Ponedeljak, 27.06.2016.

14:06

Er Srbija oživela najveći strah SAD

Avion Er Srbije sleteo je ponovo u Njujork, nakon 24 godine, a to je ujedno ostvarenje najvećeg američkog straha, zbog širenja konkurencije s Bliskog istoka.

Izvor: B92

Er Srbija oživela najveæi strah SAD IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

72 Komentari

Sortiraj po:

Achitwn

pre 7 godina

Ne kontam. Pa americke kompanije tipa Unitd, AA i Delta i nemaju nesto letov ka evropi. Sve ide preko partnershipa i aliansi ovemletove drzi Lufthansa, KLM, AirFrance.

Srbin

pre 7 godina

Srbin@ Ti kao stjuart se bavi pruzanjem usluga putnicima u avionu a poslovanje kompanije ostavi nekome ko je strucan za to.
(Аник, 27. jun 2016 17:24)

Ex stjuart, a trenutno se bavim "poslovanjem kompanije", ma šta to značilo. Imao sam čast i službeno i privatno hiljadama sati da letim na A330/340, B777 i A380, leteo sam na sve kontinente, obišao sam sve EU države i 15 američkih država, pa je za očekivati da sam što se ove teme tiče, a na osnovu svega što ti imaš da izjaviš, daleko kompetentniji od tebe. Nemam ništa sa Er Srbijom, Bogu hvala, ali nije 1942. pa može valjda svako da iznese svoje mišljenje... ili ne? Pogotovo smatram da je obavezno iznošenje mišljenja u okviru teme u kojoj će, po svoj prilici, finansijski da učestvuju svi srpski poreski obveznici, a leteće daleko manje od jednog promila populacije.

Amerika se uplašila jednog jedinog A330 koji pet puta nedeljno leti BEG-JFK? Čovek baš mora da je u problemu da poveruje u ovu priču. Etihad već radi iz Abu Dabija direktno 10 američkih destinacija avionima mnogo većim od A330. Dva leta dnevno ima Abu Dabi - Njujork, jedan na B777 (kapacitet 328 - 412 putnika), drugi na A380 (kapacitet 498 putnika). Srpski A330 još malo pa može da stane u kargo i B777 i A380. A gde su tu Emirates i Katar sa svojih X letova dnevno iz Dubaija, Milana i Dohe za više od 10 američkih destinacija uključujući JFK...

Čega se to tačno uplašila Amerika, ako bi neko bio ljubazan da nam objasni?

Fulano

pre 7 godina

Pa dobro, Etihad stvori neku infrastrukturu, a gradjani Srbije to plate. Beneficije 0 za gradjane koji ovu kompaniju izdržavaju a Etihad se širi besplatno. Dok im trebamo, pa onda kad to vise nema svrhu dovidjenja i mi zaglavimo s dugom!

Anonimus

pre 7 godina

Još sad kad vučko proda BG aerodrom biće nam svima mnogo bolje, a svi u okruženju će da strepe od nas. Isto ko što je onomad prodao telekom pa ste svi dobili po 1500 din

Marko

pre 7 godina

@glas razuma...A ja se bojim da vi ne razumete da oni mnogo bolje od nas razume avio biznis...i nikada ih nitko nece moci da zavrne za pare. Nikakav Etihan ni AS njih ne mogu da zeznu. Niti neki arapi koji su se kod njih skolovali a ne obratno. Sve sto znaju naucili su na zapadu.
Oni su imali avio kompanije kad mi nismo znali sta je avion.
Drugo, sve su to oni prosli vise puta. Da su tako glupi, ne bi im gdp bio tu gdje je danas.
Tako da smanjite sa naivnoscu. To je jedan riskantan potez koji Etihad radi preko ledja srbije i njenog budzeta.
Arape se nista ne pita, nego amerikance.

Zoki

pre 7 godina

@neko ko zna, ne znas bas najbolje: kupi dve odvojene karte (preko interneta kao sto kazes), jednu do JFK a drugu za dalje, ako ti prvi let zakasni ili bude otkazan, druga karta ti propada. Prtljag veze nema sa tim, i sa dve odvojene karte mogu da ga iscekiraju do krajnje destinacije, jedino je problem sto u Americi na vecini aerodroma moras sam da ga pokupis, prodjes carinu, pa vratis za drugi let.

kolee

pre 7 godina

@Igor
pa i Air Serbia je u stvari Etihadova. Direktan let je bio, dal se avion zaustavljao da pokupi putnike i gorivo to je potpuno nebitno!

Car

pre 7 godina

Pa to je klasika - lov u mutnom. Osiromašiš zemlju i posle joj pokupuješ nekada najjače kompanije. Svaka čast Etihadu, tako se danas posluje.

Dragan (drugi)

pre 7 godina

@D imenjace, to sto si rekao je tacno i potpuno nebitno. ko sta radi tehnicki mene kao putnika ne zanima. Putnika zanima kako se ophode i kako postupaju prema njemu.

Platiti kartu 650e za dvocasovni let u propelercu u ekonomskoj klasi i doziveti da te lazu, beze od odgovornosti i nemaju nikakvu kompenzaciju je nesto sto ne radi ozbiljna kompanija i fokus mog komentara. Najvaznije, to govori o internom stanju u kompaniji, odnosno o naslovu ovog teksta.

garfild

pre 7 godina

Plase se koncepta. Etihad ne moze da dobije dozvolu za jos letova, pa ulazi u manje kompanije, i preko njih leti za USA. Pa nisu oni kupili JAT da lete BG Pariz ili BG Podgorica. Ako ovo prodje bice jos jedan avion, pa jos jedan, pa Cikago, pa Hjuston, pa dalje. To je poenta. To njih zanima. AS ima pun avion za Bejrut i Tel Aviv. Razumite sustinu.

Petar

pre 7 godina

@aca aca,
Jos samo neko da mi objasni kako to mi uplacujemo pare za AirSerbia. Uz dokaze naravno (negde pise, neko reko ili sl.)
Ono sto do sada znamo je da smo mi duzni da pokrijemo stare dugove JAT-a (ne mislis valjda da ce neko drugi) i to je ucinjeno kroz beneficiju aerodromskih usluga.
Gde mi to dajemo novac za AS?
A sto se tice leta nek je sa srecemo i da sto skorije pocne da ostvaruje profit.

sir oliver

pre 7 godina

@anik, za dragana, kartu kupis kod air srbia, u cenu uracunata i aerodromska taksa, kakve veze ja imam sa tim ko je utovarao i istovarao prtljag!? obratim se onom ko mi je prodao kartu, naplatio transfer prtljaga i aerodromsku taksu, a oni nek mi stvore moj kofer ili nek me obestete! ko naplacuje, taj je i odgovoran, vrlo jednostavno!

Zemljoradnik

pre 7 godina

...fly by etihad......gubici vasi, profit nas......zaista slozen menadzment...
(kraja, 27. jun 2016 18:17)
- Iz perspektive sa starim JAT-om rekao bih "beggars can't be choosers". Ali nije ni to bitno. Šta god uradili, našim ljudima nikad po volji. Najbolje sve zatvoriti ili ne menjati ništa od onog što je ranije bilo. Fly by JAT... profita nigde, gubici kako god okreneš... pa guraj dokle može.

ivan

pre 7 godina

@Dragane rekao bih da nisi nikad leteo za USA iz Beograda. Da jesi video bi da Lufthansa ima codeshare sa United-om, slecu na Newark a ne na JFK ali ko leti za NY njemu je svejedno. Sada umesto da kupi kartu od Lufthanse ili Uniteda moze od Air Serbie. Pitanje je da li Air Serbia radi codeshare sa nekom americkom kompanijom i moze li se leteti dalje po Americi sa jednom kartom?
(Zoki, 27. jun 2016 17:49)
salju te vise na newark jer je bolja povezanost a cesto i jeftinije ali nije istina da ne moze i sa jfk.uostalom gde sve ne slece ta lufhanza,u bilo koje doba dana na bilo kom aer u svetu uvek mozete videti njihov avion.

aca aca

pre 7 godina

Da li ste vi normalni??? Taj let je direktno upucavanje budzetskog novca Srbije u dzepove Arapa, a Ameri su se kao sve prepali od nase konkurencije. Ma daj, ima nas jos ovde sa malo preostalog mozga.

Radivoje

pre 7 godina

Sve U.S avio kompanije su u dugovima do guše i uslugom ispod svakog ljudskog dostojanstva, tzv lokalni pilicari i gulikoze., zasticene državnim subvencijama iz budžeta.

Popioda

pre 7 godina

@Dragan

Ne znas ti nista. Od 10 prevezenih putnika preko bare, 6 prevezu US kompanije a 4 evropske(Lufthansa, KLM, British, Air France).

Znaci od sada pa nadalje (i ako AS ima samo jedan avion), na svakih 10 putnika koje AS preveze, americke kompanije krace su za 6, a evropske za 4 putnika.

Naravno nije toliki strah oko jednog leta, ali..strah je da to nece biti jedan i da to nece biti samo AS.

Igor

pre 7 godina

ja bih rekao da ovde vecina pati od amnezije kako novinari tako i politicari. Prije 10-ak godina Jat je letio za USA, sjecam se dobo prvi putnici bili Divac, Stojakovic itd...
(kolee, 27. jun 2016 17:15)

Netacno.

Leteo je Uzbekistan Airways sa kojim je JAT imao ugovor da prodaje karte na tom letu, avion je pravio stop over u BG-u da pokupi putnike. JAT sem toga nikakve veze sa letom nije imao.

Rade

pre 7 godina

Zena mi je arhitekta i svake godine ima par projekata manjih ili malo vecih za O'Hare airport Chicago. Emirati i Etihar su ovde odavno i normalno cirkulisu a medjusobno se MRZE i stalno svadjaju na sastancima. Oba zajedno nisu ni 10% AA.

neko ko zna

pre 7 godina

Pitanje je da li Air Serbia radi codeshare sa nekom americkom kompanijom i moze li se leteti dalje po Americi sa jednom kartom?
(Zoki, 27. jun 2016 17:49)

Na internetu kupis karte za gde hoces. sam kombinujes. Jedino sto moras da preuzimas prtljag

Autosovinizam

pre 7 godina

Aman ljudi da li ste svi jeli bunike?! Ne boje se Ameri Air Serbia-e nego koncepta kojim Etihad prodire u Ameriku (izmedju ostalih i preko Air Serbia).

glas razuma

pre 7 godina

Srpski strucni komentatori, kao i ovi politicki analiticari koji neznaju ni koliko partija ima u Srbiji. Garantujem da im dam da prodaju dve pakle cigara jednu bi sami popusili, a drugu preprodali. Toliko se razumeju u biznis. Vazno je pljunuti na Srbiju, ako su iz Srbije. Sve mi se cini da su to neke botine sa strane, a ako su nasi treba da se stide sami sebe. Niti su razumeli poentu price niti znaju sta je pesnik hteo da kaze. Ovde je Er Srbija samo slucajni objekat price, a poenta je kako se osvaja trziste ispod zita. Nedate nam direktno ok mi cemo preko trecih igraca, a onda necete znati odkuda vas udaramo. U biznisu se koriste najnizi udarci. Dok Srbija ima koristi sta nas briga sto se medvedi biju. Do juce smo bili genocidan narod, zli momci, a danas docekuju vodenim topovima i porukom na displeju Srbe. To nemoze nicim da se plati.

EU

pre 7 godina

Cuj njih, nasi piloti bili u Alitaliji na obuku. Mozda nemamo sto sta, ali piloti su vrhunski zbog vrsacke škole i spadaju u sam svetski vrh po sposobnostima i znanju.
(Gross, 27. jun 2016 16:17)

Da, da, svakako... Tu pricu pricaju svi luzeri koji nemaju avijaciju pa se 'tese' takvim legendama.

Bob Rock

pre 7 godina

Ma Englezi izasli iz EU da bi se pridruzili Srbiji i Srpskoj.Ej,mi sada letimo do Njujorka.Postali smo sila od koje se trese Amerika!
Trese od SMEHA!

D.

pre 7 godina

Letim cesto a ovog vikenda sam se vracao airserbia-om sa poslovnog puta iz Praga.
Uspeli su da izgube 6 kofera na direktnom letu. ...
(Dragan, 27. jun 2016 17:48)

Imenjace, i u Pragu i u Beogradu prtljag utovaruju u avion i istovaruju iz aviona radnici aerodroma. U tvom slucaju gresku su napravili zaposleni na aerodromu u Pragu - ili sluzbenik na salteru za cekiranje ili fizikalci koji rade prevozenju prtljaga do aviona i utovaru a kojima ti placas aerodromsku taksu za ovu uslugu.

Аник

pre 7 godina

Dragan@ za izgubljeni kofer obrati se sluzbi aerodroma u Pragu, Air Serbia ne sortira prtljag vec.aerodromska sluzba. Obrati.se.na.lost & found.

Zoki

pre 7 godina

@Dragane rekao bih da nisi nikad leteo za USA iz Beograda. Da jesi video bi da Lufthansa ima codeshare sa United-om, slecu na Newark a ne na JFK ali ko leti za NY njemu je svejedno. Sada umesto da kupi kartu od Lufthanse ili Uniteda moze od Air Serbie. Pitanje je da li Air Serbia radi codeshare sa nekom americkom kompanijom i moze li se leteti dalje po Americi sa jednom kartom?

C i n i k

pre 7 godina

Let za New York jeste velika stvar,nesporno je. U okolnim zemljama,u Gr npr.postoje letovi za Usa i Canadu, ali ih rade Americki prevoznici. E sad ostaje samo pitanje, da li je bas Air Serbia domaca? Ja se nadam da jeste,ai bez novca,sta ima veze cija je,ko daje pare taj bi trebalo da je vlasnik. Pare daje Abu Dabi,pa je zato pitanje kakvu mi svojinu imamo sa 51%?
Na kraju,nevezano ko je na vlasti,Air Serbia jeste napravila mali podvig direktnom linijom za Usa, ali tu ipak treba dodati da je to iskljucivo bilo moguce jer je "neko" iz Bele kuce odobrio. Bez te saglasnosti,to ne bi bilo moguce. Verujem da su nam Amerikanci tako pokazali da su prema nama fer.

Fric

pre 7 godina

(Gross, 27. jun 2016 16:17)

Da nisu u Vršcu obučavani za prekookranski let? Vršac beše ima simulator za A330? Šta ti je mitomanija, to je neverovatno.

only fools and horses

pre 7 godina

Ne treba da brinu Amerikanci. Ne subvencioniše Etihad ove letove, već Srpski poreski obveznici. Etihad samo kupi profit.
Ako je to njima uopšte bitno.

kolee

pre 7 godina

ja bih rekao da ovde vecina pati od amnezije kako novinari tako i politicari. Prije 10-ak godina Jat je letio za USA, sjecam se dobo prvi putnici bili Divac, Stojakovic itd...

Dragan

pre 7 godina

Letim cesto a ovog vikenda sam se vracao airserbia-om sa poslovnog puta iz Praga.
Uspeli su da izgube 6 kofera na direktnom letu. OK, desava se, medjutim iskustvo koje sam ja i ostali putnici doziveli kad smo sleteli je nesto sto se ne desava ni sa low-cost kompanijama.

Bezali su od odgovornosti, lagali nas da ce stici kofer sledecim letom i objasnili da airserbia nema nikakvu kompenzaciju u ovim sitacijama.

marko

pre 7 godina

Koliko medijske paznje nase vlade za ovaj let neko bi pomislio da je u pitanju LET NA JUPITER. Pa jesmo li mi toliko jadni kao drzava...Samo me zanima dali ca Beograd imati putnika za Ameriku svaki dan s obzirom na ovaj standard.

sa

pre 7 godina

To je strategija Etihada i jedini globalno primenjuje takav sistem poslovanja koji se pokazao odličnim. Etihad samo u Air Serbia i Alitalia ima 49% kapitala, u svim ostalim navedenim kompanijama ima manje. Najmanje u Aer Lingusu, nekih 4,5%

beogradjanin

pre 7 godina

Daleko od toga da AIR SERBIA predstavlja pretnju, ali je dobro da nas BUSINESS INSIDER pominje u takvom kontekstu. Možemo uvek da gledamo sve sa negativne strane, ali nijedna firma nije počela svoj uspon od prvog dana osnivanja, realno je da firma postane profitabilna tek nakon 2-5 godina

Dragan

pre 7 godina

Nema ovde nikakvog razloga za strah. Americke kompanije ne lete niti su planirale da lete za Srbiju tako da Air Serbia ne samo da im ne krade ni jednog putnika nego im dovozi nove putnike imajuci u vidu da mnogi od putnika koji lete nasom kompanijom produzavaju putovanje prema Cikagu, Klivlendu, Torontu, Vankuveru, ... uglavnom avionima americkih avio kompanija (sigurno ne lete iz Njujorka za Cikago Montenegro Airlines-om ili Aeroflotom). Da li ce od BEG do JFK da leti Air Serbia ili KLM ili Quantas ili neko cetvrti, njima ni iz dzepa ni u dzep.

Srbin

pre 7 godina

Kao stjuart u ekonomskoj, biznis, prvoj klasi, šef kabine (supervisor se sada zove ta pozicija), Perser i dalje u zemaljsko osoblje... danima bih mogao da pričam o ovoj temi.

Nije da samo Amerika ima problem sa Emiratima, Katarom i Etihadom, ima ga i Evropa. Zato su pametni šeici kupili pametne menadžmente koji su pametno kupili i naručili stotine Boeing (made in USA) i Airbus (made in EU) aviona.

Tu se negde priča završava. Ako nam ne date da letimo - odustajemo od narudžbina. Etihad ima politiku kapilarnog širenja i eksploatacije manjih aviona. Emirates - potpuna suprotnost, samo širokotrupni avioni i samo brend, nikakva saradnja sa bilo kim osim sa australijskim Kvantas-om, ali i to čistih računa i bez peripetija sa vlasništvom.

Emirates-u mnogo bolje ide. Saradnja Air Serbia-e i Etihad-a? Može biti odlično. Direktan Njujork iz Beograda? Kompletan promašaj, na račun svih poreskih obveznika u Srbiji.

Sve najbolje svima!

Gross

pre 7 godina

Cuj njih, nasi piloti bili u Alitaliji na obuku. Mozda nemamo sto sta, ali piloti su vrhunski zbog vrsacke škole i spadaju u sam svetski vrh po sposobnostima i znanju.

marko

pre 7 godina

Koliko medijske paznje nase vlade za ovaj let neko bi pomislio da je u pitanju LET NA JUPITER. Pa jesmo li mi toliko jadni kao drzava...Samo me zanima dali ca Beograd imati putnika za Ameriku svaki dan s obzirom na ovaj standard.

Srbin

pre 7 godina

Kao stjuart u ekonomskoj, biznis, prvoj klasi, šef kabine (supervisor se sada zove ta pozicija), Perser i dalje u zemaljsko osoblje... danima bih mogao da pričam o ovoj temi.

Nije da samo Amerika ima problem sa Emiratima, Katarom i Etihadom, ima ga i Evropa. Zato su pametni šeici kupili pametne menadžmente koji su pametno kupili i naručili stotine Boeing (made in USA) i Airbus (made in EU) aviona.

Tu se negde priča završava. Ako nam ne date da letimo - odustajemo od narudžbina. Etihad ima politiku kapilarnog širenja i eksploatacije manjih aviona. Emirates - potpuna suprotnost, samo širokotrupni avioni i samo brend, nikakva saradnja sa bilo kim osim sa australijskim Kvantas-om, ali i to čistih računa i bez peripetija sa vlasništvom.

Emirates-u mnogo bolje ide. Saradnja Air Serbia-e i Etihad-a? Može biti odlično. Direktan Njujork iz Beograda? Kompletan promašaj, na račun svih poreskih obveznika u Srbiji.

Sve najbolje svima!

Dragan

pre 7 godina

Nema ovde nikakvog razloga za strah. Americke kompanije ne lete niti su planirale da lete za Srbiju tako da Air Serbia ne samo da im ne krade ni jednog putnika nego im dovozi nove putnike imajuci u vidu da mnogi od putnika koji lete nasom kompanijom produzavaju putovanje prema Cikagu, Klivlendu, Torontu, Vankuveru, ... uglavnom avionima americkih avio kompanija (sigurno ne lete iz Njujorka za Cikago Montenegro Airlines-om ili Aeroflotom). Da li ce od BEG do JFK da leti Air Serbia ili KLM ili Quantas ili neko cetvrti, njima ni iz dzepa ni u dzep.

Fric

pre 7 godina

(Gross, 27. jun 2016 16:17)

Da nisu u Vršcu obučavani za prekookranski let? Vršac beše ima simulator za A330? Šta ti je mitomanija, to je neverovatno.

EU

pre 7 godina

Cuj njih, nasi piloti bili u Alitaliji na obuku. Mozda nemamo sto sta, ali piloti su vrhunski zbog vrsacke škole i spadaju u sam svetski vrh po sposobnostima i znanju.
(Gross, 27. jun 2016 16:17)

Da, da, svakako... Tu pricu pricaju svi luzeri koji nemaju avijaciju pa se 'tese' takvim legendama.

only fools and horses

pre 7 godina

Ne treba da brinu Amerikanci. Ne subvencioniše Etihad ove letove, već Srpski poreski obveznici. Etihad samo kupi profit.
Ako je to njima uopšte bitno.

Dragan

pre 7 godina

Letim cesto a ovog vikenda sam se vracao airserbia-om sa poslovnog puta iz Praga.
Uspeli su da izgube 6 kofera na direktnom letu. OK, desava se, medjutim iskustvo koje sam ja i ostali putnici doziveli kad smo sleteli je nesto sto se ne desava ni sa low-cost kompanijama.

Bezali su od odgovornosti, lagali nas da ce stici kofer sledecim letom i objasnili da airserbia nema nikakvu kompenzaciju u ovim sitacijama.

aca aca

pre 7 godina

Da li ste vi normalni??? Taj let je direktno upucavanje budzetskog novca Srbije u dzepove Arapa, a Ameri su se kao sve prepali od nase konkurencije. Ma daj, ima nas jos ovde sa malo preostalog mozga.

kolee

pre 7 godina

ja bih rekao da ovde vecina pati od amnezije kako novinari tako i politicari. Prije 10-ak godina Jat je letio za USA, sjecam se dobo prvi putnici bili Divac, Stojakovic itd...

Gross

pre 7 godina

Cuj njih, nasi piloti bili u Alitaliji na obuku. Mozda nemamo sto sta, ali piloti su vrhunski zbog vrsacke škole i spadaju u sam svetski vrh po sposobnostima i znanju.

C i n i k

pre 7 godina

Let za New York jeste velika stvar,nesporno je. U okolnim zemljama,u Gr npr.postoje letovi za Usa i Canadu, ali ih rade Americki prevoznici. E sad ostaje samo pitanje, da li je bas Air Serbia domaca? Ja se nadam da jeste,ai bez novca,sta ima veze cija je,ko daje pare taj bi trebalo da je vlasnik. Pare daje Abu Dabi,pa je zato pitanje kakvu mi svojinu imamo sa 51%?
Na kraju,nevezano ko je na vlasti,Air Serbia jeste napravila mali podvig direktnom linijom za Usa, ali tu ipak treba dodati da je to iskljucivo bilo moguce jer je "neko" iz Bele kuce odobrio. Bez te saglasnosti,to ne bi bilo moguce. Verujem da su nam Amerikanci tako pokazali da su prema nama fer.

Zoki

pre 7 godina

@Dragane rekao bih da nisi nikad leteo za USA iz Beograda. Da jesi video bi da Lufthansa ima codeshare sa United-om, slecu na Newark a ne na JFK ali ko leti za NY njemu je svejedno. Sada umesto da kupi kartu od Lufthanse ili Uniteda moze od Air Serbie. Pitanje je da li Air Serbia radi codeshare sa nekom americkom kompanijom i moze li se leteti dalje po Americi sa jednom kartom?

garfild

pre 7 godina

Plase se koncepta. Etihad ne moze da dobije dozvolu za jos letova, pa ulazi u manje kompanije, i preko njih leti za USA. Pa nisu oni kupili JAT da lete BG Pariz ili BG Podgorica. Ako ovo prodje bice jos jedan avion, pa jos jedan, pa Cikago, pa Hjuston, pa dalje. To je poenta. To njih zanima. AS ima pun avion za Bejrut i Tel Aviv. Razumite sustinu.

Autosovinizam

pre 7 godina

Aman ljudi da li ste svi jeli bunike?! Ne boje se Ameri Air Serbia-e nego koncepta kojim Etihad prodire u Ameriku (izmedju ostalih i preko Air Serbia).

beogradjanin

pre 7 godina

Daleko od toga da AIR SERBIA predstavlja pretnju, ali je dobro da nas BUSINESS INSIDER pominje u takvom kontekstu. Možemo uvek da gledamo sve sa negativne strane, ali nijedna firma nije počela svoj uspon od prvog dana osnivanja, realno je da firma postane profitabilna tek nakon 2-5 godina

Bob Rock

pre 7 godina

Ma Englezi izasli iz EU da bi se pridruzili Srbiji i Srpskoj.Ej,mi sada letimo do Njujorka.Postali smo sila od koje se trese Amerika!
Trese od SMEHA!

Srbin

pre 7 godina

Srbin@ Ti kao stjuart se bavi pruzanjem usluga putnicima u avionu a poslovanje kompanije ostavi nekome ko je strucan za to.
(Аник, 27. jun 2016 17:24)

Ex stjuart, a trenutno se bavim "poslovanjem kompanije", ma šta to značilo. Imao sam čast i službeno i privatno hiljadama sati da letim na A330/340, B777 i A380, leteo sam na sve kontinente, obišao sam sve EU države i 15 američkih država, pa je za očekivati da sam što se ove teme tiče, a na osnovu svega što ti imaš da izjaviš, daleko kompetentniji od tebe. Nemam ništa sa Er Srbijom, Bogu hvala, ali nije 1942. pa može valjda svako da iznese svoje mišljenje... ili ne? Pogotovo smatram da je obavezno iznošenje mišljenja u okviru teme u kojoj će, po svoj prilici, finansijski da učestvuju svi srpski poreski obveznici, a leteće daleko manje od jednog promila populacije.

Amerika se uplašila jednog jedinog A330 koji pet puta nedeljno leti BEG-JFK? Čovek baš mora da je u problemu da poveruje u ovu priču. Etihad već radi iz Abu Dabija direktno 10 američkih destinacija avionima mnogo većim od A330. Dva leta dnevno ima Abu Dabi - Njujork, jedan na B777 (kapacitet 328 - 412 putnika), drugi na A380 (kapacitet 498 putnika). Srpski A330 još malo pa može da stane u kargo i B777 i A380. A gde su tu Emirates i Katar sa svojih X letova dnevno iz Dubaija, Milana i Dohe za više od 10 američkih destinacija uključujući JFK...

Čega se to tačno uplašila Amerika, ako bi neko bio ljubazan da nam objasni?

Car

pre 7 godina

Pa to je klasika - lov u mutnom. Osiromašiš zemlju i posle joj pokupuješ nekada najjače kompanije. Svaka čast Etihadu, tako se danas posluje.

sa

pre 7 godina

To je strategija Etihada i jedini globalno primenjuje takav sistem poslovanja koji se pokazao odličnim. Etihad samo u Air Serbia i Alitalia ima 49% kapitala, u svim ostalim navedenim kompanijama ima manje. Najmanje u Aer Lingusu, nekih 4,5%

Igor

pre 7 godina

ja bih rekao da ovde vecina pati od amnezije kako novinari tako i politicari. Prije 10-ak godina Jat je letio za USA, sjecam se dobo prvi putnici bili Divac, Stojakovic itd...
(kolee, 27. jun 2016 17:15)

Netacno.

Leteo je Uzbekistan Airways sa kojim je JAT imao ugovor da prodaje karte na tom letu, avion je pravio stop over u BG-u da pokupi putnike. JAT sem toga nikakve veze sa letom nije imao.

Popioda

pre 7 godina

@Dragan

Ne znas ti nista. Od 10 prevezenih putnika preko bare, 6 prevezu US kompanije a 4 evropske(Lufthansa, KLM, British, Air France).

Znaci od sada pa nadalje (i ako AS ima samo jedan avion), na svakih 10 putnika koje AS preveze, americke kompanije krace su za 6, a evropske za 4 putnika.

Naravno nije toliki strah oko jednog leta, ali..strah je da to nece biti jedan i da to nece biti samo AS.

D.

pre 7 godina

Letim cesto a ovog vikenda sam se vracao airserbia-om sa poslovnog puta iz Praga.
Uspeli su da izgube 6 kofera na direktnom letu. ...
(Dragan, 27. jun 2016 17:48)

Imenjace, i u Pragu i u Beogradu prtljag utovaruju u avion i istovaruju iz aviona radnici aerodroma. U tvom slucaju gresku su napravili zaposleni na aerodromu u Pragu - ili sluzbenik na salteru za cekiranje ili fizikalci koji rade prevozenju prtljaga do aviona i utovaru a kojima ti placas aerodromsku taksu za ovu uslugu.

ivan

pre 7 godina

@Dragane rekao bih da nisi nikad leteo za USA iz Beograda. Da jesi video bi da Lufthansa ima codeshare sa United-om, slecu na Newark a ne na JFK ali ko leti za NY njemu je svejedno. Sada umesto da kupi kartu od Lufthanse ili Uniteda moze od Air Serbie. Pitanje je da li Air Serbia radi codeshare sa nekom americkom kompanijom i moze li se leteti dalje po Americi sa jednom kartom?
(Zoki, 27. jun 2016 17:49)
salju te vise na newark jer je bolja povezanost a cesto i jeftinije ali nije istina da ne moze i sa jfk.uostalom gde sve ne slece ta lufhanza,u bilo koje doba dana na bilo kom aer u svetu uvek mozete videti njihov avion.

glas razuma

pre 7 godina

Srpski strucni komentatori, kao i ovi politicki analiticari koji neznaju ni koliko partija ima u Srbiji. Garantujem da im dam da prodaju dve pakle cigara jednu bi sami popusili, a drugu preprodali. Toliko se razumeju u biznis. Vazno je pljunuti na Srbiju, ako su iz Srbije. Sve mi se cini da su to neke botine sa strane, a ako su nasi treba da se stide sami sebe. Niti su razumeli poentu price niti znaju sta je pesnik hteo da kaze. Ovde je Er Srbija samo slucajni objekat price, a poenta je kako se osvaja trziste ispod zita. Nedate nam direktno ok mi cemo preko trecih igraca, a onda necete znati odkuda vas udaramo. U biznisu se koriste najnizi udarci. Dok Srbija ima koristi sta nas briga sto se medvedi biju. Do juce smo bili genocidan narod, zli momci, a danas docekuju vodenim topovima i porukom na displeju Srbe. To nemoze nicim da se plati.

Zemljoradnik

pre 7 godina

...fly by etihad......gubici vasi, profit nas......zaista slozen menadzment...
(kraja, 27. jun 2016 18:17)
- Iz perspektive sa starim JAT-om rekao bih "beggars can't be choosers". Ali nije ni to bitno. Šta god uradili, našim ljudima nikad po volji. Najbolje sve zatvoriti ili ne menjati ništa od onog što je ranije bilo. Fly by JAT... profita nigde, gubici kako god okreneš... pa guraj dokle može.

sir oliver

pre 7 godina

@anik, za dragana, kartu kupis kod air srbia, u cenu uracunata i aerodromska taksa, kakve veze ja imam sa tim ko je utovarao i istovarao prtljag!? obratim se onom ko mi je prodao kartu, naplatio transfer prtljaga i aerodromsku taksu, a oni nek mi stvore moj kofer ili nek me obestete! ko naplacuje, taj je i odgovoran, vrlo jednostavno!

Dragan (drugi)

pre 7 godina

@D imenjace, to sto si rekao je tacno i potpuno nebitno. ko sta radi tehnicki mene kao putnika ne zanima. Putnika zanima kako se ophode i kako postupaju prema njemu.

Platiti kartu 650e za dvocasovni let u propelercu u ekonomskoj klasi i doziveti da te lazu, beze od odgovornosti i nemaju nikakvu kompenzaciju je nesto sto ne radi ozbiljna kompanija i fokus mog komentara. Najvaznije, to govori o internom stanju u kompaniji, odnosno o naslovu ovog teksta.

Аник

pre 7 godina

Dragan@ za izgubljeni kofer obrati se sluzbi aerodroma u Pragu, Air Serbia ne sortira prtljag vec.aerodromska sluzba. Obrati.se.na.lost & found.

Radivoje

pre 7 godina

Sve U.S avio kompanije su u dugovima do guše i uslugom ispod svakog ljudskog dostojanstva, tzv lokalni pilicari i gulikoze., zasticene državnim subvencijama iz budžeta.

Petar

pre 7 godina

@aca aca,
Jos samo neko da mi objasni kako to mi uplacujemo pare za AirSerbia. Uz dokaze naravno (negde pise, neko reko ili sl.)
Ono sto do sada znamo je da smo mi duzni da pokrijemo stare dugove JAT-a (ne mislis valjda da ce neko drugi) i to je ucinjeno kroz beneficiju aerodromskih usluga.
Gde mi to dajemo novac za AS?
A sto se tice leta nek je sa srecemo i da sto skorije pocne da ostvaruje profit.

Rade

pre 7 godina

Zena mi je arhitekta i svake godine ima par projekata manjih ili malo vecih za O'Hare airport Chicago. Emirati i Etihar su ovde odavno i normalno cirkulisu a medjusobno se MRZE i stalno svadjaju na sastancima. Oba zajedno nisu ni 10% AA.

Fulano

pre 7 godina

Pa dobro, Etihad stvori neku infrastrukturu, a gradjani Srbije to plate. Beneficije 0 za gradjane koji ovu kompaniju izdržavaju a Etihad se širi besplatno. Dok im trebamo, pa onda kad to vise nema svrhu dovidjenja i mi zaglavimo s dugom!

Anonimus

pre 7 godina

Još sad kad vučko proda BG aerodrom biće nam svima mnogo bolje, a svi u okruženju će da strepe od nas. Isto ko što je onomad prodao telekom pa ste svi dobili po 1500 din

neko ko zna

pre 7 godina

Pitanje je da li Air Serbia radi codeshare sa nekom americkom kompanijom i moze li se leteti dalje po Americi sa jednom kartom?
(Zoki, 27. jun 2016 17:49)

Na internetu kupis karte za gde hoces. sam kombinujes. Jedino sto moras da preuzimas prtljag

Marko

pre 7 godina

@glas razuma...A ja se bojim da vi ne razumete da oni mnogo bolje od nas razume avio biznis...i nikada ih nitko nece moci da zavrne za pare. Nikakav Etihan ni AS njih ne mogu da zeznu. Niti neki arapi koji su se kod njih skolovali a ne obratno. Sve sto znaju naucili su na zapadu.
Oni su imali avio kompanije kad mi nismo znali sta je avion.
Drugo, sve su to oni prosli vise puta. Da su tako glupi, ne bi im gdp bio tu gdje je danas.
Tako da smanjite sa naivnoscu. To je jedan riskantan potez koji Etihad radi preko ledja srbije i njenog budzeta.
Arape se nista ne pita, nego amerikance.

Zoki

pre 7 godina

@neko ko zna, ne znas bas najbolje: kupi dve odvojene karte (preko interneta kao sto kazes), jednu do JFK a drugu za dalje, ako ti prvi let zakasni ili bude otkazan, druga karta ti propada. Prtljag veze nema sa tim, i sa dve odvojene karte mogu da ga iscekiraju do krajnje destinacije, jedino je problem sto u Americi na vecini aerodroma moras sam da ga pokupis, prodjes carinu, pa vratis za drugi let.

Achitwn

pre 7 godina

Ne kontam. Pa americke kompanije tipa Unitd, AA i Delta i nemaju nesto letov ka evropi. Sve ide preko partnershipa i aliansi ovemletove drzi Lufthansa, KLM, AirFrance.

kolee

pre 7 godina

@Igor
pa i Air Serbia je u stvari Etihadova. Direktan let je bio, dal se avion zaustavljao da pokupi putnike i gorivo to je potpuno nebitno!

Gross

pre 7 godina

Cuj njih, nasi piloti bili u Alitaliji na obuku. Mozda nemamo sto sta, ali piloti su vrhunski zbog vrsacke škole i spadaju u sam svetski vrh po sposobnostima i znanju.

beogradjanin

pre 7 godina

Daleko od toga da AIR SERBIA predstavlja pretnju, ali je dobro da nas BUSINESS INSIDER pominje u takvom kontekstu. Možemo uvek da gledamo sve sa negativne strane, ali nijedna firma nije počela svoj uspon od prvog dana osnivanja, realno je da firma postane profitabilna tek nakon 2-5 godina

Petar

pre 7 godina

@aca aca,
Jos samo neko da mi objasni kako to mi uplacujemo pare za AirSerbia. Uz dokaze naravno (negde pise, neko reko ili sl.)
Ono sto do sada znamo je da smo mi duzni da pokrijemo stare dugove JAT-a (ne mislis valjda da ce neko drugi) i to je ucinjeno kroz beneficiju aerodromskih usluga.
Gde mi to dajemo novac za AS?
A sto se tice leta nek je sa srecemo i da sto skorije pocne da ostvaruje profit.

EU

pre 7 godina

Cuj njih, nasi piloti bili u Alitaliji na obuku. Mozda nemamo sto sta, ali piloti su vrhunski zbog vrsacke škole i spadaju u sam svetski vrh po sposobnostima i znanju.
(Gross, 27. jun 2016 16:17)

Da, da, svakako... Tu pricu pricaju svi luzeri koji nemaju avijaciju pa se 'tese' takvim legendama.

Srbin

pre 7 godina

Kao stjuart u ekonomskoj, biznis, prvoj klasi, šef kabine (supervisor se sada zove ta pozicija), Perser i dalje u zemaljsko osoblje... danima bih mogao da pričam o ovoj temi.

Nije da samo Amerika ima problem sa Emiratima, Katarom i Etihadom, ima ga i Evropa. Zato su pametni šeici kupili pametne menadžmente koji su pametno kupili i naručili stotine Boeing (made in USA) i Airbus (made in EU) aviona.

Tu se negde priča završava. Ako nam ne date da letimo - odustajemo od narudžbina. Etihad ima politiku kapilarnog širenja i eksploatacije manjih aviona. Emirates - potpuna suprotnost, samo širokotrupni avioni i samo brend, nikakva saradnja sa bilo kim osim sa australijskim Kvantas-om, ali i to čistih računa i bez peripetija sa vlasništvom.

Emirates-u mnogo bolje ide. Saradnja Air Serbia-e i Etihad-a? Može biti odlično. Direktan Njujork iz Beograda? Kompletan promašaj, na račun svih poreskih obveznika u Srbiji.

Sve najbolje svima!

marko

pre 7 godina

Koliko medijske paznje nase vlade za ovaj let neko bi pomislio da je u pitanju LET NA JUPITER. Pa jesmo li mi toliko jadni kao drzava...Samo me zanima dali ca Beograd imati putnika za Ameriku svaki dan s obzirom na ovaj standard.

sa

pre 7 godina

To je strategija Etihada i jedini globalno primenjuje takav sistem poslovanja koji se pokazao odličnim. Etihad samo u Air Serbia i Alitalia ima 49% kapitala, u svim ostalim navedenim kompanijama ima manje. Najmanje u Aer Lingusu, nekih 4,5%

kolee

pre 7 godina

ja bih rekao da ovde vecina pati od amnezije kako novinari tako i politicari. Prije 10-ak godina Jat je letio za USA, sjecam se dobo prvi putnici bili Divac, Stojakovic itd...

Dragan

pre 7 godina

Letim cesto a ovog vikenda sam se vracao airserbia-om sa poslovnog puta iz Praga.
Uspeli su da izgube 6 kofera na direktnom letu. OK, desava se, medjutim iskustvo koje sam ja i ostali putnici doziveli kad smo sleteli je nesto sto se ne desava ni sa low-cost kompanijama.

Bezali su od odgovornosti, lagali nas da ce stici kofer sledecim letom i objasnili da airserbia nema nikakvu kompenzaciju u ovim sitacijama.

Dragan

pre 7 godina

Nema ovde nikakvog razloga za strah. Americke kompanije ne lete niti su planirale da lete za Srbiju tako da Air Serbia ne samo da im ne krade ni jednog putnika nego im dovozi nove putnike imajuci u vidu da mnogi od putnika koji lete nasom kompanijom produzavaju putovanje prema Cikagu, Klivlendu, Torontu, Vankuveru, ... uglavnom avionima americkih avio kompanija (sigurno ne lete iz Njujorka za Cikago Montenegro Airlines-om ili Aeroflotom). Da li ce od BEG do JFK da leti Air Serbia ili KLM ili Quantas ili neko cetvrti, njima ni iz dzepa ni u dzep.

C i n i k

pre 7 godina

Let za New York jeste velika stvar,nesporno je. U okolnim zemljama,u Gr npr.postoje letovi za Usa i Canadu, ali ih rade Americki prevoznici. E sad ostaje samo pitanje, da li je bas Air Serbia domaca? Ja se nadam da jeste,ai bez novca,sta ima veze cija je,ko daje pare taj bi trebalo da je vlasnik. Pare daje Abu Dabi,pa je zato pitanje kakvu mi svojinu imamo sa 51%?
Na kraju,nevezano ko je na vlasti,Air Serbia jeste napravila mali podvig direktnom linijom za Usa, ali tu ipak treba dodati da je to iskljucivo bilo moguce jer je "neko" iz Bele kuce odobrio. Bez te saglasnosti,to ne bi bilo moguce. Verujem da su nam Amerikanci tako pokazali da su prema nama fer.

aca aca

pre 7 godina

Da li ste vi normalni??? Taj let je direktno upucavanje budzetskog novca Srbije u dzepove Arapa, a Ameri su se kao sve prepali od nase konkurencije. Ma daj, ima nas jos ovde sa malo preostalog mozga.

glas razuma

pre 7 godina

Srpski strucni komentatori, kao i ovi politicki analiticari koji neznaju ni koliko partija ima u Srbiji. Garantujem da im dam da prodaju dve pakle cigara jednu bi sami popusili, a drugu preprodali. Toliko se razumeju u biznis. Vazno je pljunuti na Srbiju, ako su iz Srbije. Sve mi se cini da su to neke botine sa strane, a ako su nasi treba da se stide sami sebe. Niti su razumeli poentu price niti znaju sta je pesnik hteo da kaze. Ovde je Er Srbija samo slucajni objekat price, a poenta je kako se osvaja trziste ispod zita. Nedate nam direktno ok mi cemo preko trecih igraca, a onda necete znati odkuda vas udaramo. U biznisu se koriste najnizi udarci. Dok Srbija ima koristi sta nas briga sto se medvedi biju. Do juce smo bili genocidan narod, zli momci, a danas docekuju vodenim topovima i porukom na displeju Srbe. To nemoze nicim da se plati.

only fools and horses

pre 7 godina

Ne treba da brinu Amerikanci. Ne subvencioniše Etihad ove letove, već Srpski poreski obveznici. Etihad samo kupi profit.
Ako je to njima uopšte bitno.

Zemljoradnik

pre 7 godina

...fly by etihad......gubici vasi, profit nas......zaista slozen menadzment...
(kraja, 27. jun 2016 18:17)
- Iz perspektive sa starim JAT-om rekao bih "beggars can't be choosers". Ali nije ni to bitno. Šta god uradili, našim ljudima nikad po volji. Najbolje sve zatvoriti ili ne menjati ništa od onog što je ranije bilo. Fly by JAT... profita nigde, gubici kako god okreneš... pa guraj dokle može.

Radivoje

pre 7 godina

Sve U.S avio kompanije su u dugovima do guše i uslugom ispod svakog ljudskog dostojanstva, tzv lokalni pilicari i gulikoze., zasticene državnim subvencijama iz budžeta.

Car

pre 7 godina

Pa to je klasika - lov u mutnom. Osiromašiš zemlju i posle joj pokupuješ nekada najjače kompanije. Svaka čast Etihadu, tako se danas posluje.

Bob Rock

pre 7 godina

Ma Englezi izasli iz EU da bi se pridruzili Srbiji i Srpskoj.Ej,mi sada letimo do Njujorka.Postali smo sila od koje se trese Amerika!
Trese od SMEHA!

Popioda

pre 7 godina

@Dragan

Ne znas ti nista. Od 10 prevezenih putnika preko bare, 6 prevezu US kompanije a 4 evropske(Lufthansa, KLM, British, Air France).

Znaci od sada pa nadalje (i ako AS ima samo jedan avion), na svakih 10 putnika koje AS preveze, americke kompanije krace su za 6, a evropske za 4 putnika.

Naravno nije toliki strah oko jednog leta, ali..strah je da to nece biti jedan i da to nece biti samo AS.

garfild

pre 7 godina

Plase se koncepta. Etihad ne moze da dobije dozvolu za jos letova, pa ulazi u manje kompanije, i preko njih leti za USA. Pa nisu oni kupili JAT da lete BG Pariz ili BG Podgorica. Ako ovo prodje bice jos jedan avion, pa jos jedan, pa Cikago, pa Hjuston, pa dalje. To je poenta. To njih zanima. AS ima pun avion za Bejrut i Tel Aviv. Razumite sustinu.

Fric

pre 7 godina

(Gross, 27. jun 2016 16:17)

Da nisu u Vršcu obučavani za prekookranski let? Vršac beše ima simulator za A330? Šta ti je mitomanija, to je neverovatno.

Zoki

pre 7 godina

@Dragane rekao bih da nisi nikad leteo za USA iz Beograda. Da jesi video bi da Lufthansa ima codeshare sa United-om, slecu na Newark a ne na JFK ali ko leti za NY njemu je svejedno. Sada umesto da kupi kartu od Lufthanse ili Uniteda moze od Air Serbie. Pitanje je da li Air Serbia radi codeshare sa nekom americkom kompanijom i moze li se leteti dalje po Americi sa jednom kartom?

Rade

pre 7 godina

Zena mi je arhitekta i svake godine ima par projekata manjih ili malo vecih za O'Hare airport Chicago. Emirati i Etihar su ovde odavno i normalno cirkulisu a medjusobno se MRZE i stalno svadjaju na sastancima. Oba zajedno nisu ni 10% AA.

neko ko zna

pre 7 godina

Pitanje je da li Air Serbia radi codeshare sa nekom americkom kompanijom i moze li se leteti dalje po Americi sa jednom kartom?
(Zoki, 27. jun 2016 17:49)

Na internetu kupis karte za gde hoces. sam kombinujes. Jedino sto moras da preuzimas prtljag

Аник

pre 7 godina

Dragan@ za izgubljeni kofer obrati se sluzbi aerodroma u Pragu, Air Serbia ne sortira prtljag vec.aerodromska sluzba. Obrati.se.na.lost & found.

Igor

pre 7 godina

ja bih rekao da ovde vecina pati od amnezije kako novinari tako i politicari. Prije 10-ak godina Jat je letio za USA, sjecam se dobo prvi putnici bili Divac, Stojakovic itd...
(kolee, 27. jun 2016 17:15)

Netacno.

Leteo je Uzbekistan Airways sa kojim je JAT imao ugovor da prodaje karte na tom letu, avion je pravio stop over u BG-u da pokupi putnike. JAT sem toga nikakve veze sa letom nije imao.

Dragan (drugi)

pre 7 godina

@D imenjace, to sto si rekao je tacno i potpuno nebitno. ko sta radi tehnicki mene kao putnika ne zanima. Putnika zanima kako se ophode i kako postupaju prema njemu.

Platiti kartu 650e za dvocasovni let u propelercu u ekonomskoj klasi i doziveti da te lazu, beze od odgovornosti i nemaju nikakvu kompenzaciju je nesto sto ne radi ozbiljna kompanija i fokus mog komentara. Najvaznije, to govori o internom stanju u kompaniji, odnosno o naslovu ovog teksta.

Autosovinizam

pre 7 godina

Aman ljudi da li ste svi jeli bunike?! Ne boje se Ameri Air Serbia-e nego koncepta kojim Etihad prodire u Ameriku (izmedju ostalih i preko Air Serbia).

D.

pre 7 godina

Letim cesto a ovog vikenda sam se vracao airserbia-om sa poslovnog puta iz Praga.
Uspeli su da izgube 6 kofera na direktnom letu. ...
(Dragan, 27. jun 2016 17:48)

Imenjace, i u Pragu i u Beogradu prtljag utovaruju u avion i istovaruju iz aviona radnici aerodroma. U tvom slucaju gresku su napravili zaposleni na aerodromu u Pragu - ili sluzbenik na salteru za cekiranje ili fizikalci koji rade prevozenju prtljaga do aviona i utovaru a kojima ti placas aerodromsku taksu za ovu uslugu.

sir oliver

pre 7 godina

@anik, za dragana, kartu kupis kod air srbia, u cenu uracunata i aerodromska taksa, kakve veze ja imam sa tim ko je utovarao i istovarao prtljag!? obratim se onom ko mi je prodao kartu, naplatio transfer prtljaga i aerodromsku taksu, a oni nek mi stvore moj kofer ili nek me obestete! ko naplacuje, taj je i odgovoran, vrlo jednostavno!

ivan

pre 7 godina

@Dragane rekao bih da nisi nikad leteo za USA iz Beograda. Da jesi video bi da Lufthansa ima codeshare sa United-om, slecu na Newark a ne na JFK ali ko leti za NY njemu je svejedno. Sada umesto da kupi kartu od Lufthanse ili Uniteda moze od Air Serbie. Pitanje je da li Air Serbia radi codeshare sa nekom americkom kompanijom i moze li se leteti dalje po Americi sa jednom kartom?
(Zoki, 27. jun 2016 17:49)
salju te vise na newark jer je bolja povezanost a cesto i jeftinije ali nije istina da ne moze i sa jfk.uostalom gde sve ne slece ta lufhanza,u bilo koje doba dana na bilo kom aer u svetu uvek mozete videti njihov avion.

Achitwn

pre 7 godina

Ne kontam. Pa americke kompanije tipa Unitd, AA i Delta i nemaju nesto letov ka evropi. Sve ide preko partnershipa i aliansi ovemletove drzi Lufthansa, KLM, AirFrance.

kolee

pre 7 godina

@Igor
pa i Air Serbia je u stvari Etihadova. Direktan let je bio, dal se avion zaustavljao da pokupi putnike i gorivo to je potpuno nebitno!

Marko

pre 7 godina

@glas razuma...A ja se bojim da vi ne razumete da oni mnogo bolje od nas razume avio biznis...i nikada ih nitko nece moci da zavrne za pare. Nikakav Etihan ni AS njih ne mogu da zeznu. Niti neki arapi koji su se kod njih skolovali a ne obratno. Sve sto znaju naucili su na zapadu.
Oni su imali avio kompanije kad mi nismo znali sta je avion.
Drugo, sve su to oni prosli vise puta. Da su tako glupi, ne bi im gdp bio tu gdje je danas.
Tako da smanjite sa naivnoscu. To je jedan riskantan potez koji Etihad radi preko ledja srbije i njenog budzeta.
Arape se nista ne pita, nego amerikance.

Srbin

pre 7 godina

Srbin@ Ti kao stjuart se bavi pruzanjem usluga putnicima u avionu a poslovanje kompanije ostavi nekome ko je strucan za to.
(Аник, 27. jun 2016 17:24)

Ex stjuart, a trenutno se bavim "poslovanjem kompanije", ma šta to značilo. Imao sam čast i službeno i privatno hiljadama sati da letim na A330/340, B777 i A380, leteo sam na sve kontinente, obišao sam sve EU države i 15 američkih država, pa je za očekivati da sam što se ove teme tiče, a na osnovu svega što ti imaš da izjaviš, daleko kompetentniji od tebe. Nemam ništa sa Er Srbijom, Bogu hvala, ali nije 1942. pa može valjda svako da iznese svoje mišljenje... ili ne? Pogotovo smatram da je obavezno iznošenje mišljenja u okviru teme u kojoj će, po svoj prilici, finansijski da učestvuju svi srpski poreski obveznici, a leteće daleko manje od jednog promila populacije.

Amerika se uplašila jednog jedinog A330 koji pet puta nedeljno leti BEG-JFK? Čovek baš mora da je u problemu da poveruje u ovu priču. Etihad već radi iz Abu Dabija direktno 10 američkih destinacija avionima mnogo većim od A330. Dva leta dnevno ima Abu Dabi - Njujork, jedan na B777 (kapacitet 328 - 412 putnika), drugi na A380 (kapacitet 498 putnika). Srpski A330 još malo pa može da stane u kargo i B777 i A380. A gde su tu Emirates i Katar sa svojih X letova dnevno iz Dubaija, Milana i Dohe za više od 10 američkih destinacija uključujući JFK...

Čega se to tačno uplašila Amerika, ako bi neko bio ljubazan da nam objasni?

Anonimus

pre 7 godina

Još sad kad vučko proda BG aerodrom biće nam svima mnogo bolje, a svi u okruženju će da strepe od nas. Isto ko što je onomad prodao telekom pa ste svi dobili po 1500 din

Fulano

pre 7 godina

Pa dobro, Etihad stvori neku infrastrukturu, a gradjani Srbije to plate. Beneficije 0 za gradjane koji ovu kompaniju izdržavaju a Etihad se širi besplatno. Dok im trebamo, pa onda kad to vise nema svrhu dovidjenja i mi zaglavimo s dugom!

Zoki

pre 7 godina

@neko ko zna, ne znas bas najbolje: kupi dve odvojene karte (preko interneta kao sto kazes), jednu do JFK a drugu za dalje, ako ti prvi let zakasni ili bude otkazan, druga karta ti propada. Prtljag veze nema sa tim, i sa dve odvojene karte mogu da ga iscekiraju do krajnje destinacije, jedino je problem sto u Americi na vecini aerodroma moras sam da ga pokupis, prodjes carinu, pa vratis za drugi let.