Subota, 27.08.2016.

16:42

Treba vam automobil? Polovnjaci u Srbiji niži 20%

Kupci u Srbiji mogli bi da računaju na do 20 odsto niže cene polovnih automobila, ocenjuju poznavaoci prodaje.

Izvor: Tanjug

Treba vam automobil? Polovnjaci u Srbiji niži 20% IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

101 Komentari

Sortiraj po:

slinisa

pre 7 godina

Nazalost, i noviji turbo benzinci imaju - turbine, brizgaljke, plivajuce zamajce...
Tj - mala je razlika izmedju turbo benzinaca i dizelasa...

baja

pre 7 godina

opet ja. da odgovorim gospodinu koji se kune u euro 3 i 4 itd. zar mislite da niko ne zna da se kod dizelaša na placevima ni mikroskopom ne moze naci bilo kakav filter ili katalizator na izduvnom sistemu? mozete onda da zamislite kako onda radi takav motor i koliko troši. nemojmo molim vas da farbate stvarnu situaciju koja ce nam se sigurno odraziti na zdravlje.

zloba siljosevic

pre 7 godina

90% pasata su karavanin dizeli tonkupuju firme Za svoje Vertreter ne znam to da prevedeno to su ljudi Koji Rade kod njih i stalno voze poslovna ta vozila se kupju na lizing na 36 meseci i presla su nakon Toga 150000km tako je i Sa a4i ostalim karavanima golf Focus Astra Limousine benzinci u nemackoj vlasnici stare Dede i to mozete kupiti i tu su vecinom km pravi nikada nisam nikome iz srbije nasao Auto ko God me pitao i ja sam mu rekao gledaj na Mobile.de prva Pet zaboravili oni su kradeno prevara povarwn Motor menjac udarani itd odgovor je nakon Toga Bio isti aha tamo taj auto Kosta Pet i Po hiljada pa ja isti takav Imam ovde na sabacke tablice jeftinije onda Sam ja pitao da li se Radi o bas tom vozilu pa ne isti Model aha kazem znaci ne ovaj atuo pa ok razumem da je isti Model Ali ovaj Auto Kosta toliko i prodace se Za toliko ljudi u srbiji ne zwlw da shvate da je nemoguce kupiti Auto u nemackoj Za Tri uvesti platiti sve troakove i prodati registrovan Za dve i Po ako zovete dobar Auto nadjite na Mobile idite Sami Frankfurt Ruhrgebiet gde imate puno auta na malom mestu pogledajte kupite i angazujte nekog Za uvoz

SB

pre 7 godina

Samo novo. Nemam poverenja u polovnjake. Ko god kupi polovni, visi kod majstora svaka dva meseca. Uvek neki mali problem. Novi se dugoročno mnogo više isplati, ali ljudi to ne kapiraju.

DonJuan

pre 7 godina

Sve dok u Srbiji ima napaljenih Sumahera koji ce podici kredit da kupe raspali nemacki dizel polovnjak na sabackom auto otpadu zvanom auto plac, automobili nece pojeftiniti ni jedan jedini evro.

Polo123

pre 7 godina

Za one koji kazu kako ce ti polovnjaci iz nemacke da zagade Srbiju. Treba da znate da u Nemackoj polovnjaci koji su na placevima za izvoz ispunjavaju euro 3 i 4 norme, dok u Srbiji 50% automobila ne ispuniava ni euro 3 norme. To znaci da ti krsevi iz Nemacke dovode do cistijeg vazduha u nasoj zemlji, sto jeste ironija ali sta da se radi kad smo siromasna zemlja. Ovo je realnost, tako da bolje da podignemo bar na euro tri krs nivo nego sto se voze jos automobili koji cak nemaju nikakav katalizator, ulje curi sa svih strana, putevi nam masni kao tiganji posle przenja mesa i skupljaju prasinu tako da nam treba 10m vise pri kocenju nego kad je put cist. Kad budemo bogati razmislajcemo i mi kao Švedjani, Norvežani i ostali, do tada korak po korak, onoliko koliko mozemo, a realnost za nas je bar da izguramo minimalno euro 3 standard, pa onda euro 4 i tako dalje.

baja

pre 7 godina

što se tiče pojeftinjenja uvoznih krševa, biće ga sto posto jer se zagađivača oslobađaju i druge evropske zemlje. pitanje je kakav ćemo vazduh uskoro da dišemo zahvaljujući z.evropi, jer ne pamtim da se ovoliko dizelaša vozilo po našim gradovima kao u zadnjih 5 godina.evropa se kurtališe prvo od dizelaša. pogledajte na oglasima čega je više u ponudi i biće vam sve jasno. ako već moramo da vozimo jeftine krševe, onda neka bar budu na benzin ili plin.

Joca Mehanicar

pre 7 godina

Narode Srbije, ne trosite svoj novac na belosvetski krs koje niko ne kupuje zbog zastarelosti i dotrajalosti. Ne stavljajte svoje porodice u opasnost da svi izginu. To vise niko ne kupuje pa nemojte ni vi. Sacekajte malo jer se tehnologija menja. Uskoro, vise se nece trositi gorivo i nece ga ni biti. Dolaze elektricni pogon za sve masine i traktore takodje. Nece biti potrebno da kupite belosvetski krs kada ne mozete da kupite gorivo.

Leopold

pre 7 godina

Priča je OK ali je zaključak potpuno pogrešan.
Pa kada bi takvi autobomili i stigli u Srbiju, prodavali bi se kao eksluziva, u fazonu prodaje se zbog prelaska na eletrični auto, u savršenom stanju, noviji od novog (kao kada stave za auto NOV a on 8 godina star!?), i cena 20% veća, jer smo tako u mogućnosti.

29

pre 7 godina

imao sam prilike da živim sa italijanima i vozim se sa njima...moze neko da kaze da su ovakvi i onakvi ali za voznju auta i motora jos i vise su broj 1. ali vole da drndaju kola,vole visoke obrtaje,maksimalne brzine.vole da se voze tako da je u italiji prosek 50000 km godišnje što je mnogo...tako da računajte ako auto vozi prosečan čovek za tri godine taj auto ima 150 hiljada km a zamislite firme,taksije itd..vlaga,morska so itd..u italiji čak ne može da prodje i fora baba vozila do pijace jer sam na semaforu gledao te babe kako turiraju na crvenom svetlu i gledaju semafor kao na trkačkoj liniji nestrpljivo čekajuci zeleno a onda pun gas...ubedljivo najgora zemlja za uvoz polovnih automobila..

@sabijator

pre 7 godina

Neki automobili kostaju vise u nemackoj nego kod nas, jer ih
veliki placevi kupuju na veliko,
dok je na malim naravno vracana kilometraza.

dr.kadzija

pre 7 godina

Zasto niko ne pise o "pogodnostima" za vlasnike elektricnih automobila npr u Austriji? Besplatan parking, u garazama rezervisana mesta sa besplatnim prikljucima za struju, pogodnosti oslobadjanja od dazbina pri kupovini novog elekto automobila....Naravno sve to do jednog trenutka kad "kriticna masa" tj broj ne budu bili dovoljni da krenu da ih deru od dazbina. Kod nas drzava nije spisobna ni da ukine "Seseljevu" privremenu taksu na vozila i plovila a ne nesto drugo? Da li bi se setili da smanje dazbine na mopede i motorcikle i tako smanje guzve po gradovima i povecaju "efikasnost" saobracaja?

Dex

pre 7 godina

nekontrolisani uvoz krseva bi Drzava MORALA da stavi pod kontrolu!!!Kao prvo,ovim se gubi veliki novac i nepovratno odlazi u inostranstvo,drugo uvozi se dosta kradenih vozila,trece i najvaznije,vise od polovine tih vozila su sa otpada i tehnicki ne zadovoljavaju uslove za ucestvovanje u saobracaju,pa ih ovde nasi sloseri priuceni popravljaju na vrar na nos,uglancaju ko pas jajca,vrate kilometraze par stotina hiljada pa gini Srbijo!

Dante

pre 7 godina

U Srbiji nije zabranjena samo registracija elektricnih automobila. Cak je i struja zabranjena posto u formularu nije moguce ispuniti vrednost Hz (Herca) po milisekundi (ms).

Ce Gevara?

pre 7 godina

Onda sam shvatila da se kod nas uvoze auti koji se ovde vise ne mogu registrovati, koji su popravljani/udarani ili kojima je vraćena kilometraža.
(Jasna, 27. avgust 2016 22:11)

Bez ljutnje ali vecina su uvezena takva .... moj drug vozi auto voz i dovozi polovnjake u Srbiju ... od 10 auta kojih natovari na kamion .... jedan ili 2 ako pale ...

Procedura je sledeca .... "zamazes" da ga prodas, servisne knjizice se prave u Ceskoj ili Slovackoj i onda auto dobija pricu .... presao 60.000 km, baba ga vozila samo kada ide do banke!Krsevi samo tako....

mufljuz

pre 7 godina

Nema od toga nista. Cim tamo negde nesto ima nameru da pojevtini i uputi se u Srbiju odmah se tu pojavi drzava sa novim taksama, atestima i euro-11-13 standardima kako bi svojim merama ublazila turbulencije na srpskom trzistu polovnih automobila.

Vlada

pre 7 godina

@Steva

Ako su iz Belgije onda je dobro, poprilicno su rigorozni sto se tice tehnickog pregleda automobila. Auto iz Italije ne bi uzeo ni da se nudi po 30% jeftinije nego u ostatku EU, ocajni putevi, uske ulice starih gradova, 95% vremena se vozi 1-3 brzina 50% vremena samo prva i druga. 100000km u Italiji je kao 300000u Nemackoj. Da ne pricamo o slanom i vlaznom vazduhu koji bas prija automobilima.

Zoran

pre 7 godina

"Ja kupio Teslu S sa nesto malo manje od 90.000 evra"

Mogao si da kupis M3 za 70K dolara i da ti ostane 20K za benzin. Ja cu to u Americi i da uradim.

biće bolje

pre 7 godina

baš me zanima koliko će kilometra elektro automobili moći da pređu, i kakva su habanja kod elektro motora, varaju ljudi za kilometražu i u nemačkoj, nismo mi izmislili vraćanje kilometraže, i ovde ima dosta ljudi koji kupuju nove u salonima tako da može se pouzdano reći koliko su prešli. Kod polovnjaka najviše problema ima sa elektronikom uz dobro održavanje motor može i preko pola miliona. Pozitivno je što se napušta nezgrapna i zastarela tehnologija i prelazi na mnogo jednostavniji pogon.

milan010

pre 7 godina

Zanima me kako izgleda "covek" koji za polovnog Punta daje 2200e? Za te pare cu da nadjem jedno 10x bolja kola. Btw, vozim Vectru 2005. koju sam platio 1800e.

Svicer

pre 7 godina

Ako imate mogucnost da birate zemlju uvoza, odlucite se za CH! U Nemackog gaze aute na autoputevima bez ogranicenja, dusu im vade. U CH je max ogranicenje 120 km/h, radari na svakom koraku, kazne ubitacne. Motori auta su u fenomenalnom stanju, prakticno nikad terani na max obrtaje...

Omega A

pre 7 godina

@Nedic
"jezivo...najtrazeniji auti od 2.000 evra..jadan narod.."

I to je skupo za srpske puteve i srpske prilike. 2000 Evra vredi dati samo ako ti auto treba da ga parkiras ispred kafica. A ako ti treba za voznju po gradu, na pr. Beogradu, to rade i oni od 700-800 Evra !

Super

pre 7 godina

Ja kupio Teslu S sa nesto malo manje od 90.000 evra a svoj stari mercedes s sam dao zeni. Tako da se od mene ovajditi nece Srpsko trziste polovnjaka. A budimo realni ostale zemlje istocnog bloka imaju vecu kupovnu moc od Srbije pa ce oni kupovati nase automobile iz Nemacke

Mikiveliki

pre 7 godina

Читав текст, односно очекивања да половни аутимибили појефтине, базира се на предпоставкама. Да Немци укину бензице, и то за 4 год, што је наивно размишљање ,да цене због тога падну те да купац има корист у виду разлике која би била у цени. И ако икада , и када дође до тога, цене ће бити или исте или више, искуство наш учи. Само ће продавци имати користи од тога, односно држава, која ће искористити ову околност, а они прате апсолутно све, да узму део свог колача.

Jasna

pre 7 godina

Pre nego sto sam došla da živim u Nemačku imala sam mišljenje da se u Nemačkoj mogu kupiti jeftini polovni auti. Onda sam videla da su auti kod mas uvezeni iz Nemačke sa istom km i godištem barem nekoliko hiljada evra skuplji. I da su gorovo svi polovnjaci presli preko 100.000km. Onda sam shvatila da se kod nas uvoze auti koji se ovde vise ne mogu registrovati, koji su popravljani/udarani ili kojima je vraćena kilometraža. Kako drugacije objasniti (na primer) da auto stariji godinu dana od naseg starog auta u Srbiji (u oba slucaja kupovina od prvog vlasnika) i sa predjenih 30.000km vise kosta 5000eu vise nego sto smo mi mas platili. I to 2-3 godine kasnije! Pazite ljudi sta kupujete!

Baxuz

pre 7 godina

Ako neko moze, voleo nih da mi objasni. Zasto su automobili ekvivalentne starosti/modela/kilometraze u Srbiji jeftiniji nego u Austriji a cak I Nemackoj.
(Phoenix, 27. avgust 2016 19:40)

Pa u Nemackoj auto sa 122000 km na satu je presao 122000km. U Srbiji je auto sa 122.000 na satu presao 622.000km

miguel

pre 7 godina

Trazim odredjeni model automobila vec skoro pola godine model star do 5 g. Sto se tice auto placeva svi se kunu u kilometrazu a automobili stari tri godine iz uvoza presli iznedju 150-180 k. Km . Jer niko u evropi ne prodaje nista ispod 100 k.km. automobili se svi kupuju preko licitacija pa se ovde doradjuju , i naravno hoce da zarade odmah par hiljada po automobilu. A da se uveze nesto iz Nemacke ispada skuplje ali onda si siguran u kilometrazu...u svakom slucaju nije lako kupiti polovan automobil.

Baxuz

pre 7 godina

Onda sam shvatila da se kod nas uvoze auti koji se ovde vise ne mogu registrovati, koji su popravljani/udarani ili kojima je vraćena kilometraža.
(Jasna, 27. avgust 2016 22:11)

Ne! Ne i ne! Taman posla! Nasi preprodavci automobile kupuju iskljucivo od starih udovica koje ne znaju da voze, pa kad deda umre one auto prodaju u bescenje. Pri tome gledaju da je deda imao kracu desnu nogu tako da nikada nije pritiskao gas do daske. Zato kad kupujete auto na placevima u Srbiji nemojte nikad da se cenkate na dole vec naprotiv castite ih sa jos kojom stojom preko. To na placevima su vrh polovnjaci. Treba samo da im zamenite potrosne delove kao sto su filteri, kaisevi, bos pumpa, turbina, dizne, klipovi, ventili karike i kvacilo sa plivajucim, iskljucite dpf i ocistite egr, obradite blok, radilicu i glavu motora. Posle toga auto je kao nov i moze da se bez brige vozi jos 5000 km dok ne crkne kineski zamenski plivajuci.

Joca

pre 7 godina

Zasto je u Srbiji zakonom zabranjeno registrovati elektricni automobil jer ne postoji arhaican podatak o kubikazi?
(Alpha, 27. avgust 2016 18:46)
Kako se u Srbiji ova besmislica tako duboko zapatila? Imam utisak da će i kad više ne bude benzinaca i dizela neki ovo da ponavljaju.

Ne, moguće je registrovati elektromobile, a vrhunski apsurd je da je uvek bilo moguće uz homologaciju ili atest, zavisno od porekla elektromobila. Potpuno isto kao i svih drugih. Po ovom besmislenom mitu, nikada nije moglo da se registruje ni hibridno vozilo (recimo benzin-plin) jer "nema dve rubrike za snagu".
Totalna glupost, svojevrsna urbana legenda.

Zeljko R.

pre 7 godina

Nema potrebe da citam jer u prvom pasusu ste vec ave rekli.Ja sam u Nemackoj i cene su iste kao i pre i takve ce ostati dokle god postoji zapadni Balkan.Zasto mislite da ce Nemci poklanjati vozila kada znaju da imaju trziste?Izmedjunostalog privatna lica ce prodati svoja vozila auto placu koji ce te automobile prodavati srpskim,crnohorskim i bosanskim dilerima automobila.I cak da spuste cenu 20 posto na 5000 eura to je 4000 cena auta plus porez i carina(koje navodno nema)za vozila koja nemaju EUR 1 dokument koji izdaju proizvodjaci morace da plate punu carinu.A usput 80 posto proizvodjaca je ukinulo EUR1 jer treba samo u Srbiji.Tako da "trlja baba dlan da joj prodje dan.

Brutus

pre 7 godina

Ako neko moze, voleo nih da mi objasni. Zasto su automobili ekvivalentne starosti/modela/kilometraze u Srbiji jeftiniji nego u Austriji a cak I Nemackoj.
(Phoenix, 27. avgust 2016 19:40)
Pogledaj uživo nekoliko automobila tamo i ovde, sve će ti biti jasno. Svake 2 do 3 godine idem preko da kupim sebi auto, obično je to izmedju 12.000 i 15.000 eur. Ovde je taj auto tog godišta jeftiniji bar 10% ako ne i vise, ali moj auto je obavezno sa garancijom od min 6 meseci, a stanje kao da je jedan vek mlađi.

Prevaranti

pre 7 godina

Ako neko moze, voleo nih da mi objasni. Zasto su automobili ekvivalentne starosti/modela/kilometraze u Srbiji jeftiniji nego u Austriji a cak I Nemackoj......
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Phoenix, 27. avgust 2016 19:40)

Ko kaze da su kilometraze ekvivalentne? Prodavac u Srbiji ih namesta k'o budilnik!

Ateista

pre 7 godina

Sad ce ovi nasi da dignu carinu i bice isto...tako da mrka kapa bice kao i sa gorivom, kad pojeftini oni dignu akcize i isprave "gresku" hahahah E SRBIJO...

lana

pre 7 godina

moj Punto, 2003. godiste, benzinac, kostao 1500 evra. Ide kao zmaj, limarija savrsena, trosi 5 l. Paz' da vam ne dam 2250, a kamo li 2800.

cudni su putevi gospodnji

pre 7 godina

@ Magda
ma,nije to tako ni lose..izgleda da se sad dobro razumes u automehaniku,otvori radionicu i da vidis biznisa;)

Marko

pre 7 godina

Da je srece da mi prelazimo na elektricna vozila pa da teramo krs kod njih , nego mi nemamo para ni za taj krs sto je najgore.. Bice gore samo polako ..

DOKTOR

pre 7 godina

Sobzirom da kada cena goriva na svetskoj berzi pada,kod nas na pumpama poskupljuje,ocekujem da ce cena ovog Volvoa sa 5000e skociti na 6000e. Zivi bili pa videli

niksfrsten

pre 7 godina

@ Nxy
ma,daj molim te..te automobile sto prelaze godisnje tolike kilometre bolje odmah zaboravi,sve je to posle pet godina krs bez imalo duse,namenjen nekom ko nema pojma sta ga ceka..ko danas trazi koliko toliko solidan polovnjak a da nije dizelas skoda,vw,renault,nema mu druge nego za svicu

Magda

pre 7 godina

Boli me uvo više. Ja već kupih... prošle godine preko "Moj auto" "Bez kamatni kredit" krš 2003-e. Prodavci nisu davali sve automobile, već samo one koje ne mogu da prodaju. A bezkamatni cvrc. Kaže prodavac, mene košta taj tvoj kredit za auto od 2700e - 250e.
I tako, izbegavah dizele koji su prešli navodno160-180K km-a. Kupih benzinca 160K km-a. Dobro opranog. Posle 10000km-a, menjaj dihtung, ravnjaj glavu, menjaj gumice hilzne, leteće itd... Nikad više kršine iz uvoza. Možda samo od vlasnika direktno...

ledeni

pre 7 godina

U Srbiji 11 godina star Punto, benzinac, kosta 2800 evra? Ovde u Bosni je oko 2000, ne znam kako je moguce da je tolika razlika u cijeni?

NIKOLA

pre 7 godina

Zanimanje decenije za Srbiju, školovan autoelektricar sa opremom.Nema ih ni u ovlašćenim servisima a stižu polovnjaci sa bradom elektronike.A ove priče oko cene, ne palimo se, tu je država da to svojim regulativama reši, pa zar mislite da će dozvoliti da se ugrozi fiat,distributeri novih vozila a uskoro i masovan uvoz i lada iz Rusije.

Phoenix

pre 7 godina

Ako neko moze, voleo nih da mi objasni. Zasto su automobili ekvivalentne starosti/modela/kilometraze u Srbiji jeftiniji nego u Austriji a cak I Nemackoj. Poslednjih meseci pratim oglase (ovde u Austriji uglavnom) I cene koje su moji poznanici placali u Srbiji ovde ni izbliza ne mogu da se dobiju. Cak I kada se skine pdv I dalje je skuplje. Da li su svi udarani pa popravljani I dovozeni ili ja prosto ne znam da pronadjem auto.

mk3

pre 7 godina

A u srbiji dodju bas kad su najskuplji delovi u redu za zamenu pa turbina 400 eura, plivajući 700 eura, dizne 600 eura, bosh pumpa 600 eura i da ne nabrajam
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (socijalizam, 27. avgust 2016 17:51)
Pa uzmi onda benzinca i miran si.

trn u oku

pre 7 godina

Samo u Srbiji polovnjaci su kao vino, što su stariji to su skuplji. Corsa 2003. je pre četiri godine koštala u proseku 2000e a danas 2300 sve zbog novih nameta koji se uvode svake godine.

cojle

pre 7 godina

Jesss...ko što je i gorivo pojeftinilo. Ostaće cene iste. Smisliće država neki namet, a i uvoznici će se ugraditi.


ps kad već plaćamo državi uvoz, a može ona da odradi nešto za te pare? npr da utvrdi stvarnu kilometražu a ne da sva kola da li kabriloet il karavan, da li 2000. il 2007. imaju 160 000km.

Nyx

pre 7 godina

@Joxy
U Nemackoj je normalno da auto godisnje predje 30-40.000, tako da su automobili koji su presli 100k uglavnom stari 3-5 godina, vozeni su po auto putevima i stoga su itekako dobri i kvalitetni. Ni Nemci ne uzimaju nove automobile, vec upravo te "izrabljene", jer su preko 50% jeftiniji od novih, a bez ikakvih ulaganja mogu da sluze jos min 5god. Elem, nemoj da komentarises ono u sta se ocigledno ne razumes.

Pozdrav iz Bavarske

ns boy

pre 7 godina

nema to puno veze sa krajnjim kupcem,kostace ko i sad,100%.jednostavno,mi nismo deo sveta,mi zivimo u banana drzavi gde se jedan isti sloj ljudi bogati i radi sta hoce a ostali propadaju.

Brutus

pre 7 godina

U trgovini polovnim automobilima Srbija je statistička greška. Drugo, holanđani masovno voze nemačke polovnjake, ne zato što nemaju para, već naprotiv, čuvaju novac tako što kupe auto 2 - 3 godine i voze ga još 2 - 3. Ono što završi kod nas je srećno, jer bi inače završili na otpadu, smešno mi kad neko kaže da je kupio 5 godina star auto koji je prešao manje od 150.000, pa takav bi imao bar 20% veću cenu u nemackoj.

Blake

pre 7 godina

Ovo bi se ostvarilo samo pod uslovom da ta sva "visak" vozila budu dovezena samo kod nas sto ne moze ni u filmu da se desi, tako da pisi propalo.

Car

pre 7 godina

@Socijalizam

Pa ti uzmeš benzinca, a ne dizelaša kome je izvađena duša i neće biti toliko skupi delovi.Odradiš mu veliki i mali servis i vozi.

nikola

pre 7 godina

Pa normalno da trgovci hoce da zadrze cene o ostvare extraprofit.Koje su cene jos kod nas pale kada pojeftine sirovine npr?.Ni jedne nikad.Kao kad prodajete stan,odmah vam kazu da je velika ponuda da su cene pale,a kad im kazete da kad je tako odmah hocete da kupite stan po toj ceni,vrdaju da ce vam javiti i da trenutno nemaju ili za dan dva nazovite.Slobodno formiranje cena da ,ali ne razumem da pekara pogacica kosta pet dinara po kom a on je naplacuje30.Tu ozbiljna drzava treba da se umesa,ali doveli zbog tog nemesanja da nam izvlace i zadnji dinar u svemu a nigde reakcije.A što je još gore niko se i ne buni.

socijalizam

pre 7 godina

Može da bude i 20% niže ali mu održavanje neće biti ni euro niže.. A u srbiji dodju bas kad su najskuplji delovi u redu za zamenu pa turbina 400 eura, plivajući 700 eura, dizne 600 eura, bosh pumpa 600 eura i da ne nabrajam

2020

pre 7 godina

Do tad ce dva svetska rata da prođu 3 vlade da se rotiraju i 4 auta ću da promenim. Znači malo morgen. Ko sad planira da kupi auto nek sačeka još 4 godine

Ispravljač krivina

pre 7 godina

Mogu da pojeftine koliko hoće, kad im konkuriše ogromna "krizna", domaća ponuda, od 2000tog, ... Koji se nude principom daj šta daš, a za keš, i 30% dole na već bagatelnu cenu.
To je realni standard, i stvarnost, ostalo su lepe želje.

Pozdravi S' Tajlanda

pre 7 godina

Dobrodosli u Srbiju, gde se slavi kad Nemci kupuju 100 hiljada novih automobila jer to znaci da ce njihov krs da bude jeftiniji ovde.

Baksuz

pre 7 godina

@Ispravljac krivina Lepo si ti to rekao, ali u realnom životu kad dodjes da kupis auto malo morgen ce ti spustiti cenu tako kako ti pricas, osim ako je auto ocigledan leš koji se raspada. Ja sam u junu kupio dugo registrovan i odlican auto 2001. godiste za 2400 eur, samo 50 eur manje od prvobitne cene i nekoliko ljudi medju kojima i majstori rekli su mi da sam odlicno prosao. Dakle te bajke ostavite za sebe.

Pozdravi S' Tajlanda

pre 7 godina

Dobrodosli u Srbiju, gde se slavi kad Nemci kupuju 100 hiljada novih automobila jer to znaci da ce njihov krs da bude jeftiniji ovde.

Baxuz

pre 7 godina

Onda sam shvatila da se kod nas uvoze auti koji se ovde vise ne mogu registrovati, koji su popravljani/udarani ili kojima je vraćena kilometraža.
(Jasna, 27. avgust 2016 22:11)

Ne! Ne i ne! Taman posla! Nasi preprodavci automobile kupuju iskljucivo od starih udovica koje ne znaju da voze, pa kad deda umre one auto prodaju u bescenje. Pri tome gledaju da je deda imao kracu desnu nogu tako da nikada nije pritiskao gas do daske. Zato kad kupujete auto na placevima u Srbiji nemojte nikad da se cenkate na dole vec naprotiv castite ih sa jos kojom stojom preko. To na placevima su vrh polovnjaci. Treba samo da im zamenite potrosne delove kao sto su filteri, kaisevi, bos pumpa, turbina, dizne, klipovi, ventili karike i kvacilo sa plivajucim, iskljucite dpf i ocistite egr, obradite blok, radilicu i glavu motora. Posle toga auto je kao nov i moze da se bez brige vozi jos 5000 km dok ne crkne kineski zamenski plivajuci.

2020

pre 7 godina

Do tad ce dva svetska rata da prođu 3 vlade da se rotiraju i 4 auta ću da promenim. Znači malo morgen. Ko sad planira da kupi auto nek sačeka još 4 godine

Baxuz

pre 7 godina

Ako neko moze, voleo nih da mi objasni. Zasto su automobili ekvivalentne starosti/modela/kilometraze u Srbiji jeftiniji nego u Austriji a cak I Nemackoj.
(Phoenix, 27. avgust 2016 19:40)

Pa u Nemackoj auto sa 122000 km na satu je presao 122000km. U Srbiji je auto sa 122.000 na satu presao 622.000km

Ispravljač krivina

pre 7 godina

Mogu da pojeftine koliko hoće, kad im konkuriše ogromna "krizna", domaća ponuda, od 2000tog, ... Koji se nude principom daj šta daš, a za keš, i 30% dole na već bagatelnu cenu.
To je realni standard, i stvarnost, ostalo su lepe želje.

socijalizam

pre 7 godina

Može da bude i 20% niže ali mu održavanje neće biti ni euro niže.. A u srbiji dodju bas kad su najskuplji delovi u redu za zamenu pa turbina 400 eura, plivajući 700 eura, dizne 600 eura, bosh pumpa 600 eura i da ne nabrajam

ns boy

pre 7 godina

nema to puno veze sa krajnjim kupcem,kostace ko i sad,100%.jednostavno,mi nismo deo sveta,mi zivimo u banana drzavi gde se jedan isti sloj ljudi bogati i radi sta hoce a ostali propadaju.

Nyx

pre 7 godina

@Joxy
U Nemackoj je normalno da auto godisnje predje 30-40.000, tako da su automobili koji su presli 100k uglavnom stari 3-5 godina, vozeni su po auto putevima i stoga su itekako dobri i kvalitetni. Ni Nemci ne uzimaju nove automobile, vec upravo te "izrabljene", jer su preko 50% jeftiniji od novih, a bez ikakvih ulaganja mogu da sluze jos min 5god. Elem, nemoj da komentarises ono u sta se ocigledno ne razumes.

Pozdrav iz Bavarske

trn u oku

pre 7 godina

Samo u Srbiji polovnjaci su kao vino, što su stariji to su skuplji. Corsa 2003. je pre četiri godine koštala u proseku 2000e a danas 2300 sve zbog novih nameta koji se uvode svake godine.

Prevaranti

pre 7 godina

Ako neko moze, voleo nih da mi objasni. Zasto su automobili ekvivalentne starosti/modela/kilometraze u Srbiji jeftiniji nego u Austriji a cak I Nemackoj......
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Phoenix, 27. avgust 2016 19:40)

Ko kaze da su kilometraze ekvivalentne? Prodavac u Srbiji ih namesta k'o budilnik!

Magda

pre 7 godina

Boli me uvo više. Ja već kupih... prošle godine preko "Moj auto" "Bez kamatni kredit" krš 2003-e. Prodavci nisu davali sve automobile, već samo one koje ne mogu da prodaju. A bezkamatni cvrc. Kaže prodavac, mene košta taj tvoj kredit za auto od 2700e - 250e.
I tako, izbegavah dizele koji su prešli navodno160-180K km-a. Kupih benzinca 160K km-a. Dobro opranog. Posle 10000km-a, menjaj dihtung, ravnjaj glavu, menjaj gumice hilzne, leteće itd... Nikad više kršine iz uvoza. Možda samo od vlasnika direktno...

cojle

pre 7 godina

Jesss...ko što je i gorivo pojeftinilo. Ostaće cene iste. Smisliće država neki namet, a i uvoznici će se ugraditi.


ps kad već plaćamo državi uvoz, a može ona da odradi nešto za te pare? npr da utvrdi stvarnu kilometražu a ne da sva kola da li kabriloet il karavan, da li 2000. il 2007. imaju 160 000km.

Jasna

pre 7 godina

Pre nego sto sam došla da živim u Nemačku imala sam mišljenje da se u Nemačkoj mogu kupiti jeftini polovni auti. Onda sam videla da su auti kod mas uvezeni iz Nemačke sa istom km i godištem barem nekoliko hiljada evra skuplji. I da su gorovo svi polovnjaci presli preko 100.000km. Onda sam shvatila da se kod nas uvoze auti koji se ovde vise ne mogu registrovati, koji su popravljani/udarani ili kojima je vraćena kilometraža. Kako drugacije objasniti (na primer) da auto stariji godinu dana od naseg starog auta u Srbiji (u oba slucaja kupovina od prvog vlasnika) i sa predjenih 30.000km vise kosta 5000eu vise nego sto smo mi mas platili. I to 2-3 godine kasnije! Pazite ljudi sta kupujete!

Brutus

pre 7 godina

U trgovini polovnim automobilima Srbija je statistička greška. Drugo, holanđani masovno voze nemačke polovnjake, ne zato što nemaju para, već naprotiv, čuvaju novac tako što kupe auto 2 - 3 godine i voze ga još 2 - 3. Ono što završi kod nas je srećno, jer bi inače završili na otpadu, smešno mi kad neko kaže da je kupio 5 godina star auto koji je prešao manje od 150.000, pa takav bi imao bar 20% veću cenu u nemackoj.

ledeni

pre 7 godina

U Srbiji 11 godina star Punto, benzinac, kosta 2800 evra? Ovde u Bosni je oko 2000, ne znam kako je moguce da je tolika razlika u cijeni?

Ateista

pre 7 godina

Sad ce ovi nasi da dignu carinu i bice isto...tako da mrka kapa bice kao i sa gorivom, kad pojeftini oni dignu akcize i isprave "gresku" hahahah E SRBIJO...

Marko

pre 7 godina

Da je srece da mi prelazimo na elektricna vozila pa da teramo krs kod njih , nego mi nemamo para ni za taj krs sto je najgore.. Bice gore samo polako ..

miguel

pre 7 godina

Trazim odredjeni model automobila vec skoro pola godine model star do 5 g. Sto se tice auto placeva svi se kunu u kilometrazu a automobili stari tri godine iz uvoza presli iznedju 150-180 k. Km . Jer niko u evropi ne prodaje nista ispod 100 k.km. automobili se svi kupuju preko licitacija pa se ovde doradjuju , i naravno hoce da zarade odmah par hiljada po automobilu. A da se uveze nesto iz Nemacke ispada skuplje ali onda si siguran u kilometrazu...u svakom slucaju nije lako kupiti polovan automobil.

mk3

pre 7 godina

A u srbiji dodju bas kad su najskuplji delovi u redu za zamenu pa turbina 400 eura, plivajući 700 eura, dizne 600 eura, bosh pumpa 600 eura i da ne nabrajam
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (socijalizam, 27. avgust 2016 17:51)
Pa uzmi onda benzinca i miran si.

nikola

pre 7 godina

Pa normalno da trgovci hoce da zadrze cene o ostvare extraprofit.Koje su cene jos kod nas pale kada pojeftine sirovine npr?.Ni jedne nikad.Kao kad prodajete stan,odmah vam kazu da je velika ponuda da su cene pale,a kad im kazete da kad je tako odmah hocete da kupite stan po toj ceni,vrdaju da ce vam javiti i da trenutno nemaju ili za dan dva nazovite.Slobodno formiranje cena da ,ali ne razumem da pekara pogacica kosta pet dinara po kom a on je naplacuje30.Tu ozbiljna drzava treba da se umesa,ali doveli zbog tog nemesanja da nam izvlace i zadnji dinar u svemu a nigde reakcije.A što je još gore niko se i ne buni.

Omega A

pre 7 godina

@Nedic
"jezivo...najtrazeniji auti od 2.000 evra..jadan narod.."

I to je skupo za srpske puteve i srpske prilike. 2000 Evra vredi dati samo ako ti auto treba da ga parkiras ispred kafica. A ako ti treba za voznju po gradu, na pr. Beogradu, to rade i oni od 700-800 Evra !

Brutus

pre 7 godina

Ako neko moze, voleo nih da mi objasni. Zasto su automobili ekvivalentne starosti/modela/kilometraze u Srbiji jeftiniji nego u Austriji a cak I Nemackoj.
(Phoenix, 27. avgust 2016 19:40)
Pogledaj uživo nekoliko automobila tamo i ovde, sve će ti biti jasno. Svake 2 do 3 godine idem preko da kupim sebi auto, obično je to izmedju 12.000 i 15.000 eur. Ovde je taj auto tog godišta jeftiniji bar 10% ako ne i vise, ali moj auto je obavezno sa garancijom od min 6 meseci, a stanje kao da je jedan vek mlađi.

Mikiveliki

pre 7 godina

Читав текст, односно очекивања да половни аутимибили појефтине, базира се на предпоставкама. Да Немци укину бензице, и то за 4 год, што је наивно размишљање ,да цене због тога падну те да купац има корист у виду разлике која би била у цени. И ако икада , и када дође до тога, цене ће бити или исте или више, искуство наш учи. Само ће продавци имати користи од тога, односно држава, која ће искористити ову околност, а они прате апсолутно све, да узму део свог колача.

Blake

pre 7 godina

Ovo bi se ostvarilo samo pod uslovom da ta sva "visak" vozila budu dovezena samo kod nas sto ne moze ni u filmu da se desi, tako da pisi propalo.

Phoenix

pre 7 godina

Ako neko moze, voleo nih da mi objasni. Zasto su automobili ekvivalentne starosti/modela/kilometraze u Srbiji jeftiniji nego u Austriji a cak I Nemackoj. Poslednjih meseci pratim oglase (ovde u Austriji uglavnom) I cene koje su moji poznanici placali u Srbiji ovde ni izbliza ne mogu da se dobiju. Cak I kada se skine pdv I dalje je skuplje. Da li su svi udarani pa popravljani I dovozeni ili ja prosto ne znam da pronadjem auto.

Baksuz

pre 7 godina

@Ispravljac krivina Lepo si ti to rekao, ali u realnom životu kad dodjes da kupis auto malo morgen ce ti spustiti cenu tako kako ti pricas, osim ako je auto ocigledan leš koji se raspada. Ja sam u junu kupio dugo registrovan i odlican auto 2001. godiste za 2400 eur, samo 50 eur manje od prvobitne cene i nekoliko ljudi medju kojima i majstori rekli su mi da sam odlicno prosao. Dakle te bajke ostavite za sebe.

Joca

pre 7 godina

Zasto je u Srbiji zakonom zabranjeno registrovati elektricni automobil jer ne postoji arhaican podatak o kubikazi?
(Alpha, 27. avgust 2016 18:46)
Kako se u Srbiji ova besmislica tako duboko zapatila? Imam utisak da će i kad više ne bude benzinaca i dizela neki ovo da ponavljaju.

Ne, moguće je registrovati elektromobile, a vrhunski apsurd je da je uvek bilo moguće uz homologaciju ili atest, zavisno od porekla elektromobila. Potpuno isto kao i svih drugih. Po ovom besmislenom mitu, nikada nije moglo da se registruje ni hibridno vozilo (recimo benzin-plin) jer "nema dve rubrike za snagu".
Totalna glupost, svojevrsna urbana legenda.

Car

pre 7 godina

@Socijalizam

Pa ti uzmeš benzinca, a ne dizelaša kome je izvađena duša i neće biti toliko skupi delovi.Odradiš mu veliki i mali servis i vozi.

DOKTOR

pre 7 godina

Sobzirom da kada cena goriva na svetskoj berzi pada,kod nas na pumpama poskupljuje,ocekujem da ce cena ovog Volvoa sa 5000e skociti na 6000e. Zivi bili pa videli

NIKOLA

pre 7 godina

Zanimanje decenije za Srbiju, školovan autoelektricar sa opremom.Nema ih ni u ovlašćenim servisima a stižu polovnjaci sa bradom elektronike.A ove priče oko cene, ne palimo se, tu je država da to svojim regulativama reši, pa zar mislite da će dozvoliti da se ugrozi fiat,distributeri novih vozila a uskoro i masovan uvoz i lada iz Rusije.

Ce Gevara?

pre 7 godina

Onda sam shvatila da se kod nas uvoze auti koji se ovde vise ne mogu registrovati, koji su popravljani/udarani ili kojima je vraćena kilometraža.
(Jasna, 27. avgust 2016 22:11)

Bez ljutnje ali vecina su uvezena takva .... moj drug vozi auto voz i dovozi polovnjake u Srbiju ... od 10 auta kojih natovari na kamion .... jedan ili 2 ako pale ...

Procedura je sledeca .... "zamazes" da ga prodas, servisne knjizice se prave u Ceskoj ili Slovackoj i onda auto dobija pricu .... presao 60.000 km, baba ga vozila samo kada ide do banke!Krsevi samo tako....

mufljuz

pre 7 godina

Nema od toga nista. Cim tamo negde nesto ima nameru da pojevtini i uputi se u Srbiju odmah se tu pojavi drzava sa novim taksama, atestima i euro-11-13 standardima kako bi svojim merama ublazila turbulencije na srpskom trzistu polovnih automobila.

Zeljko R.

pre 7 godina

Nema potrebe da citam jer u prvom pasusu ste vec ave rekli.Ja sam u Nemackoj i cene su iste kao i pre i takve ce ostati dokle god postoji zapadni Balkan.Zasto mislite da ce Nemci poklanjati vozila kada znaju da imaju trziste?Izmedjunostalog privatna lica ce prodati svoja vozila auto placu koji ce te automobile prodavati srpskim,crnohorskim i bosanskim dilerima automobila.I cak da spuste cenu 20 posto na 5000 eura to je 4000 cena auta plus porez i carina(koje navodno nema)za vozila koja nemaju EUR 1 dokument koji izdaju proizvodjaci morace da plate punu carinu.A usput 80 posto proizvodjaca je ukinulo EUR1 jer treba samo u Srbiji.Tako da "trlja baba dlan da joj prodje dan.

Svicer

pre 7 godina

Ako imate mogucnost da birate zemlju uvoza, odlucite se za CH! U Nemackog gaze aute na autoputevima bez ogranicenja, dusu im vade. U CH je max ogranicenje 120 km/h, radari na svakom koraku, kazne ubitacne. Motori auta su u fenomenalnom stanju, prakticno nikad terani na max obrtaje...

lana

pre 7 godina

moj Punto, 2003. godiste, benzinac, kostao 1500 evra. Ide kao zmaj, limarija savrsena, trosi 5 l. Paz' da vam ne dam 2250, a kamo li 2800.

29

pre 7 godina

imao sam prilike da živim sa italijanima i vozim se sa njima...moze neko da kaze da su ovakvi i onakvi ali za voznju auta i motora jos i vise su broj 1. ali vole da drndaju kola,vole visoke obrtaje,maksimalne brzine.vole da se voze tako da je u italiji prosek 50000 km godišnje što je mnogo...tako da računajte ako auto vozi prosečan čovek za tri godine taj auto ima 150 hiljada km a zamislite firme,taksije itd..vlaga,morska so itd..u italiji čak ne može da prodje i fora baba vozila do pijace jer sam na semaforu gledao te babe kako turiraju na crvenom svetlu i gledaju semafor kao na trkačkoj liniji nestrpljivo čekajuci zeleno a onda pun gas...ubedljivo najgora zemlja za uvoz polovnih automobila..

Super

pre 7 godina

Ja kupio Teslu S sa nesto malo manje od 90.000 evra a svoj stari mercedes s sam dao zeni. Tako da se od mene ovajditi nece Srpsko trziste polovnjaka. A budimo realni ostale zemlje istocnog bloka imaju vecu kupovnu moc od Srbije pa ce oni kupovati nase automobile iz Nemacke

Leopold

pre 7 godina

Priča je OK ali je zaključak potpuno pogrešan.
Pa kada bi takvi autobomili i stigli u Srbiju, prodavali bi se kao eksluziva, u fazonu prodaje se zbog prelaska na eletrični auto, u savršenom stanju, noviji od novog (kao kada stave za auto NOV a on 8 godina star!?), i cena 20% veća, jer smo tako u mogućnosti.

Vlada

pre 7 godina

@Steva

Ako su iz Belgije onda je dobro, poprilicno su rigorozni sto se tice tehnickog pregleda automobila. Auto iz Italije ne bi uzeo ni da se nudi po 30% jeftinije nego u ostatku EU, ocajni putevi, uske ulice starih gradova, 95% vremena se vozi 1-3 brzina 50% vremena samo prva i druga. 100000km u Italiji je kao 300000u Nemackoj. Da ne pricamo o slanom i vlaznom vazduhu koji bas prija automobilima.

Zoran

pre 7 godina

"Ja kupio Teslu S sa nesto malo manje od 90.000 evra"

Mogao si da kupis M3 za 70K dolara i da ti ostane 20K za benzin. Ja cu to u Americi i da uradim.

niksfrsten

pre 7 godina

@ Nxy
ma,daj molim te..te automobile sto prelaze godisnje tolike kilometre bolje odmah zaboravi,sve je to posle pet godina krs bez imalo duse,namenjen nekom ko nema pojma sta ga ceka..ko danas trazi koliko toliko solidan polovnjak a da nije dizelas skoda,vw,renault,nema mu druge nego za svicu

dr.kadzija

pre 7 godina

Zasto niko ne pise o "pogodnostima" za vlasnike elektricnih automobila npr u Austriji? Besplatan parking, u garazama rezervisana mesta sa besplatnim prikljucima za struju, pogodnosti oslobadjanja od dazbina pri kupovini novog elekto automobila....Naravno sve to do jednog trenutka kad "kriticna masa" tj broj ne budu bili dovoljni da krenu da ih deru od dazbina. Kod nas drzava nije spisobna ni da ukine "Seseljevu" privremenu taksu na vozila i plovila a ne nesto drugo? Da li bi se setili da smanje dazbine na mopede i motorcikle i tako smanje guzve po gradovima i povecaju "efikasnost" saobracaja?

Dante

pre 7 godina

U Srbiji nije zabranjena samo registracija elektricnih automobila. Cak je i struja zabranjena posto u formularu nije moguce ispuniti vrednost Hz (Herca) po milisekundi (ms).

biće bolje

pre 7 godina

baš me zanima koliko će kilometra elektro automobili moći da pređu, i kakva su habanja kod elektro motora, varaju ljudi za kilometražu i u nemačkoj, nismo mi izmislili vraćanje kilometraže, i ovde ima dosta ljudi koji kupuju nove u salonima tako da može se pouzdano reći koliko su prešli. Kod polovnjaka najviše problema ima sa elektronikom uz dobro održavanje motor može i preko pola miliona. Pozitivno je što se napušta nezgrapna i zastarela tehnologija i prelazi na mnogo jednostavniji pogon.

Polo123

pre 7 godina

Za one koji kazu kako ce ti polovnjaci iz nemacke da zagade Srbiju. Treba da znate da u Nemackoj polovnjaci koji su na placevima za izvoz ispunjavaju euro 3 i 4 norme, dok u Srbiji 50% automobila ne ispuniava ni euro 3 norme. To znaci da ti krsevi iz Nemacke dovode do cistijeg vazduha u nasoj zemlji, sto jeste ironija ali sta da se radi kad smo siromasna zemlja. Ovo je realnost, tako da bolje da podignemo bar na euro tri krs nivo nego sto se voze jos automobili koji cak nemaju nikakav katalizator, ulje curi sa svih strana, putevi nam masni kao tiganji posle przenja mesa i skupljaju prasinu tako da nam treba 10m vise pri kocenju nego kad je put cist. Kad budemo bogati razmislajcemo i mi kao Švedjani, Norvežani i ostali, do tada korak po korak, onoliko koliko mozemo, a realnost za nas je bar da izguramo minimalno euro 3 standard, pa onda euro 4 i tako dalje.

milan010

pre 7 godina

Zanima me kako izgleda "covek" koji za polovnog Punta daje 2200e? Za te pare cu da nadjem jedno 10x bolja kola. Btw, vozim Vectru 2005. koju sam platio 1800e.

DonJuan

pre 7 godina

Sve dok u Srbiji ima napaljenih Sumahera koji ce podici kredit da kupe raspali nemacki dizel polovnjak na sabackom auto otpadu zvanom auto plac, automobili nece pojeftiniti ni jedan jedini evro.

Dex

pre 7 godina

nekontrolisani uvoz krseva bi Drzava MORALA da stavi pod kontrolu!!!Kao prvo,ovim se gubi veliki novac i nepovratno odlazi u inostranstvo,drugo uvozi se dosta kradenih vozila,trece i najvaznije,vise od polovine tih vozila su sa otpada i tehnicki ne zadovoljavaju uslove za ucestvovanje u saobracaju,pa ih ovde nasi sloseri priuceni popravljaju na vrar na nos,uglancaju ko pas jajca,vrate kilometraze par stotina hiljada pa gini Srbijo!

cudni su putevi gospodnji

pre 7 godina

@ Magda
ma,nije to tako ni lose..izgleda da se sad dobro razumes u automehaniku,otvori radionicu i da vidis biznisa;)

@sabijator

pre 7 godina

Neki automobili kostaju vise u nemackoj nego kod nas, jer ih
veliki placevi kupuju na veliko,
dok je na malim naravno vracana kilometraza.

Joca Mehanicar

pre 7 godina

Narode Srbije, ne trosite svoj novac na belosvetski krs koje niko ne kupuje zbog zastarelosti i dotrajalosti. Ne stavljajte svoje porodice u opasnost da svi izginu. To vise niko ne kupuje pa nemojte ni vi. Sacekajte malo jer se tehnologija menja. Uskoro, vise se nece trositi gorivo i nece ga ni biti. Dolaze elektricni pogon za sve masine i traktore takodje. Nece biti potrebno da kupite belosvetski krs kada ne mozete da kupite gorivo.

SB

pre 7 godina

Samo novo. Nemam poverenja u polovnjake. Ko god kupi polovni, visi kod majstora svaka dva meseca. Uvek neki mali problem. Novi se dugoročno mnogo više isplati, ali ljudi to ne kapiraju.

baja

pre 7 godina

što se tiče pojeftinjenja uvoznih krševa, biće ga sto posto jer se zagađivača oslobađaju i druge evropske zemlje. pitanje je kakav ćemo vazduh uskoro da dišemo zahvaljujući z.evropi, jer ne pamtim da se ovoliko dizelaša vozilo po našim gradovima kao u zadnjih 5 godina.evropa se kurtališe prvo od dizelaša. pogledajte na oglasima čega je više u ponudi i biće vam sve jasno. ako već moramo da vozimo jeftine krševe, onda neka bar budu na benzin ili plin.

zloba siljosevic

pre 7 godina

90% pasata su karavanin dizeli tonkupuju firme Za svoje Vertreter ne znam to da prevedeno to su ljudi Koji Rade kod njih i stalno voze poslovna ta vozila se kupju na lizing na 36 meseci i presla su nakon Toga 150000km tako je i Sa a4i ostalim karavanima golf Focus Astra Limousine benzinci u nemackoj vlasnici stare Dede i to mozete kupiti i tu su vecinom km pravi nikada nisam nikome iz srbije nasao Auto ko God me pitao i ja sam mu rekao gledaj na Mobile.de prva Pet zaboravili oni su kradeno prevara povarwn Motor menjac udarani itd odgovor je nakon Toga Bio isti aha tamo taj auto Kosta Pet i Po hiljada pa ja isti takav Imam ovde na sabacke tablice jeftinije onda Sam ja pitao da li se Radi o bas tom vozilu pa ne isti Model aha kazem znaci ne ovaj atuo pa ok razumem da je isti Model Ali ovaj Auto Kosta toliko i prodace se Za toliko ljudi u srbiji ne zwlw da shvate da je nemoguce kupiti Auto u nemackoj Za Tri uvesti platiti sve troakove i prodati registrovan Za dve i Po ako zovete dobar Auto nadjite na Mobile idite Sami Frankfurt Ruhrgebiet gde imate puno auta na malom mestu pogledajte kupite i angazujte nekog Za uvoz

baja

pre 7 godina

opet ja. da odgovorim gospodinu koji se kune u euro 3 i 4 itd. zar mislite da niko ne zna da se kod dizelaša na placevima ni mikroskopom ne moze naci bilo kakav filter ili katalizator na izduvnom sistemu? mozete onda da zamislite kako onda radi takav motor i koliko troši. nemojmo molim vas da farbate stvarnu situaciju koja ce nam se sigurno odraziti na zdravlje.

slinisa

pre 7 godina

Nazalost, i noviji turbo benzinci imaju - turbine, brizgaljke, plivajuce zamajce...
Tj - mala je razlika izmedju turbo benzinaca i dizelasa...

Super

pre 7 godina

Ja kupio Teslu S sa nesto malo manje od 90.000 evra a svoj stari mercedes s sam dao zeni. Tako da se od mene ovajditi nece Srpsko trziste polovnjaka. A budimo realni ostale zemlje istocnog bloka imaju vecu kupovnu moc od Srbije pa ce oni kupovati nase automobile iz Nemacke

milan010

pre 7 godina

Zanima me kako izgleda "covek" koji za polovnog Punta daje 2200e? Za te pare cu da nadjem jedno 10x bolja kola. Btw, vozim Vectru 2005. koju sam platio 1800e.

Nyx

pre 7 godina

@Joxy
U Nemackoj je normalno da auto godisnje predje 30-40.000, tako da su automobili koji su presli 100k uglavnom stari 3-5 godina, vozeni su po auto putevima i stoga su itekako dobri i kvalitetni. Ni Nemci ne uzimaju nove automobile, vec upravo te "izrabljene", jer su preko 50% jeftiniji od novih, a bez ikakvih ulaganja mogu da sluze jos min 5god. Elem, nemoj da komentarises ono u sta se ocigledno ne razumes.

Pozdrav iz Bavarske

Joca Mehanicar

pre 7 godina

Narode Srbije, ne trosite svoj novac na belosvetski krs koje niko ne kupuje zbog zastarelosti i dotrajalosti. Ne stavljajte svoje porodice u opasnost da svi izginu. To vise niko ne kupuje pa nemojte ni vi. Sacekajte malo jer se tehnologija menja. Uskoro, vise se nece trositi gorivo i nece ga ni biti. Dolaze elektricni pogon za sve masine i traktore takodje. Nece biti potrebno da kupite belosvetski krs kada ne mozete da kupite gorivo.

Baksuz

pre 7 godina

@Ispravljac krivina Lepo si ti to rekao, ali u realnom životu kad dodjes da kupis auto malo morgen ce ti spustiti cenu tako kako ti pricas, osim ako je auto ocigledan leš koji se raspada. Ja sam u junu kupio dugo registrovan i odlican auto 2001. godiste za 2400 eur, samo 50 eur manje od prvobitne cene i nekoliko ljudi medju kojima i majstori rekli su mi da sam odlicno prosao. Dakle te bajke ostavite za sebe.

Omega A

pre 7 godina

@Nedic
"jezivo...najtrazeniji auti od 2.000 evra..jadan narod.."

I to je skupo za srpske puteve i srpske prilike. 2000 Evra vredi dati samo ako ti auto treba da ga parkiras ispred kafica. A ako ti treba za voznju po gradu, na pr. Beogradu, to rade i oni od 700-800 Evra !

Vlada

pre 7 godina

@Steva

Ako su iz Belgije onda je dobro, poprilicno su rigorozni sto se tice tehnickog pregleda automobila. Auto iz Italije ne bi uzeo ni da se nudi po 30% jeftinije nego u ostatku EU, ocajni putevi, uske ulice starih gradova, 95% vremena se vozi 1-3 brzina 50% vremena samo prva i druga. 100000km u Italiji je kao 300000u Nemackoj. Da ne pricamo o slanom i vlaznom vazduhu koji bas prija automobilima.

Pozdravi S' Tajlanda

pre 7 godina

Dobrodosli u Srbiju, gde se slavi kad Nemci kupuju 100 hiljada novih automobila jer to znaci da ce njihov krs da bude jeftiniji ovde.

nikola

pre 7 godina

Pa normalno da trgovci hoce da zadrze cene o ostvare extraprofit.Koje su cene jos kod nas pale kada pojeftine sirovine npr?.Ni jedne nikad.Kao kad prodajete stan,odmah vam kazu da je velika ponuda da su cene pale,a kad im kazete da kad je tako odmah hocete da kupite stan po toj ceni,vrdaju da ce vam javiti i da trenutno nemaju ili za dan dva nazovite.Slobodno formiranje cena da ,ali ne razumem da pekara pogacica kosta pet dinara po kom a on je naplacuje30.Tu ozbiljna drzava treba da se umesa,ali doveli zbog tog nemesanja da nam izvlace i zadnji dinar u svemu a nigde reakcije.A što je još gore niko se i ne buni.

Ispravljač krivina

pre 7 godina

Mogu da pojeftine koliko hoće, kad im konkuriše ogromna "krizna", domaća ponuda, od 2000tog, ... Koji se nude principom daj šta daš, a za keš, i 30% dole na već bagatelnu cenu.
To je realni standard, i stvarnost, ostalo su lepe želje.

lana

pre 7 godina

moj Punto, 2003. godiste, benzinac, kostao 1500 evra. Ide kao zmaj, limarija savrsena, trosi 5 l. Paz' da vam ne dam 2250, a kamo li 2800.

Baxuz

pre 7 godina

Onda sam shvatila da se kod nas uvoze auti koji se ovde vise ne mogu registrovati, koji su popravljani/udarani ili kojima je vraćena kilometraža.
(Jasna, 27. avgust 2016 22:11)

Ne! Ne i ne! Taman posla! Nasi preprodavci automobile kupuju iskljucivo od starih udovica koje ne znaju da voze, pa kad deda umre one auto prodaju u bescenje. Pri tome gledaju da je deda imao kracu desnu nogu tako da nikada nije pritiskao gas do daske. Zato kad kupujete auto na placevima u Srbiji nemojte nikad da se cenkate na dole vec naprotiv castite ih sa jos kojom stojom preko. To na placevima su vrh polovnjaci. Treba samo da im zamenite potrosne delove kao sto su filteri, kaisevi, bos pumpa, turbina, dizne, klipovi, ventili karike i kvacilo sa plivajucim, iskljucite dpf i ocistite egr, obradite blok, radilicu i glavu motora. Posle toga auto je kao nov i moze da se bez brige vozi jos 5000 km dok ne crkne kineski zamenski plivajuci.

Brutus

pre 7 godina

Ako neko moze, voleo nih da mi objasni. Zasto su automobili ekvivalentne starosti/modela/kilometraze u Srbiji jeftiniji nego u Austriji a cak I Nemackoj.
(Phoenix, 27. avgust 2016 19:40)
Pogledaj uživo nekoliko automobila tamo i ovde, sve će ti biti jasno. Svake 2 do 3 godine idem preko da kupim sebi auto, obično je to izmedju 12.000 i 15.000 eur. Ovde je taj auto tog godišta jeftiniji bar 10% ako ne i vise, ali moj auto je obavezno sa garancijom od min 6 meseci, a stanje kao da je jedan vek mlađi.

Blake

pre 7 godina

Ovo bi se ostvarilo samo pod uslovom da ta sva "visak" vozila budu dovezena samo kod nas sto ne moze ni u filmu da se desi, tako da pisi propalo.

niksfrsten

pre 7 godina

@ Nxy
ma,daj molim te..te automobile sto prelaze godisnje tolike kilometre bolje odmah zaboravi,sve je to posle pet godina krs bez imalo duse,namenjen nekom ko nema pojma sta ga ceka..ko danas trazi koliko toliko solidan polovnjak a da nije dizelas skoda,vw,renault,nema mu druge nego za svicu

2020

pre 7 godina

Do tad ce dva svetska rata da prođu 3 vlade da se rotiraju i 4 auta ću da promenim. Znači malo morgen. Ko sad planira da kupi auto nek sačeka još 4 godine

mk3

pre 7 godina

A u srbiji dodju bas kad su najskuplji delovi u redu za zamenu pa turbina 400 eura, plivajući 700 eura, dizne 600 eura, bosh pumpa 600 eura i da ne nabrajam
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (socijalizam, 27. avgust 2016 17:51)
Pa uzmi onda benzinca i miran si.

Zoran

pre 7 godina

"Ja kupio Teslu S sa nesto malo manje od 90.000 evra"

Mogao si da kupis M3 za 70K dolara i da ti ostane 20K za benzin. Ja cu to u Americi i da uradim.

Car

pre 7 godina

@Socijalizam

Pa ti uzmeš benzinca, a ne dizelaša kome je izvađena duša i neće biti toliko skupi delovi.Odradiš mu veliki i mali servis i vozi.

Dex

pre 7 godina

nekontrolisani uvoz krseva bi Drzava MORALA da stavi pod kontrolu!!!Kao prvo,ovim se gubi veliki novac i nepovratno odlazi u inostranstvo,drugo uvozi se dosta kradenih vozila,trece i najvaznije,vise od polovine tih vozila su sa otpada i tehnicki ne zadovoljavaju uslove za ucestvovanje u saobracaju,pa ih ovde nasi sloseri priuceni popravljaju na vrar na nos,uglancaju ko pas jajca,vrate kilometraze par stotina hiljada pa gini Srbijo!

Jasna

pre 7 godina

Pre nego sto sam došla da živim u Nemačku imala sam mišljenje da se u Nemačkoj mogu kupiti jeftini polovni auti. Onda sam videla da su auti kod mas uvezeni iz Nemačke sa istom km i godištem barem nekoliko hiljada evra skuplji. I da su gorovo svi polovnjaci presli preko 100.000km. Onda sam shvatila da se kod nas uvoze auti koji se ovde vise ne mogu registrovati, koji su popravljani/udarani ili kojima je vraćena kilometraža. Kako drugacije objasniti (na primer) da auto stariji godinu dana od naseg starog auta u Srbiji (u oba slucaja kupovina od prvog vlasnika) i sa predjenih 30.000km vise kosta 5000eu vise nego sto smo mi mas platili. I to 2-3 godine kasnije! Pazite ljudi sta kupujete!

Joca

pre 7 godina

Zasto je u Srbiji zakonom zabranjeno registrovati elektricni automobil jer ne postoji arhaican podatak o kubikazi?
(Alpha, 27. avgust 2016 18:46)
Kako se u Srbiji ova besmislica tako duboko zapatila? Imam utisak da će i kad više ne bude benzinaca i dizela neki ovo da ponavljaju.

Ne, moguće je registrovati elektromobile, a vrhunski apsurd je da je uvek bilo moguće uz homologaciju ili atest, zavisno od porekla elektromobila. Potpuno isto kao i svih drugih. Po ovom besmislenom mitu, nikada nije moglo da se registruje ni hibridno vozilo (recimo benzin-plin) jer "nema dve rubrike za snagu".
Totalna glupost, svojevrsna urbana legenda.

Svicer

pre 7 godina

Ako imate mogucnost da birate zemlju uvoza, odlucite se za CH! U Nemackog gaze aute na autoputevima bez ogranicenja, dusu im vade. U CH je max ogranicenje 120 km/h, radari na svakom koraku, kazne ubitacne. Motori auta su u fenomenalnom stanju, prakticno nikad terani na max obrtaje...

Brutus

pre 7 godina

U trgovini polovnim automobilima Srbija je statistička greška. Drugo, holanđani masovno voze nemačke polovnjake, ne zato što nemaju para, već naprotiv, čuvaju novac tako što kupe auto 2 - 3 godine i voze ga još 2 - 3. Ono što završi kod nas je srećno, jer bi inače završili na otpadu, smešno mi kad neko kaže da je kupio 5 godina star auto koji je prešao manje od 150.000, pa takav bi imao bar 20% veću cenu u nemackoj.

Phoenix

pre 7 godina

Ako neko moze, voleo nih da mi objasni. Zasto su automobili ekvivalentne starosti/modela/kilometraze u Srbiji jeftiniji nego u Austriji a cak I Nemackoj. Poslednjih meseci pratim oglase (ovde u Austriji uglavnom) I cene koje su moji poznanici placali u Srbiji ovde ni izbliza ne mogu da se dobiju. Cak I kada se skine pdv I dalje je skuplje. Da li su svi udarani pa popravljani I dovozeni ili ja prosto ne znam da pronadjem auto.

Magda

pre 7 godina

Boli me uvo više. Ja već kupih... prošle godine preko "Moj auto" "Bez kamatni kredit" krš 2003-e. Prodavci nisu davali sve automobile, već samo one koje ne mogu da prodaju. A bezkamatni cvrc. Kaže prodavac, mene košta taj tvoj kredit za auto od 2700e - 250e.
I tako, izbegavah dizele koji su prešli navodno160-180K km-a. Kupih benzinca 160K km-a. Dobro opranog. Posle 10000km-a, menjaj dihtung, ravnjaj glavu, menjaj gumice hilzne, leteće itd... Nikad više kršine iz uvoza. Možda samo od vlasnika direktno...

Baxuz

pre 7 godina

Ako neko moze, voleo nih da mi objasni. Zasto su automobili ekvivalentne starosti/modela/kilometraze u Srbiji jeftiniji nego u Austriji a cak I Nemackoj.
(Phoenix, 27. avgust 2016 19:40)

Pa u Nemackoj auto sa 122000 km na satu je presao 122000km. U Srbiji je auto sa 122.000 na satu presao 622.000km

Dante

pre 7 godina

U Srbiji nije zabranjena samo registracija elektricnih automobila. Cak je i struja zabranjena posto u formularu nije moguce ispuniti vrednost Hz (Herca) po milisekundi (ms).

zloba siljosevic

pre 7 godina

90% pasata su karavanin dizeli tonkupuju firme Za svoje Vertreter ne znam to da prevedeno to su ljudi Koji Rade kod njih i stalno voze poslovna ta vozila se kupju na lizing na 36 meseci i presla su nakon Toga 150000km tako je i Sa a4i ostalim karavanima golf Focus Astra Limousine benzinci u nemackoj vlasnici stare Dede i to mozete kupiti i tu su vecinom km pravi nikada nisam nikome iz srbije nasao Auto ko God me pitao i ja sam mu rekao gledaj na Mobile.de prva Pet zaboravili oni su kradeno prevara povarwn Motor menjac udarani itd odgovor je nakon Toga Bio isti aha tamo taj auto Kosta Pet i Po hiljada pa ja isti takav Imam ovde na sabacke tablice jeftinije onda Sam ja pitao da li se Radi o bas tom vozilu pa ne isti Model aha kazem znaci ne ovaj atuo pa ok razumem da je isti Model Ali ovaj Auto Kosta toliko i prodace se Za toliko ljudi u srbiji ne zwlw da shvate da je nemoguce kupiti Auto u nemackoj Za Tri uvesti platiti sve troakove i prodati registrovan Za dve i Po ako zovete dobar Auto nadjite na Mobile idite Sami Frankfurt Ruhrgebiet gde imate puno auta na malom mestu pogledajte kupite i angazujte nekog Za uvoz

socijalizam

pre 7 godina

Može da bude i 20% niže ali mu održavanje neće biti ni euro niže.. A u srbiji dodju bas kad su najskuplji delovi u redu za zamenu pa turbina 400 eura, plivajući 700 eura, dizne 600 eura, bosh pumpa 600 eura i da ne nabrajam

ns boy

pre 7 godina

nema to puno veze sa krajnjim kupcem,kostace ko i sad,100%.jednostavno,mi nismo deo sveta,mi zivimo u banana drzavi gde se jedan isti sloj ljudi bogati i radi sta hoce a ostali propadaju.

baja

pre 7 godina

što se tiče pojeftinjenja uvoznih krševa, biće ga sto posto jer se zagađivača oslobađaju i druge evropske zemlje. pitanje je kakav ćemo vazduh uskoro da dišemo zahvaljujući z.evropi, jer ne pamtim da se ovoliko dizelaša vozilo po našim gradovima kao u zadnjih 5 godina.evropa se kurtališe prvo od dizelaša. pogledajte na oglasima čega je više u ponudi i biće vam sve jasno. ako već moramo da vozimo jeftine krševe, onda neka bar budu na benzin ili plin.

Polo123

pre 7 godina

Za one koji kazu kako ce ti polovnjaci iz nemacke da zagade Srbiju. Treba da znate da u Nemackoj polovnjaci koji su na placevima za izvoz ispunjavaju euro 3 i 4 norme, dok u Srbiji 50% automobila ne ispuniava ni euro 3 norme. To znaci da ti krsevi iz Nemacke dovode do cistijeg vazduha u nasoj zemlji, sto jeste ironija ali sta da se radi kad smo siromasna zemlja. Ovo je realnost, tako da bolje da podignemo bar na euro tri krs nivo nego sto se voze jos automobili koji cak nemaju nikakav katalizator, ulje curi sa svih strana, putevi nam masni kao tiganji posle przenja mesa i skupljaju prasinu tako da nam treba 10m vise pri kocenju nego kad je put cist. Kad budemo bogati razmislajcemo i mi kao Švedjani, Norvežani i ostali, do tada korak po korak, onoliko koliko mozemo, a realnost za nas je bar da izguramo minimalno euro 3 standard, pa onda euro 4 i tako dalje.

ledeni

pre 7 godina

U Srbiji 11 godina star Punto, benzinac, kosta 2800 evra? Ovde u Bosni je oko 2000, ne znam kako je moguce da je tolika razlika u cijeni?

trn u oku

pre 7 godina

Samo u Srbiji polovnjaci su kao vino, što su stariji to su skuplji. Corsa 2003. je pre četiri godine koštala u proseku 2000e a danas 2300 sve zbog novih nameta koji se uvode svake godine.

Marko

pre 7 godina

Da je srece da mi prelazimo na elektricna vozila pa da teramo krs kod njih , nego mi nemamo para ni za taj krs sto je najgore.. Bice gore samo polako ..

NIKOLA

pre 7 godina

Zanimanje decenije za Srbiju, školovan autoelektricar sa opremom.Nema ih ni u ovlašćenim servisima a stižu polovnjaci sa bradom elektronike.A ove priče oko cene, ne palimo se, tu je država da to svojim regulativama reši, pa zar mislite da će dozvoliti da se ugrozi fiat,distributeri novih vozila a uskoro i masovan uvoz i lada iz Rusije.

biće bolje

pre 7 godina

baš me zanima koliko će kilometra elektro automobili moći da pređu, i kakva su habanja kod elektro motora, varaju ljudi za kilometražu i u nemačkoj, nismo mi izmislili vraćanje kilometraže, i ovde ima dosta ljudi koji kupuju nove u salonima tako da može se pouzdano reći koliko su prešli. Kod polovnjaka najviše problema ima sa elektronikom uz dobro održavanje motor može i preko pola miliona. Pozitivno je što se napušta nezgrapna i zastarela tehnologija i prelazi na mnogo jednostavniji pogon.

Ce Gevara?

pre 7 godina

Onda sam shvatila da se kod nas uvoze auti koji se ovde vise ne mogu registrovati, koji su popravljani/udarani ili kojima je vraćena kilometraža.
(Jasna, 27. avgust 2016 22:11)

Bez ljutnje ali vecina su uvezena takva .... moj drug vozi auto voz i dovozi polovnjake u Srbiju ... od 10 auta kojih natovari na kamion .... jedan ili 2 ako pale ...

Procedura je sledeca .... "zamazes" da ga prodas, servisne knjizice se prave u Ceskoj ili Slovackoj i onda auto dobija pricu .... presao 60.000 km, baba ga vozila samo kada ide do banke!Krsevi samo tako....

SB

pre 7 godina

Samo novo. Nemam poverenja u polovnjake. Ko god kupi polovni, visi kod majstora svaka dva meseca. Uvek neki mali problem. Novi se dugoročno mnogo više isplati, ali ljudi to ne kapiraju.

Zeljko R.

pre 7 godina

Nema potrebe da citam jer u prvom pasusu ste vec ave rekli.Ja sam u Nemackoj i cene su iste kao i pre i takve ce ostati dokle god postoji zapadni Balkan.Zasto mislite da ce Nemci poklanjati vozila kada znaju da imaju trziste?Izmedjunostalog privatna lica ce prodati svoja vozila auto placu koji ce te automobile prodavati srpskim,crnohorskim i bosanskim dilerima automobila.I cak da spuste cenu 20 posto na 5000 eura to je 4000 cena auta plus porez i carina(koje navodno nema)za vozila koja nemaju EUR 1 dokument koji izdaju proizvodjaci morace da plate punu carinu.A usput 80 posto proizvodjaca je ukinulo EUR1 jer treba samo u Srbiji.Tako da "trlja baba dlan da joj prodje dan.

Mikiveliki

pre 7 godina

Читав текст, односно очекивања да половни аутимибили појефтине, базира се на предпоставкама. Да Немци укину бензице, и то за 4 год, што је наивно размишљање ,да цене због тога падну те да купац има корист у виду разлике која би била у цени. И ако икада , и када дође до тога, цене ће бити или исте или више, искуство наш учи. Само ће продавци имати користи од тога, односно држава, која ће искористити ову околност, а они прате апсолутно све, да узму део свог колача.

miguel

pre 7 godina

Trazim odredjeni model automobila vec skoro pola godine model star do 5 g. Sto se tice auto placeva svi se kunu u kilometrazu a automobili stari tri godine iz uvoza presli iznedju 150-180 k. Km . Jer niko u evropi ne prodaje nista ispod 100 k.km. automobili se svi kupuju preko licitacija pa se ovde doradjuju , i naravno hoce da zarade odmah par hiljada po automobilu. A da se uveze nesto iz Nemacke ispada skuplje ali onda si siguran u kilometrazu...u svakom slucaju nije lako kupiti polovan automobil.

cojle

pre 7 godina

Jesss...ko što je i gorivo pojeftinilo. Ostaće cene iste. Smisliće država neki namet, a i uvoznici će se ugraditi.


ps kad već plaćamo državi uvoz, a može ona da odradi nešto za te pare? npr da utvrdi stvarnu kilometražu a ne da sva kola da li kabriloet il karavan, da li 2000. il 2007. imaju 160 000km.

Ateista

pre 7 godina

Sad ce ovi nasi da dignu carinu i bice isto...tako da mrka kapa bice kao i sa gorivom, kad pojeftini oni dignu akcize i isprave "gresku" hahahah E SRBIJO...

DOKTOR

pre 7 godina

Sobzirom da kada cena goriva na svetskoj berzi pada,kod nas na pumpama poskupljuje,ocekujem da ce cena ovog Volvoa sa 5000e skociti na 6000e. Zivi bili pa videli

29

pre 7 godina

imao sam prilike da živim sa italijanima i vozim se sa njima...moze neko da kaze da su ovakvi i onakvi ali za voznju auta i motora jos i vise su broj 1. ali vole da drndaju kola,vole visoke obrtaje,maksimalne brzine.vole da se voze tako da je u italiji prosek 50000 km godišnje što je mnogo...tako da računajte ako auto vozi prosečan čovek za tri godine taj auto ima 150 hiljada km a zamislite firme,taksije itd..vlaga,morska so itd..u italiji čak ne može da prodje i fora baba vozila do pijace jer sam na semaforu gledao te babe kako turiraju na crvenom svetlu i gledaju semafor kao na trkačkoj liniji nestrpljivo čekajuci zeleno a onda pun gas...ubedljivo najgora zemlja za uvoz polovnih automobila..

cudni su putevi gospodnji

pre 7 godina

@ Magda
ma,nije to tako ni lose..izgleda da se sad dobro razumes u automehaniku,otvori radionicu i da vidis biznisa;)

Prevaranti

pre 7 godina

Ako neko moze, voleo nih da mi objasni. Zasto su automobili ekvivalentne starosti/modela/kilometraze u Srbiji jeftiniji nego u Austriji a cak I Nemackoj......
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Phoenix, 27. avgust 2016 19:40)

Ko kaze da su kilometraze ekvivalentne? Prodavac u Srbiji ih namesta k'o budilnik!

@sabijator

pre 7 godina

Neki automobili kostaju vise u nemackoj nego kod nas, jer ih
veliki placevi kupuju na veliko,
dok je na malim naravno vracana kilometraza.

dr.kadzija

pre 7 godina

Zasto niko ne pise o "pogodnostima" za vlasnike elektricnih automobila npr u Austriji? Besplatan parking, u garazama rezervisana mesta sa besplatnim prikljucima za struju, pogodnosti oslobadjanja od dazbina pri kupovini novog elekto automobila....Naravno sve to do jednog trenutka kad "kriticna masa" tj broj ne budu bili dovoljni da krenu da ih deru od dazbina. Kod nas drzava nije spisobna ni da ukine "Seseljevu" privremenu taksu na vozila i plovila a ne nesto drugo? Da li bi se setili da smanje dazbine na mopede i motorcikle i tako smanje guzve po gradovima i povecaju "efikasnost" saobracaja?

Leopold

pre 7 godina

Priča je OK ali je zaključak potpuno pogrešan.
Pa kada bi takvi autobomili i stigli u Srbiju, prodavali bi se kao eksluziva, u fazonu prodaje se zbog prelaska na eletrični auto, u savršenom stanju, noviji od novog (kao kada stave za auto NOV a on 8 godina star!?), i cena 20% veća, jer smo tako u mogućnosti.

DonJuan

pre 7 godina

Sve dok u Srbiji ima napaljenih Sumahera koji ce podici kredit da kupe raspali nemacki dizel polovnjak na sabackom auto otpadu zvanom auto plac, automobili nece pojeftiniti ni jedan jedini evro.

mufljuz

pre 7 godina

Nema od toga nista. Cim tamo negde nesto ima nameru da pojevtini i uputi se u Srbiju odmah se tu pojavi drzava sa novim taksama, atestima i euro-11-13 standardima kako bi svojim merama ublazila turbulencije na srpskom trzistu polovnih automobila.

baja

pre 7 godina

opet ja. da odgovorim gospodinu koji se kune u euro 3 i 4 itd. zar mislite da niko ne zna da se kod dizelaša na placevima ni mikroskopom ne moze naci bilo kakav filter ili katalizator na izduvnom sistemu? mozete onda da zamislite kako onda radi takav motor i koliko troši. nemojmo molim vas da farbate stvarnu situaciju koja ce nam se sigurno odraziti na zdravlje.

slinisa

pre 7 godina

Nazalost, i noviji turbo benzinci imaju - turbine, brizgaljke, plivajuce zamajce...
Tj - mala je razlika izmedju turbo benzinaca i dizelasa...