Nedelja, 26.06.2016.

11:39

Strah Nemaca: Mi plaćamo, a iz EU mogu da odu i...

Izlazak Britanije iz EU mogao bi da košta Nemačku tri milijarde evra godišnje, objavio je danas nemački list „Velt“.

Izvor: Capital.ba

Strah Nemaca: Mi plaæamo, a iz EU mogu da odu i... IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

24 Komentari

Sortiraj po:

Oslo

pre 7 godina

@ (DDD, 26. jun 2016 17:17)
- U pravu ste, još ništa se ne zna. Neke zemlje kao Švajcarska i Norvrška nisu članice EU, ali imaju povoljne aranžmane, dosta pogodnosti i malo obaveza. Videćemo da li će i sa Velikom Britanijom biti slično, mada mislim da je ovde situacija specifična. Radi se o članici koja izlazi iz kluba. EU će sigurno biti oprezna da sa Velikom Britanijom ne napravi takav ugovor koji bi i druge članice podstakao na razlaz.
(Zemljoradnik, 26. jun 2016 19:22)

Za svajcarce ne znam, ali Norvezani su veci evropljani nego neke clanice EU. Nista oni zvanicno ne moraju, ali da bi zadrzali privilegije EEZ sve bezpogovorno primenjuju.

Jasdf

pre 7 godina

Dali je to sto Unija radi, demokratski .... dali ako je neko ugrozen u Uniji moze da izadje .... i ako ne valja nesto vi nemate pravo da se bunite a jos vise zastitite....
(Che Guevara, 26. jun 2016 19:58)
KO nekome zabranjuje da izadje iz unije? Ako si primetio Britanci su ti koji se sada neckaju a Unija ih pozuruje da izadju.
KOme se ne svidja slobodan je da ide, ali to ima svoju cenu i posledice.

@

pre 7 godina

TTD, 26. jun 2016 18:51
Britanija nije Srbija da bi je neka EU mogla kaznjavati.
Malo su se bahati evrofanatici preracunali.
Ne kaze se dzabe mozes kako hoces ali ne mozes dokle hoces.
Kad su se glavni igraci izmedju sebe posvadjali to je kraj price.

Pre samo 70 godina je bio svetski rat, Nemacka i kolonijalne sile su satirale Evropu. Nije to bilo pre milijardu godina. Pa su onda svoje kolonijalne ciljeve pocele da ostvaruju "evrointegracijama" umesto ratom. A sad je pukla tikva, car je go, nisu svi voljni da zive pod diktatom Nemacke i u njenom interesu sprovode "bolne reforme" koje bole sve osim njih.

EU je fikcija, to vise ne funkcionise, vidi se iz aviona.

Zoki

pre 7 godina

Britanija ce sluziti kao primer ostalima zato ce biti "kaznjena" od EU.
Jer sta je svrha clanstva u EU ako dobijes isto to ako izadjes i postanes politicki nezavistan od iste?
(TTD, 26. jun 2016 18:51)
Britanija je druga ekonomija Evrope, peta ekonomija sveta, nuklearna sila koja ima veto u Savetu Bezbednosti. Još uvek imaju 20 hiljada vojnika u Nemačkoj :) O nekom kažnjavanju nema govora, izgradiće se neki specijalni odnosi. EU je pred izborom, ili će se transformisati u neku labavu zajednicu koja bi ponovo bila privlačna zemljama poput Velike Britanije - ili će nastaviti da se razvija u pravcu federalne države, neke evropske varijante SAD. U drugom slučaju, Velika Britanija neće biti poslednja koja je otišla. Nije isključeno da će Velika Britanija obnoviti svoje članstvo u EFTA i biti magnet nekim drugim bivšim članicama (Danska, Austrija). Takva EFTA bi bila privlačna i za neke druge zemlje.

Prcreca

pre 7 godina

Sad se lepo vi zapitajte koliko će nas koštati ulazak u EU? Odakle nama te pare. Nama je trebalo 14 godina da vratimo 3- milijarde, pa sada vi gledajte. Mi evropi ne trebamo, samo oni koji nemaju moza veruju šta im političari kažu.

Zemljoradnik

pre 7 godina

@ (DDD, 26. jun 2016 17:17)
- U pravu ste, još ništa se ne zna. Neke zemlje kao Švajcarska i Norvrška nisu članice EU, ali imaju povoljne aranžmane, dosta pogodnosti i malo obaveza. Videćemo da li će i sa Velikom Britanijom biti slično, mada mislim da je ovde situacija specifična. Radi se o članici koja izlazi iz kluba. EU će sigurno biti oprezna da sa Velikom Britanijom ne napravi takav ugovor koji bi i druge članice podstakao na razlaz.

Che Guevara

pre 7 godina

Itekako sprecava. Ako Britanija dobije sve povlastice sta ce onda spreciti i ostale zemlje da napuste EU? 
Britanija ce sluziti kao primer ostalima zato ce biti "kaznjena" od EU. 
Jer sta je svrha clanstva u EU ako dobijes isto to ako izadjes i postanes politicki nezavistan od iste?
(TTD, 26. jun 2016 18:51)

To bi bilo tako da je Britanija "banana drzava" ....

Dali je to sto Unija radi, demokratski .... dali ako je neko ugrozen u Uniji moze da izadje .... i ako ne valja nesto vi nemate pravo da se bunite a jos vise zastitite....

TTD

pre 7 godina

To se jos ne zna, da li ce biti carina; a logicno je pretpostaviti da nece. Nista ne sprecava sporazum poput onog sa Svajcarskom, Norveskom, Islandom...
(DDD, 26. jun 2016 17:17)


Itekako sprecava. Ako Britanija dobije sve povlastice sta ce onda spreciti i ostale zemlje da napuste EU?
Britanija ce sluziti kao primer ostalima zato ce biti "kaznjena" od EU.
Jer sta je svrha clanstva u EU ako dobijes isto to ako izadjes i postanes politicki nezavistan od iste?

DDD

pre 7 godina

kolika im je dobit pošto će englezi imati carine za eu to nekako zaboravili da spomenu nije mi jasno da ljudi neshvataju da eu samo velikim silama odgovara da preplave nerazvijene zemlje svojom robom
(darko, 26. jun 2016 13:40)

To se jos ne zna, da li ce biti carina; a logicno je pretpostaviti da nece. Nista ne sprecava sporazum poput onog sa Svajcarskom, Norveskom, Islandom...

djordje

pre 7 godina

nemci daju najviše para za Eu a sa druge strane uzima na kontu socijalne politike 5 puta više nego što je dala.Nemcima nikako ne odgovara da se raspada Eu jer se se bogati nenormalno iz godine u godinu.

pauk

pre 7 godina

A da Nemci naprave racunicu ko je najvise podigao proizvodnju i najvise zaradjuje i ima koristi od EU od kada je osnovana.Mislim da bi nemci bili ne ne prvom nego na prva tri mesta.Skidanjem carina unistili su trzista manjih drzava i njihovu proizvodnju.Zato nemci treba da placaju vise od svih.

Kvazimodo Sorabius

pre 7 godina

Ono sta nece niko da prevali preko usta je dalekosezna strategija Nemaca jos od kad su zamislili EU: donosenje zakona o "slobodnoj trgovini" nekretnina, tacnije o slobodnoj kupovini zemljista.
Nemci svakome udenu ovu obavezu, u pretpristupnom periodu jos.
Tako je pokupovano po Hrvatskoj i Bugarskoj - okupacija bez metka. Tako se i od Srbije ocekuje, do 31. 12. 2016.
Strategija se omakla Merkelovoj, kad je porucila ekonomski razorenoj Grckoj: prodajite ostrva.
U Hrvatskoj su po medijima, pa i danas, oglasi o prodaji ostrva!
Mozda ce najzad Engleska uciniti nesto za Evropu!

evroprevara

pre 7 godina

@bukvasd
Kad su britanci izasli sto ne bi izasli svi ostali.
Ta prica kako eu deli pare okolo kao deda mraz su laz.
Eu je laz i prevara. Nije to nikakva bajkovita vila.

Stojko

pre 7 godina

Nemci ne daju da gas ide preko drugih teritorija osim preko Nemacke, a sve iz razloga nebili oni naplacivali dazbine oko transporta. Tako se njima gas uhvati jeftinije, a drugima skuplje. Zato su propali svi projekti koji zaobilaze Nemacku ili je Nemacka krajnja destinacija. Zato i treba napustiti EU. U pravu su Englezi.

Miloš

pre 7 godina

Zašto bi Mađari izlazili, kad po glavi stanovnika primaju najviše para od EU?
(bukvasd, 26. jun 2016 11:55)

Zato sto bi uskoro oni trebali da pocnu da daju pare u EU budzet. Slicna prica ko Slovenci, njihov ministar poljoprivrede kuka sto moraju da finasiraju danske seljake. Dok su samo uzimali bilo im je super ali sad kad treba i oni da daju sad eto problema.

Vojvodina

pre 7 godina

Pa kad ste centralizovali eu, i kada namecete drugima koliko ce migranata ko da primi, naravno niko ne zeli da mu drugi komanduje, i treba da odu.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (cezar, 26. jun 2016 12:18)

A sta fali migrantima? Zar nisu i oni ljudi od krvi i mesa? Granice su primitivan izum koji je imao svrhu dok je svet bio u maltene konstantnom oruzanom konfliktu, a sad su upravo one jedini uzrok konflikata.

darko

pre 7 godina

kolika im je dobit pošto će englezi imati carine za eu to nekako zaboravili da spomenu nije mi jasno da ljudi neshvataju da eu samo velikim silama odgovara da preplave nerazvijene zemlje svojom robom

cezar

pre 7 godina

Pa kad ste centralizovali eu, i kada namecete drugima koliko ce migranata ko da primi, naravno niko ne zeli da mu drugi komanduje, i treba da odu.

cezar

pre 7 godina

Pa kad ste centralizovali eu, i kada namecete drugima koliko ce migranata ko da primi, naravno niko ne zeli da mu drugi komanduje, i treba da odu.

Miloš

pre 7 godina

Zašto bi Mađari izlazili, kad po glavi stanovnika primaju najviše para od EU?
(bukvasd, 26. jun 2016 11:55)

Zato sto bi uskoro oni trebali da pocnu da daju pare u EU budzet. Slicna prica ko Slovenci, njihov ministar poljoprivrede kuka sto moraju da finasiraju danske seljake. Dok su samo uzimali bilo im je super ali sad kad treba i oni da daju sad eto problema.

darko

pre 7 godina

kolika im je dobit pošto će englezi imati carine za eu to nekako zaboravili da spomenu nije mi jasno da ljudi neshvataju da eu samo velikim silama odgovara da preplave nerazvijene zemlje svojom robom

pauk

pre 7 godina

A da Nemci naprave racunicu ko je najvise podigao proizvodnju i najvise zaradjuje i ima koristi od EU od kada je osnovana.Mislim da bi nemci bili ne ne prvom nego na prva tri mesta.Skidanjem carina unistili su trzista manjih drzava i njihovu proizvodnju.Zato nemci treba da placaju vise od svih.

Stojko

pre 7 godina

Nemci ne daju da gas ide preko drugih teritorija osim preko Nemacke, a sve iz razloga nebili oni naplacivali dazbine oko transporta. Tako se njima gas uhvati jeftinije, a drugima skuplje. Zato su propali svi projekti koji zaobilaze Nemacku ili je Nemacka krajnja destinacija. Zato i treba napustiti EU. U pravu su Englezi.

djordje

pre 7 godina

nemci daju najviše para za Eu a sa druge strane uzima na kontu socijalne politike 5 puta više nego što je dala.Nemcima nikako ne odgovara da se raspada Eu jer se se bogati nenormalno iz godine u godinu.

Kvazimodo Sorabius

pre 7 godina

Ono sta nece niko da prevali preko usta je dalekosezna strategija Nemaca jos od kad su zamislili EU: donosenje zakona o "slobodnoj trgovini" nekretnina, tacnije o slobodnoj kupovini zemljista.
Nemci svakome udenu ovu obavezu, u pretpristupnom periodu jos.
Tako je pokupovano po Hrvatskoj i Bugarskoj - okupacija bez metka. Tako se i od Srbije ocekuje, do 31. 12. 2016.
Strategija se omakla Merkelovoj, kad je porucila ekonomski razorenoj Grckoj: prodajite ostrva.
U Hrvatskoj su po medijima, pa i danas, oglasi o prodaji ostrva!
Mozda ce najzad Engleska uciniti nesto za Evropu!

@

pre 7 godina

TTD, 26. jun 2016 18:51
Britanija nije Srbija da bi je neka EU mogla kaznjavati.
Malo su se bahati evrofanatici preracunali.
Ne kaze se dzabe mozes kako hoces ali ne mozes dokle hoces.
Kad su se glavni igraci izmedju sebe posvadjali to je kraj price.

Pre samo 70 godina je bio svetski rat, Nemacka i kolonijalne sile su satirale Evropu. Nije to bilo pre milijardu godina. Pa su onda svoje kolonijalne ciljeve pocele da ostvaruju "evrointegracijama" umesto ratom. A sad je pukla tikva, car je go, nisu svi voljni da zive pod diktatom Nemacke i u njenom interesu sprovode "bolne reforme" koje bole sve osim njih.

EU je fikcija, to vise ne funkcionise, vidi se iz aviona.

evroprevara

pre 7 godina

@bukvasd
Kad su britanci izasli sto ne bi izasli svi ostali.
Ta prica kako eu deli pare okolo kao deda mraz su laz.
Eu je laz i prevara. Nije to nikakva bajkovita vila.

Prcreca

pre 7 godina

Sad se lepo vi zapitajte koliko će nas koštati ulazak u EU? Odakle nama te pare. Nama je trebalo 14 godina da vratimo 3- milijarde, pa sada vi gledajte. Mi evropi ne trebamo, samo oni koji nemaju moza veruju šta im političari kažu.

Zemljoradnik

pre 7 godina

@ (DDD, 26. jun 2016 17:17)
- U pravu ste, još ništa se ne zna. Neke zemlje kao Švajcarska i Norvrška nisu članice EU, ali imaju povoljne aranžmane, dosta pogodnosti i malo obaveza. Videćemo da li će i sa Velikom Britanijom biti slično, mada mislim da je ovde situacija specifična. Radi se o članici koja izlazi iz kluba. EU će sigurno biti oprezna da sa Velikom Britanijom ne napravi takav ugovor koji bi i druge članice podstakao na razlaz.

TTD

pre 7 godina

To se jos ne zna, da li ce biti carina; a logicno je pretpostaviti da nece. Nista ne sprecava sporazum poput onog sa Svajcarskom, Norveskom, Islandom...
(DDD, 26. jun 2016 17:17)


Itekako sprecava. Ako Britanija dobije sve povlastice sta ce onda spreciti i ostale zemlje da napuste EU?
Britanija ce sluziti kao primer ostalima zato ce biti "kaznjena" od EU.
Jer sta je svrha clanstva u EU ako dobijes isto to ako izadjes i postanes politicki nezavistan od iste?

Zoki

pre 7 godina

Britanija ce sluziti kao primer ostalima zato ce biti "kaznjena" od EU.
Jer sta je svrha clanstva u EU ako dobijes isto to ako izadjes i postanes politicki nezavistan od iste?
(TTD, 26. jun 2016 18:51)
Britanija je druga ekonomija Evrope, peta ekonomija sveta, nuklearna sila koja ima veto u Savetu Bezbednosti. Još uvek imaju 20 hiljada vojnika u Nemačkoj :) O nekom kažnjavanju nema govora, izgradiće se neki specijalni odnosi. EU je pred izborom, ili će se transformisati u neku labavu zajednicu koja bi ponovo bila privlačna zemljama poput Velike Britanije - ili će nastaviti da se razvija u pravcu federalne države, neke evropske varijante SAD. U drugom slučaju, Velika Britanija neće biti poslednja koja je otišla. Nije isključeno da će Velika Britanija obnoviti svoje članstvo u EFTA i biti magnet nekim drugim bivšim članicama (Danska, Austrija). Takva EFTA bi bila privlačna i za neke druge zemlje.

Vojvodina

pre 7 godina

Pa kad ste centralizovali eu, i kada namecete drugima koliko ce migranata ko da primi, naravno niko ne zeli da mu drugi komanduje, i treba da odu.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (cezar, 26. jun 2016 12:18)

A sta fali migrantima? Zar nisu i oni ljudi od krvi i mesa? Granice su primitivan izum koji je imao svrhu dok je svet bio u maltene konstantnom oruzanom konfliktu, a sad su upravo one jedini uzrok konflikata.

Che Guevara

pre 7 godina

Itekako sprecava. Ako Britanija dobije sve povlastice sta ce onda spreciti i ostale zemlje da napuste EU? 
Britanija ce sluziti kao primer ostalima zato ce biti "kaznjena" od EU. 
Jer sta je svrha clanstva u EU ako dobijes isto to ako izadjes i postanes politicki nezavistan od iste?
(TTD, 26. jun 2016 18:51)

To bi bilo tako da je Britanija "banana drzava" ....

Dali je to sto Unija radi, demokratski .... dali ako je neko ugrozen u Uniji moze da izadje .... i ako ne valja nesto vi nemate pravo da se bunite a jos vise zastitite....

Jasdf

pre 7 godina

Dali je to sto Unija radi, demokratski .... dali ako je neko ugrozen u Uniji moze da izadje .... i ako ne valja nesto vi nemate pravo da se bunite a jos vise zastitite....
(Che Guevara, 26. jun 2016 19:58)
KO nekome zabranjuje da izadje iz unije? Ako si primetio Britanci su ti koji se sada neckaju a Unija ih pozuruje da izadju.
KOme se ne svidja slobodan je da ide, ali to ima svoju cenu i posledice.

DDD

pre 7 godina

kolika im je dobit pošto će englezi imati carine za eu to nekako zaboravili da spomenu nije mi jasno da ljudi neshvataju da eu samo velikim silama odgovara da preplave nerazvijene zemlje svojom robom
(darko, 26. jun 2016 13:40)

To se jos ne zna, da li ce biti carina; a logicno je pretpostaviti da nece. Nista ne sprecava sporazum poput onog sa Svajcarskom, Norveskom, Islandom...

Oslo

pre 7 godina

@ (DDD, 26. jun 2016 17:17)
- U pravu ste, još ništa se ne zna. Neke zemlje kao Švajcarska i Norvrška nisu članice EU, ali imaju povoljne aranžmane, dosta pogodnosti i malo obaveza. Videćemo da li će i sa Velikom Britanijom biti slično, mada mislim da je ovde situacija specifična. Radi se o članici koja izlazi iz kluba. EU će sigurno biti oprezna da sa Velikom Britanijom ne napravi takav ugovor koji bi i druge članice podstakao na razlaz.
(Zemljoradnik, 26. jun 2016 19:22)

Za svajcarce ne znam, ali Norvezani su veci evropljani nego neke clanice EU. Nista oni zvanicno ne moraju, ali da bi zadrzali privilegije EEZ sve bezpogovorno primenjuju.

Vojvodina

pre 7 godina

Pa kad ste centralizovali eu, i kada namecete drugima koliko ce migranata ko da primi, naravno niko ne zeli da mu drugi komanduje, i treba da odu.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (cezar, 26. jun 2016 12:18)

A sta fali migrantima? Zar nisu i oni ljudi od krvi i mesa? Granice su primitivan izum koji je imao svrhu dok je svet bio u maltene konstantnom oruzanom konfliktu, a sad su upravo one jedini uzrok konflikata.

cezar

pre 7 godina

Pa kad ste centralizovali eu, i kada namecete drugima koliko ce migranata ko da primi, naravno niko ne zeli da mu drugi komanduje, i treba da odu.

Kvazimodo Sorabius

pre 7 godina

Ono sta nece niko da prevali preko usta je dalekosezna strategija Nemaca jos od kad su zamislili EU: donosenje zakona o "slobodnoj trgovini" nekretnina, tacnije o slobodnoj kupovini zemljista.
Nemci svakome udenu ovu obavezu, u pretpristupnom periodu jos.
Tako je pokupovano po Hrvatskoj i Bugarskoj - okupacija bez metka. Tako se i od Srbije ocekuje, do 31. 12. 2016.
Strategija se omakla Merkelovoj, kad je porucila ekonomski razorenoj Grckoj: prodajite ostrva.
U Hrvatskoj su po medijima, pa i danas, oglasi o prodaji ostrva!
Mozda ce najzad Engleska uciniti nesto za Evropu!

evroprevara

pre 7 godina

@bukvasd
Kad su britanci izasli sto ne bi izasli svi ostali.
Ta prica kako eu deli pare okolo kao deda mraz su laz.
Eu je laz i prevara. Nije to nikakva bajkovita vila.

darko

pre 7 godina

kolika im je dobit pošto će englezi imati carine za eu to nekako zaboravili da spomenu nije mi jasno da ljudi neshvataju da eu samo velikim silama odgovara da preplave nerazvijene zemlje svojom robom

Stojko

pre 7 godina

Nemci ne daju da gas ide preko drugih teritorija osim preko Nemacke, a sve iz razloga nebili oni naplacivali dazbine oko transporta. Tako se njima gas uhvati jeftinije, a drugima skuplje. Zato su propali svi projekti koji zaobilaze Nemacku ili je Nemacka krajnja destinacija. Zato i treba napustiti EU. U pravu su Englezi.

DDD

pre 7 godina

kolika im je dobit pošto će englezi imati carine za eu to nekako zaboravili da spomenu nije mi jasno da ljudi neshvataju da eu samo velikim silama odgovara da preplave nerazvijene zemlje svojom robom
(darko, 26. jun 2016 13:40)

To se jos ne zna, da li ce biti carina; a logicno je pretpostaviti da nece. Nista ne sprecava sporazum poput onog sa Svajcarskom, Norveskom, Islandom...

TTD

pre 7 godina

To se jos ne zna, da li ce biti carina; a logicno je pretpostaviti da nece. Nista ne sprecava sporazum poput onog sa Svajcarskom, Norveskom, Islandom...
(DDD, 26. jun 2016 17:17)


Itekako sprecava. Ako Britanija dobije sve povlastice sta ce onda spreciti i ostale zemlje da napuste EU?
Britanija ce sluziti kao primer ostalima zato ce biti "kaznjena" od EU.
Jer sta je svrha clanstva u EU ako dobijes isto to ako izadjes i postanes politicki nezavistan od iste?

pauk

pre 7 godina

A da Nemci naprave racunicu ko je najvise podigao proizvodnju i najvise zaradjuje i ima koristi od EU od kada je osnovana.Mislim da bi nemci bili ne ne prvom nego na prva tri mesta.Skidanjem carina unistili su trzista manjih drzava i njihovu proizvodnju.Zato nemci treba da placaju vise od svih.

djordje

pre 7 godina

nemci daju najviše para za Eu a sa druge strane uzima na kontu socijalne politike 5 puta više nego što je dala.Nemcima nikako ne odgovara da se raspada Eu jer se se bogati nenormalno iz godine u godinu.

Prcreca

pre 7 godina

Sad se lepo vi zapitajte koliko će nas koštati ulazak u EU? Odakle nama te pare. Nama je trebalo 14 godina da vratimo 3- milijarde, pa sada vi gledajte. Mi evropi ne trebamo, samo oni koji nemaju moza veruju šta im političari kažu.

@

pre 7 godina

TTD, 26. jun 2016 18:51
Britanija nije Srbija da bi je neka EU mogla kaznjavati.
Malo su se bahati evrofanatici preracunali.
Ne kaze se dzabe mozes kako hoces ali ne mozes dokle hoces.
Kad su se glavni igraci izmedju sebe posvadjali to je kraj price.

Pre samo 70 godina je bio svetski rat, Nemacka i kolonijalne sile su satirale Evropu. Nije to bilo pre milijardu godina. Pa su onda svoje kolonijalne ciljeve pocele da ostvaruju "evrointegracijama" umesto ratom. A sad je pukla tikva, car je go, nisu svi voljni da zive pod diktatom Nemacke i u njenom interesu sprovode "bolne reforme" koje bole sve osim njih.

EU je fikcija, to vise ne funkcionise, vidi se iz aviona.

Zoki

pre 7 godina

Britanija ce sluziti kao primer ostalima zato ce biti "kaznjena" od EU.
Jer sta je svrha clanstva u EU ako dobijes isto to ako izadjes i postanes politicki nezavistan od iste?
(TTD, 26. jun 2016 18:51)
Britanija je druga ekonomija Evrope, peta ekonomija sveta, nuklearna sila koja ima veto u Savetu Bezbednosti. Još uvek imaju 20 hiljada vojnika u Nemačkoj :) O nekom kažnjavanju nema govora, izgradiće se neki specijalni odnosi. EU je pred izborom, ili će se transformisati u neku labavu zajednicu koja bi ponovo bila privlačna zemljama poput Velike Britanije - ili će nastaviti da se razvija u pravcu federalne države, neke evropske varijante SAD. U drugom slučaju, Velika Britanija neće biti poslednja koja je otišla. Nije isključeno da će Velika Britanija obnoviti svoje članstvo u EFTA i biti magnet nekim drugim bivšim članicama (Danska, Austrija). Takva EFTA bi bila privlačna i za neke druge zemlje.

Jasdf

pre 7 godina

Dali je to sto Unija radi, demokratski .... dali ako je neko ugrozen u Uniji moze da izadje .... i ako ne valja nesto vi nemate pravo da se bunite a jos vise zastitite....
(Che Guevara, 26. jun 2016 19:58)
KO nekome zabranjuje da izadje iz unije? Ako si primetio Britanci su ti koji se sada neckaju a Unija ih pozuruje da izadju.
KOme se ne svidja slobodan je da ide, ali to ima svoju cenu i posledice.

Miloš

pre 7 godina

Zašto bi Mađari izlazili, kad po glavi stanovnika primaju najviše para od EU?
(bukvasd, 26. jun 2016 11:55)

Zato sto bi uskoro oni trebali da pocnu da daju pare u EU budzet. Slicna prica ko Slovenci, njihov ministar poljoprivrede kuka sto moraju da finasiraju danske seljake. Dok su samo uzimali bilo im je super ali sad kad treba i oni da daju sad eto problema.

Che Guevara

pre 7 godina

Itekako sprecava. Ako Britanija dobije sve povlastice sta ce onda spreciti i ostale zemlje da napuste EU? 
Britanija ce sluziti kao primer ostalima zato ce biti "kaznjena" od EU. 
Jer sta je svrha clanstva u EU ako dobijes isto to ako izadjes i postanes politicki nezavistan od iste?
(TTD, 26. jun 2016 18:51)

To bi bilo tako da je Britanija "banana drzava" ....

Dali je to sto Unija radi, demokratski .... dali ako je neko ugrozen u Uniji moze da izadje .... i ako ne valja nesto vi nemate pravo da se bunite a jos vise zastitite....

Zemljoradnik

pre 7 godina

@ (DDD, 26. jun 2016 17:17)
- U pravu ste, još ništa se ne zna. Neke zemlje kao Švajcarska i Norvrška nisu članice EU, ali imaju povoljne aranžmane, dosta pogodnosti i malo obaveza. Videćemo da li će i sa Velikom Britanijom biti slično, mada mislim da je ovde situacija specifična. Radi se o članici koja izlazi iz kluba. EU će sigurno biti oprezna da sa Velikom Britanijom ne napravi takav ugovor koji bi i druge članice podstakao na razlaz.

Oslo

pre 7 godina

@ (DDD, 26. jun 2016 17:17)
- U pravu ste, još ništa se ne zna. Neke zemlje kao Švajcarska i Norvrška nisu članice EU, ali imaju povoljne aranžmane, dosta pogodnosti i malo obaveza. Videćemo da li će i sa Velikom Britanijom biti slično, mada mislim da je ovde situacija specifična. Radi se o članici koja izlazi iz kluba. EU će sigurno biti oprezna da sa Velikom Britanijom ne napravi takav ugovor koji bi i druge članice podstakao na razlaz.
(Zemljoradnik, 26. jun 2016 19:22)

Za svajcarce ne znam, ali Norvezani su veci evropljani nego neke clanice EU. Nista oni zvanicno ne moraju, ali da bi zadrzali privilegije EEZ sve bezpogovorno primenjuju.