Test: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI Enjoy

Sa novom Astrom K družili smo se više puta na međunarodnim prezentacijama i to u verzijama sa maksimalnom opremom. Sada je na red došla vožnja u domaćim uslovima, sa drugim po redu, Enjoy paketom opreme.

Izvor:
Pošaljite komentar
  1. @Svetski Mega Car
    Ne slazem se oko price o ceni...pogledaj moj komentar ovde. Tokom prosle godine bila je akcija u AP, Astra K Enjoy, 1,4l, 100ks - 14,050 e, sa silnom opremom, vidi taj paket Comfort 2 na sajtu Opela...sa metalik bojom sve ukupno... Treba gledati, cekati i naci ponudu za sebe...I ja sam hteo Mazdu 3, najjeftinija je bila 16,120e. Jedini konkurent u tom cenovnom rangu, tada, znaci od npr juna do januara ove godine, bio je Megan koji mi je prelep, jaci motor ali oprema manje vise stock. Astra K 1,4t, 125 ks je inace bila 15,200e... A svaki diler je ima opuste ali generalno na starije modele, bila je Dzulijeta, Lanser, cak sam gledao i Yeti, Jeep Renegade, Pezo 2008...jedino je Hjundai i30 imao nizu cenu
    Motor...nece poleteti kad se upali zeleno ali ce u voznji povuci cim odes preko 3,000 obrtaja u bilo kojoj brzini. Mozda ja nisam zahtevan vozac, mozda gresim...eto od mene iz prve ruke.
     (hound, 8. avgust 2017 00:24)

    # Link komentara

  2. Vozim Astru K Enjoy, kupljena decembra prosle godine, 1,4l, 100 ks, placena 14,050 eura sa dodatnom opremom Comfort paket 2 (Sight & Light paket 1, Paket unutrašnjeg osveljenja 1, Pomoć pri parkiranju - napred i pozadi (senzori) Elektronski klima uređaj - dvozonski, automatski i metalik boja).
    Potrosnja posle 5,000 km je 5,7 l. Ume da trosi i 8 litra (grad, zima, klima, leto, klima) ali generalno manje.
    Sjajna u voznji, upravljiva, ide kao po sinama u krivinama, sjajan zvuk motora u visokim obrtajima, skoro kao kod sportskog auta, prelepa, kvalitetna unutra, prostrana za putnike.
    Nemam zamerki...tako da ima i ovakvog iskustva.
     (hound, 8. avgust 2017 00:08)

    # Link komentara

  3. Ipak se radi o fiatovom 1.6 JTD motoru. Jedino su brizgalice, visokonaponska pumpa i elektronika od japanskog Denso-a.
    Audo je da kažem prvi opel u istoriji koji je stvarno dobar. Čak su uspeli da smanje broj dugmića oko radija od nekih hiljadu na samo nekoliko komada.
    Samo me još interesuje protivkorozivna zaštita. Da li auto u celosti žaštićen cinkom, kao recimo reno megan, fiat tipo, ili samo na nekim delovima, pa da posle nekoliko godina cvetaju ispod vrata, blatobrana...
    (Mihovil miš, 1. avgust 2017 09:58)

    # Link komentara

  4. Karavan c segmenta
    Ja sam od 2004. vozio 307 2.0 HDI i održavao ga u Veranu, a 2009. uzeo 308 sw HDI 110 i opet ga kod njih održavao. Nikada redovan servis nije koštao koliko kažeš, najviše 150 sa svim filterima (f. za gorivo svake dve godine), a danas je oko 100 u ovl.servisu. Ni kola nisu koštala koliko kažeš, ja sam paket "premium" platio 20.270. Panoramski karavan. A ni troškovi redovnih servisa za 10 godina me neće koštati kao za tvoj hibrid.
    Bolje da ne kažem koliko sam plaćao delove za Japanca. Npr. "krst volana", za koji nisam znao ni da postoji...
    (moron, 29. jul 2017 11:12)

    # Link komentara

  5. Опели тако брзо испадају из тренда да је то страшно. Ова Астра ми личи на кадета каравана што су се котрљали 90их по путевима. Увек неки детаљ који одаје јефтиноћу.
    (Бинср, 28. jul 2017 19:02)

    # Link komentara

  6. @moron. Bas me zanima koliko je ekonomija na strani opela ili bilo kog drugog proizvodjaca. Plan odrzavanja za 10 godina koliko traje garancija na hibridna vozila je za auris konkretno 2210€ za 10g odrzavanja. Redovan servis 90€. Dajte mi bilo koji auto c segmenta od minimum 140ks a da je jeftiniji mali servis. Hvala lepo, ne postoji. Gledao sam Kia ceed sw za nju odzavanhe za 7g garancije kosta blizu 3000€. Pa sto da ne kupim hibrida kad mi razliku u ceni ustedi samo na servisima. Golf 7 1.6tdi 240€ serv EEEJ marko nad markama... O kojoj ekonomiji na strani pezoa pricamo. 2009 sam kupio 308 1.6vti za 17000€ a tada je servis kostao 17000din bese 200€. 1.6hdi sw je 2009 u Veranu kostao 22000€.
    (karavan c segmenta, 28. jul 2017 01:44)

    # Link komentara

  7. Potrošnja mnoooogo zavisi od stila vožnje, uslova na putu itd... Pre izvesnog vremena uzeo sam da testiram potrošnju na mojoj Oktaviji (1.6 l TDI) u gradskim uslovima.

    Ujutru kada je gužva na 10 km potrošnja nije mogla ispod 5.1l / 100 km

    Uveče oko 9 kad nema nikoga na putu na istoj relaciji potrošnja bude oko 3.7l / 100km

    Oba puta sam vozio najopreznije moguće , nežno ubrzanje, promene stepena prenosa na 2000 rpm, na 150m od semafora sam skidao nogu sa gasa ukoliko je crveno, kočenje motorom, minimalna upotreba kočnice.

    Ovo isto uradi i fabrika i stavi prosečnu potrošnju 4l, a pitanje je dal imam snage i koncentracije da svaki put toliko pazim. Kad je nagarim lako ode na 7,5 :)

    Eto mnogo zavisi od stila vožnje
     (milutin, 27. jul 2017 08:25)

    # Link komentara

  8. @Fan
    Više laže komp na Insigniji. Imam Insigiju, samo 2.0 turbo benzinac, piše prosek po gradu 11 a merenjem od čepa do čepa ispada 12.
     (Boban, 26. jul 2017 19:56)

    # Link komentara

  9. Pre nego sto nastavite da pricate o visokoj ceni, pogledajte i druge proizvodjace, bez akcijskih klotara molim. Pogledajte i na zapadu cene. Sve govori u prilog tome da je evro devalvirao puno i da ste pre 10godina za 20000e mogli da dobijete mnogo vise nego danas, iako je tad bio pravi bum sa prodajom kola, pre one svetske krize. C segment je cenovno odavno zasao u D segment, opremu naplacuju kao da je od suvog zlata. Jedino se isplati kad je akcija, pa da ubodes da ima sve od opreme sto zelis. Tako da, nije ova astra preskupa, slicna je cena sa konkurencijom, samo treba uloviti pristojnu akciju. Inace zanimljiv auto, za mene jedan od potencijalnih za kupovinu za 2 do 3 godine, sto bi rekao nas uvazeni...
    (Hehe, 26. jul 2017 17:22)

    # Link komentara

  10. @moron

    Nije to elektro automobil pa da se puni na struju, pa nema potrebe spominjati Teslu. Za Teslu se slazem sa tobom. Za ostalo ne, porediti benzica i dizela sto se tice odrzavanja je suludo. bar ne dok se ne gleda i predjena kilometraza i jos dosta faktora.

    Inace, Toyota odustaje od dizela i u okviru saradnje sa BMW-om koristi njihov 1.6 dizel motor. Pogodi sta BMW dobija - saradnju na novom modelu Z5 koji ce biti na istoj osnovi sa novom Suprom. Nema Avensisa 2.0 dizel sa BMW-om, to je i dalje Toyotin dizel. I malo ce se ogrebati za hibridnu tehnologiju od Toyote jer pogodi sta - Toyota je tu bez premca. A i neko je spomenuo u prethodnom komentaru - postoje velike beneficije za hibride u normalnim drzavama. Kod nas, na zalost, ne.
    (BozeDragi, 26. jul 2017 15:28)

    # Link komentara

  11. BozeDragi, 26. jul 2017 08:48

    Na sva tvoja pitanja mogu samo da se nasmejem. Pre francuskih dizela sam 12 godina vozio japanskog benzica. Tako da iz prve ruke pouzdano znam šta je pouzdanije i isplativije.
    Kupio bih ja i danas Japanca, recimo suzuk vitaru sa 1,6 MJ. Ili Avensis karavan, sa 2,0 BMW dizelom. Ili X Trail sa 1,6 DCI.
    Ekološki, mislim da je Tesla S sa strujom iz TE Obrenovac, licemerno rešenje.
    (moron, 26. jul 2017 12:45)

    # Link komentara

  12. @hm

    Lakse su drasticno sto znaci da se lakse ubrzava, laksi je auto, manje naprezanja za oslanjanje, brze zaustavljanje, bolje hladjenje u sustini za kocnice, bolji je raspored tezine takodje.

    Lakse se krive naravno, postoji mogucnost i lomljenja, pre svega zimi na niskim temperaturama, popravka je skupa i malo ko je radi kvalitetno kod nas.

    E sada, kod nas su putevi jako losi pa je stosta upitno ali bar leti alu a za zimski celicne bi mozda i bila neka najbolja solucija u celini gledano.

    Sto se tice prodavaca automobila, kod njih je najbitnija zarada, zato i prodaju ovu suplju pricu za "lepe" celicne felne. Isto kao i prica sa rezervnim tockom i milion drugih sitnica.
    (Pera, 26. jul 2017 11:05)

    # Link komentara

  13. Da li mozete da pojasnite odakle je cena vozila 16400e?Na svakom opelovom sajtu nisam video da je cena ispod 18500e,sto je velika razlika u ceni.
    (Z, 26. jul 2017 10:19)

    # Link komentara

  14. "Pa ne uzimaju se felne od lake legure zbog izgleda vec zbog funkcije primarno."

    Koja je to funkcija bolja kod alu felni? Ozbiljno pitam. Ja mislio da je samo estetski momenat.
    (hm, 26. jul 2017 09:47)

    # Link komentara

  15. [link]

    Istina, ali sa druge strane:
    - mnogo nizi ili u vecini slucajeva nikakvi porezi u nekim zemljama zapadne Evrope + negde i olaksice(subvencije)
    - nema turba i ostalih kompleksnih delova
    - mogucnost punjenja odredjenih hibrida i preko solarnih panela pa bi tako leti uz odredjeni panel posle podneva na suncu posto se vratis sa posla imao sutra besplatnu voznju i tako u krug
    Ocigledno pravljen za napredne zemlje, ne i za nas.

    Sedan 2016. godiste iz komentara koji neko navodi je stari model koji je koliko bese tezi i ima par desetina dugmica na centralnoj konzoli...
    (Pera, 26. jul 2017 08:55)

    # Link komentara

  16. @moron, 25. jul 2017 21:05
    A odrzavanje @moron-u? A pouzdanost? A ekologija? Trzisna vrednost auta posle nekoliko godina? Ljudi moji...
    (BozeDragi, 26. jul 2017 08:48)

    # Link komentara

  17. Ja dok vozim uvek gledam da li je plastika ili sundjerasti materijal na pred a pogotovu metalne ili plasticne lajsne.Voznja mi se svodi na pipkanje materijala unutra a kad stanem na semaforu vodim evidenciju koliko mi auto trosi na 1oo km,medjuubrznja vodim uvek evidenciju pa doziram gas prema preporuci vasih komentara.Ccccccc
    (AJA, 26. jul 2017 08:30)

    # Link komentara

  18. Astra 1.6 dizel sedan, 2016. godiste. Enjoy paket opreme kostao 15600e. Za godinu dana presao 40.000km. prosecna potrosnja na 40k km je 4.6l. Voznja oko 80% van grada. U gradu trosi koliko ga nagazis. Van grada, na 90km/h oko 3.8-4l. Jedina zamerka zamena sirene. Meni je vrh udoban, cvrst, vuce super. Ogroman gepek. Ne kajem se ni sekundu sto sam ga kupio.
     (Borg, 26. jul 2017 05:18)

    # Link komentara

  19. Vozim opel astru 1.7 cdti enjoy iz 2011 godine - sluzbeni auto. na 170000 km crkao menjac, na svakih 10000 po neki odlazak na vanredni servis, opela nikada ne bih kupio. Osim isuzu motora koji je odlican za auto-put (u gradu troši oko 9 l) koji je kvalitetan, sve ostalo je katastrofa.
    (Nikola, 25. jul 2017 13:24)

    Voziš službeni auto i čudiš se što crkava. Dobro je i izdržao.
    (CarloNS, 25. jul 2017 23:07)

    # Link komentara

  20. Astra ima zacudjujuce dobru prodaju (verovatno kao odraz starih vremena) iako je prosli model bio verovatno najgori u klasi posle ford fokusa.
    (Milan, 25. jul 2017 22:51)

    # Link komentara

  21. @Ivan ZG
    Delphi je i dalje glavni dobavljac delova, pa ti razmisli da li je doslo do promene.
    (Milan, 25. jul 2017 22:39)

    # Link komentara

  22. Dobar porodicni karavan ova Astra, ali dzigericu joj pojede Megane GrandTour 1.5dci/110.
     (Kobaja Grande, 25. jul 2017 22:36)

    # Link komentara

  23. @karavan c segmenta
    Jak ti taj savremeni hibrid.
    Ja sam sa 308 sw HDI 110 iz 2009. prešao 156 kkm sa prosečnom potrošnjom 5,3. A poslednjih oko 30 kkm imam prosek 5.
    Pa ne vidim bilo kakvu ekonomsku prednost tvog hibrida. Naprotiv.
    (moron, 25. jul 2017 21:05)

    # Link komentara

  24. Presao sam 3000km sa novom Astrom K karavan. Auto je sluzbeni, pa sam imao mogucnost da ga nakrcam skoro svom mogucom dodatnom opremom na Innovation paket. 1.6cdti 136ks automatik. Ne prave automatik sa 160ks :-( . Prvi utisak je odlican, prosek na ovih 3000km je 6.2l/100. Led matrix svetla su nesto najbolje sto sam imao prilike da vidim. Adaptivni tempomat znaci dosta, automatsko parkiranje radi dobro ali je brze parkirati se sam. 320NM izuzetno lepo nose auto koji ubrzava odlicno i za cas posla ubrzava do zeljenih brzina. Menjac je mozda malo sporiji ako se vozi zustrije ali radi odlicno. Korisno je beskontaktno otvaranje gepeka nogom narocito kad su ruke pune. Mesta u gepeku na pretek... Udobnost je u redu, 16-tice su na vozilu zbog nasih puteva. Malo je sporiji odziv menjanja stanica i pozivanja brojeva iz imenika i slicno sto se tice Navi 900 uredjaja. Pre Astre sam vozio takodje sluzbenu Mazdu 3 Revolution sportback G120 2014-to, benzin. Nije ih lako uporediti, Mazda je vise sportski nastrojen auto na 18-ticama, sa sjajnim benzinskim agregatom koji mi je na 100.000km prosecno trosio 7.4l bezolovnog. Do 80.000 sam sipao samo 98 a posle samo 95 i nije bilo nikakve razlike u potrosnji. Astra trosi litar manje i ide bolje jer je snazniji motor. Na Mazdi sam dva puta menjao u garanciji diskove napred jer su se vremenom ostecivali. Plocice budu ok a diskovi puni riseva... I na 100.000km na Mazdi sam morao da menjam dihtung glave jer je poceo da vlazi na jednom mestu. Videcemo kakva ce biti Astra u naredih 100.000km. Pozdrav
     (Vladimir, 25. jul 2017 20:32)

    # Link komentara

  25. Pogledao/procitao sam 7 dobrih opisa nove astre, par je u obliku videa u trajanju od 15+ minuta i niko ali niko nije rekao kako je auto mek vec da je jedan od najtvrdjih u klasi!

    Drugo, u cemu je poenta celicnih felni koje lice na aluminijumske? Pa ne uzimaju se felne od lake legure zbog izgleda vec zbog funkcije primarno. U 2017 godini ne dobiti makar najobicnije alu felne na autu tog segmenta koji kosta 20.000 evra je vredjanje zdravog razuma. Jesu otpornije celicne i dalje ali kako vreme prolazi one od lakih legura su sve kvalitetnije i pristupacnije. A ovaj testirani auto nije ispod 20k evra sudeci po cenovnicima 2 ovlascena uvoznika i prodavca iz Beograda.
    (Pera, 25. jul 2017 17:29)

    # Link komentara

  26. Moja toyota auris hibrid karavan po gradu trosi tacno 4.68 litara BENZINA. Mereno metodom od cepa do cepa. Na displeju pise 4.5 lit. To je cista gradska voznja po centru Beograda na relacijama ne vecim od 6-10km od starta do gasenja auta. Na putu do Atine i nazad sa nas dvoje odraslih,dvoje dece i punim gepekom uvek 10-20km/h preko ogranicenja potrosnja je bila u proseku 5.27litara ili na displeju 5.1lit. Toyota sve pohvale
    (karavan c segmenta, 25. jul 2017 15:17)

    # Link komentara

  27. Zvuči sve odlično, a mani naročito bitno udobno i mekano ogibljenje koje dobro guta rupe i poklopce na cesti.
    Ali ima jedno ali. Opel je uvjek škrtario na dobavljačima dijelova pa su ovi u skladu sa cijenom isporučivali i adekvatnu kvalitetu dijelova. Znam da se na Insigniji sve kvarilo osim motora. Odlazilo grijanje sjedala, pomicanje sjedala na struju, prekidači... i da su najbolje bile one sa malo dodatne opreme.
    Zato me jako interesira da li se tu što promjenilo na bolje ili nije? Ima li netko iskustava sa novom Astrom?
    (Ivan ZG, 25. jul 2017 14:57)

    # Link komentara

  28. Autoput Konjarnik-Gazela, peta brzina, 70 om/h, potrošnja, 3,2L, benzinac 1.6 110ks. S tim što Gazela-Konjarnik u istim uslovima je duplo više. Nagib, koji ljudi ne mogu da promete, može drastično da smanji potrošnju.
    (123, 25. jul 2017 14:47)

    # Link komentara

  29. Što se tiče komfora - tu skidam kapu, kao i za veličinu tovarnog prostora. Ali, sama plastika na prednjem panelu, izvedena u sivoj varijanti izgleda jeftino i neukusno. Da je na tom mestu kombinacija mekog "sunđerastog" materijala sa sivim lajsnama, već bi to malo drugačije i otmenije izgledalo. Inače cena za ovaj model je nešto veća u odnosu na heč-bek, i tu isto mogu uputiti pohvale...
    (japanac, 25. jul 2017 13:47)

    # Link komentara

  30. Doplati za ovo doplati za ono, uzmi jos veci paket opreme i auto kosta ko svetog petra kajgana. A sto se potrosnje tice koju uvek novinari kazu u mom slucaju uvek bude tacna ali na 50 predjenih kilometara.
     (Aca, 25. jul 2017 13:29)

    # Link komentara

  31. Čovjek je lijepo napisao da se mijenja sa ženom za auta, znači da i on koristi Astru a i ona Insigniju...znači da je do auta.
    Ova priča kako se za ove pare može kupiti auto segmenda D, može ali klotara obična. Brat mi je kupio superba a platio ga je 37k Eura tako da ni superb nije jeftin ukoliko posegnete za normalnom opremom.
    (Namce, 25. jul 2017 13:28)

    # Link komentara

  32. Vozim opel astru 1.7 cdti enjoy iz 2011 godine - sluzbeni auto. na 170000 km crkao menjac, na svakih 10000 po neki odlazak na vanredni servis, opela nikada ne bih kupio. Osim isuzu motora koji je odlican za auto-put (u gradu troši oko 9 l) koji je kvalitetan, sve ostalo je katastrofa.
    (Nikola, 25. jul 2017 13:24)

    # Link komentara

  33. Generalno, Opel je napravio veliki iskorak sa najnovijom generacijom automobila. Vec od prosle Astre i pocetka Insignie, videlo se da Opel polako pocinje da pravi jako dobre i kvalitetne automobile sa pouzdanim motorima. I prosla Astra je lepa i sa dosta opreme, a ova nova je stvarno prelepa i retko koji hetcback ce ponuditi toliko opreme i takve motore. O Insignii je smesno pricati. Vozio sam ovaj ristajling od 2014 godine. Strasan auto. Motor 2.0, 160 konja. Ubrzava kao da vozim formulu. Potrosnja po gradu ne prelazi 6.5 litara sa klimom koju ne oseca, a na otvorenom (Cg i Grcka) se spusta ispod 6L. Pritom ga uopste nisam mazio. Ludilo. Opel postao moj ljubimac
     (Pufne za frezenkovanje, 25. jul 2017 13:02)

    # Link komentara

  34. Fan a ne fen
    Na potrosnju uticu i omjeri prenosa u mjenjacu, koji kod ta dva auta sigurno nisu isti, a onda i stilovi voznje izmedju tebe i supruge...
     (Srđan, 25. jul 2017 12:40)

    # Link komentara

  35. (Fan a ne fen, 25. jul 2017 11:09)

    Prosto, vasa supruga ima tesku nogu :)

    Primetio sam da vecina zena cesto "ne ume" da koristi motorno kocenje, previse usporavaju vozilo u krivini, losije odrzavaju rastojanje od drugog vozila na otvorenom putu (konstantno primicanje i kocenje povecava potrosnju) i losije procenjuju trenutak kada treba da promene brzinu.

    Sve te sitnice kada se saberu itekako rezultuju vecom potrosnjom. Problem postaje jos uocljiviji kod dizel vozila, kod kog potrosnja itekako zavisi od vozackog umeca.

    Nisam seksista zaista, drago mi je sto i dame voze, ovo su samo moja zapazanja sa suvozacevog mesta.
    (Bojan, 25. jul 2017 12:32)

    # Link komentara

  36. evo da ti objasnim. Ti vozis ko zena. A zena ti vozi ko muskarac. :D
    (saleN, 25. jul 2017 12:32)

    # Link komentara

  37. fan a ne fen
    ma nije ni bitno ne mozgaj za to nije to tebi problem ;-)
     (jdddds, 25. jul 2017 12:29)

    # Link komentara

  38. Pa druze zena za volanom pa to i nije velika razlika u potrošnji samo litar
    ??
     (dads, 25. jul 2017 12:24)

    # Link komentara

  39. Slažem se da je auto odličan, kvalitetan, meni se lično baš svidja. Ali u tekstu postoji dosta neistina vezano za cene. Astra K je papreno skup auto. Ne znam gde su našli da osnovna verzija košta 13700 evra. Idite na sajt dva najveća Opelova dilera u Srbiji i pogledajte cenovnik. Najjeftinija Astra benzin 1.4 100 ks u najnižem paketu opreme košta 15200 evra bez metalik boje, a pošto se metalik boja doplaćuje 500 evra, znači da košta 15700 evra. Karavan je naravno skuplji, i to 700 evra. A taj motor 1.4 100 ks i 5 brzina je loš, trom i slab i ne može da se izbori sa velikom masom koju ima Astra. Imao sam nekada Punta 1.2 od samo 60ks, koji je bolje ubrzavao od Astre sa tim motorom. A i sramota je da u 21. veku isporučuju menjač od samo 5 brzina, a ne 6. Ako hoćete jači benzinac od 125 ks i 6 brzina, i malo bolji paket opreme (recimo taj paket "enjoy" koji je drugi paket opreme), cena raste bez problema na čak 18000 evra sa metalik bojom. A u tekstu nisu naveli kolika košta testirani model, dakle koliko košta Astra K karavan 1.6 dizel 110 ks, paket opreme "enjoy"? Košta čak 20000 evra! Da li vredi te pare? Moje mišljenje je da ne vredi i da je auto preskup. Za te pare već možeš da kupiš limuzinu D segmenta (Mondeo, Talisman, Superb itd.) ili neki SUV/Crossover (Sportage, Tucson, Qashqai, Ateca itd.) A i kad bih kupovao C segment za te pare, uvek bih pre kupio Mazdu 3 u sedan verziji. Eto, ukusi su različiti, ja sam samo hteo da naglasim da za te pare koliko traže Opelovi dileri za Astru, mogu da se kupe neke "ozbiljnije" mašine.
     (Svetski Mega Car, 25. jul 2017 12:18)

    # Link komentara

  40. Da je uredjena drzava, za ovako nesto se popije tuzba. 4.4 litre po gradu u karavanu C segmenta. Vazi. Ostalo ne bi komentarisao, ne volim auta sa klot prednjom konzolom kao sto izgleda ova na fotografiji.
     (neko, 25. jul 2017 12:01)

    # Link komentara

  41. A na displeju La Strada - Zelje...
    (Novosadjanin, 25. jul 2017 12:00)

    # Link komentara

  42. Potrosnja od 4,4l na 100km u cisto gradskoj voznji za ovako veliki automobil je jednostavno ne realna a nacin na koji se ta potrosnja utvrdjuje a to je uvidom na putni racunar totalno ne adekvatna jer vecina putnih racunara laze u vezi potrosnje. Ima ona izreka "papir trpi sve" u ovom slucaju displej trpi sve. Jedini nacin tacnog merenja potrosnje jeste sistem "od cepa do cepa" i u tom slucaju garantujem da bi gradska potrosnja bila 6+L.
    (rsv, 25. jul 2017 11:50)

    # Link komentara

  43. trenutno vozim insigniju 2.0 2013 130 konja žena astru 2.0 2012 isti motor diesel u pitanju astra karavan Insignija 5 vrata. na 30000 pređenih kilometara prosek potrošnje na jednom i drugom autu bio skoro jedan litar razlike u korist insignije. rute skoro iste uvek i menjamo se kao vozači. 5,0 Insignija 6,1 astra neka mi neko objasni. kvalitet je sigurno u pitanju u svim ugrađenim delovima
     (Fan a ne fen, 25. jul 2017 11:09)

    # Link komentara