Sreda, 01.12.2021.

19:00

Šta najčešće voze psihopate?

Izvor: B92

Šta najèešæe voze psihopate? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

182 Komentari

Sortiraj po:

Todor

pre 2 godine

Što brže to luđe (mislim luđe uživanje).BMW sa 6 cilindara na autoputu maxim. brzina UŽIVANCIJA,ni vazduh se ne čuje,jedva i motor..MAKINA što bi Italijani rekli (ja suvozač).
(ko vozi, 03.

Skoro kao Alfa romeo djulija GTA...

Todor

pre 2 godine

Ako neko bahato vozi, nije problem u autu nego u korumpiranim državnim službenicima koji ne rade svoj posao.
(Alex, 04. decembar

Ali zato limari i grobari ne moraju da brinu za posao..

Todor

pre 2 godine

Fili, 03. decembar

Leleeeee Fili, šta nam napriča, sunce ti!
Ali nema veze , malo šale, komike, ništa ne smeta malo veselja u ovom tmurnom decembarskom danu... ...

Istrebljivač_Vonjevina

pre 2 godine

Okupili se moždani propaliteti sa njihovim raspalim Kiama, Dachijama, Škodama i ostalim mobilno-hibridnim klozetima da pljuju po BMW-u.
Možete bembari samo da pljunete pod točak, glodači parizera sa bušnim belim frotirnim čarapama na vonjavim stopalima...

Alex

pre 2 godine

Eto kako se stvara predrasuda prema nekom automobilu. Preterano je sve to. Ako neko bahato vozi, nije problem u autu nego u korumpiranim državnim službenicima koji ne rade svoj posao.

XXX

pre 2 godine

@(Fili, 03. decembar 2021 20:16): o čemu ti čoveče pričaš? U USA se ova marka (BMW)vozi, u 99% slučajeva, samo na lizing jer posle 3 godine korišćenja ne možeš da ga prodaš. Isto je i sa MB, cena im vrtoglavo ide na dole, a pitam se zašto. Ovde gde ja živim (južna Kalifornija) ih u glavnom voze “paćenici” iz istočno evropskih zemalja; verovatno da bi bili “face” u svojim rodnim zemljama.

XXX

pre 2 godine

(Milosav, 02. decembar 2021 20:50): Kada već zabadaš nos u susedno dvorište (USA), da te pitam: šta voze trudoovi glasači i kakav su oni soj ljudi? Da ne voze možda (roze) trotinete? Da nema USA vi bi Kanadjani propali i moglo bi da vas osvoji lokalno USA lovačko društvo.

Nele

pre 2 godine

Ne slažem se što se tiče mercedesa.
Ja bih ga svrstao rame uz rame sa Bmw.
To voze uglavnom teške ljakse koje misle da su osvojile svet pa treba svi da im se sklanjaju kad oni prolaze
Bahati i bezobrazni ! Pogotovo u BG

Fili

pre 2 godine

Mnogi ovde pisu o necemu sto ne znaju. BMW jeste auto koji vozi dosta nabildovanih kretena, ali ima jedan broj ljudi koji definitivno kupuju taj auto zbog razlike u voznji koju samo taj auto pruza. To mogu da znaju samo oni koji ga imaju, oni pravi ljubitelji malo brze voznje, uglavnom znalci i veoma iskusni vozaci. Taj auto nije za mladje od 45 godina, ni za one koje se nisu dokazali u drugim sferama, a narocito u odnosima sa zenama. Nebitno je da li je 15 godina star ili nov, BMW je uvek nesto posebno, cak sta vise oni stariji modeli pruzaju vise zadovoljstva, jer vozac ima veci uticaj na samu voznju. Upravo zbog toga, BMW ne moze nikada da bude krs. Moze vam se desiti da se na autoputu u situacijama kada nema guzve malo zamislite, ne pogledate ka brzinomeru, a on vec ide oko 200km/h, ne trese se, nije bucan i jako brzo mozete da spustite tu brzinu do neke normalne. To se cesto desava i sa 15-ak godina starim modelima, narocito benzincima. I to je ono sto ih razlikuje od drugih brendova, osim naravno potpuno sportskih automobila. Da se razumemo, ne govorim o SUV-ima, vec o pravim automobilima.

ko vozi

pre 2 godine

Što brže to luđe (mislim luđe uživanje).BMW sa 6 cilindara na autoputu maxim. brzina UŽIVANCIJA,ni vazduh se ne čuje,jedva i motor..MAKINA što bi Italijani rekli (ja suvozač).

Dejan

pre 2 godine

BMW i AUDI i jesu pravljeni prvenstveno za takve. I dzibere naravno. To im je target grupa. Vrlo velika i profitabilna. Jednostavno biznis model.

ma

pre 2 godine

svak idna mzoem ovideti kako dzipovi i skupi automobili voze kao sumanuti, preticu kolonu prek opune linije voze suprotnim smerom ne saj una crveno ali znamo ko to mzoe bez kazne. meni je uzo 5000 i kaze dobro si prosao mogao sam da ti uzmem dozvolu jer sam isao 82 uemsto 80. a pored mene su proletali skupi automobili ali njih nisu zaustavljali. ne mse da diraj un icrnogrca koj ije parkirao na sred pesacke staze na obilicevom vencu. a isti ti srnogorci bune se sto ce deca uskoli mroati da slusaju Boze Pravde. pa ljudi vratite se u svoj uzemlju ako vam smeta nasa himna. i srbi tam okod vas moraj uda slusaju vasu. a svi kad odemo negde u stran uzemlju mroam oda slusamo himnu te zemlje. niej mi jasno zasto predsnik psoel sananja o izdaji te zemlje nije zabrani gradjani mte zemlje ulaz uopste u srbiju. oni mog uda otpuste sve srbe iz njihove vojske i policije a mi ne smemo. ili se nas predsni kpalsi kako i kazu

Milosav

pre 2 godine

U Torontu i okolini posebno su agresivni vozaci Golf GTI i Honda Civic Si. Obicno klinci sa osiguranjem od $800 mesecno, ali izgleda ne mare za to.
Posle njih dolaze red-necks koji furaju neku militantnu foru, Trampovi glasaci "wannabes" sa nabudzenim pickup-ovima ogromni tockovi, modifikovan auspuh da sve grmi, kad vidis takvog uspori i pomeri se u kraj ako imas mesta.
Vecina ljudi vozi normalno, ali postoji gomila stvarno losih vozaca koji nisu agresivni, ali su verovatno opasniji jer su nepredvidivi, nikad ne znas kada ce iz cista mira da zakoci, skrene desno a ukljucio levi signal, skrene u desno iz leve trake na ulici ili se na autoputu prestroji iz desne u srednju traku i onda nagazi na kocnicu.
Jos malo pa ce sneg, e tek onda pocinje veselje! Doduse ovde ga ekspres brzo ciste, ali ipak gomila vozaca nikad nije videla sneg.
Pozdrav iz Toronta, danas 9C, globalno zagrevanje je tu :)

Žalosna Sova

pre 2 godine

ne znam zašto uopšte ugrađuju migavce u BMW-a kad se to nikad ne koristi?!
(milevolidisko, 2. decembar 2021 13:06)

Kaže se: žmigavce

Перица

pre 2 godine

Код нас су возачи малих смартова изузетно ,,несташни,, у начину вожње у односу на све друге веће аутомобиле: у брзој вожњи, цик цак обилажењу, па и у паркирању !

Meroni

pre 2 godine

Sto se marke tice, BMW definitivno broj 1. Slede VW, pogotovo Golf i Audi. Fiat Punto je tu negde, takodje.
Sto se profesije tice, dostavljaci su ubedljivo najgori. Ta kolicina bahatosti i nemara u saobracaju je nevidjena.

Ahab

pre 2 godine

Pogotovo 520d.
Pretezak auto i preslab motor.
Za kompleksase par ekselans, koji bi da imaju "5-icu", a nemaju para da voze pristojan auto.

gagi4

pre 2 godine

Kod nas :
1. Škoda
2. Škoda
3. Škoda
4. Bmw
5. Taksisti
(Challenger, 02. decembar 2021 16:30)

A kad udjes u taksi, onda kazes: "majstore, aj zalomi ga ovde, neces valjda da me vozis oko celog bloka"! "Gde me to vozis, idi slobodno jednosmernom, ovde svi tuda idu".
E, tako to ide, veruj mi.

Miloš

pre 2 godine

Dakle, smejem se vec pola sata.ne samo sto imam BMW vec je i zlatan. Posle teksta, planiram da uzzmem i personalizovanu tablicu.. da se zna kad psiho baba vozi ljutu masinu... Hahahahaaa
(Simonida, 2. decembar 2021 15:54)

Eto dokaza da je članak na mestu.

Marvin

pre 2 godine

Ma sve u dlaku pogođeno samo malo sutra. Pogledajte razlike
u % - rezultati su na nivou greške pri obradi podataka.
Inače vozim električni bicikl i samo ljubav prema sopstvenoj
guzici (čitaj strah od posledica) me drži na uzdi da ne prikažem
svoje "talente". Što kaže t'bra locco:
je ne volim ljude - sa svim ostalim što diše nemam problema.

Kralj mača

pre 2 godine

Возим Октавију и могу вам рећи да сам се смирио откад не возим Голфа :-)

Helborag

pre 2 godine

Kad vidim VW i BMW, odmah znam dijagnozu kao i IQ tih osoba.
(User, 01. decembar 2021 21:53)

Ovaj covek garant pise ili iz nekog Pezoa, Renoa, ili nekog Fijata.
Dakle nije za temu "Automobili"
Vise srece drugi put.

RU-001-XY

pre 2 godine

Po mom iskustvu, najcesce voze sa tablicama oznaka RU i PA, mada i NP im "disu za vratom"!
(Marka je nebitna, 02. decembar 2021 12:56)

Ne vozimo, teramo.

Svrati malo, blizu smo, 65 km na zapad...

_________

pre 2 godine

Dobar dan, ja se zovem _______ i vozim Juga 45. Ja sam psihopata.

(Sad svi vi viknete: Zdravo, ________!)
(__________, 2. decembar 2021 12:59)

Iznenadio bi se tim malim, cinicnim mozgom.
(suk, 02. decembar 2021 15:41)

Ja stvarno vozim juga...

Макарије

pre 2 godine

Slatko sam se nasmejao kada sam video listu.
Sta da Vam kazem, kupite BMW i uzivajte, BMW garantuje "Freude am Fahren". Uzivam u svakom minutu provedenom u novoj trojci, svaku paru vredi.
(Sale, 2. decembar 2021 10:42)

Вала баш. Ја сам прво послао жени линк, да је насмијем.
Кад год сједнем у БМВ и притиснем старт дугме, уста ми се несвјесно развуку у осмјех. Стварно је ужитак возити га. Ауто је направљен за спортскију вожњу и то је та филозофија, коју БМВ фура. Тотално друкчија од нпр. Мерцедеса.
Свако бира шта му одговара, од онога што себи може приуштити.
Волио бих да гомила коментатора прво осјети о чему причам, зашто људи купују БМВ, па тек онда да коментаришу. Нисмо сви ћелави, тетовирани, татини синови или шта знам.

Моја запажања, што се тиче агресивне или ризичне вожње на путевима - дефинитивно предњаче државне шкоде.

И замолио бих да сваку вијест о аутомобилима почињете подсјећањем да је лијева трака аутопута претицајна трака, а десна возна. То се учи још у аутошколи. Дакле, нема камповања у лијевој траци, без обзира што "возим по ограничењу и што ми овај блица". Претекнеш кога си наумио и вратиш се у десну, па ко је бржи, нек иде. Не ради се ту ни о каквом мјерењу мушкости. Прекршај који би требало да се кажњава, као и сваки други, али из неког разлога саобраћајци то не чине.

vozim audi, nikom ne naudim

pre 2 godine

Kod nas bi to bilo ovako i to prvo mesto dele:
Skoda
BMW
AUDI

ostali
(Mare, 02. decembar 2021 14:29)

Sa dodatkom da su škode listom sve službene (vladine), bmw neka trojčica 2010 i starije ili petice f10, audi svakakvi.

bambus koala

pre 2 godine

sad prodje deda i umalo me zgazi da se nisam vratio korak nazad, u staroj mečki sa bečkim tablama, sa ugasenim svetlima a mrkli mrak, gleda pravo i ne trepce, pribio se uz desni trotoar samo sto ga nije zajasio

suk

pre 2 godine

Dobar dan, ja se zovem _______ i vozim Juga 45. Ja sam psihopata.

(Sad svi vi viknete: Zdravo, ________!)
(__________, 2. decembar 2021 12:59)

Iznenadio bi se tim malim, cinicnim mozgom.

juznjacka uteha

pre 2 godine

Moje vidjenje preko bare se malo ralikuje. 1. Prvi na listi su Infinity modeli Ininity znaci kolika je bahatost vozaca). 2. Dodge Charger (mnogo opasna igracka). 3. Ford F150, taj kat ti najasi na auspuh, ne pusta. 4 VW Jeta (to su ti milenijalsi) 5. Chevroleti stariji od 15 godina (ti nemaju puno da izgube). 6. BMW (BMW je BM svugde) 7. Ford transit/beli kombi bilo koji (bolje da ne znas sta ili ko vozi) 8. Mercedes Sprinter sa osmehom Amazona (jadni moraju da ispune normu).To bi bilo to....

Simonida

pre 2 godine

Dakle, smejem se vec pola sata.ne samo sto imam BMW vec je i zlatan. Posle teksta, planiram da uzzmem i personalizovanu tablicu.. da se zna kad psiho baba vozi ljutu masinu... Hahahahaaa

heheh

pre 2 godine

zivim u jednoj zapadnoj zemlji... ovde je volvo ko kod nas skoda... pajseri koji nemaju kinte za bmw porse i slicno i onda divljaju volvom..ali su ono srednjih godina, nisu neki krimosi, vec iskompleksirani obrazovani ljudi... nikada mi se nije desilo da na autoputu vidim volvo koji vozi desnom trakom, uvek su u levoj i prestizu sve zive i "najbrzi"...

Pljuvac svih stilova

pre 2 godine

Silom prilike sam juce opet bio u Rumi. Majko Gospodnja, pa ono je katastrofa. Rumljani su kolektivno nesposobni da se parkiraju normalno. Em sto glavni put ima 2 trake, em se panjevi parkiraju u traku i samo upale sva 4 kako se to u narodu kaze. I onda moram da manverisem niz nepropisno parkiranih automobila, plus pesake koji izlecu na put na pesackom, koji je takodje nepregledan, jer parkirana kola zaklanjaju dobar deo prilaza pesackom. Idem krajnjom desnom trakom jer zelim skrenuti desno na raskrsnici, ja moram da se prestrojim u srednju, pa onda iz srednje da se prestrojim u desnu ponovo i to sve 15m pred semafor i naravno nemam mesta i onda moram da se ukoso uglavim, jer se panjevi parkiraju u trake i tako kuliraju . Ubedljivo najgori vozaci su u Rumi. Lepo je Cvarkov rekao za ove sto voze RU tablice.

Mile

pre 2 godine

Svi "momachki" automobili: Alfa 147/156, 2002 Bmw 320D, 2008 Audi A3, Golf 5, Stilo sa troja vrata ako je jos neki u voznom stanju.
Naravno, svi su "dizlo".

nesha

pre 2 godine

Kakve bre psihopate?Samo postoje normalni i bahati vozači,naročito u Srbiji.Ali interesantno, nema psihopata u Švici,Nemačkoj gde te pošalje na "idioten test" koji platiš 1000 evra,pa pod kontrolom psihijatra slažeš crvene i zelene kockice na nivou deteta od 5 godina i pitanja tipa: "da li mrziš majku" i slična.Pa može se desiti da ne prođeš test.Kaznu svakako plaćaš.Ili recimo u Švici, obično prekoračenje brzine preko 30 km/h,kazna je preko 500 CHF.i ne podleže više prekršajno,već krivično.A to povlači gomilu peripetija i zabrana,recimo podizanja kredita i sl.I gle čuda - zemlja bez psihopata, bez obzira šta ko vozio.Zato dragi naši bahati u Srbiji - slobodno cepajte vaše Evro 3 i 4 mašine,nikad ovde nećete ići na "idioten.."

Psiho

pre 2 godine

Nama psihćima taxi najviše leži...malo crpim energiju iz putnika nebitnim temama, malo lečim ego nepoštujući saobraćajne propise i ugrožavajući druge, a i okuražim se pred strancima u mom gradu, pa ih dernem za više keša jer sam šmeker.Nije mi frka jer imam dosta ortaka iz ''firme'' koji su spremni da blokiraju saobraćajnice ako se pojavi neko ko bi slično ko mi da radi...

whitefield

pre 2 godine

znaci to je to… braon ford sa personalizovanim tablama… znao sam da nisam pod libelu hahhaaaahaa
odavno se ovako slatko ne nasmejah. mislim, jesam ja psiho ali bi mi na vožnji pozavideo svaki penzos u tojoti.

Boban Cvetković Nis

pre 2 godine

Psihopate uglavnom ne voze nista,njih voze službenim autom,cuvaju ih službena lica,i primaju visoke plate sa drzavne kase. Najopasniji psihopate su oni koji imaju nuklearno koferce. Oni su opasni po ceo svet a ovi drugi samo regionalno.

Kralj mača

pre 2 godine

Нормално, анкетирани су британски возачи за потребе њиховог љубимца Јагуара, како би дискредитовали БМВ на свом тржишту.

savke

pre 2 godine

@Takav rezultat ukazuje na to da su vozači Škode najmanje impulsivni, odnosno najmirniji u vožnji."
Zato što venu u sebi dok voze Škodu, ili biraju pogodno drvo ili banderu, što im onemogućava brzu vožnju@

Tipičan klinac sa Alfom, ja dve škode privatno, prijatelji oko mene takodje i niko ne vene, samo alfisti i naloženi klinci!

Komša

pre 2 godine

Najzanimljivija kategorija su oni što "čipuju" kola.Povecavaju snagu.
Ono - nemam za bembaru ali cu da nabužim Seata.
Opasnost na putu u najavi.

suk

pre 2 godine

Po mom misljenju su psihopate totalno suprotno od impulisvnih ljudi. To su oni naoko mirni, potuljeni, cutljivi, za koje niko nema nista ruzno da kaze, a ovamo u svojim glavama i svoja 4 zida ko zna sta vrte. Pre ce psihopata da izadje iz nekog ruznog neupadljivog karavana nego iz BMW-a.
(Natural Born Killer, 02. decembar 2021 11:30)

Moguce, ali to najvise zavisi od njihovih ciljeva. Nije im problem da voze ni Porsea ni Jugica ako zele da stvore odredjenu sliku o sebi ili postignu neki cilj. I da, mogu i impulsivni da budu ali glumeci jer ih bas nista ne dotice. Jezivi i vrlo prilagodljivi ljudi...

Iz iskustva

pre 2 godine

Da pojasnimo, psihopate su, slikovito receno, podle i pakosne lisice koje vecina ni ne moze da prepozna zato sto su najveci manipulatori tudjim osecanjima i utiscima. Inteligencija im je u sluzbi zla i pakosti a pod plastom dobra.

Bonus:
to nije propeler to su boje Bavarske zastave.
(herr Žika Pavlović, 2. decembar 2021 09:51)

To je upravo i jedno i drugo.

Milos

pre 2 godine

E vecu glupost nisam cuo. To zavisi najvise od geografije. Ako odes u Cesku gde svi voze kao idioti zakljucak je skoda. Ako odes u Srbiju verovatno fiat kao najdominantniji auto. Cetinje Audi i td

Kalif umesto Kalifa

pre 2 godine

Sve je ovo manje-vise igra u odnosu na pravog psihopatu za volanom - treba da vidite (i osetite iza sebe na auto-putu, pri brzini od 150) Arapina u novom Ford-F150, ili slicnom iz GMC grupacije, koji ocekuje da, kad on izadje na put, svi ostali treba da nestanu i da se sklone i koji vozi pola metra iza vas sve dok mu se ne sklonite i onda predje na sledeceg ispred vas itd,itd. Zamislite samo mentalni sklop takve osobe za volanom a ima ih jako, jako puno...

Normalni ljudi se gade premiuma

pre 2 godine

Dakle zapadne i domaće psihopate imaju isti "ukus"?
Jedina razlika je Škoda ali samo zato sto je u Srbiji "besplatna".

majonezcojonez

pre 2 godine

"...'teli bi da budu krimosi, ali nemaju cojones."

Evo jednog sjajnog primera koji lepo opisuje Srbiju. Dragi moj, ja nisam krimos, ne zato što nemam cojones, nego upravo zato što ih imam i mogu sa time da funkcionišem. I kad smo kod cojones, nisam krimos delom i zato što na mestu mozga nemam majonez.

Inače, ne, ne vozim Škodu pošto su ovo povezao sa Škodom.

vidoje

pre 2 godine

Nesto tu ne stima. Vozaci Mercedesa su sigurno u vrhu bahatosti i bezobrazluka na putu. Cak i oni A klase, a o snaznijim i vecim da ne govorimo.

Natural Born Killer

pre 2 godine

Po mom misljenju su psihopate totalno suprotno od impulisvnih ljudi. To su oni naoko mirni, potuljeni, cutljivi, za koje niko nema nista ruzno da kaze, a ovamo u svojim glavama i svoja 4 zida ko zna sta vrte. Pre ce psihopata da izadje iz nekog ruznog neupadljivog karavana nego iz BMW-a.

Ćure

pre 2 godine

Nešto mislim da Englezi nisu baš merodavni po tom pitanju, a s druge strane kada se prisetim nekih "gustih" situacija u 90% su bili u pitanju baš vozači bmw-a! Vozim audi, star 11 god i veoma sam disciplinovan vozač! Kod nas, nije bitna marka vozila, već ko je za volanom istog. Poslednjih meseci u oči, a i u makazice upadaju raznorazne tatine ćere, sponzoruse i umišljene ribe za koje niko osim njih ne postoji na kolovozu. Naravno sa sve telefonom u ruci!

ls

pre 2 godine

Nisam nesto primetio da je odredjena vrsta automobila problematicna u saobracaju. Daj budali BMW, Fiat, Alfu ili Apn 6 i on ce divljati i voziti pun gas. U ovoj zemlji cveta kriminal i stranacko kajmacenje, izrodilo se jaaako puno "postenih privatnika i biznismena", kojima se deda repom za granu drzao, i sada kad su se docepali novca (za koji se nisu oznojali) dobijete vozace sa dijagnozom, najcesce BMW-om jer on pruza priblizno sportski osecaj i lepo zadovoljava decacke fantazije. Skode mozda ne prave haos na drumu, ali smo videli da neki zatamnjeni modeli imaju za dodatnu opremu i par momaka sa stanglama i cekicima.

Mehmedalija, zvani Meša jer nema više Alije

pre 2 godine

Ubedljivo najbahatiji vozači na srpskim putevima i ulicama gradova su vozači službenih “Škoda Rapid “ i “Ford Fiesta”, (najčešće su to iskompleksirani i frustrirani komercijalisti raznih brendova), zatim slede 98% vozača “Seata” i na kraju 95% vozača sa registracijom Pančeva. Ovi iz Pančeva su opasni jer ne znaju da voze. Dalje može da se reda kako hoćete.

Marko

pre 2 godine

Evo ja sam opasniji od 99% vozaca BMW-a, a vozim se samo u taxijima i busevima. Na letovanje avionom... Kad kupim auto uskoro, bice to neki feminizovani krosover.

Komša

pre 2 godine

Kod nas su uvek postojali stereotipi kada je u pitanju "razvrstavanje" ljudi po tome ko vozi kakav auto.
Generalizacija je pogrešna sama po sebi i tu bih napravio paralelu sa kučkarima - takodje se tvrdi da odredjeni profil ličnosti ima sklonosti ka odredjenoj rasi pasa.
Ne mora uvek da bude tačno ali "gde ima dima ima i vatre".
Na osnovu tih stereotipa ljudi nekada nisu hteli da voze Mercedes 200d (onaj buljavi) da ih ne poistovecuju sa nekim "Her Žikom" i ne pitaju - "koliko gipsanih lavova imas ispred kuce".
A dobar auto bio za to vreme.Pa onda 124 - "Necu da sedam u to k'o taksista".
Golf je,zaslugom neiživljenih klinaca bio tretiran kao "kriminalno- seljački auto" ("Vidi ga ćelavac,jos krstaču okačio - sigurno sluša Koloniju " - vristao sam od smeha kada sam čuo takav komentar).
I onda imamo one slučajeve "golf 2 je zakon" koji spadaju u kategoriju "Moskvič je najbolji auto" zajedno sa onima sto gotive Nivu.Pridružuju im se fanovi Dačije. Ali to su drugaciji slučajevi.

Mislio sam da je BMW samo kod nas dijagnoza ali izgleda da je to svuda slučaj - mozda SZO dodeli i šifru.

Što se tiče "posebnih tablica" tu je jasno da je izražena potreba vlasnika vozila da se istakne.
Tu moze stvarno svasta da se očekuje i ,za razliku od stereotipa koje sam naveo ,koji nisu pravilo ovo sa tablicama je pun pogodak - taj koji traži da mu na tablici pise "Her Žika" je stvarno u problemu.

Sale

pre 2 godine

Slatko sam se nasmejao kada sam video listu.
Sta da Vam kazem, kupite BMW i uzivajte, BMW garantuje "Freude am Fahren". Uzivam u svakom minutu provedenom u novoj trojci, svaku paru vredi.

Radford

pre 2 godine

Hoce mi neko objasniti kako neko moze da bude “opasan” sa BMW starim 15 god? O cemu se tu radi u Srbiji? Mislim, ko moze da sabere 2+2 zna koliko vrede ti krsevi… Druga stvar je kad neko kupi BMW koji je star 2-3 godine, pa mozes i da kazes da leci komplekse, ali takvih je u Srbiji 1%.

A sta da radimo sa crnim skodama u Srbiji? :)

Sve u svemu, dolazimo do zakljucka da jedino vlasnici Dacije donose ispravne odluke sto se tice kupovine automobila.
(Straight Outta München, 2. decembar 2021 09:35)

Druže sorry ali pitanje ti je žešće glupo. Prvo da se našalim, i Topalovići su "jurili" 30 km/h i ubili čoveka, čak i far razbili. A sada ozbiljno. Kakve veze ima da li je BMW star 15 godina ili je potpuno nov jer i sa jednim i sa drugim ideš debelo preko 100 km/h, a pri toj se brzini gine, valjda se slažeš s tim.

darwinove nagrade

pre 2 godine

o najgori su ovi sto voze bicikl.


potpune mazohisticke psihopate.
em disu zatrovan vazduh . em ne placaju puteve koje koriste i jos se guraju sa nama koji placamo i porez i puteve i gorivo i

...
ne mozemo svoj bmw da vozimo ko ljudi.

M

pre 2 godine

Rezultati svakako ne bi bili isti u svakoj državi te bi trebalo navesti gde je rađeno ovo "istraživanje".
Odgovor je UK.
Kao što su i drugi komentatori već naveli, kod nas vozači Škode (obično Superb), verovatno službene, se ponašaju dosta drugačije nego u UK.
Često nisu normalni ni vozači kedija, kombija, pa i autobusa.
Što se ostalih tiče, svi 2.0 dizeli u Srbiji vole da glume trkače.

herr Žika Pavlović

pre 2 godine

Odavno tvrdim da je BMW dijagnoza a sada imamo i zvanicnu potvrdu za to. Od deset automobila koji se voze nasilnicki po pravilu je sest ili sedam sa propelerom na haubi. Oni kao da osecaju neku obavezu da divljaju za volanom.
(SB, 02. decembar 2021 07:55)
to nije propeler to su boje Bavarske zastave.

blake

pre 2 godine

@1. Golf - napaljeni klinci, 'teli bi da budu Kimi Raikonen.
2. Škoda - neiživljeni likovi srednjih godina koji se lože na Audi ali imaju keša samo za češku kopiju, 'teli bi da budu krimosi, ali nemaju cojones.
3. Beli kombi, nebitna marka - nebitno šta bi 'teli, nemaju izbora, pa motaju đevrek po ceo dan.
(A u Srbiji..., 1. decembar 2021 21:13)

Budi onda iskren do kraja u tacki 2 ako vec vredjas da je Skoda Ceska kopija, napisi i da je AUDI skupi VW. Nemoj dvostruki arsini.

Mitar

pre 2 godine

BMW je podešen da oštro reaguje na davanje gasa i da pravi "sportskiji" osećaj dok ga voziš, što privlači ljude da ga tako i voze. Ovo je "by design" i ljudi koji vole tako da voze se okupljaju oko brenda koji to i prodaje.

Mercedes sa druge strane dosta smirenije reaguje na gas i nekako mekše se vozi. Prosto te stavi u osećaj da kliziš drumom i nemaš potrebu da teraš gas do kraja.

I jedni i drugi imaju odabir režima vožnje, bmw je podrazumevano oštriji, merc je podrazumevano "tečniji".

Filip

pre 2 godine

Koliko su srbi optereceni sa skodom, strasna stvar.Vozim novi Superb(privatan a ne sluzbeni)i postujem sva pravila u saobracaj vise nego vozaci volvoa ako su oni reper za kulturnu voznju.Nikada ama bas nikada nisam imao sa drugim vozacom skode niti sa to da mi neko vozi u branik, niti sam video divljacka voznja,niti prelaz na crveno... Najvise problema za idiotskom voznjom sam imao sa golfovima i BMW-uglavnom starija auta i ponekad sa neki opel koji voze u branik,preticu na puni i sl.Bar je tako u MKD a i u Srb bar ono sto sam licno video.Tako da cudi me necija opsesija sa skodom i zelja da se spomene u svaki kontekst nebitno dali se govori o polovnim autima, kvalitet istih i sl...

Werewolf

pre 2 godine

Priznajem, ponekad sebe uhvatim da preteram, ali savest proradi i smirim se.
Jednostavno te vuče, taj prokleti BMW. :) Mada, naravno, mnogo puta se vozi i penzionerski i uživa u vožnji. Pogotovo sa dečicom.

obavestajac

pre 2 godine

Kao neko ko bas dosta vozi po autoputevima, oko 100.000 km prelazim godisnje autom, kod nas BMW i Skoda Superb bukvalno dele prvo mesto, ujedaju na autoputevima, BMW uglavnom vece serije X i limuzine serije 5 i 7 blicaju kilometar iza tebe da im se sklanjas i zabiju ti se u zadnjicu iako vozim maksimalnom dozvoljenom brzinom na nasim autoputevima (130 ogranicenje ali sa 140 na tempomatu je gornji prag tolerancije), vozaci crnih zatamnjenih Skoda Superb nista normlaniji nisu, ponasanje identicno jer se osecaju verovatno vaznim posto nasa politicka svita se vozi u Superbu kao i presretaci. Svi ostali su daleko za porednjenje.

Straight Outta München

pre 2 godine

Hoce mi neko objasniti kako neko moze da bude “opasan” sa BMW starim 15 god? O cemu se tu radi u Srbiji? Mislim, ko moze da sabere 2+2 zna koliko vrede ti krsevi… Druga stvar je kad neko kupi BMW koji je star 2-3 godine, pa mozes i da kazes da leci komplekse, ali takvih je u Srbiji 1%.

A sta da radimo sa crnim skodama u Srbiji? :)

Sve u svemu, dolazimo do zakljucka da jedino vlasnici Dacije donose ispravne odluke sto se tice kupovine automobila.

Zer01

pre 2 godine

Evo ja vozim Mazdu Sport pa sam je sinoc zaleteo 90 na praznom putu gde je ogranicenje 60 i taman vratih na 60 kad me pretice raspali, 20 godina star VW Polo sa nekih 120 km/h preko duple pune. E to je dijagnoza.

namcek

pre 2 godine

"Takav rezultat ukazuje na to da su vozači Škode najmanje impulsivni, odnosno najmirniji u vožnji."
Zato što venu u sebi dok voze Škodu, ili biraju pogodno drvo ili banderu, što im onemogućava brzu vožnju.

SB

pre 2 godine

Odavno tvrdim da je BMW dijagnoza a sada imamo i zvanicnu potvrdu za to. Od deset automobila koji se voze nasilnicki po pravilu je sest ili sedam sa propelerom na haubi. Oni kao da osecaju neku obavezu da divljaju za volanom.

Ernesto ce

pre 2 godine

ima jedna drugacija grupacija ljudi ( da ne upotrebim drugaciji izraz ) ,koja je bezobraznija i bahatija od vozaca bilo koje marke , to su taksisti , ti ljudi sta rade u saobracaju , to prosto nije notmalno a svaki dan sam u saobracaju .

sturmmann

pre 2 godine

Službeni, sa plavo crvenim treptavim svetlima.
(samo kažem, 1. decembar 2021 21:12)

# Link komentara


Svako dobro od Boga Vam želim zbog ovako dobrog komentara. Bravo i svaka čast!

Geometar

pre 2 godine

Od kada je Scrap Car Comparison kvalifikovan da izvede ovakvu studiju? Kakva je ovo glupost?
Da nije zastrasujuce bilo bi komicno.
Pored toga sto je kompletno idiotska, ova 'studija' predstavlja rangiranje kiselog grozdja iz ugla oko 2,000 britanskih vozaca.

Рајко Четник

pre 2 godine

Активни сам возач већ 30 година и по природи посла сам доста у саобраћају. Зиста са возачима марке БМВ нешто није уреду. Или возе агресивно, или причају на телефон док возе а редовно крше саобраћајне прописе. Сваки други не користи жмигавце.
Има ту нешто и испитивања су потврдила.

Milos

pre 2 godine

Ovo za BMW je tacno, mnogo iskompleksiranih ga voze, moraju da se pokazu da su neko i nesto, pa to cine putem auta. Ne znam samo da li je vise onih sto kupe 15+ godina star BMW pa ga voze na celavim Winterama ili onih sto ga kupuju novog, prljavim novcem.

A u Srbiji...

pre 2 godine

1. Golf - napaljeni klinci, 'teli bi da budu Kimi Raikonen.
2. Škoda - neiživljeni likovi srednjih godina koji se lože na Audi ali imaju keša samo za češku kopiju, 'teli bi da budu krimosi, ali nemaju cojones.
3. Beli kombi, nebitna marka - nebitno šta bi 'teli, nemaju izbora, pa motaju đevrek po ceo dan.

Silvester

pre 2 godine

More UAZ ću da kupim, sa motorom iz 200d iz 78, samo zbog psihopata i bahatih majmuna koji nemaju ni osećanja ni empatije prema ostalim učesnicima u saobraćaju. Kad ga očešem rolbarom od 3 cola, celom dužinom auta, svom tati nek se žali.

Sa 22 si tropa

pre 2 godine

Mercedes G Klasa, BMW, Audi, VW, Škoda, Dacia (auto - psihopate), Fiat Stilo (al' samo sa dvoje vrata)....To je to! Sedmorica veličanstvenih.

sempervivum

pre 2 godine

Ово ми је било познато и без студије. Просто из искуства. BMW није марка, него дијагноза.
Интересантно ми је ово и за Фијат. Често на Ибарској магистрали видим возаче Пунта да возе ко суманути. И возачи Голфа су ту негде, бар код нас.

Vot iss yo nem

pre 2 godine

Psihopate je možda preteška kvalifikacija, ali zlato i srebro za bahatost vozača BMW-a i Audi-a potpuno zasluženo. Čast izuzecima kojih je, na žalost, puno manje.

trambolino

pre 2 godine

Greska,
vozaci Skoda su najvece psihopate. Pogotovo sluzbenih. Sedne kompleksas i pakao u najavi.
To je dokazano u praksi, svaki dan ih gledamo na ulicama.
Naravno, svaka cast, ima normalnih ali su u manjini.

andjeli idu pešice, krila su im davno potkresali

pre 2 godine

Podaci o prodaji i upotrebi električnih automobila se ne poklapaju, odnosno brže raste prodaja nego upotreba. Jedan deo male upotrebe može da se objasni punjačima, ali glavno objašnjenje jeste da se ovi kupuju kako bi se pokazalo da se poseduju i ako se vozi to se radi vikendom i da se napravi poneki selfi. Iz istog razloga se instaliraju solarni paneli koji su robotizovani i stilizovani u formama skulptura, a ne kao nešto praktično ili isplativo. Dakle radi o nečemu što se probija kroz luksuz, a to je proveren obarazac u zapadnjačkoj psihologiji.

Nebojša

pre 2 godine

I pre čitanja planirao sam da napišem da je u pitanju BMW čast izuzecima sigurno je da ima i normalnih vozača BMW-a ali kako pojedini voze odmah se vidi da je u pitanju poremećena osoba evo baš neki dan vozim bajs u susret mi idu dva automobila a sa ledja ko raketa projuri tik uz mene BMW sa jedno 120 na sat koliko će proći dok taj ne ubije nekog?

Znajući šta vozim, mnogi su mi i ranije govorili da nisam baš normalan ...

pre 2 godine

Uh, moja dva vozila mi u zbiru daju 13,3 psihopatskih bodova ili u proseku 6,65 po brendu, dok ovo "istraživanje" kaže da je prosek svih brendova 6,6. Znači, psihopata sam ...

Miloš

pre 2 godine

Opšte poznata stvar, i bez naučnog pristupa. Sretneš na parkingu ćelavog lika, istetoviranog, ružno nabildanog punog steroida, vodi pitbula na lancu... 90% da će ući u BMWa.

Рајко Четник

pre 2 godine

Активни сам возач већ 30 година и по природи посла сам доста у саобраћају. Зиста са возачима марке БМВ нешто није уреду. Или возе агресивно, или причају на телефон док возе а редовно крше саобраћајне прописе. Сваки други не користи жмигавце.
Има ту нешто и испитивања су потврдила.

A u Srbiji...

pre 2 godine

1. Golf - napaljeni klinci, 'teli bi da budu Kimi Raikonen.
2. Škoda - neiživljeni likovi srednjih godina koji se lože na Audi ali imaju keša samo za češku kopiju, 'teli bi da budu krimosi, ali nemaju cojones.
3. Beli kombi, nebitna marka - nebitno šta bi 'teli, nemaju izbora, pa motaju đevrek po ceo dan.

Miloš

pre 2 godine

Opšte poznata stvar, i bez naučnog pristupa. Sretneš na parkingu ćelavog lika, istetoviranog, ružno nabildanog punog steroida, vodi pitbula na lancu... 90% da će ući u BMWa.

Milos

pre 2 godine

Ovo za BMW je tacno, mnogo iskompleksiranih ga voze, moraju da se pokazu da su neko i nesto, pa to cine putem auta. Ne znam samo da li je vise onih sto kupe 15+ godina star BMW pa ga voze na celavim Winterama ili onih sto ga kupuju novog, prljavim novcem.

sturmmann

pre 2 godine

Službeni, sa plavo crvenim treptavim svetlima.
(samo kažem, 1. decembar 2021 21:12)

# Link komentara


Svako dobro od Boga Vam želim zbog ovako dobrog komentara. Bravo i svaka čast!

trambolino

pre 2 godine

Greska,
vozaci Skoda su najvece psihopate. Pogotovo sluzbenih. Sedne kompleksas i pakao u najavi.
To je dokazano u praksi, svaki dan ih gledamo na ulicama.
Naravno, svaka cast, ima normalnih ali su u manjini.

Ernesto ce

pre 2 godine

ima jedna drugacija grupacija ljudi ( da ne upotrebim drugaciji izraz ) ,koja je bezobraznija i bahatija od vozaca bilo koje marke , to su taksisti , ti ljudi sta rade u saobracaju , to prosto nije notmalno a svaki dan sam u saobracaju .

sempervivum

pre 2 godine

Ово ми је било познато и без студије. Просто из искуства. BMW није марка, него дијагноза.
Интересантно ми је ово и за Фијат. Често на Ибарској магистрали видим возаче Пунта да возе ко суманути. И возачи Голфа су ту негде, бар код нас.

Silvester

pre 2 godine

More UAZ ću da kupim, sa motorom iz 200d iz 78, samo zbog psihopata i bahatih majmuna koji nemaju ni osećanja ni empatije prema ostalim učesnicima u saobraćaju. Kad ga očešem rolbarom od 3 cola, celom dužinom auta, svom tati nek se žali.

Vot iss yo nem

pre 2 godine

Psihopate je možda preteška kvalifikacija, ali zlato i srebro za bahatost vozača BMW-a i Audi-a potpuno zasluženo. Čast izuzecima kojih je, na žalost, puno manje.

Nebojša

pre 2 godine

I pre čitanja planirao sam da napišem da je u pitanju BMW čast izuzecima sigurno je da ima i normalnih vozača BMW-a ali kako pojedini voze odmah se vidi da je u pitanju poremećena osoba evo baš neki dan vozim bajs u susret mi idu dva automobila a sa ledja ko raketa projuri tik uz mene BMW sa jedno 120 na sat koliko će proći dok taj ne ubije nekog?

Pljuvac svih stilova

pre 2 godine

Silom prilike sam juce opet bio u Rumi. Majko Gospodnja, pa ono je katastrofa. Rumljani su kolektivno nesposobni da se parkiraju normalno. Em sto glavni put ima 2 trake, em se panjevi parkiraju u traku i samo upale sva 4 kako se to u narodu kaze. I onda moram da manverisem niz nepropisno parkiranih automobila, plus pesake koji izlecu na put na pesackom, koji je takodje nepregledan, jer parkirana kola zaklanjaju dobar deo prilaza pesackom. Idem krajnjom desnom trakom jer zelim skrenuti desno na raskrsnici, ja moram da se prestrojim u srednju, pa onda iz srednje da se prestrojim u desnu ponovo i to sve 15m pred semafor i naravno nemam mesta i onda moram da se ukoso uglavim, jer se panjevi parkiraju u trake i tako kuliraju . Ubedljivo najgori vozaci su u Rumi. Lepo je Cvarkov rekao za ove sto voze RU tablice.

nesha

pre 2 godine

Kakve bre psihopate?Samo postoje normalni i bahati vozači,naročito u Srbiji.Ali interesantno, nema psihopata u Švici,Nemačkoj gde te pošalje na "idioten test" koji platiš 1000 evra,pa pod kontrolom psihijatra slažeš crvene i zelene kockice na nivou deteta od 5 godina i pitanja tipa: "da li mrziš majku" i slična.Pa može se desiti da ne prođeš test.Kaznu svakako plaćaš.Ili recimo u Švici, obično prekoračenje brzine preko 30 km/h,kazna je preko 500 CHF.i ne podleže više prekršajno,već krivično.A to povlači gomilu peripetija i zabrana,recimo podizanja kredita i sl.I gle čuda - zemlja bez psihopata, bez obzira šta ko vozio.Zato dragi naši bahati u Srbiji - slobodno cepajte vaše Evro 3 i 4 mašine,nikad ovde nećete ići na "idioten.."

SB

pre 2 godine

Odavno tvrdim da je BMW dijagnoza a sada imamo i zvanicnu potvrdu za to. Od deset automobila koji se voze nasilnicki po pravilu je sest ili sedam sa propelerom na haubi. Oni kao da osecaju neku obavezu da divljaju za volanom.

Zer01

pre 2 godine

Evo ja vozim Mazdu Sport pa sam je sinoc zaleteo 90 na praznom putu gde je ogranicenje 60 i taman vratih na 60 kad me pretice raspali, 20 godina star VW Polo sa nekih 120 km/h preko duple pune. E to je dijagnoza.

Sa 22 si tropa

pre 2 godine

Mercedes G Klasa, BMW, Audi, VW, Škoda, Dacia (auto - psihopate), Fiat Stilo (al' samo sa dvoje vrata)....To je to! Sedmorica veličanstvenih.

Normalni ljudi se gade premiuma

pre 2 godine

Dakle zapadne i domaće psihopate imaju isti "ukus"?
Jedina razlika je Škoda ali samo zato sto je u Srbiji "besplatna".

Miloš

pre 2 godine

Dakle, smejem se vec pola sata.ne samo sto imam BMW vec je i zlatan. Posle teksta, planiram da uzzmem i personalizovanu tablicu.. da se zna kad psiho baba vozi ljutu masinu... Hahahahaaa
(Simonida, 2. decembar 2021 15:54)

Eto dokaza da je članak na mestu.

Boban Cvetković Nis

pre 2 godine

Psihopate uglavnom ne voze nista,njih voze službenim autom,cuvaju ih službena lica,i primaju visoke plate sa drzavne kase. Najopasniji psihopate su oni koji imaju nuklearno koferce. Oni su opasni po ceo svet a ovi drugi samo regionalno.

ls

pre 2 godine

Nisam nesto primetio da je odredjena vrsta automobila problematicna u saobracaju. Daj budali BMW, Fiat, Alfu ili Apn 6 i on ce divljati i voziti pun gas. U ovoj zemlji cveta kriminal i stranacko kajmacenje, izrodilo se jaaako puno "postenih privatnika i biznismena", kojima se deda repom za granu drzao, i sada kad su se docepali novca (za koji se nisu oznojali) dobijete vozace sa dijagnozom, najcesce BMW-om jer on pruza priblizno sportski osecaj i lepo zadovoljava decacke fantazije. Skode mozda ne prave haos na drumu, ali smo videli da neki zatamnjeni modeli imaju za dodatnu opremu i par momaka sa stanglama i cekicima.

darwinove nagrade

pre 2 godine

o najgori su ovi sto voze bicikl.


potpune mazohisticke psihopate.
em disu zatrovan vazduh . em ne placaju puteve koje koriste i jos se guraju sa nama koji placamo i porez i puteve i gorivo i

...
ne mozemo svoj bmw da vozimo ko ljudi.

Psiho

pre 2 godine

Nama psihćima taxi najviše leži...malo crpim energiju iz putnika nebitnim temama, malo lečim ego nepoštujući saobraćajne propise i ugrožavajući druge, a i okuražim se pred strancima u mom gradu, pa ih dernem za više keša jer sam šmeker.Nije mi frka jer imam dosta ortaka iz ''firme'' koji su spremni da blokiraju saobraćajnice ako se pojavi neko ko bi slično ko mi da radi...

Radford

pre 2 godine

Hoce mi neko objasniti kako neko moze da bude “opasan” sa BMW starim 15 god? O cemu se tu radi u Srbiji? Mislim, ko moze da sabere 2+2 zna koliko vrede ti krsevi… Druga stvar je kad neko kupi BMW koji je star 2-3 godine, pa mozes i da kazes da leci komplekse, ali takvih je u Srbiji 1%.

A sta da radimo sa crnim skodama u Srbiji? :)

Sve u svemu, dolazimo do zakljucka da jedino vlasnici Dacije donose ispravne odluke sto se tice kupovine automobila.
(Straight Outta München, 2. decembar 2021 09:35)

Druže sorry ali pitanje ti je žešće glupo. Prvo da se našalim, i Topalovići su "jurili" 30 km/h i ubili čoveka, čak i far razbili. A sada ozbiljno. Kakve veze ima da li je BMW star 15 godina ili je potpuno nov jer i sa jednim i sa drugim ideš debelo preko 100 km/h, a pri toj se brzini gine, valjda se slažeš s tim.

Ćure

pre 2 godine

Nešto mislim da Englezi nisu baš merodavni po tom pitanju, a s druge strane kada se prisetim nekih "gustih" situacija u 90% su bili u pitanju baš vozači bmw-a! Vozim audi, star 11 god i veoma sam disciplinovan vozač! Kod nas, nije bitna marka vozila, već ko je za volanom istog. Poslednjih meseci u oči, a i u makazice upadaju raznorazne tatine ćere, sponzoruse i umišljene ribe za koje niko osim njih ne postoji na kolovozu. Naravno sa sve telefonom u ruci!

Mehmedalija, zvani Meša jer nema više Alije

pre 2 godine

Ubedljivo najbahatiji vozači na srpskim putevima i ulicama gradova su vozači službenih “Škoda Rapid “ i “Ford Fiesta”, (najčešće su to iskompleksirani i frustrirani komercijalisti raznih brendova), zatim slede 98% vozača “Seata” i na kraju 95% vozača sa registracijom Pančeva. Ovi iz Pančeva su opasni jer ne znaju da voze. Dalje može da se reda kako hoćete.

Znajući šta vozim, mnogi su mi i ranije govorili da nisam baš normalan ...

pre 2 godine

Uh, moja dva vozila mi u zbiru daju 13,3 psihopatskih bodova ili u proseku 6,65 po brendu, dok ovo "istraživanje" kaže da je prosek svih brendova 6,6. Znači, psihopata sam ...

obavestajac

pre 2 godine

Kao neko ko bas dosta vozi po autoputevima, oko 100.000 km prelazim godisnje autom, kod nas BMW i Skoda Superb bukvalno dele prvo mesto, ujedaju na autoputevima, BMW uglavnom vece serije X i limuzine serije 5 i 7 blicaju kilometar iza tebe da im se sklanjas i zabiju ti se u zadnjicu iako vozim maksimalnom dozvoljenom brzinom na nasim autoputevima (130 ogranicenje ali sa 140 na tempomatu je gornji prag tolerancije), vozaci crnih zatamnjenih Skoda Superb nista normlaniji nisu, ponasanje identicno jer se osecaju verovatno vaznim posto nasa politicka svita se vozi u Superbu kao i presretaci. Svi ostali su daleko za porednjenje.

Макарије

pre 2 godine

Slatko sam se nasmejao kada sam video listu.
Sta da Vam kazem, kupite BMW i uzivajte, BMW garantuje "Freude am Fahren". Uzivam u svakom minutu provedenom u novoj trojci, svaku paru vredi.
(Sale, 2. decembar 2021 10:42)

Вала баш. Ја сам прво послао жени линк, да је насмијем.
Кад год сједнем у БМВ и притиснем старт дугме, уста ми се несвјесно развуку у осмјех. Стварно је ужитак возити га. Ауто је направљен за спортскију вожњу и то је та филозофија, коју БМВ фура. Тотално друкчија од нпр. Мерцедеса.
Свако бира шта му одговара, од онога што себи може приуштити.
Волио бих да гомила коментатора прво осјети о чему причам, зашто људи купују БМВ, па тек онда да коментаришу. Нисмо сви ћелави, тетовирани, татини синови или шта знам.

Моја запажања, што се тиче агресивне или ризичне вожње на путевима - дефинитивно предњаче државне шкоде.

И замолио бих да сваку вијест о аутомобилима почињете подсјећањем да је лијева трака аутопута претицајна трака, а десна возна. То се учи још у аутошколи. Дакле, нема камповања у лијевој траци, без обзира што "возим по ограничењу и што ми овај блица". Претекнеш кога си наумио и вратиш се у десну, па ко је бржи, нек иде. Не ради се ту ни о каквом мјерењу мушкости. Прекршај који би требало да се кажњава, као и сваки други, али из неког разлога саобраћајци то не чине.

Kalif umesto Kalifa

pre 2 godine

Sve je ovo manje-vise igra u odnosu na pravog psihopatu za volanom - treba da vidite (i osetite iza sebe na auto-putu, pri brzini od 150) Arapina u novom Ford-F150, ili slicnom iz GMC grupacije, koji ocekuje da, kad on izadje na put, svi ostali treba da nestanu i da se sklone i koji vozi pola metra iza vas sve dok mu se ne sklonite i onda predje na sledeceg ispred vas itd,itd. Zamislite samo mentalni sklop takve osobe za volanom a ima ih jako, jako puno...

Geometar

pre 2 godine

Od kada je Scrap Car Comparison kvalifikovan da izvede ovakvu studiju? Kakva je ovo glupost?
Da nije zastrasujuce bilo bi komicno.
Pored toga sto je kompletno idiotska, ova 'studija' predstavlja rangiranje kiselog grozdja iz ugla oko 2,000 britanskih vozaca.

Meroni

pre 2 godine

Sto se marke tice, BMW definitivno broj 1. Slede VW, pogotovo Golf i Audi. Fiat Punto je tu negde, takodje.
Sto se profesije tice, dostavljaci su ubedljivo najgori. Ta kolicina bahatosti i nemara u saobracaju je nevidjena.

bambus koala

pre 2 godine

sad prodje deda i umalo me zgazi da se nisam vratio korak nazad, u staroj mečki sa bečkim tablama, sa ugasenim svetlima a mrkli mrak, gleda pravo i ne trepce, pribio se uz desni trotoar samo sto ga nije zajasio

Iz iskustva

pre 2 godine

Da pojasnimo, psihopate su, slikovito receno, podle i pakosne lisice koje vecina ni ne moze da prepozna zato sto su najveci manipulatori tudjim osecanjima i utiscima. Inteligencija im je u sluzbi zla i pakosti a pod plastom dobra.

Bonus:
to nije propeler to su boje Bavarske zastave.
(herr Žika Pavlović, 2. decembar 2021 09:51)

To je upravo i jedno i drugo.

juznjacka uteha

pre 2 godine

Moje vidjenje preko bare se malo ralikuje. 1. Prvi na listi su Infinity modeli Ininity znaci kolika je bahatost vozaca). 2. Dodge Charger (mnogo opasna igracka). 3. Ford F150, taj kat ti najasi na auspuh, ne pusta. 4 VW Jeta (to su ti milenijalsi) 5. Chevroleti stariji od 15 godina (ti nemaju puno da izgube). 6. BMW (BMW je BM svugde) 7. Ford transit/beli kombi bilo koji (bolje da ne znas sta ili ko vozi) 8. Mercedes Sprinter sa osmehom Amazona (jadni moraju da ispune normu).To bi bilo to....

namcek

pre 2 godine

"Takav rezultat ukazuje na to da su vozači Škode najmanje impulsivni, odnosno najmirniji u vožnji."
Zato što venu u sebi dok voze Škodu, ili biraju pogodno drvo ili banderu, što im onemogućava brzu vožnju.

Komša

pre 2 godine

Kod nas su uvek postojali stereotipi kada je u pitanju "razvrstavanje" ljudi po tome ko vozi kakav auto.
Generalizacija je pogrešna sama po sebi i tu bih napravio paralelu sa kučkarima - takodje se tvrdi da odredjeni profil ličnosti ima sklonosti ka odredjenoj rasi pasa.
Ne mora uvek da bude tačno ali "gde ima dima ima i vatre".
Na osnovu tih stereotipa ljudi nekada nisu hteli da voze Mercedes 200d (onaj buljavi) da ih ne poistovecuju sa nekim "Her Žikom" i ne pitaju - "koliko gipsanih lavova imas ispred kuce".
A dobar auto bio za to vreme.Pa onda 124 - "Necu da sedam u to k'o taksista".
Golf je,zaslugom neiživljenih klinaca bio tretiran kao "kriminalno- seljački auto" ("Vidi ga ćelavac,jos krstaču okačio - sigurno sluša Koloniju " - vristao sam od smeha kada sam čuo takav komentar).
I onda imamo one slučajeve "golf 2 je zakon" koji spadaju u kategoriju "Moskvič je najbolji auto" zajedno sa onima sto gotive Nivu.Pridružuju im se fanovi Dačije. Ali to su drugaciji slučajevi.

Mislio sam da je BMW samo kod nas dijagnoza ali izgleda da je to svuda slučaj - mozda SZO dodeli i šifru.

Što se tiče "posebnih tablica" tu je jasno da je izražena potreba vlasnika vozila da se istakne.
Tu moze stvarno svasta da se očekuje i ,za razliku od stereotipa koje sam naveo ,koji nisu pravilo ovo sa tablicama je pun pogodak - taj koji traži da mu na tablici pise "Her Žika" je stvarno u problemu.

andjeli idu pešice, krila su im davno potkresali

pre 2 godine

Podaci o prodaji i upotrebi električnih automobila se ne poklapaju, odnosno brže raste prodaja nego upotreba. Jedan deo male upotrebe može da se objasni punjačima, ali glavno objašnjenje jeste da se ovi kupuju kako bi se pokazalo da se poseduju i ako se vozi to se radi vikendom i da se napravi poneki selfi. Iz istog razloga se instaliraju solarni paneli koji su robotizovani i stilizovani u formama skulptura, a ne kao nešto praktično ili isplativo. Dakle radi o nečemu što se probija kroz luksuz, a to je proveren obarazac u zapadnjačkoj psihologiji.

Natural Born Killer

pre 2 godine

Po mom misljenju su psihopate totalno suprotno od impulisvnih ljudi. To su oni naoko mirni, potuljeni, cutljivi, za koje niko nema nista ruzno da kaze, a ovamo u svojim glavama i svoja 4 zida ko zna sta vrte. Pre ce psihopata da izadje iz nekog ruznog neupadljivog karavana nego iz BMW-a.

Mitar

pre 2 godine

BMW je podešen da oštro reaguje na davanje gasa i da pravi "sportskiji" osećaj dok ga voziš, što privlači ljude da ga tako i voze. Ovo je "by design" i ljudi koji vole tako da voze se okupljaju oko brenda koji to i prodaje.

Mercedes sa druge strane dosta smirenije reaguje na gas i nekako mekše se vozi. Prosto te stavi u osećaj da kliziš drumom i nemaš potrebu da teraš gas do kraja.

I jedni i drugi imaju odabir režima vožnje, bmw je podrazumevano oštriji, merc je podrazumevano "tečniji".

vozim audi, nikom ne naudim

pre 2 godine

Kod nas bi to bilo ovako i to prvo mesto dele:
Skoda
BMW
AUDI

ostali
(Mare, 02. decembar 2021 14:29)

Sa dodatkom da su škode listom sve službene (vladine), bmw neka trojčica 2010 i starije ili petice f10, audi svakakvi.

blake

pre 2 godine

@1. Golf - napaljeni klinci, 'teli bi da budu Kimi Raikonen.
2. Škoda - neiživljeni likovi srednjih godina koji se lože na Audi ali imaju keša samo za češku kopiju, 'teli bi da budu krimosi, ali nemaju cojones.
3. Beli kombi, nebitna marka - nebitno šta bi 'teli, nemaju izbora, pa motaju đevrek po ceo dan.
(A u Srbiji..., 1. decembar 2021 21:13)

Budi onda iskren do kraja u tacki 2 ako vec vredjas da je Skoda Ceska kopija, napisi i da je AUDI skupi VW. Nemoj dvostruki arsini.

M

pre 2 godine

Rezultati svakako ne bi bili isti u svakoj državi te bi trebalo navesti gde je rađeno ovo "istraživanje".
Odgovor je UK.
Kao što su i drugi komentatori već naveli, kod nas vozači Škode (obično Superb), verovatno službene, se ponašaju dosta drugačije nego u UK.
Često nisu normalni ni vozači kedija, kombija, pa i autobusa.
Što se ostalih tiče, svi 2.0 dizeli u Srbiji vole da glume trkače.

Komša

pre 2 godine

Najzanimljivija kategorija su oni što "čipuju" kola.Povecavaju snagu.
Ono - nemam za bembaru ali cu da nabužim Seata.
Opasnost na putu u najavi.

Sale

pre 2 godine

Slatko sam se nasmejao kada sam video listu.
Sta da Vam kazem, kupite BMW i uzivajte, BMW garantuje "Freude am Fahren". Uzivam u svakom minutu provedenom u novoj trojci, svaku paru vredi.

savke

pre 2 godine

@Takav rezultat ukazuje na to da su vozači Škode najmanje impulsivni, odnosno najmirniji u vožnji."
Zato što venu u sebi dok voze Škodu, ili biraju pogodno drvo ili banderu, što im onemogućava brzu vožnju@

Tipičan klinac sa Alfom, ja dve škode privatno, prijatelji oko mene takodje i niko ne vene, samo alfisti i naloženi klinci!

Werewolf

pre 2 godine

Priznajem, ponekad sebe uhvatim da preteram, ali savest proradi i smirim se.
Jednostavno te vuče, taj prokleti BMW. :) Mada, naravno, mnogo puta se vozi i penzionerski i uživa u vožnji. Pogotovo sa dečicom.

Milos

pre 2 godine

E vecu glupost nisam cuo. To zavisi najvise od geografije. Ako odes u Cesku gde svi voze kao idioti zakljucak je skoda. Ako odes u Srbiju verovatno fiat kao najdominantniji auto. Cetinje Audi i td

Mile

pre 2 godine

Svi "momachki" automobili: Alfa 147/156, 2002 Bmw 320D, 2008 Audi A3, Golf 5, Stilo sa troja vrata ako je jos neki u voznom stanju.
Naravno, svi su "dizlo".

Milosav

pre 2 godine

U Torontu i okolini posebno su agresivni vozaci Golf GTI i Honda Civic Si. Obicno klinci sa osiguranjem od $800 mesecno, ali izgleda ne mare za to.
Posle njih dolaze red-necks koji furaju neku militantnu foru, Trampovi glasaci "wannabes" sa nabudzenim pickup-ovima ogromni tockovi, modifikovan auspuh da sve grmi, kad vidis takvog uspori i pomeri se u kraj ako imas mesta.
Vecina ljudi vozi normalno, ali postoji gomila stvarno losih vozaca koji nisu agresivni, ali su verovatno opasniji jer su nepredvidivi, nikad ne znas kada ce iz cista mira da zakoci, skrene desno a ukljucio levi signal, skrene u desno iz leve trake na ulici ili se na autoputu prestroji iz desne u srednju traku i onda nagazi na kocnicu.
Jos malo pa ce sneg, e tek onda pocinje veselje! Doduse ovde ga ekspres brzo ciste, ali ipak gomila vozaca nikad nije videla sneg.
Pozdrav iz Toronta, danas 9C, globalno zagrevanje je tu :)

gagi4

pre 2 godine

Kod nas :
1. Škoda
2. Škoda
3. Škoda
4. Bmw
5. Taksisti
(Challenger, 02. decembar 2021 16:30)

A kad udjes u taksi, onda kazes: "majstore, aj zalomi ga ovde, neces valjda da me vozis oko celog bloka"! "Gde me to vozis, idi slobodno jednosmernom, ovde svi tuda idu".
E, tako to ide, veruj mi.

Kralj mača

pre 2 godine

Возим Октавију и могу вам рећи да сам се смирио откад не возим Голфа :-)

Simonida

pre 2 godine

Dakle, smejem se vec pola sata.ne samo sto imam BMW vec je i zlatan. Posle teksta, planiram da uzzmem i personalizovanu tablicu.. da se zna kad psiho baba vozi ljutu masinu... Hahahahaaa

Marko

pre 2 godine

Evo ja sam opasniji od 99% vozaca BMW-a, a vozim se samo u taxijima i busevima. Na letovanje avionom... Kad kupim auto uskoro, bice to neki feminizovani krosover.

Перица

pre 2 godine

Код нас су возачи малих смартова изузетно ,,несташни,, у начину вожње у односу на све друге веће аутомобиле: у брзој вожњи, цик цак обилажењу, па и у паркирању !

majonezcojonez

pre 2 godine

"...'teli bi da budu krimosi, ali nemaju cojones."

Evo jednog sjajnog primera koji lepo opisuje Srbiju. Dragi moj, ja nisam krimos, ne zato što nemam cojones, nego upravo zato što ih imam i mogu sa time da funkcionišem. I kad smo kod cojones, nisam krimos delom i zato što na mestu mozga nemam majonez.

Inače, ne, ne vozim Škodu pošto su ovo povezao sa Škodom.

heheh

pre 2 godine

zivim u jednoj zapadnoj zemlji... ovde je volvo ko kod nas skoda... pajseri koji nemaju kinte za bmw porse i slicno i onda divljaju volvom..ali su ono srednjih godina, nisu neki krimosi, vec iskompleksirani obrazovani ljudi... nikada mi se nije desilo da na autoputu vidim volvo koji vozi desnom trakom, uvek su u levoj i prestizu sve zive i "najbrzi"...

RU-001-XY

pre 2 godine

Po mom iskustvu, najcesce voze sa tablicama oznaka RU i PA, mada i NP im "disu za vratom"!
(Marka je nebitna, 02. decembar 2021 12:56)

Ne vozimo, teramo.

Svrati malo, blizu smo, 65 km na zapad...

Dejan

pre 2 godine

BMW i AUDI i jesu pravljeni prvenstveno za takve. I dzibere naravno. To im je target grupa. Vrlo velika i profitabilna. Jednostavno biznis model.

suk

pre 2 godine

Po mom misljenju su psihopate totalno suprotno od impulisvnih ljudi. To su oni naoko mirni, potuljeni, cutljivi, za koje niko nema nista ruzno da kaze, a ovamo u svojim glavama i svoja 4 zida ko zna sta vrte. Pre ce psihopata da izadje iz nekog ruznog neupadljivog karavana nego iz BMW-a.
(Natural Born Killer, 02. decembar 2021 11:30)

Moguce, ali to najvise zavisi od njihovih ciljeva. Nije im problem da voze ni Porsea ni Jugica ako zele da stvore odredjenu sliku o sebi ili postignu neki cilj. I da, mogu i impulsivni da budu ali glumeci jer ih bas nista ne dotice. Jezivi i vrlo prilagodljivi ljudi...

Helborag

pre 2 godine

Kad vidim VW i BMW, odmah znam dijagnozu kao i IQ tih osoba.
(User, 01. decembar 2021 21:53)

Ovaj covek garant pise ili iz nekog Pezoa, Renoa, ili nekog Fijata.
Dakle nije za temu "Automobili"
Vise srece drugi put.

Straight Outta München

pre 2 godine

Hoce mi neko objasniti kako neko moze da bude “opasan” sa BMW starim 15 god? O cemu se tu radi u Srbiji? Mislim, ko moze da sabere 2+2 zna koliko vrede ti krsevi… Druga stvar je kad neko kupi BMW koji je star 2-3 godine, pa mozes i da kazes da leci komplekse, ali takvih je u Srbiji 1%.

A sta da radimo sa crnim skodama u Srbiji? :)

Sve u svemu, dolazimo do zakljucka da jedino vlasnici Dacije donose ispravne odluke sto se tice kupovine automobila.

Ahab

pre 2 godine

Pogotovo 520d.
Pretezak auto i preslab motor.
Za kompleksase par ekselans, koji bi da imaju "5-icu", a nemaju para da voze pristojan auto.

herr Žika Pavlović

pre 2 godine

Odavno tvrdim da je BMW dijagnoza a sada imamo i zvanicnu potvrdu za to. Od deset automobila koji se voze nasilnicki po pravilu je sest ili sedam sa propelerom na haubi. Oni kao da osecaju neku obavezu da divljaju za volanom.
(SB, 02. decembar 2021 07:55)
to nije propeler to su boje Bavarske zastave.

Filip

pre 2 godine

Koliko su srbi optereceni sa skodom, strasna stvar.Vozim novi Superb(privatan a ne sluzbeni)i postujem sva pravila u saobracaj vise nego vozaci volvoa ako su oni reper za kulturnu voznju.Nikada ama bas nikada nisam imao sa drugim vozacom skode niti sa to da mi neko vozi u branik, niti sam video divljacka voznja,niti prelaz na crveno... Najvise problema za idiotskom voznjom sam imao sa golfovima i BMW-uglavnom starija auta i ponekad sa neki opel koji voze u branik,preticu na puni i sl.Bar je tako u MKD a i u Srb bar ono sto sam licno video.Tako da cudi me necija opsesija sa skodom i zelja da se spomene u svaki kontekst nebitno dali se govori o polovnim autima, kvalitet istih i sl...

_________

pre 2 godine

Dobar dan, ja se zovem _______ i vozim Juga 45. Ja sam psihopata.

(Sad svi vi viknete: Zdravo, ________!)
(__________, 2. decembar 2021 12:59)

Iznenadio bi se tim malim, cinicnim mozgom.
(suk, 02. decembar 2021 15:41)

Ja stvarno vozim juga...

Žalosna Sova

pre 2 godine

ne znam zašto uopšte ugrađuju migavce u BMW-a kad se to nikad ne koristi?!
(milevolidisko, 2. decembar 2021 13:06)

Kaže se: žmigavce

Kralj mača

pre 2 godine

Нормално, анкетирани су британски возачи за потребе њиховог љубимца Јагуара, како би дискредитовали БМВ на свом тржишту.

whitefield

pre 2 godine

znaci to je to… braon ford sa personalizovanim tablama… znao sam da nisam pod libelu hahhaaaahaa
odavno se ovako slatko ne nasmejah. mislim, jesam ja psiho ali bi mi na vožnji pozavideo svaki penzos u tojoti.

vidoje

pre 2 godine

Nesto tu ne stima. Vozaci Mercedesa su sigurno u vrhu bahatosti i bezobrazluka na putu. Cak i oni A klase, a o snaznijim i vecim da ne govorimo.

Nele

pre 2 godine

Ne slažem se što se tiče mercedesa.
Ja bih ga svrstao rame uz rame sa Bmw.
To voze uglavnom teške ljakse koje misle da su osvojile svet pa treba svi da im se sklanjaju kad oni prolaze
Bahati i bezobrazni ! Pogotovo u BG

Fili

pre 2 godine

Mnogi ovde pisu o necemu sto ne znaju. BMW jeste auto koji vozi dosta nabildovanih kretena, ali ima jedan broj ljudi koji definitivno kupuju taj auto zbog razlike u voznji koju samo taj auto pruza. To mogu da znaju samo oni koji ga imaju, oni pravi ljubitelji malo brze voznje, uglavnom znalci i veoma iskusni vozaci. Taj auto nije za mladje od 45 godina, ni za one koje se nisu dokazali u drugim sferama, a narocito u odnosima sa zenama. Nebitno je da li je 15 godina star ili nov, BMW je uvek nesto posebno, cak sta vise oni stariji modeli pruzaju vise zadovoljstva, jer vozac ima veci uticaj na samu voznju. Upravo zbog toga, BMW ne moze nikada da bude krs. Moze vam se desiti da se na autoputu u situacijama kada nema guzve malo zamislite, ne pogledate ka brzinomeru, a on vec ide oko 200km/h, ne trese se, nije bucan i jako brzo mozete da spustite tu brzinu do neke normalne. To se cesto desava i sa 15-ak godina starim modelima, narocito benzincima. I to je ono sto ih razlikuje od drugih brendova, osim naravno potpuno sportskih automobila. Da se razumemo, ne govorim o SUV-ima, vec o pravim automobilima.

XXX

pre 2 godine

@(Fili, 03. decembar 2021 20:16): o čemu ti čoveče pričaš? U USA se ova marka (BMW)vozi, u 99% slučajeva, samo na lizing jer posle 3 godine korišćenja ne možeš da ga prodaš. Isto je i sa MB, cena im vrtoglavo ide na dole, a pitam se zašto. Ovde gde ja živim (južna Kalifornija) ih u glavnom voze “paćenici” iz istočno evropskih zemalja; verovatno da bi bili “face” u svojim rodnim zemljama.

Alex

pre 2 godine

Eto kako se stvara predrasuda prema nekom automobilu. Preterano je sve to. Ako neko bahato vozi, nije problem u autu nego u korumpiranim državnim službenicima koji ne rade svoj posao.

ma

pre 2 godine

svak idna mzoem ovideti kako dzipovi i skupi automobili voze kao sumanuti, preticu kolonu prek opune linije voze suprotnim smerom ne saj una crveno ali znamo ko to mzoe bez kazne. meni je uzo 5000 i kaze dobro si prosao mogao sam da ti uzmem dozvolu jer sam isao 82 uemsto 80. a pored mene su proletali skupi automobili ali njih nisu zaustavljali. ne mse da diraj un icrnogrca koj ije parkirao na sred pesacke staze na obilicevom vencu. a isti ti srnogorci bune se sto ce deca uskoli mroati da slusaju Boze Pravde. pa ljudi vratite se u svoj uzemlju ako vam smeta nasa himna. i srbi tam okod vas moraj uda slusaju vasu. a svi kad odemo negde u stran uzemlju mroam oda slusamo himnu te zemlje. niej mi jasno zasto predsnik psoel sananja o izdaji te zemlje nije zabrani gradjani mte zemlje ulaz uopste u srbiju. oni mog uda otpuste sve srbe iz njihove vojske i policije a mi ne smemo. ili se nas predsni kpalsi kako i kazu

ko vozi

pre 2 godine

Što brže to luđe (mislim luđe uživanje).BMW sa 6 cilindara na autoputu maxim. brzina UŽIVANCIJA,ni vazduh se ne čuje,jedva i motor..MAKINA što bi Italijani rekli (ja suvozač).

Marvin

pre 2 godine

Ma sve u dlaku pogođeno samo malo sutra. Pogledajte razlike
u % - rezultati su na nivou greške pri obradi podataka.
Inače vozim električni bicikl i samo ljubav prema sopstvenoj
guzici (čitaj strah od posledica) me drži na uzdi da ne prikažem
svoje "talente". Što kaže t'bra locco:
je ne volim ljude - sa svim ostalim što diše nemam problema.

XXX

pre 2 godine

(Milosav, 02. decembar 2021 20:50): Kada već zabadaš nos u susedno dvorište (USA), da te pitam: šta voze trudoovi glasači i kakav su oni soj ljudi? Da ne voze možda (roze) trotinete? Da nema USA vi bi Kanadjani propali i moglo bi da vas osvoji lokalno USA lovačko društvo.

Istrebljivač_Vonjevina

pre 2 godine

Okupili se moždani propaliteti sa njihovim raspalim Kiama, Dachijama, Škodama i ostalim mobilno-hibridnim klozetima da pljuju po BMW-u.
Možete bembari samo da pljunete pod točak, glodači parizera sa bušnim belim frotirnim čarapama na vonjavim stopalima...

suk

pre 2 godine

Dobar dan, ja se zovem _______ i vozim Juga 45. Ja sam psihopata.

(Sad svi vi viknete: Zdravo, ________!)
(__________, 2. decembar 2021 12:59)

Iznenadio bi se tim malim, cinicnim mozgom.

Todor

pre 2 godine

Ako neko bahato vozi, nije problem u autu nego u korumpiranim državnim službenicima koji ne rade svoj posao.
(Alex, 04. decembar

Ali zato limari i grobari ne moraju da brinu za posao..

Todor

pre 2 godine

Fili, 03. decembar

Leleeeee Fili, šta nam napriča, sunce ti!
Ali nema veze , malo šale, komike, ništa ne smeta malo veselja u ovom tmurnom decembarskom danu... ...

Todor

pre 2 godine

Što brže to luđe (mislim luđe uživanje).BMW sa 6 cilindara na autoputu maxim. brzina UŽIVANCIJA,ni vazduh se ne čuje,jedva i motor..MAKINA što bi Italijani rekli (ja suvozač).
(ko vozi, 03.

Skoro kao Alfa romeo djulija GTA...

Geometar

pre 2 godine

Od kada je Scrap Car Comparison kvalifikovan da izvede ovakvu studiju? Kakva je ovo glupost?
Da nije zastrasujuce bilo bi komicno.
Pored toga sto je kompletno idiotska, ova 'studija' predstavlja rangiranje kiselog grozdja iz ugla oko 2,000 britanskih vozaca.

Sale

pre 2 godine

Slatko sam se nasmejao kada sam video listu.
Sta da Vam kazem, kupite BMW i uzivajte, BMW garantuje "Freude am Fahren". Uzivam u svakom minutu provedenom u novoj trojci, svaku paru vredi.

heheh

pre 2 godine

zivim u jednoj zapadnoj zemlji... ovde je volvo ko kod nas skoda... pajseri koji nemaju kinte za bmw porse i slicno i onda divljaju volvom..ali su ono srednjih godina, nisu neki krimosi, vec iskompleksirani obrazovani ljudi... nikada mi se nije desilo da na autoputu vidim volvo koji vozi desnom trakom, uvek su u levoj i prestizu sve zive i "najbrzi"...

Natural Born Killer

pre 2 godine

Po mom misljenju su psihopate totalno suprotno od impulisvnih ljudi. To su oni naoko mirni, potuljeni, cutljivi, za koje niko nema nista ruzno da kaze, a ovamo u svojim glavama i svoja 4 zida ko zna sta vrte. Pre ce psihopata da izadje iz nekog ruznog neupadljivog karavana nego iz BMW-a.

A u Srbiji...

pre 2 godine

1. Golf - napaljeni klinci, 'teli bi da budu Kimi Raikonen.
2. Škoda - neiživljeni likovi srednjih godina koji se lože na Audi ali imaju keša samo za češku kopiju, 'teli bi da budu krimosi, ali nemaju cojones.
3. Beli kombi, nebitna marka - nebitno šta bi 'teli, nemaju izbora, pa motaju đevrek po ceo dan.

Kralj mača

pre 2 godine

Нормално, анкетирани су британски возачи за потребе њиховог љубимца Јагуара, како би дискредитовали БМВ на свом тржишту.

Filip

pre 2 godine

Koliko su srbi optereceni sa skodom, strasna stvar.Vozim novi Superb(privatan a ne sluzbeni)i postujem sva pravila u saobracaj vise nego vozaci volvoa ako su oni reper za kulturnu voznju.Nikada ama bas nikada nisam imao sa drugim vozacom skode niti sa to da mi neko vozi u branik, niti sam video divljacka voznja,niti prelaz na crveno... Najvise problema za idiotskom voznjom sam imao sa golfovima i BMW-uglavnom starija auta i ponekad sa neki opel koji voze u branik,preticu na puni i sl.Bar je tako u MKD a i u Srb bar ono sto sam licno video.Tako da cudi me necija opsesija sa skodom i zelja da se spomene u svaki kontekst nebitno dali se govori o polovnim autima, kvalitet istih i sl...

herr Žika Pavlović

pre 2 godine

Odavno tvrdim da je BMW dijagnoza a sada imamo i zvanicnu potvrdu za to. Od deset automobila koji se voze nasilnicki po pravilu je sest ili sedam sa propelerom na haubi. Oni kao da osecaju neku obavezu da divljaju za volanom.
(SB, 02. decembar 2021 07:55)
to nije propeler to su boje Bavarske zastave.

namcek

pre 2 godine

"Takav rezultat ukazuje na to da su vozači Škode najmanje impulsivni, odnosno najmirniji u vožnji."
Zato što venu u sebi dok voze Škodu, ili biraju pogodno drvo ili banderu, što im onemogućava brzu vožnju.

Helborag

pre 2 godine

Kad vidim VW i BMW, odmah znam dijagnozu kao i IQ tih osoba.
(User, 01. decembar 2021 21:53)

Ovaj covek garant pise ili iz nekog Pezoa, Renoa, ili nekog Fijata.
Dakle nije za temu "Automobili"
Vise srece drugi put.

Žalosna Sova

pre 2 godine

ne znam zašto uopšte ugrađuju migavce u BMW-a kad se to nikad ne koristi?!
(milevolidisko, 2. decembar 2021 13:06)

Kaže se: žmigavce

Straight Outta München

pre 2 godine

Hoce mi neko objasniti kako neko moze da bude “opasan” sa BMW starim 15 god? O cemu se tu radi u Srbiji? Mislim, ko moze da sabere 2+2 zna koliko vrede ti krsevi… Druga stvar je kad neko kupi BMW koji je star 2-3 godine, pa mozes i da kazes da leci komplekse, ali takvih je u Srbiji 1%.

A sta da radimo sa crnim skodama u Srbiji? :)

Sve u svemu, dolazimo do zakljucka da jedino vlasnici Dacije donose ispravne odluke sto se tice kupovine automobila.

Simonida

pre 2 godine

Dakle, smejem se vec pola sata.ne samo sto imam BMW vec je i zlatan. Posle teksta, planiram da uzzmem i personalizovanu tablicu.. da se zna kad psiho baba vozi ljutu masinu... Hahahahaaa

majonezcojonez

pre 2 godine

"...'teli bi da budu krimosi, ali nemaju cojones."

Evo jednog sjajnog primera koji lepo opisuje Srbiju. Dragi moj, ja nisam krimos, ne zato što nemam cojones, nego upravo zato što ih imam i mogu sa time da funkcionišem. I kad smo kod cojones, nisam krimos delom i zato što na mestu mozga nemam majonez.

Inače, ne, ne vozim Škodu pošto su ovo povezao sa Škodom.

Рајко Четник

pre 2 godine

Активни сам возач већ 30 година и по природи посла сам доста у саобраћају. Зиста са возачима марке БМВ нешто није уреду. Или возе агресивно, или причају на телефон док возе а редовно крше саобраћајне прописе. Сваки други не користи жмигавце.
Има ту нешто и испитивања су потврдила.

Marvin

pre 2 godine

Ma sve u dlaku pogođeno samo malo sutra. Pogledajte razlike
u % - rezultati su na nivou greške pri obradi podataka.
Inače vozim električni bicikl i samo ljubav prema sopstvenoj
guzici (čitaj strah od posledica) me drži na uzdi da ne prikažem
svoje "talente". Što kaže t'bra locco:
je ne volim ljude - sa svim ostalim što diše nemam problema.

Fili

pre 2 godine

Mnogi ovde pisu o necemu sto ne znaju. BMW jeste auto koji vozi dosta nabildovanih kretena, ali ima jedan broj ljudi koji definitivno kupuju taj auto zbog razlike u voznji koju samo taj auto pruza. To mogu da znaju samo oni koji ga imaju, oni pravi ljubitelji malo brze voznje, uglavnom znalci i veoma iskusni vozaci. Taj auto nije za mladje od 45 godina, ni za one koje se nisu dokazali u drugim sferama, a narocito u odnosima sa zenama. Nebitno je da li je 15 godina star ili nov, BMW je uvek nesto posebno, cak sta vise oni stariji modeli pruzaju vise zadovoljstva, jer vozac ima veci uticaj na samu voznju. Upravo zbog toga, BMW ne moze nikada da bude krs. Moze vam se desiti da se na autoputu u situacijama kada nema guzve malo zamislite, ne pogledate ka brzinomeru, a on vec ide oko 200km/h, ne trese se, nije bucan i jako brzo mozete da spustite tu brzinu do neke normalne. To se cesto desava i sa 15-ak godina starim modelima, narocito benzincima. I to je ono sto ih razlikuje od drugih brendova, osim naravno potpuno sportskih automobila. Da se razumemo, ne govorim o SUV-ima, vec o pravim automobilima.

Marko

pre 2 godine

Evo ja sam opasniji od 99% vozaca BMW-a, a vozim se samo u taxijima i busevima. Na letovanje avionom... Kad kupim auto uskoro, bice to neki feminizovani krosover.

Milos

pre 2 godine

E vecu glupost nisam cuo. To zavisi najvise od geografije. Ako odes u Cesku gde svi voze kao idioti zakljucak je skoda. Ako odes u Srbiju verovatno fiat kao najdominantniji auto. Cetinje Audi i td

whitefield

pre 2 godine

znaci to je to… braon ford sa personalizovanim tablama… znao sam da nisam pod libelu hahhaaaahaa
odavno se ovako slatko ne nasmejah. mislim, jesam ja psiho ali bi mi na vožnji pozavideo svaki penzos u tojoti.

savke

pre 2 godine

@Takav rezultat ukazuje na to da su vozači Škode najmanje impulsivni, odnosno najmirniji u vožnji."
Zato što venu u sebi dok voze Škodu, ili biraju pogodno drvo ili banderu, što im onemogućava brzu vožnju@

Tipičan klinac sa Alfom, ja dve škode privatno, prijatelji oko mene takodje i niko ne vene, samo alfisti i naloženi klinci!

Макарије

pre 2 godine

Slatko sam se nasmejao kada sam video listu.
Sta da Vam kazem, kupite BMW i uzivajte, BMW garantuje "Freude am Fahren". Uzivam u svakom minutu provedenom u novoj trojci, svaku paru vredi.
(Sale, 2. decembar 2021 10:42)

Вала баш. Ја сам прво послао жени линк, да је насмијем.
Кад год сједнем у БМВ и притиснем старт дугме, уста ми се несвјесно развуку у осмјех. Стварно је ужитак возити га. Ауто је направљен за спортскију вожњу и то је та филозофија, коју БМВ фура. Тотално друкчија од нпр. Мерцедеса.
Свако бира шта му одговара, од онога што себи може приуштити.
Волио бих да гомила коментатора прво осјети о чему причам, зашто људи купују БМВ, па тек онда да коментаришу. Нисмо сви ћелави, тетовирани, татини синови или шта знам.

Моја запажања, што се тиче агресивне или ризичне вожње на путевима - дефинитивно предњаче државне шкоде.

И замолио бих да сваку вијест о аутомобилима почињете подсјећањем да је лијева трака аутопута претицајна трака, а десна возна. То се учи још у аутошколи. Дакле, нема камповања у лијевој траци, без обзира што "возим по ограничењу и што ми овај блица". Претекнеш кога си наумио и вратиш се у десну, па ко је бржи, нек иде. Не ради се ту ни о каквом мјерењу мушкости. Прекршај који би требало да се кажњава, као и сваки други, али из неког разлога саобраћајци то не чине.

nesha

pre 2 godine

Kakve bre psihopate?Samo postoje normalni i bahati vozači,naročito u Srbiji.Ali interesantno, nema psihopata u Švici,Nemačkoj gde te pošalje na "idioten test" koji platiš 1000 evra,pa pod kontrolom psihijatra slažeš crvene i zelene kockice na nivou deteta od 5 godina i pitanja tipa: "da li mrziš majku" i slična.Pa može se desiti da ne prođeš test.Kaznu svakako plaćaš.Ili recimo u Švici, obično prekoračenje brzine preko 30 km/h,kazna je preko 500 CHF.i ne podleže više prekršajno,već krivično.A to povlači gomilu peripetija i zabrana,recimo podizanja kredita i sl.I gle čuda - zemlja bez psihopata, bez obzira šta ko vozio.Zato dragi naši bahati u Srbiji - slobodno cepajte vaše Evro 3 i 4 mašine,nikad ovde nećete ići na "idioten.."

suk

pre 2 godine

Dobar dan, ja se zovem _______ i vozim Juga 45. Ja sam psihopata.

(Sad svi vi viknete: Zdravo, ________!)
(__________, 2. decembar 2021 12:59)

Iznenadio bi se tim malim, cinicnim mozgom.

Sa 22 si tropa

pre 2 godine

Mercedes G Klasa, BMW, Audi, VW, Škoda, Dacia (auto - psihopate), Fiat Stilo (al' samo sa dvoje vrata)....To je to! Sedmorica veličanstvenih.

blake

pre 2 godine

@1. Golf - napaljeni klinci, 'teli bi da budu Kimi Raikonen.
2. Škoda - neiživljeni likovi srednjih godina koji se lože na Audi ali imaju keša samo za češku kopiju, 'teli bi da budu krimosi, ali nemaju cojones.
3. Beli kombi, nebitna marka - nebitno šta bi 'teli, nemaju izbora, pa motaju đevrek po ceo dan.
(A u Srbiji..., 1. decembar 2021 21:13)

Budi onda iskren do kraja u tacki 2 ako vec vredjas da je Skoda Ceska kopija, napisi i da je AUDI skupi VW. Nemoj dvostruki arsini.

Mehmedalija, zvani Meša jer nema više Alije

pre 2 godine

Ubedljivo najbahatiji vozači na srpskim putevima i ulicama gradova su vozači službenih “Škoda Rapid “ i “Ford Fiesta”, (najčešće su to iskompleksirani i frustrirani komercijalisti raznih brendova), zatim slede 98% vozača “Seata” i na kraju 95% vozača sa registracijom Pančeva. Ovi iz Pančeva su opasni jer ne znaju da voze. Dalje može da se reda kako hoćete.

Ahab

pre 2 godine

Pogotovo 520d.
Pretezak auto i preslab motor.
Za kompleksase par ekselans, koji bi da imaju "5-icu", a nemaju para da voze pristojan auto.

trambolino

pre 2 godine

Greska,
vozaci Skoda su najvece psihopate. Pogotovo sluzbenih. Sedne kompleksas i pakao u najavi.
To je dokazano u praksi, svaki dan ih gledamo na ulicama.
Naravno, svaka cast, ima normalnih ali su u manjini.

Silvester

pre 2 godine

More UAZ ću da kupim, sa motorom iz 200d iz 78, samo zbog psihopata i bahatih majmuna koji nemaju ni osećanja ni empatije prema ostalim učesnicima u saobraćaju. Kad ga očešem rolbarom od 3 cola, celom dužinom auta, svom tati nek se žali.

Werewolf

pre 2 godine

Priznajem, ponekad sebe uhvatim da preteram, ali savest proradi i smirim se.
Jednostavno te vuče, taj prokleti BMW. :) Mada, naravno, mnogo puta se vozi i penzionerski i uživa u vožnji. Pogotovo sa dečicom.

Zer01

pre 2 godine

Evo ja vozim Mazdu Sport pa sam je sinoc zaleteo 90 na praznom putu gde je ogranicenje 60 i taman vratih na 60 kad me pretice raspali, 20 godina star VW Polo sa nekih 120 km/h preko duple pune. E to je dijagnoza.

Znajući šta vozim, mnogi su mi i ranije govorili da nisam baš normalan ...

pre 2 godine

Uh, moja dva vozila mi u zbiru daju 13,3 psihopatskih bodova ili u proseku 6,65 po brendu, dok ovo "istraživanje" kaže da je prosek svih brendova 6,6. Znači, psihopata sam ...

Milos

pre 2 godine

Ovo za BMW je tacno, mnogo iskompleksiranih ga voze, moraju da se pokazu da su neko i nesto, pa to cine putem auta. Ne znam samo da li je vise onih sto kupe 15+ godina star BMW pa ga voze na celavim Winterama ili onih sto ga kupuju novog, prljavim novcem.

sturmmann

pre 2 godine

Službeni, sa plavo crvenim treptavim svetlima.
(samo kažem, 1. decembar 2021 21:12)

# Link komentara


Svako dobro od Boga Vam želim zbog ovako dobrog komentara. Bravo i svaka čast!

SB

pre 2 godine

Odavno tvrdim da je BMW dijagnoza a sada imamo i zvanicnu potvrdu za to. Od deset automobila koji se voze nasilnicki po pravilu je sest ili sedam sa propelerom na haubi. Oni kao da osecaju neku obavezu da divljaju za volanom.

Boban Cvetković Nis

pre 2 godine

Psihopate uglavnom ne voze nista,njih voze službenim autom,cuvaju ih službena lica,i primaju visoke plate sa drzavne kase. Najopasniji psihopate su oni koji imaju nuklearno koferce. Oni su opasni po ceo svet a ovi drugi samo regionalno.

Nebojša

pre 2 godine

I pre čitanja planirao sam da napišem da je u pitanju BMW čast izuzecima sigurno je da ima i normalnih vozača BMW-a ali kako pojedini voze odmah se vidi da je u pitanju poremećena osoba evo baš neki dan vozim bajs u susret mi idu dva automobila a sa ledja ko raketa projuri tik uz mene BMW sa jedno 120 na sat koliko će proći dok taj ne ubije nekog?

Miloš

pre 2 godine

Opšte poznata stvar, i bez naučnog pristupa. Sretneš na parkingu ćelavog lika, istetoviranog, ružno nabildanog punog steroida, vodi pitbula na lancu... 90% da će ući u BMWa.

Miloš

pre 2 godine

Dakle, smejem se vec pola sata.ne samo sto imam BMW vec je i zlatan. Posle teksta, planiram da uzzmem i personalizovanu tablicu.. da se zna kad psiho baba vozi ljutu masinu... Hahahahaaa
(Simonida, 2. decembar 2021 15:54)

Eto dokaza da je članak na mestu.

sempervivum

pre 2 godine

Ово ми је било познато и без студије. Просто из искуства. BMW није марка, него дијагноза.
Интересантно ми је ово и за Фијат. Често на Ибарској магистрали видим возаче Пунта да возе ко суманути. И возачи Голфа су ту негде, бар код нас.

Kralj mača

pre 2 godine

Возим Октавију и могу вам рећи да сам се смирио откад не возим Голфа :-)

gagi4

pre 2 godine

Kod nas :
1. Škoda
2. Škoda
3. Škoda
4. Bmw
5. Taksisti
(Challenger, 02. decembar 2021 16:30)

A kad udjes u taksi, onda kazes: "majstore, aj zalomi ga ovde, neces valjda da me vozis oko celog bloka"! "Gde me to vozis, idi slobodno jednosmernom, ovde svi tuda idu".
E, tako to ide, veruj mi.

ko vozi

pre 2 godine

Što brže to luđe (mislim luđe uživanje).BMW sa 6 cilindara na autoputu maxim. brzina UŽIVANCIJA,ni vazduh se ne čuje,jedva i motor..MAKINA što bi Italijani rekli (ja suvozač).

Komša

pre 2 godine

Najzanimljivija kategorija su oni što "čipuju" kola.Povecavaju snagu.
Ono - nemam za bembaru ali cu da nabužim Seata.
Opasnost na putu u najavi.

RU-001-XY

pre 2 godine

Po mom iskustvu, najcesce voze sa tablicama oznaka RU i PA, mada i NP im "disu za vratom"!
(Marka je nebitna, 02. decembar 2021 12:56)

Ne vozimo, teramo.

Svrati malo, blizu smo, 65 km na zapad...

ma

pre 2 godine

svak idna mzoem ovideti kako dzipovi i skupi automobili voze kao sumanuti, preticu kolonu prek opune linije voze suprotnim smerom ne saj una crveno ali znamo ko to mzoe bez kazne. meni je uzo 5000 i kaze dobro si prosao mogao sam da ti uzmem dozvolu jer sam isao 82 uemsto 80. a pored mene su proletali skupi automobili ali njih nisu zaustavljali. ne mse da diraj un icrnogrca koj ije parkirao na sred pesacke staze na obilicevom vencu. a isti ti srnogorci bune se sto ce deca uskoli mroati da slusaju Boze Pravde. pa ljudi vratite se u svoj uzemlju ako vam smeta nasa himna. i srbi tam okod vas moraj uda slusaju vasu. a svi kad odemo negde u stran uzemlju mroam oda slusamo himnu te zemlje. niej mi jasno zasto predsnik psoel sananja o izdaji te zemlje nije zabrani gradjani mte zemlje ulaz uopste u srbiju. oni mog uda otpuste sve srbe iz njihove vojske i policije a mi ne smemo. ili se nas predsni kpalsi kako i kazu

Istrebljivač_Vonjevina

pre 2 godine

Okupili se moždani propaliteti sa njihovim raspalim Kiama, Dachijama, Škodama i ostalim mobilno-hibridnim klozetima da pljuju po BMW-u.
Možete bembari samo da pljunete pod točak, glodači parizera sa bušnim belim frotirnim čarapama na vonjavim stopalima...

andjeli idu pešice, krila su im davno potkresali

pre 2 godine

Podaci o prodaji i upotrebi električnih automobila se ne poklapaju, odnosno brže raste prodaja nego upotreba. Jedan deo male upotrebe može da se objasni punjačima, ali glavno objašnjenje jeste da se ovi kupuju kako bi se pokazalo da se poseduju i ako se vozi to se radi vikendom i da se napravi poneki selfi. Iz istog razloga se instaliraju solarni paneli koji su robotizovani i stilizovani u formama skulptura, a ne kao nešto praktično ili isplativo. Dakle radi o nečemu što se probija kroz luksuz, a to je proveren obarazac u zapadnjačkoj psihologiji.

darwinove nagrade

pre 2 godine

o najgori su ovi sto voze bicikl.


potpune mazohisticke psihopate.
em disu zatrovan vazduh . em ne placaju puteve koje koriste i jos se guraju sa nama koji placamo i porez i puteve i gorivo i

...
ne mozemo svoj bmw da vozimo ko ljudi.

Normalni ljudi se gade premiuma

pre 2 godine

Dakle zapadne i domaće psihopate imaju isti "ukus"?
Jedina razlika je Škoda ali samo zato sto je u Srbiji "besplatna".

vidoje

pre 2 godine

Nesto tu ne stima. Vozaci Mercedesa su sigurno u vrhu bahatosti i bezobrazluka na putu. Cak i oni A klase, a o snaznijim i vecim da ne govorimo.

Pljuvac svih stilova

pre 2 godine

Silom prilike sam juce opet bio u Rumi. Majko Gospodnja, pa ono je katastrofa. Rumljani su kolektivno nesposobni da se parkiraju normalno. Em sto glavni put ima 2 trake, em se panjevi parkiraju u traku i samo upale sva 4 kako se to u narodu kaze. I onda moram da manverisem niz nepropisno parkiranih automobila, plus pesake koji izlecu na put na pesackom, koji je takodje nepregledan, jer parkirana kola zaklanjaju dobar deo prilaza pesackom. Idem krajnjom desnom trakom jer zelim skrenuti desno na raskrsnici, ja moram da se prestrojim u srednju, pa onda iz srednje da se prestrojim u desnu ponovo i to sve 15m pred semafor i naravno nemam mesta i onda moram da se ukoso uglavim, jer se panjevi parkiraju u trake i tako kuliraju . Ubedljivo najgori vozaci su u Rumi. Lepo je Cvarkov rekao za ove sto voze RU tablice.

Ernesto ce

pre 2 godine

ima jedna drugacija grupacija ljudi ( da ne upotrebim drugaciji izraz ) ,koja je bezobraznija i bahatija od vozaca bilo koje marke , to su taksisti , ti ljudi sta rade u saobracaju , to prosto nije notmalno a svaki dan sam u saobracaju .

Mitar

pre 2 godine

BMW je podešen da oštro reaguje na davanje gasa i da pravi "sportskiji" osećaj dok ga voziš, što privlači ljude da ga tako i voze. Ovo je "by design" i ljudi koji vole tako da voze se okupljaju oko brenda koji to i prodaje.

Mercedes sa druge strane dosta smirenije reaguje na gas i nekako mekše se vozi. Prosto te stavi u osećaj da kliziš drumom i nemaš potrebu da teraš gas do kraja.

I jedni i drugi imaju odabir režima vožnje, bmw je podrazumevano oštriji, merc je podrazumevano "tečniji".

obavestajac

pre 2 godine

Kao neko ko bas dosta vozi po autoputevima, oko 100.000 km prelazim godisnje autom, kod nas BMW i Skoda Superb bukvalno dele prvo mesto, ujedaju na autoputevima, BMW uglavnom vece serije X i limuzine serije 5 i 7 blicaju kilometar iza tebe da im se sklanjas i zabiju ti se u zadnjicu iako vozim maksimalnom dozvoljenom brzinom na nasim autoputevima (130 ogranicenje ali sa 140 na tempomatu je gornji prag tolerancije), vozaci crnih zatamnjenih Skoda Superb nista normlaniji nisu, ponasanje identicno jer se osecaju verovatno vaznim posto nasa politicka svita se vozi u Superbu kao i presretaci. Svi ostali su daleko za porednjenje.

ls

pre 2 godine

Nisam nesto primetio da je odredjena vrsta automobila problematicna u saobracaju. Daj budali BMW, Fiat, Alfu ili Apn 6 i on ce divljati i voziti pun gas. U ovoj zemlji cveta kriminal i stranacko kajmacenje, izrodilo se jaaako puno "postenih privatnika i biznismena", kojima se deda repom za granu drzao, i sada kad su se docepali novca (za koji se nisu oznojali) dobijete vozace sa dijagnozom, najcesce BMW-om jer on pruza priblizno sportski osecaj i lepo zadovoljava decacke fantazije. Skode mozda ne prave haos na drumu, ali smo videli da neki zatamnjeni modeli imaju za dodatnu opremu i par momaka sa stanglama i cekicima.

Mile

pre 2 godine

Svi "momachki" automobili: Alfa 147/156, 2002 Bmw 320D, 2008 Audi A3, Golf 5, Stilo sa troja vrata ako je jos neki u voznom stanju.
Naravno, svi su "dizlo".

juznjacka uteha

pre 2 godine

Moje vidjenje preko bare se malo ralikuje. 1. Prvi na listi su Infinity modeli Ininity znaci kolika je bahatost vozaca). 2. Dodge Charger (mnogo opasna igracka). 3. Ford F150, taj kat ti najasi na auspuh, ne pusta. 4 VW Jeta (to su ti milenijalsi) 5. Chevroleti stariji od 15 godina (ti nemaju puno da izgube). 6. BMW (BMW je BM svugde) 7. Ford transit/beli kombi bilo koji (bolje da ne znas sta ili ko vozi) 8. Mercedes Sprinter sa osmehom Amazona (jadni moraju da ispune normu).To bi bilo to....

_________

pre 2 godine

Dobar dan, ja se zovem _______ i vozim Juga 45. Ja sam psihopata.

(Sad svi vi viknete: Zdravo, ________!)
(__________, 2. decembar 2021 12:59)

Iznenadio bi se tim malim, cinicnim mozgom.
(suk, 02. decembar 2021 15:41)

Ja stvarno vozim juga...

Milosav

pre 2 godine

U Torontu i okolini posebno su agresivni vozaci Golf GTI i Honda Civic Si. Obicno klinci sa osiguranjem od $800 mesecno, ali izgleda ne mare za to.
Posle njih dolaze red-necks koji furaju neku militantnu foru, Trampovi glasaci "wannabes" sa nabudzenim pickup-ovima ogromni tockovi, modifikovan auspuh da sve grmi, kad vidis takvog uspori i pomeri se u kraj ako imas mesta.
Vecina ljudi vozi normalno, ali postoji gomila stvarno losih vozaca koji nisu agresivni, ali su verovatno opasniji jer su nepredvidivi, nikad ne znas kada ce iz cista mira da zakoci, skrene desno a ukljucio levi signal, skrene u desno iz leve trake na ulici ili se na autoputu prestroji iz desne u srednju traku i onda nagazi na kocnicu.
Jos malo pa ce sneg, e tek onda pocinje veselje! Doduse ovde ga ekspres brzo ciste, ali ipak gomila vozaca nikad nije videla sneg.
Pozdrav iz Toronta, danas 9C, globalno zagrevanje je tu :)

Dejan

pre 2 godine

BMW i AUDI i jesu pravljeni prvenstveno za takve. I dzibere naravno. To im je target grupa. Vrlo velika i profitabilna. Jednostavno biznis model.

Vot iss yo nem

pre 2 godine

Psihopate je možda preteška kvalifikacija, ali zlato i srebro za bahatost vozača BMW-a i Audi-a potpuno zasluženo. Čast izuzecima kojih je, na žalost, puno manje.

Komša

pre 2 godine

Kod nas su uvek postojali stereotipi kada je u pitanju "razvrstavanje" ljudi po tome ko vozi kakav auto.
Generalizacija je pogrešna sama po sebi i tu bih napravio paralelu sa kučkarima - takodje se tvrdi da odredjeni profil ličnosti ima sklonosti ka odredjenoj rasi pasa.
Ne mora uvek da bude tačno ali "gde ima dima ima i vatre".
Na osnovu tih stereotipa ljudi nekada nisu hteli da voze Mercedes 200d (onaj buljavi) da ih ne poistovecuju sa nekim "Her Žikom" i ne pitaju - "koliko gipsanih lavova imas ispred kuce".
A dobar auto bio za to vreme.Pa onda 124 - "Necu da sedam u to k'o taksista".
Golf je,zaslugom neiživljenih klinaca bio tretiran kao "kriminalno- seljački auto" ("Vidi ga ćelavac,jos krstaču okačio - sigurno sluša Koloniju " - vristao sam od smeha kada sam čuo takav komentar).
I onda imamo one slučajeve "golf 2 je zakon" koji spadaju u kategoriju "Moskvič je najbolji auto" zajedno sa onima sto gotive Nivu.Pridružuju im se fanovi Dačije. Ali to su drugaciji slučajevi.

Mislio sam da je BMW samo kod nas dijagnoza ali izgleda da je to svuda slučaj - mozda SZO dodeli i šifru.

Što se tiče "posebnih tablica" tu je jasno da je izražena potreba vlasnika vozila da se istakne.
Tu moze stvarno svasta da se očekuje i ,za razliku od stereotipa koje sam naveo ,koji nisu pravilo ovo sa tablicama je pun pogodak - taj koji traži da mu na tablici pise "Her Žika" je stvarno u problemu.

Radford

pre 2 godine

Hoce mi neko objasniti kako neko moze da bude “opasan” sa BMW starim 15 god? O cemu se tu radi u Srbiji? Mislim, ko moze da sabere 2+2 zna koliko vrede ti krsevi… Druga stvar je kad neko kupi BMW koji je star 2-3 godine, pa mozes i da kazes da leci komplekse, ali takvih je u Srbiji 1%.

A sta da radimo sa crnim skodama u Srbiji? :)

Sve u svemu, dolazimo do zakljucka da jedino vlasnici Dacije donose ispravne odluke sto se tice kupovine automobila.
(Straight Outta München, 2. decembar 2021 09:35)

Druže sorry ali pitanje ti je žešće glupo. Prvo da se našalim, i Topalovići su "jurili" 30 km/h i ubili čoveka, čak i far razbili. A sada ozbiljno. Kakve veze ima da li je BMW star 15 godina ili je potpuno nov jer i sa jednim i sa drugim ideš debelo preko 100 km/h, a pri toj se brzini gine, valjda se slažeš s tim.

suk

pre 2 godine

Po mom misljenju su psihopate totalno suprotno od impulisvnih ljudi. To su oni naoko mirni, potuljeni, cutljivi, za koje niko nema nista ruzno da kaze, a ovamo u svojim glavama i svoja 4 zida ko zna sta vrte. Pre ce psihopata da izadje iz nekog ruznog neupadljivog karavana nego iz BMW-a.
(Natural Born Killer, 02. decembar 2021 11:30)

Moguce, ali to najvise zavisi od njihovih ciljeva. Nije im problem da voze ni Porsea ni Jugica ako zele da stvore odredjenu sliku o sebi ili postignu neki cilj. I da, mogu i impulsivni da budu ali glumeci jer ih bas nista ne dotice. Jezivi i vrlo prilagodljivi ljudi...

Todor

pre 2 godine

Što brže to luđe (mislim luđe uživanje).BMW sa 6 cilindara na autoputu maxim. brzina UŽIVANCIJA,ni vazduh se ne čuje,jedva i motor..MAKINA što bi Italijani rekli (ja suvozač).
(ko vozi, 03.

Skoro kao Alfa romeo djulija GTA...

M

pre 2 godine

Rezultati svakako ne bi bili isti u svakoj državi te bi trebalo navesti gde je rađeno ovo "istraživanje".
Odgovor je UK.
Kao što su i drugi komentatori već naveli, kod nas vozači Škode (obično Superb), verovatno službene, se ponašaju dosta drugačije nego u UK.
Često nisu normalni ni vozači kedija, kombija, pa i autobusa.
Što se ostalih tiče, svi 2.0 dizeli u Srbiji vole da glume trkače.

Psiho

pre 2 godine

Nama psihćima taxi najviše leži...malo crpim energiju iz putnika nebitnim temama, malo lečim ego nepoštujući saobraćajne propise i ugrožavajući druge, a i okuražim se pred strancima u mom gradu, pa ih dernem za više keša jer sam šmeker.Nije mi frka jer imam dosta ortaka iz ''firme'' koji su spremni da blokiraju saobraćajnice ako se pojavi neko ko bi slično ko mi da radi...

Iz iskustva

pre 2 godine

Da pojasnimo, psihopate su, slikovito receno, podle i pakosne lisice koje vecina ni ne moze da prepozna zato sto su najveci manipulatori tudjim osecanjima i utiscima. Inteligencija im je u sluzbi zla i pakosti a pod plastom dobra.

Bonus:
to nije propeler to su boje Bavarske zastave.
(herr Žika Pavlović, 2. decembar 2021 09:51)

To je upravo i jedno i drugo.

vozim audi, nikom ne naudim

pre 2 godine

Kod nas bi to bilo ovako i to prvo mesto dele:
Skoda
BMW
AUDI

ostali
(Mare, 02. decembar 2021 14:29)

Sa dodatkom da su škode listom sve službene (vladine), bmw neka trojčica 2010 i starije ili petice f10, audi svakakvi.

Meroni

pre 2 godine

Sto se marke tice, BMW definitivno broj 1. Slede VW, pogotovo Golf i Audi. Fiat Punto je tu negde, takodje.
Sto se profesije tice, dostavljaci su ubedljivo najgori. Ta kolicina bahatosti i nemara u saobracaju je nevidjena.

Nele

pre 2 godine

Ne slažem se što se tiče mercedesa.
Ja bih ga svrstao rame uz rame sa Bmw.
To voze uglavnom teške ljakse koje misle da su osvojile svet pa treba svi da im se sklanjaju kad oni prolaze
Bahati i bezobrazni ! Pogotovo u BG

XXX

pre 2 godine

(Milosav, 02. decembar 2021 20:50): Kada već zabadaš nos u susedno dvorište (USA), da te pitam: šta voze trudoovi glasači i kakav su oni soj ljudi? Da ne voze možda (roze) trotinete? Da nema USA vi bi Kanadjani propali i moglo bi da vas osvoji lokalno USA lovačko društvo.

XXX

pre 2 godine

@(Fili, 03. decembar 2021 20:16): o čemu ti čoveče pričaš? U USA se ova marka (BMW)vozi, u 99% slučajeva, samo na lizing jer posle 3 godine korišćenja ne možeš da ga prodaš. Isto je i sa MB, cena im vrtoglavo ide na dole, a pitam se zašto. Ovde gde ja živim (južna Kalifornija) ih u glavnom voze “paćenici” iz istočno evropskih zemalja; verovatno da bi bili “face” u svojim rodnim zemljama.

Ćure

pre 2 godine

Nešto mislim da Englezi nisu baš merodavni po tom pitanju, a s druge strane kada se prisetim nekih "gustih" situacija u 90% su bili u pitanju baš vozači bmw-a! Vozim audi, star 11 god i veoma sam disciplinovan vozač! Kod nas, nije bitna marka vozila, već ko je za volanom istog. Poslednjih meseci u oči, a i u makazice upadaju raznorazne tatine ćere, sponzoruse i umišljene ribe za koje niko osim njih ne postoji na kolovozu. Naravno sa sve telefonom u ruci!

Kalif umesto Kalifa

pre 2 godine

Sve je ovo manje-vise igra u odnosu na pravog psihopatu za volanom - treba da vidite (i osetite iza sebe na auto-putu, pri brzini od 150) Arapina u novom Ford-F150, ili slicnom iz GMC grupacije, koji ocekuje da, kad on izadje na put, svi ostali treba da nestanu i da se sklone i koji vozi pola metra iza vas sve dok mu se ne sklonite i onda predje na sledeceg ispred vas itd,itd. Zamislite samo mentalni sklop takve osobe za volanom a ima ih jako, jako puno...

bambus koala

pre 2 godine

sad prodje deda i umalo me zgazi da se nisam vratio korak nazad, u staroj mečki sa bečkim tablama, sa ugasenim svetlima a mrkli mrak, gleda pravo i ne trepce, pribio se uz desni trotoar samo sto ga nije zajasio

Перица

pre 2 godine

Код нас су возачи малих смартова изузетно ,,несташни,, у начину вожње у односу на све друге веће аутомобиле: у брзој вожњи, цик цак обилажењу, па и у паркирању !

Alex

pre 2 godine

Eto kako se stvara predrasuda prema nekom automobilu. Preterano je sve to. Ako neko bahato vozi, nije problem u autu nego u korumpiranim državnim službenicima koji ne rade svoj posao.

Todor

pre 2 godine

Ako neko bahato vozi, nije problem u autu nego u korumpiranim državnim službenicima koji ne rade svoj posao.
(Alex, 04. decembar

Ali zato limari i grobari ne moraju da brinu za posao..

Todor

pre 2 godine

Fili, 03. decembar

Leleeeee Fili, šta nam napriča, sunce ti!
Ali nema veze , malo šale, komike, ništa ne smeta malo veselja u ovom tmurnom decembarskom danu... ...