Ponedeljak, 20.03.2023.

09:12

Šta sve naplaćuju na nekim linijama tehničkog pregleda

Izvor: Izvor: Kurir

Šta sve naplaæuju na nekim linijama tehnièkog pregleda IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

67 Komentari

Sortiraj po:

Stojan

pre 9 meseci

Prošle i ove godine su me vraćali na dodatni pregled zbog nedovoljnog kočenja zadnjeg desnog točka i ako sam na sva četiri točka postavio nove diskove, pakne a na zadnje i nova klešta. Auto je težak 1198 kg , opterećenje prednjih točkova iznosi 720 kg opterećenje zadnjih točkova iznosi 480 kg. Opterećenje po svakom prednjem točku je 360 kg a po svakom zadnjem točmu je 240 kg. Centar težišta vozila je u ravni leđnih naslona prednjih sedišta. Mehaničar koji je sedeo u vozilu prilikom provere kočnica je težak preko 130 kg. pa je svojom težinom opteretio levu stranu vozil i to prednje točkove sa 80 kg i to dodatno prednji levi točkak 50 kg što ukupno iznosi 410 kg a prednji desni točak sa 30 kg ukupno 390 kg. a zadnji levi točak sa dodatnih 35 kg ukupno sa 275 kg,zadnji desni sa dodatnih 15 kg. ukupno sa 255 kg čime se dobio rezultat da je kočenje zadnjeg desnog točka 40% slabije u odnosu na zadnji levi točak. Ovu računicu sam dobio proračunavajući raspodelu težine mehaničara od 130 kg u skladu sa njegovim položajem u vozilu u odnosu na centar težišta vizila kao i u odnosu na krake razdaljine točkova u odnosu na dodatno opterećenje vozila koje je stvarao mehaničar svljom težinom . Pošto zakonodavac nije naveo koje težine mora biti mehaničar u odnosu na težinu vozila svedoci smo da su te osobe obično posebno birane da budu težine preko 130 kg. pa posle trećeg ili čdtvrtog vraćanja u auto ulazi kolega tezine oko 70 kg i gle čuda kočnice budu ispravne. PREVARA !

Fajzer

pre 1 godinu

E a kad vidim turiranje na tehnickom pregledu, uvek pomislim "ruke se pozlatile inzenjeru koji je osmislio soft limiter na mom autu". Stiskaj koliko hoces, ali preko 2500 obrtaja neces ici.

Dragan

pre 1 godinu

Mnogi kazu sta cekaju inspekcije, sto ne reaguju. Ja kupio cokoladice u prodavnici, otvorio ih posle 5-6 dana, a iz njih se mrdaju crvi. Pozovem inspekciju, na neki objedinjeni telefon. Oni mi kazu da im treba fiskalni racun iz prodavnice da bi postupili. Ja im kazem da imam sliku, snimak, uzorak, ali da racun nemam, jer ko jos cuva racun iz lokalne prodavnice. Kazu, onda ne mozemo da primimo zahtev.
Znaci treba da okacim snimak na youtube, instagram, gde god...a onda kad se digne frka u javnisti(vrlo poznat brend) onda ce ministarstvo da daje neke sulude izjave.

Goran

pre 1 godinu

Bolje ne spominji Nemačku i( tüv)
Tamo ti je osiguranje na mesečnom nivou oko 100 e do 120 e.
Ako imaš auto od 1000 e a za (tüv) i osiguranje ćeš da das oko 1500 e.
A kod nas za godini das 250 e .

ppx

pre 1 godinu

Zakljucak, ako niste zadovoljni a znate da Vam je auto ok, idite na drugo mesto sledeci put.
(Gruja, 20. mart 2023 14:33)

Sledeci put je sledeci. To je gotovo jer su zajahali. Auto je vec usao na pregled. Gutamo knedle da vidimo sta ne valja a sta valja a kazu da ne valja. Da li je laz ili istina. Idemo po servisima. U rebusu smo. Sta se desava. koliko im treba danas za kladionicu...

REŠENJE

pre 1 godinu

U Srbiji treba razdvojiti dve stvari: tehnički pregled i registraciju vozila!


Registracija: auto da bude papiorološki ispravan legalan i da je spreman za registraciju ZA PUŠTANJE U SAOBRAĆAJ "AKO JE" TEHNIČKI ISPRAVAN!

Tehnički pregled: vozilo da bude tehnički ispravan.

Dakle, priprema auta za tehnički pregled: odeš u servis koji ima ovlašćenje da priprema vozila za tehnički pregled (osnovati sistem nalik kao što je u Nemačkoj TÜV nema druge opcije)

Dakle, imaš slobodu da ideš u bilo koji servis a profesionalci koji su prošli obuku i imaju licencu za pregled vozila od strane akreditovane majke firme bi mogli odgovorno da ti pregledaju vozila i da kaže primera radi: prednji diskovi su jedan milimetar tanji nego što je donja granica menja se sa paknama zajedno, kočiono creva su porozna treba se menjati, na osnovu izmerene vrednosti instrument pokazo da u kočiono ulje ima vode i treba menjati i odmah nema dileme ko ima koja ovlašćenja i nema "ovo ono".

Taj koji ti pregleda vozilo na kraju sa drhtavom rukom da potpisuje i da pred zakonom odgovara ukoliko ti vozilo nije ispravan pri nesreći.

A registraciju papirologijom odraditi kao administrativnu stavku kao što je i sada ili poboljšati.

Zbog gore navedenih primera koji su u članku, će sve više bujati loši primeri, jer para nikada dosta i zbog korupcije mora se pod hitno TEHNIČKI PREGLED I REGISTRACIJU RAZDVOJITI!!!

ls

pre 1 godinu

Plaćam po zakonu 6.000, dobio sam račun itd, ali me nešto drugo interesuje.

Zbog čega uz potvrdu da je auto tehnički ispravan, ne dobijem potpun izveštaj (posebno onaj o nivou gasova i kočionim silama na pojedinim točkovima)?

Nisam platio tehnički da bih registrovao auto, nego da bih znao u kakvom je stanju.
(Bazooka, 20. mart 2023 21:02)

Pa ti trazi sledeci put detaljan pregled i izvestaj, ima da prodjes tehnicki ali juce.

Laza

pre 1 godinu

Ljudi, trazite fiskalni račun za registraciju, za tehnicki ne daju svakako, ali pitajte unapred koliko kosta tehnički. Za registraciju trazite račun jer sam imao situaciju da kada sam rekao da plaćam gotovinom, receno je 40.500, a kada sam se predomislio jer nisam imao dovoljno u gotovini i zatražio da platim karticom, rekli su "aha, greška, 39.800" račun sam dobio kad sam ga sam trazio nakon što sam platio karticom. Stvarno sramota... vodite računa.

Bazooka

pre 1 godinu

Plaćam po zakonu 6.000, dobio sam račun itd, ali me nešto drugo interesuje.

Zbog čega uz potvrdu da je auto tehnički ispravan, ne dobijem potpun izveštaj (posebno onaj o nivou gasova i kočionim silama na pojedinim točkovima)?

Nisam platio tehnički da bih registrovao auto, nego da bih znao u kakvom je stanju.

zex

pre 1 godinu

A jesi ti nekad video disk i pločice u životu? Znaš li princip po kojem funkcioniše takav kočioni sistem? Treba da legnu? E moj majstore.
(Nenad, 20. mart 2023 20:04)

Ne, ti ćeš mi objasniti... Ako si ikada menjao pločice, onda bi morao znati da prvih 100,200 km ne treba naglo kočiti, i kad zakočiš naglo pedala lagano propada, kao kad luftiraš sistem, tj ispuštaš kočiono ulje... Majstore

Siniša

pre 1 godinu

Pre neki dan radio sam reatest vozila na CNG koji košta 12000 dinara, naplatili su mi još 2000 dinara za skidanje lima da bi mogli da slikaju boce, ko je sada ovde lud!?

batinjo

pre 1 godinu

Ne znam zašto plaćate te dodatne troškove?!
Sve možete da završite sami,tehnicki pregled platite,polisu osiguranja kupite u osiguravajućoj kući i onda u sup po nalepnicu.
Ali tamo mora malo da se stoji i ceka u redu da bi se registrovao auto.
Sami procenite šta vam se isplati…

Nenad

pre 1 godinu

@zex

A jesi ti nekad video disk i pločice u životu? Znaš li princip po kojem funkcioniše takav kočioni sistem? Treba da legnu? E moj majstore.

nikos

pre 1 godinu

Reci cu vam moju tuznu pricu. Odvedem auto na tehnicki. Kazu da mora da se sklonim, maknem, jednostavno, ne mogu da budem prisutan.
Revnosni, da bi proverili da li je sve u redu na autu (da kojim slucajem ja nisam skinuo koju lampicu) oni su samoinicijativno prikljucili OBDII konektor na auto. Da kazem sledece, auto je 4x4, sa fabricki ugradjenim plinom i eksplicitno nije dozvoljeno kaciti OBDII konektor dok auto radi na plin! Prvo se iskljuci plin, pa tek onda prikljuci OBDII. Posle njihovog "tehnickog" upropastili su pola stvari na plinu kojima sada u servisu ne mogu da pristupe! KOME sada naplatiti njihovu revnost i znanje?

drug sa fakulteta

pre 1 godinu

.... jedno ozbiljno pitanje....
ko kontroliše rad tih servisa za ,,tehnički pregled,, ... ili kad dobiju papir... samo teraj... dok komitet za saobraćaj iliti Okanović... drugačije neodredi...

pre nedelju dana bio na tehničkom... dva klinca, zajedno imaju jedva 36 godina, tek punoletni...
sat i 30 minuta radili pregled i kažu neradi jedna tinjalica, ok... moram kod majstora...
vratim se... popravio.... kažu... ostavi auto, dođi opet za sat i po... ludilo
ništa fiskalni... kome se žaliti...
ok... neću ići više kod njih, ali idu drugi...

komedija

KKK-666

pre 1 godinu

Dve godine ih čašćavam po 10 evra da me puste. Zašto? Ne zato što ne mislim o bezbednosti (svojoj ili tuđoj) već zato što mi je lakše tako. Auto kupljen nov, redovno servisiran. U servisu mi kažu kočnice u redu. Akademik na tehničkom kaže nisu u redu. Da gledaš kad proveravaju kočnice ne možeš jer je zabranjeno i onda ideš linijom manjeg otpora. Mogu da odem na drugi tehnički ali velika verovatnoća je da ću isto proći.
(pričam o benzincu a imam i dizlo, 20. mart 2023 13:18)

Samo Srbina mozes podmititi sa 10€.

SamoGoa ForestZezanje

pre 1 godinu

Imam 28, polozio sa 19, otac mi je kupio polovnjak u 19toj kvario se nesto na svakih 2 meseca posle god dana dao sam mladjem bratu auto, idem pesaka vec 8 godina, , ne zelim da trosim novac na automobil jer mi je nepotreban,bude tu neko rentanje auta na 2,3 dana kada se nekad ode na vikend, za dve tri godine planiram da kupim neki totalno novi auto, drugari iz kraja mi se smeju

Veliki brat

pre 1 godinu

Da li će se nadležni pozabaviti turiranjem vozila do iznemoglosti na tehničkom pregledu, čime se bezpovratno oštećuje motor,ili treba sam da se pozabavim time usranom motkom?!
(Vladimir, 20. mart 2023 15:10)
druže kako do sada nisi shvatio da ovde samo usrana motka rešava probleme ?
(Tomy Čubura, 20. mart 2023 16:39)


Za tim nije bilo potrebe dok smo živeli u državi koja je imala Slovenijales - lesnina: podvučeno žutim ;)

sofronije

pre 1 godinu

Што значи да кад заменимо кочнице или још горе кад купимо нов ауто он је неисправан и тих 500км треба где да пређемо, по авлији или да направимо ваљке па гас-кочница цео дан.
Шта све нећу чути...
(Филипинац, 20. mart 2023 13:03

Brine broj pluseva koje si dobio, čovek je napisao istinu... Kočnicama treba par stotina km da sve lepo legne, naravno da je auto ispravan, samo nece kočiti kao što mora i treba.... Ne menja se disk i pločica vece pred tehnički, majstore
(zex, 20. mart 2023 17:45)

I koje je tvoje resenje ako neko misli da je auto ispravan, ode na tehnicki, oni mu utvrde da kocnice ne valjaju i daju mu rok od tri dana da to sredi... Po tebi, on ima ispravne kocnice koje ne koce kako treba jer treba da "legnu", sto znaci da on u ta tri dana treba da se vozika okolo inace posto kocnice nisu "legle" one ce pokazati da ne koce ispravno... Sta covek u toj situaciji treba da radi?

KKK-666

pre 1 godinu

Ovaj što je otišao sa ganc novim diskovima i paknovima na tehnički stvarno nije u pravu, jer je kočionom sistemu potrebno bar 500 km da se razradi.
(Pera, 20. mart 2023 10:50)

PAKNOVIMA treba i po nekoliko tisuca km. LOL

KKK-666

pre 1 godinu

Slovenac, ne kenj..
I vi Slovenci, čim pređete granicu i uđete u Srbiju postajete lopuže. Od bednih plata koje vaše firme isplaćuju u Srbiji, pa do kvaliteta robe koju nam prodajete.
(YPT, 20. mart 2023 11:15)

Lopovi su oni i bez da prelaze granicu.

zex

pre 1 godinu

Што значи да кад заменимо кочнице или још горе кад купимо нов ауто он је неисправан и тих 500км треба где да пређемо, по авлији или да направимо ваљке па гас-кочница цео дан.
Шта све нећу чути...
(Филипинац, 20. mart 2023 13:03

Brine broj pluseva koje si dobio, čovek je napisao istinu... Kočnicama treba par stotina km da sve lepo legne, naravno da je auto ispravan, samo nece kočiti kao što mora i treba.... Ne menja se disk i pločica vece pred tehnički, majstore

Nikola

pre 1 godinu

Ideš preko kuma i ne boli te glava ! Pa sve se u Srbiji tako radi vekovima u nazad. Sada se kao nešto čudimo.

Ne podržavam i ne kažem da bi tako trebalo biti ali tako jeste !

Тата

pre 1 godinu

Pre mesec dana sam registrovao vozilo, tehnički 6000, komšija ima agenciju njemu 1500din usluga i advokatu (na osnovu advokatske punomoći predmet rađen u Mup-u) još 800din...I šta sad!?

Neka svako naplati svoju uslugu, i ja naplatim svoj rad na mom poslu, svako treba da živi, zarađuje, plaća račune....
(VOJVOĐANIN, 20. mart 2023 13:04)

Исти тај власник техничког прегледа има склопљен уговор-договор са осигуравајућом кућом и по том договору има рецимо 20% од износа полисе.....

Значи наплати технички преглед 6000 динара, има проценат од полисе и још наплаћују 1000-1500 рсд за спремање документације.
То је за мотку. Удри мотку и мотку да жалиш ако се сломи...

Slovenac

pre 1 godinu

@JoJ, u SLO max sta god na cash je 5000€, tako da je tvoja mala pamet nesto opasno lose shvatila. E se jos cudis, ako neko sa Zapada vozi auto srednje, odnosno vise srednje klase?? Idi putuj malo prvo, pa vidi i uporedi.

sofronije

pre 1 godinu

I sta ceka inspekcija?
Za bezobrazluk treba da idu drakonske kazne, za primer.
U svim oblastima, ne samo ovde.
(Bob, 20. mart 2023 10:12)

Nazalost, proslo je to vreme sa inspekcijama... I inspekcija ce za par novcanica da okrene glavu na drugu stranu... Za bezobrazluk castis tog bezobraznika sa jednim koktelom (po receptu druga Molotova), sledeci put ce razmisliti dvaput da li ce biti bezobrazan, ako uopste nastavi da se bavi tim poslom... Ne odnosi se samo na tehnicke preglede....

Tomy Čubura

pre 1 godinu

Fora je da se zaradi lova.
Vi Slovenci to najbolje znate jer vinjetu za 7 dana naplaćujete 15 evra. U čemu je fora ne znam, ali znam da Mađari za 14 dana naplaćuju isto 15 evra.
(rebro, 20. mart 2023 10:49)
ako ides do Niša i nazad u Srbiji platis 20€ za 1 dan !

Goxy

pre 1 godinu

Dve godine ih čašćavam po 10 evra da me puste. Zašto? Ne zato što ne mislim o bezbednosti (svojoj ili tuđoj) već zato što mi je lakše tako.
(pričam o benzincu a imam i dizlo, 20. mart 2023 13:18)

Čestitam, učestvovao si u krivičnom delu. Zato što ti lakše tako. Greota je kvatiti uhodan sistem. Vune ovde ima ko blata.

Tomy Čubura

pre 1 godinu

Da li će se nadležni pozabaviti turiranjem vozila do iznemoglosti na tehničkom pregledu, čime se bezpovratno oštećuje motor,ili treba sam da se pozabavim time usranom motkom?!
(Vladimir, 20. mart 2023 15:10)
druže kako do sada nisi shvatio da ovde samo usrana motka rešava probleme ?

Vladimir

pre 1 godinu

Da li će se nadležni pozabaviti turiranjem vozila do iznemoglosti na tehničkom pregledu, čime se bezpovratno oštećuje motor,ili treba sam da se pozabavim time usranom motkom?!

sasa

pre 1 godinu

kad su preterali sa kontrolnim tackama.
treba da kontrolisu upravljacki i kocioni sistem i svetla.
sta ih briga dal rade prozori , dal se sva vrata zakljucavaju i ostale gluposti koje gledaju.

Sitna Slova

pre 1 godinu

Tehnicke preglede u 95% ljidi drze panduri, a firme su im registovane na zene, decu, bracu... pa zato se ponasaju kao kartel i sve im je dozvoljeno. Ukoliko ne zelite da platite "taksu za obradu dokumentacije" uradite samo tehnicki pregled, zatim kupite polisu osiguranja gde zelite, uplatite sve ostale takse i idite u sup i cekajte red za izdavanje registracione nalepnice.

Gruja

pre 1 godinu

Radim 15 godina tehnicki na istom mestu, a da sam za to vreme promenio nekoliko auta.Nikad nikakve neprijatnosti, cak mi sugerisali da su mi diskovi krivi, a kako su bili novi imao sam pravo na reklamaciju.Kako se ta stavka ne gleda i dalje kao tehnicka neispravnost resio sam to garancijom i opet lepo i korektno od njih. Zakljucak, ako niste zadovoljni a znate da Vam je auto ok, idite na drugo mesto sledeci put.

Pop

pre 1 godinu

Морају се наћи поштени технички прегледи, односно људи, и само код њих...

...и тако за све!

Perica

pre 1 godinu

Koliko kuknjave na tehničke preglede, kao da oni donose procedure i određuju cene. Niko da spomene MUP i ministarstvo finansija koji sve propisuju.

milo je gotov

pre 1 godinu

U SLO tehnicki 34€. Cesto i manje, jer nude popuste ako si clan AMS itd. U cemu je fora da vi to platite dvojno vise? Svi troskovi pregleda su vam 2-3x manji, nekretnine, plate, verovatno i oprema verovatno nije ni nalik na ovu u SLO. Ili je to sve samo deo one pregovorne klasike o Srbima lopuzama?
(Slovenac, 20. mart 2023 10:19)

U SLO verovatno nema portala koji bi objavljivao tvoje komentare.

detlić

pre 1 godinu

Ovaj što je otišao sa ganc novim diskovima i paknovima na tehnički stvarno nije u pravu, jer je kočionom sistemu potrebno bar 500 km da se razradi.
(Pera, 20. mart 2023 10:50)

Ne lupetaj.

VOJVOĐANIN

pre 1 godinu

Pre mesec dana sam registrovao vozilo, tehnički 6000, komšija ima agenciju njemu 1500din usluga i advokatu (na osnovu advokatske punomoći predmet rađen u Mup-u) još 800din...I šta sad!?

Neka svako naplati svoju uslugu, i ja naplatim svoj rad na mom poslu, svako treba da živi, zarađuje, plaća račune....

pričam o benzincu a imam i dizlo

pre 1 godinu

Kolka trauma može biti da ti ne rade kočnice i sijalice a pritom ne voziš dizlo nego benzinca?
Veruj mi, zadnja dva po novom zakonu sam proišao da nisam trepnuo jer znam da moja kola moraju biti tip top sa ili bez tehničkog. Kad ovde pitaš da li su vam kola održavana i ispravna svi se kunu bogom i decom a na tehničkom doživljavate nervne slomove.
Bolje vi da se traumirate nego da neko ode u urgentni ili onkologiju.
(Goxy, 20. mart 2023 11:05)

Kao po običaju ništa nisi razumeo. Već dve godine mi na tehničkom kažu da zadnje kočnice ne rade kako bi trebalo. Dve godine ih čašćavam po 10 evra da me puste. Zašto? Ne zato što ne mislim o bezbednosti (svojoj ili tuđoj) već zato što mi je lakše tako. Auto kupljen nov, redovno servisiran. U servisu mi kažu kočnice u redu. Akademik na tehničkom kaže nisu u redu. Da gledaš kad proveravaju kočnice ne možeš jer je zabranjeno i onda ideš linijom manjeg otpora. Mogu da odem na drugi tehnički ali velika verovatnoća je da ću isto proći.

Филипинац

pre 1 godinu

Ovaj što je otišao sa ganc novim diskovima i paknovima na tehnički stvarno nije u pravu, jer je kočionom sistemu potrebno bar 500 km da se razradi.
(Pera, 20. mart 2023 10:50)

Што значи да кад заменимо кочнице или још горе кад купимо нов ауто он је неисправан и тих 500км треба где да пређемо, по авлији или да направимо ваљке па гас-кочница цео дан.
Шта све нећу чути...

JoJ

pre 1 godinu

U SLO tehnicki 34€. Cesto i manje, jer nude popuste ako si clan AMS itd. U cemu je fora da vi to platite dvojno vise? Svi troskovi pregleda su vam 2-3x manji, nekretnine, plate, verovatno i oprema verovatno nije ni nalik na ovu u SLO. Ili je to sve samo deo one pregovorne klasike o Srbima lopuzama?
(Slovenac, 20. mart 2023 10:19)

Šta je za tebe i da bude 100 evra tehnički u SLO? Ti se redovno javljaš ovde godinu dana na vesti o automobilima i svaki put kupješ ženi auto od 50.000 evra za keš. Imaš bar 10 žena na koje si do sada bacio bar 500.000 evra u kešu za automobile...

XXL

pre 1 godinu

'Ajde bre srbadijo k'o da smo svi iz Pirota pa škrtarimo ... zna se red ne bi ljudi mislim kontrolori uzeli ništa al' ne mož' u tuđu kuću "praznih ruku"... tako da dajte bolje nego da vas bije Maler ...

Sasa

pre 1 godinu

Pa to je ovde normalno. Pa na groblju ne mozete nista da dobijete ukoliko ne castite. Nema veze sto plaćate godisnje za održavanje. Ako ne tutnes grobaru 2000 nece ti održavati ništa

cabala

pre 1 godinu

Meni su uzeli 700 din zbig zoga što sam plaćao karticom 2 posto od ukupne vrednosti registracije.Kakve to veze ima nisam placao na rate nego samo karticom kada sam proverio u banci rekli su da je taj aparat preko čega su mi naplatili registraciju je menjačnica .
Sve se to odigralo u AMSS.

žarko

pre 1 godinu

Ukinuti tehnički pregled!
Nema nikakve potrebe za tim.
Tehnička neispravnost kao uzrok saobraćajke je par procenata.
Vlasnik treba žestoko da bude kažnjen ako mu je vozilo neispravno a napravio je saobraćajku zbog toga.
Uvesti zakonsku odgovornost vlasnika po ovom pitanju.

svajcarska

pre 1 godinu

smisao i procedura tehnickih pregleda, cene osiguranja, cena tehnickih, zamena tablica zbog domacih slova - ko je mislio da sa "č" nece imati problema recimo sa autom u holandiji je prosto neverovatno, a po nasem dzepu, cene goriva, obucenost radnika na tehnickim, oko sokolovo, kazna za parkiranje ispred spopstvnog dvorista, naplata stete na vozilima zbog losih puteva itd itd

snimaju se pregledi a radnici plasiraju razne price da ne valja ovo ili ono. a to sve usmeno. na granici realnosti.

Aca

pre 1 godinu

Kad dodjete kod lekara ocnog na operaciju onda vam on uvali neko jeftinije socivo a ubedi vas da doplatite skuplje. Kad odete kod zubara onda vam on ponudi skuplje implante a ugradi vam jeftinije a vi ako se ne razumete u tu tehnicku prodjete osicani kao ovcica. Isti slucaj jer ako imate auto odete kod majstora onda vam uvali neke delove polovne a nesto kaze da je zamenio i naplati a uopste nije zamenio. Kada odete na tehnicki isto vas osiscaju za neke dodatne pare. Ovde ili da upoznate materiju i izdvojite vreme da sve proucite ili da imate toliko puno para pa da sve poplacate bez pogovora i stresa jednostavno koliko god da vam kazu toliko placate. Ako nemate onda prodate kola i idete gradskim prevozom niko vas ne pita.

YPT

pre 1 godinu

U SLO tehnicki 34€. Cesto i manje, jer nude popuste ako si clan AMS itd. U cemu je fora da vi to platite dvojno vise? Svi troskovi pregleda su vam 2-3x manji, nekretnine, plate, verovatno i oprema verovatno nije ni nalik na ovu u SLO. Ili je to sve samo deo one pregovorne klasike o Srbima lopuzama?
(Slovenac, 20. mart 2023 10:19)

Slovenac, ne kenj..
I vi Slovenci, čim pređete granicu i uđete u Srbiju postajete lopuže. Od bednih plata koje vaše firme isplaćuju u Srbiji, pa do kvaliteta robe koju nam prodajete.

Goxy

pre 1 godinu

Tehnicki pregled je jedna velika trauma
(skup nobelovaca na tehnickom, 20. mart 2023 10:33)

Kolka trauma može biti da ti ne rade kočnice i sijalice a pritom ne voziš dizlo nego benzinca?

Veruj mi, zadnja dva po novom zakonu sam proišao da nisam trepnuo jer znam da moja kola moraju biti tip top sa ili bez tehničkog. Kad ovde pitaš da li su vam kola održavana i ispravna svi se kunu bogom i decom a na tehničkom doživljavate nervne slomove.

Bolje vi da se traumirate nego da neko ode u urgentni ili onkologiju.

Каурин

pre 1 godinu

Прошле године нам је 4,5к било превише, па смо се бунили!
Сада смо дошли до 6к и то нам је најповољније и супер смо с тим?!
Који смо ми идиоти!

Totalnonebitan

pre 1 godinu

Astra G dizel 1.7cdti 2008god. Zapusen dpf filter los rad egr ventila ustanovljeno preko dijagnostike na TP. Otisao u zvanican servis kazu da taj model nema DPF i da egr ventil nema sanse preko dijagnostike da se ustanovi los rad.

skup nobelovaca na tehnickom

pre 1 godinu

Tehnicki pregled je jedna velika trauma za vecinu vozaca, jer prvo vozac ne mora da se bavi poznavanjem automobila kao mehanicar i eletricar a drugo pokusavaju da iskoriste situaciju da zbog nekog snimanja kamerama i pritiska da mora da prodje tehnicki ili je to neka tragedija ako ne prodje, vrse pritisak na vlasnika da casti ili ce da "padne" i vozi auto da popravi u roku od 3 ili 5 dana

to je neverovatno koliko je sebicno i samozivo napravljen taj zakon. zamislite coveka od 70 godina doktor genetike, ili hirurga sa decije klinike sa 40 godina iskustva u operacijama ociju kod dece ili slicno i sada treba da ga izvozaju neki klinici na tehnickom i otmu mu novac pod izgovorm da nece moci da vozi auto, plasiraju price da ne rade kocnice ili slicno. pa onda broj motora pa da se i doplati neko pusovanje i covek niti vidi gde je broj niti zna u kom je stanju bio taj broj niti zna da li su oni namerno tretirali necim ili nisu. pa je cak bilo da li ima gasa u klimi. sta reci

povrsnost i plitkoca. i bahatost.i da se covek sa 70 godina ponizava i ima 3 dana da ispravi gresku na autu kao da mu je auto ceo zivot, mezimac ili clan porodice, kako neki to zovu. kao da mi svi sedimo u kladionici i kaficu po ceo dan i imamo 72 sata da popravimo gresku na najobicnijem autu. tehnicki napravljen kao sud i ispit, nemas pravo da se usportivis, nemas pojma sta rade na vozilu, ali i to im je malo, izgleda, neko jos svasta se desava. to je za krivicnu odgovornost ko pokusa da prevari vlasnika

rebro

pre 1 godinu

Fora je da se zaradi lova.
Vi Slovenci to najbolje znate jer vinjetu za 7 dana naplaćujete 15 evra. U čemu je fora ne znam, ali znam da Mađari za 14 dana naplaćuju isto 15 evra.

Slovenac

pre 1 godinu

U SLO tehnicki 34€. Cesto i manje, jer nude popuste ako si clan AMS itd. U cemu je fora da vi to platite dvojno vise? Svi troskovi pregleda su vam 2-3x manji, nekretnine, plate, verovatno i oprema verovatno nije ni nalik na ovu u SLO. Ili je to sve samo deo one pregovorne klasike o Srbima lopuzama?

Pera

pre 1 godinu

Ovaj što je otišao sa ganc novim diskovima i paknovima na tehnički stvarno nije u pravu, jer je kočionom sistemu potrebno bar 500 km da se razradi.

Totalnonebitan

pre 1 godinu

Astra G dizel 1.7cdti 2008god. Zapusen dpf filter los rad egr ventila ustanovljeno preko dijagnostike na TP. Otisao u zvanican servis kazu da taj model nema DPF i da egr ventil nema sanse preko dijagnostike da se ustanovi los rad.

skup nobelovaca na tehnickom

pre 1 godinu

Tehnicki pregled je jedna velika trauma za vecinu vozaca, jer prvo vozac ne mora da se bavi poznavanjem automobila kao mehanicar i eletricar a drugo pokusavaju da iskoriste situaciju da zbog nekog snimanja kamerama i pritiska da mora da prodje tehnicki ili je to neka tragedija ako ne prodje, vrse pritisak na vlasnika da casti ili ce da "padne" i vozi auto da popravi u roku od 3 ili 5 dana

to je neverovatno koliko je sebicno i samozivo napravljen taj zakon. zamislite coveka od 70 godina doktor genetike, ili hirurga sa decije klinike sa 40 godina iskustva u operacijama ociju kod dece ili slicno i sada treba da ga izvozaju neki klinici na tehnickom i otmu mu novac pod izgovorm da nece moci da vozi auto, plasiraju price da ne rade kocnice ili slicno. pa onda broj motora pa da se i doplati neko pusovanje i covek niti vidi gde je broj niti zna u kom je stanju bio taj broj niti zna da li su oni namerno tretirali necim ili nisu. pa je cak bilo da li ima gasa u klimi. sta reci

povrsnost i plitkoca. i bahatost.i da se covek sa 70 godina ponizava i ima 3 dana da ispravi gresku na autu kao da mu je auto ceo zivot, mezimac ili clan porodice, kako neki to zovu. kao da mi svi sedimo u kladionici i kaficu po ceo dan i imamo 72 sata da popravimo gresku na najobicnijem autu. tehnicki napravljen kao sud i ispit, nemas pravo da se usportivis, nemas pojma sta rade na vozilu, ali i to im je malo, izgleda, neko jos svasta se desava. to je za krivicnu odgovornost ko pokusa da prevari vlasnika

Каурин

pre 1 godinu

Прошле године нам је 4,5к било превише, па смо се бунили!
Сада смо дошли до 6к и то нам је најповољније и супер смо с тим?!
Који смо ми идиоти!

Slovenac

pre 1 godinu

U SLO tehnicki 34€. Cesto i manje, jer nude popuste ako si clan AMS itd. U cemu je fora da vi to platite dvojno vise? Svi troskovi pregleda su vam 2-3x manji, nekretnine, plate, verovatno i oprema verovatno nije ni nalik na ovu u SLO. Ili je to sve samo deo one pregovorne klasike o Srbima lopuzama?

YPT

pre 1 godinu

U SLO tehnicki 34€. Cesto i manje, jer nude popuste ako si clan AMS itd. U cemu je fora da vi to platite dvojno vise? Svi troskovi pregleda su vam 2-3x manji, nekretnine, plate, verovatno i oprema verovatno nije ni nalik na ovu u SLO. Ili je to sve samo deo one pregovorne klasike o Srbima lopuzama?
(Slovenac, 20. mart 2023 10:19)

Slovenac, ne kenj..
I vi Slovenci, čim pređete granicu i uđete u Srbiju postajete lopuže. Od bednih plata koje vaše firme isplaćuju u Srbiji, pa do kvaliteta robe koju nam prodajete.

cabala

pre 1 godinu

Meni su uzeli 700 din zbig zoga što sam plaćao karticom 2 posto od ukupne vrednosti registracije.Kakve to veze ima nisam placao na rate nego samo karticom kada sam proverio u banci rekli su da je taj aparat preko čega su mi naplatili registraciju je menjačnica .
Sve se to odigralo u AMSS.

žarko

pre 1 godinu

Ukinuti tehnički pregled!
Nema nikakve potrebe za tim.
Tehnička neispravnost kao uzrok saobraćajke je par procenata.
Vlasnik treba žestoko da bude kažnjen ako mu je vozilo neispravno a napravio je saobraćajku zbog toga.
Uvesti zakonsku odgovornost vlasnika po ovom pitanju.

Vladimir

pre 1 godinu

Da li će se nadležni pozabaviti turiranjem vozila do iznemoglosti na tehničkom pregledu, čime se bezpovratno oštećuje motor,ili treba sam da se pozabavim time usranom motkom?!

Aca

pre 1 godinu

Kad dodjete kod lekara ocnog na operaciju onda vam on uvali neko jeftinije socivo a ubedi vas da doplatite skuplje. Kad odete kod zubara onda vam on ponudi skuplje implante a ugradi vam jeftinije a vi ako se ne razumete u tu tehnicku prodjete osicani kao ovcica. Isti slucaj jer ako imate auto odete kod majstora onda vam uvali neke delove polovne a nesto kaze da je zamenio i naplati a uopste nije zamenio. Kada odete na tehnicki isto vas osiscaju za neke dodatne pare. Ovde ili da upoznate materiju i izdvojite vreme da sve proucite ili da imate toliko puno para pa da sve poplacate bez pogovora i stresa jednostavno koliko god da vam kazu toliko placate. Ako nemate onda prodate kola i idete gradskim prevozom niko vas ne pita.

Филипинац

pre 1 godinu

Ovaj što je otišao sa ganc novim diskovima i paknovima na tehnički stvarno nije u pravu, jer je kočionom sistemu potrebno bar 500 km da se razradi.
(Pera, 20. mart 2023 10:50)

Што значи да кад заменимо кочнице или још горе кад купимо нов ауто он је неисправан и тих 500км треба где да пређемо, по авлији или да направимо ваљке па гас-кочница цео дан.
Шта све нећу чути...

rebro

pre 1 godinu

Fora je da se zaradi lova.
Vi Slovenci to najbolje znate jer vinjetu za 7 dana naplaćujete 15 evra. U čemu je fora ne znam, ali znam da Mađari za 14 dana naplaćuju isto 15 evra.

Sitna Slova

pre 1 godinu

Tehnicke preglede u 95% ljidi drze panduri, a firme su im registovane na zene, decu, bracu... pa zato se ponasaju kao kartel i sve im je dozvoljeno. Ukoliko ne zelite da platite "taksu za obradu dokumentacije" uradite samo tehnicki pregled, zatim kupite polisu osiguranja gde zelite, uplatite sve ostale takse i idite u sup i cekajte red za izdavanje registracione nalepnice.

sasa

pre 1 godinu

kad su preterali sa kontrolnim tackama.
treba da kontrolisu upravljacki i kocioni sistem i svetla.
sta ih briga dal rade prozori , dal se sva vrata zakljucavaju i ostale gluposti koje gledaju.

Tomy Čubura

pre 1 godinu

Fora je da se zaradi lova.
Vi Slovenci to najbolje znate jer vinjetu za 7 dana naplaćujete 15 evra. U čemu je fora ne znam, ali znam da Mađari za 14 dana naplaćuju isto 15 evra.
(rebro, 20. mart 2023 10:49)
ako ides do Niša i nazad u Srbiji platis 20€ za 1 dan !

svajcarska

pre 1 godinu

smisao i procedura tehnickih pregleda, cene osiguranja, cena tehnickih, zamena tablica zbog domacih slova - ko je mislio da sa "č" nece imati problema recimo sa autom u holandiji je prosto neverovatno, a po nasem dzepu, cene goriva, obucenost radnika na tehnickim, oko sokolovo, kazna za parkiranje ispred spopstvnog dvorista, naplata stete na vozilima zbog losih puteva itd itd

snimaju se pregledi a radnici plasiraju razne price da ne valja ovo ili ono. a to sve usmeno. na granici realnosti.

Sasa

pre 1 godinu

Pa to je ovde normalno. Pa na groblju ne mozete nista da dobijete ukoliko ne castite. Nema veze sto plaćate godisnje za održavanje. Ako ne tutnes grobaru 2000 nece ti održavati ništa

Gruja

pre 1 godinu

Radim 15 godina tehnicki na istom mestu, a da sam za to vreme promenio nekoliko auta.Nikad nikakve neprijatnosti, cak mi sugerisali da su mi diskovi krivi, a kako su bili novi imao sam pravo na reklamaciju.Kako se ta stavka ne gleda i dalje kao tehnicka neispravnost resio sam to garancijom i opet lepo i korektno od njih. Zakljucak, ako niste zadovoljni a znate da Vam je auto ok, idite na drugo mesto sledeci put.

Perica

pre 1 godinu

Koliko kuknjave na tehničke preglede, kao da oni donose procedure i određuju cene. Niko da spomene MUP i ministarstvo finansija koji sve propisuju.

Bazooka

pre 1 godinu

Plaćam po zakonu 6.000, dobio sam račun itd, ali me nešto drugo interesuje.

Zbog čega uz potvrdu da je auto tehnički ispravan, ne dobijem potpun izveštaj (posebno onaj o nivou gasova i kočionim silama na pojedinim točkovima)?

Nisam platio tehnički da bih registrovao auto, nego da bih znao u kakvom je stanju.

pričam o benzincu a imam i dizlo

pre 1 godinu

Kolka trauma može biti da ti ne rade kočnice i sijalice a pritom ne voziš dizlo nego benzinca?
Veruj mi, zadnja dva po novom zakonu sam proišao da nisam trepnuo jer znam da moja kola moraju biti tip top sa ili bez tehničkog. Kad ovde pitaš da li su vam kola održavana i ispravna svi se kunu bogom i decom a na tehničkom doživljavate nervne slomove.
Bolje vi da se traumirate nego da neko ode u urgentni ili onkologiju.
(Goxy, 20. mart 2023 11:05)

Kao po običaju ništa nisi razumeo. Već dve godine mi na tehničkom kažu da zadnje kočnice ne rade kako bi trebalo. Dve godine ih čašćavam po 10 evra da me puste. Zašto? Ne zato što ne mislim o bezbednosti (svojoj ili tuđoj) već zato što mi je lakše tako. Auto kupljen nov, redovno servisiran. U servisu mi kažu kočnice u redu. Akademik na tehničkom kaže nisu u redu. Da gledaš kad proveravaju kočnice ne možeš jer je zabranjeno i onda ideš linijom manjeg otpora. Mogu da odem na drugi tehnički ali velika verovatnoća je da ću isto proći.

Pop

pre 1 godinu

Морају се наћи поштени технички прегледи, односно људи, и само код њих...

...и тако за све!

nikos

pre 1 godinu

Reci cu vam moju tuznu pricu. Odvedem auto na tehnicki. Kazu da mora da se sklonim, maknem, jednostavno, ne mogu da budem prisutan.
Revnosni, da bi proverili da li je sve u redu na autu (da kojim slucajem ja nisam skinuo koju lampicu) oni su samoinicijativno prikljucili OBDII konektor na auto. Da kazem sledece, auto je 4x4, sa fabricki ugradjenim plinom i eksplicitno nije dozvoljeno kaciti OBDII konektor dok auto radi na plin! Prvo se iskljuci plin, pa tek onda prikljuci OBDII. Posle njihovog "tehnickog" upropastili su pola stvari na plinu kojima sada u servisu ne mogu da pristupe! KOME sada naplatiti njihovu revnost i znanje?

JoJ

pre 1 godinu

U SLO tehnicki 34€. Cesto i manje, jer nude popuste ako si clan AMS itd. U cemu je fora da vi to platite dvojno vise? Svi troskovi pregleda su vam 2-3x manji, nekretnine, plate, verovatno i oprema verovatno nije ni nalik na ovu u SLO. Ili je to sve samo deo one pregovorne klasike o Srbima lopuzama?
(Slovenac, 20. mart 2023 10:19)

Šta je za tebe i da bude 100 evra tehnički u SLO? Ti se redovno javljaš ovde godinu dana na vesti o automobilima i svaki put kupješ ženi auto od 50.000 evra za keš. Imaš bar 10 žena na koje si do sada bacio bar 500.000 evra u kešu za automobile...

milo je gotov

pre 1 godinu

U SLO tehnicki 34€. Cesto i manje, jer nude popuste ako si clan AMS itd. U cemu je fora da vi to platite dvojno vise? Svi troskovi pregleda su vam 2-3x manji, nekretnine, plate, verovatno i oprema verovatno nije ni nalik na ovu u SLO. Ili je to sve samo deo one pregovorne klasike o Srbima lopuzama?
(Slovenac, 20. mart 2023 10:19)

U SLO verovatno nema portala koji bi objavljivao tvoje komentare.

detlić

pre 1 godinu

Ovaj što je otišao sa ganc novim diskovima i paknovima na tehnički stvarno nije u pravu, jer je kočionom sistemu potrebno bar 500 km da se razradi.
(Pera, 20. mart 2023 10:50)

Ne lupetaj.

Tomy Čubura

pre 1 godinu

Da li će se nadležni pozabaviti turiranjem vozila do iznemoglosti na tehničkom pregledu, čime se bezpovratno oštećuje motor,ili treba sam da se pozabavim time usranom motkom?!
(Vladimir, 20. mart 2023 15:10)
druže kako do sada nisi shvatio da ovde samo usrana motka rešava probleme ?

Тата

pre 1 godinu

Pre mesec dana sam registrovao vozilo, tehnički 6000, komšija ima agenciju njemu 1500din usluga i advokatu (na osnovu advokatske punomoći predmet rađen u Mup-u) još 800din...I šta sad!?

Neka svako naplati svoju uslugu, i ja naplatim svoj rad na mom poslu, svako treba da živi, zarađuje, plaća račune....
(VOJVOĐANIN, 20. mart 2023 13:04)

Исти тај власник техничког прегледа има склопљен уговор-договор са осигуравајућом кућом и по том договору има рецимо 20% од износа полисе.....

Значи наплати технички преглед 6000 динара, има проценат од полисе и још наплаћују 1000-1500 рсд за спремање документације.
То је за мотку. Удри мотку и мотку да жалиш ако се сломи...

Laza

pre 1 godinu

Ljudi, trazite fiskalni račun za registraciju, za tehnicki ne daju svakako, ali pitajte unapred koliko kosta tehnički. Za registraciju trazite račun jer sam imao situaciju da kada sam rekao da plaćam gotovinom, receno je 40.500, a kada sam se predomislio jer nisam imao dovoljno u gotovini i zatražio da platim karticom, rekli su "aha, greška, 39.800" račun sam dobio kad sam ga sam trazio nakon što sam platio karticom. Stvarno sramota... vodite računa.

sofronije

pre 1 godinu

Што значи да кад заменимо кочнице или још горе кад купимо нов ауто он је неисправан и тих 500км треба где да пређемо, по авлији или да направимо ваљке па гас-кочница цео дан.
Шта све нећу чути...
(Филипинац, 20. mart 2023 13:03

Brine broj pluseva koje si dobio, čovek je napisao istinu... Kočnicama treba par stotina km da sve lepo legne, naravno da je auto ispravan, samo nece kočiti kao što mora i treba.... Ne menja se disk i pločica vece pred tehnički, majstore
(zex, 20. mart 2023 17:45)

I koje je tvoje resenje ako neko misli da je auto ispravan, ode na tehnicki, oni mu utvrde da kocnice ne valjaju i daju mu rok od tri dana da to sredi... Po tebi, on ima ispravne kocnice koje ne koce kako treba jer treba da "legnu", sto znaci da on u ta tri dana treba da se vozika okolo inace posto kocnice nisu "legle" one ce pokazati da ne koce ispravno... Sta covek u toj situaciji treba da radi?

ls

pre 1 godinu

Plaćam po zakonu 6.000, dobio sam račun itd, ali me nešto drugo interesuje.

Zbog čega uz potvrdu da je auto tehnički ispravan, ne dobijem potpun izveštaj (posebno onaj o nivou gasova i kočionim silama na pojedinim točkovima)?

Nisam platio tehnički da bih registrovao auto, nego da bih znao u kakvom je stanju.
(Bazooka, 20. mart 2023 21:02)

Pa ti trazi sledeci put detaljan pregled i izvestaj, ima da prodjes tehnicki ali juce.

drug sa fakulteta

pre 1 godinu

.... jedno ozbiljno pitanje....
ko kontroliše rad tih servisa za ,,tehnički pregled,, ... ili kad dobiju papir... samo teraj... dok komitet za saobraćaj iliti Okanović... drugačije neodredi...

pre nedelju dana bio na tehničkom... dva klinca, zajedno imaju jedva 36 godina, tek punoletni...
sat i 30 minuta radili pregled i kažu neradi jedna tinjalica, ok... moram kod majstora...
vratim se... popravio.... kažu... ostavi auto, dođi opet za sat i po... ludilo
ništa fiskalni... kome se žaliti...
ok... neću ići više kod njih, ali idu drugi...

komedija

Siniša

pre 1 godinu

Pre neki dan radio sam reatest vozila na CNG koji košta 12000 dinara, naplatili su mi još 2000 dinara za skidanje lima da bi mogli da slikaju boce, ko je sada ovde lud!?

KKK-666

pre 1 godinu

Slovenac, ne kenj..
I vi Slovenci, čim pređete granicu i uđete u Srbiju postajete lopuže. Od bednih plata koje vaše firme isplaćuju u Srbiji, pa do kvaliteta robe koju nam prodajete.
(YPT, 20. mart 2023 11:15)

Lopovi su oni i bez da prelaze granicu.

Veliki brat

pre 1 godinu

Da li će se nadležni pozabaviti turiranjem vozila do iznemoglosti na tehničkom pregledu, čime se bezpovratno oštećuje motor,ili treba sam da se pozabavim time usranom motkom?!
(Vladimir, 20. mart 2023 15:10)
druže kako do sada nisi shvatio da ovde samo usrana motka rešava probleme ?
(Tomy Čubura, 20. mart 2023 16:39)


Za tim nije bilo potrebe dok smo živeli u državi koja je imala Slovenijales - lesnina: podvučeno žutim ;)

sofronije

pre 1 godinu

I sta ceka inspekcija?
Za bezobrazluk treba da idu drakonske kazne, za primer.
U svim oblastima, ne samo ovde.
(Bob, 20. mart 2023 10:12)

Nazalost, proslo je to vreme sa inspekcijama... I inspekcija ce za par novcanica da okrene glavu na drugu stranu... Za bezobrazluk castis tog bezobraznika sa jednim koktelom (po receptu druga Molotova), sledeci put ce razmisliti dvaput da li ce biti bezobrazan, ako uopste nastavi da se bavi tim poslom... Ne odnosi se samo na tehnicke preglede....

KKK-666

pre 1 godinu

Dve godine ih čašćavam po 10 evra da me puste. Zašto? Ne zato što ne mislim o bezbednosti (svojoj ili tuđoj) već zato što mi je lakše tako. Auto kupljen nov, redovno servisiran. U servisu mi kažu kočnice u redu. Akademik na tehničkom kaže nisu u redu. Da gledaš kad proveravaju kočnice ne možeš jer je zabranjeno i onda ideš linijom manjeg otpora. Mogu da odem na drugi tehnički ali velika verovatnoća je da ću isto proći.
(pričam o benzincu a imam i dizlo, 20. mart 2023 13:18)

Samo Srbina mozes podmititi sa 10€.

Pera

pre 1 godinu

Ovaj što je otišao sa ganc novim diskovima i paknovima na tehnički stvarno nije u pravu, jer je kočionom sistemu potrebno bar 500 km da se razradi.

Nikola

pre 1 godinu

Ideš preko kuma i ne boli te glava ! Pa sve se u Srbiji tako radi vekovima u nazad. Sada se kao nešto čudimo.

Ne podržavam i ne kažem da bi tako trebalo biti ali tako jeste !

XXL

pre 1 godinu

'Ajde bre srbadijo k'o da smo svi iz Pirota pa škrtarimo ... zna se red ne bi ljudi mislim kontrolori uzeli ništa al' ne mož' u tuđu kuću "praznih ruku"... tako da dajte bolje nego da vas bije Maler ...

Goxy

pre 1 godinu

Dve godine ih čašćavam po 10 evra da me puste. Zašto? Ne zato što ne mislim o bezbednosti (svojoj ili tuđoj) već zato što mi je lakše tako.
(pričam o benzincu a imam i dizlo, 20. mart 2023 13:18)

Čestitam, učestvovao si u krivičnom delu. Zato što ti lakše tako. Greota je kvatiti uhodan sistem. Vune ovde ima ko blata.

zex

pre 1 godinu

Што значи да кад заменимо кочнице или још горе кад купимо нов ауто он је неисправан и тих 500км треба где да пређемо, по авлији или да направимо ваљке па гас-кочница цео дан.
Шта све нећу чути...
(Филипинац, 20. mart 2023 13:03

Brine broj pluseva koje si dobio, čovek je napisao istinu... Kočnicama treba par stotina km da sve lepo legne, naravno da je auto ispravan, samo nece kočiti kao što mora i treba.... Ne menja se disk i pločica vece pred tehnički, majstore

batinjo

pre 1 godinu

Ne znam zašto plaćate te dodatne troškove?!
Sve možete da završite sami,tehnicki pregled platite,polisu osiguranja kupite u osiguravajućoj kući i onda u sup po nalepnicu.
Ali tamo mora malo da se stoji i ceka u redu da bi se registrovao auto.
Sami procenite šta vam se isplati…

REŠENJE

pre 1 godinu

U Srbiji treba razdvojiti dve stvari: tehnički pregled i registraciju vozila!


Registracija: auto da bude papiorološki ispravan legalan i da je spreman za registraciju ZA PUŠTANJE U SAOBRAĆAJ "AKO JE" TEHNIČKI ISPRAVAN!

Tehnički pregled: vozilo da bude tehnički ispravan.

Dakle, priprema auta za tehnički pregled: odeš u servis koji ima ovlašćenje da priprema vozila za tehnički pregled (osnovati sistem nalik kao što je u Nemačkoj TÜV nema druge opcije)

Dakle, imaš slobodu da ideš u bilo koji servis a profesionalci koji su prošli obuku i imaju licencu za pregled vozila od strane akreditovane majke firme bi mogli odgovorno da ti pregledaju vozila i da kaže primera radi: prednji diskovi su jedan milimetar tanji nego što je donja granica menja se sa paknama zajedno, kočiono creva su porozna treba se menjati, na osnovu izmerene vrednosti instrument pokazo da u kočiono ulje ima vode i treba menjati i odmah nema dileme ko ima koja ovlašćenja i nema "ovo ono".

Taj koji ti pregleda vozilo na kraju sa drhtavom rukom da potpisuje i da pred zakonom odgovara ukoliko ti vozilo nije ispravan pri nesreći.

A registraciju papirologijom odraditi kao administrativnu stavku kao što je i sada ili poboljšati.

Zbog gore navedenih primera koji su u članku, će sve više bujati loši primeri, jer para nikada dosta i zbog korupcije mora se pod hitno TEHNIČKI PREGLED I REGISTRACIJU RAZDVOJITI!!!

Dragan

pre 1 godinu

Mnogi kazu sta cekaju inspekcije, sto ne reaguju. Ja kupio cokoladice u prodavnici, otvorio ih posle 5-6 dana, a iz njih se mrdaju crvi. Pozovem inspekciju, na neki objedinjeni telefon. Oni mi kazu da im treba fiskalni racun iz prodavnice da bi postupili. Ja im kazem da imam sliku, snimak, uzorak, ali da racun nemam, jer ko jos cuva racun iz lokalne prodavnice. Kazu, onda ne mozemo da primimo zahtev.
Znaci treba da okacim snimak na youtube, instagram, gde god...a onda kad se digne frka u javnisti(vrlo poznat brend) onda ce ministarstvo da daje neke sulude izjave.

Goxy

pre 1 godinu

Tehnicki pregled je jedna velika trauma
(skup nobelovaca na tehnickom, 20. mart 2023 10:33)

Kolka trauma može biti da ti ne rade kočnice i sijalice a pritom ne voziš dizlo nego benzinca?

Veruj mi, zadnja dva po novom zakonu sam proišao da nisam trepnuo jer znam da moja kola moraju biti tip top sa ili bez tehničkog. Kad ovde pitaš da li su vam kola održavana i ispravna svi se kunu bogom i decom a na tehničkom doživljavate nervne slomove.

Bolje vi da se traumirate nego da neko ode u urgentni ili onkologiju.

Fajzer

pre 1 godinu

E a kad vidim turiranje na tehnickom pregledu, uvek pomislim "ruke se pozlatile inzenjeru koji je osmislio soft limiter na mom autu". Stiskaj koliko hoces, ali preko 2500 obrtaja neces ici.

zex

pre 1 godinu

A jesi ti nekad video disk i pločice u životu? Znaš li princip po kojem funkcioniše takav kočioni sistem? Treba da legnu? E moj majstore.
(Nenad, 20. mart 2023 20:04)

Ne, ti ćeš mi objasniti... Ako si ikada menjao pločice, onda bi morao znati da prvih 100,200 km ne treba naglo kočiti, i kad zakočiš naglo pedala lagano propada, kao kad luftiraš sistem, tj ispuštaš kočiono ulje... Majstore

KKK-666

pre 1 godinu

Ovaj što je otišao sa ganc novim diskovima i paknovima na tehnički stvarno nije u pravu, jer je kočionom sistemu potrebno bar 500 km da se razradi.
(Pera, 20. mart 2023 10:50)

PAKNOVIMA treba i po nekoliko tisuca km. LOL

SamoGoa ForestZezanje

pre 1 godinu

Imam 28, polozio sa 19, otac mi je kupio polovnjak u 19toj kvario se nesto na svakih 2 meseca posle god dana dao sam mladjem bratu auto, idem pesaka vec 8 godina, , ne zelim da trosim novac na automobil jer mi je nepotreban,bude tu neko rentanje auta na 2,3 dana kada se nekad ode na vikend, za dve tri godine planiram da kupim neki totalno novi auto, drugari iz kraja mi se smeju

ppx

pre 1 godinu

Zakljucak, ako niste zadovoljni a znate da Vam je auto ok, idite na drugo mesto sledeci put.
(Gruja, 20. mart 2023 14:33)

Sledeci put je sledeci. To je gotovo jer su zajahali. Auto je vec usao na pregled. Gutamo knedle da vidimo sta ne valja a sta valja a kazu da ne valja. Da li je laz ili istina. Idemo po servisima. U rebusu smo. Sta se desava. koliko im treba danas za kladionicu...

VOJVOĐANIN

pre 1 godinu

Pre mesec dana sam registrovao vozilo, tehnički 6000, komšija ima agenciju njemu 1500din usluga i advokatu (na osnovu advokatske punomoći predmet rađen u Mup-u) još 800din...I šta sad!?

Neka svako naplati svoju uslugu, i ja naplatim svoj rad na mom poslu, svako treba da živi, zarađuje, plaća račune....

Nenad

pre 1 godinu

@zex

A jesi ti nekad video disk i pločice u životu? Znaš li princip po kojem funkcioniše takav kočioni sistem? Treba da legnu? E moj majstore.

Goran

pre 1 godinu

Bolje ne spominji Nemačku i( tüv)
Tamo ti je osiguranje na mesečnom nivou oko 100 e do 120 e.
Ako imaš auto od 1000 e a za (tüv) i osiguranje ćeš da das oko 1500 e.
A kod nas za godini das 250 e .

Slovenac

pre 1 godinu

@JoJ, u SLO max sta god na cash je 5000€, tako da je tvoja mala pamet nesto opasno lose shvatila. E se jos cudis, ako neko sa Zapada vozi auto srednje, odnosno vise srednje klase?? Idi putuj malo prvo, pa vidi i uporedi.

Stojan

pre 9 meseci

Prošle i ove godine su me vraćali na dodatni pregled zbog nedovoljnog kočenja zadnjeg desnog točka i ako sam na sva četiri točka postavio nove diskove, pakne a na zadnje i nova klešta. Auto je težak 1198 kg , opterećenje prednjih točkova iznosi 720 kg opterećenje zadnjih točkova iznosi 480 kg. Opterećenje po svakom prednjem točku je 360 kg a po svakom zadnjem točmu je 240 kg. Centar težišta vozila je u ravni leđnih naslona prednjih sedišta. Mehaničar koji je sedeo u vozilu prilikom provere kočnica je težak preko 130 kg. pa je svojom težinom opteretio levu stranu vozil i to prednje točkove sa 80 kg i to dodatno prednji levi točkak 50 kg što ukupno iznosi 410 kg a prednji desni točak sa 30 kg ukupno 390 kg. a zadnji levi točak sa dodatnih 35 kg ukupno sa 275 kg,zadnji desni sa dodatnih 15 kg. ukupno sa 255 kg čime se dobio rezultat da je kočenje zadnjeg desnog točka 40% slabije u odnosu na zadnji levi točak. Ovu računicu sam dobio proračunavajući raspodelu težine mehaničara od 130 kg u skladu sa njegovim položajem u vozilu u odnosu na centar težišta vizila kao i u odnosu na krake razdaljine točkova u odnosu na dodatno opterećenje vozila koje je stvarao mehaničar svljom težinom . Pošto zakonodavac nije naveo koje težine mora biti mehaničar u odnosu na težinu vozila svedoci smo da su te osobe obično posebno birane da budu težine preko 130 kg. pa posle trećeg ili čdtvrtog vraćanja u auto ulazi kolega tezine oko 70 kg i gle čuda kočnice budu ispravne. PREVARA !

Pera

pre 1 godinu

Ovaj što je otišao sa ganc novim diskovima i paknovima na tehnički stvarno nije u pravu, jer je kočionom sistemu potrebno bar 500 km da se razradi.

Goxy

pre 1 godinu

Tehnicki pregled je jedna velika trauma
(skup nobelovaca na tehnickom, 20. mart 2023 10:33)

Kolka trauma može biti da ti ne rade kočnice i sijalice a pritom ne voziš dizlo nego benzinca?

Veruj mi, zadnja dva po novom zakonu sam proišao da nisam trepnuo jer znam da moja kola moraju biti tip top sa ili bez tehničkog. Kad ovde pitaš da li su vam kola održavana i ispravna svi se kunu bogom i decom a na tehničkom doživljavate nervne slomove.

Bolje vi da se traumirate nego da neko ode u urgentni ili onkologiju.

VOJVOĐANIN

pre 1 godinu

Pre mesec dana sam registrovao vozilo, tehnički 6000, komšija ima agenciju njemu 1500din usluga i advokatu (na osnovu advokatske punomoći predmet rađen u Mup-u) još 800din...I šta sad!?

Neka svako naplati svoju uslugu, i ja naplatim svoj rad na mom poslu, svako treba da živi, zarađuje, plaća račune....

YPT

pre 1 godinu

U SLO tehnicki 34€. Cesto i manje, jer nude popuste ako si clan AMS itd. U cemu je fora da vi to platite dvojno vise? Svi troskovi pregleda su vam 2-3x manji, nekretnine, plate, verovatno i oprema verovatno nije ni nalik na ovu u SLO. Ili je to sve samo deo one pregovorne klasike o Srbima lopuzama?
(Slovenac, 20. mart 2023 10:19)

Slovenac, ne kenj..
I vi Slovenci, čim pređete granicu i uđete u Srbiju postajete lopuže. Od bednih plata koje vaše firme isplaćuju u Srbiji, pa do kvaliteta robe koju nam prodajete.

Slovenac

pre 1 godinu

U SLO tehnicki 34€. Cesto i manje, jer nude popuste ako si clan AMS itd. U cemu je fora da vi to platite dvojno vise? Svi troskovi pregleda su vam 2-3x manji, nekretnine, plate, verovatno i oprema verovatno nije ni nalik na ovu u SLO. Ili je to sve samo deo one pregovorne klasike o Srbima lopuzama?

Goxy

pre 1 godinu

Dve godine ih čašćavam po 10 evra da me puste. Zašto? Ne zato što ne mislim o bezbednosti (svojoj ili tuđoj) već zato što mi je lakše tako.
(pričam o benzincu a imam i dizlo, 20. mart 2023 13:18)

Čestitam, učestvovao si u krivičnom delu. Zato što ti lakše tako. Greota je kvatiti uhodan sistem. Vune ovde ima ko blata.

SamoGoa ForestZezanje

pre 1 godinu

Imam 28, polozio sa 19, otac mi je kupio polovnjak u 19toj kvario se nesto na svakih 2 meseca posle god dana dao sam mladjem bratu auto, idem pesaka vec 8 godina, , ne zelim da trosim novac na automobil jer mi je nepotreban,bude tu neko rentanje auta na 2,3 dana kada se nekad ode na vikend, za dve tri godine planiram da kupim neki totalno novi auto, drugari iz kraja mi se smeju

XXL

pre 1 godinu

'Ajde bre srbadijo k'o da smo svi iz Pirota pa škrtarimo ... zna se red ne bi ljudi mislim kontrolori uzeli ništa al' ne mož' u tuđu kuću "praznih ruku"... tako da dajte bolje nego da vas bije Maler ...

Nenad

pre 1 godinu

@zex

A jesi ti nekad video disk i pločice u životu? Znaš li princip po kojem funkcioniše takav kočioni sistem? Treba da legnu? E moj majstore.

detlić

pre 1 godinu

Ovaj što je otišao sa ganc novim diskovima i paknovima na tehnički stvarno nije u pravu, jer je kočionom sistemu potrebno bar 500 km da se razradi.
(Pera, 20. mart 2023 10:50)

Ne lupetaj.

Филипинац

pre 1 godinu

Ovaj što je otišao sa ganc novim diskovima i paknovima na tehnički stvarno nije u pravu, jer je kočionom sistemu potrebno bar 500 km da se razradi.
(Pera, 20. mart 2023 10:50)

Што значи да кад заменимо кочнице или још горе кад купимо нов ауто он је неисправан и тих 500км треба где да пређемо, по авлији или да направимо ваљке па гас-кочница цео дан.
Шта све нећу чути...

milo je gotov

pre 1 godinu

U SLO tehnicki 34€. Cesto i manje, jer nude popuste ako si clan AMS itd. U cemu je fora da vi to platite dvojno vise? Svi troskovi pregleda su vam 2-3x manji, nekretnine, plate, verovatno i oprema verovatno nije ni nalik na ovu u SLO. Ili je to sve samo deo one pregovorne klasike o Srbima lopuzama?
(Slovenac, 20. mart 2023 10:19)

U SLO verovatno nema portala koji bi objavljivao tvoje komentare.

žarko

pre 1 godinu

Ukinuti tehnički pregled!
Nema nikakve potrebe za tim.
Tehnička neispravnost kao uzrok saobraćajke je par procenata.
Vlasnik treba žestoko da bude kažnjen ako mu je vozilo neispravno a napravio je saobraćajku zbog toga.
Uvesti zakonsku odgovornost vlasnika po ovom pitanju.

zex

pre 1 godinu

A jesi ti nekad video disk i pločice u životu? Znaš li princip po kojem funkcioniše takav kočioni sistem? Treba da legnu? E moj majstore.
(Nenad, 20. mart 2023 20:04)

Ne, ti ćeš mi objasniti... Ako si ikada menjao pločice, onda bi morao znati da prvih 100,200 km ne treba naglo kočiti, i kad zakočiš naglo pedala lagano propada, kao kad luftiraš sistem, tj ispuštaš kočiono ulje... Majstore

rebro

pre 1 godinu

Fora je da se zaradi lova.
Vi Slovenci to najbolje znate jer vinjetu za 7 dana naplaćujete 15 evra. U čemu je fora ne znam, ali znam da Mađari za 14 dana naplaćuju isto 15 evra.

Тата

pre 1 godinu

Pre mesec dana sam registrovao vozilo, tehnički 6000, komšija ima agenciju njemu 1500din usluga i advokatu (na osnovu advokatske punomoći predmet rađen u Mup-u) još 800din...I šta sad!?

Neka svako naplati svoju uslugu, i ja naplatim svoj rad na mom poslu, svako treba da živi, zarađuje, plaća račune....
(VOJVOĐANIN, 20. mart 2023 13:04)

Исти тај власник техничког прегледа има склопљен уговор-договор са осигуравајућом кућом и по том договору има рецимо 20% од износа полисе.....

Значи наплати технички преглед 6000 динара, има проценат од полисе и још наплаћују 1000-1500 рсд за спремање документације.
То је за мотку. Удри мотку и мотку да жалиш ако се сломи...

zex

pre 1 godinu

Што значи да кад заменимо кочнице или још горе кад купимо нов ауто он је неисправан и тих 500км треба где да пређемо, по авлији или да направимо ваљке па гас-кочница цео дан.
Шта све нећу чути...
(Филипинац, 20. mart 2023 13:03

Brine broj pluseva koje si dobio, čovek je napisao istinu... Kočnicama treba par stotina km da sve lepo legne, naravno da je auto ispravan, samo nece kočiti kao što mora i treba.... Ne menja se disk i pločica vece pred tehnički, majstore

Perica

pre 1 godinu

Koliko kuknjave na tehničke preglede, kao da oni donose procedure i određuju cene. Niko da spomene MUP i ministarstvo finansija koji sve propisuju.

KKK-666

pre 1 godinu

Dve godine ih čašćavam po 10 evra da me puste. Zašto? Ne zato što ne mislim o bezbednosti (svojoj ili tuđoj) već zato što mi je lakše tako. Auto kupljen nov, redovno servisiran. U servisu mi kažu kočnice u redu. Akademik na tehničkom kaže nisu u redu. Da gledaš kad proveravaju kočnice ne možeš jer je zabranjeno i onda ideš linijom manjeg otpora. Mogu da odem na drugi tehnički ali velika verovatnoća je da ću isto proći.
(pričam o benzincu a imam i dizlo, 20. mart 2023 13:18)

Samo Srbina mozes podmititi sa 10€.

KKK-666

pre 1 godinu

Ovaj što je otišao sa ganc novim diskovima i paknovima na tehnički stvarno nije u pravu, jer je kočionom sistemu potrebno bar 500 km da se razradi.
(Pera, 20. mart 2023 10:50)

PAKNOVIMA treba i po nekoliko tisuca km. LOL

Sasa

pre 1 godinu

Pa to je ovde normalno. Pa na groblju ne mozete nista da dobijete ukoliko ne castite. Nema veze sto plaćate godisnje za održavanje. Ako ne tutnes grobaru 2000 nece ti održavati ništa

KKK-666

pre 1 godinu

Slovenac, ne kenj..
I vi Slovenci, čim pređete granicu i uđete u Srbiju postajete lopuže. Od bednih plata koje vaše firme isplaćuju u Srbiji, pa do kvaliteta robe koju nam prodajete.
(YPT, 20. mart 2023 11:15)

Lopovi su oni i bez da prelaze granicu.

sofronije

pre 1 godinu

Што значи да кад заменимо кочнице или још горе кад купимо нов ауто он је неисправан и тих 500км треба где да пређемо, по авлији или да направимо ваљке па гас-кочница цео дан.
Шта све нећу чути...
(Филипинац, 20. mart 2023 13:03

Brine broj pluseva koje si dobio, čovek je napisao istinu... Kočnicama treba par stotina km da sve lepo legne, naravno da je auto ispravan, samo nece kočiti kao što mora i treba.... Ne menja se disk i pločica vece pred tehnički, majstore
(zex, 20. mart 2023 17:45)

I koje je tvoje resenje ako neko misli da je auto ispravan, ode na tehnicki, oni mu utvrde da kocnice ne valjaju i daju mu rok od tri dana da to sredi... Po tebi, on ima ispravne kocnice koje ne koce kako treba jer treba da "legnu", sto znaci da on u ta tri dana treba da se vozika okolo inace posto kocnice nisu "legle" one ce pokazati da ne koce ispravno... Sta covek u toj situaciji treba da radi?

REŠENJE

pre 1 godinu

U Srbiji treba razdvojiti dve stvari: tehnički pregled i registraciju vozila!


Registracija: auto da bude papiorološki ispravan legalan i da je spreman za registraciju ZA PUŠTANJE U SAOBRAĆAJ "AKO JE" TEHNIČKI ISPRAVAN!

Tehnički pregled: vozilo da bude tehnički ispravan.

Dakle, priprema auta za tehnički pregled: odeš u servis koji ima ovlašćenje da priprema vozila za tehnički pregled (osnovati sistem nalik kao što je u Nemačkoj TÜV nema druge opcije)

Dakle, imaš slobodu da ideš u bilo koji servis a profesionalci koji su prošli obuku i imaju licencu za pregled vozila od strane akreditovane majke firme bi mogli odgovorno da ti pregledaju vozila i da kaže primera radi: prednji diskovi su jedan milimetar tanji nego što je donja granica menja se sa paknama zajedno, kočiono creva su porozna treba se menjati, na osnovu izmerene vrednosti instrument pokazo da u kočiono ulje ima vode i treba menjati i odmah nema dileme ko ima koja ovlašćenja i nema "ovo ono".

Taj koji ti pregleda vozilo na kraju sa drhtavom rukom da potpisuje i da pred zakonom odgovara ukoliko ti vozilo nije ispravan pri nesreći.

A registraciju papirologijom odraditi kao administrativnu stavku kao što je i sada ili poboljšati.

Zbog gore navedenih primera koji su u članku, će sve više bujati loši primeri, jer para nikada dosta i zbog korupcije mora se pod hitno TEHNIČKI PREGLED I REGISTRACIJU RAZDVOJITI!!!

Aca

pre 1 godinu

Kad dodjete kod lekara ocnog na operaciju onda vam on uvali neko jeftinije socivo a ubedi vas da doplatite skuplje. Kad odete kod zubara onda vam on ponudi skuplje implante a ugradi vam jeftinije a vi ako se ne razumete u tu tehnicku prodjete osicani kao ovcica. Isti slucaj jer ako imate auto odete kod majstora onda vam uvali neke delove polovne a nesto kaze da je zamenio i naplati a uopste nije zamenio. Kada odete na tehnicki isto vas osiscaju za neke dodatne pare. Ovde ili da upoznate materiju i izdvojite vreme da sve proucite ili da imate toliko puno para pa da sve poplacate bez pogovora i stresa jednostavno koliko god da vam kazu toliko placate. Ako nemate onda prodate kola i idete gradskim prevozom niko vas ne pita.

JoJ

pre 1 godinu

U SLO tehnicki 34€. Cesto i manje, jer nude popuste ako si clan AMS itd. U cemu je fora da vi to platite dvojno vise? Svi troskovi pregleda su vam 2-3x manji, nekretnine, plate, verovatno i oprema verovatno nije ni nalik na ovu u SLO. Ili je to sve samo deo one pregovorne klasike o Srbima lopuzama?
(Slovenac, 20. mart 2023 10:19)

Šta je za tebe i da bude 100 evra tehnički u SLO? Ti se redovno javljaš ovde godinu dana na vesti o automobilima i svaki put kupješ ženi auto od 50.000 evra za keš. Imaš bar 10 žena na koje si do sada bacio bar 500.000 evra u kešu za automobile...

pričam o benzincu a imam i dizlo

pre 1 godinu

Kolka trauma može biti da ti ne rade kočnice i sijalice a pritom ne voziš dizlo nego benzinca?
Veruj mi, zadnja dva po novom zakonu sam proišao da nisam trepnuo jer znam da moja kola moraju biti tip top sa ili bez tehničkog. Kad ovde pitaš da li su vam kola održavana i ispravna svi se kunu bogom i decom a na tehničkom doživljavate nervne slomove.
Bolje vi da se traumirate nego da neko ode u urgentni ili onkologiju.
(Goxy, 20. mart 2023 11:05)

Kao po običaju ništa nisi razumeo. Već dve godine mi na tehničkom kažu da zadnje kočnice ne rade kako bi trebalo. Dve godine ih čašćavam po 10 evra da me puste. Zašto? Ne zato što ne mislim o bezbednosti (svojoj ili tuđoj) već zato što mi je lakše tako. Auto kupljen nov, redovno servisiran. U servisu mi kažu kočnice u redu. Akademik na tehničkom kaže nisu u redu. Da gledaš kad proveravaju kočnice ne možeš jer je zabranjeno i onda ideš linijom manjeg otpora. Mogu da odem na drugi tehnički ali velika verovatnoća je da ću isto proći.

Vladimir

pre 1 godinu

Da li će se nadležni pozabaviti turiranjem vozila do iznemoglosti na tehničkom pregledu, čime se bezpovratno oštećuje motor,ili treba sam da se pozabavim time usranom motkom?!

sasa

pre 1 godinu

kad su preterali sa kontrolnim tackama.
treba da kontrolisu upravljacki i kocioni sistem i svetla.
sta ih briga dal rade prozori , dal se sva vrata zakljucavaju i ostale gluposti koje gledaju.

Slovenac

pre 1 godinu

@JoJ, u SLO max sta god na cash je 5000€, tako da je tvoja mala pamet nesto opasno lose shvatila. E se jos cudis, ako neko sa Zapada vozi auto srednje, odnosno vise srednje klase?? Idi putuj malo prvo, pa vidi i uporedi.

Gruja

pre 1 godinu

Radim 15 godina tehnicki na istom mestu, a da sam za to vreme promenio nekoliko auta.Nikad nikakve neprijatnosti, cak mi sugerisali da su mi diskovi krivi, a kako su bili novi imao sam pravo na reklamaciju.Kako se ta stavka ne gleda i dalje kao tehnicka neispravnost resio sam to garancijom i opet lepo i korektno od njih. Zakljucak, ako niste zadovoljni a znate da Vam je auto ok, idite na drugo mesto sledeci put.

Sitna Slova

pre 1 godinu

Tehnicke preglede u 95% ljidi drze panduri, a firme su im registovane na zene, decu, bracu... pa zato se ponasaju kao kartel i sve im je dozvoljeno. Ukoliko ne zelite da platite "taksu za obradu dokumentacije" uradite samo tehnicki pregled, zatim kupite polisu osiguranja gde zelite, uplatite sve ostale takse i idite u sup i cekajte red za izdavanje registracione nalepnice.

Tomy Čubura

pre 1 godinu

Fora je da se zaradi lova.
Vi Slovenci to najbolje znate jer vinjetu za 7 dana naplaćujete 15 evra. U čemu je fora ne znam, ali znam da Mađari za 14 dana naplaćuju isto 15 evra.
(rebro, 20. mart 2023 10:49)
ako ides do Niša i nazad u Srbiji platis 20€ za 1 dan !

Nikola

pre 1 godinu

Ideš preko kuma i ne boli te glava ! Pa sve se u Srbiji tako radi vekovima u nazad. Sada se kao nešto čudimo.

Ne podržavam i ne kažem da bi tako trebalo biti ali tako jeste !

ls

pre 1 godinu

Plaćam po zakonu 6.000, dobio sam račun itd, ali me nešto drugo interesuje.

Zbog čega uz potvrdu da je auto tehnički ispravan, ne dobijem potpun izveštaj (posebno onaj o nivou gasova i kočionim silama na pojedinim točkovima)?

Nisam platio tehnički da bih registrovao auto, nego da bih znao u kakvom je stanju.
(Bazooka, 20. mart 2023 21:02)

Pa ti trazi sledeci put detaljan pregled i izvestaj, ima da prodjes tehnicki ali juce.

skup nobelovaca na tehnickom

pre 1 godinu

Tehnicki pregled je jedna velika trauma za vecinu vozaca, jer prvo vozac ne mora da se bavi poznavanjem automobila kao mehanicar i eletricar a drugo pokusavaju da iskoriste situaciju da zbog nekog snimanja kamerama i pritiska da mora da prodje tehnicki ili je to neka tragedija ako ne prodje, vrse pritisak na vlasnika da casti ili ce da "padne" i vozi auto da popravi u roku od 3 ili 5 dana

to je neverovatno koliko je sebicno i samozivo napravljen taj zakon. zamislite coveka od 70 godina doktor genetike, ili hirurga sa decije klinike sa 40 godina iskustva u operacijama ociju kod dece ili slicno i sada treba da ga izvozaju neki klinici na tehnickom i otmu mu novac pod izgovorm da nece moci da vozi auto, plasiraju price da ne rade kocnice ili slicno. pa onda broj motora pa da se i doplati neko pusovanje i covek niti vidi gde je broj niti zna u kom je stanju bio taj broj niti zna da li su oni namerno tretirali necim ili nisu. pa je cak bilo da li ima gasa u klimi. sta reci

povrsnost i plitkoca. i bahatost.i da se covek sa 70 godina ponizava i ima 3 dana da ispravi gresku na autu kao da mu je auto ceo zivot, mezimac ili clan porodice, kako neki to zovu. kao da mi svi sedimo u kladionici i kaficu po ceo dan i imamo 72 sata da popravimo gresku na najobicnijem autu. tehnicki napravljen kao sud i ispit, nemas pravo da se usportivis, nemas pojma sta rade na vozilu, ali i to im je malo, izgleda, neko jos svasta se desava. to je za krivicnu odgovornost ko pokusa da prevari vlasnika

Totalnonebitan

pre 1 godinu

Astra G dizel 1.7cdti 2008god. Zapusen dpf filter los rad egr ventila ustanovljeno preko dijagnostike na TP. Otisao u zvanican servis kazu da taj model nema DPF i da egr ventil nema sanse preko dijagnostike da se ustanovi los rad.

Veliki brat

pre 1 godinu

Da li će se nadležni pozabaviti turiranjem vozila do iznemoglosti na tehničkom pregledu, čime se bezpovratno oštećuje motor,ili treba sam da se pozabavim time usranom motkom?!
(Vladimir, 20. mart 2023 15:10)
druže kako do sada nisi shvatio da ovde samo usrana motka rešava probleme ?
(Tomy Čubura, 20. mart 2023 16:39)


Za tim nije bilo potrebe dok smo živeli u državi koja je imala Slovenijales - lesnina: podvučeno žutim ;)

nikos

pre 1 godinu

Reci cu vam moju tuznu pricu. Odvedem auto na tehnicki. Kazu da mora da se sklonim, maknem, jednostavno, ne mogu da budem prisutan.
Revnosni, da bi proverili da li je sve u redu na autu (da kojim slucajem ja nisam skinuo koju lampicu) oni su samoinicijativno prikljucili OBDII konektor na auto. Da kazem sledece, auto je 4x4, sa fabricki ugradjenim plinom i eksplicitno nije dozvoljeno kaciti OBDII konektor dok auto radi na plin! Prvo se iskljuci plin, pa tek onda prikljuci OBDII. Posle njihovog "tehnickog" upropastili su pola stvari na plinu kojima sada u servisu ne mogu da pristupe! KOME sada naplatiti njihovu revnost i znanje?

drug sa fakulteta

pre 1 godinu

.... jedno ozbiljno pitanje....
ko kontroliše rad tih servisa za ,,tehnički pregled,, ... ili kad dobiju papir... samo teraj... dok komitet za saobraćaj iliti Okanović... drugačije neodredi...

pre nedelju dana bio na tehničkom... dva klinca, zajedno imaju jedva 36 godina, tek punoletni...
sat i 30 minuta radili pregled i kažu neradi jedna tinjalica, ok... moram kod majstora...
vratim se... popravio.... kažu... ostavi auto, dođi opet za sat i po... ludilo
ništa fiskalni... kome se žaliti...
ok... neću ići više kod njih, ali idu drugi...

komedija

cabala

pre 1 godinu

Meni su uzeli 700 din zbig zoga što sam plaćao karticom 2 posto od ukupne vrednosti registracije.Kakve to veze ima nisam placao na rate nego samo karticom kada sam proverio u banci rekli su da je taj aparat preko čega su mi naplatili registraciju je menjačnica .
Sve se to odigralo u AMSS.

Tomy Čubura

pre 1 godinu

Da li će se nadležni pozabaviti turiranjem vozila do iznemoglosti na tehničkom pregledu, čime se bezpovratno oštećuje motor,ili treba sam da se pozabavim time usranom motkom?!
(Vladimir, 20. mart 2023 15:10)
druže kako do sada nisi shvatio da ovde samo usrana motka rešava probleme ?

ppx

pre 1 godinu

Zakljucak, ako niste zadovoljni a znate da Vam je auto ok, idite na drugo mesto sledeci put.
(Gruja, 20. mart 2023 14:33)

Sledeci put je sledeci. To je gotovo jer su zajahali. Auto je vec usao na pregled. Gutamo knedle da vidimo sta ne valja a sta valja a kazu da ne valja. Da li je laz ili istina. Idemo po servisima. U rebusu smo. Sta se desava. koliko im treba danas za kladionicu...

sofronije

pre 1 godinu

I sta ceka inspekcija?
Za bezobrazluk treba da idu drakonske kazne, za primer.
U svim oblastima, ne samo ovde.
(Bob, 20. mart 2023 10:12)

Nazalost, proslo je to vreme sa inspekcijama... I inspekcija ce za par novcanica da okrene glavu na drugu stranu... Za bezobrazluk castis tog bezobraznika sa jednim koktelom (po receptu druga Molotova), sledeci put ce razmisliti dvaput da li ce biti bezobrazan, ako uopste nastavi da se bavi tim poslom... Ne odnosi se samo na tehnicke preglede....

Laza

pre 1 godinu

Ljudi, trazite fiskalni račun za registraciju, za tehnicki ne daju svakako, ali pitajte unapred koliko kosta tehnički. Za registraciju trazite račun jer sam imao situaciju da kada sam rekao da plaćam gotovinom, receno je 40.500, a kada sam se predomislio jer nisam imao dovoljno u gotovini i zatražio da platim karticom, rekli su "aha, greška, 39.800" račun sam dobio kad sam ga sam trazio nakon što sam platio karticom. Stvarno sramota... vodite računa.

Goran

pre 1 godinu

Bolje ne spominji Nemačku i( tüv)
Tamo ti je osiguranje na mesečnom nivou oko 100 e do 120 e.
Ako imaš auto od 1000 e a za (tüv) i osiguranje ćeš da das oko 1500 e.
A kod nas za godini das 250 e .

Dragan

pre 1 godinu

Mnogi kazu sta cekaju inspekcije, sto ne reaguju. Ja kupio cokoladice u prodavnici, otvorio ih posle 5-6 dana, a iz njih se mrdaju crvi. Pozovem inspekciju, na neki objedinjeni telefon. Oni mi kazu da im treba fiskalni racun iz prodavnice da bi postupili. Ja im kazem da imam sliku, snimak, uzorak, ali da racun nemam, jer ko jos cuva racun iz lokalne prodavnice. Kazu, onda ne mozemo da primimo zahtev.
Znaci treba da okacim snimak na youtube, instagram, gde god...a onda kad se digne frka u javnisti(vrlo poznat brend) onda ce ministarstvo da daje neke sulude izjave.

Каурин

pre 1 godinu

Прошле године нам је 4,5к било превише, па смо се бунили!
Сада смо дошли до 6к и то нам је најповољније и супер смо с тим?!
Који смо ми идиоти!

svajcarska

pre 1 godinu

smisao i procedura tehnickih pregleda, cene osiguranja, cena tehnickih, zamena tablica zbog domacih slova - ko je mislio da sa "č" nece imati problema recimo sa autom u holandiji je prosto neverovatno, a po nasem dzepu, cene goriva, obucenost radnika na tehnickim, oko sokolovo, kazna za parkiranje ispred spopstvnog dvorista, naplata stete na vozilima zbog losih puteva itd itd

snimaju se pregledi a radnici plasiraju razne price da ne valja ovo ili ono. a to sve usmeno. na granici realnosti.

Pop

pre 1 godinu

Морају се наћи поштени технички прегледи, односно људи, и само код њих...

...и тако за све!

Bazooka

pre 1 godinu

Plaćam po zakonu 6.000, dobio sam račun itd, ali me nešto drugo interesuje.

Zbog čega uz potvrdu da je auto tehnički ispravan, ne dobijem potpun izveštaj (posebno onaj o nivou gasova i kočionim silama na pojedinim točkovima)?

Nisam platio tehnički da bih registrovao auto, nego da bih znao u kakvom je stanju.

Siniša

pre 1 godinu

Pre neki dan radio sam reatest vozila na CNG koji košta 12000 dinara, naplatili su mi još 2000 dinara za skidanje lima da bi mogli da slikaju boce, ko je sada ovde lud!?

batinjo

pre 1 godinu

Ne znam zašto plaćate te dodatne troškove?!
Sve možete da završite sami,tehnicki pregled platite,polisu osiguranja kupite u osiguravajućoj kući i onda u sup po nalepnicu.
Ali tamo mora malo da se stoji i ceka u redu da bi se registrovao auto.
Sami procenite šta vam se isplati…

Fajzer

pre 1 godinu

E a kad vidim turiranje na tehnickom pregledu, uvek pomislim "ruke se pozlatile inzenjeru koji je osmislio soft limiter na mom autu". Stiskaj koliko hoces, ali preko 2500 obrtaja neces ici.

Stojan

pre 9 meseci

Prošle i ove godine su me vraćali na dodatni pregled zbog nedovoljnog kočenja zadnjeg desnog točka i ako sam na sva četiri točka postavio nove diskove, pakne a na zadnje i nova klešta. Auto je težak 1198 kg , opterećenje prednjih točkova iznosi 720 kg opterećenje zadnjih točkova iznosi 480 kg. Opterećenje po svakom prednjem točku je 360 kg a po svakom zadnjem točmu je 240 kg. Centar težišta vozila je u ravni leđnih naslona prednjih sedišta. Mehaničar koji je sedeo u vozilu prilikom provere kočnica je težak preko 130 kg. pa je svojom težinom opteretio levu stranu vozil i to prednje točkove sa 80 kg i to dodatno prednji levi točkak 50 kg što ukupno iznosi 410 kg a prednji desni točak sa 30 kg ukupno 390 kg. a zadnji levi točak sa dodatnih 35 kg ukupno sa 275 kg,zadnji desni sa dodatnih 15 kg. ukupno sa 255 kg čime se dobio rezultat da je kočenje zadnjeg desnog točka 40% slabije u odnosu na zadnji levi točak. Ovu računicu sam dobio proračunavajući raspodelu težine mehaničara od 130 kg u skladu sa njegovim položajem u vozilu u odnosu na centar težišta vizila kao i u odnosu na krake razdaljine točkova u odnosu na dodatno opterećenje vozila koje je stvarao mehaničar svljom težinom . Pošto zakonodavac nije naveo koje težine mora biti mehaničar u odnosu na težinu vozila svedoci smo da su te osobe obično posebno birane da budu težine preko 130 kg. pa posle trećeg ili čdtvrtog vraćanja u auto ulazi kolega tezine oko 70 kg i gle čuda kočnice budu ispravne. PREVARA !