Ponedeljak, 30.05.2016.

19:27

Veliki dan: Srbiji "zeleno svetlo", biće i Putin

Lideri Evroazijske ekonomske unije daće "zeleno svetlo" za početak pregovora o uspostavljanju jedinstvenog trgovinskog režima sa Srbijom.

Izvor: Tanjug

Veliki dan: Srbiji "zeleno svetlo", biæe i Putin IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

64 Komentari

Sortiraj po:

Philius

pre 7 godina

@ "Evroazijski ekonomski savez". Kako to gordo zvuci; u stvari od Evrope, uslovno, to u je Rusija

Pa tu je i Belorusija, a evo i mi smo podneli kandidaturu, sada cekamo datum.

xim

pre 7 godina

(.., 31. maj 2016 10:14)

Znam znam... Moji drugari se pokidase od truda da dobiju kazahstanske radne papire. A tek ruske?! Auuu... Pustite malo brojke, pustite internet. Izadjite na ulicu, putujte po EU i Kazahstanu, Rusiji, pa kad se vratite, recite mi gde bi zeleli da vam deca odrsastaju!

pravda

pre 7 godina

Vidim komentare kako ljudi ismevaju kazahstan kirgistan i jermeniju, a nemaju pojma da tamo ljudi zive bolje nego ovde.
Ali ipak bitno je da ovde u komentarima sve znaju, nema veze sto u tim zemljama nikad nisu ni bili. merilo im je to sto imaju cudno ime i sto se nikad nisu plasirali na neko fudbalsko takmicenje, ali je njihova liga zato puno skupih brazilaca, a za to treba imati para...

ted

pre 7 godina

@nv
Znamo koliko je ogromno to trziste ali problem je sto srpskoj privredi ne treba veliko trziste vec strana ulaganja da bi nesto imala da proizvodi i ponudi bilo kojem trzistu a iz ove unije niko nece nista uloziti u Srbiju vec ce nama prodavati njihov pasulj.

Dragoljub

pre 7 godina

"Evroazijski ekonomski savez". Kako to gordo zvuci; u stvari od Evrope, uslovno, to u je Rusija, a od Azije jos 4 bivse republike SSSR, a sada polu-satelitske drzave Rusije.

Export import

pre 7 godina

Cisto da se zna.
Niko nije branio Srbiji da do sada izvozi ute zemlje.
Slucajno znam da su upravo te zemlje ,zemlje sa veoma jakom mafijaskom Strukturom,slucajno sam u vodecoj zemlji te "LRGANKZACIJE" nekada zavrsio fakultet,decenijama radim iskljucivo izvoz iZNAM DA njihovo oslobadjanme od carina,kosta 3x vise nego redovne carinske stope.
Ne postoji niti i1 firma Ruski importer,koja ce zatraziti oslobadjanje od carina.U slucaju da to uradi,n...bi visestruko.Kompletna stvar oko te JevroAzijske unije je Putinovo pravljenje bivseg SSSR-a/u svim tim zemljama,predsednici su njegove kolege iz KGB-a,dozivotni/a uzgred budi receno sluze za igre oko NDS-a/PDV-a/.
Daleko im lepa kuca.

nebotovan

pre 7 godina

Za sve one koji potcenjuju Evroazijsku uniju!!! Da li ste vi svesni koliko je to trziste? Mi za 100 god necemo dostici standard za izvoz u EU, dok u EAU mozemo odma i sve da izvozimo. Nadam se i vojnoj saradnji...
(nv, 31. maj 2016 09:08)

evo ja nisam svestan "koliko je to trziste", kakve su beneficije od clanstva u toj tzv."uniji", koliko je ko profitirao ulaskom u tu uniju, koliko je u zemljama clanicama te unije porastao bdp i zivotni standard nakon ulaska, kakva je ekonomska regulativa, ustvari ne znam ni koje su zemlje clanice te unije. molim te elaboriraj malo na tu temu, cisto objektivno i sa relevantnim podacima. znam ja da bi ti elaborirao, ali ta "unija" u stvarnosti ni ne postoji i ne pokazuje nikakve rezultate. da ima rezultate, bili bi vidljivi na globalnom nivou i to niko, pa ni zapadni mediji ne bi mogli zataskati

Dejan

pre 7 godina

Sve sami ekonomski strucnjaci. Da nam nije Rusije odavno bi gladovali. Izvezli bi poljoprivredne proizvode u Ameriku mozda? Ja zivim na jugu Srbije, ovde se skoro sve izveze u Rusiju, Srbija i ostali ne pojedu ni 10 procenata. Ovo je divna vest.

Inteligencija

pre 7 godina

Koliko su ljudi naivni. Pa da li mislite da sve razvijene zemlje na Zapadu čekaju Srbiju da trguju sa njom? Šta mi imamo da ponudimo njima? Pa ni Yugoslavija da nije saradjivala i izvozila u zemlje trećeg sveta (nerazvijene zemlje) ne bi imala onako jaku ekonomiju kakvu je imala. Mi smo uništeni sa velikim razlogom, a pogledajte čudo, i sve države trežeg sveta koje su bile Yugoslovenski partneri i saradnici su takodje uništene i razorene od strane tog Zapada... Zapad je super ali samo za sebe!

eh

pre 7 godina

Mnogo smo mi prepotentni, nije nam jasno da nista ne predstavljamo u svetu. Sve sto smo imali je unisteno. Bas danas skuvah pasulj tetovac iz Kirgistana, kazu ima i iz Tadzikistana, samo nema iz Srbije.

online

pre 7 godina

ekstra. zahvaljujući ovome od sada ćemo lepo moći a kupujemo njihove kvalitetne proizvode online.
samo je pitanje šta kvalitno da kupimo?

..

pre 7 godina

Ljudi se smeju a ne znaju da su sami smešni.. Pogledajte kako izgleda Prestonica Kazahstana..plate u Kazahstanu 800 eura neto a troškovi života duplo jeftiniji nego ovde.

ax

pre 7 godina

ovde neki posmatraju Belorusiju kao sto Engleska gleda na Srbiju... poludivlje pleme sa zasiljenim stapovima...

Boli vas kad Englezi tako gledaju na Srbe jer znate da nije tako... e, pa znajte da ni u Belorusini i Kazahstanu ne zive divlja plemena sa zasiljenim stapovima. normalan narod sa dobrim standardom je tamo.

Pera iz Žalbenog

pre 7 godina

U cilju ekonomske stabilnosti uvek je bolje imati više alternativnih tržišta. Pored toga, mislim od kraja 2015. godine EAU, ima sporazum o slobodnoj trgovini sa Kinom i Izraelom.

Sjajna vest!!!

Dragan

pre 7 godina

Molim da mi neko odgovori, sta bi sa brzom prugom Solun-Budimpesta? Vec skoro godinu dana ne citamo i ne cujemo nista u vezi tog velikog plana...Nesto i ne idu stvari tako, kako se obecaju, ili se meni samo tako cini?
(jelena, 31. maj 2016 09:08) # Link komentara

Pruga se radi. Revitalizuju se deonice. Prosle godine se pod Avalom revitalizao veliki deo, koji je inace bio najsporiji deo. Prvi put posle 60 godina. Kod si zadnji put isla vozom?

DuciEU

pre 7 godina

@Milan A zasto u EU kao sluge? Da te ne biju na poslu za 2000e? O kvalitetu zivota da ne pricam? Jesi,jeste li proveli nekada 10tak dana na zapadu?

Neko ko zna

pre 7 godina

Prosto je neverovatno koliko svi misle da su upuceni i koliko naivne daju komentare. Pre svega, Srbija IMA vec potpisane sporazume o slobodnoj trgovini sa Rusijom, Belorusijom i Kazahstanom. Veliki troskovi transporta, pre svega, najvise doprinose tome da ti sporazumi nisu iskorisceni koliko bi mogli biti. Dalje, carinske sluzbe pomenutih zemalja su prilicno birokratske i veliki formalisti. A oni sto misle da ce FIAT odmah pocetni da se izvozi u pomenute zemlje moraju znati da su automobili na spisku proizvoda koji su izuzeti od primene sporazuma, kao i da je uslov da bi mogli da se izvoze bez placanja carine u navedenim zemljama takav da ga FIAT ne ispunjava!

Diego

pre 7 godina

Да ли ови генијалци који пишу све и свашта знају колики је БДП у Казахстану и Белорусији у односу на наш?

Dulex

pre 7 godina

Ovo je svakako zanimljivo, iako smatram da je to samo busanje u prsa kako bi se pokazalo EU, ej.. pa mi imamo alternativu. Ovaj ugovor bi mogao trajati do eventualnog ulaska u EU, jer po ovom sporazumu i te zemlje bi mogle bez carine izvoziti u Srbiju, a kada/ako Srbija uđe u EU, to bi značilo i u sve zemlje EU. E, to nema šanse proći.

nv

pre 7 godina

Za sve one koji potcenjuju Evroazijsku uniju!!! Da li ste vi svesni koliko je to trziste? Mi za 100 god necemo dostici standard za izvoz u EU, dok u EAU mozemo odma i sve da izvozimo. Nadam se i vojnoj saradnji...

jelena

pre 7 godina

Molim da mi neko odgovori, sta bi sa brzom prugom Solun-Budimpesta? Vec skoro godinu dana ne citamo i ne cujemo nista u vezi tog velikog plana...Nesto i ne idu stvari tako, kako se obecaju, ili se meni samo tako cini?

WakeUpSheeple

pre 7 godina

Luzerska grupa koja izigrava kobojagi silu. Ej, potpisali ugovor o slobodnoj trgovini sa Vijetnamom!
(Realno, 30. maj 2016 22:44)
Ukljuci mozak ja sam za EU, da li si ti svestan da vijetnam ima 100 mil stanovnika. Da li si ti svestan da je Kazakstan 7x veca ekonomija od nas. Kucaj na netu da vidis s kim je sve EU potpisala "free agreement".

Kopro

pre 7 godina

Nije u durektnoj suprotnosti sa EU, mi ne ukazimo u taj savez nego sa njim potpisujemo ugovor o slobodnoj trgovini. To je nesto sasvim drugo. Takav ugovor vec imamo sa Rusijom samo, kao i sa Turskom, pa nismo se učlaniki u te zemlje. Ovo nam samo sada daje moućnost, bescarinskog izvoza u zemlje poput Kazahstana, Jermenije, Uzbekistana, Belorusije...

Siniša

pre 7 godina

Ode Fiat u EEU,konacno. Dobra vijest za nas u Republici Srpskoj,ogromno trziste sa ogromnim potencijalom potreba i resursa a naravno ogrebat ce se svi stranci koji imaju fabrike u Srbiji.

deki185

pre 7 godina

Kad su mogli bugare i rumune da prime na brzinu mogli bi i nas.Dok se oni ne smisle mi se moramo snalaziti.Ovo je dobro i za kompanije iz EU koje posluju kod nas.

nedostizni

pre 7 godina

ja sad više ništa ne razumijem, Srbija se zaklinje da želi u EU a potpisuje ugovor sa euroazijakom unijom o slobodnoj trgovini što se izravno krši sa pravilima Eu kojoj teži...
(etizop, 30. maj 2016 19:53)

Dragi komšija, ja ništa ne razumem od '91 pa na ovamo. Plovim ovim brodom sa pijanom posadom i već 25 godina čekam da se nasučemo negde konačno.

Саша

pre 7 godina

Ја се бавим производњом купине и малине као коњ радим од јутра до мрака на отвореном и по сунцу и по киши и да није тих руса не бих имао ни за живот, у осталом кад нам је еу толики савезник зашто не укине царине на наше производе?

etizop

pre 7 godina

@mimi sve što si napisala stoji, stvar Slavonije ja gledam iz druge perspektive a to je da su sami krivi za sve što im se događa iz razloga što 25 godina glasaju za istu stranku (HDZ i HDSSB), na sjeveru HR i na zapadu HR (Međimurje, Istra, Zagreb. Kvarner) gdje HDZ i HDSSB kao ni desničarske stranke nemaju prođu ekonomska situacija je potpuno drugačija... A što se tiče potpisivanja ovog ugovora bitne su vrijednosti koje bi se trebale dijeliti u EU a to je sloboda tržišta, demokracija...

Amerikanac

pre 7 godina

"Lideri evroazijske ekonomske unije dace zeleno svetlo..." hahaha a pazi sto se ovi loze da su bitni. Dobro je da su nama dali zeleno svetlo pre nego ostalim mnogobrojnim drzavama koje se guraju da udju u njihovu cirkus uniju.

pamet u glavu

pre 7 godina

Razmislute malo evropejci,mi mozda i nemamo mnogo sto sta da izvezemo tamo ali kad dodje neka Evropska firma pa proizvede nesto u Srbiji moze to da izveze u Rusiju ili Kinu bez carine. Zar to nije dobro za sve?

kap

pre 7 godina

ovo je dobra vest samo ako bude dodatak na izvoz koji već imamo, nikako ne sme da bude zamena za izvoz u EU koji nam čini jedno 80-90% ukupnog izvoza. Prvo i osnovno, ove zemlje su previše siromašne da bi mogle da prime onolio srpskih proizvoda koliko prima EU (iznad tipa ruskih i svojih) a drugo, Srbija svejedno mora preko EU da prenosi svoje proizvode do ovih zemalja što znači da nikako ne mogu da budu racionalna zamena za izvoz u EU. Ljudi u Srbiji su mahom do bola glupi i odbijaju da se pomire sa pozicijom koju Srbija ima nego tripuju neku Carevinu Srbiju koja može da radi šta hoće i ona postavlja uslove na evropskoj (ako ne i svetskoj) sceni.
Ako nam EU ovo dozvoli možemo da pojačamo izvoz da slijemo još nekoliko miliona evra i usporimo galopirajući rast javnog duga, ako nam ne dozvoli moraćemo da prestanemo jer ne smemo da rizikujemo ukidanje slobodne trgovine sa EU i oštar pad izvoza koji nam čini osnovicu ikakvog ekonomskog rasta budući da domaću tražnju nemamo niti uz ovoliko visoke poreze i cene isti možemo da imamo (a bez visokih poreza bi nam dug još brže rastao a uz carine za proizvode iz EU bi nam cene još više porasle). Svako ko nam govori drugačije nas laže/manipuliše i nije nam prijatelj.

Maks

pre 7 godina

Pa zašto ovo nije udarna vest na potraju ??!!
Već negde po sredini,onako kratko i usput.
Sada je jasno zašto je Vučić naprasno bio u Moskvi.
Nisam za članstvo Srbije u EU a i više je nego očigledno da nas tamo i ne žele.
Srbija treba da ostane samostalna,nezavisna i vojno neutralna država koja će shodno svojim potrebama razvijati ekonomske odnose sa bilo kojim državama i ekonomskim unijama koje to žele.Bez ikakvih diktata,ucena i pritisaka.

Матори

pre 7 godina

Трговина и трговина. Надам се да ће нсм помоћи да подигнемо Србију макар на ноге...

Bogi

pre 7 godina

A sta bi sa onim krakom u Sajkasu,Kovilju mi cekali?Oce ici tuda taj gas posto je cevi neko odneo da se slika ispred Spensa i nije ih vratio?????

mimi

pre 7 godina

@etizop
Ne vidim zašto je to u direktnoj suprotnosti s EU. Pa zar Srbija treba da tapka u mestu deset-petnaest godina dok EU ne odluči da je pozove? A i da pozove ranije, to uopšte ne podrazumeva da će se ekonomsko stanje u zemlji poboljšati. Dovoljno je samo pogledati slučaj Hrvatske, iz koje pretpostavljam pišeš (pretpostavljam zbog “EUROazijska” i “izravno”, ako sam pogrešila, izvini, tj. oprosti). Mada je zvanično prosečna plata znatno veća u HR, život običnih ljudi nije u istom procentu bolji. A troškovi života su veći. I sam si svestan da ima mnoštvo penzionera u HR koji imaju penzije oko 200 evra i radnika koji rade za 300-400e. Sta se promenilo od 2013? Jedino to što ljudi mogu lakše da se zaposle u zemljama EU. Dakle, profitirala su preduzeća koja voze autobuse iz Slavonije za zapadne zemlje EU i škole jezika. Meni se čini da je to najveća promena u ekonomskom smislu (naravno, ne računam pojedince koji kradu i bogate se, ali toga je bilo i ranije). A u političkom smislu, došlo je do neviđenog jačanja desnice. Pošto političari više ne mogu da obećavaju ekonomski boljitak (kao što to u SRB radi Alex Veliki ubeđujući ljude da se strpe dok traju tzv. reforme jer ćemo živeti bolje kad uđemo u EU), krenuli su ustašluci. Ako se u Srbiji u ekonomskom i političkom smislu dogodi isto što i Hrvatskoj kada uđe u EU, onda je stvarno bolje da ne ulazi.

mihajlo

pre 7 godina

@sava centar
Jel ti citas posto cena mleka i sira u EU!? Pa za nas, posto nismo dostigli nivo EU su ova trzista majka bez carine, sa vremenom moze da bude totalno bez carine za sve proizvode, tu prvenatveno mislim na avtomobilsku industriju. I ako bude pameti u zemlji Srbiji mozemo biti most izmedju te dve ekonomske cone. Naravno da koglomerati iz EU mogu i lakse im je direktno da odu tamo ali manje firme i donekle srednje firme jim je lakse ako imaju odskocnu dasku.

makroekonomist

pre 7 godina

Kakve veze imate vi (Srbija) s Bjelorusijom, Kazahstanom, Ruskom Federacijom, Armenijom i Kirgistanom?!
Znate li ove države, osim Rusije, uopće naći na geografskoj karti?
Mjesto vam je u EU.

etizop

pre 7 godina

ja sad više ništa ne razumijem, Srbija se zaklinje da želi u EU a potpisuje ugovor sa euroazijakom unijom o slobodnoj trgovini što se izravno krši sa pravilima Eu kojoj teži...

mimi

pre 7 godina

@etizop
Ne vidim zašto je to u direktnoj suprotnosti s EU. Pa zar Srbija treba da tapka u mestu deset-petnaest godina dok EU ne odluči da je pozove? A i da pozove ranije, to uopšte ne podrazumeva da će se ekonomsko stanje u zemlji poboljšati. Dovoljno je samo pogledati slučaj Hrvatske, iz koje pretpostavljam pišeš (pretpostavljam zbog “EUROazijska” i “izravno”, ako sam pogrešila, izvini, tj. oprosti). Mada je zvanično prosečna plata znatno veća u HR, život običnih ljudi nije u istom procentu bolji. A troškovi života su veći. I sam si svestan da ima mnoštvo penzionera u HR koji imaju penzije oko 200 evra i radnika koji rade za 300-400e. Sta se promenilo od 2013? Jedino to što ljudi mogu lakše da se zaposle u zemljama EU. Dakle, profitirala su preduzeća koja voze autobuse iz Slavonije za zapadne zemlje EU i škole jezika. Meni se čini da je to najveća promena u ekonomskom smislu (naravno, ne računam pojedince koji kradu i bogate se, ali toga je bilo i ranije). A u političkom smislu, došlo je do neviđenog jačanja desnice. Pošto političari više ne mogu da obećavaju ekonomski boljitak (kao što to u SRB radi Alex Veliki ubeđujući ljude da se strpe dok traju tzv. reforme jer ćemo živeti bolje kad uđemo u EU), krenuli su ustašluci. Ako se u Srbiji u ekonomskom i političkom smislu dogodi isto što i Hrvatskoj kada uđe u EU, onda je stvarno bolje da ne ulazi.

etizop

pre 7 godina

ja sad više ništa ne razumijem, Srbija se zaklinje da želi u EU a potpisuje ugovor sa euroazijakom unijom o slobodnoj trgovini što se izravno krši sa pravilima Eu kojoj teži...

makroekonomist

pre 7 godina

Kakve veze imate vi (Srbija) s Bjelorusijom, Kazahstanom, Ruskom Federacijom, Armenijom i Kirgistanom?!
Znate li ove države, osim Rusije, uopće naći na geografskoj karti?
Mjesto vam je u EU.

Матори

pre 7 godina

Трговина и трговина. Надам се да ће нсм помоћи да подигнемо Србију макар на ноге...

Bogi

pre 7 godina

A sta bi sa onim krakom u Sajkasu,Kovilju mi cekali?Oce ici tuda taj gas posto je cevi neko odneo da se slika ispred Spensa i nije ih vratio?????

Саша

pre 7 godina

Ја се бавим производњом купине и малине као коњ радим од јутра до мрака на отвореном и по сунцу и по киши и да није тих руса не бих имао ни за живот, у осталом кад нам је еу толики савезник зашто не укине царине на наше производе?

nv

pre 7 godina

Za sve one koji potcenjuju Evroazijsku uniju!!! Da li ste vi svesni koliko je to trziste? Mi za 100 god necemo dostici standard za izvoz u EU, dok u EAU mozemo odma i sve da izvozimo. Nadam se i vojnoj saradnji...

ax

pre 7 godina

ovde neki posmatraju Belorusiju kao sto Engleska gleda na Srbiju... poludivlje pleme sa zasiljenim stapovima...

Boli vas kad Englezi tako gledaju na Srbe jer znate da nije tako... e, pa znajte da ni u Belorusini i Kazahstanu ne zive divlja plemena sa zasiljenim stapovima. normalan narod sa dobrim standardom je tamo.

mihajlo

pre 7 godina

@sava centar
Jel ti citas posto cena mleka i sira u EU!? Pa za nas, posto nismo dostigli nivo EU su ova trzista majka bez carine, sa vremenom moze da bude totalno bez carine za sve proizvode, tu prvenatveno mislim na avtomobilsku industriju. I ako bude pameti u zemlji Srbiji mozemo biti most izmedju te dve ekonomske cone. Naravno da koglomerati iz EU mogu i lakse im je direktno da odu tamo ali manje firme i donekle srednje firme jim je lakse ako imaju odskocnu dasku.

nedostizni

pre 7 godina

ja sad više ništa ne razumijem, Srbija se zaklinje da želi u EU a potpisuje ugovor sa euroazijakom unijom o slobodnoj trgovini što se izravno krši sa pravilima Eu kojoj teži...
(etizop, 30. maj 2016 19:53)

Dragi komšija, ja ništa ne razumem od '91 pa na ovamo. Plovim ovim brodom sa pijanom posadom i već 25 godina čekam da se nasučemo negde konačno.

WakeUpSheeple

pre 7 godina

Luzerska grupa koja izigrava kobojagi silu. Ej, potpisali ugovor o slobodnoj trgovini sa Vijetnamom!
(Realno, 30. maj 2016 22:44)
Ukljuci mozak ja sam za EU, da li si ti svestan da vijetnam ima 100 mil stanovnika. Da li si ti svestan da je Kazakstan 7x veca ekonomija od nas. Kucaj na netu da vidis s kim je sve EU potpisala "free agreement".

..

pre 7 godina

Ljudi se smeju a ne znaju da su sami smešni.. Pogledajte kako izgleda Prestonica Kazahstana..plate u Kazahstanu 800 eura neto a troškovi života duplo jeftiniji nego ovde.

Diego

pre 7 godina

Да ли ови генијалци који пишу све и свашта знају колики је БДП у Казахстану и Белорусији у односу на наш?

Kopro

pre 7 godina

Nije u durektnoj suprotnosti sa EU, mi ne ukazimo u taj savez nego sa njim potpisujemo ugovor o slobodnoj trgovini. To je nesto sasvim drugo. Takav ugovor vec imamo sa Rusijom samo, kao i sa Turskom, pa nismo se učlaniki u te zemlje. Ovo nam samo sada daje moućnost, bescarinskog izvoza u zemlje poput Kazahstana, Jermenije, Uzbekistana, Belorusije...

jelena

pre 7 godina

Molim da mi neko odgovori, sta bi sa brzom prugom Solun-Budimpesta? Vec skoro godinu dana ne citamo i ne cujemo nista u vezi tog velikog plana...Nesto i ne idu stvari tako, kako se obecaju, ili se meni samo tako cini?

pamet u glavu

pre 7 godina

Razmislute malo evropejci,mi mozda i nemamo mnogo sto sta da izvezemo tamo ali kad dodje neka Evropska firma pa proizvede nesto u Srbiji moze to da izveze u Rusiju ili Kinu bez carine. Zar to nije dobro za sve?

Maks

pre 7 godina

Pa zašto ovo nije udarna vest na potraju ??!!
Već negde po sredini,onako kratko i usput.
Sada je jasno zašto je Vučić naprasno bio u Moskvi.
Nisam za članstvo Srbije u EU a i više je nego očigledno da nas tamo i ne žele.
Srbija treba da ostane samostalna,nezavisna i vojno neutralna država koja će shodno svojim potrebama razvijati ekonomske odnose sa bilo kojim državama i ekonomskim unijama koje to žele.Bez ikakvih diktata,ucena i pritisaka.

Dejan

pre 7 godina

Sve sami ekonomski strucnjaci. Da nam nije Rusije odavno bi gladovali. Izvezli bi poljoprivredne proizvode u Ameriku mozda? Ja zivim na jugu Srbije, ovde se skoro sve izveze u Rusiju, Srbija i ostali ne pojedu ni 10 procenata. Ovo je divna vest.

deki185

pre 7 godina

Kad su mogli bugare i rumune da prime na brzinu mogli bi i nas.Dok se oni ne smisle mi se moramo snalaziti.Ovo je dobro i za kompanije iz EU koje posluju kod nas.

Siniša

pre 7 godina

Ode Fiat u EEU,konacno. Dobra vijest za nas u Republici Srpskoj,ogromno trziste sa ogromnim potencijalom potreba i resursa a naravno ogrebat ce se svi stranci koji imaju fabrike u Srbiji.

Neko ko zna

pre 7 godina

Prosto je neverovatno koliko svi misle da su upuceni i koliko naivne daju komentare. Pre svega, Srbija IMA vec potpisane sporazume o slobodnoj trgovini sa Rusijom, Belorusijom i Kazahstanom. Veliki troskovi transporta, pre svega, najvise doprinose tome da ti sporazumi nisu iskorisceni koliko bi mogli biti. Dalje, carinske sluzbe pomenutih zemalja su prilicno birokratske i veliki formalisti. A oni sto misle da ce FIAT odmah pocetni da se izvozi u pomenute zemlje moraju znati da su automobili na spisku proizvoda koji su izuzeti od primene sporazuma, kao i da je uslov da bi mogli da se izvoze bez placanja carine u navedenim zemljama takav da ga FIAT ne ispunjava!

Pera iz Žalbenog

pre 7 godina

U cilju ekonomske stabilnosti uvek je bolje imati više alternativnih tržišta. Pored toga, mislim od kraja 2015. godine EAU, ima sporazum o slobodnoj trgovini sa Kinom i Izraelom.

Sjajna vest!!!

Amerikanac

pre 7 godina

"Lideri evroazijske ekonomske unije dace zeleno svetlo..." hahaha a pazi sto se ovi loze da su bitni. Dobro je da su nama dali zeleno svetlo pre nego ostalim mnogobrojnim drzavama koje se guraju da udju u njihovu cirkus uniju.

Dragan

pre 7 godina

Molim da mi neko odgovori, sta bi sa brzom prugom Solun-Budimpesta? Vec skoro godinu dana ne citamo i ne cujemo nista u vezi tog velikog plana...Nesto i ne idu stvari tako, kako se obecaju, ili se meni samo tako cini?
(jelena, 31. maj 2016 09:08) # Link komentara

Pruga se radi. Revitalizuju se deonice. Prosle godine se pod Avalom revitalizao veliki deo, koji je inace bio najsporiji deo. Prvi put posle 60 godina. Kod si zadnji put isla vozom?

eh

pre 7 godina

Mnogo smo mi prepotentni, nije nam jasno da nista ne predstavljamo u svetu. Sve sto smo imali je unisteno. Bas danas skuvah pasulj tetovac iz Kirgistana, kazu ima i iz Tadzikistana, samo nema iz Srbije.

Dulex

pre 7 godina

Ovo je svakako zanimljivo, iako smatram da je to samo busanje u prsa kako bi se pokazalo EU, ej.. pa mi imamo alternativu. Ovaj ugovor bi mogao trajati do eventualnog ulaska u EU, jer po ovom sporazumu i te zemlje bi mogle bez carine izvoziti u Srbiju, a kada/ako Srbija uđe u EU, to bi značilo i u sve zemlje EU. E, to nema šanse proći.

DuciEU

pre 7 godina

@Milan A zasto u EU kao sluge? Da te ne biju na poslu za 2000e? O kvalitetu zivota da ne pricam? Jesi,jeste li proveli nekada 10tak dana na zapadu?

kap

pre 7 godina

ovo je dobra vest samo ako bude dodatak na izvoz koji već imamo, nikako ne sme da bude zamena za izvoz u EU koji nam čini jedno 80-90% ukupnog izvoza. Prvo i osnovno, ove zemlje su previše siromašne da bi mogle da prime onolio srpskih proizvoda koliko prima EU (iznad tipa ruskih i svojih) a drugo, Srbija svejedno mora preko EU da prenosi svoje proizvode do ovih zemalja što znači da nikako ne mogu da budu racionalna zamena za izvoz u EU. Ljudi u Srbiji su mahom do bola glupi i odbijaju da se pomire sa pozicijom koju Srbija ima nego tripuju neku Carevinu Srbiju koja može da radi šta hoće i ona postavlja uslove na evropskoj (ako ne i svetskoj) sceni.
Ako nam EU ovo dozvoli možemo da pojačamo izvoz da slijemo još nekoliko miliona evra i usporimo galopirajući rast javnog duga, ako nam ne dozvoli moraćemo da prestanemo jer ne smemo da rizikujemo ukidanje slobodne trgovine sa EU i oštar pad izvoza koji nam čini osnovicu ikakvog ekonomskog rasta budući da domaću tražnju nemamo niti uz ovoliko visoke poreze i cene isti možemo da imamo (a bez visokih poreza bi nam dug još brže rastao a uz carine za proizvode iz EU bi nam cene još više porasle). Svako ko nam govori drugačije nas laže/manipuliše i nije nam prijatelj.

Inteligencija

pre 7 godina

Koliko su ljudi naivni. Pa da li mislite da sve razvijene zemlje na Zapadu čekaju Srbiju da trguju sa njom? Šta mi imamo da ponudimo njima? Pa ni Yugoslavija da nije saradjivala i izvozila u zemlje trećeg sveta (nerazvijene zemlje) ne bi imala onako jaku ekonomiju kakvu je imala. Mi smo uništeni sa velikim razlogom, a pogledajte čudo, i sve države trežeg sveta koje su bile Yugoslovenski partneri i saradnici su takodje uništene i razorene od strane tog Zapada... Zapad je super ali samo za sebe!

etizop

pre 7 godina

@mimi sve što si napisala stoji, stvar Slavonije ja gledam iz druge perspektive a to je da su sami krivi za sve što im se događa iz razloga što 25 godina glasaju za istu stranku (HDZ i HDSSB), na sjeveru HR i na zapadu HR (Međimurje, Istra, Zagreb. Kvarner) gdje HDZ i HDSSB kao ni desničarske stranke nemaju prođu ekonomska situacija je potpuno drugačija... A što se tiče potpisivanja ovog ugovora bitne su vrijednosti koje bi se trebale dijeliti u EU a to je sloboda tržišta, demokracija...

online

pre 7 godina

ekstra. zahvaljujući ovome od sada ćemo lepo moći a kupujemo njihove kvalitetne proizvode online.
samo je pitanje šta kvalitno da kupimo?

xim

pre 7 godina

(.., 31. maj 2016 10:14)

Znam znam... Moji drugari se pokidase od truda da dobiju kazahstanske radne papire. A tek ruske?! Auuu... Pustite malo brojke, pustite internet. Izadjite na ulicu, putujte po EU i Kazahstanu, Rusiji, pa kad se vratite, recite mi gde bi zeleli da vam deca odrsastaju!

Export import

pre 7 godina

Cisto da se zna.
Niko nije branio Srbiji da do sada izvozi ute zemlje.
Slucajno znam da su upravo te zemlje ,zemlje sa veoma jakom mafijaskom Strukturom,slucajno sam u vodecoj zemlji te "LRGANKZACIJE" nekada zavrsio fakultet,decenijama radim iskljucivo izvoz iZNAM DA njihovo oslobadjanme od carina,kosta 3x vise nego redovne carinske stope.
Ne postoji niti i1 firma Ruski importer,koja ce zatraziti oslobadjanje od carina.U slucaju da to uradi,n...bi visestruko.Kompletna stvar oko te JevroAzijske unije je Putinovo pravljenje bivseg SSSR-a/u svim tim zemljama,predsednici su njegove kolege iz KGB-a,dozivotni/a uzgred budi receno sluze za igre oko NDS-a/PDV-a/.
Daleko im lepa kuca.

nebotovan

pre 7 godina

Za sve one koji potcenjuju Evroazijsku uniju!!! Da li ste vi svesni koliko je to trziste? Mi za 100 god necemo dostici standard za izvoz u EU, dok u EAU mozemo odma i sve da izvozimo. Nadam se i vojnoj saradnji...
(nv, 31. maj 2016 09:08)

evo ja nisam svestan "koliko je to trziste", kakve su beneficije od clanstva u toj tzv."uniji", koliko je ko profitirao ulaskom u tu uniju, koliko je u zemljama clanicama te unije porastao bdp i zivotni standard nakon ulaska, kakva je ekonomska regulativa, ustvari ne znam ni koje su zemlje clanice te unije. molim te elaboriraj malo na tu temu, cisto objektivno i sa relevantnim podacima. znam ja da bi ti elaborirao, ali ta "unija" u stvarnosti ni ne postoji i ne pokazuje nikakve rezultate. da ima rezultate, bili bi vidljivi na globalnom nivou i to niko, pa ni zapadni mediji ne bi mogli zataskati

Dragoljub

pre 7 godina

"Evroazijski ekonomski savez". Kako to gordo zvuci; u stvari od Evrope, uslovno, to u je Rusija, a od Azije jos 4 bivse republike SSSR, a sada polu-satelitske drzave Rusije.

ted

pre 7 godina

@nv
Znamo koliko je ogromno to trziste ali problem je sto srpskoj privredi ne treba veliko trziste vec strana ulaganja da bi nesto imala da proizvodi i ponudi bilo kojem trzistu a iz ove unije niko nece nista uloziti u Srbiju vec ce nama prodavati njihov pasulj.

pravda

pre 7 godina

Vidim komentare kako ljudi ismevaju kazahstan kirgistan i jermeniju, a nemaju pojma da tamo ljudi zive bolje nego ovde.
Ali ipak bitno je da ovde u komentarima sve znaju, nema veze sto u tim zemljama nikad nisu ni bili. merilo im je to sto imaju cudno ime i sto se nikad nisu plasirali na neko fudbalsko takmicenje, ali je njihova liga zato puno skupih brazilaca, a za to treba imati para...

Philius

pre 7 godina

@ "Evroazijski ekonomski savez". Kako to gordo zvuci; u stvari od Evrope, uslovno, to u je Rusija

Pa tu je i Belorusija, a evo i mi smo podneli kandidaturu, sada cekamo datum.

makroekonomist

pre 7 godina

Kakve veze imate vi (Srbija) s Bjelorusijom, Kazahstanom, Ruskom Federacijom, Armenijom i Kirgistanom?!
Znate li ove države, osim Rusije, uopće naći na geografskoj karti?
Mjesto vam je u EU.

etizop

pre 7 godina

ja sad više ništa ne razumijem, Srbija se zaklinje da želi u EU a potpisuje ugovor sa euroazijakom unijom o slobodnoj trgovini što se izravno krši sa pravilima Eu kojoj teži...

mimi

pre 7 godina

@etizop
Ne vidim zašto je to u direktnoj suprotnosti s EU. Pa zar Srbija treba da tapka u mestu deset-petnaest godina dok EU ne odluči da je pozove? A i da pozove ranije, to uopšte ne podrazumeva da će se ekonomsko stanje u zemlji poboljšati. Dovoljno je samo pogledati slučaj Hrvatske, iz koje pretpostavljam pišeš (pretpostavljam zbog “EUROazijska” i “izravno”, ako sam pogrešila, izvini, tj. oprosti). Mada je zvanično prosečna plata znatno veća u HR, život običnih ljudi nije u istom procentu bolji. A troškovi života su veći. I sam si svestan da ima mnoštvo penzionera u HR koji imaju penzije oko 200 evra i radnika koji rade za 300-400e. Sta se promenilo od 2013? Jedino to što ljudi mogu lakše da se zaposle u zemljama EU. Dakle, profitirala su preduzeća koja voze autobuse iz Slavonije za zapadne zemlje EU i škole jezika. Meni se čini da je to najveća promena u ekonomskom smislu (naravno, ne računam pojedince koji kradu i bogate se, ali toga je bilo i ranije). A u političkom smislu, došlo je do neviđenog jačanja desnice. Pošto političari više ne mogu da obećavaju ekonomski boljitak (kao što to u SRB radi Alex Veliki ubeđujući ljude da se strpe dok traju tzv. reforme jer ćemo živeti bolje kad uđemo u EU), krenuli su ustašluci. Ako se u Srbiji u ekonomskom i političkom smislu dogodi isto što i Hrvatskoj kada uđe u EU, onda je stvarno bolje da ne ulazi.

Amerikanac

pre 7 godina

"Lideri evroazijske ekonomske unije dace zeleno svetlo..." hahaha a pazi sto se ovi loze da su bitni. Dobro je da su nama dali zeleno svetlo pre nego ostalim mnogobrojnim drzavama koje se guraju da udju u njihovu cirkus uniju.

mihajlo

pre 7 godina

@sava centar
Jel ti citas posto cena mleka i sira u EU!? Pa za nas, posto nismo dostigli nivo EU su ova trzista majka bez carine, sa vremenom moze da bude totalno bez carine za sve proizvode, tu prvenatveno mislim na avtomobilsku industriju. I ako bude pameti u zemlji Srbiji mozemo biti most izmedju te dve ekonomske cone. Naravno da koglomerati iz EU mogu i lakse im je direktno da odu tamo ali manje firme i donekle srednje firme jim je lakse ako imaju odskocnu dasku.

Матори

pre 7 godina

Трговина и трговина. Надам се да ће нсм помоћи да подигнемо Србију макар на ноге...

DuciEU

pre 7 godina

@Milan A zasto u EU kao sluge? Da te ne biju na poslu za 2000e? O kvalitetu zivota da ne pricam? Jesi,jeste li proveli nekada 10tak dana na zapadu?

nv

pre 7 godina

Za sve one koji potcenjuju Evroazijsku uniju!!! Da li ste vi svesni koliko je to trziste? Mi za 100 god necemo dostici standard za izvoz u EU, dok u EAU mozemo odma i sve da izvozimo. Nadam se i vojnoj saradnji...

online

pre 7 godina

ekstra. zahvaljujući ovome od sada ćemo lepo moći a kupujemo njihove kvalitetne proizvode online.
samo je pitanje šta kvalitno da kupimo?

Саша

pre 7 godina

Ја се бавим производњом купине и малине као коњ радим од јутра до мрака на отвореном и по сунцу и по киши и да није тих руса не бих имао ни за живот, у осталом кад нам је еу толики савезник зашто не укине царине на наше производе?

ax

pre 7 godina

ovde neki posmatraju Belorusiju kao sto Engleska gleda na Srbiju... poludivlje pleme sa zasiljenim stapovima...

Boli vas kad Englezi tako gledaju na Srbe jer znate da nije tako... e, pa znajte da ni u Belorusini i Kazahstanu ne zive divlja plemena sa zasiljenim stapovima. normalan narod sa dobrim standardom je tamo.

WakeUpSheeple

pre 7 godina

Luzerska grupa koja izigrava kobojagi silu. Ej, potpisali ugovor o slobodnoj trgovini sa Vijetnamom!
(Realno, 30. maj 2016 22:44)
Ukljuci mozak ja sam za EU, da li si ti svestan da vijetnam ima 100 mil stanovnika. Da li si ti svestan da je Kazakstan 7x veca ekonomija od nas. Kucaj na netu da vidis s kim je sve EU potpisala "free agreement".

Pera iz Žalbenog

pre 7 godina

U cilju ekonomske stabilnosti uvek je bolje imati više alternativnih tržišta. Pored toga, mislim od kraja 2015. godine EAU, ima sporazum o slobodnoj trgovini sa Kinom i Izraelom.

Sjajna vest!!!

Bogi

pre 7 godina

A sta bi sa onim krakom u Sajkasu,Kovilju mi cekali?Oce ici tuda taj gas posto je cevi neko odneo da se slika ispred Spensa i nije ih vratio?????

Dragan

pre 7 godina

Molim da mi neko odgovori, sta bi sa brzom prugom Solun-Budimpesta? Vec skoro godinu dana ne citamo i ne cujemo nista u vezi tog velikog plana...Nesto i ne idu stvari tako, kako se obecaju, ili se meni samo tako cini?
(jelena, 31. maj 2016 09:08) # Link komentara

Pruga se radi. Revitalizuju se deonice. Prosle godine se pod Avalom revitalizao veliki deo, koji je inace bio najsporiji deo. Prvi put posle 60 godina. Kod si zadnji put isla vozom?

..

pre 7 godina

Ljudi se smeju a ne znaju da su sami smešni.. Pogledajte kako izgleda Prestonica Kazahstana..plate u Kazahstanu 800 eura neto a troškovi života duplo jeftiniji nego ovde.

Dejan

pre 7 godina

Sve sami ekonomski strucnjaci. Da nam nije Rusije odavno bi gladovali. Izvezli bi poljoprivredne proizvode u Ameriku mozda? Ja zivim na jugu Srbije, ovde se skoro sve izveze u Rusiju, Srbija i ostali ne pojedu ni 10 procenata. Ovo je divna vest.

kap

pre 7 godina

ovo je dobra vest samo ako bude dodatak na izvoz koji već imamo, nikako ne sme da bude zamena za izvoz u EU koji nam čini jedno 80-90% ukupnog izvoza. Prvo i osnovno, ove zemlje su previše siromašne da bi mogle da prime onolio srpskih proizvoda koliko prima EU (iznad tipa ruskih i svojih) a drugo, Srbija svejedno mora preko EU da prenosi svoje proizvode do ovih zemalja što znači da nikako ne mogu da budu racionalna zamena za izvoz u EU. Ljudi u Srbiji su mahom do bola glupi i odbijaju da se pomire sa pozicijom koju Srbija ima nego tripuju neku Carevinu Srbiju koja može da radi šta hoće i ona postavlja uslove na evropskoj (ako ne i svetskoj) sceni.
Ako nam EU ovo dozvoli možemo da pojačamo izvoz da slijemo još nekoliko miliona evra i usporimo galopirajući rast javnog duga, ako nam ne dozvoli moraćemo da prestanemo jer ne smemo da rizikujemo ukidanje slobodne trgovine sa EU i oštar pad izvoza koji nam čini osnovicu ikakvog ekonomskog rasta budući da domaću tražnju nemamo niti uz ovoliko visoke poreze i cene isti možemo da imamo (a bez visokih poreza bi nam dug još brže rastao a uz carine za proizvode iz EU bi nam cene još više porasle). Svako ko nam govori drugačije nas laže/manipuliše i nije nam prijatelj.

Siniša

pre 7 godina

Ode Fiat u EEU,konacno. Dobra vijest za nas u Republici Srpskoj,ogromno trziste sa ogromnim potencijalom potreba i resursa a naravno ogrebat ce se svi stranci koji imaju fabrike u Srbiji.

Maks

pre 7 godina

Pa zašto ovo nije udarna vest na potraju ??!!
Već negde po sredini,onako kratko i usput.
Sada je jasno zašto je Vučić naprasno bio u Moskvi.
Nisam za članstvo Srbije u EU a i više je nego očigledno da nas tamo i ne žele.
Srbija treba da ostane samostalna,nezavisna i vojno neutralna država koja će shodno svojim potrebama razvijati ekonomske odnose sa bilo kojim državama i ekonomskim unijama koje to žele.Bez ikakvih diktata,ucena i pritisaka.

Export import

pre 7 godina

Cisto da se zna.
Niko nije branio Srbiji da do sada izvozi ute zemlje.
Slucajno znam da su upravo te zemlje ,zemlje sa veoma jakom mafijaskom Strukturom,slucajno sam u vodecoj zemlji te "LRGANKZACIJE" nekada zavrsio fakultet,decenijama radim iskljucivo izvoz iZNAM DA njihovo oslobadjanme od carina,kosta 3x vise nego redovne carinske stope.
Ne postoji niti i1 firma Ruski importer,koja ce zatraziti oslobadjanje od carina.U slucaju da to uradi,n...bi visestruko.Kompletna stvar oko te JevroAzijske unije je Putinovo pravljenje bivseg SSSR-a/u svim tim zemljama,predsednici su njegove kolege iz KGB-a,dozivotni/a uzgred budi receno sluze za igre oko NDS-a/PDV-a/.
Daleko im lepa kuca.

nebotovan

pre 7 godina

Za sve one koji potcenjuju Evroazijsku uniju!!! Da li ste vi svesni koliko je to trziste? Mi za 100 god necemo dostici standard za izvoz u EU, dok u EAU mozemo odma i sve da izvozimo. Nadam se i vojnoj saradnji...
(nv, 31. maj 2016 09:08)

evo ja nisam svestan "koliko je to trziste", kakve su beneficije od clanstva u toj tzv."uniji", koliko je ko profitirao ulaskom u tu uniju, koliko je u zemljama clanicama te unije porastao bdp i zivotni standard nakon ulaska, kakva je ekonomska regulativa, ustvari ne znam ni koje su zemlje clanice te unije. molim te elaboriraj malo na tu temu, cisto objektivno i sa relevantnim podacima. znam ja da bi ti elaborirao, ali ta "unija" u stvarnosti ni ne postoji i ne pokazuje nikakve rezultate. da ima rezultate, bili bi vidljivi na globalnom nivou i to niko, pa ni zapadni mediji ne bi mogli zataskati

Kopro

pre 7 godina

Nije u durektnoj suprotnosti sa EU, mi ne ukazimo u taj savez nego sa njim potpisujemo ugovor o slobodnoj trgovini. To je nesto sasvim drugo. Takav ugovor vec imamo sa Rusijom samo, kao i sa Turskom, pa nismo se učlaniki u te zemlje. Ovo nam samo sada daje moućnost, bescarinskog izvoza u zemlje poput Kazahstana, Jermenije, Uzbekistana, Belorusije...

jelena

pre 7 godina

Molim da mi neko odgovori, sta bi sa brzom prugom Solun-Budimpesta? Vec skoro godinu dana ne citamo i ne cujemo nista u vezi tog velikog plana...Nesto i ne idu stvari tako, kako se obecaju, ili se meni samo tako cini?

pamet u glavu

pre 7 godina

Razmislute malo evropejci,mi mozda i nemamo mnogo sto sta da izvezemo tamo ali kad dodje neka Evropska firma pa proizvede nesto u Srbiji moze to da izveze u Rusiju ili Kinu bez carine. Zar to nije dobro za sve?

Inteligencija

pre 7 godina

Koliko su ljudi naivni. Pa da li mislite da sve razvijene zemlje na Zapadu čekaju Srbiju da trguju sa njom? Šta mi imamo da ponudimo njima? Pa ni Yugoslavija da nije saradjivala i izvozila u zemlje trećeg sveta (nerazvijene zemlje) ne bi imala onako jaku ekonomiju kakvu je imala. Mi smo uništeni sa velikim razlogom, a pogledajte čudo, i sve države trežeg sveta koje su bile Yugoslovenski partneri i saradnici su takodje uništene i razorene od strane tog Zapada... Zapad je super ali samo za sebe!

nedostizni

pre 7 godina

ja sad više ništa ne razumijem, Srbija se zaklinje da želi u EU a potpisuje ugovor sa euroazijakom unijom o slobodnoj trgovini što se izravno krši sa pravilima Eu kojoj teži...
(etizop, 30. maj 2016 19:53)

Dragi komšija, ja ništa ne razumem od '91 pa na ovamo. Plovim ovim brodom sa pijanom posadom i već 25 godina čekam da se nasučemo negde konačno.

Dulex

pre 7 godina

Ovo je svakako zanimljivo, iako smatram da je to samo busanje u prsa kako bi se pokazalo EU, ej.. pa mi imamo alternativu. Ovaj ugovor bi mogao trajati do eventualnog ulaska u EU, jer po ovom sporazumu i te zemlje bi mogle bez carine izvoziti u Srbiju, a kada/ako Srbija uđe u EU, to bi značilo i u sve zemlje EU. E, to nema šanse proći.

etizop

pre 7 godina

@mimi sve što si napisala stoji, stvar Slavonije ja gledam iz druge perspektive a to je da su sami krivi za sve što im se događa iz razloga što 25 godina glasaju za istu stranku (HDZ i HDSSB), na sjeveru HR i na zapadu HR (Međimurje, Istra, Zagreb. Kvarner) gdje HDZ i HDSSB kao ni desničarske stranke nemaju prođu ekonomska situacija je potpuno drugačija... A što se tiče potpisivanja ovog ugovora bitne su vrijednosti koje bi se trebale dijeliti u EU a to je sloboda tržišta, demokracija...

deki185

pre 7 godina

Kad su mogli bugare i rumune da prime na brzinu mogli bi i nas.Dok se oni ne smisle mi se moramo snalaziti.Ovo je dobro i za kompanije iz EU koje posluju kod nas.

xim

pre 7 godina

(.., 31. maj 2016 10:14)

Znam znam... Moji drugari se pokidase od truda da dobiju kazahstanske radne papire. A tek ruske?! Auuu... Pustite malo brojke, pustite internet. Izadjite na ulicu, putujte po EU i Kazahstanu, Rusiji, pa kad se vratite, recite mi gde bi zeleli da vam deca odrsastaju!

Diego

pre 7 godina

Да ли ови генијалци који пишу све и свашта знају колики је БДП у Казахстану и Белорусији у односу на наш?

Dragoljub

pre 7 godina

"Evroazijski ekonomski savez". Kako to gordo zvuci; u stvari od Evrope, uslovno, to u je Rusija, a od Azije jos 4 bivse republike SSSR, a sada polu-satelitske drzave Rusije.

Neko ko zna

pre 7 godina

Prosto je neverovatno koliko svi misle da su upuceni i koliko naivne daju komentare. Pre svega, Srbija IMA vec potpisane sporazume o slobodnoj trgovini sa Rusijom, Belorusijom i Kazahstanom. Veliki troskovi transporta, pre svega, najvise doprinose tome da ti sporazumi nisu iskorisceni koliko bi mogli biti. Dalje, carinske sluzbe pomenutih zemalja su prilicno birokratske i veliki formalisti. A oni sto misle da ce FIAT odmah pocetni da se izvozi u pomenute zemlje moraju znati da su automobili na spisku proizvoda koji su izuzeti od primene sporazuma, kao i da je uslov da bi mogli da se izvoze bez placanja carine u navedenim zemljama takav da ga FIAT ne ispunjava!

ted

pre 7 godina

@nv
Znamo koliko je ogromno to trziste ali problem je sto srpskoj privredi ne treba veliko trziste vec strana ulaganja da bi nesto imala da proizvodi i ponudi bilo kojem trzistu a iz ove unije niko nece nista uloziti u Srbiju vec ce nama prodavati njihov pasulj.

pravda

pre 7 godina

Vidim komentare kako ljudi ismevaju kazahstan kirgistan i jermeniju, a nemaju pojma da tamo ljudi zive bolje nego ovde.
Ali ipak bitno je da ovde u komentarima sve znaju, nema veze sto u tim zemljama nikad nisu ni bili. merilo im je to sto imaju cudno ime i sto se nikad nisu plasirali na neko fudbalsko takmicenje, ali je njihova liga zato puno skupih brazilaca, a za to treba imati para...

eh

pre 7 godina

Mnogo smo mi prepotentni, nije nam jasno da nista ne predstavljamo u svetu. Sve sto smo imali je unisteno. Bas danas skuvah pasulj tetovac iz Kirgistana, kazu ima i iz Tadzikistana, samo nema iz Srbije.

Philius

pre 7 godina

@ "Evroazijski ekonomski savez". Kako to gordo zvuci; u stvari od Evrope, uslovno, to u je Rusija

Pa tu je i Belorusija, a evo i mi smo podneli kandidaturu, sada cekamo datum.