Sreda, 21.09.2016.

18:09

Zbogom švercovanju: Beograđani, čekaju vas rampe

Rampe na ulazu u pojedine železničke stanice u Beogradu počele su da rade, pa će tako putnici ubuduće morati da "se validiraju" pre nego što uđu u voz.

Izvor: Veèernje novosti

Zbogom švercovanju: Beograðani, èekaju vas rampe IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

106 Komentari

Sortiraj po:

robertnbg

pre 7 godina

u Bangkoku tajlandjani ne mogu uci Na peron ima ona vratanca koja se otvaraju brzinom svetlosti kada se prisloni kartica n a citac i isto tako zatvaraju cuvar stoji Na dva metra i nadgleda naplacuje se na izlaznoj gde se kartica opet ucitava vrlo jednostavno to se moze i Na autobuska stajalista postaviti

Tromb

pre 7 godina

Karta za prevoz mora da se kupi. Na sveta nema nista dzabe. Druga je stvar kako naterati ljude da kupuju karte, ako drugacije ne moze onda mora da se uvede ovakav sistem. Jos kad bi se zavelo slicno nesto , da se ni u bus ili tramvaj ili trolejbus ne moze uci bez karte bilo bi idealno. Tako bi naplata bila prakticno stopostotna, a karte bi mogle biti znatno jeftinije. Svi bi bili zadovoljni. Kapiram da su sad nezadovoljni ovim potezom samo oni koji se svercuju, ali sve ima svo kraj...srecom.

Dragan

pre 7 godina

Da mesecno kosta bus plus 1000din simbolično svi bi plaćali garantujem a ne kao sto kosta i do 6500din za mene recimo kosta 4500din i necu da placam kao sto i ostali ljudi neplaćanja i upravu su

Ja

pre 7 godina

Da li neko zna tačan podatak, koliko zaposlenih po vozilu imaju javni prevoznici u drugim evropskim gradovima, koliko naši privatni prevoznica, a koliko GSP?

bg

pre 7 godina

sverc komerc

U Infostan uplatnici svako ima stavku odrzavanje zgrade mislim da je ona obavezna svugde u zgradama. U tu stavku spada odrazvanje krova, fasade,zajednickih elektricnih uredjaja (interesatno da je samo na jednoj uplatnici Infostana ova stavka odrzavanje zgrade bila podeljena na 3 dela pre dosta godina ). Problem je sto su mnogi placali tu stavku godinama preko Infostana, a da npr stambeno koje je zaduzeno i dobja pare od te stavke npr nikada nije uradili nista na fasadi, krovu... niti pregledali i sprecili sirenje propadanja krova,fasade. Nego se ceka da sve to propadne, i onda kada se pozale stanari oni ponude slamku spasa radove na krovu, fasadi koji ce gradjani placati dodatnom stavkom na racunu Infostana u 24 rate , sada su cini mi pre neki mesec produzili bese rok na 60 rata.

Luka

pre 7 godina

Naravno da je normalno da svi imamo kartu, ali normalno je i da svi platimo tu kartu! Ali nikako nije normalno da se gospodin penzioner vozi džabe od Batajnice do Mladenovca, a da nekog studenta ili nezaposlenog za tri stanice hapsi komunalna.

Mileta

pre 7 godina

Ja sam prestao da placam kada je premijer Vucic 2008 godine rekao da je to lopovski sistem i da se ne placa. Od tada se nije oglasio tim povodom a neprijatno mi da jurim coveka oko toga kad ima toliko vaznijeg posla...

Mirko

pre 7 godina

@mirko

Prvo, TI placas prevoz, ali 60% putnika ne. Pa vidi koliko ih izlece iz autobusa kada naidje kontrola. Ne moze se tako poslovati. Sa bandom se mora drugacije.

Drugo, u Infostan ne ulazi odrzavanje fasade i krova. Isti problem imam i ja sa svojom zgradom. Moraju stanari da se usaglase oko placanja radova NA zgradi, gde Infostan ne pokriva.
(sverc komerc, 22. septembar 2016 11:57)

Moja zgrada godinama sva oštećenja popravlja na taj način. Proverite jer ulazi u održavanje. Uredne smo platiše. Druga stvar je ako na računu vaše zgrade a koji imate uplaćivanjem infostana iz nekog razloga nema para (potrošene, nisu uplaćivane itd). Treća ako niste složni da se iz tog budžeta pare potroše na popravku krova. Proverite, pokrivaju popravke!

Aleksandar

pre 7 godina

Rampe na prve tri stanice i ne znace mnogo.Vise putnika udje u Batajnici(dolaze iz St. Pazove,Nove Pazove Indjije...)i svi u BG voz pa do Beograda za dzabe. Trebalo bi da te rampe vaze iza izlaz pa ko nema ili da plati ili nazad odakle je i dosao. I kontrolori su mekog srca pa pustaju djake i studente. Ja takodje imam dva djaka od i jadan ide u St. Pazovu u skolu i markica za prvoz plus stanicna usluga kostaju oko 4000 din.pa se moja deca ne svercuju. Gospodo nemojte onda meriti na dva nacina,nekom majka a nekom maceha.

sverc komerc

pre 7 godina

@mirko

Prvo, TI placas prevoz, ali 60% putnika ne. Pa vidi koliko ih izlece iz autobusa kada naidje kontrola. Ne moze se tako poslovati. Sa bandom se mora drugacije.

Drugo, u Infostan ne ulazi odrzavanje fasade i krova. Isti problem imam i ja sa svojom zgradom. Moraju stanari da se usaglase oko placanja radova NA zgradi, gde Infostan ne pokriva.

mirko

pre 7 godina

@Kako to samo u Beogradu stanovnici ne žele da plaćaju prevoz? Kako to samo u Beogradu neko očekuje da mu se sredi fasada o trošku grada? Ko je meni na kući sredjuje... Gospodo, treba nešto i da se plati.
(Zulu, 22. septembar 2016 07:34)

Prvo, placam prevoz i oduvek sam. Mozda zelim nemoguce, ali za svoje pare zelim i uslugu koja u ovom slucaju izostaje. Zasto niko ne pravi toliku dramu kada se Beovoz ne pojavi i moram da se snalazim kako znam i umem da bih stigao na vreme na posao, a platio sam uslugu, ali dize se frka kada te neka t. agencija ispali za prevoz? U cemu je razlika? Platili smo i jedni i drugi a usluga izostala.
Drugo, placam infostan i odrzavanje zgrade u koje ulazi i odrzavanje fasade za razliku od tebe. Ti u svojoj kuci radi sta hoces, ja placam nekome da je odrzava a taj ne radi svoj posao i nikom nista, a ja sam i dalje obavezan da placam!

Miloš

pre 7 godina

Sad sam bio u Njujorku.... Svuda su rampe a karta nije jeftina (oko 400 din-3,5 $), ali i oni su bogatiji. E sad, svi plaćaju, čak i oni raspadnuti narkomani u upišanim pantalonama, koji mokre i u vozu!
(trile, 22. septembar 2016 08:59)

I šta je razlog? Prosto - prvo, svaka stanica ima rampe, ne možete da priđete vozu a da ne poništite kartu. Drugo, probaj da preskočiš rampu, nije teško, Transit Police će biti tu za nekoliko sekundi da ti objasni neke stvari. A kod nas je ustavom zagarantovano pravo da bežiš od kontrolora i ne plaćaš ništa dok šaraš autobuse...

Marina

pre 7 godina

Gradski prevoz koristim retko, na posao idem pešice. Ako idem negde dalje, idem autom. Kada god se vozim gradskim autobusom( 2-3 puta mesečno) kucam kartu. Ne vidim u cemu je problem da se plaća. U Beograd sam došla pre 15 godina iz unutrašnjosti i kod nas je sramota švercovati se. Dakle svi plaćaju prevoz, ali je duplo jeftiniji. Stvarno mislim da je prevoz skup za naše uslove.

Aster Blistok

pre 7 godina

Premijer je jos pre 7 godina obecao besplatan prevoz i ukidanje bus plusa!
(skoj, 21. septembar 2016 19:27)

E, da je to jedino sto nije ispunio...?

Spale

pre 7 godina

Vidim ovde svakakve komntare....u svetu ima ovo te ono u pravu su ali taj svet ima nize cene hrane,nize cene goriva,nize cene usluga i mnogo....mnogo vece cene rada!Shvatite vec jednom dok god narod ne bude imao ono najosnovnije za zivot....stanje kod nas ce ostati ovakve i nikakve rampe i represije ga nemogu spreciti da se snalazi kako ume.....

Vasa Ladacki

pre 7 godina

(Zulu, 22. septembar 2016 07:34)

Pa hajde da malo pricamo o drugim zemljama - moze? Evo, Nemacka - Berlin! Mesecna karta za centralnu berlinsku zonu (AB) je 80 EUR. Prosecna neto plata u Nemackoj je 2400 evra, pa je odnos plate i cene prevoza: 30:1. Znaci, Nemac se vozi za 3% deo svoje plate i za te pare moze da koristi metro koji ide na po 3 min i stize s kraja na kraj grada za max pola sata, regionalne vozove, ciste i klimatizovane buseve, tramvaje ... Srbija: prosecna plata je oko 400 evra, modalna plata 300 evra (plata koju prima najvise ljudi), mesecna karta 30 evra. Znaci, Srbin se vozi za citavih 10% svoje mesecne plate, a za to dobija smrdljive olupine koje jedva idu.

Hoces da pricamo o fasadama? Moze! U Nemackoj stambena zgrada je zajednicko vlasnistvo stanara, upisano kao takvo u katastar. Ljudi ulazu sami u svoju zgradu, odlucuju sami koga ce pustiti u svoju zgradu, izdaju lokale u zgradi i od toga zaradjuju lepe zajednicke pare. U Srbiji zgrade su drzavno vlasnistvo, ljudi placaju Infostanu odrzavanje za koje ne dobijaju nista. Lokali u zgradi su takodje najcesce drzavni, pare idu ko zna kome, a mnoge stvari u zgradama se resavaju silom. Recimo, neko hoce da otvori hostel ili bordel, on to hladno i uradi, a ako se neko buni on samo pita: ima li problema, batice? Cuvena recenica koja sva vrata otvara.

Mogao bih ovako danima ...

Daleko smo mi od normalnog sveta!

goran

pre 7 godina

Ne svercuje se narod sto je besan, vec zato sto sa platom od 25.000 dinara,koja pri tom kasni mesecima, ne moze da plati ni stan i hranu. A jos ako su tu deca koja idu u skolu, jasno je da Bus plus 'pojede" celu jednu platu. Samo da se narodu otima, a nista ne pruza. Da se jedni bogate na grbaci sirotinje.

gruuunf

pre 7 godina

Da se javno objavi kompletan poslovni izvestaj GSP-a! Za svaki dinar iz budzeta i od naplate karti gde ide!
Da se javno objavi racunica po kojoj je cena pojedinacne karte 89 dinara a mesecne 3099!
Da se vozila redovno peru!
Da vozaci budu mnogo profesionalniji i da voze po propisima!
Kad ove minimalne uslove ispunite gospodo, tek onda mozete da trazite od gradjana bilo sta. GSP je javno preduzece koje pripada narodu i finansira se najvecim delom iz budzeta, uz to je monopolista, tako da morate da radite u interesu gradjana a ne sopstvenom!
Finansijski izvestaj na sunce!

Petar

pre 7 godina

A u kom gradu je normalno da se daje vishe od 10% plate na mesecnu kartu za prevoz? Na platu od 27.000 dinara treba da platim 3100 mesecnu kartu. Naravno da niko ne zeli da se svercuje, ali cena je prevelika. Smanjite cenu karte na 1000 dinara i onda nece biti sverca. A cenu ce te opravdati manjim brojem kontrolora... Josh i navodite primer nekog penzionera koji placa 600 dinara na GODISNJEM nivou?

Sedi, jedan!

pre 7 godina

Cemu kukanje na stanje i cistocu vozova, pa od cega mislite da se to finansira kad ne placate karte?
(Igor, 21. septembar 2016 22:54)

Aj sad malo pročešljaj plate direktora, koliko je potrebnih/nepotrebnih u preduzeću, finansiranje iz budžeta itd. a tek na kraju (samo kod nas) ide zarada od (ne)prodatih karti u ime privatnog preduzeća koje drži monopol!

Profa

pre 7 godina

zašto da platim da sedim u prljavom vagodu koji je pritom potpuno išaran? Pa, zato sto je cena karte tolika da s njom moze samo takav voz da vozi, a i nju ne placaju. U Londonu je nedeljna karta oko 30 funti, manje-vise, zavisi od zone, pa onda sa tim param moze biti i bolji i neisaran voz. A tamo su validatori u svakoj stanici, SVAKOJ!

Milan Kosanovic

pre 7 godina

Podrzavam u potpunosti ALI SREDITE NAM VOZOVE, OCISTITE ONE UZASNE, DIVLJACKE GRAFITE da se ne vozimo kao zatvorenici unutra. Voleo bih i kada bi neko od Vas novinara pokrenuo malo ovo kod nadlezne gospode u Beovozu koja ionako nista ne radi i samo cuva fotelju.

Siniša

pre 7 godina

A šta se događa ako sam otkucao kartu na ulasku u stanicu, pa čekao voz sat vremena i onda mi istekne vreme "vožnje" dok sam u prevozu?

Sibirko

pre 7 godina

Metroi u Moskvi I San Petersburgu su daleko OD cistih, mozda par stanica Malo sredjenijih, vozis se starim poluraspalim pokretnim stepenicama a u metroima samo sto zidovi NE otpadnu. Zali Boze jer su prelijepa djela arhitekture. Vozovi nisu novi vec stari I prljavi, WiFi ima ali je cesto precise ljudi prikaceno pa jako koci. Idu na 4-5 minuta. Da vidite metroe u Minhenu e to je najbolji metro.
(Podgoricanin, 22. septembar 2016 01:36)

Prijatelju,ti mora da si nesto pobrkao jer to sto ti napisa,blago receno,nije istina!
Pomenuti metro i u Moskvi i u Peterburgu savrseno funkcionisu a pri tome su vrlo jednostavni za snalazenje osobama koje ih prvi put koriste.
Cisti su i vozovi a i stanice i to je prvo sto mi je "zapalo za oko" kada sam koristio pomenute metroe prvi put.
Interval im je jako kratak,ceka se koji minut a sto se WiFi-a tice radi normalno.

iz Kulu

pre 7 godina

Kako to samo u Beogradu stanovnici ne žele da plaćaju prevoz? Kako to samo u Beogradu neko očekuje da mu se sredi fasada o trošku grada? Ko je meni na kući sredjuje... Gospodo, treba nešto i da se plati.
(Zulu, 22. septembar 2016 07:34)

Poštovani samo za prvu rečenicu ste u pravu. Beograđani ne žele da plaćaju prevoz iz nekog razloga. Što se tiče fasada tu niste u pravu. Svakog meseca Javnom preduzeći Gradsko Stambeno preko OBAVEZNE uplatnice infostan plaćamo mesečno održavanje zgrade u čijoj je nadležnosti i održavanje fasada. Beograđani ne smeju sami da obnavljau fasade. Ustvari smeju ali su im za to potrebne sve moguće dozvole od opštine do grada. Još jedan od uslova za popravku je da postoji skupština stanara sa predsednikom koji ima odgovornost koju mnogi ne žele ili ne žele da učestvuju u radu te skupštine. Uglavnom čini mi se da ste vi tamo negde mnogo srećniji od Beograđana i njihovih problema. Pozdrav

PSYCRO

pre 7 godina

Pa u čemu je problem? U cijeloj Europi je tako i dobro funkcionira.U Osijeku plaćate na ulazu u tramvaj i gradski autobus ili pokažete kartu šoferu, nema švercanja više nigdje..

Krokodil

pre 7 godina

Meni zao ove studentkinje sto sveta nije videla, pa bi znala da je na mnogim mestima u svetu ocitavanje karte pre ulaska u metro najnormalnije i logicnija stvar, al njoj smeta sto ne mora da se lomata preko ljudi do sipke na kojoj je validator. :(

nema deda mraza

pre 7 godina

e pa izvinite. tromesecna karta za metro u pragu je jefinija od mesecne karte za gradski prevoz u nsu

doduse metro u srbiji je jeftiniji.mozda zato sto ga nema

jankovi bogoljub

pre 7 godina

Ne treba da gledamo Zrenjanin i Novi Sad, dobre primere imamo i u samom Beogradu. Kod Autokomande na prigradskoj i medjugradskoj stanici (a gde za neke linije vazi i BUSPLUS!) ulazi se samo na PREDNJA VRATA, pokazuje se vazeca karta ili se kupuje kod vozaca!

Nikola

pre 7 godina

“Pogledajte samo na šta nam liče vozovi, zašto da platim da sedim u prljavom vagodu koji je pritom potpuno išaran? Vozim se svakog dana”, kaže ona.

Pa ti onda idi peske, ili kupi auto i cisti svaki dan. Ako si vec odlucila da koristis neku uslugu, plati.

Petar B.

pre 7 godina

kaze penzioner koji inace placa kartu 400 din GODISNJE. Alo bre gde je to normalno? LJudi se svercuju jer su karte preskupe. Da su uveli npr 500 din za penzionere i skolarce, 1000 za studente i 1500 za zaposlene garantujem da bi svi placali kartu jer niko ne bi za te pare sebe stresirao i pokusavao da se sverca. Ali bezmozgovici koji vode ovaj sistem ne znaju da saberu 1+1 i onda se pitamo zasto je ovako. Nekada i manja cena dovodi do veceg profita, to se bre uci na prvoj godini fakulteta, za to nije potreban doktorat...

да да

pre 7 godina

Коико ја знам свугде у европи је овако ! Просто и једноставно, барем када су метро или железничка станица у питању.

trile

pre 7 godina

Sad sam bio u Njujorku. Nju Džersi transit, Amtrak i Acela su čisti, ali metro je malo drugačiji. Relativno je čist ali ima đubreta i smrada, zavisi od stanice do stanice i od voza do voza. Da ne grešim dušu, klima radi ko zamrzivač u vozu ali je u stanicama 50 stepeni! Svuda su rampe a karta nije jeftina (oko 400 din-3,5 $), ali i oni su bogatiji. E sad, svi plaćaju, čak i oni raspadnuti narkomani u upišanim pantalonama, koji mokre i u vozu! BG voz jes išaran, ali to je krivica građana jer su železničari u početku prefarbavali vozove ali su na kraju odustali jer su ih "umetnici" išarali za 5 minuta. U Njujorku je postignut prećutni konsenzus da se ne šaraju vozovi već za to određeni zidovi a do pre 15 godina bili su isti kao naši. Higijena zavisi najviše od samih putnika a međugradski (novi) voz je to rešio kamerama. Mašinovođa opominje svakih 15 minuta da se ne baca đubre po vozu i da postoje kamere. Voz za Prijepolje je sad čist, klimatizovan i miriše. Do pre 5 godina je bio skroz zakrmačen. BG vozom većma putuju pijačari, da prostite-romi al i "Beogradski Šar Planinci" i ostala fela koja ne brine o higijeni ni u kući ni na ulici. Šta reći, tačno se vidi ispred koje vertikale u mojoj zgradi se nalazi gomila đubreta a ispred koje je čisto. Da zaključim, u normalnom svetu, a to izgleda uključuje i sve gradove u Srbiji koji nisu Beograd, karta se obavezno plaća. "Momci s Beogradskog afalta", "ortaci iz kraja/bloka" kao deo "Beogradskog duha", izgleda uključuju i švercovanje!

Petar

pre 7 godina

@NikolaBG,
slazem se. A ako pri tom jos odes na aerodrom tek onda moras da kupis i avio kartu. Pa boga mu poljubim. Gde je tu logika. Sto mi ne vazi BUS plus i za avine.

bata

pre 7 godina

Zar stajališta na Krađorđevom parku i Vuku ne koriste i korisnici BEOvoza za Valjevo? Moraju li sad plaćati dupl kartu, jednu za BEOvoz, drugu za...ništa, jer ne koriste usluge gsp-a?

Zulu

pre 7 godina

Kako to samo u Beogradu stanovnici ne žele da plaćaju prevoz? Kako to samo u Beogradu neko očekuje da mu se sredi fasada o trošku grada? Ko je meni na kući sredjuje... Gospodo, treba nešto i da se plati.

mufljuz

pre 7 godina

Karte se placaju svugde u svetu pa tako treba biti i u Beogradu, ali ovo je prevrsilo svaku meru. Dokle cete vise eksperimentisati sa nacinom kako spreciti sverc u GSP-u - svaki vas ingeniozni izum kosta i dize cene prevoza. Ni jedan "izum" ne sastavi vise od par meseci a vi se "setite" novog. A novac trosite kao da je vas. Rampe, ili tzv. "kozije nozice" imali smo u autobusima GSP-a sedamdesetih godina i to je funkcionisalo. Uvedite konduktere, otpustite kontrolore, izbacite komunalnu policiju iz autobusa jer to je gradski prevoz a ne transport za CZ. I snizite cenu karte sa sadasnjih 89 dinara na 50. Imacete mnogo vise novca u kasi. Jer, kada se veliki broj gradjana vozi bez karte to nesto ne valja u sistemu! Shvatite, mnogi ljudi nemaju kartu jer jednostavno nemaju cime da je kupe. Nisu bas svi "sverceri" i "obesna masa" kojima je jedini zivotni cilj da ne plate kartu u GSP-u. Sem sto drzava i grad zive OD gradjana moraju ziveti i sa njima.

Aki

pre 7 godina

Slazem se da karta treba da se plati. Ali i cena treba da se prilagodi jer vecina ljudi u ovoj zemlji tesko zivi. Sad govorim za autobuse. Cena karte za 5 stanica je ista kao i od pocetne do zadnje. Nema neke logike. Osim sto ljudi rade za 200 e i kada pomisle na prevoz muka ih ihvati.

Tata spalio Đenku

pre 7 godina

Čitam ovo i ne mogu da verujem koja smo mi cirkus država! 40.000 ljudi dnevno, nek je karta pola evra to je 20.000 evra dnevno, sad to treba pomnožiti sa brojem dana, meseci ili možda godina koliko se ne naplaćuje...... Cccccc i kako onda ta firma da posluje pozitivno, strašno, užasno i potpuno ludo u jednoj ludoj zemlji.
(Milan, 21. septembar 2016 22:45)

Ja sam se svega par puta vozio tim vozom i koristio gradski bus i više to ne koristim, jer se krećem na kratkim relacijama i isplatljivije mi je kolima, ali kažu da cena vožnje iznosi 89 din. To je za 25% više od pola evra. Ugrubo računato, pola evra je oko 60 din.
Sledeće, firma bi dobro poslovala da ona naplacuje svoje usluge, pa bi i to extra funkcionisalo, ali naša politikantska elita i mozgovi su dozvolili da pored Argentine, Srbija bude jedina zemlja u svetu u kojoj privatna firma naplaćuje usluge državne firme. Zapravo, nisu dozvolili, već naterali državni gsp da na to pristane, a zarad ličnog profita nekolicine naših politikanata i njihovih ćerkica.. Svaki sistem bus plusa privatnik je morao da plati 7.000 evra, pa vi vidite. Zamislite kada bi ste na primer mogli da privatizujete samo jednu kasu u nekom mega marketu. Sav novac da ide vama, a vi tom marketu da dajete samo mali procenat!! E to vam je bus plus privatna firma, odnosno Apex, ali oni drže sve kase gsp-a. Pogledajmo malo dalje.. Otkud pravo da ova strana privatna firma u Srbiji, prilikom rada svojih kontrolora za naplaćivanje kazni od građana, koristi usluge MUP-a Srbije???
Problem je u tome što sistem tera ljude na tzv. šverc. Ljudi su bez posla, drugima je Vođa skresao platu, trećima je mimo zakona, prećutno odobreno da se voze gsp-om besplatno (jer ako se od tih traži karta, onda se to karakteriše kao rasna ili nacionalna diskriminacija). I ko onda plaća kartu i kome se kazne naplaćuju??? Običnoj sirotinji! Ova država je NEUREĐENA u svakom pogledu. Nesposobnost da zarade novac potreban za punjenje budžeta, zamenjuju otimanjem od građana kroz razne izmišljene poreze, globe, takse, smanjenjem plata, kazne... Pogledajte samo koliko je haosa u sistemu u ovih par rečenica, a radi se samo o običnom plaćanju prevoza..

Dron

pre 7 godina

@uglavnom neobjavljeni
Ako poskupis penzionerima to znaci i gubitak velikog procenta glasaca mada s obrzirom da su im smanjili penzije i plare pa opet glasali za patetikh i farsu ne bi me cudilo.

Tata spalio Đenku

pre 7 godina

Mene interesuje jedna stvar. Ako ja zelim da idem za Novi Sad npr. vozom, ja dakle moram prvo da uplatim bus plus kartu pa tek onda u vozu kod konduktera kartu za taj pravac??? Koja je tu logika? Zivim kod Vukovog spomenika.
(NikolaBG, 21. septembar 2016 22:22)

Da, baš tako! A šta ti tu nije jasno? Možeš od "Vuka" i sa tramvajem br.2 do železničke stanice i isto moraš da platiš bus plus.

Tata spalio Đenku

pre 7 godina

Ti isti koji se SVERCUJU i koji kukaju na custoću i Isaranost su Upravo i Ispoljavali svoje umetnicke ideje.
(Bgd, 21. septembar 2016 21:59)

Ne kukam, nego mi smeta, a kada sam koristio BG voz par puta, kartu niti imaš gde da kupiš, niti gde da je poništiš, očitaš ili šta već..

bbb

pre 7 godina

Pa zar gdin Sabic nije rekao da je to neustavno, i da je posle njegove izjave i gradonacelnik tj gradske vlasti odlucile da tu odluku da su kontrolori u civlnoj garderobi postali jos malo sudije pa pisu preksajne naloge. Neka grada prvo uredi malo vozove, naredi Apexu da kontrolori moraju da imaju uniforme...

Zoran

pre 7 godina

Ja sam mator covek, kad asma ja studirao u SFRJ placali smo karte skoro svi, nije bilo problema. To je bilo pred poslednji rat. I odemo u Ameriku, dete mi zavrsilo skolu ovde i htelo d astudira u Srbiji, ali ne iz materijalnih razloga(znaci nema objasnjenje).:)

Kaze ono da se svi svercuju, niko ne placa karte, necu ni ja, kaze. A ako te uhvate? Ma...nista. Pa kako vecina...tako i ostali.

vitez lukic od lamburginija

pre 7 godina

Znaci, covek dodje 10-15min pre voza jer se nikad ne zna da li ce i kad tacno krenuti, cekira se na ulazu u stanicu i sta onda? Ili da ceka ispred stanice pa trk na validator kad naidje voz?

Podgoricanin

pre 7 godina

Metroi u Moskvi I San Petersburgu su daleko OD cistih, mozda par stanica Malo sredjenijih, vozis se starim poluraspalim pokretnim stepenicama a u metroima samo sto zidovi NE otpadnu. Zali Boze jer su prelijepa djela arhitekture. Vozovi nisu novi vec stari I prljavi, WiFi ima ali je cesto precise ljudi prikaceno pa jako koci. Idu na 4-5 minuta. Da vidite metroe u Minhenu e to je najbolji metro.

Ce Gevara?

pre 7 godina

Ja bio u Rotterdamu i uzeo dnevnu kartu koja 2,5€.... ceo dan se vozio .... mozes da i menjas prevozna srestva.

Ono, Evropa, forsira javni prevoz ... a i cena karte je pristupacna i nema potrebe da se neko svercuje.

Dobronamernik

pre 7 godina

Mene interesuje jedna stvar. Ako ja zelim da idem za Novi Sad npr. vozom, ja dakle moram prvo da uplatim bus plus kartu pa tek onda u vozu kod konduktera kartu za taj pravac??? Koja je tu logika? Zivim kod Vukovog spomenika.
(NikolaBG, 21. septembar 2016 22:22)

Ovo može biti rešeno na milion načina.

Sistem sa rampom koju otvara čitač karata postoji u nekom obliku u većini evropskih zemalja. U Londonu postoji rampa, u Berlinu nema rampe, ali stoji čitač i ako ne otkucaš kartu, a nahvata te kontrola - to je prekršaj i sleduje kazna automatski bez puno priče.

Problem je samo što je Beograd jedini grad te veličine u Evropi koji nema metro, a železnica u Srbiji je u više nego jadnom stanju, pa se postavlja pitanje zašto se baš od ovoga počelo, a ne od racionalizacije u Železnici i temeljne reforme javnog prevoza u Beogradu. Država, htela, ne htela, mora prva da investira novac i postavi sistem, a pitanje naplate karata jeste važno, ali nije prvo u redu za rešavanje.

GM

pre 7 godina

I metro u Njujorku je prljav, pacovi, beskucnici... Vozovi su ipak bolji, skoro u svim ima klima, ali i oni znaju da kasne, da menjaju rute zbog ovog ili onog...

Ipak to je najkorisniji metro na svetu, gde jedna voznja kosta 2,75 dolara odnosno 300 dinara. Jedna voznja.

Ljudima sve nesto fali, hoce promene, onda dodju izbori i opet sve isto.

Pozdrav iz NYC.

SudijaFalkone

pre 7 godina

Ma uvedite i za autobuse nešto tako. Masa se tiska u autobusu ujutro, prosto me zgnječe, a niko se, sem mene i par budala ne kuca. Uredno platiš, a onda te gaze i laktaju ovi što se švercuju. Sramota.

Zoran

pre 7 godina

Na zapadu je to reseno prosto. Svako ima mesecnu kartu. Kazna je za 20-tak evra veca od karte. U proseku te hvataju oko tri puta mesecno ako nemas kartu. Pa ti vidi sta ti se isplati. Ja platim 80 evra i vozim se vozom, autobusom gde god hocu
(Super, 21. septembar 2016 23:59)

Problme u Srbiji je sto ljudi ne znaju ni kako je resen taj problme na Zapadu. Imamo i mi kazne. I hvataju ljude. Ali ocoigledno ne vredi ni da odete na Zapad i da zakljucite KAKO je to reseno.

jizz

pre 7 godina

ljudi bre, alo! Jel vi shvatate da za 3000 din mozete da se vozite ceo mesec gde hocete i cime hocete? sta je tu lose? Kako neko moze uopste da pomisli na besplatan javni prevoz? Odakle? Ko ce da ga placa? I da smo kao Danska narod bi se zalio ali zato danac mora za auto da plati porez od do 120posto a mi bi ovde sve za dzabe. Nema sta, naviklo se jos od komunizma. Iako mislim da bi GsP bolje funkcionisa sa 90 posto prodaje za kartu od 1500 din mesecno nego 20 posto prodaje od 3000 al ajd.

Milan

pre 7 godina

Firma mi uplacuje svakog meseca mesecnu kartu za gsp, ali skoro da ne koristim prevoz. Mozda 2-3 puta mesecno udjem u autobus. Gradski prevoz je izuzetno los, vozila prljava, bucna, raspadaju se i kasne dosta. Uglavnom idem pesaka ili biciklom. Na drugi kraj grada kolima. GSP treba ili potpuno privatizovati ili ugasiti, trenutno stanje u kojem se dobar deo putnika svercuje i misli da je to u redu sigurno nece dovesti do boljeg gradskog prevoza.

svasta

pre 7 godina

“Pogledajte samo na šta nam liče vozovi, zašto da platim da sedim u prljavom vagodu koji je pritom potpuno išaran? Vozim se svakog dana”, kaže ona.

Pa snajka mozda ti je lakse da ides pesice!

Veliki sam protivnik nerazumnih cena prevoza, ali za ovakve - i to je sitnica, bar 10x skuplje kad ne umeju da cene nesto, a koriste se time svakog dana!

Super

pre 7 godina

Na zapadu je to reseno prosto. Svako ima mesecnu kartu. Kazna je za 20-tak evra veca od karte. U proseku te hvataju oko tri puta mesecno ako nemas kartu. Pa ti vidi sta ti se isplati. Ja platim 80 evra i vozim se vozom, autobusom gde god hocu

sumska skoljka otrovnica

pre 7 godina

(Nikola, 21. septembar 2016 20:26) smejes se penzosu ali oni ljudi navikli na red i rad kakav takav i poredak , a ti sto im se smejes si garant jedan od grebatora koji 10 i 25 obilazis svoje penzose da se oceses, jadnice

Milan

pre 7 godina

Čitam ovo i ne mogu da verujem koja smo mi cirkus država! 40.000 ljudi dnevno, nek je karta pola evra to je 20.000 evra dnevno, sad to treba pomnožiti sa brojem dana, meseci ili možda godina koliko se ne naplaćuje...... Cccccc i kako onda ta firma da posluje pozitivno, strašno, užasno i potpuno ludo u jednoj ludoj zemlji.

NikolaBG

pre 7 godina

Mene interesuje jedna stvar. Ako ja zelim da idem za Novi Sad npr. vozom, ja dakle moram prvo da uplatim bus plus kartu pa tek onda u vozu kod konduktera kartu za taj pravac??? Koja je tu logika? Zivim kod Vukovog spomenika.

buki

pre 7 godina

Kapitalizam bato,Kapitalizam.Ljudski resursi,procedure,strane banke,MMf,menadzeri,japiji,eto vec licimo na svet kome smo ruku na srce vise ili manje skoro svi tezili.Opustite se crncite,gladujte i ...uzivajte.Sve smo zasluzili,i hvala im na tome sto nam to omogucavaju da u svemu uzivamo.

Mich

pre 7 godina

Alo indijanci pa to je normalno svuda u svetu, koji Sloba, koji naprednjaci, koji DOS ?????
LJudi dozovite se pameti pa prevoz se svuda u svetu placa na tz. rampama pre ulaska zato sto je brze i efikasnije.

Tata spalio Đenku

pre 7 godina

"Ubuduće, stajališta Vukov spomenik, Karađorđev park i Pančevački most funkcionisaće kao metro stanice, pa putnici "BG voza" hteli ili ne moraju da imaju validiranu katru kako bi ušli na peron."

Tako je u svakom metrou, ali, uđite u moskovski metro, pa ćete videti šta znači "metro". Sve stanice su čiste, na svakoj liniji metroa voz ide na svakih 1-3 minuta, vozovi, tj.vagoni besprekorno čisti, imaju wi-fi, sve besprekorno funkcioniše, a prevezu nekoliko miliona putnika dnevno.
A šta će kod nas da bude!!?? Imaćemo tri stanice na kojima se plaća karta, a na ostalima je švercovanje. Vozovi u stanju raspadanja, prljavi, smrde, išarani. I te tri stanice biće ispravne do prve veće utakmice, a ona bella ćao!!!

uglavnom neobjavljeni

pre 7 godina

Nekoliko zapažanja. Prvo, vozni park u Beogradu se od 2009-2014 (bio na studijama) stvarno poboljšao, bar kad su linije u širem centru grada u pitanju, znači ponekad platiti kartu nije bas bio totalni promašaj. Drugo, karte jesu skupe, mesečna za zaposlene kosta oko 4000 dok je godisnja za penzionere 400 dinara. Tako da me reči ovog penzosa ne zanimaju, lako je pametovati o tuđim parama. Uvesti vece cene za penzionere koji čine 40%,ako ne i vise, a sniziti cene za zaposlene, problem resen.

joca

pre 7 godina

“Pogledajte samo na šta nam liče vozovi, zašto da platim da sedim u prljavom vagodu koji je pritom potpuno išaran. Vozim se svakog dan”, kaže ona.

Vozila se ceo zivot u vagonu i tad joj nije smetalo,e sad kad treba da plati vagon je prljav i isaran.Pa ti onda prijateljice nemoj da se vozis nego idi peske.Da si placala sve ove godine mozda bi bilo para da se ti vagoni ociste.

mismo...

pre 7 godina

Bojim se kod nas kad bi uveli karta da bude i 30 dinara (koliko i treba da bude) da bi se opet svercovali. Jer eto, moze nam se. Nisu samo ovi na vlasti losi, losi smo i mi. Uveo bih probno da budu karte 30-40 din. da vidim bas kako bi islo, al tvrdim da bi i tada bilo mnogo svercovanja.

Nikola

pre 7 godina

Super. Hocemo li se sada voziti i normalnim vozovima, ili ce i dalje biti prljavi, smrdljivi, puni urina i fekalija?
Jel necu vise vidjati miseve ispod stepenista ulaza kod Karadjordjevog parka?

mismo...

pre 7 godina

Bojim se kod nas kad bi uveli karta da bude i 30 dinara (koliko i treba da bude) da bi se opet svercovali. Jer eto, moze nam se. Nisu samo ovi na vlasti losi, losi smo i mi. Uveo bih probno da budu karte 30-40 din. da vidim bas kako bi islo, al tvrdim da bi i tada bilo mnogo svercovanja.

joca

pre 7 godina

“Pogledajte samo na šta nam liče vozovi, zašto da platim da sedim u prljavom vagodu koji je pritom potpuno išaran. Vozim se svakog dan”, kaže ona.

Vozila se ceo zivot u vagonu i tad joj nije smetalo,e sad kad treba da plati vagon je prljav i isaran.Pa ti onda prijateljice nemoj da se vozis nego idi peske.Da si placala sve ove godine mozda bi bilo para da se ti vagoni ociste.

Nikola

pre 7 godina

Super. Hocemo li se sada voziti i normalnim vozovima, ili ce i dalje biti prljavi, smrdljivi, puni urina i fekalija?
Jel necu vise vidjati miseve ispod stepenista ulaza kod Karadjordjevog parka?

uglavnom neobjavljeni

pre 7 godina

Nekoliko zapažanja. Prvo, vozni park u Beogradu se od 2009-2014 (bio na studijama) stvarno poboljšao, bar kad su linije u širem centru grada u pitanju, znači ponekad platiti kartu nije bas bio totalni promašaj. Drugo, karte jesu skupe, mesečna za zaposlene kosta oko 4000 dok je godisnja za penzionere 400 dinara. Tako da me reči ovog penzosa ne zanimaju, lako je pametovati o tuđim parama. Uvesti vece cene za penzionere koji čine 40%,ako ne i vise, a sniziti cene za zaposlene, problem resen.

Tata spalio Đenku

pre 7 godina

"Ubuduće, stajališta Vukov spomenik, Karađorđev park i Pančevački most funkcionisaće kao metro stanice, pa putnici "BG voza" hteli ili ne moraju da imaju validiranu katru kako bi ušli na peron."

Tako je u svakom metrou, ali, uđite u moskovski metro, pa ćete videti šta znači "metro". Sve stanice su čiste, na svakoj liniji metroa voz ide na svakih 1-3 minuta, vozovi, tj.vagoni besprekorno čisti, imaju wi-fi, sve besprekorno funkcioniše, a prevezu nekoliko miliona putnika dnevno.
A šta će kod nas da bude!!?? Imaćemo tri stanice na kojima se plaća karta, a na ostalima je švercovanje. Vozovi u stanju raspadanja, prljavi, smrde, išarani. I te tri stanice biće ispravne do prve veće utakmice, a ona bella ćao!!!

Mich

pre 7 godina

Alo indijanci pa to je normalno svuda u svetu, koji Sloba, koji naprednjaci, koji DOS ?????
LJudi dozovite se pameti pa prevoz se svuda u svetu placa na tz. rampama pre ulaska zato sto je brze i efikasnije.

svasta

pre 7 godina

“Pogledajte samo na šta nam liče vozovi, zašto da platim da sedim u prljavom vagodu koji je pritom potpuno išaran? Vozim se svakog dana”, kaže ona.

Pa snajka mozda ti je lakse da ides pesice!

Veliki sam protivnik nerazumnih cena prevoza, ali za ovakve - i to je sitnica, bar 10x skuplje kad ne umeju da cene nesto, a koriste se time svakog dana!

Milan

pre 7 godina

Čitam ovo i ne mogu da verujem koja smo mi cirkus država! 40.000 ljudi dnevno, nek je karta pola evra to je 20.000 evra dnevno, sad to treba pomnožiti sa brojem dana, meseci ili možda godina koliko se ne naplaćuje...... Cccccc i kako onda ta firma da posluje pozitivno, strašno, užasno i potpuno ludo u jednoj ludoj zemlji.

buki

pre 7 godina

Kapitalizam bato,Kapitalizam.Ljudski resursi,procedure,strane banke,MMf,menadzeri,japiji,eto vec licimo na svet kome smo ruku na srce vise ili manje skoro svi tezili.Opustite se crncite,gladujte i ...uzivajte.Sve smo zasluzili,i hvala im na tome sto nam to omogucavaju da u svemu uzivamo.

sumska skoljka otrovnica

pre 7 godina

(Nikola, 21. septembar 2016 20:26) smejes se penzosu ali oni ljudi navikli na red i rad kakav takav i poredak , a ti sto im se smejes si garant jedan od grebatora koji 10 i 25 obilazis svoje penzose da se oceses, jadnice

Super

pre 7 godina

Na zapadu je to reseno prosto. Svako ima mesecnu kartu. Kazna je za 20-tak evra veca od karte. U proseku te hvataju oko tri puta mesecno ako nemas kartu. Pa ti vidi sta ti se isplati. Ja platim 80 evra i vozim se vozom, autobusom gde god hocu

nema deda mraza

pre 7 godina

e pa izvinite. tromesecna karta za metro u pragu je jefinija od mesecne karte za gradski prevoz u nsu

doduse metro u srbiji je jeftiniji.mozda zato sto ga nema

Vasa Ladacki

pre 7 godina

(Zulu, 22. septembar 2016 07:34)

Pa hajde da malo pricamo o drugim zemljama - moze? Evo, Nemacka - Berlin! Mesecna karta za centralnu berlinsku zonu (AB) je 80 EUR. Prosecna neto plata u Nemackoj je 2400 evra, pa je odnos plate i cene prevoza: 30:1. Znaci, Nemac se vozi za 3% deo svoje plate i za te pare moze da koristi metro koji ide na po 3 min i stize s kraja na kraj grada za max pola sata, regionalne vozove, ciste i klimatizovane buseve, tramvaje ... Srbija: prosecna plata je oko 400 evra, modalna plata 300 evra (plata koju prima najvise ljudi), mesecna karta 30 evra. Znaci, Srbin se vozi za citavih 10% svoje mesecne plate, a za to dobija smrdljive olupine koje jedva idu.

Hoces da pricamo o fasadama? Moze! U Nemackoj stambena zgrada je zajednicko vlasnistvo stanara, upisano kao takvo u katastar. Ljudi ulazu sami u svoju zgradu, odlucuju sami koga ce pustiti u svoju zgradu, izdaju lokale u zgradi i od toga zaradjuju lepe zajednicke pare. U Srbiji zgrade su drzavno vlasnistvo, ljudi placaju Infostanu odrzavanje za koje ne dobijaju nista. Lokali u zgradi su takodje najcesce drzavni, pare idu ko zna kome, a mnoge stvari u zgradama se resavaju silom. Recimo, neko hoce da otvori hostel ili bordel, on to hladno i uradi, a ako se neko buni on samo pita: ima li problema, batice? Cuvena recenica koja sva vrata otvara.

Mogao bih ovako danima ...

Daleko smo mi od normalnog sveta!

mufljuz

pre 7 godina

Karte se placaju svugde u svetu pa tako treba biti i u Beogradu, ali ovo je prevrsilo svaku meru. Dokle cete vise eksperimentisati sa nacinom kako spreciti sverc u GSP-u - svaki vas ingeniozni izum kosta i dize cene prevoza. Ni jedan "izum" ne sastavi vise od par meseci a vi se "setite" novog. A novac trosite kao da je vas. Rampe, ili tzv. "kozije nozice" imali smo u autobusima GSP-a sedamdesetih godina i to je funkcionisalo. Uvedite konduktere, otpustite kontrolore, izbacite komunalnu policiju iz autobusa jer to je gradski prevoz a ne transport za CZ. I snizite cenu karte sa sadasnjih 89 dinara na 50. Imacete mnogo vise novca u kasi. Jer, kada se veliki broj gradjana vozi bez karte to nesto ne valja u sistemu! Shvatite, mnogi ljudi nemaju kartu jer jednostavno nemaju cime da je kupe. Nisu bas svi "sverceri" i "obesna masa" kojima je jedini zivotni cilj da ne plate kartu u GSP-u. Sem sto drzava i grad zive OD gradjana moraju ziveti i sa njima.

Petar B.

pre 7 godina

kaze penzioner koji inace placa kartu 400 din GODISNJE. Alo bre gde je to normalno? LJudi se svercuju jer su karte preskupe. Da su uveli npr 500 din za penzionere i skolarce, 1000 za studente i 1500 za zaposlene garantujem da bi svi placali kartu jer niko ne bi za te pare sebe stresirao i pokusavao da se sverca. Ali bezmozgovici koji vode ovaj sistem ne znaju da saberu 1+1 i onda se pitamo zasto je ovako. Nekada i manja cena dovodi do veceg profita, to se bre uci na prvoj godini fakulteta, za to nije potreban doktorat...

Tata spalio Đenku

pre 7 godina

Čitam ovo i ne mogu da verujem koja smo mi cirkus država! 40.000 ljudi dnevno, nek je karta pola evra to je 20.000 evra dnevno, sad to treba pomnožiti sa brojem dana, meseci ili možda godina koliko se ne naplaćuje...... Cccccc i kako onda ta firma da posluje pozitivno, strašno, užasno i potpuno ludo u jednoj ludoj zemlji.
(Milan, 21. septembar 2016 22:45)

Ja sam se svega par puta vozio tim vozom i koristio gradski bus i više to ne koristim, jer se krećem na kratkim relacijama i isplatljivije mi je kolima, ali kažu da cena vožnje iznosi 89 din. To je za 25% više od pola evra. Ugrubo računato, pola evra je oko 60 din.
Sledeće, firma bi dobro poslovala da ona naplacuje svoje usluge, pa bi i to extra funkcionisalo, ali naša politikantska elita i mozgovi su dozvolili da pored Argentine, Srbija bude jedina zemlja u svetu u kojoj privatna firma naplaćuje usluge državne firme. Zapravo, nisu dozvolili, već naterali državni gsp da na to pristane, a zarad ličnog profita nekolicine naših politikanata i njihovih ćerkica.. Svaki sistem bus plusa privatnik je morao da plati 7.000 evra, pa vi vidite. Zamislite kada bi ste na primer mogli da privatizujete samo jednu kasu u nekom mega marketu. Sav novac da ide vama, a vi tom marketu da dajete samo mali procenat!! E to vam je bus plus privatna firma, odnosno Apex, ali oni drže sve kase gsp-a. Pogledajmo malo dalje.. Otkud pravo da ova strana privatna firma u Srbiji, prilikom rada svojih kontrolora za naplaćivanje kazni od građana, koristi usluge MUP-a Srbije???
Problem je u tome što sistem tera ljude na tzv. šverc. Ljudi su bez posla, drugima je Vođa skresao platu, trećima je mimo zakona, prećutno odobreno da se voze gsp-om besplatno (jer ako se od tih traži karta, onda se to karakteriše kao rasna ili nacionalna diskriminacija). I ko onda plaća kartu i kome se kazne naplaćuju??? Običnoj sirotinji! Ova država je NEUREĐENA u svakom pogledu. Nesposobnost da zarade novac potreban za punjenje budžeta, zamenjuju otimanjem od građana kroz razne izmišljene poreze, globe, takse, smanjenjem plata, kazne... Pogledajte samo koliko je haosa u sistemu u ovih par rečenica, a radi se samo o običnom plaćanju prevoza..

NikolaBG

pre 7 godina

Mene interesuje jedna stvar. Ako ja zelim da idem za Novi Sad npr. vozom, ja dakle moram prvo da uplatim bus plus kartu pa tek onda u vozu kod konduktera kartu za taj pravac??? Koja je tu logika? Zivim kod Vukovog spomenika.

Aster Blistok

pre 7 godina

Premijer je jos pre 7 godina obecao besplatan prevoz i ukidanje bus plusa!
(skoj, 21. septembar 2016 19:27)

E, da je to jedino sto nije ispunio...?

iz Kulu

pre 7 godina

Kako to samo u Beogradu stanovnici ne žele da plaćaju prevoz? Kako to samo u Beogradu neko očekuje da mu se sredi fasada o trošku grada? Ko je meni na kući sredjuje... Gospodo, treba nešto i da se plati.
(Zulu, 22. septembar 2016 07:34)

Poštovani samo za prvu rečenicu ste u pravu. Beograđani ne žele da plaćaju prevoz iz nekog razloga. Što se tiče fasada tu niste u pravu. Svakog meseca Javnom preduzeći Gradsko Stambeno preko OBAVEZNE uplatnice infostan plaćamo mesečno održavanje zgrade u čijoj je nadležnosti i održavanje fasada. Beograđani ne smeju sami da obnavljau fasade. Ustvari smeju ali su im za to potrebne sve moguće dozvole od opštine do grada. Još jedan od uslova za popravku je da postoji skupština stanara sa predsednikom koji ima odgovornost koju mnogi ne žele ili ne žele da učestvuju u radu te skupštine. Uglavnom čini mi se da ste vi tamo negde mnogo srećniji od Beograđana i njihovih problema. Pozdrav

Nikola

pre 7 godina

“Pogledajte samo na šta nam liče vozovi, zašto da platim da sedim u prljavom vagodu koji je pritom potpuno išaran? Vozim se svakog dana”, kaže ona.

Pa ti onda idi peske, ili kupi auto i cisti svaki dan. Ako si vec odlucila da koristis neku uslugu, plati.

Krokodil

pre 7 godina

Meni zao ove studentkinje sto sveta nije videla, pa bi znala da je na mnogim mestima u svetu ocitavanje karte pre ulaska u metro najnormalnije i logicnija stvar, al njoj smeta sto ne mora da se lomata preko ljudi do sipke na kojoj je validator. :(

Miloš

pre 7 godina

Sad sam bio u Njujorku.... Svuda su rampe a karta nije jeftina (oko 400 din-3,5 $), ali i oni su bogatiji. E sad, svi plaćaju, čak i oni raspadnuti narkomani u upišanim pantalonama, koji mokre i u vozu!
(trile, 22. septembar 2016 08:59)

I šta je razlog? Prosto - prvo, svaka stanica ima rampe, ne možete da priđete vozu a da ne poništite kartu. Drugo, probaj da preskočiš rampu, nije teško, Transit Police će biti tu za nekoliko sekundi da ti objasni neke stvari. A kod nas je ustavom zagarantovano pravo da bežiš od kontrolora i ne plaćaš ništa dok šaraš autobuse...

gruuunf

pre 7 godina

Da se javno objavi kompletan poslovni izvestaj GSP-a! Za svaki dinar iz budzeta i od naplate karti gde ide!
Da se javno objavi racunica po kojoj je cena pojedinacne karte 89 dinara a mesecne 3099!
Da se vozila redovno peru!
Da vozaci budu mnogo profesionalniji i da voze po propisima!
Kad ove minimalne uslove ispunite gospodo, tek onda mozete da trazite od gradjana bilo sta. GSP je javno preduzece koje pripada narodu i finansira se najvecim delom iz budzeta, uz to je monopolista, tako da morate da radite u interesu gradjana a ne sopstvenom!
Finansijski izvestaj na sunce!

да да

pre 7 godina

Коико ја знам свугде у европи је овако ! Просто и једноставно, барем када су метро или железничка станица у питању.

Milan Kosanovic

pre 7 godina

Podrzavam u potpunosti ALI SREDITE NAM VOZOVE, OCISTITE ONE UZASNE, DIVLJACKE GRAFITE da se ne vozimo kao zatvorenici unutra. Voleo bih i kada bi neko od Vas novinara pokrenuo malo ovo kod nadlezne gospode u Beovozu koja ionako nista ne radi i samo cuva fotelju.

mirko

pre 7 godina

@Kako to samo u Beogradu stanovnici ne žele da plaćaju prevoz? Kako to samo u Beogradu neko očekuje da mu se sredi fasada o trošku grada? Ko je meni na kući sredjuje... Gospodo, treba nešto i da se plati.
(Zulu, 22. septembar 2016 07:34)

Prvo, placam prevoz i oduvek sam. Mozda zelim nemoguce, ali za svoje pare zelim i uslugu koja u ovom slucaju izostaje. Zasto niko ne pravi toliku dramu kada se Beovoz ne pojavi i moram da se snalazim kako znam i umem da bih stigao na vreme na posao, a platio sam uslugu, ali dize se frka kada te neka t. agencija ispali za prevoz? U cemu je razlika? Platili smo i jedni i drugi a usluga izostala.
Drugo, placam infostan i odrzavanje zgrade u koje ulazi i odrzavanje fasade za razliku od tebe. Ti u svojoj kuci radi sta hoces, ja placam nekome da je odrzava a taj ne radi svoj posao i nikom nista, a ja sam i dalje obavezan da placam!

Zulu

pre 7 godina

Kako to samo u Beogradu stanovnici ne žele da plaćaju prevoz? Kako to samo u Beogradu neko očekuje da mu se sredi fasada o trošku grada? Ko je meni na kući sredjuje... Gospodo, treba nešto i da se plati.

Sibirko

pre 7 godina

Metroi u Moskvi I San Petersburgu su daleko OD cistih, mozda par stanica Malo sredjenijih, vozis se starim poluraspalim pokretnim stepenicama a u metroima samo sto zidovi NE otpadnu. Zali Boze jer su prelijepa djela arhitekture. Vozovi nisu novi vec stari I prljavi, WiFi ima ali je cesto precise ljudi prikaceno pa jako koci. Idu na 4-5 minuta. Da vidite metroe u Minhenu e to je najbolji metro.
(Podgoricanin, 22. septembar 2016 01:36)

Prijatelju,ti mora da si nesto pobrkao jer to sto ti napisa,blago receno,nije istina!
Pomenuti metro i u Moskvi i u Peterburgu savrseno funkcionisu a pri tome su vrlo jednostavni za snalazenje osobama koje ih prvi put koriste.
Cisti su i vozovi a i stanice i to je prvo sto mi je "zapalo za oko" kada sam koristio pomenute metroe prvi put.
Interval im je jako kratak,ceka se koji minut a sto se WiFi-a tice radi normalno.

Mileta

pre 7 godina

Ja sam prestao da placam kada je premijer Vucic 2008 godine rekao da je to lopovski sistem i da se ne placa. Od tada se nije oglasio tim povodom a neprijatno mi da jurim coveka oko toga kad ima toliko vaznijeg posla...

goran

pre 7 godina

Ne svercuje se narod sto je besan, vec zato sto sa platom od 25.000 dinara,koja pri tom kasni mesecima, ne moze da plati ni stan i hranu. A jos ako su tu deca koja idu u skolu, jasno je da Bus plus 'pojede" celu jednu platu. Samo da se narodu otima, a nista ne pruza. Da se jedni bogate na grbaci sirotinje.

Sedi, jedan!

pre 7 godina

Cemu kukanje na stanje i cistocu vozova, pa od cega mislite da se to finansira kad ne placate karte?
(Igor, 21. septembar 2016 22:54)

Aj sad malo pročešljaj plate direktora, koliko je potrebnih/nepotrebnih u preduzeću, finansiranje iz budžeta itd. a tek na kraju (samo kod nas) ide zarada od (ne)prodatih karti u ime privatnog preduzeća koje drži monopol!

Aki

pre 7 godina

Slazem se da karta treba da se plati. Ali i cena treba da se prilagodi jer vecina ljudi u ovoj zemlji tesko zivi. Sad govorim za autobuse. Cena karte za 5 stanica je ista kao i od pocetne do zadnje. Nema neke logike. Osim sto ljudi rade za 200 e i kada pomisle na prevoz muka ih ihvati.

Marina

pre 7 godina

Gradski prevoz koristim retko, na posao idem pešice. Ako idem negde dalje, idem autom. Kada god se vozim gradskim autobusom( 2-3 puta mesečno) kucam kartu. Ne vidim u cemu je problem da se plaća. U Beograd sam došla pre 15 godina iz unutrašnjosti i kod nas je sramota švercovati se. Dakle svi plaćaju prevoz, ali je duplo jeftiniji. Stvarno mislim da je prevoz skup za naše uslove.

trile

pre 7 godina

Sad sam bio u Njujorku. Nju Džersi transit, Amtrak i Acela su čisti, ali metro je malo drugačiji. Relativno je čist ali ima đubreta i smrada, zavisi od stanice do stanice i od voza do voza. Da ne grešim dušu, klima radi ko zamrzivač u vozu ali je u stanicama 50 stepeni! Svuda su rampe a karta nije jeftina (oko 400 din-3,5 $), ali i oni su bogatiji. E sad, svi plaćaju, čak i oni raspadnuti narkomani u upišanim pantalonama, koji mokre i u vozu! BG voz jes išaran, ali to je krivica građana jer su železničari u početku prefarbavali vozove ali su na kraju odustali jer su ih "umetnici" išarali za 5 minuta. U Njujorku je postignut prećutni konsenzus da se ne šaraju vozovi već za to određeni zidovi a do pre 15 godina bili su isti kao naši. Higijena zavisi najviše od samih putnika a međugradski (novi) voz je to rešio kamerama. Mašinovođa opominje svakih 15 minuta da se ne baca đubre po vozu i da postoje kamere. Voz za Prijepolje je sad čist, klimatizovan i miriše. Do pre 5 godina je bio skroz zakrmačen. BG vozom većma putuju pijačari, da prostite-romi al i "Beogradski Šar Planinci" i ostala fela koja ne brine o higijeni ni u kući ni na ulici. Šta reći, tačno se vidi ispred koje vertikale u mojoj zgradi se nalazi gomila đubreta a ispred koje je čisto. Da zaključim, u normalnom svetu, a to izgleda uključuje i sve gradove u Srbiji koji nisu Beograd, karta se obavezno plaća. "Momci s Beogradskog afalta", "ortaci iz kraja/bloka" kao deo "Beogradskog duha", izgleda uključuju i švercovanje!

PSYCRO

pre 7 godina

Pa u čemu je problem? U cijeloj Europi je tako i dobro funkcionira.U Osijeku plaćate na ulazu u tramvaj i gradski autobus ili pokažete kartu šoferu, nema švercanja više nigdje..

Siniša

pre 7 godina

A šta se događa ako sam otkucao kartu na ulasku u stanicu, pa čekao voz sat vremena i onda mi istekne vreme "vožnje" dok sam u prevozu?

Petar

pre 7 godina

A u kom gradu je normalno da se daje vishe od 10% plate na mesecnu kartu za prevoz? Na platu od 27.000 dinara treba da platim 3100 mesecnu kartu. Naravno da niko ne zeli da se svercuje, ali cena je prevelika. Smanjite cenu karte na 1000 dinara i onda nece biti sverca. A cenu ce te opravdati manjim brojem kontrolora... Josh i navodite primer nekog penzionera koji placa 600 dinara na GODISNJEM nivou?

jankovi bogoljub

pre 7 godina

Ne treba da gledamo Zrenjanin i Novi Sad, dobre primere imamo i u samom Beogradu. Kod Autokomande na prigradskoj i medjugradskoj stanici (a gde za neke linije vazi i BUSPLUS!) ulazi se samo na PREDNJA VRATA, pokazuje se vazeca karta ili se kupuje kod vozaca!

Spale

pre 7 godina

Vidim ovde svakakve komntare....u svetu ima ovo te ono u pravu su ali taj svet ima nize cene hrane,nize cene goriva,nize cene usluga i mnogo....mnogo vece cene rada!Shvatite vec jednom dok god narod ne bude imao ono najosnovnije za zivot....stanje kod nas ce ostati ovakve i nikakve rampe i represije ga nemogu spreciti da se snalazi kako ume.....

Ce Gevara?

pre 7 godina

Ja bio u Rotterdamu i uzeo dnevnu kartu koja 2,5€.... ceo dan se vozio .... mozes da i menjas prevozna srestva.

Ono, Evropa, forsira javni prevoz ... a i cena karte je pristupacna i nema potrebe da se neko svercuje.

jizz

pre 7 godina

ljudi bre, alo! Jel vi shvatate da za 3000 din mozete da se vozite ceo mesec gde hocete i cime hocete? sta je tu lose? Kako neko moze uopste da pomisli na besplatan javni prevoz? Odakle? Ko ce da ga placa? I da smo kao Danska narod bi se zalio ali zato danac mora za auto da plati porez od do 120posto a mi bi ovde sve za dzabe. Nema sta, naviklo se jos od komunizma. Iako mislim da bi GsP bolje funkcionisa sa 90 posto prodaje za kartu od 1500 din mesecno nego 20 posto prodaje od 3000 al ajd.

Luka

pre 7 godina

Naravno da je normalno da svi imamo kartu, ali normalno je i da svi platimo tu kartu! Ali nikako nije normalno da se gospodin penzioner vozi džabe od Batajnice do Mladenovca, a da nekog studenta ili nezaposlenog za tri stanice hapsi komunalna.

GM

pre 7 godina

I metro u Njujorku je prljav, pacovi, beskucnici... Vozovi su ipak bolji, skoro u svim ima klima, ali i oni znaju da kasne, da menjaju rute zbog ovog ili onog...

Ipak to je najkorisniji metro na svetu, gde jedna voznja kosta 2,75 dolara odnosno 300 dinara. Jedna voznja.

Ljudima sve nesto fali, hoce promene, onda dodju izbori i opet sve isto.

Pozdrav iz NYC.

Zoran

pre 7 godina

Ja sam mator covek, kad asma ja studirao u SFRJ placali smo karte skoro svi, nije bilo problema. To je bilo pred poslednji rat. I odemo u Ameriku, dete mi zavrsilo skolu ovde i htelo d astudira u Srbiji, ali ne iz materijalnih razloga(znaci nema objasnjenje).:)

Kaze ono da se svi svercuju, niko ne placa karte, necu ni ja, kaze. A ako te uhvate? Ma...nista. Pa kako vecina...tako i ostali.

SudijaFalkone

pre 7 godina

Ma uvedite i za autobuse nešto tako. Masa se tiska u autobusu ujutro, prosto me zgnječe, a niko se, sem mene i par budala ne kuca. Uredno platiš, a onda te gaze i laktaju ovi što se švercuju. Sramota.

Petar

pre 7 godina

@NikolaBG,
slazem se. A ako pri tom jos odes na aerodrom tek onda moras da kupis i avio kartu. Pa boga mu poljubim. Gde je tu logika. Sto mi ne vazi BUS plus i za avine.

Dron

pre 7 godina

@uglavnom neobjavljeni
Ako poskupis penzionerima to znaci i gubitak velikog procenta glasaca mada s obrzirom da su im smanjili penzije i plare pa opet glasali za patetikh i farsu ne bi me cudilo.

Dobronamernik

pre 7 godina

Mene interesuje jedna stvar. Ako ja zelim da idem za Novi Sad npr. vozom, ja dakle moram prvo da uplatim bus plus kartu pa tek onda u vozu kod konduktera kartu za taj pravac??? Koja je tu logika? Zivim kod Vukovog spomenika.
(NikolaBG, 21. septembar 2016 22:22)

Ovo može biti rešeno na milion načina.

Sistem sa rampom koju otvara čitač karata postoji u nekom obliku u većini evropskih zemalja. U Londonu postoji rampa, u Berlinu nema rampe, ali stoji čitač i ako ne otkucaš kartu, a nahvata te kontrola - to je prekršaj i sleduje kazna automatski bez puno priče.

Problem je samo što je Beograd jedini grad te veličine u Evropi koji nema metro, a železnica u Srbiji je u više nego jadnom stanju, pa se postavlja pitanje zašto se baš od ovoga počelo, a ne od racionalizacije u Železnici i temeljne reforme javnog prevoza u Beogradu. Država, htela, ne htela, mora prva da investira novac i postavi sistem, a pitanje naplate karata jeste važno, ali nije prvo u redu za rešavanje.

Tata spalio Đenku

pre 7 godina

Ti isti koji se SVERCUJU i koji kukaju na custoću i Isaranost su Upravo i Ispoljavali svoje umetnicke ideje.
(Bgd, 21. septembar 2016 21:59)

Ne kukam, nego mi smeta, a kada sam koristio BG voz par puta, kartu niti imaš gde da kupiš, niti gde da je poništiš, očitaš ili šta već..

Milan

pre 7 godina

Firma mi uplacuje svakog meseca mesecnu kartu za gsp, ali skoro da ne koristim prevoz. Mozda 2-3 puta mesecno udjem u autobus. Gradski prevoz je izuzetno los, vozila prljava, bucna, raspadaju se i kasne dosta. Uglavnom idem pesaka ili biciklom. Na drugi kraj grada kolima. GSP treba ili potpuno privatizovati ili ugasiti, trenutno stanje u kojem se dobar deo putnika svercuje i misli da je to u redu sigurno nece dovesti do boljeg gradskog prevoza.

bbb

pre 7 godina

Pa zar gdin Sabic nije rekao da je to neustavno, i da je posle njegove izjave i gradonacelnik tj gradske vlasti odlucile da tu odluku da su kontrolori u civlnoj garderobi postali jos malo sudije pa pisu preksajne naloge. Neka grada prvo uredi malo vozove, naredi Apexu da kontrolori moraju da imaju uniforme...

bg

pre 7 godina

sverc komerc

U Infostan uplatnici svako ima stavku odrzavanje zgrade mislim da je ona obavezna svugde u zgradama. U tu stavku spada odrazvanje krova, fasade,zajednickih elektricnih uredjaja (interesatno da je samo na jednoj uplatnici Infostana ova stavka odrzavanje zgrade bila podeljena na 3 dela pre dosta godina ). Problem je sto su mnogi placali tu stavku godinama preko Infostana, a da npr stambeno koje je zaduzeno i dobja pare od te stavke npr nikada nije uradili nista na fasadi, krovu... niti pregledali i sprecili sirenje propadanja krova,fasade. Nego se ceka da sve to propadne, i onda kada se pozale stanari oni ponude slamku spasa radove na krovu, fasadi koji ce gradjani placati dodatnom stavkom na racunu Infostana u 24 rate , sada su cini mi pre neki mesec produzili bese rok na 60 rata.

Profa

pre 7 godina

zašto da platim da sedim u prljavom vagodu koji je pritom potpuno išaran? Pa, zato sto je cena karte tolika da s njom moze samo takav voz da vozi, a i nju ne placaju. U Londonu je nedeljna karta oko 30 funti, manje-vise, zavisi od zone, pa onda sa tim param moze biti i bolji i neisaran voz. A tamo su validatori u svakoj stanici, SVAKOJ!

bata

pre 7 godina

Zar stajališta na Krađorđevom parku i Vuku ne koriste i korisnici BEOvoza za Valjevo? Moraju li sad plaćati dupl kartu, jednu za BEOvoz, drugu za...ništa, jer ne koriste usluge gsp-a?

vitez lukic od lamburginija

pre 7 godina

Znaci, covek dodje 10-15min pre voza jer se nikad ne zna da li ce i kad tacno krenuti, cekira se na ulazu u stanicu i sta onda? Ili da ceka ispred stanice pa trk na validator kad naidje voz?

Tata spalio Đenku

pre 7 godina

Mene interesuje jedna stvar. Ako ja zelim da idem za Novi Sad npr. vozom, ja dakle moram prvo da uplatim bus plus kartu pa tek onda u vozu kod konduktera kartu za taj pravac??? Koja je tu logika? Zivim kod Vukovog spomenika.
(NikolaBG, 21. septembar 2016 22:22)

Da, baš tako! A šta ti tu nije jasno? Možeš od "Vuka" i sa tramvajem br.2 do železničke stanice i isto moraš da platiš bus plus.

sverc komerc

pre 7 godina

@mirko

Prvo, TI placas prevoz, ali 60% putnika ne. Pa vidi koliko ih izlece iz autobusa kada naidje kontrola. Ne moze se tako poslovati. Sa bandom se mora drugacije.

Drugo, u Infostan ne ulazi odrzavanje fasade i krova. Isti problem imam i ja sa svojom zgradom. Moraju stanari da se usaglase oko placanja radova NA zgradi, gde Infostan ne pokriva.

Zoran

pre 7 godina

Na zapadu je to reseno prosto. Svako ima mesecnu kartu. Kazna je za 20-tak evra veca od karte. U proseku te hvataju oko tri puta mesecno ako nemas kartu. Pa ti vidi sta ti se isplati. Ja platim 80 evra i vozim se vozom, autobusom gde god hocu
(Super, 21. septembar 2016 23:59)

Problme u Srbiji je sto ljudi ne znaju ni kako je resen taj problme na Zapadu. Imamo i mi kazne. I hvataju ljude. Ali ocoigledno ne vredi ni da odete na Zapad i da zakljucite KAKO je to reseno.

Mirko

pre 7 godina

@mirko

Prvo, TI placas prevoz, ali 60% putnika ne. Pa vidi koliko ih izlece iz autobusa kada naidje kontrola. Ne moze se tako poslovati. Sa bandom se mora drugacije.

Drugo, u Infostan ne ulazi odrzavanje fasade i krova. Isti problem imam i ja sa svojom zgradom. Moraju stanari da se usaglase oko placanja radova NA zgradi, gde Infostan ne pokriva.
(sverc komerc, 22. septembar 2016 11:57)

Moja zgrada godinama sva oštećenja popravlja na taj način. Proverite jer ulazi u održavanje. Uredne smo platiše. Druga stvar je ako na računu vaše zgrade a koji imate uplaćivanjem infostana iz nekog razloga nema para (potrošene, nisu uplaćivane itd). Treća ako niste složni da se iz tog budžeta pare potroše na popravku krova. Proverite, pokrivaju popravke!

Podgoricanin

pre 7 godina

Metroi u Moskvi I San Petersburgu su daleko OD cistih, mozda par stanica Malo sredjenijih, vozis se starim poluraspalim pokretnim stepenicama a u metroima samo sto zidovi NE otpadnu. Zali Boze jer su prelijepa djela arhitekture. Vozovi nisu novi vec stari I prljavi, WiFi ima ali je cesto precise ljudi prikaceno pa jako koci. Idu na 4-5 minuta. Da vidite metroe u Minhenu e to je najbolji metro.

Aleksandar

pre 7 godina

Rampe na prve tri stanice i ne znace mnogo.Vise putnika udje u Batajnici(dolaze iz St. Pazove,Nove Pazove Indjije...)i svi u BG voz pa do Beograda za dzabe. Trebalo bi da te rampe vaze iza izlaz pa ko nema ili da plati ili nazad odakle je i dosao. I kontrolori su mekog srca pa pustaju djake i studente. Ja takodje imam dva djaka od i jadan ide u St. Pazovu u skolu i markica za prvoz plus stanicna usluga kostaju oko 4000 din.pa se moja deca ne svercuju. Gospodo nemojte onda meriti na dva nacina,nekom majka a nekom maceha.

Dragan

pre 7 godina

Da mesecno kosta bus plus 1000din simbolično svi bi plaćali garantujem a ne kao sto kosta i do 6500din za mene recimo kosta 4500din i necu da placam kao sto i ostali ljudi neplaćanja i upravu su

Ja

pre 7 godina

Da li neko zna tačan podatak, koliko zaposlenih po vozilu imaju javni prevoznici u drugim evropskim gradovima, koliko naši privatni prevoznica, a koliko GSP?

Tromb

pre 7 godina

Karta za prevoz mora da se kupi. Na sveta nema nista dzabe. Druga je stvar kako naterati ljude da kupuju karte, ako drugacije ne moze onda mora da se uvede ovakav sistem. Jos kad bi se zavelo slicno nesto , da se ni u bus ili tramvaj ili trolejbus ne moze uci bez karte bilo bi idealno. Tako bi naplata bila prakticno stopostotna, a karte bi mogle biti znatno jeftinije. Svi bi bili zadovoljni. Kapiram da su sad nezadovoljni ovim potezom samo oni koji se svercuju, ali sve ima svo kraj...srecom.

robertnbg

pre 7 godina

u Bangkoku tajlandjani ne mogu uci Na peron ima ona vratanca koja se otvaraju brzinom svetlosti kada se prisloni kartica n a citac i isto tako zatvaraju cuvar stoji Na dva metra i nadgleda naplacuje se na izlaznoj gde se kartica opet ucitava vrlo jednostavno to se moze i Na autobuska stajalista postaviti

joca

pre 7 godina

“Pogledajte samo na šta nam liče vozovi, zašto da platim da sedim u prljavom vagodu koji je pritom potpuno išaran. Vozim se svakog dan”, kaže ona.

Vozila se ceo zivot u vagonu i tad joj nije smetalo,e sad kad treba da plati vagon je prljav i isaran.Pa ti onda prijateljice nemoj da se vozis nego idi peske.Da si placala sve ove godine mozda bi bilo para da se ti vagoni ociste.

mismo...

pre 7 godina

Bojim se kod nas kad bi uveli karta da bude i 30 dinara (koliko i treba da bude) da bi se opet svercovali. Jer eto, moze nam se. Nisu samo ovi na vlasti losi, losi smo i mi. Uveo bih probno da budu karte 30-40 din. da vidim bas kako bi islo, al tvrdim da bi i tada bilo mnogo svercovanja.

Nikola

pre 7 godina

Super. Hocemo li se sada voziti i normalnim vozovima, ili ce i dalje biti prljavi, smrdljivi, puni urina i fekalija?
Jel necu vise vidjati miseve ispod stepenista ulaza kod Karadjordjevog parka?

NikolaBG

pre 7 godina

Mene interesuje jedna stvar. Ako ja zelim da idem za Novi Sad npr. vozom, ja dakle moram prvo da uplatim bus plus kartu pa tek onda u vozu kod konduktera kartu za taj pravac??? Koja je tu logika? Zivim kod Vukovog spomenika.

svasta

pre 7 godina

“Pogledajte samo na šta nam liče vozovi, zašto da platim da sedim u prljavom vagodu koji je pritom potpuno išaran? Vozim se svakog dana”, kaže ona.

Pa snajka mozda ti je lakse da ides pesice!

Veliki sam protivnik nerazumnih cena prevoza, ali za ovakve - i to je sitnica, bar 10x skuplje kad ne umeju da cene nesto, a koriste se time svakog dana!

Mich

pre 7 godina

Alo indijanci pa to je normalno svuda u svetu, koji Sloba, koji naprednjaci, koji DOS ?????
LJudi dozovite se pameti pa prevoz se svuda u svetu placa na tz. rampama pre ulaska zato sto je brze i efikasnije.

uglavnom neobjavljeni

pre 7 godina

Nekoliko zapažanja. Prvo, vozni park u Beogradu se od 2009-2014 (bio na studijama) stvarno poboljšao, bar kad su linije u širem centru grada u pitanju, znači ponekad platiti kartu nije bas bio totalni promašaj. Drugo, karte jesu skupe, mesečna za zaposlene kosta oko 4000 dok je godisnja za penzionere 400 dinara. Tako da me reči ovog penzosa ne zanimaju, lako je pametovati o tuđim parama. Uvesti vece cene za penzionere koji čine 40%,ako ne i vise, a sniziti cene za zaposlene, problem resen.

sumska skoljka otrovnica

pre 7 godina

(Nikola, 21. septembar 2016 20:26) smejes se penzosu ali oni ljudi navikli na red i rad kakav takav i poredak , a ti sto im se smejes si garant jedan od grebatora koji 10 i 25 obilazis svoje penzose da se oceses, jadnice

buki

pre 7 godina

Kapitalizam bato,Kapitalizam.Ljudski resursi,procedure,strane banke,MMf,menadzeri,japiji,eto vec licimo na svet kome smo ruku na srce vise ili manje skoro svi tezili.Opustite se crncite,gladujte i ...uzivajte.Sve smo zasluzili,i hvala im na tome sto nam to omogucavaju da u svemu uzivamo.

Milan

pre 7 godina

Čitam ovo i ne mogu da verujem koja smo mi cirkus država! 40.000 ljudi dnevno, nek je karta pola evra to je 20.000 evra dnevno, sad to treba pomnožiti sa brojem dana, meseci ili možda godina koliko se ne naplaćuje...... Cccccc i kako onda ta firma da posluje pozitivno, strašno, užasno i potpuno ludo u jednoj ludoj zemlji.

Super

pre 7 godina

Na zapadu je to reseno prosto. Svako ima mesecnu kartu. Kazna je za 20-tak evra veca od karte. U proseku te hvataju oko tri puta mesecno ako nemas kartu. Pa ti vidi sta ti se isplati. Ja platim 80 evra i vozim se vozom, autobusom gde god hocu

Nikola

pre 7 godina

“Pogledajte samo na šta nam liče vozovi, zašto da platim da sedim u prljavom vagodu koji je pritom potpuno išaran? Vozim se svakog dana”, kaže ona.

Pa ti onda idi peske, ili kupi auto i cisti svaki dan. Ako si vec odlucila da koristis neku uslugu, plati.

Zulu

pre 7 godina

Kako to samo u Beogradu stanovnici ne žele da plaćaju prevoz? Kako to samo u Beogradu neko očekuje da mu se sredi fasada o trošku grada? Ko je meni na kući sredjuje... Gospodo, treba nešto i da se plati.

Profa

pre 7 godina

zašto da platim da sedim u prljavom vagodu koji je pritom potpuno išaran? Pa, zato sto je cena karte tolika da s njom moze samo takav voz da vozi, a i nju ne placaju. U Londonu je nedeljna karta oko 30 funti, manje-vise, zavisi od zone, pa onda sa tim param moze biti i bolji i neisaran voz. A tamo su validatori u svakoj stanici, SVAKOJ!

Podgoricanin

pre 7 godina

Metroi u Moskvi I San Petersburgu su daleko OD cistih, mozda par stanica Malo sredjenijih, vozis se starim poluraspalim pokretnim stepenicama a u metroima samo sto zidovi NE otpadnu. Zali Boze jer su prelijepa djela arhitekture. Vozovi nisu novi vec stari I prljavi, WiFi ima ali je cesto precise ljudi prikaceno pa jako koci. Idu na 4-5 minuta. Da vidite metroe u Minhenu e to je najbolji metro.

jizz

pre 7 godina

ljudi bre, alo! Jel vi shvatate da za 3000 din mozete da se vozite ceo mesec gde hocete i cime hocete? sta je tu lose? Kako neko moze uopste da pomisli na besplatan javni prevoz? Odakle? Ko ce da ga placa? I da smo kao Danska narod bi se zalio ali zato danac mora za auto da plati porez od do 120posto a mi bi ovde sve za dzabe. Nema sta, naviklo se jos od komunizma. Iako mislim da bi GsP bolje funkcionisa sa 90 posto prodaje za kartu od 1500 din mesecno nego 20 posto prodaje od 3000 al ajd.

sverc komerc

pre 7 godina

@mirko

Prvo, TI placas prevoz, ali 60% putnika ne. Pa vidi koliko ih izlece iz autobusa kada naidje kontrola. Ne moze se tako poslovati. Sa bandom se mora drugacije.

Drugo, u Infostan ne ulazi odrzavanje fasade i krova. Isti problem imam i ja sa svojom zgradom. Moraju stanari da se usaglase oko placanja radova NA zgradi, gde Infostan ne pokriva.

да да

pre 7 godina

Коико ја знам свугде у европи је овако ! Просто и једноставно, барем када су метро или железничка станица у питању.

Miloš

pre 7 godina

Sad sam bio u Njujorku.... Svuda su rampe a karta nije jeftina (oko 400 din-3,5 $), ali i oni su bogatiji. E sad, svi plaćaju, čak i oni raspadnuti narkomani u upišanim pantalonama, koji mokre i u vozu!
(trile, 22. septembar 2016 08:59)

I šta je razlog? Prosto - prvo, svaka stanica ima rampe, ne možete da priđete vozu a da ne poništite kartu. Drugo, probaj da preskočiš rampu, nije teško, Transit Police će biti tu za nekoliko sekundi da ti objasni neke stvari. A kod nas je ustavom zagarantovano pravo da bežiš od kontrolora i ne plaćaš ništa dok šaraš autobuse...

Tata spalio Đenku

pre 7 godina

"Ubuduće, stajališta Vukov spomenik, Karađorđev park i Pančevački most funkcionisaće kao metro stanice, pa putnici "BG voza" hteli ili ne moraju da imaju validiranu katru kako bi ušli na peron."

Tako je u svakom metrou, ali, uđite u moskovski metro, pa ćete videti šta znači "metro". Sve stanice su čiste, na svakoj liniji metroa voz ide na svakih 1-3 minuta, vozovi, tj.vagoni besprekorno čisti, imaju wi-fi, sve besprekorno funkcioniše, a prevezu nekoliko miliona putnika dnevno.
A šta će kod nas da bude!!?? Imaćemo tri stanice na kojima se plaća karta, a na ostalima je švercovanje. Vozovi u stanju raspadanja, prljavi, smrde, išarani. I te tri stanice biće ispravne do prve veće utakmice, a ona bella ćao!!!

Krokodil

pre 7 godina

Meni zao ove studentkinje sto sveta nije videla, pa bi znala da je na mnogim mestima u svetu ocitavanje karte pre ulaska u metro najnormalnije i logicnija stvar, al njoj smeta sto ne mora da se lomata preko ljudi do sipke na kojoj je validator. :(

vitez lukic od lamburginija

pre 7 godina

Znaci, covek dodje 10-15min pre voza jer se nikad ne zna da li ce i kad tacno krenuti, cekira se na ulazu u stanicu i sta onda? Ili da ceka ispred stanice pa trk na validator kad naidje voz?

Petar

pre 7 godina

@NikolaBG,
slazem se. A ako pri tom jos odes na aerodrom tek onda moras da kupis i avio kartu. Pa boga mu poljubim. Gde je tu logika. Sto mi ne vazi BUS plus i za avine.

Petar B.

pre 7 godina

kaze penzioner koji inace placa kartu 400 din GODISNJE. Alo bre gde je to normalno? LJudi se svercuju jer su karte preskupe. Da su uveli npr 500 din za penzionere i skolarce, 1000 za studente i 1500 za zaposlene garantujem da bi svi placali kartu jer niko ne bi za te pare sebe stresirao i pokusavao da se sverca. Ali bezmozgovici koji vode ovaj sistem ne znaju da saberu 1+1 i onda se pitamo zasto je ovako. Nekada i manja cena dovodi do veceg profita, to se bre uci na prvoj godini fakulteta, za to nije potreban doktorat...

PSYCRO

pre 7 godina

Pa u čemu je problem? U cijeloj Europi je tako i dobro funkcionira.U Osijeku plaćate na ulazu u tramvaj i gradski autobus ili pokažete kartu šoferu, nema švercanja više nigdje..

jankovi bogoljub

pre 7 godina

Ne treba da gledamo Zrenjanin i Novi Sad, dobre primere imamo i u samom Beogradu. Kod Autokomande na prigradskoj i medjugradskoj stanici (a gde za neke linije vazi i BUSPLUS!) ulazi se samo na PREDNJA VRATA, pokazuje se vazeca karta ili se kupuje kod vozaca!

trile

pre 7 godina

Sad sam bio u Njujorku. Nju Džersi transit, Amtrak i Acela su čisti, ali metro je malo drugačiji. Relativno je čist ali ima đubreta i smrada, zavisi od stanice do stanice i od voza do voza. Da ne grešim dušu, klima radi ko zamrzivač u vozu ali je u stanicama 50 stepeni! Svuda su rampe a karta nije jeftina (oko 400 din-3,5 $), ali i oni su bogatiji. E sad, svi plaćaju, čak i oni raspadnuti narkomani u upišanim pantalonama, koji mokre i u vozu! BG voz jes išaran, ali to je krivica građana jer su železničari u početku prefarbavali vozove ali su na kraju odustali jer su ih "umetnici" išarali za 5 minuta. U Njujorku je postignut prećutni konsenzus da se ne šaraju vozovi već za to određeni zidovi a do pre 15 godina bili su isti kao naši. Higijena zavisi najviše od samih putnika a međugradski (novi) voz je to rešio kamerama. Mašinovođa opominje svakih 15 minuta da se ne baca đubre po vozu i da postoje kamere. Voz za Prijepolje je sad čist, klimatizovan i miriše. Do pre 5 godina je bio skroz zakrmačen. BG vozom većma putuju pijačari, da prostite-romi al i "Beogradski Šar Planinci" i ostala fela koja ne brine o higijeni ni u kući ni na ulici. Šta reći, tačno se vidi ispred koje vertikale u mojoj zgradi se nalazi gomila đubreta a ispred koje je čisto. Da zaključim, u normalnom svetu, a to izgleda uključuje i sve gradove u Srbiji koji nisu Beograd, karta se obavezno plaća. "Momci s Beogradskog afalta", "ortaci iz kraja/bloka" kao deo "Beogradskog duha", izgleda uključuju i švercovanje!

Marina

pre 7 godina

Gradski prevoz koristim retko, na posao idem pešice. Ako idem negde dalje, idem autom. Kada god se vozim gradskim autobusom( 2-3 puta mesečno) kucam kartu. Ne vidim u cemu je problem da se plaća. U Beograd sam došla pre 15 godina iz unutrašnjosti i kod nas je sramota švercovati se. Dakle svi plaćaju prevoz, ali je duplo jeftiniji. Stvarno mislim da je prevoz skup za naše uslove.

mirko

pre 7 godina

@Kako to samo u Beogradu stanovnici ne žele da plaćaju prevoz? Kako to samo u Beogradu neko očekuje da mu se sredi fasada o trošku grada? Ko je meni na kući sredjuje... Gospodo, treba nešto i da se plati.
(Zulu, 22. septembar 2016 07:34)

Prvo, placam prevoz i oduvek sam. Mozda zelim nemoguce, ali za svoje pare zelim i uslugu koja u ovom slucaju izostaje. Zasto niko ne pravi toliku dramu kada se Beovoz ne pojavi i moram da se snalazim kako znam i umem da bih stigao na vreme na posao, a platio sam uslugu, ali dize se frka kada te neka t. agencija ispali za prevoz? U cemu je razlika? Platili smo i jedni i drugi a usluga izostala.
Drugo, placam infostan i odrzavanje zgrade u koje ulazi i odrzavanje fasade za razliku od tebe. Ti u svojoj kuci radi sta hoces, ja placam nekome da je odrzava a taj ne radi svoj posao i nikom nista, a ja sam i dalje obavezan da placam!

SudijaFalkone

pre 7 godina

Ma uvedite i za autobuse nešto tako. Masa se tiska u autobusu ujutro, prosto me zgnječe, a niko se, sem mene i par budala ne kuca. Uredno platiš, a onda te gaze i laktaju ovi što se švercuju. Sramota.

Tata spalio Đenku

pre 7 godina

Mene interesuje jedna stvar. Ako ja zelim da idem za Novi Sad npr. vozom, ja dakle moram prvo da uplatim bus plus kartu pa tek onda u vozu kod konduktera kartu za taj pravac??? Koja je tu logika? Zivim kod Vukovog spomenika.
(NikolaBG, 21. septembar 2016 22:22)

Da, baš tako! A šta ti tu nije jasno? Možeš od "Vuka" i sa tramvajem br.2 do železničke stanice i isto moraš da platiš bus plus.

nema deda mraza

pre 7 godina

e pa izvinite. tromesecna karta za metro u pragu je jefinija od mesecne karte za gradski prevoz u nsu

doduse metro u srbiji je jeftiniji.mozda zato sto ga nema

GM

pre 7 godina

I metro u Njujorku je prljav, pacovi, beskucnici... Vozovi su ipak bolji, skoro u svim ima klima, ali i oni znaju da kasne, da menjaju rute zbog ovog ili onog...

Ipak to je najkorisniji metro na svetu, gde jedna voznja kosta 2,75 dolara odnosno 300 dinara. Jedna voznja.

Ljudima sve nesto fali, hoce promene, onda dodju izbori i opet sve isto.

Pozdrav iz NYC.

Sibirko

pre 7 godina

Metroi u Moskvi I San Petersburgu su daleko OD cistih, mozda par stanica Malo sredjenijih, vozis se starim poluraspalim pokretnim stepenicama a u metroima samo sto zidovi NE otpadnu. Zali Boze jer su prelijepa djela arhitekture. Vozovi nisu novi vec stari I prljavi, WiFi ima ali je cesto precise ljudi prikaceno pa jako koci. Idu na 4-5 minuta. Da vidite metroe u Minhenu e to je najbolji metro.
(Podgoricanin, 22. septembar 2016 01:36)

Prijatelju,ti mora da si nesto pobrkao jer to sto ti napisa,blago receno,nije istina!
Pomenuti metro i u Moskvi i u Peterburgu savrseno funkcionisu a pri tome su vrlo jednostavni za snalazenje osobama koje ih prvi put koriste.
Cisti su i vozovi a i stanice i to je prvo sto mi je "zapalo za oko" kada sam koristio pomenute metroe prvi put.
Interval im je jako kratak,ceka se koji minut a sto se WiFi-a tice radi normalno.

Aleksandar

pre 7 godina

Rampe na prve tri stanice i ne znace mnogo.Vise putnika udje u Batajnici(dolaze iz St. Pazove,Nove Pazove Indjije...)i svi u BG voz pa do Beograda za dzabe. Trebalo bi da te rampe vaze iza izlaz pa ko nema ili da plati ili nazad odakle je i dosao. I kontrolori su mekog srca pa pustaju djake i studente. Ja takodje imam dva djaka od i jadan ide u St. Pazovu u skolu i markica za prvoz plus stanicna usluga kostaju oko 4000 din.pa se moja deca ne svercuju. Gospodo nemojte onda meriti na dva nacina,nekom majka a nekom maceha.

bata

pre 7 godina

Zar stajališta na Krađorđevom parku i Vuku ne koriste i korisnici BEOvoza za Valjevo? Moraju li sad plaćati dupl kartu, jednu za BEOvoz, drugu za...ništa, jer ne koriste usluge gsp-a?

Tata spalio Đenku

pre 7 godina

Čitam ovo i ne mogu da verujem koja smo mi cirkus država! 40.000 ljudi dnevno, nek je karta pola evra to je 20.000 evra dnevno, sad to treba pomnožiti sa brojem dana, meseci ili možda godina koliko se ne naplaćuje...... Cccccc i kako onda ta firma da posluje pozitivno, strašno, užasno i potpuno ludo u jednoj ludoj zemlji.
(Milan, 21. septembar 2016 22:45)

Ja sam se svega par puta vozio tim vozom i koristio gradski bus i više to ne koristim, jer se krećem na kratkim relacijama i isplatljivije mi je kolima, ali kažu da cena vožnje iznosi 89 din. To je za 25% više od pola evra. Ugrubo računato, pola evra je oko 60 din.
Sledeće, firma bi dobro poslovala da ona naplacuje svoje usluge, pa bi i to extra funkcionisalo, ali naša politikantska elita i mozgovi su dozvolili da pored Argentine, Srbija bude jedina zemlja u svetu u kojoj privatna firma naplaćuje usluge državne firme. Zapravo, nisu dozvolili, već naterali državni gsp da na to pristane, a zarad ličnog profita nekolicine naših politikanata i njihovih ćerkica.. Svaki sistem bus plusa privatnik je morao da plati 7.000 evra, pa vi vidite. Zamislite kada bi ste na primer mogli da privatizujete samo jednu kasu u nekom mega marketu. Sav novac da ide vama, a vi tom marketu da dajete samo mali procenat!! E to vam je bus plus privatna firma, odnosno Apex, ali oni drže sve kase gsp-a. Pogledajmo malo dalje.. Otkud pravo da ova strana privatna firma u Srbiji, prilikom rada svojih kontrolora za naplaćivanje kazni od građana, koristi usluge MUP-a Srbije???
Problem je u tome što sistem tera ljude na tzv. šverc. Ljudi su bez posla, drugima je Vođa skresao platu, trećima je mimo zakona, prećutno odobreno da se voze gsp-om besplatno (jer ako se od tih traži karta, onda se to karakteriše kao rasna ili nacionalna diskriminacija). I ko onda plaća kartu i kome se kazne naplaćuju??? Običnoj sirotinji! Ova država je NEUREĐENA u svakom pogledu. Nesposobnost da zarade novac potreban za punjenje budžeta, zamenjuju otimanjem od građana kroz razne izmišljene poreze, globe, takse, smanjenjem plata, kazne... Pogledajte samo koliko je haosa u sistemu u ovih par rečenica, a radi se samo o običnom plaćanju prevoza..

Aki

pre 7 godina

Slazem se da karta treba da se plati. Ali i cena treba da se prilagodi jer vecina ljudi u ovoj zemlji tesko zivi. Sad govorim za autobuse. Cena karte za 5 stanica je ista kao i od pocetne do zadnje. Nema neke logike. Osim sto ljudi rade za 200 e i kada pomisle na prevoz muka ih ihvati.

iz Kulu

pre 7 godina

Kako to samo u Beogradu stanovnici ne žele da plaćaju prevoz? Kako to samo u Beogradu neko očekuje da mu se sredi fasada o trošku grada? Ko je meni na kući sredjuje... Gospodo, treba nešto i da se plati.
(Zulu, 22. septembar 2016 07:34)

Poštovani samo za prvu rečenicu ste u pravu. Beograđani ne žele da plaćaju prevoz iz nekog razloga. Što se tiče fasada tu niste u pravu. Svakog meseca Javnom preduzeći Gradsko Stambeno preko OBAVEZNE uplatnice infostan plaćamo mesečno održavanje zgrade u čijoj je nadležnosti i održavanje fasada. Beograđani ne smeju sami da obnavljau fasade. Ustvari smeju ali su im za to potrebne sve moguće dozvole od opštine do grada. Još jedan od uslova za popravku je da postoji skupština stanara sa predsednikom koji ima odgovornost koju mnogi ne žele ili ne žele da učestvuju u radu te skupštine. Uglavnom čini mi se da ste vi tamo negde mnogo srećniji od Beograđana i njihovih problema. Pozdrav

Dragan

pre 7 godina

Da mesecno kosta bus plus 1000din simbolično svi bi plaćali garantujem a ne kao sto kosta i do 6500din za mene recimo kosta 4500din i necu da placam kao sto i ostali ljudi neplaćanja i upravu su

mufljuz

pre 7 godina

Karte se placaju svugde u svetu pa tako treba biti i u Beogradu, ali ovo je prevrsilo svaku meru. Dokle cete vise eksperimentisati sa nacinom kako spreciti sverc u GSP-u - svaki vas ingeniozni izum kosta i dize cene prevoza. Ni jedan "izum" ne sastavi vise od par meseci a vi se "setite" novog. A novac trosite kao da je vas. Rampe, ili tzv. "kozije nozice" imali smo u autobusima GSP-a sedamdesetih godina i to je funkcionisalo. Uvedite konduktere, otpustite kontrolore, izbacite komunalnu policiju iz autobusa jer to je gradski prevoz a ne transport za CZ. I snizite cenu karte sa sadasnjih 89 dinara na 50. Imacete mnogo vise novca u kasi. Jer, kada se veliki broj gradjana vozi bez karte to nesto ne valja u sistemu! Shvatite, mnogi ljudi nemaju kartu jer jednostavno nemaju cime da je kupe. Nisu bas svi "sverceri" i "obesna masa" kojima je jedini zivotni cilj da ne plate kartu u GSP-u. Sem sto drzava i grad zive OD gradjana moraju ziveti i sa njima.

goran

pre 7 godina

Ne svercuje se narod sto je besan, vec zato sto sa platom od 25.000 dinara,koja pri tom kasni mesecima, ne moze da plati ni stan i hranu. A jos ako su tu deca koja idu u skolu, jasno je da Bus plus 'pojede" celu jednu platu. Samo da se narodu otima, a nista ne pruza. Da se jedni bogate na grbaci sirotinje.

Tromb

pre 7 godina

Karta za prevoz mora da se kupi. Na sveta nema nista dzabe. Druga je stvar kako naterati ljude da kupuju karte, ako drugacije ne moze onda mora da se uvede ovakav sistem. Jos kad bi se zavelo slicno nesto , da se ni u bus ili tramvaj ili trolejbus ne moze uci bez karte bilo bi idealno. Tako bi naplata bila prakticno stopostotna, a karte bi mogle biti znatno jeftinije. Svi bi bili zadovoljni. Kapiram da su sad nezadovoljni ovim potezom samo oni koji se svercuju, ali sve ima svo kraj...srecom.

bbb

pre 7 godina

Pa zar gdin Sabic nije rekao da je to neustavno, i da je posle njegove izjave i gradonacelnik tj gradske vlasti odlucile da tu odluku da su kontrolori u civlnoj garderobi postali jos malo sudije pa pisu preksajne naloge. Neka grada prvo uredi malo vozove, naredi Apexu da kontrolori moraju da imaju uniforme...

Spale

pre 7 godina

Vidim ovde svakakve komntare....u svetu ima ovo te ono u pravu su ali taj svet ima nize cene hrane,nize cene goriva,nize cene usluga i mnogo....mnogo vece cene rada!Shvatite vec jednom dok god narod ne bude imao ono najosnovnije za zivot....stanje kod nas ce ostati ovakve i nikakve rampe i represije ga nemogu spreciti da se snalazi kako ume.....

Mirko

pre 7 godina

@mirko

Prvo, TI placas prevoz, ali 60% putnika ne. Pa vidi koliko ih izlece iz autobusa kada naidje kontrola. Ne moze se tako poslovati. Sa bandom se mora drugacije.

Drugo, u Infostan ne ulazi odrzavanje fasade i krova. Isti problem imam i ja sa svojom zgradom. Moraju stanari da se usaglase oko placanja radova NA zgradi, gde Infostan ne pokriva.
(sverc komerc, 22. septembar 2016 11:57)

Moja zgrada godinama sva oštećenja popravlja na taj način. Proverite jer ulazi u održavanje. Uredne smo platiše. Druga stvar je ako na računu vaše zgrade a koji imate uplaćivanjem infostana iz nekog razloga nema para (potrošene, nisu uplaćivane itd). Treća ako niste složni da se iz tog budžeta pare potroše na popravku krova. Proverite, pokrivaju popravke!

Milan

pre 7 godina

Firma mi uplacuje svakog meseca mesecnu kartu za gsp, ali skoro da ne koristim prevoz. Mozda 2-3 puta mesecno udjem u autobus. Gradski prevoz je izuzetno los, vozila prljava, bucna, raspadaju se i kasne dosta. Uglavnom idem pesaka ili biciklom. Na drugi kraj grada kolima. GSP treba ili potpuno privatizovati ili ugasiti, trenutno stanje u kojem se dobar deo putnika svercuje i misli da je to u redu sigurno nece dovesti do boljeg gradskog prevoza.

Sedi, jedan!

pre 7 godina

Cemu kukanje na stanje i cistocu vozova, pa od cega mislite da se to finansira kad ne placate karte?
(Igor, 21. septembar 2016 22:54)

Aj sad malo pročešljaj plate direktora, koliko je potrebnih/nepotrebnih u preduzeću, finansiranje iz budžeta itd. a tek na kraju (samo kod nas) ide zarada od (ne)prodatih karti u ime privatnog preduzeća koje drži monopol!

Luka

pre 7 godina

Naravno da je normalno da svi imamo kartu, ali normalno je i da svi platimo tu kartu! Ali nikako nije normalno da se gospodin penzioner vozi džabe od Batajnice do Mladenovca, a da nekog studenta ili nezaposlenog za tri stanice hapsi komunalna.

Zoran

pre 7 godina

Na zapadu je to reseno prosto. Svako ima mesecnu kartu. Kazna je za 20-tak evra veca od karte. U proseku te hvataju oko tri puta mesecno ako nemas kartu. Pa ti vidi sta ti se isplati. Ja platim 80 evra i vozim se vozom, autobusom gde god hocu
(Super, 21. septembar 2016 23:59)

Problme u Srbiji je sto ljudi ne znaju ni kako je resen taj problme na Zapadu. Imamo i mi kazne. I hvataju ljude. Ali ocoigledno ne vredi ni da odete na Zapad i da zakljucite KAKO je to reseno.

Milan Kosanovic

pre 7 godina

Podrzavam u potpunosti ALI SREDITE NAM VOZOVE, OCISTITE ONE UZASNE, DIVLJACKE GRAFITE da se ne vozimo kao zatvorenici unutra. Voleo bih i kada bi neko od Vas novinara pokrenuo malo ovo kod nadlezne gospode u Beovozu koja ionako nista ne radi i samo cuva fotelju.

Siniša

pre 7 godina

A šta se događa ako sam otkucao kartu na ulasku u stanicu, pa čekao voz sat vremena i onda mi istekne vreme "vožnje" dok sam u prevozu?

Vasa Ladacki

pre 7 godina

(Zulu, 22. septembar 2016 07:34)

Pa hajde da malo pricamo o drugim zemljama - moze? Evo, Nemacka - Berlin! Mesecna karta za centralnu berlinsku zonu (AB) je 80 EUR. Prosecna neto plata u Nemackoj je 2400 evra, pa je odnos plate i cene prevoza: 30:1. Znaci, Nemac se vozi za 3% deo svoje plate i za te pare moze da koristi metro koji ide na po 3 min i stize s kraja na kraj grada za max pola sata, regionalne vozove, ciste i klimatizovane buseve, tramvaje ... Srbija: prosecna plata je oko 400 evra, modalna plata 300 evra (plata koju prima najvise ljudi), mesecna karta 30 evra. Znaci, Srbin se vozi za citavih 10% svoje mesecne plate, a za to dobija smrdljive olupine koje jedva idu.

Hoces da pricamo o fasadama? Moze! U Nemackoj stambena zgrada je zajednicko vlasnistvo stanara, upisano kao takvo u katastar. Ljudi ulazu sami u svoju zgradu, odlucuju sami koga ce pustiti u svoju zgradu, izdaju lokale u zgradi i od toga zaradjuju lepe zajednicke pare. U Srbiji zgrade su drzavno vlasnistvo, ljudi placaju Infostanu odrzavanje za koje ne dobijaju nista. Lokali u zgradi su takodje najcesce drzavni, pare idu ko zna kome, a mnoge stvari u zgradama se resavaju silom. Recimo, neko hoce da otvori hostel ili bordel, on to hladno i uradi, a ako se neko buni on samo pita: ima li problema, batice? Cuvena recenica koja sva vrata otvara.

Mogao bih ovako danima ...

Daleko smo mi od normalnog sveta!

gruuunf

pre 7 godina

Da se javno objavi kompletan poslovni izvestaj GSP-a! Za svaki dinar iz budzeta i od naplate karti gde ide!
Da se javno objavi racunica po kojoj je cena pojedinacne karte 89 dinara a mesecne 3099!
Da se vozila redovno peru!
Da vozaci budu mnogo profesionalniji i da voze po propisima!
Kad ove minimalne uslove ispunite gospodo, tek onda mozete da trazite od gradjana bilo sta. GSP je javno preduzece koje pripada narodu i finansira se najvecim delom iz budzeta, uz to je monopolista, tako da morate da radite u interesu gradjana a ne sopstvenom!
Finansijski izvestaj na sunce!

Zoran

pre 7 godina

Ja sam mator covek, kad asma ja studirao u SFRJ placali smo karte skoro svi, nije bilo problema. To je bilo pred poslednji rat. I odemo u Ameriku, dete mi zavrsilo skolu ovde i htelo d astudira u Srbiji, ali ne iz materijalnih razloga(znaci nema objasnjenje).:)

Kaze ono da se svi svercuju, niko ne placa karte, necu ni ja, kaze. A ako te uhvate? Ma...nista. Pa kako vecina...tako i ostali.

Dron

pre 7 godina

@uglavnom neobjavljeni
Ako poskupis penzionerima to znaci i gubitak velikog procenta glasaca mada s obrzirom da su im smanjili penzije i plare pa opet glasali za patetikh i farsu ne bi me cudilo.

Petar

pre 7 godina

A u kom gradu je normalno da se daje vishe od 10% plate na mesecnu kartu za prevoz? Na platu od 27.000 dinara treba da platim 3100 mesecnu kartu. Naravno da niko ne zeli da se svercuje, ali cena je prevelika. Smanjite cenu karte na 1000 dinara i onda nece biti sverca. A cenu ce te opravdati manjim brojem kontrolora... Josh i navodite primer nekog penzionera koji placa 600 dinara na GODISNJEM nivou?

Aster Blistok

pre 7 godina

Premijer je jos pre 7 godina obecao besplatan prevoz i ukidanje bus plusa!
(skoj, 21. septembar 2016 19:27)

E, da je to jedino sto nije ispunio...?

Mileta

pre 7 godina

Ja sam prestao da placam kada je premijer Vucic 2008 godine rekao da je to lopovski sistem i da se ne placa. Od tada se nije oglasio tim povodom a neprijatno mi da jurim coveka oko toga kad ima toliko vaznijeg posla...

Ce Gevara?

pre 7 godina

Ja bio u Rotterdamu i uzeo dnevnu kartu koja 2,5€.... ceo dan se vozio .... mozes da i menjas prevozna srestva.

Ono, Evropa, forsira javni prevoz ... a i cena karte je pristupacna i nema potrebe da se neko svercuje.

Tata spalio Đenku

pre 7 godina

Ti isti koji se SVERCUJU i koji kukaju na custoću i Isaranost su Upravo i Ispoljavali svoje umetnicke ideje.
(Bgd, 21. septembar 2016 21:59)

Ne kukam, nego mi smeta, a kada sam koristio BG voz par puta, kartu niti imaš gde da kupiš, niti gde da je poništiš, očitaš ili šta već..

bg

pre 7 godina

sverc komerc

U Infostan uplatnici svako ima stavku odrzavanje zgrade mislim da je ona obavezna svugde u zgradama. U tu stavku spada odrazvanje krova, fasade,zajednickih elektricnih uredjaja (interesatno da je samo na jednoj uplatnici Infostana ova stavka odrzavanje zgrade bila podeljena na 3 dela pre dosta godina ). Problem je sto su mnogi placali tu stavku godinama preko Infostana, a da npr stambeno koje je zaduzeno i dobja pare od te stavke npr nikada nije uradili nista na fasadi, krovu... niti pregledali i sprecili sirenje propadanja krova,fasade. Nego se ceka da sve to propadne, i onda kada se pozale stanari oni ponude slamku spasa radove na krovu, fasadi koji ce gradjani placati dodatnom stavkom na racunu Infostana u 24 rate , sada su cini mi pre neki mesec produzili bese rok na 60 rata.

Ja

pre 7 godina

Da li neko zna tačan podatak, koliko zaposlenih po vozilu imaju javni prevoznici u drugim evropskim gradovima, koliko naši privatni prevoznica, a koliko GSP?

robertnbg

pre 7 godina

u Bangkoku tajlandjani ne mogu uci Na peron ima ona vratanca koja se otvaraju brzinom svetlosti kada se prisloni kartica n a citac i isto tako zatvaraju cuvar stoji Na dva metra i nadgleda naplacuje se na izlaznoj gde se kartica opet ucitava vrlo jednostavno to se moze i Na autobuska stajalista postaviti

Dobronamernik

pre 7 godina

Mene interesuje jedna stvar. Ako ja zelim da idem za Novi Sad npr. vozom, ja dakle moram prvo da uplatim bus plus kartu pa tek onda u vozu kod konduktera kartu za taj pravac??? Koja je tu logika? Zivim kod Vukovog spomenika.
(NikolaBG, 21. septembar 2016 22:22)

Ovo može biti rešeno na milion načina.

Sistem sa rampom koju otvara čitač karata postoji u nekom obliku u većini evropskih zemalja. U Londonu postoji rampa, u Berlinu nema rampe, ali stoji čitač i ako ne otkucaš kartu, a nahvata te kontrola - to je prekršaj i sleduje kazna automatski bez puno priče.

Problem je samo što je Beograd jedini grad te veličine u Evropi koji nema metro, a železnica u Srbiji je u više nego jadnom stanju, pa se postavlja pitanje zašto se baš od ovoga počelo, a ne od racionalizacije u Železnici i temeljne reforme javnog prevoza u Beogradu. Država, htela, ne htela, mora prva da investira novac i postavi sistem, a pitanje naplate karata jeste važno, ali nije prvo u redu za rešavanje.