Sreda, 22.03.2023.

23:26

Vozači će prijavljivati jedni druge pomoću kamere u automobilu i aplikacije? ANKETA

Izvor: Izvor: Revijahak.hr

Vozaèi æe prijavljivati jedni druge pomoæu kamere u automobilu i aplikacije? ANKETA IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

102 Komentari

Sortiraj po:

Bazooka

pre 1 godinu

Da, sve bih vas ocinkario. Vaš život je meni manje važan nego život deteta koje biste mogli da ubijete. Pogotovo imam pik na sektaše sa nemačkim automobilima.

Powerslave

pre 1 godinu

Likove koji prolaze na crveno, voze brzinom znatno većom od ograničenja i voze u kontra smeru jednosmernim ulicama bih prijavljivao uvek i svuda, bez izuzetka i bez ikakve nadoknade. Takvima nije mesto ni na ulici, a pogotovo ne za volanom.

Milosav

pre 1 godinu

Tokom okupacije Beograda, nemačke vlasti su zbog velikog broja tužbi prestale da primaju građanske tužbe, jer su mnogi iskoristili priliku da prijave svoje komšije ili druga lica sa kojima su u zavadi.
(Onyx, 23. mart 2023 12:13)

Evo jos jednog boljeg primera iz drigog rata, kod mene u selu su bili cetnici do samog kraja rata, ni Nemci ni partizani nisu zalazili jer je sumovito i po malo zabaceno. Tokom tih nekoliko godina je ubijeno na desetine ljudi, jer su komsije to iskoristile da poravnjaju racune od pre rata ili neke koji su stvoreni opravdano ili neopravdano. Moja baba je izgubila muza (mog dedu), oca, brata i zeta. Cetiri muskarca iz iste familije a da ni metak nije spaljen ni na Nemce ni na partizane.
Tuga i zalost i parava slika naseg mentaliteta. Tako je bilo i na zalost ostace do kraja veka i sveta.

XXL

pre 1 godinu

@Simon says - snimi nečije tablice automobila i idi u policijsku stanicu pa prijavi nekakvu nezgodu smisli nešto pa da vidiš šta će te snaći kada se utvrdi da si fingirao ...

kraja

pre 1 godinu

...preuzmimo sve poslove policije, a oni neka sede u udobnim kancelarijama i gledaju pornice...
...u najgorem slucaju da stanu iza neke table i vacare za 3 km prekoracenja brzine ili ugasena svetal...
...gde su motocikli, zasto nema saobracajnbih poliocajaca koji krsate gradom i na licu mesta kaznjavaju one koji krse propise...
...sta grad ima od toga sto komunalna sa kamerom snimi dzip na tramvajskim sinama i ode dalje, sem novca kazne...
...da li je to regulacija saobracaja...???
...gradom se krecu samoubice na trotinetima, biciklisti raznih dostavnih sluzbi koji ne postuju apsolutno ni jedan propis, ni jedan saobracajni znak ili semafor, ugrozavajuci zivote i imovinu vozaca...
...od naprednih resenja, haos u saobracaju je sve veci, policija zainteresovana samo za novac...

Nenad Stojić

pre 1 godinu

Treba, tim budaletinama, koji propagiraju "drukanje" kolega, vozača je*ati nanu. I to kome!? Policiji!? Pa policija je jedan od najvećih neprijatelja pojedinca u svakom društvu. Ona kažnjava,naplaćuje novčane kazne, uhodi, vreba, zatvara, bije, puca na tebe...malo ljudi, u životu, to doživi od drugih, tzv. neprijatelja.👎

dukki

pre 1 godinu

Ovo je dobro samo za neke ekstremne slučajeve ugrožavanja sabraćaja, proletanja kroz raskrsnicu, uletanje u teške makaze gde druga vozila moraju da izađu sa puta, ali da vas prijavljuju da niste dali žmigavac, da ste išli 55 gde je ograničenje 50, ako se niste lepo prestojili, niste se zastavili na liniju preglednosti u praznom kvartu jer stoji "stop" nego ste prošli kao da je samo "troguao". Saobraćaj bi izgledao kao da smo svi u autoškolama.

Simon says

pre 1 godinu

@XXL
Ne postoji pojam "neovlasceno snimanje" ako se odnosi na fizicko lice. Svako od nas moze biti snimljen dok je na javnom mestu. Neovlasceno snimanje postoji samo u izuzetno retkim slucajevima, npr. ako se radi o nekom vojnom objektu, ili nekom drugom objektu znacajnom za drzavu (brana, aerodrom, hidrocentrala) ali i onda mora da bude jasno definisano znakom.

Peki

pre 1 godinu

Nije to nikakvo cinkarenje i potkazivanje pod uslovom da je prekrsaj tezi i da je dobro dokumentovan.Zamislite nekog ludaka koji ide ulicom i vitla oruzjem.Vi ga vidite i ne prijavite.On na kraju nekog ubije.Samim tim sto ga niste prijavili i vi ste posredni ucesnik u ubistvu,jer je mogao od strane policije da bude na vreme sprecen.Tako je i sa vozacima siledzijama.Nemojmo zaboraviti da je automobil jednako opasno ako ne i opasnije oruzje od vatrenog.Mozete lupati minuse koliko hocete,ali to su cinjenice.Ovakvog vida prijavljivanja se plase samo bahati i neizivljeni vozaci jer im se na taj nacin smanjuje prostor za divljanje u saobracaju,dok normalni vozaci koji postuju propise i odgovorno voze nemaju razloga za strah.Sve ovo pod uslovom da zazivi kod nas i da ne bude privilegovanih.

fvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv?=()/&%$#"

pre 1 godinu

A da pocnete da zivite svoj zivot i prekinete da zivite tudje? Sve vas neko "ugrozava" i sputava. Preci vam se prevrcu u grobovima koliko ste samozivi postali
(Nele, 23. mart 2023 15:22)

Mnogo si ti pametan kao i ovi sto su ti dali pozitivnu ocennu. Nemate ni 20 godina i mislite da imate pravo na rasuđivanje....

Aleksandar

pre 1 godinu

Ovo sam ja odavno pominjao po komentarima. Razlika je u tome sto bi dozvolio da se prijavljuje samo nasilnicka voznja i ni jedan drugi prekrsaj. Treba definisati koji se prekrsaji mogu prijaviti su tipa preticanje po punoj liniji prolazak kroz crveno (ali ne i zuto), obilazenje kolone vozila u krivini, prevelika brzina ... Uglavnom prekrsaji koji mogu dovesti do teske saobracajne nesrece. Takodje kako bi motivisali ljude treba omoguciti olaksice pri registraciji i kupovini kamera.

Боле

pre 1 godinu

Jedan manijak umalo da juče zgazi dete na pešačkom.

Odmah sam zvao policiju i prijavio,izdeklamovao tablice.

Valjda će nešto uraditi.

Da mi nije bila žena u autu i da me nije molila da da ikuliram, uzeo bi pravdu u svoje ruke.

Špijun ili nešpijun, spasilo bi dosta života.

A to je valjda bitnije.

Полиција не може да га казни ако дело није лично видела. Ако на тој локацији не постоји камера џабе позив.Додуше ако си дао све своје податке онда ћеш бити позван као сведок. Мораћеш да се рвеш са адвокатима и доказујеш а свакако ће бити твоја реч против његове.

XXL

pre 1 godinu

@gagit - lik bi te 'ladno tužio za neovlašćeno snimanje. Navukao bi samo sebi bedu za vrat i problem jer za sudski prekršajni postupak TI bi bio glavni svedok i još si neovlašćeno načinio taj snimak. Ta neće valjda panduri da se trpaju u ono što nisu sami registrovali već je njihovo samo da sudu dostave vaše adrese pa se vi tamo sa sudijom razjasnite ko je kriv, a ko prav. Srbadijo moja draga nije lako biti "drukara" što reče jedan prijatelj komentator ovde "bolje biti džukac" ne, ne bolje da si džukac jer je to rasa, a drukara karakterna osobina - u tome je razlika (da ne imenujemo jednog našeg dragog prijatelja komentatora koji bi prvi poleteo da drukari)...

Nauta

pre 1 godinu

U Srbijj vozaci voze kao da du sami na poljani: niko ne daje migavac pri skretanju ili ukljucivanju u saobracaj. Ovakva metoda prijavljivanja prekrsaja bi bila opravdana i plodonosna.

Stavi me u cc

pre 1 godinu

Ilija Čvorović 3.0.... Toliko se gamadi razmnožilo po ulicama da nam trebaju 3 minimum kamere..... Npr. opšte je poznato da KTM i njegov protočni auspuh 'vrište'. Tri bajkera, centar, matine....Ko da ih zaustavi kada su komunalci neobrazovani a saobraćajna policija spava u nekom kukuruzištu... Dakle, sve preko 30-40-50 dB u autoservis.... Naravno, to je samo na papiru kao i merač šare na gumama.. Smešna država i ministar

sturmmann

pre 1 godinu

1)Snimite neki skupi auto kako divlja ulicama, može to biti i motocikl, isti je princip.
2)Prosledite snimak čimbenicima tzv. MUP-a Srbije.
3)Oni će reagovati brzo i efikasno a osoba koja se iživljava automobilom (ili motociklom, svejedno) će biti propisno kažnjena po zakonu od strane "neovisnog" sudstva.
4)Sve što piše u prethodnoj tački je ironija, podrazumeva se.

Poltron

pre 1 godinu

Ovo kad bi se uvelo kod nas mislim da bi preko 50% poziva bilo za izmisljene prekrsaje gde komsija druka komsiju sa kojim je u zavadi i slicno. Nismo mi ni priblizno na nivou skandinavaca gde je stvarno interes bezbednost saobracaja. Mislim da nam se dedovi u grobu prevrcu kakva smo drukarsko-poltronska nacija postali.

Idemooooooooo

pre 1 godinu

Jedan manijak umalo da juče zgazi dete na pešačkom.

Odmah sam zvao policiju i prijavio,izdeklamovao tablice.

Valjda će nešto uraditi.

Da mi nije bila žena u autu i da me nije molila da da ikuliram, uzeo bi pravdu u svoje ruke.

Špijun ili nešpijun, spasilo bi dosta života.

A to je valjda bitnije.

Mlata

pre 1 godinu

Da li iko stvarno misli da u zemlji Srbiji ne bi bilo "nedodirljiv" za bilo koji zakon. Većina onih koji danas prave prekršaje je "nedodirljiv" za bilo koji zakon. Da li po osnovu položaja, novca koji poseduju, ili partijske knjižice, nije bitno. Ni sa ovim dash kamerama to se neće promeniti, samo ćete nabiti tenziju običnim ljudima i kažnjavati ih za minorne prekršaje, a oni glavni će i dalje biti izuzeti od bilo kakvog kažnjavanja. Ovo bi bio samo još jedan vid harača otuđene vlasti.

Milan

pre 1 godinu

Jedva čekam, još ako uvedu da za svaki prekršaj koji priznaju onaj ko prijavi dobije 1000 dinara, eto mene na raskrsnici sa kamerom.

Katarina

pre 1 godinu

Mokri snovi naroda koji je godinama vaspitavan da potkazuje oceve, majke, bracu, sestre, prijatelje, komsije...
Ko je sakrio vrecu brasna, dzak krompira, luka... ko je u kafani rekao nesto sto nije mejnstrim politika.
Razumem da su svi ogorceni nekim ekstremnim krsenjima pravila saobracaja, ali ovako nesto je uzas!
Vec smo postali narod koji je zbog malo love, sendvica i jos kojecega, spreman da proda sve svoje ideale, ako ih je uopste i imao.
Kakvi to ljudi postajemo?!
Ne uci se postovanju pravila kroz denuncijaciju, vec kroz vaspitanje i obrazovanje, a mi smo odavno devalvirali i jedno i drugo, pa sad bi da kompenzujemo kroz tuzakanje?!
Ja sam odrasla u svetu gde se cenilo bas obrazovanje i vaspitanje, a tuzakanje smatrano sramotnim, niskim porivom zarad licnog interesa...
Malo vise ulozite u obrazovanje i stvaranje pravih vrednosti kod dece, a malo manje u rijaliti, nacionalne stadione, vekovna ognjista, nazovi fudbalske navijace, kontraverzne biznismene i poslanike loseg uspeha u skoli, bez dana radnog staza, sveze izaslih sa akademija za botovanje na komentarima!

Fau2

pre 1 godinu

Neki kazu sistem okrece stanovnistvo jedne protiv drugih. Da li je bas tako? Sta je sa umobolnim bahatim vozacima koji su za ludacku kosulju a ne za auto. Treba da nas gaze po ulici i ubijaju na putu.
Danas stajem na zuto na semaforu, covek iza mene svira i blica. Ja izadjem napolje, pitam ga sta je bilo, odjednom smiruje histeriju...kazem mu, pa sto ne prodjes, obidji me i idi na crveno sto se mene tice. Ako si lud, histerican, zivcan, kasnis, nisi za volan nego za Kovin.

Katarina

pre 1 godinu

Istog trenutka bi prijavio likove koji preticu preko pune linije i to kolonu vozila, one koji levu traku na auto putu koriste za voznju umesto za preticanje...one koji ablenduju a ti ides max dopustenom brzinom....one za koje je migavac nepoznata stvar.....one koji voze bez tablica, svetala.....svi oni ugrozavaju mene kao ucesnika saobracaja....
(trt, 23. mart 2023 11:13)

Ako na autoputu ideš maksimalnom dozvoljenom brzinom u levoj traci i ne prestrojiš se u desnu, ti si u prekršaju!
Tako si i sam ugrozio bezbednost saobracaja.

Mimi

pre 1 godinu

Vec vidim profesionalne prijavljivace kako obavljaju svoju gradjansku duznost po sistemu nek komsiji crkne krava, ali se plasim da ce neko biti i iza njih i raditi isto to. Svima nama je doslo u odredjenom trenutku da prijavimo kojekakva bahacenja, ali je ipak mnogo bolje da profesionalci obavljaju svoj posao, da svaki menatlno poremeceni komsija ne bi uzimao pravdu u svoje ruke.

dr.Bole

pre 1 godinu

jos da bude 10 funti po prijavi ..ili kad d9dje kod nas za 10€ po prijavi za zm8gavac koji u bg niko ne daje taxi sti ce se obogate
ja hocu pravo da slikam one sto puse piju i drogiraju se to je mnogo opasnije od ne davanja zmigavca ili ??

gagit

pre 1 godinu

Danas je lik, sa Audijem Q8, vozio visnjickom ulicom kontra smerom, namenjen za kretanje ka Visnjici, jer je ka gradu bila guzva!? Ostali automobili su mu se sklanjali, a on je isao sa punim gasom. Sve sam to snimio kamerom iz mojih kola, i sta s tim? Da odem i predam policiji, pa oni bi, umesto da ga uhapse, verovatno njemu dostavili moju adresu, pa ko zna kako bi prosao. Da on nema neku jaku zaledjinu, ne bi to ni radio.

@ls

pre 1 godinu

По томе колико те погодила тема, не бих баш рекао да само случајно не укључиш мигавац или прођеш на жуто.
Такве вероватно нико не би ни пријавио. То је само за бахату стоку.
И шта ћеш са именом онога ко те пријавио? Да га бијеш јер си нека фаца? Не би био први који је напипао тврдо ;)

Nele

pre 1 godinu

A da pocnete da zivite svoj zivot i prekinete da zivite tudje? Sve vas neko "ugrozava" i sputava. Preci vam se prevrcu u grobovima koliko ste samozivi postali

era s onog sveta

pre 1 godinu

@Kiza D. Bas zbog takvog razmisljanja i takvih bahatih ljudi kao sto si ti koji samo misli na sebe, i imamo guzve i ludilo. Kad bi se vozilo po propisu i imali i najmanju vezu s kulturom, saobracaj bi nam isao 20% brze.
A ne ti ides zaustavnom pa hoces da se ukljucis pa zakocis celu kolonu. Pa jos nekoliko takvih kao ti i onda cela kolona stoji umesto da tece lepo. Ima takvih primera gomila, ali koji panj moze cuti kad sednes da pricas. Panj je samo ostatak posecenog drveta.

innbecilo

pre 1 godinu

Ako to uvedu kod nas, ja cu kameru sa sofersajbne prebaciti pozadi da vidim ko me je snimio i prijavio.
(Sitna Slova, 23. mart 2023 13:58)

Ja bih te dočekao... kao brata...

Doqr Chill-o

pre 1 godinu

@Pop
Nece nikad biti

@Is
Nema problema, imam dozvolu za oruzje, drzim u stanu za te najbahatije, uvek spremno. Dileme nemam, a ni empatije, narocito za vas iz dzungle, kriminalce i slicno.

veljko

pre 1 godinu

На основу ових коментара долазим до закључка да смо издајице, улизице и још много тога. То смо радили за време другог св. рата, за време комунизма, па ево и сада ћемо. Значи не лежи у систему него у нама самима. Ево сав поцрвенех од стида, нисам ни знао да смо толико покварени.

Goxy

pre 1 godinu

Ali obavezno trazi da jave vozacu tvoje ime i prezime, da covek zna ko ga je prijavio. Verujem da ti nece smetati posto vidim da si hrabar.
(ls, 23. mart 2023 13:03)

Može ali i meni da daju tvoje, dogovoreno? Miševi jedni na komentarima ste ubitačno jaki a u životu, pa miševi.

istrebljivač Istrebljivača vonjevina

pre 1 godinu

Jednom sam na putu Bg-Zr zvao policiju jer je lik ispred mene opasno krivudavo i za dlaku izbegao dva čeona sudara. Bilo je očigledno da je mortus pijan. Rekli su da će ga sačekati u Čenti ali se zaustavio pre toga.

Da li sam ja zbog toga drukara? Debilcina je mogao da ubije nekoga ni krivog ni duznog, možda neko dete!

Zato mislim da je ova ideja sjajna, ovom razularenom narodu mora da se stane na put

all seeing eye

pre 1 godinu

Vi koji bi ste da kaznjavate drugog za svaku sitnicu, bahati ste na drugi nacin, zelite da on izgubi pare za nista, ta vasa bahatost se placa karmom. Posle kad dobijete opaku bolest pitate boga zasto, e pa losa ti karma, naudio si drugima koji to nisu zasluzili.

ls

pre 1 godinu

Врхунац сваког система је да окрене становнштво једне пртив других и тако их користи. У овом случају само пустите машти на вољу.
(Рон Џереми, 23. mart 2023 09:50)

Bagru na putu ću uvek rado prijaviti, jedva čekam ovu aplikaciju. Ne treba ništa da me plaćaju.
(Goxy, 23. mart 2023 10:03)

Ali obavezno trazi da jave vozacu tvoje ime i prezime, da covek zna ko ga je prijavio. Verujem da ti nece smetati posto vidim da si hrabar.

Savestan građanin =/= drukara

pre 1 godinu

Ovi što se previše bune i pozivaju na Stazi misle za sebe da su oni neki revolucionari ili borci za slobodu, a u stvari su obične bahate džukele koje ugrožavaju druge normalne vozače.
Takve bih uvek prijavio sa zadovoljstvom.

Jedina stvar je da sistem mora funcionisati za sve i da ne bude zaštićenih kao za druge stvari.

Dragan

pre 1 godinu

"a ovi sto se bune ili nisu vozaci ili subahati vozaci pa im ne odgovara ova potencijalna prijava."

ili se mozda bune vozaci koji ne grebu telefon, nemaju usi nabijene slusalicama, nego budno prate cestovnu, znakovnu i svetlosnu signalizaciju, savrseno odredjuju kada imaju pravo desne strane,

ali dobiju alergiju na vas koji grebete telefone i cedite se po putu,

ali i alerginu na znakove koji nemaju veze sa bezbednoscu saobracaja, nego da se lakse ubere kazna za dorucak i rucak policiji.
Jer te znakove vise ne postavljaju saobracajni inzenjeri, nego policija ;)

Znakovi su isti, ili ostriji nego pre 30g, a putevi su siri, auta snaznija i sigurnija - jedino ste vi "vozaci" grebaci smetnja na putu - vi sedite u autobus, mi cemo da vozimo kako se nekada vozilo.

Pop

pre 1 godinu

Kakva bahaćenja za volanom gledam(o) i ćutim(o), desetinama godina...

Da počne odvajanje ŽITA od KUKOLJA!

Ovo, jedva čekam, i to za SVE sfere!

Još kako Srbija može da zablista, AKO počnu ZAKONI zaista da se SPROVODE!

Jel, kod nas, šta se radi, je katastrofa...

Kada bi pola novca od kazne išao onome ko je prijavio, Srbija bi, i kao društvo krenula putem izlečenja!

Učestvovanje građana u vlasti je vrhunac demokratije, ja bih uveo i građanske patrole noću, i građansko hapšenje, to odavno postoji u razvijenom svetu...

nikodin avakumović

pre 1 godinu

Toliko raznih kontrola se smišlja da vozač najmanje gleda na put kojim vozi a više okolo da ne bi zeznuo stvar nekom glupošću.

Onyx

pre 1 godinu

Tokom okupacije Beograda, nemačke vlasti su zbog velikog broja tužbi prestale da primaju građanske tužbe, jer su mnogi iskoristili priliku da prijave svoje komšije ili druga lica sa kojima su u zavadi.

ls

pre 1 godinu

Kako srbende jedva cekaju da se pojavi aplikacija za drukanje. Malo vam je sto ce kamere da vam postave i u wc solju pa hocete jos i da vi budete operateri na kamerama i da prijavljujete. Ne kazem, postoji mnogo situacija u saobracaju gde zaista treba kamera i da se akteri prijave, ali da vi lecite svoje frustracije na nekome ko je slucajno bez zmigavca skrenuo, nije upalio svetla po danu ili ga je uhvatilo zuto u trenutku prolaska na semaforu, samo pokazuje nivo zlobe ovog naroda koji se vise ne veseli na vest da je neko dobio dete nego samo crnoj hronici i losim vestima. Pustiti krezube Srbe da kontrolisu saobracaj i prijavljuju nesto je u najmanju ruku destruktivno za ovo drustvo. Bilo bi lepo kada se vec dozvoljava da neko djubrence drukne policiji nekoga uz video snimak, da se ime i prezime tog postenog djubrenceta navede prilikom kaznjavanja prekrsioca, to vam se posteni Srbi ne bi svidelo jel tako? Volite anonimno da budete govna i jako se bojite za svoju bulju a to govno od coveka u sebi ne mozete da obuzdate.

mr

pre 1 godinu

Cinkaroški mentalitet se izlio u anketi i komentarima. Bravo sugrađani, malo je onih koji podržavaju kršenje zakona i bahaćenje ali mnogo njih prihvata da radi tuđ posao, da bi na trenutak istresli neku ličnu frustraciju i osetili malo moći policijskog doušnika.
Pa između ostalih, tajna policija Istočne Nemačke “Štazi” je ovo promovisala odavno, mislim cinkarenje sugrađana. U ime zakona.
(Haha, 23. mart 2023 10:43)

Апсолутно се слажем. Ко зна још кад је у цивилизацији смислио државу као инструмент да грађанима буде бољи, прецизније да се праве институције које ће доприносити да сами грађани буду бољи. Овакви закони су доказ да одређене бирократе желе да врате људе у назад, јер ће тако лакше владати. Буде у људима све најгоре, руше оно што је миленијумима стварано. На жалост ми смо сведоци код нас да се у 21. веку подилаза најгорим људским особинама. Зато су и смислили ријалитије и као слободе. Код нас је још горе, са највишег места имамо свакодневна обраћања искључиво најнижем соју људи. Речник, мимика, темпо, све је прилагођено тим заосталим умовима. Ми свакодневно имамо урушавање државе и друштва. Никад више бахаћења, туча, намргођених а бесмислених и јадних фаца. При томе да пријавиш нешто смислено властима ту нема реакције. Нема реакције на прошење по улицама и аутобусима, сулудог свирања. Пролазим кроз Жарково, на станици и на путу редовно стоји 5-6 аутомобила, а погледаш одатле 20 метара и видиш и 10 празних паркинг места, а полиција пролази сваки сат и гледа.

katić

pre 1 godinu

Kakvi smo, trebalo bi da nam podijele oružije da se poubijamo međusobno da se oni ne trude! Smišljaju razne načine da nam otmu ono malo što zaradimo ! Milicija i vlast rade šta god hoće a nama guraju kost da se otimamo . Kad će mo se opametiti već jednom , ovako su radili komunisti navračali da jedni druge cinkarimo a ovi su gori od komunista! Što se mene tiče što rekao Petar Božović ja sam pred kraj života a vi ako vam se to sviđa kao i mnoge druge stvari današnjice nek vam tako i bude! Još malo i kasno će biti za sve!!!

konan

pre 1 godinu

odlicna stvar. pogotovu za kretene koji pikavce izbacuju kroz prozor auta, o pepelu da ne pricamo, uletanje na semaforu ispred kolone preko pesackog itd. i td. samo morace da smisle neki benefit za one koji prijavljuju inace nista od toga. a ovi sto se bune ili nisu vozaci ili subahati vozaci pa im ne odgovara ova potencijalna prijava.

aca

pre 1 godinu

koja navlakusa da ne mogu da verujem... vec sutra ce kamere biti obavezne u svim autima, a sve ce pratiti veliki brat koji ce sve analizirati i sankcionisati po potrebi.
mozemo mi iz zabave da vozimo i minimalno dozvoljenom brzinom da mozete lepo sve da snimite, da ne promakne nesto... onda se mora smisliti i novo partijsko zanimanje, cinovi, sve.
o kakvom sudu i pravdi pricate??? pa da se radi kako treba sve bi bilo u redu, eno vam onog ruzicastog i ostalih zasticenih... nebitni samo budu kaznjeni.

vozač

pre 1 godinu

Trebalo bi uvesti da mozes da snimis i prijavis.
Ne verujem da bi kod nas u zemlji placali deo od kazni autoru.
Morao sam da se prilagodim u saobracaju, tako da ujutru kad se krene na posao, bojno polje.
U tom ludilu nema saobracajnih propisa, ali svi se razumeju i postuju.Osim nekoliko najpametnih, najbahatijih koji misle da su Bogovi.Takve bih prijavio, jer niko nije budala a takvi pametnjakovici nas prave, budalama.
Obavezno bi poslao snimak, tu blizu mene je raskrsnica i 4 pesacka prelaza.
U svakom trenutku je obavezno bar cetvoro parkirano na pesackom, iako ima gde, ali nekako to bre voli da se parkira na pesackom.
Jutros, neki mladic vozi lagano, u krilu mu malo dete.Staje tik pored pesackog, tu je znak zabranjeo zaustvljanje i parkiranje.Naravno on tu stane, jer pobogu tu je pekara.
Pravim i Ja poneki prekrsaj kao i svi drugi, recimo ujutru preko mosta na Adi,jedna traka za pravo, dve za levo-banovo brdo.Guzva ujutru,stanes u traku za levo a ides pravo.Svesno pravim prekrsaj kao i svi ispred mene i iza mene.Tako te sitnije. Ali kolona, svi cekamo a najpametniji zapucaju zautavnom trakom.Mnogi kroz crveno.
Ja kad napravim, uglavnom sitan i svesno, spreman sam da platim kaznu.Ovi ostali ne znam, rekao bi da nisu svesni, ostali su nasilnici,bahati i bezobrazni.

Pera

pre 1 godinu

Juce u Surcinu stanem na semaforu posto se vec upalilo zuto i ne mogu da izadjem iz raskrsnice posto idem levo, lik me obilazi preko parking emsta sa desne strane i produžava pravo kroz čisto crveno!
Takve idiote bih prijavio odmah!

Max

pre 1 godinu

Bagru na putu ću uvek rado prijaviti, jedva čekam ovu aplikaciju. Ne treba ništa da me plaćaju.
(Goxy, 23. mart 2023 10:03)

Sta ce ti onda aplikacija, vama profi cinkarosima dovoljan je i telefon

Juho

pre 1 godinu

A sta cemo sa "video šopiranim" prijavama ?. Ko ce potvrditi autenticnost snimka ? da je bez "video šopa".
(NS oldtajmer, 23. mart 2023 11:27)

Moze se poslati samo video koji je napravljen u aplikaciji i samo preko aplikacije. Nisu ni prvi ni poslednji koji su to "smislili".

trt

pre 1 godinu

Врхунац сваког система је да окрене становнштво једне пртив других и тако их користи. У овом случају само пустите машти на вољу.
(Рон Џереми, 23. mart 2023 09:50

Istog trenutka bi prijavio likove koji preticu preko pune linije i to kolonu vozila, one koji levu traku na auto putu koriste za voznju umesto za preticanje...one koji ablenduju a ti ides max dopustenom brzinom....one za koje je migavac nepoznata stvar.....one koji voze bez tablica, svetala.....svi oni ugrozavaju mene kao ucesnika saobracaja....

XXL

pre 1 godinu

@Goxy - iz tvojih komentara i nekakvih zapažanja na račun mišljenja drugih naših prijatelja komentatora vidi se da si zao, usamljen, zajedljiv i drukara od osobe ... i naravno pozz prijatelju ...

Zoran

pre 1 godinu

Samo ako je snimak moje kamere validan kao dokaz. Za sad to nije. A snimak policije jeste validan dokaz. Onda tu nešto nije u redu sa ovom "pravnom državom".

Miljan

pre 1 godinu

Kakav raj za drukare. Fala bogu ljudi bez obaveza i zivota koliko hoces, sede ko babe na kibicfensteru i gledaju ko se ne ponasa lepo pa posle tracare po selu. Jadni su.

Goxy

pre 1 godinu

Врхунац сваког система је да окрене становнштво једне пртив других и тако их користи. У овом случају само пустите машти на вољу.
(Рон Џереми, 23. mart 2023 09:50)

Bagru na putu ću uvek rado prijaviti, jedva čekam ovu aplikaciju. Ne treba ništa da me plaćaju.

Haha

pre 1 godinu

Cinkaroški mentalitet se izlio u anketi i komentarima. Bravo sugrađani, malo je onih koji podržavaju kršenje zakona i bahaćenje ali mnogo njih prihvata da radi tuđ posao, da bi na trenutak istresli neku ličnu frustraciju i osetili malo moći policijskog doušnika.
Pa između ostalih, tajna policija Istočne Nemačke “Štazi” je ovo promovisala odavno, mislim cinkarenje sugrađana. U ime zakona.

kopp

pre 1 godinu

Sa zadovoljstvom bi prijavljivao, naravne ne za svakakve gluposti, al toliko primitivaca ima za volanom, da je prosto ovo jedini nacin da im se stane na put..

pajo

pre 1 godinu

Врхунац сваког система је да окрене становнштво једне пртив других и тако их користи. У овом случају само пустите машти на вољу.
(Рон Џереми, 23. mart 2023 09:50)

Apsolutno se slazem. Bahati vozaci su okrenuti protiv svakog normalnog coveka i tome se mora stati u kraj. Sistem je dozvolio bogatijima da ugrozavaju zivote nase dece.

Bilo bi pametno dozvoliti partnerstvo drzave i gradjana. Zasto da samo policija kontrolise saobracaj?

Napraviti zvanje kontrolor saobracaja bi bila odlicna ideja. Covek koji bi o svom trosku stekao znanje o saobracaju do nivoa saobracajnog policajca i o svom trosku nabavio radar i ostalu opremu za kontrolu saobracaja. Sam bi kontrolisao saobracaj i slao prekrsajne naloge a zauzvrat bi mogao da ima procenat od kazne.

Za par meseci broj smrtnih slucajeva bi pao za 90%.

zare

pre 1 godinu

To će moći još neko vreme. Vrlo brzo će svakome biti dostupan AI koji pretvara govor u sliku i svako će moći falisfikovati šta hoće.

neko iz mase

pre 1 godinu

Ovu ideju mogu da pljuju samo oni koji krse zakon => stoka od vozaca.
Treba uvesti video snimak kao dokaz, a donosiocu snimka umanjiti porez ili dati deo od kazne koja bi se naplatila. To bi znacilo manje prekrsaja (prolazak kroz crveni, preticanje preko pune linije), sto bi za posledicu imalo spasavanje ljudskih zivota.. A usput neko ce da zaradi.

Tako da ce svako, pa i ja, da se zapita ko je iza i ima li kameru. Pa nikome nece pasti na pamet da krsi zakon i ugrozava druge.

Рон Џереми

pre 1 godinu

Врхунац сваког система је да окрене становнштво једне пртив других и тако их користи. У овом случају само пустите машти на вољу.

kaboom

pre 1 godinu

U NY već neko vreme postoji sajt gde pošaljete trominutni snimak dostavnog vozila kako stoji sa uključenim motorom (u nekim delovima grada 1 min) i dotični dobije kaznu a pola te kazne se uplati vama na račun.

Ideja je u suštini dobra, kod nas bi za početak mogli da krenu da fotografija auta parkiranog na pešačkom prelazu bude direktno poslata sudiji za prekršaje, snimak slaloma takodje, mada bi kod nas trebalo imati i zadnju kameru za pravljenje čestitki šleperima koji se zabodu na 30cm od zadnjeg branika

Goxy

pre 1 godinu

Врхунац сваког система је да окрене становнштво једне пртив других и тако их користи. У овом случају само пустите машти на вољу.
(Рон Џереми, 23. mart 2023 09:50)

Bagru na putu ću uvek rado prijaviti, jedva čekam ovu aplikaciju. Ne treba ništa da me plaćaju.

trt

pre 1 godinu

Врхунац сваког система је да окрене становнштво једне пртив других и тако их користи. У овом случају само пустите машти на вољу.
(Рон Џереми, 23. mart 2023 09:50

Istog trenutka bi prijavio likove koji preticu preko pune linije i to kolonu vozila, one koji levu traku na auto putu koriste za voznju umesto za preticanje...one koji ablenduju a ti ides max dopustenom brzinom....one za koje je migavac nepoznata stvar.....one koji voze bez tablica, svetala.....svi oni ugrozavaju mene kao ucesnika saobracaja....

kaboom

pre 1 godinu

U NY već neko vreme postoji sajt gde pošaljete trominutni snimak dostavnog vozila kako stoji sa uključenim motorom (u nekim delovima grada 1 min) i dotični dobije kaznu a pola te kazne se uplati vama na račun.

Ideja je u suštini dobra, kod nas bi za početak mogli da krenu da fotografija auta parkiranog na pešačkom prelazu bude direktno poslata sudiji za prekršaje, snimak slaloma takodje, mada bi kod nas trebalo imati i zadnju kameru za pravljenje čestitki šleperima koji se zabodu na 30cm od zadnjeg branika

Pera

pre 1 godinu

Juce u Surcinu stanem na semaforu posto se vec upalilo zuto i ne mogu da izadjem iz raskrsnice posto idem levo, lik me obilazi preko parking emsta sa desne strane i produžava pravo kroz čisto crveno!
Takve idiote bih prijavio odmah!

konan

pre 1 godinu

odlicna stvar. pogotovu za kretene koji pikavce izbacuju kroz prozor auta, o pepelu da ne pricamo, uletanje na semaforu ispred kolone preko pesackog itd. i td. samo morace da smisle neki benefit za one koji prijavljuju inace nista od toga. a ovi sto se bune ili nisu vozaci ili subahati vozaci pa im ne odgovara ova potencijalna prijava.

kopp

pre 1 godinu

Sa zadovoljstvom bi prijavljivao, naravne ne za svakakve gluposti, al toliko primitivaca ima za volanom, da je prosto ovo jedini nacin da im se stane na put..

Zoran

pre 1 godinu

Samo ako je snimak moje kamere validan kao dokaz. Za sad to nije. A snimak policije jeste validan dokaz. Onda tu nešto nije u redu sa ovom "pravnom državom".

aca

pre 1 godinu

koja navlakusa da ne mogu da verujem... vec sutra ce kamere biti obavezne u svim autima, a sve ce pratiti veliki brat koji ce sve analizirati i sankcionisati po potrebi.
mozemo mi iz zabave da vozimo i minimalno dozvoljenom brzinom da mozete lepo sve da snimite, da ne promakne nesto... onda se mora smisliti i novo partijsko zanimanje, cinovi, sve.
o kakvom sudu i pravdi pricate??? pa da se radi kako treba sve bi bilo u redu, eno vam onog ruzicastog i ostalih zasticenih... nebitni samo budu kaznjeni.

Рон Џереми

pre 1 godinu

Врхунац сваког система је да окрене становнштво једне пртив других и тако их користи. У овом случају само пустите машти на вољу.

Juho

pre 1 godinu

A sta cemo sa "video šopiranim" prijavama ?. Ko ce potvrditi autenticnost snimka ? da je bez "video šopa".
(NS oldtajmer, 23. mart 2023 11:27)

Moze se poslati samo video koji je napravljen u aplikaciji i samo preko aplikacije. Nisu ni prvi ni poslednji koji su to "smislili".

gagit

pre 1 godinu

Danas je lik, sa Audijem Q8, vozio visnjickom ulicom kontra smerom, namenjen za kretanje ka Visnjici, jer je ka gradu bila guzva!? Ostali automobili su mu se sklanjali, a on je isao sa punim gasom. Sve sam to snimio kamerom iz mojih kola, i sta s tim? Da odem i predam policiji, pa oni bi, umesto da ga uhapse, verovatno njemu dostavili moju adresu, pa ko zna kako bi prosao. Da on nema neku jaku zaledjinu, ne bi to ni radio.

vozač

pre 1 godinu

Trebalo bi uvesti da mozes da snimis i prijavis.
Ne verujem da bi kod nas u zemlji placali deo od kazni autoru.
Morao sam da se prilagodim u saobracaju, tako da ujutru kad se krene na posao, bojno polje.
U tom ludilu nema saobracajnih propisa, ali svi se razumeju i postuju.Osim nekoliko najpametnih, najbahatijih koji misle da su Bogovi.Takve bih prijavio, jer niko nije budala a takvi pametnjakovici nas prave, budalama.
Obavezno bi poslao snimak, tu blizu mene je raskrsnica i 4 pesacka prelaza.
U svakom trenutku je obavezno bar cetvoro parkirano na pesackom, iako ima gde, ali nekako to bre voli da se parkira na pesackom.
Jutros, neki mladic vozi lagano, u krilu mu malo dete.Staje tik pored pesackog, tu je znak zabranjeo zaustvljanje i parkiranje.Naravno on tu stane, jer pobogu tu je pekara.
Pravim i Ja poneki prekrsaj kao i svi drugi, recimo ujutru preko mosta na Adi,jedna traka za pravo, dve za levo-banovo brdo.Guzva ujutru,stanes u traku za levo a ides pravo.Svesno pravim prekrsaj kao i svi ispred mene i iza mene.Tako te sitnije. Ali kolona, svi cekamo a najpametniji zapucaju zautavnom trakom.Mnogi kroz crveno.
Ja kad napravim, uglavnom sitan i svesno, spreman sam da platim kaznu.Ovi ostali ne znam, rekao bi da nisu svesni, ostali su nasilnici,bahati i bezobrazni.

pajo

pre 1 godinu

Врхунац сваког система је да окрене становнштво једне пртив других и тако их користи. У овом случају само пустите машти на вољу.
(Рон Џереми, 23. mart 2023 09:50)

Apsolutno se slazem. Bahati vozaci su okrenuti protiv svakog normalnog coveka i tome se mora stati u kraj. Sistem je dozvolio bogatijima da ugrozavaju zivote nase dece.

Bilo bi pametno dozvoliti partnerstvo drzave i gradjana. Zasto da samo policija kontrolise saobracaj?

Napraviti zvanje kontrolor saobracaja bi bila odlicna ideja. Covek koji bi o svom trosku stekao znanje o saobracaju do nivoa saobracajnog policajca i o svom trosku nabavio radar i ostalu opremu za kontrolu saobracaja. Sam bi kontrolisao saobracaj i slao prekrsajne naloge a zauzvrat bi mogao da ima procenat od kazne.

Za par meseci broj smrtnih slucajeva bi pao za 90%.

Savestan građanin =/= drukara

pre 1 godinu

Ovi što se previše bune i pozivaju na Stazi misle za sebe da su oni neki revolucionari ili borci za slobodu, a u stvari su obične bahate džukele koje ugrožavaju druge normalne vozače.
Takve bih uvek prijavio sa zadovoljstvom.

Jedina stvar je da sistem mora funcionisati za sve i da ne bude zaštićenih kao za druge stvari.

neko iz mase

pre 1 godinu

Ovu ideju mogu da pljuju samo oni koji krse zakon => stoka od vozaca.
Treba uvesti video snimak kao dokaz, a donosiocu snimka umanjiti porez ili dati deo od kazne koja bi se naplatila. To bi znacilo manje prekrsaja (prolazak kroz crveni, preticanje preko pune linije), sto bi za posledicu imalo spasavanje ljudskih zivota.. A usput neko ce da zaradi.

Tako da ce svako, pa i ja, da se zapita ko je iza i ima li kameru. Pa nikome nece pasti na pamet da krsi zakon i ugrozava druge.

Katarina

pre 1 godinu

Mokri snovi naroda koji je godinama vaspitavan da potkazuje oceve, majke, bracu, sestre, prijatelje, komsije...
Ko je sakrio vrecu brasna, dzak krompira, luka... ko je u kafani rekao nesto sto nije mejnstrim politika.
Razumem da su svi ogorceni nekim ekstremnim krsenjima pravila saobracaja, ali ovako nesto je uzas!
Vec smo postali narod koji je zbog malo love, sendvica i jos kojecega, spreman da proda sve svoje ideale, ako ih je uopste i imao.
Kakvi to ljudi postajemo?!
Ne uci se postovanju pravila kroz denuncijaciju, vec kroz vaspitanje i obrazovanje, a mi smo odavno devalvirali i jedno i drugo, pa sad bi da kompenzujemo kroz tuzakanje?!
Ja sam odrasla u svetu gde se cenilo bas obrazovanje i vaspitanje, a tuzakanje smatrano sramotnim, niskim porivom zarad licnog interesa...
Malo vise ulozite u obrazovanje i stvaranje pravih vrednosti kod dece, a malo manje u rijaliti, nacionalne stadione, vekovna ognjista, nazovi fudbalske navijace, kontraverzne biznismene i poslanike loseg uspeha u skoli, bez dana radnog staza, sveze izaslih sa akademija za botovanje na komentarima!

Haha

pre 1 godinu

Cinkaroški mentalitet se izlio u anketi i komentarima. Bravo sugrađani, malo je onih koji podržavaju kršenje zakona i bahaćenje ali mnogo njih prihvata da radi tuđ posao, da bi na trenutak istresli neku ličnu frustraciju i osetili malo moći policijskog doušnika.
Pa između ostalih, tajna policija Istočne Nemačke “Štazi” je ovo promovisala odavno, mislim cinkarenje sugrađana. U ime zakona.

era s onog sveta

pre 1 godinu

@Kiza D. Bas zbog takvog razmisljanja i takvih bahatih ljudi kao sto si ti koji samo misli na sebe, i imamo guzve i ludilo. Kad bi se vozilo po propisu i imali i najmanju vezu s kulturom, saobracaj bi nam isao 20% brze.
A ne ti ides zaustavnom pa hoces da se ukljucis pa zakocis celu kolonu. Pa jos nekoliko takvih kao ti i onda cela kolona stoji umesto da tece lepo. Ima takvih primera gomila, ali koji panj moze cuti kad sednes da pricas. Panj je samo ostatak posecenog drveta.

istrebljivač Istrebljivača vonjevina

pre 1 godinu

Jednom sam na putu Bg-Zr zvao policiju jer je lik ispred mene opasno krivudavo i za dlaku izbegao dva čeona sudara. Bilo je očigledno da je mortus pijan. Rekli su da će ga sačekati u Čenti ali se zaustavio pre toga.

Da li sam ja zbog toga drukara? Debilcina je mogao da ubije nekoga ni krivog ni duznog, možda neko dete!

Zato mislim da je ova ideja sjajna, ovom razularenom narodu mora da se stane na put

Max

pre 1 godinu

Bagru na putu ću uvek rado prijaviti, jedva čekam ovu aplikaciju. Ne treba ništa da me plaćaju.
(Goxy, 23. mart 2023 10:03)

Sta ce ti onda aplikacija, vama profi cinkarosima dovoljan je i telefon

Onyx

pre 1 godinu

Tokom okupacije Beograda, nemačke vlasti su zbog velikog broja tužbi prestale da primaju građanske tužbe, jer su mnogi iskoristili priliku da prijave svoje komšije ili druga lica sa kojima su u zavadi.

Fau2

pre 1 godinu

Neki kazu sistem okrece stanovnistvo jedne protiv drugih. Da li je bas tako? Sta je sa umobolnim bahatim vozacima koji su za ludacku kosulju a ne za auto. Treba da nas gaze po ulici i ubijaju na putu.
Danas stajem na zuto na semaforu, covek iza mene svira i blica. Ja izadjem napolje, pitam ga sta je bilo, odjednom smiruje histeriju...kazem mu, pa sto ne prodjes, obidji me i idi na crveno sto se mene tice. Ako si lud, histerican, zivcan, kasnis, nisi za volan nego za Kovin.

Pop

pre 1 godinu

Kakva bahaćenja za volanom gledam(o) i ćutim(o), desetinama godina...

Da počne odvajanje ŽITA od KUKOLJA!

Ovo, jedva čekam, i to za SVE sfere!

Još kako Srbija može da zablista, AKO počnu ZAKONI zaista da se SPROVODE!

Jel, kod nas, šta se radi, je katastrofa...

Kada bi pola novca od kazne išao onome ko je prijavio, Srbija bi, i kao društvo krenula putem izlečenja!

Učestvovanje građana u vlasti je vrhunac demokratije, ja bih uveo i građanske patrole noću, i građansko hapšenje, to odavno postoji u razvijenom svetu...

XXL

pre 1 godinu

@Goxy - iz tvojih komentara i nekakvih zapažanja na račun mišljenja drugih naših prijatelja komentatora vidi se da si zao, usamljen, zajedljiv i drukara od osobe ... i naravno pozz prijatelju ...

mr

pre 1 godinu

Cinkaroški mentalitet se izlio u anketi i komentarima. Bravo sugrađani, malo je onih koji podržavaju kršenje zakona i bahaćenje ali mnogo njih prihvata da radi tuđ posao, da bi na trenutak istresli neku ličnu frustraciju i osetili malo moći policijskog doušnika.
Pa između ostalih, tajna policija Istočne Nemačke “Štazi” je ovo promovisala odavno, mislim cinkarenje sugrađana. U ime zakona.
(Haha, 23. mart 2023 10:43)

Апсолутно се слажем. Ко зна још кад је у цивилизацији смислио државу као инструмент да грађанима буде бољи, прецизније да се праве институције које ће доприносити да сами грађани буду бољи. Овакви закони су доказ да одређене бирократе желе да врате људе у назад, јер ће тако лакше владати. Буде у људима све најгоре, руше оно што је миленијумима стварано. На жалост ми смо сведоци код нас да се у 21. веку подилаза најгорим људским особинама. Зато су и смислили ријалитије и као слободе. Код нас је још горе, са највишег места имамо свакодневна обраћања искључиво најнижем соју људи. Речник, мимика, темпо, све је прилагођено тим заосталим умовима. Ми свакодневно имамо урушавање државе и друштва. Никад више бахаћења, туча, намргођених а бесмислених и јадних фаца. При томе да пријавиш нешто смислено властима ту нема реакције. Нема реакције на прошење по улицама и аутобусима, сулудог свирања. Пролазим кроз Жарково, на станици и на путу редовно стоји 5-6 аутомобила, а погледаш одатле 20 метара и видиш и 10 празних паркинг места, а полиција пролази сваки сат и гледа.

@ls

pre 1 godinu

По томе колико те погодила тема, не бих баш рекао да само случајно не укључиш мигавац или прођеш на жуто.
Такве вероватно нико не би ни пријавио. То је само за бахату стоку.
И шта ћеш са именом онога ко те пријавио? Да га бијеш јер си нека фаца? Не би био први који је напипао тврдо ;)

Miljan

pre 1 godinu

Kakav raj za drukare. Fala bogu ljudi bez obaveza i zivota koliko hoces, sede ko babe na kibicfensteru i gledaju ko se ne ponasa lepo pa posle tracare po selu. Jadni su.

nikodin avakumović

pre 1 godinu

Toliko raznih kontrola se smišlja da vozač najmanje gleda na put kojim vozi a više okolo da ne bi zeznuo stvar nekom glupošću.

Doqr Chill-o

pre 1 godinu

@Pop
Nece nikad biti

@Is
Nema problema, imam dozvolu za oruzje, drzim u stanu za te najbahatije, uvek spremno. Dileme nemam, a ni empatije, narocito za vas iz dzungle, kriminalce i slicno.

Goxy

pre 1 godinu

Ali obavezno trazi da jave vozacu tvoje ime i prezime, da covek zna ko ga je prijavio. Verujem da ti nece smetati posto vidim da si hrabar.
(ls, 23. mart 2023 13:03)

Može ali i meni da daju tvoje, dogovoreno? Miševi jedni na komentarima ste ubitačno jaki a u životu, pa miševi.

veljko

pre 1 godinu

На основу ових коментара долазим до закључка да смо издајице, улизице и још много тога. То смо радили за време другог св. рата, за време комунизма, па ево и сада ћемо. Значи не лежи у систему него у нама самима. Ево сав поцрвенех од стида, нисам ни знао да смо толико покварени.

ls

pre 1 godinu

Kako srbende jedva cekaju da se pojavi aplikacija za drukanje. Malo vam je sto ce kamere da vam postave i u wc solju pa hocete jos i da vi budete operateri na kamerama i da prijavljujete. Ne kazem, postoji mnogo situacija u saobracaju gde zaista treba kamera i da se akteri prijave, ali da vi lecite svoje frustracije na nekome ko je slucajno bez zmigavca skrenuo, nije upalio svetla po danu ili ga je uhvatilo zuto u trenutku prolaska na semaforu, samo pokazuje nivo zlobe ovog naroda koji se vise ne veseli na vest da je neko dobio dete nego samo crnoj hronici i losim vestima. Pustiti krezube Srbe da kontrolisu saobracaj i prijavljuju nesto je u najmanju ruku destruktivno za ovo drustvo. Bilo bi lepo kada se vec dozvoljava da neko djubrence drukne policiji nekoga uz video snimak, da se ime i prezime tog postenog djubrenceta navede prilikom kaznjavanja prekrsioca, to vam se posteni Srbi ne bi svidelo jel tako? Volite anonimno da budete govna i jako se bojite za svoju bulju a to govno od coveka u sebi ne mozete da obuzdate.

Nele

pre 1 godinu

A da pocnete da zivite svoj zivot i prekinete da zivite tudje? Sve vas neko "ugrozava" i sputava. Preci vam se prevrcu u grobovima koliko ste samozivi postali

Katarina

pre 1 godinu

Istog trenutka bi prijavio likove koji preticu preko pune linije i to kolonu vozila, one koji levu traku na auto putu koriste za voznju umesto za preticanje...one koji ablenduju a ti ides max dopustenom brzinom....one za koje je migavac nepoznata stvar.....one koji voze bez tablica, svetala.....svi oni ugrozavaju mene kao ucesnika saobracaja....
(trt, 23. mart 2023 11:13)

Ako na autoputu ideš maksimalnom dozvoljenom brzinom u levoj traci i ne prestrojiš se u desnu, ti si u prekršaju!
Tako si i sam ugrozio bezbednost saobracaja.

innbecilo

pre 1 godinu

Ako to uvedu kod nas, ja cu kameru sa sofersajbne prebaciti pozadi da vidim ko me je snimio i prijavio.
(Sitna Slova, 23. mart 2023 13:58)

Ja bih te dočekao... kao brata...

Dragan

pre 1 godinu

"a ovi sto se bune ili nisu vozaci ili subahati vozaci pa im ne odgovara ova potencijalna prijava."

ili se mozda bune vozaci koji ne grebu telefon, nemaju usi nabijene slusalicama, nego budno prate cestovnu, znakovnu i svetlosnu signalizaciju, savrseno odredjuju kada imaju pravo desne strane,

ali dobiju alergiju na vas koji grebete telefone i cedite se po putu,

ali i alerginu na znakove koji nemaju veze sa bezbednoscu saobracaja, nego da se lakse ubere kazna za dorucak i rucak policiji.
Jer te znakove vise ne postavljaju saobracajni inzenjeri, nego policija ;)

Znakovi su isti, ili ostriji nego pre 30g, a putevi su siri, auta snaznija i sigurnija - jedino ste vi "vozaci" grebaci smetnja na putu - vi sedite u autobus, mi cemo da vozimo kako se nekada vozilo.

ls

pre 1 godinu

Врхунац сваког система је да окрене становнштво једне пртив других и тако их користи. У овом случају само пустите машти на вољу.
(Рон Џереми, 23. mart 2023 09:50)

Bagru na putu ću uvek rado prijaviti, jedva čekam ovu aplikaciju. Ne treba ništa da me plaćaju.
(Goxy, 23. mart 2023 10:03)

Ali obavezno trazi da jave vozacu tvoje ime i prezime, da covek zna ko ga je prijavio. Verujem da ti nece smetati posto vidim da si hrabar.

zare

pre 1 godinu

To će moći još neko vreme. Vrlo brzo će svakome biti dostupan AI koji pretvara govor u sliku i svako će moći falisfikovati šta hoće.

katić

pre 1 godinu

Kakvi smo, trebalo bi da nam podijele oružije da se poubijamo međusobno da se oni ne trude! Smišljaju razne načine da nam otmu ono malo što zaradimo ! Milicija i vlast rade šta god hoće a nama guraju kost da se otimamo . Kad će mo se opametiti već jednom , ovako su radili komunisti navračali da jedni druge cinkarimo a ovi su gori od komunista! Što se mene tiče što rekao Petar Božović ja sam pred kraj života a vi ako vam se to sviđa kao i mnoge druge stvari današnjice nek vam tako i bude! Još malo i kasno će biti za sve!!!

Idemooooooooo

pre 1 godinu

Jedan manijak umalo da juče zgazi dete na pešačkom.

Odmah sam zvao policiju i prijavio,izdeklamovao tablice.

Valjda će nešto uraditi.

Da mi nije bila žena u autu i da me nije molila da da ikuliram, uzeo bi pravdu u svoje ruke.

Špijun ili nešpijun, spasilo bi dosta života.

A to je valjda bitnije.

all seeing eye

pre 1 godinu

Vi koji bi ste da kaznjavate drugog za svaku sitnicu, bahati ste na drugi nacin, zelite da on izgubi pare za nista, ta vasa bahatost se placa karmom. Posle kad dobijete opaku bolest pitate boga zasto, e pa losa ti karma, naudio si drugima koji to nisu zasluzili.

Mimi

pre 1 godinu

Vec vidim profesionalne prijavljivace kako obavljaju svoju gradjansku duznost po sistemu nek komsiji crkne krava, ali se plasim da ce neko biti i iza njih i raditi isto to. Svima nama je doslo u odredjenom trenutku da prijavimo kojekakva bahacenja, ali je ipak mnogo bolje da profesionalci obavljaju svoj posao, da svaki menatlno poremeceni komsija ne bi uzimao pravdu u svoje ruke.

sturmmann

pre 1 godinu

1)Snimite neki skupi auto kako divlja ulicama, može to biti i motocikl, isti je princip.
2)Prosledite snimak čimbenicima tzv. MUP-a Srbije.
3)Oni će reagovati brzo i efikasno a osoba koja se iživljava automobilom (ili motociklom, svejedno) će biti propisno kažnjena po zakonu od strane "neovisnog" sudstva.
4)Sve što piše u prethodnoj tački je ironija, podrazumeva se.

Peki

pre 1 godinu

Nije to nikakvo cinkarenje i potkazivanje pod uslovom da je prekrsaj tezi i da je dobro dokumentovan.Zamislite nekog ludaka koji ide ulicom i vitla oruzjem.Vi ga vidite i ne prijavite.On na kraju nekog ubije.Samim tim sto ga niste prijavili i vi ste posredni ucesnik u ubistvu,jer je mogao od strane policije da bude na vreme sprecen.Tako je i sa vozacima siledzijama.Nemojmo zaboraviti da je automobil jednako opasno ako ne i opasnije oruzje od vatrenog.Mozete lupati minuse koliko hocete,ali to su cinjenice.Ovakvog vida prijavljivanja se plase samo bahati i neizivljeni vozaci jer im se na taj nacin smanjuje prostor za divljanje u saobracaju,dok normalni vozaci koji postuju propise i odgovorno voze nemaju razloga za strah.Sve ovo pod uslovom da zazivi kod nas i da ne bude privilegovanih.

Aleksandar

pre 1 godinu

Ovo sam ja odavno pominjao po komentarima. Razlika je u tome sto bi dozvolio da se prijavljuje samo nasilnicka voznja i ni jedan drugi prekrsaj. Treba definisati koji se prekrsaji mogu prijaviti su tipa preticanje po punoj liniji prolazak kroz crveno (ali ne i zuto), obilazenje kolone vozila u krivini, prevelika brzina ... Uglavnom prekrsaji koji mogu dovesti do teske saobracajne nesrece. Takodje kako bi motivisali ljude treba omoguciti olaksice pri registraciji i kupovini kamera.

Mlata

pre 1 godinu

Da li iko stvarno misli da u zemlji Srbiji ne bi bilo "nedodirljiv" za bilo koji zakon. Većina onih koji danas prave prekršaje je "nedodirljiv" za bilo koji zakon. Da li po osnovu položaja, novca koji poseduju, ili partijske knjižice, nije bitno. Ni sa ovim dash kamerama to se neće promeniti, samo ćete nabiti tenziju običnim ljudima i kažnjavati ih za minorne prekršaje, a oni glavni će i dalje biti izuzeti od bilo kakvog kažnjavanja. Ovo bi bio samo još jedan vid harača otuđene vlasti.

Poltron

pre 1 godinu

Ovo kad bi se uvelo kod nas mislim da bi preko 50% poziva bilo za izmisljene prekrsaje gde komsija druka komsiju sa kojim je u zavadi i slicno. Nismo mi ni priblizno na nivou skandinavaca gde je stvarno interes bezbednost saobracaja. Mislim da nam se dedovi u grobu prevrcu kakva smo drukarsko-poltronska nacija postali.

Боле

pre 1 godinu

Jedan manijak umalo da juče zgazi dete na pešačkom.

Odmah sam zvao policiju i prijavio,izdeklamovao tablice.

Valjda će nešto uraditi.

Da mi nije bila žena u autu i da me nije molila da da ikuliram, uzeo bi pravdu u svoje ruke.

Špijun ili nešpijun, spasilo bi dosta života.

A to je valjda bitnije.

Полиција не може да га казни ако дело није лично видела. Ако на тој локацији не постоји камера џабе позив.Додуше ако си дао све своје податке онда ћеш бити позван као сведок. Мораћеш да се рвеш са адвокатима и доказујеш а свакако ће бити твоја реч против његове.

fvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv?=()/&%$#"

pre 1 godinu

A da pocnete da zivite svoj zivot i prekinete da zivite tudje? Sve vas neko "ugrozava" i sputava. Preci vam se prevrcu u grobovima koliko ste samozivi postali
(Nele, 23. mart 2023 15:22)

Mnogo si ti pametan kao i ovi sto su ti dali pozitivnu ocennu. Nemate ni 20 godina i mislite da imate pravo na rasuđivanje....

kraja

pre 1 godinu

...preuzmimo sve poslove policije, a oni neka sede u udobnim kancelarijama i gledaju pornice...
...u najgorem slucaju da stanu iza neke table i vacare za 3 km prekoracenja brzine ili ugasena svetal...
...gde su motocikli, zasto nema saobracajnbih poliocajaca koji krsate gradom i na licu mesta kaznjavaju one koji krse propise...
...sta grad ima od toga sto komunalna sa kamerom snimi dzip na tramvajskim sinama i ode dalje, sem novca kazne...
...da li je to regulacija saobracaja...???
...gradom se krecu samoubice na trotinetima, biciklisti raznih dostavnih sluzbi koji ne postuju apsolutno ni jedan propis, ni jedan saobracajni znak ili semafor, ugrozavajuci zivote i imovinu vozaca...
...od naprednih resenja, haos u saobracaju je sve veci, policija zainteresovana samo za novac...

Powerslave

pre 1 godinu

Likove koji prolaze na crveno, voze brzinom znatno većom od ograničenja i voze u kontra smeru jednosmernim ulicama bih prijavljivao uvek i svuda, bez izuzetka i bez ikakve nadoknade. Takvima nije mesto ni na ulici, a pogotovo ne za volanom.

dr.Bole

pre 1 godinu

jos da bude 10 funti po prijavi ..ili kad d9dje kod nas za 10€ po prijavi za zm8gavac koji u bg niko ne daje taxi sti ce se obogate
ja hocu pravo da slikam one sto puse piju i drogiraju se to je mnogo opasnije od ne davanja zmigavca ili ??

Stavi me u cc

pre 1 godinu

Ilija Čvorović 3.0.... Toliko se gamadi razmnožilo po ulicama da nam trebaju 3 minimum kamere..... Npr. opšte je poznato da KTM i njegov protočni auspuh 'vrište'. Tri bajkera, centar, matine....Ko da ih zaustavi kada su komunalci neobrazovani a saobraćajna policija spava u nekom kukuruzištu... Dakle, sve preko 30-40-50 dB u autoservis.... Naravno, to je samo na papiru kao i merač šare na gumama.. Smešna država i ministar

dukki

pre 1 godinu

Ovo je dobro samo za neke ekstremne slučajeve ugrožavanja sabraćaja, proletanja kroz raskrsnicu, uletanje u teške makaze gde druga vozila moraju da izađu sa puta, ali da vas prijavljuju da niste dali žmigavac, da ste išli 55 gde je ograničenje 50, ako se niste lepo prestojili, niste se zastavili na liniju preglednosti u praznom kvartu jer stoji "stop" nego ste prošli kao da je samo "troguao". Saobraćaj bi izgledao kao da smo svi u autoškolama.

XXL

pre 1 godinu

@gagit - lik bi te 'ladno tužio za neovlašćeno snimanje. Navukao bi samo sebi bedu za vrat i problem jer za sudski prekršajni postupak TI bi bio glavni svedok i još si neovlašćeno načinio taj snimak. Ta neće valjda panduri da se trpaju u ono što nisu sami registrovali već je njihovo samo da sudu dostave vaše adrese pa se vi tamo sa sudijom razjasnite ko je kriv, a ko prav. Srbadijo moja draga nije lako biti "drukara" što reče jedan prijatelj komentator ovde "bolje biti džukac" ne, ne bolje da si džukac jer je to rasa, a drukara karakterna osobina - u tome je razlika (da ne imenujemo jednog našeg dragog prijatelja komentatora koji bi prvi poleteo da drukari)...

Nenad Stojić

pre 1 godinu

Treba, tim budaletinama, koji propagiraju "drukanje" kolega, vozača je*ati nanu. I to kome!? Policiji!? Pa policija je jedan od najvećih neprijatelja pojedinca u svakom društvu. Ona kažnjava,naplaćuje novčane kazne, uhodi, vreba, zatvara, bije, puca na tebe...malo ljudi, u životu, to doživi od drugih, tzv. neprijatelja.👎

Bazooka

pre 1 godinu

Da, sve bih vas ocinkario. Vaš život je meni manje važan nego život deteta koje biste mogli da ubijete. Pogotovo imam pik na sektaše sa nemačkim automobilima.

Nauta

pre 1 godinu

U Srbijj vozaci voze kao da du sami na poljani: niko ne daje migavac pri skretanju ili ukljucivanju u saobracaj. Ovakva metoda prijavljivanja prekrsaja bi bila opravdana i plodonosna.

Milosav

pre 1 godinu

Tokom okupacije Beograda, nemačke vlasti su zbog velikog broja tužbi prestale da primaju građanske tužbe, jer su mnogi iskoristili priliku da prijave svoje komšije ili druga lica sa kojima su u zavadi.
(Onyx, 23. mart 2023 12:13)

Evo jos jednog boljeg primera iz drigog rata, kod mene u selu su bili cetnici do samog kraja rata, ni Nemci ni partizani nisu zalazili jer je sumovito i po malo zabaceno. Tokom tih nekoliko godina je ubijeno na desetine ljudi, jer su komsije to iskoristile da poravnjaju racune od pre rata ili neke koji su stvoreni opravdano ili neopravdano. Moja baba je izgubila muza (mog dedu), oca, brata i zeta. Cetiri muskarca iz iste familije a da ni metak nije spaljen ni na Nemce ni na partizane.
Tuga i zalost i parava slika naseg mentaliteta. Tako je bilo i na zalost ostace do kraja veka i sveta.

Milan

pre 1 godinu

Jedva čekam, još ako uvedu da za svaki prekršaj koji priznaju onaj ko prijavi dobije 1000 dinara, eto mene na raskrsnici sa kamerom.

Simon says

pre 1 godinu

@XXL
Ne postoji pojam "neovlasceno snimanje" ako se odnosi na fizicko lice. Svako od nas moze biti snimljen dok je na javnom mestu. Neovlasceno snimanje postoji samo u izuzetno retkim slucajevima, npr. ako se radi o nekom vojnom objektu, ili nekom drugom objektu znacajnom za drzavu (brana, aerodrom, hidrocentrala) ali i onda mora da bude jasno definisano znakom.

XXL

pre 1 godinu

@Simon says - snimi nečije tablice automobila i idi u policijsku stanicu pa prijavi nekakvu nezgodu smisli nešto pa da vidiš šta će te snaći kada se utvrdi da si fingirao ...

Рон Џереми

pre 1 godinu

Врхунац сваког система је да окрене становнштво једне пртив других и тако их користи. У овом случају само пустите машти на вољу.

Haha

pre 1 godinu

Cinkaroški mentalitet se izlio u anketi i komentarima. Bravo sugrađani, malo je onih koji podržavaju kršenje zakona i bahaćenje ali mnogo njih prihvata da radi tuđ posao, da bi na trenutak istresli neku ličnu frustraciju i osetili malo moći policijskog doušnika.
Pa između ostalih, tajna policija Istočne Nemačke “Štazi” je ovo promovisala odavno, mislim cinkarenje sugrađana. U ime zakona.

Max

pre 1 godinu

Bagru na putu ću uvek rado prijaviti, jedva čekam ovu aplikaciju. Ne treba ništa da me plaćaju.
(Goxy, 23. mart 2023 10:03)

Sta ce ti onda aplikacija, vama profi cinkarosima dovoljan je i telefon

Miljan

pre 1 godinu

Kakav raj za drukare. Fala bogu ljudi bez obaveza i zivota koliko hoces, sede ko babe na kibicfensteru i gledaju ko se ne ponasa lepo pa posle tracare po selu. Jadni su.

all seeing eye

pre 1 godinu

Vi koji bi ste da kaznjavate drugog za svaku sitnicu, bahati ste na drugi nacin, zelite da on izgubi pare za nista, ta vasa bahatost se placa karmom. Posle kad dobijete opaku bolest pitate boga zasto, e pa losa ti karma, naudio si drugima koji to nisu zasluzili.

Goxy

pre 1 godinu

Врхунац сваког система је да окрене становнштво једне пртив других и тако их користи. У овом случају само пустите машти на вољу.
(Рон Џереми, 23. mart 2023 09:50)

Bagru na putu ću uvek rado prijaviti, jedva čekam ovu aplikaciju. Ne treba ništa da me plaćaju.

ls

pre 1 godinu

Врхунац сваког система је да окрене становнштво једне пртив других и тако их користи. У овом случају само пустите машти на вољу.
(Рон Џереми, 23. mart 2023 09:50)

Bagru na putu ću uvek rado prijaviti, jedva čekam ovu aplikaciju. Ne treba ništa da me plaćaju.
(Goxy, 23. mart 2023 10:03)

Ali obavezno trazi da jave vozacu tvoje ime i prezime, da covek zna ko ga je prijavio. Verujem da ti nece smetati posto vidim da si hrabar.

ls

pre 1 godinu

Kako srbende jedva cekaju da se pojavi aplikacija za drukanje. Malo vam je sto ce kamere da vam postave i u wc solju pa hocete jos i da vi budete operateri na kamerama i da prijavljujete. Ne kazem, postoji mnogo situacija u saobracaju gde zaista treba kamera i da se akteri prijave, ali da vi lecite svoje frustracije na nekome ko je slucajno bez zmigavca skrenuo, nije upalio svetla po danu ili ga je uhvatilo zuto u trenutku prolaska na semaforu, samo pokazuje nivo zlobe ovog naroda koji se vise ne veseli na vest da je neko dobio dete nego samo crnoj hronici i losim vestima. Pustiti krezube Srbe da kontrolisu saobracaj i prijavljuju nesto je u najmanju ruku destruktivno za ovo drustvo. Bilo bi lepo kada se vec dozvoljava da neko djubrence drukne policiji nekoga uz video snimak, da se ime i prezime tog postenog djubrenceta navede prilikom kaznjavanja prekrsioca, to vam se posteni Srbi ne bi svidelo jel tako? Volite anonimno da budete govna i jako se bojite za svoju bulju a to govno od coveka u sebi ne mozete da obuzdate.

XXL

pre 1 godinu

@Goxy - iz tvojih komentara i nekakvih zapažanja na račun mišljenja drugih naših prijatelja komentatora vidi se da si zao, usamljen, zajedljiv i drukara od osobe ... i naravno pozz prijatelju ...

aca

pre 1 godinu

koja navlakusa da ne mogu da verujem... vec sutra ce kamere biti obavezne u svim autima, a sve ce pratiti veliki brat koji ce sve analizirati i sankcionisati po potrebi.
mozemo mi iz zabave da vozimo i minimalno dozvoljenom brzinom da mozete lepo sve da snimite, da ne promakne nesto... onda se mora smisliti i novo partijsko zanimanje, cinovi, sve.
o kakvom sudu i pravdi pricate??? pa da se radi kako treba sve bi bilo u redu, eno vam onog ruzicastog i ostalih zasticenih... nebitni samo budu kaznjeni.

zare

pre 1 godinu

To će moći još neko vreme. Vrlo brzo će svakome biti dostupan AI koji pretvara govor u sliku i svako će moći falisfikovati šta hoće.

pajo

pre 1 godinu

Врхунац сваког система је да окрене становнштво једне пртив других и тако их користи. У овом случају само пустите машти на вољу.
(Рон Џереми, 23. mart 2023 09:50)

Apsolutno se slazem. Bahati vozaci su okrenuti protiv svakog normalnog coveka i tome se mora stati u kraj. Sistem je dozvolio bogatijima da ugrozavaju zivote nase dece.

Bilo bi pametno dozvoliti partnerstvo drzave i gradjana. Zasto da samo policija kontrolise saobracaj?

Napraviti zvanje kontrolor saobracaja bi bila odlicna ideja. Covek koji bi o svom trosku stekao znanje o saobracaju do nivoa saobracajnog policajca i o svom trosku nabavio radar i ostalu opremu za kontrolu saobracaja. Sam bi kontrolisao saobracaj i slao prekrsajne naloge a zauzvrat bi mogao da ima procenat od kazne.

Za par meseci broj smrtnih slucajeva bi pao za 90%.

konan

pre 1 godinu

odlicna stvar. pogotovu za kretene koji pikavce izbacuju kroz prozor auta, o pepelu da ne pricamo, uletanje na semaforu ispred kolone preko pesackog itd. i td. samo morace da smisle neki benefit za one koji prijavljuju inace nista od toga. a ovi sto se bune ili nisu vozaci ili subahati vozaci pa im ne odgovara ova potencijalna prijava.

neko iz mase

pre 1 godinu

Ovu ideju mogu da pljuju samo oni koji krse zakon => stoka od vozaca.
Treba uvesti video snimak kao dokaz, a donosiocu snimka umanjiti porez ili dati deo od kazne koja bi se naplatila. To bi znacilo manje prekrsaja (prolazak kroz crveni, preticanje preko pune linije), sto bi za posledicu imalo spasavanje ljudskih zivota.. A usput neko ce da zaradi.

Tako da ce svako, pa i ja, da se zapita ko je iza i ima li kameru. Pa nikome nece pasti na pamet da krsi zakon i ugrozava druge.

Pop

pre 1 godinu

Kakva bahaćenja za volanom gledam(o) i ćutim(o), desetinama godina...

Da počne odvajanje ŽITA od KUKOLJA!

Ovo, jedva čekam, i to za SVE sfere!

Još kako Srbija može da zablista, AKO počnu ZAKONI zaista da se SPROVODE!

Jel, kod nas, šta se radi, je katastrofa...

Kada bi pola novca od kazne išao onome ko je prijavio, Srbija bi, i kao društvo krenula putem izlečenja!

Učestvovanje građana u vlasti je vrhunac demokratije, ja bih uveo i građanske patrole noću, i građansko hapšenje, to odavno postoji u razvijenom svetu...

Nele

pre 1 godinu

A da pocnete da zivite svoj zivot i prekinete da zivite tudje? Sve vas neko "ugrozava" i sputava. Preci vam se prevrcu u grobovima koliko ste samozivi postali

trt

pre 1 godinu

Врхунац сваког система је да окрене становнштво једне пртив других и тако их користи. У овом случају само пустите машти на вољу.
(Рон Џереми, 23. mart 2023 09:50

Istog trenutka bi prijavio likove koji preticu preko pune linije i to kolonu vozila, one koji levu traku na auto putu koriste za voznju umesto za preticanje...one koji ablenduju a ti ides max dopustenom brzinom....one za koje je migavac nepoznata stvar.....one koji voze bez tablica, svetala.....svi oni ugrozavaju mene kao ucesnika saobracaja....

veljko

pre 1 godinu

На основу ових коментара долазим до закључка да смо издајице, улизице и још много тога. То смо радили за време другог св. рата, за време комунизма, па ево и сада ћемо. Значи не лежи у систему него у нама самима. Ево сав поцрвенех од стида, нисам ни знао да смо толико покварени.

katić

pre 1 godinu

Kakvi smo, trebalo bi da nam podijele oružije da se poubijamo međusobno da se oni ne trude! Smišljaju razne načine da nam otmu ono malo što zaradimo ! Milicija i vlast rade šta god hoće a nama guraju kost da se otimamo . Kad će mo se opametiti već jednom , ovako su radili komunisti navračali da jedni druge cinkarimo a ovi su gori od komunista! Što se mene tiče što rekao Petar Božović ja sam pred kraj života a vi ako vam se to sviđa kao i mnoge druge stvari današnjice nek vam tako i bude! Još malo i kasno će biti za sve!!!

Goxy

pre 1 godinu

Ali obavezno trazi da jave vozacu tvoje ime i prezime, da covek zna ko ga je prijavio. Verujem da ti nece smetati posto vidim da si hrabar.
(ls, 23. mart 2023 13:03)

Može ali i meni da daju tvoje, dogovoreno? Miševi jedni na komentarima ste ubitačno jaki a u životu, pa miševi.

Savestan građanin =/= drukara

pre 1 godinu

Ovi što se previše bune i pozivaju na Stazi misle za sebe da su oni neki revolucionari ili borci za slobodu, a u stvari su obične bahate džukele koje ugrožavaju druge normalne vozače.
Takve bih uvek prijavio sa zadovoljstvom.

Jedina stvar je da sistem mora funcionisati za sve i da ne bude zaštićenih kao za druge stvari.

kopp

pre 1 godinu

Sa zadovoljstvom bi prijavljivao, naravne ne za svakakve gluposti, al toliko primitivaca ima za volanom, da je prosto ovo jedini nacin da im se stane na put..

Dragan

pre 1 godinu

"a ovi sto se bune ili nisu vozaci ili subahati vozaci pa im ne odgovara ova potencijalna prijava."

ili se mozda bune vozaci koji ne grebu telefon, nemaju usi nabijene slusalicama, nego budno prate cestovnu, znakovnu i svetlosnu signalizaciju, savrseno odredjuju kada imaju pravo desne strane,

ali dobiju alergiju na vas koji grebete telefone i cedite se po putu,

ali i alerginu na znakove koji nemaju veze sa bezbednoscu saobracaja, nego da se lakse ubere kazna za dorucak i rucak policiji.
Jer te znakove vise ne postavljaju saobracajni inzenjeri, nego policija ;)

Znakovi su isti, ili ostriji nego pre 30g, a putevi su siri, auta snaznija i sigurnija - jedino ste vi "vozaci" grebaci smetnja na putu - vi sedite u autobus, mi cemo da vozimo kako se nekada vozilo.

nikodin avakumović

pre 1 godinu

Toliko raznih kontrola se smišlja da vozač najmanje gleda na put kojim vozi a više okolo da ne bi zeznuo stvar nekom glupošću.

Katarina

pre 1 godinu

Mokri snovi naroda koji je godinama vaspitavan da potkazuje oceve, majke, bracu, sestre, prijatelje, komsije...
Ko je sakrio vrecu brasna, dzak krompira, luka... ko je u kafani rekao nesto sto nije mejnstrim politika.
Razumem da su svi ogorceni nekim ekstremnim krsenjima pravila saobracaja, ali ovako nesto je uzas!
Vec smo postali narod koji je zbog malo love, sendvica i jos kojecega, spreman da proda sve svoje ideale, ako ih je uopste i imao.
Kakvi to ljudi postajemo?!
Ne uci se postovanju pravila kroz denuncijaciju, vec kroz vaspitanje i obrazovanje, a mi smo odavno devalvirali i jedno i drugo, pa sad bi da kompenzujemo kroz tuzakanje?!
Ja sam odrasla u svetu gde se cenilo bas obrazovanje i vaspitanje, a tuzakanje smatrano sramotnim, niskim porivom zarad licnog interesa...
Malo vise ulozite u obrazovanje i stvaranje pravih vrednosti kod dece, a malo manje u rijaliti, nacionalne stadione, vekovna ognjista, nazovi fudbalske navijace, kontraverzne biznismene i poslanike loseg uspeha u skoli, bez dana radnog staza, sveze izaslih sa akademija za botovanje na komentarima!

XXL

pre 1 godinu

@gagit - lik bi te 'ladno tužio za neovlašćeno snimanje. Navukao bi samo sebi bedu za vrat i problem jer za sudski prekršajni postupak TI bi bio glavni svedok i još si neovlašćeno načinio taj snimak. Ta neće valjda panduri da se trpaju u ono što nisu sami registrovali već je njihovo samo da sudu dostave vaše adrese pa se vi tamo sa sudijom razjasnite ko je kriv, a ko prav. Srbadijo moja draga nije lako biti "drukara" što reče jedan prijatelj komentator ovde "bolje biti džukac" ne, ne bolje da si džukac jer je to rasa, a drukara karakterna osobina - u tome je razlika (da ne imenujemo jednog našeg dragog prijatelja komentatora koji bi prvi poleteo da drukari)...

Nenad Stojić

pre 1 godinu

Treba, tim budaletinama, koji propagiraju "drukanje" kolega, vozača je*ati nanu. I to kome!? Policiji!? Pa policija je jedan od najvećih neprijatelja pojedinca u svakom društvu. Ona kažnjava,naplaćuje novčane kazne, uhodi, vreba, zatvara, bije, puca na tebe...malo ljudi, u životu, to doživi od drugih, tzv. neprijatelja.👎

kaboom

pre 1 godinu

U NY već neko vreme postoji sajt gde pošaljete trominutni snimak dostavnog vozila kako stoji sa uključenim motorom (u nekim delovima grada 1 min) i dotični dobije kaznu a pola te kazne se uplati vama na račun.

Ideja je u suštini dobra, kod nas bi za početak mogli da krenu da fotografija auta parkiranog na pešačkom prelazu bude direktno poslata sudiji za prekršaje, snimak slaloma takodje, mada bi kod nas trebalo imati i zadnju kameru za pravljenje čestitki šleperima koji se zabodu na 30cm od zadnjeg branika

istrebljivač Istrebljivača vonjevina

pre 1 godinu

Jednom sam na putu Bg-Zr zvao policiju jer je lik ispred mene opasno krivudavo i za dlaku izbegao dva čeona sudara. Bilo je očigledno da je mortus pijan. Rekli su da će ga sačekati u Čenti ali se zaustavio pre toga.

Da li sam ja zbog toga drukara? Debilcina je mogao da ubije nekoga ni krivog ni duznog, možda neko dete!

Zato mislim da je ova ideja sjajna, ovom razularenom narodu mora da se stane na put

Katarina

pre 1 godinu

Istog trenutka bi prijavio likove koji preticu preko pune linije i to kolonu vozila, one koji levu traku na auto putu koriste za voznju umesto za preticanje...one koji ablenduju a ti ides max dopustenom brzinom....one za koje je migavac nepoznata stvar.....one koji voze bez tablica, svetala.....svi oni ugrozavaju mene kao ucesnika saobracaja....
(trt, 23. mart 2023 11:13)

Ako na autoputu ideš maksimalnom dozvoljenom brzinom u levoj traci i ne prestrojiš se u desnu, ti si u prekršaju!
Tako si i sam ugrozio bezbednost saobracaja.

Juho

pre 1 godinu

A sta cemo sa "video šopiranim" prijavama ?. Ko ce potvrditi autenticnost snimka ? da je bez "video šopa".
(NS oldtajmer, 23. mart 2023 11:27)

Moze se poslati samo video koji je napravljen u aplikaciji i samo preko aplikacije. Nisu ni prvi ni poslednji koji su to "smislili".

innbecilo

pre 1 godinu

Ako to uvedu kod nas, ja cu kameru sa sofersajbne prebaciti pozadi da vidim ko me je snimio i prijavio.
(Sitna Slova, 23. mart 2023 13:58)

Ja bih te dočekao... kao brata...

Doqr Chill-o

pre 1 godinu

@Pop
Nece nikad biti

@Is
Nema problema, imam dozvolu za oruzje, drzim u stanu za te najbahatije, uvek spremno. Dileme nemam, a ni empatije, narocito za vas iz dzungle, kriminalce i slicno.

Nauta

pre 1 godinu

U Srbijj vozaci voze kao da du sami na poljani: niko ne daje migavac pri skretanju ili ukljucivanju u saobracaj. Ovakva metoda prijavljivanja prekrsaja bi bila opravdana i plodonosna.

Zoran

pre 1 godinu

Samo ako je snimak moje kamere validan kao dokaz. Za sad to nije. A snimak policije jeste validan dokaz. Onda tu nešto nije u redu sa ovom "pravnom državom".

Onyx

pre 1 godinu

Tokom okupacije Beograda, nemačke vlasti su zbog velikog broja tužbi prestale da primaju građanske tužbe, jer su mnogi iskoristili priliku da prijave svoje komšije ili druga lica sa kojima su u zavadi.

Mimi

pre 1 godinu

Vec vidim profesionalne prijavljivace kako obavljaju svoju gradjansku duznost po sistemu nek komsiji crkne krava, ali se plasim da ce neko biti i iza njih i raditi isto to. Svima nama je doslo u odredjenom trenutku da prijavimo kojekakva bahacenja, ali je ipak mnogo bolje da profesionalci obavljaju svoj posao, da svaki menatlno poremeceni komsija ne bi uzimao pravdu u svoje ruke.

dr.Bole

pre 1 godinu

jos da bude 10 funti po prijavi ..ili kad d9dje kod nas za 10€ po prijavi za zm8gavac koji u bg niko ne daje taxi sti ce se obogate
ja hocu pravo da slikam one sto puse piju i drogiraju se to je mnogo opasnije od ne davanja zmigavca ili ??

fvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv?=()/&%$#"

pre 1 godinu

A da pocnete da zivite svoj zivot i prekinete da zivite tudje? Sve vas neko "ugrozava" i sputava. Preci vam se prevrcu u grobovima koliko ste samozivi postali
(Nele, 23. mart 2023 15:22)

Mnogo si ti pametan kao i ovi sto su ti dali pozitivnu ocennu. Nemate ni 20 godina i mislite da imate pravo na rasuđivanje....

Simon says

pre 1 godinu

@XXL
Ne postoji pojam "neovlasceno snimanje" ako se odnosi na fizicko lice. Svako od nas moze biti snimljen dok je na javnom mestu. Neovlasceno snimanje postoji samo u izuzetno retkim slucajevima, npr. ako se radi o nekom vojnom objektu, ili nekom drugom objektu znacajnom za drzavu (brana, aerodrom, hidrocentrala) ali i onda mora da bude jasno definisano znakom.

mr

pre 1 godinu

Cinkaroški mentalitet se izlio u anketi i komentarima. Bravo sugrađani, malo je onih koji podržavaju kršenje zakona i bahaćenje ali mnogo njih prihvata da radi tuđ posao, da bi na trenutak istresli neku ličnu frustraciju i osetili malo moći policijskog doušnika.
Pa između ostalih, tajna policija Istočne Nemačke “Štazi” je ovo promovisala odavno, mislim cinkarenje sugrađana. U ime zakona.
(Haha, 23. mart 2023 10:43)

Апсолутно се слажем. Ко зна још кад је у цивилизацији смислио државу као инструмент да грађанима буде бољи, прецизније да се праве институције које ће доприносити да сами грађани буду бољи. Овакви закони су доказ да одређене бирократе желе да врате људе у назад, јер ће тако лакше владати. Буде у људима све најгоре, руше оно што је миленијумима стварано. На жалост ми смо сведоци код нас да се у 21. веку подилаза најгорим људским особинама. Зато су и смислили ријалитије и као слободе. Код нас је још горе, са највишег места имамо свакодневна обраћања искључиво најнижем соју људи. Речник, мимика, темпо, све је прилагођено тим заосталим умовима. Ми свакодневно имамо урушавање државе и друштва. Никад више бахаћења, туча, намргођених а бесмислених и јадних фаца. При томе да пријавиш нешто смислено властима ту нема реакције. Нема реакције на прошење по улицама и аутобусима, сулудог свирања. Пролазим кроз Жарково, на станици и на путу редовно стоји 5-6 аутомобила, а погледаш одатле 20 метара и видиш и 10 празних паркинг места, а полиција пролази сваки сат и гледа.

gagit

pre 1 godinu

Danas je lik, sa Audijem Q8, vozio visnjickom ulicom kontra smerom, namenjen za kretanje ka Visnjici, jer je ka gradu bila guzva!? Ostali automobili su mu se sklanjali, a on je isao sa punim gasom. Sve sam to snimio kamerom iz mojih kola, i sta s tim? Da odem i predam policiji, pa oni bi, umesto da ga uhapse, verovatno njemu dostavili moju adresu, pa ko zna kako bi prosao. Da on nema neku jaku zaledjinu, ne bi to ni radio.

@ls

pre 1 godinu

По томе колико те погодила тема, не бих баш рекао да само случајно не укључиш мигавац или прођеш на жуто.
Такве вероватно нико не би ни пријавио. То је само за бахату стоку.
И шта ћеш са именом онога ко те пријавио? Да га бијеш јер си нека фаца? Не би био први који је напипао тврдо ;)

Milan

pre 1 godinu

Jedva čekam, još ako uvedu da za svaki prekršaj koji priznaju onaj ko prijavi dobije 1000 dinara, eto mene na raskrsnici sa kamerom.

Poltron

pre 1 godinu

Ovo kad bi se uvelo kod nas mislim da bi preko 50% poziva bilo za izmisljene prekrsaje gde komsija druka komsiju sa kojim je u zavadi i slicno. Nismo mi ni priblizno na nivou skandinavaca gde je stvarno interes bezbednost saobracaja. Mislim da nam se dedovi u grobu prevrcu kakva smo drukarsko-poltronska nacija postali.

Fau2

pre 1 godinu

Neki kazu sistem okrece stanovnistvo jedne protiv drugih. Da li je bas tako? Sta je sa umobolnim bahatim vozacima koji su za ludacku kosulju a ne za auto. Treba da nas gaze po ulici i ubijaju na putu.
Danas stajem na zuto na semaforu, covek iza mene svira i blica. Ja izadjem napolje, pitam ga sta je bilo, odjednom smiruje histeriju...kazem mu, pa sto ne prodjes, obidji me i idi na crveno sto se mene tice. Ako si lud, histerican, zivcan, kasnis, nisi za volan nego za Kovin.

Peki

pre 1 godinu

Nije to nikakvo cinkarenje i potkazivanje pod uslovom da je prekrsaj tezi i da je dobro dokumentovan.Zamislite nekog ludaka koji ide ulicom i vitla oruzjem.Vi ga vidite i ne prijavite.On na kraju nekog ubije.Samim tim sto ga niste prijavili i vi ste posredni ucesnik u ubistvu,jer je mogao od strane policije da bude na vreme sprecen.Tako je i sa vozacima siledzijama.Nemojmo zaboraviti da je automobil jednako opasno ako ne i opasnije oruzje od vatrenog.Mozete lupati minuse koliko hocete,ali to su cinjenice.Ovakvog vida prijavljivanja se plase samo bahati i neizivljeni vozaci jer im se na taj nacin smanjuje prostor za divljanje u saobracaju,dok normalni vozaci koji postuju propise i odgovorno voze nemaju razloga za strah.Sve ovo pod uslovom da zazivi kod nas i da ne bude privilegovanih.

Pera

pre 1 godinu

Juce u Surcinu stanem na semaforu posto se vec upalilo zuto i ne mogu da izadjem iz raskrsnice posto idem levo, lik me obilazi preko parking emsta sa desne strane i produžava pravo kroz čisto crveno!
Takve idiote bih prijavio odmah!

vozač

pre 1 godinu

Trebalo bi uvesti da mozes da snimis i prijavis.
Ne verujem da bi kod nas u zemlji placali deo od kazni autoru.
Morao sam da se prilagodim u saobracaju, tako da ujutru kad se krene na posao, bojno polje.
U tom ludilu nema saobracajnih propisa, ali svi se razumeju i postuju.Osim nekoliko najpametnih, najbahatijih koji misle da su Bogovi.Takve bih prijavio, jer niko nije budala a takvi pametnjakovici nas prave, budalama.
Obavezno bi poslao snimak, tu blizu mene je raskrsnica i 4 pesacka prelaza.
U svakom trenutku je obavezno bar cetvoro parkirano na pesackom, iako ima gde, ali nekako to bre voli da se parkira na pesackom.
Jutros, neki mladic vozi lagano, u krilu mu malo dete.Staje tik pored pesackog, tu je znak zabranjeo zaustvljanje i parkiranje.Naravno on tu stane, jer pobogu tu je pekara.
Pravim i Ja poneki prekrsaj kao i svi drugi, recimo ujutru preko mosta na Adi,jedna traka za pravo, dve za levo-banovo brdo.Guzva ujutru,stanes u traku za levo a ides pravo.Svesno pravim prekrsaj kao i svi ispred mene i iza mene.Tako te sitnije. Ali kolona, svi cekamo a najpametniji zapucaju zautavnom trakom.Mnogi kroz crveno.
Ja kad napravim, uglavnom sitan i svesno, spreman sam da platim kaznu.Ovi ostali ne znam, rekao bi da nisu svesni, ostali su nasilnici,bahati i bezobrazni.

kraja

pre 1 godinu

...preuzmimo sve poslove policije, a oni neka sede u udobnim kancelarijama i gledaju pornice...
...u najgorem slucaju da stanu iza neke table i vacare za 3 km prekoracenja brzine ili ugasena svetal...
...gde su motocikli, zasto nema saobracajnbih poliocajaca koji krsate gradom i na licu mesta kaznjavaju one koji krse propise...
...sta grad ima od toga sto komunalna sa kamerom snimi dzip na tramvajskim sinama i ode dalje, sem novca kazne...
...da li je to regulacija saobracaja...???
...gradom se krecu samoubice na trotinetima, biciklisti raznih dostavnih sluzbi koji ne postuju apsolutno ni jedan propis, ni jedan saobracajni znak ili semafor, ugrozavajuci zivote i imovinu vozaca...
...od naprednih resenja, haos u saobracaju je sve veci, policija zainteresovana samo za novac...

era s onog sveta

pre 1 godinu

@Kiza D. Bas zbog takvog razmisljanja i takvih bahatih ljudi kao sto si ti koji samo misli na sebe, i imamo guzve i ludilo. Kad bi se vozilo po propisu i imali i najmanju vezu s kulturom, saobracaj bi nam isao 20% brze.
A ne ti ides zaustavnom pa hoces da se ukljucis pa zakocis celu kolonu. Pa jos nekoliko takvih kao ti i onda cela kolona stoji umesto da tece lepo. Ima takvih primera gomila, ali koji panj moze cuti kad sednes da pricas. Panj je samo ostatak posecenog drveta.

Mlata

pre 1 godinu

Da li iko stvarno misli da u zemlji Srbiji ne bi bilo "nedodirljiv" za bilo koji zakon. Većina onih koji danas prave prekršaje je "nedodirljiv" za bilo koji zakon. Da li po osnovu položaja, novca koji poseduju, ili partijske knjižice, nije bitno. Ni sa ovim dash kamerama to se neće promeniti, samo ćete nabiti tenziju običnim ljudima i kažnjavati ih za minorne prekršaje, a oni glavni će i dalje biti izuzeti od bilo kakvog kažnjavanja. Ovo bi bio samo još jedan vid harača otuđene vlasti.

Idemooooooooo

pre 1 godinu

Jedan manijak umalo da juče zgazi dete na pešačkom.

Odmah sam zvao policiju i prijavio,izdeklamovao tablice.

Valjda će nešto uraditi.

Da mi nije bila žena u autu i da me nije molila da da ikuliram, uzeo bi pravdu u svoje ruke.

Špijun ili nešpijun, spasilo bi dosta života.

A to je valjda bitnije.

Stavi me u cc

pre 1 godinu

Ilija Čvorović 3.0.... Toliko se gamadi razmnožilo po ulicama da nam trebaju 3 minimum kamere..... Npr. opšte je poznato da KTM i njegov protočni auspuh 'vrište'. Tri bajkera, centar, matine....Ko da ih zaustavi kada su komunalci neobrazovani a saobraćajna policija spava u nekom kukuruzištu... Dakle, sve preko 30-40-50 dB u autoservis.... Naravno, to je samo na papiru kao i merač šare na gumama.. Smešna država i ministar

Aleksandar

pre 1 godinu

Ovo sam ja odavno pominjao po komentarima. Razlika je u tome sto bi dozvolio da se prijavljuje samo nasilnicka voznja i ni jedan drugi prekrsaj. Treba definisati koji se prekrsaji mogu prijaviti su tipa preticanje po punoj liniji prolazak kroz crveno (ali ne i zuto), obilazenje kolone vozila u krivini, prevelika brzina ... Uglavnom prekrsaji koji mogu dovesti do teske saobracajne nesrece. Takodje kako bi motivisali ljude treba omoguciti olaksice pri registraciji i kupovini kamera.

dukki

pre 1 godinu

Ovo je dobro samo za neke ekstremne slučajeve ugrožavanja sabraćaja, proletanja kroz raskrsnicu, uletanje u teške makaze gde druga vozila moraju da izađu sa puta, ali da vas prijavljuju da niste dali žmigavac, da ste išli 55 gde je ograničenje 50, ako se niste lepo prestojili, niste se zastavili na liniju preglednosti u praznom kvartu jer stoji "stop" nego ste prošli kao da je samo "troguao". Saobraćaj bi izgledao kao da smo svi u autoškolama.

Боле

pre 1 godinu

Jedan manijak umalo da juče zgazi dete na pešačkom.

Odmah sam zvao policiju i prijavio,izdeklamovao tablice.

Valjda će nešto uraditi.

Da mi nije bila žena u autu i da me nije molila da da ikuliram, uzeo bi pravdu u svoje ruke.

Špijun ili nešpijun, spasilo bi dosta života.

A to je valjda bitnije.

Полиција не може да га казни ако дело није лично видела. Ако на тој локацији не постоји камера џабе позив.Додуше ако си дао све своје податке онда ћеш бити позван као сведок. Мораћеш да се рвеш са адвокатима и доказујеш а свакако ће бити твоја реч против његове.

Milosav

pre 1 godinu

Tokom okupacije Beograda, nemačke vlasti su zbog velikog broja tužbi prestale da primaju građanske tužbe, jer su mnogi iskoristili priliku da prijave svoje komšije ili druga lica sa kojima su u zavadi.
(Onyx, 23. mart 2023 12:13)

Evo jos jednog boljeg primera iz drigog rata, kod mene u selu su bili cetnici do samog kraja rata, ni Nemci ni partizani nisu zalazili jer je sumovito i po malo zabaceno. Tokom tih nekoliko godina je ubijeno na desetine ljudi, jer su komsije to iskoristile da poravnjaju racune od pre rata ili neke koji su stvoreni opravdano ili neopravdano. Moja baba je izgubila muza (mog dedu), oca, brata i zeta. Cetiri muskarca iz iste familije a da ni metak nije spaljen ni na Nemce ni na partizane.
Tuga i zalost i parava slika naseg mentaliteta. Tako je bilo i na zalost ostace do kraja veka i sveta.

sturmmann

pre 1 godinu

1)Snimite neki skupi auto kako divlja ulicama, može to biti i motocikl, isti je princip.
2)Prosledite snimak čimbenicima tzv. MUP-a Srbije.
3)Oni će reagovati brzo i efikasno a osoba koja se iživljava automobilom (ili motociklom, svejedno) će biti propisno kažnjena po zakonu od strane "neovisnog" sudstva.
4)Sve što piše u prethodnoj tački je ironija, podrazumeva se.

XXL

pre 1 godinu

@Simon says - snimi nečije tablice automobila i idi u policijsku stanicu pa prijavi nekakvu nezgodu smisli nešto pa da vidiš šta će te snaći kada se utvrdi da si fingirao ...

Bazooka

pre 1 godinu

Da, sve bih vas ocinkario. Vaš život je meni manje važan nego život deteta koje biste mogli da ubijete. Pogotovo imam pik na sektaše sa nemačkim automobilima.

Powerslave

pre 1 godinu

Likove koji prolaze na crveno, voze brzinom znatno većom od ograničenja i voze u kontra smeru jednosmernim ulicama bih prijavljivao uvek i svuda, bez izuzetka i bez ikakve nadoknade. Takvima nije mesto ni na ulici, a pogotovo ne za volanom.