Petak, 04.05.2012.

13:23

Kada treba propustiti drugo vozilo?

Izvor: B92

Kada treba propustiti drugo vozilo? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

32 Komentari

Sortiraj po:

profesor

pre 11 godina

Zaista je interesantno da ni redakcija, a ni komentatori nemaju odgovor na ovo jednostavno pitanje, ciji odgovor se nalazi u nekom od redova zakona o bezbednosti u saobracaju. Dzaba su pisali, kad smo po svoj prilici nepismen narod. A na samu misao da 99% onih koji imaju vozacku dozvolu i duzni su da u roku od pola sekunde znaju odgovor, odgovor ne znaju, strah me da ponovo sednem u automobil i izadjem na ulicu, jer ko zna na kakva jos pitanja nemaju odgovora ... O_O

Bombona

pre 11 godina

Količina bezobrazluka u vožnji u Beogradu je upravo proporcionalna 1. veličini automobila, 2. veličini krsta i/ili brojanice oko retrovizora, 3. malom IQ, 4. vlasnik firme, 5. nezaposlen a veliki auto (novac stečen na nelegalan način), 6. vozač nekog od funkcionera, minibusa, dostavnog vozila...

swedroid

pre 11 godina

Saobracajni znak principa spajanja traka po sistemu zupcanika je uredjen zakonskom regulativom i ne postovanje istog i stvaranje kolone je kaznjivo kao i prolazak kroz crveno svetlo u vecini EU zemalja.

Za sve vas koji gostujete po EU da znate ako naletite na ovaj znak, da srpska kultura moze da kosta papreno!
http://www.vagmarken.com/wp-content/uploads/e15.png

466453

pre 11 godina

pa, kad ne zurim nigde, propustam i zastavina vozila, bas mi ne smeta sto kuliram sa 430ks pod haubom, vidim li da zure i da su unervozeni, rado im olaksam preticanje. Nikad nisam u tripu dokazivanja prema ocekuvano slabijim. Dok je Autobahna u Nemackoj glupo je odmeravati se na smrtno rizicnim putevima Srbije. Ako vam je uzumanje mere adut u prici, birajte priblizno jake protivnike. Fer play.

quattro

pre 11 godina

Vidim da ima jakih na komentarima ali video bih vas da se nadjete u ovakvoj situaciji. Pa naravno da bi ga onda propustili i po mogucnosti odaljili od njega, jer pretnja pistoljem od nekog tamo nabedjenog lika nije mala stvar.
Vezano za ovu temu, pogledajte samo kako se ljudi kod nas ponasaju u saobracaju prema nekome ko pravi zastoj i krsi propise, a u zavisnosti koji automobili taj vozi. Malo je hrabrih koji ce nekom zatamnjenom terencu da odbruse "sedanjem" na sirenu, upravo zato sto od takvih moze svasta da se ocekuje!

avk

pre 11 godina

trebalo bi kaznjavati bahate vozace, od onih koji zauzimaju po 2 parking mesta pa na dalje. kada neko lepo da migavac uvek ga pustim, ako se ponasa bahato i bezobrazno nema sanse. s druge strane kada primetim neku tesku budalu da divlja kao manijak, lagano usporim i sklonim mu se s puta, samo nek ide sto dalje od mene

phreak

pre 11 godina

U beogradu se prestrojiti regularno a da ti ne trube .. nema šanse.Ali još su gori novosađani jer su toliko kilavi u gradskoj vožnji (ali ne trube) da čovek poludi!
(Damir, 5. maj 2012 13:39)

Da, u NS se odmah primeti kad je neko iz BG... vozi kao da je pao sa Marsa. Ako se prestrojava, obavezno pazi da između njega i auta ispred koga se prestrojava nikako ne sme da bude više od 1 metar razmaka.

Jakov

pre 11 godina

Ponasanje u saobracaju = nivo obrazovanja + kucno vaspitanje. Srazmerno velicini rezultata mozemo proceniti sa kakvim likom se srecemo na ulici. -- Ako gledate lika u autu ispred sebe i vidite mu glavu desno od naslona sedista zakljucicete u kom polozaju sedi za volanom (jedna ruka na volanu, druga na menjacu) sto je karakteristika potencijalnog nasilnika u voznji (vozac malog staza,frustriran po pravilu,nepriznat u drustvu,ima u kolima zensku/frajera).
-Ako zelite da skrenete u drugu traku i date migavac a u retrovizoru vidite da bas u tom trenutku lik daje po gasu kako bi vas onemogucio da se prikljucite - jos jedan potencijalni nasilnik u voznji (pretpostavka je da ima bolji auto od vas pa ne moze da podnese da budete ispred njega kao posledicu frustracije iz privatnog zivota i okoline jer ne ume da podnese poraz boljih od sebe pa je situaciju identifikovao).
- Dama u kolima ne zeli da vas pusti u kolonu - ma neka je...samo je videla da se to tako radi od ovih gore.
A ovo sa snimka...ma to je neki alkoholicar/kriminalac iz jedne nama daleke zemlje...

boki

pre 11 godina

Uvek pustim osim u situaciji kada se u traci koja npr skrece napravi kolona pa pametnjakovic nece da ceka u redu nego zaobidje kolonu pa iz trake koja ide pravo pokusa da se ubaci u ovu koja skrece!!

Damir

pre 11 godina

U beogradu se prestrojiti regularno a da ti ne trube .. nema šanse.Ali još su gori novosađani jer su toliko kilavi u gradskoj vožnji (ali ne trube) da čovek poludi!

plac majke..

pre 11 godina

Po meni bi vecina vozaca BG i ostatak bila bez dozvole.Kako ljudi voze,kako su nervozni to je vise za psihijatriski problem.Ne propustaju nikog,saseku te samo od jednom...plac majke..

И код њих су криминалци повлашћени, као и у С

pre 11 godina

Каква испала, уперио је пиштољ директно у камеру, која му је снимила и лице и таблице. Чини ми се да су руске таблице, па врло вероватно да неће бити кажњен.

12345

pre 11 godina

Ово су очигледно била возила у пратњи неког "бизнисмена",погледајте на 0.24 како светла овог мерцедеса почињу "неприордно" да трепере...Немогуће је да неко тако стиска кочницу и убацује у рикверц?!Значи светлосни сигнали постоје,па је нпр.њега да се гурао-морао да пропусти...Са друге стране овај џип нема никакве ознаке,па овај "револвераш" треба да одговара за своје поступке...Значи сигурно није потегао пиштољ без разлога,мислим да су он,тај мерцедес и евентуално треће возило чинили некакву колону али да је смео да потегне-није!

Gradjanin X

pre 11 godina

Gospodin iz Mecke je sasvim korektno postupio jer po zakonu ako ti ne radi svetlosna signalizacija a zelite da izvrsite skretanje vi to mozete i uraditi pokazivanjem "mahanjem" rukama. Kao biciklisti kada ispruze desnu ruku oni pokazuju da hoce da skrenu desno. Tako je i ovaj Gospodin, pokazao rukom u kom pravcu zeli da skrene a to sto mu se bas u tom trenutku nasao pistolj u ruci e to je slucajnost jer je bas tada u kolima krckao orahe sa drskom od pistolja! Moguce je da, moguce je!
P.S.
Postovana redakcijo, mislim da je bolje ne pustati ovakve snimke jer na nasim ulicama na zalost ima mnogo usijanih glava kojima ce ovo posluziti kao dobra ideja da plase neduzne gradjanje. A predstavnika zakona bas tada nema nigde na vidiku jer se kriju u obliznjem zbunu i vrebaju penzionere koji prelaze van pesackog!

Vladimir

pre 11 godina

Trebalo je tekst o tome kako se vozi u situaciji kada se dve ili vise traka spaja u jednu objaviti nekoliko meseci ranije dok su bili u toku radovi na Gazeli. Ja se uvek trudim da pustim druge da se ukljuce mada uvek ima likova koji bez zmigavca pokusavaju "na foru" da se uguraju. Primer mesta gde bez vozacke solidarnosti ne bi bilo moguce voziti je potez auto put ka Nisu - penjanje na Autokomandu - ukljucenje u Juzni bulevar. Tu se nekoliko pravaca preklapa i ako ne bi bilo propustanja stalno bi nastajao cep.
Tako da apelujem na vozace da daju zmigavac (nije to sramota) i da na takvim mestima voze sporije sa drzanjem odstojanja i nece biti problema.
Mada ako se ne varam vise je vozaca koji znaju kako da se ponasaju u takvim situacijama od ovih drugih.
E bas sam odlutao od teme ali privukao me naslov :).

lokal-patriota

pre 11 godina

he pa ni na ratishtu se nisam plashio pistolja a kamoli ovog ... hahah razbio bi ga ne bi majci 'a' rekao a on ako je dasa neka pripuca ja se ne plashim ;)

Aleksandar

pre 11 godina

Smiriti tenzije?
A kako to zamišljate kada svaka budala pravi gluposti?
da trpimo ama baš svaku budalu?

Ovde na snimku vidim da je "baja" pokazao pištolj, što mu ovaj nije prostro crven tepih jer na snimku se vidi da ga je propustio

prostak

pre 11 godina

Vrlo jednostavno,ako je bio ispred mene moze,ako dolazi otpozadi i pokusava da se ubaci ispred,ne moze po cenu cukanja.Postujem skoro sva saobrcajna pravila, sve vozace , pa ocekujem da se isto ponasaju i prema meni.

djuric natalija

pre 11 godina

pa ovo je smesno i pitati i komentarisati, na zapadu je propustsnje jednostavno sasvim normalna stvar kao sto su i sve druge stvari u zivotu! tako je lako biti vozac u naprimer Becu, dovoljno je da pokazes rukom mislim glupo je objasnjavati saobracajna kultura! da mi smo od turaka ucili kulturu i u saobracaju pa su neke normalne stvari sa zapada za nas pitanja i razmisljanja!

Зоран

pre 11 godina

ја сам прилично дуго у САД. На флориди сам возио брзо. Да ми не би писали казнене поене и скочило осигурање они имају варијанту да, ако ниси професионални возач, полажеш неки тест и брише ти се казна, нико је не види. То можеш једном годишње, 5 пута максимално. И тако и урадим. На тесту добијем и питање да ли морам да пропустим ауто који излази на ауто-пут. Ја кажем да не морам. Нетачно.

H.U.D.

pre 11 godina

(Alex, 4. maj 2012 14:12)
hehehehe, i mene, pre jedno mesec dana..
isti fazon, gleda me k'o da sam čudo :)
a možda je ista u pitanju, vozi neki SAAB ( ovo sa mnom je bilo kod Vera u V.Ilića)
a za temu, rešenje je '1 pa 1', i može i bez stajanja.. a da, i uz to 'budale imaju prednost'

Alex

pre 11 godina

Ipak su nase zene vozaci opasnije od ovog lika :)
(s postovanjem damama, ukazujem da je ovo sala)
Jutros me jedna nije umalo razbila parkirana. Otvorila je vrata takvom brzinom i udarila me... jos me gleda, treba ja njoj da se izvinim sto sam se nasao na putu njenih vrata. Nego odaljio sam se od teme...

Petar A

pre 11 godina

Pravo je pitanje (pitanja) kako kad ste opusteni i samo 'kulirate' a kako kad vam je svega dosta. Priznacete to su dvije razlicite, a zivotne situacije.

Alex

pre 11 godina

Ipak su nase zene vozaci opasnije od ovog lika :)
(s postovanjem damama, ukazujem da je ovo sala)
Jutros me jedna nije umalo razbila parkirana. Otvorila je vrata takvom brzinom i udarila me... jos me gleda, treba ja njoj da se izvinim sto sam se nasao na putu njenih vrata. Nego odaljio sam se od teme...

Зоран

pre 11 godina

ја сам прилично дуго у САД. На флориди сам возио брзо. Да ми не би писали казнене поене и скочило осигурање они имају варијанту да, ако ниси професионални возач, полажеш неки тест и брише ти се казна, нико је не види. То можеш једном годишње, 5 пута максимално. И тако и урадим. На тесту добијем и питање да ли морам да пропустим ауто који излази на ауто-пут. Ја кажем да не морам. Нетачно.

Petar A

pre 11 godina

Pravo je pitanje (pitanja) kako kad ste opusteni i samo 'kulirate' a kako kad vam je svega dosta. Priznacete to su dvije razlicite, a zivotne situacije.

Gradjanin X

pre 11 godina

Gospodin iz Mecke je sasvim korektno postupio jer po zakonu ako ti ne radi svetlosna signalizacija a zelite da izvrsite skretanje vi to mozete i uraditi pokazivanjem "mahanjem" rukama. Kao biciklisti kada ispruze desnu ruku oni pokazuju da hoce da skrenu desno. Tako je i ovaj Gospodin, pokazao rukom u kom pravcu zeli da skrene a to sto mu se bas u tom trenutku nasao pistolj u ruci e to je slucajnost jer je bas tada u kolima krckao orahe sa drskom od pistolja! Moguce je da, moguce je!
P.S.
Postovana redakcijo, mislim da je bolje ne pustati ovakve snimke jer na nasim ulicama na zalost ima mnogo usijanih glava kojima ce ovo posluziti kao dobra ideja da plase neduzne gradjanje. A predstavnika zakona bas tada nema nigde na vidiku jer se kriju u obliznjem zbunu i vrebaju penzionere koji prelaze van pesackog!

H.U.D.

pre 11 godina

(Alex, 4. maj 2012 14:12)
hehehehe, i mene, pre jedno mesec dana..
isti fazon, gleda me k'o da sam čudo :)
a možda je ista u pitanju, vozi neki SAAB ( ovo sa mnom je bilo kod Vera u V.Ilića)
a za temu, rešenje je '1 pa 1', i može i bez stajanja.. a da, i uz to 'budale imaju prednost'

djuric natalija

pre 11 godina

pa ovo je smesno i pitati i komentarisati, na zapadu je propustsnje jednostavno sasvim normalna stvar kao sto su i sve druge stvari u zivotu! tako je lako biti vozac u naprimer Becu, dovoljno je da pokazes rukom mislim glupo je objasnjavati saobracajna kultura! da mi smo od turaka ucili kulturu i u saobracaju pa su neke normalne stvari sa zapada za nas pitanja i razmisljanja!

Vladimir

pre 11 godina

Trebalo je tekst o tome kako se vozi u situaciji kada se dve ili vise traka spaja u jednu objaviti nekoliko meseci ranije dok su bili u toku radovi na Gazeli. Ja se uvek trudim da pustim druge da se ukljuce mada uvek ima likova koji bez zmigavca pokusavaju "na foru" da se uguraju. Primer mesta gde bez vozacke solidarnosti ne bi bilo moguce voziti je potez auto put ka Nisu - penjanje na Autokomandu - ukljucenje u Juzni bulevar. Tu se nekoliko pravaca preklapa i ako ne bi bilo propustanja stalno bi nastajao cep.
Tako da apelujem na vozace da daju zmigavac (nije to sramota) i da na takvim mestima voze sporije sa drzanjem odstojanja i nece biti problema.
Mada ako se ne varam vise je vozaca koji znaju kako da se ponasaju u takvim situacijama od ovih drugih.
E bas sam odlutao od teme ali privukao me naslov :).

И код њих су криминалци повлашћени, као и у С

pre 11 godina

Каква испала, уперио је пиштољ директно у камеру, која му је снимила и лице и таблице. Чини ми се да су руске таблице, па врло вероватно да неће бити кажњен.

plac majke..

pre 11 godina

Po meni bi vecina vozaca BG i ostatak bila bez dozvole.Kako ljudi voze,kako su nervozni to je vise za psihijatriski problem.Ne propustaju nikog,saseku te samo od jednom...plac majke..

prostak

pre 11 godina

Vrlo jednostavno,ako je bio ispred mene moze,ako dolazi otpozadi i pokusava da se ubaci ispred,ne moze po cenu cukanja.Postujem skoro sva saobrcajna pravila, sve vozace , pa ocekujem da se isto ponasaju i prema meni.

Aleksandar

pre 11 godina

Smiriti tenzije?
A kako to zamišljate kada svaka budala pravi gluposti?
da trpimo ama baš svaku budalu?

Ovde na snimku vidim da je "baja" pokazao pištolj, što mu ovaj nije prostro crven tepih jer na snimku se vidi da ga je propustio

boki

pre 11 godina

Uvek pustim osim u situaciji kada se u traci koja npr skrece napravi kolona pa pametnjakovic nece da ceka u redu nego zaobidje kolonu pa iz trake koja ide pravo pokusa da se ubaci u ovu koja skrece!!

lokal-patriota

pre 11 godina

he pa ni na ratishtu se nisam plashio pistolja a kamoli ovog ... hahah razbio bi ga ne bi majci 'a' rekao a on ako je dasa neka pripuca ja se ne plashim ;)

quattro

pre 11 godina

Vidim da ima jakih na komentarima ali video bih vas da se nadjete u ovakvoj situaciji. Pa naravno da bi ga onda propustili i po mogucnosti odaljili od njega, jer pretnja pistoljem od nekog tamo nabedjenog lika nije mala stvar.
Vezano za ovu temu, pogledajte samo kako se ljudi kod nas ponasaju u saobracaju prema nekome ko pravi zastoj i krsi propise, a u zavisnosti koji automobili taj vozi. Malo je hrabrih koji ce nekom zatamnjenom terencu da odbruse "sedanjem" na sirenu, upravo zato sto od takvih moze svasta da se ocekuje!

Damir

pre 11 godina

U beogradu se prestrojiti regularno a da ti ne trube .. nema šanse.Ali još su gori novosađani jer su toliko kilavi u gradskoj vožnji (ali ne trube) da čovek poludi!

Jakov

pre 11 godina

Ponasanje u saobracaju = nivo obrazovanja + kucno vaspitanje. Srazmerno velicini rezultata mozemo proceniti sa kakvim likom se srecemo na ulici. -- Ako gledate lika u autu ispred sebe i vidite mu glavu desno od naslona sedista zakljucicete u kom polozaju sedi za volanom (jedna ruka na volanu, druga na menjacu) sto je karakteristika potencijalnog nasilnika u voznji (vozac malog staza,frustriran po pravilu,nepriznat u drustvu,ima u kolima zensku/frajera).
-Ako zelite da skrenete u drugu traku i date migavac a u retrovizoru vidite da bas u tom trenutku lik daje po gasu kako bi vas onemogucio da se prikljucite - jos jedan potencijalni nasilnik u voznji (pretpostavka je da ima bolji auto od vas pa ne moze da podnese da budete ispred njega kao posledicu frustracije iz privatnog zivota i okoline jer ne ume da podnese poraz boljih od sebe pa je situaciju identifikovao).
- Dama u kolima ne zeli da vas pusti u kolonu - ma neka je...samo je videla da se to tako radi od ovih gore.
A ovo sa snimka...ma to je neki alkoholicar/kriminalac iz jedne nama daleke zemlje...

avk

pre 11 godina

trebalo bi kaznjavati bahate vozace, od onih koji zauzimaju po 2 parking mesta pa na dalje. kada neko lepo da migavac uvek ga pustim, ako se ponasa bahato i bezobrazno nema sanse. s druge strane kada primetim neku tesku budalu da divlja kao manijak, lagano usporim i sklonim mu se s puta, samo nek ide sto dalje od mene

phreak

pre 11 godina

U beogradu se prestrojiti regularno a da ti ne trube .. nema šanse.Ali još su gori novosađani jer su toliko kilavi u gradskoj vožnji (ali ne trube) da čovek poludi!
(Damir, 5. maj 2012 13:39)

Da, u NS se odmah primeti kad je neko iz BG... vozi kao da je pao sa Marsa. Ako se prestrojava, obavezno pazi da između njega i auta ispred koga se prestrojava nikako ne sme da bude više od 1 metar razmaka.

12345

pre 11 godina

Ово су очигледно била возила у пратњи неког "бизнисмена",погледајте на 0.24 како светла овог мерцедеса почињу "неприордно" да трепере...Немогуће је да неко тако стиска кочницу и убацује у рикверц?!Значи светлосни сигнали постоје,па је нпр.њега да се гурао-морао да пропусти...Са друге стране овај џип нема никакве ознаке,па овај "револвераш" треба да одговара за своје поступке...Значи сигурно није потегао пиштољ без разлога,мислим да су он,тај мерцедес и евентуално треће возило чинили некакву колону али да је смео да потегне-није!

466453

pre 11 godina

pa, kad ne zurim nigde, propustam i zastavina vozila, bas mi ne smeta sto kuliram sa 430ks pod haubom, vidim li da zure i da su unervozeni, rado im olaksam preticanje. Nikad nisam u tripu dokazivanja prema ocekuvano slabijim. Dok je Autobahna u Nemackoj glupo je odmeravati se na smrtno rizicnim putevima Srbije. Ako vam je uzumanje mere adut u prici, birajte priblizno jake protivnike. Fer play.

Bombona

pre 11 godina

Količina bezobrazluka u vožnji u Beogradu je upravo proporcionalna 1. veličini automobila, 2. veličini krsta i/ili brojanice oko retrovizora, 3. malom IQ, 4. vlasnik firme, 5. nezaposlen a veliki auto (novac stečen na nelegalan način), 6. vozač nekog od funkcionera, minibusa, dostavnog vozila...

swedroid

pre 11 godina

Saobracajni znak principa spajanja traka po sistemu zupcanika je uredjen zakonskom regulativom i ne postovanje istog i stvaranje kolone je kaznjivo kao i prolazak kroz crveno svetlo u vecini EU zemalja.

Za sve vas koji gostujete po EU da znate ako naletite na ovaj znak, da srpska kultura moze da kosta papreno!
http://www.vagmarken.com/wp-content/uploads/e15.png

profesor

pre 11 godina

Zaista je interesantno da ni redakcija, a ni komentatori nemaju odgovor na ovo jednostavno pitanje, ciji odgovor se nalazi u nekom od redova zakona o bezbednosti u saobracaju. Dzaba su pisali, kad smo po svoj prilici nepismen narod. A na samu misao da 99% onih koji imaju vozacku dozvolu i duzni su da u roku od pola sekunde znaju odgovor, odgovor ne znaju, strah me da ponovo sednem u automobil i izadjem na ulicu, jer ko zna na kakva jos pitanja nemaju odgovora ... O_O

lokal-patriota

pre 11 godina

he pa ni na ratishtu se nisam plashio pistolja a kamoli ovog ... hahah razbio bi ga ne bi majci 'a' rekao a on ako je dasa neka pripuca ja se ne plashim ;)

12345

pre 11 godina

Ово су очигледно била возила у пратњи неког "бизнисмена",погледајте на 0.24 како светла овог мерцедеса почињу "неприордно" да трепере...Немогуће је да неко тако стиска кочницу и убацује у рикверц?!Значи светлосни сигнали постоје,па је нпр.њега да се гурао-морао да пропусти...Са друге стране овај џип нема никакве ознаке,па овај "револвераш" треба да одговара за своје поступке...Значи сигурно није потегао пиштољ без разлога,мислим да су он,тај мерцедес и евентуално треће возило чинили некакву колону али да је смео да потегне-није!

prostak

pre 11 godina

Vrlo jednostavno,ako je bio ispred mene moze,ako dolazi otpozadi i pokusava da se ubaci ispred,ne moze po cenu cukanja.Postujem skoro sva saobrcajna pravila, sve vozace , pa ocekujem da se isto ponasaju i prema meni.

djuric natalija

pre 11 godina

pa ovo je smesno i pitati i komentarisati, na zapadu je propustsnje jednostavno sasvim normalna stvar kao sto su i sve druge stvari u zivotu! tako je lako biti vozac u naprimer Becu, dovoljno je da pokazes rukom mislim glupo je objasnjavati saobracajna kultura! da mi smo od turaka ucili kulturu i u saobracaju pa su neke normalne stvari sa zapada za nas pitanja i razmisljanja!

Alex

pre 11 godina

Ipak su nase zene vozaci opasnije od ovog lika :)
(s postovanjem damama, ukazujem da je ovo sala)
Jutros me jedna nije umalo razbila parkirana. Otvorila je vrata takvom brzinom i udarila me... jos me gleda, treba ja njoj da se izvinim sto sam se nasao na putu njenih vrata. Nego odaljio sam se od teme...

H.U.D.

pre 11 godina

(Alex, 4. maj 2012 14:12)
hehehehe, i mene, pre jedno mesec dana..
isti fazon, gleda me k'o da sam čudo :)
a možda je ista u pitanju, vozi neki SAAB ( ovo sa mnom je bilo kod Vera u V.Ilića)
a za temu, rešenje je '1 pa 1', i može i bez stajanja.. a da, i uz to 'budale imaju prednost'

Damir

pre 11 godina

U beogradu se prestrojiti regularno a da ti ne trube .. nema šanse.Ali još su gori novosađani jer su toliko kilavi u gradskoj vožnji (ali ne trube) da čovek poludi!

Зоран

pre 11 godina

ја сам прилично дуго у САД. На флориди сам возио брзо. Да ми не би писали казнене поене и скочило осигурање они имају варијанту да, ако ниси професионални возач, полажеш неки тест и брише ти се казна, нико је не види. То можеш једном годишње, 5 пута максимално. И тако и урадим. На тесту добијем и питање да ли морам да пропустим ауто који излази на ауто-пут. Ја кажем да не морам. Нетачно.

Petar A

pre 11 godina

Pravo je pitanje (pitanja) kako kad ste opusteni i samo 'kulirate' a kako kad vam je svega dosta. Priznacete to su dvije razlicite, a zivotne situacije.

plac majke..

pre 11 godina

Po meni bi vecina vozaca BG i ostatak bila bez dozvole.Kako ljudi voze,kako su nervozni to je vise za psihijatriski problem.Ne propustaju nikog,saseku te samo od jednom...plac majke..

phreak

pre 11 godina

U beogradu se prestrojiti regularno a da ti ne trube .. nema šanse.Ali još su gori novosađani jer su toliko kilavi u gradskoj vožnji (ali ne trube) da čovek poludi!
(Damir, 5. maj 2012 13:39)

Da, u NS se odmah primeti kad je neko iz BG... vozi kao da je pao sa Marsa. Ako se prestrojava, obavezno pazi da između njega i auta ispred koga se prestrojava nikako ne sme da bude više od 1 metar razmaka.

И код њих су криминалци повлашћени, као и у С

pre 11 godina

Каква испала, уперио је пиштољ директно у камеру, која му је снимила и лице и таблице. Чини ми се да су руске таблице, па врло вероватно да неће бити кажњен.

466453

pre 11 godina

pa, kad ne zurim nigde, propustam i zastavina vozila, bas mi ne smeta sto kuliram sa 430ks pod haubom, vidim li da zure i da su unervozeni, rado im olaksam preticanje. Nikad nisam u tripu dokazivanja prema ocekuvano slabijim. Dok je Autobahna u Nemackoj glupo je odmeravati se na smrtno rizicnim putevima Srbije. Ako vam je uzumanje mere adut u prici, birajte priblizno jake protivnike. Fer play.

Aleksandar

pre 11 godina

Smiriti tenzije?
A kako to zamišljate kada svaka budala pravi gluposti?
da trpimo ama baš svaku budalu?

Ovde na snimku vidim da je "baja" pokazao pištolj, što mu ovaj nije prostro crven tepih jer na snimku se vidi da ga je propustio

Vladimir

pre 11 godina

Trebalo je tekst o tome kako se vozi u situaciji kada se dve ili vise traka spaja u jednu objaviti nekoliko meseci ranije dok su bili u toku radovi na Gazeli. Ja se uvek trudim da pustim druge da se ukljuce mada uvek ima likova koji bez zmigavca pokusavaju "na foru" da se uguraju. Primer mesta gde bez vozacke solidarnosti ne bi bilo moguce voziti je potez auto put ka Nisu - penjanje na Autokomandu - ukljucenje u Juzni bulevar. Tu se nekoliko pravaca preklapa i ako ne bi bilo propustanja stalno bi nastajao cep.
Tako da apelujem na vozace da daju zmigavac (nije to sramota) i da na takvim mestima voze sporije sa drzanjem odstojanja i nece biti problema.
Mada ako se ne varam vise je vozaca koji znaju kako da se ponasaju u takvim situacijama od ovih drugih.
E bas sam odlutao od teme ali privukao me naslov :).

Gradjanin X

pre 11 godina

Gospodin iz Mecke je sasvim korektno postupio jer po zakonu ako ti ne radi svetlosna signalizacija a zelite da izvrsite skretanje vi to mozete i uraditi pokazivanjem "mahanjem" rukama. Kao biciklisti kada ispruze desnu ruku oni pokazuju da hoce da skrenu desno. Tako je i ovaj Gospodin, pokazao rukom u kom pravcu zeli da skrene a to sto mu se bas u tom trenutku nasao pistolj u ruci e to je slucajnost jer je bas tada u kolima krckao orahe sa drskom od pistolja! Moguce je da, moguce je!
P.S.
Postovana redakcijo, mislim da je bolje ne pustati ovakve snimke jer na nasim ulicama na zalost ima mnogo usijanih glava kojima ce ovo posluziti kao dobra ideja da plase neduzne gradjanje. A predstavnika zakona bas tada nema nigde na vidiku jer se kriju u obliznjem zbunu i vrebaju penzionere koji prelaze van pesackog!

Jakov

pre 11 godina

Ponasanje u saobracaju = nivo obrazovanja + kucno vaspitanje. Srazmerno velicini rezultata mozemo proceniti sa kakvim likom se srecemo na ulici. -- Ako gledate lika u autu ispred sebe i vidite mu glavu desno od naslona sedista zakljucicete u kom polozaju sedi za volanom (jedna ruka na volanu, druga na menjacu) sto je karakteristika potencijalnog nasilnika u voznji (vozac malog staza,frustriran po pravilu,nepriznat u drustvu,ima u kolima zensku/frajera).
-Ako zelite da skrenete u drugu traku i date migavac a u retrovizoru vidite da bas u tom trenutku lik daje po gasu kako bi vas onemogucio da se prikljucite - jos jedan potencijalni nasilnik u voznji (pretpostavka je da ima bolji auto od vas pa ne moze da podnese da budete ispred njega kao posledicu frustracije iz privatnog zivota i okoline jer ne ume da podnese poraz boljih od sebe pa je situaciju identifikovao).
- Dama u kolima ne zeli da vas pusti u kolonu - ma neka je...samo je videla da se to tako radi od ovih gore.
A ovo sa snimka...ma to je neki alkoholicar/kriminalac iz jedne nama daleke zemlje...

Bombona

pre 11 godina

Količina bezobrazluka u vožnji u Beogradu je upravo proporcionalna 1. veličini automobila, 2. veličini krsta i/ili brojanice oko retrovizora, 3. malom IQ, 4. vlasnik firme, 5. nezaposlen a veliki auto (novac stečen na nelegalan način), 6. vozač nekog od funkcionera, minibusa, dostavnog vozila...

boki

pre 11 godina

Uvek pustim osim u situaciji kada se u traci koja npr skrece napravi kolona pa pametnjakovic nece da ceka u redu nego zaobidje kolonu pa iz trake koja ide pravo pokusa da se ubaci u ovu koja skrece!!

avk

pre 11 godina

trebalo bi kaznjavati bahate vozace, od onih koji zauzimaju po 2 parking mesta pa na dalje. kada neko lepo da migavac uvek ga pustim, ako se ponasa bahato i bezobrazno nema sanse. s druge strane kada primetim neku tesku budalu da divlja kao manijak, lagano usporim i sklonim mu se s puta, samo nek ide sto dalje od mene

quattro

pre 11 godina

Vidim da ima jakih na komentarima ali video bih vas da se nadjete u ovakvoj situaciji. Pa naravno da bi ga onda propustili i po mogucnosti odaljili od njega, jer pretnja pistoljem od nekog tamo nabedjenog lika nije mala stvar.
Vezano za ovu temu, pogledajte samo kako se ljudi kod nas ponasaju u saobracaju prema nekome ko pravi zastoj i krsi propise, a u zavisnosti koji automobili taj vozi. Malo je hrabrih koji ce nekom zatamnjenom terencu da odbruse "sedanjem" na sirenu, upravo zato sto od takvih moze svasta da se ocekuje!

swedroid

pre 11 godina

Saobracajni znak principa spajanja traka po sistemu zupcanika je uredjen zakonskom regulativom i ne postovanje istog i stvaranje kolone je kaznjivo kao i prolazak kroz crveno svetlo u vecini EU zemalja.

Za sve vas koji gostujete po EU da znate ako naletite na ovaj znak, da srpska kultura moze da kosta papreno!
http://www.vagmarken.com/wp-content/uploads/e15.png

profesor

pre 11 godina

Zaista je interesantno da ni redakcija, a ni komentatori nemaju odgovor na ovo jednostavno pitanje, ciji odgovor se nalazi u nekom od redova zakona o bezbednosti u saobracaju. Dzaba su pisali, kad smo po svoj prilici nepismen narod. A na samu misao da 99% onih koji imaju vozacku dozvolu i duzni su da u roku od pola sekunde znaju odgovor, odgovor ne znaju, strah me da ponovo sednem u automobil i izadjem na ulicu, jer ko zna na kakva jos pitanja nemaju odgovora ... O_O