Ponedeljak, 16.05.2022.

11:02

Povratak otpisanog: Rusi će ponovo praviti Moskvič

Izvor: B92

Povratak otpisanog: Rusi æe ponovo praviti Moskviè IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

159 Komentari

Sortiraj po:

Ispijač piva ispred dragstora

pre 1 godinu

@A KOJI je To auto bolji od Moskvica !?
(Stanko -obicaji su stariji od zakona !, 16. maj 2022 11:24)
Volga i ZIL !

Rajko

pre 1 godinu

Volim starinske automobile i oldtajmere, ti je sve imalo dušu. Ovo danas je smeće od mobilnih telefona umesto automobila.
(NikolaBg, 16. maj 2022 22:51)

Druže, ti verovatno samo idealizuješ tužno i siromašno detinjstvo...

Rover

pre 1 godinu

Sta je stručnjaka iz oblasti auto industije. Taj novi Moskvič bice Renault sa znackom Moskviča, svako sve zna a niko ne uključuje zdravu logiku i kaže kako Rusi ne umeju da naprave kola i već unapred znaju da će to biti krš...

hm

pre 1 godinu

Danas svako može da pravi dobar automobil. Rusi nisu pod sankcijama od strane Kine, a od nje može nabaviti sve što joj bude bilo potrebno da npr. Moskvič koji će proizvoditi bude vrlo dobar auto.
(Dragan, 17. maj 2022 18:04)

Jeste, tako im je dobro s Kinom da nemaju ni za rezervne delove. Sto si ti toliko naivan da mislis da ce Kina da ulazi u rizik da popije sankcije od zapada ?!? Ne zaboravi da Rusija poseduje teritorij za koji Kinezi misle da pripada njima. Kinezi samo cute, ali prvi ce da ulete da uzmu Rusiji sto mile da je njihovo.

Srbenda

pre 1 godinu

Kinezi samo cute, ali prvi ce da ulete da uzmu Rusiji sto mile da je njihovo.
(hm, 17. maj 2022 23:10) # Link komentara

Kinezi neće dirati Ruse. Jer znaju da su oni sledeči na spisku ako Rusi "izgube".

Goxy

pre 1 godinu

Danas svako može da pravi dobar automobil. Rusi nisu pod sankcijama od strane Kine, a od nje može nabaviti sve što joj bude bilo potrebno da npr. Moskvič koji će proizvoditi bude vrlo dobar auto.
(Dragan, 17. maj 2022 18:04)

Može ali neće. Ovaj sada Moskvič će biti najgore govno ikad proizvedeno.

Dragan

pre 1 godinu

Danas svako može da pravi dobar automobil. Rusi nisu pod sankcijama od strane Kine, a od nje može nabaviti sve što joj bude bilo potrebno da npr. Moskvič koji će proizvoditi bude vrlo dobar auto. Uostalom stečena znanja dok je Reno bio vlasnik kod ruskih inženjera, radnika nije i znanje odneto, mašine, linije za proizvodnju i ..... Kinezi jedva čekaju da Rusi naruče i kupe šta im bude bilo potrebno. Ljubav za ljubav, a sir za pare.

samo kazem

pre 1 godinu

Dusan Kovacevic treba da zastiti autorska prava na recenicu: "Koji je auto bolji od moskvica?" jer sam siguran da ce to biti glavni slogan reklamne kampanje u Srbiji, a verovatno i sire...

Realno

pre 1 godinu

A na prvoj slici moskvič sa ukrajinskim tablicama. Nećete imati neku prodaju u Ukrajini sigurno, zaboravite na to tržište i fokusirajte se na vaša azijska plemena u Sibiru, mada i oni će teško da zamene konje za tu kršinu.
(bre, 17. maj 2022 13:44) # Link komentara
S obzirom na komentar više bi ti odgovarao potpis "bee". Da bise pitpisao sa "bre" moraš biti srbin.

bre

pre 1 godinu

A na prvoj slici moskvič sa ukrajinskim tablicama. Nećete imati neku prodaju u Ukrajini sigurno, zaboravite na to tržište i fokusirajte se na vaša azijska plemena u Sibiru, mada i oni će teško da zamene konje za tu kršinu.

Ropski mentalitet i uživanje u njemu

pre 1 godinu

Prosto pitanje za komentatore. Da li bi ste više voleli da vozite mercedes, a da vas deca zovu:roditelj jedan i roditelj dva, ili biste radije da vozite moskvič, a da vas deca zovu mama i tata. Ako niste znali birate između ove dve varijante budućnosti.
(Realno, 17. maj 2022 07:59

Nismo znali.
A sto ti ne probas, kada te to razjeda toliko da prosipas sumanuta opravdanja za agresiju na vest o automobilima?
Ocigledno je neka opsesija u pitanju.

deniro

pre 1 godinu

(Realno, 17. maj 2022 07:59)
......prijatelju,ti si ozbiljnan slučaj!!!Ne znam šta vozi premijerka ali legendarna škoda Oca Nacije isto je nemački produkt.

prokleta raja

pre 1 godinu

Prosto pitanje za komentatore. Da li bi ste više voleli da vozite mercedes, a da vas deca zovu:roditelj jedan i roditelj dva, ili biste radije da vozite moskvič, a da vas deca zovu mama i tata. Ako niste znali birate između ove dve varijante budućnosti.
Realno

Preporučujem (+7)
Ne preporučujem (-14

dao sam ti minus, cisto da podrzim one za koje buducnosti nema;)

Goxy

pre 1 godinu

Imam VW i super je. Malo, malo pa sam kod majstora. Stvarno je vrh vrhova.
(Marko, 17. maj 2022 03:56)

Sledeći put kupi nekog maloletnog.

Strokavi mozak

pre 1 godinu

I ako ga prave to nece da ima veze sa Rusijom,nego sa nekom privatnom firmom.Ko zna koji igraci ce da ulete.A jaka mustra je danas da se napravi auto kad je tehnologija dostupna svima i prodaje se kome treba.Sta je Reno napravio sa Daciom?Malo se nalicka izgled i ubaci vec postojeca tehnologija i ako je ok cena ima da ide ko alva.

Goxy

pre 1 godinu

Hoće li on, kao njegov imenjak, završiti na dnu mora?
(Opta, 17. maj 2022 08:02)

Teško.
Rusi vole kao i mi da kola bace u reku. A pogotovo ako je istog imena kao i auto. Volga je prepuna Volgi.

......

pre 1 godinu

Zok1 - Ja se slazem da je saradnja sa zemljama u razvoju dobra ideja jer, kao sto kazes, imaju velike populacije i vecina su mladi ljudi. Samo mislim da niste svesni koliko siromastvo tamo vlada i da saradnja sa zemljama u razvoju ne moze biti glavna/jedina opcija jedne ekonomije koja se danas bori da opstane. Spominjes kineze i meni izgleda da su oni mnogo pametniji od rusa, saradjuju sa Amerikom, pa su progurali svoje kompanije tipa Huawei na zapadno trziste, ali sad investiraju u siromasnije zemlje i tamo sire uticaj. Rusija nije Kina, sta su rusi radili dok su kinezi razvijali svoju ekonomiju i sirili svoj uticaj? Ako su sposobni to da urade, zasto nisu do sad? Takodje spominjes da je Indija kupila Jaguar, i sta ce da proizvode? Jaguar, koj je svetski poznat po kvalitetu, koj ce ceo svet hteti da kupuje. Te zemlje koje su se razvile u zadnjih 30+ godina balansirale saradnju sa zapadom i ostatkom sveta, i takodje ni kinezi ni indijci nisu stvarno podrzali Rusiju u ovom ratu, vec su tu izmedju, sto znaci da im je saradnja sa zapadom ipak vazna. A koliko mislis da ce Amerika da pritisne siromasnije zemlje ako misle da Rusija ima suvise veliki uticaj? I kad im se ljudi obogate malo, oni traze luksuz sa zapada. Meni izgleda da su poslednjih 30 godina rusi spavali dok se ostatak sveta razvijao. Ako nisu uspeli pre sankcija nesto da naprave od svoje ekonomije, ja ne znam kako ce danas kad su pod sankcijama i kad ce amerikanci dati sve od sebe da ih sabotiraju.

Goxy

pre 1 godinu

Ako bi lada ili moskvic ponudili nesto zanimljivo, moze naravno.
(Srbofil, 16. maj 2022 21:06)

Ponudiće nešto nadasve zanimljivo: doboši + potrošnja od 15l. Kupuješ?

Moskvich

pre 1 godinu

Fabrika Renaulta u Moskvi sklapa Dustera sa Renaultovim logom, sada ce biti Moskvich Duster. Odlican auto za ruske prilike, najprodavaniji SUV na trzistu tamo. Rade i Renault Capture poslednji model, Moskvich Capture buduci, dakle 2 moderna modela. Toliko o znalcima koji su izblenavili komentarusuci stari Moskvich 412 sa slike iz teksta, ne mogu da verujem koliko su ljudi bez mozga, nasedaju na propagandu sa obe strane, sve prihvataju na prvu...

Ekolog

pre 1 godinu

Ја не могу да разумем зашто у 2022 години коментаришемо овакву бесмислицу и уопште упоређујемо руске аутомобиле...
Русија је враћена 70 година наѕад, и тек ће јадни руски народ трпети последице лудила њихових владара... :-(

bolesno drustvo

pre 1 godinu

Volim starinske automobile i oldtajmere, ti je sve imalo dušu. Ovo danas je smeće od mobilnih telefona umesto automobila.
NikolaBg

nekad sam na daljinu mogao da prepoznam auto, danas stojim pored njega i ako ne procitam opet ne znam. slicno je i sa ljudima, od njih deset, devet prica istu pricu. ne bi to bilo tako ni strasno kad bi ta prica imala nekog smisla, a jos manje kad bi bila njihovo licno razmisljanje

pozdrav

gulag

pre 1 godinu

Mnogi ovdje zaboravljaju da Rusija nije vise komunisticka zemlja i da za nju vrijede ista pravila kao za Ameriku: trziste, omjer cijene i kvalitete, estetika, udobnost. Jednostavno, ljudi nece kupiti ako nisu zadovoljni, a ruski kapitalist nece zaraditi za vikendicu i jahtu.

tom pus

pre 1 godinu

Posto ti PVO svako malo zatreba...takoreći, kakva je to kuća bez dobrog PVO sistema.
(Radijator, 16. maj 2022 19:45)

Zahvaljujemo se na 

ha,ha,ha..što jes jes,pas čuvar i s400 obavezno

Realno

pre 1 godinu

Prosto pitanje za komentatore. Da li bi ste više voleli da vozite mercedes, a da vas deca zovu:roditelj jedan i roditelj dva, ili biste radije da vozite moskvič, a da vas deca zovu mama i tata. Ako niste znali birate između ove dve varijante budućnosti.

bajo moj

pre 1 godinu

Rusi su pravili i pravice smece od kola
(Nisu za automobile, 16. maj 2022 23:28)

Za dobre pare svako moze napraviti dobar auto,
ali ako je dovoljno od a do b moze i za svakog.










Rusi su pravili i pravice smece od kola
(Nisu za automobile, 16. maj 2022 23:28)

Za dobre pare svako moze napraviti dobar auto,
ali ako je dovoljno od a do b moze i za svakog.

Dule

pre 1 godinu

Sledeće je Zaporožac da prave. Ako se neko seća.
(Blek - Chicago, 16. maj 2022 23:16)

Nisu pravili Rusi, nego Ukrajinci, a Rusi trenutno imaju problem da osvoje Zaporožje.

tom pus

pre 1 godinu

Peto, jugoslovenska auto industrija je bolja od sovjetske, jer su Fico, Zastava 101 i Jugo bili svemirski brodovi za sve sovjetske konkurente u svom vremenu. 
(@, 16. maj 2022 19:50) 
Brate ,Lada Samara je bila porche za keca,juga i floridu ...btw menjac i jeste bio kopija porche-a ,
(popadic, 16. maj 2022 22:15)
da,ali je ,,florida,, bila porše za samaru

Zok1

pre 1 godinu

(...., 16. maj 2022 22:30) Evo ja živim sa druge strane bare i tvrdim da pola Amerike i cela Evropa nisu svesni koliko je Evropa postala nebitna u svetskoj trgovini. Kinezi su napravili dovoljno veliko unutrašnje tržište da za njihov Dan samaca pokupuju više nego Amerikanci za Boxing Day, Black Friday i Cyber Monday zajedno. Pokupovali su Afriku, sada kupuju po južnoj Americi. Standard u tim zemljama Afrike i Azije nije visok, ali tamo živo igroman broj ljudi i to čini ekonomije velikim. Uzmi za primer Indiju, koja će u sledećih 10 godina prestići EU u borbi za treće mesto. Današnji svet je daleko drugačiji od onog iz devedestih. Kada su u pitanju automobili, Kina se pretvara u svetskog lidera kada su električni automobili u pitanju. Naivno je verovati da će ostaviti tržište od 150 miliona ljudi bez fabrike automobila. Tu je i Indija (TATA je vlasnik Jaguara). Možda će se novi automobili zvati Moskvič, ali će biti sasvim drugačiji od onoga šo se poizvodilo u SSSR. Inače, Moskvič je nastao tako što su Sovjeti preselili ceo Opel iz okupirane Nemačke.

Marko

pre 1 godinu

Gomila podsmesljivih komentara. Danas svako moze da napravi dobar auto. Ne vrhunski, ali dobar, svakako, da. Za njihovo trziste i ne trebaju preskupi modeli. Ne razumem pakost. Bolje je pitanje kako to da mi ne pravimo ni Tricikl? Kada naprave inicijalni model, a oslanjace se na postojecu tehnologiju, sigurno nece kretati od nule, napravice i drugi pa treci, i tako redom. Kako je KIA krenula? Vidi sta danas rade ljudi. Kakve automobile prave.
Japanske kompanije? Svi su se smejali i sprdali inicijalnim modelima. Danas stoje mirno pored Toyote ili nekog drugog proizvodjava. Ako auto bude korektan a cena prihvatljiva, pola Srbije bi ga vozilo.

Imam VW i super je. Malo, malo pa sam kod majstora. Stvarno je vrh vrhova.

korner, aut faul

pre 1 godinu

@Dule
Zato što je lada još uvijek iz 1961. A Mercedes je tada napravio auto koje je danas najskuplje na svijetu.
$142 meliona

Odg.

pre 1 godinu

Da li shvatate...
(Gagi, 16. maj 2022 15:17)

To se ni ne pita. Naravno da nece praviti one kockaste smesne automobile. Pravice jos smesnije automobile, jer su tako u mogucnosti.

Auto.BOY

pre 1 godinu

Izgleda da rusofobi ne citaju clanke, vec samo balave. Lepo pise da ce se praviti novi Moskvic. I sus i e verzija. Kada na zapadu obnove neki stari brend, svi se oduseve, ali posto rusofili ne misle mozgom nego mrznjom, onda se obnova brenda u Rusiji njima cini kao nesto lose. Kada se obnavlja brend, mozes napraviti bilo sta, sa novim tehnologijama. Sta ce ovi uraditi, to ne znamo. Sobjanjin je inace liberas i globalsita pa eto da vidimo koliko je moderan. Svakako su mu ruke odresene.

MileBukovac

pre 1 godinu

@@, 16. maj 2022 19:50
Čoveče, nisi razumeo šta sam napisao i suština onoga što sam rekao nije u tome da li je neko rusofil ili anglofil. Poenta je da se MI nekome smejemo. Ej, MI!!! Fiću, Tristaća, Keca, Yuga, Floridu su nam dizajnirali Italijani, motore za ta kola su nam dali Italijani, prese, mašine....Ta kola koja smo proizvodili nisu bila ni 25% produkt našeg inženjeringa i znanja. Sve nam je na tacni servirano. Sovjeti, Rusi....kako god hoćeš da ih zoveš su napravili produkt 100% njihov. Od skice do proizvodne trake. Kvalitet i performanse tog produkta može da bude predmet sprdnje za Amerikanca, Nemca, Francuza....ali za nas, koji smo na lezilebovićki način dobili mogućnost da sklapamo auto

-Lada je kupljena od talijana,kao i polski fiat 125

Lav

pre 1 godinu

Moskvič je tenk sa potrošnjom od preko 10L al to Rusima neće biti problem sa toliko neprodate nafte. Rus jednom napravi i šta tu ima da se menja. Napravili Sojuz jedom i danas leti isto takav.

popadic

pre 1 godinu

Peto, jugoslovenska auto industrija je bolja od sovjetske, jer su Fico, Zastava 101 i Jugo bili svemirski brodovi za sve sovjetske konkurente u svom vremenu.
(@, 16. maj 2022 19:50)
Brate ,Lada Samara je bila porche za keca,juga i floridu ...btw menjac i jeste bio kopija porche-a ,

Dule LEdu

pre 1 godinu

Bravo za potez. Kao da me je neko pitao. I da, ja sam jedan on tih koji bi kupili i Ladu i Moskvica i sta je problem, dakle kupujem auto tj legdendu, a ne statusi simbol sto je zapadna vresnost. Pogledajte malo Vestu, X rej, i ostale modele, zatim UAZ patriot. Samo neobrazovani porede ladu iz '61. i mercedeza iz 2001. To su oni likovi sto ne mogu da shvate da nisu isti ideali u Americi i u Rusiji. Jednostavno dva razlicita univerzuma i sistem vrednosi. Nekome moze da se svidja jedan ili drugi, ali takve stvari se ne porede. To porede, ponavlajm samo nepismeni...

Strawdog

pre 1 godinu

@@, 16. maj 2022 19:50
Čoveče, nisi razumeo šta sam napisao i suština onoga što sam rekao nije u tome da li je neko rusofil ili anglofil. Poenta je da se MI nekome smejemo. Ej, MI!!! Fiću, Tristaća, Keca, Yuga, Floridu su nam dizajnirali Italijani, motore za ta kola su nam dali Italijani, prese, mašine....Ta kola koja smo proizvodili nisu bila ni 25% produkt našeg inženjeringa i znanja. Sve nam je na tacni servirano. Sovjeti, Rusi....kako god hoćeš da ih zoveš su napravili produkt 100% njihov. Od skice do proizvodne trake. Kvalitet i performanse tog produkta može da bude predmet sprdnje za Amerikanca, Nemca, Francuza....ali za nas, koji smo na lezilebovićki način dobili mogućnost da sklapamo auto
koji su drugi osmislili, dizajnirali i atestirali....ono što su Sovjeti, Rusi....uradili sa Moskvičem - mi treba kapu da im skinemo, a ne da im se smejemo. Nadam se da si shvatio poentu onoga što sam napisao.

....

pre 1 godinu

Od rusofila gori su još samo natofili.
Da li ima iko da je ostao normalan i da koristi svoj mozak i svoju glavu a da ne razmišlja zapadnom ili ruskom glavom? Može li ikako bez te kao žilet oštre blokovske podele?
Pogkedajte samo ove navijačke komentare na jednu najobičniju vest o automobilima? Glup, gluplji, najgluplji.
(Milan, 16. maj 2022 21:28)

Slazem se ali ja nikako nisam natofil ali me nerviraju rusofili jer smatram da ne shvataju realnost. Misle da ce Rusija sad da stvori neki alternativni svet gde cemo da procvetamo sa njima. Rusija je to vec jednom uradila, zvao se Sovjetski Savez i nije ljudima bilo bas lepo pa se raspao. Takodje ako ta Rusija nija uspela da bude medju prvih 10 ekonomija sveta pre sakncija, ne znam kako ce sada. Onda te ideje da ce istocni svet da se ujedini sa Azijom, Afrikom, Juznom Amerikom. Nista protiv njih ali sam imala priliku da putujem u Afriku i ljudi su veoma siromasni i pod velikim uticajem zapada, bukvalno zavise od zapada. Od tih istocnih ekonomija je ustvari jedino Kina veoma jaka (jer Japan i J. Koreja sigurno nece da idu protiv Amerike) ali ne moze samo sa njima da se trguje, njih ionako vise zanima da se konkurisu sa Amerikom. I to nije samo medju komentarima, ja poznajem ljudi (npr moji roditelji) koji tako razmisljaju. Kao da su zaborabili sta se desilo 90ih i kako smo zavrsili to gde jesmo, a tad nam rusi nisu mnogo pomogli.

k

pre 1 godinu

Kupi ladu za voznju po gradu, vozi aleko neces daleko, vozi jugo neces dugo...
(Dušan, 16. maj 2022 20:58)

Da samo vredjaj ono sto je bilo nase i hvali te tvoje ruse.

Јабучило

pre 1 godinu

Hoće li putofili potrčati da kupe ovo? Ako ne kupe, pljunuli su na sebe i putina. Nećete valjda da vozite kola iz Nemačke?

Деда ми је био у партизанима. Није му сметао немачки шмајсер који је носио (причао ми је).

Srbofil

pre 1 godinu

Hoće li putofili potrčati da kupe ovo? Ako ne kupe, pljunuli su na sebe i putina. Nećete valjda da vozite kola iz Nemačke?

Da vidimo vašu ljubav prema putinu.
(Goxy, 16. maj 2022 20:12)

Nisam rusofil, niti sa opcinjen Putinom ali da znas da bi kupio rusko auto. Ako je cena prihvatljiva i ako za taj novac dobijem auto koje zadovoljava moje potrebe, zasto da ne. Ja ne bolujem od toga da auto mora biti neke posebne marke a pogotovo ne nemacko. Vozio sam golfa, bmw-a a najvise citroena. I odnos cene i dobijenog mi je najbolji bio kod citorena. Sada mi je nekako najinteresantnija dacia.

Ako bi lada ili moskvic ponudili nesto zanimljivo, moze naravno.

Najradije bi vozio nase auto. Zao mi je sto mi ne vratimo zastavu, ali sta da se radi.

Milan

pre 1 godinu

Od rusofila gori su još samo natofili.
Da li ima iko da je ostao normalan i da koristi svoj mozak i svoju glavu a da ne razmišlja zapadnom ili ruskom glavom? Može li ikako bez te kao žilet oštre blokovske podele?
Pogkedajte samo ove navijačke komentare na jednu najobičniju vest o automobilima? Glup, gluplji, najgluplji.

Dr

pre 1 godinu

"As of January 1, 2022, retirees in Russia received a gross pension of approximately 16.9 thousand Russian rubles on average, or 259 U.S. dollars per month." Za one sto ne znaju mrski engleski prosecna penzija 260 dolara. Moj komsija ruski vatrogasac im 270 dolara penziju. Osim goriva ostalo kosta isto manje vise kao kod nas.

Loreda

pre 1 godinu

Ideja za biznis je dobra, jer rusko tržište automobila je nezasitno. Trenutna situacija je da trgovci automobila su rasprodali sve čto su imali na lageru. Cijena polovnih Mercedesa, VW i sličnih porasla je skoro 199% sa tendencijom daljnjeg rasta.

Goxy

pre 1 godinu

Hoće li putofili potrčati da kupe ovo? Ako ne kupe, pljunuli su na sebe i putina. Nećete valjda da vozite kola iz Nemačke?

Da vidimo vašu ljubav prema putinu.

Zivota

pre 1 godinu

С"амо у претрагу укуцајте: "Нова Лада" (овде неки гледају на Русију на основу холивудских филмова из 80 и 90их и на основу тога доносе закључке, смешне и јадне предрасуде медиокритета..)"
Bio sam vise puta u Rusiji nego prosecan Srbin za zivota u Grckoj pa ni oni ne voze ta s..nja jedino ako bas moraju citaj sirotinja. Btw izgooglaj prosecnu peniju u Rusiji srecno u vasim i nasim zabludama

Radijator

pre 1 godinu

Pa vidi ovako, sigurno bih kupio auto zapadne proizvodnje. Ali, ako bi mi trebao dobar PVO, uzeo bih S400 a ne Patriot. Svako je u nečemu dobar.
(bora rakijaš, 16. maj 2022 18:14)

Posto ti PVO svako malo zatreba...takoreći, kakva je to kuća bez dobrog PVO sistema.

@

pre 1 godinu

@Strawdog
Nas Jugo nije izbacio nov model zato smo imalo raspad zemlje, sankcije, rat, pa opet sankcije, opet rat i bomnardovanje, licemeru jedan rusofilski.

Veliki brat

pre 1 godinu

Mozete se vi smejati koliko hocete,i govoriti kako nema elektroniku i ABS....Mnogo smo se usrecili sa automobilima sa elektronikom. Prvi bih kupio novog Stojadina bez elektronike, pa i Moskvica, samo da mu smanje potrosnju.
(Boban, 16. maj 2022 14:37)

Pa ko ti brani, eno imaš na oglasima Zastava 101 LUX, k'o nova (ali stvarno, ne ono "nov nov nov", sa onom rešetkastom maskom i okruglim farovima, 1978. godište, narandžasti tapacirung bukvalno nov, jedino će ti možda zasmetati cena od 3800 evra, ali auto je bukvalno kao iz fabrike.
Pa, kad si se već istrčao, kontaktiraj prodavaca i dogovori se da pogledaš auto :)

Čvorović I.

pre 1 godinu

Pa tako vas volim! A sad ko Isakoviči onomad, pravac seobe u Rusiju, da ne gledam više Evroviziju.

Moskvič je kakav auto? Naaaajbolji!

Sabo

pre 1 godinu

Rusi imaju problem sa korupcijom, kad to rijese procvjetace. Do tada
ce se kojekakvi Abramovici kur*iti sa jahtama kupljenim novcem od utajenog poreza a sve da bi lijecili svoje megalomanske komplekse.

boks

pre 1 godinu

Ovi sto imaju decu na trulom zapadu da ih iz patrijotskih razloga odmah vrate nazad u zemlju ili ih posalju u voljenu rusijicu.
(Rusofile na Goli otok, 16. maj 2022 16:03)

Znas ja sam ranije volela ruse i njihovu kulturu ali zbog rusofila ne mogu vise da ih smislim. Ustvari meni uopste ne smeta Rusija toliko vec mi smeta ova opsednutost koj nas narod ima sa njima. Prosto ne razumem kad rusi uopste ne znaju za nas. Razumem sto ne vole zapad, razumem sve ali ne razumem ovu ljubav prema tudjem narodu. Sumnjam da ce svi da trace da zamene zvoja nemacka/francuska/italijanska kola i da kupe...moskvic...

@

pre 1 godinu

@Милош
Ko proizvodi tu novu Ladu? Da nisu Rusi?
Ukucaj ti "putevi u Rusiji" pa ces videti da su 80-ih bili neuporedivo bolji.
A onda pokusaj sebi da objasnis zasto najveca drzava planete ima manje kilometara autoputa od Nemacke...

Zok1

pre 1 godinu

Čovek govori o obnovi brenda, a proizvodiće se neki od kineskih modela. Da li zaista mislite da će zemlja od 150 miliona stanovnika ostati bez automobila zato što se jedna kompanija povukla sa tržišta?

@

pre 1 godinu

@Strawdog
Evo ga patriota koji vise voli rusko od srpskog.
Prvo, pametnjakovicu, nije to ruska, nego sovjetska autoindustrija. Upamti to.
SSSR je bio druga ekonomska sila sveta, dok Rusija ima ekonomiju manju od Meksika...
Drugo, Jugoslavija je proizvodila Ficu, Zastavu 101, Juga itd, ne samo Juga.
Trece, SSSR je imao mogucnost da NAREDI istocnoj Evropi da kupi njegove automobile, ma koliko losi bili.
Cetvrto, patrioto, Jugoslavija je imala 20 miliona stanovnika, SSSR blizu 300 miliona.
Peto, jugoslovenska auto industrija je bolja od sovjetske, jer su Fico, Zastava 101 i Jugo bili svemirski brodovi za sve sovjetske konkurente u svom vremenu.

lala

pre 1 godinu

Само у претрагу укуцајте: "Нова Лада" (овде неки гледају на Русију на основу холивудских филмова из 80 и 90их и на основу тога доносе закључке, смешне и јадне предрасуде медиокритета..)
(Милош, 16. maj 2022 18:58)

Upravo citam o Ladi, izgleda da je Renault kupio deo kompanije koja proizvodi Ladu i da su ucestvovali strucnjaci iz Mercedesa u pravljenju novih modela. Ne znam da li ce oni da nastave saradnju...

Strawdog

pre 1 godinu

Moskvič je od svog osnovanja 1940-te godine, pa do gašenja 2003. godine (63 godine) imao deset različitih modela. U proseku na svake 6,3 godine izbacivan je na tržište nov model, što znači nova šasija, nov motor, novi alati i mašine koje prave kola....Naš ponos Yugo se proizvodio 28 godina i nikada nije izbacio nov model, već je restilizovao plastikom postojeći oblik kola. Šasija, alati, mašine....koje su proizvodile su od prvog do poslednjeg dana bile iste. To isto važi i kada je Zastava 101 u pitanju, samo što je njen vek od Yuga bio duži za deset godina. Moje pitanje, za ove "stručnjake" što se smeju Ruskoj autoindustriji, dok se sa setom sećaju kako su u "Jugićima" putovali na plavi Jedran, glasi: šta je smešmo? Ko je smešan? I čija je auto industrija bolja?

Милош

pre 1 godinu

Само у претрагу укуцајте: "Нова Лада" (овде неки гледају на Русију на основу холивудских филмова из 80 и 90их и на основу тога доносе закључке, смешне и јадне предрасуде медиокритета..)

bora rakijaš

pre 1 godinu

Ovi sto imaju decu na trulom zapadu da ih iz patrijotskih razloga odmah vrate nazad u zemlju ili ih posalju u voljenu rusijicu.
(Rusofile na Goli otok, 16. maj 2022 16:03)

Ah, ti si onaj što pljuje sve što je rusko i kritikuje nas ostale što nam je sve zapadno. Pa vidi ovako, sigurno bih kupio auto zapadne proizvodnje. Ali, ako bi mi trebao dobar PVO, uzeo bih S400 a ne Patriot. Svako je u nečemu dobar.

Trovach

pre 1 godinu

Moj drug ima Moskvica u perfektnom stanju. To nije nikakvo cudo jer je i sam veoma pedantan. U njegovom dvoristu trava uredno pokosena, ruze perfektne, kapija jako stara, ali u perfektnom stanju i kao da je juce ofarbana. Nisam ga pitao, ali mislim da Moskvica nikada ne bi prodao, a redovno ga vozi. Imaju i mnogo noviji auto, ali mislim da je ovaj Moskvic u najboljem stanju u Srbiji-

Ivan ZG

pre 1 godinu

Bit će još stariji i ljepši od ovih sa slike. Čim ga kupiš imaš oldtajmer. Nije iz 50-tih jer nema svih dijelova nego iz 40-tih.
Sve od lijevanog željeza tako da auto ima 2 tone prazan, a 2,2 tone kada napunite rezervoar do vrha. I onda možete skoro 500 km se voziti, ali nikada u komadu jer toliki put ne može izdržati bez kvara.
U prtljažniku vozite platine, regler, sviječice (ruske velike kao šaka) i remenje za sve na autu. U autu vozite mehaničara jer toliki put, a cesta kao u Amazoni. Malo se vidi, malo nestane među drvećem.
I obavezno kompas jer tabli ima svakih 300 km.
Mogli bi zaraditi od turizma. Da ih ljudi gledaju i ne vjeruju da je negdje sada 1940-ta. I obavezno pune gume da se ne mogu probušiti.

Vot iss yo nem

pre 1 godinu

Изгледа да ће посета Русији кроз коју годину бити као посета Куби. Штета за добри руски народ.
(Ко соно..., 16. maj 2022 13:47)

Ja u tome vidim prednost jer Ruskinje su lepše od Kubanki.

Rusofobe u duševne bolnice

pre 1 godinu

Pozivam domace rusofile da prodaju Nato krseve i podrze majcicu Rusiju kupujuci Moskvica. Stednja u rubljama se podrazumeva. Ovi sto imaju decu na trulom zapadu da ih iz patrijotskih razloga odmah vrate nazad u zemlju ili ih posalju u voljenu rusijicu.
(Rusofile na Goli otok, 16. maj 2022 16:03)

Evo i ja tebe pozivam da isključiš grejanje u stanu jer gas dolazi iz rusije, povadiš radijatore (aluminijum takodje), povadiš sve od ruskog materijala iz automobila koji voziš (verovatno ti ostaju stakla i gume), pre toga istoči gorivo i sipaj isključivo ono koje se vadi u Nemačkoj ili francuskoj. I da, hranu da pobacaš svu, prihranjena je ruskim veštačkim đubrivom. Bože kakvih mor ona ima.

Bane

pre 1 godinu

A KOJI je To auto bolji od Moskvica !?
(Stanko -obicaji su stariji od zakona !, 16. maj 2022 11:24)

Svaki, cak i onaj koji jos nije napravljen je bolji od ruskog krsa!!
(pljuc, 16. maj 2022 13:11) # Link komentara

I Trabant, zar ne??

auto_sovinista_kruga_dvojke

pre 1 godinu

Nadam se da ove komentare pisu botovi, jer ne mogu da verujem koliko su ovi komentari glupi, pise da ce obnoviti brend a ne da ce praviti auto od pre 50 godina

Ms

pre 1 godinu

Proizvodice i elektricne automobile! Toliko o tome kako je Rusija izolovana i van svih tokova. Guraju iste agende kao i zapad, nema razlike. Isti ljudi vladaju svuda.

Zoran

pre 1 godinu

Meni je tu nešto sumnjivo. S obzirom da im Ukrajinci uništavaju tenkove kao Autan komarce možda se misli da će praviti Moskviče s bestrzajnim topom.

Rusofile na Goli otok

pre 1 godinu

Pozivam domace rusofile da prodaju Nato krseve i podrze majcicu Rusiju kupujuci Moskvica. Stednja u rubljama se podrazumeva. Ovi sto imaju decu na trulom zapadu da ih iz patrijotskih razloga odmah vrate nazad u zemlju ili ih posalju u voljenu rusijicu.

goca

pre 1 godinu

Svaki dan prolazim pored auto placa na Altini u Zemunu i pored ostalih automobila koji se prodaju stoji jedan crveni Moskvič negde dole u dnu reda, ali on takav mami poglede i ja samo njega vidim.

Dex

pre 1 godinu

Ponedeljak je obično loš da ali ovo me je oraspoložilo.
(Goxy, 16. maj 2022

Ti si izgleda poverovao da će to biti isti Moskvič od pre 40 godina.
Ako je tako,a jeste,onda si me oraspoložio: Hahah ahahha hahaha hahahahaaah.
(Saša, 16. maj 2022 12:13)

Da, upravo je to u planu. Originalni model, a mozes misliti da ce samo biti jos gori nego nekad, s obzirom da ce biti jos veca improvizacija s delovima i fabrikom uopsteno. Verovatno ce staviti neku "modernu" plasticnu lajsnu tu i tamo (a la 80-e) i to ce biti najvidljivija promena. Sta ti ocekujes? Svaki napredak u industriji im je doneo Renault, a oni su pobegli. Sad im ostaje povratak u 60-e, jer je to sve sto su sami uspeli stvoriti, 140 ili koliko vec miliona umova u 2022. je tehnoloski doslo do nivoa Moskvicha.

mr

pre 1 godinu

Kakve sve vesti dobijamo poslednjih dana...Konstrakta peta na Evroviziji, Novak pobedio po 1000i put, Moskvich ponovo u proizvodnji...sta je sledece, Yugo iz Kragujevca???
(Kobaja Grande, 16. maj 2022 14:06)

Не, Yugo из Минхена ил Штутгарта, тренутно се воде тешки преговори.

great reset

pre 1 godinu

Kakve sve vesti dobijamo poslednjih dana...Konstrakta peta na Evroviziji, Novak pobedio po 1000i put, Moskvich ponovo u proizvodnji...sta je sledece, Yugo iz Kragujevca???
(Kobaja Grande, 16. maj 2022 14:06)

konji i volovi, da, ko bude imao!

a

pre 1 godinu

Многи овде мисле да је москвич био лош аутомобил.Као тенк.Руси су имали и
Волгу.Сасвим солидан,готово лимузина.

Gagi

pre 1 godinu

Da li shvatate da se radi o tome da u hali "Renoove" fabrike (nastala na teritoriji bivše fabrike "Moskvič") i sa radnicima koji su u njoj radili, gradske vlasti planiraju da proizvode neki model budžetnog automobila, neznano čiji, možda korejski ili kineski, pod markom "Moskvič", a ne da će proizvoditi modele kao na fotkama u tekstu? Usput, ovaj automobil na drugoj fotki nije "Moskvič", već pozni IŽ-412.

Dragan

pre 1 godinu

Kad sam bio mali 1979 a moj otac kupio Moskvića to je bio auto za sve i na more i za prikolicu a teglili smo i šesticu armaturu sa njim kad smo gradili kuću doduše zasmrdela je lamela.

Мирко

pre 1 godinu

Коначно ће почети смењен увоз било чега у Русију...што је супер јер су увозили све а извозили само гас и нафту

Tom Starin

pre 1 godinu

Evo, mi ovde u Ljubljani, stojimo u redu ispred ruske ambasade! Otkako se saznalo za ovo, promet u Ljubljani je bukvalno - stao!

Ima da čekam, dok me ne stave na spisak!

Koliko sam čuo, imat če upravljanje na daljinu, najnoviji sistem nAZOV'!

Горан

pre 1 godinu

Какав год био, тамо ће широке народне масе моћи слободно да се возе. На овој страни то ће моћи само малобројни богаташи у својим ел. аутомобилима. Ми, остали прелазимо у пешадију, док ће срећници моћи да гањају бицикл.

Boban

pre 1 godinu

Mozete se vi smejati koliko hocete,i govoriti kako nema elektroniku i ABS....Mnogo smo se usrecili sa automobilima sa elektronikom. Prvi bih kupio novog Stojadina bez elektronike, pa i Moskvica, samo da mu smanje potrosnju.

Kobaja Grande

pre 1 godinu

Kakve sve vesti dobijamo poslednjih dana...Konstrakta peta na Evroviziji, Novak pobedio po 1000i put, Moskvich ponovo u proizvodnji...sta je sledece, Yugo iz Kragujevca???

Šime

pre 1 godinu

Kako divna vijest.. Zna li se ko će bit zastupnik za EU,odma ću se predbilježit...Sitim se komšije Jefte,kap. prve klase,uvik ga je glanco i hvalio,al i stalno nešta oko njega sa kacavidom i čekićem

lomno

pre 1 godinu

Ti si izgleda poverovao da će to biti isti Moskvič od pre 40 godina.
Ako je tako,a jeste,onda si me oraspoložio: Hahah ahahha hahaha hahahahaaah.
(Saša, 16. maj 2022 12:13)

# Link komentara

a kakav će bit bez elektronike i abs-a nego isti od pre 40 godina

Ко соно...

pre 1 godinu

Изгледа да ће посета Русији кроз коју годину бити као посета Куби. Штета за добри руски народ.

pljuc

pre 1 godinu

A KOJI je To auto bolji od Moskvica !?
(Stanko -obicaji su stariji od zakona !, 16. maj 2022 11:24)

Svaki, cak i onaj koji jos nije napravljen je bolji od ruskog krsa!!

Saša

pre 1 godinu

Hahah ahahha hahaha hahahahaaah.

Ponedeljak je obično loš da ali ovo me je oraspoložilo.
(Goxy, 16. maj 2022

Ti si izgleda poverovao da će to biti isti Moskvič od pre 40 godina.
Ako je tako,a jeste,onda si me oraspoložio: Hahah ahahha hahaha hahahahaaah.

Malo nas je al smo g*vna

pre 1 godinu

A KOJI je To auto bolji od Moskvica !?
(Stanko -obicaji su stariji od zakona !, 16. maj 2022 )

Drugi moskvić sa manjom kilometrazom.

sima Rus

pre 1 godinu

ja još imam dečiji limeni Moskvič na pedale. cena mu iz godine u godinu skače. Zna Rus sta valja.
Uskoro će se i u Kragujevcu proizvoditi električni Yugo.

sima Rus

pre 1 godinu

ja još imam dečiji limeni Moskvič na pedale. cena mu iz godine u godinu skače. Zna Rus sta valja.
Uskoro će se i u Kragujevcu proizvoditi električni Yugo.

Malo nas je al smo g*vna

pre 1 godinu

A KOJI je To auto bolji od Moskvica !?
(Stanko -obicaji su stariji od zakona !, 16. maj 2022 )

Drugi moskvić sa manjom kilometrazom.

Ко соно...

pre 1 godinu

Изгледа да ће посета Русији кроз коју годину бити као посета Куби. Штета за добри руски народ.

Rusofile na Goli otok

pre 1 godinu

Pozivam domace rusofile da prodaju Nato krseve i podrze majcicu Rusiju kupujuci Moskvica. Stednja u rubljama se podrazumeva. Ovi sto imaju decu na trulom zapadu da ih iz patrijotskih razloga odmah vrate nazad u zemlju ili ih posalju u voljenu rusijicu.

lomno

pre 1 godinu

Ti si izgleda poverovao da će to biti isti Moskvič od pre 40 godina.
Ako je tako,a jeste,onda si me oraspoložio: Hahah ahahha hahaha hahahahaaah.
(Saša, 16. maj 2022 12:13)

# Link komentara

a kakav će bit bez elektronike i abs-a nego isti od pre 40 godina

Kobaja Grande

pre 1 godinu

Kakve sve vesti dobijamo poslednjih dana...Konstrakta peta na Evroviziji, Novak pobedio po 1000i put, Moskvich ponovo u proizvodnji...sta je sledece, Yugo iz Kragujevca???

Radijator

pre 1 godinu

Pa vidi ovako, sigurno bih kupio auto zapadne proizvodnje. Ali, ako bi mi trebao dobar PVO, uzeo bih S400 a ne Patriot. Svako je u nečemu dobar.
(bora rakijaš, 16. maj 2022 18:14)

Posto ti PVO svako malo zatreba...takoreći, kakva je to kuća bez dobrog PVO sistema.

Saša

pre 1 godinu

Hahah ahahha hahaha hahahahaaah.

Ponedeljak je obično loš da ali ovo me je oraspoložilo.
(Goxy, 16. maj 2022

Ti si izgleda poverovao da će to biti isti Moskvič od pre 40 godina.
Ako je tako,a jeste,onda si me oraspoložio: Hahah ahahha hahaha hahahahaaah.

pljuc

pre 1 godinu

A KOJI je To auto bolji od Moskvica !?
(Stanko -obicaji su stariji od zakona !, 16. maj 2022 11:24)

Svaki, cak i onaj koji jos nije napravljen je bolji od ruskog krsa!!

Ivan ZG

pre 1 godinu

Bit će još stariji i ljepši od ovih sa slike. Čim ga kupiš imaš oldtajmer. Nije iz 50-tih jer nema svih dijelova nego iz 40-tih.
Sve od lijevanog željeza tako da auto ima 2 tone prazan, a 2,2 tone kada napunite rezervoar do vrha. I onda možete skoro 500 km se voziti, ali nikada u komadu jer toliki put ne može izdržati bez kvara.
U prtljažniku vozite platine, regler, sviječice (ruske velike kao šaka) i remenje za sve na autu. U autu vozite mehaničara jer toliki put, a cesta kao u Amazoni. Malo se vidi, malo nestane među drvećem.
I obavezno kompas jer tabli ima svakih 300 km.
Mogli bi zaraditi od turizma. Da ih ljudi gledaju i ne vjeruju da je negdje sada 1940-ta. I obavezno pune gume da se ne mogu probušiti.

....

pre 1 godinu

Od rusofila gori su još samo natofili.
Da li ima iko da je ostao normalan i da koristi svoj mozak i svoju glavu a da ne razmišlja zapadnom ili ruskom glavom? Može li ikako bez te kao žilet oštre blokovske podele?
Pogkedajte samo ove navijačke komentare na jednu najobičniju vest o automobilima? Glup, gluplji, najgluplji.
(Milan, 16. maj 2022 21:28)

Slazem se ali ja nikako nisam natofil ali me nerviraju rusofili jer smatram da ne shvataju realnost. Misle da ce Rusija sad da stvori neki alternativni svet gde cemo da procvetamo sa njima. Rusija je to vec jednom uradila, zvao se Sovjetski Savez i nije ljudima bilo bas lepo pa se raspao. Takodje ako ta Rusija nija uspela da bude medju prvih 10 ekonomija sveta pre sakncija, ne znam kako ce sada. Onda te ideje da ce istocni svet da se ujedini sa Azijom, Afrikom, Juznom Amerikom. Nista protiv njih ali sam imala priliku da putujem u Afriku i ljudi su veoma siromasni i pod velikim uticajem zapada, bukvalno zavise od zapada. Od tih istocnih ekonomija je ustvari jedino Kina veoma jaka (jer Japan i J. Koreja sigurno nece da idu protiv Amerike) ali ne moze samo sa njima da se trguje, njih ionako vise zanima da se konkurisu sa Amerikom. I to nije samo medju komentarima, ja poznajem ljudi (npr moji roditelji) koji tako razmisljaju. Kao da su zaborabili sta se desilo 90ih i kako smo zavrsili to gde jesmo, a tad nam rusi nisu mnogo pomogli.

Vot iss yo nem

pre 1 godinu

Изгледа да ће посета Русији кроз коју годину бити као посета Куби. Штета за добри руски народ.
(Ко соно..., 16. maj 2022 13:47)

Ja u tome vidim prednost jer Ruskinje su lepše od Kubanki.

Zoran

pre 1 godinu

Meni je tu nešto sumnjivo. S obzirom da im Ukrajinci uništavaju tenkove kao Autan komarce možda se misli da će praviti Moskviče s bestrzajnim topom.

Dex

pre 1 godinu

Ponedeljak je obično loš da ali ovo me je oraspoložilo.
(Goxy, 16. maj 2022

Ti si izgleda poverovao da će to biti isti Moskvič od pre 40 godina.
Ako je tako,a jeste,onda si me oraspoložio: Hahah ahahha hahaha hahahahaaah.
(Saša, 16. maj 2022 12:13)

Da, upravo je to u planu. Originalni model, a mozes misliti da ce samo biti jos gori nego nekad, s obzirom da ce biti jos veca improvizacija s delovima i fabrikom uopsteno. Verovatno ce staviti neku "modernu" plasticnu lajsnu tu i tamo (a la 80-e) i to ce biti najvidljivija promena. Sta ti ocekujes? Svaki napredak u industriji im je doneo Renault, a oni su pobegli. Sad im ostaje povratak u 60-e, jer je to sve sto su sami uspeli stvoriti, 140 ili koliko vec miliona umova u 2022. je tehnoloski doslo do nivoa Moskvicha.

Dragan

pre 1 godinu

Kad sam bio mali 1979 a moj otac kupio Moskvića to je bio auto za sve i na more i za prikolicu a teglili smo i šesticu armaturu sa njim kad smo gradili kuću doduše zasmrdela je lamela.

Goxy

pre 1 godinu

Hoće li putofili potrčati da kupe ovo? Ako ne kupe, pljunuli su na sebe i putina. Nećete valjda da vozite kola iz Nemačke?

Da vidimo vašu ljubav prema putinu.

auto_sovinista_kruga_dvojke

pre 1 godinu

Nadam se da ove komentare pisu botovi, jer ne mogu da verujem koliko su ovi komentari glupi, pise da ce obnoviti brend a ne da ce praviti auto od pre 50 godina

Strawdog

pre 1 godinu

Moskvič je od svog osnovanja 1940-te godine, pa do gašenja 2003. godine (63 godine) imao deset različitih modela. U proseku na svake 6,3 godine izbacivan je na tržište nov model, što znači nova šasija, nov motor, novi alati i mašine koje prave kola....Naš ponos Yugo se proizvodio 28 godina i nikada nije izbacio nov model, već je restilizovao plastikom postojeći oblik kola. Šasija, alati, mašine....koje su proizvodile su od prvog do poslednjeg dana bile iste. To isto važi i kada je Zastava 101 u pitanju, samo što je njen vek od Yuga bio duži za deset godina. Moje pitanje, za ove "stručnjake" što se smeju Ruskoj autoindustriji, dok se sa setom sećaju kako su u "Jugićima" putovali na plavi Jedran, glasi: šta je smešmo? Ko je smešan? I čija je auto industrija bolja?

Tom Starin

pre 1 godinu

Evo, mi ovde u Ljubljani, stojimo u redu ispred ruske ambasade! Otkako se saznalo za ovo, promet u Ljubljani je bukvalno - stao!

Ima da čekam, dok me ne stave na spisak!

Koliko sam čuo, imat če upravljanje na daljinu, najnoviji sistem nAZOV'!

Trovach

pre 1 godinu

Moj drug ima Moskvica u perfektnom stanju. To nije nikakvo cudo jer je i sam veoma pedantan. U njegovom dvoristu trava uredno pokosena, ruze perfektne, kapija jako stara, ali u perfektnom stanju i kao da je juce ofarbana. Nisam ga pitao, ali mislim da Moskvica nikada ne bi prodao, a redovno ga vozi. Imaju i mnogo noviji auto, ali mislim da je ovaj Moskvic u najboljem stanju u Srbiji-

boks

pre 1 godinu

Ovi sto imaju decu na trulom zapadu da ih iz patrijotskih razloga odmah vrate nazad u zemlju ili ih posalju u voljenu rusijicu.
(Rusofile na Goli otok, 16. maj 2022 16:03)

Znas ja sam ranije volela ruse i njihovu kulturu ali zbog rusofila ne mogu vise da ih smislim. Ustvari meni uopste ne smeta Rusija toliko vec mi smeta ova opsednutost koj nas narod ima sa njima. Prosto ne razumem kad rusi uopste ne znaju za nas. Razumem sto ne vole zapad, razumem sve ali ne razumem ovu ljubav prema tudjem narodu. Sumnjam da ce svi da trace da zamene zvoja nemacka/francuska/italijanska kola i da kupe...moskvic...

Lav

pre 1 godinu

Moskvič je tenk sa potrošnjom od preko 10L al to Rusima neće biti problem sa toliko neprodate nafte. Rus jednom napravi i šta tu ima da se menja. Napravili Sojuz jedom i danas leti isto takav.

Šime

pre 1 godinu

Kako divna vijest.. Zna li se ko će bit zastupnik za EU,odma ću se predbilježit...Sitim se komšije Jefte,kap. prve klase,uvik ga je glanco i hvalio,al i stalno nešta oko njega sa kacavidom i čekićem

Milan

pre 1 godinu

Od rusofila gori su još samo natofili.
Da li ima iko da je ostao normalan i da koristi svoj mozak i svoju glavu a da ne razmišlja zapadnom ili ruskom glavom? Može li ikako bez te kao žilet oštre blokovske podele?
Pogkedajte samo ove navijačke komentare na jednu najobičniju vest o automobilima? Glup, gluplji, najgluplji.

Veliki brat

pre 1 godinu

Mozete se vi smejati koliko hocete,i govoriti kako nema elektroniku i ABS....Mnogo smo se usrecili sa automobilima sa elektronikom. Prvi bih kupio novog Stojadina bez elektronike, pa i Moskvica, samo da mu smanje potrosnju.
(Boban, 16. maj 2022 14:37)

Pa ko ti brani, eno imaš na oglasima Zastava 101 LUX, k'o nova (ali stvarno, ne ono "nov nov nov", sa onom rešetkastom maskom i okruglim farovima, 1978. godište, narandžasti tapacirung bukvalno nov, jedino će ti možda zasmetati cena od 3800 evra, ali auto je bukvalno kao iz fabrike.
Pa, kad si se već istrčao, kontaktiraj prodavaca i dogovori se da pogledaš auto :)

goca

pre 1 godinu

Svaki dan prolazim pored auto placa na Altini u Zemunu i pored ostalih automobila koji se prodaju stoji jedan crveni Moskvič negde dole u dnu reda, ali on takav mami poglede i ja samo njega vidim.

Јабучило

pre 1 godinu

Hoće li putofili potrčati da kupe ovo? Ako ne kupe, pljunuli su na sebe i putina. Nećete valjda da vozite kola iz Nemačke?

Деда ми је био у партизанима. Није му сметао немачки шмајсер који је носио (причао ми је).

Gagi

pre 1 godinu

Da li shvatate da se radi o tome da u hali "Renoove" fabrike (nastala na teritoriji bivše fabrike "Moskvič") i sa radnicima koji su u njoj radili, gradske vlasti planiraju da proizvode neki model budžetnog automobila, neznano čiji, možda korejski ili kineski, pod markom "Moskvič", a ne da će proizvoditi modele kao na fotkama u tekstu? Usput, ovaj automobil na drugoj fotki nije "Moskvič", već pozni IŽ-412.

Sabo

pre 1 godinu

Rusi imaju problem sa korupcijom, kad to rijese procvjetace. Do tada
ce se kojekakvi Abramovici kur*iti sa jahtama kupljenim novcem od utajenog poreza a sve da bi lijecili svoje megalomanske komplekse.

mr

pre 1 godinu

Kakve sve vesti dobijamo poslednjih dana...Konstrakta peta na Evroviziji, Novak pobedio po 1000i put, Moskvich ponovo u proizvodnji...sta je sledece, Yugo iz Kragujevca???
(Kobaja Grande, 16. maj 2022 14:06)

Не, Yugo из Минхена ил Штутгарта, тренутно се воде тешки преговори.

Zivota

pre 1 godinu

С"амо у претрагу укуцајте: "Нова Лада" (овде неки гледају на Русију на основу холивудских филмова из 80 и 90их и на основу тога доносе закључке, смешне и јадне предрасуде медиокритета..)"
Bio sam vise puta u Rusiji nego prosecan Srbin za zivota u Grckoj pa ni oni ne voze ta s..nja jedino ako bas moraju citaj sirotinja. Btw izgooglaj prosecnu peniju u Rusiji srecno u vasim i nasim zabludama

Bane

pre 1 godinu

A KOJI je To auto bolji od Moskvica !?
(Stanko -obicaji su stariji od zakona !, 16. maj 2022 11:24)

Svaki, cak i onaj koji jos nije napravljen je bolji od ruskog krsa!!
(pljuc, 16. maj 2022 13:11) # Link komentara

I Trabant, zar ne??

bora rakijaš

pre 1 godinu

Ovi sto imaju decu na trulom zapadu da ih iz patrijotskih razloga odmah vrate nazad u zemlju ili ih posalju u voljenu rusijicu.
(Rusofile na Goli otok, 16. maj 2022 16:03)

Ah, ti si onaj što pljuje sve što je rusko i kritikuje nas ostale što nam je sve zapadno. Pa vidi ovako, sigurno bih kupio auto zapadne proizvodnje. Ali, ako bi mi trebao dobar PVO, uzeo bih S400 a ne Patriot. Svako je u nečemu dobar.

great reset

pre 1 godinu

Kakve sve vesti dobijamo poslednjih dana...Konstrakta peta na Evroviziji, Novak pobedio po 1000i put, Moskvich ponovo u proizvodnji...sta je sledece, Yugo iz Kragujevca???
(Kobaja Grande, 16. maj 2022 14:06)

konji i volovi, da, ko bude imao!

Moskvich

pre 1 godinu

Fabrika Renaulta u Moskvi sklapa Dustera sa Renaultovim logom, sada ce biti Moskvich Duster. Odlican auto za ruske prilike, najprodavaniji SUV na trzistu tamo. Rade i Renault Capture poslednji model, Moskvich Capture buduci, dakle 2 moderna modela. Toliko o znalcima koji su izblenavili komentarusuci stari Moskvich 412 sa slike iz teksta, ne mogu da verujem koliko su ljudi bez mozga, nasedaju na propagandu sa obe strane, sve prihvataju na prvu...

@

pre 1 godinu

@Strawdog
Evo ga patriota koji vise voli rusko od srpskog.
Prvo, pametnjakovicu, nije to ruska, nego sovjetska autoindustrija. Upamti to.
SSSR je bio druga ekonomska sila sveta, dok Rusija ima ekonomiju manju od Meksika...
Drugo, Jugoslavija je proizvodila Ficu, Zastavu 101, Juga itd, ne samo Juga.
Trece, SSSR je imao mogucnost da NAREDI istocnoj Evropi da kupi njegove automobile, ma koliko losi bili.
Cetvrto, patrioto, Jugoslavija je imala 20 miliona stanovnika, SSSR blizu 300 miliona.
Peto, jugoslovenska auto industrija je bolja od sovjetske, jer su Fico, Zastava 101 i Jugo bili svemirski brodovi za sve sovjetske konkurente u svom vremenu.

Ekolog

pre 1 godinu

Ја не могу да разумем зашто у 2022 години коментаришемо овакву бесмислицу и уопште упоређујемо руске аутомобиле...
Русија је враћена 70 година наѕад, и тек ће јадни руски народ трпети последице лудила њихових владара... :-(

Strawdog

pre 1 godinu

@@, 16. maj 2022 19:50
Čoveče, nisi razumeo šta sam napisao i suština onoga što sam rekao nije u tome da li je neko rusofil ili anglofil. Poenta je da se MI nekome smejemo. Ej, MI!!! Fiću, Tristaća, Keca, Yuga, Floridu su nam dizajnirali Italijani, motore za ta kola su nam dali Italijani, prese, mašine....Ta kola koja smo proizvodili nisu bila ni 25% produkt našeg inženjeringa i znanja. Sve nam je na tacni servirano. Sovjeti, Rusi....kako god hoćeš da ih zoveš su napravili produkt 100% njihov. Od skice do proizvodne trake. Kvalitet i performanse tog produkta može da bude predmet sprdnje za Amerikanca, Nemca, Francuza....ali za nas, koji smo na lezilebovićki način dobili mogućnost da sklapamo auto
koji su drugi osmislili, dizajnirali i atestirali....ono što su Sovjeti, Rusi....uradili sa Moskvičem - mi treba kapu da im skinemo, a ne da im se smejemo. Nadam se da si shvatio poentu onoga što sam napisao.

Čvorović I.

pre 1 godinu

Pa tako vas volim! A sad ko Isakoviči onomad, pravac seobe u Rusiju, da ne gledam više Evroviziju.

Moskvič je kakav auto? Naaaajbolji!

@

pre 1 godinu

@Strawdog
Nas Jugo nije izbacio nov model zato smo imalo raspad zemlje, sankcije, rat, pa opet sankcije, opet rat i bomnardovanje, licemeru jedan rusofilski.

Srbofil

pre 1 godinu

Hoće li putofili potrčati da kupe ovo? Ako ne kupe, pljunuli su na sebe i putina. Nećete valjda da vozite kola iz Nemačke?

Da vidimo vašu ljubav prema putinu.
(Goxy, 16. maj 2022 20:12)

Nisam rusofil, niti sa opcinjen Putinom ali da znas da bi kupio rusko auto. Ako je cena prihvatljiva i ako za taj novac dobijem auto koje zadovoljava moje potrebe, zasto da ne. Ja ne bolujem od toga da auto mora biti neke posebne marke a pogotovo ne nemacko. Vozio sam golfa, bmw-a a najvise citroena. I odnos cene i dobijenog mi je najbolji bio kod citorena. Sada mi je nekako najinteresantnija dacia.

Ako bi lada ili moskvic ponudili nesto zanimljivo, moze naravno.

Najradije bi vozio nase auto. Zao mi je sto mi ne vratimo zastavu, ali sta da se radi.

@

pre 1 godinu

@Милош
Ko proizvodi tu novu Ladu? Da nisu Rusi?
Ukucaj ti "putevi u Rusiji" pa ces videti da su 80-ih bili neuporedivo bolji.
A onda pokusaj sebi da objasnis zasto najveca drzava planete ima manje kilometara autoputa od Nemacke...

Dr

pre 1 godinu

"As of January 1, 2022, retirees in Russia received a gross pension of approximately 16.9 thousand Russian rubles on average, or 259 U.S. dollars per month." Za one sto ne znaju mrski engleski prosecna penzija 260 dolara. Moj komsija ruski vatrogasac im 270 dolara penziju. Osim goriva ostalo kosta isto manje vise kao kod nas.

a

pre 1 godinu

Многи овде мисле да је москвич био лош аутомобил.Као тенк.Руси су имали и
Волгу.Сасвим солидан,готово лимузина.

Горан

pre 1 godinu

Какав год био, тамо ће широке народне масе моћи слободно да се возе. На овој страни то ће моћи само малобројни богаташи у својим ел. аутомобилима. Ми, остали прелазимо у пешадију, док ће срећници моћи да гањају бицикл.

Realno

pre 1 godinu

Prosto pitanje za komentatore. Da li bi ste više voleli da vozite mercedes, a da vas deca zovu:roditelj jedan i roditelj dva, ili biste radije da vozite moskvič, a da vas deca zovu mama i tata. Ako niste znali birate između ove dve varijante budućnosti.

Мирко

pre 1 godinu

Коначно ће почети смењен увоз било чега у Русију...што је супер јер су увозили све а извозили само гас и нафту

popadic

pre 1 godinu

Peto, jugoslovenska auto industrija je bolja od sovjetske, jer su Fico, Zastava 101 i Jugo bili svemirski brodovi za sve sovjetske konkurente u svom vremenu.
(@, 16. maj 2022 19:50)
Brate ,Lada Samara je bila porche za keca,juga i floridu ...btw menjac i jeste bio kopija porche-a ,

Goxy

pre 1 godinu

Imam VW i super je. Malo, malo pa sam kod majstora. Stvarno je vrh vrhova.
(Marko, 17. maj 2022 03:56)

Sledeći put kupi nekog maloletnog.

Ropski mentalitet i uživanje u njemu

pre 1 godinu

Prosto pitanje za komentatore. Da li bi ste više voleli da vozite mercedes, a da vas deca zovu:roditelj jedan i roditelj dva, ili biste radije da vozite moskvič, a da vas deca zovu mama i tata. Ako niste znali birate između ove dve varijante budućnosti.
(Realno, 17. maj 2022 07:59

Nismo znali.
A sto ti ne probas, kada te to razjeda toliko da prosipas sumanuta opravdanja za agresiju na vest o automobilima?
Ocigledno je neka opsesija u pitanju.

Dule LEdu

pre 1 godinu

Bravo za potez. Kao da me je neko pitao. I da, ja sam jedan on tih koji bi kupili i Ladu i Moskvica i sta je problem, dakle kupujem auto tj legdendu, a ne statusi simbol sto je zapadna vresnost. Pogledajte malo Vestu, X rej, i ostale modele, zatim UAZ patriot. Samo neobrazovani porede ladu iz '61. i mercedeza iz 2001. To su oni likovi sto ne mogu da shvate da nisu isti ideali u Americi i u Rusiji. Jednostavno dva razlicita univerzuma i sistem vrednosi. Nekome moze da se svidja jedan ili drugi, ali takve stvari se ne porede. To porede, ponavlajm samo nepismeni...

bolesno drustvo

pre 1 godinu

Volim starinske automobile i oldtajmere, ti je sve imalo dušu. Ovo danas je smeće od mobilnih telefona umesto automobila.
NikolaBg

nekad sam na daljinu mogao da prepoznam auto, danas stojim pored njega i ako ne procitam opet ne znam. slicno je i sa ljudima, od njih deset, devet prica istu pricu. ne bi to bilo tako ni strasno kad bi ta prica imala nekog smisla, a jos manje kad bi bila njihovo licno razmisljanje

pozdrav

Boban

pre 1 godinu

Mozete se vi smejati koliko hocete,i govoriti kako nema elektroniku i ABS....Mnogo smo se usrecili sa automobilima sa elektronikom. Prvi bih kupio novog Stojadina bez elektronike, pa i Moskvica, samo da mu smanje potrosnju.

Ms

pre 1 godinu

Proizvodice i elektricne automobile! Toliko o tome kako je Rusija izolovana i van svih tokova. Guraju iste agende kao i zapad, nema razlike. Isti ljudi vladaju svuda.

bre

pre 1 godinu

A na prvoj slici moskvič sa ukrajinskim tablicama. Nećete imati neku prodaju u Ukrajini sigurno, zaboravite na to tržište i fokusirajte se na vaša azijska plemena u Sibiru, mada i oni će teško da zamene konje za tu kršinu.

Dule

pre 1 godinu

Sledeće je Zaporožac da prave. Ako se neko seća.
(Blek - Chicago, 16. maj 2022 23:16)

Nisu pravili Rusi, nego Ukrajinci, a Rusi trenutno imaju problem da osvoje Zaporožje.

Милош

pre 1 godinu

Само у претрагу укуцајте: "Нова Лада" (овде неки гледају на Русију на основу холивудских филмова из 80 и 90их и на основу тога доносе закључке, смешне и јадне предрасуде медиокритета..)

lala

pre 1 godinu

Само у претрагу укуцајте: "Нова Лада" (овде неки гледају на Русију на основу холивудских филмова из 80 и 90их и на основу тога доносе закључке, смешне и јадне предрасуде медиокритета..)
(Милош, 16. maj 2022 18:58)

Upravo citam o Ladi, izgleda da je Renault kupio deo kompanije koja proizvodi Ladu i da su ucestvovali strucnjaci iz Mercedesa u pravljenju novih modela. Ne znam da li ce oni da nastave saradnju...

samo kazem

pre 1 godinu

Dusan Kovacevic treba da zastiti autorska prava na recenicu: "Koji je auto bolji od moskvica?" jer sam siguran da ce to biti glavni slogan reklamne kampanje u Srbiji, a verovatno i sire...

Zok1

pre 1 godinu

(...., 16. maj 2022 22:30) Evo ja živim sa druge strane bare i tvrdim da pola Amerike i cela Evropa nisu svesni koliko je Evropa postala nebitna u svetskoj trgovini. Kinezi su napravili dovoljno veliko unutrašnje tržište da za njihov Dan samaca pokupuju više nego Amerikanci za Boxing Day, Black Friday i Cyber Monday zajedno. Pokupovali su Afriku, sada kupuju po južnoj Americi. Standard u tim zemljama Afrike i Azije nije visok, ali tamo živo igroman broj ljudi i to čini ekonomije velikim. Uzmi za primer Indiju, koja će u sledećih 10 godina prestići EU u borbi za treće mesto. Današnji svet je daleko drugačiji od onog iz devedestih. Kada su u pitanju automobili, Kina se pretvara u svetskog lidera kada su električni automobili u pitanju. Naivno je verovati da će ostaviti tržište od 150 miliona ljudi bez fabrike automobila. Tu je i Indija (TATA je vlasnik Jaguara). Možda će se novi automobili zvati Moskvič, ali će biti sasvim drugačiji od onoga šo se poizvodilo u SSSR. Inače, Moskvič je nastao tako što su Sovjeti preselili ceo Opel iz okupirane Nemačke.

gulag

pre 1 godinu

Mnogi ovdje zaboravljaju da Rusija nije vise komunisticka zemlja i da za nju vrijede ista pravila kao za Ameriku: trziste, omjer cijene i kvalitete, estetika, udobnost. Jednostavno, ljudi nece kupiti ako nisu zadovoljni, a ruski kapitalist nece zaraditi za vikendicu i jahtu.

Zok1

pre 1 godinu

Čovek govori o obnovi brenda, a proizvodiće se neki od kineskih modela. Da li zaista mislite da će zemlja od 150 miliona stanovnika ostati bez automobila zato što se jedna kompanija povukla sa tržišta?

Strokavi mozak

pre 1 godinu

I ako ga prave to nece da ima veze sa Rusijom,nego sa nekom privatnom firmom.Ko zna koji igraci ce da ulete.A jaka mustra je danas da se napravi auto kad je tehnologija dostupna svima i prodaje se kome treba.Sta je Reno napravio sa Daciom?Malo se nalicka izgled i ubaci vec postojeca tehnologija i ako je ok cena ima da ide ko alva.

......

pre 1 godinu

Zok1 - Ja se slazem da je saradnja sa zemljama u razvoju dobra ideja jer, kao sto kazes, imaju velike populacije i vecina su mladi ljudi. Samo mislim da niste svesni koliko siromastvo tamo vlada i da saradnja sa zemljama u razvoju ne moze biti glavna/jedina opcija jedne ekonomije koja se danas bori da opstane. Spominjes kineze i meni izgleda da su oni mnogo pametniji od rusa, saradjuju sa Amerikom, pa su progurali svoje kompanije tipa Huawei na zapadno trziste, ali sad investiraju u siromasnije zemlje i tamo sire uticaj. Rusija nije Kina, sta su rusi radili dok su kinezi razvijali svoju ekonomiju i sirili svoj uticaj? Ako su sposobni to da urade, zasto nisu do sad? Takodje spominjes da je Indija kupila Jaguar, i sta ce da proizvode? Jaguar, koj je svetski poznat po kvalitetu, koj ce ceo svet hteti da kupuje. Te zemlje koje su se razvile u zadnjih 30+ godina balansirale saradnju sa zapadom i ostatkom sveta, i takodje ni kinezi ni indijci nisu stvarno podrzali Rusiju u ovom ratu, vec su tu izmedju, sto znaci da im je saradnja sa zapadom ipak vazna. A koliko mislis da ce Amerika da pritisne siromasnije zemlje ako misle da Rusija ima suvise veliki uticaj? I kad im se ljudi obogate malo, oni traze luksuz sa zapada. Meni izgleda da su poslednjih 30 godina rusi spavali dok se ostatak sveta razvijao. Ako nisu uspeli pre sankcija nesto da naprave od svoje ekonomije, ja ne znam kako ce danas kad su pod sankcijama i kad ce amerikanci dati sve od sebe da ih sabotiraju.

Goxy

pre 1 godinu

Ako bi lada ili moskvic ponudili nesto zanimljivo, moze naravno.
(Srbofil, 16. maj 2022 21:06)

Ponudiće nešto nadasve zanimljivo: doboši + potrošnja od 15l. Kupuješ?

prokleta raja

pre 1 godinu

Prosto pitanje za komentatore. Da li bi ste više voleli da vozite mercedes, a da vas deca zovu:roditelj jedan i roditelj dva, ili biste radije da vozite moskvič, a da vas deca zovu mama i tata. Ako niste znali birate između ove dve varijante budućnosti.
Realno

Preporučujem (+7)
Ne preporučujem (-14

dao sam ti minus, cisto da podrzim one za koje buducnosti nema;)

Goxy

pre 1 godinu

Hoće li on, kao njegov imenjak, završiti na dnu mora?
(Opta, 17. maj 2022 08:02)

Teško.
Rusi vole kao i mi da kola bace u reku. A pogotovo ako je istog imena kao i auto. Volga je prepuna Volgi.

Realno

pre 1 godinu

A na prvoj slici moskvič sa ukrajinskim tablicama. Nećete imati neku prodaju u Ukrajini sigurno, zaboravite na to tržište i fokusirajte se na vaša azijska plemena u Sibiru, mada i oni će teško da zamene konje za tu kršinu.
(bre, 17. maj 2022 13:44) # Link komentara
S obzirom na komentar više bi ti odgovarao potpis "bee". Da bise pitpisao sa "bre" moraš biti srbin.

Marko

pre 1 godinu

Gomila podsmesljivih komentara. Danas svako moze da napravi dobar auto. Ne vrhunski, ali dobar, svakako, da. Za njihovo trziste i ne trebaju preskupi modeli. Ne razumem pakost. Bolje je pitanje kako to da mi ne pravimo ni Tricikl? Kada naprave inicijalni model, a oslanjace se na postojecu tehnologiju, sigurno nece kretati od nule, napravice i drugi pa treci, i tako redom. Kako je KIA krenula? Vidi sta danas rade ljudi. Kakve automobile prave.
Japanske kompanije? Svi su se smejali i sprdali inicijalnim modelima. Danas stoje mirno pored Toyote ili nekog drugog proizvodjava. Ako auto bude korektan a cena prihvatljiva, pola Srbije bi ga vozilo.

Imam VW i super je. Malo, malo pa sam kod majstora. Stvarno je vrh vrhova.

deniro

pre 1 godinu

(Realno, 17. maj 2022 07:59)
......prijatelju,ti si ozbiljnan slučaj!!!Ne znam šta vozi premijerka ali legendarna škoda Oca Nacije isto je nemački produkt.

Odg.

pre 1 godinu

Da li shvatate...
(Gagi, 16. maj 2022 15:17)

To se ni ne pita. Naravno da nece praviti one kockaste smesne automobile. Pravice jos smesnije automobile, jer su tako u mogucnosti.

tom pus

pre 1 godinu

Peto, jugoslovenska auto industrija je bolja od sovjetske, jer su Fico, Zastava 101 i Jugo bili svemirski brodovi za sve sovjetske konkurente u svom vremenu. 
(@, 16. maj 2022 19:50) 
Brate ,Lada Samara je bila porche za keca,juga i floridu ...btw menjac i jeste bio kopija porche-a ,
(popadic, 16. maj 2022 22:15)
da,ali je ,,florida,, bila porše za samaru

tom pus

pre 1 godinu

Posto ti PVO svako malo zatreba...takoreći, kakva je to kuća bez dobrog PVO sistema.
(Radijator, 16. maj 2022 19:45)

Zahvaljujemo se na 

ha,ha,ha..što jes jes,pas čuvar i s400 obavezno

Loreda

pre 1 godinu

Ideja za biznis je dobra, jer rusko tržište automobila je nezasitno. Trenutna situacija je da trgovci automobila su rasprodali sve čto su imali na lageru. Cijena polovnih Mercedesa, VW i sličnih porasla je skoro 199% sa tendencijom daljnjeg rasta.

k

pre 1 godinu

Kupi ladu za voznju po gradu, vozi aleko neces daleko, vozi jugo neces dugo...
(Dušan, 16. maj 2022 20:58)

Da samo vredjaj ono sto je bilo nase i hvali te tvoje ruse.

Dragan

pre 1 godinu

Danas svako može da pravi dobar automobil. Rusi nisu pod sankcijama od strane Kine, a od nje može nabaviti sve što joj bude bilo potrebno da npr. Moskvič koji će proizvoditi bude vrlo dobar auto. Uostalom stečena znanja dok je Reno bio vlasnik kod ruskih inženjera, radnika nije i znanje odneto, mašine, linije za proizvodnju i ..... Kinezi jedva čekaju da Rusi naruče i kupe šta im bude bilo potrebno. Ljubav za ljubav, a sir za pare.

Srbenda

pre 1 godinu

Kinezi samo cute, ali prvi ce da ulete da uzmu Rusiji sto mile da je njihovo.
(hm, 17. maj 2022 23:10) # Link komentara

Kinezi neće dirati Ruse. Jer znaju da su oni sledeči na spisku ako Rusi "izgube".

MileBukovac

pre 1 godinu

@@, 16. maj 2022 19:50
Čoveče, nisi razumeo šta sam napisao i suština onoga što sam rekao nije u tome da li je neko rusofil ili anglofil. Poenta je da se MI nekome smejemo. Ej, MI!!! Fiću, Tristaća, Keca, Yuga, Floridu su nam dizajnirali Italijani, motore za ta kola su nam dali Italijani, prese, mašine....Ta kola koja smo proizvodili nisu bila ni 25% produkt našeg inženjeringa i znanja. Sve nam je na tacni servirano. Sovjeti, Rusi....kako god hoćeš da ih zoveš su napravili produkt 100% njihov. Od skice do proizvodne trake. Kvalitet i performanse tog produkta može da bude predmet sprdnje za Amerikanca, Nemca, Francuza....ali za nas, koji smo na lezilebovićki način dobili mogućnost da sklapamo auto

-Lada je kupljena od talijana,kao i polski fiat 125

bajo moj

pre 1 godinu

Rusi su pravili i pravice smece od kola
(Nisu za automobile, 16. maj 2022 23:28)

Za dobre pare svako moze napraviti dobar auto,
ali ako je dovoljno od a do b moze i za svakog.










Rusi su pravili i pravice smece od kola
(Nisu za automobile, 16. maj 2022 23:28)

Za dobre pare svako moze napraviti dobar auto,
ali ako je dovoljno od a do b moze i za svakog.

Rover

pre 1 godinu

Sta je stručnjaka iz oblasti auto industije. Taj novi Moskvič bice Renault sa znackom Moskviča, svako sve zna a niko ne uključuje zdravu logiku i kaže kako Rusi ne umeju da naprave kola i već unapred znaju da će to biti krš...

korner, aut faul

pre 1 godinu

@Dule
Zato što je lada još uvijek iz 1961. A Mercedes je tada napravio auto koje je danas najskuplje na svijetu.
$142 meliona

hm

pre 1 godinu

Danas svako može da pravi dobar automobil. Rusi nisu pod sankcijama od strane Kine, a od nje može nabaviti sve što joj bude bilo potrebno da npr. Moskvič koji će proizvoditi bude vrlo dobar auto.
(Dragan, 17. maj 2022 18:04)

Jeste, tako im je dobro s Kinom da nemaju ni za rezervne delove. Sto si ti toliko naivan da mislis da ce Kina da ulazi u rizik da popije sankcije od zapada ?!? Ne zaboravi da Rusija poseduje teritorij za koji Kinezi misle da pripada njima. Kinezi samo cute, ali prvi ce da ulete da uzmu Rusiji sto mile da je njihovo.

Auto.BOY

pre 1 godinu

Izgleda da rusofobi ne citaju clanke, vec samo balave. Lepo pise da ce se praviti novi Moskvic. I sus i e verzija. Kada na zapadu obnove neki stari brend, svi se oduseve, ali posto rusofili ne misle mozgom nego mrznjom, onda se obnova brenda u Rusiji njima cini kao nesto lose. Kada se obnavlja brend, mozes napraviti bilo sta, sa novim tehnologijama. Sta ce ovi uraditi, to ne znamo. Sobjanjin je inace liberas i globalsita pa eto da vidimo koliko je moderan. Svakako su mu ruke odresene.

Rusofobe u duševne bolnice

pre 1 godinu

Pozivam domace rusofile da prodaju Nato krseve i podrze majcicu Rusiju kupujuci Moskvica. Stednja u rubljama se podrazumeva. Ovi sto imaju decu na trulom zapadu da ih iz patrijotskih razloga odmah vrate nazad u zemlju ili ih posalju u voljenu rusijicu.
(Rusofile na Goli otok, 16. maj 2022 16:03)

Evo i ja tebe pozivam da isključiš grejanje u stanu jer gas dolazi iz rusije, povadiš radijatore (aluminijum takodje), povadiš sve od ruskog materijala iz automobila koji voziš (verovatno ti ostaju stakla i gume), pre toga istoči gorivo i sipaj isključivo ono koje se vadi u Nemačkoj ili francuskoj. I da, hranu da pobacaš svu, prihranjena je ruskim veštačkim đubrivom. Bože kakvih mor ona ima.

Goxy

pre 1 godinu

Danas svako može da pravi dobar automobil. Rusi nisu pod sankcijama od strane Kine, a od nje može nabaviti sve što joj bude bilo potrebno da npr. Moskvič koji će proizvoditi bude vrlo dobar auto.
(Dragan, 17. maj 2022 18:04)

Može ali neće. Ovaj sada Moskvič će biti najgore govno ikad proizvedeno.

Rajko

pre 1 godinu

Volim starinske automobile i oldtajmere, ti je sve imalo dušu. Ovo danas je smeće od mobilnih telefona umesto automobila.
(NikolaBg, 16. maj 2022 22:51)

Druže, ti verovatno samo idealizuješ tužno i siromašno detinjstvo...

Ispijač piva ispred dragstora

pre 1 godinu

@A KOJI je To auto bolji od Moskvica !?
(Stanko -obicaji su stariji od zakona !, 16. maj 2022 11:24)
Volga i ZIL !

Saša

pre 1 godinu

Hahah ahahha hahaha hahahahaaah.

Ponedeljak je obično loš da ali ovo me je oraspoložilo.
(Goxy, 16. maj 2022

Ti si izgleda poverovao da će to biti isti Moskvič od pre 40 godina.
Ako je tako,a jeste,onda si me oraspoložio: Hahah ahahha hahaha hahahahaaah.

Boban

pre 1 godinu

Mozete se vi smejati koliko hocete,i govoriti kako nema elektroniku i ABS....Mnogo smo se usrecili sa automobilima sa elektronikom. Prvi bih kupio novog Stojadina bez elektronike, pa i Moskvica, samo da mu smanje potrosnju.

pljuc

pre 1 godinu

A KOJI je To auto bolji od Moskvica !?
(Stanko -obicaji su stariji od zakona !, 16. maj 2022 11:24)

Svaki, cak i onaj koji jos nije napravljen je bolji od ruskog krsa!!

bora rakijaš

pre 1 godinu

Ovi sto imaju decu na trulom zapadu da ih iz patrijotskih razloga odmah vrate nazad u zemlju ili ih posalju u voljenu rusijicu.
(Rusofile na Goli otok, 16. maj 2022 16:03)

Ah, ti si onaj što pljuje sve što je rusko i kritikuje nas ostale što nam je sve zapadno. Pa vidi ovako, sigurno bih kupio auto zapadne proizvodnje. Ali, ako bi mi trebao dobar PVO, uzeo bih S400 a ne Patriot. Svako je u nečemu dobar.

Ко соно...

pre 1 godinu

Изгледа да ће посета Русији кроз коју годину бити као посета Куби. Штета за добри руски народ.

Strawdog

pre 1 godinu

Moskvič je od svog osnovanja 1940-te godine, pa do gašenja 2003. godine (63 godine) imao deset različitih modela. U proseku na svake 6,3 godine izbacivan je na tržište nov model, što znači nova šasija, nov motor, novi alati i mašine koje prave kola....Naš ponos Yugo se proizvodio 28 godina i nikada nije izbacio nov model, već je restilizovao plastikom postojeći oblik kola. Šasija, alati, mašine....koje su proizvodile su od prvog do poslednjeg dana bile iste. To isto važi i kada je Zastava 101 u pitanju, samo što je njen vek od Yuga bio duži za deset godina. Moje pitanje, za ove "stručnjake" što se smeju Ruskoj autoindustriji, dok se sa setom sećaju kako su u "Jugićima" putovali na plavi Jedran, glasi: šta je smešmo? Ko je smešan? I čija je auto industrija bolja?

Ms

pre 1 godinu

Proizvodice i elektricne automobile! Toliko o tome kako je Rusija izolovana i van svih tokova. Guraju iste agende kao i zapad, nema razlike. Isti ljudi vladaju svuda.

Dule LEdu

pre 1 godinu

Bravo za potez. Kao da me je neko pitao. I da, ja sam jedan on tih koji bi kupili i Ladu i Moskvica i sta je problem, dakle kupujem auto tj legdendu, a ne statusi simbol sto je zapadna vresnost. Pogledajte malo Vestu, X rej, i ostale modele, zatim UAZ patriot. Samo neobrazovani porede ladu iz '61. i mercedeza iz 2001. To su oni likovi sto ne mogu da shvate da nisu isti ideali u Americi i u Rusiji. Jednostavno dva razlicita univerzuma i sistem vrednosi. Nekome moze da se svidja jedan ili drugi, ali takve stvari se ne porede. To porede, ponavlajm samo nepismeni...

Милош

pre 1 godinu

Само у претрагу укуцајте: "Нова Лада" (овде неки гледају на Русију на основу холивудских филмова из 80 и 90их и на основу тога доносе закључке, смешне и јадне предрасуде медиокритета..)

lomno

pre 1 godinu

Ti si izgleda poverovao da će to biti isti Moskvič od pre 40 godina.
Ako je tako,a jeste,onda si me oraspoložio: Hahah ahahha hahaha hahahahaaah.
(Saša, 16. maj 2022 12:13)

# Link komentara

a kakav će bit bez elektronike i abs-a nego isti od pre 40 godina

Rusofile na Goli otok

pre 1 godinu

Pozivam domace rusofile da prodaju Nato krseve i podrze majcicu Rusiju kupujuci Moskvica. Stednja u rubljama se podrazumeva. Ovi sto imaju decu na trulom zapadu da ih iz patrijotskih razloga odmah vrate nazad u zemlju ili ih posalju u voljenu rusijicu.

auto_sovinista_kruga_dvojke

pre 1 godinu

Nadam se da ove komentare pisu botovi, jer ne mogu da verujem koliko su ovi komentari glupi, pise da ce obnoviti brend a ne da ce praviti auto od pre 50 godina

sima Rus

pre 1 godinu

ja još imam dečiji limeni Moskvič na pedale. cena mu iz godine u godinu skače. Zna Rus sta valja.
Uskoro će se i u Kragujevcu proizvoditi električni Yugo.

a

pre 1 godinu

Многи овде мисле да је москвич био лош аутомобил.Као тенк.Руси су имали и
Волгу.Сасвим солидан,готово лимузина.

Srbofil

pre 1 godinu

Hoće li putofili potrčati da kupe ovo? Ako ne kupe, pljunuli su na sebe i putina. Nećete valjda da vozite kola iz Nemačke?

Da vidimo vašu ljubav prema putinu.
(Goxy, 16. maj 2022 20:12)

Nisam rusofil, niti sa opcinjen Putinom ali da znas da bi kupio rusko auto. Ako je cena prihvatljiva i ako za taj novac dobijem auto koje zadovoljava moje potrebe, zasto da ne. Ja ne bolujem od toga da auto mora biti neke posebne marke a pogotovo ne nemacko. Vozio sam golfa, bmw-a a najvise citroena. I odnos cene i dobijenog mi je najbolji bio kod citorena. Sada mi je nekako najinteresantnija dacia.

Ako bi lada ili moskvic ponudili nesto zanimljivo, moze naravno.

Najradije bi vozio nase auto. Zao mi je sto mi ne vratimo zastavu, ali sta da se radi.

Milan

pre 1 godinu

Od rusofila gori su još samo natofili.
Da li ima iko da je ostao normalan i da koristi svoj mozak i svoju glavu a da ne razmišlja zapadnom ili ruskom glavom? Može li ikako bez te kao žilet oštre blokovske podele?
Pogkedajte samo ove navijačke komentare na jednu najobičniju vest o automobilima? Glup, gluplji, najgluplji.

Горан

pre 1 godinu

Какав год био, тамо ће широке народне масе моћи слободно да се возе. На овој страни то ће моћи само малобројни богаташи у својим ел. аутомобилима. Ми, остали прелазимо у пешадију, док ће срећници моћи да гањају бицикл.

Ivan ZG

pre 1 godinu

Bit će još stariji i ljepši od ovih sa slike. Čim ga kupiš imaš oldtajmer. Nije iz 50-tih jer nema svih dijelova nego iz 40-tih.
Sve od lijevanog željeza tako da auto ima 2 tone prazan, a 2,2 tone kada napunite rezervoar do vrha. I onda možete skoro 500 km se voziti, ali nikada u komadu jer toliki put ne može izdržati bez kvara.
U prtljažniku vozite platine, regler, sviječice (ruske velike kao šaka) i remenje za sve na autu. U autu vozite mehaničara jer toliki put, a cesta kao u Amazoni. Malo se vidi, malo nestane među drvećem.
I obavezno kompas jer tabli ima svakih 300 km.
Mogli bi zaraditi od turizma. Da ih ljudi gledaju i ne vjeruju da je negdje sada 1940-ta. I obavezno pune gume da se ne mogu probušiti.

Realno

pre 1 godinu

Prosto pitanje za komentatore. Da li bi ste više voleli da vozite mercedes, a da vas deca zovu:roditelj jedan i roditelj dva, ili biste radije da vozite moskvič, a da vas deca zovu mama i tata. Ako niste znali birate između ove dve varijante budućnosti.

Vot iss yo nem

pre 1 godinu

Изгледа да ће посета Русији кроз коју годину бити као посета Куби. Штета за добри руски народ.
(Ко соно..., 16. maj 2022 13:47)

Ja u tome vidim prednost jer Ruskinje su lepše od Kubanki.

k

pre 1 godinu

Kupi ladu za voznju po gradu, vozi aleko neces daleko, vozi jugo neces dugo...
(Dušan, 16. maj 2022 20:58)

Da samo vredjaj ono sto je bilo nase i hvali te tvoje ruse.

Ropski mentalitet i uživanje u njemu

pre 1 godinu

Prosto pitanje za komentatore. Da li bi ste više voleli da vozite mercedes, a da vas deca zovu:roditelj jedan i roditelj dva, ili biste radije da vozite moskvič, a da vas deca zovu mama i tata. Ako niste znali birate između ove dve varijante budućnosti.
(Realno, 17. maj 2022 07:59

Nismo znali.
A sto ti ne probas, kada te to razjeda toliko da prosipas sumanuta opravdanja za agresiju na vest o automobilima?
Ocigledno je neka opsesija u pitanju.

Tom Starin

pre 1 godinu

Evo, mi ovde u Ljubljani, stojimo u redu ispred ruske ambasade! Otkako se saznalo za ovo, promet u Ljubljani je bukvalno - stao!

Ima da čekam, dok me ne stave na spisak!

Koliko sam čuo, imat če upravljanje na daljinu, najnoviji sistem nAZOV'!

Lav

pre 1 godinu

Moskvič je tenk sa potrošnjom od preko 10L al to Rusima neće biti problem sa toliko neprodate nafte. Rus jednom napravi i šta tu ima da se menja. Napravili Sojuz jedom i danas leti isto takav.

Dex

pre 1 godinu

Ponedeljak je obično loš da ali ovo me je oraspoložilo.
(Goxy, 16. maj 2022

Ti si izgleda poverovao da će to biti isti Moskvič od pre 40 godina.
Ako je tako,a jeste,onda si me oraspoložio: Hahah ahahha hahaha hahahahaaah.
(Saša, 16. maj 2022 12:13)

Da, upravo je to u planu. Originalni model, a mozes misliti da ce samo biti jos gori nego nekad, s obzirom da ce biti jos veca improvizacija s delovima i fabrikom uopsteno. Verovatno ce staviti neku "modernu" plasticnu lajsnu tu i tamo (a la 80-e) i to ce biti najvidljivija promena. Sta ti ocekujes? Svaki napredak u industriji im je doneo Renault, a oni su pobegli. Sad im ostaje povratak u 60-e, jer je to sve sto su sami uspeli stvoriti, 140 ili koliko vec miliona umova u 2022. je tehnoloski doslo do nivoa Moskvicha.

Gagi

pre 1 godinu

Da li shvatate da se radi o tome da u hali "Renoove" fabrike (nastala na teritoriji bivše fabrike "Moskvič") i sa radnicima koji su u njoj radili, gradske vlasti planiraju da proizvode neki model budžetnog automobila, neznano čiji, možda korejski ili kineski, pod markom "Moskvič", a ne da će proizvoditi modele kao na fotkama u tekstu? Usput, ovaj automobil na drugoj fotki nije "Moskvič", već pozni IŽ-412.

Zok1

pre 1 godinu

Čovek govori o obnovi brenda, a proizvodiće se neki od kineskih modela. Da li zaista mislite da će zemlja od 150 miliona stanovnika ostati bez automobila zato što se jedna kompanija povukla sa tržišta?

Zoran

pre 1 godinu

Meni je tu nešto sumnjivo. S obzirom da im Ukrajinci uništavaju tenkove kao Autan komarce možda se misli da će praviti Moskviče s bestrzajnim topom.

popadic

pre 1 godinu

Peto, jugoslovenska auto industrija je bolja od sovjetske, jer su Fico, Zastava 101 i Jugo bili svemirski brodovi za sve sovjetske konkurente u svom vremenu.
(@, 16. maj 2022 19:50)
Brate ,Lada Samara je bila porche za keca,juga i floridu ...btw menjac i jeste bio kopija porche-a ,

Јабучило

pre 1 godinu

Hoće li putofili potrčati da kupe ovo? Ako ne kupe, pljunuli su na sebe i putina. Nećete valjda da vozite kola iz Nemačke?

Деда ми је био у партизанима. Није му сметао немачки шмајсер који је носио (причао ми је).

Ekolog

pre 1 godinu

Ја не могу да разумем зашто у 2022 години коментаришемо овакву бесмислицу и уопште упоређујемо руске аутомобиле...
Русија је враћена 70 година наѕад, и тек ће јадни руски народ трпети последице лудила њихових владара... :-(

Zivota

pre 1 godinu

С"амо у претрагу укуцајте: "Нова Лада" (овде неки гледају на Русију на основу холивудских филмова из 80 и 90их и на основу тога доносе закључке, смешне и јадне предрасуде медиокритета..)"
Bio sam vise puta u Rusiji nego prosecan Srbin za zivota u Grckoj pa ni oni ne voze ta s..nja jedino ako bas moraju citaj sirotinja. Btw izgooglaj prosecnu peniju u Rusiji srecno u vasim i nasim zabludama

Goxy

pre 1 godinu

Hoće li putofili potrčati da kupe ovo? Ako ne kupe, pljunuli su na sebe i putina. Nećete valjda da vozite kola iz Nemačke?

Da vidimo vašu ljubav prema putinu.

Realno

pre 1 godinu

A na prvoj slici moskvič sa ukrajinskim tablicama. Nećete imati neku prodaju u Ukrajini sigurno, zaboravite na to tržište i fokusirajte se na vaša azijska plemena u Sibiru, mada i oni će teško da zamene konje za tu kršinu.
(bre, 17. maj 2022 13:44) # Link komentara
S obzirom na komentar više bi ti odgovarao potpis "bee". Da bise pitpisao sa "bre" moraš biti srbin.

Goxy

pre 1 godinu

Ako bi lada ili moskvic ponudili nesto zanimljivo, moze naravno.
(Srbofil, 16. maj 2022 21:06)

Ponudiće nešto nadasve zanimljivo: doboši + potrošnja od 15l. Kupuješ?

bre

pre 1 godinu

A na prvoj slici moskvič sa ukrajinskim tablicama. Nećete imati neku prodaju u Ukrajini sigurno, zaboravite na to tržište i fokusirajte se na vaša azijska plemena u Sibiru, mada i oni će teško da zamene konje za tu kršinu.

....

pre 1 godinu

Od rusofila gori su još samo natofili.
Da li ima iko da je ostao normalan i da koristi svoj mozak i svoju glavu a da ne razmišlja zapadnom ili ruskom glavom? Može li ikako bez te kao žilet oštre blokovske podele?
Pogkedajte samo ove navijačke komentare na jednu najobičniju vest o automobilima? Glup, gluplji, najgluplji.
(Milan, 16. maj 2022 21:28)

Slazem se ali ja nikako nisam natofil ali me nerviraju rusofili jer smatram da ne shvataju realnost. Misle da ce Rusija sad da stvori neki alternativni svet gde cemo da procvetamo sa njima. Rusija je to vec jednom uradila, zvao se Sovjetski Savez i nije ljudima bilo bas lepo pa se raspao. Takodje ako ta Rusija nija uspela da bude medju prvih 10 ekonomija sveta pre sakncija, ne znam kako ce sada. Onda te ideje da ce istocni svet da se ujedini sa Azijom, Afrikom, Juznom Amerikom. Nista protiv njih ali sam imala priliku da putujem u Afriku i ljudi su veoma siromasni i pod velikim uticajem zapada, bukvalno zavise od zapada. Od tih istocnih ekonomija je ustvari jedino Kina veoma jaka (jer Japan i J. Koreja sigurno nece da idu protiv Amerike) ali ne moze samo sa njima da se trguje, njih ionako vise zanima da se konkurisu sa Amerikom. I to nije samo medju komentarima, ja poznajem ljudi (npr moji roditelji) koji tako razmisljaju. Kao da su zaborabili sta se desilo 90ih i kako smo zavrsili to gde jesmo, a tad nam rusi nisu mnogo pomogli.

Мирко

pre 1 godinu

Коначно ће почети смењен увоз било чега у Русију...што је супер јер су увозили све а извозили само гас и нафту

Trovach

pre 1 godinu

Moj drug ima Moskvica u perfektnom stanju. To nije nikakvo cudo jer je i sam veoma pedantan. U njegovom dvoristu trava uredno pokosena, ruze perfektne, kapija jako stara, ali u perfektnom stanju i kao da je juce ofarbana. Nisam ga pitao, ali mislim da Moskvica nikada ne bi prodao, a redovno ga vozi. Imaju i mnogo noviji auto, ali mislim da je ovaj Moskvic u najboljem stanju u Srbiji-

boks

pre 1 godinu

Ovi sto imaju decu na trulom zapadu da ih iz patrijotskih razloga odmah vrate nazad u zemlju ili ih posalju u voljenu rusijicu.
(Rusofile na Goli otok, 16. maj 2022 16:03)

Znas ja sam ranije volela ruse i njihovu kulturu ali zbog rusofila ne mogu vise da ih smislim. Ustvari meni uopste ne smeta Rusija toliko vec mi smeta ova opsednutost koj nas narod ima sa njima. Prosto ne razumem kad rusi uopste ne znaju za nas. Razumem sto ne vole zapad, razumem sve ali ne razumem ovu ljubav prema tudjem narodu. Sumnjam da ce svi da trace da zamene zvoja nemacka/francuska/italijanska kola i da kupe...moskvic...

Kobaja Grande

pre 1 godinu

Kakve sve vesti dobijamo poslednjih dana...Konstrakta peta na Evroviziji, Novak pobedio po 1000i put, Moskvich ponovo u proizvodnji...sta je sledece, Yugo iz Kragujevca???

goca

pre 1 godinu

Svaki dan prolazim pored auto placa na Altini u Zemunu i pored ostalih automobila koji se prodaju stoji jedan crveni Moskvič negde dole u dnu reda, ali on takav mami poglede i ja samo njega vidim.

@

pre 1 godinu

@Strawdog
Evo ga patriota koji vise voli rusko od srpskog.
Prvo, pametnjakovicu, nije to ruska, nego sovjetska autoindustrija. Upamti to.
SSSR je bio druga ekonomska sila sveta, dok Rusija ima ekonomiju manju od Meksika...
Drugo, Jugoslavija je proizvodila Ficu, Zastavu 101, Juga itd, ne samo Juga.
Trece, SSSR je imao mogucnost da NAREDI istocnoj Evropi da kupi njegove automobile, ma koliko losi bili.
Cetvrto, patrioto, Jugoslavija je imala 20 miliona stanovnika, SSSR blizu 300 miliona.
Peto, jugoslovenska auto industrija je bolja od sovjetske, jer su Fico, Zastava 101 i Jugo bili svemirski brodovi za sve sovjetske konkurente u svom vremenu.

@

pre 1 godinu

@Strawdog
Nas Jugo nije izbacio nov model zato smo imalo raspad zemlje, sankcije, rat, pa opet sankcije, opet rat i bomnardovanje, licemeru jedan rusofilski.

Auto.BOY

pre 1 godinu

Izgleda da rusofobi ne citaju clanke, vec samo balave. Lepo pise da ce se praviti novi Moskvic. I sus i e verzija. Kada na zapadu obnove neki stari brend, svi se oduseve, ali posto rusofili ne misle mozgom nego mrznjom, onda se obnova brenda u Rusiji njima cini kao nesto lose. Kada se obnavlja brend, mozes napraviti bilo sta, sa novim tehnologijama. Sta ce ovi uraditi, to ne znamo. Sobjanjin je inace liberas i globalsita pa eto da vidimo koliko je moderan. Svakako su mu ruke odresene.

Strawdog

pre 1 godinu

@@, 16. maj 2022 19:50
Čoveče, nisi razumeo šta sam napisao i suština onoga što sam rekao nije u tome da li je neko rusofil ili anglofil. Poenta je da se MI nekome smejemo. Ej, MI!!! Fiću, Tristaća, Keca, Yuga, Floridu su nam dizajnirali Italijani, motore za ta kola su nam dali Italijani, prese, mašine....Ta kola koja smo proizvodili nisu bila ni 25% produkt našeg inženjeringa i znanja. Sve nam je na tacni servirano. Sovjeti, Rusi....kako god hoćeš da ih zoveš su napravili produkt 100% njihov. Od skice do proizvodne trake. Kvalitet i performanse tog produkta može da bude predmet sprdnje za Amerikanca, Nemca, Francuza....ali za nas, koji smo na lezilebovićki način dobili mogućnost da sklapamo auto
koji su drugi osmislili, dizajnirali i atestirali....ono što su Sovjeti, Rusi....uradili sa Moskvičem - mi treba kapu da im skinemo, a ne da im se smejemo. Nadam se da si shvatio poentu onoga što sam napisao.

Dragan

pre 1 godinu

Kad sam bio mali 1979 a moj otac kupio Moskvića to je bio auto za sve i na more i za prikolicu a teglili smo i šesticu armaturu sa njim kad smo gradili kuću doduše zasmrdela je lamela.

Dr

pre 1 godinu

"As of January 1, 2022, retirees in Russia received a gross pension of approximately 16.9 thousand Russian rubles on average, or 259 U.S. dollars per month." Za one sto ne znaju mrski engleski prosecna penzija 260 dolara. Moj komsija ruski vatrogasac im 270 dolara penziju. Osim goriva ostalo kosta isto manje vise kao kod nas.

prokleta raja

pre 1 godinu

Prosto pitanje za komentatore. Da li bi ste više voleli da vozite mercedes, a da vas deca zovu:roditelj jedan i roditelj dva, ili biste radije da vozite moskvič, a da vas deca zovu mama i tata. Ako niste znali birate između ove dve varijante budućnosti.
Realno

Preporučujem (+7)
Ne preporučujem (-14

dao sam ti minus, cisto da podrzim one za koje buducnosti nema;)

hm

pre 1 godinu

Danas svako može da pravi dobar automobil. Rusi nisu pod sankcijama od strane Kine, a od nje može nabaviti sve što joj bude bilo potrebno da npr. Moskvič koji će proizvoditi bude vrlo dobar auto.
(Dragan, 17. maj 2022 18:04)

Jeste, tako im je dobro s Kinom da nemaju ni za rezervne delove. Sto si ti toliko naivan da mislis da ce Kina da ulazi u rizik da popije sankcije od zapada ?!? Ne zaboravi da Rusija poseduje teritorij za koji Kinezi misle da pripada njima. Kinezi samo cute, ali prvi ce da ulete da uzmu Rusiji sto mile da je njihovo.

Bane

pre 1 godinu

A KOJI je To auto bolji od Moskvica !?
(Stanko -obicaji su stariji od zakona !, 16. maj 2022 11:24)

Svaki, cak i onaj koji jos nije napravljen je bolji od ruskog krsa!!
(pljuc, 16. maj 2022 13:11) # Link komentara

I Trabant, zar ne??

Radijator

pre 1 godinu

Pa vidi ovako, sigurno bih kupio auto zapadne proizvodnje. Ali, ako bi mi trebao dobar PVO, uzeo bih S400 a ne Patriot. Svako je u nečemu dobar.
(bora rakijaš, 16. maj 2022 18:14)

Posto ti PVO svako malo zatreba...takoreći, kakva je to kuća bez dobrog PVO sistema.

Loreda

pre 1 godinu

Ideja za biznis je dobra, jer rusko tržište automobila je nezasitno. Trenutna situacija je da trgovci automobila su rasprodali sve čto su imali na lageru. Cijena polovnih Mercedesa, VW i sličnih porasla je skoro 199% sa tendencijom daljnjeg rasta.

Marko

pre 1 godinu

Gomila podsmesljivih komentara. Danas svako moze da napravi dobar auto. Ne vrhunski, ali dobar, svakako, da. Za njihovo trziste i ne trebaju preskupi modeli. Ne razumem pakost. Bolje je pitanje kako to da mi ne pravimo ni Tricikl? Kada naprave inicijalni model, a oslanjace se na postojecu tehnologiju, sigurno nece kretati od nule, napravice i drugi pa treci, i tako redom. Kako je KIA krenula? Vidi sta danas rade ljudi. Kakve automobile prave.
Japanske kompanije? Svi su se smejali i sprdali inicijalnim modelima. Danas stoje mirno pored Toyote ili nekog drugog proizvodjava. Ako auto bude korektan a cena prihvatljiva, pola Srbije bi ga vozilo.

Imam VW i super je. Malo, malo pa sam kod majstora. Stvarno je vrh vrhova.

deniro

pre 1 godinu

(Realno, 17. maj 2022 07:59)
......prijatelju,ti si ozbiljnan slučaj!!!Ne znam šta vozi premijerka ali legendarna škoda Oca Nacije isto je nemački produkt.

Šime

pre 1 godinu

Kako divna vijest.. Zna li se ko će bit zastupnik za EU,odma ću se predbilježit...Sitim se komšije Jefte,kap. prve klase,uvik ga je glanco i hvalio,al i stalno nešta oko njega sa kacavidom i čekićem

Veliki brat

pre 1 godinu

Mozete se vi smejati koliko hocete,i govoriti kako nema elektroniku i ABS....Mnogo smo se usrecili sa automobilima sa elektronikom. Prvi bih kupio novog Stojadina bez elektronike, pa i Moskvica, samo da mu smanje potrosnju.
(Boban, 16. maj 2022 14:37)

Pa ko ti brani, eno imaš na oglasima Zastava 101 LUX, k'o nova (ali stvarno, ne ono "nov nov nov", sa onom rešetkastom maskom i okruglim farovima, 1978. godište, narandžasti tapacirung bukvalno nov, jedino će ti možda zasmetati cena od 3800 evra, ali auto je bukvalno kao iz fabrike.
Pa, kad si se već istrčao, kontaktiraj prodavaca i dogovori se da pogledaš auto :)

......

pre 1 godinu

Zok1 - Ja se slazem da je saradnja sa zemljama u razvoju dobra ideja jer, kao sto kazes, imaju velike populacije i vecina su mladi ljudi. Samo mislim da niste svesni koliko siromastvo tamo vlada i da saradnja sa zemljama u razvoju ne moze biti glavna/jedina opcija jedne ekonomije koja se danas bori da opstane. Spominjes kineze i meni izgleda da su oni mnogo pametniji od rusa, saradjuju sa Amerikom, pa su progurali svoje kompanije tipa Huawei na zapadno trziste, ali sad investiraju u siromasnije zemlje i tamo sire uticaj. Rusija nije Kina, sta su rusi radili dok su kinezi razvijali svoju ekonomiju i sirili svoj uticaj? Ako su sposobni to da urade, zasto nisu do sad? Takodje spominjes da je Indija kupila Jaguar, i sta ce da proizvode? Jaguar, koj je svetski poznat po kvalitetu, koj ce ceo svet hteti da kupuje. Te zemlje koje su se razvile u zadnjih 30+ godina balansirale saradnju sa zapadom i ostatkom sveta, i takodje ni kinezi ni indijci nisu stvarno podrzali Rusiju u ovom ratu, vec su tu izmedju, sto znaci da im je saradnja sa zapadom ipak vazna. A koliko mislis da ce Amerika da pritisne siromasnije zemlje ako misle da Rusija ima suvise veliki uticaj? I kad im se ljudi obogate malo, oni traze luksuz sa zapada. Meni izgleda da su poslednjih 30 godina rusi spavali dok se ostatak sveta razvijao. Ako nisu uspeli pre sankcija nesto da naprave od svoje ekonomije, ja ne znam kako ce danas kad su pod sankcijama i kad ce amerikanci dati sve od sebe da ih sabotiraju.

Moskvich

pre 1 godinu

Fabrika Renaulta u Moskvi sklapa Dustera sa Renaultovim logom, sada ce biti Moskvich Duster. Odlican auto za ruske prilike, najprodavaniji SUV na trzistu tamo. Rade i Renault Capture poslednji model, Moskvich Capture buduci, dakle 2 moderna modela. Toliko o znalcima koji su izblenavili komentarusuci stari Moskvich 412 sa slike iz teksta, ne mogu da verujem koliko su ljudi bez mozga, nasedaju na propagandu sa obe strane, sve prihvataju na prvu...

Rajko

pre 1 godinu

Volim starinske automobile i oldtajmere, ti je sve imalo dušu. Ovo danas je smeće od mobilnih telefona umesto automobila.
(NikolaBg, 16. maj 2022 22:51)

Druže, ti verovatno samo idealizuješ tužno i siromašno detinjstvo...

Odg.

pre 1 godinu

Da li shvatate...
(Gagi, 16. maj 2022 15:17)

To se ni ne pita. Naravno da nece praviti one kockaste smesne automobile. Pravice jos smesnije automobile, jer su tako u mogucnosti.

Goxy

pre 1 godinu

Hoće li on, kao njegov imenjak, završiti na dnu mora?
(Opta, 17. maj 2022 08:02)

Teško.
Rusi vole kao i mi da kola bace u reku. A pogotovo ako je istog imena kao i auto. Volga je prepuna Volgi.

Dragan

pre 1 godinu

Danas svako može da pravi dobar automobil. Rusi nisu pod sankcijama od strane Kine, a od nje može nabaviti sve što joj bude bilo potrebno da npr. Moskvič koji će proizvoditi bude vrlo dobar auto. Uostalom stečena znanja dok je Reno bio vlasnik kod ruskih inženjera, radnika nije i znanje odneto, mašine, linije za proizvodnju i ..... Kinezi jedva čekaju da Rusi naruče i kupe šta im bude bilo potrebno. Ljubav za ljubav, a sir za pare.

korner, aut faul

pre 1 godinu

@Dule
Zato što je lada još uvijek iz 1961. A Mercedes je tada napravio auto koje je danas najskuplje na svijetu.
$142 meliona

bajo moj

pre 1 godinu

Rusi su pravili i pravice smece od kola
(Nisu za automobile, 16. maj 2022 23:28)

Za dobre pare svako moze napraviti dobar auto,
ali ako je dovoljno od a do b moze i za svakog.










Rusi su pravili i pravice smece od kola
(Nisu za automobile, 16. maj 2022 23:28)

Za dobre pare svako moze napraviti dobar auto,
ali ako je dovoljno od a do b moze i za svakog.

Goxy

pre 1 godinu

Imam VW i super je. Malo, malo pa sam kod majstora. Stvarno je vrh vrhova.
(Marko, 17. maj 2022 03:56)

Sledeći put kupi nekog maloletnog.

Goxy

pre 1 godinu

Danas svako može da pravi dobar automobil. Rusi nisu pod sankcijama od strane Kine, a od nje može nabaviti sve što joj bude bilo potrebno da npr. Moskvič koji će proizvoditi bude vrlo dobar auto.
(Dragan, 17. maj 2022 18:04)

Može ali neće. Ovaj sada Moskvič će biti najgore govno ikad proizvedeno.

lala

pre 1 godinu

Само у претрагу укуцајте: "Нова Лада" (овде неки гледају на Русију на основу холивудских филмова из 80 и 90их и на основу тога доносе закључке, смешне и јадне предрасуде медиокритета..)
(Милош, 16. maj 2022 18:58)

Upravo citam o Ladi, izgleda da je Renault kupio deo kompanije koja proizvodi Ladu i da su ucestvovali strucnjaci iz Mercedesa u pravljenju novih modela. Ne znam da li ce oni da nastave saradnju...

@

pre 1 godinu

@Милош
Ko proizvodi tu novu Ladu? Da nisu Rusi?
Ukucaj ti "putevi u Rusiji" pa ces videti da su 80-ih bili neuporedivo bolji.
A onda pokusaj sebi da objasnis zasto najveca drzava planete ima manje kilometara autoputa od Nemacke...

Čvorović I.

pre 1 godinu

Pa tako vas volim! A sad ko Isakoviči onomad, pravac seobe u Rusiju, da ne gledam više Evroviziju.

Moskvič je kakav auto? Naaaajbolji!

Zok1

pre 1 godinu

(...., 16. maj 2022 22:30) Evo ja živim sa druge strane bare i tvrdim da pola Amerike i cela Evropa nisu svesni koliko je Evropa postala nebitna u svetskoj trgovini. Kinezi su napravili dovoljno veliko unutrašnje tržište da za njihov Dan samaca pokupuju više nego Amerikanci za Boxing Day, Black Friday i Cyber Monday zajedno. Pokupovali su Afriku, sada kupuju po južnoj Americi. Standard u tim zemljama Afrike i Azije nije visok, ali tamo živo igroman broj ljudi i to čini ekonomije velikim. Uzmi za primer Indiju, koja će u sledećih 10 godina prestići EU u borbi za treće mesto. Današnji svet je daleko drugačiji od onog iz devedestih. Kada su u pitanju automobili, Kina se pretvara u svetskog lidera kada su električni automobili u pitanju. Naivno je verovati da će ostaviti tržište od 150 miliona ljudi bez fabrike automobila. Tu je i Indija (TATA je vlasnik Jaguara). Možda će se novi automobili zvati Moskvič, ali će biti sasvim drugačiji od onoga šo se poizvodilo u SSSR. Inače, Moskvič je nastao tako što su Sovjeti preselili ceo Opel iz okupirane Nemačke.

tom pus

pre 1 godinu

Peto, jugoslovenska auto industrija je bolja od sovjetske, jer su Fico, Zastava 101 i Jugo bili svemirski brodovi za sve sovjetske konkurente u svom vremenu. 
(@, 16. maj 2022 19:50) 
Brate ,Lada Samara je bila porche za keca,juga i floridu ...btw menjac i jeste bio kopija porche-a ,
(popadic, 16. maj 2022 22:15)
da,ali je ,,florida,, bila porše za samaru

Malo nas je al smo g*vna

pre 1 godinu

A KOJI je To auto bolji od Moskvica !?
(Stanko -obicaji su stariji od zakona !, 16. maj 2022 )

Drugi moskvić sa manjom kilometrazom.

Sabo

pre 1 godinu

Rusi imaju problem sa korupcijom, kad to rijese procvjetace. Do tada
ce se kojekakvi Abramovici kur*iti sa jahtama kupljenim novcem od utajenog poreza a sve da bi lijecili svoje megalomanske komplekse.

Rover

pre 1 godinu

Sta je stručnjaka iz oblasti auto industije. Taj novi Moskvič bice Renault sa znackom Moskviča, svako sve zna a niko ne uključuje zdravu logiku i kaže kako Rusi ne umeju da naprave kola i već unapred znaju da će to biti krš...

Dule

pre 1 godinu

Sledeće je Zaporožac da prave. Ako se neko seća.
(Blek - Chicago, 16. maj 2022 23:16)

Nisu pravili Rusi, nego Ukrajinci, a Rusi trenutno imaju problem da osvoje Zaporožje.

samo kazem

pre 1 godinu

Dusan Kovacevic treba da zastiti autorska prava na recenicu: "Koji je auto bolji od moskvica?" jer sam siguran da ce to biti glavni slogan reklamne kampanje u Srbiji, a verovatno i sire...

Rusofobe u duševne bolnice

pre 1 godinu

Pozivam domace rusofile da prodaju Nato krseve i podrze majcicu Rusiju kupujuci Moskvica. Stednja u rubljama se podrazumeva. Ovi sto imaju decu na trulom zapadu da ih iz patrijotskih razloga odmah vrate nazad u zemlju ili ih posalju u voljenu rusijicu.
(Rusofile na Goli otok, 16. maj 2022 16:03)

Evo i ja tebe pozivam da isključiš grejanje u stanu jer gas dolazi iz rusije, povadiš radijatore (aluminijum takodje), povadiš sve od ruskog materijala iz automobila koji voziš (verovatno ti ostaju stakla i gume), pre toga istoči gorivo i sipaj isključivo ono koje se vadi u Nemačkoj ili francuskoj. I da, hranu da pobacaš svu, prihranjena je ruskim veštačkim đubrivom. Bože kakvih mor ona ima.

bolesno drustvo

pre 1 godinu

Volim starinske automobile i oldtajmere, ti je sve imalo dušu. Ovo danas je smeće od mobilnih telefona umesto automobila.
NikolaBg

nekad sam na daljinu mogao da prepoznam auto, danas stojim pored njega i ako ne procitam opet ne znam. slicno je i sa ljudima, od njih deset, devet prica istu pricu. ne bi to bilo tako ni strasno kad bi ta prica imala nekog smisla, a jos manje kad bi bila njihovo licno razmisljanje

pozdrav

great reset

pre 1 godinu

Kakve sve vesti dobijamo poslednjih dana...Konstrakta peta na Evroviziji, Novak pobedio po 1000i put, Moskvich ponovo u proizvodnji...sta je sledece, Yugo iz Kragujevca???
(Kobaja Grande, 16. maj 2022 14:06)

konji i volovi, da, ko bude imao!

mr

pre 1 godinu

Kakve sve vesti dobijamo poslednjih dana...Konstrakta peta na Evroviziji, Novak pobedio po 1000i put, Moskvich ponovo u proizvodnji...sta je sledece, Yugo iz Kragujevca???
(Kobaja Grande, 16. maj 2022 14:06)

Не, Yugo из Минхена ил Штутгарта, тренутно се воде тешки преговори.

gulag

pre 1 godinu

Mnogi ovdje zaboravljaju da Rusija nije vise komunisticka zemlja i da za nju vrijede ista pravila kao za Ameriku: trziste, omjer cijene i kvalitete, estetika, udobnost. Jednostavno, ljudi nece kupiti ako nisu zadovoljni, a ruski kapitalist nece zaraditi za vikendicu i jahtu.

MileBukovac

pre 1 godinu

@@, 16. maj 2022 19:50
Čoveče, nisi razumeo šta sam napisao i suština onoga što sam rekao nije u tome da li je neko rusofil ili anglofil. Poenta je da se MI nekome smejemo. Ej, MI!!! Fiću, Tristaća, Keca, Yuga, Floridu su nam dizajnirali Italijani, motore za ta kola su nam dali Italijani, prese, mašine....Ta kola koja smo proizvodili nisu bila ni 25% produkt našeg inženjeringa i znanja. Sve nam je na tacni servirano. Sovjeti, Rusi....kako god hoćeš da ih zoveš su napravili produkt 100% njihov. Od skice do proizvodne trake. Kvalitet i performanse tog produkta može da bude predmet sprdnje za Amerikanca, Nemca, Francuza....ali za nas, koji smo na lezilebovićki način dobili mogućnost da sklapamo auto

-Lada je kupljena od talijana,kao i polski fiat 125

Strokavi mozak

pre 1 godinu

I ako ga prave to nece da ima veze sa Rusijom,nego sa nekom privatnom firmom.Ko zna koji igraci ce da ulete.A jaka mustra je danas da se napravi auto kad je tehnologija dostupna svima i prodaje se kome treba.Sta je Reno napravio sa Daciom?Malo se nalicka izgled i ubaci vec postojeca tehnologija i ako je ok cena ima da ide ko alva.

Srbenda

pre 1 godinu

Kinezi samo cute, ali prvi ce da ulete da uzmu Rusiji sto mile da je njihovo.
(hm, 17. maj 2022 23:10) # Link komentara

Kinezi neće dirati Ruse. Jer znaju da su oni sledeči na spisku ako Rusi "izgube".

tom pus

pre 1 godinu

Posto ti PVO svako malo zatreba...takoreći, kakva je to kuća bez dobrog PVO sistema.
(Radijator, 16. maj 2022 19:45)

Zahvaljujemo se na 

ha,ha,ha..što jes jes,pas čuvar i s400 obavezno

Ispijač piva ispred dragstora

pre 1 godinu

@A KOJI je To auto bolji od Moskvica !?
(Stanko -obicaji su stariji od zakona !, 16. maj 2022 11:24)
Volga i ZIL !