Utorak, 18.03.2014.

19:52

Prva vožnja: Nissan Qashqai

Izvor: B92

Prva vožnja: Nissan Qashqai IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

36 Komentari

Sortiraj po:

odziv na gas ko blesav

pre 10 godina

dci motori su najbolji na svetu.
cak i jedan logan dci od 64 konja je seksipilniji u gradskoj voznji, od mnogih izviknih zapadnih i japanskih modela benzinaca.

Darko

pre 10 godina

Torzionu gredu pozadi nikada necu moci da mu oprostim. Gde je multi link?!
Uz ocajan prostor na zadnjoj klupi verujem da je putovanje za putnike nazad pakao.
Ali to nije bitno, kupci su ionako slabo informisani, najbitniji deo na autu je koliko primecujem navigacija, tj veliki displej na instrument tabli. Sigurno dodaje nekoliko konja.

Toliko za sada o ovom "englezu", nije to vise onaj dobri stari Nissan.

Radovan

pre 10 godina

Svrha ovih auta je da kada se viša proizvodna cena pomnoži sa koeficijentom 4, fabrikant zaradi više para nego sa nižom proizvodnom cenom.
Na primer:
3000x4=12000
5000x4=20000

A zastarelost proizvoda nastaje kada mora da prodaje sa koeficijentom 2.

DC

pre 10 godina

@ Andrej: Nema na cemu.
Neko rece da su dizeli iz Renault-a, benzinci Nissan-ovi. Nije sasvim tacno! Vecina motora koji se danas nalaze u Nissan-ima za Evropsko trziste su iz zajednickog programa Renault-Nissan alianse, kao uostalom i platforme. Qashqai je na Renault-Nissan C platformi, koju deli sa Megane, Scenic, Mercedes Citan, Nissan X-trail... Benzinski motori o kojima pricamo pod Renault haubom nose oznaku H ili M dok iste serije motora se kod Nissan-a zovu HR i MR.
Nissan 1.2 DiG-T je zapravo Renault 1.2TCe (oznaka na motoru H5Ft odn u Nissan-u bi trebalo da bude HR12DDT, mozda HR12DDTk), pojavio se 2012. i kao takav se moze naci kako u Nissan Juke, tako i u Clio, Megane, Scenic, Dacia Duster, Lodgy... Komentari su da je u Qashqai dovoljan za gradsku voznju ili konstantne brzine na autoputu. Bez obzira na 190Nm pri samo 2000 obrtaja ima problema na brdovitim putevima i za preticanja kada mora da se tera u visoke obrtaje. Znaci nije bas za voznje po Ibarskoj magistrali. Licno, kada ne bih mogao da priustim 1.6 dizel, gledao bih pre da uzmem Captur 1.2TCe.
Inace, Nissan ce na jesen ponuditi Qashqai sa 1.6 DiG-T (nekih 160PS i 240NM, oznaka na motoru MR16DDT, vec vidjen u Juke i Renault Clio IV RS u verziji sa 200PS i oznakom M5M). Nissan tvrdi da ce taj motor omoguciti jako dobre performanse u kombinaciji sa stedljivoscu tako da ce verovatno biti dobar izbor, pogotovo nekome kome su performance bitne. U suprotnom, mozda je 1.6 dizel sveobuhvatno bolji izbor.

nekoizmase

pre 10 godina

Ko sedi na brdu vidi dalje od onoga dole. Prednosti ćeš saznati kada se jednom u njemu provozaš. Iz svega napisanog vidi se da o krosoverima znaš veoma malo ali te veoma intrigiraju čim čitaš vesti o njima i ostavljaš komentare.
(Zavist opterećuje svest i zamagljuje realnost,19. mart 2014 17:32)
Citam vecinu vesti iz auto sekcije b92 pa i one sa SUV i crossover automobilima. Vozio sam se u vise visokih automobila i osim tog sedenja na brdu ne primetih nijednu drugu pozitivnu stranu kad je klasicna eksploatacija u pitanju, grad i autoput. Da li je moguce da ce neko da placa dodatno u potrosenom gorivu i odrzavanju ovolikog lima da bi sedeo vise u gradu? Malo infantilan pristup jednoj prakticnoj stvari kao sto je automobil pogotovo za nase trziste.

Nije los

pre 10 godina

Imam nissan armadu..super zadovoljan sa svim osim potrosnje ali za 5.6l motor nemozes ocekivati I dobru potrosnju..Sve u svemu nissan je ok auto.

Goran

pre 10 godina

Znaci i ovaj lepi auto su krenuli da unistavaju u novim serijama, kao sto su vec ucinili sa Rav 4, Mercedes A, Suzuki SX4.. ovaj put setili su se da ga povecaju, iako je vec bio na granici da bude prevelik za grad (kao sto je sad Rav 4) kako bi dobili za nijansu bolje specifikacije prtljaznika i prostora za noge i laktove u reklamnim brosurama. Izbacili su benzinski motor od 2 litre koji jedini moze da ga pokrene da ne deluje tromo. Sreca pa imam stari model, novi nikad ne bih kupio iz gore nabrojanih razloga, vec bi se okrenuo nekom drugom.

pegone

pre 10 godina

@Nakon godina i godina skupljanja novca, mislim da ću do kraja godine imati za ovog dizelaša.
(Vladimir87, 19. mart 2014 11:36)
Prijatelju ako imas strpljenja sacekaj 2015 kada izlazi Hondin Urban crossover.

milan

pre 10 godina

@ Dejan L Ovaj auto ne pripada istom segmentu kao RAV4, Mazda CX5 i CR-V jer je od njih 20cm kraci, tako da tesko moze biti njihov "ubica".

sajam

pre 10 godina

Malopre sam dosao sa sajma i ovo je ukratko moj utisak. Auto je lep i solidno napravljen, ali je pozadi neudoban i uopste nema mesta dovoljno za ljude vise od 180 cm.

Stix

pre 10 godina

Imate u pretprošlom Sat Plus magazinu objašnjenje o motorima- benzinci su Nisanovi, a dizelaši Renoovi. I upravo je taj najmanji benzinac bio na testu, navodno je sasvim dovoljan za masu vozila jer ima vrlo veliki obrtni momenat. Mada je za ozbiljnija putovanja 1.6 dizel idealan. Jedino mi se ne sviđa što u ponudi ne postoji 1.6 dizel+4X4+automatik (automatik ide isključivo uz 1.6 dizel sa prednjim pogonom).

kiki

pre 10 godina

cemu sluze krosoveri? koja je svrha? Da je manje stabilan zbog visine kao i da vise trosi i bucniji je pogotovo na autoputu zbog lose aerodinamike to znam. Ali koja je prednost?
(nekoizmase, 19. mart 2014 15:35)
Odlicni su za grad u letnjem periodu.Svrha je voajerizam.Stabilnost i potrosnja su manje bitni,buka i aerodinamika,takodjer.Prednost je visina!

Milojko

pre 10 godina

Prva verzija je odlicna bila... jedina mana sto ako imas 185 cm visine nemozes da sednes pozadi... kako to nisu mogli da srede to mi nije jasno....???

ludov

pre 10 godina

"Motor 1.2 je slab za ovoliki auto", pisu neki. Koliki auto? Pa Qasqai je istih velicina ko Megan, samo malo visi. I samo je 100 kg tezi od Golfa. Tih 115 ks su potentnije nego 117 u starom sa 1.6 motorom. Mnogo neznanja i hejterskog razmisljanja. Ipak, moram naglasiti da ima jedna povoljnija kupovina - to je novi Suzuki S4 koji u baznoj opremi, koja ima dosta toga, sa 120 ks kosta 13 000 evra.

Iz iskystva

pre 10 godina

@(mare nis, 19. mart 2014 12:55)

"Koreanci imaju jacu servisnu mrezu?" Na osnovu te tvoje konstatacije znam da nemas nikakvog iskustva sa servisiranjem Koreanskih automobila u Srbiji!

Ja kao vlasnik dva takva automobila vec vise godina bi mogao svasta da napisem ali ne bi bio komentar objavljen. Ukratko situacija je jadna i bedna i preslikana je slika poslovanja iz devedesetih godina u vecini servisa osim onih glavnih koji su normalni! A imaju samo dva glavna odnosno po jedan za svaki brend pa ti vidi!

Ne znam kakva je servisna mreza Nisana ali dopada mi se sto su povecali garanciju i uveli beskamatni kredit kao opciju. Takodje mi se dopadaju novi motori i menjaci i trend po tom pitanju a ni dizajn ne razocarava. Sada da uzimam auto razmisljao bih o Qashkai-u definitivno iako bi se dosta vozio po gradu. Gabariti jesu problem ali klirens ne vidim kako moze biti problem jer su nam putevi ocajni pa i oni u centru. A pored toga ko zeli lezanje i zustru voznju ima nizih automobila u ponudi koliko zeli, ne znaci da se ne trebaju postovati zelje i potrebe ostalih, uostalom procenti prodaje govore u prilog tome kome sta vise odgovara.

Zavist opterećuje svest i zamagljuje realnost

pre 10 godina

cemu sluze krosoveri? koja je svrha? Da je manje stabilan zbog visine kao i da vise trosi i bucniji je pogotovo na autoputu zbog lose aerodinamike to znam. Ali koja je prednost?
(nekoizmase, 19. mart 2014 15:35)
@
Ko sedi na brdu vidi dalje od onoga dole. Prednosti ćeš saznati kada se jednom u njemu provozaš. Iz svega napisanog vidi se da o krosoverima znaš veoma malo ali te veoma intrigiraju čim čitaš vesti o njima i ostavljaš komentare.

Nemanja

pre 10 godina

@(Ivan, 19. mart 2014 14:36)
Za sve sto si naveo, Kaskai ne sluzi... Niti sa njim mozes u nepristupance predele (gde ne postoji bar malo uredjenj put), niti sa njim nesto mozes da vuces vise u odnosu na standardna vozila, naroctio ne sa ovim 1.2 benzincem...
Za to sto si naveo sluze SUV i terenska vozila, krosoveri nikako...

nekoizmase

pre 10 godina

cemu sluze krosoveri? koja je svrha? Da je manje stabilan zbog visine kao i da vise trosi i bucniji je pogotovo na autoputu zbog lose aerodinamike to znam. Ali koja je prednost?

Ivan

pre 10 godina

@(sone, 19. mart 2014 12:40)

Video bi smisao kad bi imao vikendicu negde na prelepom ali neprostupačnom mestu gde nema interneta ali ima mobilni signal pa i tablica pored auta dobro dođe da ostaneš u kontaktu sa ostatkom sveta. Video bi smisao kad bi morao da vučeš neki čamac ili malo manju jahtu.

Ali slažem se, za po gradu je besmiselno. Za to je Micra.

DC

pre 10 godina

@Andrej: Svi ovi motori navedeni u clanku su vec poznati i razvijeni su u Renault-u, a pored Renault-a i Nissan-a koriste se i u vozilima marke Dacia pa i Mercedes.
Renault ima tradiciju proizvodjaca kvalitetnih motora i veliko iskustvo u turbo tehnologiji tako da 1.2TCe ili kako ga vec zovu u Nissan-u bi trebalo da bude jedan od boljih agregata svoje klase. S obzirom da se ipak radi o motoru koji nije na trzistu dugo, sve prednosti i mane u eksploataciji ce se pokazati samo tokom vremena.
Licno - uvek gledam da idem ka vrhu ponude tako da mislim da je taj motor super za Clio, verovatno sasvim pristojan za Captur ali premali za Qashqai. Posto sam pre nekih mesec dana imao prilike da provozam ovaj novi Qashqai 1.6 diesel sa 130konja, rekao bih da je to neki minimum u pogledu pogonskih jedinica za ovaj auto.

Elektricar

pre 10 godina

Imao sam priliku da sednem u njga na sajmu. Odise skladnoscu i bezbednoscu. Dizelas 1.6 sa neverovatnih 320 Nm izgleda kao prava mera mada niko se nece pokajati ako uzme dizel 1.5. Ko ne ide iz grada moze i benzinac. Ono sto me najvise dojmilo je pakat opreme sigurnost u kome za 500 EUR izmedju ostalih manje znacajnih stvari dobijate i radar za detekciju prepreka koji radi do 40 km/h. Svaka cast NISSAN-u na ovom paketu i ceni. Takodje, nisu podlegli savremenom trendu izbacivanja rezervnog tocka i zadrzali su onaj umanjenih dimenzija sto je za svaku pohvalu.
Manja zamerka odnosi se na zapreminu prtljaznika od 420 litara, ali pazljivo posmatrajuci dimenzije vozila zakljucio sam da je to vise posledica same konstrukcije kojoj je primarna bezbednost. Prodavac je tvrdio da je klirens 18 cm sto je prihvatljivo i pozeljno za nase uslove na putevima.
Interesantno je i da pored skromne visine na zadnjoj klupi moze da komotnoi sedi neko ko je moje visine (187 cm) i da mu ostanu 2-3 prsta iznad glave. Vrlo pohvalno.
Cena za srednji paket opreme sa doplatom paketa sigurnost je konkurentna. Najvisi paket opreme sa pogonom na sva cetiri tocka je nerealno skup.
Mislim da cu ga pazariti u skorijoj buducnosti.

Marko

pre 10 godina

Fantastičan!!!
Jedino mi se ne sviđa volan,ali kad pored svega samo nađem takvu sitnicu..nema se šta dodati.Rado bih ga u svom dvorištu

mare nis

pre 10 godina

Kvalitetna su japanska vozila samo dzaba im to kada im je servisna mreza preslaba a nisu od juce na nasem trzistu.Od juce su moze se reci korejanci pa ipak imaju jacu mrezu u Srbiji.Japanci juznu Srbiju skoro i da ne pokrivaju,izuzev Toyote...Samo Beograd eventualno Novi Sad...U Nisu konkretno osim Toyote i Mazde druge japanske marke nemaju ni salone niti servise.Pa bar kad bi se neko setio da otvori mesoviti ovlasceni servis za japanska vozila u Nisu,time bi pokrio ceo jug i sve marke iz japana.A saloni vec i nisu toliko bitni,ko voli otici ce u drugi grad da kupi...Evo Hyundai ima dva ovlascena servisa i dva salona u Nisu...

sone

pre 10 godina

mozda nemam dobru percepciju,staromodne poglede,ili vec,ali tzv.krosoveri kao i tableti i ajfoni nemaju svrhu postojanja,smisao se momoilazi sa sustinom,preskupi,premali,previse trose u odnosu na sedane i mpv kao sto je espase,saran itd.

Andrej

pre 10 godina

Dopada mi se i uzeo bi benzinsku verziju ali jedina stvar koja me odbija je da stvarno ne znam koliko bi bio pouzdan turbo-benzinac 1.2 DigT zato sto je nov. Da li neko mozda zna da li je taj 1.2 DigT isti motor 1.2 Tce koji koristi Reno? Ako se radi u istom motoru kolika je pouzdanost kod 1.2Tce?

Miki

pre 10 godina

Super su Nissani. Imam X-Traila koji je vise nego odlican, ali razmisljam o ovom novom Qashu jer je manji.Jedina mana su im cene delova.Da se razumemo, ne kvare se, ali se povremeno "cuknu" pa vam tako za ovaj retrovizor sa slike uzmu pare kao da je LED televizor od 40".Obavezno kasko osiguranje.

Dunster

pre 10 godina

Kabina fenomenalna, spolja lep, atraktivan ali nekako mi malo "miriše" na Hyndai. Ništa loše ne mislim o Hyndaiju već bih voleo da se ta nit manje primećuje. Solidna (pristupačna) cena za ovakav auto koji čuva vrednost sa godinama. Kupiću ga iduće godine.

cik djura

pre 10 godina

Imao sam i vozio Quasquai-ja prethodnu generaciju. Lep, pouzdan, velik i prostran, sa odlicnim prtljaznikom. ALI, robustan za gradsku voznju, nepraktican za parkiranje, a kamera koja snima pozadi (umesto parking senzora) je prilicno nejasna i, za mene, neupotrebljiva.
Nadam se da su ove sitnice ispravljene na novom modelu i ozbiljno cu da razmotrim ponovnu kupovinu ovog auta

Dejan L

pre 10 godina

Britanci kažu da je uspehu prve generacije Kaškaja doprinelo to što liči na Golf 5 i što košta kao Golf 5 i što je kompaktan kao Golf 5.
Šta vi mislite o ovom bestseleru klase? Da li je ovaj model ubica modela RAV-4? Mislim da da.
Reno bi mogao da okači svoj znak na Kaškaja, a ne da proizvodi 3. redizajn Koleosa (Samsunga)

Miki

pre 10 godina

Super su Nissani. Imam X-Traila koji je vise nego odlican, ali razmisljam o ovom novom Qashu jer je manji.Jedina mana su im cene delova.Da se razumemo, ne kvare se, ali se povremeno "cuknu" pa vam tako za ovaj retrovizor sa slike uzmu pare kao da je LED televizor od 40".Obavezno kasko osiguranje.

cik djura

pre 10 godina

Imao sam i vozio Quasquai-ja prethodnu generaciju. Lep, pouzdan, velik i prostran, sa odlicnim prtljaznikom. ALI, robustan za gradsku voznju, nepraktican za parkiranje, a kamera koja snima pozadi (umesto parking senzora) je prilicno nejasna i, za mene, neupotrebljiva.
Nadam se da su ove sitnice ispravljene na novom modelu i ozbiljno cu da razmotrim ponovnu kupovinu ovog auta

mare nis

pre 10 godina

Kvalitetna su japanska vozila samo dzaba im to kada im je servisna mreza preslaba a nisu od juce na nasem trzistu.Od juce su moze se reci korejanci pa ipak imaju jacu mrezu u Srbiji.Japanci juznu Srbiju skoro i da ne pokrivaju,izuzev Toyote...Samo Beograd eventualno Novi Sad...U Nisu konkretno osim Toyote i Mazde druge japanske marke nemaju ni salone niti servise.Pa bar kad bi se neko setio da otvori mesoviti ovlasceni servis za japanska vozila u Nisu,time bi pokrio ceo jug i sve marke iz japana.A saloni vec i nisu toliko bitni,ko voli otici ce u drugi grad da kupi...Evo Hyundai ima dva ovlascena servisa i dva salona u Nisu...

Elektricar

pre 10 godina

Imao sam priliku da sednem u njga na sajmu. Odise skladnoscu i bezbednoscu. Dizelas 1.6 sa neverovatnih 320 Nm izgleda kao prava mera mada niko se nece pokajati ako uzme dizel 1.5. Ko ne ide iz grada moze i benzinac. Ono sto me najvise dojmilo je pakat opreme sigurnost u kome za 500 EUR izmedju ostalih manje znacajnih stvari dobijate i radar za detekciju prepreka koji radi do 40 km/h. Svaka cast NISSAN-u na ovom paketu i ceni. Takodje, nisu podlegli savremenom trendu izbacivanja rezervnog tocka i zadrzali su onaj umanjenih dimenzija sto je za svaku pohvalu.
Manja zamerka odnosi se na zapreminu prtljaznika od 420 litara, ali pazljivo posmatrajuci dimenzije vozila zakljucio sam da je to vise posledica same konstrukcije kojoj je primarna bezbednost. Prodavac je tvrdio da je klirens 18 cm sto je prihvatljivo i pozeljno za nase uslove na putevima.
Interesantno je i da pored skromne visine na zadnjoj klupi moze da komotnoi sedi neko ko je moje visine (187 cm) i da mu ostanu 2-3 prsta iznad glave. Vrlo pohvalno.
Cena za srednji paket opreme sa doplatom paketa sigurnost je konkurentna. Najvisi paket opreme sa pogonom na sva cetiri tocka je nerealno skup.
Mislim da cu ga pazariti u skorijoj buducnosti.

DC

pre 10 godina

@Andrej: Svi ovi motori navedeni u clanku su vec poznati i razvijeni su u Renault-u, a pored Renault-a i Nissan-a koriste se i u vozilima marke Dacia pa i Mercedes.
Renault ima tradiciju proizvodjaca kvalitetnih motora i veliko iskustvo u turbo tehnologiji tako da 1.2TCe ili kako ga vec zovu u Nissan-u bi trebalo da bude jedan od boljih agregata svoje klase. S obzirom da se ipak radi o motoru koji nije na trzistu dugo, sve prednosti i mane u eksploataciji ce se pokazati samo tokom vremena.
Licno - uvek gledam da idem ka vrhu ponude tako da mislim da je taj motor super za Clio, verovatno sasvim pristojan za Captur ali premali za Qashqai. Posto sam pre nekih mesec dana imao prilike da provozam ovaj novi Qashqai 1.6 diesel sa 130konja, rekao bih da je to neki minimum u pogledu pogonskih jedinica za ovaj auto.

Dejan L

pre 10 godina

Britanci kažu da je uspehu prve generacije Kaškaja doprinelo to što liči na Golf 5 i što košta kao Golf 5 i što je kompaktan kao Golf 5.
Šta vi mislite o ovom bestseleru klase? Da li je ovaj model ubica modela RAV-4? Mislim da da.
Reno bi mogao da okači svoj znak na Kaškaja, a ne da proizvodi 3. redizajn Koleosa (Samsunga)

nekoizmase

pre 10 godina

cemu sluze krosoveri? koja je svrha? Da je manje stabilan zbog visine kao i da vise trosi i bucniji je pogotovo na autoputu zbog lose aerodinamike to znam. Ali koja je prednost?

Marko

pre 10 godina

Fantastičan!!!
Jedino mi se ne sviđa volan,ali kad pored svega samo nađem takvu sitnicu..nema se šta dodati.Rado bih ga u svom dvorištu

Dunster

pre 10 godina

Kabina fenomenalna, spolja lep, atraktivan ali nekako mi malo "miriše" na Hyndai. Ništa loše ne mislim o Hyndaiju već bih voleo da se ta nit manje primećuje. Solidna (pristupačna) cena za ovakav auto koji čuva vrednost sa godinama. Kupiću ga iduće godine.

Ivan

pre 10 godina

@(sone, 19. mart 2014 12:40)

Video bi smisao kad bi imao vikendicu negde na prelepom ali neprostupačnom mestu gde nema interneta ali ima mobilni signal pa i tablica pored auta dobro dođe da ostaneš u kontaktu sa ostatkom sveta. Video bi smisao kad bi morao da vučeš neki čamac ili malo manju jahtu.

Ali slažem se, za po gradu je besmiselno. Za to je Micra.

Andrej

pre 10 godina

Dopada mi se i uzeo bi benzinsku verziju ali jedina stvar koja me odbija je da stvarno ne znam koliko bi bio pouzdan turbo-benzinac 1.2 DigT zato sto je nov. Da li neko mozda zna da li je taj 1.2 DigT isti motor 1.2 Tce koji koristi Reno? Ako se radi u istom motoru kolika je pouzdanost kod 1.2Tce?

Zavist opterećuje svest i zamagljuje realnost

pre 10 godina

cemu sluze krosoveri? koja je svrha? Da je manje stabilan zbog visine kao i da vise trosi i bucniji je pogotovo na autoputu zbog lose aerodinamike to znam. Ali koja je prednost?
(nekoizmase, 19. mart 2014 15:35)
@
Ko sedi na brdu vidi dalje od onoga dole. Prednosti ćeš saznati kada se jednom u njemu provozaš. Iz svega napisanog vidi se da o krosoverima znaš veoma malo ali te veoma intrigiraju čim čitaš vesti o njima i ostavljaš komentare.

DC

pre 10 godina

@ Andrej: Nema na cemu.
Neko rece da su dizeli iz Renault-a, benzinci Nissan-ovi. Nije sasvim tacno! Vecina motora koji se danas nalaze u Nissan-ima za Evropsko trziste su iz zajednickog programa Renault-Nissan alianse, kao uostalom i platforme. Qashqai je na Renault-Nissan C platformi, koju deli sa Megane, Scenic, Mercedes Citan, Nissan X-trail... Benzinski motori o kojima pricamo pod Renault haubom nose oznaku H ili M dok iste serije motora se kod Nissan-a zovu HR i MR.
Nissan 1.2 DiG-T je zapravo Renault 1.2TCe (oznaka na motoru H5Ft odn u Nissan-u bi trebalo da bude HR12DDT, mozda HR12DDTk), pojavio se 2012. i kao takav se moze naci kako u Nissan Juke, tako i u Clio, Megane, Scenic, Dacia Duster, Lodgy... Komentari su da je u Qashqai dovoljan za gradsku voznju ili konstantne brzine na autoputu. Bez obzira na 190Nm pri samo 2000 obrtaja ima problema na brdovitim putevima i za preticanja kada mora da se tera u visoke obrtaje. Znaci nije bas za voznje po Ibarskoj magistrali. Licno, kada ne bih mogao da priustim 1.6 dizel, gledao bih pre da uzmem Captur 1.2TCe.
Inace, Nissan ce na jesen ponuditi Qashqai sa 1.6 DiG-T (nekih 160PS i 240NM, oznaka na motoru MR16DDT, vec vidjen u Juke i Renault Clio IV RS u verziji sa 200PS i oznakom M5M). Nissan tvrdi da ce taj motor omoguciti jako dobre performanse u kombinaciji sa stedljivoscu tako da ce verovatno biti dobar izbor, pogotovo nekome kome su performance bitne. U suprotnom, mozda je 1.6 dizel sveobuhvatno bolji izbor.

Nemanja

pre 10 godina

@(Ivan, 19. mart 2014 14:36)
Za sve sto si naveo, Kaskai ne sluzi... Niti sa njim mozes u nepristupance predele (gde ne postoji bar malo uredjenj put), niti sa njim nesto mozes da vuces vise u odnosu na standardna vozila, naroctio ne sa ovim 1.2 benzincem...
Za to sto si naveo sluze SUV i terenska vozila, krosoveri nikako...

ludov

pre 10 godina

"Motor 1.2 je slab za ovoliki auto", pisu neki. Koliki auto? Pa Qasqai je istih velicina ko Megan, samo malo visi. I samo je 100 kg tezi od Golfa. Tih 115 ks su potentnije nego 117 u starom sa 1.6 motorom. Mnogo neznanja i hejterskog razmisljanja. Ipak, moram naglasiti da ima jedna povoljnija kupovina - to je novi Suzuki S4 koji u baznoj opremi, koja ima dosta toga, sa 120 ks kosta 13 000 evra.

sone

pre 10 godina

mozda nemam dobru percepciju,staromodne poglede,ili vec,ali tzv.krosoveri kao i tableti i ajfoni nemaju svrhu postojanja,smisao se momoilazi sa sustinom,preskupi,premali,previse trose u odnosu na sedane i mpv kao sto je espase,saran itd.

milan

pre 10 godina

@ Dejan L Ovaj auto ne pripada istom segmentu kao RAV4, Mazda CX5 i CR-V jer je od njih 20cm kraci, tako da tesko moze biti njihov "ubica".

kiki

pre 10 godina

cemu sluze krosoveri? koja je svrha? Da je manje stabilan zbog visine kao i da vise trosi i bucniji je pogotovo na autoputu zbog lose aerodinamike to znam. Ali koja je prednost?
(nekoizmase, 19. mart 2014 15:35)
Odlicni su za grad u letnjem periodu.Svrha je voajerizam.Stabilnost i potrosnja su manje bitni,buka i aerodinamika,takodjer.Prednost je visina!

Stix

pre 10 godina

Imate u pretprošlom Sat Plus magazinu objašnjenje o motorima- benzinci su Nisanovi, a dizelaši Renoovi. I upravo je taj najmanji benzinac bio na testu, navodno je sasvim dovoljan za masu vozila jer ima vrlo veliki obrtni momenat. Mada je za ozbiljnija putovanja 1.6 dizel idealan. Jedino mi se ne sviđa što u ponudi ne postoji 1.6 dizel+4X4+automatik (automatik ide isključivo uz 1.6 dizel sa prednjim pogonom).

Iz iskystva

pre 10 godina

@(mare nis, 19. mart 2014 12:55)

"Koreanci imaju jacu servisnu mrezu?" Na osnovu te tvoje konstatacije znam da nemas nikakvog iskustva sa servisiranjem Koreanskih automobila u Srbiji!

Ja kao vlasnik dva takva automobila vec vise godina bi mogao svasta da napisem ali ne bi bio komentar objavljen. Ukratko situacija je jadna i bedna i preslikana je slika poslovanja iz devedesetih godina u vecini servisa osim onih glavnih koji su normalni! A imaju samo dva glavna odnosno po jedan za svaki brend pa ti vidi!

Ne znam kakva je servisna mreza Nisana ali dopada mi se sto su povecali garanciju i uveli beskamatni kredit kao opciju. Takodje mi se dopadaju novi motori i menjaci i trend po tom pitanju a ni dizajn ne razocarava. Sada da uzimam auto razmisljao bih o Qashkai-u definitivno iako bi se dosta vozio po gradu. Gabariti jesu problem ali klirens ne vidim kako moze biti problem jer su nam putevi ocajni pa i oni u centru. A pored toga ko zeli lezanje i zustru voznju ima nizih automobila u ponudi koliko zeli, ne znaci da se ne trebaju postovati zelje i potrebe ostalih, uostalom procenti prodaje govore u prilog tome kome sta vise odgovara.

nekoizmase

pre 10 godina

Ko sedi na brdu vidi dalje od onoga dole. Prednosti ćeš saznati kada se jednom u njemu provozaš. Iz svega napisanog vidi se da o krosoverima znaš veoma malo ali te veoma intrigiraju čim čitaš vesti o njima i ostavljaš komentare.
(Zavist opterećuje svest i zamagljuje realnost,19. mart 2014 17:32)
Citam vecinu vesti iz auto sekcije b92 pa i one sa SUV i crossover automobilima. Vozio sam se u vise visokih automobila i osim tog sedenja na brdu ne primetih nijednu drugu pozitivnu stranu kad je klasicna eksploatacija u pitanju, grad i autoput. Da li je moguce da ce neko da placa dodatno u potrosenom gorivu i odrzavanju ovolikog lima da bi sedeo vise u gradu? Malo infantilan pristup jednoj prakticnoj stvari kao sto je automobil pogotovo za nase trziste.

sajam

pre 10 godina

Malopre sam dosao sa sajma i ovo je ukratko moj utisak. Auto je lep i solidno napravljen, ali je pozadi neudoban i uopste nema mesta dovoljno za ljude vise od 180 cm.

Nije los

pre 10 godina

Imam nissan armadu..super zadovoljan sa svim osim potrosnje ali za 5.6l motor nemozes ocekivati I dobru potrosnju..Sve u svemu nissan je ok auto.

Darko

pre 10 godina

Torzionu gredu pozadi nikada necu moci da mu oprostim. Gde je multi link?!
Uz ocajan prostor na zadnjoj klupi verujem da je putovanje za putnike nazad pakao.
Ali to nije bitno, kupci su ionako slabo informisani, najbitniji deo na autu je koliko primecujem navigacija, tj veliki displej na instrument tabli. Sigurno dodaje nekoliko konja.

Toliko za sada o ovom "englezu", nije to vise onaj dobri stari Nissan.

pegone

pre 10 godina

@Nakon godina i godina skupljanja novca, mislim da ću do kraja godine imati za ovog dizelaša.
(Vladimir87, 19. mart 2014 11:36)
Prijatelju ako imas strpljenja sacekaj 2015 kada izlazi Hondin Urban crossover.

Goran

pre 10 godina

Znaci i ovaj lepi auto su krenuli da unistavaju u novim serijama, kao sto su vec ucinili sa Rav 4, Mercedes A, Suzuki SX4.. ovaj put setili su se da ga povecaju, iako je vec bio na granici da bude prevelik za grad (kao sto je sad Rav 4) kako bi dobili za nijansu bolje specifikacije prtljaznika i prostora za noge i laktove u reklamnim brosurama. Izbacili su benzinski motor od 2 litre koji jedini moze da ga pokrene da ne deluje tromo. Sreca pa imam stari model, novi nikad ne bih kupio iz gore nabrojanih razloga, vec bi se okrenuo nekom drugom.

Milojko

pre 10 godina

Prva verzija je odlicna bila... jedina mana sto ako imas 185 cm visine nemozes da sednes pozadi... kako to nisu mogli da srede to mi nije jasno....???

Radovan

pre 10 godina

Svrha ovih auta je da kada se viša proizvodna cena pomnoži sa koeficijentom 4, fabrikant zaradi više para nego sa nižom proizvodnom cenom.
Na primer:
3000x4=12000
5000x4=20000

A zastarelost proizvoda nastaje kada mora da prodaje sa koeficijentom 2.

odziv na gas ko blesav

pre 10 godina

dci motori su najbolji na svetu.
cak i jedan logan dci od 64 konja je seksipilniji u gradskoj voznji, od mnogih izviknih zapadnih i japanskih modela benzinaca.

sone

pre 10 godina

mozda nemam dobru percepciju,staromodne poglede,ili vec,ali tzv.krosoveri kao i tableti i ajfoni nemaju svrhu postojanja,smisao se momoilazi sa sustinom,preskupi,premali,previse trose u odnosu na sedane i mpv kao sto je espase,saran itd.

nekoizmase

pre 10 godina

cemu sluze krosoveri? koja je svrha? Da je manje stabilan zbog visine kao i da vise trosi i bucniji je pogotovo na autoputu zbog lose aerodinamike to znam. Ali koja je prednost?

nekoizmase

pre 10 godina

Ko sedi na brdu vidi dalje od onoga dole. Prednosti ćeš saznati kada se jednom u njemu provozaš. Iz svega napisanog vidi se da o krosoverima znaš veoma malo ali te veoma intrigiraju čim čitaš vesti o njima i ostavljaš komentare.
(Zavist opterećuje svest i zamagljuje realnost,19. mart 2014 17:32)
Citam vecinu vesti iz auto sekcije b92 pa i one sa SUV i crossover automobilima. Vozio sam se u vise visokih automobila i osim tog sedenja na brdu ne primetih nijednu drugu pozitivnu stranu kad je klasicna eksploatacija u pitanju, grad i autoput. Da li je moguce da ce neko da placa dodatno u potrosenom gorivu i odrzavanju ovolikog lima da bi sedeo vise u gradu? Malo infantilan pristup jednoj prakticnoj stvari kao sto je automobil pogotovo za nase trziste.

Darko

pre 10 godina

Torzionu gredu pozadi nikada necu moci da mu oprostim. Gde je multi link?!
Uz ocajan prostor na zadnjoj klupi verujem da je putovanje za putnike nazad pakao.
Ali to nije bitno, kupci su ionako slabo informisani, najbitniji deo na autu je koliko primecujem navigacija, tj veliki displej na instrument tabli. Sigurno dodaje nekoliko konja.

Toliko za sada o ovom "englezu", nije to vise onaj dobri stari Nissan.

Goran

pre 10 godina

Znaci i ovaj lepi auto su krenuli da unistavaju u novim serijama, kao sto su vec ucinili sa Rav 4, Mercedes A, Suzuki SX4.. ovaj put setili su se da ga povecaju, iako je vec bio na granici da bude prevelik za grad (kao sto je sad Rav 4) kako bi dobili za nijansu bolje specifikacije prtljaznika i prostora za noge i laktove u reklamnim brosurama. Izbacili su benzinski motor od 2 litre koji jedini moze da ga pokrene da ne deluje tromo. Sreca pa imam stari model, novi nikad ne bih kupio iz gore nabrojanih razloga, vec bi se okrenuo nekom drugom.

Dejan L

pre 10 godina

Britanci kažu da je uspehu prve generacije Kaškaja doprinelo to što liči na Golf 5 i što košta kao Golf 5 i što je kompaktan kao Golf 5.
Šta vi mislite o ovom bestseleru klase? Da li je ovaj model ubica modela RAV-4? Mislim da da.
Reno bi mogao da okači svoj znak na Kaškaja, a ne da proizvodi 3. redizajn Koleosa (Samsunga)

odziv na gas ko blesav

pre 10 godina

dci motori su najbolji na svetu.
cak i jedan logan dci od 64 konja je seksipilniji u gradskoj voznji, od mnogih izviknih zapadnih i japanskih modela benzinaca.

Dunster

pre 10 godina

Kabina fenomenalna, spolja lep, atraktivan ali nekako mi malo "miriše" na Hyndai. Ništa loše ne mislim o Hyndaiju već bih voleo da se ta nit manje primećuje. Solidna (pristupačna) cena za ovakav auto koji čuva vrednost sa godinama. Kupiću ga iduće godine.

Zavist opterećuje svest i zamagljuje realnost

pre 10 godina

cemu sluze krosoveri? koja je svrha? Da je manje stabilan zbog visine kao i da vise trosi i bucniji je pogotovo na autoputu zbog lose aerodinamike to znam. Ali koja je prednost?
(nekoizmase, 19. mart 2014 15:35)
@
Ko sedi na brdu vidi dalje od onoga dole. Prednosti ćeš saznati kada se jednom u njemu provozaš. Iz svega napisanog vidi se da o krosoverima znaš veoma malo ali te veoma intrigiraju čim čitaš vesti o njima i ostavljaš komentare.

Ivan

pre 10 godina

@(sone, 19. mart 2014 12:40)

Video bi smisao kad bi imao vikendicu negde na prelepom ali neprostupačnom mestu gde nema interneta ali ima mobilni signal pa i tablica pored auta dobro dođe da ostaneš u kontaktu sa ostatkom sveta. Video bi smisao kad bi morao da vučeš neki čamac ili malo manju jahtu.

Ali slažem se, za po gradu je besmiselno. Za to je Micra.

mare nis

pre 10 godina

Kvalitetna su japanska vozila samo dzaba im to kada im je servisna mreza preslaba a nisu od juce na nasem trzistu.Od juce su moze se reci korejanci pa ipak imaju jacu mrezu u Srbiji.Japanci juznu Srbiju skoro i da ne pokrivaju,izuzev Toyote...Samo Beograd eventualno Novi Sad...U Nisu konkretno osim Toyote i Mazde druge japanske marke nemaju ni salone niti servise.Pa bar kad bi se neko setio da otvori mesoviti ovlasceni servis za japanska vozila u Nisu,time bi pokrio ceo jug i sve marke iz japana.A saloni vec i nisu toliko bitni,ko voli otici ce u drugi grad da kupi...Evo Hyundai ima dva ovlascena servisa i dva salona u Nisu...

pegone

pre 10 godina

@Nakon godina i godina skupljanja novca, mislim da ću do kraja godine imati za ovog dizelaša.
(Vladimir87, 19. mart 2014 11:36)
Prijatelju ako imas strpljenja sacekaj 2015 kada izlazi Hondin Urban crossover.

cik djura

pre 10 godina

Imao sam i vozio Quasquai-ja prethodnu generaciju. Lep, pouzdan, velik i prostran, sa odlicnim prtljaznikom. ALI, robustan za gradsku voznju, nepraktican za parkiranje, a kamera koja snima pozadi (umesto parking senzora) je prilicno nejasna i, za mene, neupotrebljiva.
Nadam se da su ove sitnice ispravljene na novom modelu i ozbiljno cu da razmotrim ponovnu kupovinu ovog auta

DC

pre 10 godina

@Andrej: Svi ovi motori navedeni u clanku su vec poznati i razvijeni su u Renault-u, a pored Renault-a i Nissan-a koriste se i u vozilima marke Dacia pa i Mercedes.
Renault ima tradiciju proizvodjaca kvalitetnih motora i veliko iskustvo u turbo tehnologiji tako da 1.2TCe ili kako ga vec zovu u Nissan-u bi trebalo da bude jedan od boljih agregata svoje klase. S obzirom da se ipak radi o motoru koji nije na trzistu dugo, sve prednosti i mane u eksploataciji ce se pokazati samo tokom vremena.
Licno - uvek gledam da idem ka vrhu ponude tako da mislim da je taj motor super za Clio, verovatno sasvim pristojan za Captur ali premali za Qashqai. Posto sam pre nekih mesec dana imao prilike da provozam ovaj novi Qashqai 1.6 diesel sa 130konja, rekao bih da je to neki minimum u pogledu pogonskih jedinica za ovaj auto.

kiki

pre 10 godina

cemu sluze krosoveri? koja je svrha? Da je manje stabilan zbog visine kao i da vise trosi i bucniji je pogotovo na autoputu zbog lose aerodinamike to znam. Ali koja je prednost?
(nekoizmase, 19. mart 2014 15:35)
Odlicni su za grad u letnjem periodu.Svrha je voajerizam.Stabilnost i potrosnja su manje bitni,buka i aerodinamika,takodjer.Prednost je visina!

Elektricar

pre 10 godina

Imao sam priliku da sednem u njga na sajmu. Odise skladnoscu i bezbednoscu. Dizelas 1.6 sa neverovatnih 320 Nm izgleda kao prava mera mada niko se nece pokajati ako uzme dizel 1.5. Ko ne ide iz grada moze i benzinac. Ono sto me najvise dojmilo je pakat opreme sigurnost u kome za 500 EUR izmedju ostalih manje znacajnih stvari dobijate i radar za detekciju prepreka koji radi do 40 km/h. Svaka cast NISSAN-u na ovom paketu i ceni. Takodje, nisu podlegli savremenom trendu izbacivanja rezervnog tocka i zadrzali su onaj umanjenih dimenzija sto je za svaku pohvalu.
Manja zamerka odnosi se na zapreminu prtljaznika od 420 litara, ali pazljivo posmatrajuci dimenzije vozila zakljucio sam da je to vise posledica same konstrukcije kojoj je primarna bezbednost. Prodavac je tvrdio da je klirens 18 cm sto je prihvatljivo i pozeljno za nase uslove na putevima.
Interesantno je i da pored skromne visine na zadnjoj klupi moze da komotnoi sedi neko ko je moje visine (187 cm) i da mu ostanu 2-3 prsta iznad glave. Vrlo pohvalno.
Cena za srednji paket opreme sa doplatom paketa sigurnost je konkurentna. Najvisi paket opreme sa pogonom na sva cetiri tocka je nerealno skup.
Mislim da cu ga pazariti u skorijoj buducnosti.

ludov

pre 10 godina

"Motor 1.2 je slab za ovoliki auto", pisu neki. Koliki auto? Pa Qasqai je istih velicina ko Megan, samo malo visi. I samo je 100 kg tezi od Golfa. Tih 115 ks su potentnije nego 117 u starom sa 1.6 motorom. Mnogo neznanja i hejterskog razmisljanja. Ipak, moram naglasiti da ima jedna povoljnija kupovina - to je novi Suzuki S4 koji u baznoj opremi, koja ima dosta toga, sa 120 ks kosta 13 000 evra.

Andrej

pre 10 godina

Dopada mi se i uzeo bi benzinsku verziju ali jedina stvar koja me odbija je da stvarno ne znam koliko bi bio pouzdan turbo-benzinac 1.2 DigT zato sto je nov. Da li neko mozda zna da li je taj 1.2 DigT isti motor 1.2 Tce koji koristi Reno? Ako se radi u istom motoru kolika je pouzdanost kod 1.2Tce?

milan

pre 10 godina

@ Dejan L Ovaj auto ne pripada istom segmentu kao RAV4, Mazda CX5 i CR-V jer je od njih 20cm kraci, tako da tesko moze biti njihov "ubica".

DC

pre 10 godina

@ Andrej: Nema na cemu.
Neko rece da su dizeli iz Renault-a, benzinci Nissan-ovi. Nije sasvim tacno! Vecina motora koji se danas nalaze u Nissan-ima za Evropsko trziste su iz zajednickog programa Renault-Nissan alianse, kao uostalom i platforme. Qashqai je na Renault-Nissan C platformi, koju deli sa Megane, Scenic, Mercedes Citan, Nissan X-trail... Benzinski motori o kojima pricamo pod Renault haubom nose oznaku H ili M dok iste serije motora se kod Nissan-a zovu HR i MR.
Nissan 1.2 DiG-T je zapravo Renault 1.2TCe (oznaka na motoru H5Ft odn u Nissan-u bi trebalo da bude HR12DDT, mozda HR12DDTk), pojavio se 2012. i kao takav se moze naci kako u Nissan Juke, tako i u Clio, Megane, Scenic, Dacia Duster, Lodgy... Komentari su da je u Qashqai dovoljan za gradsku voznju ili konstantne brzine na autoputu. Bez obzira na 190Nm pri samo 2000 obrtaja ima problema na brdovitim putevima i za preticanja kada mora da se tera u visoke obrtaje. Znaci nije bas za voznje po Ibarskoj magistrali. Licno, kada ne bih mogao da priustim 1.6 dizel, gledao bih pre da uzmem Captur 1.2TCe.
Inace, Nissan ce na jesen ponuditi Qashqai sa 1.6 DiG-T (nekih 160PS i 240NM, oznaka na motoru MR16DDT, vec vidjen u Juke i Renault Clio IV RS u verziji sa 200PS i oznakom M5M). Nissan tvrdi da ce taj motor omoguciti jako dobre performanse u kombinaciji sa stedljivoscu tako da ce verovatno biti dobar izbor, pogotovo nekome kome su performance bitne. U suprotnom, mozda je 1.6 dizel sveobuhvatno bolji izbor.

Miki

pre 10 godina

Super su Nissani. Imam X-Traila koji je vise nego odlican, ali razmisljam o ovom novom Qashu jer je manji.Jedina mana su im cene delova.Da se razumemo, ne kvare se, ali se povremeno "cuknu" pa vam tako za ovaj retrovizor sa slike uzmu pare kao da je LED televizor od 40".Obavezno kasko osiguranje.

Marko

pre 10 godina

Fantastičan!!!
Jedino mi se ne sviđa volan,ali kad pored svega samo nađem takvu sitnicu..nema se šta dodati.Rado bih ga u svom dvorištu

Iz iskystva

pre 10 godina

@(mare nis, 19. mart 2014 12:55)

"Koreanci imaju jacu servisnu mrezu?" Na osnovu te tvoje konstatacije znam da nemas nikakvog iskustva sa servisiranjem Koreanskih automobila u Srbiji!

Ja kao vlasnik dva takva automobila vec vise godina bi mogao svasta da napisem ali ne bi bio komentar objavljen. Ukratko situacija je jadna i bedna i preslikana je slika poslovanja iz devedesetih godina u vecini servisa osim onih glavnih koji su normalni! A imaju samo dva glavna odnosno po jedan za svaki brend pa ti vidi!

Ne znam kakva je servisna mreza Nisana ali dopada mi se sto su povecali garanciju i uveli beskamatni kredit kao opciju. Takodje mi se dopadaju novi motori i menjaci i trend po tom pitanju a ni dizajn ne razocarava. Sada da uzimam auto razmisljao bih o Qashkai-u definitivno iako bi se dosta vozio po gradu. Gabariti jesu problem ali klirens ne vidim kako moze biti problem jer su nam putevi ocajni pa i oni u centru. A pored toga ko zeli lezanje i zustru voznju ima nizih automobila u ponudi koliko zeli, ne znaci da se ne trebaju postovati zelje i potrebe ostalih, uostalom procenti prodaje govore u prilog tome kome sta vise odgovara.

sajam

pre 10 godina

Malopre sam dosao sa sajma i ovo je ukratko moj utisak. Auto je lep i solidno napravljen, ali je pozadi neudoban i uopste nema mesta dovoljno za ljude vise od 180 cm.

Nije los

pre 10 godina

Imam nissan armadu..super zadovoljan sa svim osim potrosnje ali za 5.6l motor nemozes ocekivati I dobru potrosnju..Sve u svemu nissan je ok auto.

Radovan

pre 10 godina

Svrha ovih auta je da kada se viša proizvodna cena pomnoži sa koeficijentom 4, fabrikant zaradi više para nego sa nižom proizvodnom cenom.
Na primer:
3000x4=12000
5000x4=20000

A zastarelost proizvoda nastaje kada mora da prodaje sa koeficijentom 2.

Milojko

pre 10 godina

Prva verzija je odlicna bila... jedina mana sto ako imas 185 cm visine nemozes da sednes pozadi... kako to nisu mogli da srede to mi nije jasno....???

Stix

pre 10 godina

Imate u pretprošlom Sat Plus magazinu objašnjenje o motorima- benzinci su Nisanovi, a dizelaši Renoovi. I upravo je taj najmanji benzinac bio na testu, navodno je sasvim dovoljan za masu vozila jer ima vrlo veliki obrtni momenat. Mada je za ozbiljnija putovanja 1.6 dizel idealan. Jedino mi se ne sviđa što u ponudi ne postoji 1.6 dizel+4X4+automatik (automatik ide isključivo uz 1.6 dizel sa prednjim pogonom).

Nemanja

pre 10 godina

@(Ivan, 19. mart 2014 14:36)
Za sve sto si naveo, Kaskai ne sluzi... Niti sa njim mozes u nepristupance predele (gde ne postoji bar malo uredjenj put), niti sa njim nesto mozes da vuces vise u odnosu na standardna vozila, naroctio ne sa ovim 1.2 benzincem...
Za to sto si naveo sluze SUV i terenska vozila, krosoveri nikako...