Četvrtak, 25.08.2016.

14:28

Beograđani, zaboravite švercovanje - nova kontrola

Raspisan je konkurs za nove radnike koji će proveravati karte u javnom prevozu. Od septembra se uspostavlja sistem kontrole u BG vozu na tri stanice.

Izvor: Veèernje novosti

Beograðani, zaboravite švercovanje - nova kontrola IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

94 Komentari

Sortiraj po:

Aleksandra

pre 7 godina

Prosta racunica - Apex (pod ugovorom koji nije validan, kako rece nas premijer u prethodnoj izbornoj kampanji) daje GSP 8% od ukupno prodatih karata?! To je 7.12 din po jednoj otkucanoj voznji. Nek smanje cenu karte na 30, ugovor sa Apex-om poniste (iako nije validan) i svima lepo. Em ce GSP da dobije vise para, em Apex moze da tornja svoje neuke, drske i bezobrazne kontrolore u njihova brda.

Zlatko

pre 7 godina

@ekonomik
Brate, nemoj molim te da im daješ ideje ... oni će da lepo urade sve što si napisao i onda da preko svega toga još podignu cenu gradskog prevoza ...

ostrige

pre 7 godina

@Vukodav bravo, pogodio si poentu ali ne u svoju korist. gsp ima prirodni monopol na trzistu, sto znaci da ne mozes da biras. zamisli da je jedina hrana u beogradu bajat burek i postoji jedna pekara a cena je 350 dinara na primer. logicka greska je porediti prodavnicu i gsp prevoz. prvo biram u koju prodavnicu idem a potom i u samoj prodavnici biram sta cu da kupim. zato kupujem ono sto mi odgovara, da za to imam para i ne moram da kradem. glupa analogija koju i kontrolori koriste. par puta sam pokusao da im objasnim, ali nije islo

Петар

pre 7 godina

Ја сам из Ниша и толико пута сам се питао како функционише тај бус плус.Нека ми неко објасни.Код нас је то лепо уређено.Купиш месечну за коју зону хоћеш а ако немаш месечну у сваком бусу постоји инкасант који ти уз помоћ пда уређаја и штампача даје картицу за коју се зону возиш.Можеш и да слажеш инкасанта да имаш рецимо месечну али то је твој ризик. Врло често упадне и контрола,па како коме .

ekonomik

pre 7 godina

Gradski prevoz kao služba od opšteg interesa treba da se finansira iz budžeta, a za korisnike da bude besplatan. Deo sredstava se eventualno može prikupiti poskupljenjem registracije vozila u Beogradu, parkiranja, naplatom ulaska u centar grada kolima... a deo rashoda će se smanjiti otpuštanjem kontrolora i smanjenjem transfera Apeksu na 0 dinara (što je 8% od cene karte od 0 dinara, nema kršenja ugovora). E onda se može reći - ako ti je skupo da voziš - imaš besplatni gradski prevoz kao alternativu. Neko će reći - zašto bih ja preko poreza finansirao gradski saobraćaj ako ga ne koristim. Odgovor je - to je služba od opšteg interesa. Većina građana nikad ne koristi ni usluge vatrogasaca pa niko ne pita zašto ih plaća preko poreza, a to je ista stvar.

Aleksandar

pre 7 godina

@Dragoljub

Ja se nikada nisam svercovao, kada su cene karata bile normalne i sve dok nije uveden sistem gde moras placati obnovu kartice, zajedno sa suludim cenama.

Ne mozes ti stavljati cene skoro kao u svetu, a kupovna moc je nikakva.

Prekujce, iz maticne firme (Holandska) dosli su u redovnu godisnju kontrolu. Tu smo razgovarali o nekim stvarima, gde je jedna od stavki bila kompanijski cloud storage, da bi mogli da drzimo fajlove tu. Dobili su odgovor da bi bilo tesko da prebacimo gigabajte i gigabajte podataka sa uploadom od 2 mbps, gde taj paket placamo oko 22 evra. Njima je taj paket od 50/2 veoma jeftin. Ali, onda sam im objasnio koja je prosecna plata ovde (ne ona statisticka "oni meso mi kupus") i kakva je kupovna moc, priupitavsi ih koliki je prosek plata tamo. Za moje radno mesto ovde, plata je oko 1700 evra neto. Kalkulacijom smo dosli da bi prosecna osoba placala net u Holandiji 99 evra mesecno. Ako bi gledali odnos plata i cenu ili cene u Srbiji.
E onda su skapirali o cemu pricam. Naravno, sokirali su se kakve su cene ovde, a kakva je kupovna moc gradjana. I ne samo to. Nasu drzavu, po politickom i samom sistemu uredjenja smatraju idiotskom i da ljudi koji rade za drzavu su lenstine. Grad je prljav itd. Mislim, nagledali su se oni svega i svacega po svojim kompanijama po svetu, ali za ovakav grad, kakav je bio, kakva je bila Srbija i Jugoslavija, nemaju reci. Jedino sto mogu da kazu je, da imamo lepe zene. I to je to.

Igor

pre 7 godina

Znaci u redu je kad vozacu ne platite kartu, a nije u redu kad vama poslodavac ne plati zardu, kad ne stigne penzija itd..? Hm... odlicna logika.

vozac

pre 7 godina

... ti lepo idi kolima i taxijem ako ti je puno 90 din za sat i po. Kupi lepo kola, pa registraciju placaj, pa gorivo, pa servise, pa menjaj gume.. pa ces da vidis kako ce BUS od 90 din da ti bude super !
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nesh, 26. avgust 2016 07:02)
Pa ja gde god mogu i idem kolima. Gas za istu relaciju u 80% slučajeva je jeftiniji od cene karte za gradski prevoz i to ako sam sam u kolima. Šta bi tek bilo kad bi se u kolima vozilo četvoro (kao što je popunjenost prosečnog vozila GSP)... Suludo. Gradski prevoz realnoi treba da bude četvorostruko jeftiniji, a kontrolora da bude onoliko koliko od takve cene može da se finansira. A, da, kupovinu kola, registraciju, gume, servis... ne računam, jer kola bih i tako i tako kupio, pa mi to svakako sleduje, vozio se GSP-om ili ne.

Dragoljub

pre 7 godina

@Meister Jakob
Svi pričaju o pravima, a niko o obavezama.
Ulaskom u prevoz, pristaješ na pravila korišćenja istog, a to podrazumeva da:
1. validiraš/kupiš kartu
2. kartu pokažeš kontroloru na njegov zahtev
3. platiš kaznu ukoliko si zatečen u prevozu bez validne karte

Ali mi biramo samo ono što nama odgovara i odbacujemo ostalo.

A te fore kako se ljudi švercuju zato što nemaju para su obično pranje savesti. Švercovali su se i pre poskupljenja i švercovali bi se i da se cena opet spusti. Zato što smo tako u mogućnosti.

PS. Da ne bude zabune, nisam ni ja neki svetac. Kada idem negde busom i ja gledam da se švercujem ako mogu, ali ako naiđe kontrola, onda lepo otkucam kartu i nastavim dalje.

Ana

pre 7 godina

Moja plata je 21000 a suprugova je 30000. Zimi nam struja stize i po 10000 zbog grejanja i kad se svi racuni saberu izadju oko 15000 plus dve markice 7000 to je 22000. Sto znaci da vise od cele moje plate ode na racune i markice! Plus imamo i dete kome treba nesto priustiti. Na moru nismo bili poslednjih 10 godina,ma ni do banje nismo bili. Za odmor idemo u selo ili sedimo kuci... Najgore od svega je sto imam i farmaceutski fakultet zavrsen ali nema posla jer nemam vezu...

Atreides

pre 7 godina

-Vracarac- Pa ako je covek dosao iz unutrasnjosti u Bg prvo mora da kupi bus plus karticu koja je oko 200 din ne znam tacno i plus karte sto placa tj voznju.

Jelena

pre 7 godina

Znači ako hoću da odnesem mami kofer do ulaska u voz, moram da platim 90 dinara? Bruka... Pa ne plaća se ulaz u stanicu nego korišćenje prevoza, valjda. Kaubojština, kao takva...

Srbin

pre 7 godina

u pozarevcu cena gradskog 100 din jedna voznja. linije duge 3 km max. do susednih sela 150-200 din. u krugu od 10km. primanja manja nego u bg sigurno. nema validatora, nema kontrole , samo sofer pored koga moras da prodjes. nema sad sam usao, idem jednu stanicu, ne rade dopune i ne interesuje ga licna karta.

Svercer

pre 7 godina

Samo da znate, kontrolor vam nema pravo tražiti ličnu kartu niti vas izbaciti iz tramvaja, ništa vam ne može!
(Meister Jakob

Kontrolor ima pravo da trazi licnu kartu.Ima pravo i da trazi da se vozilo napusti.Ako neces zove asistenciju komunalne policije.

Tek ce sada da mi predstavlja zadovoljstvo da se svercujem.Izadjem iz nastavim daidem.Nemapravo da me zaustavlja.Onda ponovo u sledece vozilo

mita

pre 7 godina

Prvo neka postave toalete za vozače na krajnjim stanicama. Na Ceraku, na poslednjoj stanici autobusa 52 vozači p*šaju pored drveta već tri decenije

Moravia

pre 7 godina

U Zagrebu ako imaš po članu domaćinstva manje od 33000din prihoda prevoz je besplatan, i za invalide je isto besplatno.
(Lukas aus Agram, 26. avgust 2016 08:59)

Takav sistem bi u Beogradu bio neodrživ jer skoro svi korisnici prevoza imaju manji prihod po članu od 33.000din. Čak i po zvaničnim podacima je tako, prosečna plata je navodno oko 48.000din, broj članova po domaćinstvu oko 2,6 a stopa ukupne zaposlenosti se ne računa, ali iznosi oko 25% (evropski prosek je 67%) dok je navodna nezaposlenost 16%. Prosek ne može da popravi ni ogroman broj penzionera, koji uglavnom izdržavaju cele porodice, jer je prosečna penzija jako mala, ne verujem da je veća od 25.000din.

doOx

pre 7 godina

Ovde samo malo treba da se razmisli. Minimalna zarada u Srbiji po satu je 121 dinar. Da li je realno da karta kosta 90 dinara??? Isto vazi i za mesecne karte. Treba uvesti pravedan sistem gde ce svi da placaju, a ne ovako...

Lukas aus Agram

pre 7 godina

Baš sam si preračunao u kune, to je puno.
U Zagrebu ako imaš po članu domaćinstva manje od 33000din prihoda prevoz je besplatan, i za invalide je isto besplatno.

legenda

pre 7 godina

smanjite cenu mesecne kartice tj svedite na razumnu meru I svi ce placati , koji vas jadni ekonomisti vode I Apeks I grad valjda ste ucili da ovakav sistem nije odrziv na duze staze pa I sa hapsenjem

.

pre 7 godina

zale se mnogi na lose autobuse. ok nije savrseno ali s obzirom na to u kojoj zemlji zivimo smatram da imam solidne autobuse, a pre svega mislim na trole i tramvaje. guzva jeste, al sta sad veliki grad, mnogo ljudi itd. medjutim, istina je da je cena karte previsoka i da je to stavka za koju je jako tesko izdvojiti novac, pogotovo sto se mnogi voze nekoliko stanica do posla i nazad. predlazem da se smanji cena na prihvatljiv iznos ili da kolektivno svi prestanemo da validiramo karte

nesh

pre 7 godina

@bezobrazluk ne mora u Zemumu.. poenta je samo na glavnim. U Dubaiu, validiras karte kada ulazis na stanicu, ali validiras i kada izlazis!!! Desilo mi se da sam u voznji izgubio kartu, nisam mogao da izadjem sa stanice, pa sam platio kartu kao da idem sa najdalje relacije i izasao.. isto tako treba i kod nas !

nesh

pre 7 godina

Da li se iko od vas vozio medjugradskim autobusom ?! Da li se iko od vas vozio autobusom od nekog manjeg grada u Srbiji do svog sela ?! Ja jesam ! Da li ste tada placali karte !? Ili ste se zalili sto je prljav autobus, nema klimu ili sto Mile pije rakiju i nazdavlja sa svima ?! Niste ! Zasto ? Zato sto nema voznje bez karte, a ako ti se ne svidja pa idi peske.. Zar nije tako !?

nesh

pre 7 godina

@Tozanski.. ti mislis da bi ljudi placali !? A ja ti garantujem da ne bi ! Takav smo narod. Posto pricas o nehumanim uslovima u BUS, ti lepo idi kolima i taxijem ako ti je puno 90 din za sat i po. Kupi lepo kola, pa registraciju placaj, pa gorivo, pa servise, pa menjaj gume.. pa ces da vidis kako ce BUS od 90 din da ti bude super !

El Nebulozo

pre 7 godina

Jedini način je provera pre ulaska u vozilo. Nemaš validnu ispravu nema uđeš. Muka mi je više od svađa i rasprava, bezobrazluka...

Čika Paja

pre 7 godina

Ako neko radi u Jagodini,Nišu ,Valjevu,Novom Sadu,Subotici...živi 30-40 km od pomenutih gradova... redovno plača kartu ,za manje keša radi od proseka Bgd...problem je "ili hoću ili neću".

Mina

pre 7 godina

BG voz koristim kada dolazim u Bg i to samo jednu stanicu, posto mi je brze nego da idem prevozom (od Pancevackog do Vuka). Putujem vozom iz Vrsca gde mi studentska karta kosta 220 dinara pa presednem u BG voz gde ce mi traziti da otkucam kartu za tih 4 minuta koliko mi traje voznja BG vozom i to platim 90 dinara! Znaci 86 km vozom placam 220 dinara a 1 km u Beogradu da platim 90?! Nebuloza. Neka prilagode cene cenama u vozovima ili neka ne ispadaju smesni

rex

pre 7 godina

Nije sporno da karta treba da se plaća, ali JESTE SPORNA CENA prevoza u odnosu na prosečnu platu!
Pa zar ima smisla da za pola sata vožnje sa preko 100 osoba u proseku treba izdvojiti znatan iznos dnevnice za koju moraš da rmbacis punih 8 sati? Skoro dvocifren %

Vracarac

pre 7 godina

Karte su preskupe. Dosao sam u Bg i samo za busplus sam morao da platim za 2 dana 800 dinara.
(Sale, 25. avgust 2016 18:25) da su skupe, jesu, ali brate kako si uspeo toliko da platis?! Jedna "karta" ti traje 90 minuta koliko god prevoza promenio. Jesi ti izasao iz prevoza ta dva dana? :D

EU

pre 7 godina

Karta jeste skupa, zivim preko, ali kada dodjem, parkiram svoj auto da ga parking servis ne odnese i busom.
Cena karte je skupa za uslove gradjana, vozila nebitno, ima novijih a ima i raspad, cudno da sam video pun autobus stranaca broj 72 za
aerodrom, koji je bio raspad za 150 dinara karticu.
Cene treba smanjiti, ali da svi placaju.
Uvesti metan umesto dizela, jeftinije i cistije.
Cena treba da bude 30 dinara na kracim linijama, jer nema logike da neko placa isto za tri stanice i neko, ko se vozi sat i po.

vilson smit

pre 7 godina

tako je. red je da se uvede red u ovo, nije u redu da se ljudi voze o trosku grada, koji ulaze neverovatnu kolicinu novca i samopregorne energije da bi nas grad izgledao ovako divno i komforno. sve je cisto, precisto, fasade zgrada nove, domovi zdravlja za primer, a vrtica uvek ima u malom visku. narocito bih pohvalio projekat cvetni trg i trenutnu rekonstrukciju platoa oko pobednika-to nas cini potpuno jedinstvenim u evropi i sire. prema tome, da bi i dalje bilo ovakvih monumentalnih objekata mora se platiti karta.

:-o

pre 7 godina

U St. Petersburgu mesecna karta za studente za sve vrste prevoza, sto podrazumeva metro tramvaj bas je 6 evra. Ovde kidaju sa cenama karata. S obzirom na standard uzas.

Igor

pre 7 godina

Penzioneri kojih je svaki dan pun autobus od cetiri ujutru do deset uvece da pocnu da placaju kartu tj. da im se poveca cena mesecnog prevoza a ne da se voze godisnje za 500 din. a radnicima i studentima da se spusti cena... Alo ljudi minimalac 22000 din odakle vam pravo da trazite 3600 mesecno za markicu.... A da ne pricam sto stojim uvek u autobusu....

Tozanski

pre 7 godina

Koliko sam primetio , ovde niko ne razume poentu besa putnika .. a poneta je da su uslovi u tim busevima katastrofa kao da se prevozi stoka a ne ljudi . Kad bi popravili uslove mislim da bi velika vecina dobrovoljno placala kartu .
Sto se tice ove gospode koja nabraja kako je u drugim svetskim gradovima mogu samo da kazem da ja ne zivim u Valensiji, Londonu , Nju Jorku itd tako da me to poredjenje aposlutno ne zanima.
Zato , gospodo novinari, pisite malo o nehumanim uslovima u vecini buseva, o dzeparenju , o klimi koja ne radi, o bahatoj kontroli pa se mozda nesto i promeni .

drzavna posla

pre 7 godina

Skolovani ljudi i vredni radnici se otpustaju iz javnog sektora pod izgovorom nekakve ustede ali istovremeno se zaposljava neobrazovana botovska bagra, i jos plus nam prosecna plata porasla a zaposlenost opala, nemojte da mislite draga vlasti da sam glupa i da sve ove manipulacije ne vidim...
Inace, karta je bezobrazno skupa...
Nemo' slucajno da se neko usudio da kaze "Na zapadu svi placaju inace apse, to je uredjena drzava a ne ova nasa svercerska bagra" jer sram da vas bude; to sto vi imate finu platu i sisate drzavnu sisu ne znaci da je svima tako.Kada plate budu zapadnjacke onda ce poredjenje biti iole prihvatljivo, do tada ne blamirajte se takvim poredjenjima.

Vukodav

pre 7 godina

Ako vam je skupa karta ili neuredni autobusi, nema klime i kasne, šta već pa nemojte ljudi da se vozite, na šta to liči da se ne plaća karta, toga u Nišu npr nema nimalo a karte su skuplje (po kilometru) a narod siromašniji.

Kako nekog nije sramota da se švercuje nikad mi neće biti jasno, kakva je to bahatost i nevaspitanje...

Da li možete da uđete u prodavnicu, uzmete čokoladu i potom odbijete da platite jer je: skupa, mala, neukusna?!?

Sram vas bilo!

NoName

pre 7 godina

Ama neko ne moze da razume da mi, vecina ljedi nemamo za tu kartu. Ja i decko kada bi uzimali mesecu, izasla bi nas 6500 hiljada, a ja za te pare mogu da zivim pola meseca. Nije da ja volim da se svercujem i da se sramotim, nego nemam od cega da platim kartu. A ovi sto podrzavaju GSP i kontrolore nikad to nece rAzumeti. Ajde nek mi kupe mesecnu, ja cu bez problema da se vozim. Zato bolje nek cute!

Svercer

pre 7 godina

Svercujem se vec proteklih 7 godina od kada zivim u bg-u i nosim kartu sa sobom u slucaju da naidju istrebljivaci ☺ Prosle godine sam bio u Valensiji i vozio se prevozom, svi kuouju karte a za neverovati cak su i neki pankeri koji su usli u bus otkucali kartu, jer je cena karte ista! Plate necu da uporedjujem jer su reci suvisne.. Svi ulaze na prednja vrata otkucaju kartu, a niko ni ne pomislja da udje na zadnja ili srednja, ta su za izlaz. Svest, kultura i priustivost su nesto sto u Srbiju tek treba da dodje.. Smanjite cenu karte, uvedite bolje autobuse, pa cete MOZDA i biti profitabilna firma..

Deki

pre 7 godina

@Valter

Slazem se da svi treba da plscaju.Ali daj uslov da se vozimo ko ljudi.Ne u raspadnutim autobusima bez klime u ceskim tramvajima starim ,30 godina.Novi Vucicevi Mercedesi topao vazduh od klime ubacuju unutra i kaplje kondezat

Bandi ni dinara

pre 7 godina

Opustite se ljudi,mogu da prete koliko im volja.Srozali su nas na nivo Bangladesa,kradu gde stignu,izivljavaju se nad sirotinjom.Ja sam zadnji put otkucao kartu jos kad su bile one "pantljicare",mozete zamisliti kada je to bilo.Kada budem imao platu 1000e mozda i razmislim da platim kartu.

KoleM

pre 7 godina

Ne plaćamo "Mi", već ja plaćam a ti se voziš na moj račun, jer ako ne plaćaš kartu siguran sam i da poreze zakidaš koliko možeš. A najbolje je da uvek imate neki razlog zašto ne plaćate. I da vam sve ispune rekli biste neću da plaćam zato što su crveni autobusi. Priznajte, "kradem, jer sam kvaran i zato ne plaćam...". Uh što nisam ja vlast, ne bi se nijedan švercovao, a ne ovako da prevoz košta više jer se moraju plaćati i kontrolori.

Alpha

pre 7 godina

Neke firme su primorane da uplacuju busplus mesecnu kartu iako zaposlenima koji idu kolima to ne odgovara ali odgovara Vesicu da mu ide u dzep

VGasa

pre 7 godina

Premijer dok je bio u opziciji mi je rekao da je to ne placam.Ja slusam Premijera i Presednika drzave,rako su mi rekli dok su bili opozicionari!

Dikh tu kava

pre 7 godina

Svakodnevno se vozim javnim prevozom. Svakodnevno imam dramatičan transfer neprijatnosti najviše iz dva razloga: 1. zbog ljudi koji neopisivo i neshvatljivo glasno pričaju mobilnim (ovo bez dobrog komentara), i 2. zbog kontrole koja ulazi u prevoz; ne zato što ja nemam kartu, naprotiv, uvek imam mesečnu, nego zbog reakcije ljudi koje kontrola "uhvati" da se nisu kucali; to su uvek obrazloženja za obdanište, tolika količina blamiranja jednostavno nije izdrživa, čak i za one koji sede/stoje u blizini, a imaju karte; jedni skaču ko kenguri da se kucaju, drugi beže na dalja vrta, treći smišljaju nadrealne razloge.. jako propala država, samo to može da se konstatuje.
U velikom broju slučajeva, bar u 95%, kontrola reaguje profesionalno i odmereno (ima siguran sam i drugih iskustava). Ako je po zakonu i propisima da Apex vrši usluge kontrole karata za GSP, onda se ni tome nema šta prigovoriti. S druge strane, slažem se da je cena karte neprimereno visoka. Samo se pitam da li bi bilo išta drugačije da je karta recimo duplo jeftinija? Iskreno sumnjam u to, višedecenijsko življenje u ovom gradu ne daje mi mogućnost da drugačije razmišljam.
Možda nema rešenja. Možda je neko namerno rešio da svaki dan pravi "zlu krv" između "kontrole" i "građana". Možda su i "građani" neprimereno bezobrazni i bahati. A možda ljudi samo jednostavno ne znaju da vožnja GSP-om nije pravo i obaveza, nego mogućnost. Dok nešto bitno ne kvrcne u glavama svih, za bilo koju ideju u vezi sa ovim, piši propalo

Banana bez kore

pre 7 godina

Pozdravljam potez 
Kontrola je neophodna 
Dosta je bilo voznje za dzabe. Svi treba da placaju prevoz!!! 
Ko nema nek ide peske!
(Valter, 25. avgust 2016 16:24)

NEĆU neki Apeks, hoću GSB!!! U ovoj ludoj državi koristimo državne firme koje reketiraju neke bratove, kumove firme koje su u predizbornoj kampanji obećali da će sankcionisti! Ne radi se o plaćanju karte već totalnoj diktaturi... Državni prevoz po državnim cenama koje će puniti državni budžet. Ništa mi više nije jasno kod javnog prevoza za razliku od parking servisa gde se zasigurno zna da ništa nije po zakonu sem kad mora da se plati!

LOODILO

pre 7 godina

Samo pare da se uzmu, a da se obezbede ljudski uslovi za prevoz, to nista. Vozovi su stvarno tacni i korisni, ali su toliko prljavi da je to nezamislivo. Na stanicama nema osnovnih stvari, kante, wca i mesta da se sedne. To sve imate jedino kod Vuka. U Batajnici je napravljen wc i ima gde da se sedne, ali i u wcu a i u stanici (gde su klupice) smrdi nestvarno.
Stanice izmedju Batajnice i Vuka nisu vredne spominjanja. Ali vazno da se rampa stavi!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mladen, 25. avgust 2016 16:26)

Apeks nije zaduzen za autobuse, kvalitet prevoza, vozni red... on je tu samo da bi naplacivao ono sta nije njegov posao i uzimao prihod od tudje muke.

Tata spalio Đenku

pre 7 godina

Sve te barijere i buzdovani trozupci će funkcionisati do prvog derbija, kao i do sada.. U BG vozu je sve prljavo i izlomljeno, vozovi išarani i spolja i iz nutra, smrdi i to treba da plaćamo? Nema šanse..

Jovana

pre 7 godina

Svakog septembra ista prica...ama ljudi uspostavite jedan sistem, dobre i kvalitetne sisteme slobodno kopirajte iz drugih zemalja gde to funkcioniše, nemojte se svake godine glupirati. Naravno, cena karte mora biti niža, jer 90 dinara, što je mnogo - mnogo je.

marco polo

pre 7 godina

Zaboravite,to niko nece da radi.Da dozivljava neprijatnosti po ceo dan.Drugar je to radio i rekao je da to ne bi radio za 1000 eura,naravno dao je otkaz.

putnik

pre 7 godina

Ok, i kako ce sad ovi napredni pametnjakovici da mi objasne kako moja busplus karta koja vazi za voznju od 90 minuta, bude skracena ako recimo ja otkucam na ulazu u stanicu Vukov spomenik, a voz dodje tek posle 15 minuta?
Da li ce vaznost karte da produze na 105 minuta, ili se od sada naplacuje i cekanje na tim stanicama?

Janko

pre 7 godina

@ Valter, 25. avgust 2016 16:24) Neću da plaćam jer mi je sadašnja vlast dok je bila opozicija jasno skrenula pažnju da je BusPlus kriminalna firma! I dan danas ne znamo kome ide koliko novca od naših karata, ali znam da se već iz našeg budžeta subvencioniše GSP. Tako da mi svi uveliko plaćamo taj prevoz.

mila

pre 7 godina

zasto ne nose uniforme kao na pocetku na kojima pise kontrola,ne mene radi, imam karticu od 407 din.Neka se snize cene karata na 45 din pa ce i manje svercovanja biti, a trebace i manje kontrolora. Za kartu od vaznosti 90 min i tri stanice ,nemozes ni jedan posao zavrsiti

mladen

pre 7 godina

Samo pare da se uzmu, a da se obezbede ljudski uslovi za prevoz, to nista. Vozovi su stvarno tacni i korisni, ali su toliko prljavi da je to nezamislivo. Na stanicama nema osnovnih stvari, kante, wca i mesta da se sedne. To sve imate jedino kod Vuka. U Batajnici je napravljen wc i ima gde da se sedne, ali i u wcu a i u stanici (gde su klupice) smrdi nestvarno.
Stanice izmedju Batajnice i Vuka nisu vredne spominjanja. Ali vazno da se rampa stavi!

recka

pre 7 godina

koliko apex placa pojedince u organima grada (npr, direkcija za javni prevoz, sekretarijat za saobracaj). ispade da u gradu, od apexa, nema boljih

BGD

pre 7 godina

Kada ce grad da naredi Apeksu da kontrolori moraju da imaju uniforme a ne da idu u svojog garderobi nekada cak neurendo pa tako imamo kontrolore u trenerkama, majica na bretele i japankama a validatore drze u plasticnim kesama..., vidiom da se navodno grad bori da licimo na svetske prestonice pa cemo imati jednobrazne kioske, suncobrane, sahtove...

bezobrazluk

pre 7 godina

Postaviti barijere na svim stanicama BG voza, pa onda krenuti sa naplatom! Oni koji udju na primer u Zemunu, moci ce da se svercuju, a ostali sa ove tri stanice da placaju! Nije fer!!!

bar je sunce napolju

pre 7 godina

Povecaj broj kontrolora, nikako ne smanjuj cenu karte! Koji mozgovi odlucuju u nasem drustvu ... Strasan mulj se digao, sve cesce razmisljam o odlasku :(

jamdwtpgja

pre 7 godina

Verujem da će se prijaviti 500, a traze 50. Vidim na nekim kontrolorima da vole svoj posao. Ipak u neku ruku imaju zakon u svojim rukama, pa se osecaju MOĆNO

N

pre 7 godina

Nemam auto i ceo zivot uredno kupujem mesecnu kartu pa se osecam bezbrizno ali iskreno saosecam sa ljudima koji ne mogu sebi da je priuste i trpe torturu. Sustina je u tome da nikada ne zaboravimo kako je osnovana firma Apeks i kakve smo stvari dozivljavali od bus plusa i komunalne policije. Nazalost, u moru afera, korupcije, namestenih tendera ili prosto kriminala, lako se zaboravlja. Pozdrav svim sapatnicima u vrelim autobusima bez klime.

bolje popravite stanicu

pre 7 godina

bolje da poprave CELU NBG stanicu ili barem KROV i INFO
kada dodje voz ili nedaj boze dva - niko ne zna koji je koji - koji ide ka glavnoj a koji ka pancevcu
pre neki dan kada je padala kisa - SVE JE MOKRO - nema saku covek da spusti i kaze evo ovde je suvo i zasticeno - sve suplje, lije kisa na sve strane a o smradu i prodavcima djubreta i ne vredi pricati.

Pandora

pre 7 godina

Kad MINIMALNA plata bude 500 evra, onda ću plaćati. U ovoj botovskoj zemlji sve naopako... Ovako se vozim besplatno, pa makar zaposlili još pola miliona botova da kontrolišu karte.

BGD

pre 7 godina

Kada ce grad da naredi Apeksu da kontrolori moraju da imaju uniforme a ne da idu u svojog garderobi nekada cak neurendo pa tako imamo kontrolore u trenerkama, majica na bretele i japankama a validatore drze u plasticnim kesama..., vidiom da se navodno grad bori da licimo na svetske prestonice pa cemo imati jednobrazne kioske, suncobrane, sahtove...

N

pre 7 godina

Nemam auto i ceo zivot uredno kupujem mesecnu kartu pa se osecam bezbrizno ali iskreno saosecam sa ljudima koji ne mogu sebi da je priuste i trpe torturu. Sustina je u tome da nikada ne zaboravimo kako je osnovana firma Apeks i kakve smo stvari dozivljavali od bus plusa i komunalne policije. Nazalost, u moru afera, korupcije, namestenih tendera ili prosto kriminala, lako se zaboravlja. Pozdrav svim sapatnicima u vrelim autobusima bez klime.

Pandora

pre 7 godina

Kad MINIMALNA plata bude 500 evra, onda ću plaćati. U ovoj botovskoj zemlji sve naopako... Ovako se vozim besplatno, pa makar zaposlili još pola miliona botova da kontrolišu karte.

VGasa

pre 7 godina

Premijer dok je bio u opziciji mi je rekao da je to ne placam.Ja slusam Premijera i Presednika drzave,rako su mi rekli dok su bili opozicionari!

Janko

pre 7 godina

@ Valter, 25. avgust 2016 16:24) Neću da plaćam jer mi je sadašnja vlast dok je bila opozicija jasno skrenula pažnju da je BusPlus kriminalna firma! I dan danas ne znamo kome ide koliko novca od naših karata, ali znam da se već iz našeg budžeta subvencioniše GSP. Tako da mi svi uveliko plaćamo taj prevoz.

mila

pre 7 godina

zasto ne nose uniforme kao na pocetku na kojima pise kontrola,ne mene radi, imam karticu od 407 din.Neka se snize cene karata na 45 din pa ce i manje svercovanja biti, a trebace i manje kontrolora. Za kartu od vaznosti 90 min i tri stanice ,nemozes ni jedan posao zavrsiti

jamdwtpgja

pre 7 godina

Verujem da će se prijaviti 500, a traze 50. Vidim na nekim kontrolorima da vole svoj posao. Ipak u neku ruku imaju zakon u svojim rukama, pa se osecaju MOĆNO

bar je sunce napolju

pre 7 godina

Povecaj broj kontrolora, nikako ne smanjuj cenu karte! Koji mozgovi odlucuju u nasem drustvu ... Strasan mulj se digao, sve cesce razmisljam o odlasku :(

marco polo

pre 7 godina

Zaboravite,to niko nece da radi.Da dozivljava neprijatnosti po ceo dan.Drugar je to radio i rekao je da to ne bi radio za 1000 eura,naravno dao je otkaz.

Bandi ni dinara

pre 7 godina

Opustite se ljudi,mogu da prete koliko im volja.Srozali su nas na nivo Bangladesa,kradu gde stignu,izivljavaju se nad sirotinjom.Ja sam zadnji put otkucao kartu jos kad su bile one "pantljicare",mozete zamisliti kada je to bilo.Kada budem imao platu 1000e mozda i razmislim da platim kartu.

NoName

pre 7 godina

Ama neko ne moze da razume da mi, vecina ljedi nemamo za tu kartu. Ja i decko kada bi uzimali mesecu, izasla bi nas 6500 hiljada, a ja za te pare mogu da zivim pola meseca. Nije da ja volim da se svercujem i da se sramotim, nego nemam od cega da platim kartu. A ovi sto podrzavaju GSP i kontrolore nikad to nece rAzumeti. Ajde nek mi kupe mesecnu, ja cu bez problema da se vozim. Zato bolje nek cute!

Jovana

pre 7 godina

Svakog septembra ista prica...ama ljudi uspostavite jedan sistem, dobre i kvalitetne sisteme slobodno kopirajte iz drugih zemalja gde to funkcioniše, nemojte se svake godine glupirati. Naravno, cena karte mora biti niža, jer 90 dinara, što je mnogo - mnogo je.

drzavna posla

pre 7 godina

Skolovani ljudi i vredni radnici se otpustaju iz javnog sektora pod izgovorom nekakve ustede ali istovremeno se zaposljava neobrazovana botovska bagra, i jos plus nam prosecna plata porasla a zaposlenost opala, nemojte da mislite draga vlasti da sam glupa i da sve ove manipulacije ne vidim...
Inace, karta je bezobrazno skupa...
Nemo' slucajno da se neko usudio da kaze "Na zapadu svi placaju inace apse, to je uredjena drzava a ne ova nasa svercerska bagra" jer sram da vas bude; to sto vi imate finu platu i sisate drzavnu sisu ne znaci da je svima tako.Kada plate budu zapadnjacke onda ce poredjenje biti iole prihvatljivo, do tada ne blamirajte se takvim poredjenjima.

Svercer

pre 7 godina

Svercujem se vec proteklih 7 godina od kada zivim u bg-u i nosim kartu sa sobom u slucaju da naidju istrebljivaci ☺ Prosle godine sam bio u Valensiji i vozio se prevozom, svi kuouju karte a za neverovati cak su i neki pankeri koji su usli u bus otkucali kartu, jer je cena karte ista! Plate necu da uporedjujem jer su reci suvisne.. Svi ulaze na prednja vrata otkucaju kartu, a niko ni ne pomislja da udje na zadnja ili srednja, ta su za izlaz. Svest, kultura i priustivost su nesto sto u Srbiju tek treba da dodje.. Smanjite cenu karte, uvedite bolje autobuse, pa cete MOZDA i biti profitabilna firma..

Tozanski

pre 7 godina

Koliko sam primetio , ovde niko ne razume poentu besa putnika .. a poneta je da su uslovi u tim busevima katastrofa kao da se prevozi stoka a ne ljudi . Kad bi popravili uslove mislim da bi velika vecina dobrovoljno placala kartu .
Sto se tice ove gospode koja nabraja kako je u drugim svetskim gradovima mogu samo da kazem da ja ne zivim u Valensiji, Londonu , Nju Jorku itd tako da me to poredjenje aposlutno ne zanima.
Zato , gospodo novinari, pisite malo o nehumanim uslovima u vecini buseva, o dzeparenju , o klimi koja ne radi, o bahatoj kontroli pa se mozda nesto i promeni .

putnik

pre 7 godina

Ok, i kako ce sad ovi napredni pametnjakovici da mi objasne kako moja busplus karta koja vazi za voznju od 90 minuta, bude skracena ako recimo ja otkucam na ulazu u stanicu Vukov spomenik, a voz dodje tek posle 15 minuta?
Da li ce vaznost karte da produze na 105 minuta, ili se od sada naplacuje i cekanje na tim stanicama?

:-o

pre 7 godina

U St. Petersburgu mesecna karta za studente za sve vrste prevoza, sto podrazumeva metro tramvaj bas je 6 evra. Ovde kidaju sa cenama karata. S obzirom na standard uzas.

mladen

pre 7 godina

Samo pare da se uzmu, a da se obezbede ljudski uslovi za prevoz, to nista. Vozovi su stvarno tacni i korisni, ali su toliko prljavi da je to nezamislivo. Na stanicama nema osnovnih stvari, kante, wca i mesta da se sedne. To sve imate jedino kod Vuka. U Batajnici je napravljen wc i ima gde da se sedne, ali i u wcu a i u stanici (gde su klupice) smrdi nestvarno.
Stanice izmedju Batajnice i Vuka nisu vredne spominjanja. Ali vazno da se rampa stavi!

Igor

pre 7 godina

Penzioneri kojih je svaki dan pun autobus od cetiri ujutru do deset uvece da pocnu da placaju kartu tj. da im se poveca cena mesecnog prevoza a ne da se voze godisnje za 500 din. a radnicima i studentima da se spusti cena... Alo ljudi minimalac 22000 din odakle vam pravo da trazite 3600 mesecno za markicu.... A da ne pricam sto stojim uvek u autobusu....

Deki

pre 7 godina

@Valter

Slazem se da svi treba da plscaju.Ali daj uslov da se vozimo ko ljudi.Ne u raspadnutim autobusima bez klime u ceskim tramvajima starim ,30 godina.Novi Vucicevi Mercedesi topao vazduh od klime ubacuju unutra i kaplje kondezat

bolje popravite stanicu

pre 7 godina

bolje da poprave CELU NBG stanicu ili barem KROV i INFO
kada dodje voz ili nedaj boze dva - niko ne zna koji je koji - koji ide ka glavnoj a koji ka pancevcu
pre neki dan kada je padala kisa - SVE JE MOKRO - nema saku covek da spusti i kaze evo ovde je suvo i zasticeno - sve suplje, lije kisa na sve strane a o smradu i prodavcima djubreta i ne vredi pricati.

recka

pre 7 godina

koliko apex placa pojedince u organima grada (npr, direkcija za javni prevoz, sekretarijat za saobracaj). ispade da u gradu, od apexa, nema boljih

LOODILO

pre 7 godina

Samo pare da se uzmu, a da se obezbede ljudski uslovi za prevoz, to nista. Vozovi su stvarno tacni i korisni, ali su toliko prljavi da je to nezamislivo. Na stanicama nema osnovnih stvari, kante, wca i mesta da se sedne. To sve imate jedino kod Vuka. U Batajnici je napravljen wc i ima gde da se sedne, ali i u wcu a i u stanici (gde su klupice) smrdi nestvarno.
Stanice izmedju Batajnice i Vuka nisu vredne spominjanja. Ali vazno da se rampa stavi!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mladen, 25. avgust 2016 16:26)

Apeks nije zaduzen za autobuse, kvalitet prevoza, vozni red... on je tu samo da bi naplacivao ono sta nije njegov posao i uzimao prihod od tudje muke.

Tata spalio Đenku

pre 7 godina

Sve te barijere i buzdovani trozupci će funkcionisati do prvog derbija, kao i do sada.. U BG vozu je sve prljavo i izlomljeno, vozovi išarani i spolja i iz nutra, smrdi i to treba da plaćamo? Nema šanse..

Banana bez kore

pre 7 godina

Pozdravljam potez 
Kontrola je neophodna 
Dosta je bilo voznje za dzabe. Svi treba da placaju prevoz!!! 
Ko nema nek ide peske!
(Valter, 25. avgust 2016 16:24)

NEĆU neki Apeks, hoću GSB!!! U ovoj ludoj državi koristimo državne firme koje reketiraju neke bratove, kumove firme koje su u predizbornoj kampanji obećali da će sankcionisti! Ne radi se o plaćanju karte već totalnoj diktaturi... Državni prevoz po državnim cenama koje će puniti državni budžet. Ništa mi više nije jasno kod javnog prevoza za razliku od parking servisa gde se zasigurno zna da ništa nije po zakonu sem kad mora da se plati!

Dikh tu kava

pre 7 godina

Svakodnevno se vozim javnim prevozom. Svakodnevno imam dramatičan transfer neprijatnosti najviše iz dva razloga: 1. zbog ljudi koji neopisivo i neshvatljivo glasno pričaju mobilnim (ovo bez dobrog komentara), i 2. zbog kontrole koja ulazi u prevoz; ne zato što ja nemam kartu, naprotiv, uvek imam mesečnu, nego zbog reakcije ljudi koje kontrola "uhvati" da se nisu kucali; to su uvek obrazloženja za obdanište, tolika količina blamiranja jednostavno nije izdrživa, čak i za one koji sede/stoje u blizini, a imaju karte; jedni skaču ko kenguri da se kucaju, drugi beže na dalja vrta, treći smišljaju nadrealne razloge.. jako propala država, samo to može da se konstatuje.
U velikom broju slučajeva, bar u 95%, kontrola reaguje profesionalno i odmereno (ima siguran sam i drugih iskustava). Ako je po zakonu i propisima da Apex vrši usluge kontrole karata za GSP, onda se ni tome nema šta prigovoriti. S druge strane, slažem se da je cena karte neprimereno visoka. Samo se pitam da li bi bilo išta drugačije da je karta recimo duplo jeftinija? Iskreno sumnjam u to, višedecenijsko življenje u ovom gradu ne daje mi mogućnost da drugačije razmišljam.
Možda nema rešenja. Možda je neko namerno rešio da svaki dan pravi "zlu krv" između "kontrole" i "građana". Možda su i "građani" neprimereno bezobrazni i bahati. A možda ljudi samo jednostavno ne znaju da vožnja GSP-om nije pravo i obaveza, nego mogućnost. Dok nešto bitno ne kvrcne u glavama svih, za bilo koju ideju u vezi sa ovim, piši propalo

Alpha

pre 7 godina

Neke firme su primorane da uplacuju busplus mesecnu kartu iako zaposlenima koji idu kolima to ne odgovara ali odgovara Vesicu da mu ide u dzep

KoleM

pre 7 godina

Ne plaćamo "Mi", već ja plaćam a ti se voziš na moj račun, jer ako ne plaćaš kartu siguran sam i da poreze zakidaš koliko možeš. A najbolje je da uvek imate neki razlog zašto ne plaćate. I da vam sve ispune rekli biste neću da plaćam zato što su crveni autobusi. Priznajte, "kradem, jer sam kvaran i zato ne plaćam...". Uh što nisam ja vlast, ne bi se nijedan švercovao, a ne ovako da prevoz košta više jer se moraju plaćati i kontrolori.

bezobrazluk

pre 7 godina

Postaviti barijere na svim stanicama BG voza, pa onda krenuti sa naplatom! Oni koji udju na primer u Zemunu, moci ce da se svercuju, a ostali sa ove tri stanice da placaju! Nije fer!!!

Vukodav

pre 7 godina

Ako vam je skupa karta ili neuredni autobusi, nema klime i kasne, šta već pa nemojte ljudi da se vozite, na šta to liči da se ne plaća karta, toga u Nišu npr nema nimalo a karte su skuplje (po kilometru) a narod siromašniji.

Kako nekog nije sramota da se švercuje nikad mi neće biti jasno, kakva je to bahatost i nevaspitanje...

Da li možete da uđete u prodavnicu, uzmete čokoladu i potom odbijete da platite jer je: skupa, mala, neukusna?!?

Sram vas bilo!

doOx

pre 7 godina

Ovde samo malo treba da se razmisli. Minimalna zarada u Srbiji po satu je 121 dinar. Da li je realno da karta kosta 90 dinara??? Isto vazi i za mesecne karte. Treba uvesti pravedan sistem gde ce svi da placaju, a ne ovako...

mita

pre 7 godina

Prvo neka postave toalete za vozače na krajnjim stanicama. Na Ceraku, na poslednjoj stanici autobusa 52 vozači p*šaju pored drveta već tri decenije

Lukas aus Agram

pre 7 godina

Baš sam si preračunao u kune, to je puno.
U Zagrebu ako imaš po članu domaćinstva manje od 33000din prihoda prevoz je besplatan, i za invalide je isto besplatno.

legenda

pre 7 godina

smanjite cenu mesecne kartice tj svedite na razumnu meru I svi ce placati , koji vas jadni ekonomisti vode I Apeks I grad valjda ste ucili da ovakav sistem nije odrziv na duze staze pa I sa hapsenjem

Moravia

pre 7 godina

U Zagrebu ako imaš po članu domaćinstva manje od 33000din prihoda prevoz je besplatan, i za invalide je isto besplatno.
(Lukas aus Agram, 26. avgust 2016 08:59)

Takav sistem bi u Beogradu bio neodrživ jer skoro svi korisnici prevoza imaju manji prihod po članu od 33.000din. Čak i po zvaničnim podacima je tako, prosečna plata je navodno oko 48.000din, broj članova po domaćinstvu oko 2,6 a stopa ukupne zaposlenosti se ne računa, ali iznosi oko 25% (evropski prosek je 67%) dok je navodna nezaposlenost 16%. Prosek ne može da popravi ni ogroman broj penzionera, koji uglavnom izdržavaju cele porodice, jer je prosečna penzija jako mala, ne verujem da je veća od 25.000din.

rex

pre 7 godina

Nije sporno da karta treba da se plaća, ali JESTE SPORNA CENA prevoza u odnosu na prosečnu platu!
Pa zar ima smisla da za pola sata vožnje sa preko 100 osoba u proseku treba izdvojiti znatan iznos dnevnice za koju moraš da rmbacis punih 8 sati? Skoro dvocifren %

Mina

pre 7 godina

BG voz koristim kada dolazim u Bg i to samo jednu stanicu, posto mi je brze nego da idem prevozom (od Pancevackog do Vuka). Putujem vozom iz Vrsca gde mi studentska karta kosta 220 dinara pa presednem u BG voz gde ce mi traziti da otkucam kartu za tih 4 minuta koliko mi traje voznja BG vozom i to platim 90 dinara! Znaci 86 km vozom placam 220 dinara a 1 km u Beogradu da platim 90?! Nebuloza. Neka prilagode cene cenama u vozovima ili neka ne ispadaju smesni

.

pre 7 godina

zale se mnogi na lose autobuse. ok nije savrseno ali s obzirom na to u kojoj zemlji zivimo smatram da imam solidne autobuse, a pre svega mislim na trole i tramvaje. guzva jeste, al sta sad veliki grad, mnogo ljudi itd. medjutim, istina je da je cena karte previsoka i da je to stavka za koju je jako tesko izdvojiti novac, pogotovo sto se mnogi voze nekoliko stanica do posla i nazad. predlazem da se smanji cena na prihvatljiv iznos ili da kolektivno svi prestanemo da validiramo karte

EU

pre 7 godina

Karta jeste skupa, zivim preko, ali kada dodjem, parkiram svoj auto da ga parking servis ne odnese i busom.
Cena karte je skupa za uslove gradjana, vozila nebitno, ima novijih a ima i raspad, cudno da sam video pun autobus stranaca broj 72 za
aerodrom, koji je bio raspad za 150 dinara karticu.
Cene treba smanjiti, ali da svi placaju.
Uvesti metan umesto dizela, jeftinije i cistije.
Cena treba da bude 30 dinara na kracim linijama, jer nema logike da neko placa isto za tri stanice i neko, ko se vozi sat i po.

nesh

pre 7 godina

Da li se iko od vas vozio medjugradskim autobusom ?! Da li se iko od vas vozio autobusom od nekog manjeg grada u Srbiji do svog sela ?! Ja jesam ! Da li ste tada placali karte !? Ili ste se zalili sto je prljav autobus, nema klimu ili sto Mile pije rakiju i nazdavlja sa svima ?! Niste ! Zasto ? Zato sto nema voznje bez karte, a ako ti se ne svidja pa idi peske.. Zar nije tako !?

Svercer

pre 7 godina

Samo da znate, kontrolor vam nema pravo tražiti ličnu kartu niti vas izbaciti iz tramvaja, ništa vam ne može!
(Meister Jakob

Kontrolor ima pravo da trazi licnu kartu.Ima pravo i da trazi da se vozilo napusti.Ako neces zove asistenciju komunalne policije.

Tek ce sada da mi predstavlja zadovoljstvo da se svercujem.Izadjem iz nastavim daidem.Nemapravo da me zaustavlja.Onda ponovo u sledece vozilo

Ana

pre 7 godina

Moja plata je 21000 a suprugova je 30000. Zimi nam struja stize i po 10000 zbog grejanja i kad se svi racuni saberu izadju oko 15000 plus dve markice 7000 to je 22000. Sto znaci da vise od cele moje plate ode na racune i markice! Plus imamo i dete kome treba nesto priustiti. Na moru nismo bili poslednjih 10 godina,ma ni do banje nismo bili. Za odmor idemo u selo ili sedimo kuci... Najgore od svega je sto imam i farmaceutski fakultet zavrsen ali nema posla jer nemam vezu...

Jelena

pre 7 godina

Znači ako hoću da odnesem mami kofer do ulaska u voz, moram da platim 90 dinara? Bruka... Pa ne plaća se ulaz u stanicu nego korišćenje prevoza, valjda. Kaubojština, kao takva...

Vracarac

pre 7 godina

Karte su preskupe. Dosao sam u Bg i samo za busplus sam morao da platim za 2 dana 800 dinara.
(Sale, 25. avgust 2016 18:25) da su skupe, jesu, ali brate kako si uspeo toliko da platis?! Jedna "karta" ti traje 90 minuta koliko god prevoza promenio. Jesi ti izasao iz prevoza ta dva dana? :D

Srbin

pre 7 godina

u pozarevcu cena gradskog 100 din jedna voznja. linije duge 3 km max. do susednih sela 150-200 din. u krugu od 10km. primanja manja nego u bg sigurno. nema validatora, nema kontrole , samo sofer pored koga moras da prodjes. nema sad sam usao, idem jednu stanicu, ne rade dopune i ne interesuje ga licna karta.

El Nebulozo

pre 7 godina

Jedini način je provera pre ulaska u vozilo. Nemaš validnu ispravu nema uđeš. Muka mi je više od svađa i rasprava, bezobrazluka...

vilson smit

pre 7 godina

tako je. red je da se uvede red u ovo, nije u redu da se ljudi voze o trosku grada, koji ulaze neverovatnu kolicinu novca i samopregorne energije da bi nas grad izgledao ovako divno i komforno. sve je cisto, precisto, fasade zgrada nove, domovi zdravlja za primer, a vrtica uvek ima u malom visku. narocito bih pohvalio projekat cvetni trg i trenutnu rekonstrukciju platoa oko pobednika-to nas cini potpuno jedinstvenim u evropi i sire. prema tome, da bi i dalje bilo ovakvih monumentalnih objekata mora se platiti karta.

Čika Paja

pre 7 godina

Ako neko radi u Jagodini,Nišu ,Valjevu,Novom Sadu,Subotici...živi 30-40 km od pomenutih gradova... redovno plača kartu ,za manje keša radi od proseka Bgd...problem je "ili hoću ili neću".

nesh

pre 7 godina

@Tozanski.. ti mislis da bi ljudi placali !? A ja ti garantujem da ne bi ! Takav smo narod. Posto pricas o nehumanim uslovima u BUS, ti lepo idi kolima i taxijem ako ti je puno 90 din za sat i po. Kupi lepo kola, pa registraciju placaj, pa gorivo, pa servise, pa menjaj gume.. pa ces da vidis kako ce BUS od 90 din da ti bude super !

ekonomik

pre 7 godina

Gradski prevoz kao služba od opšteg interesa treba da se finansira iz budžeta, a za korisnike da bude besplatan. Deo sredstava se eventualno može prikupiti poskupljenjem registracije vozila u Beogradu, parkiranja, naplatom ulaska u centar grada kolima... a deo rashoda će se smanjiti otpuštanjem kontrolora i smanjenjem transfera Apeksu na 0 dinara (što je 8% od cene karte od 0 dinara, nema kršenja ugovora). E onda se može reći - ako ti je skupo da voziš - imaš besplatni gradski prevoz kao alternativu. Neko će reći - zašto bih ja preko poreza finansirao gradski saobraćaj ako ga ne koristim. Odgovor je - to je služba od opšteg interesa. Većina građana nikad ne koristi ni usluge vatrogasaca pa niko ne pita zašto ih plaća preko poreza, a to je ista stvar.

Aleksandar

pre 7 godina

@Dragoljub

Ja se nikada nisam svercovao, kada su cene karata bile normalne i sve dok nije uveden sistem gde moras placati obnovu kartice, zajedno sa suludim cenama.

Ne mozes ti stavljati cene skoro kao u svetu, a kupovna moc je nikakva.

Prekujce, iz maticne firme (Holandska) dosli su u redovnu godisnju kontrolu. Tu smo razgovarali o nekim stvarima, gde je jedna od stavki bila kompanijski cloud storage, da bi mogli da drzimo fajlove tu. Dobili su odgovor da bi bilo tesko da prebacimo gigabajte i gigabajte podataka sa uploadom od 2 mbps, gde taj paket placamo oko 22 evra. Njima je taj paket od 50/2 veoma jeftin. Ali, onda sam im objasnio koja je prosecna plata ovde (ne ona statisticka "oni meso mi kupus") i kakva je kupovna moc, priupitavsi ih koliki je prosek plata tamo. Za moje radno mesto ovde, plata je oko 1700 evra neto. Kalkulacijom smo dosli da bi prosecna osoba placala net u Holandiji 99 evra mesecno. Ako bi gledali odnos plata i cenu ili cene u Srbiji.
E onda su skapirali o cemu pricam. Naravno, sokirali su se kakve su cene ovde, a kakva je kupovna moc gradjana. I ne samo to. Nasu drzavu, po politickom i samom sistemu uredjenja smatraju idiotskom i da ljudi koji rade za drzavu su lenstine. Grad je prljav itd. Mislim, nagledali su se oni svega i svacega po svojim kompanijama po svetu, ali za ovakav grad, kakav je bio, kakva je bila Srbija i Jugoslavija, nemaju reci. Jedino sto mogu da kazu je, da imamo lepe zene. I to je to.

nesh

pre 7 godina

@bezobrazluk ne mora u Zemumu.. poenta je samo na glavnim. U Dubaiu, validiras karte kada ulazis na stanicu, ali validiras i kada izlazis!!! Desilo mi se da sam u voznji izgubio kartu, nisam mogao da izadjem sa stanice, pa sam platio kartu kao da idem sa najdalje relacije i izasao.. isto tako treba i kod nas !

ostrige

pre 7 godina

@Vukodav bravo, pogodio si poentu ali ne u svoju korist. gsp ima prirodni monopol na trzistu, sto znaci da ne mozes da biras. zamisli da je jedina hrana u beogradu bajat burek i postoji jedna pekara a cena je 350 dinara na primer. logicka greska je porediti prodavnicu i gsp prevoz. prvo biram u koju prodavnicu idem a potom i u samoj prodavnici biram sta cu da kupim. zato kupujem ono sto mi odgovara, da za to imam para i ne moram da kradem. glupa analogija koju i kontrolori koriste. par puta sam pokusao da im objasnim, ali nije islo

Igor

pre 7 godina

Znaci u redu je kad vozacu ne platite kartu, a nije u redu kad vama poslodavac ne plati zardu, kad ne stigne penzija itd..? Hm... odlicna logika.

vozac

pre 7 godina

... ti lepo idi kolima i taxijem ako ti je puno 90 din za sat i po. Kupi lepo kola, pa registraciju placaj, pa gorivo, pa servise, pa menjaj gume.. pa ces da vidis kako ce BUS od 90 din da ti bude super !
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nesh, 26. avgust 2016 07:02)
Pa ja gde god mogu i idem kolima. Gas za istu relaciju u 80% slučajeva je jeftiniji od cene karte za gradski prevoz i to ako sam sam u kolima. Šta bi tek bilo kad bi se u kolima vozilo četvoro (kao što je popunjenost prosečnog vozila GSP)... Suludo. Gradski prevoz realnoi treba da bude četvorostruko jeftiniji, a kontrolora da bude onoliko koliko od takve cene može da se finansira. A, da, kupovinu kola, registraciju, gume, servis... ne računam, jer kola bih i tako i tako kupio, pa mi to svakako sleduje, vozio se GSP-om ili ne.

Dragoljub

pre 7 godina

@Meister Jakob
Svi pričaju o pravima, a niko o obavezama.
Ulaskom u prevoz, pristaješ na pravila korišćenja istog, a to podrazumeva da:
1. validiraš/kupiš kartu
2. kartu pokažeš kontroloru na njegov zahtev
3. platiš kaznu ukoliko si zatečen u prevozu bez validne karte

Ali mi biramo samo ono što nama odgovara i odbacujemo ostalo.

A te fore kako se ljudi švercuju zato što nemaju para su obično pranje savesti. Švercovali su se i pre poskupljenja i švercovali bi se i da se cena opet spusti. Zato što smo tako u mogućnosti.

PS. Da ne bude zabune, nisam ni ja neki svetac. Kada idem negde busom i ja gledam da se švercujem ako mogu, ali ako naiđe kontrola, onda lepo otkucam kartu i nastavim dalje.

Aleksandra

pre 7 godina

Prosta racunica - Apex (pod ugovorom koji nije validan, kako rece nas premijer u prethodnoj izbornoj kampanji) daje GSP 8% od ukupno prodatih karata?! To je 7.12 din po jednoj otkucanoj voznji. Nek smanje cenu karte na 30, ugovor sa Apex-om poniste (iako nije validan) i svima lepo. Em ce GSP da dobije vise para, em Apex moze da tornja svoje neuke, drske i bezobrazne kontrolore u njihova brda.

Atreides

pre 7 godina

-Vracarac- Pa ako je covek dosao iz unutrasnjosti u Bg prvo mora da kupi bus plus karticu koja je oko 200 din ne znam tacno i plus karte sto placa tj voznju.

Zlatko

pre 7 godina

@ekonomik
Brate, nemoj molim te da im daješ ideje ... oni će da lepo urade sve što si napisao i onda da preko svega toga još podignu cenu gradskog prevoza ...

Петар

pre 7 godina

Ја сам из Ниша и толико пута сам се питао како функционише тај бус плус.Нека ми неко објасни.Код нас је то лепо уређено.Купиш месечну за коју зону хоћеш а ако немаш месечну у сваком бусу постоји инкасант који ти уз помоћ пда уређаја и штампача даје картицу за коју се зону возиш.Можеш и да слажеш инкасанта да имаш рецимо месечну али то је твој ризик. Врло често упадне и контрола,па како коме .

Vukodav

pre 7 godina

Ako vam je skupa karta ili neuredni autobusi, nema klime i kasne, šta već pa nemojte ljudi da se vozite, na šta to liči da se ne plaća karta, toga u Nišu npr nema nimalo a karte su skuplje (po kilometru) a narod siromašniji.

Kako nekog nije sramota da se švercuje nikad mi neće biti jasno, kakva je to bahatost i nevaspitanje...

Da li možete da uđete u prodavnicu, uzmete čokoladu i potom odbijete da platite jer je: skupa, mala, neukusna?!?

Sram vas bilo!

KoleM

pre 7 godina

Ne plaćamo "Mi", već ja plaćam a ti se voziš na moj račun, jer ako ne plaćaš kartu siguran sam i da poreze zakidaš koliko možeš. A najbolje je da uvek imate neki razlog zašto ne plaćate. I da vam sve ispune rekli biste neću da plaćam zato što su crveni autobusi. Priznajte, "kradem, jer sam kvaran i zato ne plaćam...". Uh što nisam ja vlast, ne bi se nijedan švercovao, a ne ovako da prevoz košta više jer se moraju plaćati i kontrolori.

Dikh tu kava

pre 7 godina

Svakodnevno se vozim javnim prevozom. Svakodnevno imam dramatičan transfer neprijatnosti najviše iz dva razloga: 1. zbog ljudi koji neopisivo i neshvatljivo glasno pričaju mobilnim (ovo bez dobrog komentara), i 2. zbog kontrole koja ulazi u prevoz; ne zato što ja nemam kartu, naprotiv, uvek imam mesečnu, nego zbog reakcije ljudi koje kontrola "uhvati" da se nisu kucali; to su uvek obrazloženja za obdanište, tolika količina blamiranja jednostavno nije izdrživa, čak i za one koji sede/stoje u blizini, a imaju karte; jedni skaču ko kenguri da se kucaju, drugi beže na dalja vrta, treći smišljaju nadrealne razloge.. jako propala država, samo to može da se konstatuje.
U velikom broju slučajeva, bar u 95%, kontrola reaguje profesionalno i odmereno (ima siguran sam i drugih iskustava). Ako je po zakonu i propisima da Apex vrši usluge kontrole karata za GSP, onda se ni tome nema šta prigovoriti. S druge strane, slažem se da je cena karte neprimereno visoka. Samo se pitam da li bi bilo išta drugačije da je karta recimo duplo jeftinija? Iskreno sumnjam u to, višedecenijsko življenje u ovom gradu ne daje mi mogućnost da drugačije razmišljam.
Možda nema rešenja. Možda je neko namerno rešio da svaki dan pravi "zlu krv" između "kontrole" i "građana". Možda su i "građani" neprimereno bezobrazni i bahati. A možda ljudi samo jednostavno ne znaju da vožnja GSP-om nije pravo i obaveza, nego mogućnost. Dok nešto bitno ne kvrcne u glavama svih, za bilo koju ideju u vezi sa ovim, piši propalo

Bandi ni dinara

pre 7 godina

Opustite se ljudi,mogu da prete koliko im volja.Srozali su nas na nivo Bangladesa,kradu gde stignu,izivljavaju se nad sirotinjom.Ja sam zadnji put otkucao kartu jos kad su bile one "pantljicare",mozete zamisliti kada je to bilo.Kada budem imao platu 1000e mozda i razmislim da platim kartu.

Pandora

pre 7 godina

Kad MINIMALNA plata bude 500 evra, onda ću plaćati. U ovoj botovskoj zemlji sve naopako... Ovako se vozim besplatno, pa makar zaposlili još pola miliona botova da kontrolišu karte.

nesh

pre 7 godina

Da li se iko od vas vozio medjugradskim autobusom ?! Da li se iko od vas vozio autobusom od nekog manjeg grada u Srbiji do svog sela ?! Ja jesam ! Da li ste tada placali karte !? Ili ste se zalili sto je prljav autobus, nema klimu ili sto Mile pije rakiju i nazdavlja sa svima ?! Niste ! Zasto ? Zato sto nema voznje bez karte, a ako ti se ne svidja pa idi peske.. Zar nije tako !?

NoName

pre 7 godina

Ama neko ne moze da razume da mi, vecina ljedi nemamo za tu kartu. Ja i decko kada bi uzimali mesecu, izasla bi nas 6500 hiljada, a ja za te pare mogu da zivim pola meseca. Nije da ja volim da se svercujem i da se sramotim, nego nemam od cega da platim kartu. A ovi sto podrzavaju GSP i kontrolore nikad to nece rAzumeti. Ajde nek mi kupe mesecnu, ja cu bez problema da se vozim. Zato bolje nek cute!

nesh

pre 7 godina

@Tozanski.. ti mislis da bi ljudi placali !? A ja ti garantujem da ne bi ! Takav smo narod. Posto pricas o nehumanim uslovima u BUS, ti lepo idi kolima i taxijem ako ti je puno 90 din za sat i po. Kupi lepo kola, pa registraciju placaj, pa gorivo, pa servise, pa menjaj gume.. pa ces da vidis kako ce BUS od 90 din da ti bude super !

nesh

pre 7 godina

@bezobrazluk ne mora u Zemumu.. poenta je samo na glavnim. U Dubaiu, validiras karte kada ulazis na stanicu, ali validiras i kada izlazis!!! Desilo mi se da sam u voznji izgubio kartu, nisam mogao da izadjem sa stanice, pa sam platio kartu kao da idem sa najdalje relacije i izasao.. isto tako treba i kod nas !

Svercer

pre 7 godina

Svercujem se vec proteklih 7 godina od kada zivim u bg-u i nosim kartu sa sobom u slucaju da naidju istrebljivaci ☺ Prosle godine sam bio u Valensiji i vozio se prevozom, svi kuouju karte a za neverovati cak su i neki pankeri koji su usli u bus otkucali kartu, jer je cena karte ista! Plate necu da uporedjujem jer su reci suvisne.. Svi ulaze na prednja vrata otkucaju kartu, a niko ni ne pomislja da udje na zadnja ili srednja, ta su za izlaz. Svest, kultura i priustivost su nesto sto u Srbiju tek treba da dodje.. Smanjite cenu karte, uvedite bolje autobuse, pa cete MOZDA i biti profitabilna firma..

Tozanski

pre 7 godina

Koliko sam primetio , ovde niko ne razume poentu besa putnika .. a poneta je da su uslovi u tim busevima katastrofa kao da se prevozi stoka a ne ljudi . Kad bi popravili uslove mislim da bi velika vecina dobrovoljno placala kartu .
Sto se tice ove gospode koja nabraja kako je u drugim svetskim gradovima mogu samo da kazem da ja ne zivim u Valensiji, Londonu , Nju Jorku itd tako da me to poredjenje aposlutno ne zanima.
Zato , gospodo novinari, pisite malo o nehumanim uslovima u vecini buseva, o dzeparenju , o klimi koja ne radi, o bahatoj kontroli pa se mozda nesto i promeni .

BGD

pre 7 godina

Kada ce grad da naredi Apeksu da kontrolori moraju da imaju uniforme a ne da idu u svojog garderobi nekada cak neurendo pa tako imamo kontrolore u trenerkama, majica na bretele i japankama a validatore drze u plasticnim kesama..., vidiom da se navodno grad bori da licimo na svetske prestonice pa cemo imati jednobrazne kioske, suncobrane, sahtove...

Janko

pre 7 godina

@ Valter, 25. avgust 2016 16:24) Neću da plaćam jer mi je sadašnja vlast dok je bila opozicija jasno skrenula pažnju da je BusPlus kriminalna firma! I dan danas ne znamo kome ide koliko novca od naših karata, ali znam da se već iz našeg budžeta subvencioniše GSP. Tako da mi svi uveliko plaćamo taj prevoz.

jamdwtpgja

pre 7 godina

Verujem da će se prijaviti 500, a traze 50. Vidim na nekim kontrolorima da vole svoj posao. Ipak u neku ruku imaju zakon u svojim rukama, pa se osecaju MOĆNO

Deki

pre 7 godina

@Valter

Slazem se da svi treba da plscaju.Ali daj uslov da se vozimo ko ljudi.Ne u raspadnutim autobusima bez klime u ceskim tramvajima starim ,30 godina.Novi Vucicevi Mercedesi topao vazduh od klime ubacuju unutra i kaplje kondezat

vilson smit

pre 7 godina

tako je. red je da se uvede red u ovo, nije u redu da se ljudi voze o trosku grada, koji ulaze neverovatnu kolicinu novca i samopregorne energije da bi nas grad izgledao ovako divno i komforno. sve je cisto, precisto, fasade zgrada nove, domovi zdravlja za primer, a vrtica uvek ima u malom visku. narocito bih pohvalio projekat cvetni trg i trenutnu rekonstrukciju platoa oko pobednika-to nas cini potpuno jedinstvenim u evropi i sire. prema tome, da bi i dalje bilo ovakvih monumentalnih objekata mora se platiti karta.

El Nebulozo

pre 7 godina

Jedini način je provera pre ulaska u vozilo. Nemaš validnu ispravu nema uđeš. Muka mi je više od svađa i rasprava, bezobrazluka...

Banana bez kore

pre 7 godina

Pozdravljam potez 
Kontrola je neophodna 
Dosta je bilo voznje za dzabe. Svi treba da placaju prevoz!!! 
Ko nema nek ide peske!
(Valter, 25. avgust 2016 16:24)

NEĆU neki Apeks, hoću GSB!!! U ovoj ludoj državi koristimo državne firme koje reketiraju neke bratove, kumove firme koje su u predizbornoj kampanji obećali da će sankcionisti! Ne radi se o plaćanju karte već totalnoj diktaturi... Državni prevoz po državnim cenama koje će puniti državni budžet. Ništa mi više nije jasno kod javnog prevoza za razliku od parking servisa gde se zasigurno zna da ništa nije po zakonu sem kad mora da se plati!

bezobrazluk

pre 7 godina

Postaviti barijere na svim stanicama BG voza, pa onda krenuti sa naplatom! Oni koji udju na primer u Zemunu, moci ce da se svercuju, a ostali sa ove tri stanice da placaju! Nije fer!!!

mila

pre 7 godina

zasto ne nose uniforme kao na pocetku na kojima pise kontrola,ne mene radi, imam karticu od 407 din.Neka se snize cene karata na 45 din pa ce i manje svercovanja biti, a trebace i manje kontrolora. Za kartu od vaznosti 90 min i tri stanice ,nemozes ni jedan posao zavrsiti

bar je sunce napolju

pre 7 godina

Povecaj broj kontrolora, nikako ne smanjuj cenu karte! Koji mozgovi odlucuju u nasem drustvu ... Strasan mulj se digao, sve cesce razmisljam o odlasku :(

Igor

pre 7 godina

Penzioneri kojih je svaki dan pun autobus od cetiri ujutru do deset uvece da pocnu da placaju kartu tj. da im se poveca cena mesecnog prevoza a ne da se voze godisnje za 500 din. a radnicima i studentima da se spusti cena... Alo ljudi minimalac 22000 din odakle vam pravo da trazite 3600 mesecno za markicu.... A da ne pricam sto stojim uvek u autobusu....

Tata spalio Đenku

pre 7 godina

Sve te barijere i buzdovani trozupci će funkcionisati do prvog derbija, kao i do sada.. U BG vozu je sve prljavo i izlomljeno, vozovi išarani i spolja i iz nutra, smrdi i to treba da plaćamo? Nema šanse..

drzavna posla

pre 7 godina

Skolovani ljudi i vredni radnici se otpustaju iz javnog sektora pod izgovorom nekakve ustede ali istovremeno se zaposljava neobrazovana botovska bagra, i jos plus nam prosecna plata porasla a zaposlenost opala, nemojte da mislite draga vlasti da sam glupa i da sve ove manipulacije ne vidim...
Inace, karta je bezobrazno skupa...
Nemo' slucajno da se neko usudio da kaze "Na zapadu svi placaju inace apse, to je uredjena drzava a ne ova nasa svercerska bagra" jer sram da vas bude; to sto vi imate finu platu i sisate drzavnu sisu ne znaci da je svima tako.Kada plate budu zapadnjacke onda ce poredjenje biti iole prihvatljivo, do tada ne blamirajte se takvim poredjenjima.

N

pre 7 godina

Nemam auto i ceo zivot uredno kupujem mesecnu kartu pa se osecam bezbrizno ali iskreno saosecam sa ljudima koji ne mogu sebi da je priuste i trpe torturu. Sustina je u tome da nikada ne zaboravimo kako je osnovana firma Apeks i kakve smo stvari dozivljavali od bus plusa i komunalne policije. Nazalost, u moru afera, korupcije, namestenih tendera ili prosto kriminala, lako se zaboravlja. Pozdrav svim sapatnicima u vrelim autobusima bez klime.

Igor

pre 7 godina

Znaci u redu je kad vozacu ne platite kartu, a nije u redu kad vama poslodavac ne plati zardu, kad ne stigne penzija itd..? Hm... odlicna logika.

Dragoljub

pre 7 godina

@Meister Jakob
Svi pričaju o pravima, a niko o obavezama.
Ulaskom u prevoz, pristaješ na pravila korišćenja istog, a to podrazumeva da:
1. validiraš/kupiš kartu
2. kartu pokažeš kontroloru na njegov zahtev
3. platiš kaznu ukoliko si zatečen u prevozu bez validne karte

Ali mi biramo samo ono što nama odgovara i odbacujemo ostalo.

A te fore kako se ljudi švercuju zato što nemaju para su obično pranje savesti. Švercovali su se i pre poskupljenja i švercovali bi se i da se cena opet spusti. Zato što smo tako u mogućnosti.

PS. Da ne bude zabune, nisam ni ja neki svetac. Kada idem negde busom i ja gledam da se švercujem ako mogu, ali ako naiđe kontrola, onda lepo otkucam kartu i nastavim dalje.

LOODILO

pre 7 godina

Samo pare da se uzmu, a da se obezbede ljudski uslovi za prevoz, to nista. Vozovi su stvarno tacni i korisni, ali su toliko prljavi da je to nezamislivo. Na stanicama nema osnovnih stvari, kante, wca i mesta da se sedne. To sve imate jedino kod Vuka. U Batajnici je napravljen wc i ima gde da se sedne, ali i u wcu a i u stanici (gde su klupice) smrdi nestvarno.
Stanice izmedju Batajnice i Vuka nisu vredne spominjanja. Ali vazno da se rampa stavi!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mladen, 25. avgust 2016 16:26)

Apeks nije zaduzen za autobuse, kvalitet prevoza, vozni red... on je tu samo da bi naplacivao ono sta nije njegov posao i uzimao prihod od tudje muke.

VGasa

pre 7 godina

Premijer dok je bio u opziciji mi je rekao da je to ne placam.Ja slusam Premijera i Presednika drzave,rako su mi rekli dok su bili opozicionari!

Jelena

pre 7 godina

Znači ako hoću da odnesem mami kofer do ulaska u voz, moram da platim 90 dinara? Bruka... Pa ne plaća se ulaz u stanicu nego korišćenje prevoza, valjda. Kaubojština, kao takva...

marco polo

pre 7 godina

Zaboravite,to niko nece da radi.Da dozivljava neprijatnosti po ceo dan.Drugar je to radio i rekao je da to ne bi radio za 1000 eura,naravno dao je otkaz.

:-o

pre 7 godina

U St. Petersburgu mesecna karta za studente za sve vrste prevoza, sto podrazumeva metro tramvaj bas je 6 evra. Ovde kidaju sa cenama karata. S obzirom na standard uzas.

mladen

pre 7 godina

Samo pare da se uzmu, a da se obezbede ljudski uslovi za prevoz, to nista. Vozovi su stvarno tacni i korisni, ali su toliko prljavi da je to nezamislivo. Na stanicama nema osnovnih stvari, kante, wca i mesta da se sedne. To sve imate jedino kod Vuka. U Batajnici je napravljen wc i ima gde da se sedne, ali i u wcu a i u stanici (gde su klupice) smrdi nestvarno.
Stanice izmedju Batajnice i Vuka nisu vredne spominjanja. Ali vazno da se rampa stavi!

putnik

pre 7 godina

Ok, i kako ce sad ovi napredni pametnjakovici da mi objasne kako moja busplus karta koja vazi za voznju od 90 minuta, bude skracena ako recimo ja otkucam na ulazu u stanicu Vukov spomenik, a voz dodje tek posle 15 minuta?
Da li ce vaznost karte da produze na 105 minuta, ili se od sada naplacuje i cekanje na tim stanicama?

Vracarac

pre 7 godina

Karte su preskupe. Dosao sam u Bg i samo za busplus sam morao da platim za 2 dana 800 dinara.
(Sale, 25. avgust 2016 18:25) da su skupe, jesu, ali brate kako si uspeo toliko da platis?! Jedna "karta" ti traje 90 minuta koliko god prevoza promenio. Jesi ti izasao iz prevoza ta dva dana? :D

Alpha

pre 7 godina

Neke firme su primorane da uplacuju busplus mesecnu kartu iako zaposlenima koji idu kolima to ne odgovara ali odgovara Vesicu da mu ide u dzep

recka

pre 7 godina

koliko apex placa pojedince u organima grada (npr, direkcija za javni prevoz, sekretarijat za saobracaj). ispade da u gradu, od apexa, nema boljih

Čika Paja

pre 7 godina

Ako neko radi u Jagodini,Nišu ,Valjevu,Novom Sadu,Subotici...živi 30-40 km od pomenutih gradova... redovno plača kartu ,za manje keša radi od proseka Bgd...problem je "ili hoću ili neću".

Svercer

pre 7 godina

Samo da znate, kontrolor vam nema pravo tražiti ličnu kartu niti vas izbaciti iz tramvaja, ništa vam ne može!
(Meister Jakob

Kontrolor ima pravo da trazi licnu kartu.Ima pravo i da trazi da se vozilo napusti.Ako neces zove asistenciju komunalne policije.

Tek ce sada da mi predstavlja zadovoljstvo da se svercujem.Izadjem iz nastavim daidem.Nemapravo da me zaustavlja.Onda ponovo u sledece vozilo

Mina

pre 7 godina

BG voz koristim kada dolazim u Bg i to samo jednu stanicu, posto mi je brze nego da idem prevozom (od Pancevackog do Vuka). Putujem vozom iz Vrsca gde mi studentska karta kosta 220 dinara pa presednem u BG voz gde ce mi traziti da otkucam kartu za tih 4 minuta koliko mi traje voznja BG vozom i to platim 90 dinara! Znaci 86 km vozom placam 220 dinara a 1 km u Beogradu da platim 90?! Nebuloza. Neka prilagode cene cenama u vozovima ili neka ne ispadaju smesni

bolje popravite stanicu

pre 7 godina

bolje da poprave CELU NBG stanicu ili barem KROV i INFO
kada dodje voz ili nedaj boze dva - niko ne zna koji je koji - koji ide ka glavnoj a koji ka pancevcu
pre neki dan kada je padala kisa - SVE JE MOKRO - nema saku covek da spusti i kaze evo ovde je suvo i zasticeno - sve suplje, lije kisa na sve strane a o smradu i prodavcima djubreta i ne vredi pricati.

.

pre 7 godina

zale se mnogi na lose autobuse. ok nije savrseno ali s obzirom na to u kojoj zemlji zivimo smatram da imam solidne autobuse, a pre svega mislim na trole i tramvaje. guzva jeste, al sta sad veliki grad, mnogo ljudi itd. medjutim, istina je da je cena karte previsoka i da je to stavka za koju je jako tesko izdvojiti novac, pogotovo sto se mnogi voze nekoliko stanica do posla i nazad. predlazem da se smanji cena na prihvatljiv iznos ili da kolektivno svi prestanemo da validiramo karte

Srbin

pre 7 godina

u pozarevcu cena gradskog 100 din jedna voznja. linije duge 3 km max. do susednih sela 150-200 din. u krugu od 10km. primanja manja nego u bg sigurno. nema validatora, nema kontrole , samo sofer pored koga moras da prodjes. nema sad sam usao, idem jednu stanicu, ne rade dopune i ne interesuje ga licna karta.

Jovana

pre 7 godina

Svakog septembra ista prica...ama ljudi uspostavite jedan sistem, dobre i kvalitetne sisteme slobodno kopirajte iz drugih zemalja gde to funkcioniše, nemojte se svake godine glupirati. Naravno, cena karte mora biti niža, jer 90 dinara, što je mnogo - mnogo je.

Ana

pre 7 godina

Moja plata je 21000 a suprugova je 30000. Zimi nam struja stize i po 10000 zbog grejanja i kad se svi racuni saberu izadju oko 15000 plus dve markice 7000 to je 22000. Sto znaci da vise od cele moje plate ode na racune i markice! Plus imamo i dete kome treba nesto priustiti. Na moru nismo bili poslednjih 10 godina,ma ni do banje nismo bili. Za odmor idemo u selo ili sedimo kuci... Najgore od svega je sto imam i farmaceutski fakultet zavrsen ali nema posla jer nemam vezu...

ekonomik

pre 7 godina

Gradski prevoz kao služba od opšteg interesa treba da se finansira iz budžeta, a za korisnike da bude besplatan. Deo sredstava se eventualno može prikupiti poskupljenjem registracije vozila u Beogradu, parkiranja, naplatom ulaska u centar grada kolima... a deo rashoda će se smanjiti otpuštanjem kontrolora i smanjenjem transfera Apeksu na 0 dinara (što je 8% od cene karte od 0 dinara, nema kršenja ugovora). E onda se može reći - ako ti je skupo da voziš - imaš besplatni gradski prevoz kao alternativu. Neko će reći - zašto bih ja preko poreza finansirao gradski saobraćaj ako ga ne koristim. Odgovor je - to je služba od opšteg interesa. Većina građana nikad ne koristi ni usluge vatrogasaca pa niko ne pita zašto ih plaća preko poreza, a to je ista stvar.

Moravia

pre 7 godina

U Zagrebu ako imaš po članu domaćinstva manje od 33000din prihoda prevoz je besplatan, i za invalide je isto besplatno.
(Lukas aus Agram, 26. avgust 2016 08:59)

Takav sistem bi u Beogradu bio neodrživ jer skoro svi korisnici prevoza imaju manji prihod po članu od 33.000din. Čak i po zvaničnim podacima je tako, prosečna plata je navodno oko 48.000din, broj članova po domaćinstvu oko 2,6 a stopa ukupne zaposlenosti se ne računa, ali iznosi oko 25% (evropski prosek je 67%) dok je navodna nezaposlenost 16%. Prosek ne može da popravi ni ogroman broj penzionera, koji uglavnom izdržavaju cele porodice, jer je prosečna penzija jako mala, ne verujem da je veća od 25.000din.

legenda

pre 7 godina

smanjite cenu mesecne kartice tj svedite na razumnu meru I svi ce placati , koji vas jadni ekonomisti vode I Apeks I grad valjda ste ucili da ovakav sistem nije odrziv na duze staze pa I sa hapsenjem

Петар

pre 7 godina

Ја сам из Ниша и толико пута сам се питао како функционише тај бус плус.Нека ми неко објасни.Код нас је то лепо уређено.Купиш месечну за коју зону хоћеш а ако немаш месечну у сваком бусу постоји инкасант који ти уз помоћ пда уређаја и штампача даје картицу за коју се зону возиш.Можеш и да слажеш инкасанта да имаш рецимо месечну али то је твој ризик. Врло често упадне и контрола,па како коме .

EU

pre 7 godina

Karta jeste skupa, zivim preko, ali kada dodjem, parkiram svoj auto da ga parking servis ne odnese i busom.
Cena karte je skupa za uslove gradjana, vozila nebitno, ima novijih a ima i raspad, cudno da sam video pun autobus stranaca broj 72 za
aerodrom, koji je bio raspad za 150 dinara karticu.
Cene treba smanjiti, ali da svi placaju.
Uvesti metan umesto dizela, jeftinije i cistije.
Cena treba da bude 30 dinara na kracim linijama, jer nema logike da neko placa isto za tri stanice i neko, ko se vozi sat i po.

Lukas aus Agram

pre 7 godina

Baš sam si preračunao u kune, to je puno.
U Zagrebu ako imaš po članu domaćinstva manje od 33000din prihoda prevoz je besplatan, i za invalide je isto besplatno.

doOx

pre 7 godina

Ovde samo malo treba da se razmisli. Minimalna zarada u Srbiji po satu je 121 dinar. Da li je realno da karta kosta 90 dinara??? Isto vazi i za mesecne karte. Treba uvesti pravedan sistem gde ce svi da placaju, a ne ovako...

vozac

pre 7 godina

... ti lepo idi kolima i taxijem ako ti je puno 90 din za sat i po. Kupi lepo kola, pa registraciju placaj, pa gorivo, pa servise, pa menjaj gume.. pa ces da vidis kako ce BUS od 90 din da ti bude super !
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nesh, 26. avgust 2016 07:02)
Pa ja gde god mogu i idem kolima. Gas za istu relaciju u 80% slučajeva je jeftiniji od cene karte za gradski prevoz i to ako sam sam u kolima. Šta bi tek bilo kad bi se u kolima vozilo četvoro (kao što je popunjenost prosečnog vozila GSP)... Suludo. Gradski prevoz realnoi treba da bude četvorostruko jeftiniji, a kontrolora da bude onoliko koliko od takve cene može da se finansira. A, da, kupovinu kola, registraciju, gume, servis... ne računam, jer kola bih i tako i tako kupio, pa mi to svakako sleduje, vozio se GSP-om ili ne.

rex

pre 7 godina

Nije sporno da karta treba da se plaća, ali JESTE SPORNA CENA prevoza u odnosu na prosečnu platu!
Pa zar ima smisla da za pola sata vožnje sa preko 100 osoba u proseku treba izdvojiti znatan iznos dnevnice za koju moraš da rmbacis punih 8 sati? Skoro dvocifren %

mita

pre 7 godina

Prvo neka postave toalete za vozače na krajnjim stanicama. Na Ceraku, na poslednjoj stanici autobusa 52 vozači p*šaju pored drveta već tri decenije

Atreides

pre 7 godina

-Vracarac- Pa ako je covek dosao iz unutrasnjosti u Bg prvo mora da kupi bus plus karticu koja je oko 200 din ne znam tacno i plus karte sto placa tj voznju.

Aleksandar

pre 7 godina

@Dragoljub

Ja se nikada nisam svercovao, kada su cene karata bile normalne i sve dok nije uveden sistem gde moras placati obnovu kartice, zajedno sa suludim cenama.

Ne mozes ti stavljati cene skoro kao u svetu, a kupovna moc je nikakva.

Prekujce, iz maticne firme (Holandska) dosli su u redovnu godisnju kontrolu. Tu smo razgovarali o nekim stvarima, gde je jedna od stavki bila kompanijski cloud storage, da bi mogli da drzimo fajlove tu. Dobili su odgovor da bi bilo tesko da prebacimo gigabajte i gigabajte podataka sa uploadom od 2 mbps, gde taj paket placamo oko 22 evra. Njima je taj paket od 50/2 veoma jeftin. Ali, onda sam im objasnio koja je prosecna plata ovde (ne ona statisticka "oni meso mi kupus") i kakva je kupovna moc, priupitavsi ih koliki je prosek plata tamo. Za moje radno mesto ovde, plata je oko 1700 evra neto. Kalkulacijom smo dosli da bi prosecna osoba placala net u Holandiji 99 evra mesecno. Ako bi gledali odnos plata i cenu ili cene u Srbiji.
E onda su skapirali o cemu pricam. Naravno, sokirali su se kakve su cene ovde, a kakva je kupovna moc gradjana. I ne samo to. Nasu drzavu, po politickom i samom sistemu uredjenja smatraju idiotskom i da ljudi koji rade za drzavu su lenstine. Grad je prljav itd. Mislim, nagledali su se oni svega i svacega po svojim kompanijama po svetu, ali za ovakav grad, kakav je bio, kakva je bila Srbija i Jugoslavija, nemaju reci. Jedino sto mogu da kazu je, da imamo lepe zene. I to je to.

ostrige

pre 7 godina

@Vukodav bravo, pogodio si poentu ali ne u svoju korist. gsp ima prirodni monopol na trzistu, sto znaci da ne mozes da biras. zamisli da je jedina hrana u beogradu bajat burek i postoji jedna pekara a cena je 350 dinara na primer. logicka greska je porediti prodavnicu i gsp prevoz. prvo biram u koju prodavnicu idem a potom i u samoj prodavnici biram sta cu da kupim. zato kupujem ono sto mi odgovara, da za to imam para i ne moram da kradem. glupa analogija koju i kontrolori koriste. par puta sam pokusao da im objasnim, ali nije islo

Zlatko

pre 7 godina

@ekonomik
Brate, nemoj molim te da im daješ ideje ... oni će da lepo urade sve što si napisao i onda da preko svega toga još podignu cenu gradskog prevoza ...

Aleksandra

pre 7 godina

Prosta racunica - Apex (pod ugovorom koji nije validan, kako rece nas premijer u prethodnoj izbornoj kampanji) daje GSP 8% od ukupno prodatih karata?! To je 7.12 din po jednoj otkucanoj voznji. Nek smanje cenu karte na 30, ugovor sa Apex-om poniste (iako nije validan) i svima lepo. Em ce GSP da dobije vise para, em Apex moze da tornja svoje neuke, drske i bezobrazne kontrolore u njihova brda.