Ponedeljak, 24.02.2020.

08:45

Test: BMW X5 xDrive30d – kristalna dvorana

Izvor: B92

Test: BMW X5 xDrive30d – kristalna dvorana IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

116 Komentari

Sortiraj po:

DC

pre 4 godine

@Gojko/PFC: Kupi auto odrzavan po propisu i u ovlascenom servisu i sa nekom normalnom kilometrazom. Nastavi da servisiras po propisu proizvodjaca i prodaj kada auto dodje na oko 200.000km. Kupi na pristojnom i renomiranom placu a ne od nekog Turcina/Arapina i sl. Moje pravilo posto i sam zivim preko za apsolutno bilo koji auto. Lanac ti nece biti briga.

@C i n i k: I sta ja da radim sa motorom koji je presao 300 ili 500.000 km i nema nikakve deformacije? Gde je tu u celoj prici ostatak auta, sva elektronika i silni kompjuteri koji se danas ugradjuju?

@Robi: Ne, Nemci ga ne teraju 384.800km. Nemci ga voze do 150.000 maksimum - ako bas prelaze velike kilometraze. Onda ga preuzme solidno stojeci Turcin/Arapin/Balkanac koji ga vozi jos neko vreme i servisisra kod ortaka koji se bavi time. Onda predje kod jos jednog istog takvog samo malo losije stojeceg koji ne moze da priusti ni takav servis. Pa onda dodje na prodaju za eksport kod nekog Turcina/Arapina/Balkanca, koji mu skine kilometrazu za jedno 100.000km. On ga proda nasim uvoznicima koji skinu kilometrazu jos jednom. Tek onda ga kupe nasi ovde i parkiraju ga "sa 4 zmigavca" na kolovozu dok se "skokne" do pekare.

Dar

pre 4 godine

@neko78

Zasto je neko odmah infrustriran i nema para da kupi ako pljuje ovu glupost? Zbog takvog razmisljanja kao sto ti ovde iznosis, te kompanije koje ti uzimaju novac nece nikad inovirati. Nije mi jasno kako razmisljas. Daces 100.000 evra za auto koji fabricki kosta 20-30? Cim ga izvezes kostace 20% manje. Delujes kao da si jedva docekao da stikliras svaki komad dodatne opreme i kupis, a posle da places jer ti je velika rata. A najjace mi je ovo "radite i vi, pa cete i vi moci da kupite." Pa radimo, ali cemo mi da kupimo za 3 godine kad mu cena padne 40% a nov model bude uveo masazu levog uveta kao inovaciju i lupio mu cenu 120k da ga isto neki skorojevic kupi.

Joca

pre 4 godine

@Pomoravac: BMW X5 je us rangu GLE (ML) Mercedesove klase. GLE is njegov stariji brat GLS su potpuno podbacili u pogledu motora (turbo lag) i menjaca koje je prilicno spor.

neko78

pre 4 godine

Vidim da je većina komentatora isfrustrirana, ali to je razumljivo jer ovde 0,1% stanovništa može da priušti novo vozilo iz premium segmenta. Ne kapirate da na zapadu ovo nije ništa nenormalno, jer sa dve plate prosečne inženjerske plate (50.000 eur godišnje) ovo se lako otlaćuje.
Slažem se da dosta polu-divljih likova vozi ovakve automobile, ali malo njih kupuje nov auto jer nemaju 100.000 eur keša a ne mogu da ga uzmu na lizing jer ne prijavljuju prihode, ali nemojte generalizovati stvari na osnovu ponašanja kretena.
Poznajem mnogo više kvalitetnih ljudi koji voze automobile od 100.000 eur , a koji su zaradili novac isključivo svojom glavom i radom - oni mogu ovo da priušte za sebe i svoje porodice, ne zanima ih šta komšije ili neko drugi misli jer uživaju u životu a nisu kriminalci, niti lopovi iz politike...
Pre 10 godina sam vozio Ševrolet Aveo, pa onda Oktaviju, sada čekam novi XC90 sa bukvalno svom opremom koju Volvo serijski proizvodi, od vazdušnih amortizera do laminiranih bočnih stakala, masažerima, i klimatizovanim sedištima. Cena po "katalogu" u Srbiji je oko 100.000 eur, ali prodajnu cenu možete da ispregovarate. Svakako sumnjam da bi iko normalan platio 118.000 eur za ovakav auto. To možda jeste cena po zvaničnom cenovniku za ovaj paket opreme, ali to je naduvana cena koja se spušta bar za 20% kada krenete u pregovore..vama mlađima bih poručio da ne osuđujete druge zbog ličnog nezadovoljstva, već da radite na sebi i učite, svašta se može desiti..

Zevs

pre 4 godine

@mup, 24. februar 2020 20:12 - moja 5 series G30 ima to, kada ugasim auto bocne potpore se otvaraju skroz (i volan se uvlaci). Doduse, imam multicontour sedista moguce da na klasicnim i sport seats nema te funkcije.

Ne znam da li se X5 i dalje proizvodi u Americi

Robi

pre 4 godine

Super autic...za ove nase uslove,stig'o do meseca, tj.presao 384.800km koliko ga Nemci teraju,onda ga kupe nasi ovde i parkiraju ga "sa 4 zmigavca" na kolovozu dok se "skokne" do pekare. E,pravi auto za nas bahati mentalitet. E,da, a i pogotovo je za one koji misle da ce da se sudare i da im bude "ono kao pravi tenk"...

Maksim & Divizija

pre 4 godine

@duke nukem

Odlična observacija. Ali evo razlike u stavovima. Ako si ti već kupio X5 nekoliko godina star koji je mnogo prešao to je već u startu lošija pozicija. Mada tebi su došli redovni kvarovi kao i svim vozilima posle toliko kilometraže.

Ja godišnje prelazim oko 18000km ili 12000milja. Moja ideja je uvek kupiti novo vozilo i voziti do 60k - maksimalno 100k milja.

duke nukem

pre 4 godine

Vozim x5 vec 5 godina. Sjajan automobil sa mnogo mesta unutra. Kvarova mnogo, nista kriticno, ali dosta toga je sitnog crkavalo + dpf, aktivna letva itd. Uzitak u voznji - tenk od 2250kg i uzitak ne idu zajedno. Jedini uzitak je da znas da ako te pukne neko mozda neces poginuti zbog mase. Krckanja nema, kvalitetno je uradjen, opreme bas dosta. Zamerka - svaba pre nego sto sam ga kupio presao mnogo.

bruce

pre 4 godine

Pravi auto za prave muškarce. Ovo kada vidite u retrovizoru vašeg fijate, dacije, renoa, samo se sklonite sa puta da ne smetate.
(Djuro, 24. februar 2020 11:01)

Ide Celendzer 6.2 Hellcat HEMI 800KS, 50.000 jeftiniji, sklanjaj se preplacena Evropska buranijo

Паја патак

pre 4 godine

Подвале ваген ботова опет нису успеле. Најјачи ми је овај краљ што прича како на копу увек гура неку Х5-ицу, па краљу ти да си био на копу видео би да на стази стоји стоји Х6 јер се већ пар година одржава BMW xDrive experience. Да не набрајам остале провале како им мотори закуцавају, електроника лоша и остале паја патак приче. Једина ствар што може да се замери код баварца је та што делта има мало јаче цене сервиса и та што нових Х5 има по улицама дупло више него свих ваген и ауди сув возила. Поздрав за ваген братију уз песму биће боље

H7

pre 4 godine

Mnogo mi se svidja unutrašnjost. Kvalitet vrhunski. I najviše mi se svidja to što su zadržali mehaničke komande oko automatskog menjača. Em lepše izgleda,em lepše na dodir od ekrana,em ne skreće pažnju sa puta ako hoćete da promenite temperaturu u kabini recimo.
Nisam veliki ljubitelj BMW-a i Nemaca inače,ali ovaj X5 je zaokružen model u svakom smislu.
Sad gledam na mobile.de da ima dosta primeraka koji su prešli 300.000, 400.000 km i u dobrom su stanju.
To cisto za ove što iznose lažne informacije.
Mada mislim da to i nije toliko bitan podatak jer ko kupuje ovakav auto,vozi ga 4,5 godina,prodje 100.000,150.000km i ide dalje.

pera

pre 4 godine

120k pa 120k
Zaboravljate da je ovo primerak "za novinare" nakrcan svime što BMW nudi, koji će posle par meseci pod presu (ako ga neko od dilera ne uzme za sebe, ili proda kao demo vozilo).
Lepo piše da počinje od 70ak. Tako je bilo i sa prethodnim i sa pre-prethodnim.
Štaviše, ako se pogleda devalvacija, ovo je možda i najjeftiniji X5 do sada.
(Eldorado, 25. februar 2020 04:25)
samo 70? daj odma 2 komada,nek ide zivot

1 0 0

pre 4 godine

Citajuci komentare primecujem da vecina zamera X5 sto ga ovde voze "navijaci" njihove devojke ili ga voze starlete i pevaljke.
Mogu da se slozim, to je kod nas pravilo, ali nije rec o toj pojavi nego o autu, za mene je X5 stvarno extra SUV, a problem kod nas je nesto drugo, a ne auto..

C i n i k

pre 4 godine

“Sem toga i ako se vozi Bmw sa 500 000 to za Bmw motore nije nikakva km....”
I kako covek bilo sta da komentarise ili da polemise sa ljudima koji napisu ovako nesto?
(Drnch, 25. februar 2020 06:37)

Nmz da polemises jer ne razumes i jer je za tebe vreme stalo u doba Z 101.
Danas svaki motor prelazi 500 000.
Auto Bild (clanak u novinama o trajnosti motora) danas rasklapa motore na 300 000, gde motori nemaju nikakve deformacije,nemacki novinari pisu o tim kilometrima.

jaretina

pre 4 godine

Da li ste ikada otisli do Minhena npr i videli ko vozi Bmw?
(pera, 25. februar 2020 08:25)

svi ti iz minhena, tačnije iz nemačke, 2 puta godišnje prođu kroz beograd.
ka turskoj i iz turske.
odlično znam ko ih vozi.

Reziel

pre 4 godine

Automobil je bruka. Reći kako je ovaj X5 "kanta", a GLE ili Q7 "triput bolji" je klasičan fanboy način razmišljanja. Razlike u segmentu gde automobili startuju od 80+ hiljada su zaista na nivou nijansi i nema velike greške za koji god da se odlučite.

Za one kojima su cene servisa/registracije/guma, pa i nabavke ovakvog automobila previsoke, nema brige - jednostavno nije automobil za vas i to mu ne može biti mana. Većina luksuznih SUVa te klase startuje danas oko 80.000, a i kada ih nakrcate opremom cene se ne razlikuju više od 1.000 - 1.500 eura zavisno od proizvođača. A na 100.000eur i nije tako puno.

Mane ovog automobila u Srbiji (a tu živimo jel tako, za ove koji su otišli preko to ne važi i ne znam šta traže na ovom portalu), jesu ovlašćeni servisi, usluge post-prodaje i nažalost, imidž kupaca.

Imao sam do sada tri nova automobila, medju njima i jedan BMW, i zaista najgora usluga, najmanje ljubazni i najmanje tačni su kod uvoznika BMW-a (svi znamo koja je firma).

pera

pre 4 godine

najjaci su mi ovi koji na svaku vest o bmw komentarisu da je bmw dijagnoza. Vi ste sami dijagnoza kad tako pricate o bilo kom brendu jer sta vam je kriv ovaj x5 ako ga u Srbiji uglavnom vozi sljam i kriminalci koji bahato voze i parkiraju. Da li ste ikada otisli do Minhena npr i videli ko vozi Bmw? Mislim na kulturne Nemce a ne opet dzibere s Balkana

batica

pre 4 godine

Odlično su napravili ovaj auto,ko nije upoređivao direktno sa ostalima u klasi on jednostavno ne može da shvati koliko je dobro napravljen.Ja nemam te pare za njega a nekako sam mišljenja da je ono što iritira ljude u Srbiji je to što je većina prodatih kod nas kupljena iz verovatno sumnjivih prihoda.Odatle naravno dolazi i bahato ponašanje koje dodatno nervira a za naš narod je dovoljno da vide jednog kretena pa da onda oceni sve vlasnike.To sve ipak nije razlog da se vređa jedan stvarno dobar automobil,sem u slučaju očigledne ljubomore i navijačkih strasti koje su ovde na najvišem mogućem nivou.

gagi

pre 4 godine

Naravno da nije uredu uporedjivati vlasnike i (ne)ljubitelje luksuznih automobila u Srbiji sa onima u razvijenim zapadnim zemljama. U jakim ekonomijama sa razvijenom serdnjom klasom nova luksuzna vozila voze prosecni doktori, inzenjeri, advokati, vlasnici malih biznisa itd. U tom kontkstu ove bedzeve niko ne sljivi i ne privlace paznju. Kupci ne brinu o servisu, jer je npr kod BMW on cesto uracunat zajedno sa garancijom u cenu kupovine. Ovaj profil kupaca ne vozi ova kola vise od 50-75 hiljada km jer posle 2-3 godine se uzima novi model (staro za novo kod istog dilera). Potencijalni dugorocni problemi sa ovakvim kolima is ne doticu. I jos nesto na "zapadu" kriminalci i mutni tipovi ovo ni ne voze - oni kupuju Ferrari, Lamborgini, Aston itd itd.

Kir Stefan

pre 4 godine

Ovaj auto kao i svi skoro drugi BMW-ovi su beskorisni na snegu. Vise puta sam gurao BMW X5 na kopaoniku u ful opremama da se isparkiraju. I ako su imali xDrive cim padne sneg ili zgaze na isti , stanu. Po meni osnovni razlog je sto su im presiroke gume pa je trakcija na snegu i blatu jako losa.

pera

pre 4 godine

Najnoviji plug-in hibrid Toyota Rav4, 306ks, do 100km/h ubrzava za 6.2 sec ovaj bmw za 6.5 s, za upola cene, em se vozite ekoloski.
(Asd, 24. februar 2020 23:14)
to je sve ok al bas bih voleo da navedes u kom trenutku u tvojoj kratkoj vozackoj karijeri i svakodnevnoj voznji si ti ubrzavao od 0 do 100. I ti i svi ostali koji se lozite na nebitne brojke...

Bmw

pre 4 godine

Dizajn za koplje ispod Mercedesa GLE
(kole, 24. februar 2020 18:31)

Возне карактеристике два копља изнад Мерцедеса ГЛЕ.

Drnch

pre 4 godine

“Sem toga i ako se vozi Bmw sa 500 000 to za Bmw motore nije nikakva km....”
I kako covek bilo sta da komentarise ili da polemise sa ljudima koji napisu ovako nesto?

Eldorado

pre 4 godine

120k pa 120k
Zaboravljate da je ovo primerak "za novinare" nakrcan svime što BMW nudi, koji će posle par meseci pod presu (ako ga neko od dilera ne uzme za sebe, ili proda kao demo vozilo).
Lepo piše da počinje od 70ak. Tako je bilo i sa prethodnim i sa pre-prethodnim.
Štaviše, ako se pogleda devalvacija, ovo je možda i najjeftiniji X5 do sada.

Dezon

pre 4 godine

Nije ovo skupo. Novi santafe ide do 71.000€ u top opremi. Evo linka

I found this offer on AutoScout24.

https://www.autoscout24.com/offers/hyundai-santa-fe-2-2-crdi-premium-7-pers-nieuw-diesel-black-1441d3c0-07e7-471e-abbd-9f982a942fc7?utm_source=android-share

Mileage: 5 km
First registration: 01/2020
Final price: € 71,370.-

jovan

pre 4 godine

@Asd Kakva glupost. Ajmo prvo. Ovo je 3.0 dizel to je hibrid. Dalje. Rav4 je za 30cm kraći, 20cm uži i 300-400 kila lakši od X5. Ajmo dalje. Rav4 ima 40 konja više od ovoga. I pored svega ovoga, on ubrzava samo za 0.4 sekunde bolje do 100 i to je za pohvalu? X5 hibrid koji je težak stravično, recimo je nekih 750 kila teži od Rav4, ima 90 konja više i ubrzava za sekundu bolje. E to je uspeh. Znam da je ubrzanje nebitno ali kad već pominjete eto.

saki6

pre 4 godine

Gojko PFC. Situacija je sledeca: N47 motor za koji pitas je odlican uz redovno odrzavanje i servisiranje. Mnogo mirnije radi od prethodnika M47 (nije klasican dizel traktor) i ima malo manju potrosnju a i odlicno vuce za brojke koje ima na papiru. E sad taj lanac i servis oko lanca. Ne sme da se dovode u stanje da pukne lanac, znaci zamena sto pre kada se primeti da nesto ne valja. U najvecem broju slucajeva izdrzavaju izmedju 150000-250000km i onda pocinju da se cuju. Sam servis u Srbiji kod korektnih majstora kosta 500-700 evra. E sad posto zivis preko i ako planiras da ides u ovlasceni servis, cena moze da bude mnogo veca. Ako je dobar auto koji nadjes, nemoj da se plasis tog lanca ali budi spreman da odvojis potrebnu sumu novca za taj servis. Jos nesto, iako je SUV ipak je BMW i garantujem da se bolje vozi od vecine "nizih" automobila drugih proizvodjaca.

Max

pre 4 godine

Ovo vozilo je mnogo bolje u 4.0i ili 5.0i varijanti. Ukoliko imate da platite skoro 80 hiljada evra u cemu je poenta u ustedi potrosnje goriva.

Hehe

pre 4 godine

@(Midzula, 24. februar 2020 23:56)

Dzabe im pricas. Dizel, malo trosi, cupa asfalt, jede malu decu. A i traktorisanje vecini ostalo u srcu dok su bili mali.

Maksim & Divizija

pre 4 godine

Čitajući auto odeljak na sajtu B92 i komentare, ne mogu a da ne primetim da ozbiljan broj ljudi se ponaša prema određenim brendovima i modelima navijački...(ma meca bajo, bembara ili smrt, Audi je najbolje auto...) ili onih koji ne mogu da priušte vozilo preko 7000€ pa sipaju otrov po svima. Zašto ovakav automobil košta ovoliko a recimo Duster jako jako puno manje?

Ajmo redom:
1. Dizajn
2. Kvalitet motora
3. Najbolji menjači
4. Kvalitet unutrašnjih materijala
5. Trajnost pod optimalnim uslovima
6. Prestiž
7. Odlične vozne karakteristike
8. Praktičnost
9. ...

Puno puta sam rekao, ako bih samo da imam vozilo u toj klasi da mi služi od A do B i da vucaram svašta i da traje do 500000 milja onda nema boljeg od Toyota Highlander-a. Mada znam i za primere da su po Americi ljudi kupovali pre desetak godina Seriju 5 i sa njom prelazili po 300000 milja bez ikakvih problema.

Auto se uvek bira prema potrebi. Verovatno da sad se preselim u Srbiju, bih uzeo Rav4 hibrid umesto X3 ili X5. Ovde jednostvno - ne.

Lično da mogu, odmah bih otišao u Bentley motors i uradio custom made kupe za sebe. Možda i u Aston Martin... ali pošto to ne mogu sada, biram šta mi je najbolje u svemu što je meni bitno za moj budžet.

Kad sam u Srbiji 2004 vozio keca bio sam srećan jer bolje išta nego ništa. Nema svrhe kritikovati tuđe izbore...

Midzula

pre 4 godine

Dobro, isp’o sam glup, ali ste mi makar otvorili oci. Razocaran sam, stvarno. Za mene BMW nije najbolji auto na svetu, ali zvuk njegovih i6, v8, v10 motora, to ima posebno mesto u mom srcu. Zato kad god vidim da je neko kupio BMW 2.0 dizel znam da je to uradio zbog znaka na haubi a ne zbog onoga sto pravi BMW predstavlja. Ultimate Driving Machine

C i n i k

pre 4 godine

Najbolji je MERCEDES GLE!!!
(Virinac, 24. februar 2020 14:58

GLE je i bukvalno kopija X6..
Cak su i Nemci pisali o tome sa porukom da kinezi sa svojim kapitalom od 13% u MB ipak nisu mogli da odole copy/paste prici..

9 0 0

pre 4 godine

BMW, san svakog napaljenog klinca. Pun ih je grad sa onim praistorijskim f30 ili koj sve ima model, uglavnom les od 14-15 godina star, 4-5 soma evra i odrzavanje tog starkelje kosta kao kad kupis nov auto srednje klase i odrzavas ga u ovlascenom servisu. Ali bitno da se okaci na Instagram kako drzi volan sa levom rukom na kojoj je neki satic, slusa se Jala Brat i vozi se matori BMW sa pola miliona km sa sve onom crvenom instrument tablom od pre sto godina...
(Brada, 24. februar 2020 11:36)

F30 praistorisjki model?!
To je serija sto se radila od 2012 do 2017, sta je tu praistorijski?
Gde si sanjao da F30 kosta 4 ili 5 000?
Sem toga i ako se vozi Bmw sa 500 000 to za Bmw motore nije nikakva km.
Nzm sta je tvoj problem, BMW automobili ili mozda nko koga si video da ga vozi?
Uzivaj ti u svom novom autu kojem god i posecuj redovno ovl.servis..

C i n i k

pre 4 godine

(Fort de Soto, 24. februar 2020 13:04)

Da,ali taj Kresimir je leceni mehanicar,sluzi za sprdnju ovima sto ga snimaju i kace na net..

mup

pre 4 godine

Gomila elektro motora koji podesavaju razne stvari u autu, polozaj sedista, volana, memorisanje, masazeri i slicno, vecina nepotrebno ili se retko koristi. Medjutim, niko da se seti i ugradi mehanizam koji bi pri ulasku i izlasku iz vozila sa izrazenim sportskim sedistima spustio bocnu potporu koja drzi telo kod rebara i kukova i to samo na strani gde vozac i suvozac izlaze. Imao sam Pasata sa takvim sedistima i uvek bih najahao na tu grbinu, a vise puta sam odvalio rebra, pa sam sve zvezde video. Pritom se to brzo pocepa i ofuca, pa odaje utisak izraubovanog auta. Kad otvorim vrata da izadjem, to se lepo spusti u ravan sa sedistem i naslonom, pa ostane u tom polozaju dok ponovo neko ne sedne i zatvori vrata, a onda se mehanizam podigne i vrsi svoju funkciju.

Bronko

pre 4 godine

Najveća mana je što je iz spartanburga, tj to je po kvaliteti američki a ne nemački auto.
Upravo zbog toga X series imaju toliko više kvarova i problema nego li limuzine proizvedene u minhenu

sempervivum

pre 4 godine

Sposoban je ovo automobil, ali...
Juče videh jedan X5 parkiran ispred roštiljnice "Talimat" na Banovom brdu. Onako bahato, na sred trotoara i direktno uz pešački prelaz, na samom ulazu u restrorančić (da je mogao, verovatno bi ušao unutra). Imalo je mesta da se parkira 20 metara dalje u Zrmanjskoj, ali došao je čovek da ždere ćevape i hoće da mu auto bude ispred oka, a i njega svi da vide kako ulazi i izlazi...
Prema tome, zaključujem da je onaj što je dole napisao "to nije auto, to je - dijagnoza" sasvim u pravu...

Xobotnica

pre 4 godine

И што се одржавања тиче, одакле те информације о неким лудим ценама. Пореде се у класи дизел Пасат, БМВ 3, Волво, Рено, Суперб.....
Литар синтетике је код свих исти, филтери такође излазе из истих фабрика, као и турбине и дизне, мада је то већ 200.000 и више км. Нигде у свету нов Х5 не купује неко ко нема сталне и то добре изворе прихода, нпр плату од 2500е. То су приходи од 5000 и више.

Petar

pre 4 godine

Shvatite da je autoindustrija kao isvaka druga- juri prodaju i profit. To zele akcionari da vide, prinos na akcije. I nije ih briga da li ptinos dolazi od prodaje automobila ili hmburgera. Dakle, ovaj auto, kao i 99% ostalih je kreiran tako da udovolji zahtevima kupaca, kakvi god oni bili. Mani se licno X5 ne dopada ali nije ni pravljen da bi se meni dopao, vec KUPCIMA. Tako da rasprave tipa, ruzan je, los je, ovakav je, onakav je, nemaju nikakvog smisla. A vidim, komentarisu oni koji nisu prisli ni blizu novog premijum auta

Xobotnica

pre 4 godine

Што се ланца тиче, постоји алтернатива да се скине аутоматски мењач и одатле мења ланац. Власнике овог модела то не интересује, пошто када дође време за замену, они неће поседовати овај модел, већ новији.
И нису ти никакви мафијашки аутомобили, већ реално практични, од плаже до скијања и риболова, а и аутопаута.

rani

pre 4 godine

Voleo bih bih da razumem smisao ovih te(k)stova. Realno, u Srbiji nema kupaca za ovako nešto, bar ne u meri da objavite ovakav test. Valjda bi trebalo da čitamo, gledamo i balavimo, šta li?
(Cile Mile, 24. februar 2020 12:18)

Pa vidi Cile! Po toj tvojoj teoriji, ne bi trebali ni Dzenifer Lopez da gledamo. Ni lepe plaze na Mikonosu, ni lepa skijalista na Alpima. Nista od goreg navedenog, ne mogu da ostvarim, trenutno, ali zasto da ne gledam? A to da u Srbiji nema ko da kupi ovo, pa to se varas majstore! Retko gde se ovakvi automobili kupuju za kes, a kod nas je to uobicajeno!

Mickey

pre 4 godine

@Djuro

A ti kad u retrovizoru svog X5 vidiš moj Urus, bežiš u jarak na keca.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ibrahim Ba, 24. februar 2020 11:56)
Ibrahime Ba,
Jesi li ti nekada video tog Urusa uzivo? Ja ruznijeg Tuarega od njega nisam. Sklonio bih mu se, sve i da vozim tenk.

Maksim & Divizija

pre 4 godine

@Ivan

Ne bih se složio oko RX. Lexus je odličan automobil ali užitak vožnje pored X5 je slab. Prtljažnik kriminalno mali za toliki SUV. Dizajn je klasično Japanski i ili ga voliš ili ne. Cayenne je druga priča. Cenovno su bili slični kad sam gledao u skoro svemu. Nisam se odlučio za njega kada sam kupovao i nemam neki poseban razlog zašto.
Dugo sam istraživao na netu i na kraju u jednom danu zakazao test vožnju GLE, Q7 i X5.

Po svim parametrima bi trebao da bude Q7 prvi izbor. Lično sam se radovao GLE da probam ali na kraju X5 je odneo prvo mesto u mom izboru.

GLE se ponašao kao tenk i plus jako zanosi kad se oštro vozi. Q7 skroz ok ali X5 bio najbolji jer je išao bolje u comfort modu nego Q7 u sportu.

Audi je naučio lekciju i osvežio sada Q7 i planiraju isti potpuno nov za jedno dve tri godine. Q8 mi se ne sviđa.
X7 zato je ozbiljna zverka. E to bi možda moglo za par godina...

je-bote

pre 4 godine

Ko kupuje ovakva polovna SUV vozila? Mozda su ona zamisljena samo za reciklazu?
Kao Šurda sto je taksirao u "Vrucem vetru" sa onim "amerikancem".

Mirko

pre 4 godine

Ne znam sta se ljudi ovde cude, x5 od 2013te godine nudi varijantu sa 2000 kubika, sa vucom na dva ili cetiri tocka. I ovaj novi model naravno. Voza ga moj komsija, ustedi 80000din na registaciji. 40000din umesto 120000din. Kaze da ide isto kao prethodni 530d.

Ivan

pre 4 godine

@Maksim i divizija ... zivis u slobodnom drustvu gde svako ima pravo da lupeta koliko hoce i da da misljenje o cemu god pa tako i o nekom automobilu, a ti ponasas kao u bajci carevo novo odelo. Inace bmw x5 je super ali daleko iza Leksus RX i Porse Kajena i po pouzdanosti a kako kazu neke abkete i po dizajnu. Meni je licno x5 lepsi od Porsea.

Ivan

pre 4 godine

Ako govorimo o najatraktivnijem autu u klasi za vecinu ce to biti BMW pa i za mene ali sto se tice najboljeg i najpouzdanijeg auta u klasi prvo mesto od skoro dele Lexus RX 450h i Porsche Cayene RS

Miki New York

pre 4 godine

Zasto da ga sada platim.70nhiljada kada ga za tri godine mogu uzeti za 30 hiljada. Niko u USA ne kupuje ova skupa auta, svi uzimaju na lizing za 3 godine.
Ja imam X1 2018 na lizing.

acuteness

pre 4 godine

BMW je poslednjih godina postao jako kvarljiva roba, uglavnom zbog elektrike i elektronike. Ako covek bas i zeli da ga kupi, prvo treba da proveri gde se auto sklapa. Nikako USA. BMW mora da bude napravljen u Nemackoj.
(Kobaja Grande, 24. februar 2020 10:30)
Ova izjava blage veze nema. Komponente su napravljene gdje god kina amerika nemacka itd. a sklapanje je uglavnom robotizirao.

Vozač

pre 4 godine

Čime se bave ako im treba samo par meseci?
(Ibrahim Ba, 24. februar 2020 13:33) #


Vlasnici preduzeća, druga generacija, ljudi na pragu pedesetih godina koji danas mogu da kupe kola za koja su, teoretski, još njihovi roditelji počeli da rade, uglavnom u inostranstvu, pre bezmalo pola veka.

ne znam

pre 4 godine

Koliko kompleksasa ovo nije normalno ako nmg da ga voze odmah drvlje i kamenje ospu po njemu... Ni ja nisam finansijski sposoban da ga kupim ali to ne znaci da treba sad da trazim izgovore kako je krs auto je brutalno dobar..

Midzula

pre 4 godine

Ljubitelj sam ali cena je prejaka. Takodje, ako ubace ikada agregat manji od 2.5l i 6 cilindara u ovaj auto, to ce biti skrnavljenje. Imate X3 i X1 pa u njih ubacujte te igracke :)

Ivan

pre 4 godine

Eeej zamisli kupiš auto od 120 hiljada i tebe kao brine problem sa lancem,pa šta sve ljudi neće lupit,kao ima 120 hiljada za auto a nema da plati servis,kakvi ste vi mozgovi. Inače to je cijena i Mercedesa i Audija u ful opremi . BMW X5 je najbolji u klasi,bio i ostao a ovaj u M paketu je brutalna mašina,plus ima dodatnu opciju zaključavnja diferencijala,što znači da možeš s njim svuda,nije baš da se pretvara u Lend Kruzera ali dovoljno da s porodicom odeš na snijeg gdje god poželiš,mada i bez toga se može ali eto i to da naglasim.

Maksim & Divizija

pre 4 godine

Pisao ranije al' hajde da ponovim. Vozim X5 2017-o. 3.0 benzinac, 300ks i 308 torque. Puna oprema. Zavisno od motora tolika i cena. M je plus na to još ekstra.
Ko nije vozio ali stvarno vozio (vlasnik) nema šta da tupi u komentarima i ponaša se kao Lisica iz basne o kiselom grožđu.

Sinonim kvaliteta u klasi. Najbolji. MB jeste krenuo pre njih ali modeli ML i sada GLE su iza njih kao i Q7 koji je neka klasa između jer je veći od njega a manji od X7.

Auto od nekoliko tona a voziš ga kao sportski heč ako to hoćeš plus ovaj sad novi ima i air suspension...

Mogao bih još ali ima li svrhe?

Replay

pre 4 godine

Za van puta nije, za auto put nije, a Q7 je komforniji i ima veci prtljaznik. Kako li samo uspese da proizvedu manji auto a sporiji i veci potrosac od Q7. haha

sasa

pre 4 godine

koliko lupanja,kao da svi imaju i voze x5,savrsenstvo za voznju i uzivanje,3.0d najbolji dizel ubedljivo,zbog kompleksa mnogi bavarca pljuju,kao kvari se,los,imao ga,pukao lanac i ostale gluposti,mecka se mnogo vise kvari pa niko ne komentarise jer nije atraktivna,najbolji i najprodavaniji suv ili po bmw,sav,u klasi.

R1

pre 4 godine

Ma kvari se,ma lanci,ma katanci, ma voze kompleksasi, ma kamion,ma preskupo....
Kad onooooo: najprodavaniji u klasi. Q7 i gle mu gledaju u ledja već 20 godina.
Ljudi nisu progledali posle 20 godina pa će sad vozači Dacija i Punta da im otvore oči.... Eeeee Srbijo medju šljivama....

academico

pre 4 godine

BMW je fino podešena ekstremna mašina sa jako malim tolerancijama i naravno da mu je potrebno više ulaganja i održavanja. Ko kupuje takve automobile ne razmišlja o ceni tih poseta mehaničaru električaru kada zna da za te pare dobija zaista mnogo. Ko se vozio u ovakvim automobilima zna o čemu pričam.

Gojko/PFC

pre 4 godine

Cao ljudi, auto je dobar ko i ostala dva premium nemca.. Samo stvar ukusa, ja imam pitanje. Da neko ko stvarno zna il ima licno iskustvo da mi kaze celu tu frku oko lanca. Uzeo bi mozda X3 2012 g ili eventulano cetvorku gran coupe. Automatike sa 2.0 motorom. Zivim preko, polovni auti su ocuvani i odrzavani. Hvala unapred!

Fort de Soto

pre 4 godine

Za dvije godine Kresimir Mustapic objavljuje video kako mu skida "getribu" i mijenja lanac na motoru uz sav ostali popratni vokabular gratis.

sale

pre 4 godine

@cile mile

Ko te, bre, tera da citas tekst? I drugo kakve veze ima sto vecina nema para za auto ovog cenovnog ranga? Uostalom u nasoj zemlji imam sasvim dovoljno ljudi cije finansije dozvoljavaju kupovinu ovakvog auta! Kakav primitivac treba da budes da izvalis ovakvu glupost koju si ti napisao!!

Cirkuz

pre 4 godine

Dajte testove osnovnih modela pola, punta, dacije, korse, klija... Eventualno golf, astra ili fiat 500, megan, peugeot. Kakav X5 on je nedostizan za 99% citalaca.

Cile Mile

pre 4 godine

Voleo bih bih da razumem smisao ovih te(k)stova. Realno, u Srbiji nema kupaca za ovako nešto, bar ne u meri da objavite ovakav test. Valjda bi trebalo da čitamo, gledamo i balavimo, šta li?

Брат Грим

pre 4 godine

(Jarić T Živadin, 24. februar 2020 09:27)

Ти ли си, "јаретино"? Много би волео да имаш неки дизел БМВ, ал'нема батице, можеш само да гледаш кисело грожђе...

Vozač

pre 4 godine

Pravi auto za prave muškarce. Ovo kada vidite u retrovizoru vašeg fijate, dacije, renoa, samo se sklonite sa puta da ne smetate.
(Djuro, 24. februar 2020 11:01)
Znam par njih kojima treba par meseci da ga zarade. Voze Opel i Ford. Oni koji kupuju ovaj kamion, jeftinije bi prošli da su novac dali psihologu da im objasni šta im fali i kako to da prevaziđu. Skupim autom nikakve probleme neće rešiti.

Batica

pre 4 godine

Od vagen botova ne moze da se zivi. Ljudi moraju da dobiju jedan ceo sprat na nekoj dusevnoj klinici, da se zaraza ne bi sirila dalje. Koja kolicina gluposti na jednom mesto to je strano! Da x5 je bas los auto, toliko je los da je apsolutni vladar u svojoj klasi zadnjih 20 godina. Jel moguce da ste toliko zaludjeni audijem, skodom i ostalim serpama da ovakve gluposti mozete da pisete... na svaku vest se javljate kao pecurke posle kise i vec godinama iste price, sve je dres sem audija i skode.... STRASNO!!!!

Brada

pre 4 godine

BMW, san svakog napaljenog klinca. Pun ih je grad sa onim praistorijskim f30 ili koj sve ima model, uglavnom les od 14-15 godina star, 4-5 soma evra i odrzavanje tog starkelje kosta kao kad kupis nov auto srednje klase i odrzavas ga u ovlascenom servisu. Ali bitno da se okaci na Instagram kako drzi volan sa levom rukom na kojoj je neki satic, slusa se Jala Brat i vozi se matori BMW sa pola miliona km sa sve onom crvenom instrument tablom od pre sto godina...

jaretina

pre 4 godine

Pravi auto za prave muškarce. Ovo kada vidite u retrovizoru vašeg fijate, dacije, renoa, samo se sklonite sa puta da ne smetate.
(Djuro, 24. februar 2020 11:01)

pa ti se onda sklanjaj.

Selo moje lepše od Leskovca

pre 4 godine

Pravi auto za prave muškarce. Ovo kada vidite u retrovizoru vašeg fijate, dacije, renoa, samo se sklonite sa puta da ne smetate.
(Djuro, 24. februar 2020 11:01)

Dear Diyrro,

ovo je BMW proizvod na BMW putu trasiranom ka najluskuznijim proizvođačima, koje će možda dostići, a verovatno nikada neće.
Čim se Diyrro javlja da oceni mudro automobil i sebe, ovo nije i neće postati proizvod za najbogatije sa tradicijom (renesansa, kultura, i ono najvažnije da kad koljemo - koljemo sa stilom po Africi gde niko ne vidi, a ne kao vi seljačine po Bosni i Kosovu, zatim visoka škola i kvalitetan performans u struci).
Prema tome uspešnim muškarcima ali bez kompleksa, nije preterano impresivan pogled u retrovizoru zahuktalog X5 Diyrru.
Dodaju malo gas po krivinama i CIAO Diyrro

oppo

pre 4 godine

X5, novi X6, X7... nekako prenaglaseni dizajn, prethodne generacije bile lepse, skladnije.Barem se meni ne svidjaju. Ne sumnjam da su vrhunski automobili. Mercedes SUV su mi lepsi

Kobaja Grande

pre 4 godine

BMW je poslednjih godina postao jako kvarljiva roba, uglavnom zbog elektrike i elektronike. Ako covek bas i zeli da ga kupi, prvo treba da proveri gde se auto sklapa. Nikako USA. BMW mora da bude napravljen u Nemackoj.

d

pre 4 godine

118470 €!?Znam da ne planiraju konkurisati Golfu u prodaji ali malo je preterano!Što se svega ostalog tiče,ništa drugo nisam ni očekivao od jednog BMW-a.

neno

pre 4 godine

Onaj ko kupuje bmw dizel mora prvo da se raspita o problemima koji ih vec dugo prate.Npr. da bi ste zamenili lanac morate izvaditi celi motor,a lanac je takav da ga morate menjati do 200k.Mom prijatelju je pukao lanac na x6 i rasturio motor totalno...

realnost

pre 4 godine

Ovo ne kupuju ni dobrostojeći ljudi iz bogatih zemalja. Koji je smisao testiranja vozila od skoro 120 hiljada evra proizvedenog za ruske mafijaše i kineske tajkune?! Primereno našem tržištu i platežnoj moći što više testova baznih modela do 12 hiljada.

Jarić T Živadin

pre 4 godine

Pogonski lanac, je verovatno i dalje pozajmljen od nekog bicikla, okrenut ka kabini , tako da majstori , komotno mogu da odahnu. Bice i narednih godina para za putovanja i uzivanje.Ovčice se već prestrojavaju u redovima za narudzbinu, precenjenih i za odrzavanje samoubistvenih vozila.Za svaki deo ,da se promeni, motor mora da se vadi, ali su vozači pravi humanisti, sto je veci iznos popravke, to je veća ljubav prema majstoru, koji bez njih kuću sazido nebi, a tek da odskoluje decu,
jer kakav je to 'bavarsko' auto, ako su popravke jeftine.

Bmw

pre 4 godine

Ништа мање нисмо ни очекивали. Чим седнете у њу, схватите неке ствари а кад је провозате, све вам је кристално јасно. Ко и шта је Бмв.

Jarić T Živadin

pre 4 godine

Pogonski lanac, je verovatno i dalje pozajmljen od nekog bicikla, okrenut ka kabini , tako da majstori , komotno mogu da odahnu. Bice i narednih godina para za putovanja i uzivanje.Ovčice se već prestrojavaju u redovima za narudzbinu, precenjenih i za odrzavanje samoubistvenih vozila.Za svaki deo ,da se promeni, motor mora da se vadi, ali su vozači pravi humanisti, sto je veci iznos popravke, to je veća ljubav prema majstoru, koji bez njih kuću sazido nebi, a tek da odskoluje decu,
jer kakav je to 'bavarsko' auto, ako su popravke jeftine.

realnost

pre 4 godine

Ovo ne kupuju ni dobrostojeći ljudi iz bogatih zemalja. Koji je smisao testiranja vozila od skoro 120 hiljada evra proizvedenog za ruske mafijaše i kineske tajkune?! Primereno našem tržištu i platežnoj moći što više testova baznih modela do 12 hiljada.

d

pre 4 godine

118470 €!?Znam da ne planiraju konkurisati Golfu u prodaji ali malo je preterano!Što se svega ostalog tiče,ništa drugo nisam ni očekivao od jednog BMW-a.

Vozač

pre 4 godine

Pravi auto za prave muškarce. Ovo kada vidite u retrovizoru vašeg fijate, dacije, renoa, samo se sklonite sa puta da ne smetate.
(Djuro, 24. februar 2020 11:01)
Znam par njih kojima treba par meseci da ga zarade. Voze Opel i Ford. Oni koji kupuju ovaj kamion, jeftinije bi prošli da su novac dali psihologu da im objasni šta im fali i kako to da prevaziđu. Skupim autom nikakve probleme neće rešiti.

Brada

pre 4 godine

BMW, san svakog napaljenog klinca. Pun ih je grad sa onim praistorijskim f30 ili koj sve ima model, uglavnom les od 14-15 godina star, 4-5 soma evra i odrzavanje tog starkelje kosta kao kad kupis nov auto srednje klase i odrzavas ga u ovlascenom servisu. Ali bitno da se okaci na Instagram kako drzi volan sa levom rukom na kojoj je neki satic, slusa se Jala Brat i vozi se matori BMW sa pola miliona km sa sve onom crvenom instrument tablom od pre sto godina...

jaretina

pre 4 godine

Pravi auto za prave muškarce. Ovo kada vidite u retrovizoru vašeg fijate, dacije, renoa, samo se sklonite sa puta da ne smetate.
(Djuro, 24. februar 2020 11:01)

pa ti se onda sklanjaj.

Bmw

pre 4 godine

Ништа мање нисмо ни очекивали. Чим седнете у њу, схватите неке ствари а кад је провозате, све вам је кристално јасно. Ко и шта је Бмв.

Ivan

pre 4 godine

Eeej zamisli kupiš auto od 120 hiljada i tebe kao brine problem sa lancem,pa šta sve ljudi neće lupit,kao ima 120 hiljada za auto a nema da plati servis,kakvi ste vi mozgovi. Inače to je cijena i Mercedesa i Audija u ful opremi . BMW X5 je najbolji u klasi,bio i ostao a ovaj u M paketu je brutalna mašina,plus ima dodatnu opciju zaključavnja diferencijala,što znači da možeš s njim svuda,nije baš da se pretvara u Lend Kruzera ali dovoljno da s porodicom odeš na snijeg gdje god poželiš,mada i bez toga se može ali eto i to da naglasim.

Kobaja Grande

pre 4 godine

BMW je poslednjih godina postao jako kvarljiva roba, uglavnom zbog elektrike i elektronike. Ako covek bas i zeli da ga kupi, prvo treba da proveri gde se auto sklapa. Nikako USA. BMW mora da bude napravljen u Nemackoj.

rani

pre 4 godine

Voleo bih bih da razumem smisao ovih te(k)stova. Realno, u Srbiji nema kupaca za ovako nešto, bar ne u meri da objavite ovakav test. Valjda bi trebalo da čitamo, gledamo i balavimo, šta li?
(Cile Mile, 24. februar 2020 12:18)

Pa vidi Cile! Po toj tvojoj teoriji, ne bi trebali ni Dzenifer Lopez da gledamo. Ni lepe plaze na Mikonosu, ni lepa skijalista na Alpima. Nista od goreg navedenog, ne mogu da ostvarim, trenutno, ali zasto da ne gledam? A to da u Srbiji nema ko da kupi ovo, pa to se varas majstore! Retko gde se ovakvi automobili kupuju za kes, a kod nas je to uobicajeno!

ne znam

pre 4 godine

Koliko kompleksasa ovo nije normalno ako nmg da ga voze odmah drvlje i kamenje ospu po njemu... Ni ja nisam finansijski sposoban da ga kupim ali to ne znaci da treba sad da trazim izgovore kako je krs auto je brutalno dobar..

sempervivum

pre 4 godine

Sposoban je ovo automobil, ali...
Juče videh jedan X5 parkiran ispred roštiljnice "Talimat" na Banovom brdu. Onako bahato, na sred trotoara i direktno uz pešački prelaz, na samom ulazu u restrorančić (da je mogao, verovatno bi ušao unutra). Imalo je mesta da se parkira 20 metara dalje u Zrmanjskoj, ali došao je čovek da ždere ćevape i hoće da mu auto bude ispred oka, a i njega svi da vide kako ulazi i izlazi...
Prema tome, zaključujem da je onaj što je dole napisao "to nije auto, to je - dijagnoza" sasvim u pravu...

Maksim & Divizija

pre 4 godine

Pisao ranije al' hajde da ponovim. Vozim X5 2017-o. 3.0 benzinac, 300ks i 308 torque. Puna oprema. Zavisno od motora tolika i cena. M je plus na to još ekstra.
Ko nije vozio ali stvarno vozio (vlasnik) nema šta da tupi u komentarima i ponaša se kao Lisica iz basne o kiselom grožđu.

Sinonim kvaliteta u klasi. Najbolji. MB jeste krenuo pre njih ali modeli ML i sada GLE su iza njih kao i Q7 koji je neka klasa između jer je veći od njega a manji od X7.

Auto od nekoliko tona a voziš ga kao sportski heč ako to hoćeš plus ovaj sad novi ima i air suspension...

Mogao bih još ali ima li svrhe?

Petar

pre 4 godine

Shvatite da je autoindustrija kao isvaka druga- juri prodaju i profit. To zele akcionari da vide, prinos na akcije. I nije ih briga da li ptinos dolazi od prodaje automobila ili hmburgera. Dakle, ovaj auto, kao i 99% ostalih je kreiran tako da udovolji zahtevima kupaca, kakvi god oni bili. Mani se licno X5 ne dopada ali nije ni pravljen da bi se meni dopao, vec KUPCIMA. Tako da rasprave tipa, ruzan je, los je, ovakav je, onakav je, nemaju nikakvog smisla. A vidim, komentarisu oni koji nisu prisli ni blizu novog premijum auta

Batica

pre 4 godine

Od vagen botova ne moze da se zivi. Ljudi moraju da dobiju jedan ceo sprat na nekoj dusevnoj klinici, da se zaraza ne bi sirila dalje. Koja kolicina gluposti na jednom mesto to je strano! Da x5 je bas los auto, toliko je los da je apsolutni vladar u svojoj klasi zadnjih 20 godina. Jel moguce da ste toliko zaludjeni audijem, skodom i ostalim serpama da ovakve gluposti mozete da pisete... na svaku vest se javljate kao pecurke posle kise i vec godinama iste price, sve je dres sem audija i skode.... STRASNO!!!!

neno

pre 4 godine

Onaj ko kupuje bmw dizel mora prvo da se raspita o problemima koji ih vec dugo prate.Npr. da bi ste zamenili lanac morate izvaditi celi motor,a lanac je takav da ga morate menjati do 200k.Mom prijatelju je pukao lanac na x6 i rasturio motor totalno...

R1

pre 4 godine

Ma kvari se,ma lanci,ma katanci, ma voze kompleksasi, ma kamion,ma preskupo....
Kad onooooo: najprodavaniji u klasi. Q7 i gle mu gledaju u ledja već 20 godina.
Ljudi nisu progledali posle 20 godina pa će sad vozači Dacija i Punta da im otvore oči.... Eeeee Srbijo medju šljivama....

Vozač

pre 4 godine

Čime se bave ako im treba samo par meseci?
(Ibrahim Ba, 24. februar 2020 13:33) #


Vlasnici preduzeća, druga generacija, ljudi na pragu pedesetih godina koji danas mogu da kupe kola za koja su, teoretski, još njihovi roditelji počeli da rade, uglavnom u inostranstvu, pre bezmalo pola veka.

Maksim & Divizija

pre 4 godine

Čitajući auto odeljak na sajtu B92 i komentare, ne mogu a da ne primetim da ozbiljan broj ljudi se ponaša prema određenim brendovima i modelima navijački...(ma meca bajo, bembara ili smrt, Audi je najbolje auto...) ili onih koji ne mogu da priušte vozilo preko 7000€ pa sipaju otrov po svima. Zašto ovakav automobil košta ovoliko a recimo Duster jako jako puno manje?

Ajmo redom:
1. Dizajn
2. Kvalitet motora
3. Najbolji menjači
4. Kvalitet unutrašnjih materijala
5. Trajnost pod optimalnim uslovima
6. Prestiž
7. Odlične vozne karakteristike
8. Praktičnost
9. ...

Puno puta sam rekao, ako bih samo da imam vozilo u toj klasi da mi služi od A do B i da vucaram svašta i da traje do 500000 milja onda nema boljeg od Toyota Highlander-a. Mada znam i za primere da su po Americi ljudi kupovali pre desetak godina Seriju 5 i sa njom prelazili po 300000 milja bez ikakvih problema.

Auto se uvek bira prema potrebi. Verovatno da sad se preselim u Srbiju, bih uzeo Rav4 hibrid umesto X3 ili X5. Ovde jednostvno - ne.

Lično da mogu, odmah bih otišao u Bentley motors i uradio custom made kupe za sebe. Možda i u Aston Martin... ali pošto to ne mogu sada, biram šta mi je najbolje u svemu što je meni bitno za moj budžet.

Kad sam u Srbiji 2004 vozio keca bio sam srećan jer bolje išta nego ništa. Nema svrhe kritikovati tuđe izbore...

sale

pre 4 godine

@cile mile

Ko te, bre, tera da citas tekst? I drugo kakve veze ima sto vecina nema para za auto ovog cenovnog ranga? Uostalom u nasoj zemlji imam sasvim dovoljno ljudi cije finansije dozvoljavaju kupovinu ovakvog auta! Kakav primitivac treba da budes da izvalis ovakvu glupost koju si ti napisao!!

pera

pre 4 godine

najjaci su mi ovi koji na svaku vest o bmw komentarisu da je bmw dijagnoza. Vi ste sami dijagnoza kad tako pricate o bilo kom brendu jer sta vam je kriv ovaj x5 ako ga u Srbiji uglavnom vozi sljam i kriminalci koji bahato voze i parkiraju. Da li ste ikada otisli do Minhena npr i videli ko vozi Bmw? Mislim na kulturne Nemce a ne opet dzibere s Balkana

Fort de Soto

pre 4 godine

Za dvije godine Kresimir Mustapic objavljuje video kako mu skida "getribu" i mijenja lanac na motoru uz sav ostali popratni vokabular gratis.

acuteness

pre 4 godine

BMW je poslednjih godina postao jako kvarljiva roba, uglavnom zbog elektrike i elektronike. Ako covek bas i zeli da ga kupi, prvo treba da proveri gde se auto sklapa. Nikako USA. BMW mora da bude napravljen u Nemackoj.
(Kobaja Grande, 24. februar 2020 10:30)
Ova izjava blage veze nema. Komponente su napravljene gdje god kina amerika nemacka itd. a sklapanje je uglavnom robotizirao.

sasa

pre 4 godine

koliko lupanja,kao da svi imaju i voze x5,savrsenstvo za voznju i uzivanje,3.0d najbolji dizel ubedljivo,zbog kompleksa mnogi bavarca pljuju,kao kvari se,los,imao ga,pukao lanac i ostale gluposti,mecka se mnogo vise kvari pa niko ne komentarise jer nije atraktivna,najbolji i najprodavaniji suv ili po bmw,sav,u klasi.

academico

pre 4 godine

BMW je fino podešena ekstremna mašina sa jako malim tolerancijama i naravno da mu je potrebno više ulaganja i održavanja. Ko kupuje takve automobile ne razmišlja o ceni tih poseta mehaničaru električaru kada zna da za te pare dobija zaista mnogo. Ko se vozio u ovakvim automobilima zna o čemu pričam.

Cile Mile

pre 4 godine

Voleo bih bih da razumem smisao ovih te(k)stova. Realno, u Srbiji nema kupaca za ovako nešto, bar ne u meri da objavite ovakav test. Valjda bi trebalo da čitamo, gledamo i balavimo, šta li?

Cirkuz

pre 4 godine

Dajte testove osnovnih modela pola, punta, dacije, korse, klija... Eventualno golf, astra ili fiat 500, megan, peugeot. Kakav X5 on je nedostizan za 99% citalaca.

1 0 0

pre 4 godine

Citajuci komentare primecujem da vecina zamera X5 sto ga ovde voze "navijaci" njihove devojke ili ga voze starlete i pevaljke.
Mogu da se slozim, to je kod nas pravilo, ali nije rec o toj pojavi nego o autu, za mene je X5 stvarno extra SUV, a problem kod nas je nesto drugo, a ne auto..

batica

pre 4 godine

Odlično su napravili ovaj auto,ko nije upoređivao direktno sa ostalima u klasi on jednostavno ne može da shvati koliko je dobro napravljen.Ja nemam te pare za njega a nekako sam mišljenja da je ono što iritira ljude u Srbiji je to što je većina prodatih kod nas kupljena iz verovatno sumnjivih prihoda.Odatle naravno dolazi i bahato ponašanje koje dodatno nervira a za naš narod je dovoljno da vide jednog kretena pa da onda oceni sve vlasnike.To sve ipak nije razlog da se vređa jedan stvarno dobar automobil,sem u slučaju očigledne ljubomore i navijačkih strasti koje su ovde na najvišem mogućem nivou.

oppo

pre 4 godine

X5, novi X6, X7... nekako prenaglaseni dizajn, prethodne generacije bile lepse, skladnije.Barem se meni ne svidjaju. Ne sumnjam da su vrhunski automobili. Mercedes SUV su mi lepsi

Reziel

pre 4 godine

Automobil je bruka. Reći kako je ovaj X5 "kanta", a GLE ili Q7 "triput bolji" je klasičan fanboy način razmišljanja. Razlike u segmentu gde automobili startuju od 80+ hiljada su zaista na nivou nijansi i nema velike greške za koji god da se odlučite.

Za one kojima su cene servisa/registracije/guma, pa i nabavke ovakvog automobila previsoke, nema brige - jednostavno nije automobil za vas i to mu ne može biti mana. Većina luksuznih SUVa te klase startuje danas oko 80.000, a i kada ih nakrcate opremom cene se ne razlikuju više od 1.000 - 1.500 eura zavisno od proizvođača. A na 100.000eur i nije tako puno.

Mane ovog automobila u Srbiji (a tu živimo jel tako, za ove koji su otišli preko to ne važi i ne znam šta traže na ovom portalu), jesu ovlašćeni servisi, usluge post-prodaje i nažalost, imidž kupaca.

Imao sam do sada tri nova automobila, medju njima i jedan BMW, i zaista najgora usluga, najmanje ljubazni i najmanje tačni su kod uvoznika BMW-a (svi znamo koja je firma).

H7

pre 4 godine

Mnogo mi se svidja unutrašnjost. Kvalitet vrhunski. I najviše mi se svidja to što su zadržali mehaničke komande oko automatskog menjača. Em lepše izgleda,em lepše na dodir od ekrana,em ne skreće pažnju sa puta ako hoćete da promenite temperaturu u kabini recimo.
Nisam veliki ljubitelj BMW-a i Nemaca inače,ali ovaj X5 je zaokružen model u svakom smislu.
Sad gledam na mobile.de da ima dosta primeraka koji su prešli 300.000, 400.000 km i u dobrom su stanju.
To cisto za ove što iznose lažne informacije.
Mada mislim da to i nije toliko bitan podatak jer ko kupuje ovakav auto,vozi ga 4,5 godina,prodje 100.000,150.000km i ide dalje.

Паја патак

pre 4 godine

Подвале ваген ботова опет нису успеле. Најјачи ми је овај краљ што прича како на копу увек гура неку Х5-ицу, па краљу ти да си био на копу видео би да на стази стоји стоји Х6 јер се већ пар година одржава BMW xDrive experience. Да не набрајам остале провале како им мотори закуцавају, електроника лоша и остале паја патак приче. Једина ствар што може да се замери код баварца је та што делта има мало јаче цене сервиса и та што нових Х5 има по улицама дупло више него свих ваген и ауди сув возила. Поздрав за ваген братију уз песму биће боље

Maksim & Divizija

pre 4 godine

@Ivan

Ne bih se složio oko RX. Lexus je odličan automobil ali užitak vožnje pored X5 je slab. Prtljažnik kriminalno mali za toliki SUV. Dizajn je klasično Japanski i ili ga voliš ili ne. Cayenne je druga priča. Cenovno su bili slični kad sam gledao u skoro svemu. Nisam se odlučio za njega kada sam kupovao i nemam neki poseban razlog zašto.
Dugo sam istraživao na netu i na kraju u jednom danu zakazao test vožnju GLE, Q7 i X5.

Po svim parametrima bi trebao da bude Q7 prvi izbor. Lično sam se radovao GLE da probam ali na kraju X5 je odneo prvo mesto u mom izboru.

GLE se ponašao kao tenk i plus jako zanosi kad se oštro vozi. Q7 skroz ok ali X5 bio najbolji jer je išao bolje u comfort modu nego Q7 u sportu.

Audi je naučio lekciju i osvežio sada Q7 i planiraju isti potpuno nov za jedno dve tri godine. Q8 mi se ne sviđa.
X7 zato je ozbiljna zverka. E to bi možda moglo za par godina...

Mirko

pre 4 godine

Ne znam sta se ljudi ovde cude, x5 od 2013te godine nudi varijantu sa 2000 kubika, sa vucom na dva ili cetiri tocka. I ovaj novi model naravno. Voza ga moj komsija, ustedi 80000din na registaciji. 40000din umesto 120000din. Kaze da ide isto kao prethodni 530d.

Брат Грим

pre 4 godine

(Jarić T Živadin, 24. februar 2020 09:27)

Ти ли си, "јаретино"? Много би волео да имаш неки дизел БМВ, ал'нема батице, можеш само да гледаш кисело грожђе...

pera

pre 4 godine

Najnoviji plug-in hibrid Toyota Rav4, 306ks, do 100km/h ubrzava za 6.2 sec ovaj bmw za 6.5 s, za upola cene, em se vozite ekoloski.
(Asd, 24. februar 2020 23:14)
to je sve ok al bas bih voleo da navedes u kom trenutku u tvojoj kratkoj vozackoj karijeri i svakodnevnoj voznji si ti ubrzavao od 0 do 100. I ti i svi ostali koji se lozite na nebitne brojke...

mup

pre 4 godine

Gomila elektro motora koji podesavaju razne stvari u autu, polozaj sedista, volana, memorisanje, masazeri i slicno, vecina nepotrebno ili se retko koristi. Medjutim, niko da se seti i ugradi mehanizam koji bi pri ulasku i izlasku iz vozila sa izrazenim sportskim sedistima spustio bocnu potporu koja drzi telo kod rebara i kukova i to samo na strani gde vozac i suvozac izlaze. Imao sam Pasata sa takvim sedistima i uvek bih najahao na tu grbinu, a vise puta sam odvalio rebra, pa sam sve zvezde video. Pritom se to brzo pocepa i ofuca, pa odaje utisak izraubovanog auta. Kad otvorim vrata da izadjem, to se lepo spusti u ravan sa sedistem i naslonom, pa ostane u tom polozaju dok ponovo neko ne sedne i zatvori vrata, a onda se mehanizam podigne i vrsi svoju funkciju.

Bmw

pre 4 godine

Dizajn za koplje ispod Mercedesa GLE
(kole, 24. februar 2020 18:31)

Возне карактеристике два копља изнад Мерцедеса ГЛЕ.

Xobotnica

pre 4 godine

Што се ланца тиче, постоји алтернатива да се скине аутоматски мењач и одатле мења ланац. Власнике овог модела то не интересује, пошто када дође време за замену, они неће поседовати овај модел, већ новији.
И нису ти никакви мафијашки аутомобили, већ реално практични, од плаже до скијања и риболова, а и аутопаута.

gagi

pre 4 godine

Naravno da nije uredu uporedjivati vlasnike i (ne)ljubitelje luksuznih automobila u Srbiji sa onima u razvijenim zapadnim zemljama. U jakim ekonomijama sa razvijenom serdnjom klasom nova luksuzna vozila voze prosecni doktori, inzenjeri, advokati, vlasnici malih biznisa itd. U tom kontkstu ove bedzeve niko ne sljivi i ne privlace paznju. Kupci ne brinu o servisu, jer je npr kod BMW on cesto uracunat zajedno sa garancijom u cenu kupovine. Ovaj profil kupaca ne vozi ova kola vise od 50-75 hiljada km jer posle 2-3 godine se uzima novi model (staro za novo kod istog dilera). Potencijalni dugorocni problemi sa ovakvim kolima is ne doticu. I jos nesto na "zapadu" kriminalci i mutni tipovi ovo ni ne voze - oni kupuju Ferrari, Lamborgini, Aston itd itd.

Gojko/PFC

pre 4 godine

Cao ljudi, auto je dobar ko i ostala dva premium nemca.. Samo stvar ukusa, ja imam pitanje. Da neko ko stvarno zna il ima licno iskustvo da mi kaze celu tu frku oko lanca. Uzeo bi mozda X3 2012 g ili eventulano cetvorku gran coupe. Automatike sa 2.0 motorom. Zivim preko, polovni auti su ocuvani i odrzavani. Hvala unapred!

9 0 0

pre 4 godine

BMW, san svakog napaljenog klinca. Pun ih je grad sa onim praistorijskim f30 ili koj sve ima model, uglavnom les od 14-15 godina star, 4-5 soma evra i odrzavanje tog starkelje kosta kao kad kupis nov auto srednje klase i odrzavas ga u ovlascenom servisu. Ali bitno da se okaci na Instagram kako drzi volan sa levom rukom na kojoj je neki satic, slusa se Jala Brat i vozi se matori BMW sa pola miliona km sa sve onom crvenom instrument tablom od pre sto godina...
(Brada, 24. februar 2020 11:36)

F30 praistorisjki model?!
To je serija sto se radila od 2012 do 2017, sta je tu praistorijski?
Gde si sanjao da F30 kosta 4 ili 5 000?
Sem toga i ako se vozi Bmw sa 500 000 to za Bmw motore nije nikakva km.
Nzm sta je tvoj problem, BMW automobili ili mozda nko koga si video da ga vozi?
Uzivaj ti u svom novom autu kojem god i posecuj redovno ovl.servis..

Midzula

pre 4 godine

Dobro, isp’o sam glup, ali ste mi makar otvorili oci. Razocaran sam, stvarno. Za mene BMW nije najbolji auto na svetu, ali zvuk njegovih i6, v8, v10 motora, to ima posebno mesto u mom srcu. Zato kad god vidim da je neko kupio BMW 2.0 dizel znam da je to uradio zbog znaka na haubi a ne zbog onoga sto pravi BMW predstavlja. Ultimate Driving Machine

C i n i k

pre 4 godine

“Sem toga i ako se vozi Bmw sa 500 000 to za Bmw motore nije nikakva km....”
I kako covek bilo sta da komentarise ili da polemise sa ljudima koji napisu ovako nesto?
(Drnch, 25. februar 2020 06:37)

Nmz da polemises jer ne razumes i jer je za tebe vreme stalo u doba Z 101.
Danas svaki motor prelazi 500 000.
Auto Bild (clanak u novinama o trajnosti motora) danas rasklapa motore na 300 000, gde motori nemaju nikakve deformacije,nemacki novinari pisu o tim kilometrima.

saki6

pre 4 godine

Gojko PFC. Situacija je sledeca: N47 motor za koji pitas je odlican uz redovno odrzavanje i servisiranje. Mnogo mirnije radi od prethodnika M47 (nije klasican dizel traktor) i ima malo manju potrosnju a i odlicno vuce za brojke koje ima na papiru. E sad taj lanac i servis oko lanca. Ne sme da se dovode u stanje da pukne lanac, znaci zamena sto pre kada se primeti da nesto ne valja. U najvecem broju slucajeva izdrzavaju izmedju 150000-250000km i onda pocinju da se cuju. Sam servis u Srbiji kod korektnih majstora kosta 500-700 evra. E sad posto zivis preko i ako planiras da ides u ovlasceni servis, cena moze da bude mnogo veca. Ako je dobar auto koji nadjes, nemoj da se plasis tog lanca ali budi spreman da odvojis potrebnu sumu novca za taj servis. Jos nesto, iako je SUV ipak je BMW i garantujem da se bolje vozi od vecine "nizih" automobila drugih proizvodjaca.

jovan

pre 4 godine

@Asd Kakva glupost. Ajmo prvo. Ovo je 3.0 dizel to je hibrid. Dalje. Rav4 je za 30cm kraći, 20cm uži i 300-400 kila lakši od X5. Ajmo dalje. Rav4 ima 40 konja više od ovoga. I pored svega ovoga, on ubrzava samo za 0.4 sekunde bolje do 100 i to je za pohvalu? X5 hibrid koji je težak stravično, recimo je nekih 750 kila teži od Rav4, ima 90 konja više i ubrzava za sekundu bolje. E to je uspeh. Znam da je ubrzanje nebitno ali kad već pominjete eto.

Xobotnica

pre 4 godine

И што се одржавања тиче, одакле те информације о неким лудим ценама. Пореде се у класи дизел Пасат, БМВ 3, Волво, Рено, Суперб.....
Литар синтетике је код свих исти, филтери такође излазе из истих фабрика, као и турбине и дизне, мада је то већ 200.000 и више км. Нигде у свету нов Х5 не купује неко ко нема сталне и то добре изворе прихода, нпр плату од 2500е. То су приходи од 5000 и више.

bruce

pre 4 godine

Pravi auto za prave muškarce. Ovo kada vidite u retrovizoru vašeg fijate, dacije, renoa, samo se sklonite sa puta da ne smetate.
(Djuro, 24. februar 2020 11:01)

Ide Celendzer 6.2 Hellcat HEMI 800KS, 50.000 jeftiniji, sklanjaj se preplacena Evropska buranijo

Mickey

pre 4 godine

@Djuro

A ti kad u retrovizoru svog X5 vidiš moj Urus, bežiš u jarak na keca.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ibrahim Ba, 24. februar 2020 11:56)
Ibrahime Ba,
Jesi li ti nekada video tog Urusa uzivo? Ja ruznijeg Tuarega od njega nisam. Sklonio bih mu se, sve i da vozim tenk.

jaretina

pre 4 godine

Da li ste ikada otisli do Minhena npr i videli ko vozi Bmw?
(pera, 25. februar 2020 08:25)

svi ti iz minhena, tačnije iz nemačke, 2 puta godišnje prođu kroz beograd.
ka turskoj i iz turske.
odlično znam ko ih vozi.

C i n i k

pre 4 godine

Najbolji je MERCEDES GLE!!!
(Virinac, 24. februar 2020 14:58

GLE je i bukvalno kopija X6..
Cak su i Nemci pisali o tome sa porukom da kinezi sa svojim kapitalom od 13% u MB ipak nisu mogli da odole copy/paste prici..

Selo moje lepše od Leskovca

pre 4 godine

Pravi auto za prave muškarce. Ovo kada vidite u retrovizoru vašeg fijate, dacije, renoa, samo se sklonite sa puta da ne smetate.
(Djuro, 24. februar 2020 11:01)

Dear Diyrro,

ovo je BMW proizvod na BMW putu trasiranom ka najluskuznijim proizvođačima, koje će možda dostići, a verovatno nikada neće.
Čim se Diyrro javlja da oceni mudro automobil i sebe, ovo nije i neće postati proizvod za najbogatije sa tradicijom (renesansa, kultura, i ono najvažnije da kad koljemo - koljemo sa stilom po Africi gde niko ne vidi, a ne kao vi seljačine po Bosni i Kosovu, zatim visoka škola i kvalitetan performans u struci).
Prema tome uspešnim muškarcima ali bez kompleksa, nije preterano impresivan pogled u retrovizoru zahuktalog X5 Diyrru.
Dodaju malo gas po krivinama i CIAO Diyrro

je-bote

pre 4 godine

Ko kupuje ovakva polovna SUV vozila? Mozda su ona zamisljena samo za reciklazu?
Kao Šurda sto je taksirao u "Vrucem vetru" sa onim "amerikancem".

Drnch

pre 4 godine

“Sem toga i ako se vozi Bmw sa 500 000 to za Bmw motore nije nikakva km....”
I kako covek bilo sta da komentarise ili da polemise sa ljudima koji napisu ovako nesto?

Bronko

pre 4 godine

Najveća mana je što je iz spartanburga, tj to je po kvaliteti američki a ne nemački auto.
Upravo zbog toga X series imaju toliko više kvarova i problema nego li limuzine proizvedene u minhenu

Robi

pre 4 godine

Super autic...za ove nase uslove,stig'o do meseca, tj.presao 384.800km koliko ga Nemci teraju,onda ga kupe nasi ovde i parkiraju ga "sa 4 zmigavca" na kolovozu dok se "skokne" do pekare. E,pravi auto za nas bahati mentalitet. E,da, a i pogotovo je za one koji misle da ce da se sudare i da im bude "ono kao pravi tenk"...

Ivan

pre 4 godine

Ako govorimo o najatraktivnijem autu u klasi za vecinu ce to biti BMW pa i za mene ali sto se tice najboljeg i najpouzdanijeg auta u klasi prvo mesto od skoro dele Lexus RX 450h i Porsche Cayene RS

Max

pre 4 godine

Ovo vozilo je mnogo bolje u 4.0i ili 5.0i varijanti. Ukoliko imate da platite skoro 80 hiljada evra u cemu je poenta u ustedi potrosnje goriva.

duke nukem

pre 4 godine

Vozim x5 vec 5 godina. Sjajan automobil sa mnogo mesta unutra. Kvarova mnogo, nista kriticno, ali dosta toga je sitnog crkavalo + dpf, aktivna letva itd. Uzitak u voznji - tenk od 2250kg i uzitak ne idu zajedno. Jedini uzitak je da znas da ako te pukne neko mozda neces poginuti zbog mase. Krckanja nema, kvalitetno je uradjen, opreme bas dosta. Zamerka - svaba pre nego sto sam ga kupio presao mnogo.

Midzula

pre 4 godine

Ljubitelj sam ali cena je prejaka. Takodje, ako ubace ikada agregat manji od 2.5l i 6 cilindara u ovaj auto, to ce biti skrnavljenje. Imate X3 i X1 pa u njih ubacujte te igracke :)

Miki New York

pre 4 godine

Zasto da ga sada platim.70nhiljada kada ga za tri godine mogu uzeti za 30 hiljada. Niko u USA ne kupuje ova skupa auta, svi uzimaju na lizing za 3 godine.
Ja imam X1 2018 na lizing.

Kir Stefan

pre 4 godine

Ovaj auto kao i svi skoro drugi BMW-ovi su beskorisni na snegu. Vise puta sam gurao BMW X5 na kopaoniku u ful opremama da se isparkiraju. I ako su imali xDrive cim padne sneg ili zgaze na isti , stanu. Po meni osnovni razlog je sto su im presiroke gume pa je trakcija na snegu i blatu jako losa.

pera

pre 4 godine

120k pa 120k
Zaboravljate da je ovo primerak "za novinare" nakrcan svime što BMW nudi, koji će posle par meseci pod presu (ako ga neko od dilera ne uzme za sebe, ili proda kao demo vozilo).
Lepo piše da počinje od 70ak. Tako je bilo i sa prethodnim i sa pre-prethodnim.
Štaviše, ako se pogleda devalvacija, ovo je možda i najjeftiniji X5 do sada.
(Eldorado, 25. februar 2020 04:25)
samo 70? daj odma 2 komada,nek ide zivot

Maksim & Divizija

pre 4 godine

@duke nukem

Odlična observacija. Ali evo razlike u stavovima. Ako si ti već kupio X5 nekoliko godina star koji je mnogo prešao to je već u startu lošija pozicija. Mada tebi su došli redovni kvarovi kao i svim vozilima posle toliko kilometraže.

Ja godišnje prelazim oko 18000km ili 12000milja. Moja ideja je uvek kupiti novo vozilo i voziti do 60k - maksimalno 100k milja.

neko78

pre 4 godine

Vidim da je većina komentatora isfrustrirana, ali to je razumljivo jer ovde 0,1% stanovništa može da priušti novo vozilo iz premium segmenta. Ne kapirate da na zapadu ovo nije ništa nenormalno, jer sa dve plate prosečne inženjerske plate (50.000 eur godišnje) ovo se lako otlaćuje.
Slažem se da dosta polu-divljih likova vozi ovakve automobile, ali malo njih kupuje nov auto jer nemaju 100.000 eur keša a ne mogu da ga uzmu na lizing jer ne prijavljuju prihode, ali nemojte generalizovati stvari na osnovu ponašanja kretena.
Poznajem mnogo više kvalitetnih ljudi koji voze automobile od 100.000 eur , a koji su zaradili novac isključivo svojom glavom i radom - oni mogu ovo da priušte za sebe i svoje porodice, ne zanima ih šta komšije ili neko drugi misli jer uživaju u životu a nisu kriminalci, niti lopovi iz politike...
Pre 10 godina sam vozio Ševrolet Aveo, pa onda Oktaviju, sada čekam novi XC90 sa bukvalno svom opremom koju Volvo serijski proizvodi, od vazdušnih amortizera do laminiranih bočnih stakala, masažerima, i klimatizovanim sedištima. Cena po "katalogu" u Srbiji je oko 100.000 eur, ali prodajnu cenu možete da ispregovarate. Svakako sumnjam da bi iko normalan platio 118.000 eur za ovakav auto. To možda jeste cena po zvaničnom cenovniku za ovaj paket opreme, ali to je naduvana cena koja se spušta bar za 20% kada krenete u pregovore..vama mlađima bih poručio da ne osuđujete druge zbog ličnog nezadovoljstva, već da radite na sebi i učite, svašta se može desiti..

C i n i k

pre 4 godine

(Fort de Soto, 24. februar 2020 13:04)

Da,ali taj Kresimir je leceni mehanicar,sluzi za sprdnju ovima sto ga snimaju i kace na net..

Eldorado

pre 4 godine

120k pa 120k
Zaboravljate da je ovo primerak "za novinare" nakrcan svime što BMW nudi, koji će posle par meseci pod presu (ako ga neko od dilera ne uzme za sebe, ili proda kao demo vozilo).
Lepo piše da počinje od 70ak. Tako je bilo i sa prethodnim i sa pre-prethodnim.
Štaviše, ako se pogleda devalvacija, ovo je možda i najjeftiniji X5 do sada.

Hehe

pre 4 godine

@(Midzula, 24. februar 2020 23:56)

Dzabe im pricas. Dizel, malo trosi, cupa asfalt, jede malu decu. A i traktorisanje vecini ostalo u srcu dok su bili mali.

Dezon

pre 4 godine

Nije ovo skupo. Novi santafe ide do 71.000€ u top opremi. Evo linka

I found this offer on AutoScout24.

https://www.autoscout24.com/offers/hyundai-santa-fe-2-2-crdi-premium-7-pers-nieuw-diesel-black-1441d3c0-07e7-471e-abbd-9f982a942fc7?utm_source=android-share

Mileage: 5 km
First registration: 01/2020
Final price: € 71,370.-

Replay

pre 4 godine

Za van puta nije, za auto put nije, a Q7 je komforniji i ima veci prtljaznik. Kako li samo uspese da proizvedu manji auto a sporiji i veci potrosac od Q7. haha

Zevs

pre 4 godine

@mup, 24. februar 2020 20:12 - moja 5 series G30 ima to, kada ugasim auto bocne potpore se otvaraju skroz (i volan se uvlaci). Doduse, imam multicontour sedista moguce da na klasicnim i sport seats nema te funkcije.

Ne znam da li se X5 i dalje proizvodi u Americi

DC

pre 4 godine

@Gojko/PFC: Kupi auto odrzavan po propisu i u ovlascenom servisu i sa nekom normalnom kilometrazom. Nastavi da servisiras po propisu proizvodjaca i prodaj kada auto dodje na oko 200.000km. Kupi na pristojnom i renomiranom placu a ne od nekog Turcina/Arapina i sl. Moje pravilo posto i sam zivim preko za apsolutno bilo koji auto. Lanac ti nece biti briga.

@C i n i k: I sta ja da radim sa motorom koji je presao 300 ili 500.000 km i nema nikakve deformacije? Gde je tu u celoj prici ostatak auta, sva elektronika i silni kompjuteri koji se danas ugradjuju?

@Robi: Ne, Nemci ga ne teraju 384.800km. Nemci ga voze do 150.000 maksimum - ako bas prelaze velike kilometraze. Onda ga preuzme solidno stojeci Turcin/Arapin/Balkanac koji ga vozi jos neko vreme i servisisra kod ortaka koji se bavi time. Onda predje kod jos jednog istog takvog samo malo losije stojeceg koji ne moze da priusti ni takav servis. Pa onda dodje na prodaju za eksport kod nekog Turcina/Arapina/Balkanca, koji mu skine kilometrazu za jedno 100.000km. On ga proda nasim uvoznicima koji skinu kilometrazu jos jednom. Tek onda ga kupe nasi ovde i parkiraju ga "sa 4 zmigavca" na kolovozu dok se "skokne" do pekare.

Ivan

pre 4 godine

@Maksim i divizija ... zivis u slobodnom drustvu gde svako ima pravo da lupeta koliko hoce i da da misljenje o cemu god pa tako i o nekom automobilu, a ti ponasas kao u bajci carevo novo odelo. Inace bmw x5 je super ali daleko iza Leksus RX i Porse Kajena i po pouzdanosti a kako kazu neke abkete i po dizajnu. Meni je licno x5 lepsi od Porsea.

Dar

pre 4 godine

@neko78

Zasto je neko odmah infrustriran i nema para da kupi ako pljuje ovu glupost? Zbog takvog razmisljanja kao sto ti ovde iznosis, te kompanije koje ti uzimaju novac nece nikad inovirati. Nije mi jasno kako razmisljas. Daces 100.000 evra za auto koji fabricki kosta 20-30? Cim ga izvezes kostace 20% manje. Delujes kao da si jedva docekao da stikliras svaki komad dodatne opreme i kupis, a posle da places jer ti je velika rata. A najjace mi je ovo "radite i vi, pa cete i vi moci da kupite." Pa radimo, ali cemo mi da kupimo za 3 godine kad mu cena padne 40% a nov model bude uveo masazu levog uveta kao inovaciju i lupio mu cenu 120k da ga isto neki skorojevic kupi.

Joca

pre 4 godine

@Pomoravac: BMW X5 je us rangu GLE (ML) Mercedesove klase. GLE is njegov stariji brat GLS su potpuno podbacili u pogledu motora (turbo lag) i menjaca koje je prilicno spor.

Jarić T Živadin

pre 4 godine

Pogonski lanac, je verovatno i dalje pozajmljen od nekog bicikla, okrenut ka kabini , tako da majstori , komotno mogu da odahnu. Bice i narednih godina para za putovanja i uzivanje.Ovčice se već prestrojavaju u redovima za narudzbinu, precenjenih i za odrzavanje samoubistvenih vozila.Za svaki deo ,da se promeni, motor mora da se vadi, ali su vozači pravi humanisti, sto je veci iznos popravke, to je veća ljubav prema majstoru, koji bez njih kuću sazido nebi, a tek da odskoluje decu,
jer kakav je to 'bavarsko' auto, ako su popravke jeftine.

Replay

pre 4 godine

Za van puta nije, za auto put nije, a Q7 je komforniji i ima veci prtljaznik. Kako li samo uspese da proizvedu manji auto a sporiji i veci potrosac od Q7. haha

neno

pre 4 godine

Onaj ko kupuje bmw dizel mora prvo da se raspita o problemima koji ih vec dugo prate.Npr. da bi ste zamenili lanac morate izvaditi celi motor,a lanac je takav da ga morate menjati do 200k.Mom prijatelju je pukao lanac na x6 i rasturio motor totalno...

Cile Mile

pre 4 godine

Voleo bih bih da razumem smisao ovih te(k)stova. Realno, u Srbiji nema kupaca za ovako nešto, bar ne u meri da objavite ovakav test. Valjda bi trebalo da čitamo, gledamo i balavimo, šta li?

realnost

pre 4 godine

Ovo ne kupuju ni dobrostojeći ljudi iz bogatih zemalja. Koji je smisao testiranja vozila od skoro 120 hiljada evra proizvedenog za ruske mafijaše i kineske tajkune?! Primereno našem tržištu i platežnoj moći što više testova baznih modela do 12 hiljada.

oppo

pre 4 godine

X5, novi X6, X7... nekako prenaglaseni dizajn, prethodne generacije bile lepse, skladnije.Barem se meni ne svidjaju. Ne sumnjam da su vrhunski automobili. Mercedes SUV su mi lepsi

Vozač

pre 4 godine

Pravi auto za prave muškarce. Ovo kada vidite u retrovizoru vašeg fijate, dacije, renoa, samo se sklonite sa puta da ne smetate.
(Djuro, 24. februar 2020 11:01)
Znam par njih kojima treba par meseci da ga zarade. Voze Opel i Ford. Oni koji kupuju ovaj kamion, jeftinije bi prošli da su novac dali psihologu da im objasni šta im fali i kako to da prevaziđu. Skupim autom nikakve probleme neće rešiti.

Brada

pre 4 godine

BMW, san svakog napaljenog klinca. Pun ih je grad sa onim praistorijskim f30 ili koj sve ima model, uglavnom les od 14-15 godina star, 4-5 soma evra i odrzavanje tog starkelje kosta kao kad kupis nov auto srednje klase i odrzavas ga u ovlascenom servisu. Ali bitno da se okaci na Instagram kako drzi volan sa levom rukom na kojoj je neki satic, slusa se Jala Brat i vozi se matori BMW sa pola miliona km sa sve onom crvenom instrument tablom od pre sto godina...

Kir Stefan

pre 4 godine

Ovaj auto kao i svi skoro drugi BMW-ovi su beskorisni na snegu. Vise puta sam gurao BMW X5 na kopaoniku u ful opremama da se isparkiraju. I ako su imali xDrive cim padne sneg ili zgaze na isti , stanu. Po meni osnovni razlog je sto su im presiroke gume pa je trakcija na snegu i blatu jako losa.

Kobaja Grande

pre 4 godine

BMW je poslednjih godina postao jako kvarljiva roba, uglavnom zbog elektrike i elektronike. Ako covek bas i zeli da ga kupi, prvo treba da proveri gde se auto sklapa. Nikako USA. BMW mora da bude napravljen u Nemackoj.

jaretina

pre 4 godine

Da li ste ikada otisli do Minhena npr i videli ko vozi Bmw?
(pera, 25. februar 2020 08:25)

svi ti iz minhena, tačnije iz nemačke, 2 puta godišnje prođu kroz beograd.
ka turskoj i iz turske.
odlično znam ko ih vozi.

9 0 0

pre 4 godine

BMW, san svakog napaljenog klinca. Pun ih je grad sa onim praistorijskim f30 ili koj sve ima model, uglavnom les od 14-15 godina star, 4-5 soma evra i odrzavanje tog starkelje kosta kao kad kupis nov auto srednje klase i odrzavas ga u ovlascenom servisu. Ali bitno da se okaci na Instagram kako drzi volan sa levom rukom na kojoj je neki satic, slusa se Jala Brat i vozi se matori BMW sa pola miliona km sa sve onom crvenom instrument tablom od pre sto godina...
(Brada, 24. februar 2020 11:36)

F30 praistorisjki model?!
To je serija sto se radila od 2012 do 2017, sta je tu praistorijski?
Gde si sanjao da F30 kosta 4 ili 5 000?
Sem toga i ako se vozi Bmw sa 500 000 to za Bmw motore nije nikakva km.
Nzm sta je tvoj problem, BMW automobili ili mozda nko koga si video da ga vozi?
Uzivaj ti u svom novom autu kojem god i posecuj redovno ovl.servis..

Bmw

pre 4 godine

Ништа мање нисмо ни очекивали. Чим седнете у њу, схватите неке ствари а кад је провозате, све вам је кристално јасно. Ко и шта је Бмв.

Midzula

pre 4 godine

Ljubitelj sam ali cena je prejaka. Takodje, ako ubace ikada agregat manji od 2.5l i 6 cilindara u ovaj auto, to ce biti skrnavljenje. Imate X3 i X1 pa u njih ubacujte te igracke :)

Ivan

pre 4 godine

@Maksim i divizija ... zivis u slobodnom drustvu gde svako ima pravo da lupeta koliko hoce i da da misljenje o cemu god pa tako i o nekom automobilu, a ti ponasas kao u bajci carevo novo odelo. Inace bmw x5 je super ali daleko iza Leksus RX i Porse Kajena i po pouzdanosti a kako kazu neke abkete i po dizajnu. Meni je licno x5 lepsi od Porsea.

Batica

pre 4 godine

Od vagen botova ne moze da se zivi. Ljudi moraju da dobiju jedan ceo sprat na nekoj dusevnoj klinici, da se zaraza ne bi sirila dalje. Koja kolicina gluposti na jednom mesto to je strano! Da x5 je bas los auto, toliko je los da je apsolutni vladar u svojoj klasi zadnjih 20 godina. Jel moguce da ste toliko zaludjeni audijem, skodom i ostalim serpama da ovakve gluposti mozete da pisete... na svaku vest se javljate kao pecurke posle kise i vec godinama iste price, sve je dres sem audija i skode.... STRASNO!!!!

C i n i k

pre 4 godine

Najbolji je MERCEDES GLE!!!
(Virinac, 24. februar 2020 14:58

GLE je i bukvalno kopija X6..
Cak su i Nemci pisali o tome sa porukom da kinezi sa svojim kapitalom od 13% u MB ipak nisu mogli da odole copy/paste prici..

bruce

pre 4 godine

Pravi auto za prave muškarce. Ovo kada vidite u retrovizoru vašeg fijate, dacije, renoa, samo se sklonite sa puta da ne smetate.
(Djuro, 24. februar 2020 11:01)

Ide Celendzer 6.2 Hellcat HEMI 800KS, 50.000 jeftiniji, sklanjaj se preplacena Evropska buranijo

Брат Грим

pre 4 godine

(Jarić T Živadin, 24. februar 2020 09:27)

Ти ли си, "јаретино"? Много би волео да имаш неки дизел БМВ, ал'нема батице, можеш само да гледаш кисело грожђе...

Selo moje lepše od Leskovca

pre 4 godine

Pravi auto za prave muškarce. Ovo kada vidite u retrovizoru vašeg fijate, dacije, renoa, samo se sklonite sa puta da ne smetate.
(Djuro, 24. februar 2020 11:01)

Dear Diyrro,

ovo je BMW proizvod na BMW putu trasiranom ka najluskuznijim proizvođačima, koje će možda dostići, a verovatno nikada neće.
Čim se Diyrro javlja da oceni mudro automobil i sebe, ovo nije i neće postati proizvod za najbogatije sa tradicijom (renesansa, kultura, i ono najvažnije da kad koljemo - koljemo sa stilom po Africi gde niko ne vidi, a ne kao vi seljačine po Bosni i Kosovu, zatim visoka škola i kvalitetan performans u struci).
Prema tome uspešnim muškarcima ali bez kompleksa, nije preterano impresivan pogled u retrovizoru zahuktalog X5 Diyrru.
Dodaju malo gas po krivinama i CIAO Diyrro

Miki New York

pre 4 godine

Zasto da ga sada platim.70nhiljada kada ga za tri godine mogu uzeti za 30 hiljada. Niko u USA ne kupuje ova skupa auta, svi uzimaju na lizing za 3 godine.
Ja imam X1 2018 na lizing.

Midzula

pre 4 godine

Dobro, isp’o sam glup, ali ste mi makar otvorili oci. Razocaran sam, stvarno. Za mene BMW nije najbolji auto na svetu, ali zvuk njegovih i6, v8, v10 motora, to ima posebno mesto u mom srcu. Zato kad god vidim da je neko kupio BMW 2.0 dizel znam da je to uradio zbog znaka na haubi a ne zbog onoga sto pravi BMW predstavlja. Ultimate Driving Machine

sasa

pre 4 godine

koliko lupanja,kao da svi imaju i voze x5,savrsenstvo za voznju i uzivanje,3.0d najbolji dizel ubedljivo,zbog kompleksa mnogi bavarca pljuju,kao kvari se,los,imao ga,pukao lanac i ostale gluposti,mecka se mnogo vise kvari pa niko ne komentarise jer nije atraktivna,najbolji i najprodavaniji suv ili po bmw,sav,u klasi.

Maksim & Divizija

pre 4 godine

Pisao ranije al' hajde da ponovim. Vozim X5 2017-o. 3.0 benzinac, 300ks i 308 torque. Puna oprema. Zavisno od motora tolika i cena. M je plus na to još ekstra.
Ko nije vozio ali stvarno vozio (vlasnik) nema šta da tupi u komentarima i ponaša se kao Lisica iz basne o kiselom grožđu.

Sinonim kvaliteta u klasi. Najbolji. MB jeste krenuo pre njih ali modeli ML i sada GLE su iza njih kao i Q7 koji je neka klasa između jer je veći od njega a manji od X7.

Auto od nekoliko tona a voziš ga kao sportski heč ako to hoćeš plus ovaj sad novi ima i air suspension...

Mogao bih još ali ima li svrhe?

R1

pre 4 godine

Ma kvari se,ma lanci,ma katanci, ma voze kompleksasi, ma kamion,ma preskupo....
Kad onooooo: najprodavaniji u klasi. Q7 i gle mu gledaju u ledja već 20 godina.
Ljudi nisu progledali posle 20 godina pa će sad vozači Dacija i Punta da im otvore oči.... Eeeee Srbijo medju šljivama....

C i n i k

pre 4 godine

(Fort de Soto, 24. februar 2020 13:04)

Da,ali taj Kresimir je leceni mehanicar,sluzi za sprdnju ovima sto ga snimaju i kace na net..

Cirkuz

pre 4 godine

Dajte testove osnovnih modela pola, punta, dacije, korse, klija... Eventualno golf, astra ili fiat 500, megan, peugeot. Kakav X5 on je nedostizan za 99% citalaca.

Ivan

pre 4 godine

Eeej zamisli kupiš auto od 120 hiljada i tebe kao brine problem sa lancem,pa šta sve ljudi neće lupit,kao ima 120 hiljada za auto a nema da plati servis,kakvi ste vi mozgovi. Inače to je cijena i Mercedesa i Audija u ful opremi . BMW X5 je najbolji u klasi,bio i ostao a ovaj u M paketu je brutalna mašina,plus ima dodatnu opciju zaključavnja diferencijala,što znači da možeš s njim svuda,nije baš da se pretvara u Lend Kruzera ali dovoljno da s porodicom odeš na snijeg gdje god poželiš,mada i bez toga se može ali eto i to da naglasim.

acuteness

pre 4 godine

BMW je poslednjih godina postao jako kvarljiva roba, uglavnom zbog elektrike i elektronike. Ako covek bas i zeli da ga kupi, prvo treba da proveri gde se auto sklapa. Nikako USA. BMW mora da bude napravljen u Nemackoj.
(Kobaja Grande, 24. februar 2020 10:30)
Ova izjava blage veze nema. Komponente su napravljene gdje god kina amerika nemacka itd. a sklapanje je uglavnom robotizirao.

Drnch

pre 4 godine

“Sem toga i ako se vozi Bmw sa 500 000 to za Bmw motore nije nikakva km....”
I kako covek bilo sta da komentarise ili da polemise sa ljudima koji napisu ovako nesto?

duke nukem

pre 4 godine

Vozim x5 vec 5 godina. Sjajan automobil sa mnogo mesta unutra. Kvarova mnogo, nista kriticno, ali dosta toga je sitnog crkavalo + dpf, aktivna letva itd. Uzitak u voznji - tenk od 2250kg i uzitak ne idu zajedno. Jedini uzitak je da znas da ako te pukne neko mozda neces poginuti zbog mase. Krckanja nema, kvalitetno je uradjen, opreme bas dosta. Zamerka - svaba pre nego sto sam ga kupio presao mnogo.

Hehe

pre 4 godine

@(Midzula, 24. februar 2020 23:56)

Dzabe im pricas. Dizel, malo trosi, cupa asfalt, jede malu decu. A i traktorisanje vecini ostalo u srcu dok su bili mali.

C i n i k

pre 4 godine

“Sem toga i ako se vozi Bmw sa 500 000 to za Bmw motore nije nikakva km....”
I kako covek bilo sta da komentarise ili da polemise sa ljudima koji napisu ovako nesto?
(Drnch, 25. februar 2020 06:37)

Nmz da polemises jer ne razumes i jer je za tebe vreme stalo u doba Z 101.
Danas svaki motor prelazi 500 000.
Auto Bild (clanak u novinama o trajnosti motora) danas rasklapa motore na 300 000, gde motori nemaju nikakve deformacije,nemacki novinari pisu o tim kilometrima.

sempervivum

pre 4 godine

Sposoban je ovo automobil, ali...
Juče videh jedan X5 parkiran ispred roštiljnice "Talimat" na Banovom brdu. Onako bahato, na sred trotoara i direktno uz pešački prelaz, na samom ulazu u restrorančić (da je mogao, verovatno bi ušao unutra). Imalo je mesta da se parkira 20 metara dalje u Zrmanjskoj, ali došao je čovek da ždere ćevape i hoće da mu auto bude ispred oka, a i njega svi da vide kako ulazi i izlazi...
Prema tome, zaključujem da je onaj što je dole napisao "to nije auto, to je - dijagnoza" sasvim u pravu...

Fort de Soto

pre 4 godine

Za dvije godine Kresimir Mustapic objavljuje video kako mu skida "getribu" i mijenja lanac na motoru uz sav ostali popratni vokabular gratis.

ne znam

pre 4 godine

Koliko kompleksasa ovo nije normalno ako nmg da ga voze odmah drvlje i kamenje ospu po njemu... Ni ja nisam finansijski sposoban da ga kupim ali to ne znaci da treba sad da trazim izgovore kako je krs auto je brutalno dobar..

Ivan

pre 4 godine

Ako govorimo o najatraktivnijem autu u klasi za vecinu ce to biti BMW pa i za mene ali sto se tice najboljeg i najpouzdanijeg auta u klasi prvo mesto od skoro dele Lexus RX 450h i Porsche Cayene RS

Bronko

pre 4 godine

Najveća mana je što je iz spartanburga, tj to je po kvaliteti američki a ne nemački auto.
Upravo zbog toga X series imaju toliko više kvarova i problema nego li limuzine proizvedene u minhenu

Maksim & Divizija

pre 4 godine

@Ivan

Ne bih se složio oko RX. Lexus je odličan automobil ali užitak vožnje pored X5 je slab. Prtljažnik kriminalno mali za toliki SUV. Dizajn je klasično Japanski i ili ga voliš ili ne. Cayenne je druga priča. Cenovno su bili slični kad sam gledao u skoro svemu. Nisam se odlučio za njega kada sam kupovao i nemam neki poseban razlog zašto.
Dugo sam istraživao na netu i na kraju u jednom danu zakazao test vožnju GLE, Q7 i X5.

Po svim parametrima bi trebao da bude Q7 prvi izbor. Lično sam se radovao GLE da probam ali na kraju X5 je odneo prvo mesto u mom izboru.

GLE se ponašao kao tenk i plus jako zanosi kad se oštro vozi. Q7 skroz ok ali X5 bio najbolji jer je išao bolje u comfort modu nego Q7 u sportu.

Audi je naučio lekciju i osvežio sada Q7 i planiraju isti potpuno nov za jedno dve tri godine. Q8 mi se ne sviđa.
X7 zato je ozbiljna zverka. E to bi možda moglo za par godina...

Mickey

pre 4 godine

@Djuro

A ti kad u retrovizoru svog X5 vidiš moj Urus, bežiš u jarak na keca.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ibrahim Ba, 24. februar 2020 11:56)
Ibrahime Ba,
Jesi li ti nekada video tog Urusa uzivo? Ja ruznijeg Tuarega od njega nisam. Sklonio bih mu se, sve i da vozim tenk.

jaretina

pre 4 godine

Pravi auto za prave muškarce. Ovo kada vidite u retrovizoru vašeg fijate, dacije, renoa, samo se sklonite sa puta da ne smetate.
(Djuro, 24. februar 2020 11:01)

pa ti se onda sklanjaj.

academico

pre 4 godine

BMW je fino podešena ekstremna mašina sa jako malim tolerancijama i naravno da mu je potrebno više ulaganja i održavanja. Ko kupuje takve automobile ne razmišlja o ceni tih poseta mehaničaru električaru kada zna da za te pare dobija zaista mnogo. Ko se vozio u ovakvim automobilima zna o čemu pričam.

sale

pre 4 godine

@cile mile

Ko te, bre, tera da citas tekst? I drugo kakve veze ima sto vecina nema para za auto ovog cenovnog ranga? Uostalom u nasoj zemlji imam sasvim dovoljno ljudi cije finansije dozvoljavaju kupovinu ovakvog auta! Kakav primitivac treba da budes da izvalis ovakvu glupost koju si ti napisao!!

pera

pre 4 godine

120k pa 120k
Zaboravljate da je ovo primerak "za novinare" nakrcan svime što BMW nudi, koji će posle par meseci pod presu (ako ga neko od dilera ne uzme za sebe, ili proda kao demo vozilo).
Lepo piše da počinje od 70ak. Tako je bilo i sa prethodnim i sa pre-prethodnim.
Štaviše, ako se pogleda devalvacija, ovo je možda i najjeftiniji X5 do sada.
(Eldorado, 25. februar 2020 04:25)
samo 70? daj odma 2 komada,nek ide zivot

Паја патак

pre 4 godine

Подвале ваген ботова опет нису успеле. Најјачи ми је овај краљ што прича како на копу увек гура неку Х5-ицу, па краљу ти да си био на копу видео би да на стази стоји стоји Х6 јер се већ пар година одржава BMW xDrive experience. Да не набрајам остале провале како им мотори закуцавају, електроника лоша и остале паја патак приче. Једина ствар што може да се замери код баварца је та што делта има мало јаче цене сервиса и та што нових Х5 има по улицама дупло више него свих ваген и ауди сув возила. Поздрав за ваген братију уз песму биће боље

d

pre 4 godine

118470 €!?Znam da ne planiraju konkurisati Golfu u prodaji ali malo je preterano!Što se svega ostalog tiče,ništa drugo nisam ni očekivao od jednog BMW-a.

Mirko

pre 4 godine

Ne znam sta se ljudi ovde cude, x5 od 2013te godine nudi varijantu sa 2000 kubika, sa vucom na dva ili cetiri tocka. I ovaj novi model naravno. Voza ga moj komsija, ustedi 80000din na registaciji. 40000din umesto 120000din. Kaze da ide isto kao prethodni 530d.

mup

pre 4 godine

Gomila elektro motora koji podesavaju razne stvari u autu, polozaj sedista, volana, memorisanje, masazeri i slicno, vecina nepotrebno ili se retko koristi. Medjutim, niko da se seti i ugradi mehanizam koji bi pri ulasku i izlasku iz vozila sa izrazenim sportskim sedistima spustio bocnu potporu koja drzi telo kod rebara i kukova i to samo na strani gde vozac i suvozac izlaze. Imao sam Pasata sa takvim sedistima i uvek bih najahao na tu grbinu, a vise puta sam odvalio rebra, pa sam sve zvezde video. Pritom se to brzo pocepa i ofuca, pa odaje utisak izraubovanog auta. Kad otvorim vrata da izadjem, to se lepo spusti u ravan sa sedistem i naslonom, pa ostane u tom polozaju dok ponovo neko ne sedne i zatvori vrata, a onda se mehanizam podigne i vrsi svoju funkciju.

Maksim & Divizija

pre 4 godine

Čitajući auto odeljak na sajtu B92 i komentare, ne mogu a da ne primetim da ozbiljan broj ljudi se ponaša prema određenim brendovima i modelima navijački...(ma meca bajo, bembara ili smrt, Audi je najbolje auto...) ili onih koji ne mogu da priušte vozilo preko 7000€ pa sipaju otrov po svima. Zašto ovakav automobil košta ovoliko a recimo Duster jako jako puno manje?

Ajmo redom:
1. Dizajn
2. Kvalitet motora
3. Najbolji menjači
4. Kvalitet unutrašnjih materijala
5. Trajnost pod optimalnim uslovima
6. Prestiž
7. Odlične vozne karakteristike
8. Praktičnost
9. ...

Puno puta sam rekao, ako bih samo da imam vozilo u toj klasi da mi služi od A do B i da vucaram svašta i da traje do 500000 milja onda nema boljeg od Toyota Highlander-a. Mada znam i za primere da su po Americi ljudi kupovali pre desetak godina Seriju 5 i sa njom prelazili po 300000 milja bez ikakvih problema.

Auto se uvek bira prema potrebi. Verovatno da sad se preselim u Srbiju, bih uzeo Rav4 hibrid umesto X3 ili X5. Ovde jednostvno - ne.

Lično da mogu, odmah bih otišao u Bentley motors i uradio custom made kupe za sebe. Možda i u Aston Martin... ali pošto to ne mogu sada, biram šta mi je najbolje u svemu što je meni bitno za moj budžet.

Kad sam u Srbiji 2004 vozio keca bio sam srećan jer bolje išta nego ništa. Nema svrhe kritikovati tuđe izbore...

jovan

pre 4 godine

@Asd Kakva glupost. Ajmo prvo. Ovo je 3.0 dizel to je hibrid. Dalje. Rav4 je za 30cm kraći, 20cm uži i 300-400 kila lakši od X5. Ajmo dalje. Rav4 ima 40 konja više od ovoga. I pored svega ovoga, on ubrzava samo za 0.4 sekunde bolje do 100 i to je za pohvalu? X5 hibrid koji je težak stravično, recimo je nekih 750 kila teži od Rav4, ima 90 konja više i ubrzava za sekundu bolje. E to je uspeh. Znam da je ubrzanje nebitno ali kad već pominjete eto.

Gojko/PFC

pre 4 godine

Cao ljudi, auto je dobar ko i ostala dva premium nemca.. Samo stvar ukusa, ja imam pitanje. Da neko ko stvarno zna il ima licno iskustvo da mi kaze celu tu frku oko lanca. Uzeo bi mozda X3 2012 g ili eventulano cetvorku gran coupe. Automatike sa 2.0 motorom. Zivim preko, polovni auti su ocuvani i odrzavani. Hvala unapred!

pera

pre 4 godine

Najnoviji plug-in hibrid Toyota Rav4, 306ks, do 100km/h ubrzava za 6.2 sec ovaj bmw za 6.5 s, za upola cene, em se vozite ekoloski.
(Asd, 24. februar 2020 23:14)
to je sve ok al bas bih voleo da navedes u kom trenutku u tvojoj kratkoj vozackoj karijeri i svakodnevnoj voznji si ti ubrzavao od 0 do 100. I ti i svi ostali koji se lozite na nebitne brojke...

rani

pre 4 godine

Voleo bih bih da razumem smisao ovih te(k)stova. Realno, u Srbiji nema kupaca za ovako nešto, bar ne u meri da objavite ovakav test. Valjda bi trebalo da čitamo, gledamo i balavimo, šta li?
(Cile Mile, 24. februar 2020 12:18)

Pa vidi Cile! Po toj tvojoj teoriji, ne bi trebali ni Dzenifer Lopez da gledamo. Ni lepe plaze na Mikonosu, ni lepa skijalista na Alpima. Nista od goreg navedenog, ne mogu da ostvarim, trenutno, ali zasto da ne gledam? A to da u Srbiji nema ko da kupi ovo, pa to se varas majstore! Retko gde se ovakvi automobili kupuju za kes, a kod nas je to uobicajeno!

Xobotnica

pre 4 godine

Што се ланца тиче, постоји алтернатива да се скине аутоматски мењач и одатле мења ланац. Власнике овог модела то не интересује, пошто када дође време за замену, они неће поседовати овај модел, већ новији.
И нису ти никакви мафијашки аутомобили, већ реално практични, од плаже до скијања и риболова, а и аутопаута.

pera

pre 4 godine

najjaci su mi ovi koji na svaku vest o bmw komentarisu da je bmw dijagnoza. Vi ste sami dijagnoza kad tako pricate o bilo kom brendu jer sta vam je kriv ovaj x5 ako ga u Srbiji uglavnom vozi sljam i kriminalci koji bahato voze i parkiraju. Da li ste ikada otisli do Minhena npr i videli ko vozi Bmw? Mislim na kulturne Nemce a ne opet dzibere s Balkana

Robi

pre 4 godine

Super autic...za ove nase uslove,stig'o do meseca, tj.presao 384.800km koliko ga Nemci teraju,onda ga kupe nasi ovde i parkiraju ga "sa 4 zmigavca" na kolovozu dok se "skokne" do pekare. E,pravi auto za nas bahati mentalitet. E,da, a i pogotovo je za one koji misle da ce da se sudare i da im bude "ono kao pravi tenk"...

Eldorado

pre 4 godine

120k pa 120k
Zaboravljate da je ovo primerak "za novinare" nakrcan svime što BMW nudi, koji će posle par meseci pod presu (ako ga neko od dilera ne uzme za sebe, ili proda kao demo vozilo).
Lepo piše da počinje od 70ak. Tako je bilo i sa prethodnim i sa pre-prethodnim.
Štaviše, ako se pogleda devalvacija, ovo je možda i najjeftiniji X5 do sada.

Bmw

pre 4 godine

Dizajn za koplje ispod Mercedesa GLE
(kole, 24. februar 2020 18:31)

Возне карактеристике два копља изнад Мерцедеса ГЛЕ.

gagi

pre 4 godine

Naravno da nije uredu uporedjivati vlasnike i (ne)ljubitelje luksuznih automobila u Srbiji sa onima u razvijenim zapadnim zemljama. U jakim ekonomijama sa razvijenom serdnjom klasom nova luksuzna vozila voze prosecni doktori, inzenjeri, advokati, vlasnici malih biznisa itd. U tom kontkstu ove bedzeve niko ne sljivi i ne privlace paznju. Kupci ne brinu o servisu, jer je npr kod BMW on cesto uracunat zajedno sa garancijom u cenu kupovine. Ovaj profil kupaca ne vozi ova kola vise od 50-75 hiljada km jer posle 2-3 godine se uzima novi model (staro za novo kod istog dilera). Potencijalni dugorocni problemi sa ovakvim kolima is ne doticu. I jos nesto na "zapadu" kriminalci i mutni tipovi ovo ni ne voze - oni kupuju Ferrari, Lamborgini, Aston itd itd.

neko78

pre 4 godine

Vidim da je većina komentatora isfrustrirana, ali to je razumljivo jer ovde 0,1% stanovništa može da priušti novo vozilo iz premium segmenta. Ne kapirate da na zapadu ovo nije ništa nenormalno, jer sa dve plate prosečne inženjerske plate (50.000 eur godišnje) ovo se lako otlaćuje.
Slažem se da dosta polu-divljih likova vozi ovakve automobile, ali malo njih kupuje nov auto jer nemaju 100.000 eur keša a ne mogu da ga uzmu na lizing jer ne prijavljuju prihode, ali nemojte generalizovati stvari na osnovu ponašanja kretena.
Poznajem mnogo više kvalitetnih ljudi koji voze automobile od 100.000 eur , a koji su zaradili novac isključivo svojom glavom i radom - oni mogu ovo da priušte za sebe i svoje porodice, ne zanima ih šta komšije ili neko drugi misli jer uživaju u životu a nisu kriminalci, niti lopovi iz politike...
Pre 10 godina sam vozio Ševrolet Aveo, pa onda Oktaviju, sada čekam novi XC90 sa bukvalno svom opremom koju Volvo serijski proizvodi, od vazdušnih amortizera do laminiranih bočnih stakala, masažerima, i klimatizovanim sedištima. Cena po "katalogu" u Srbiji je oko 100.000 eur, ali prodajnu cenu možete da ispregovarate. Svakako sumnjam da bi iko normalan platio 118.000 eur za ovakav auto. To možda jeste cena po zvaničnom cenovniku za ovaj paket opreme, ali to je naduvana cena koja se spušta bar za 20% kada krenete u pregovore..vama mlađima bih poručio da ne osuđujete druge zbog ličnog nezadovoljstva, već da radite na sebi i učite, svašta se može desiti..

je-bote

pre 4 godine

Ko kupuje ovakva polovna SUV vozila? Mozda su ona zamisljena samo za reciklazu?
Kao Šurda sto je taksirao u "Vrucem vetru" sa onim "amerikancem".

Petar

pre 4 godine

Shvatite da je autoindustrija kao isvaka druga- juri prodaju i profit. To zele akcionari da vide, prinos na akcije. I nije ih briga da li ptinos dolazi od prodaje automobila ili hmburgera. Dakle, ovaj auto, kao i 99% ostalih je kreiran tako da udovolji zahtevima kupaca, kakvi god oni bili. Mani se licno X5 ne dopada ali nije ni pravljen da bi se meni dopao, vec KUPCIMA. Tako da rasprave tipa, ruzan je, los je, ovakav je, onakav je, nemaju nikakvog smisla. A vidim, komentarisu oni koji nisu prisli ni blizu novog premijum auta

Vozač

pre 4 godine

Čime se bave ako im treba samo par meseci?
(Ibrahim Ba, 24. februar 2020 13:33) #


Vlasnici preduzeća, druga generacija, ljudi na pragu pedesetih godina koji danas mogu da kupe kola za koja su, teoretski, još njihovi roditelji počeli da rade, uglavnom u inostranstvu, pre bezmalo pola veka.

Xobotnica

pre 4 godine

И што се одржавања тиче, одакле те информације о неким лудим ценама. Пореде се у класи дизел Пасат, БМВ 3, Волво, Рено, Суперб.....
Литар синтетике је код свих исти, филтери такође излазе из истих фабрика, као и турбине и дизне, мада је то већ 200.000 и више км. Нигде у свету нов Х5 не купује неко ко нема сталне и то добре изворе прихода, нпр плату од 2500е. То су приходи од 5000 и више.

saki6

pre 4 godine

Gojko PFC. Situacija je sledeca: N47 motor za koji pitas je odlican uz redovno odrzavanje i servisiranje. Mnogo mirnije radi od prethodnika M47 (nije klasican dizel traktor) i ima malo manju potrosnju a i odlicno vuce za brojke koje ima na papiru. E sad taj lanac i servis oko lanca. Ne sme da se dovode u stanje da pukne lanac, znaci zamena sto pre kada se primeti da nesto ne valja. U najvecem broju slucajeva izdrzavaju izmedju 150000-250000km i onda pocinju da se cuju. Sam servis u Srbiji kod korektnih majstora kosta 500-700 evra. E sad posto zivis preko i ako planiras da ides u ovlasceni servis, cena moze da bude mnogo veca. Ako je dobar auto koji nadjes, nemoj da se plasis tog lanca ali budi spreman da odvojis potrebnu sumu novca za taj servis. Jos nesto, iako je SUV ipak je BMW i garantujem da se bolje vozi od vecine "nizih" automobila drugih proizvodjaca.

Dezon

pre 4 godine

Nije ovo skupo. Novi santafe ide do 71.000€ u top opremi. Evo linka

I found this offer on AutoScout24.

https://www.autoscout24.com/offers/hyundai-santa-fe-2-2-crdi-premium-7-pers-nieuw-diesel-black-1441d3c0-07e7-471e-abbd-9f982a942fc7?utm_source=android-share

Mileage: 5 km
First registration: 01/2020
Final price: € 71,370.-

batica

pre 4 godine

Odlično su napravili ovaj auto,ko nije upoređivao direktno sa ostalima u klasi on jednostavno ne može da shvati koliko je dobro napravljen.Ja nemam te pare za njega a nekako sam mišljenja da je ono što iritira ljude u Srbiji je to što je većina prodatih kod nas kupljena iz verovatno sumnjivih prihoda.Odatle naravno dolazi i bahato ponašanje koje dodatno nervira a za naš narod je dovoljno da vide jednog kretena pa da onda oceni sve vlasnike.To sve ipak nije razlog da se vređa jedan stvarno dobar automobil,sem u slučaju očigledne ljubomore i navijačkih strasti koje su ovde na najvišem mogućem nivou.

Max

pre 4 godine

Ovo vozilo je mnogo bolje u 4.0i ili 5.0i varijanti. Ukoliko imate da platite skoro 80 hiljada evra u cemu je poenta u ustedi potrosnje goriva.

Reziel

pre 4 godine

Automobil je bruka. Reći kako je ovaj X5 "kanta", a GLE ili Q7 "triput bolji" je klasičan fanboy način razmišljanja. Razlike u segmentu gde automobili startuju od 80+ hiljada su zaista na nivou nijansi i nema velike greške za koji god da se odlučite.

Za one kojima su cene servisa/registracije/guma, pa i nabavke ovakvog automobila previsoke, nema brige - jednostavno nije automobil za vas i to mu ne može biti mana. Većina luksuznih SUVa te klase startuje danas oko 80.000, a i kada ih nakrcate opremom cene se ne razlikuju više od 1.000 - 1.500 eura zavisno od proizvođača. A na 100.000eur i nije tako puno.

Mane ovog automobila u Srbiji (a tu živimo jel tako, za ove koji su otišli preko to ne važi i ne znam šta traže na ovom portalu), jesu ovlašćeni servisi, usluge post-prodaje i nažalost, imidž kupaca.

Imao sam do sada tri nova automobila, medju njima i jedan BMW, i zaista najgora usluga, najmanje ljubazni i najmanje tačni su kod uvoznika BMW-a (svi znamo koja je firma).

Dar

pre 4 godine

@neko78

Zasto je neko odmah infrustriran i nema para da kupi ako pljuje ovu glupost? Zbog takvog razmisljanja kao sto ti ovde iznosis, te kompanije koje ti uzimaju novac nece nikad inovirati. Nije mi jasno kako razmisljas. Daces 100.000 evra za auto koji fabricki kosta 20-30? Cim ga izvezes kostace 20% manje. Delujes kao da si jedva docekao da stikliras svaki komad dodatne opreme i kupis, a posle da places jer ti je velika rata. A najjace mi je ovo "radite i vi, pa cete i vi moci da kupite." Pa radimo, ali cemo mi da kupimo za 3 godine kad mu cena padne 40% a nov model bude uveo masazu levog uveta kao inovaciju i lupio mu cenu 120k da ga isto neki skorojevic kupi.

H7

pre 4 godine

Mnogo mi se svidja unutrašnjost. Kvalitet vrhunski. I najviše mi se svidja to što su zadržali mehaničke komande oko automatskog menjača. Em lepše izgleda,em lepše na dodir od ekrana,em ne skreće pažnju sa puta ako hoćete da promenite temperaturu u kabini recimo.
Nisam veliki ljubitelj BMW-a i Nemaca inače,ali ovaj X5 je zaokružen model u svakom smislu.
Sad gledam na mobile.de da ima dosta primeraka koji su prešli 300.000, 400.000 km i u dobrom su stanju.
To cisto za ove što iznose lažne informacije.
Mada mislim da to i nije toliko bitan podatak jer ko kupuje ovakav auto,vozi ga 4,5 godina,prodje 100.000,150.000km i ide dalje.

1 0 0

pre 4 godine

Citajuci komentare primecujem da vecina zamera X5 sto ga ovde voze "navijaci" njihove devojke ili ga voze starlete i pevaljke.
Mogu da se slozim, to je kod nas pravilo, ali nije rec o toj pojavi nego o autu, za mene je X5 stvarno extra SUV, a problem kod nas je nesto drugo, a ne auto..

Maksim & Divizija

pre 4 godine

@duke nukem

Odlična observacija. Ali evo razlike u stavovima. Ako si ti već kupio X5 nekoliko godina star koji je mnogo prešao to je već u startu lošija pozicija. Mada tebi su došli redovni kvarovi kao i svim vozilima posle toliko kilometraže.

Ja godišnje prelazim oko 18000km ili 12000milja. Moja ideja je uvek kupiti novo vozilo i voziti do 60k - maksimalno 100k milja.

Zevs

pre 4 godine

@mup, 24. februar 2020 20:12 - moja 5 series G30 ima to, kada ugasim auto bocne potpore se otvaraju skroz (i volan se uvlaci). Doduse, imam multicontour sedista moguce da na klasicnim i sport seats nema te funkcije.

Ne znam da li se X5 i dalje proizvodi u Americi

Joca

pre 4 godine

@Pomoravac: BMW X5 je us rangu GLE (ML) Mercedesove klase. GLE is njegov stariji brat GLS su potpuno podbacili u pogledu motora (turbo lag) i menjaca koje je prilicno spor.

DC

pre 4 godine

@Gojko/PFC: Kupi auto odrzavan po propisu i u ovlascenom servisu i sa nekom normalnom kilometrazom. Nastavi da servisiras po propisu proizvodjaca i prodaj kada auto dodje na oko 200.000km. Kupi na pristojnom i renomiranom placu a ne od nekog Turcina/Arapina i sl. Moje pravilo posto i sam zivim preko za apsolutno bilo koji auto. Lanac ti nece biti briga.

@C i n i k: I sta ja da radim sa motorom koji je presao 300 ili 500.000 km i nema nikakve deformacije? Gde je tu u celoj prici ostatak auta, sva elektronika i silni kompjuteri koji se danas ugradjuju?

@Robi: Ne, Nemci ga ne teraju 384.800km. Nemci ga voze do 150.000 maksimum - ako bas prelaze velike kilometraze. Onda ga preuzme solidno stojeci Turcin/Arapin/Balkanac koji ga vozi jos neko vreme i servisisra kod ortaka koji se bavi time. Onda predje kod jos jednog istog takvog samo malo losije stojeceg koji ne moze da priusti ni takav servis. Pa onda dodje na prodaju za eksport kod nekog Turcina/Arapina/Balkanca, koji mu skine kilometrazu za jedno 100.000km. On ga proda nasim uvoznicima koji skinu kilometrazu jos jednom. Tek onda ga kupe nasi ovde i parkiraju ga "sa 4 zmigavca" na kolovozu dok se "skokne" do pekare.