sa zapada i druge razvijene civilizacije. doduse,mi i nemamo drzavu,koja bi stala iza tebe u takvim situacijama. i da,sve fabrike daju garanciju,to nema dalje,samo je problem sto ovi nasi biznismeni kriminalci koji drze auto kuće nece da ispostuju te garancije. zato pametan na zapadu,uputi tuzbu fabrici,pa posle se oni ganjaju sa dilerima. ovde odes kod njih,oni kazu tuzi nas. ti odustanes jer si miš. bravo

upitnik

pre 7 godina

Skoro kupih tv kod jednog svima dobro poznatog prodavca, i umesto popunjenog garantnog lista, samo su mi rekli da cuvam racun, i da je to garancija ako dodje do kvara. Usmeno su mi rekli da je garancija dve godina.. Mislim da tu nisu cista posla, ali sta mi sada vredi, samo da tv izdrzi..

Anonimna

pre 7 godina

Joj ko je nama predsednik organizacije za zastitu potrosaca. Treba i lupu i mikroskop i jos eventualno troje sa dobrom diotrijom da vodim sa sobom da me neko ne bi prevario dok potpisujem ugovor. Pa gospodo koji ste placeni i to debelo trazite da sve bude istim slovima u ugovoru ako je samo ro problem. A nije...

garavi

pre 7 godina

kolege kupile ... prošle godine... kakva garancija. na ništa nemaju garanciju. jednog udario poštar sa onim žutim biciklom ko tenk i izbije mu vrata iz lezista. samo su stavili vrata u presu i vratili ih u normalu ... ali ali ali sve ostalo je morao da plati, bravicu, graničnik vrata, šarke... ej šarke je morao da plati. otišli u ... i otkazali sve garancije da ne bi badava plaćali. prevaranti najobičniji.

matijevic

pre 7 godina

i30 6 godina i crkne motor podizaca prozora, servis i zamene ceo podizac prozora. 7 godina garancije, ali ubi me cena malog servisa. Sve su to oni zaracunali i uracunali.

nenad

pre 7 godina

Evo direktan primer, ne bih da navodim proizvodjaca i model jer nije primereno. 2 god garancije, redovno servisiran na 15k km kao sto pise u servisnoj knjizici. Na jednom od servisa zaboravili da dotegnu sraf na karteru za ispustanje ulja. Dovezao sam auto kuci, sutradan kada sam hteo da upalim auto, pocele lampice da blinkaju i sve ostalo, ne moze da se upali. Pogledam ispod kola kad imam i sta da vidim, ogromna kolicina ulja na asfaltu i cep na karteru koji jedva stoji. Pozovem ja njih i sve ispricam a oni mrtvi-ladni "to nama nije moglo da se desi, to je greska, dovezite auto da proverimo". Izvinite, kako da vam dovezem auto bez ulja u motoru? Covek mi jednostavno spustio slusalicu. I sta reci... auto sada odrzavam koliko mogu sam (promena filtera, ulja i td, mali servis) a za nesto ozbiljni mi radi majstor.

PA

pre 7 godina

Ljudi, čitajte slova i budite dosadni i naporni agentima prodaje jer je to njegov posao. Kada sam kupovao automobil pre par godina, desnom rukom se rukujem i potpisujem a levom držim kameru i sve snimam. Ha, crno na belo.

sajmon i telefunken

pre 7 godina

sve i da se uredno ispoštuje 7 god. garancije (na motor, menjač, klimu i td..) zbir plaćenih servisa u ovlašćenom servisu jednak je iznosu novog auta.

Zbogom pameti

pre 7 godina

@(upitnik, 26. septembar 2016 12:13)

Jeste ti dovoljno ali obavezno iskopiraj fiskalni račun a original zaštekaj negde, jer termoosetljivi papir na kome se stampaju fiskalni izbledi za pola godine.

Boris

pre 7 godina

Ljudi nikako da shvate da reč prodavca apsolutno ništa ne znači. Nije bitno da li kupujete automobil, televizor, peglu ili hleb, to što vam prodavac kaže uopšte nije bitno, nego samo ono što je napisano u ugovoru ili deklaraciji. Može prodavac u pekari da se kune da je neka kifla pravljena specijalno za dijabetičare a kad kupac na licu mesta i umre od visokog šećera ako je pojede prodavac će mrtav 'ladan i bez ikakve odgovornosti reći, ko mu je kriv što nije pročitao deklaraciju u kojoj lepo piše od čega je kifla napravljena pa bi znao da li sme da je pojede ili ne!

Pedja

pre 7 godina

U inostranstvu su slova ipak nešto krupnija zbog bolje organizacije društava za zaštitu potrošača, a pre sveg zbog veće svesti potrošača za zaštitu svojih prava. U strahu su velika slova.

Če

pre 7 godina

Prošle godine sam kupio nov auto i prililom kupovine sve je bilo kao u bajci! Ljubazni, ugladjeni, predusretljivi, prosto čovek da se istopi! Kada se pojavio prvi problem, ti isti ljudi postaju noćna mora! Otvorim servisnu knjižicu i otkrijem na šta sve nemam garanciju, drugim rečima, ja ustvari, uopšte nemam garanciju! Sve to se kosi sa zakonom o saobraznosti i obligacionim odnosima, ali njih nije briga, samo mi ljubazno kažu "tužite nas". Krenem u proces da ih tužim i shvatim da mi za razne mašinske ekspertize i analize treba preko 2000 evra i da sve to može da traje nekoliko godina, i da su njihovi advokati za ovog mog, babaroge, lepo odustanem. Platim deo za koji sam imao garanciju i predjem da održavam auto kod majstora Mileta, gde je taj isti servis neuporedivo jeftiniji i može i na crtu! Čuj 5 god garancija, velika LAŽ!

saki

pre 7 godina

Ma kako je ovo moguce? Najbolja su nova kola jer novo je novo. Bolji je novi Hyundai nego polovan BMW jer zaboga imas garanciju. Pa kako drugacije molim vas,

msm stvarno

pre 7 godina

Gorane Papoviću...aj' malo sidji sa te pozicije. Vidim da si predugo tu. Pogledaj malo kako rade udruženja kupaca u zapadnim zemljama. Ti nisi ni promil onoga koliko se oni bore za kupca i pored "sitnih slova" kako ti kažeš...

moze

pre 7 godina

Tresni ga o zid i trazi garanciju. Zasto bi ovlasceni servis lazirao garanciju kad mu za svaku popravku u garantnom roku proizvodjac to dodatno placa. Tako je isto is elektronikom i sa belom tehnikom. Ali su ljudi bahati i bezobrazni. Garancija ne znaci NO MATTHER WHAT tj bez obzita na sve. Skoro sam bio prisutan kad se covek iscudjava jer mu nije priznata garancija na tv koji je razbio prilikom selidbe.

BG

pre 7 godina

Kavi su naši ovlašćeni dileri i šta priznaju pod garanciju je nekad njihovo proizvoljno tumačenje koje nema veze sa dotičnim nekim proizvođačem.
To da sitnim slovima piše 3 ili 5 godina garancije ili tolioko pređenih kilometra je laž. Kod svakog proizđača je to jasno i precizno definisano.
Čovek je bio na sajmu i kupio auto. Auto su mu prodale hostese sa nekom pričom o potrošnji, motoru i garanciji. Te simpatične i lepe devojke aposlutno nisu krive, nego dotični koji se o ničemu nije raspitao. Ukoliko je bar malo detaljnije ušao u razgovor video bi da one znaju nešto površno o tim kolima i tu je kraj.

dzonsova savest

pre 7 godina

Komercijalna garancija...kakva glupost. Ne bavite se prevarama i manipulacijama. Zna se sta je garancija i kako se ostvaruje kao i ko je daje. To je zakonski institut i kao takav je jasno definisan. Ne moze garancija da bude nesto drugo nego ono sto jeste. Izraz komercijalna garancija ne postoji ni u jednom zakonu nasem.

Če

pre 7 godina

Prošle godine sam kupio nov auto i prililom kupovine sve je bilo kao u bajci! Ljubazni, ugladjeni, predusretljivi, prosto čovek da se istopi! Kada se pojavio prvi problem, ti isti ljudi postaju noćna mora! Otvorim servisnu knjižicu i otkrijem na šta sve nemam garanciju, drugim rečima, ja ustvari, uopšte nemam garanciju! Sve to se kosi sa zakonom o saobraznosti i obligacionim odnosima, ali njih nije briga, samo mi ljubazno kažu "tužite nas". Krenem u proces da ih tužim i shvatim da mi za razne mašinske ekspertize i analize treba preko 2000 evra i da sve to može da traje nekoliko godina, i da su njihovi advokati za ovog mog, babaroge, lepo odustanem. Platim deo za koji sam imao garanciju i predjem da održavam auto kod majstora Mileta, gde je taj isti servis neuporedivo jeftiniji i može i na crtu! Čuj 5 god garancija, velika LAŽ!

msm stvarno

pre 7 godina

Gorane Papoviću...aj' malo sidji sa te pozicije. Vidim da si predugo tu. Pogledaj malo kako rade udruženja kupaca u zapadnim zemljama. Ti nisi ni promil onoga koliko se oni bore za kupca i pored "sitnih slova" kako ti kažeš...

Ivan

pre 7 godina

Lično sam kupio novi Opel...17 klasa...
Za popravku u garantnom roku sam vodio pravi rat, a zamensko vozilo gospoda nemaju I ako su po ugovoru dužni da obezbede automobil istih karakteristika u slučaju reklamacije u garantnom roku...
Prijavio sam ih I inspekciji, ali macku o rep...
Toliko o novim automobilima u Srbiji...

Pedja

pre 7 godina

U inostranstvu su slova ipak nešto krupnija zbog bolje organizacije društava za zaštitu potrošača, a pre sveg zbog veće svesti potrošača za zaštitu svojih prava. U strahu su velika slova.

matijevic

pre 7 godina

i30 6 godina i crkne motor podizaca prozora, servis i zamene ceo podizac prozora. 7 godina garancije, ali ubi me cena malog servisa. Sve su to oni zaracunali i uracunali.

dzonsova savest

pre 7 godina

Komercijalna garancija...kakva glupost. Ne bavite se prevarama i manipulacijama. Zna se sta je garancija i kako se ostvaruje kao i ko je daje. To je zakonski institut i kao takav je jasno definisan. Ne moze garancija da bude nesto drugo nego ono sto jeste. Izraz komercijalna garancija ne postoji ni u jednom zakonu nasem.

nenad

pre 7 godina

Evo direktan primer, ne bih da navodim proizvodjaca i model jer nije primereno. 2 god garancije, redovno servisiran na 15k km kao sto pise u servisnoj knjizici. Na jednom od servisa zaboravili da dotegnu sraf na karteru za ispustanje ulja. Dovezao sam auto kuci, sutradan kada sam hteo da upalim auto, pocele lampice da blinkaju i sve ostalo, ne moze da se upali. Pogledam ispod kola kad imam i sta da vidim, ogromna kolicina ulja na asfaltu i cep na karteru koji jedva stoji. Pozovem ja njih i sve ispricam a oni mrtvi-ladni "to nama nije moglo da se desi, to je greska, dovezite auto da proverimo". Izvinite, kako da vam dovezem auto bez ulja u motoru? Covek mi jednostavno spustio slusalicu. I sta reci... auto sada odrzavam koliko mogu sam (promena filtera, ulja i td, mali servis) a za nesto ozbiljni mi radi majstor.

moze

pre 7 godina

Tresni ga o zid i trazi garanciju. Zasto bi ovlasceni servis lazirao garanciju kad mu za svaku popravku u garantnom roku proizvodjac to dodatno placa. Tako je isto is elektronikom i sa belom tehnikom. Ali su ljudi bahati i bezobrazni. Garancija ne znaci NO MATTHER WHAT tj bez obzita na sve. Skoro sam bio prisutan kad se covek iscudjava jer mu nije priznata garancija na tv koji je razbio prilikom selidbe.

Susjed

pre 7 godina

I u Hr. je bilo prije dosta takvih problema, ali unatrag 5-6 godina nisam čuo da je netko imao problema sa neispunjavanjem garantnih uvjeta. Prijatelj je kupio Hyundai i uz njega 5 godina garancije dobio. Ali točno piše što garancija pokriva i do koliko kilometara. Čak su i neki potrošni dijelovi u garanciji! Tako je njemu pod garantnim uvjetima nakon 4 godine promjenjen zadnji par amortizera! I to unatoč tome što je na tehničkom pregledu rečeno da jedan ima još 80% funkcije novog i da se kao takav smatra ispravnim! Bilo je dovoljno da im pokaže kapljicu ulja na amortizeru! Kvaka je u tome da je prešao malo kilometara, a da je garancija na amortizere 5 godina ili 50.000km!
Vidim da svi pričaju o skupim servisima u garantnom roku. Kod njega su redovni servisi oko 200€. Istina je da bi kod nekog drugog to bilo 130-150€, ali 50€ godišnje je mala cijena za zadržati garanciju na auto.
Zato tko ima problema sa servisom lijepo potegne do Osijeka, stane na kavu i dok pročita novine servis je gotov. Garancija vam vrijedi ako obavite servis u bilo kojoj zemlji u ovlaštenom servisu, dakle može i u Mađarskoj, Rumunjskoj... Tako će vašeg bezobraznog servisera najviše zaboliti kada vas više nikada na servisu ne vidi...

Covek

pre 7 godina

Da smo u EU, ne bi mogla biti kompletna vest bez da se napise o kojoj marki je rec i kom dileru. Zato su najveci protivnici EU upravo muljatori koji potplacuju politicare da izmisljaju "razloge" zasto ne trebamo da idemo u EU.

BG

pre 7 godina

Kavi su naši ovlašćeni dileri i šta priznaju pod garanciju je nekad njihovo proizvoljno tumačenje koje nema veze sa dotičnim nekim proizvođačem.
To da sitnim slovima piše 3 ili 5 godina garancije ili tolioko pređenih kilometra je laž. Kod svakog proizđača je to jasno i precizno definisano.
Čovek je bio na sajmu i kupio auto. Auto su mu prodale hostese sa nekom pričom o potrošnji, motoru i garanciji. Te simpatične i lepe devojke aposlutno nisu krive, nego dotični koji se o ničemu nije raspitao. Ukoliko je bar malo detaljnije ušao u razgovor video bi da one znaju nešto površno o tim kolima i tu je kraj.

BG

pre 7 godina

Hostese ne prodaju atomobile, samo privlace kupce... oni likovi u odelima zakljucuju ugovore...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (zex1, 26. septembar 2016 11:55)
--
Garantujem ti da se jedno 40% kupaca na sajmu, sve što sazna o kolima koje kupuje sazna od hostese. Onda ti markantni tipovi samo lupaju pečat.

Baxuz

pre 7 godina

kolege kupile ... prošle godine... kakva garancija. na ništa nemaju garanciju. jednog udario poštar sa onim žutim biciklom ko tenk i izbije mu vrata iz lezista. samo su stavili vrata u presu i vratili ih u normalu ... ali ali ali sve ostalo je morao da plati, bravicu, graničnik vrata, šarke... ej šarke je morao da plati. otišli u ... i otkazali sve garancije da ne bi badava plaćali. prevaranti najobičniji.
(garavi, 26. septembar 2016 12:22)

Nigde od Grenlanda do Novog Zelanda ti nece uvaziti garanciju za udes.

Anonimna

pre 7 godina

Joj ko je nama predsednik organizacije za zastitu potrosaca. Treba i lupu i mikroskop i jos eventualno troje sa dobrom diotrijom da vodim sa sobom da me neko ne bi prevario dok potpisujem ugovor. Pa gospodo koji ste placeni i to debelo trazite da sve bude istim slovima u ugovoru ako je samo ro problem. A nije...

kwamo

pre 7 godina

pa kad bi svi koji kupe auto i imaju problem tuze salone,dilere,ovi bi brzo propali. nego,nas narod nema mentalitet naroda sa zapada i druge razvijene civilizacije. doduse,mi i nemamo drzavu,koja bi stala iza tebe u takvim situacijama. i da,sve fabrike daju garanciju,to nema dalje,samo je problem sto ovi nasi biznismeni kriminalci koji drze auto kuće nece da ispostuju te garancije. zato pametan na zapadu,uputi tuzbu fabrici,pa posle se oni ganjaju sa dilerima. ovde odes kod njih,oni kazu tuzi nas. ti odustanes jer si miš. bravo

Preferisco dirti adio

pre 7 godina

Tojota ima najbolju garanciju, 5 godina od branika do branika, dakle sta god da rikne za 5 tih godina - nema frke. Moje licno iskustvo sa njima je izuzetno pozitivno, sad vozim bmw, ovlasceni servis (u CG) je odlican, nema sto ne mogu nabaviti za 7 dana, ali to prate odgovarajuce cijene tj skupo je u krv. Kod njih je isti sistem garancije ali 4 godine. Korejske garancije od 7 godina su cista prevara jer pokrivaju samo "pogonski sklop i transmisiju" za ostalo vazi samo 2 godine, znam to 100%

upitnik

pre 7 godina

Skoro kupih tv kod jednog svima dobro poznatog prodavca, i umesto popunjenog garantnog lista, samo su mi rekli da cuvam racun, i da je to garancija ako dodje do kvara. Usmeno su mi rekli da je garancija dve godina.. Mislim da tu nisu cista posla, ali sta mi sada vredi, samo da tv izdrzi..

neko

pre 7 godina

Kupio sam Toyotu novu 2004
Imao sam 3 godine garancije ili 100.000 km, posle 4 godine znači istekla garancija, i 57000 km, greška na motoru i oni mi zamene bez problema, nije reklama

Boris

pre 7 godina

Ljudi nikako da shvate da reč prodavca apsolutno ništa ne znači. Nije bitno da li kupujete automobil, televizor, peglu ili hleb, to što vam prodavac kaže uopšte nije bitno, nego samo ono što je napisano u ugovoru ili deklaraciji. Može prodavac u pekari da se kune da je neka kifla pravljena specijalno za dijabetičare a kad kupac na licu mesta i umre od visokog šećera ako je pojede prodavac će mrtav 'ladan i bez ikakve odgovornosti reći, ko mu je kriv što nije pročitao deklaraciju u kojoj lepo piše od čega je kifla napravljena pa bi znao da li sme da je pojede ili ne!

Zbogom pameti

pre 7 godina

@(upitnik, 26. septembar 2016 12:13)

Jeste ti dovoljno ali obavezno iskopiraj fiskalni račun a original zaštekaj negde, jer termoosetljivi papir na kome se stampaju fiskalni izbledi za pola godine.

Ja

pre 7 godina

Skoro kupih tv kod jednog svima dobro poznatog prodavca, i umesto popunjenog garantnog lista, samo su mi rekli da cuvam racun, i da je to garancija ako dodje do kvara. Usmeno su mi rekli da je garancija dve godina.. Mislim da tu nisu cista posla, ali sta mi sada vredi, samo da tv izdrzi..
(upitnik, 26. septembar 2016 12:13)

Zakonom propisana garancija je dve godine, ne treba ti garantni list, na racunu ima datum prodaje i od toga dana tece garancija.
E sad mnogo je lakse izgubiti racun nego garanciju, a da ne pricam sto su racuni stampani na pos papiru, tako da ce biti super ako bude ista pisalo na istom za dve godine. Ja sam imao jedan fiskalni koji je stojao pored prozora, za par meseci se nista nije videlo na njemu.
U svakom slucaju, kod nas potrosac ima prava kao i zaba kada se bara zatrpava.

PA

pre 7 godina

Ljudi, čitajte slova i budite dosadni i naporni agentima prodaje jer je to njegov posao. Kada sam kupovao automobil pre par godina, desnom rukom se rukujem i potpisujem a levom držim kameru i sve snimam. Ha, crno na belo.

nenad 12

pre 7 godina

APP - ako prođe prođe.... vama će svakako pokušati da naplate deo iako su kola u garanciji a proizvođaču će prikazati da su deo zamenili besplatno i tako dobijati još besplatnih delova od kojih će mnoge uspeti da naplate.

sajmon i telefunken

pre 7 godina

sve i da se uredno ispoštuje 7 god. garancije (na motor, menjač, klimu i td..) zbir plaćenih servisa u ovlašćenom servisu jednak je iznosu novog auta.

Mrmot

pre 7 godina

Dakle poslušajte šta nam savetuje ovaj bumbar iz NOPS-a,čitajte mala slova jer ja neću da se mešam u svoj posao da zaštitim potrošače za koji dobijam debelu platu....
Blago nama sa takvim kadrovima,jedino da spakujemo kofere i da napustimo ovu prokletu "državu" gde nikad neće biti bolje...

stoper4

pre 7 godina

Prodavci kod nas se tako ponašaju zato što im se može, nesređena država nema mehanizme da i ih dotera u red.
To je kod svih prodavaca, ne samo za automobile. Kupili mi nedavno ćerki baletanke u Daichmanu, one se nakon 20 dana ogulile.
Mi odneli na reklamaciju, kaže prodavac a jeste li ih održavali sredstvom za lakovanu obuću. Ja reko ajde mame ti, vidiš nisam.
On kao, pa morali ste. Naravno da je uvažio garanciju jer vidi da nismo veverice ali njemu su gazde naredile da sabotira kad god može pa ako prođe prođe. Neka kod 30% upali oni dobri

genije

pre 7 godina

@garavi, 26. septembar 2016 12:22
Dragi moj, šteta iz udesa (pa makar i sa biciklom) nema veze sa garancijom - za to služi osiguranje (obavezno i kasko - i tu svako ima svoju namenu).
Eto i takvi pričaju kako se "garancije ne poštuju"...
Ne kažem da toga nema (mada ja nikad nisam doživeo) ali ljudi baš vole da preteruju. Kod nas pogotovo...

popeye

pre 7 godina

Постоји и обавеза истинитог информисања, и забрана довођења у заблуду, а доказивање је на трговцу. Из закона о заштити потрошача, трговини и тзв узансе.
Шта значе "ситна слова", није узео роман да чита, већ купио ауто!?

Marketinška obmana potrošača

pre 7 godina

Dakle poslušajte šta nam savetuje ovaj bumbar iz NOPS-a,čitajte mala slova jer ja neću da se mešam u svoj posao da zaštitim potrošače za koji dobijam debelu platu.... (Mrmot, 26. septembar 2016 14:03)

Ugovori su jedno a komercijalna prevara je drugo.
U reklami se spominje 5 godina garancije bez ikakvih uslova.
Treba ih organizovano drati po sudovima zbog toga a ne zbog ugovora.

NIkola

pre 7 godina

Koja garancija..uvec ce da nadju izgovor da je izbegnu...moj otac koji je inace extra pazljiv vozac i nikad ne ubrzava naglo niti jurca je imao samo losa iskustva sa ovim zapadnim polovnjacima ..vise na servisu nego na putu (bolje ga sluzio kec 100 puta nego ove lesine iz uvoza koje se kvare ko lude a kostaju dzavo i po da se popravljaju) i prelomio i uzeo kredit na 6 godina da kupi nov auto jer ne moze pred stare dane da se vise preganja sa majstorima ..ali opet se razocarao ..jer kad i na tom novom poceli problemi vec posle 20 000km onda video da ta garancije i nije bas na sve tj vise nije nego sto jeste

JongSungJaiKaiChow

pre 7 godina

Ja ne vidim koji je uopshte razlog za zakonsku dozvolu korishcenja tih 'sitnih slovca'?! Jedinu ulogu istih, koju ja vidim, je da se nasamari kupac, a da to bude u zakonskim okvirima. Onda bi se mogli uvesti i tekstovi koji obaveshtavaju kupca o ugovornim obavezama, ali se pri tom mogu prochitati samo pod ultra-ljubichastom svetloshcu - i u tom sluchaju bi kupacu bile iznete obaveze prodavca, zar ne?

Raspamećeni kupac

pre 7 godina

Kupim nov Hyundai Accent 2008 godine sa 5 god garancije.
U garantnom roku mi ne popraviše ni ručnu, ni centralnu bravu, ni amortizer.
Izvlače se na sve načine:"Pa da li si parkirao blizu policije, radio stanice, pošte, pa c.b. ne radi?Kako da ti popravim, kad je auto u četvrtoj godini?"Itd.
Pisao sam direktoru predstavništva u Bgs, on me vrati njegovim menadžerima, koji ne dozvoljavaju popravku.
Pišem direktoru Hyundai-a u Seul, on me vrati direktoru u Bgd, a on opet njegovim menadžerima i opet na početku.
Znači, garancije je nula dana i godina.Poslije toga, vidim daju garanciju na 7 godina.Komotno mogu da daju i na 77 godina, kad ništa ne priznaju.

HanSolo

pre 7 godina

Ja sa Passatom uvek imam problema a auto 1,5 godina star.. Odkazuje električna ručna, otpada farba, i farovi se gase već 3 puta.. I uvek moram da se manje, više razgalamim da mi poprave na garanciju.. Žena vozi Kia Ceed SW.. Sa njim odem kod njih u servis zato što joj ide na živce što nešto bruji kad se sluša radio ali samo na neke frekvense.. U isto vreme im kažem da mi pogledaju prednji trap pošto auto vuče desno.. Na felnama se vidi da mi žena misli da ima neki Suv.. Oni ga besplatno urede.. Našteluju prednji, i promenu celu stranu na vratima.. Nikad više VW za mene.. Užasno izvikana marka.. Videćemo koju marku idući put, ali Kia je definitivno u trci, a i nova Optima Sportvegon je intresantna..

Nebojsa

pre 7 godina

Ja samo pitam da li imaju ugovor da procitam i odma ih oteram od sebe. Mnogi ljudi im veruju na rec i zbog toga nastane problem, ti na sudu ne mozes da kazes: Rekla - Kazala. A kada imas papir sa njihovim pecatom onda ti nemogu nista.

Brutus

pre 7 godina

Kupio sam polovan japanski auto od ovlastenog dilera van garantnog roka. Važna stvar je da je auto nov kupljen i održavan kod istog dilera. posle 500km mi prolupao motor, bez imalo muke i natezanja sam dobio nov motor da ne bi ispala reklama samo cu reci da sam sumadinac, a servis u Vojvodini. A ima primer mog druga koji je kupio premium brend visoke klase u beogradu , mesec dana posle isteka garancije mu se pokvario automatski menjač i nisu mu priznali, iako je prvi vlasnik i svo vreme auto održavan u istom servisu.

Zoki

pre 7 godina

Na američkim sudovima se dešavalo da sudija proglasi dugačke ugovore previše komplikovanim i da pravo kupcu koji ih nije pročitao.

Baxuz

pre 7 godina

Kupovinq novih kola je bacanje para, zasto nebi uzeo tri godine star auto u ustedeo par hiljada?
(CND, 26. septembar 2016 12:53)

Zato sto ces vise dati za popravke, sem ako kupis benzinca, a neces :)

Rasa

pre 7 godina

Nakon godinu dana mi se na Opelu desi glupi kvar (crkne boca sa tecnoscu za pranje vetrobrana-jednostavno je gubila tecnost u roku od 10tak minuta). Odoh da reklamiram i cim pomenuh rec reklamacija odmah su poceli da vrdaju i da me pitaju da im dokazem da je u garanciji. Tu sam im samo predao auto i saobracajnu dozvolu i racun od kupovine i otisao na kafu. Ispostavilo se da sam ipak imao garanciju. I zamenili su.

saki

pre 7 godina

Ma kako je ovo moguce? Najbolja su nova kola jer novo je novo. Bolji je novi Hyundai nego polovan BMW jer zaboga imas garanciju. Pa kako drugacije molim vas,

rast73

pre 7 godina

kupio sam nov KIA ceed 2010 te , 7godina garancije. Dosad bez problema s popravkama, korektno i tačno od strane KIA. Sve što sam reklamirao, odradili su.

Geronimo

pre 7 godina

Garanciju od milion km je davala Honda,na svoje nove dizel motore,ali uvijek postoji "ali"ona je bila uslovljena rokom od 4 ili 5 godina (možda i manje)tako da nema teorije,sve da ne izlazite iz auta da napravite te kilometre,takodjer je bio uslov da se ne koristi kao taxi vozilo.Sve u svemu samo dobra reklama.

EU će da nas izvadi

pre 7 godina

ko mu je kriv što nije pročitao deklaraciju u kojoj lepo piše od čega je kifla napravljena pa bi znao da li sme da je pojede ili ne!
(Boris, 26. septembar 2016 12:48)

U normalnim zemljama ovo čak ne bi bilo ni ubistvo iz nehata već direktno sa predumišljajem, dok u Srbiji...

Stevan

pre 7 godina

Pa ako si neki zaštitnik prava potrošača onda prvo zabrani postojanje sitnih slova. Zašto bih ja morao da nosim lupu kad idem da potpišem ugovor? Želim da sve bude jasno, vidljivo, čitko, nedvosmisleno i precizirano. Pazi ti izgovora molim te "Naš narod ne voli da čita sitna slova". Pa ne volim i neću da čitam sitna slova, jer nije normalno da mi povoljnosti i prednosti svog proizvoda poturaš pod nos toliko da bodu oči a mane kriješ dvosmislenim i jeftinim frazama i sitnim slovima. Ali na ovako uličarski rečnik i jeftine izgovore i opravdanja od tih boraca i zaštitnika raznih prava u Srbiji već smo navikli, jer upravo oni od kojih bi trebalo da nas štite njih finansiraju i zato obični građani nikad neće moći da ostvare nikakvo pravo u ovoj državi. Pa nama je pravo na pristojan život ugroženo već 30 godina, šta dalje ima da se PRIČA i kakva druga prava da očekujemo kad su nam ona osnovna uskraćena?

Savovac

pre 7 godina

Za upitnik@ Tako je u Italiji. Cuvas racun i ako ti kazu da cuvas ambalazu(kutiju),prvi problem,odneses sve to u prodavnicu. Samo im kazes dobar dan i koji je problem sa uredjajem i to je to...

Gradjanin

pre 7 godina

Vidite sto on prebacuje odgovornost na nas kupce!

A zasto ga niste pitali kako ti isti sto daju "ili 100.000/150.000" mogu da daju samo godinu dana garancije na multimedijalni sistem?

Polovnjak

pre 7 godina

Vozim Jaris od 2001g. 1300kub. Kupio sam od nekog servisa 2013 a garancija je 6 meseci. Prolazi garancija a sve je uredu. Tih motor, sasija besprekorna. Ne trosi puno goriva. Do sada imao kvar samo zamena prokomer i sajla. Zaista sam zadovoljan. Treba uredno ici u servis za duzi vek celokupnog auta i zadovosljtva.

Bane

pre 7 godina

Prvo u Srbiji prema zakonu o zastiti potrosaca imate 2 godine opste garancije. Znaci za prve dve godine nije bitno sta pise ni u ugovoru ni u garantnom listu zakonska garancija od 2 godine vazi od branika do branika. Dalje se garancije dele na fabricke i dilerske (to su one cake kada napisu 7 godina krupno a ispod 3+4, odnosno 3 fabricke i 4 dilerske) i ako se odlucujete za taj auto samo zbog te garancije onda treba dooobro citati sta pokriva fabricka a sta dilerska i kako se ostvaruje ili cime se gubi pravo na istu. Isto tako vrlo je vazno da li je salon/servis predstanistvo, zastupnistvo ili diler. Vidim mnogi hvale Toyotu...to je zato sto je Toyota centar kod nas predstavnistvo same fabrike, nekad je bio i Mercedes na nbg pa vise nije. U zavisnosti od toga i njihova odgovornost je veca odnosno diler posalje jednog majstora na obuku, plati licencu i puf ovlasceni je servis a ostalih deset majstora priucenjaci na praksi. Zastupnuci imaju malo vise obaveza ali samo direktno fabricko predstavnistvo barem kod nas u drzavi drzi do neke poslovnosti i kvaliteta.

vlajs

pre 7 godina

kupio sam hyndai i30 2010 u Kraljevu. sve pohvale za ljude tamo u servisu, posteni i ljubazni. imao sam par sitnih intervencija u garanciji i nije bilo nikakvih problema niti pokusaja da se nesto naplati. za hyndai servis na novom bgd sam cuo samo najgore, izgleda da u manjim gradovima.ljudi se vise trude a i valjda znaju da se lose vesti brzo sire i nema toliko ljudi koje mogu za zavrnu na nacine opisane u komentarima a da opet nastave da posluju. za sada sam presao 140.000 km i zaista osim potrosnih stvari nije bilo nikakvih problema. garancija je istekla a ja i dalje odrzavam.auto.kod njih. svaki auto moze pokazati kvar ili neki drugi problem u garanciji ali ipak je odnos u servisu prema tome.i prema kupcu kljucan. nekada moze sve lepp da se.objasni i naplati ili da se podele.troskovi ali ljubazno i uz maximalno uvazavanje. vecina kako se ponasa zasluzuje da se zapale i da vise ne postoje.

Bora

pre 7 godina

@Geronimo Honda Srbija je davala 1.000.000 km ili 10 god garancije pod uslovom da ga servisiras u ovlascenom servisu, sto je sasvim logicno. Ko je kupio Civica sa 1.6 d motorom u tom periodu ima tu garanciju u servisnoj knjizici i ta kola vise vrede kad ih prodajes kao polovna

garavi

pre 7 godina

kolege kupile ... prošle godine... kakva garancija. na ništa nemaju garanciju. jednog udario poštar sa onim žutim biciklom ko tenk i izbije mu vrata iz lezista. samo su stavili vrata u presu i vratili ih u normalu ... ali ali ali sve ostalo je morao da plati, bravicu, graničnik vrata, šarke... ej šarke je morao da plati. otišli u ... i otkazali sve garancije da ne bi badava plaćali. prevaranti najobičniji.

Če

pre 7 godina

Sta da kazem sem da su ljudi sami krivi ako ne gledaju sta potpisuju vec samo lupe slova na papir. Ja lepo uzmem sednem i prelistam sve od prve do zadnje strane,

Nije stvar u tome, i ja sam pročitao ugovor pri kupovini novih kola i tu je sve bilo po zakonu i korektno! Problem je u tome što dileri i zvanični serviseri, kasnije kada se desi problem, otvoreno krše zakon o saobraznosti, jer iza njih očigledno, stoje moćni ljudi, kojima ja i moj advokat nemožemo ništa! Srvisnu knjižicu Fiata, sam pročitao jednom udruženju za zaštitu potrošača i oni su mi potvrdili da je u suprotnosti sa zakonom, ali ja nemam ni volje ni para da se sa njima natežem nekoliko godina po sudovima! Mislio sam da je kupovina novih kola prava stvar, možda i jeste, ali ne u Srbiji!

Hehe

pre 7 godina

@(Preferisco dirti adio, 26. septembar 2016 12:35)

Ne lazi narod, mom bratu su na Hyundai Accentu 2007, par dana pred istek garancije zamenili ceo desni far jer je crko elektromotor za stelovanje visine svetlosnog snopa (rekao bih da je na tom modelu ovo "design fail" i da se desava). Naravno da ima dilera koji ce vas na sve nacine zavlaciti i pokusavati da vas obmanu, sto je najtuznije ima ih puno, ali ovo sto ti pricas na licnom primeru sam se uverio da nije tacno.

razuma bez

pre 7 godina

“Naš narod ne voli da čita sitna slova. I zato nastaje najveći broj problema”, kaže Goran Papović, predsednik Nacionalne organizacije za prava potrošača (NOPS).


Ne bih se sa ovim slozio... Nas narod ne voli da cita, nije bitno da li su slova krupna ili sitna, a i ono sto procita, to ne razume...

Primer, 99% ljudi je ubedjeno da "telefon za dinar" otplacuje uz mesecni racun i ne mozes nikako da mu objasnis da mesecno placa potrosen saobracaj, a ne "ratu za telefon za dinar"...

U tome je problem...

Pavke

pre 7 godina

@
(HanSolo, 26. septembar 2016 15:20)

Čuo sam za botove u političkim komentarima, ali ovo je smešno. Pa, previše je očigledno da je ovo botovski komentar nekog iz KIA ...
Inače, moje iskustvo sa FIAT servisom je odlično, recimo. SVE su mi zamenili, čak i neke plastike u kabini, što, realno, nisu ni morali. Ljudi su malo nerealni po pitanju garancije, i ne čita niko šta garancija sve obuhvata. Ako nešto nisi pročitao do kraja, to te ne oslobađa odgovornosti. To bi bilo kao da voziš 90 km/h u zoni gde je ograničenje 60 km/h i odbrana ti bude da nisi pročitao znak. Jednostavno, pročitajte sve i nećete imati problema...

N4

pre 7 godina

Ali najaci su mi ovi likovi koji voze Nemce a tvrde kako je korejska garancija od 7 god. glupost. Imam I30 zadnjeg dana (ZADNJEG DANA) garantnog roka se setim i prijavim da mi se kozna rucica menjaca izlizala. U servisu majstor izadje i kaze mi da su primetna ostecenja i na koznoj oblozi volana i da on preporucuje da zamenim i jedno i drugo. Zakazali mi da za 2 dana dovezem auto u 8h ujutru u 12h sve bilo gotovo. Stavili mi potpuno nov multifunkcionalni volan i rucicu menjaca. Slicna iskustva su mi i sa Dacijom (Sandero). Zadnje god. garancije crkla sirena - ljudi zamenili bez problema.
Ljudi ne kapiraju da ovlasceni servisi imaju samo koristi od garantnih intervencija jer troskove snosi proizvodjac.
Sigurno ima i losih iskustava ali moje misljenje je da na garanciju kukaju samo ovi sto kupuju polovnjake jer na taj nacin zele da opravdaju razlog zasto su dali 10.000 € za auto star od 5 do 10 god.

Vlada

pre 7 godina

Sta da kazem sem da su ljudi sami krivi ako ne gledaju sta potpisuju vec samo lupe slova na papir. Ja lepo uzmem sednem i prelistam sve od prve do zadnje strane, par puta su morali da kucaju druge ugovore u raznim stvarima. Jednostavno probaju ako uspe-uspelo je, posle dzaba sve kad si stavio svoj potpis na ugovor. Jedini drugi nacin i ako tako potpisujete jeste da snimate razgovor sa prodavcem, usmeni ugovor je obavezujuc kao i pismeni. A oni obicno "garantuju" da ono sto vam pricaju pise na papiru jer znaju da ce na sudu vasa verzija bila rekla kazala a njihova crno na belo. Obicno garancija koja se reklamira pokriva samo motor, menjac i propratne delove oko istih. Elektrika, plastika, sasija i ostalo posebna je prica.

Pazarac

pre 7 godina

Kupio sam pre 6 godina golf 3 iz 1993 godine. Prodavac je toliko bio siguran da je auto u odlicnom stanju da mi je onako "na rec" obecao da imam garanciju od 5 godina, uslov je samo bio sa mu godisnje slikam i posaljem fiskalni racun od malog i velikog servisa. Evo i posle 6 godina golfu jos nista ne fali.

Andreja

pre 7 godina

sve i da se uredno ispoštuje 7 god. garancije (na motor, menjač, klimu i td..) zbir plaćenih servisa u ovlašćenom servisu jednak je iznosu novog auta.
(sajmon i telefunken, 26. septembar 2016 12:19)
Kia Sportage 2016 prvih 5 redovnih servisa besplatno.Znaci po tvom ja sam dobio jos jedan auto,zar ne.

Andreja

pre 7 godina

Tojota ima najbolju garanciju, 5 godina od branika do branika, dakle sta god da rikne za 5 tih godina - nema frke. Moje licno iskustvo sa njima je izuzetno pozitivno, sad vozim bmw, ovlasceni servis (u CG) je odlican, nema sto ne mogu nabaviti za 7 dana, ali to prate odgovarajuce cijene tj skupo je u krv. Kod njih je isti sistem garancije ali 4 godine. Korejske garancije od 7 godina su cista prevara jer pokrivaju samo "pogonski sklop i transmisiju" za ostalo vazi samo 2 godine, znam to 100%
(Preferisco dirti adio, 26. septembar 2016 12:35)

Da,da a meni na Ceed-u zamenili komplet zadnje svetlo jer je pustio vodu posle pranja pod pritiskom.To je bilo posle tri god.Da ne pricam da se neko naslonio autom na rub pa je svetlo zato probilo.Pricaj ti to nekom drugom.

phreak

pre 7 godina

Pitanje za sve: da li garancija na nov auto kupljen u Srbiji važi i u Mađarskoj ili Hrvatskoj? U slučaju neke nevolje, ne bi mi bilo teško da odem i tamo rešim stvar.

Mikiveliki

pre 7 godina

Нема се пара, па се купују половна кола. А ако се некако и приуште нова, онда је доста пута много кимпликованије. Кола су за људе који имају стандард. За оне који иду у овлашћене сервисе, и који, када дође до проблема, не праве драму. Једноставно То тако функционише. Можда имате право на неку услугу, али је велико питање да ли можете да је остварите. Ја лично идем у овлашћени сервис, и када кажу да нешто треба променити, једино што урадим јесте да се информишем шта је То, односно, колико би угрозио себе и породицу, уколико не бих пристао на оправку. Све друго, не пада ми на памет да читам по књигама, позивам се на гаранцију, да се нервирам тиме, и тражим правду. Биће увек онако како они кажу. Што пре ово схватите и прихватите, живећете лакше.

garavi

pre 7 godina

genije -- uz garanciju su što je normalno dobili i osiguranja koja ic ne vrede. niti ... niti osiguranje ne prihvata ništa. alo nov je auto a svi ga oterase sa nekom glupom pričom. o osiguranju je rec naravno nisam stavio. ali škoda mu nije htela ni sarku zameniti a da ne plati a nemoj mi reci da oni ne saradjuju, auto kuće i osiguranja. u sklopu je i garancija i osiguranje, ista kuća sve radi.

alienware

pre 7 godina

Mozda ,samo kazem mozda,Kad se kupuje auto i uz doplatu dobije garancija na 7 godina,da se upla i ne posalje proizvodjacu vec zadrzi i stavi u dzep i zato se ne odobrava popravka .

vladimirnbgd

pre 7 godina

Imam smarta forfour za 9 godina redovni servisi u ovlascenom mercedes servisu na 15000km zamenjeni metlice brisaca,disk plocice,gume zimsko letnje,sijalice,i sav potrosni materijal koji ide uz servisepresao 97000 km neverovatno kvalitetan auto

saki

pre 7 godina

Ma kako je ovo moguce? Najbolja su nova kola jer novo je novo. Bolji je novi Hyundai nego polovan BMW jer zaboga imas garanciju. Pa kako drugacije molim vas,

garavi

pre 7 godina

kolege kupile ... prošle godine... kakva garancija. na ništa nemaju garanciju. jednog udario poštar sa onim žutim biciklom ko tenk i izbije mu vrata iz lezista. samo su stavili vrata u presu i vratili ih u normalu ... ali ali ali sve ostalo je morao da plati, bravicu, graničnik vrata, šarke... ej šarke je morao da plati. otišli u ... i otkazali sve garancije da ne bi badava plaćali. prevaranti najobičniji.

BG

pre 7 godina

Kavi su naši ovlašćeni dileri i šta priznaju pod garanciju je nekad njihovo proizvoljno tumačenje koje nema veze sa dotičnim nekim proizvođačem.
To da sitnim slovima piše 3 ili 5 godina garancije ili tolioko pređenih kilometra je laž. Kod svakog proizđača je to jasno i precizno definisano.
Čovek je bio na sajmu i kupio auto. Auto su mu prodale hostese sa nekom pričom o potrošnji, motoru i garanciji. Te simpatične i lepe devojke aposlutno nisu krive, nego dotični koji se o ničemu nije raspitao. Ukoliko je bar malo detaljnije ušao u razgovor video bi da one znaju nešto površno o tim kolima i tu je kraj.

Baxuz

pre 7 godina

Kupovinq novih kola je bacanje para, zasto nebi uzeo tri godine star auto u ustedeo par hiljada?
(CND, 26. septembar 2016 12:53)

Zato sto ces vise dati za popravke, sem ako kupis benzinca, a neces :)

HanSolo

pre 7 godina

Ja sa Passatom uvek imam problema a auto 1,5 godina star.. Odkazuje električna ručna, otpada farba, i farovi se gase već 3 puta.. I uvek moram da se manje, više razgalamim da mi poprave na garanciju.. Žena vozi Kia Ceed SW.. Sa njim odem kod njih u servis zato što joj ide na živce što nešto bruji kad se sluša radio ali samo na neke frekvense.. U isto vreme im kažem da mi pogledaju prednji trap pošto auto vuče desno.. Na felnama se vidi da mi žena misli da ima neki Suv.. Oni ga besplatno urede.. Našteluju prednji, i promenu celu stranu na vratima.. Nikad više VW za mene.. Užasno izvikana marka.. Videćemo koju marku idući put, ali Kia je definitivno u trci, a i nova Optima Sportvegon je intresantna..

Mikiveliki

pre 7 godina

Нема се пара, па се купују половна кола. А ако се некако и приуште нова, онда је доста пута много кимпликованије. Кола су за људе који имају стандард. За оне који иду у овлашћене сервисе, и који, када дође до проблема, не праве драму. Једноставно То тако функционише. Можда имате право на неку услугу, али је велико питање да ли можете да је остварите. Ја лично идем у овлашћени сервис, и када кажу да нешто треба променити, једино што урадим јесте да се информишем шта је То, односно, колико би угрозио себе и породицу, уколико не бих пристао на оправку. Све друго, не пада ми на памет да читам по књигама, позивам се на гаранцију, да се нервирам тиме, и тражим правду. Биће увек онако како они кажу. Што пре ово схватите и прихватите, живећете лакше.

garavi

pre 7 godina

genije -- uz garanciju su što je normalno dobili i osiguranja koja ic ne vrede. niti ... niti osiguranje ne prihvata ništa. alo nov je auto a svi ga oterase sa nekom glupom pričom. o osiguranju je rec naravno nisam stavio. ali škoda mu nije htela ni sarku zameniti a da ne plati a nemoj mi reci da oni ne saradjuju, auto kuće i osiguranja. u sklopu je i garancija i osiguranje, ista kuća sve radi.

upitnik

pre 7 godina

Skoro kupih tv kod jednog svima dobro poznatog prodavca, i umesto popunjenog garantnog lista, samo su mi rekli da cuvam racun, i da je to garancija ako dodje do kvara. Usmeno su mi rekli da je garancija dve godina.. Mislim da tu nisu cista posla, ali sta mi sada vredi, samo da tv izdrzi..

sajmon i telefunken

pre 7 godina

sve i da se uredno ispoštuje 7 god. garancije (na motor, menjač, klimu i td..) zbir plaćenih servisa u ovlašćenom servisu jednak je iznosu novog auta.

moze

pre 7 godina

Tresni ga o zid i trazi garanciju. Zasto bi ovlasceni servis lazirao garanciju kad mu za svaku popravku u garantnom roku proizvodjac to dodatno placa. Tako je isto is elektronikom i sa belom tehnikom. Ali su ljudi bahati i bezobrazni. Garancija ne znaci NO MATTHER WHAT tj bez obzita na sve. Skoro sam bio prisutan kad se covek iscudjava jer mu nije priznata garancija na tv koji je razbio prilikom selidbe.

Pazarac

pre 7 godina

Kupio sam pre 6 godina golf 3 iz 1993 godine. Prodavac je toliko bio siguran da je auto u odlicnom stanju da mi je onako "na rec" obecao da imam garanciju od 5 godina, uslov je samo bio sa mu godisnje slikam i posaljem fiskalni racun od malog i velikog servisa. Evo i posle 6 godina golfu jos nista ne fali.

Preferisco dirti adio

pre 7 godina

Tojota ima najbolju garanciju, 5 godina od branika do branika, dakle sta god da rikne za 5 tih godina - nema frke. Moje licno iskustvo sa njima je izuzetno pozitivno, sad vozim bmw, ovlasceni servis (u CG) je odlican, nema sto ne mogu nabaviti za 7 dana, ali to prate odgovarajuce cijene tj skupo je u krv. Kod njih je isti sistem garancije ali 4 godine. Korejske garancije od 7 godina su cista prevara jer pokrivaju samo "pogonski sklop i transmisiju" za ostalo vazi samo 2 godine, znam to 100%

Polovnjak

pre 7 godina

Vozim Jaris od 2001g. 1300kub. Kupio sam od nekog servisa 2013 a garancija je 6 meseci. Prolazi garancija a sve je uredu. Tih motor, sasija besprekorna. Ne trosi puno goriva. Do sada imao kvar samo zamena prokomer i sajla. Zaista sam zadovoljan. Treba uredno ici u servis za duzi vek celokupnog auta i zadovosljtva.

rast73

pre 7 godina

kupio sam nov KIA ceed 2010 te , 7godina garancije. Dosad bez problema s popravkama, korektno i tačno od strane KIA. Sve što sam reklamirao, odradili su.

Hehe

pre 7 godina

@(Preferisco dirti adio, 26. septembar 2016 12:35)

Ne lazi narod, mom bratu su na Hyundai Accentu 2007, par dana pred istek garancije zamenili ceo desni far jer je crko elektromotor za stelovanje visine svetlosnog snopa (rekao bih da je na tom modelu ovo "design fail" i da se desava). Naravno da ima dilera koji ce vas na sve nacine zavlaciti i pokusavati da vas obmanu, sto je najtuznije ima ih puno, ali ovo sto ti pricas na licnom primeru sam se uverio da nije tacno.

Andreja

pre 7 godina

sve i da se uredno ispoštuje 7 god. garancije (na motor, menjač, klimu i td..) zbir plaćenih servisa u ovlašćenom servisu jednak je iznosu novog auta.
(sajmon i telefunken, 26. septembar 2016 12:19)
Kia Sportage 2016 prvih 5 redovnih servisa besplatno.Znaci po tvom ja sam dobio jos jedan auto,zar ne.

Če

pre 7 godina

Prošle godine sam kupio nov auto i prililom kupovine sve je bilo kao u bajci! Ljubazni, ugladjeni, predusretljivi, prosto čovek da se istopi! Kada se pojavio prvi problem, ti isti ljudi postaju noćna mora! Otvorim servisnu knjižicu i otkrijem na šta sve nemam garanciju, drugim rečima, ja ustvari, uopšte nemam garanciju! Sve to se kosi sa zakonom o saobraznosti i obligacionim odnosima, ali njih nije briga, samo mi ljubazno kažu "tužite nas". Krenem u proces da ih tužim i shvatim da mi za razne mašinske ekspertize i analize treba preko 2000 evra i da sve to može da traje nekoliko godina, i da su njihovi advokati za ovog mog, babaroge, lepo odustanem. Platim deo za koji sam imao garanciju i predjem da održavam auto kod majstora Mileta, gde je taj isti servis neuporedivo jeftiniji i može i na crtu! Čuj 5 god garancija, velika LAŽ!

Covek

pre 7 godina

Da smo u EU, ne bi mogla biti kompletna vest bez da se napise o kojoj marki je rec i kom dileru. Zato su najveci protivnici EU upravo muljatori koji potplacuju politicare da izmisljaju "razloge" zasto ne trebamo da idemo u EU.

BG

pre 7 godina

Hostese ne prodaju atomobile, samo privlace kupce... oni likovi u odelima zakljucuju ugovore...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (zex1, 26. septembar 2016 11:55)
--
Garantujem ti da se jedno 40% kupaca na sajmu, sve što sazna o kolima koje kupuje sazna od hostese. Onda ti markantni tipovi samo lupaju pečat.

NIkola

pre 7 godina

Koja garancija..uvec ce da nadju izgovor da je izbegnu...moj otac koji je inace extra pazljiv vozac i nikad ne ubrzava naglo niti jurca je imao samo losa iskustva sa ovim zapadnim polovnjacima ..vise na servisu nego na putu (bolje ga sluzio kec 100 puta nego ove lesine iz uvoza koje se kvare ko lude a kostaju dzavo i po da se popravljaju) i prelomio i uzeo kredit na 6 godina da kupi nov auto jer ne moze pred stare dane da se vise preganja sa majstorima ..ali opet se razocarao ..jer kad i na tom novom poceli problemi vec posle 20 000km onda video da ta garancije i nije bas na sve tj vise nije nego sto jeste

razuma bez

pre 7 godina

“Naš narod ne voli da čita sitna slova. I zato nastaje najveći broj problema”, kaže Goran Papović, predsednik Nacionalne organizacije za prava potrošača (NOPS).


Ne bih se sa ovim slozio... Nas narod ne voli da cita, nije bitno da li su slova krupna ili sitna, a i ono sto procita, to ne razume...

Primer, 99% ljudi je ubedjeno da "telefon za dinar" otplacuje uz mesecni racun i ne mozes nikako da mu objasnis da mesecno placa potrosen saobracaj, a ne "ratu za telefon za dinar"...

U tome je problem...

neko

pre 7 godina

Kupio sam Toyotu novu 2004
Imao sam 3 godine garancije ili 100.000 km, posle 4 godine znači istekla garancija, i 57000 km, greška na motoru i oni mi zamene bez problema, nije reklama

dzonsova savest

pre 7 godina

Komercijalna garancija...kakva glupost. Ne bavite se prevarama i manipulacijama. Zna se sta je garancija i kako se ostvaruje kao i ko je daje. To je zakonski institut i kao takav je jasno definisan. Ne moze garancija da bude nesto drugo nego ono sto jeste. Izraz komercijalna garancija ne postoji ni u jednom zakonu nasem.

Boris

pre 7 godina

Ljudi nikako da shvate da reč prodavca apsolutno ništa ne znači. Nije bitno da li kupujete automobil, televizor, peglu ili hleb, to što vam prodavac kaže uopšte nije bitno, nego samo ono što je napisano u ugovoru ili deklaraciji. Može prodavac u pekari da se kune da je neka kifla pravljena specijalno za dijabetičare a kad kupac na licu mesta i umre od visokog šećera ako je pojede prodavac će mrtav 'ladan i bez ikakve odgovornosti reći, ko mu je kriv što nije pročitao deklaraciju u kojoj lepo piše od čega je kifla napravljena pa bi znao da li sme da je pojede ili ne!

Andreja

pre 7 godina

Tojota ima najbolju garanciju, 5 godina od branika do branika, dakle sta god da rikne za 5 tih godina - nema frke. Moje licno iskustvo sa njima je izuzetno pozitivno, sad vozim bmw, ovlasceni servis (u CG) je odlican, nema sto ne mogu nabaviti za 7 dana, ali to prate odgovarajuce cijene tj skupo je u krv. Kod njih je isti sistem garancije ali 4 godine. Korejske garancije od 7 godina su cista prevara jer pokrivaju samo "pogonski sklop i transmisiju" za ostalo vazi samo 2 godine, znam to 100%
(Preferisco dirti adio, 26. septembar 2016 12:35)

Da,da a meni na Ceed-u zamenili komplet zadnje svetlo jer je pustio vodu posle pranja pod pritiskom.To je bilo posle tri god.Da ne pricam da se neko naslonio autom na rub pa je svetlo zato probilo.Pricaj ti to nekom drugom.

N4

pre 7 godina

Ali najaci su mi ovi likovi koji voze Nemce a tvrde kako je korejska garancija od 7 god. glupost. Imam I30 zadnjeg dana (ZADNJEG DANA) garantnog roka se setim i prijavim da mi se kozna rucica menjaca izlizala. U servisu majstor izadje i kaze mi da su primetna ostecenja i na koznoj oblozi volana i da on preporucuje da zamenim i jedno i drugo. Zakazali mi da za 2 dana dovezem auto u 8h ujutru u 12h sve bilo gotovo. Stavili mi potpuno nov multifunkcionalni volan i rucicu menjaca. Slicna iskustva su mi i sa Dacijom (Sandero). Zadnje god. garancije crkla sirena - ljudi zamenili bez problema.
Ljudi ne kapiraju da ovlasceni servisi imaju samo koristi od garantnih intervencija jer troskove snosi proizvodjac.
Sigurno ima i losih iskustava ali moje misljenje je da na garanciju kukaju samo ovi sto kupuju polovnjake jer na taj nacin zele da opravdaju razlog zasto su dali 10.000 € za auto star od 5 do 10 god.

Pedja

pre 7 godina

U inostranstvu su slova ipak nešto krupnija zbog bolje organizacije društava za zaštitu potrošača, a pre sveg zbog veće svesti potrošača za zaštitu svojih prava. U strahu su velika slova.

Anonimna

pre 7 godina

Joj ko je nama predsednik organizacije za zastitu potrosaca. Treba i lupu i mikroskop i jos eventualno troje sa dobrom diotrijom da vodim sa sobom da me neko ne bi prevario dok potpisujem ugovor. Pa gospodo koji ste placeni i to debelo trazite da sve bude istim slovima u ugovoru ako je samo ro problem. A nije...

msm stvarno

pre 7 godina

Gorane Papoviću...aj' malo sidji sa te pozicije. Vidim da si predugo tu. Pogledaj malo kako rade udruženja kupaca u zapadnim zemljama. Ti nisi ni promil onoga koliko se oni bore za kupca i pored "sitnih slova" kako ti kažeš...

matijevic

pre 7 godina

i30 6 godina i crkne motor podizaca prozora, servis i zamene ceo podizac prozora. 7 godina garancije, ali ubi me cena malog servisa. Sve su to oni zaracunali i uracunali.

nenad

pre 7 godina

Evo direktan primer, ne bih da navodim proizvodjaca i model jer nije primereno. 2 god garancije, redovno servisiran na 15k km kao sto pise u servisnoj knjizici. Na jednom od servisa zaboravili da dotegnu sraf na karteru za ispustanje ulja. Dovezao sam auto kuci, sutradan kada sam hteo da upalim auto, pocele lampice da blinkaju i sve ostalo, ne moze da se upali. Pogledam ispod kola kad imam i sta da vidim, ogromna kolicina ulja na asfaltu i cep na karteru koji jedva stoji. Pozovem ja njih i sve ispricam a oni mrtvi-ladni "to nama nije moglo da se desi, to je greska, dovezite auto da proverimo". Izvinite, kako da vam dovezem auto bez ulja u motoru? Covek mi jednostavno spustio slusalicu. I sta reci... auto sada odrzavam koliko mogu sam (promena filtera, ulja i td, mali servis) a za nesto ozbiljni mi radi majstor.

Nebojsa

pre 7 godina

Ja samo pitam da li imaju ugovor da procitam i odma ih oteram od sebe. Mnogi ljudi im veruju na rec i zbog toga nastane problem, ti na sudu ne mozes da kazes: Rekla - Kazala. A kada imas papir sa njihovim pecatom onda ti nemogu nista.

Susjed

pre 7 godina

I u Hr. je bilo prije dosta takvih problema, ali unatrag 5-6 godina nisam čuo da je netko imao problema sa neispunjavanjem garantnih uvjeta. Prijatelj je kupio Hyundai i uz njega 5 godina garancije dobio. Ali točno piše što garancija pokriva i do koliko kilometara. Čak su i neki potrošni dijelovi u garanciji! Tako je njemu pod garantnim uvjetima nakon 4 godine promjenjen zadnji par amortizera! I to unatoč tome što je na tehničkom pregledu rečeno da jedan ima još 80% funkcije novog i da se kao takav smatra ispravnim! Bilo je dovoljno da im pokaže kapljicu ulja na amortizeru! Kvaka je u tome da je prešao malo kilometara, a da je garancija na amortizere 5 godina ili 50.000km!
Vidim da svi pričaju o skupim servisima u garantnom roku. Kod njega su redovni servisi oko 200€. Istina je da bi kod nekog drugog to bilo 130-150€, ali 50€ godišnje je mala cijena za zadržati garanciju na auto.
Zato tko ima problema sa servisom lijepo potegne do Osijeka, stane na kavu i dok pročita novine servis je gotov. Garancija vam vrijedi ako obavite servis u bilo kojoj zemlji u ovlaštenom servisu, dakle može i u Mađarskoj, Rumunjskoj... Tako će vašeg bezobraznog servisera najviše zaboliti kada vas više nikada na servisu ne vidi...

Brutus

pre 7 godina

Kupio sam polovan japanski auto od ovlastenog dilera van garantnog roka. Važna stvar je da je auto nov kupljen i održavan kod istog dilera. posle 500km mi prolupao motor, bez imalo muke i natezanja sam dobio nov motor da ne bi ispala reklama samo cu reci da sam sumadinac, a servis u Vojvodini. A ima primer mog druga koji je kupio premium brend visoke klase u beogradu , mesec dana posle isteka garancije mu se pokvario automatski menjač i nisu mu priznali, iako je prvi vlasnik i svo vreme auto održavan u istom servisu.

JongSungJaiKaiChow

pre 7 godina

Ja ne vidim koji je uopshte razlog za zakonsku dozvolu korishcenja tih 'sitnih slovca'?! Jedinu ulogu istih, koju ja vidim, je da se nasamari kupac, a da to bude u zakonskim okvirima. Onda bi se mogli uvesti i tekstovi koji obaveshtavaju kupca o ugovornim obavezama, ali se pri tom mogu prochitati samo pod ultra-ljubichastom svetloshcu - i u tom sluchaju bi kupacu bile iznete obaveze prodavca, zar ne?

Baxuz

pre 7 godina

kolege kupile ... prošle godine... kakva garancija. na ništa nemaju garanciju. jednog udario poštar sa onim žutim biciklom ko tenk i izbije mu vrata iz lezista. samo su stavili vrata u presu i vratili ih u normalu ... ali ali ali sve ostalo je morao da plati, bravicu, graničnik vrata, šarke... ej šarke je morao da plati. otišli u ... i otkazali sve garancije da ne bi badava plaćali. prevaranti najobičniji.
(garavi, 26. septembar 2016 12:22)

Nigde od Grenlanda do Novog Zelanda ti nece uvaziti garanciju za udes.

Stevan

pre 7 godina

Pa ako si neki zaštitnik prava potrošača onda prvo zabrani postojanje sitnih slova. Zašto bih ja morao da nosim lupu kad idem da potpišem ugovor? Želim da sve bude jasno, vidljivo, čitko, nedvosmisleno i precizirano. Pazi ti izgovora molim te "Naš narod ne voli da čita sitna slova". Pa ne volim i neću da čitam sitna slova, jer nije normalno da mi povoljnosti i prednosti svog proizvoda poturaš pod nos toliko da bodu oči a mane kriješ dvosmislenim i jeftinim frazama i sitnim slovima. Ali na ovako uličarski rečnik i jeftine izgovore i opravdanja od tih boraca i zaštitnika raznih prava u Srbiji već smo navikli, jer upravo oni od kojih bi trebalo da nas štite njih finansiraju i zato obični građani nikad neće moći da ostvare nikakvo pravo u ovoj državi. Pa nama je pravo na pristojan život ugroženo već 30 godina, šta dalje ima da se PRIČA i kakva druga prava da očekujemo kad su nam ona osnovna uskraćena?

PA

pre 7 godina

Ljudi, čitajte slova i budite dosadni i naporni agentima prodaje jer je to njegov posao. Kada sam kupovao automobil pre par godina, desnom rukom se rukujem i potpisujem a levom držim kameru i sve snimam. Ha, crno na belo.

Ivan

pre 7 godina

Lično sam kupio novi Opel...17 klasa...
Za popravku u garantnom roku sam vodio pravi rat, a zamensko vozilo gospoda nemaju I ako su po ugovoru dužni da obezbede automobil istih karakteristika u slučaju reklamacije u garantnom roku...
Prijavio sam ih I inspekciji, ali macku o rep...
Toliko o novim automobilima u Srbiji...

stoper4

pre 7 godina

Prodavci kod nas se tako ponašaju zato što im se može, nesređena država nema mehanizme da i ih dotera u red.
To je kod svih prodavaca, ne samo za automobile. Kupili mi nedavno ćerki baletanke u Daichmanu, one se nakon 20 dana ogulile.
Mi odneli na reklamaciju, kaže prodavac a jeste li ih održavali sredstvom za lakovanu obuću. Ja reko ajde mame ti, vidiš nisam.
On kao, pa morali ste. Naravno da je uvažio garanciju jer vidi da nismo veverice ali njemu su gazde naredile da sabotira kad god može pa ako prođe prođe. Neka kod 30% upali oni dobri

EU će da nas izvadi

pre 7 godina

ko mu je kriv što nije pročitao deklaraciju u kojoj lepo piše od čega je kifla napravljena pa bi znao da li sme da je pojede ili ne!
(Boris, 26. septembar 2016 12:48)

U normalnim zemljama ovo čak ne bi bilo ni ubistvo iz nehata već direktno sa predumišljajem, dok u Srbiji...

kwamo

pre 7 godina

pa kad bi svi koji kupe auto i imaju problem tuze salone,dilere,ovi bi brzo propali. nego,nas narod nema mentalitet naroda sa zapada i druge razvijene civilizacije. doduse,mi i nemamo drzavu,koja bi stala iza tebe u takvim situacijama. i da,sve fabrike daju garanciju,to nema dalje,samo je problem sto ovi nasi biznismeni kriminalci koji drze auto kuće nece da ispostuju te garancije. zato pametan na zapadu,uputi tuzbu fabrici,pa posle se oni ganjaju sa dilerima. ovde odes kod njih,oni kazu tuzi nas. ti odustanes jer si miš. bravo

popeye

pre 7 godina

Постоји и обавеза истинитог информисања, и забрана довођења у заблуду, а доказивање је на трговцу. Из закона о заштити потрошача, трговини и тзв узансе.
Шта значе "ситна слова", није узео роман да чита, већ купио ауто!?

Ja

pre 7 godina

Skoro kupih tv kod jednog svima dobro poznatog prodavca, i umesto popunjenog garantnog lista, samo su mi rekli da cuvam racun, i da je to garancija ako dodje do kvara. Usmeno su mi rekli da je garancija dve godina.. Mislim da tu nisu cista posla, ali sta mi sada vredi, samo da tv izdrzi..
(upitnik, 26. septembar 2016 12:13)

Zakonom propisana garancija je dve godine, ne treba ti garantni list, na racunu ima datum prodaje i od toga dana tece garancija.
E sad mnogo je lakse izgubiti racun nego garanciju, a da ne pricam sto su racuni stampani na pos papiru, tako da ce biti super ako bude ista pisalo na istom za dve godine. Ja sam imao jedan fiskalni koji je stojao pored prozora, za par meseci se nista nije videlo na njemu.
U svakom slucaju, kod nas potrosac ima prava kao i zaba kada se bara zatrpava.

Mrmot

pre 7 godina

Dakle poslušajte šta nam savetuje ovaj bumbar iz NOPS-a,čitajte mala slova jer ja neću da se mešam u svoj posao da zaštitim potrošače za koji dobijam debelu platu....
Blago nama sa takvim kadrovima,jedino da spakujemo kofere i da napustimo ovu prokletu "državu" gde nikad neće biti bolje...

Če

pre 7 godina

Sta da kazem sem da su ljudi sami krivi ako ne gledaju sta potpisuju vec samo lupe slova na papir. Ja lepo uzmem sednem i prelistam sve od prve do zadnje strane,

Nije stvar u tome, i ja sam pročitao ugovor pri kupovini novih kola i tu je sve bilo po zakonu i korektno! Problem je u tome što dileri i zvanični serviseri, kasnije kada se desi problem, otvoreno krše zakon o saobraznosti, jer iza njih očigledno, stoje moćni ljudi, kojima ja i moj advokat nemožemo ništa! Srvisnu knjižicu Fiata, sam pročitao jednom udruženju za zaštitu potrošača i oni su mi potvrdili da je u suprotnosti sa zakonom, ali ja nemam ni volje ni para da se sa njima natežem nekoliko godina po sudovima! Mislio sam da je kupovina novih kola prava stvar, možda i jeste, ali ne u Srbiji!

Bora

pre 7 godina

@Geronimo Honda Srbija je davala 1.000.000 km ili 10 god garancije pod uslovom da ga servisiras u ovlascenom servisu, sto je sasvim logicno. Ko je kupio Civica sa 1.6 d motorom u tom periodu ima tu garanciju u servisnoj knjizici i ta kola vise vrede kad ih prodajes kao polovna

Raspamećeni kupac

pre 7 godina

Kupim nov Hyundai Accent 2008 godine sa 5 god garancije.
U garantnom roku mi ne popraviše ni ručnu, ni centralnu bravu, ni amortizer.
Izvlače se na sve načine:"Pa da li si parkirao blizu policije, radio stanice, pošte, pa c.b. ne radi?Kako da ti popravim, kad je auto u četvrtoj godini?"Itd.
Pisao sam direktoru predstavništva u Bgs, on me vrati njegovim menadžerima, koji ne dozvoljavaju popravku.
Pišem direktoru Hyundai-a u Seul, on me vrati direktoru u Bgd, a on opet njegovim menadžerima i opet na početku.
Znači, garancije je nula dana i godina.Poslije toga, vidim daju garanciju na 7 godina.Komotno mogu da daju i na 77 godina, kad ništa ne priznaju.

Vlada

pre 7 godina

Sta da kazem sem da su ljudi sami krivi ako ne gledaju sta potpisuju vec samo lupe slova na papir. Ja lepo uzmem sednem i prelistam sve od prve do zadnje strane, par puta su morali da kucaju druge ugovore u raznim stvarima. Jednostavno probaju ako uspe-uspelo je, posle dzaba sve kad si stavio svoj potpis na ugovor. Jedini drugi nacin i ako tako potpisujete jeste da snimate razgovor sa prodavcem, usmeni ugovor je obavezujuc kao i pismeni. A oni obicno "garantuju" da ono sto vam pricaju pise na papiru jer znaju da ce na sudu vasa verzija bila rekla kazala a njihova crno na belo. Obicno garancija koja se reklamira pokriva samo motor, menjac i propratne delove oko istih. Elektrika, plastika, sasija i ostalo posebna je prica.

Marketinška obmana potrošača

pre 7 godina

Dakle poslušajte šta nam savetuje ovaj bumbar iz NOPS-a,čitajte mala slova jer ja neću da se mešam u svoj posao da zaštitim potrošače za koji dobijam debelu platu.... (Mrmot, 26. septembar 2016 14:03)

Ugovori su jedno a komercijalna prevara je drugo.
U reklami se spominje 5 godina garancije bez ikakvih uslova.
Treba ih organizovano drati po sudovima zbog toga a ne zbog ugovora.

Pavke

pre 7 godina

@
(HanSolo, 26. septembar 2016 15:20)

Čuo sam za botove u političkim komentarima, ali ovo je smešno. Pa, previše je očigledno da je ovo botovski komentar nekog iz KIA ...
Inače, moje iskustvo sa FIAT servisom je odlično, recimo. SVE su mi zamenili, čak i neke plastike u kabini, što, realno, nisu ni morali. Ljudi su malo nerealni po pitanju garancije, i ne čita niko šta garancija sve obuhvata. Ako nešto nisi pročitao do kraja, to te ne oslobađa odgovornosti. To bi bilo kao da voziš 90 km/h u zoni gde je ograničenje 60 km/h i odbrana ti bude da nisi pročitao znak. Jednostavno, pročitajte sve i nećete imati problema...

genije

pre 7 godina

@garavi, 26. septembar 2016 12:22
Dragi moj, šteta iz udesa (pa makar i sa biciklom) nema veze sa garancijom - za to služi osiguranje (obavezno i kasko - i tu svako ima svoju namenu).
Eto i takvi pričaju kako se "garancije ne poštuju"...
Ne kažem da toga nema (mada ja nikad nisam doživeo) ali ljudi baš vole da preteruju. Kod nas pogotovo...

Rasa

pre 7 godina

Nakon godinu dana mi se na Opelu desi glupi kvar (crkne boca sa tecnoscu za pranje vetrobrana-jednostavno je gubila tecnost u roku od 10tak minuta). Odoh da reklamiram i cim pomenuh rec reklamacija odmah su poceli da vrdaju i da me pitaju da im dokazem da je u garanciji. Tu sam im samo predao auto i saobracajnu dozvolu i racun od kupovine i otisao na kafu. Ispostavilo se da sam ipak imao garanciju. I zamenili su.

Bane

pre 7 godina

Prvo u Srbiji prema zakonu o zastiti potrosaca imate 2 godine opste garancije. Znaci za prve dve godine nije bitno sta pise ni u ugovoru ni u garantnom listu zakonska garancija od 2 godine vazi od branika do branika. Dalje se garancije dele na fabricke i dilerske (to su one cake kada napisu 7 godina krupno a ispod 3+4, odnosno 3 fabricke i 4 dilerske) i ako se odlucujete za taj auto samo zbog te garancije onda treba dooobro citati sta pokriva fabricka a sta dilerska i kako se ostvaruje ili cime se gubi pravo na istu. Isto tako vrlo je vazno da li je salon/servis predstanistvo, zastupnistvo ili diler. Vidim mnogi hvale Toyotu...to je zato sto je Toyota centar kod nas predstavnistvo same fabrike, nekad je bio i Mercedes na nbg pa vise nije. U zavisnosti od toga i njihova odgovornost je veca odnosno diler posalje jednog majstora na obuku, plati licencu i puf ovlasceni je servis a ostalih deset majstora priucenjaci na praksi. Zastupnuci imaju malo vise obaveza ali samo direktno fabricko predstavnistvo barem kod nas u drzavi drzi do neke poslovnosti i kvaliteta.

phreak

pre 7 godina

Pitanje za sve: da li garancija na nov auto kupljen u Srbiji važi i u Mađarskoj ili Hrvatskoj? U slučaju neke nevolje, ne bi mi bilo teško da odem i tamo rešim stvar.

Zbogom pameti

pre 7 godina

@(upitnik, 26. septembar 2016 12:13)

Jeste ti dovoljno ali obavezno iskopiraj fiskalni račun a original zaštekaj negde, jer termoosetljivi papir na kome se stampaju fiskalni izbledi za pola godine.

nenad 12

pre 7 godina

APP - ako prođe prođe.... vama će svakako pokušati da naplate deo iako su kola u garanciji a proizvođaču će prikazati da su deo zamenili besplatno i tako dobijati još besplatnih delova od kojih će mnoge uspeti da naplate.

Gradjanin

pre 7 godina

Vidite sto on prebacuje odgovornost na nas kupce!

A zasto ga niste pitali kako ti isti sto daju "ili 100.000/150.000" mogu da daju samo godinu dana garancije na multimedijalni sistem?

Geronimo

pre 7 godina

Garanciju od milion km je davala Honda,na svoje nove dizel motore,ali uvijek postoji "ali"ona je bila uslovljena rokom od 4 ili 5 godina (možda i manje)tako da nema teorije,sve da ne izlazite iz auta da napravite te kilometre,takodjer je bio uslov da se ne koristi kao taxi vozilo.Sve u svemu samo dobra reklama.

vlajs

pre 7 godina

kupio sam hyndai i30 2010 u Kraljevu. sve pohvale za ljude tamo u servisu, posteni i ljubazni. imao sam par sitnih intervencija u garanciji i nije bilo nikakvih problema niti pokusaja da se nesto naplati. za hyndai servis na novom bgd sam cuo samo najgore, izgleda da u manjim gradovima.ljudi se vise trude a i valjda znaju da se lose vesti brzo sire i nema toliko ljudi koje mogu za zavrnu na nacine opisane u komentarima a da opet nastave da posluju. za sada sam presao 140.000 km i zaista osim potrosnih stvari nije bilo nikakvih problema. garancija je istekla a ja i dalje odrzavam.auto.kod njih. svaki auto moze pokazati kvar ili neki drugi problem u garanciji ali ipak je odnos u servisu prema tome.i prema kupcu kljucan. nekada moze sve lepp da se.objasni i naplati ili da se podele.troskovi ali ljubazno i uz maximalno uvazavanje. vecina kako se ponasa zasluzuje da se zapale i da vise ne postoje.

alienware

pre 7 godina

Mozda ,samo kazem mozda,Kad se kupuje auto i uz doplatu dobije garancija na 7 godina,da se upla i ne posalje proizvodjacu vec zadrzi i stavi u dzep i zato se ne odobrava popravka .

Savovac

pre 7 godina

Za upitnik@ Tako je u Italiji. Cuvas racun i ako ti kazu da cuvas ambalazu(kutiju),prvi problem,odneses sve to u prodavnicu. Samo im kazes dobar dan i koji je problem sa uredjajem i to je to...

Zoki

pre 7 godina

Na američkim sudovima se dešavalo da sudija proglasi dugačke ugovore previše komplikovanim i da pravo kupcu koji ih nije pročitao.

vladimirnbgd

pre 7 godina

Imam smarta forfour za 9 godina redovni servisi u ovlascenom mercedes servisu na 15000km zamenjeni metlice brisaca,disk plocice,gume zimsko letnje,sijalice,i sav potrosni materijal koji ide uz servisepresao 97000 km neverovatno kvalitetan auto