Ponedeljak, 31.07.2017.

11:33

Test: Infiniti Q30 1.5d Premium

Izvor: B92

Test: Infiniti Q30 1.5d Premium IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

59 Komentari

Sortiraj po:

Gradimir

pre 6 godina

Neverovatno je koliko su ljudi neobavesteni a dolaze ovde da komentarisu. Niko ovde ne pominje da su Renault i Mercedes potpisali ugovor o saradnji i da Renault PROIZVODI u svojim fabrikama klasu A i B a za uzvrat Mercedes u svojim fabrikama proizvodi Talisman (C klasa). S toga je i normalno da ovi automobili lice, rade se u istoj fabrici, ista sasija, menjac, motor...
Pisati da je to prepakovani Mercedes je neistina jer kad otvorite haubu Mercedesa A ili B klase i pogledate malo pazljivije videcete plocicu na kojoj pise: Powered by Renault, pamentnom dosta...
To znaci da kupis i platis Mercedes a u stvari dobijes Renault. Kako taj isti Renault svoje Diesel motore proizvodi u Nissanovoj fabrici (Nissan Diesel) znaci da cela korporacija ima iste motore sto je sa strane optimizacije korak napred. S druge strane uz FCA, PSA i Renault ima odlicne motore Euro 6 dok ih Nemci nemaju i pribegavaju raznim prevarama (vidi Dieselgate)...
Na kraju za sve dezurne pljuvace, ti motori prelaze pola miliona kilometara bez ikakvih problema!!!

midnight rider

pre 6 godina

"Pri konstantnih 130 km/h Q30 troši nešto manje od šest litara."

a u gradu ne prelazi 5.5l... kom gradu?! Moj golf 2.0 tdi na 130 trosi ispod 6l al zato po centru Bg, kreni/stani voznja, ne ide ispod 9l

Timer

pre 6 godina

Da, isti ali ipak nije.. Specijalno dizelašu se može sa svim promeniti karakter motora kroz softver.. Žena mi ima sasvim normalnu Kia Ceed Sw(128ks dizel).. Kad sam bio u nemačkoj naišao sam na jeftinu prodaju jednog običnog dieselboxa. Kad sam ga ubacio sam mislio ajde sad da se razočaram, a ono auto ko da ima sa svim drugačiji motor.. Obrtni momenat mnogo veći i na manjim obrtajima..
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (HanSolo, 3. avgust 2017 23:13)

HanSolo da li si uopste citao sta sam ja napisao ili mi napamet odgovaras? 1.5 dci koji se ugradjuje u Mercedes ima poptuno isti snagu i obrtni momenat kao dci koji se ugraduje u Renoe (ili ovaj Nisan) 260Nm pri 1750-2500 o/min. O kakvom povecanju obrtnog momenta ti pises?

HanSolo

pre 6 godina

(Timer, 01. avgust 2017 12:18)

Da, isti ali ipak nije.. Specijalno dizelašu se može sa svim promeniti karakter motora kroz softver.. Žena mi ima sasvim normalnu Kia Ceed Sw(128ks dizel).. Kad sam bio u nemačkoj naišao sam na jeftinu prodaju jednog običnog dieselboxa.. Mislio da je baš nepotrebno ali odlučio sam se da "bacim" 150E I da probam bez da kažem ženi.. Kad sam ga ubacio sam mislio ajde sad da se razočaram, a ono auto ko da ima sa svim drugačiji motor.. Obrtni momenat mnogo veći i na manjim obrtajima.. Auto vuče skoro kao benzinac do 4750.. Top brzina je ista, ali je mnogo bolji i intresantniji za vožnju.. Žena me posle prve vožnje pita šta sam uradio sa autom.. Kaže da odjednom prima gas ko "blesav".. :o).. Ja posle tog kubika i za mog V90 D4.. Auto ide ko lud.. Zato kažem, sve je o mapiranju dizelaša.. Možeš napraviti traktor ili intresantan auto od istog motora na papiru..

Hvala lepo

pre 6 godina

Mali reno, ovo, ono.... 1,5 dci 340.000km predjenjh i to kao 4. vlasnik. Molim lepo
@
Ne sumnjam da reno to može da predje voleo bih samo da napišete koliko je koštalo održavanje i servis za to vreme. Rekao bih da je koštalo dosta.

Ipak

pre 6 godina

Pravo pitanje je zašto bi neko kupio ovaj auto pre nego Renault Capture 1.5dci, sa potpuno istim motorom.
Da li je veći od Captura. Jeste, neznatno.
Da li je udobniji. Verovatno, neznatno.
Da li je brži. Sporiji je.
Da li manje troši od Captura. Ne.
Da li je lepši. Nije poznato.
Da li je skuplji za održavanje. Jeste.
Da li bolje drži cenu. Verovatno ali je apsolutni gubitak vrednosti veći zbog visoke početne cene.
Na kraju, o kupovnoj ceni par reči. Ovaj auto 30K, Capture 20K.

Timer

pre 6 godina

Dorada se radi softverski. Mijenja se mapa ubrizgavanja kao i tlak turbine. Tao se dobije elastičnija mašina i manja buka.
Ti očito misliš da postoji samo jedna kombinacija ubrizgavanja, a postoji ih milijun. Mercedes ima odlične dizelske motore i jako puno iskustva sa dizelima pa zna kako dobiti od ovog motora ono što želi. Oni su izračunali da nema potebe da razvijaju sami motor već im je isplativije doraditi ovaj 1,5 litarski od Renaulta. To nije zato što oni ne znaju napraviti bolji kako ti tvrdiš.

Softverska "dorada" obavezno sa sobom donosi promenu perfomansi motora. A nema promene perfomansi motora! Kazes dobija se elasticnija masina, to znaci da se menja kriva obrtnog momenta. A to nije istina, nije promenjena!
Stvar je u tome da je tebi tesko da prihvatis istinu, Mercedes stavlja "obican" dci u svoje aute.
I nije istina da ja tvrdim da Mercedes nema potencijal da napravi podjednako dobar dizel, ima. Ali ne zeli jer bi to kostalo jezivo mnogo. Reno ovaj dci razvija vise od decenije, menjao ga i doradjivao do sadasnjeg maksimuma, Mercedesu se ne isplati da prolazi taj put.

Ivan ZG

pre 6 godina

Timer, 1. avgust 2017 12:18
Dorada se radi softverski. Mijenja se mapa ubrizgavanja kao i tlak turbine. Tao se dobije elastičnija mašina i manja buka.
Ti očito misliš da postoji samo jedna kombinacija ubrizgavanja, a postoji ih milijun. Mercedes ima odlične dizelske motore i jako puno iskustva sa dizelima pa zna kako dobiti od ovog motora ono što želi. Oni su izračunali da nema potebe da razvijaju sami motor već im je isplativije doraditi ovaj 1,5 litarski od Renaulta. To nije zato što oni ne znaju napraviti bolji kako ti tvrdiš.
Novi motor 2.0 dizel od Mercedesa je savršen. Auti idu ispod 8 sekundi do 100, a troši na kapaljku.

rog

pre 6 godina

Vidim "strucnjaci" opleli po infinitiju? Automobili su im skulpture! Secam se kad sam prvi put video q35,zanemeo sam! Ali postujem i druga misljenja,recimo onih sto kupuju kola na metar,na litre gepeka...ovo je ipak nesto drugo. Menjajte clanak.
(Kavric, 31. jul 2017 18:32)

Ja kupujem automobil na metar, u cemu je problem? Da necu da dam duplo vise para za auto sa renoovim 1.5dci od 100ks ali zato imam plastiku koja odlicno izgleda. Kad krenem na put nabacam stvari u prtljaznik bez mnogo razmisljanja da li ce da stane a i ne sikiram se mnogom kad mi neko izgrebe vrata na parkingu. Kakav komfor ...

Nebojsa

pre 6 godina

Globalni trend auto industrije sazet u jednom modelu-sve moze sa svime, svako moze sa svakim ako postoji zajednicki interes. Mercedes A klasa osnova, Reno motor, miks Mercedesa i Infinitija u enterijeru, spolja takodje. Ovi sto pisu da je motor doradjen u Mercedesu-jeste, doradjen je poklopac sa MB ili Infiniti znakom.I nosaci motora da se motor upakuje u auto za koji nije inicijalno zamisljen.Ne vidim da je motor inferioran zato sto je Reno. Inferioran je motor od 100ks za auto od 1,5 tone, ciji god da je. U sustini moj osnovni problem sa ovim autom je sto je razlicit samo da bi bio razlicit, a sustinski je samo blago zamaskirani A180CDI. Nemam problem sa deljenjem platformi ali ovo nije deljenje vec maskiranje.Nesto kao Citan iili aktuelni Seat Toledo.

Banjalučanin

pre 6 godina

@Za gradski vožnju dobri su malolitražni turbo benzici.
(Mihovil miš, 01. avgust 2017 09:46)

Turbo i gradska vožnja se ne trebaju stavljati u istu rečenicu. Jednostavno, po gradu je max ograničenje 50 ili 70, a za te brzine ne treba neka ogromna snaga. Zato je najbolji izbor za mali -gradski- auto neki FIAT sa 1242 ccm motorom, 8v. Ima dovoljno snage, robustan, dokazan, mali potrošač, nema nepoznanica kod majstora jeftin za održavanje, dobro podnosi LPG..... Čak i pucanje zupčastog remena ne pravi nikakvu štetu na motoru. Remen i zatezač su oko 30-40€ sa sve zamjenom.

Timer

pre 6 godina

Auto se mani baš sviđa. Motor su doradili u Mercedesu tako da u odnosu na isti u Renaultu radi ljepše i nema izraženu turbo rupu. Istina je da je malo izgubio na svojoj štedljivosti, ali u ovoj klasi mu to neće puno zamjeriti.

(Ivan ZG, 31. jul 2017 20:45)

Stalno se ponavlja mit kako je renoov 1.5 dci (najsnaznija verzija) "doradjen" od strane Mercedesa za njihove potrebe. Nije doradjen, to je potuno isti motor! Ima istu snagu, isti obrtni moment, ne trosi ni manje ni vise, nije ni tisi ni bucniji, sve je isto. Mozda su promenili poneko crevo ali to ne znaci da je doradjen. A postoji i jako dobar razlog zasto nije: da Mercedes ima bolji motor on bi ga ugradio! Projektovanje motora je jako zatevan, dugotrajan i skup proces da bi ga neko tek tako "doradio". A svako ko je vozio ovaj dci zna da njemu ne treba nikakva dorada. Uostalom, svaka dorada bi podrazumevala nove delove a to je u suprotnosti sa onim sto se ovde zeli postici a to je usteda!

tony

pre 6 godina

vidim da mnogi ne znaju... infiniti je nisanov premium brend, kao sto je lexus tojotin. samo sto je tu razlika zaista ogromna, lexus je zaista premium (nije zato sto ja vozim leksusa) marka dok je infiniti zapravo jedan buckuris napravljen od mb-a, nisana i renoa. svaki lexus je - lexus! nema nista od drugih, sve svoje, motori, kvalitet, dizajn... sve je lexus i podseca samo na lexus. dok svaki infiniti ima nesto od merca, renoa ili nisana a o kvalitetu izrade necu ni da pricam, bilo bi dobro da je bar tu povukao na merca ali nije. daleko je infiniti od premium brenda zaista. kad iz juga ili golfa 2 sednes u ovako nesto onda je to za takvu osobu zaista premium, za nas koji vozimo i znamo sta je premium - infiniti je samo - infiniti.

Jovan

pre 6 godina

Mihovil miš, 1. avgust 2017 09:46

Nisi baš u pravu. Vozim nekoliko godina dizel sa DPF-om i po gradu, baš dosta, i nikakvih problema sa DPF-om nemam (ni sa bilo čime drugim). A već sam na 245.000 km. Istina, nije DPF, već FAP.

Dikh tu kava

pre 6 godina

Ovo je jedno od zaista malo vozila koje bih, da mi ih daju, odmah sa užitkom prodao. Kakva odvratna spodoba, Yaris (iako različita klasa, ali ipak japanac) mu dođe kao skulptura u direktnoj komparaciji. Od kad sam ga prvi put video, na slici i uživo, prosto me puk'o "onaj" osećaj, ono što tera na bacanje pegle. A sa ovim motorom i cenom zaista bez adekvatnog komentara, kao naručen za hipster "intelektualce" koji se lože na japose samo zato jer je to tako zapisano u hipster user manual-ima..

Mihovil miš

pre 6 godina

Previše se forsira renoev 1.5 dci. Jeste najbolji dizel u klasi malolitražnih dizela, ali za ovakav auto bio bi bolji renoev 1.6 dci sa 100 kw. I taj renoev motor je neprikosnoven.
Primećujem jako puno hvaljenja nekih dizel motora oko vožnje po gradu. Savremeni dizeli imaju FAP filter. Namenjeni su relacijskim vožnjama, a ne gradskim gde zbog katkih relacija dolazi do začepljenja FaP filtera i uništenja motora. Prvo strada filter od nekoliko stotinjak evrića, onda turbina i sam motor. Za gradski vožnju dobri su malolitražni turbo benzici.

alfista

pre 6 godina

@baxuz. Mercedes vec ugradjuje renoove motore u pojedine modele.Raspitaj se pre nego sto komentarises.Inace,ovaj automobil je bas dobar.

Aleksandar

pre 6 godina

Jako lep i kvalitetan auto i nije preskup sa obzirom na cenu drugih premijum marki slicnih osobina. Sigurno bi ga radije vozio nego nemacke premijume iz tog segmenta kojih ima na svakom koraku. Ali ovo je Srbija i najveca mana mu je nedostatak delova. Za bilo koju intervenciju osudjeni ste na zvanicnog uvoznika (nelogicno mi je da Infinity koji je deo nissan grupacije ne uvoze reno nisan kuce u Srbiji kojih ima mnogo vise). Delova pogotovu limariskih gotovo sigurno nema na stanju pa se mora cekati. Na kraju cete ga jao tesko prodati i dobicete mnogo manje novaca od Nemaca. Steta

mup

pre 6 godina

Od ovog auta može da se oslepi. Kad god mrdnes u brzu traku neko ti ablenduje da se skloniš. Opasno je to, pogledaš u retrovizor, a ono samo seva. Navuku se tako i kompleksi. Nije lako kad se svima sklanjaš.

Bio zainteresovan

pre 6 godina

Usao u auto i odustao. Preglednost 0, crni materijali, klaustrofobicni automobili. Manje prozore i soferku u zivotu nisam video. Uzas.

Krusevac

pre 6 godina

Infiniti a pominju se Mercedes, Renault, Nisan pa i Dacia u komentarima. Kuda ide ovaj svet...
Nekada je izrada automobila bila umetnost.

Bojan

pre 6 godina

Ovo je jedno od auta koje mi je na sajmu zapalo za oko i zbog toga sam ga dobro istrazio kao potencijalnu zamjenu jednog dana za moj civic fk2. Izvana mi se svidja, unutra je dobar osjecaj, pazljivo, luksuzno i ukusno sve dizajnirano, udobna sjedista i tu nema sta.

Postoji subjektivni problem sa prostorom, po osjecaju unutra ima manje prostora od civica, bar sto se tice prednjih sjedista. Prtljaznik mu je takodje manji od civica i to primjetno pre bih rekao da lici na prtljaznik Juke-a. Ne znam odakle ova informacija o 430L prtljazniku?! ADAC test govori o 290L, a kada se podigne poklopac 395L.

Iako nije dio premijuma, pored njega je bio Nissan Pulsar koji kosta skoro pa duplo jeftinije (12k€ na sajmu inace 13-14) a ima iznutra odlicnu ponudu prostora, solidan prtljaznik. Kada bi se prodavao u Srbiji mislim da bi to bio solidan izbor za domace uslove.

Inace ovdje u Austriji zvanicna pocetna cijena za q30 je oko 25k ali sam vidjao da ih prodaju za 19k€. Za sada za moje potrebe vise ce odgovarati mazda 6, volvo v60, mozda i ford c/s-max ili insignia zbog prostora i boljih dugoprugaskih osobina.

Hhhmmm...

pre 6 godina

Leksus, kvalitet, sve ok...ali se cini da je samo skuplji Reno...ovde se ocigledno placa brend. Realno za tu njegovu kintu ima dosta pristojnih modela, a mnogo komfornijih automobila, tako da ja iskreno ne vidim neku racunicu sa njim...ili mozda gresim?

Ivan ZG

pre 6 godina

Auto se mani baš sviđa. Motor su doradili u Mercedesu tako da u odnosu na isti u Renaultu radi ljepše i nema izraženu turbo rupu. Istina je da je malo izgubio na svojoj štedljivosti, ali u ovoj klasi mu to neće puno zamjeriti.
Auto ima dosta više mjesta na zadnjoj klupi od usporedivog Mercedesa. Oni kojima je ovo skupo moraju znati da bi Golf 1.6 dizel sa ovom opremom koštao preko 25.000€. Skupo?

Kavric

pre 6 godina

Vidim "strucnjaci" opleli po infinitiju? Automobili su im skulpture! Secam se kad sam prvi put video q35,zanemeo sam! Ali postujem i druga misljenja,recimo onih sto kupuju kola na metar,na litre gepeka...ovo je ipak nesto drugo. Menjajte clanak.

insane

pre 6 godina

P
repakovana Mercedes A klasa, a motor Renoov, isti onaj koji se ugradjuje u Daciu. I onda kazu "premijum"...
(Kobaja Grande, 31. jul 2017 13:27)

1.Reno ima daleko bolje malolitrazne dizel motore od bilo kog njemačkog proizvođača

2. Mercedes u a,b i c klasu ugradjuje renoove dci motore

Vlada

pre 6 godina

Prepakovana Mercedes A klasa, a motor Renoov, isti onaj koji se ugradjuje u Daciu. I onda kazu "premijum"...
 (Kobaja Grande, 31. jul 2017 13:27)
Da li je moguće da stavljaš Infiniti i Daciu u istu rečenicu?

miki

pre 6 godina

Super izgleda i dovoljno dobre su mu performanse za moje potrebe..cena je paprena ali za koju godinu polovan može biti primamljiv..ako mu jako padne cena..

laki78

pre 6 godina

Performanse sramotne za jedan premijum auto.Kupiti za ove novce auto koji pod haubom ima skoro isti onaj 1.5 dci kao Renault Megane iz 2005.godine koji vozi moj brat i koji trenutno vredi 2000 eura je smešno.Ovaj auto bez bar 140 ks je stvarno sramota kupiti.

Car

pre 6 godina

Dizel se ponaša uglađeno? Duhoviti smo od jutros. Pa još mali dizel kome do stotke treba 12 sekundi. Ko ovo kupi za ove pare stvarno mu treba dodeliti orden.

Timer

pre 6 godina

Naravno, da nosi mercedesov znak bio bi "vrh" i "to je premijum pa je takva i cena" ali posto je znacka drugacija bice iscudjavanja na cenu, brojace mu se konji i uporedjivace ga sa Skodom.

AJA

pre 6 godina

Cim se u dizajnu kabine izadje sa elementima unutra pa spolja spojevi su kao brazde.Necuveno.Slika 9 govori za sebe.Katastrofa.
Inace auto se opasno vozi po rusiji.

japanac

pre 6 godina

Auto jeste ekskluziva, kvalitet stoji, prostran je (gepek iznad proseka klase)... Ali za ove pare može da se kupi dva auta prosečnog kvaliteta.
Ipak će možda kao polovnjak dobro se kotirati na našem tržištu...

Car

pre 6 godina

Dizel se ponaša uglađeno? Duhoviti smo od jutros. Pa još mali dizel kome do stotke treba 12 sekundi. Ko ovo kupi za ove pare stvarno mu treba dodeliti orden.

Timer

pre 6 godina

Naravno, da nosi mercedesov znak bio bi "vrh" i "to je premijum pa je takva i cena" ali posto je znacka drugacija bice iscudjavanja na cenu, brojace mu se konji i uporedjivace ga sa Skodom.

japanac

pre 6 godina

Auto jeste ekskluziva, kvalitet stoji, prostran je (gepek iznad proseka klase)... Ali za ove pare može da se kupi dva auta prosečnog kvaliteta.
Ipak će možda kao polovnjak dobro se kotirati na našem tržištu...

insane

pre 6 godina

P
repakovana Mercedes A klasa, a motor Renoov, isti onaj koji se ugradjuje u Daciu. I onda kazu "premijum"...
(Kobaja Grande, 31. jul 2017 13:27)

1.Reno ima daleko bolje malolitrazne dizel motore od bilo kog njemačkog proizvođača

2. Mercedes u a,b i c klasu ugradjuje renoove dci motore

Timer

pre 6 godina

Auto se mani baš sviđa. Motor su doradili u Mercedesu tako da u odnosu na isti u Renaultu radi ljepše i nema izraženu turbo rupu. Istina je da je malo izgubio na svojoj štedljivosti, ali u ovoj klasi mu to neće puno zamjeriti.

(Ivan ZG, 31. jul 2017 20:45)

Stalno se ponavlja mit kako je renoov 1.5 dci (najsnaznija verzija) "doradjen" od strane Mercedesa za njihove potrebe. Nije doradjen, to je potuno isti motor! Ima istu snagu, isti obrtni moment, ne trosi ni manje ni vise, nije ni tisi ni bucniji, sve je isto. Mozda su promenili poneko crevo ali to ne znaci da je doradjen. A postoji i jako dobar razlog zasto nije: da Mercedes ima bolji motor on bi ga ugradio! Projektovanje motora je jako zatevan, dugotrajan i skup proces da bi ga neko tek tako "doradio". A svako ko je vozio ovaj dci zna da njemu ne treba nikakva dorada. Uostalom, svaka dorada bi podrazumevala nove delove a to je u suprotnosti sa onim sto se ovde zeli postici a to je usteda!

AJA

pre 6 godina

Cim se u dizajnu kabine izadje sa elementima unutra pa spolja spojevi su kao brazde.Necuveno.Slika 9 govori za sebe.Katastrofa.
Inace auto se opasno vozi po rusiji.

Banjalučanin

pre 6 godina

@Za gradski vožnju dobri su malolitražni turbo benzici.
(Mihovil miš, 01. avgust 2017 09:46)

Turbo i gradska vožnja se ne trebaju stavljati u istu rečenicu. Jednostavno, po gradu je max ograničenje 50 ili 70, a za te brzine ne treba neka ogromna snaga. Zato je najbolji izbor za mali -gradski- auto neki FIAT sa 1242 ccm motorom, 8v. Ima dovoljno snage, robustan, dokazan, mali potrošač, nema nepoznanica kod majstora jeftin za održavanje, dobro podnosi LPG..... Čak i pucanje zupčastog remena ne pravi nikakvu štetu na motoru. Remen i zatezač su oko 30-40€ sa sve zamjenom.

Timer

pre 6 godina

Dorada se radi softverski. Mijenja se mapa ubrizgavanja kao i tlak turbine. Tao se dobije elastičnija mašina i manja buka.
Ti očito misliš da postoji samo jedna kombinacija ubrizgavanja, a postoji ih milijun. Mercedes ima odlične dizelske motore i jako puno iskustva sa dizelima pa zna kako dobiti od ovog motora ono što želi. Oni su izračunali da nema potebe da razvijaju sami motor već im je isplativije doraditi ovaj 1,5 litarski od Renaulta. To nije zato što oni ne znaju napraviti bolji kako ti tvrdiš.

Softverska "dorada" obavezno sa sobom donosi promenu perfomansi motora. A nema promene perfomansi motora! Kazes dobija se elasticnija masina, to znaci da se menja kriva obrtnog momenta. A to nije istina, nije promenjena!
Stvar je u tome da je tebi tesko da prihvatis istinu, Mercedes stavlja "obican" dci u svoje aute.
I nije istina da ja tvrdim da Mercedes nema potencijal da napravi podjednako dobar dizel, ima. Ali ne zeli jer bi to kostalo jezivo mnogo. Reno ovaj dci razvija vise od decenije, menjao ga i doradjivao do sadasnjeg maksimuma, Mercedesu se ne isplati da prolazi taj put.

Ivan ZG

pre 6 godina

Auto se mani baš sviđa. Motor su doradili u Mercedesu tako da u odnosu na isti u Renaultu radi ljepše i nema izraženu turbo rupu. Istina je da je malo izgubio na svojoj štedljivosti, ali u ovoj klasi mu to neće puno zamjeriti.
Auto ima dosta više mjesta na zadnjoj klupi od usporedivog Mercedesa. Oni kojima je ovo skupo moraju znati da bi Golf 1.6 dizel sa ovom opremom koštao preko 25.000€. Skupo?

Mihovil miš

pre 6 godina

Previše se forsira renoev 1.5 dci. Jeste najbolji dizel u klasi malolitražnih dizela, ali za ovakav auto bio bi bolji renoev 1.6 dci sa 100 kw. I taj renoev motor je neprikosnoven.
Primećujem jako puno hvaljenja nekih dizel motora oko vožnje po gradu. Savremeni dizeli imaju FAP filter. Namenjeni su relacijskim vožnjama, a ne gradskim gde zbog katkih relacija dolazi do začepljenja FaP filtera i uništenja motora. Prvo strada filter od nekoliko stotinjak evrića, onda turbina i sam motor. Za gradski vožnju dobri su malolitražni turbo benzici.

alfista

pre 6 godina

@baxuz. Mercedes vec ugradjuje renoove motore u pojedine modele.Raspitaj se pre nego sto komentarises.Inace,ovaj automobil je bas dobar.

Aleksandar

pre 6 godina

Jako lep i kvalitetan auto i nije preskup sa obzirom na cenu drugih premijum marki slicnih osobina. Sigurno bi ga radije vozio nego nemacke premijume iz tog segmenta kojih ima na svakom koraku. Ali ovo je Srbija i najveca mana mu je nedostatak delova. Za bilo koju intervenciju osudjeni ste na zvanicnog uvoznika (nelogicno mi je da Infinity koji je deo nissan grupacije ne uvoze reno nisan kuce u Srbiji kojih ima mnogo vise). Delova pogotovu limariskih gotovo sigurno nema na stanju pa se mora cekati. Na kraju cete ga jao tesko prodati i dobicete mnogo manje novaca od Nemaca. Steta

Bio zainteresovan

pre 6 godina

Usao u auto i odustao. Preglednost 0, crni materijali, klaustrofobicni automobili. Manje prozore i soferku u zivotu nisam video. Uzas.

Kavric

pre 6 godina

Vidim "strucnjaci" opleli po infinitiju? Automobili su im skulpture! Secam se kad sam prvi put video q35,zanemeo sam! Ali postujem i druga misljenja,recimo onih sto kupuju kola na metar,na litre gepeka...ovo je ipak nesto drugo. Menjajte clanak.

tony

pre 6 godina

vidim da mnogi ne znaju... infiniti je nisanov premium brend, kao sto je lexus tojotin. samo sto je tu razlika zaista ogromna, lexus je zaista premium (nije zato sto ja vozim leksusa) marka dok je infiniti zapravo jedan buckuris napravljen od mb-a, nisana i renoa. svaki lexus je - lexus! nema nista od drugih, sve svoje, motori, kvalitet, dizajn... sve je lexus i podseca samo na lexus. dok svaki infiniti ima nesto od merca, renoa ili nisana a o kvalitetu izrade necu ni da pricam, bilo bi dobro da je bar tu povukao na merca ali nije. daleko je infiniti od premium brenda zaista. kad iz juga ili golfa 2 sednes u ovako nesto onda je to za takvu osobu zaista premium, za nas koji vozimo i znamo sta je premium - infiniti je samo - infiniti.

Bojan

pre 6 godina

Ovo je jedno od auta koje mi je na sajmu zapalo za oko i zbog toga sam ga dobro istrazio kao potencijalnu zamjenu jednog dana za moj civic fk2. Izvana mi se svidja, unutra je dobar osjecaj, pazljivo, luksuzno i ukusno sve dizajnirano, udobna sjedista i tu nema sta.

Postoji subjektivni problem sa prostorom, po osjecaju unutra ima manje prostora od civica, bar sto se tice prednjih sjedista. Prtljaznik mu je takodje manji od civica i to primjetno pre bih rekao da lici na prtljaznik Juke-a. Ne znam odakle ova informacija o 430L prtljazniku?! ADAC test govori o 290L, a kada se podigne poklopac 395L.

Iako nije dio premijuma, pored njega je bio Nissan Pulsar koji kosta skoro pa duplo jeftinije (12k€ na sajmu inace 13-14) a ima iznutra odlicnu ponudu prostora, solidan prtljaznik. Kada bi se prodavao u Srbiji mislim da bi to bio solidan izbor za domace uslove.

Inace ovdje u Austriji zvanicna pocetna cijena za q30 je oko 25k ali sam vidjao da ih prodaju za 19k€. Za sada za moje potrebe vise ce odgovarati mazda 6, volvo v60, mozda i ford c/s-max ili insignia zbog prostora i boljih dugoprugaskih osobina.

laki78

pre 6 godina

Performanse sramotne za jedan premijum auto.Kupiti za ove novce auto koji pod haubom ima skoro isti onaj 1.5 dci kao Renault Megane iz 2005.godine koji vozi moj brat i koji trenutno vredi 2000 eura je smešno.Ovaj auto bez bar 140 ks je stvarno sramota kupiti.

mup

pre 6 godina

Od ovog auta može da se oslepi. Kad god mrdnes u brzu traku neko ti ablenduje da se skloniš. Opasno je to, pogledaš u retrovizor, a ono samo seva. Navuku se tako i kompleksi. Nije lako kad se svima sklanjaš.

Nebojsa

pre 6 godina

Globalni trend auto industrije sazet u jednom modelu-sve moze sa svime, svako moze sa svakim ako postoji zajednicki interes. Mercedes A klasa osnova, Reno motor, miks Mercedesa i Infinitija u enterijeru, spolja takodje. Ovi sto pisu da je motor doradjen u Mercedesu-jeste, doradjen je poklopac sa MB ili Infiniti znakom.I nosaci motora da se motor upakuje u auto za koji nije inicijalno zamisljen.Ne vidim da je motor inferioran zato sto je Reno. Inferioran je motor od 100ks za auto od 1,5 tone, ciji god da je. U sustini moj osnovni problem sa ovim autom je sto je razlicit samo da bi bio razlicit, a sustinski je samo blago zamaskirani A180CDI. Nemam problem sa deljenjem platformi ali ovo nije deljenje vec maskiranje.Nesto kao Citan iili aktuelni Seat Toledo.

rog

pre 6 godina

Vidim "strucnjaci" opleli po infinitiju? Automobili su im skulpture! Secam se kad sam prvi put video q35,zanemeo sam! Ali postujem i druga misljenja,recimo onih sto kupuju kola na metar,na litre gepeka...ovo je ipak nesto drugo. Menjajte clanak.
(Kavric, 31. jul 2017 18:32)

Ja kupujem automobil na metar, u cemu je problem? Da necu da dam duplo vise para za auto sa renoovim 1.5dci od 100ks ali zato imam plastiku koja odlicno izgleda. Kad krenem na put nabacam stvari u prtljaznik bez mnogo razmisljanja da li ce da stane a i ne sikiram se mnogom kad mi neko izgrebe vrata na parkingu. Kakav komfor ...

Dikh tu kava

pre 6 godina

Ovo je jedno od zaista malo vozila koje bih, da mi ih daju, odmah sa užitkom prodao. Kakva odvratna spodoba, Yaris (iako različita klasa, ali ipak japanac) mu dođe kao skulptura u direktnoj komparaciji. Od kad sam ga prvi put video, na slici i uživo, prosto me puk'o "onaj" osećaj, ono što tera na bacanje pegle. A sa ovim motorom i cenom zaista bez adekvatnog komentara, kao naručen za hipster "intelektualce" koji se lože na japose samo zato jer je to tako zapisano u hipster user manual-ima..

Jovan

pre 6 godina

Mihovil miš, 1. avgust 2017 09:46

Nisi baš u pravu. Vozim nekoliko godina dizel sa DPF-om i po gradu, baš dosta, i nikakvih problema sa DPF-om nemam (ni sa bilo čime drugim). A već sam na 245.000 km. Istina, nije DPF, već FAP.

Ipak

pre 6 godina

Pravo pitanje je zašto bi neko kupio ovaj auto pre nego Renault Capture 1.5dci, sa potpuno istim motorom.
Da li je veći od Captura. Jeste, neznatno.
Da li je udobniji. Verovatno, neznatno.
Da li je brži. Sporiji je.
Da li manje troši od Captura. Ne.
Da li je lepši. Nije poznato.
Da li je skuplji za održavanje. Jeste.
Da li bolje drži cenu. Verovatno ali je apsolutni gubitak vrednosti veći zbog visoke početne cene.
Na kraju, o kupovnoj ceni par reči. Ovaj auto 30K, Capture 20K.

Krusevac

pre 6 godina

Infiniti a pominju se Mercedes, Renault, Nisan pa i Dacia u komentarima. Kuda ide ovaj svet...
Nekada je izrada automobila bila umetnost.

Vlada

pre 6 godina

Prepakovana Mercedes A klasa, a motor Renoov, isti onaj koji se ugradjuje u Daciu. I onda kazu "premijum"...
 (Kobaja Grande, 31. jul 2017 13:27)
Da li je moguće da stavljaš Infiniti i Daciu u istu rečenicu?

Timer

pre 6 godina

Da, isti ali ipak nije.. Specijalno dizelašu se može sa svim promeniti karakter motora kroz softver.. Žena mi ima sasvim normalnu Kia Ceed Sw(128ks dizel).. Kad sam bio u nemačkoj naišao sam na jeftinu prodaju jednog običnog dieselboxa. Kad sam ga ubacio sam mislio ajde sad da se razočaram, a ono auto ko da ima sa svim drugačiji motor.. Obrtni momenat mnogo veći i na manjim obrtajima..
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (HanSolo, 3. avgust 2017 23:13)

HanSolo da li si uopste citao sta sam ja napisao ili mi napamet odgovaras? 1.5 dci koji se ugradjuje u Mercedes ima poptuno isti snagu i obrtni momenat kao dci koji se ugraduje u Renoe (ili ovaj Nisan) 260Nm pri 1750-2500 o/min. O kakvom povecanju obrtnog momenta ti pises?

Hhhmmm...

pre 6 godina

Leksus, kvalitet, sve ok...ali se cini da je samo skuplji Reno...ovde se ocigledno placa brend. Realno za tu njegovu kintu ima dosta pristojnih modela, a mnogo komfornijih automobila, tako da ja iskreno ne vidim neku racunicu sa njim...ili mozda gresim?

miki

pre 6 godina

Super izgleda i dovoljno dobre su mu performanse za moje potrebe..cena je paprena ali za koju godinu polovan može biti primamljiv..ako mu jako padne cena..

Ivan ZG

pre 6 godina

Timer, 1. avgust 2017 12:18
Dorada se radi softverski. Mijenja se mapa ubrizgavanja kao i tlak turbine. Tao se dobije elastičnija mašina i manja buka.
Ti očito misliš da postoji samo jedna kombinacija ubrizgavanja, a postoji ih milijun. Mercedes ima odlične dizelske motore i jako puno iskustva sa dizelima pa zna kako dobiti od ovog motora ono što želi. Oni su izračunali da nema potebe da razvijaju sami motor već im je isplativije doraditi ovaj 1,5 litarski od Renaulta. To nije zato što oni ne znaju napraviti bolji kako ti tvrdiš.
Novi motor 2.0 dizel od Mercedesa je savršen. Auti idu ispod 8 sekundi do 100, a troši na kapaljku.

Gradimir

pre 6 godina

Neverovatno je koliko su ljudi neobavesteni a dolaze ovde da komentarisu. Niko ovde ne pominje da su Renault i Mercedes potpisali ugovor o saradnji i da Renault PROIZVODI u svojim fabrikama klasu A i B a za uzvrat Mercedes u svojim fabrikama proizvodi Talisman (C klasa). S toga je i normalno da ovi automobili lice, rade se u istoj fabrici, ista sasija, menjac, motor...
Pisati da je to prepakovani Mercedes je neistina jer kad otvorite haubu Mercedesa A ili B klase i pogledate malo pazljivije videcete plocicu na kojoj pise: Powered by Renault, pamentnom dosta...
To znaci da kupis i platis Mercedes a u stvari dobijes Renault. Kako taj isti Renault svoje Diesel motore proizvodi u Nissanovoj fabrici (Nissan Diesel) znaci da cela korporacija ima iste motore sto je sa strane optimizacije korak napred. S druge strane uz FCA, PSA i Renault ima odlicne motore Euro 6 dok ih Nemci nemaju i pribegavaju raznim prevarama (vidi Dieselgate)...
Na kraju za sve dezurne pljuvace, ti motori prelaze pola miliona kilometara bez ikakvih problema!!!

HanSolo

pre 6 godina

(Timer, 01. avgust 2017 12:18)

Da, isti ali ipak nije.. Specijalno dizelašu se može sa svim promeniti karakter motora kroz softver.. Žena mi ima sasvim normalnu Kia Ceed Sw(128ks dizel).. Kad sam bio u nemačkoj naišao sam na jeftinu prodaju jednog običnog dieselboxa.. Mislio da je baš nepotrebno ali odlučio sam se da "bacim" 150E I da probam bez da kažem ženi.. Kad sam ga ubacio sam mislio ajde sad da se razočaram, a ono auto ko da ima sa svim drugačiji motor.. Obrtni momenat mnogo veći i na manjim obrtajima.. Auto vuče skoro kao benzinac do 4750.. Top brzina je ista, ali je mnogo bolji i intresantniji za vožnju.. Žena me posle prve vožnje pita šta sam uradio sa autom.. Kaže da odjednom prima gas ko "blesav".. :o).. Ja posle tog kubika i za mog V90 D4.. Auto ide ko lud.. Zato kažem, sve je o mapiranju dizelaša.. Možeš napraviti traktor ili intresantan auto od istog motora na papiru..

midnight rider

pre 6 godina

"Pri konstantnih 130 km/h Q30 troši nešto manje od šest litara."

a u gradu ne prelazi 5.5l... kom gradu?! Moj golf 2.0 tdi na 130 trosi ispod 6l al zato po centru Bg, kreni/stani voznja, ne ide ispod 9l

Hvala lepo

pre 6 godina

Mali reno, ovo, ono.... 1,5 dci 340.000km predjenjh i to kao 4. vlasnik. Molim lepo
@
Ne sumnjam da reno to može da predje voleo bih samo da napišete koliko je koštalo održavanje i servis za to vreme. Rekao bih da je koštalo dosta.

Dikh tu kava

pre 6 godina

Ovo je jedno od zaista malo vozila koje bih, da mi ih daju, odmah sa užitkom prodao. Kakva odvratna spodoba, Yaris (iako različita klasa, ali ipak japanac) mu dođe kao skulptura u direktnoj komparaciji. Od kad sam ga prvi put video, na slici i uživo, prosto me puk'o "onaj" osećaj, ono što tera na bacanje pegle. A sa ovim motorom i cenom zaista bez adekvatnog komentara, kao naručen za hipster "intelektualce" koji se lože na japose samo zato jer je to tako zapisano u hipster user manual-ima..

tony

pre 6 godina

vidim da mnogi ne znaju... infiniti je nisanov premium brend, kao sto je lexus tojotin. samo sto je tu razlika zaista ogromna, lexus je zaista premium (nije zato sto ja vozim leksusa) marka dok je infiniti zapravo jedan buckuris napravljen od mb-a, nisana i renoa. svaki lexus je - lexus! nema nista od drugih, sve svoje, motori, kvalitet, dizajn... sve je lexus i podseca samo na lexus. dok svaki infiniti ima nesto od merca, renoa ili nisana a o kvalitetu izrade necu ni da pricam, bilo bi dobro da je bar tu povukao na merca ali nije. daleko je infiniti od premium brenda zaista. kad iz juga ili golfa 2 sednes u ovako nesto onda je to za takvu osobu zaista premium, za nas koji vozimo i znamo sta je premium - infiniti je samo - infiniti.

Car

pre 6 godina

Dizel se ponaša uglađeno? Duhoviti smo od jutros. Pa još mali dizel kome do stotke treba 12 sekundi. Ko ovo kupi za ove pare stvarno mu treba dodeliti orden.

AJA

pre 6 godina

Cim se u dizajnu kabine izadje sa elementima unutra pa spolja spojevi su kao brazde.Necuveno.Slika 9 govori za sebe.Katastrofa.
Inace auto se opasno vozi po rusiji.

Hhhmmm...

pre 6 godina

Leksus, kvalitet, sve ok...ali se cini da je samo skuplji Reno...ovde se ocigledno placa brend. Realno za tu njegovu kintu ima dosta pristojnih modela, a mnogo komfornijih automobila, tako da ja iskreno ne vidim neku racunicu sa njim...ili mozda gresim?

Timer

pre 6 godina

Naravno, da nosi mercedesov znak bio bi "vrh" i "to je premijum pa je takva i cena" ali posto je znacka drugacija bice iscudjavanja na cenu, brojace mu se konji i uporedjivace ga sa Skodom.

Vlada

pre 6 godina

Prepakovana Mercedes A klasa, a motor Renoov, isti onaj koji se ugradjuje u Daciu. I onda kazu "premijum"...
 (Kobaja Grande, 31. jul 2017 13:27)
Da li je moguće da stavljaš Infiniti i Daciu u istu rečenicu?

mup

pre 6 godina

Od ovog auta može da se oslepi. Kad god mrdnes u brzu traku neko ti ablenduje da se skloniš. Opasno je to, pogledaš u retrovizor, a ono samo seva. Navuku se tako i kompleksi. Nije lako kad se svima sklanjaš.

Ivan ZG

pre 6 godina

Auto se mani baš sviđa. Motor su doradili u Mercedesu tako da u odnosu na isti u Renaultu radi ljepše i nema izraženu turbo rupu. Istina je da je malo izgubio na svojoj štedljivosti, ali u ovoj klasi mu to neće puno zamjeriti.
Auto ima dosta više mjesta na zadnjoj klupi od usporedivog Mercedesa. Oni kojima je ovo skupo moraju znati da bi Golf 1.6 dizel sa ovom opremom koštao preko 25.000€. Skupo?

japanac

pre 6 godina

Auto jeste ekskluziva, kvalitet stoji, prostran je (gepek iznad proseka klase)... Ali za ove pare može da se kupi dva auta prosečnog kvaliteta.
Ipak će možda kao polovnjak dobro se kotirati na našem tržištu...

Kavric

pre 6 godina

Vidim "strucnjaci" opleli po infinitiju? Automobili su im skulpture! Secam se kad sam prvi put video q35,zanemeo sam! Ali postujem i druga misljenja,recimo onih sto kupuju kola na metar,na litre gepeka...ovo je ipak nesto drugo. Menjajte clanak.

rog

pre 6 godina

Vidim "strucnjaci" opleli po infinitiju? Automobili su im skulpture! Secam se kad sam prvi put video q35,zanemeo sam! Ali postujem i druga misljenja,recimo onih sto kupuju kola na metar,na litre gepeka...ovo je ipak nesto drugo. Menjajte clanak.
(Kavric, 31. jul 2017 18:32)

Ja kupujem automobil na metar, u cemu je problem? Da necu da dam duplo vise para za auto sa renoovim 1.5dci od 100ks ali zato imam plastiku koja odlicno izgleda. Kad krenem na put nabacam stvari u prtljaznik bez mnogo razmisljanja da li ce da stane a i ne sikiram se mnogom kad mi neko izgrebe vrata na parkingu. Kakav komfor ...

Aleksandar

pre 6 godina

Jako lep i kvalitetan auto i nije preskup sa obzirom na cenu drugih premijum marki slicnih osobina. Sigurno bi ga radije vozio nego nemacke premijume iz tog segmenta kojih ima na svakom koraku. Ali ovo je Srbija i najveca mana mu je nedostatak delova. Za bilo koju intervenciju osudjeni ste na zvanicnog uvoznika (nelogicno mi je da Infinity koji je deo nissan grupacije ne uvoze reno nisan kuce u Srbiji kojih ima mnogo vise). Delova pogotovu limariskih gotovo sigurno nema na stanju pa se mora cekati. Na kraju cete ga jao tesko prodati i dobicete mnogo manje novaca od Nemaca. Steta

Mihovil miš

pre 6 godina

Previše se forsira renoev 1.5 dci. Jeste najbolji dizel u klasi malolitražnih dizela, ali za ovakav auto bio bi bolji renoev 1.6 dci sa 100 kw. I taj renoev motor je neprikosnoven.
Primećujem jako puno hvaljenja nekih dizel motora oko vožnje po gradu. Savremeni dizeli imaju FAP filter. Namenjeni su relacijskim vožnjama, a ne gradskim gde zbog katkih relacija dolazi do začepljenja FaP filtera i uništenja motora. Prvo strada filter od nekoliko stotinjak evrića, onda turbina i sam motor. Za gradski vožnju dobri su malolitražni turbo benzici.

Hvala lepo

pre 6 godina

Mali reno, ovo, ono.... 1,5 dci 340.000km predjenjh i to kao 4. vlasnik. Molim lepo
@
Ne sumnjam da reno to može da predje voleo bih samo da napišete koliko je koštalo održavanje i servis za to vreme. Rekao bih da je koštalo dosta.

Bio zainteresovan

pre 6 godina

Usao u auto i odustao. Preglednost 0, crni materijali, klaustrofobicni automobili. Manje prozore i soferku u zivotu nisam video. Uzas.

Ipak

pre 6 godina

Pravo pitanje je zašto bi neko kupio ovaj auto pre nego Renault Capture 1.5dci, sa potpuno istim motorom.
Da li je veći od Captura. Jeste, neznatno.
Da li je udobniji. Verovatno, neznatno.
Da li je brži. Sporiji je.
Da li manje troši od Captura. Ne.
Da li je lepši. Nije poznato.
Da li je skuplji za održavanje. Jeste.
Da li bolje drži cenu. Verovatno ali je apsolutni gubitak vrednosti veći zbog visoke početne cene.
Na kraju, o kupovnoj ceni par reči. Ovaj auto 30K, Capture 20K.

HanSolo

pre 6 godina

(Timer, 01. avgust 2017 12:18)

Da, isti ali ipak nije.. Specijalno dizelašu se može sa svim promeniti karakter motora kroz softver.. Žena mi ima sasvim normalnu Kia Ceed Sw(128ks dizel).. Kad sam bio u nemačkoj naišao sam na jeftinu prodaju jednog običnog dieselboxa.. Mislio da je baš nepotrebno ali odlučio sam se da "bacim" 150E I da probam bez da kažem ženi.. Kad sam ga ubacio sam mislio ajde sad da se razočaram, a ono auto ko da ima sa svim drugačiji motor.. Obrtni momenat mnogo veći i na manjim obrtajima.. Auto vuče skoro kao benzinac do 4750.. Top brzina je ista, ali je mnogo bolji i intresantniji za vožnju.. Žena me posle prve vožnje pita šta sam uradio sa autom.. Kaže da odjednom prima gas ko "blesav".. :o).. Ja posle tog kubika i za mog V90 D4.. Auto ide ko lud.. Zato kažem, sve je o mapiranju dizelaša.. Možeš napraviti traktor ili intresantan auto od istog motora na papiru..

laki78

pre 6 godina

Performanse sramotne za jedan premijum auto.Kupiti za ove novce auto koji pod haubom ima skoro isti onaj 1.5 dci kao Renault Megane iz 2005.godine koji vozi moj brat i koji trenutno vredi 2000 eura je smešno.Ovaj auto bez bar 140 ks je stvarno sramota kupiti.

Krusevac

pre 6 godina

Infiniti a pominju se Mercedes, Renault, Nisan pa i Dacia u komentarima. Kuda ide ovaj svet...
Nekada je izrada automobila bila umetnost.

Banjalučanin

pre 6 godina

@Za gradski vožnju dobri su malolitražni turbo benzici.
(Mihovil miš, 01. avgust 2017 09:46)

Turbo i gradska vožnja se ne trebaju stavljati u istu rečenicu. Jednostavno, po gradu je max ograničenje 50 ili 70, a za te brzine ne treba neka ogromna snaga. Zato je najbolji izbor za mali -gradski- auto neki FIAT sa 1242 ccm motorom, 8v. Ima dovoljno snage, robustan, dokazan, mali potrošač, nema nepoznanica kod majstora jeftin za održavanje, dobro podnosi LPG..... Čak i pucanje zupčastog remena ne pravi nikakvu štetu na motoru. Remen i zatezač su oko 30-40€ sa sve zamjenom.

Ivan ZG

pre 6 godina

Timer, 1. avgust 2017 12:18
Dorada se radi softverski. Mijenja se mapa ubrizgavanja kao i tlak turbine. Tao se dobije elastičnija mašina i manja buka.
Ti očito misliš da postoji samo jedna kombinacija ubrizgavanja, a postoji ih milijun. Mercedes ima odlične dizelske motore i jako puno iskustva sa dizelima pa zna kako dobiti od ovog motora ono što želi. Oni su izračunali da nema potebe da razvijaju sami motor već im je isplativije doraditi ovaj 1,5 litarski od Renaulta. To nije zato što oni ne znaju napraviti bolji kako ti tvrdiš.
Novi motor 2.0 dizel od Mercedesa je savršen. Auti idu ispod 8 sekundi do 100, a troši na kapaljku.

insane

pre 6 godina

P
repakovana Mercedes A klasa, a motor Renoov, isti onaj koji se ugradjuje u Daciu. I onda kazu "premijum"...
(Kobaja Grande, 31. jul 2017 13:27)

1.Reno ima daleko bolje malolitrazne dizel motore od bilo kog njemačkog proizvođača

2. Mercedes u a,b i c klasu ugradjuje renoove dci motore

Bojan

pre 6 godina

Ovo je jedno od auta koje mi je na sajmu zapalo za oko i zbog toga sam ga dobro istrazio kao potencijalnu zamjenu jednog dana za moj civic fk2. Izvana mi se svidja, unutra je dobar osjecaj, pazljivo, luksuzno i ukusno sve dizajnirano, udobna sjedista i tu nema sta.

Postoji subjektivni problem sa prostorom, po osjecaju unutra ima manje prostora od civica, bar sto se tice prednjih sjedista. Prtljaznik mu je takodje manji od civica i to primjetno pre bih rekao da lici na prtljaznik Juke-a. Ne znam odakle ova informacija o 430L prtljazniku?! ADAC test govori o 290L, a kada se podigne poklopac 395L.

Iako nije dio premijuma, pored njega je bio Nissan Pulsar koji kosta skoro pa duplo jeftinije (12k€ na sajmu inace 13-14) a ima iznutra odlicnu ponudu prostora, solidan prtljaznik. Kada bi se prodavao u Srbiji mislim da bi to bio solidan izbor za domace uslove.

Inace ovdje u Austriji zvanicna pocetna cijena za q30 je oko 25k ali sam vidjao da ih prodaju za 19k€. Za sada za moje potrebe vise ce odgovarati mazda 6, volvo v60, mozda i ford c/s-max ili insignia zbog prostora i boljih dugoprugaskih osobina.

Jovan

pre 6 godina

Mihovil miš, 1. avgust 2017 09:46

Nisi baš u pravu. Vozim nekoliko godina dizel sa DPF-om i po gradu, baš dosta, i nikakvih problema sa DPF-om nemam (ni sa bilo čime drugim). A već sam na 245.000 km. Istina, nije DPF, već FAP.

Timer

pre 6 godina

Auto se mani baš sviđa. Motor su doradili u Mercedesu tako da u odnosu na isti u Renaultu radi ljepše i nema izraženu turbo rupu. Istina je da je malo izgubio na svojoj štedljivosti, ali u ovoj klasi mu to neće puno zamjeriti.

(Ivan ZG, 31. jul 2017 20:45)

Stalno se ponavlja mit kako je renoov 1.5 dci (najsnaznija verzija) "doradjen" od strane Mercedesa za njihove potrebe. Nije doradjen, to je potuno isti motor! Ima istu snagu, isti obrtni moment, ne trosi ni manje ni vise, nije ni tisi ni bucniji, sve je isto. Mozda su promenili poneko crevo ali to ne znaci da je doradjen. A postoji i jako dobar razlog zasto nije: da Mercedes ima bolji motor on bi ga ugradio! Projektovanje motora je jako zatevan, dugotrajan i skup proces da bi ga neko tek tako "doradio". A svako ko je vozio ovaj dci zna da njemu ne treba nikakva dorada. Uostalom, svaka dorada bi podrazumevala nove delove a to je u suprotnosti sa onim sto se ovde zeli postici a to je usteda!

Timer

pre 6 godina

Dorada se radi softverski. Mijenja se mapa ubrizgavanja kao i tlak turbine. Tao se dobije elastičnija mašina i manja buka.
Ti očito misliš da postoji samo jedna kombinacija ubrizgavanja, a postoji ih milijun. Mercedes ima odlične dizelske motore i jako puno iskustva sa dizelima pa zna kako dobiti od ovog motora ono što želi. Oni su izračunali da nema potebe da razvijaju sami motor već im je isplativije doraditi ovaj 1,5 litarski od Renaulta. To nije zato što oni ne znaju napraviti bolji kako ti tvrdiš.

Softverska "dorada" obavezno sa sobom donosi promenu perfomansi motora. A nema promene perfomansi motora! Kazes dobija se elasticnija masina, to znaci da se menja kriva obrtnog momenta. A to nije istina, nije promenjena!
Stvar je u tome da je tebi tesko da prihvatis istinu, Mercedes stavlja "obican" dci u svoje aute.
I nije istina da ja tvrdim da Mercedes nema potencijal da napravi podjednako dobar dizel, ima. Ali ne zeli jer bi to kostalo jezivo mnogo. Reno ovaj dci razvija vise od decenije, menjao ga i doradjivao do sadasnjeg maksimuma, Mercedesu se ne isplati da prolazi taj put.

alfista

pre 6 godina

@baxuz. Mercedes vec ugradjuje renoove motore u pojedine modele.Raspitaj se pre nego sto komentarises.Inace,ovaj automobil je bas dobar.

miki

pre 6 godina

Super izgleda i dovoljno dobre su mu performanse za moje potrebe..cena je paprena ali za koju godinu polovan može biti primamljiv..ako mu jako padne cena..

midnight rider

pre 6 godina

"Pri konstantnih 130 km/h Q30 troši nešto manje od šest litara."

a u gradu ne prelazi 5.5l... kom gradu?! Moj golf 2.0 tdi na 130 trosi ispod 6l al zato po centru Bg, kreni/stani voznja, ne ide ispod 9l

Nebojsa

pre 6 godina

Globalni trend auto industrije sazet u jednom modelu-sve moze sa svime, svako moze sa svakim ako postoji zajednicki interes. Mercedes A klasa osnova, Reno motor, miks Mercedesa i Infinitija u enterijeru, spolja takodje. Ovi sto pisu da je motor doradjen u Mercedesu-jeste, doradjen je poklopac sa MB ili Infiniti znakom.I nosaci motora da se motor upakuje u auto za koji nije inicijalno zamisljen.Ne vidim da je motor inferioran zato sto je Reno. Inferioran je motor od 100ks za auto od 1,5 tone, ciji god da je. U sustini moj osnovni problem sa ovim autom je sto je razlicit samo da bi bio razlicit, a sustinski je samo blago zamaskirani A180CDI. Nemam problem sa deljenjem platformi ali ovo nije deljenje vec maskiranje.Nesto kao Citan iili aktuelni Seat Toledo.

Timer

pre 6 godina

Da, isti ali ipak nije.. Specijalno dizelašu se može sa svim promeniti karakter motora kroz softver.. Žena mi ima sasvim normalnu Kia Ceed Sw(128ks dizel).. Kad sam bio u nemačkoj naišao sam na jeftinu prodaju jednog običnog dieselboxa. Kad sam ga ubacio sam mislio ajde sad da se razočaram, a ono auto ko da ima sa svim drugačiji motor.. Obrtni momenat mnogo veći i na manjim obrtajima..
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (HanSolo, 3. avgust 2017 23:13)

HanSolo da li si uopste citao sta sam ja napisao ili mi napamet odgovaras? 1.5 dci koji se ugradjuje u Mercedes ima poptuno isti snagu i obrtni momenat kao dci koji se ugraduje u Renoe (ili ovaj Nisan) 260Nm pri 1750-2500 o/min. O kakvom povecanju obrtnog momenta ti pises?

Gradimir

pre 6 godina

Neverovatno je koliko su ljudi neobavesteni a dolaze ovde da komentarisu. Niko ovde ne pominje da su Renault i Mercedes potpisali ugovor o saradnji i da Renault PROIZVODI u svojim fabrikama klasu A i B a za uzvrat Mercedes u svojim fabrikama proizvodi Talisman (C klasa). S toga je i normalno da ovi automobili lice, rade se u istoj fabrici, ista sasija, menjac, motor...
Pisati da je to prepakovani Mercedes je neistina jer kad otvorite haubu Mercedesa A ili B klase i pogledate malo pazljivije videcete plocicu na kojoj pise: Powered by Renault, pamentnom dosta...
To znaci da kupis i platis Mercedes a u stvari dobijes Renault. Kako taj isti Renault svoje Diesel motore proizvodi u Nissanovoj fabrici (Nissan Diesel) znaci da cela korporacija ima iste motore sto je sa strane optimizacije korak napred. S druge strane uz FCA, PSA i Renault ima odlicne motore Euro 6 dok ih Nemci nemaju i pribegavaju raznim prevarama (vidi Dieselgate)...
Na kraju za sve dezurne pljuvace, ti motori prelaze pola miliona kilometara bez ikakvih problema!!!