Subota, 06.02.2016.

16:14

Niče novi stambeni blok pored Dunava

U prvoj polovini januara odobrena je građevinska dozvola za još jedan stambeni projekat, Energoprojektov “Sunnyville” - Blok 8 u Višnjici.

Izvor: Beobuild

Nièe novi stambeni blok pored Dunava IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

71 Komentari

Sortiraj po:

ten yard penalty

pre 8 godina

Naime, voleo bih da mi neko pomogne da shvatim zasto 6. februara novogodisnja rasveta i dalje sija kao prvog dana kada je postavljena?! To vise nema veze s mozgom, izgubilo je svaki smisao i deluje smesno, tj. upravo predstavlja i Grad i Srbiju kao jednu haoticnu i neuredjenu sredinu, u kojoj je izgubljen kompas.
Jedan sam od onih koji jedva cekaju da se Beograd okiti pred Novu godinu i drago mi je da ta romanticna atmosfera potraje i do Sv. Jovana ili sl, ali ovo je groteskno... Mozda cemo sa svetlecim jelkicama docekati i prolece, ko zna...?!
(Nova godina do 1. maja, 06. februar 2016 23:28)

Pa hocce Malisha svechano da docheka 'godinu glasacha'!...pardon,godinu majmuna.....

ana

pre 8 godina

S obzirom na klimu u Beogradu, vrlo mi je neobično da se zgrade grade s vrlo malim balkonima ili lodjama. Balkoncici dugacki do 2 m, duboki 1,20... nigde velikih terasa. A mozda je to i bolje, jer stanari bih ih, ionako, zatvorili i zastaklili.
Stan sa jednom spavaćom sobom je jednosoban u anglosaksonskom svetu, a dvosoban, kao i kod nas, u ostalim drzavama. Npr. U zemlji u kojoj ja zivim dvosobni stanovi imaju kvadraturu 70 - 80 m2 (jedna spavaća soba), trosobni 90 - 105 (2 spavaće sobe i 2 kupatila).

Former Customer

pre 8 godina

Poslednji put kada je ta Energoprojekt Visokoradnja napravila stambenu zgradu za ljude i u roku je bilo 2006/7 godine. Stalno smo do tada što se tiče stanogradnje imali posla sa njima. A sve posle toga, ko je sa njima imao posla ni pakao mu neće teško pasti. Mnogi zaposleni kažu namerno potopljena firma radi uvodjenja burazersko-kumovskih SZR, deoo-po-deo-izbođača.

TIL OJLENŠPIGEL

pre 8 godina

WH, 06. februar 2016 23:56)
Pa što mene strpa u ljubitelje Mirjeva.Pa ja sam iz Banje
VIŠNJIČKA BANJA KONTINENT!!!
ps.moja faza je lepša od tvoje!!!
I moj ulaz je lepši od tvog.
O cveću u ŽANDONJERI da nepričam :-)
I ja vidim Dunav sa male terase!!!

Realista

pre 8 godina

A gde ce ti svi stanari da idu na posao? Gde ce da budu zaposleni i da stvaraju nacionalni dohodak?
Nece valjda da lencare bas svi u javnom sektoru?
Pitam jer je privatni sektor unisten.

dada

pre 8 godina

Pre tri godine smo kupili stan u Visnjici, po ceni od 1080€/km2 do tada nisam ni znala gde je Visnjica, a sad je ne bih menjala ni za jedan deo grada. Na 6km od centra, nikad guzve nema, stizem za 15min prevozom do Vuka il trga. A mir fenomenalan, svaki prozor u stanu gleda na Dunav,jutarnja kafa na terasi neprocenjiiv osecaj, zalazak sunca... Oko zgrade lepe porodicne kuce. Ljudi jako fini, svaki dan popricam sa komaijama kad se vracam sa posla, sto je u Bg retkost. Sto se tice smrada koji pominjete u ovom delu se nista ne oseca, a ovde sam vec tri godine. Sad kad se i Plaza zavrsi bice jos bolji kraj. Toplo preporucujem!

Tasa BG

pre 8 godina

"Ajte ljudi sredite malo taj centar, uredite to sto treba pa posle izlazite na Savu i Dunav. Svi stranci idu u centar a centar je kao u nekom gradu u Iraku.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ggmu, 6. februar 2016 18:12)"
--------------
Glavna zeleznicka stanica u Beogradu zvanicno vec dve godine zaredom nema cekanonicu.Grad sa dva miliona stanovnika nema cekanonicu na glavnoj zeleznickoj stanici dve i vise godina.

Putnici koji kupe kartu cak i stariji ljudi sede na prehladnim kamenim blokovima pored klosara i ulicara koji smrde ne trpe se od smrada dok cekaju vozove.Salter za prodaju karata radi sa monitorima od pre vise od 35 godina.Mislim sta reci za ne zaplakati i ne pogledati se u ogledalo i pre svega ne pogledati mapu Evrope kada sledeci put dolazim da kupim kartu na toj stanici.Totalni javasluk.Totalna nebriga.Stranacko zaposljeno radno osoblje koga nista ne interesuje da uradi da barem 1% bude bolje ljudima koji dolaze u Beogradu ili ino-putnicima i turistima.Mi smo specijalisti da sve sto je dobro-napravimo da nikada ne bude vise dobro.Nebrigom.Lenjoscu.Javaslukom.Stranackim zaposljavanjem.Politickom dementivnoscu.Korumpiranoscu.Totalnom nekulturom i odsustvom svesti za bilo kakav produktivni dugorocni rad.

Dobrivoje

pre 8 godina

Za neprijatan miris koji se oseća posebno leti duž Višnjičke ulice i donjih delova Višnjičke Banje i Karaburme je direktno odgovorna mirijevska kanalizacija (i septičke jame i divlja naselja oko Mirijevskog potoka) koja se izliva u Dunavac (rukavac Dunava Ade Huje). Inače do 80-tih je oko Dunavca bila lepa šuma kao i na samoj Adi Huji, koje su prečišćavale vazduh tako da se ništa strašno nije osećalo, doduše bilo je komaraca ali ne tako opasnih kao ovih danas. Nažalost, sve je to posečeno, nasuta zemlja i razni šut, nikla su razna stovarišta i privatne manufakture, marina sa čamcima se višestruko povećala, tako da se uz mirijevsku kanalizaciju sada tu slivaju i razne otpadne vode, i nafta i ulje mnogo nesavesnih vlasnika čamaca. Uz Višnjičku Banju i iznad nje su na divlje izgrađene mnoge privatne kuće bez odgovarajuće infrastrukture, za koju su opštinari uzeli velike pare, a koje doprinose ovom problemu za koji je rečeno da će biti odavno rešen tzv. Interceptorom. Prazne priče godinama. E zato je trenutno kvadrat u V.B. oko 950e a nekad je bio među najvišima. Samo što bez preke potrebe njegovi stanovnici se ne bi menjali ni sa kim u Beogradu.

WH

pre 8 godina

@TIL OJLENŠPIGEL i ostale ljubitelje Mirijeva.

Smesno je porediti Visnjicku Banju i Mirijevo.Prvo Mirijevo je dugo bilo po broju stanovnika jedno od vecih naselja u Evropi a ne u Beogradu.Drugo dosta je starije od Visnjicke Banje.Banja je zavrsena 80-tih ,a stara banja je bilo i jos uvek jeste malo naselje.
Medjutim nema zgrade u Mirijevu koja po kvalitetu moze da se poredi sa "novim naseljem".Dok se gradilo na momenat je prekinuta gradnja.Razlog previse utrosenog materijala.Zato je druga etapa popularno "C" malo skromnije gradjena u odnosu na A i B.
Naselje jednostavno nije zavrseno jer su stale investicije.Naselje je tek zavrseno negde oko 83-84 godine.Nakon toga svi znamo sta se desilo a neki mozda i ne jer su bili srecom mnogo mali.RAT , sankcije i sav haos koji i dalje traje.
Ovo sam rekao ne iz neke malogradjanske potrebe ciji je kraj jaci vec cisto da se pojasne neke stvari.
Isto tako price o ceni kvadrata su komicne.To sto su cene ovakve kakve jesu su posledica losih zakona i pranja para kroz stanogradnju.To sto nema propisa koliko moze da traje gradja pa su objekti u "izgradnji" po nekoliko godina i nema placanja penala.Ludilo gde je cena kvadrata u Mirijevu ko 3 kilometra od centra Budimpeste ili malo vise od centra Beca.O kvalitetu neci ni da pricam.Kod nas je stan sa PVC stolarijom i plocice kao iz javnog WC LUX!!!!!

Nova godina do 1. maja

pre 8 godina

Procitao sam jedan komentar o Beogradu, generalno, pa mi je to dalo ideju da pomenem nesto sto me vec 15-ak dana iritira...
Naime, voleo bih da mi neko pomogne da shvatim zasto 6. februara novogodisnja rasveta i dalje sija kao prvog dana kada je postavljena?! To vise nema veze s mozgom, izgubilo je svaki smisao i deluje smesno, tj. upravo predstavlja i Grad i Srbiju kao jednu haoticnu i neuredjenu sredinu, u kojoj je izgubljen kompas.
Jedan sam od onih koji jedva cekaju da se Beograd okiti pred Novu godinu i drago mi je da ta romanticna atmosfera potraje i do Sv. Jovana ili sl, ali ovo je groteskno... Mozda cemo sa svetlecim jelkicama docekati i prolece, ko zna...?!

sergey

pre 8 godina

@ TIL OJLENŠPIGEL

Care, Mirijevo je za V. Banju Menhetn.

Kvadrat u Mirijevu 1250€ a u V. Banji 900€.

Prošle godine dobili osnovnu školu.

Mirjevo je ko i Belvil građeno od savremenih ekoloških materijala jedina prednost što nekošta 2000 evra već kao što reče 1200 mada sam svoj stan platio 750 evra u Orlovskoj ulici i tu mi je i blizu vrtić ali nema mesta. Verovatno dok mi deca krenu u školu i nađe se neko mesto. A da grejemo se na struju nemamo centralno , doduše jeftinije je zato smo i uzeli Mirjevo a ne Belvil

moje ime je

pre 8 godina

Hocemo parkove na NBg, dosta nam je vise betoncine, hajde malo da o tome pricamo. Zasto svaki pedalj zelene povrsine mora biti pretvoren u betoncinu. Dokle vise?!

nn

pre 8 godina

only fools and horses

Bravo za komentar, kod nas je poslednje vreme cak i u fensi skupim naseljima vizura da gledaju u komsijske prozore i terase. Samo zgrade na coskoviam naselja mozda imaju pogled na neko zelenilo i slobodan prostor ako tu nije sazidana neka zgrada raniej ili u buducnosti im nikne nesto preko puta njih tj ulice.

WH

pre 8 godina

Za sve ove sto se zale na smrad u tom kraju.Smrad nije kako se misli od dunavca.Jeste jednim delom ali malim.Smrad dolazi iz Krnjace!!!!!!!!
U Krnjaci zbog divlje gradnje je potopljeno fakalijama 10 hektara priobalne sume.Kolicina fekalije dosla do nivoa da ce uskoro poceti da preliva preko nasipa.Zato smrdi leti duz dunava jer vetar nanosi.
Ja zivim u Visnjickoj banji blizu ove lokacije.Bilo je ponekad smrada od Dunava ali si mogao na prste da nabrojis kad je to.Od pre 3 godine je poceo problem leti kad su velike vrucine i padne kisa nakon toga.Dunavac je pre bio u jos gorem stanju jer nije bio ni prekriven,a i seoski deo Mirijeva odavno vise nije selo.Iz Mirijeva je isao Mirijevski potok koji se ulivao u Dunavac i nanosio sve i svasta.
Ako cena bude pratila cenu koja se krece u tom delu BG bice ok kupovina.Energoprojekt je gradi moj deo naselja.Te zgrade su jedne boljih u BG ako ne i top pet naselja po kvalitetu gradnje.Prevoz je ok ,sad ima i skolu i sve pratece sto treba sem boljeg doma zdravlja.Inace se broji u prigradsko naselje i nema blizeg.Od te parcele tesko da ima vise od 6 kilometara do centra.
U svakom slucaju pre bi kupio nesto sto gradi Energoprojekt nego armija ovih no name investitora sa sumljivim papirima.Ko nije kupovao stan nema pojma koliko rizika nosi novogradnja.Mogu samo reci iz svog iskustva da je u pitanju strasno veliki stres.Zbog toga prednost je velika kad gradi firma kao sto je ova.

Komsija

pre 8 godina

Zasto “Sunnyville”, pobogu? Pa to nista ne znaci u nasem jeziku.
Znam da nije moglo da se zove "Naselje sunca" jer je to vec nadimak za Blok 45, ali mogli ste da nadjete nesto sa vise stila od “Sunnyville”.

only fools and horses

pre 8 godina

Kaze se dominiraju dvosobni.U svetu sa je stan sa jednom spavacom sobom jednosobni stan. Dnevna soba se racuna. Za koga se prave ovako mali stanovi? Za samce ili dvoje bez dece
(Dipl.ing.arh, 06. februar 2016 19:29)

Slažem se, samo što je tu glavni problem novac. Ja sam na primer, na kredit kupio takav stan, a veruj mi, rado big kupio veći.

Valjevo

pre 8 godina

nista krusevac aleksinac uzice ruma vrbas kikinda samo bg... i onda popis stanovnistva 2031... bg 3 miliona ostatak srbije 1.5 miliona..
(vuk sa dinare, 06. februar 2016 19:46)

Čisto sumnjam da ce nas 2031 biti 4,5 miliona.Daj Bože i za Beograd da bude

Nenad

pre 8 godina

Zivim vise od 30 godina u Visnjickoj banji. Lokacija ovih planiranih objekata nije okrenuta ka Dunavu vec ka Karaburmi i divljem naselju Cigan-mala a planirani objekti nalaze se odmah ispod groblja Lesca i uz neposrednu blizinu toplane koja ,,bljuje,, dim 24 casa dnevno neprekidno iz svog dimnjaka jer osim grejanja mora toplu vodu za kupatila grejati cele godine. Istina je da u toku leta nepodnosljivo smrdi od zagadjenog Dunavca / Ada Huja /ali nazalost cesto i od Krematorijuma sa groblja Lesce a o nepodnosljivim Dunavskim komarcima i da ne govorim. Ima i jedna neprijatnost vise. Ovaj teren predstavlja evidentno kliziste pa su i objekti u novom naselju Visnjicka banja poceli da pucaju i tu ne pomaze nikakvo fundiranje temelja. Nazalost ni izvodjac radova ,,Energoprojekt,, nije vise sto je nekada bio pa ne cudi pitanje predhodnika zasto zgradu u ulici Cara Nikolaja rade tri godine a treba objektivno samo nesto malo vise od jedne godine. Nemaju novca za sopstveno finansiranje takve izgradnje vec cekaju da se isti sakupi od potencijalnih kupaca. To vam je odgovor apsolutno tacan. Tako ce biti i sa ovim planiranim objektima. Uplatis pa cekas....,cekas. Eto to vam je istina pa ko voli neka izvoli.

A.N.

pre 8 godina

Naselje Višnjička Banja (stambene zgrade do 4 sprata i tipske porodične kuće) je projektovao arh. Bakić sa suprugom (inače veliki protivnik Beograda na vodi) koji i živi u njemu. Gradio ga je u etapama Energoprojekt 80-tih, u svoje zlatno doba najvećih uspeha u zemlji i inostranstvu. I kvalitet i enterijer stanova,kuća i eksterijer celog naselja je za klasu iznad svih ostalih naselja u Beogradu, osim Bežanijske kose koja mu je približna po kvalitetu ali ne i po dizajnu enterijera stanova u stambenim zgradama i samom položaju naselja. Mirijevo je tipična socijalistička nedođija puna liftova, sa uređenim parkićima ali lošim kvalitetom gradnje i infrastrukturom u skoro svim delovima naselja. Smešno je upoređivati Mirijevo i Višnjičku Banju. Ko ne veruje Google street view ne laže.

Srt

pre 8 godina

Umesto da prave ekskluzivne stanove na tako dobroj lokaciji, oni prave fragment novog naselja Stepa Stepanovic. Nema ovde nikakvog boljitka, nikako da um izvucemo iz bede.

Sibirski tigar

pre 8 godina

@ TIL OJLENŠPIGEL

Care, Mirijevo je za V. Banju Menhetn.

Kvadrat u Mirijevu 1250€ a u V. Banji 900€.

Prošle godine dobili osnovnu školu.

stat

pre 8 godina

Za citaoce koji imaju primedbu na deo koji pominje pogled na dunav predlazem da pogledaju link https://www.google.rs/maps/@44.8141351,20.5390844,3a,75y,295.57h,88.87t/data=!3m6!1e1!3m4!1s5xX-oOvIE-FoL-Gm8ntJvw!2e0!7i13312!8i6656?hl=en

Objekat ce se nalaziti levo na uzvisenju vidi se cak i trasiran gradilisni put potrebno je samo da okrenete kameru na levo ali se cak i sa Slanackog puta vidi Dunav.

only fools and horses

pre 8 godina

"Možda najvažniji adut ovog naselja jeste izuzetna pozicija sa otvorenim vizurama na Dunav"

Koliko ja vidim, većina stanova ima vizuru na komšijske prozore.

boki

pre 8 godina

Ko kupi stan tamo celo leto ce da drzi prozore zatvorene a na Dunav ce da ide kod hotela Jugoslavija.
Znate li Vi ljudi da je u rukavcu kod Visnjice ekoloska katastrofa, fekalije, smrad je nesnosan i nema ga samo kad udari istocni vetar. Imam prijatelje u Visnjickoj Banji, ljudi tamo su ocajni, prodali bi imanje ali tesko ide jer za taj problem svi znaju. Inace taj deo obale sem onih sređenih 1 km je ocaj, deponije, sut, barake, napustena stovarista, kao u nekom crno belom soc. filmu sezdesetih.
Neko spomenuo u komentarima higijenu celog Beograda da je ocaj sto i ja zelim da ponovim i potvrdim, najprljavija prestonica Evrope je Beograd, nema nikakvu konkurenciju, prvi smo!!!

TIL OJLENŠPIGEL

pre 8 godina

(Holy Smoke, 6. februar 2016 19:12)
Da si imalo pročitao moj prvi komentar bilo bi ti jasnije ali nema veze. Da znam gde je Mirijevo već 25 godina imam labaratoriju upravo u Mirijevu. A znaš li uopšte da se ovde radi o Višnjičkoj Banji a ne o Višnjici? Samo malo više prostorne percepcije ne bi ti toliko škodilo. Sad kad sve ovo pišeš bilo bi da ja sad tebi i drugima pišem o Mirijevu a navodim sve u vezi Malog Mokrog Luga. Pogledaj malo oko sebe ali ne pristrasno pogledaj fasade koje pucaju , ulicu Karađorđeve Zvezde koja se krpi zbog pucanja cevi svaka 2 meseca, kružni put oko Mirjeva gde je proradilo klizište i cela ulica se survala, još gomila problema. Mirijevo znam odlično i ne možeš mi tvrditi da ćeš stići kolima do Konja za deset minuta ako si iole realan.Mirjevo ima sve to što si naveo , to je apsolutno neosporno ali nije kvalitetno građeno to ti svako arhitekta ili građevinac može reći. Povezanost je dobra to sigurno ali jednostavno dok dođeš do Bogoslovije svako autobus iz V. Banje već je u centru. Višnjičku Banju su projektovali za SEBE upravo radnici Energoprojekta i razlika u kvalitetu je OGROMNA. Neću više replicirati, pametnom dosta

Holy Smoke

pre 8 godina

(TIL OJLENŠPIGEL, 06. februar 2016 18:31)

Pa koj si ti meni kralj! :-)
Da li si ti video Mirijevo?
Sta bre pricas? Do Vukovog imas 27,25,74. Sa 27 stizes za maks 15min. Kolima si bukvalno za 10min. Sa 27e si kod staklenca za 25min. Nije Mirijevo nista dalje od centra nego Visnjica. Ali kljuc svega je dobra povezanost.
Kazes ljudi pre izaberu Mirijevo. Pa sta te cudi? Mirijevo je jos koliko toliko gradjeno planski, ima kanalizaciju za razliku od Visnjice. Novi dom zdravlja, veliku pijacu, 2 velika maksija, dis, roda, idea... Bar jedno 5-6 velikih vrtica, dve velike i dobre osnovne skole... Ma da ti ne nabrajam... Pa 10 od 10 ljudi bi izabralo pre Mirijevo nego Visnjicu...

zoran

pre 8 godina

Samo stanovi pa stanovi..kutija sibica..nista vise..daj više napravite naselje sa kućama..kao u razvijenom svetu..da možeš imati leti bazen, rostilj...

Dipl.ing.arh

pre 8 godina

Kaze se dominiraju dvosobni.U svetu sa je stan sa jednom spavacom sobom jednosobni stan. Dnevna soba se racuna. Za koga se prave ovako mali stanovi? Za samce ili dvoje bez dece

vuk sa dinare

pre 8 godina

nista krusevac aleksinac uzice ruma vrbas kikinda samo bg... i onda popis stanovnistva 2031... bg 3 miliona ostatak srbije 1.5 miliona..

proton

pre 8 godina

Krece i ovaj kraj grada se razvija. U toku je izgradnja Plaza centra, jos samo Adu Huju da srede i bice lepo mesto za zivot na samo 4km do centra grada...

Dorcolac

pre 8 godina

Nadam se da ce projekat Visnjica da uspe u potpunosti, pogotovo sta su dobili veoma povoljno projektno finansiranje od americkog investicionog fonda, a cene kvadrata ne bi trebalo da budu skupe za taj deo grada.

ggmu

pre 8 godina

Ja nisam iz Beograda ali cesto dolazim, mislim da Beograd ima nesto posebno, neku cudnu moc u sebi ali prosto mi je neverovatno da jedan grad i to glavni bude toliko prljav. Zgrade u uzem centru grada su prekrivene grafitima, nekima fasada otpada, postoje rupe u putevima, Branko most je prljav do zla Boga. Znam da ovo nema veze sa ovim ali morao sam da kazem. Ajte ljudi sredite malo taj centar, uredite to sto treba pa posle izlazite na Savu i Dunav. Svi stranci idu u centar a centar je kao u nekom gradu u Iraku.

TIL OJLENŠPIGEL

pre 8 godina

Zaniljivo,i pored onolikog bulevara i novog puta za mirjevo i pored toga što su u vreme socijalizma tamo razdeljeni i pokupovani stanovi...Višnjička banja je i sada ostala ...zadnja rupa beograda.Ko ima stan tamo a želi da ga proda sam zna po kojoj ceni će ga i kada prodati.
(mojsije, 06. februar 2016 18:01)
Interesantno definitivno. Stanovi su kvalitetni do centra ako imate kola stižete u špicu bukvalno ali bukvalno za 10 minuta ako idete kolima do Konja(novim putem ispod Pančevca ) imate
toplu vodu, pristojan broj prodavnica, novu veliku školu a opet ljudi će radije Mirijevo gde zgrade klize imate rupe u zidovima od pomeranja, pucaju cevi ogromno naselje koje tek sada ima pristojan broj prodavnica ( a opet većina dovlači iz grada) treba vam najmanje 20 minuta do Konja, dobar deo nema ni kablovsku, stalno neke restrikcije pucanje cevi a svi hrle u Mirjevo. Ljudi su čudo

mojsije

pre 8 godina

Zaniljivo,i pored onolikog bulevara i novog puta za mirjevo i pored toga što su u vreme socijalizma tamo razdeljeni i pokupovani stanovi...Višnjička banja je i sada ostala ...zadnja rupa beograda.Ko ima stan tamo a želi da ga proda sam zna po kojoj ceni će ga i kada prodati.

Marko

pre 8 godina

Energoprojekt je uvek imao dobru reputaciju. Tim pre mi nije jasno zasto vec godinama grade stambeni kompleks na Vracaru u Cara Nikolaja. Da li neko zna u cemu je tu problem?

@bata

pre 8 godina

Sa te lokacije se vidi Dunav jedino ako sagrade desetospratnicu. To je padina orijentisana prema Karaburmi, a ispod groblja Lešće, što baš i nije neka zavidna lokacija!

Lana

pre 8 godina

Ma je li moguće da se neki domaći arhitekta smilovao da osmisli zgradu koja za promenu ne izgleda kao da ju je izbacio neki softver za automatsko generisanje arhitektonskih projekata?

Moravac

pre 8 godina

Lepo je da se gradi i srecno bilo.Selo Mojsinje,opstina Cicevac,Rasinski okrug,ima odlican pogled na reku Juznu Moravu koja za malo nije postala plovna,ali sve drugo nema.Nema ni makadam put,zeleznicki prevoz daleko i retko ima voz koji niko ne placa karte jer kondukteri i revizori privatno dogovorno rade.Zmije i strsljeni su kucni ljubimci pa kada nekog ujede,odmah se pali sveca jer je opstinsko srediste daleko,mada medicinska sluzba iz Cicevca se skoro uvek odazivala i ako imaju jedno staro vozilo.Njima svaka cast!

Botiša

pre 8 godina

U srpskom jeziku ne postoji izgleda reč Arhitektura, ili je zabranjena u upotrebi. Meni se u poslednjih 10 godina ni jedan novoizgradjeni stambeni objekat nije dopao, čak i ovo što planiraju sada.

karaburac

pre 8 godina

Da li ce ovo resiti problem kanalizacije i septickih jama koje se izlivaju iz Visnjice u dunavski rukavac zbog cega vec godinama trpimo nesnosan smrad?

TIL OJLENŠPIGEL

pre 8 godina

Loše ste prestavili.Nije Višnjica nego Višnjička Banja , ne bih da cepidlačim ali razlika je 4 kilometra i ovo se nalazi prekoputa naselja Višnjička Banja ispod Lešća. O čarobnom pogledu na Dunav nema ništa!!!Osim da zažmurite i zamislite da je Dunav tu negde pored Vas. Može samo da gleda na Karaburmu i Mirjevo i pre svega na Ciganmalu Mali Leskovac koja se odomaćila na samo pet stotina metara ispod. Jedina dobra stvar u svom ovom ludilu nekvalitetne novogradnje je što radove i projekat izvodi Energoprojekt, renomirana firma sa velikom iskustvom koja je gradila i naselje preko puta čiji stanovi i posle 30 godina izgledaju bolje nego 99% stanova koji su građeni u zadnjih dvadeset godina.

TIL OJLENŠPIGEL

pre 8 godina

Loše ste prestavili.Nije Višnjica nego Višnjička Banja , ne bih da cepidlačim ali razlika je 4 kilometra i ovo se nalazi prekoputa naselja Višnjička Banja ispod Lešća. O čarobnom pogledu na Dunav nema ništa!!!Osim da zažmurite i zamislite da je Dunav tu negde pored Vas. Može samo da gleda na Karaburmu i Mirjevo i pre svega na Ciganmalu Mali Leskovac koja se odomaćila na samo pet stotina metara ispod. Jedina dobra stvar u svom ovom ludilu nekvalitetne novogradnje je što radove i projekat izvodi Energoprojekt, renomirana firma sa velikom iskustvom koja je gradila i naselje preko puta čiji stanovi i posle 30 godina izgledaju bolje nego 99% stanova koji su građeni u zadnjih dvadeset godina.

ggmu

pre 8 godina

Ja nisam iz Beograda ali cesto dolazim, mislim da Beograd ima nesto posebno, neku cudnu moc u sebi ali prosto mi je neverovatno da jedan grad i to glavni bude toliko prljav. Zgrade u uzem centru grada su prekrivene grafitima, nekima fasada otpada, postoje rupe u putevima, Branko most je prljav do zla Boga. Znam da ovo nema veze sa ovim ali morao sam da kazem. Ajte ljudi sredite malo taj centar, uredite to sto treba pa posle izlazite na Savu i Dunav. Svi stranci idu u centar a centar je kao u nekom gradu u Iraku.

karaburac

pre 8 godina

Da li ce ovo resiti problem kanalizacije i septickih jama koje se izlivaju iz Visnjice u dunavski rukavac zbog cega vec godinama trpimo nesnosan smrad?

Botiša

pre 8 godina

U srpskom jeziku ne postoji izgleda reč Arhitektura, ili je zabranjena u upotrebi. Meni se u poslednjih 10 godina ni jedan novoizgradjeni stambeni objekat nije dopao, čak i ovo što planiraju sada.

Moravac

pre 8 godina

Lepo je da se gradi i srecno bilo.Selo Mojsinje,opstina Cicevac,Rasinski okrug,ima odlican pogled na reku Juznu Moravu koja za malo nije postala plovna,ali sve drugo nema.Nema ni makadam put,zeleznicki prevoz daleko i retko ima voz koji niko ne placa karte jer kondukteri i revizori privatno dogovorno rade.Zmije i strsljeni su kucni ljubimci pa kada nekog ujede,odmah se pali sveca jer je opstinsko srediste daleko,mada medicinska sluzba iz Cicevca se skoro uvek odazivala i ako imaju jedno staro vozilo.Njima svaka cast!

boki

pre 8 godina

Ko kupi stan tamo celo leto ce da drzi prozore zatvorene a na Dunav ce da ide kod hotela Jugoslavija.
Znate li Vi ljudi da je u rukavcu kod Visnjice ekoloska katastrofa, fekalije, smrad je nesnosan i nema ga samo kad udari istocni vetar. Imam prijatelje u Visnjickoj Banji, ljudi tamo su ocajni, prodali bi imanje ali tesko ide jer za taj problem svi znaju. Inace taj deo obale sem onih sređenih 1 km je ocaj, deponije, sut, barake, napustena stovarista, kao u nekom crno belom soc. filmu sezdesetih.
Neko spomenuo u komentarima higijenu celog Beograda da je ocaj sto i ja zelim da ponovim i potvrdim, najprljavija prestonica Evrope je Beograd, nema nikakvu konkurenciju, prvi smo!!!

Nova godina do 1. maja

pre 8 godina

Procitao sam jedan komentar o Beogradu, generalno, pa mi je to dalo ideju da pomenem nesto sto me vec 15-ak dana iritira...
Naime, voleo bih da mi neko pomogne da shvatim zasto 6. februara novogodisnja rasveta i dalje sija kao prvog dana kada je postavljena?! To vise nema veze s mozgom, izgubilo je svaki smisao i deluje smesno, tj. upravo predstavlja i Grad i Srbiju kao jednu haoticnu i neuredjenu sredinu, u kojoj je izgubljen kompas.
Jedan sam od onih koji jedva cekaju da se Beograd okiti pred Novu godinu i drago mi je da ta romanticna atmosfera potraje i do Sv. Jovana ili sl, ali ovo je groteskno... Mozda cemo sa svetlecim jelkicama docekati i prolece, ko zna...?!

zoran

pre 8 godina

Samo stanovi pa stanovi..kutija sibica..nista vise..daj više napravite naselje sa kućama..kao u razvijenom svetu..da možeš imati leti bazen, rostilj...

@bata

pre 8 godina

Sa te lokacije se vidi Dunav jedino ako sagrade desetospratnicu. To je padina orijentisana prema Karaburmi, a ispod groblja Lešće, što baš i nije neka zavidna lokacija!

A.N.

pre 8 godina

Naselje Višnjička Banja (stambene zgrade do 4 sprata i tipske porodične kuće) je projektovao arh. Bakić sa suprugom (inače veliki protivnik Beograda na vodi) koji i živi u njemu. Gradio ga je u etapama Energoprojekt 80-tih, u svoje zlatno doba najvećih uspeha u zemlji i inostranstvu. I kvalitet i enterijer stanova,kuća i eksterijer celog naselja je za klasu iznad svih ostalih naselja u Beogradu, osim Bežanijske kose koja mu je približna po kvalitetu ali ne i po dizajnu enterijera stanova u stambenim zgradama i samom položaju naselja. Mirijevo je tipična socijalistička nedođija puna liftova, sa uređenim parkićima ali lošim kvalitetom gradnje i infrastrukturom u skoro svim delovima naselja. Smešno je upoređivati Mirijevo i Višnjičku Banju. Ko ne veruje Google street view ne laže.

Lana

pre 8 godina

Ma je li moguće da se neki domaći arhitekta smilovao da osmisli zgradu koja za promenu ne izgleda kao da ju je izbacio neki softver za automatsko generisanje arhitektonskih projekata?

Marko

pre 8 godina

Energoprojekt je uvek imao dobru reputaciju. Tim pre mi nije jasno zasto vec godinama grade stambeni kompleks na Vracaru u Cara Nikolaja. Da li neko zna u cemu je tu problem?

only fools and horses

pre 8 godina

"Možda najvažniji adut ovog naselja jeste izuzetna pozicija sa otvorenim vizurama na Dunav"

Koliko ja vidim, većina stanova ima vizuru na komšijske prozore.

Komsija

pre 8 godina

Zasto “Sunnyville”, pobogu? Pa to nista ne znaci u nasem jeziku.
Znam da nije moglo da se zove "Naselje sunca" jer je to vec nadimak za Blok 45, ali mogli ste da nadjete nesto sa vise stila od “Sunnyville”.

moje ime je

pre 8 godina

Hocemo parkove na NBg, dosta nam je vise betoncine, hajde malo da o tome pricamo. Zasto svaki pedalj zelene povrsine mora biti pretvoren u betoncinu. Dokle vise?!

Nenad

pre 8 godina

Zivim vise od 30 godina u Visnjickoj banji. Lokacija ovih planiranih objekata nije okrenuta ka Dunavu vec ka Karaburmi i divljem naselju Cigan-mala a planirani objekti nalaze se odmah ispod groblja Lesca i uz neposrednu blizinu toplane koja ,,bljuje,, dim 24 casa dnevno neprekidno iz svog dimnjaka jer osim grejanja mora toplu vodu za kupatila grejati cele godine. Istina je da u toku leta nepodnosljivo smrdi od zagadjenog Dunavca / Ada Huja /ali nazalost cesto i od Krematorijuma sa groblja Lesce a o nepodnosljivim Dunavskim komarcima i da ne govorim. Ima i jedna neprijatnost vise. Ovaj teren predstavlja evidentno kliziste pa su i objekti u novom naselju Visnjicka banja poceli da pucaju i tu ne pomaze nikakvo fundiranje temelja. Nazalost ni izvodjac radova ,,Energoprojekt,, nije vise sto je nekada bio pa ne cudi pitanje predhodnika zasto zgradu u ulici Cara Nikolaja rade tri godine a treba objektivno samo nesto malo vise od jedne godine. Nemaju novca za sopstveno finansiranje takve izgradnje vec cekaju da se isti sakupi od potencijalnih kupaca. To vam je odgovor apsolutno tacan. Tako ce biti i sa ovim planiranim objektima. Uplatis pa cekas....,cekas. Eto to vam je istina pa ko voli neka izvoli.

mojsije

pre 8 godina

Zaniljivo,i pored onolikog bulevara i novog puta za mirjevo i pored toga što su u vreme socijalizma tamo razdeljeni i pokupovani stanovi...Višnjička banja je i sada ostala ...zadnja rupa beograda.Ko ima stan tamo a želi da ga proda sam zna po kojoj ceni će ga i kada prodati.

TIL OJLENŠPIGEL

pre 8 godina

(Holy Smoke, 6. februar 2016 19:12)
Da si imalo pročitao moj prvi komentar bilo bi ti jasnije ali nema veze. Da znam gde je Mirijevo već 25 godina imam labaratoriju upravo u Mirijevu. A znaš li uopšte da se ovde radi o Višnjičkoj Banji a ne o Višnjici? Samo malo više prostorne percepcije ne bi ti toliko škodilo. Sad kad sve ovo pišeš bilo bi da ja sad tebi i drugima pišem o Mirijevu a navodim sve u vezi Malog Mokrog Luga. Pogledaj malo oko sebe ali ne pristrasno pogledaj fasade koje pucaju , ulicu Karađorđeve Zvezde koja se krpi zbog pucanja cevi svaka 2 meseca, kružni put oko Mirjeva gde je proradilo klizište i cela ulica se survala, još gomila problema. Mirijevo znam odlično i ne možeš mi tvrditi da ćeš stići kolima do Konja za deset minuta ako si iole realan.Mirjevo ima sve to što si naveo , to je apsolutno neosporno ali nije kvalitetno građeno to ti svako arhitekta ili građevinac može reći. Povezanost je dobra to sigurno ali jednostavno dok dođeš do Bogoslovije svako autobus iz V. Banje već je u centru. Višnjičku Banju su projektovali za SEBE upravo radnici Energoprojekta i razlika u kvalitetu je OGROMNA. Neću više replicirati, pametnom dosta

TIL OJLENŠPIGEL

pre 8 godina

Zaniljivo,i pored onolikog bulevara i novog puta za mirjevo i pored toga što su u vreme socijalizma tamo razdeljeni i pokupovani stanovi...Višnjička banja je i sada ostala ...zadnja rupa beograda.Ko ima stan tamo a želi da ga proda sam zna po kojoj ceni će ga i kada prodati.
(mojsije, 06. februar 2016 18:01)
Interesantno definitivno. Stanovi su kvalitetni do centra ako imate kola stižete u špicu bukvalno ali bukvalno za 10 minuta ako idete kolima do Konja(novim putem ispod Pančevca ) imate
toplu vodu, pristojan broj prodavnica, novu veliku školu a opet ljudi će radije Mirijevo gde zgrade klize imate rupe u zidovima od pomeranja, pucaju cevi ogromno naselje koje tek sada ima pristojan broj prodavnica ( a opet većina dovlači iz grada) treba vam najmanje 20 minuta do Konja, dobar deo nema ni kablovsku, stalno neke restrikcije pucanje cevi a svi hrle u Mirjevo. Ljudi su čudo

Valjevo

pre 8 godina

nista krusevac aleksinac uzice ruma vrbas kikinda samo bg... i onda popis stanovnistva 2031... bg 3 miliona ostatak srbije 1.5 miliona..
(vuk sa dinare, 06. februar 2016 19:46)

Čisto sumnjam da ce nas 2031 biti 4,5 miliona.Daj Bože i za Beograd da bude

Dipl.ing.arh

pre 8 godina

Kaze se dominiraju dvosobni.U svetu sa je stan sa jednom spavacom sobom jednosobni stan. Dnevna soba se racuna. Za koga se prave ovako mali stanovi? Za samce ili dvoje bez dece

vuk sa dinare

pre 8 godina

nista krusevac aleksinac uzice ruma vrbas kikinda samo bg... i onda popis stanovnistva 2031... bg 3 miliona ostatak srbije 1.5 miliona..

only fools and horses

pre 8 godina

Kaze se dominiraju dvosobni.U svetu sa je stan sa jednom spavacom sobom jednosobni stan. Dnevna soba se racuna. Za koga se prave ovako mali stanovi? Za samce ili dvoje bez dece
(Dipl.ing.arh, 06. februar 2016 19:29)

Slažem se, samo što je tu glavni problem novac. Ja sam na primer, na kredit kupio takav stan, a veruj mi, rado big kupio veći.

WH

pre 8 godina

Za sve ove sto se zale na smrad u tom kraju.Smrad nije kako se misli od dunavca.Jeste jednim delom ali malim.Smrad dolazi iz Krnjace!!!!!!!!
U Krnjaci zbog divlje gradnje je potopljeno fakalijama 10 hektara priobalne sume.Kolicina fekalije dosla do nivoa da ce uskoro poceti da preliva preko nasipa.Zato smrdi leti duz dunava jer vetar nanosi.
Ja zivim u Visnjickoj banji blizu ove lokacije.Bilo je ponekad smrada od Dunava ali si mogao na prste da nabrojis kad je to.Od pre 3 godine je poceo problem leti kad su velike vrucine i padne kisa nakon toga.Dunavac je pre bio u jos gorem stanju jer nije bio ni prekriven,a i seoski deo Mirijeva odavno vise nije selo.Iz Mirijeva je isao Mirijevski potok koji se ulivao u Dunavac i nanosio sve i svasta.
Ako cena bude pratila cenu koja se krece u tom delu BG bice ok kupovina.Energoprojekt je gradi moj deo naselja.Te zgrade su jedne boljih u BG ako ne i top pet naselja po kvalitetu gradnje.Prevoz je ok ,sad ima i skolu i sve pratece sto treba sem boljeg doma zdravlja.Inace se broji u prigradsko naselje i nema blizeg.Od te parcele tesko da ima vise od 6 kilometara do centra.
U svakom slucaju pre bi kupio nesto sto gradi Energoprojekt nego armija ovih no name investitora sa sumljivim papirima.Ko nije kupovao stan nema pojma koliko rizika nosi novogradnja.Mogu samo reci iz svog iskustva da je u pitanju strasno veliki stres.Zbog toga prednost je velika kad gradi firma kao sto je ova.

proton

pre 8 godina

Krece i ovaj kraj grada se razvija. U toku je izgradnja Plaza centra, jos samo Adu Huju da srede i bice lepo mesto za zivot na samo 4km do centra grada...

WH

pre 8 godina

@TIL OJLENŠPIGEL i ostale ljubitelje Mirijeva.

Smesno je porediti Visnjicku Banju i Mirijevo.Prvo Mirijevo je dugo bilo po broju stanovnika jedno od vecih naselja u Evropi a ne u Beogradu.Drugo dosta je starije od Visnjicke Banje.Banja je zavrsena 80-tih ,a stara banja je bilo i jos uvek jeste malo naselje.
Medjutim nema zgrade u Mirijevu koja po kvalitetu moze da se poredi sa "novim naseljem".Dok se gradilo na momenat je prekinuta gradnja.Razlog previse utrosenog materijala.Zato je druga etapa popularno "C" malo skromnije gradjena u odnosu na A i B.
Naselje jednostavno nije zavrseno jer su stale investicije.Naselje je tek zavrseno negde oko 83-84 godine.Nakon toga svi znamo sta se desilo a neki mozda i ne jer su bili srecom mnogo mali.RAT , sankcije i sav haos koji i dalje traje.
Ovo sam rekao ne iz neke malogradjanske potrebe ciji je kraj jaci vec cisto da se pojasne neke stvari.
Isto tako price o ceni kvadrata su komicne.To sto su cene ovakve kakve jesu su posledica losih zakona i pranja para kroz stanogradnju.To sto nema propisa koliko moze da traje gradja pa su objekti u "izgradnji" po nekoliko godina i nema placanja penala.Ludilo gde je cena kvadrata u Mirijevu ko 3 kilometra od centra Budimpeste ili malo vise od centra Beca.O kvalitetu neci ni da pricam.Kod nas je stan sa PVC stolarijom i plocice kao iz javnog WC LUX!!!!!

dada

pre 8 godina

Pre tri godine smo kupili stan u Visnjici, po ceni od 1080€/km2 do tada nisam ni znala gde je Visnjica, a sad je ne bih menjala ni za jedan deo grada. Na 6km od centra, nikad guzve nema, stizem za 15min prevozom do Vuka il trga. A mir fenomenalan, svaki prozor u stanu gleda na Dunav,jutarnja kafa na terasi neprocenjiiv osecaj, zalazak sunca... Oko zgrade lepe porodicne kuce. Ljudi jako fini, svaki dan popricam sa komaijama kad se vracam sa posla, sto je u Bg retkost. Sto se tice smrada koji pominjete u ovom delu se nista ne oseca, a ovde sam vec tri godine. Sad kad se i Plaza zavrsi bice jos bolji kraj. Toplo preporucujem!

Holy Smoke

pre 8 godina

(TIL OJLENŠPIGEL, 06. februar 2016 18:31)

Pa koj si ti meni kralj! :-)
Da li si ti video Mirijevo?
Sta bre pricas? Do Vukovog imas 27,25,74. Sa 27 stizes za maks 15min. Kolima si bukvalno za 10min. Sa 27e si kod staklenca za 25min. Nije Mirijevo nista dalje od centra nego Visnjica. Ali kljuc svega je dobra povezanost.
Kazes ljudi pre izaberu Mirijevo. Pa sta te cudi? Mirijevo je jos koliko toliko gradjeno planski, ima kanalizaciju za razliku od Visnjice. Novi dom zdravlja, veliku pijacu, 2 velika maksija, dis, roda, idea... Bar jedno 5-6 velikih vrtica, dve velike i dobre osnovne skole... Ma da ti ne nabrajam... Pa 10 od 10 ljudi bi izabralo pre Mirijevo nego Visnjicu...

Dobrivoje

pre 8 godina

Za neprijatan miris koji se oseća posebno leti duž Višnjičke ulice i donjih delova Višnjičke Banje i Karaburme je direktno odgovorna mirijevska kanalizacija (i septičke jame i divlja naselja oko Mirijevskog potoka) koja se izliva u Dunavac (rukavac Dunava Ade Huje). Inače do 80-tih je oko Dunavca bila lepa šuma kao i na samoj Adi Huji, koje su prečišćavale vazduh tako da se ništa strašno nije osećalo, doduše bilo je komaraca ali ne tako opasnih kao ovih danas. Nažalost, sve je to posečeno, nasuta zemlja i razni šut, nikla su razna stovarišta i privatne manufakture, marina sa čamcima se višestruko povećala, tako da se uz mirijevsku kanalizaciju sada tu slivaju i razne otpadne vode, i nafta i ulje mnogo nesavesnih vlasnika čamaca. Uz Višnjičku Banju i iznad nje su na divlje izgrađene mnoge privatne kuće bez odgovarajuće infrastrukture, za koju su opštinari uzeli velike pare, a koje doprinose ovom problemu za koji je rečeno da će biti odavno rešen tzv. Interceptorom. Prazne priče godinama. E zato je trenutno kvadrat u V.B. oko 950e a nekad je bio među najvišima. Samo što bez preke potrebe njegovi stanovnici se ne bi menjali ni sa kim u Beogradu.

nn

pre 8 godina

only fools and horses

Bravo za komentar, kod nas je poslednje vreme cak i u fensi skupim naseljima vizura da gledaju u komsijske prozore i terase. Samo zgrade na coskoviam naselja mozda imaju pogled na neko zelenilo i slobodan prostor ako tu nije sazidana neka zgrada raniej ili u buducnosti im nikne nesto preko puta njih tj ulice.

Tasa BG

pre 8 godina

"Ajte ljudi sredite malo taj centar, uredite to sto treba pa posle izlazite na Savu i Dunav. Svi stranci idu u centar a centar je kao u nekom gradu u Iraku.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ggmu, 6. februar 2016 18:12)"
--------------
Glavna zeleznicka stanica u Beogradu zvanicno vec dve godine zaredom nema cekanonicu.Grad sa dva miliona stanovnika nema cekanonicu na glavnoj zeleznickoj stanici dve i vise godina.

Putnici koji kupe kartu cak i stariji ljudi sede na prehladnim kamenim blokovima pored klosara i ulicara koji smrde ne trpe se od smrada dok cekaju vozove.Salter za prodaju karata radi sa monitorima od pre vise od 35 godina.Mislim sta reci za ne zaplakati i ne pogledati se u ogledalo i pre svega ne pogledati mapu Evrope kada sledeci put dolazim da kupim kartu na toj stanici.Totalni javasluk.Totalna nebriga.Stranacko zaposljeno radno osoblje koga nista ne interesuje da uradi da barem 1% bude bolje ljudima koji dolaze u Beogradu ili ino-putnicima i turistima.Mi smo specijalisti da sve sto je dobro-napravimo da nikada ne bude vise dobro.Nebrigom.Lenjoscu.Javaslukom.Stranackim zaposljavanjem.Politickom dementivnoscu.Korumpiranoscu.Totalnom nekulturom i odsustvom svesti za bilo kakav produktivni dugorocni rad.

Realista

pre 8 godina

A gde ce ti svi stanari da idu na posao? Gde ce da budu zaposleni i da stvaraju nacionalni dohodak?
Nece valjda da lencare bas svi u javnom sektoru?
Pitam jer je privatni sektor unisten.

TIL OJLENŠPIGEL

pre 8 godina

WH, 06. februar 2016 23:56)
Pa što mene strpa u ljubitelje Mirjeva.Pa ja sam iz Banje
VIŠNJIČKA BANJA KONTINENT!!!
ps.moja faza je lepša od tvoje!!!
I moj ulaz je lepši od tvog.
O cveću u ŽANDONJERI da nepričam :-)
I ja vidim Dunav sa male terase!!!

Srt

pre 8 godina

Umesto da prave ekskluzivne stanove na tako dobroj lokaciji, oni prave fragment novog naselja Stepa Stepanovic. Nema ovde nikakvog boljitka, nikako da um izvucemo iz bede.

Former Customer

pre 8 godina

Poslednji put kada je ta Energoprojekt Visokoradnja napravila stambenu zgradu za ljude i u roku je bilo 2006/7 godine. Stalno smo do tada što se tiče stanogradnje imali posla sa njima. A sve posle toga, ko je sa njima imao posla ni pakao mu neće teško pasti. Mnogi zaposleni kažu namerno potopljena firma radi uvodjenja burazersko-kumovskih SZR, deoo-po-deo-izbođača.

stat

pre 8 godina

Za citaoce koji imaju primedbu na deo koji pominje pogled na dunav predlazem da pogledaju link https://www.google.rs/maps/@44.8141351,20.5390844,3a,75y,295.57h,88.87t/data=!3m6!1e1!3m4!1s5xX-oOvIE-FoL-Gm8ntJvw!2e0!7i13312!8i6656?hl=en

Objekat ce se nalaziti levo na uzvisenju vidi se cak i trasiran gradilisni put potrebno je samo da okrenete kameru na levo ali se cak i sa Slanackog puta vidi Dunav.

Dorcolac

pre 8 godina

Nadam se da ce projekat Visnjica da uspe u potpunosti, pogotovo sta su dobili veoma povoljno projektno finansiranje od americkog investicionog fonda, a cene kvadrata ne bi trebalo da budu skupe za taj deo grada.

Sibirski tigar

pre 8 godina

@ TIL OJLENŠPIGEL

Care, Mirijevo je za V. Banju Menhetn.

Kvadrat u Mirijevu 1250€ a u V. Banji 900€.

Prošle godine dobili osnovnu školu.

sergey

pre 8 godina

@ TIL OJLENŠPIGEL

Care, Mirijevo je za V. Banju Menhetn.

Kvadrat u Mirijevu 1250€ a u V. Banji 900€.

Prošle godine dobili osnovnu školu.

Mirjevo je ko i Belvil građeno od savremenih ekoloških materijala jedina prednost što nekošta 2000 evra već kao što reče 1200 mada sam svoj stan platio 750 evra u Orlovskoj ulici i tu mi je i blizu vrtić ali nema mesta. Verovatno dok mi deca krenu u školu i nađe se neko mesto. A da grejemo se na struju nemamo centralno , doduše jeftinije je zato smo i uzeli Mirjevo a ne Belvil

ten yard penalty

pre 8 godina

Naime, voleo bih da mi neko pomogne da shvatim zasto 6. februara novogodisnja rasveta i dalje sija kao prvog dana kada je postavljena?! To vise nema veze s mozgom, izgubilo je svaki smisao i deluje smesno, tj. upravo predstavlja i Grad i Srbiju kao jednu haoticnu i neuredjenu sredinu, u kojoj je izgubljen kompas.
Jedan sam od onih koji jedva cekaju da se Beograd okiti pred Novu godinu i drago mi je da ta romanticna atmosfera potraje i do Sv. Jovana ili sl, ali ovo je groteskno... Mozda cemo sa svetlecim jelkicama docekati i prolece, ko zna...?!
(Nova godina do 1. maja, 06. februar 2016 23:28)

Pa hocce Malisha svechano da docheka 'godinu glasacha'!...pardon,godinu majmuna.....

ana

pre 8 godina

S obzirom na klimu u Beogradu, vrlo mi je neobično da se zgrade grade s vrlo malim balkonima ili lodjama. Balkoncici dugacki do 2 m, duboki 1,20... nigde velikih terasa. A mozda je to i bolje, jer stanari bih ih, ionako, zatvorili i zastaklili.
Stan sa jednom spavaćom sobom je jednosoban u anglosaksonskom svetu, a dvosoban, kao i kod nas, u ostalim drzavama. Npr. U zemlji u kojoj ja zivim dvosobni stanovi imaju kvadraturu 70 - 80 m2 (jedna spavaća soba), trosobni 90 - 105 (2 spavaće sobe i 2 kupatila).

Holy Smoke

pre 8 godina

(TIL OJLENŠPIGEL, 06. februar 2016 18:31)

Pa koj si ti meni kralj! :-)
Da li si ti video Mirijevo?
Sta bre pricas? Do Vukovog imas 27,25,74. Sa 27 stizes za maks 15min. Kolima si bukvalno za 10min. Sa 27e si kod staklenca za 25min. Nije Mirijevo nista dalje od centra nego Visnjica. Ali kljuc svega je dobra povezanost.
Kazes ljudi pre izaberu Mirijevo. Pa sta te cudi? Mirijevo je jos koliko toliko gradjeno planski, ima kanalizaciju za razliku od Visnjice. Novi dom zdravlja, veliku pijacu, 2 velika maksija, dis, roda, idea... Bar jedno 5-6 velikih vrtica, dve velike i dobre osnovne skole... Ma da ti ne nabrajam... Pa 10 od 10 ljudi bi izabralo pre Mirijevo nego Visnjicu...

Sibirski tigar

pre 8 godina

@ TIL OJLENŠPIGEL

Care, Mirijevo je za V. Banju Menhetn.

Kvadrat u Mirijevu 1250€ a u V. Banji 900€.

Prošle godine dobili osnovnu školu.

sergey

pre 8 godina

@ TIL OJLENŠPIGEL

Care, Mirijevo je za V. Banju Menhetn.

Kvadrat u Mirijevu 1250€ a u V. Banji 900€.

Prošle godine dobili osnovnu školu.

Mirjevo je ko i Belvil građeno od savremenih ekoloških materijala jedina prednost što nekošta 2000 evra već kao što reče 1200 mada sam svoj stan platio 750 evra u Orlovskoj ulici i tu mi je i blizu vrtić ali nema mesta. Verovatno dok mi deca krenu u školu i nađe se neko mesto. A da grejemo se na struju nemamo centralno , doduše jeftinije je zato smo i uzeli Mirjevo a ne Belvil

Dorcolac

pre 8 godina

Nadam se da ce projekat Visnjica da uspe u potpunosti, pogotovo sta su dobili veoma povoljno projektno finansiranje od americkog investicionog fonda, a cene kvadrata ne bi trebalo da budu skupe za taj deo grada.

TIL OJLENŠPIGEL

pre 8 godina

Zaniljivo,i pored onolikog bulevara i novog puta za mirjevo i pored toga što su u vreme socijalizma tamo razdeljeni i pokupovani stanovi...Višnjička banja je i sada ostala ...zadnja rupa beograda.Ko ima stan tamo a želi da ga proda sam zna po kojoj ceni će ga i kada prodati.
(mojsije, 06. februar 2016 18:01)
Interesantno definitivno. Stanovi su kvalitetni do centra ako imate kola stižete u špicu bukvalno ali bukvalno za 10 minuta ako idete kolima do Konja(novim putem ispod Pančevca ) imate
toplu vodu, pristojan broj prodavnica, novu veliku školu a opet ljudi će radije Mirijevo gde zgrade klize imate rupe u zidovima od pomeranja, pucaju cevi ogromno naselje koje tek sada ima pristojan broj prodavnica ( a opet većina dovlači iz grada) treba vam najmanje 20 minuta do Konja, dobar deo nema ni kablovsku, stalno neke restrikcije pucanje cevi a svi hrle u Mirjevo. Ljudi su čudo

Botiša

pre 8 godina

U srpskom jeziku ne postoji izgleda reč Arhitektura, ili je zabranjena u upotrebi. Meni se u poslednjih 10 godina ni jedan novoizgradjeni stambeni objekat nije dopao, čak i ovo što planiraju sada.

proton

pre 8 godina

Krece i ovaj kraj grada se razvija. U toku je izgradnja Plaza centra, jos samo Adu Huju da srede i bice lepo mesto za zivot na samo 4km do centra grada...

vuk sa dinare

pre 8 godina

nista krusevac aleksinac uzice ruma vrbas kikinda samo bg... i onda popis stanovnistva 2031... bg 3 miliona ostatak srbije 1.5 miliona..

ggmu

pre 8 godina

Ja nisam iz Beograda ali cesto dolazim, mislim da Beograd ima nesto posebno, neku cudnu moc u sebi ali prosto mi je neverovatno da jedan grad i to glavni bude toliko prljav. Zgrade u uzem centru grada su prekrivene grafitima, nekima fasada otpada, postoje rupe u putevima, Branko most je prljav do zla Boga. Znam da ovo nema veze sa ovim ali morao sam da kazem. Ajte ljudi sredite malo taj centar, uredite to sto treba pa posle izlazite na Savu i Dunav. Svi stranci idu u centar a centar je kao u nekom gradu u Iraku.

mojsije

pre 8 godina

Zaniljivo,i pored onolikog bulevara i novog puta za mirjevo i pored toga što su u vreme socijalizma tamo razdeljeni i pokupovani stanovi...Višnjička banja je i sada ostala ...zadnja rupa beograda.Ko ima stan tamo a želi da ga proda sam zna po kojoj ceni će ga i kada prodati.

zoran

pre 8 godina

Samo stanovi pa stanovi..kutija sibica..nista vise..daj više napravite naselje sa kućama..kao u razvijenom svetu..da možeš imati leti bazen, rostilj...

Dipl.ing.arh

pre 8 godina

Kaze se dominiraju dvosobni.U svetu sa je stan sa jednom spavacom sobom jednosobni stan. Dnevna soba se racuna. Za koga se prave ovako mali stanovi? Za samce ili dvoje bez dece

boki

pre 8 godina

Ko kupi stan tamo celo leto ce da drzi prozore zatvorene a na Dunav ce da ide kod hotela Jugoslavija.
Znate li Vi ljudi da je u rukavcu kod Visnjice ekoloska katastrofa, fekalije, smrad je nesnosan i nema ga samo kad udari istocni vetar. Imam prijatelje u Visnjickoj Banji, ljudi tamo su ocajni, prodali bi imanje ali tesko ide jer za taj problem svi znaju. Inace taj deo obale sem onih sređenih 1 km je ocaj, deponije, sut, barake, napustena stovarista, kao u nekom crno belom soc. filmu sezdesetih.
Neko spomenuo u komentarima higijenu celog Beograda da je ocaj sto i ja zelim da ponovim i potvrdim, najprljavija prestonica Evrope je Beograd, nema nikakvu konkurenciju, prvi smo!!!

Srt

pre 8 godina

Umesto da prave ekskluzivne stanove na tako dobroj lokaciji, oni prave fragment novog naselja Stepa Stepanovic. Nema ovde nikakvog boljitka, nikako da um izvucemo iz bede.

@bata

pre 8 godina

Sa te lokacije se vidi Dunav jedino ako sagrade desetospratnicu. To je padina orijentisana prema Karaburmi, a ispod groblja Lešće, što baš i nije neka zavidna lokacija!

stat

pre 8 godina

Za citaoce koji imaju primedbu na deo koji pominje pogled na dunav predlazem da pogledaju link https://www.google.rs/maps/@44.8141351,20.5390844,3a,75y,295.57h,88.87t/data=!3m6!1e1!3m4!1s5xX-oOvIE-FoL-Gm8ntJvw!2e0!7i13312!8i6656?hl=en

Objekat ce se nalaziti levo na uzvisenju vidi se cak i trasiran gradilisni put potrebno je samo da okrenete kameru na levo ali se cak i sa Slanackog puta vidi Dunav.

TIL OJLENŠPIGEL

pre 8 godina

Loše ste prestavili.Nije Višnjica nego Višnjička Banja , ne bih da cepidlačim ali razlika je 4 kilometra i ovo se nalazi prekoputa naselja Višnjička Banja ispod Lešća. O čarobnom pogledu na Dunav nema ništa!!!Osim da zažmurite i zamislite da je Dunav tu negde pored Vas. Može samo da gleda na Karaburmu i Mirjevo i pre svega na Ciganmalu Mali Leskovac koja se odomaćila na samo pet stotina metara ispod. Jedina dobra stvar u svom ovom ludilu nekvalitetne novogradnje je što radove i projekat izvodi Energoprojekt, renomirana firma sa velikom iskustvom koja je gradila i naselje preko puta čiji stanovi i posle 30 godina izgledaju bolje nego 99% stanova koji su građeni u zadnjih dvadeset godina.

Komsija

pre 8 godina

Zasto “Sunnyville”, pobogu? Pa to nista ne znaci u nasem jeziku.
Znam da nije moglo da se zove "Naselje sunca" jer je to vec nadimak za Blok 45, ali mogli ste da nadjete nesto sa vise stila od “Sunnyville”.

Nenad

pre 8 godina

Zivim vise od 30 godina u Visnjickoj banji. Lokacija ovih planiranih objekata nije okrenuta ka Dunavu vec ka Karaburmi i divljem naselju Cigan-mala a planirani objekti nalaze se odmah ispod groblja Lesca i uz neposrednu blizinu toplane koja ,,bljuje,, dim 24 casa dnevno neprekidno iz svog dimnjaka jer osim grejanja mora toplu vodu za kupatila grejati cele godine. Istina je da u toku leta nepodnosljivo smrdi od zagadjenog Dunavca / Ada Huja /ali nazalost cesto i od Krematorijuma sa groblja Lesce a o nepodnosljivim Dunavskim komarcima i da ne govorim. Ima i jedna neprijatnost vise. Ovaj teren predstavlja evidentno kliziste pa su i objekti u novom naselju Visnjicka banja poceli da pucaju i tu ne pomaze nikakvo fundiranje temelja. Nazalost ni izvodjac radova ,,Energoprojekt,, nije vise sto je nekada bio pa ne cudi pitanje predhodnika zasto zgradu u ulici Cara Nikolaja rade tri godine a treba objektivno samo nesto malo vise od jedne godine. Nemaju novca za sopstveno finansiranje takve izgradnje vec cekaju da se isti sakupi od potencijalnih kupaca. To vam je odgovor apsolutno tacan. Tako ce biti i sa ovim planiranim objektima. Uplatis pa cekas....,cekas. Eto to vam je istina pa ko voli neka izvoli.

dada

pre 8 godina

Pre tri godine smo kupili stan u Visnjici, po ceni od 1080€/km2 do tada nisam ni znala gde je Visnjica, a sad je ne bih menjala ni za jedan deo grada. Na 6km od centra, nikad guzve nema, stizem za 15min prevozom do Vuka il trga. A mir fenomenalan, svaki prozor u stanu gleda na Dunav,jutarnja kafa na terasi neprocenjiiv osecaj, zalazak sunca... Oko zgrade lepe porodicne kuce. Ljudi jako fini, svaki dan popricam sa komaijama kad se vracam sa posla, sto je u Bg retkost. Sto se tice smrada koji pominjete u ovom delu se nista ne oseca, a ovde sam vec tri godine. Sad kad se i Plaza zavrsi bice jos bolji kraj. Toplo preporucujem!

Moravac

pre 8 godina

Lepo je da se gradi i srecno bilo.Selo Mojsinje,opstina Cicevac,Rasinski okrug,ima odlican pogled na reku Juznu Moravu koja za malo nije postala plovna,ali sve drugo nema.Nema ni makadam put,zeleznicki prevoz daleko i retko ima voz koji niko ne placa karte jer kondukteri i revizori privatno dogovorno rade.Zmije i strsljeni su kucni ljubimci pa kada nekog ujede,odmah se pali sveca jer je opstinsko srediste daleko,mada medicinska sluzba iz Cicevca se skoro uvek odazivala i ako imaju jedno staro vozilo.Njima svaka cast!

A.N.

pre 8 godina

Naselje Višnjička Banja (stambene zgrade do 4 sprata i tipske porodične kuće) je projektovao arh. Bakić sa suprugom (inače veliki protivnik Beograda na vodi) koji i živi u njemu. Gradio ga je u etapama Energoprojekt 80-tih, u svoje zlatno doba najvećih uspeha u zemlji i inostranstvu. I kvalitet i enterijer stanova,kuća i eksterijer celog naselja je za klasu iznad svih ostalih naselja u Beogradu, osim Bežanijske kose koja mu je približna po kvalitetu ali ne i po dizajnu enterijera stanova u stambenim zgradama i samom položaju naselja. Mirijevo je tipična socijalistička nedođija puna liftova, sa uređenim parkićima ali lošim kvalitetom gradnje i infrastrukturom u skoro svim delovima naselja. Smešno je upoređivati Mirijevo i Višnjičku Banju. Ko ne veruje Google street view ne laže.

Lana

pre 8 godina

Ma je li moguće da se neki domaći arhitekta smilovao da osmisli zgradu koja za promenu ne izgleda kao da ju je izbacio neki softver za automatsko generisanje arhitektonskih projekata?

TIL OJLENŠPIGEL

pre 8 godina

(Holy Smoke, 6. februar 2016 19:12)
Da si imalo pročitao moj prvi komentar bilo bi ti jasnije ali nema veze. Da znam gde je Mirijevo već 25 godina imam labaratoriju upravo u Mirijevu. A znaš li uopšte da se ovde radi o Višnjičkoj Banji a ne o Višnjici? Samo malo više prostorne percepcije ne bi ti toliko škodilo. Sad kad sve ovo pišeš bilo bi da ja sad tebi i drugima pišem o Mirijevu a navodim sve u vezi Malog Mokrog Luga. Pogledaj malo oko sebe ali ne pristrasno pogledaj fasade koje pucaju , ulicu Karađorđeve Zvezde koja se krpi zbog pucanja cevi svaka 2 meseca, kružni put oko Mirjeva gde je proradilo klizište i cela ulica se survala, još gomila problema. Mirijevo znam odlično i ne možeš mi tvrditi da ćeš stići kolima do Konja za deset minuta ako si iole realan.Mirjevo ima sve to što si naveo , to je apsolutno neosporno ali nije kvalitetno građeno to ti svako arhitekta ili građevinac može reći. Povezanost je dobra to sigurno ali jednostavno dok dođeš do Bogoslovije svako autobus iz V. Banje već je u centru. Višnjičku Banju su projektovali za SEBE upravo radnici Energoprojekta i razlika u kvalitetu je OGROMNA. Neću više replicirati, pametnom dosta

Valjevo

pre 8 godina

nista krusevac aleksinac uzice ruma vrbas kikinda samo bg... i onda popis stanovnistva 2031... bg 3 miliona ostatak srbije 1.5 miliona..
(vuk sa dinare, 06. februar 2016 19:46)

Čisto sumnjam da ce nas 2031 biti 4,5 miliona.Daj Bože i za Beograd da bude

moje ime je

pre 8 godina

Hocemo parkove na NBg, dosta nam je vise betoncine, hajde malo da o tome pricamo. Zasto svaki pedalj zelene povrsine mora biti pretvoren u betoncinu. Dokle vise?!

only fools and horses

pre 8 godina

"Možda najvažniji adut ovog naselja jeste izuzetna pozicija sa otvorenim vizurama na Dunav"

Koliko ja vidim, većina stanova ima vizuru na komšijske prozore.

WH

pre 8 godina

@TIL OJLENŠPIGEL i ostale ljubitelje Mirijeva.

Smesno je porediti Visnjicku Banju i Mirijevo.Prvo Mirijevo je dugo bilo po broju stanovnika jedno od vecih naselja u Evropi a ne u Beogradu.Drugo dosta je starije od Visnjicke Banje.Banja je zavrsena 80-tih ,a stara banja je bilo i jos uvek jeste malo naselje.
Medjutim nema zgrade u Mirijevu koja po kvalitetu moze da se poredi sa "novim naseljem".Dok se gradilo na momenat je prekinuta gradnja.Razlog previse utrosenog materijala.Zato je druga etapa popularno "C" malo skromnije gradjena u odnosu na A i B.
Naselje jednostavno nije zavrseno jer su stale investicije.Naselje je tek zavrseno negde oko 83-84 godine.Nakon toga svi znamo sta se desilo a neki mozda i ne jer su bili srecom mnogo mali.RAT , sankcije i sav haos koji i dalje traje.
Ovo sam rekao ne iz neke malogradjanske potrebe ciji je kraj jaci vec cisto da se pojasne neke stvari.
Isto tako price o ceni kvadrata su komicne.To sto su cene ovakve kakve jesu su posledica losih zakona i pranja para kroz stanogradnju.To sto nema propisa koliko moze da traje gradja pa su objekti u "izgradnji" po nekoliko godina i nema placanja penala.Ludilo gde je cena kvadrata u Mirijevu ko 3 kilometra od centra Budimpeste ili malo vise od centra Beca.O kvalitetu neci ni da pricam.Kod nas je stan sa PVC stolarijom i plocice kao iz javnog WC LUX!!!!!

karaburac

pre 8 godina

Da li ce ovo resiti problem kanalizacije i septickih jama koje se izlivaju iz Visnjice u dunavski rukavac zbog cega vec godinama trpimo nesnosan smrad?

WH

pre 8 godina

Za sve ove sto se zale na smrad u tom kraju.Smrad nije kako se misli od dunavca.Jeste jednim delom ali malim.Smrad dolazi iz Krnjace!!!!!!!!
U Krnjaci zbog divlje gradnje je potopljeno fakalijama 10 hektara priobalne sume.Kolicina fekalije dosla do nivoa da ce uskoro poceti da preliva preko nasipa.Zato smrdi leti duz dunava jer vetar nanosi.
Ja zivim u Visnjickoj banji blizu ove lokacije.Bilo je ponekad smrada od Dunava ali si mogao na prste da nabrojis kad je to.Od pre 3 godine je poceo problem leti kad su velike vrucine i padne kisa nakon toga.Dunavac je pre bio u jos gorem stanju jer nije bio ni prekriven,a i seoski deo Mirijeva odavno vise nije selo.Iz Mirijeva je isao Mirijevski potok koji se ulivao u Dunavac i nanosio sve i svasta.
Ako cena bude pratila cenu koja se krece u tom delu BG bice ok kupovina.Energoprojekt je gradi moj deo naselja.Te zgrade su jedne boljih u BG ako ne i top pet naselja po kvalitetu gradnje.Prevoz je ok ,sad ima i skolu i sve pratece sto treba sem boljeg doma zdravlja.Inace se broji u prigradsko naselje i nema blizeg.Od te parcele tesko da ima vise od 6 kilometara do centra.
U svakom slucaju pre bi kupio nesto sto gradi Energoprojekt nego armija ovih no name investitora sa sumljivim papirima.Ko nije kupovao stan nema pojma koliko rizika nosi novogradnja.Mogu samo reci iz svog iskustva da je u pitanju strasno veliki stres.Zbog toga prednost je velika kad gradi firma kao sto je ova.

Realista

pre 8 godina

A gde ce ti svi stanari da idu na posao? Gde ce da budu zaposleni i da stvaraju nacionalni dohodak?
Nece valjda da lencare bas svi u javnom sektoru?
Pitam jer je privatni sektor unisten.

Marko

pre 8 godina

Energoprojekt je uvek imao dobru reputaciju. Tim pre mi nije jasno zasto vec godinama grade stambeni kompleks na Vracaru u Cara Nikolaja. Da li neko zna u cemu je tu problem?

Dobrivoje

pre 8 godina

Za neprijatan miris koji se oseća posebno leti duž Višnjičke ulice i donjih delova Višnjičke Banje i Karaburme je direktno odgovorna mirijevska kanalizacija (i septičke jame i divlja naselja oko Mirijevskog potoka) koja se izliva u Dunavac (rukavac Dunava Ade Huje). Inače do 80-tih je oko Dunavca bila lepa šuma kao i na samoj Adi Huji, koje su prečišćavale vazduh tako da se ništa strašno nije osećalo, doduše bilo je komaraca ali ne tako opasnih kao ovih danas. Nažalost, sve je to posečeno, nasuta zemlja i razni šut, nikla su razna stovarišta i privatne manufakture, marina sa čamcima se višestruko povećala, tako da se uz mirijevsku kanalizaciju sada tu slivaju i razne otpadne vode, i nafta i ulje mnogo nesavesnih vlasnika čamaca. Uz Višnjičku Banju i iznad nje su na divlje izgrađene mnoge privatne kuće bez odgovarajuće infrastrukture, za koju su opštinari uzeli velike pare, a koje doprinose ovom problemu za koji je rečeno da će biti odavno rešen tzv. Interceptorom. Prazne priče godinama. E zato je trenutno kvadrat u V.B. oko 950e a nekad je bio među najvišima. Samo što bez preke potrebe njegovi stanovnici se ne bi menjali ni sa kim u Beogradu.

nn

pre 8 godina

only fools and horses

Bravo za komentar, kod nas je poslednje vreme cak i u fensi skupim naseljima vizura da gledaju u komsijske prozore i terase. Samo zgrade na coskoviam naselja mozda imaju pogled na neko zelenilo i slobodan prostor ako tu nije sazidana neka zgrada raniej ili u buducnosti im nikne nesto preko puta njih tj ulice.

TIL OJLENŠPIGEL

pre 8 godina

WH, 06. februar 2016 23:56)
Pa što mene strpa u ljubitelje Mirjeva.Pa ja sam iz Banje
VIŠNJIČKA BANJA KONTINENT!!!
ps.moja faza je lepša od tvoje!!!
I moj ulaz je lepši od tvog.
O cveću u ŽANDONJERI da nepričam :-)
I ja vidim Dunav sa male terase!!!

ana

pre 8 godina

S obzirom na klimu u Beogradu, vrlo mi je neobično da se zgrade grade s vrlo malim balkonima ili lodjama. Balkoncici dugacki do 2 m, duboki 1,20... nigde velikih terasa. A mozda je to i bolje, jer stanari bih ih, ionako, zatvorili i zastaklili.
Stan sa jednom spavaćom sobom je jednosoban u anglosaksonskom svetu, a dvosoban, kao i kod nas, u ostalim drzavama. Npr. U zemlji u kojoj ja zivim dvosobni stanovi imaju kvadraturu 70 - 80 m2 (jedna spavaća soba), trosobni 90 - 105 (2 spavaće sobe i 2 kupatila).

Nova godina do 1. maja

pre 8 godina

Procitao sam jedan komentar o Beogradu, generalno, pa mi je to dalo ideju da pomenem nesto sto me vec 15-ak dana iritira...
Naime, voleo bih da mi neko pomogne da shvatim zasto 6. februara novogodisnja rasveta i dalje sija kao prvog dana kada je postavljena?! To vise nema veze s mozgom, izgubilo je svaki smisao i deluje smesno, tj. upravo predstavlja i Grad i Srbiju kao jednu haoticnu i neuredjenu sredinu, u kojoj je izgubljen kompas.
Jedan sam od onih koji jedva cekaju da se Beograd okiti pred Novu godinu i drago mi je da ta romanticna atmosfera potraje i do Sv. Jovana ili sl, ali ovo je groteskno... Mozda cemo sa svetlecim jelkicama docekati i prolece, ko zna...?!

Tasa BG

pre 8 godina

"Ajte ljudi sredite malo taj centar, uredite to sto treba pa posle izlazite na Savu i Dunav. Svi stranci idu u centar a centar je kao u nekom gradu u Iraku.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ggmu, 6. februar 2016 18:12)"
--------------
Glavna zeleznicka stanica u Beogradu zvanicno vec dve godine zaredom nema cekanonicu.Grad sa dva miliona stanovnika nema cekanonicu na glavnoj zeleznickoj stanici dve i vise godina.

Putnici koji kupe kartu cak i stariji ljudi sede na prehladnim kamenim blokovima pored klosara i ulicara koji smrde ne trpe se od smrada dok cekaju vozove.Salter za prodaju karata radi sa monitorima od pre vise od 35 godina.Mislim sta reci za ne zaplakati i ne pogledati se u ogledalo i pre svega ne pogledati mapu Evrope kada sledeci put dolazim da kupim kartu na toj stanici.Totalni javasluk.Totalna nebriga.Stranacko zaposljeno radno osoblje koga nista ne interesuje da uradi da barem 1% bude bolje ljudima koji dolaze u Beogradu ili ino-putnicima i turistima.Mi smo specijalisti da sve sto je dobro-napravimo da nikada ne bude vise dobro.Nebrigom.Lenjoscu.Javaslukom.Stranackim zaposljavanjem.Politickom dementivnoscu.Korumpiranoscu.Totalnom nekulturom i odsustvom svesti za bilo kakav produktivni dugorocni rad.

ten yard penalty

pre 8 godina

Naime, voleo bih da mi neko pomogne da shvatim zasto 6. februara novogodisnja rasveta i dalje sija kao prvog dana kada je postavljena?! To vise nema veze s mozgom, izgubilo je svaki smisao i deluje smesno, tj. upravo predstavlja i Grad i Srbiju kao jednu haoticnu i neuredjenu sredinu, u kojoj je izgubljen kompas.
Jedan sam od onih koji jedva cekaju da se Beograd okiti pred Novu godinu i drago mi je da ta romanticna atmosfera potraje i do Sv. Jovana ili sl, ali ovo je groteskno... Mozda cemo sa svetlecim jelkicama docekati i prolece, ko zna...?!
(Nova godina do 1. maja, 06. februar 2016 23:28)

Pa hocce Malisha svechano da docheka 'godinu glasacha'!...pardon,godinu majmuna.....

Former Customer

pre 8 godina

Poslednji put kada je ta Energoprojekt Visokoradnja napravila stambenu zgradu za ljude i u roku je bilo 2006/7 godine. Stalno smo do tada što se tiče stanogradnje imali posla sa njima. A sve posle toga, ko je sa njima imao posla ni pakao mu neće teško pasti. Mnogi zaposleni kažu namerno potopljena firma radi uvodjenja burazersko-kumovskih SZR, deoo-po-deo-izbođača.

only fools and horses

pre 8 godina

Kaze se dominiraju dvosobni.U svetu sa je stan sa jednom spavacom sobom jednosobni stan. Dnevna soba se racuna. Za koga se prave ovako mali stanovi? Za samce ili dvoje bez dece
(Dipl.ing.arh, 06. februar 2016 19:29)

Slažem se, samo što je tu glavni problem novac. Ja sam na primer, na kredit kupio takav stan, a veruj mi, rado big kupio veći.