Četvrtak, 13.12.2018.

17:35

Policija iznenadila vozače – kažnjeno više od 200 zbog alkohola VIDEO

Izvor: B92

Policija iznenadila vozaèe – kažnjeno više od 200 zbog alkohola VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

89 Komentari

Sortiraj po:

Zoran

pre 5 godina

Kada ce akcija kojom ce se kontrolisati (ne) upotreba migavaca?
Kada ce akcija kojom ce se kontrolisati pogresno prestrojavanje i voznja pravo iz trake za levo ili desno, jer je u onoj za pravo velika guzva?
Kada ce akcija kojom ce se kontrolisati voznja levom trakom na auto putu?
Kada ce akcija kojom ce se kontrolisati voznja levom trakom Gazele, teretnih vozila, iako je to znakom zabranjeno?
Kada ce akcija kojom ce se kontrolisati voznja u suprotnom smeru u jednosmernoj ulici?
Kada ce akcija kojom ce se kontrolisati zaustavljanje uz sva cetiri migavca uz ometanje saobracaja dok se pije kafa u kaficu?
Kada ce akcija kojom ce se kontrolisati prolazak sluzbenih vozila sa rotacijom kroz crveno svetlo na semaforu?
...i td!

Nešque

pre 5 godina

Ako rade samo kada su akcije, gde su u svoje radno vreme i šta rade?
(Bilipiton, 13. decembar 2018 19:00)

Samo ih ti prizivaj, pa kad te kazne onda kao štooo, štaaa. Kažnjavaju za gluposti(ne mislim na pojas), ponašaju se kao da si ubio čoveka čak i kad te ne kazne. Zaustavili su me par puta, bez da duvam u balon, povišenim tonom mi tražili dokumenta. Kad sam pitao da li sam pogrešio negde oni su mi rekli "jel ces da kreneš ili da se svađaš?"

Na jednog 0.5 dolaze 50 sa mobilnim

pre 5 godina

Sta je opasnije 0.5 i da gledas kroz sofersajbnu dok vozis ili 0 promila i kuckanje po mobilnom i gledanje naravno u mobilni ?

mladen

pre 5 godina

Moj komšija Bodana u americi lezi u zatvoru nakon sto je uhapšen po 5i put u pripitom stanju. Videću ga za nekih 2 godine (uz dobro ponašanje).

Jedno pice je mnogo ako mislite da vozite.

IL

pre 5 godina

"Banana drzava. Nema se para u Budzetu za organizovanje gala veceri i novogodisnjih proslava drzavnih institucija i ministarstava pa udri po dzepu gradjana. Neka ide svako ko moze odavde."
(Cripto nije buducnost, 13. decembar 2018 22:58)

Samo dodji u ovu uredjenu demokratsku drzavu gde ja zivim. Jedva cekaju one koji misle da su zakoni krojeni prema njihovim alkoholnim potrebama. Ovde se, postovani, lezi i u zatvoru po godinu dana zbog voznje u alkoholisanom stanju a vozacka oduzima i ministrima ako prekorace zakone. Rezultat su dugi redovi na taksi stanicama za vikende kasno nocu kao preventiva.

sturmmann

pre 5 godina

A koliko njih NIJE KAŽNJENO?

Pod tim podrazumevam osobe koje prave prekršaje dok upravljaju vozilima sa "STELT" KARAKTERISTIKAMA.

Ta vozila su NEVIDLJIVA za pripadnike tzv. MUP-a Srbije; da se takvo vozilo parkira tik pored čimbenika tzv. MUP-A SRBIJE, on bi okrenuo glavu ili bi se SLUŽBOUGODNO poklonio vlasniku DO ZEMLJE.

Osim toga, ta vozila su NEVIDLJIVA za policijske kamere.

SLUŽBOUGODNO.

Svi to znaju.

Osim čimbenika tzv. MUP-a Srbije i "neovisnog" sudstva.

SLUŽBOUGODNO.

GoraN

pre 5 godina

"... Znam za gomilu ljudi koji bez problema voze kad popiju 2, 3 ili 4 piva. ..."
(brm, 13. decembar 2018 20:58)

Kao i na glukozu, svaki čovek ima neku svoju individualnu toleranciju na alkohol.

Nekome posle relativno manje količine ugljenih hidrata glukoza u krvi skoči na za život opasnih 25+ a neko unese znatno više a glukoza u krvi mu ne pređe 8.

Slično važi i za alkohol. Neko savršeno funkcioniše nakon 4 piva a neko ima problema nakon samo jednog.

Na to utiče opšte zdravstveno stanje, starost, jetra, krvni sudovi, kvalitet i kvantitet ishrane, mentalno zdravlje, terapija odnosno lekovi koji se ne smeju unostiti sa alkoholom, kvalitet pića, % alkohola u piću (pivu), eventualan unos narkotika uz pivo i još mnogo toga.

Ti ljudi koje poznaješ a "bez problema voze kada popiju 4 piva" očito ne preteruju pa im je jetra još uvek u relativno dobrom stanju a uz to vode zdrav život - fizički su aktivni, dobro se hrane, nikada gladni ne piju, umereni su u svemu pa i u piću, nije im narušeno zdravlje pa ne piju lekove uz pivo, itd.

Problem je u tome što je nemoguće na ulici sagledati i izmeriti sve gore nabrojane faktore pa se našlo solomonsko rešenje u svođenju dozvoljene količine alkohola na najmanju moguću meru a koja je kao takva bezopasna i za bolesne i za zdrave vozače koji mogu da savršeno funkcionišu i nakon konzumiranja mnogo više alkohola.

Ikarbus nije prodat laze AV ko cuko

pre 5 godina

Jel Darko Lazic bese imao nekog alkohola u krvi? Dozvola mu ne treba? Malo droge samo dozvoljene kolicine. Ma nista od toga isao mu mesec u oci pa sleteo.

ojha

pre 5 godina

Nekad sam i sam bio vozač, 14. decembar 2018 10:46)

Platio sam dosta kazni zbog voznje u blago alkoholisanom stanju ili sam ih počastio.. Totalno je nebitno. Sve do jednom, policajac me zaustavio nakon što sam popio 3 mala piva. Nije me tjerao da duvam posto nisam bio pijan, naravno refleksi su sigurno malo slabiji. Ali bi platio kaznu, nije dao da ga castim ali fino smo se ispricali.. Ukazao mi je na sve sto mi se moze desiti ako nedaj Boze nekoga udarim ili jos gore ubijem i to da ne budem kriv. Zivor bi mi se okrenuo za 360 stepeni. Od tada.. Nakon dva piva ostavljam auto pred kafanom i idem taksijem ili pjeske. Stvarno nije vrijedno, ako imas za 3,4 piva ili vise imas i koji euro za taksi.

Rade

pre 5 godina

Pa dobro, kad prođe akcija za koji dan nastavljamo sa alkoholom, možemo da budemo trezni par dana, a ostatak godine znači možemo da pijemo do mile volje. Javite kad će akcija za pojaseve da se tad vežemo, pa kad će akcija za prekoračenje brzine da tad usporimo, AKCIJA, AKCIJA, AKCIJA. Ova naša država je na AKCIJI.

Nekad sam i sam bio vozač

pre 5 godina

Da se razumemo, sedanje za volan, iako svestan da je pod dejstom alkohola,(drogu da posebno ne spominjem), treba da je krivično delo. Ali ono što mi smeta i zbog čega više ne vozim, je saznanje da saobraćajna policija nije tu da bude saradnik sa vozačima, jer bi trebalo da imaju zajednički cilj, sigurnost svih učesnika na drumu, nego da bi uzeli pare. Čim sam to shvatio, a bilo je to još davno, izgubio sam želju da vozim, a bio sam zaljubljenik u auto, vožnju i slobodu koju mi vožnja pruža. Za čitav svoj vek, koji sam proveo kao vozač, nisam imao saobraćajnu nesreću, a jedine kazne koje sam plaćao bile su zbog "prebrze" vožnje. Sada sam miran, vozačku dozvolu nisam produžio i ne mogu više "lešinari" da mi podižu pritisak. Kad saobraćajni policajci budu drugari vozačima i savetuju ih, a ne kažnjavaju njihove prekršaje, budite uvereni da će biti mnogo manje prekršaja, a sigurnost na drumu veća.

Dr.Bre

pre 5 godina

Prvo da pojeftini taksi u Beogradu a ne da se za jedan izlazak ili odlazak u posetu sa povratko da taksisti 2000-3000 dinara pa tek onda kažnjavati.

Ahtung Dihtung Sklobocna

pre 5 godina

Banana drzava. Nema se para u Budzetu za organizovanje gala veceri i novogodisnjih proslava drzavnih institucija i ministarstava pa udri po dzepu gradjana. Neka ide svako ko moze odavde.
(Cripto nije buducnost, 13. decembar 2018 22:58)
Da,nasa drzava ima razlicitih problema,ali ovakve akcije nisu deo njih,vec pitanje zdravog razuma.
Kaznjavati pijane vozace je imperativ,a granicu spustiti na nulu.
Ne postoji opravdanje za alkohol i voznju.

Sada ide Sv.Nikola,a iskreno se nadam da ce patrole zaustavljati svako vozilo i terati vozace da duvaju.
Na taj nacin ce iz saobracaja odstraniti ogroman broj vozaca,a budzet napuniti novcem od kazni.

Ko planira da pije,neka se organizuje sa onima koji ne piju,pa neka oni voze,ili neka koriste usluge taksi sluzbi,kojih po gradu imamo koliko hoces,posto je to znatno jeftinije od kazni.

E,sad,ako si stoka koja mora da se usvinji,pa posle da sedne za volan,dozvola ti mora biti oduzeta!

Ne vidim nijedno opravdanje kod onih koji sednu za volan posle konzumacije alkohola,jer na taj nacin ugrozavaju svoj,a pre svega i nase zivote,kao i zivote nase dece.

r.a.t.m.

pre 5 godina

@karma
Nije lepo lagati, u Engleskoj je granica iz daha 0.35 mcg a iz krvi je 0.8 mg. Čak se i jedinice razlikuju - prvo je mikrogram a drugo miligram.

slavisa

pre 5 godina

@ja sam
Sta ti to govori? Kaznjavaju obicne gradjane, a te takve koji su ubili pa ostali nekaznjeni, njih ne, oni ce i dalje voziti pod dejstvom alkohola.
Zato smo banana drzava.

Vojislav

pre 5 godina

Dokle će da traje ovo blesavljenje i stvaranje gužvi zbog ovakvih besmislenih kontrola? U ogromnoj većini evropskih zemalja dozvoljeno je do 0,05 (I, F, D, A, CH, GR...) u nekima čak 0,08 i dva izuzetka gde nije dozvoljeno ništa. Prema tome, naše blesavljenje sa 0,02 ne samo da je glupavo nego se nigde čovek ni sa 0,02 ni sa 0,05 ne smatra pijan nego vozi najnormalnije. Da ne bude zabune, ja nisam za to da pijan čovek vozi, ali nesreće ne izazivaju ljudi sa 0,02 ni sa 0,03 ni sa 0,05 nego mrtvi pijani idioti kojima je svejedno koliko je ograničenje.

Vlada

pre 5 godina

Kakav smo mi narod, daleko bilo. Kad kaznjavaju zbog nepotpune opreme, sto ne kaznjavate pijane oni ubijaju ljude. Kad kaznjavaju pijane opet ne valja.

Badji

pre 5 godina

Banana drzava. Nema se para u Budzetu za organizovanje gala veceri i novogodisnjih proslava drzavnih institucija i ministarstava pa udri po dzepu gradjana. Neka ide svako ko moze odavde.
(Cripto nije buducnost, 13. decembar 2018 22:58)

Ček, pljuješ državu i policiju jer kažnjava pijane vozače??? Ahahahah. Idi slobodno prijatelju odavde, ali čisto sumnjam da će te prihvatiti neka druga država...

Krle

pre 5 godina

zbog ove "genijalne akcije" guzva od 4km od Obrenovca do Barica od 7 do 9 ujutru kad ljudi idu na posao a o tom ataku na mozak nigde necete ni red procitati
(arsen, 13. decembar 2018 21:52)
A o "kontrolnom punktu" na ibarskom putu kod skretanja za Lajkovac, da i ne govorimo. U cetvrak vece, kolona je bila od Stepojevca do te raskrsnice. Ja sam se vracao iz Cacka za Beograd i naisao na "kontrolni punkt" - samo su me propustili, da ne kazem pozurivali da prodjem, bez ikakve kontrole. Valjda im je neko javio da su napravili opsti haos na drumu... sto sam imao priliku i da vidim... neprekidna kolona odatle do maltene samog Stepojevca, ukupno 14 km kolone... Tolika kolona je 100 puta opasnija za bezbednost neko deset pijanaca na drumu..

Milan

pre 5 godina

Ajde sto je banana drzava i sto se svuda mi guramo kao da radimo nesto a ustvari samo da se napuni kasa, nego ovi mozgovi koji sa alkoholom u organizmu sedaju za volan oni su posebna prica. Zapamtite 0,1- reakcija 1 sekunda sporije!

ja

pre 5 godina

Banana drzava. Nema se para u Budzetu za organizovanje gala veceri i novogodisnjih proslava drzavnih institucija i ministarstava pa udri po dzepu gradjana. Neka ide svako ko moze odavde.
(Cripto nije buducnost, 13. decembar 2018 22:58)

Ova vlast od mene ili bilo koga razumnog ne može dobiti glas. Ali za alkoholisane vozače zaplena automobila, a, pare i neka uzme ko je na, vlasti, baš me briga.

Bane

pre 5 godina

(rani, 13. decembar 2018 22:00)

OK, mislim suštinski ti si u pravu, ali problem je što neko već napisa oni to ne rade da bi povećali bezbednost u saobraćaju već da namaknu lovu, jer stalno smanjuju tu granicu za kažnjavanje, ranije je bilo 0,5, pa su smanjili na 0,3 sada su smanjili na 0,2....opet neko već napisa ako voziš ne treba da piješ svakako ali ako već hoćeš da imaš neku toleranciju od jednog piva ili čaše vina onda nemoj da smanjuješ prag ispod toga samo da bi kažnjavao i uzimao pare, u prilog ovome svedoči i činjenica da je sve do 0,5 kazna simboličnih 3.000 (barem bila ne znam jesu podigli sada po novom kada su ujedno i smanjili prag). Dalje, oni bi sada sve te što su zaustavljali po magistralama morali da isključe iz saobraćaja ako naduvaju preko 0,2 a oni te puste da nastaviš bitno je da su ti ispisali uplatnicu. Mislim oni ti formalno daju papir da si isključen iz saobraćaja jer si "pijan" pa ti požele srećan put??? Ko je imao prilike da čita njihov interni pravilnik kako treba da se ponašaju prema vozaču koji je isključen ispada da ima pravo da te uhapsi ako si pokazao nameru da nastaviš da voziš, a pokazivanje namere da nastaviš da voziš znači da si se vratio na mesto vozača i startovao vaozilo. Ali neee, kod nas samo kada preko 1,2 mora da te vodi na trežnjenje ne može da te pusti dalje, sa 1,19 dobiješ prijavu, potvrdu da si isključen i "srećan put"...ejjj sa 1,19 e zato smo banana država i zato nam gaze decu po ulici...ne zbog 0,2 ili 0,3 ili 0,5.

Milan

pre 5 godina

Koliko god da mrzim maltretiranje vozača sa ograničenom brzinom i kažnjavanje za male prekršaje toliko podržavam kažnjavanje za alkohol. To jeste akcija za bezbednost svih nas na putu.

John Terry

pre 5 godina

Ovo je mozda jedina stvar za koju podrzavam ovu vlast i drzavu. Frustraciju ljudi koji zele da pijani mogu da voze zaista ne razumem. Vec 11 godina sam vozac i ne pada mi na pamet da popijem vise od jednog piva kad vozim. Moraju ljudi biti svesni da alkohol utice na reakciju vozaca i na vid tokom voznje. Postoje druge stvari koje su nerazumne od strane policije, kao ono nasumicno zaustavljanje i pretres vozila, ali ovo i treba da se radi.

Boki

pre 5 godina

Saglasan sam da pijanima nije mesto za volanom, ja bih čak bio i rigorozniji, npr. povratnicima bih trajno zabranjivao upravljanje vozilima, oduzimao automobile...
Ali ljudi, da li je neko od vas bio ovih dana obuhvaćen nekom od ovih kontrola.
Ja pre neki dan na putu Obrenovac - Beograd, kolega juče prema Užicu. Metodologija ista, desetak vozila policije, zaustavljen kompletan saobraćaj, da dodješ na red za kontrolu čekaš petnaestak minuta a onda, u Bariču pre neki dan, vrhunac kada prilaze anketari i popunjavaju nekakve upitnike?!?!?
Još desetak minuta... Ja sam stajao ukupno nešto više od pola sata.
Da ne preteram kad kažem da je reč o ukidanju slobode kretanja jer niti je bila vanredna situacija, niti je bio bilo koji drugi slučaj propisan zakonom nego je nekom palo na pamet da na neverovatan način organizuje totalnu kontrolu.
Dakle, način je po meni sporan a namera je OK osim te ankete jer me ne bi iznenadilo da nekom treba za neki stručni rad koji će biti negde objavljen...

John Terry

pre 5 godina

Ovo je mozda jedina stvar za koju podrzavam ovu vlast i drzavu. Frustraciju ljudi koji zele da pijani mogu da voze zaista ne razumem. Vec 11 godina sam vozac i ne pada mi na pamet da popijem vise od jednog piva kad vozim. Moraju ljudi biti svesni da alkohol utice na reakciju vozaca i na vid tokom voznje. Postoje druge stvari koje su nerazumne od strane policije, kao ono nasumicno zaustavljanje i pretres vozila, ali ovo i treba da se radi.

P76-ers

pre 5 godina

Danas sam vozio relaciju BG-ČA. Policija zaustavlja sve kod Ljiga pre ukljucenja na autoputic Ljig-Preljina. Oba smera kontrolisu, kolona 1km u oba smera, tj prave zagusenje saobracaja. Nikakav nije problem sto to rade, ali je problem u odabiru lokacije. Pre te lokacije postoje 2 cepa: prvi je pre novog kruznog toka u Ljigu, a drugi na semaforu u Ljigu. Da policija iole ima pameti kontrolu su mogli da sprovode na jednom od ta dva cepa, a ne da prave treci cep i da dodatno opterecuju deonicu i prave haos. Ali opet, ko je jos cuo vic sa inteligentnim policajcima???
(Smarty, 13. decembar 2018 19:26)

Ako imaš vozačku dozvolu baci je, zabranjeno je zaustavljanje i parkiranje u kružnim tokovima, raskrsnicama, prevojima, nadvožnjacima pa tako i policiji da zaustavlja u istim...

Haos koji prave je namenski i možeš ih videti svuda po svetu, jer je gotovo nemoguće skrenuti desno ili levo da bi izbegao kontrolu...

Ne valjaju nam kad ih ne vidimo, ne valjaju nam kad nas zaustavljaju...

Još dosta iskustva treba da stekneš da bi opravdao nik...

Srrrrrrrrrdjan

pre 5 godina

Osim radara (90%) i pisanja saobracajnih prekrsaja (8%), koje su to jos aktivnosti po kojima se prepoznaje rad policije (2%)?
Pitam onako.

P76-ers

pre 5 godina

Ovo je inače svakodnevni posao policije, ali akcija se zove jer se planski sprovodi uz angažovanje velikog broja policajaca. Dosadili su i Bogu i narodu, ali mene lično ne dotiče, ne pijem i ne žurim nigde...

Nenad

pre 5 godina

Kako iznenadila. Pa valjda svi vidovi kontrole treba da budu permanentni, a ne da budu "akcija". Ne prodaje policija televizore, pa da oglasi petnaestodnevnu akciju!

VUK

pre 5 godina

A da nas iznenade i uhapse Đilasa, Jeremića, Stefanovića i sve druge " žute" lopove....ili da uhapse OVE što ih svakodnevno lažno optužuju?!

Policija i bezbednost

pre 5 godina

Zaustavljaju me, duvam nulu, kaze sl.lice, mora da je aparat u kvaru. Uzima drugi, opet nula, izgleda da sam toliko popio da ne moze da izmeri. Dolazi drugo sl. lice, trci put nula, kaze izgleda da stvarno nije pio. Istinita prica iz akcije u Novom Sadu pre 6 godina.

Suke

pre 5 godina

Pitas sta je problem? Problem je sto je mali pink ubio devojcicu i nikom nista. Petra Cvijic slicno. Brat Radovana Karadzica isto. Nastavi niz.
Jedna pravila za vlast i njima bliske, druga za sve ostale. A sta je problem shvatices kad NEDAJBOZE strada neko tvoj. Ima nas pametnijih koji to vidimo vec sada. Nema na cemu.

Uzgred, ja uopste ne pijem, sto se mene tice mogu da stave i minus dva promila. Ali, selektivna pravda je gora od nepravde.
(@ ja sam, 13. decembar 2018 20:59) # Link komentara

Ne mozes ni da zamislis koliko ja razumem tvoj i svaciji bes. Tacno je to sto ti kazes da se izvlace bogatasi i ljudi sa vezama, to je tacno. Ono sto treba shvatiti je da je to potpuno odvojeni problem korupcije koja vlada svuda. To je jedan problem. To sto ljudi tu cinjenicu uzimaju kao opravdanje da opravdaju sve ove druge koji piju i voze e to je bolest naseg drustva. To je ono sto je nama u genima, zakon da vazi za sve, ali da se MENI progleda kroz prste. Ne morate bas da kaznite popa, ne morate bas da naplatite kaznu zeni, starijem coveku, onom koji ide kod lekara... hiljade izgovora, a sustina jedna zakon se ili postuje ili ne postuje. Kad u glavama prelomimo da smo odgovorni pre svega za sebe a onda za druge mozda nesto i promenimo.

shomi

pre 5 godina

I mene su zaustavljali. 
Alkotest 0.0 
Hvala, doviđenja. 

I šta je problem...
(ja sam, 13. decembar 2018 18:15)
Problem je u tome što sam se zbog naprednih budalaština vukao u koloni na Ibarskoj preko sat vremena. Kao da nisu dovoljne gužve i svakako. Ako je bitno i ja sam "naduvao" nulu...

Strokavi mozak

pre 5 godina

Dva piva nemoze a klanfa puna spida i ko zna kakvih jos droga to moze?Ili narkomani nisu jos ciljna grupa,kad se napate ko mi alkosi onda i njh ima da delju.

Nebojša

pre 5 godina

Banana drzava. Nema se para u Budzetu za organizovanje gala veceri i novogodisnjih proslava drzavnih institucija i ministarstava pa udri po dzepu gradjana. Neka ide svako ko moze odavde.
(Cripto nije buducnost, 13. decembar 2018 22:58)

Ako voze pijani onda to nisu gradjanin već pijana stoka i kao takve ih treba oštro kažnjavati zamisli se koliko ljudi ti pijani građani ubiju ili teško povrede svake godine ako će kazne da ih nateraju da ne voze pod dejstvom alkohola onda to treba podržati.

Vratimo monarhiju - vreme je za Kralja!

pre 5 godina

Nemojte da pijete ako planirate da vozite i nema problema. Ne znam sto je sad policija kriva? Realno.

Ili je fora da vas neko placa da pljujete sve i svakom u drzavi?!

Cripto nije buducnost

pre 5 godina

Banana drzava. Nema se para u Budzetu za organizovanje gala veceri i novogodisnjih proslava drzavnih institucija i ministarstava pa udri po dzepu gradjana. Neka ide svako ko moze odavde.

vrh drzave nam je tezak 1000 god robije

pre 5 godina

@Србољуб Nadam se da si sarkastican! U suprotnom, takvim idiotima je mesto u zatvoru, do kraja zivota, sa obaveznim prinudnim radom bar 40 godina!

rani

pre 5 godina

Banana drzava!
(Atish, 13. decembar 2018 18:23)

Zato što policija kažnjava pijandure za volanom? Šta treba da ih nagradjuje litrom viskija da bi tebi bila ozbiljna država? Ja bi uveo obavezno bičevanje po turu i trajno oduzimanje vozačke, a ne da se čudimo kad kreteni gaze decu po ulici, kao pre neki dan u Bosni! Pogledaj malo koliko je ljudi stradalo samo u ovoj godini zbog alkohola! E zato smo banana država, što smo to dozvolili!

arsen

pre 5 godina

zbog ove "genijalne akcije" guzva od 4km od Obrenovca do Barica od 7 do 9 ujutru kad ljudi idu na posao a o tom ataku na mozak nigde necete ni red procitati

Србољуб

pre 5 godina

Ма бре шта се њих тиче да ли сам ја нешто попио? Да ли возило држим под контролом? Да и то много боље од оних који су као трезни а не знају да возе. Могу да попијем колико хоћу и и даље да возим преко 150 и све је како треба. Откуд њима право да мени мере да ли сам пио?

karma

pre 5 godina

teško navatati preko 0.2... zato ste i smanjili prag tolerancije sa 0.5 na 0.2, da bi više para namakli od naroda... a u Engleskoj je 0.8 granica, čak 4 puta više... predlažem da zabranite prodaju alkohola kao sledeću meru, samo mi nije jasno ko bi to uradio jer i sad po zakonu alkohol ne bi smeo da se reklamira nigde, posebno ne na televiziji

@ ja sam

pre 5 godina

Pitas sta je problem? Problem je sto je mali pink ubio devojcicu i nikom nista. Petra Cvijic slicno. Brat Radovana Karadzica isto. Nastavi niz.
Jedna pravila za vlast i njima bliske, druga za sve ostale. A sta je problem shvatices kad NEDAJBOZE strada neko tvoj. Ima nas pametnijih koji to vidimo vec sada. Nema na cemu.

Uzgred, ja uopste ne pijem, sto se mene tice mogu da stave i minus dva promila. Ali, selektivna pravda je gora od nepravde.

brm

pre 5 godina

Čuj akcija, ovo treba da je normalna pojava. Znam za gomilu ljudi koji bez problema voze kad popiju 2, 3 ili 4 piva. Mislim da smo mi, kao nacija, kulturološki u teškom zaostatku za razvijenim svetom. U saobraćaju, normama ponašanja, i kad je etičnost u pitanju,... Kakvi smo, takve političare i biramo.

cuj akcija...

pre 5 godina

Ne znam kakva je ovo vanredna akcija..
Mene policija zaustavi bar pet puta mesecno, i uvek duvam.
Prave zasedu sa ciljem da kazne.
Jednom su me zaustavili, i pitao sam zasto me nisu uopzorili da mi ne radi levi far, na sta sam dobio odgovor da ih to ne zanima jer ne mogu da me kazne!?

BDj

pre 5 godina

Pa, malo su preterali.
U Prijepolju, Cacku i na Zlatiboru zaustavljaju saobracaj potpuno, prave zastoj i velike kolone. Doduse, sve to brzo ide, ali zaustaviti bas svako vozilo mi vise lici na marketing nego na pravu policijsku akciju

Milorad Ustinić

pre 5 godina

ovo samo u Srbiji rade, ovde u Austriji sve redovno... biće da bečkim plavcima ne treba još jedna, treća po redu, gajba za, drugu po redu - ljubavnicu ;)

TAG

pre 5 godina

0,2 promila je isto kao I da su uveli 0 promila.
Popijete casu piva od 0,33 I eto vec problema.
Za volanom ne treba piti uopste, ali ako vec postoji tolerancija, onda su trebali da ostave makar 0,3 promila.

Kibo

pre 5 godina

I treba. Kad voziš NEMOJ DA PIJEŠ. Kraj. Nema kazne, spašeni životi, manje povreda, manje ljudi po bolnicama, lekari mogu da leče druge ljude.

Smarty

pre 5 godina

Danas sam vozio relaciju BG-ČA. Policija zaustavlja sve kod Ljiga pre ukljucenja na autoputic Ljig-Preljina. Oba smera kontrolisu, kolona 1km u oba smera, tj prave zagusenje saobracaja. Nikakav nije problem sto to rade, ali je problem u odabiru lokacije. Pre te lokacije postoje 2 cepa: prvi je pre novog kruznog toka u Ljigu, a drugi na semaforu u Ljigu. Da policija iole ima pameti kontrolu su mogli da sprovode na jednom od ta dva cepa, a ne da prave treci cep i da dodatno opterecuju deonicu i prave haos. Ali opet, ko je jos cuo vic sa inteligentnim policajcima???

Samo kažem

pre 5 godina

I treba! Voleo bi da su ovako revnosni kada krenu i skupi automobili sa splavova, ali par puta sam video kako se takvi propuste, a zaustavljaju neke šlepove od kola i proveravaju.

smoren

pre 5 godina

Cekaj, pa zar ministar nije rekao jos pre godinu-dve da su nabavili gomilu uredjaja za testiranje i da ce pri SVAKOM zaustavljanju da se proverava alkoholisanost??? Kako sad ovo??

lePiaf

pre 5 godina

Tako je, kaznjavajte ove sa 0.3 promila, a kad neko ubije nekoga kolima sa 3 promila onda ništa, 2godine nanogica, ako i toliko. Jer nema para od robijasa, samo od ovog sto i onako nije nikakva opasnost za saobraćaj.

Atish

pre 5 godina

Uvek se mi guramo kada EU sprovodi neku akciju kada se uzimaju pare iz dzepa,a kada se sprovodi neka akcija unapredjivanja standarda zivota u EU onda nas nema nigde.Banana drzava!

lePiaf

pre 5 godina

Tako je, kaznjavajte ove sa 0.3 promila, a kad neko ubije nekoga kolima sa 3 promila onda ništa, 2godine nanogica, ako i toliko. Jer nema para od robijasa, samo od ovog sto i onako nije nikakva opasnost za saobraćaj.

Atish

pre 5 godina

Uvek se mi guramo kada EU sprovodi neku akciju kada se uzimaju pare iz dzepa,a kada se sprovodi neka akcija unapredjivanja standarda zivota u EU onda nas nema nigde.Banana drzava!

@ ja sam

pre 5 godina

Pitas sta je problem? Problem je sto je mali pink ubio devojcicu i nikom nista. Petra Cvijic slicno. Brat Radovana Karadzica isto. Nastavi niz.
Jedna pravila za vlast i njima bliske, druga za sve ostale. A sta je problem shvatices kad NEDAJBOZE strada neko tvoj. Ima nas pametnijih koji to vidimo vec sada. Nema na cemu.

Uzgred, ja uopste ne pijem, sto se mene tice mogu da stave i minus dva promila. Ali, selektivna pravda je gora od nepravde.

rani

pre 5 godina

Banana drzava!
(Atish, 13. decembar 2018 18:23)

Zato što policija kažnjava pijandure za volanom? Šta treba da ih nagradjuje litrom viskija da bi tebi bila ozbiljna država? Ja bi uveo obavezno bičevanje po turu i trajno oduzimanje vozačke, a ne da se čudimo kad kreteni gaze decu po ulici, kao pre neki dan u Bosni! Pogledaj malo koliko je ljudi stradalo samo u ovoj godini zbog alkohola! E zato smo banana država, što smo to dozvolili!

Smarty

pre 5 godina

Danas sam vozio relaciju BG-ČA. Policija zaustavlja sve kod Ljiga pre ukljucenja na autoputic Ljig-Preljina. Oba smera kontrolisu, kolona 1km u oba smera, tj prave zagusenje saobracaja. Nikakav nije problem sto to rade, ali je problem u odabiru lokacije. Pre te lokacije postoje 2 cepa: prvi je pre novog kruznog toka u Ljigu, a drugi na semaforu u Ljigu. Da policija iole ima pameti kontrolu su mogli da sprovode na jednom od ta dva cepa, a ne da prave treci cep i da dodatno opterecuju deonicu i prave haos. Ali opet, ko je jos cuo vic sa inteligentnim policajcima???

arsen

pre 5 godina

zbog ove "genijalne akcije" guzva od 4km od Obrenovca do Barica od 7 do 9 ujutru kad ljudi idu na posao a o tom ataku na mozak nigde necete ni red procitati

cuj akcija...

pre 5 godina

Ne znam kakva je ovo vanredna akcija..
Mene policija zaustavi bar pet puta mesecno, i uvek duvam.
Prave zasedu sa ciljem da kazne.
Jednom su me zaustavili, i pitao sam zasto me nisu uopzorili da mi ne radi levi far, na sta sam dobio odgovor da ih to ne zanima jer ne mogu da me kazne!?

brm

pre 5 godina

Čuj akcija, ovo treba da je normalna pojava. Znam za gomilu ljudi koji bez problema voze kad popiju 2, 3 ili 4 piva. Mislim da smo mi, kao nacija, kulturološki u teškom zaostatku za razvijenim svetom. U saobraćaju, normama ponašanja, i kad je etičnost u pitanju,... Kakvi smo, takve političare i biramo.

BDj

pre 5 godina

Pa, malo su preterali.
U Prijepolju, Cacku i na Zlatiboru zaustavljaju saobracaj potpuno, prave zastoj i velike kolone. Doduse, sve to brzo ide, ali zaustaviti bas svako vozilo mi vise lici na marketing nego na pravu policijsku akciju

Cripto nije buducnost

pre 5 godina

Banana drzava. Nema se para u Budzetu za organizovanje gala veceri i novogodisnjih proslava drzavnih institucija i ministarstava pa udri po dzepu gradjana. Neka ide svako ko moze odavde.

Samo kažem

pre 5 godina

I treba! Voleo bi da su ovako revnosni kada krenu i skupi automobili sa splavova, ali par puta sam video kako se takvi propuste, a zaustavljaju neke šlepove od kola i proveravaju.

karma

pre 5 godina

teško navatati preko 0.2... zato ste i smanjili prag tolerancije sa 0.5 na 0.2, da bi više para namakli od naroda... a u Engleskoj je 0.8 granica, čak 4 puta više... predlažem da zabranite prodaju alkohola kao sledeću meru, samo mi nije jasno ko bi to uradio jer i sad po zakonu alkohol ne bi smeo da se reklamira nigde, posebno ne na televiziji

smoren

pre 5 godina

Cekaj, pa zar ministar nije rekao jos pre godinu-dve da su nabavili gomilu uredjaja za testiranje i da ce pri SVAKOM zaustavljanju da se proverava alkoholisanost??? Kako sad ovo??

Kibo

pre 5 godina

I treba. Kad voziš NEMOJ DA PIJEŠ. Kraj. Nema kazne, spašeni životi, manje povreda, manje ljudi po bolnicama, lekari mogu da leče druge ljude.

TAG

pre 5 godina

0,2 promila je isto kao I da su uveli 0 promila.
Popijete casu piva od 0,33 I eto vec problema.
Za volanom ne treba piti uopste, ali ako vec postoji tolerancija, onda su trebali da ostave makar 0,3 promila.

vrh drzave nam je tezak 1000 god robije

pre 5 godina

@Србољуб Nadam se da si sarkastican! U suprotnom, takvim idiotima je mesto u zatvoru, do kraja zivota, sa obaveznim prinudnim radom bar 40 godina!

Milorad Ustinić

pre 5 godina

ovo samo u Srbiji rade, ovde u Austriji sve redovno... biće da bečkim plavcima ne treba još jedna, treća po redu, gajba za, drugu po redu - ljubavnicu ;)

Ikarbus nije prodat laze AV ko cuko

pre 5 godina

Jel Darko Lazic bese imao nekog alkohola u krvi? Dozvola mu ne treba? Malo droge samo dozvoljene kolicine. Ma nista od toga isao mu mesec u oci pa sleteo.

Србољуб

pre 5 godina

Ма бре шта се њих тиче да ли сам ја нешто попио? Да ли возило држим под контролом? Да и то много боље од оних који су као трезни а не знају да возе. Могу да попијем колико хоћу и и даље да возим преко 150 и све је како треба. Откуд њима право да мени мере да ли сам пио?

ojha

pre 5 godina

Nekad sam i sam bio vozač, 14. decembar 2018 10:46)

Platio sam dosta kazni zbog voznje u blago alkoholisanom stanju ili sam ih počastio.. Totalno je nebitno. Sve do jednom, policajac me zaustavio nakon što sam popio 3 mala piva. Nije me tjerao da duvam posto nisam bio pijan, naravno refleksi su sigurno malo slabiji. Ali bi platio kaznu, nije dao da ga castim ali fino smo se ispricali.. Ukazao mi je na sve sto mi se moze desiti ako nedaj Boze nekoga udarim ili jos gore ubijem i to da ne budem kriv. Zivor bi mi se okrenuo za 360 stepeni. Od tada.. Nakon dva piva ostavljam auto pred kafanom i idem taksijem ili pjeske. Stvarno nije vrijedno, ako imas za 3,4 piva ili vise imas i koji euro za taksi.

Rade

pre 5 godina

Pa dobro, kad prođe akcija za koji dan nastavljamo sa alkoholom, možemo da budemo trezni par dana, a ostatak godine znači možemo da pijemo do mile volje. Javite kad će akcija za pojaseve da se tad vežemo, pa kad će akcija za prekoračenje brzine da tad usporimo, AKCIJA, AKCIJA, AKCIJA. Ova naša država je na AKCIJI.

sturmmann

pre 5 godina

A koliko njih NIJE KAŽNJENO?

Pod tim podrazumevam osobe koje prave prekršaje dok upravljaju vozilima sa "STELT" KARAKTERISTIKAMA.

Ta vozila su NEVIDLJIVA za pripadnike tzv. MUP-a Srbije; da se takvo vozilo parkira tik pored čimbenika tzv. MUP-A SRBIJE, on bi okrenuo glavu ili bi se SLUŽBOUGODNO poklonio vlasniku DO ZEMLJE.

Osim toga, ta vozila su NEVIDLJIVA za policijske kamere.

SLUŽBOUGODNO.

Svi to znaju.

Osim čimbenika tzv. MUP-a Srbije i "neovisnog" sudstva.

SLUŽBOUGODNO.

Ahtung Dihtung Sklobocna

pre 5 godina

Banana drzava. Nema se para u Budzetu za organizovanje gala veceri i novogodisnjih proslava drzavnih institucija i ministarstava pa udri po dzepu gradjana. Neka ide svako ko moze odavde.
(Cripto nije buducnost, 13. decembar 2018 22:58)
Da,nasa drzava ima razlicitih problema,ali ovakve akcije nisu deo njih,vec pitanje zdravog razuma.
Kaznjavati pijane vozace je imperativ,a granicu spustiti na nulu.
Ne postoji opravdanje za alkohol i voznju.

Sada ide Sv.Nikola,a iskreno se nadam da ce patrole zaustavljati svako vozilo i terati vozace da duvaju.
Na taj nacin ce iz saobracaja odstraniti ogroman broj vozaca,a budzet napuniti novcem od kazni.

Ko planira da pije,neka se organizuje sa onima koji ne piju,pa neka oni voze,ili neka koriste usluge taksi sluzbi,kojih po gradu imamo koliko hoces,posto je to znatno jeftinije od kazni.

E,sad,ako si stoka koja mora da se usvinji,pa posle da sedne za volan,dozvola ti mora biti oduzeta!

Ne vidim nijedno opravdanje kod onih koji sednu za volan posle konzumacije alkohola,jer na taj nacin ugrozavaju svoj,a pre svega i nase zivote,kao i zivote nase dece.

Nekad sam i sam bio vozač

pre 5 godina

Da se razumemo, sedanje za volan, iako svestan da je pod dejstom alkohola,(drogu da posebno ne spominjem), treba da je krivično delo. Ali ono što mi smeta i zbog čega više ne vozim, je saznanje da saobraćajna policija nije tu da bude saradnik sa vozačima, jer bi trebalo da imaju zajednički cilj, sigurnost svih učesnika na drumu, nego da bi uzeli pare. Čim sam to shvatio, a bilo je to još davno, izgubio sam želju da vozim, a bio sam zaljubljenik u auto, vožnju i slobodu koju mi vožnja pruža. Za čitav svoj vek, koji sam proveo kao vozač, nisam imao saobraćajnu nesreću, a jedine kazne koje sam plaćao bile su zbog "prebrze" vožnje. Sada sam miran, vozačku dozvolu nisam produžio i ne mogu više "lešinari" da mi podižu pritisak. Kad saobraćajni policajci budu drugari vozačima i savetuju ih, a ne kažnjavaju njihove prekršaje, budite uvereni da će biti mnogo manje prekršaja, a sigurnost na drumu veća.

Badji

pre 5 godina

Banana drzava. Nema se para u Budzetu za organizovanje gala veceri i novogodisnjih proslava drzavnih institucija i ministarstava pa udri po dzepu gradjana. Neka ide svako ko moze odavde.
(Cripto nije buducnost, 13. decembar 2018 22:58)

Ček, pljuješ državu i policiju jer kažnjava pijane vozače??? Ahahahah. Idi slobodno prijatelju odavde, ali čisto sumnjam da će te prihvatiti neka druga država...

ja

pre 5 godina

Banana drzava. Nema se para u Budzetu za organizovanje gala veceri i novogodisnjih proslava drzavnih institucija i ministarstava pa udri po dzepu gradjana. Neka ide svako ko moze odavde.
(Cripto nije buducnost, 13. decembar 2018 22:58)

Ova vlast od mene ili bilo koga razumnog ne može dobiti glas. Ali za alkoholisane vozače zaplena automobila, a, pare i neka uzme ko je na, vlasti, baš me briga.

Dr.Bre

pre 5 godina

Prvo da pojeftini taksi u Beogradu a ne da se za jedan izlazak ili odlazak u posetu sa povratko da taksisti 2000-3000 dinara pa tek onda kažnjavati.

IL

pre 5 godina

"Banana drzava. Nema se para u Budzetu za organizovanje gala veceri i novogodisnjih proslava drzavnih institucija i ministarstava pa udri po dzepu gradjana. Neka ide svako ko moze odavde."
(Cripto nije buducnost, 13. decembar 2018 22:58)

Samo dodji u ovu uredjenu demokratsku drzavu gde ja zivim. Jedva cekaju one koji misle da su zakoni krojeni prema njihovim alkoholnim potrebama. Ovde se, postovani, lezi i u zatvoru po godinu dana zbog voznje u alkoholisanom stanju a vozacka oduzima i ministrima ako prekorace zakone. Rezultat su dugi redovi na taksi stanicama za vikende kasno nocu kao preventiva.

slavisa

pre 5 godina

@ja sam
Sta ti to govori? Kaznjavaju obicne gradjane, a te takve koji su ubili pa ostali nekaznjeni, njih ne, oni ce i dalje voziti pod dejstvom alkohola.
Zato smo banana drzava.

GoraN

pre 5 godina

"... Znam za gomilu ljudi koji bez problema voze kad popiju 2, 3 ili 4 piva. ..."
(brm, 13. decembar 2018 20:58)

Kao i na glukozu, svaki čovek ima neku svoju individualnu toleranciju na alkohol.

Nekome posle relativno manje količine ugljenih hidrata glukoza u krvi skoči na za život opasnih 25+ a neko unese znatno više a glukoza u krvi mu ne pređe 8.

Slično važi i za alkohol. Neko savršeno funkcioniše nakon 4 piva a neko ima problema nakon samo jednog.

Na to utiče opšte zdravstveno stanje, starost, jetra, krvni sudovi, kvalitet i kvantitet ishrane, mentalno zdravlje, terapija odnosno lekovi koji se ne smeju unostiti sa alkoholom, kvalitet pića, % alkohola u piću (pivu), eventualan unos narkotika uz pivo i još mnogo toga.

Ti ljudi koje poznaješ a "bez problema voze kada popiju 4 piva" očito ne preteruju pa im je jetra još uvek u relativno dobrom stanju a uz to vode zdrav život - fizički su aktivni, dobro se hrane, nikada gladni ne piju, umereni su u svemu pa i u piću, nije im narušeno zdravlje pa ne piju lekove uz pivo, itd.

Problem je u tome što je nemoguće na ulici sagledati i izmeriti sve gore nabrojane faktore pa se našlo solomonsko rešenje u svođenju dozvoljene količine alkohola na najmanju moguću meru a koja je kao takva bezopasna i za bolesne i za zdrave vozače koji mogu da savršeno funkcionišu i nakon konzumiranja mnogo više alkohola.

Vlada

pre 5 godina

Kakav smo mi narod, daleko bilo. Kad kaznjavaju zbog nepotpune opreme, sto ne kaznjavate pijane oni ubijaju ljude. Kad kaznjavaju pijane opet ne valja.

Milan

pre 5 godina

Koliko god da mrzim maltretiranje vozača sa ograničenom brzinom i kažnjavanje za male prekršaje toliko podržavam kažnjavanje za alkohol. To jeste akcija za bezbednost svih nas na putu.

Milan

pre 5 godina

Ajde sto je banana drzava i sto se svuda mi guramo kao da radimo nesto a ustvari samo da se napuni kasa, nego ovi mozgovi koji sa alkoholom u organizmu sedaju za volan oni su posebna prica. Zapamtite 0,1- reakcija 1 sekunda sporije!

Bane

pre 5 godina

(rani, 13. decembar 2018 22:00)

OK, mislim suštinski ti si u pravu, ali problem je što neko već napisa oni to ne rade da bi povećali bezbednost u saobraćaju već da namaknu lovu, jer stalno smanjuju tu granicu za kažnjavanje, ranije je bilo 0,5, pa su smanjili na 0,3 sada su smanjili na 0,2....opet neko već napisa ako voziš ne treba da piješ svakako ali ako već hoćeš da imaš neku toleranciju od jednog piva ili čaše vina onda nemoj da smanjuješ prag ispod toga samo da bi kažnjavao i uzimao pare, u prilog ovome svedoči i činjenica da je sve do 0,5 kazna simboličnih 3.000 (barem bila ne znam jesu podigli sada po novom kada su ujedno i smanjili prag). Dalje, oni bi sada sve te što su zaustavljali po magistralama morali da isključe iz saobraćaja ako naduvaju preko 0,2 a oni te puste da nastaviš bitno je da su ti ispisali uplatnicu. Mislim oni ti formalno daju papir da si isključen iz saobraćaja jer si "pijan" pa ti požele srećan put??? Ko je imao prilike da čita njihov interni pravilnik kako treba da se ponašaju prema vozaču koji je isključen ispada da ima pravo da te uhapsi ako si pokazao nameru da nastaviš da voziš, a pokazivanje namere da nastaviš da voziš znači da si se vratio na mesto vozača i startovao vaozilo. Ali neee, kod nas samo kada preko 1,2 mora da te vodi na trežnjenje ne može da te pusti dalje, sa 1,19 dobiješ prijavu, potvrdu da si isključen i "srećan put"...ejjj sa 1,19 e zato smo banana država i zato nam gaze decu po ulici...ne zbog 0,2 ili 0,3 ili 0,5.

Krle

pre 5 godina

zbog ove "genijalne akcije" guzva od 4km od Obrenovca do Barica od 7 do 9 ujutru kad ljudi idu na posao a o tom ataku na mozak nigde necete ni red procitati
(arsen, 13. decembar 2018 21:52)
A o "kontrolnom punktu" na ibarskom putu kod skretanja za Lajkovac, da i ne govorimo. U cetvrak vece, kolona je bila od Stepojevca do te raskrsnice. Ja sam se vracao iz Cacka za Beograd i naisao na "kontrolni punkt" - samo su me propustili, da ne kazem pozurivali da prodjem, bez ikakve kontrole. Valjda im je neko javio da su napravili opsti haos na drumu... sto sam imao priliku i da vidim... neprekidna kolona odatle do maltene samog Stepojevca, ukupno 14 km kolone... Tolika kolona je 100 puta opasnija za bezbednost neko deset pijanaca na drumu..

VUK

pre 5 godina

A da nas iznenade i uhapse Đilasa, Jeremića, Stefanovića i sve druge " žute" lopove....ili da uhapse OVE što ih svakodnevno lažno optužuju?!

r.a.t.m.

pre 5 godina

@karma
Nije lepo lagati, u Engleskoj je granica iz daha 0.35 mcg a iz krvi je 0.8 mg. Čak se i jedinice razlikuju - prvo je mikrogram a drugo miligram.

Nenad

pre 5 godina

Kako iznenadila. Pa valjda svi vidovi kontrole treba da budu permanentni, a ne da budu "akcija". Ne prodaje policija televizore, pa da oglasi petnaestodnevnu akciju!

Suke

pre 5 godina

Pitas sta je problem? Problem je sto je mali pink ubio devojcicu i nikom nista. Petra Cvijic slicno. Brat Radovana Karadzica isto. Nastavi niz.
Jedna pravila za vlast i njima bliske, druga za sve ostale. A sta je problem shvatices kad NEDAJBOZE strada neko tvoj. Ima nas pametnijih koji to vidimo vec sada. Nema na cemu.

Uzgred, ja uopste ne pijem, sto se mene tice mogu da stave i minus dva promila. Ali, selektivna pravda je gora od nepravde.
(@ ja sam, 13. decembar 2018 20:59) # Link komentara

Ne mozes ni da zamislis koliko ja razumem tvoj i svaciji bes. Tacno je to sto ti kazes da se izvlace bogatasi i ljudi sa vezama, to je tacno. Ono sto treba shvatiti je da je to potpuno odvojeni problem korupcije koja vlada svuda. To je jedan problem. To sto ljudi tu cinjenicu uzimaju kao opravdanje da opravdaju sve ove druge koji piju i voze e to je bolest naseg drustva. To je ono sto je nama u genima, zakon da vazi za sve, ali da se MENI progleda kroz prste. Ne morate bas da kaznite popa, ne morate bas da naplatite kaznu zeni, starijem coveku, onom koji ide kod lekara... hiljade izgovora, a sustina jedna zakon se ili postuje ili ne postuje. Kad u glavama prelomimo da smo odgovorni pre svega za sebe a onda za druge mozda nesto i promenimo.

Zoran

pre 5 godina

Kada ce akcija kojom ce se kontrolisati (ne) upotreba migavaca?
Kada ce akcija kojom ce se kontrolisati pogresno prestrojavanje i voznja pravo iz trake za levo ili desno, jer je u onoj za pravo velika guzva?
Kada ce akcija kojom ce se kontrolisati voznja levom trakom na auto putu?
Kada ce akcija kojom ce se kontrolisati voznja levom trakom Gazele, teretnih vozila, iako je to znakom zabranjeno?
Kada ce akcija kojom ce se kontrolisati voznja u suprotnom smeru u jednosmernoj ulici?
Kada ce akcija kojom ce se kontrolisati zaustavljanje uz sva cetiri migavca uz ometanje saobracaja dok se pije kafa u kaficu?
Kada ce akcija kojom ce se kontrolisati prolazak sluzbenih vozila sa rotacijom kroz crveno svetlo na semaforu?
...i td!

John Terry

pre 5 godina

Ovo je mozda jedina stvar za koju podrzavam ovu vlast i drzavu. Frustraciju ljudi koji zele da pijani mogu da voze zaista ne razumem. Vec 11 godina sam vozac i ne pada mi na pamet da popijem vise od jednog piva kad vozim. Moraju ljudi biti svesni da alkohol utice na reakciju vozaca i na vid tokom voznje. Postoje druge stvari koje su nerazumne od strane policije, kao ono nasumicno zaustavljanje i pretres vozila, ali ovo i treba da se radi.

Policija i bezbednost

pre 5 godina

Zaustavljaju me, duvam nulu, kaze sl.lice, mora da je aparat u kvaru. Uzima drugi, opet nula, izgleda da sam toliko popio da ne moze da izmeri. Dolazi drugo sl. lice, trci put nula, kaze izgleda da stvarno nije pio. Istinita prica iz akcije u Novom Sadu pre 6 godina.

Vojislav

pre 5 godina

Dokle će da traje ovo blesavljenje i stvaranje gužvi zbog ovakvih besmislenih kontrola? U ogromnoj većini evropskih zemalja dozvoljeno je do 0,05 (I, F, D, A, CH, GR...) u nekima čak 0,08 i dva izuzetka gde nije dozvoljeno ništa. Prema tome, naše blesavljenje sa 0,02 ne samo da je glupavo nego se nigde čovek ni sa 0,02 ni sa 0,05 ne smatra pijan nego vozi najnormalnije. Da ne bude zabune, ja nisam za to da pijan čovek vozi, ali nesreće ne izazivaju ljudi sa 0,02 ni sa 0,03 ni sa 0,05 nego mrtvi pijani idioti kojima je svejedno koliko je ograničenje.

Srrrrrrrrrdjan

pre 5 godina

Osim radara (90%) i pisanja saobracajnih prekrsaja (8%), koje su to jos aktivnosti po kojima se prepoznaje rad policije (2%)?
Pitam onako.

Na jednog 0.5 dolaze 50 sa mobilnim

pre 5 godina

Sta je opasnije 0.5 i da gledas kroz sofersajbnu dok vozis ili 0 promila i kuckanje po mobilnom i gledanje naravno u mobilni ?

P76-ers

pre 5 godina

Danas sam vozio relaciju BG-ČA. Policija zaustavlja sve kod Ljiga pre ukljucenja na autoputic Ljig-Preljina. Oba smera kontrolisu, kolona 1km u oba smera, tj prave zagusenje saobracaja. Nikakav nije problem sto to rade, ali je problem u odabiru lokacije. Pre te lokacije postoje 2 cepa: prvi je pre novog kruznog toka u Ljigu, a drugi na semaforu u Ljigu. Da policija iole ima pameti kontrolu su mogli da sprovode na jednom od ta dva cepa, a ne da prave treci cep i da dodatno opterecuju deonicu i prave haos. Ali opet, ko je jos cuo vic sa inteligentnim policajcima???
(Smarty, 13. decembar 2018 19:26)

Ako imaš vozačku dozvolu baci je, zabranjeno je zaustavljanje i parkiranje u kružnim tokovima, raskrsnicama, prevojima, nadvožnjacima pa tako i policiji da zaustavlja u istim...

Haos koji prave je namenski i možeš ih videti svuda po svetu, jer je gotovo nemoguće skrenuti desno ili levo da bi izbegao kontrolu...

Ne valjaju nam kad ih ne vidimo, ne valjaju nam kad nas zaustavljaju...

Još dosta iskustva treba da stekneš da bi opravdao nik...

P76-ers

pre 5 godina

Ovo je inače svakodnevni posao policije, ali akcija se zove jer se planski sprovodi uz angažovanje velikog broja policajaca. Dosadili su i Bogu i narodu, ali mene lično ne dotiče, ne pijem i ne žurim nigde...

Vratimo monarhiju - vreme je za Kralja!

pre 5 godina

Nemojte da pijete ako planirate da vozite i nema problema. Ne znam sto je sad policija kriva? Realno.

Ili je fora da vas neko placa da pljujete sve i svakom u drzavi?!

mladen

pre 5 godina

Moj komšija Bodana u americi lezi u zatvoru nakon sto je uhapšen po 5i put u pripitom stanju. Videću ga za nekih 2 godine (uz dobro ponašanje).

Jedno pice je mnogo ako mislite da vozite.

Boki

pre 5 godina

Saglasan sam da pijanima nije mesto za volanom, ja bih čak bio i rigorozniji, npr. povratnicima bih trajno zabranjivao upravljanje vozilima, oduzimao automobile...
Ali ljudi, da li je neko od vas bio ovih dana obuhvaćen nekom od ovih kontrola.
Ja pre neki dan na putu Obrenovac - Beograd, kolega juče prema Užicu. Metodologija ista, desetak vozila policije, zaustavljen kompletan saobraćaj, da dodješ na red za kontrolu čekaš petnaestak minuta a onda, u Bariču pre neki dan, vrhunac kada prilaze anketari i popunjavaju nekakve upitnike?!?!?
Još desetak minuta... Ja sam stajao ukupno nešto više od pola sata.
Da ne preteram kad kažem da je reč o ukidanju slobode kretanja jer niti je bila vanredna situacija, niti je bio bilo koji drugi slučaj propisan zakonom nego je nekom palo na pamet da na neverovatan način organizuje totalnu kontrolu.
Dakle, način je po meni sporan a namera je OK osim te ankete jer me ne bi iznenadilo da nekom treba za neki stručni rad koji će biti negde objavljen...

Nebojša

pre 5 godina

Banana drzava. Nema se para u Budzetu za organizovanje gala veceri i novogodisnjih proslava drzavnih institucija i ministarstava pa udri po dzepu gradjana. Neka ide svako ko moze odavde.
(Cripto nije buducnost, 13. decembar 2018 22:58)

Ako voze pijani onda to nisu gradjanin već pijana stoka i kao takve ih treba oštro kažnjavati zamisli se koliko ljudi ti pijani građani ubiju ili teško povrede svake godine ako će kazne da ih nateraju da ne voze pod dejstvom alkohola onda to treba podržati.

shomi

pre 5 godina

I mene su zaustavljali. 
Alkotest 0.0 
Hvala, doviđenja. 

I šta je problem...
(ja sam, 13. decembar 2018 18:15)
Problem je u tome što sam se zbog naprednih budalaština vukao u koloni na Ibarskoj preko sat vremena. Kao da nisu dovoljne gužve i svakako. Ako je bitno i ja sam "naduvao" nulu...

Nešque

pre 5 godina

Ako rade samo kada su akcije, gde su u svoje radno vreme i šta rade?
(Bilipiton, 13. decembar 2018 19:00)

Samo ih ti prizivaj, pa kad te kazne onda kao štooo, štaaa. Kažnjavaju za gluposti(ne mislim na pojas), ponašaju se kao da si ubio čoveka čak i kad te ne kazne. Zaustavili su me par puta, bez da duvam u balon, povišenim tonom mi tražili dokumenta. Kad sam pitao da li sam pogrešio negde oni su mi rekli "jel ces da kreneš ili da se svađaš?"

Strokavi mozak

pre 5 godina

Dva piva nemoze a klanfa puna spida i ko zna kakvih jos droga to moze?Ili narkomani nisu jos ciljna grupa,kad se napate ko mi alkosi onda i njh ima da delju.

John Terry

pre 5 godina

Ovo je mozda jedina stvar za koju podrzavam ovu vlast i drzavu. Frustraciju ljudi koji zele da pijani mogu da voze zaista ne razumem. Vec 11 godina sam vozac i ne pada mi na pamet da popijem vise od jednog piva kad vozim. Moraju ljudi biti svesni da alkohol utice na reakciju vozaca i na vid tokom voznje. Postoje druge stvari koje su nerazumne od strane policije, kao ono nasumicno zaustavljanje i pretres vozila, ali ovo i treba da se radi.

Србољуб

pre 5 godina

Ма бре шта се њих тиче да ли сам ја нешто попио? Да ли возило држим под контролом? Да и то много боље од оних који су као трезни а не знају да возе. Могу да попијем колико хоћу и и даље да возим преко 150 и све је како треба. Откуд њима право да мени мере да ли сам пио?

Cripto nije buducnost

pre 5 godina

Banana drzava. Nema se para u Budzetu za organizovanje gala veceri i novogodisnjih proslava drzavnih institucija i ministarstava pa udri po dzepu gradjana. Neka ide svako ko moze odavde.

karma

pre 5 godina

teško navatati preko 0.2... zato ste i smanjili prag tolerancije sa 0.5 na 0.2, da bi više para namakli od naroda... a u Engleskoj je 0.8 granica, čak 4 puta više... predlažem da zabranite prodaju alkohola kao sledeću meru, samo mi nije jasno ko bi to uradio jer i sad po zakonu alkohol ne bi smeo da se reklamira nigde, posebno ne na televiziji

lePiaf

pre 5 godina

Tako je, kaznjavajte ove sa 0.3 promila, a kad neko ubije nekoga kolima sa 3 promila onda ništa, 2godine nanogica, ako i toliko. Jer nema para od robijasa, samo od ovog sto i onako nije nikakva opasnost za saobraćaj.

rani

pre 5 godina

Banana drzava!
(Atish, 13. decembar 2018 18:23)

Zato što policija kažnjava pijandure za volanom? Šta treba da ih nagradjuje litrom viskija da bi tebi bila ozbiljna država? Ja bi uveo obavezno bičevanje po turu i trajno oduzimanje vozačke, a ne da se čudimo kad kreteni gaze decu po ulici, kao pre neki dan u Bosni! Pogledaj malo koliko je ljudi stradalo samo u ovoj godini zbog alkohola! E zato smo banana država, što smo to dozvolili!

arsen

pre 5 godina

zbog ove "genijalne akcije" guzva od 4km od Obrenovca do Barica od 7 do 9 ujutru kad ljudi idu na posao a o tom ataku na mozak nigde necete ni red procitati

Atish

pre 5 godina

Uvek se mi guramo kada EU sprovodi neku akciju kada se uzimaju pare iz dzepa,a kada se sprovodi neka akcija unapredjivanja standarda zivota u EU onda nas nema nigde.Banana drzava!

TAG

pre 5 godina

0,2 promila je isto kao I da su uveli 0 promila.
Popijete casu piva od 0,33 I eto vec problema.
Za volanom ne treba piti uopste, ali ako vec postoji tolerancija, onda su trebali da ostave makar 0,3 promila.

Kibo

pre 5 godina

I treba. Kad voziš NEMOJ DA PIJEŠ. Kraj. Nema kazne, spašeni životi, manje povreda, manje ljudi po bolnicama, lekari mogu da leče druge ljude.

vrh drzave nam je tezak 1000 god robije

pre 5 godina

@Србољуб Nadam se da si sarkastican! U suprotnom, takvim idiotima je mesto u zatvoru, do kraja zivota, sa obaveznim prinudnim radom bar 40 godina!

brm

pre 5 godina

Čuj akcija, ovo treba da je normalna pojava. Znam za gomilu ljudi koji bez problema voze kad popiju 2, 3 ili 4 piva. Mislim da smo mi, kao nacija, kulturološki u teškom zaostatku za razvijenim svetom. U saobraćaju, normama ponašanja, i kad je etičnost u pitanju,... Kakvi smo, takve političare i biramo.

BDj

pre 5 godina

Pa, malo su preterali.
U Prijepolju, Cacku i na Zlatiboru zaustavljaju saobracaj potpuno, prave zastoj i velike kolone. Doduse, sve to brzo ide, ali zaustaviti bas svako vozilo mi vise lici na marketing nego na pravu policijsku akciju

Nekad sam i sam bio vozač

pre 5 godina

Da se razumemo, sedanje za volan, iako svestan da je pod dejstom alkohola,(drogu da posebno ne spominjem), treba da je krivično delo. Ali ono što mi smeta i zbog čega više ne vozim, je saznanje da saobraćajna policija nije tu da bude saradnik sa vozačima, jer bi trebalo da imaju zajednički cilj, sigurnost svih učesnika na drumu, nego da bi uzeli pare. Čim sam to shvatio, a bilo je to još davno, izgubio sam želju da vozim, a bio sam zaljubljenik u auto, vožnju i slobodu koju mi vožnja pruža. Za čitav svoj vek, koji sam proveo kao vozač, nisam imao saobraćajnu nesreću, a jedine kazne koje sam plaćao bile su zbog "prebrze" vožnje. Sada sam miran, vozačku dozvolu nisam produžio i ne mogu više "lešinari" da mi podižu pritisak. Kad saobraćajni policajci budu drugari vozačima i savetuju ih, a ne kažnjavaju njihove prekršaje, budite uvereni da će biti mnogo manje prekršaja, a sigurnost na drumu veća.

Milorad Ustinić

pre 5 godina

ovo samo u Srbiji rade, ovde u Austriji sve redovno... biće da bečkim plavcima ne treba još jedna, treća po redu, gajba za, drugu po redu - ljubavnicu ;)

@ ja sam

pre 5 godina

Pitas sta je problem? Problem je sto je mali pink ubio devojcicu i nikom nista. Petra Cvijic slicno. Brat Radovana Karadzica isto. Nastavi niz.
Jedna pravila za vlast i njima bliske, druga za sve ostale. A sta je problem shvatices kad NEDAJBOZE strada neko tvoj. Ima nas pametnijih koji to vidimo vec sada. Nema na cemu.

Uzgred, ja uopste ne pijem, sto se mene tice mogu da stave i minus dva promila. Ali, selektivna pravda je gora od nepravde.

Vojislav

pre 5 godina

Dokle će da traje ovo blesavljenje i stvaranje gužvi zbog ovakvih besmislenih kontrola? U ogromnoj većini evropskih zemalja dozvoljeno je do 0,05 (I, F, D, A, CH, GR...) u nekima čak 0,08 i dva izuzetka gde nije dozvoljeno ništa. Prema tome, naše blesavljenje sa 0,02 ne samo da je glupavo nego se nigde čovek ni sa 0,02 ni sa 0,05 ne smatra pijan nego vozi najnormalnije. Da ne bude zabune, ja nisam za to da pijan čovek vozi, ali nesreće ne izazivaju ljudi sa 0,02 ni sa 0,03 ni sa 0,05 nego mrtvi pijani idioti kojima je svejedno koliko je ograničenje.

Smarty

pre 5 godina

Danas sam vozio relaciju BG-ČA. Policija zaustavlja sve kod Ljiga pre ukljucenja na autoputic Ljig-Preljina. Oba smera kontrolisu, kolona 1km u oba smera, tj prave zagusenje saobracaja. Nikakav nije problem sto to rade, ali je problem u odabiru lokacije. Pre te lokacije postoje 2 cepa: prvi je pre novog kruznog toka u Ljigu, a drugi na semaforu u Ljigu. Da policija iole ima pameti kontrolu su mogli da sprovode na jednom od ta dva cepa, a ne da prave treci cep i da dodatno opterecuju deonicu i prave haos. Ali opet, ko je jos cuo vic sa inteligentnim policajcima???

Ahtung Dihtung Sklobocna

pre 5 godina

Banana drzava. Nema se para u Budzetu za organizovanje gala veceri i novogodisnjih proslava drzavnih institucija i ministarstava pa udri po dzepu gradjana. Neka ide svako ko moze odavde.
(Cripto nije buducnost, 13. decembar 2018 22:58)
Da,nasa drzava ima razlicitih problema,ali ovakve akcije nisu deo njih,vec pitanje zdravog razuma.
Kaznjavati pijane vozace je imperativ,a granicu spustiti na nulu.
Ne postoji opravdanje za alkohol i voznju.

Sada ide Sv.Nikola,a iskreno se nadam da ce patrole zaustavljati svako vozilo i terati vozace da duvaju.
Na taj nacin ce iz saobracaja odstraniti ogroman broj vozaca,a budzet napuniti novcem od kazni.

Ko planira da pije,neka se organizuje sa onima koji ne piju,pa neka oni voze,ili neka koriste usluge taksi sluzbi,kojih po gradu imamo koliko hoces,posto je to znatno jeftinije od kazni.

E,sad,ako si stoka koja mora da se usvinji,pa posle da sedne za volan,dozvola ti mora biti oduzeta!

Ne vidim nijedno opravdanje kod onih koji sednu za volan posle konzumacije alkohola,jer na taj nacin ugrozavaju svoj,a pre svega i nase zivote,kao i zivote nase dece.

shomi

pre 5 godina

I mene su zaustavljali. 
Alkotest 0.0 
Hvala, doviđenja. 

I šta je problem...
(ja sam, 13. decembar 2018 18:15)
Problem je u tome što sam se zbog naprednih budalaština vukao u koloni na Ibarskoj preko sat vremena. Kao da nisu dovoljne gužve i svakako. Ako je bitno i ja sam "naduvao" nulu...

Milan

pre 5 godina

Ajde sto je banana drzava i sto se svuda mi guramo kao da radimo nesto a ustvari samo da se napuni kasa, nego ovi mozgovi koji sa alkoholom u organizmu sedaju za volan oni su posebna prica. Zapamtite 0,1- reakcija 1 sekunda sporije!

cuj akcija...

pre 5 godina

Ne znam kakva je ovo vanredna akcija..
Mene policija zaustavi bar pet puta mesecno, i uvek duvam.
Prave zasedu sa ciljem da kazne.
Jednom su me zaustavili, i pitao sam zasto me nisu uopzorili da mi ne radi levi far, na sta sam dobio odgovor da ih to ne zanima jer ne mogu da me kazne!?

Krle

pre 5 godina

zbog ove "genijalne akcije" guzva od 4km od Obrenovca do Barica od 7 do 9 ujutru kad ljudi idu na posao a o tom ataku na mozak nigde necete ni red procitati
(arsen, 13. decembar 2018 21:52)
A o "kontrolnom punktu" na ibarskom putu kod skretanja za Lajkovac, da i ne govorimo. U cetvrak vece, kolona je bila od Stepojevca do te raskrsnice. Ja sam se vracao iz Cacka za Beograd i naisao na "kontrolni punkt" - samo su me propustili, da ne kazem pozurivali da prodjem, bez ikakve kontrole. Valjda im je neko javio da su napravili opsti haos na drumu... sto sam imao priliku i da vidim... neprekidna kolona odatle do maltene samog Stepojevca, ukupno 14 km kolone... Tolika kolona je 100 puta opasnija za bezbednost neko deset pijanaca na drumu..

Dr.Bre

pre 5 godina

Prvo da pojeftini taksi u Beogradu a ne da se za jedan izlazak ili odlazak u posetu sa povratko da taksisti 2000-3000 dinara pa tek onda kažnjavati.

smoren

pre 5 godina

Cekaj, pa zar ministar nije rekao jos pre godinu-dve da su nabavili gomilu uredjaja za testiranje i da ce pri SVAKOM zaustavljanju da se proverava alkoholisanost??? Kako sad ovo??

John Terry

pre 5 godina

Ovo je mozda jedina stvar za koju podrzavam ovu vlast i drzavu. Frustraciju ljudi koji zele da pijani mogu da voze zaista ne razumem. Vec 11 godina sam vozac i ne pada mi na pamet da popijem vise od jednog piva kad vozim. Moraju ljudi biti svesni da alkohol utice na reakciju vozaca i na vid tokom voznje. Postoje druge stvari koje su nerazumne od strane policije, kao ono nasumicno zaustavljanje i pretres vozila, ali ovo i treba da se radi.

Badji

pre 5 godina

Banana drzava. Nema se para u Budzetu za organizovanje gala veceri i novogodisnjih proslava drzavnih institucija i ministarstava pa udri po dzepu gradjana. Neka ide svako ko moze odavde.
(Cripto nije buducnost, 13. decembar 2018 22:58)

Ček, pljuješ državu i policiju jer kažnjava pijane vozače??? Ahahahah. Idi slobodno prijatelju odavde, ali čisto sumnjam da će te prihvatiti neka druga država...

John Terry

pre 5 godina

Ovo je mozda jedina stvar za koju podrzavam ovu vlast i drzavu. Frustraciju ljudi koji zele da pijani mogu da voze zaista ne razumem. Vec 11 godina sam vozac i ne pada mi na pamet da popijem vise od jednog piva kad vozim. Moraju ljudi biti svesni da alkohol utice na reakciju vozaca i na vid tokom voznje. Postoje druge stvari koje su nerazumne od strane policije, kao ono nasumicno zaustavljanje i pretres vozila, ali ovo i treba da se radi.

slavisa

pre 5 godina

@ja sam
Sta ti to govori? Kaznjavaju obicne gradjane, a te takve koji su ubili pa ostali nekaznjeni, njih ne, oni ce i dalje voziti pod dejstvom alkohola.
Zato smo banana drzava.

GoraN

pre 5 godina

"... Znam za gomilu ljudi koji bez problema voze kad popiju 2, 3 ili 4 piva. ..."
(brm, 13. decembar 2018 20:58)

Kao i na glukozu, svaki čovek ima neku svoju individualnu toleranciju na alkohol.

Nekome posle relativno manje količine ugljenih hidrata glukoza u krvi skoči na za život opasnih 25+ a neko unese znatno više a glukoza u krvi mu ne pređe 8.

Slično važi i za alkohol. Neko savršeno funkcioniše nakon 4 piva a neko ima problema nakon samo jednog.

Na to utiče opšte zdravstveno stanje, starost, jetra, krvni sudovi, kvalitet i kvantitet ishrane, mentalno zdravlje, terapija odnosno lekovi koji se ne smeju unostiti sa alkoholom, kvalitet pića, % alkohola u piću (pivu), eventualan unos narkotika uz pivo i još mnogo toga.

Ti ljudi koje poznaješ a "bez problema voze kada popiju 4 piva" očito ne preteruju pa im je jetra još uvek u relativno dobrom stanju a uz to vode zdrav život - fizički su aktivni, dobro se hrane, nikada gladni ne piju, umereni su u svemu pa i u piću, nije im narušeno zdravlje pa ne piju lekove uz pivo, itd.

Problem je u tome što je nemoguće na ulici sagledati i izmeriti sve gore nabrojane faktore pa se našlo solomonsko rešenje u svođenju dozvoljene količine alkohola na najmanju moguću meru a koja je kao takva bezopasna i za bolesne i za zdrave vozače koji mogu da savršeno funkcionišu i nakon konzumiranja mnogo više alkohola.

IL

pre 5 godina

"Banana drzava. Nema se para u Budzetu za organizovanje gala veceri i novogodisnjih proslava drzavnih institucija i ministarstava pa udri po dzepu gradjana. Neka ide svako ko moze odavde."
(Cripto nije buducnost, 13. decembar 2018 22:58)

Samo dodji u ovu uredjenu demokratsku drzavu gde ja zivim. Jedva cekaju one koji misle da su zakoni krojeni prema njihovim alkoholnim potrebama. Ovde se, postovani, lezi i u zatvoru po godinu dana zbog voznje u alkoholisanom stanju a vozacka oduzima i ministrima ako prekorace zakone. Rezultat su dugi redovi na taksi stanicama za vikende kasno nocu kao preventiva.

Strokavi mozak

pre 5 godina

Dva piva nemoze a klanfa puna spida i ko zna kakvih jos droga to moze?Ili narkomani nisu jos ciljna grupa,kad se napate ko mi alkosi onda i njh ima da delju.

P76-ers

pre 5 godina

Danas sam vozio relaciju BG-ČA. Policija zaustavlja sve kod Ljiga pre ukljucenja na autoputic Ljig-Preljina. Oba smera kontrolisu, kolona 1km u oba smera, tj prave zagusenje saobracaja. Nikakav nije problem sto to rade, ali je problem u odabiru lokacije. Pre te lokacije postoje 2 cepa: prvi je pre novog kruznog toka u Ljigu, a drugi na semaforu u Ljigu. Da policija iole ima pameti kontrolu su mogli da sprovode na jednom od ta dva cepa, a ne da prave treci cep i da dodatno opterecuju deonicu i prave haos. Ali opet, ko je jos cuo vic sa inteligentnim policajcima???
(Smarty, 13. decembar 2018 19:26)

Ako imaš vozačku dozvolu baci je, zabranjeno je zaustavljanje i parkiranje u kružnim tokovima, raskrsnicama, prevojima, nadvožnjacima pa tako i policiji da zaustavlja u istim...

Haos koji prave je namenski i možeš ih videti svuda po svetu, jer je gotovo nemoguće skrenuti desno ili levo da bi izbegao kontrolu...

Ne valjaju nam kad ih ne vidimo, ne valjaju nam kad nas zaustavljaju...

Još dosta iskustva treba da stekneš da bi opravdao nik...

ja

pre 5 godina

Banana drzava. Nema se para u Budzetu za organizovanje gala veceri i novogodisnjih proslava drzavnih institucija i ministarstava pa udri po dzepu gradjana. Neka ide svako ko moze odavde.
(Cripto nije buducnost, 13. decembar 2018 22:58)

Ova vlast od mene ili bilo koga razumnog ne može dobiti glas. Ali za alkoholisane vozače zaplena automobila, a, pare i neka uzme ko je na, vlasti, baš me briga.

Samo kažem

pre 5 godina

I treba! Voleo bi da su ovako revnosni kada krenu i skupi automobili sa splavova, ali par puta sam video kako se takvi propuste, a zaustavljaju neke šlepove od kola i proveravaju.

Vratimo monarhiju - vreme je za Kralja!

pre 5 godina

Nemojte da pijete ako planirate da vozite i nema problema. Ne znam sto je sad policija kriva? Realno.

Ili je fora da vas neko placa da pljujete sve i svakom u drzavi?!

Nebojša

pre 5 godina

Banana drzava. Nema se para u Budzetu za organizovanje gala veceri i novogodisnjih proslava drzavnih institucija i ministarstava pa udri po dzepu gradjana. Neka ide svako ko moze odavde.
(Cripto nije buducnost, 13. decembar 2018 22:58)

Ako voze pijani onda to nisu gradjanin već pijana stoka i kao takve ih treba oštro kažnjavati zamisli se koliko ljudi ti pijani građani ubiju ili teško povrede svake godine ako će kazne da ih nateraju da ne voze pod dejstvom alkohola onda to treba podržati.

Suke

pre 5 godina

Pitas sta je problem? Problem je sto je mali pink ubio devojcicu i nikom nista. Petra Cvijic slicno. Brat Radovana Karadzica isto. Nastavi niz.
Jedna pravila za vlast i njima bliske, druga za sve ostale. A sta je problem shvatices kad NEDAJBOZE strada neko tvoj. Ima nas pametnijih koji to vidimo vec sada. Nema na cemu.

Uzgred, ja uopste ne pijem, sto se mene tice mogu da stave i minus dva promila. Ali, selektivna pravda je gora od nepravde.
(@ ja sam, 13. decembar 2018 20:59) # Link komentara

Ne mozes ni da zamislis koliko ja razumem tvoj i svaciji bes. Tacno je to sto ti kazes da se izvlace bogatasi i ljudi sa vezama, to je tacno. Ono sto treba shvatiti je da je to potpuno odvojeni problem korupcije koja vlada svuda. To je jedan problem. To sto ljudi tu cinjenicu uzimaju kao opravdanje da opravdaju sve ove druge koji piju i voze e to je bolest naseg drustva. To je ono sto je nama u genima, zakon da vazi za sve, ali da se MENI progleda kroz prste. Ne morate bas da kaznite popa, ne morate bas da naplatite kaznu zeni, starijem coveku, onom koji ide kod lekara... hiljade izgovora, a sustina jedna zakon se ili postuje ili ne postuje. Kad u glavama prelomimo da smo odgovorni pre svega za sebe a onda za druge mozda nesto i promenimo.

Vlada

pre 5 godina

Kakav smo mi narod, daleko bilo. Kad kaznjavaju zbog nepotpune opreme, sto ne kaznjavate pijane oni ubijaju ljude. Kad kaznjavaju pijane opet ne valja.

ojha

pre 5 godina

Nekad sam i sam bio vozač, 14. decembar 2018 10:46)

Platio sam dosta kazni zbog voznje u blago alkoholisanom stanju ili sam ih počastio.. Totalno je nebitno. Sve do jednom, policajac me zaustavio nakon što sam popio 3 mala piva. Nije me tjerao da duvam posto nisam bio pijan, naravno refleksi su sigurno malo slabiji. Ali bi platio kaznu, nije dao da ga castim ali fino smo se ispricali.. Ukazao mi je na sve sto mi se moze desiti ako nedaj Boze nekoga udarim ili jos gore ubijem i to da ne budem kriv. Zivor bi mi se okrenuo za 360 stepeni. Od tada.. Nakon dva piva ostavljam auto pred kafanom i idem taksijem ili pjeske. Stvarno nije vrijedno, ako imas za 3,4 piva ili vise imas i koji euro za taksi.

P76-ers

pre 5 godina

Ovo je inače svakodnevni posao policije, ali akcija se zove jer se planski sprovodi uz angažovanje velikog broja policajaca. Dosadili su i Bogu i narodu, ali mene lično ne dotiče, ne pijem i ne žurim nigde...

Srrrrrrrrrdjan

pre 5 godina

Osim radara (90%) i pisanja saobracajnih prekrsaja (8%), koje su to jos aktivnosti po kojima se prepoznaje rad policije (2%)?
Pitam onako.

Milan

pre 5 godina

Koliko god da mrzim maltretiranje vozača sa ograničenom brzinom i kažnjavanje za male prekršaje toliko podržavam kažnjavanje za alkohol. To jeste akcija za bezbednost svih nas na putu.

Boki

pre 5 godina

Saglasan sam da pijanima nije mesto za volanom, ja bih čak bio i rigorozniji, npr. povratnicima bih trajno zabranjivao upravljanje vozilima, oduzimao automobile...
Ali ljudi, da li je neko od vas bio ovih dana obuhvaćen nekom od ovih kontrola.
Ja pre neki dan na putu Obrenovac - Beograd, kolega juče prema Užicu. Metodologija ista, desetak vozila policije, zaustavljen kompletan saobraćaj, da dodješ na red za kontrolu čekaš petnaestak minuta a onda, u Bariču pre neki dan, vrhunac kada prilaze anketari i popunjavaju nekakve upitnike?!?!?
Još desetak minuta... Ja sam stajao ukupno nešto više od pola sata.
Da ne preteram kad kažem da je reč o ukidanju slobode kretanja jer niti je bila vanredna situacija, niti je bio bilo koji drugi slučaj propisan zakonom nego je nekom palo na pamet da na neverovatan način organizuje totalnu kontrolu.
Dakle, način je po meni sporan a namera je OK osim te ankete jer me ne bi iznenadilo da nekom treba za neki stručni rad koji će biti negde objavljen...

r.a.t.m.

pre 5 godina

@karma
Nije lepo lagati, u Engleskoj je granica iz daha 0.35 mcg a iz krvi je 0.8 mg. Čak se i jedinice razlikuju - prvo je mikrogram a drugo miligram.

sturmmann

pre 5 godina

A koliko njih NIJE KAŽNJENO?

Pod tim podrazumevam osobe koje prave prekršaje dok upravljaju vozilima sa "STELT" KARAKTERISTIKAMA.

Ta vozila su NEVIDLJIVA za pripadnike tzv. MUP-a Srbije; da se takvo vozilo parkira tik pored čimbenika tzv. MUP-A SRBIJE, on bi okrenuo glavu ili bi se SLUŽBOUGODNO poklonio vlasniku DO ZEMLJE.

Osim toga, ta vozila su NEVIDLJIVA za policijske kamere.

SLUŽBOUGODNO.

Svi to znaju.

Osim čimbenika tzv. MUP-a Srbije i "neovisnog" sudstva.

SLUŽBOUGODNO.

Na jednog 0.5 dolaze 50 sa mobilnim

pre 5 godina

Sta je opasnije 0.5 i da gledas kroz sofersajbnu dok vozis ili 0 promila i kuckanje po mobilnom i gledanje naravno u mobilni ?

Nešque

pre 5 godina

Ako rade samo kada su akcije, gde su u svoje radno vreme i šta rade?
(Bilipiton, 13. decembar 2018 19:00)

Samo ih ti prizivaj, pa kad te kazne onda kao štooo, štaaa. Kažnjavaju za gluposti(ne mislim na pojas), ponašaju se kao da si ubio čoveka čak i kad te ne kazne. Zaustavili su me par puta, bez da duvam u balon, povišenim tonom mi tražili dokumenta. Kad sam pitao da li sam pogrešio negde oni su mi rekli "jel ces da kreneš ili da se svađaš?"

Zoran

pre 5 godina

Kada ce akcija kojom ce se kontrolisati (ne) upotreba migavaca?
Kada ce akcija kojom ce se kontrolisati pogresno prestrojavanje i voznja pravo iz trake za levo ili desno, jer je u onoj za pravo velika guzva?
Kada ce akcija kojom ce se kontrolisati voznja levom trakom na auto putu?
Kada ce akcija kojom ce se kontrolisati voznja levom trakom Gazele, teretnih vozila, iako je to znakom zabranjeno?
Kada ce akcija kojom ce se kontrolisati voznja u suprotnom smeru u jednosmernoj ulici?
Kada ce akcija kojom ce se kontrolisati zaustavljanje uz sva cetiri migavca uz ometanje saobracaja dok se pije kafa u kaficu?
Kada ce akcija kojom ce se kontrolisati prolazak sluzbenih vozila sa rotacijom kroz crveno svetlo na semaforu?
...i td!

Policija i bezbednost

pre 5 godina

Zaustavljaju me, duvam nulu, kaze sl.lice, mora da je aparat u kvaru. Uzima drugi, opet nula, izgleda da sam toliko popio da ne moze da izmeri. Dolazi drugo sl. lice, trci put nula, kaze izgleda da stvarno nije pio. Istinita prica iz akcije u Novom Sadu pre 6 godina.

VUK

pre 5 godina

A da nas iznenade i uhapse Đilasa, Jeremića, Stefanovića i sve druge " žute" lopove....ili da uhapse OVE što ih svakodnevno lažno optužuju?!

Nenad

pre 5 godina

Kako iznenadila. Pa valjda svi vidovi kontrole treba da budu permanentni, a ne da budu "akcija". Ne prodaje policija televizore, pa da oglasi petnaestodnevnu akciju!

Bane

pre 5 godina

(rani, 13. decembar 2018 22:00)

OK, mislim suštinski ti si u pravu, ali problem je što neko već napisa oni to ne rade da bi povećali bezbednost u saobraćaju već da namaknu lovu, jer stalno smanjuju tu granicu za kažnjavanje, ranije je bilo 0,5, pa su smanjili na 0,3 sada su smanjili na 0,2....opet neko već napisa ako voziš ne treba da piješ svakako ali ako već hoćeš da imaš neku toleranciju od jednog piva ili čaše vina onda nemoj da smanjuješ prag ispod toga samo da bi kažnjavao i uzimao pare, u prilog ovome svedoči i činjenica da je sve do 0,5 kazna simboličnih 3.000 (barem bila ne znam jesu podigli sada po novom kada su ujedno i smanjili prag). Dalje, oni bi sada sve te što su zaustavljali po magistralama morali da isključe iz saobraćaja ako naduvaju preko 0,2 a oni te puste da nastaviš bitno je da su ti ispisali uplatnicu. Mislim oni ti formalno daju papir da si isključen iz saobraćaja jer si "pijan" pa ti požele srećan put??? Ko je imao prilike da čita njihov interni pravilnik kako treba da se ponašaju prema vozaču koji je isključen ispada da ima pravo da te uhapsi ako si pokazao nameru da nastaviš da voziš, a pokazivanje namere da nastaviš da voziš znači da si se vratio na mesto vozača i startovao vaozilo. Ali neee, kod nas samo kada preko 1,2 mora da te vodi na trežnjenje ne može da te pusti dalje, sa 1,19 dobiješ prijavu, potvrdu da si isključen i "srećan put"...ejjj sa 1,19 e zato smo banana država i zato nam gaze decu po ulici...ne zbog 0,2 ili 0,3 ili 0,5.

Rade

pre 5 godina

Pa dobro, kad prođe akcija za koji dan nastavljamo sa alkoholom, možemo da budemo trezni par dana, a ostatak godine znači možemo da pijemo do mile volje. Javite kad će akcija za pojaseve da se tad vežemo, pa kad će akcija za prekoračenje brzine da tad usporimo, AKCIJA, AKCIJA, AKCIJA. Ova naša država je na AKCIJI.

Ikarbus nije prodat laze AV ko cuko

pre 5 godina

Jel Darko Lazic bese imao nekog alkohola u krvi? Dozvola mu ne treba? Malo droge samo dozvoljene kolicine. Ma nista od toga isao mu mesec u oci pa sleteo.

mladen

pre 5 godina

Moj komšija Bodana u americi lezi u zatvoru nakon sto je uhapšen po 5i put u pripitom stanju. Videću ga za nekih 2 godine (uz dobro ponašanje).

Jedno pice je mnogo ako mislite da vozite.