Petak, 17.04.2015.

10:11

Kažnjen svaki peti vozač luksuznih automobila

Izvor: B92

Kažnjen svaki peti vozaè luksuznih automobila IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

75 Komentari

Sortiraj po:

vlada

pre 8 godina

Šta nije jasno čitaocima, akcija na neku ciljnu grupu u saobraćaju sprovode se oduvek i nema tu nikakve diskriminacije. Nekad budu samo motociklisti, nekada pešaci, biciklisti itd. tako i vozila sa jačim motorom.
(Zoran SM, 20. april 2015 08:22)

Čitaocima mahom nije jasno zašto treba da se organizuje AKCIJA da bi policija radila posao za koji je plaćena iz naših džepova. Plaćeni su da imaju AKCIJE svaki dana a ne samo onda kad njima dune da imaju akciju. I da plaćeni su da AKCIJE sprovode na sve učesnike u saobrćajau, a ne da diskriminišu niti motocikliste, niti pešake niti vozače automobila sa jačim motorima!

Eto to nije jasno čitaocima!

Zoran SM

pre 8 godina

Šta nije jasno čitaocima, akcija na neku ciljnu grupu u saobraćaju sprovode se oduvek i nema tu nikakve diskriminacije. Nekad budu samo motociklisti, nekada pešaci, biciklisti itd. tako i vozila sa jačim motorom. Naravno da vozila koja su luksuznija imaju i bolji tj kraći trag kočenja i više zaštitne opreme, mada ista ta vozila mnogo su startnija, brža i rizičnija po saobraćaj. Naravno ko ima da da za vozilo 15 ili 20 hiljada evra ima veliki dijapazon mogućnosti i da izbegne plaćanje kazne i policija ih ne zaustavlja prvo zbog straha a drugo zbog samopoštovanja. Što bezveze da pišu kada će neki kapetančić to da iscepa zbog flaše viskija i dve čokolade, a on samo da im probleme na poslu.

XXX

pre 8 godina

Braco Srbi, nama treba americka policija sa njihovim zakonima u Srbiji na jedno godinu dana. Videli bi kako oni ne smeju da zaustave "dzipove" sa zatamljenim staklima. Isto tako bi videli "svoga Boga" i oni koji divljaju kakva god kola vozili. Ne staneš na STOP min. 3 sec. kao da si prošao na crveno, ma koliko mala i ne prometna ulica bila. Vazi za one sa Ferarijem i one sa starim Fordom od $500.

Student medicine

pre 8 godina

bravo, sada mi je odmah bolje i već lepše živim, jel ste te pare od kazni beše dali poslanicima za veću platu....?

živkovic

pre 9 godina

protivustavna diskriminacija i demagogija. u vožnji i parkiranju su jednako bahati svi, i oni sa lošijim i oni sa boljim kolima. ovo je da se vlast dopadne sirotinji.

Znalac

pre 9 godina

Najgore je sto se pravila ne odnose na malu decu pa ona smeju slobodno da stoje izmedju mame I tate na sedistima. Mama I tata vezani a dete stoji u autu! Ja mislim da je to lose za natalitet I bezbednost saobracaja pa treba pod hitno ograniciti kubikazu automobile za mlade vozace na recimo 1000 kubika I da smeju da voze samo danju uz pratnju odrasle osobe koja nije rod do drugog kolena.

Mirko

pre 9 godina

A je l' su hvatali i sluzeba vozila (Audi)? a jes, tu je vozac vezan i trezan. A to sto vozi brzo i bahato, to mora, da vlast stigne na vreme (na slikanje, na rucak, tetki da odnese lek).

koki

pre 9 godina

najbahatiji u vožnji su oni sa jeftinim kolima a ispravnost da ne pominjem...

zbog punta, juga, korsi, starih fabia, se iznerviram 10x dnevno... ne pamtim da mi je neko sa luksuznim kolima (PRAVIM luksuznim kolima, ne mislim na bmw krševe iz 90ih i slično) ostao u sećanju kao bahat... uvek ima bitangi, kada tatinim kolima izigravaju "ludilo", ali generalno, jeftina kola najviše prave slalome, seku, sviraju, mašu rukama, zaustavljaju ti se u rep na milimetar itd itd...

Mislim da je ovo samo tendenciozno mazanje očiju onoj raji koji "mrze bogate" i koja sad kaže "ako, ako, svaka čast, to je država"...

danili

pre 9 godina

Slazem se sa svima koji ovu kontrolu posmatraju kao diskriminaciju. Vozim neatraktivan auto I do sada su me redovno kontrolisali,spremim jednu,dve crvene I teram dalje I sad sam opet diskriminisan nece niko da me zaustavi a crvene stoje.Prosto mi neprijatno.

brat

pre 9 godina

cekaj bre samo u luksuznim se ne vezuju !? zaustavljali luksuzne automobile bre jer im trebaju pare , pa se bacili u zaustavljanje pokretnih bankomata ... sto se tice pojasa ne kazem nista ... ja licno od auto skole sam stvorio naviku da se vezem pa sve do dan danas ... a i kad se ne bi vezao senzor bi mi probusio mozak ... i treba tako ... ali ovo .. pppfff providno da vam trebaju pare da providnije ne moze da bude ... uzas !

bojan

pre 9 godina

jednom napravili akciju i sad moramo svi da se divimo doktoru?! kad budu revnosno kontrolisali sve, pa i svoje kolege, imace moju podrsku. ako 70% ljudi vezuje pojas na prednjim sedistima to je veliki pomak u odnosu na do pre par godina, ali mislim da isto toliko policajaca ih ne vezuje. da ne pricamo o izlupanim policijskim autima sa celavim gumama, polomljenih ili neispravnih farova... pitanje je kako mnogi prodju tehnicki!

mufljuz

pre 9 godina

@tragikomedija Stvarno misliš da nisu našli način da doskoče pištanju? Kupe samo metalni deo pojasa i ubace ga u slot. Neverovatno.

Nikola

pre 9 godina

Ama sve treba kontrolisati i sve pod kamere, grad i magistrale,izgraditi taj auto put pod hitno,a ne da u vožnji više gledam šta drugi rade jer idiot priča mobilnim ,kuca poruke a na magistrali zaleće se mentol i pretiče kolonu a ti koči ili u jarak jer direktan sudar je neizbežan.

Mickey

pre 9 godina

Sviseli se to nama ili ne, ovo je ipak diskriminacija. I to cista. Policajci treba da kontrolisu SVS vozila, ne samo luksuzna. Ovako ispada ili da luksuzna retko kada kontrolisu, dok "obicna" kontrolisu redovno, ili da im je sada dunulo da malo kontolisu luksuzna vise od ostalih. Diskriminacija postoji u bilo kom obliku. Zakon i kontrola moraju biti jednaki za sve (hahaha).
E sada, sledece sta mi je zapalo za oko...
Znacajan broj njih je koristilo mobilni a njih 100 je kaznjeno... Da li to znaci da nisu svi kaznjeni i zasto? Ako je kaznjeno njih 100, onada je 100 i primeceno, ako je primecen znacajan broj a 100 ih je kaznjeno, znaci da je postojao nekakav vid selekcije (diskriminacija hahaha)
Vezivanje pojasa pogotovo za brzine od 50-80 KM/h. Pa dobro, tu su veoma kratko u problemu, jer uglavnom voze preko 100, a sva luksuzna vozila taj raspon od 50-80KM/h "pretrce" za par sekundi.

I tako, kod nas sve po starom, a sta ima kod vas novo... Jel se neko udao, ozenio...

Ma ajde?

pre 9 godina

Mobilne telefone u voznji u Bgd koristi skoro svaki vozac. Ne moras biti policajac da bi to svakoga dana na svakom cosku primetio. I to traje vec godinama iako zakon to izricito zabranjuje i kaznjava. I bas sada su eto uvideli da vozaci samo luksuznih automobila koriste mobilne telefone?

bol2

pre 9 godina

Muka mi od komentara koji generalizuju nacin voznje na osnovu cene automobil. Inace vozim prosecan auto i jedan jugic, niti jurim za x5 kad sam u jugu, niti jurim za jugom kad vozim bolji auto. Gluposti. A izjava da neki od dana kontrolisu luksuzna auta je sama za sebe sramotna iz ociglednih razloga. Izjavili su javno ono sto svi mislimo godinama.

Pantagruel

pre 9 godina

Nema teorija u luksuznim kolima da sednete na prednja sedišta a da ona ne pište. (tragikomedja, 17. april 2015 15:48) Има теорије, а ја сам то лично видео возећи се службеним возилима државног органа у коме радим. Возачи на бувљаку купе само металну копчу од сигурносног појаса коју када убаце у лежиште, она завара сензор и пиштање престане. Они то увек имају при руци, па када превозе неког "битног" од шефова коме се треба ушлиxтати ради личне користи, они га прекину у покушају да веже појас. Кажу "Не, не не! Нема потребе за тиме (у стилу "господине шефе, везивање је за обичну боранију од народа, а не и за ваше вeличанство"). Уденућемо ово, а ви седите комфорно невезани. Возачи и телохранитељи су важан део ланца кварења свести функционера, јер им свакодневним и вишегодишњим увлачењем "тамо где не треба" стварају привид да су више од обичних људу.

ProfesorKiksMaler

pre 9 godina

Doktor policijskih nauka najavi kontrolu ČAK I LUKSUZNIH vozila. Tog dana im naplate za pojas. Ostalim danima mogu da gaze koga hoće.

Mihailo

pre 9 godina

Primeri kažnjavanja:
Prekoračena brzina za 50 i više km/h od dozvoljene, a da niste vezali pojas.
Preticanje kolone preko duple pune linije, koristili ste mobilni.
Luksuzna vozila mogu biti samo ona do 5 god. starosti i sa cenom većom od 40.000 evra. Sve ostalo nije u tom segmentu.

Никола

pre 9 godina

Тек сада неће да смање порез на кубикажу преко 2000 ццм. Парадокс, јефтина Киа плаћа тај порез, а БМВ до 2000 ццм, који је три пута скупљи не плаћа. Сулудо!

Dusan

pre 9 godina

Pocnite od sitnica, a to su: Kontrolisi ko ne stane na pesackom prelazu, i zabranite kretanje vozila sa mracnim staklima, jer se gradjani osecaju nesigurno, ne znas ko je u njima, je li atentatorski team na izvrsenju zadatka ili sta vec?

Mali Boki

pre 9 godina

Kakav je mudrac ovaj Gospodin Rebic! Kontrolisu dzipove za pojas..jer znate kako je opasno pri brzinama od 50 do 80km/h u slucaju udesa ako niste vezani. Pobogu, to sto otimaju pare sa pretpostavkom tamo gde ih ima, to jos i mogu da razumem ali da nas smatraju glupim magarcima e to je vec nesto drugo...pa kad se covek zapita a sta ce se desiti u tom udesu izmedju raspolog yuga, keca i tog pomenutog dzipa koji ima i do 16 aerbagova i koji je i na kilo duplo tezi od ovih krseva...ali sta da otmu ovim mukicama sto ih voze pa aj da "vaspitavaju" ove sto imaju parice...

realan

pre 9 godina

Nije stvar u automobilu, vec u vozackoj nekulturi, tacnije vozacima koji misle sa novcem povecava vozacka moc i inteligencija u odnosu na sve oko njih u saobracaju.

Saban

pre 9 godina

A to sto ministri prolaze kroz crveno svetlo, a policija zimi nema zimske gume, ma to nema veze.
Dolaze ovi sa Kosova zajedno sa komadantom, pa valja narodu malo zamazati oci.
Daleko smo mi od normalne zemlje...

популарност

pre 9 godina

Demagoška bruka. Koliko bi prekršaja tek bilo otkriveno da se kontrolišu traktori bez svetala i kočnica zbog kojih godinama ginu ljudi po celoj Srbiji. Ali nije popularno.
(Sasa, 17. april 2015 10:27)

Наведи ми колико је људи погинуло због трактора, а колико због брзине.

advokat

pre 9 godina

Velika stvar nisu vezali pojas. Smak sveta! Mazu narodu oci eto i oni su nedodirljivi. Sto ne kontrolisu odakle im bre pare da kupe takav auto?!

Peter

pre 9 godina

Eto ja vozim S klasu i bt koristim od prvog dana, tel se sam poveze, prebaci imenik, uzivancija koristiti. Nisu bas svi u takvim automobilima onakvi kakvim ih vecina smatra.

mozaks

pre 9 godina

to je samo pokazatelj koliko ih je pravilo teske prekrsaje sa tim autima.i naravno da im je i jeftinije da plate te ,,jeftine,,kazne..dobro njima,dobro i ostalima..

Ne zvao se ja lorimer

pre 9 godina

DISKRIMINACIJA! Moze da vam bude milo ali ovo se tako zove!
(Milos, 17. april 2015 13:32)
Audi a4 2010 god, sta je tu luksuzno. Policajac kaze preso na crveno, 4 u kola koja svedoce da sam preso na cisto zeleno. On kaze da je on bog, da se njegovo veruje. Kazna? Sitnica... 20'000 din kazna i 3 meseca bez dozvole!! Nije ni diskriminacija, vec MAFIJA!!!

daj,sta das

pre 9 godina

davno bese,ali evo sad ste me podsetili..izleti pred mene milicajac onako iz cista mira,..vozacka,licna,bla,bla,bla,jeste pili,imate ovo,imate ono,sve ok..hm,na kraju pitanje,a,jel` auto tehnici ispravan?..ja vozim senatora starog par meseci,a pored njega stojadin samo sto nije spao sa tockova..

tragikomedja

pre 9 godina

Kažu kontrolisali su luksuzna kola i kažnjavali za ne vezivanje pojaseva.... Izvinite imam gradska kola suzuki sfift koji pišti kao ludd kad se ne vežem. Nema teorija u luksuznim kolima da sednete na prednja sedišta a da ona ne pište.

Surovi

pre 9 godina

Veoma glup komentar. Mozes da koristis i mobilni telefon u autu, tako sto ces ukljuciti speakerphone (spikerfon, na srpskom da bolje razumes), tako da nema prekrsaja a moze se razgovoarati.
(Doktor, 17. april 2015 13:30)
Svi noviji automobili imaju ugradjen blutut sistem,koji se uparuje sa telefonom i omogucava vam da ga koristite tokom voznje,a da ne krsite zakon.
Retardirani vozaci to ne umeju da koriste.Kako na nasim ulicama ima i starijih vozila ciji su vozaci jednako retardirani i ne umeju da koriste bt sluske,bt radio i sl. ,treba ih kaznjavati sve dok im usi ne otpadnu.
Godinama sam koristio bt sluske,sve dok nisam nabavio bt radio,sto znaci da godinama nisam drzao telefon u ruci prilikom razgovora u kolima.
Koristiti spikerfon na samom telefonu je debilno,pogotovo sto su na vecini telefona zvucnici veoma slabi,a i oni koji ih koriste obicno nemaju drzace za telefone,te ih drze u ruci,sto mu onda dodje isti djavo kao i da ih drze na uvetu!

Običan vozač

pre 9 godina

Ovo je sramota! Da li smo zaista toliko nisko pali da se država hvali time kako postoje bogatiji ili važniji građani, kako god se to gledalo za koje inače ne važe pravila, već ovako u akcijama za pokazaivanje raji!

Policija bi trebala da radi svoj posao bez obzira na izgled i vrstu automobila, kao i vlasnika. Naravno, u našoj državi to nije nešto šta je normalno. Zato i jesmo tu gde smo!

Ovo je još jedna u nizu poruka od strane države koje se svode na isto - bežite odavde gde god možete! Ostavite ovu zemlju tim "vrednijim građanima" pa nek uživaju svoje povlastice zajedno sa državom koja je taj sistem i stvorila!

Ladislav

pre 9 godina

Neopisivo licemerje .Brine drzava sto ja ne vezujem pojas ali je nije briga sto hiljade puse , narusavaju ozbiljno svoje zdravlje i potencijalno su enormni trosak toj istoj drzavi. Smesno do bola !

Aleksandar

pre 9 godina

мени генерално није јасна ова или било која друга акција контроле. контрола треба да буде стална и континуирана, не зависна и непристрасна. не треба да буде ограничена на марку возила годиште возила, ознаке возила или на намену возила. мерцедес, Стојадин, кабриолет, доставно возило, купе, ауто прилагођен инвалидима, ђубретарац, полицијско или војно возило у истој мери подлежу законима и то поштовање закона треба континуирано проверавати.
Повремене и привремене акције одају утисак да нису сви подложни казнама него само понеки и понекад. А то даје веома лошу слику и онима који су обухваћени и онима који нису.
Сви мисле д ће да прође акција па ће бити нормално. е то нормално је проблем.

popp

pre 9 godina

Pre par dana, 19.15, Pozeska, dva mamlaza u BMW-ima 3 i 4 se trkaju ulazeci u suprotnu traku. Napominjem, 19.15, za ovo bih zatvarao na duzi vremenski period.

Sasa

pre 9 godina

@ Doktor, 17. april 2015 13:30

Upravo suprotno, Tvoj komentar je glup. Čovek je jednostavno postavio pitanje i ne vidim šta je tu glupo. Inače 90% skupljih automobila imaju fabrički ugrađen handsfree uređaj. Imam ga i ja i koristim ga stalno. U zemljama Eu je zabranjeno koristiti telefon bez handsree uređaja (speakerphone nije dozvoljen) i strogo se kažnjava.

tutamuta

pre 9 godina

A da za promenu kontrolišu svakodnevno svakoga....za početak divljake koji svakog leta luduju na motorima i očito im niko ništa nemože, evo čim je malo otoplilo već su počeli!

mare69

pre 9 godina

Ma nek prica ko sta hoce ali je cinjenica da policija ima dugu tradiciju izbegavanja zaustavljanja dzipova sa zatamljenim staklima i ostalih besnih makina , da li imaju strah ili nesto trece meni je nepoznanica ali ako ih ovakve akcije ohrabre da se to dovedde u normalu samo napred ...

Doktor

pre 9 godina

@ Nije mi jasno zašto vozači skupljih automobila ne koriste ugrađen BT sistem za telefoniranje kad ga već imaju.
(dzigi, 17. april 2015 10:30)

Veoma glup komentar. Mozes da koristis i mobilni telefon u autu, tako sto ces ukljuciti speakerphone (spikerfon, na srpskom da bolje razumes), tako da nema prekrsaja a moze se razgovoarati. Ovde se radi o sustini a to je diskriminacija, kako god da okrenes, kontrola iskljucivo vozaca/vlasnika luksuznih automobila. Policija ima zakonsku obavezu da kontrolise sve ucesnike u saobracaju, bez obzira koji auto voze. Istu opasnost predstavljaju vozaci "krseva" koji zimi voze sa letnjim i celavim gumama, kojima ne radi signalizacija, imaju neispravne kocnice itd, kao i vozaci skupocenih automobila koji se bahate na ulicama. Neka policija krene da radi svoj posao, ne samo u oblasti saobracaja vec i opste bezbednosti, pa cenam biti mnogo bolje.

Ovo je samo vest za tabloide i one koji se raduju kada nekom drugom "crkne krava". Realnog boljitka i pravde za gradjane ovom merom nema!!!

zivcan_neki_lik

pre 9 godina

Najave akciju kontrole luksuznijih automobila da bi oni sa tri zuba u glavi bili srecni. Pogledajte kakva kola najcesce ucestvuju u nesrecama: golfovi 2, jugici i kecevi...ili jednom reciju KRSINE DOTRAJALE! Svi pomisle da neko u boljem automobilu luduje za volanom ako ga pretekne a ne kapira da je on taj ciji je auto odsvno ispustio dusu. Cime se narod zamlacuje

Igor Gavran

pre 9 godina

Ne slazem se sa konstatacijama da su stare "kante" veca opasnost od luksuznih automobila. Vozim prosecan auto, prosecnom brzinom, na lokalnim i magistralnim putevima retko kada predjem 90-100 km/h. I to je mozda previse.

Odgovorno tvrdim da veliki procenat ljudi sa jakim (i narocito luksuznim) automobilima apsolutno nema meru u voznji. Recimo preticanje na punoj liniji, prebrza voznja itd.

Retko se desi da neko nastrada zbog neispravnih kocnica, otkazivanja servo mehanizma ili otpadanja tocka. Obicno je ljudski faktor u pitanju: neprilagodjena i prebrza voznja, akohol, droga, nepaznja. Kad bi svi vozili oko 70km/h ne bi bilo ovoliko poginulih, a to saobracajna policija treba da obezbedi (kazne treba da budu proporcionalne imovini prekrsioca).

s.

pre 9 godina

Da li neko shvata sumanutost akcije, parafraziram, "kontrola automobila više klase"?

Zar nisu svi vozači jednaki?
Ako nisu, na osnovu čega se vrši podela?
Klase automobila?
Jadno, doktore, jadno.

marko

pre 9 godina

Prvo,ja vozim "luksuzna kola" i to mi nikada nije olaksalo sa policijom. Kaznjen sam bio svaki put. Dakle ako zivis u Beogradu i ne poznajes nekog nacelnika,dzaba ti dobar auto. Moj bmw x5 2011. nema bt. ali je zato vecina tih automobila sa automatakim menjacem pa nema potrebe da se tel drzi na ramenu. ono sto sam ja primetio u bgd je da se najludje voze starije verzije skupih automobila i sve verzije krseva koje ne prezaju ni od cega (menjanje trake,ubacivanje ispred tebe.. itd) . Naravno, to mi se sve desava u tudjim kolima,taksiju,itd. posto takve stvari niko ne radi nekome sa mojim automobilom. Suma sumarum,demagogija obicna. Sve to je uradjeno za isfrustrirane ljude koji su besni jer voze juga,i koji isto tako divljaju samo ne smeju kada vide neki dobar auto ispred njih. Nazalost takva je vecina u Srbiji.

Aleksandar

pre 9 godina

@Centar

Takodje i sa likom u crvenom Ferariju u Milentija Popovica koji se zaleteo i prosao kroz crveno. Prvi semafor posle Usca.

Seljana.

seljadin

pre 9 godina

bilo na tv kontrolisu audije stare 10 i vise godine, ako je to luksuzan auto onda sam ja Dzejms bond i to 007.
Dobra je ideja da u odnosu na celu vozila se placa i kazna, ako vozilo vredi 30.000e kazna 300e, ako vozilo vredi 1000e kazna 10e.

aca

pre 9 godina

Dokle su nasi funkcioneri dosli da ne znaju gde vise udaraju, sta lupaju i da provuku nesto kroz mozak pre nego sto izjave.
Kakav je to kriterijum kontrolisanja skupih i jeftinih automobila. Cista populisticka demagogija pa raji sirotinji trube kako pleve navodno bogate i eto pozitivnog rejtinga za malog Djokicu.

Da li je veca sansa da neko ko se napio od viskija od onog sto se napio od rakije zgazi neko dete?

Koji procenat starih automobila ne moze preko 100km/h (kad jugo 55 vuce sasvim lepo), i kako ne moze neko nekog da ubije jugom?

Da li su skuplja kola tehnicki neispravnija od jeftinih i starih i da li im je duzi treg kocenja pri istoj brzini?

Da li su pred Ustavom i zakonima ove zemlje bogati i siromasni jednaki???

skyfall

pre 9 godina

Odlično, sada kad ste utolili žeđ za pravdom prosečnog konzumenta tabloidnih medija, možete da se vratite na onaj deo populacije čije maltretiranje ne zahteva posebnu dozvolu/naređenje.

vlada

pre 9 godina

Bože u kom špajzu od zemlje.
Ja razumem da se široke narodne mase lože kad pročitaju članak kako su kontrolisani samo skupi automobili, ali aman zaman da li svima promiče gomila nelogičnosti u celoj ovoj akciji.

1. Da li treba da organizujete "AKCIJU" da bi saobraćjana policija počela da radi posao za koji je gradjani plaćaju? Zar ne bi trebali to da rade svaki dan? Ili ima je svakodnevna aktivnost štekanje radara po žbunovima i punjenje budžeta, kako je nedavno objavljeno

2. Ja lično vozim jednog djuturuma iz 1990 i onako najiskrenije smatram da bi mnogo više trebali do kontrolišu starija i jeftija vozila, koja su mahom neispravna. Onako odoka svakom 10 ne rade stop svetla, svakom5om ne radi bar jedan far, svaki drugi nema ispravne kočnice, svakom trećem neka od "vitalnih tečnosti" negde curi i da ne nabrajam dalje. A ljudi ko ljudi, u Srbiji su svi bahati, a ovi bahti sa skupim kolima bar imaju ispravna kola

3. "Rebić je upozorio da je sigurnosni pojas neophodno koristiti, pogotovu prilikom brzina od 50 do 80 kilometara na čas, kada nevezani putnici najčešće gube živote. "

Gospodine Rebiću, ne znam ko ste i šta ste, ali ja kad sam pologao vožnju prvi put, pao sam jer sam prvo startovao motor pa tek onda vezao pojas! Dakle Pojas mora da se vezuje, a naročito prilikom kretanja brzinama od 0 do 120 km/h!!!

ZABOGA!!!

Filip Bgd

pre 9 godina

Slazem se da saobracajna policija treba da radi i pre i posle akcije, i da kontrolise vozace i u stojadinu i u audiju. Samo bi ja na neki nacin kaznjavao vozace luksuznih vozila na osnovu njivog placenog poreza ili trzisne vrednosti samog vozila, posto nevezivanje pojasa ili bilo koja druga kazna je besmislena, posto oni imaju para i ne mare za to. A kada bi telefoniranje sa mobilnim za njih kostalo recimo 30000-40000 din, bili bi i oni manje bahati.

slavisa

pre 9 godina

Ko ih je to zaustavio,kontrolisao i naplatio kaznu? Tim policajcima treba dati orden za hrabrost i postaviti ih za nacelnike policijskih stanica u nasim gradovima. Svakodnevno gledam divljanje skupocenih vozila po nasim gradovima a samo se zaustavljaju i kaznjavaju vozila nizih kategorija. Vozaci takvih vozila su veliki problem na nasim putevima i mora i netko stati na put. Vecina njih redovno pije i jede sa policijom iz tih gradva pa ih nitko ne dira. Mozda ih netko zaustavi u drugom gradu ali to se zavrsava samo kontrolom dokumenata .

Centar

pre 9 godina

Zivim u centru grada.Idem peske i imam vremena da gledan okolo.Vecina vozaca skupljih automobila su mladji likovi,sa naocarima za sunce na vrhu glave,95%njih koristi mobilni telefon cim sedne u kola,uopste se ne obaziru na saobracajne znake,signalizaciju,druge automobile.Mlade devojke,koje koriste takve automobile/verovatno CECINE sledbenice/su jos bezobzirnije i ako izgledaju smesno i sicusno za volanom.Primetio sam da je osetno porastao broj tih automobila sa registracijama FLORIDA,a oni tek ne vode racuna niocemu.Pre neki dan / nedelja,dusanova ulica oko 15h/sam bio svedok kako je neki tip u SAAB kabrioletu,Engleskih reg.tablica,ludovao sve u 16.Ocigledno ovde Policija NE RADI SVOJ POSAO KAKO TREBA,bez obzira sto se Alvirovic iz nedelju u nedellju trudi da ih digne u Nebesa.

Anonymous

pre 9 godina

@ Nije mi jasno zašto vozači skupljih automobila ne koriste ugrađen BT sistem za telefoniranje kad ga već imaju.
(dzigi, 17. april 2015 10:30)
Bravo za ovaj komentar!!! Pored neopisive bahatosti, nedavanja žmigavaca pri promeni smera i trake, jurcanja i sl. ovo mi posebno ide na živce.
Ne sećam se da sam IKADA video sa blututom vozača modela poput Range Rovera, ML, X5, X6, Q7, S klase, Serije 5 ili 7, A6, A8 i slični....a tim autima je taj gedžet standardna oprema alo!!!
To je ruka na volanu, na ramenu telefon i piči...muka mi je.

Vozač

pre 9 godina

Nije mi jasno zašto vozači skupljih automobila ne koriste ugrađen BT sistem za telefoniranje kad ga već imaju.
(dzigi, 17. april 2015 10:30)
Verovatno se povezivanje ne uči na Megatrendu.

Sasa

pre 9 godina

Demagoška bruka. Koliko bi prekršaja tek bilo otkriveno da se kontrolišu traktori bez svetala i kočnica zbog kojih godinama ginu ljudi po celoj Srbiji. Ali nije popularno.

Sasa

pre 9 godina

Demagoška bruka. Koliko bi prekršaja tek bilo otkriveno da se kontrolišu traktori bez svetala i kočnica zbog kojih godinama ginu ljudi po celoj Srbiji. Ali nije popularno.

vlada

pre 9 godina

Bože u kom špajzu od zemlje.
Ja razumem da se široke narodne mase lože kad pročitaju članak kako su kontrolisani samo skupi automobili, ali aman zaman da li svima promiče gomila nelogičnosti u celoj ovoj akciji.

1. Da li treba da organizujete "AKCIJU" da bi saobraćjana policija počela da radi posao za koji je gradjani plaćaju? Zar ne bi trebali to da rade svaki dan? Ili ima je svakodnevna aktivnost štekanje radara po žbunovima i punjenje budžeta, kako je nedavno objavljeno

2. Ja lično vozim jednog djuturuma iz 1990 i onako najiskrenije smatram da bi mnogo više trebali do kontrolišu starija i jeftija vozila, koja su mahom neispravna. Onako odoka svakom 10 ne rade stop svetla, svakom5om ne radi bar jedan far, svaki drugi nema ispravne kočnice, svakom trećem neka od "vitalnih tečnosti" negde curi i da ne nabrajam dalje. A ljudi ko ljudi, u Srbiji su svi bahati, a ovi bahti sa skupim kolima bar imaju ispravna kola

3. "Rebić je upozorio da je sigurnosni pojas neophodno koristiti, pogotovu prilikom brzina od 50 do 80 kilometara na čas, kada nevezani putnici najčešće gube živote. "

Gospodine Rebiću, ne znam ko ste i šta ste, ali ja kad sam pologao vožnju prvi put, pao sam jer sam prvo startovao motor pa tek onda vezao pojas! Dakle Pojas mora da se vezuje, a naročito prilikom kretanja brzinama od 0 do 120 km/h!!!

ZABOGA!!!

Vozač

pre 9 godina

Nije mi jasno zašto vozači skupljih automobila ne koriste ugrađen BT sistem za telefoniranje kad ga već imaju.
(dzigi, 17. april 2015 10:30)
Verovatno se povezivanje ne uči na Megatrendu.

Centar

pre 9 godina

Zivim u centru grada.Idem peske i imam vremena da gledan okolo.Vecina vozaca skupljih automobila su mladji likovi,sa naocarima za sunce na vrhu glave,95%njih koristi mobilni telefon cim sedne u kola,uopste se ne obaziru na saobracajne znake,signalizaciju,druge automobile.Mlade devojke,koje koriste takve automobile/verovatno CECINE sledbenice/su jos bezobzirnije i ako izgledaju smesno i sicusno za volanom.Primetio sam da je osetno porastao broj tih automobila sa registracijama FLORIDA,a oni tek ne vode racuna niocemu.Pre neki dan / nedelja,dusanova ulica oko 15h/sam bio svedok kako je neki tip u SAAB kabrioletu,Engleskih reg.tablica,ludovao sve u 16.Ocigledno ovde Policija NE RADI SVOJ POSAO KAKO TREBA,bez obzira sto se Alvirovic iz nedelju u nedellju trudi da ih digne u Nebesa.

skyfall

pre 9 godina

Odlično, sada kad ste utolili žeđ za pravdom prosečnog konzumenta tabloidnih medija, možete da se vratite na onaj deo populacije čije maltretiranje ne zahteva posebnu dozvolu/naređenje.

aca

pre 9 godina

Dokle su nasi funkcioneri dosli da ne znaju gde vise udaraju, sta lupaju i da provuku nesto kroz mozak pre nego sto izjave.
Kakav je to kriterijum kontrolisanja skupih i jeftinih automobila. Cista populisticka demagogija pa raji sirotinji trube kako pleve navodno bogate i eto pozitivnog rejtinga za malog Djokicu.

Da li je veca sansa da neko ko se napio od viskija od onog sto se napio od rakije zgazi neko dete?

Koji procenat starih automobila ne moze preko 100km/h (kad jugo 55 vuce sasvim lepo), i kako ne moze neko nekog da ubije jugom?

Da li su skuplja kola tehnicki neispravnija od jeftinih i starih i da li im je duzi treg kocenja pri istoj brzini?

Da li su pred Ustavom i zakonima ove zemlje bogati i siromasni jednaki???

s.

pre 9 godina

Da li neko shvata sumanutost akcije, parafraziram, "kontrola automobila više klase"?

Zar nisu svi vozači jednaki?
Ako nisu, na osnovu čega se vrši podela?
Klase automobila?
Jadno, doktore, jadno.

marko

pre 9 godina

Prvo,ja vozim "luksuzna kola" i to mi nikada nije olaksalo sa policijom. Kaznjen sam bio svaki put. Dakle ako zivis u Beogradu i ne poznajes nekog nacelnika,dzaba ti dobar auto. Moj bmw x5 2011. nema bt. ali je zato vecina tih automobila sa automatakim menjacem pa nema potrebe da se tel drzi na ramenu. ono sto sam ja primetio u bgd je da se najludje voze starije verzije skupih automobila i sve verzije krseva koje ne prezaju ni od cega (menjanje trake,ubacivanje ispred tebe.. itd) . Naravno, to mi se sve desava u tudjim kolima,taksiju,itd. posto takve stvari niko ne radi nekome sa mojim automobilom. Suma sumarum,demagogija obicna. Sve to je uradjeno za isfrustrirane ljude koji su besni jer voze juga,i koji isto tako divljaju samo ne smeju kada vide neki dobar auto ispred njih. Nazalost takva je vecina u Srbiji.

Anonymous

pre 9 godina

@ Nije mi jasno zašto vozači skupljih automobila ne koriste ugrađen BT sistem za telefoniranje kad ga već imaju.
(dzigi, 17. april 2015 10:30)
Bravo za ovaj komentar!!! Pored neopisive bahatosti, nedavanja žmigavaca pri promeni smera i trake, jurcanja i sl. ovo mi posebno ide na živce.
Ne sećam se da sam IKADA video sa blututom vozača modela poput Range Rovera, ML, X5, X6, Q7, S klase, Serije 5 ili 7, A6, A8 i slični....a tim autima je taj gedžet standardna oprema alo!!!
To je ruka na volanu, na ramenu telefon i piči...muka mi je.

Doktor

pre 9 godina

@ Nije mi jasno zašto vozači skupljih automobila ne koriste ugrađen BT sistem za telefoniranje kad ga već imaju.
(dzigi, 17. april 2015 10:30)

Veoma glup komentar. Mozes da koristis i mobilni telefon u autu, tako sto ces ukljuciti speakerphone (spikerfon, na srpskom da bolje razumes), tako da nema prekrsaja a moze se razgovoarati. Ovde se radi o sustini a to je diskriminacija, kako god da okrenes, kontrola iskljucivo vozaca/vlasnika luksuznih automobila. Policija ima zakonsku obavezu da kontrolise sve ucesnike u saobracaju, bez obzira koji auto voze. Istu opasnost predstavljaju vozaci "krseva" koji zimi voze sa letnjim i celavim gumama, kojima ne radi signalizacija, imaju neispravne kocnice itd, kao i vozaci skupocenih automobila koji se bahate na ulicama. Neka policija krene da radi svoj posao, ne samo u oblasti saobracaja vec i opste bezbednosti, pa cenam biti mnogo bolje.

Ovo je samo vest za tabloide i one koji se raduju kada nekom drugom "crkne krava". Realnog boljitka i pravde za gradjane ovom merom nema!!!

seljadin

pre 9 godina

bilo na tv kontrolisu audije stare 10 i vise godine, ako je to luksuzan auto onda sam ja Dzejms bond i to 007.
Dobra je ideja da u odnosu na celu vozila se placa i kazna, ako vozilo vredi 30.000e kazna 300e, ako vozilo vredi 1000e kazna 10e.

Ne zvao se ja lorimer

pre 9 godina

DISKRIMINACIJA! Moze da vam bude milo ali ovo se tako zove!
(Milos, 17. april 2015 13:32)
Audi a4 2010 god, sta je tu luksuzno. Policajac kaze preso na crveno, 4 u kola koja svedoce da sam preso na cisto zeleno. On kaze da je on bog, da se njegovo veruje. Kazna? Sitnica... 20'000 din kazna i 3 meseca bez dozvole!! Nije ni diskriminacija, vec MAFIJA!!!

Filip Bgd

pre 9 godina

Slazem se da saobracajna policija treba da radi i pre i posle akcije, i da kontrolise vozace i u stojadinu i u audiju. Samo bi ja na neki nacin kaznjavao vozace luksuznih vozila na osnovu njivog placenog poreza ili trzisne vrednosti samog vozila, posto nevezivanje pojasa ili bilo koja druga kazna je besmislena, posto oni imaju para i ne mare za to. A kada bi telefoniranje sa mobilnim za njih kostalo recimo 30000-40000 din, bili bi i oni manje bahati.

Aleksandar

pre 9 godina

@Centar

Takodje i sa likom u crvenom Ferariju u Milentija Popovica koji se zaleteo i prosao kroz crveno. Prvi semafor posle Usca.

Seljana.

daj,sta das

pre 9 godina

davno bese,ali evo sad ste me podsetili..izleti pred mene milicajac onako iz cista mira,..vozacka,licna,bla,bla,bla,jeste pili,imate ovo,imate ono,sve ok..hm,na kraju pitanje,a,jel` auto tehnici ispravan?..ja vozim senatora starog par meseci,a pored njega stojadin samo sto nije spao sa tockova..

advokat

pre 9 godina

Velika stvar nisu vezali pojas. Smak sveta! Mazu narodu oci eto i oni su nedodirljivi. Sto ne kontrolisu odakle im bre pare da kupe takav auto?!

Igor Gavran

pre 9 godina

Ne slazem se sa konstatacijama da su stare "kante" veca opasnost od luksuznih automobila. Vozim prosecan auto, prosecnom brzinom, na lokalnim i magistralnim putevima retko kada predjem 90-100 km/h. I to je mozda previse.

Odgovorno tvrdim da veliki procenat ljudi sa jakim (i narocito luksuznim) automobilima apsolutno nema meru u voznji. Recimo preticanje na punoj liniji, prebrza voznja itd.

Retko se desi da neko nastrada zbog neispravnih kocnica, otkazivanja servo mehanizma ili otpadanja tocka. Obicno je ljudski faktor u pitanju: neprilagodjena i prebrza voznja, akohol, droga, nepaznja. Kad bi svi vozili oko 70km/h ne bi bilo ovoliko poginulih, a to saobracajna policija treba da obezbedi (kazne treba da budu proporcionalne imovini prekrsioca).

popp

pre 9 godina

Pre par dana, 19.15, Pozeska, dva mamlaza u BMW-ima 3 i 4 se trkaju ulazeci u suprotnu traku. Napominjem, 19.15, za ovo bih zatvarao na duzi vremenski period.

zivcan_neki_lik

pre 9 godina

Najave akciju kontrole luksuznijih automobila da bi oni sa tri zuba u glavi bili srecni. Pogledajte kakva kola najcesce ucestvuju u nesrecama: golfovi 2, jugici i kecevi...ili jednom reciju KRSINE DOTRAJALE! Svi pomisle da neko u boljem automobilu luduje za volanom ako ga pretekne a ne kapira da je on taj ciji je auto odsvno ispustio dusu. Cime se narod zamlacuje

slavisa

pre 9 godina

Ko ih je to zaustavio,kontrolisao i naplatio kaznu? Tim policajcima treba dati orden za hrabrost i postaviti ih za nacelnike policijskih stanica u nasim gradovima. Svakodnevno gledam divljanje skupocenih vozila po nasim gradovima a samo se zaustavljaju i kaznjavaju vozila nizih kategorija. Vozaci takvih vozila su veliki problem na nasim putevima i mora i netko stati na put. Vecina njih redovno pije i jede sa policijom iz tih gradva pa ih nitko ne dira. Mozda ih netko zaustavi u drugom gradu ali to se zavrsava samo kontrolom dokumenata .

tutamuta

pre 9 godina

A da za promenu kontrolišu svakodnevno svakoga....za početak divljake koji svakog leta luduju na motorima i očito im niko ništa nemože, evo čim je malo otoplilo već su počeli!

Pantagruel

pre 9 godina

Nema teorija u luksuznim kolima da sednete na prednja sedišta a da ona ne pište. (tragikomedja, 17. april 2015 15:48) Има теорије, а ја сам то лично видео возећи се службеним возилима државног органа у коме радим. Возачи на бувљаку купе само металну копчу од сигурносног појаса коју када убаце у лежиште, она завара сензор и пиштање престане. Они то увек имају при руци, па када превозе неког "битног" од шефова коме се треба ушлиxтати ради личне користи, они га прекину у покушају да веже појас. Кажу "Не, не не! Нема потребе за тиме (у стилу "господине шефе, везивање је за обичну боранију од народа, а не и за ваше вeличанство"). Уденућемо ово, а ви седите комфорно невезани. Возачи и телохранитељи су важан део ланца кварења свести функционера, јер им свакодневним и вишегодишњим увлачењем "тамо где не треба" стварају привид да су више од обичних људу.

tragikomedja

pre 9 godina

Kažu kontrolisali su luksuzna kola i kažnjavali za ne vezivanje pojaseva.... Izvinite imam gradska kola suzuki sfift koji pišti kao ludd kad se ne vežem. Nema teorija u luksuznim kolima da sednete na prednja sedišta a da ona ne pište.

Ma ajde?

pre 9 godina

Mobilne telefone u voznji u Bgd koristi skoro svaki vozac. Ne moras biti policajac da bi to svakoga dana na svakom cosku primetio. I to traje vec godinama iako zakon to izricito zabranjuje i kaznjava. I bas sada su eto uvideli da vozaci samo luksuznih automobila koriste mobilne telefone?

Mickey

pre 9 godina

Sviseli se to nama ili ne, ovo je ipak diskriminacija. I to cista. Policajci treba da kontrolisu SVS vozila, ne samo luksuzna. Ovako ispada ili da luksuzna retko kada kontrolisu, dok "obicna" kontrolisu redovno, ili da im je sada dunulo da malo kontolisu luksuzna vise od ostalih. Diskriminacija postoji u bilo kom obliku. Zakon i kontrola moraju biti jednaki za sve (hahaha).
E sada, sledece sta mi je zapalo za oko...
Znacajan broj njih je koristilo mobilni a njih 100 je kaznjeno... Da li to znaci da nisu svi kaznjeni i zasto? Ako je kaznjeno njih 100, onada je 100 i primeceno, ako je primecen znacajan broj a 100 ih je kaznjeno, znaci da je postojao nekakav vid selekcije (diskriminacija hahaha)
Vezivanje pojasa pogotovo za brzine od 50-80 KM/h. Pa dobro, tu su veoma kratko u problemu, jer uglavnom voze preko 100, a sva luksuzna vozila taj raspon od 50-80KM/h "pretrce" za par sekundi.

I tako, kod nas sve po starom, a sta ima kod vas novo... Jel se neko udao, ozenio...

ProfesorKiksMaler

pre 9 godina

Doktor policijskih nauka najavi kontrolu ČAK I LUKSUZNIH vozila. Tog dana im naplate za pojas. Ostalim danima mogu da gaze koga hoće.

Surovi

pre 9 godina

Veoma glup komentar. Mozes da koristis i mobilni telefon u autu, tako sto ces ukljuciti speakerphone (spikerfon, na srpskom da bolje razumes), tako da nema prekrsaja a moze se razgovoarati.
(Doktor, 17. april 2015 13:30)
Svi noviji automobili imaju ugradjen blutut sistem,koji se uparuje sa telefonom i omogucava vam da ga koristite tokom voznje,a da ne krsite zakon.
Retardirani vozaci to ne umeju da koriste.Kako na nasim ulicama ima i starijih vozila ciji su vozaci jednako retardirani i ne umeju da koriste bt sluske,bt radio i sl. ,treba ih kaznjavati sve dok im usi ne otpadnu.
Godinama sam koristio bt sluske,sve dok nisam nabavio bt radio,sto znaci da godinama nisam drzao telefon u ruci prilikom razgovora u kolima.
Koristiti spikerfon na samom telefonu je debilno,pogotovo sto su na vecini telefona zvucnici veoma slabi,a i oni koji ih koriste obicno nemaju drzace za telefone,te ih drze u ruci,sto mu onda dodje isti djavo kao i da ih drze na uvetu!

Sasa

pre 9 godina

@ Doktor, 17. april 2015 13:30

Upravo suprotno, Tvoj komentar je glup. Čovek je jednostavno postavio pitanje i ne vidim šta je tu glupo. Inače 90% skupljih automobila imaju fabrički ugrađen handsfree uređaj. Imam ga i ja i koristim ga stalno. U zemljama Eu je zabranjeno koristiti telefon bez handsree uređaja (speakerphone nije dozvoljen) i strogo se kažnjava.

Никола

pre 9 godina

Тек сада неће да смање порез на кубикажу преко 2000 ццм. Парадокс, јефтина Киа плаћа тај порез, а БМВ до 2000 ццм, који је три пута скупљи не плаћа. Сулудо!

Običan vozač

pre 9 godina

Ovo je sramota! Da li smo zaista toliko nisko pali da se država hvali time kako postoje bogatiji ili važniji građani, kako god se to gledalo za koje inače ne važe pravila, već ovako u akcijama za pokazaivanje raji!

Policija bi trebala da radi svoj posao bez obzira na izgled i vrstu automobila, kao i vlasnika. Naravno, u našoj državi to nije nešto šta je normalno. Zato i jesmo tu gde smo!

Ovo je još jedna u nizu poruka od strane države koje se svode na isto - bežite odavde gde god možete! Ostavite ovu zemlju tim "vrednijim građanima" pa nek uživaju svoje povlastice zajedno sa državom koja je taj sistem i stvorila!

Mihailo

pre 9 godina

Primeri kažnjavanja:
Prekoračena brzina za 50 i više km/h od dozvoljene, a da niste vezali pojas.
Preticanje kolone preko duple pune linije, koristili ste mobilni.
Luksuzna vozila mogu biti samo ona do 5 god. starosti i sa cenom većom od 40.000 evra. Sve ostalo nije u tom segmentu.

bol2

pre 9 godina

Muka mi od komentara koji generalizuju nacin voznje na osnovu cene automobil. Inace vozim prosecan auto i jedan jugic, niti jurim za x5 kad sam u jugu, niti jurim za jugom kad vozim bolji auto. Gluposti. A izjava da neki od dana kontrolisu luksuzna auta je sama za sebe sramotna iz ociglednih razloga. Izjavili su javno ono sto svi mislimo godinama.

Aleksandar

pre 9 godina

мени генерално није јасна ова или било која друга акција контроле. контрола треба да буде стална и континуирана, не зависна и непристрасна. не треба да буде ограничена на марку возила годиште возила, ознаке возила или на намену возила. мерцедес, Стојадин, кабриолет, доставно возило, купе, ауто прилагођен инвалидима, ђубретарац, полицијско или војно возило у истој мери подлежу законима и то поштовање закона треба континуирано проверавати.
Повремене и привремене акције одају утисак да нису сви подложни казнама него само понеки и понекад. А то даје веома лошу слику и онима који су обухваћени и онима који нису.
Сви мисле д ће да прође акција па ће бити нормално. е то нормално је проблем.

danili

pre 9 godina

Slazem se sa svima koji ovu kontrolu posmatraju kao diskriminaciju. Vozim neatraktivan auto I do sada su me redovno kontrolisali,spremim jednu,dve crvene I teram dalje I sad sam opet diskriminisan nece niko da me zaustavi a crvene stoje.Prosto mi neprijatno.

Peter

pre 9 godina

Eto ja vozim S klasu i bt koristim od prvog dana, tel se sam poveze, prebaci imenik, uzivancija koristiti. Nisu bas svi u takvim automobilima onakvi kakvim ih vecina smatra.

mare69

pre 9 godina

Ma nek prica ko sta hoce ali je cinjenica da policija ima dugu tradiciju izbegavanja zaustavljanja dzipova sa zatamljenim staklima i ostalih besnih makina , da li imaju strah ili nesto trece meni je nepoznanica ali ako ih ovakve akcije ohrabre da se to dovedde u normalu samo napred ...

realan

pre 9 godina

Nije stvar u automobilu, vec u vozackoj nekulturi, tacnije vozacima koji misle sa novcem povecava vozacka moc i inteligencija u odnosu na sve oko njih u saobracaju.

mozaks

pre 9 godina

to je samo pokazatelj koliko ih je pravilo teske prekrsaje sa tim autima.i naravno da im je i jeftinije da plate te ,,jeftine,,kazne..dobro njima,dobro i ostalima..

Saban

pre 9 godina

A to sto ministri prolaze kroz crveno svetlo, a policija zimi nema zimske gume, ma to nema veze.
Dolaze ovi sa Kosova zajedno sa komadantom, pa valja narodu malo zamazati oci.
Daleko smo mi od normalne zemlje...

Dusan

pre 9 godina

Pocnite od sitnica, a to su: Kontrolisi ko ne stane na pesackom prelazu, i zabranite kretanje vozila sa mracnim staklima, jer se gradjani osecaju nesigurno, ne znas ko je u njima, je li atentatorski team na izvrsenju zadatka ili sta vec?

brat

pre 9 godina

cekaj bre samo u luksuznim se ne vezuju !? zaustavljali luksuzne automobile bre jer im trebaju pare , pa se bacili u zaustavljanje pokretnih bankomata ... sto se tice pojasa ne kazem nista ... ja licno od auto skole sam stvorio naviku da se vezem pa sve do dan danas ... a i kad se ne bi vezao senzor bi mi probusio mozak ... i treba tako ... ali ovo .. pppfff providno da vam trebaju pare da providnije ne moze da bude ... uzas !

XXX

pre 8 godina

Braco Srbi, nama treba americka policija sa njihovim zakonima u Srbiji na jedno godinu dana. Videli bi kako oni ne smeju da zaustave "dzipove" sa zatamljenim staklima. Isto tako bi videli "svoga Boga" i oni koji divljaju kakva god kola vozili. Ne staneš na STOP min. 3 sec. kao da si prošao na crveno, ma koliko mala i ne prometna ulica bila. Vazi za one sa Ferarijem i one sa starim Fordom od $500.

Ladislav

pre 9 godina

Neopisivo licemerje .Brine drzava sto ja ne vezujem pojas ali je nije briga sto hiljade puse , narusavaju ozbiljno svoje zdravlje i potencijalno su enormni trosak toj istoj drzavi. Smesno do bola !

Mali Boki

pre 9 godina

Kakav je mudrac ovaj Gospodin Rebic! Kontrolisu dzipove za pojas..jer znate kako je opasno pri brzinama od 50 do 80km/h u slucaju udesa ako niste vezani. Pobogu, to sto otimaju pare sa pretpostavkom tamo gde ih ima, to jos i mogu da razumem ali da nas smatraju glupim magarcima e to je vec nesto drugo...pa kad se covek zapita a sta ce se desiti u tom udesu izmedju raspolog yuga, keca i tog pomenutog dzipa koji ima i do 16 aerbagova i koji je i na kilo duplo tezi od ovih krseva...ali sta da otmu ovim mukicama sto ih voze pa aj da "vaspitavaju" ove sto imaju parice...

mufljuz

pre 9 godina

@tragikomedija Stvarno misliš da nisu našli način da doskoče pištanju? Kupe samo metalni deo pojasa i ubace ga u slot. Neverovatno.

популарност

pre 9 godina

Demagoška bruka. Koliko bi prekršaja tek bilo otkriveno da se kontrolišu traktori bez svetala i kočnica zbog kojih godinama ginu ljudi po celoj Srbiji. Ali nije popularno.
(Sasa, 17. april 2015 10:27)

Наведи ми колико је људи погинуло због трактора, а колико због брзине.

bojan

pre 9 godina

jednom napravili akciju i sad moramo svi da se divimo doktoru?! kad budu revnosno kontrolisali sve, pa i svoje kolege, imace moju podrsku. ako 70% ljudi vezuje pojas na prednjim sedistima to je veliki pomak u odnosu na do pre par godina, ali mislim da isto toliko policajaca ih ne vezuje. da ne pricamo o izlupanim policijskim autima sa celavim gumama, polomljenih ili neispravnih farova... pitanje je kako mnogi prodju tehnicki!

Nikola

pre 9 godina

Ama sve treba kontrolisati i sve pod kamere, grad i magistrale,izgraditi taj auto put pod hitno,a ne da u vožnji više gledam šta drugi rade jer idiot priča mobilnim ,kuca poruke a na magistrali zaleće se mentol i pretiče kolonu a ti koči ili u jarak jer direktan sudar je neizbežan.

Student medicine

pre 8 godina

bravo, sada mi je odmah bolje i već lepše živim, jel ste te pare od kazni beše dali poslanicima za veću platu....?

koki

pre 9 godina

najbahatiji u vožnji su oni sa jeftinim kolima a ispravnost da ne pominjem...

zbog punta, juga, korsi, starih fabia, se iznerviram 10x dnevno... ne pamtim da mi je neko sa luksuznim kolima (PRAVIM luksuznim kolima, ne mislim na bmw krševe iz 90ih i slično) ostao u sećanju kao bahat... uvek ima bitangi, kada tatinim kolima izigravaju "ludilo", ali generalno, jeftina kola najviše prave slalome, seku, sviraju, mašu rukama, zaustavljaju ti se u rep na milimetar itd itd...

Mislim da je ovo samo tendenciozno mazanje očiju onoj raji koji "mrze bogate" i koja sad kaže "ako, ako, svaka čast, to je država"...

živkovic

pre 9 godina

protivustavna diskriminacija i demagogija. u vožnji i parkiranju su jednako bahati svi, i oni sa lošijim i oni sa boljim kolima. ovo je da se vlast dopadne sirotinji.

Mirko

pre 9 godina

A je l' su hvatali i sluzeba vozila (Audi)? a jes, tu je vozac vezan i trezan. A to sto vozi brzo i bahato, to mora, da vlast stigne na vreme (na slikanje, na rucak, tetki da odnese lek).

vlada

pre 8 godina

Šta nije jasno čitaocima, akcija na neku ciljnu grupu u saobraćaju sprovode se oduvek i nema tu nikakve diskriminacije. Nekad budu samo motociklisti, nekada pešaci, biciklisti itd. tako i vozila sa jačim motorom.
(Zoran SM, 20. april 2015 08:22)

Čitaocima mahom nije jasno zašto treba da se organizuje AKCIJA da bi policija radila posao za koji je plaćena iz naših džepova. Plaćeni su da imaju AKCIJE svaki dana a ne samo onda kad njima dune da imaju akciju. I da plaćeni su da AKCIJE sprovode na sve učesnike u saobrćajau, a ne da diskriminišu niti motocikliste, niti pešake niti vozače automobila sa jačim motorima!

Eto to nije jasno čitaocima!

Zoran SM

pre 8 godina

Šta nije jasno čitaocima, akcija na neku ciljnu grupu u saobraćaju sprovode se oduvek i nema tu nikakve diskriminacije. Nekad budu samo motociklisti, nekada pešaci, biciklisti itd. tako i vozila sa jačim motorom. Naravno da vozila koja su luksuznija imaju i bolji tj kraći trag kočenja i više zaštitne opreme, mada ista ta vozila mnogo su startnija, brža i rizičnija po saobraćaj. Naravno ko ima da da za vozilo 15 ili 20 hiljada evra ima veliki dijapazon mogućnosti i da izbegne plaćanje kazne i policija ih ne zaustavlja prvo zbog straha a drugo zbog samopoštovanja. Što bezveze da pišu kada će neki kapetančić to da iscepa zbog flaše viskija i dve čokolade, a on samo da im probleme na poslu.

Znalac

pre 9 godina

Najgore je sto se pravila ne odnose na malu decu pa ona smeju slobodno da stoje izmedju mame I tate na sedistima. Mama I tata vezani a dete stoji u autu! Ja mislim da je to lose za natalitet I bezbednost saobracaja pa treba pod hitno ograniciti kubikazu automobile za mlade vozace na recimo 1000 kubika I da smeju da voze samo danju uz pratnju odrasle osobe koja nije rod do drugog kolena.

zivcan_neki_lik

pre 9 godina

Najave akciju kontrole luksuznijih automobila da bi oni sa tri zuba u glavi bili srecni. Pogledajte kakva kola najcesce ucestvuju u nesrecama: golfovi 2, jugici i kecevi...ili jednom reciju KRSINE DOTRAJALE! Svi pomisle da neko u boljem automobilu luduje za volanom ako ga pretekne a ne kapira da je on taj ciji je auto odsvno ispustio dusu. Cime se narod zamlacuje

Doktor

pre 9 godina

@ Nije mi jasno zašto vozači skupljih automobila ne koriste ugrađen BT sistem za telefoniranje kad ga već imaju.
(dzigi, 17. april 2015 10:30)

Veoma glup komentar. Mozes da koristis i mobilni telefon u autu, tako sto ces ukljuciti speakerphone (spikerfon, na srpskom da bolje razumes), tako da nema prekrsaja a moze se razgovoarati. Ovde se radi o sustini a to je diskriminacija, kako god da okrenes, kontrola iskljucivo vozaca/vlasnika luksuznih automobila. Policija ima zakonsku obavezu da kontrolise sve ucesnike u saobracaju, bez obzira koji auto voze. Istu opasnost predstavljaju vozaci "krseva" koji zimi voze sa letnjim i celavim gumama, kojima ne radi signalizacija, imaju neispravne kocnice itd, kao i vozaci skupocenih automobila koji se bahate na ulicama. Neka policija krene da radi svoj posao, ne samo u oblasti saobracaja vec i opste bezbednosti, pa cenam biti mnogo bolje.

Ovo je samo vest za tabloide i one koji se raduju kada nekom drugom "crkne krava". Realnog boljitka i pravde za gradjane ovom merom nema!!!

marko

pre 9 godina

Prvo,ja vozim "luksuzna kola" i to mi nikada nije olaksalo sa policijom. Kaznjen sam bio svaki put. Dakle ako zivis u Beogradu i ne poznajes nekog nacelnika,dzaba ti dobar auto. Moj bmw x5 2011. nema bt. ali je zato vecina tih automobila sa automatakim menjacem pa nema potrebe da se tel drzi na ramenu. ono sto sam ja primetio u bgd je da se najludje voze starije verzije skupih automobila i sve verzije krseva koje ne prezaju ni od cega (menjanje trake,ubacivanje ispred tebe.. itd) . Naravno, to mi se sve desava u tudjim kolima,taksiju,itd. posto takve stvari niko ne radi nekome sa mojim automobilom. Suma sumarum,demagogija obicna. Sve to je uradjeno za isfrustrirane ljude koji su besni jer voze juga,i koji isto tako divljaju samo ne smeju kada vide neki dobar auto ispred njih. Nazalost takva je vecina u Srbiji.

seljadin

pre 9 godina

bilo na tv kontrolisu audije stare 10 i vise godine, ako je to luksuzan auto onda sam ja Dzejms bond i to 007.
Dobra je ideja da u odnosu na celu vozila se placa i kazna, ako vozilo vredi 30.000e kazna 300e, ako vozilo vredi 1000e kazna 10e.

Ladislav

pre 9 godina

Neopisivo licemerje .Brine drzava sto ja ne vezujem pojas ali je nije briga sto hiljade puse , narusavaju ozbiljno svoje zdravlje i potencijalno su enormni trosak toj istoj drzavi. Smesno do bola !

Sasa

pre 9 godina

Demagoška bruka. Koliko bi prekršaja tek bilo otkriveno da se kontrolišu traktori bez svetala i kočnica zbog kojih godinama ginu ljudi po celoj Srbiji. Ali nije popularno.

Ne zvao se ja lorimer

pre 9 godina

DISKRIMINACIJA! Moze da vam bude milo ali ovo se tako zove!
(Milos, 17. april 2015 13:32)
Audi a4 2010 god, sta je tu luksuzno. Policajac kaze preso na crveno, 4 u kola koja svedoce da sam preso na cisto zeleno. On kaze da je on bog, da se njegovo veruje. Kazna? Sitnica... 20'000 din kazna i 3 meseca bez dozvole!! Nije ni diskriminacija, vec MAFIJA!!!

tragikomedja

pre 9 godina

Kažu kontrolisali su luksuzna kola i kažnjavali za ne vezivanje pojaseva.... Izvinite imam gradska kola suzuki sfift koji pišti kao ludd kad se ne vežem. Nema teorija u luksuznim kolima da sednete na prednja sedišta a da ona ne pište.

Filip Bgd

pre 9 godina

Slazem se da saobracajna policija treba da radi i pre i posle akcije, i da kontrolise vozace i u stojadinu i u audiju. Samo bi ja na neki nacin kaznjavao vozace luksuznih vozila na osnovu njivog placenog poreza ili trzisne vrednosti samog vozila, posto nevezivanje pojasa ili bilo koja druga kazna je besmislena, posto oni imaju para i ne mare za to. A kada bi telefoniranje sa mobilnim za njih kostalo recimo 30000-40000 din, bili bi i oni manje bahati.

Igor Gavran

pre 9 godina

Ne slazem se sa konstatacijama da su stare "kante" veca opasnost od luksuznih automobila. Vozim prosecan auto, prosecnom brzinom, na lokalnim i magistralnim putevima retko kada predjem 90-100 km/h. I to je mozda previse.

Odgovorno tvrdim da veliki procenat ljudi sa jakim (i narocito luksuznim) automobilima apsolutno nema meru u voznji. Recimo preticanje na punoj liniji, prebrza voznja itd.

Retko se desi da neko nastrada zbog neispravnih kocnica, otkazivanja servo mehanizma ili otpadanja tocka. Obicno je ljudski faktor u pitanju: neprilagodjena i prebrza voznja, akohol, droga, nepaznja. Kad bi svi vozili oko 70km/h ne bi bilo ovoliko poginulih, a to saobracajna policija treba da obezbedi (kazne treba da budu proporcionalne imovini prekrsioca).

slavisa

pre 9 godina

Ko ih je to zaustavio,kontrolisao i naplatio kaznu? Tim policajcima treba dati orden za hrabrost i postaviti ih za nacelnike policijskih stanica u nasim gradovima. Svakodnevno gledam divljanje skupocenih vozila po nasim gradovima a samo se zaustavljaju i kaznjavaju vozila nizih kategorija. Vozaci takvih vozila su veliki problem na nasim putevima i mora i netko stati na put. Vecina njih redovno pije i jede sa policijom iz tih gradva pa ih nitko ne dira. Mozda ih netko zaustavi u drugom gradu ali to se zavrsava samo kontrolom dokumenata .

Vozač

pre 9 godina

Nije mi jasno zašto vozači skupljih automobila ne koriste ugrađen BT sistem za telefoniranje kad ga već imaju.
(dzigi, 17. april 2015 10:30)
Verovatno se povezivanje ne uči na Megatrendu.

advokat

pre 9 godina

Velika stvar nisu vezali pojas. Smak sveta! Mazu narodu oci eto i oni su nedodirljivi. Sto ne kontrolisu odakle im bre pare da kupe takav auto?!

vlada

pre 9 godina

Bože u kom špajzu od zemlje.
Ja razumem da se široke narodne mase lože kad pročitaju članak kako su kontrolisani samo skupi automobili, ali aman zaman da li svima promiče gomila nelogičnosti u celoj ovoj akciji.

1. Da li treba da organizujete "AKCIJU" da bi saobraćjana policija počela da radi posao za koji je gradjani plaćaju? Zar ne bi trebali to da rade svaki dan? Ili ima je svakodnevna aktivnost štekanje radara po žbunovima i punjenje budžeta, kako je nedavno objavljeno

2. Ja lično vozim jednog djuturuma iz 1990 i onako najiskrenije smatram da bi mnogo više trebali do kontrolišu starija i jeftija vozila, koja su mahom neispravna. Onako odoka svakom 10 ne rade stop svetla, svakom5om ne radi bar jedan far, svaki drugi nema ispravne kočnice, svakom trećem neka od "vitalnih tečnosti" negde curi i da ne nabrajam dalje. A ljudi ko ljudi, u Srbiji su svi bahati, a ovi bahti sa skupim kolima bar imaju ispravna kola

3. "Rebić je upozorio da je sigurnosni pojas neophodno koristiti, pogotovu prilikom brzina od 50 do 80 kilometara na čas, kada nevezani putnici najčešće gube živote. "

Gospodine Rebiću, ne znam ko ste i šta ste, ali ja kad sam pologao vožnju prvi put, pao sam jer sam prvo startovao motor pa tek onda vezao pojas! Dakle Pojas mora da se vezuje, a naročito prilikom kretanja brzinama od 0 do 120 km/h!!!

ZABOGA!!!

популарност

pre 9 godina

Demagoška bruka. Koliko bi prekršaja tek bilo otkriveno da se kontrolišu traktori bez svetala i kočnica zbog kojih godinama ginu ljudi po celoj Srbiji. Ali nije popularno.
(Sasa, 17. april 2015 10:27)

Наведи ми колико је људи погинуло због трактора, а колико због брзине.

Centar

pre 9 godina

Zivim u centru grada.Idem peske i imam vremena da gledan okolo.Vecina vozaca skupljih automobila su mladji likovi,sa naocarima za sunce na vrhu glave,95%njih koristi mobilni telefon cim sedne u kola,uopste se ne obaziru na saobracajne znake,signalizaciju,druge automobile.Mlade devojke,koje koriste takve automobile/verovatno CECINE sledbenice/su jos bezobzirnije i ako izgledaju smesno i sicusno za volanom.Primetio sam da je osetno porastao broj tih automobila sa registracijama FLORIDA,a oni tek ne vode racuna niocemu.Pre neki dan / nedelja,dusanova ulica oko 15h/sam bio svedok kako je neki tip u SAAB kabrioletu,Engleskih reg.tablica,ludovao sve u 16.Ocigledno ovde Policija NE RADI SVOJ POSAO KAKO TREBA,bez obzira sto se Alvirovic iz nedelju u nedellju trudi da ih digne u Nebesa.

Anonymous

pre 9 godina

@ Nije mi jasno zašto vozači skupljih automobila ne koriste ugrađen BT sistem za telefoniranje kad ga već imaju.
(dzigi, 17. april 2015 10:30)
Bravo za ovaj komentar!!! Pored neopisive bahatosti, nedavanja žmigavaca pri promeni smera i trake, jurcanja i sl. ovo mi posebno ide na živce.
Ne sećam se da sam IKADA video sa blututom vozača modela poput Range Rovera, ML, X5, X6, Q7, S klase, Serije 5 ili 7, A6, A8 i slični....a tim autima je taj gedžet standardna oprema alo!!!
To je ruka na volanu, na ramenu telefon i piči...muka mi je.

mozaks

pre 9 godina

to je samo pokazatelj koliko ih je pravilo teske prekrsaje sa tim autima.i naravno da im je i jeftinije da plate te ,,jeftine,,kazne..dobro njima,dobro i ostalima..

s.

pre 9 godina

Da li neko shvata sumanutost akcije, parafraziram, "kontrola automobila više klase"?

Zar nisu svi vozači jednaki?
Ako nisu, na osnovu čega se vrši podela?
Klase automobila?
Jadno, doktore, jadno.

Dusan

pre 9 godina

Pocnite od sitnica, a to su: Kontrolisi ko ne stane na pesackom prelazu, i zabranite kretanje vozila sa mracnim staklima, jer se gradjani osecaju nesigurno, ne znas ko je u njima, je li atentatorski team na izvrsenju zadatka ili sta vec?

Nikola

pre 9 godina

Ama sve treba kontrolisati i sve pod kamere, grad i magistrale,izgraditi taj auto put pod hitno,a ne da u vožnji više gledam šta drugi rade jer idiot priča mobilnim ,kuca poruke a na magistrali zaleće se mentol i pretiče kolonu a ti koči ili u jarak jer direktan sudar je neizbežan.

skyfall

pre 9 godina

Odlično, sada kad ste utolili žeđ za pravdom prosečnog konzumenta tabloidnih medija, možete da se vratite na onaj deo populacije čije maltretiranje ne zahteva posebnu dozvolu/naređenje.

Surovi

pre 9 godina

Veoma glup komentar. Mozes da koristis i mobilni telefon u autu, tako sto ces ukljuciti speakerphone (spikerfon, na srpskom da bolje razumes), tako da nema prekrsaja a moze se razgovoarati.
(Doktor, 17. april 2015 13:30)
Svi noviji automobili imaju ugradjen blutut sistem,koji se uparuje sa telefonom i omogucava vam da ga koristite tokom voznje,a da ne krsite zakon.
Retardirani vozaci to ne umeju da koriste.Kako na nasim ulicama ima i starijih vozila ciji su vozaci jednako retardirani i ne umeju da koriste bt sluske,bt radio i sl. ,treba ih kaznjavati sve dok im usi ne otpadnu.
Godinama sam koristio bt sluske,sve dok nisam nabavio bt radio,sto znaci da godinama nisam drzao telefon u ruci prilikom razgovora u kolima.
Koristiti spikerfon na samom telefonu je debilno,pogotovo sto su na vecini telefona zvucnici veoma slabi,a i oni koji ih koriste obicno nemaju drzace za telefone,te ih drze u ruci,sto mu onda dodje isti djavo kao i da ih drze na uvetu!

Zoran SM

pre 8 godina

Šta nije jasno čitaocima, akcija na neku ciljnu grupu u saobraćaju sprovode se oduvek i nema tu nikakve diskriminacije. Nekad budu samo motociklisti, nekada pešaci, biciklisti itd. tako i vozila sa jačim motorom. Naravno da vozila koja su luksuznija imaju i bolji tj kraći trag kočenja i više zaštitne opreme, mada ista ta vozila mnogo su startnija, brža i rizičnija po saobraćaj. Naravno ko ima da da za vozilo 15 ili 20 hiljada evra ima veliki dijapazon mogućnosti i da izbegne plaćanje kazne i policija ih ne zaustavlja prvo zbog straha a drugo zbog samopoštovanja. Što bezveze da pišu kada će neki kapetančić to da iscepa zbog flaše viskija i dve čokolade, a on samo da im probleme na poslu.

mare69

pre 9 godina

Ma nek prica ko sta hoce ali je cinjenica da policija ima dugu tradiciju izbegavanja zaustavljanja dzipova sa zatamljenim staklima i ostalih besnih makina , da li imaju strah ili nesto trece meni je nepoznanica ali ako ih ovakve akcije ohrabre da se to dovedde u normalu samo napred ...

aca

pre 9 godina

Dokle su nasi funkcioneri dosli da ne znaju gde vise udaraju, sta lupaju i da provuku nesto kroz mozak pre nego sto izjave.
Kakav je to kriterijum kontrolisanja skupih i jeftinih automobila. Cista populisticka demagogija pa raji sirotinji trube kako pleve navodno bogate i eto pozitivnog rejtinga za malog Djokicu.

Da li je veca sansa da neko ko se napio od viskija od onog sto se napio od rakije zgazi neko dete?

Koji procenat starih automobila ne moze preko 100km/h (kad jugo 55 vuce sasvim lepo), i kako ne moze neko nekog da ubije jugom?

Da li su skuplja kola tehnicki neispravnija od jeftinih i starih i da li im je duzi treg kocenja pri istoj brzini?

Da li su pred Ustavom i zakonima ove zemlje bogati i siromasni jednaki???

Mickey

pre 9 godina

Sviseli se to nama ili ne, ovo je ipak diskriminacija. I to cista. Policajci treba da kontrolisu SVS vozila, ne samo luksuzna. Ovako ispada ili da luksuzna retko kada kontrolisu, dok "obicna" kontrolisu redovno, ili da im je sada dunulo da malo kontolisu luksuzna vise od ostalih. Diskriminacija postoji u bilo kom obliku. Zakon i kontrola moraju biti jednaki za sve (hahaha).
E sada, sledece sta mi je zapalo za oko...
Znacajan broj njih je koristilo mobilni a njih 100 je kaznjeno... Da li to znaci da nisu svi kaznjeni i zasto? Ako je kaznjeno njih 100, onada je 100 i primeceno, ako je primecen znacajan broj a 100 ih je kaznjeno, znaci da je postojao nekakav vid selekcije (diskriminacija hahaha)
Vezivanje pojasa pogotovo za brzine od 50-80 KM/h. Pa dobro, tu su veoma kratko u problemu, jer uglavnom voze preko 100, a sva luksuzna vozila taj raspon od 50-80KM/h "pretrce" za par sekundi.

I tako, kod nas sve po starom, a sta ima kod vas novo... Jel se neko udao, ozenio...

daj,sta das

pre 9 godina

davno bese,ali evo sad ste me podsetili..izleti pred mene milicajac onako iz cista mira,..vozacka,licna,bla,bla,bla,jeste pili,imate ovo,imate ono,sve ok..hm,na kraju pitanje,a,jel` auto tehnici ispravan?..ja vozim senatora starog par meseci,a pored njega stojadin samo sto nije spao sa tockova..

realan

pre 9 godina

Nije stvar u automobilu, vec u vozackoj nekulturi, tacnije vozacima koji misle sa novcem povecava vozacka moc i inteligencija u odnosu na sve oko njih u saobracaju.

živkovic

pre 9 godina

protivustavna diskriminacija i demagogija. u vožnji i parkiranju su jednako bahati svi, i oni sa lošijim i oni sa boljim kolima. ovo je da se vlast dopadne sirotinji.

Aleksandar

pre 9 godina

мени генерално није јасна ова или било која друга акција контроле. контрола треба да буде стална и континуирана, не зависна и непристрасна. не треба да буде ограничена на марку возила годиште возила, ознаке возила или на намену возила. мерцедес, Стојадин, кабриолет, доставно возило, купе, ауто прилагођен инвалидима, ђубретарац, полицијско или војно возило у истој мери подлежу законима и то поштовање закона треба континуирано проверавати.
Повремене и привремене акције одају утисак да нису сви подложни казнама него само понеки и понекад. А то даје веома лошу слику и онима који су обухваћени и онима који нису.
Сви мисле д ће да прође акција па ће бити нормално. е то нормално је проблем.

Peter

pre 9 godina

Eto ja vozim S klasu i bt koristim od prvog dana, tel se sam poveze, prebaci imenik, uzivancija koristiti. Nisu bas svi u takvim automobilima onakvi kakvim ih vecina smatra.

Pantagruel

pre 9 godina

Nema teorija u luksuznim kolima da sednete na prednja sedišta a da ona ne pište. (tragikomedja, 17. april 2015 15:48) Има теорије, а ја сам то лично видео возећи се службеним возилима државног органа у коме радим. Возачи на бувљаку купе само металну копчу од сигурносног појаса коју када убаце у лежиште, она завара сензор и пиштање престане. Они то увек имају при руци, па када превозе неког "битног" од шефова коме се треба ушлиxтати ради личне користи, они га прекину у покушају да веже појас. Кажу "Не, не не! Нема потребе за тиме (у стилу "господине шефе, везивање је за обичну боранију од народа, а не и за ваше вeличанство"). Уденућемо ово, а ви седите комфорно невезани. Возачи и телохранитељи су важан део ланца кварења свести функционера, јер им свакодневним и вишегодишњим увлачењем "тамо где не треба" стварају привид да су више од обичних људу.

danili

pre 9 godina

Slazem se sa svima koji ovu kontrolu posmatraju kao diskriminaciju. Vozim neatraktivan auto I do sada su me redovno kontrolisali,spremim jednu,dve crvene I teram dalje I sad sam opet diskriminisan nece niko da me zaustavi a crvene stoje.Prosto mi neprijatno.

Aleksandar

pre 9 godina

@Centar

Takodje i sa likom u crvenom Ferariju u Milentija Popovica koji se zaleteo i prosao kroz crveno. Prvi semafor posle Usca.

Seljana.

popp

pre 9 godina

Pre par dana, 19.15, Pozeska, dva mamlaza u BMW-ima 3 i 4 se trkaju ulazeci u suprotnu traku. Napominjem, 19.15, za ovo bih zatvarao na duzi vremenski period.

Običan vozač

pre 9 godina

Ovo je sramota! Da li smo zaista toliko nisko pali da se država hvali time kako postoje bogatiji ili važniji građani, kako god se to gledalo za koje inače ne važe pravila, već ovako u akcijama za pokazaivanje raji!

Policija bi trebala da radi svoj posao bez obzira na izgled i vrstu automobila, kao i vlasnika. Naravno, u našoj državi to nije nešto šta je normalno. Zato i jesmo tu gde smo!

Ovo je još jedna u nizu poruka od strane države koje se svode na isto - bežite odavde gde god možete! Ostavite ovu zemlju tim "vrednijim građanima" pa nek uživaju svoje povlastice zajedno sa državom koja je taj sistem i stvorila!

Sasa

pre 9 godina

@ Doktor, 17. april 2015 13:30

Upravo suprotno, Tvoj komentar je glup. Čovek je jednostavno postavio pitanje i ne vidim šta je tu glupo. Inače 90% skupljih automobila imaju fabrički ugrađen handsfree uređaj. Imam ga i ja i koristim ga stalno. U zemljama Eu je zabranjeno koristiti telefon bez handsree uređaja (speakerphone nije dozvoljen) i strogo se kažnjava.

tutamuta

pre 9 godina

A da za promenu kontrolišu svakodnevno svakoga....za početak divljake koji svakog leta luduju na motorima i očito im niko ništa nemože, evo čim je malo otoplilo već su počeli!

Никола

pre 9 godina

Тек сада неће да смање порез на кубикажу преко 2000 ццм. Парадокс, јефтина Киа плаћа тај порез, а БМВ до 2000 ццм, који је три пута скупљи не плаћа. Сулудо!

bol2

pre 9 godina

Muka mi od komentara koji generalizuju nacin voznje na osnovu cene automobil. Inace vozim prosecan auto i jedan jugic, niti jurim za x5 kad sam u jugu, niti jurim za jugom kad vozim bolji auto. Gluposti. A izjava da neki od dana kontrolisu luksuzna auta je sama za sebe sramotna iz ociglednih razloga. Izjavili su javno ono sto svi mislimo godinama.

Ma ajde?

pre 9 godina

Mobilne telefone u voznji u Bgd koristi skoro svaki vozac. Ne moras biti policajac da bi to svakoga dana na svakom cosku primetio. I to traje vec godinama iako zakon to izricito zabranjuje i kaznjava. I bas sada su eto uvideli da vozaci samo luksuznih automobila koriste mobilne telefone?

koki

pre 9 godina

najbahatiji u vožnji su oni sa jeftinim kolima a ispravnost da ne pominjem...

zbog punta, juga, korsi, starih fabia, se iznerviram 10x dnevno... ne pamtim da mi je neko sa luksuznim kolima (PRAVIM luksuznim kolima, ne mislim na bmw krševe iz 90ih i slično) ostao u sećanju kao bahat... uvek ima bitangi, kada tatinim kolima izigravaju "ludilo", ali generalno, jeftina kola najviše prave slalome, seku, sviraju, mašu rukama, zaustavljaju ti se u rep na milimetar itd itd...

Mislim da je ovo samo tendenciozno mazanje očiju onoj raji koji "mrze bogate" i koja sad kaže "ako, ako, svaka čast, to je država"...

Znalac

pre 9 godina

Najgore je sto se pravila ne odnose na malu decu pa ona smeju slobodno da stoje izmedju mame I tate na sedistima. Mama I tata vezani a dete stoji u autu! Ja mislim da je to lose za natalitet I bezbednost saobracaja pa treba pod hitno ograniciti kubikazu automobile za mlade vozace na recimo 1000 kubika I da smeju da voze samo danju uz pratnju odrasle osobe koja nije rod do drugog kolena.

ProfesorKiksMaler

pre 9 godina

Doktor policijskih nauka najavi kontrolu ČAK I LUKSUZNIH vozila. Tog dana im naplate za pojas. Ostalim danima mogu da gaze koga hoće.

brat

pre 9 godina

cekaj bre samo u luksuznim se ne vezuju !? zaustavljali luksuzne automobile bre jer im trebaju pare , pa se bacili u zaustavljanje pokretnih bankomata ... sto se tice pojasa ne kazem nista ... ja licno od auto skole sam stvorio naviku da se vezem pa sve do dan danas ... a i kad se ne bi vezao senzor bi mi probusio mozak ... i treba tako ... ali ovo .. pppfff providno da vam trebaju pare da providnije ne moze da bude ... uzas !

Saban

pre 9 godina

A to sto ministri prolaze kroz crveno svetlo, a policija zimi nema zimske gume, ma to nema veze.
Dolaze ovi sa Kosova zajedno sa komadantom, pa valja narodu malo zamazati oci.
Daleko smo mi od normalne zemlje...

Mali Boki

pre 9 godina

Kakav je mudrac ovaj Gospodin Rebic! Kontrolisu dzipove za pojas..jer znate kako je opasno pri brzinama od 50 do 80km/h u slucaju udesa ako niste vezani. Pobogu, to sto otimaju pare sa pretpostavkom tamo gde ih ima, to jos i mogu da razumem ali da nas smatraju glupim magarcima e to je vec nesto drugo...pa kad se covek zapita a sta ce se desiti u tom udesu izmedju raspolog yuga, keca i tog pomenutog dzipa koji ima i do 16 aerbagova i koji je i na kilo duplo tezi od ovih krseva...ali sta da otmu ovim mukicama sto ih voze pa aj da "vaspitavaju" ove sto imaju parice...

Mihailo

pre 9 godina

Primeri kažnjavanja:
Prekoračena brzina za 50 i više km/h od dozvoljene, a da niste vezali pojas.
Preticanje kolone preko duple pune linije, koristili ste mobilni.
Luksuzna vozila mogu biti samo ona do 5 god. starosti i sa cenom većom od 40.000 evra. Sve ostalo nije u tom segmentu.

mufljuz

pre 9 godina

@tragikomedija Stvarno misliš da nisu našli način da doskoče pištanju? Kupe samo metalni deo pojasa i ubace ga u slot. Neverovatno.

bojan

pre 9 godina

jednom napravili akciju i sad moramo svi da se divimo doktoru?! kad budu revnosno kontrolisali sve, pa i svoje kolege, imace moju podrsku. ako 70% ljudi vezuje pojas na prednjim sedistima to je veliki pomak u odnosu na do pre par godina, ali mislim da isto toliko policajaca ih ne vezuje. da ne pricamo o izlupanim policijskim autima sa celavim gumama, polomljenih ili neispravnih farova... pitanje je kako mnogi prodju tehnicki!

vlada

pre 8 godina

Šta nije jasno čitaocima, akcija na neku ciljnu grupu u saobraćaju sprovode se oduvek i nema tu nikakve diskriminacije. Nekad budu samo motociklisti, nekada pešaci, biciklisti itd. tako i vozila sa jačim motorom.
(Zoran SM, 20. april 2015 08:22)

Čitaocima mahom nije jasno zašto treba da se organizuje AKCIJA da bi policija radila posao za koji je plaćena iz naših džepova. Plaćeni su da imaju AKCIJE svaki dana a ne samo onda kad njima dune da imaju akciju. I da plaćeni su da AKCIJE sprovode na sve učesnike u saobrćajau, a ne da diskriminišu niti motocikliste, niti pešake niti vozače automobila sa jačim motorima!

Eto to nije jasno čitaocima!

Mirko

pre 9 godina

A je l' su hvatali i sluzeba vozila (Audi)? a jes, tu je vozac vezan i trezan. A to sto vozi brzo i bahato, to mora, da vlast stigne na vreme (na slikanje, na rucak, tetki da odnese lek).

Student medicine

pre 8 godina

bravo, sada mi je odmah bolje i već lepše živim, jel ste te pare od kazni beše dali poslanicima za veću platu....?

XXX

pre 8 godina

Braco Srbi, nama treba americka policija sa njihovim zakonima u Srbiji na jedno godinu dana. Videli bi kako oni ne smeju da zaustave "dzipove" sa zatamljenim staklima. Isto tako bi videli "svoga Boga" i oni koji divljaju kakva god kola vozili. Ne staneš na STOP min. 3 sec. kao da si prošao na crveno, ma koliko mala i ne prometna ulica bila. Vazi za one sa Ferarijem i one sa starim Fordom od $500.