Subota, 18.02.2017.

10:53

Test: Nissan Qashqai 1.6 DIG-T 360 Plus

Izvor: B92

Test: Nissan Qashqai 1.6 DIG-T 360 Plus IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

51 Komentari

Sortiraj po:

velko

pre 7 godina

Naši stari su govorili: Pruži se koliko ti guber dozvoljava.Vozio sam dugo Volvo s80 i poželeo SUV radi promene. Volvo 60 mi je bio nesimpatičan od pozadi. Hteo sam da kupim Nissan Murano - midnight edition. Vozio ga rent-a-car u Americi. Odličan je. Nije ga bilo u prodalji. Vratio se oprobanoj marki. Kupio x90. Zaista je najbolji.

cica glisa

pre 7 godina

pa za razliku od qq duster barem ima svoju svrhu. I da, radim u auto industriji već 29 godina(ne kao prodavac) i dobro znam sta nudi jedan a šta nudi drugi, slobodno daj neki argument pa da pričamo a ne da me ismevas i kažeš isti su tako što imaju četiri točka i retrovizore.
(flux, 19. februar 2017 12:01)

Svrha Dustera je da ga kupe oni koji nemaju para za Qash (ili nesto slicno). Opet Q kupuju oni koji namaju za Evoque,GLC ... i tako dalje. Malo sta od toga sidje sa asfalta. Uglavnom sluzi da se odveze dete u skolu, do posla i nazad. Ja vozim X3 vec 7-8 godina (200k milja) i ni na ivicnjak se nisam popeo a onaj jedan jedini dan kada je pao sneg uzeo Golfa od supruge. Ali mi je zato lakse da udjem i izdjem iz auta, preglednost mi je super a i ona dva kretena sto su se zaletela u mene na semaforu nisam ni osetio ...

Grayhund

pre 7 godina

Auh koliko strucnjaka koji nisu seli u auto mladji od 10 godina. Vlasnik sam QQ-ja 1.5 dci. Moja logika prilikom kupovine je bila sledeca: hteo sam nov auto, nisam hteo sedan jer je predugacak i nepraktican za moje potrebe, imao sam hecbek i to nije dolazilo u obzir. Ovo je kompromis izmedju ta dva. Apsolutno zadovoljan do sada, skoro 2 godine i ~16k kilometara. 1.2 motor je po mom utisku preslab za auto od skoro tonu i po, ali nisam ga vozio i ne bih da komentarisem. Smanjivanje litraze motora je nesto sto postoji vec neko vreme, manje platite a dobijete vise opreme. Ljudi se odluce da kupe nov auto po cenu vece moguce vece potrosnje i karakteristika (sto opet zavisi od stila voznje - ovde sve sami hamiltoni). Sto se odrzavanja tice, ja sam i predhodni polovno kupljeni auto odrzavao po ps-u, radio je kao sat.
Kupovina ovakvog auta od cirka 20k evra za pokazivanje je smesna teza. Da neko uzme ferari ili audi tt, porse kareru...pa da kazes uzeo ga da se pokaze, ovako, ne stoji. Znam primere ljudi koji spucaju 10-15k evra u 'odlican' polovni nemacki brend i onda voze na celavim gumama (model Jul Briner) i ne rade servise jer je skupo a i izmisljeno je da nam uzmu pare. Ljudi, gledajte svoja posla i nemojte komentarisati i hejtovati stvari samo zato sto se to nesto ne uklapa u vase vidjenje.

Perica

pre 7 godina

Teško nama srbima udovoljiti kad smo najpametniji.Vlasnik sam qq 1.2 360!Vrh je,imam ga 12 meseci 20.000 km nemam zamerke.Čitam komentare potrošnja,4x4 suv nije/jeste itd..
Lupaju minuse oni kojima je nedodirljiv,nemaju ni malo ukusa,mrze lepo i odvažno.Oni koji su preko 185 i 120kg (tu je problem)pa su bili prinudjeni da kupe Kiu.Ili oni koji vole oranice pa voze traktore i treba im 4x4.Auto je prefinjen pouzdan i kad bi opet kupovao odabrao bi Nissan qq.

SUVI vrat

pre 7 godina

Šta znaju glupe švabe pa je QQ najprodavanji strani auto u nemačkoj... Mi ovde znamo bolje šta je dobar auto!
(Jtd, 20. februar 2017 13:30)

Nisu samo Švabe, diljem planete je kategorija SUV vozila u najvećem porastu prodaje od svih segmenata. Kod nas još uvek mnogi ne razumeju njihovu namenu i znaju da to nikada ne bi kupili. Zna naš čovek, u sve se razume nije ga lako prevariti kao glupi ostatak sveta.

КРШкаи или КЕШкаи питање у свитање

pre 7 godina

@flux

Хвала што сте одговорили на мој упит. Ако ме питате шта ме је определило за QQ одговор је (можда само наоко) једноставан и (можда само наоко) - глуп (?)! Наравно да ћу рећи (ако нећу да лажем) да ми је ауто, онако баш баш ЛЕП (па и жену сам „бирао" по осећању лепоте:), међутим јасно је да сам тражио (као и приликом „избора" животног партнера) да се иза лепе фасаде/каросерије крије и неспоран квалитет, што код аутомобила, барем за нас који нисмо део ауто индустрије и са механиком као науком немамо додирних животних тачака, не би требало да буде нерешива енигма: сваки бренд прати и одређени глас, а Нисан је, колико сам успевао да пратим (а возач сам дуго, управо навршио 50 лета) синоним за квалитет (барем био). Ишчитавао сам мнооого текстова, приказа, тестова (са све свешћу да је једно новинарска прича, али...), и дâ, свакако да сам веровао (и верујем, надам се...) да је глас који прати Нисан као бренд који стоји иза поузданих и квалитетних аутомобила поуздан глас. Оно што у QQ нема цену (а шти свакодневно мој живот чини лакшим) јесте систем 360° - живим у (епи)центру Бгд-а и не морам да објашњавам каква је ситуација са паркинг местима у зони Кнез Михаилове. И када се „уграби" место обично је скучено и мало. Са камерама и паралелним приказима „птичје перспективе" и класичне камере упаркиравање траје пар секунди, поуздано је и „без гледања" око себе осим у дисплеј. А Нисан је, ако исправно знам, то први лансирао баш у овом моделу. Надам се да је то путоказ у квалитет и осталих система уграђених у овај аутомобил.

flux

pre 7 godina

@КРШкаи или КЕШкаи питање у свитање

drago mi je da se neko odazvao:
duster ne volim uopšte da se zna, ali u odnosu na ovu klasu automobila kojoj pripada qq razumem sta je duster-jeftino prevozno sredstvo za loše puteve i često neasfaltirane puteve. Nije šminka, nema kvalitetnu plastiku kao qq ali je zato jeftiniji i sasvim je sposoban za to što mu je namena.
Sad bih voleo da mi Vi objasnite koja je svrha qq i zašto ste izabrali pre njega a ne: limuzinu(bolja za autoput)/gradski auto(bolji u gradu)/karavan(prakticniji)/karavan sa većim klirensom(allroad, cross country, outback)-kombinuje prakticnost karavana sa mogućnošću silaska sa asfalta i udobnosti limuzine/suv sa sposobnostima za lakši off road(forester, x-trail)/minivan(još prakticniji)?
i da, ako će Vam argument biti da qq kombinuje sve ono gore onda Vas molim da razmislite još jednom da li je to baš tako ili samo hoćete tako da mislite kao što hoćete da mislite da je okej dati 20k+ za nešto što, u suštini, nije ništa jer hoće sve da bude a ne može...

Miki

pre 7 godina

Sale@ Ja ne znam, kako si kupovao auto, a promakli ti tako veliki propusti? Ne znam, sta si mogao da ocekujes od tolikog vozila sa 1.2 motorom? Ja sam pristalica one teorije, da ne priznajem nista od nove generacije motora sto je ispod 1.6 litara i minimum 150 konja kod benzinca i 120 konja kod dizelaša. To, 1.0, pa 1.2, pa 1.4.... to za mene nisu motori za C segment, a kamo li nesto vise klase. Evo VW od ove godine zamenio 1.4 tsi za novi 1.5 tsi, kazu da se oseti razlika.

kost

pre 7 godina

Kupio 1.2 pre 2 god. Ne znam sta da kazem...previse para za to sto nudi, sminka samo. Kad krene da lupa nazad, pa skripi unutra, a nisam ni 20000 presao. I preslab motor, katastrofa. Potrosnja velika, ali to i nije najveci problem. Razocaranje, to je najgore - 22-23 hiljade, a ne vredi toliko. Realno 2 nova pristojna automobila sam mogao da kupim. Da ne spominjem ponasanje zimi, ovakav tip automobila bez 4x4 nema ama bas nikakvog smisla. Cak deluje opasno.Svaka skola se placa, nazalost...
(Sale, 18. februar 2017 12:45)

Nemas ti ovaj auto

CZ

pre 7 godina

Hm, svaki auto ima neku svrhu, ciljno trziste, ali I prednosti I nedostatke. Kad bi postojao jedan koji je I komforan, udoban, stabilan, moze da ide van asfalta, 4x4, da ima finu plastiku, ne rosi puno... Pa svi bi samo njega kupovali. Recimo idealna kombinacija voznih karakteristika I off road sposobnosti je A6 allroad, pa narode izvoli.

U poslednjih 7 godina vozio sam hecbek (premium :)), japanski crossover I sada limuzinu D segmenta. Manje vise sve novo. I ni za jedan ne mogu da kazem da ispunjava sve kriterijume, niti je savrseno dobar niti skroz los. Hec je pruzao ubedljivo najvise uzivanja u voznji, ali je imao manje mesta, CR-V imao veliki gepek, visok klirens I bio dobar za odlazak na skijanje, ali nije podnosio brzu voznju, klatio se u svim pravcima, sedan (dizel) idealan za duga putovanja, ali mucenje za grad I generalno ima taj penzionerski feeling.
SUV, se definitivno bolje snalazi po gradu, posebno u Srbiji gde su putevi bliskiji oranicama nego modernim saobracajnicama. Visoko sedenje manje opterecuje kicmu (za nas sredovecne ne bez znacaja), gepek veliki I visoko postavljen, pa se lako utovaruju stvari, bolji pregled, 4x4 uvek dobrodosao, pozadi mesta kolko volis. Ubija ga vozna dinamika, na nivou kamiona. E jeste I potrosnja, ali dokle bre vise ljudi ova tema. Auto mora da trosi, bar dok ne budu smislili pepretuum mobile. Dakle ko nema potrebu/zelju za nekim sportskim osecajem u voznji, a nece da se opterecuje visokim ivicnjacima, crossover je pravi izbor.

Matori

pre 7 godina

Prethodni QQ je imao Dci 2000ccm 150 Ks , automatik i 4x4 i u Tekna verziji je kostao isto kao i novi i bio je zver za ovoga.Pritom potrosnja mu je bila 7-9 lit.Isto vazi i za X-Traila.Nisam ga pazario upravo zbog te glupave politike downsizing-a.Dzaba im razna elektronska pomagala.Isto to a onoliko lepse upakovano ima i Volvou XC-60 za nesto malo vise para ali vredi.Ovaj QQ iz testa ima potencijala ali mislim da trosi mnogo vise od navedenog i gde mu je 4x4 ?

КРШкаи или КЕШКАИ ПИТАЊЕ У СВИТАЊЕ

pre 7 godina

Jujujuju... Bas se raspisali...
Prvo, ne uzimati nijedan SUV bez 4x4, uostalom zasto bi uopste uzimali SUV?
Drugo, vozim 2.0 cist benzinac, automatic, +2 sedista, 2013 godiste. Bolji auto nisam vozio od ovoga (a inace je sluzbeni a pre toga je bila Insignia (razocarenje), Astra, itd). Udoban, tih, itekako zna da povuce, mozete uz masnu banderu da ga popenjete...
U njega stane boga oca stvari. Auto je presao malo preko 100k i osim redovnog servisa pipnut nije...
Tako da, ukoliko zelite ozbiljan auto idite na to. Ukoliko nemate pare ne pravite gluposti ocekujuci za 20k eura zver...
I Lada Niva zavrsava posao ako treba
(vlada, 19. februar 2017 19:31)

Владо, ако можете само да потврдите: из Вашег коментара закључујем (мада - НЕ ПИШЕ!) да је у питању Nissan Qashqai 2+, што би рекли "Кашкаи кец", са опциом додатна два седишта позади. Хвалите ауто, али није до краја јасно да ли је Кашкаи у питању. Јако би ме обрадовало и охрабрило ако јесте, јер у свом претходном коментару нисам написао ни пола мука које су ме снашле од првог дана куповине, а желим да и даље верујем да је то добар ауто (а ако је био и јесте тако добар "кец", ваљда је и "двојка"). Надам се да ћете појаснити тај детаљ. Узгред, гепек у новом "Кашкаију" је, реално, мали (430 литара), а замерка ми је и што нема "ролетну", већ полицу као и сваки хеџбек, али то сам знао и пре куповине. Штета.

КРШкаи или КЕШкаи питање у свитање

pre 7 godina

@flux
Ја сам власник „Кашкаија" старог нешто више од годину и по дана, само са слабијим мотором (1.2, у средњем пакету опреме - Acenta 360+). Сâм знам колико сам, на жалост, времена провео (и још проводим!) у сервису. Да сам купио половног југа мислим да.бих имао мање проблема. Е сад, дал' нећу да признам себи или сам у праву када се надам да су (не баш мале) интервенције „први кучићи"... (електроника/софтвер - контрола шасије, радар...), замена акумултора (на нешто преко 12.000км), свеједно, још желим да верујем да ће све то „ту" (то стално, помично - „ту"!) да се заустави. Ипак, пошто верујем (и желим да верујем!) да нисам „бацио" 20 и нешто хиљада € на куповину баш тако лошег аута, живо ме занима да ми кажете, као човек који и сâм има богато искуство рада у ауто индустрији, која је то разлика која куповини Dacia Dusterа даје „смисао", док Qashqai-ја, испада, а тако и дословно кажете, купују само они који се „не разумеју" у кола. Помозите мом незнању, распршите ми заблуде и барем у неколико, у пар примера упоредите и образложите предности Dustera. Рад сам да прихватим и научим, али Вас молим да будете конкретни и прецизни.

DC

pre 7 godina

Najbolja i najprostija definicija ovog auta je Renault Megane na stiklama. Sa svim prednostima i manama tog koncepta. Pa ko to zeli - neka izvoli.

@Flux: Slazem se sa tobom - sa istim motorom i slicnim nivoom opreme ovaj auto zasluzuje da bude maksimum 2000evra skuplji od Dustera zarad bolje plastike unutra i solidnije izolacije.
Ali ne vredi da objasnjavas - ja pokusavam vec duze vreme i ne vodi nikuda. Da bi razumeli sta pricas treba prvo da imaju mogucnost da vide auto malo dublje od spoljnog dizajna i lepote plastike unutra. Za absolutnu vecinu ovde su to dva presudna faktora koja odredjuju kvalitet vozila.

vlada

pre 7 godina

Jujujuju... Bas se raspisali...
Prvo, ne uzimati nijedan SUV bez 4x4, uostalom zasto bi uopste uzimali SUV?
Drugo, vozim 2.0 cist benzinac, automatic, +2 sedista, 2013 godiste. Bolji auto nisam vozio od ovoga (a inace je sluzbeni a pre toga je bila Insignia (razocarenje), Astra, itd). Udoban, tih, itekako zna da povuce, mozete uz masnu banderu da ga popenjete...
U njega stane boga oca stvari. Auto je presao malo preko 100k i osim redovnog servisa pipnut nije...
Tako da, ukoliko zelite ozbiljan auto idite na to. Ukoliko nemate pare ne pravite gluposti ocekujuci za 20k eura zver...
I Lada Niva zavrsava posao ako treba

laki78

pre 7 godina

Ova cela klasa automobila mi je uzas.Kad to kupis kao da na celu nosis natpis da nemas blage veze o automobilima ali imas za srpske uslove solidnu kolicinu love.Mozda je i to dovoljno.Mada kad pogledas vecinu i u svetu su to ljudi koji nemaju blage veze,razlika je samo sto tamo to i nije neki statusni simbol.

Bojan

pre 7 godina

7,5l na 130km/h ne trosi primarno zbog snage motora, vec zbog otpora vazduha.. svi ovi suv-ovi ili kako se vec karakterisu imaju visok frontalni profil, vise su podignuti od zemlje i to utice na potrosnju. Ne vjerujem da bilo koje auto ovog profila i velicine sa bilo kojim (benzinskim) motorom moze da trosi manje pri toj brzini...

Bojan

pre 7 godina

SUVovi ili slicne kategorije vozila dosta privlacno izgledaju i moram priznati da i meni nadodje cesto da tako nesto bude moj sledeci auto.. ali u praksi jedino sto donose su visoki trosovi.

Prije svega veci otpor vazduha (zbog visine, oblika i profila) cini potrosnju vecom sa bilo kojim motorom, dalje visa pozicija vozila ga cini manje stabilnim (osim ako nemate Subaru sa bokser motorom), nedostatak awd ga diskvalifikuje za zimske i brdske uslove (sto je glavna asocijacija kada ugledate suv) i ne donosi nikakve prednosti u odnosu na obicna auta osim klirensa itd (a awd dodatak je dosta skup). Dalje veci auto, veci motor, moras uzeti dizelasa, onda idu i vece gume i tockovi, pa za dizelasa trosenje i zezanje sa zamajcem, turbinom, pumpom i ostalim komponentama, pa nekada tu dodje i automatski mjenjac... a sve to prosjecnom kupcu u realnosti nije potrebno i druga vozila mogu da zadovolje potrebe standardne porodice ili cega vec.

Kolega ima prethodnu generaciju sa obicnim 1.6 motorom i zali se oko potrosnje. Drugog je zena natjerala da kupi ovaj auto "za porodicu", on nije bas najsrecniji ali je ok.. sve potrebe njihovih kvazi porodica sa razmazenom djecom mogu da podmire normalna auta c klase, eventualno i karavani i vanovi sa manjim ukupnim troskovima eksploatacije.

flux

pre 7 godina

@hiavata

pa za razliku od qq duster barem ima svoju svrhu. I da, radim u auto industriji već 29 godina(ne kao prodavac) i dobro znam sta nudi jedan a šta nudi drugi, slobodno daj neki argument pa da pričamo a ne da me ismevas i kažeš isti su tako što imaju četiri točka i retrovizore.

flux

pre 7 godina

I da, ovo je auto za one koji se ne razumeju u kola i kojima su kola samo prevozno sredstvo i kapiram to, samo me nervira kad ga ljudi dižu u nebesa i govore da je najbolji auto...ako je najbolji zato što je najlepši onda molim vas da predjete na rubriku lepota

miki

pre 7 godina

Podržavam izbor benzinca u ovom slučaju. Što ne znači da kod drugih modela nisu dizeli bolji. Znam samo da ja želim dizela od 1.9 ili 2.0 sa minimum 120ks jer mi treba prostran porodični auto za međugradsku vožnju. U malo litražne benzince ne verujem osim u malim gradskim autićima.

i sta sad

pre 7 godina

Vozim lagunu 2012 1.5dci 110ks i zao mi je sto nisam uzeo benzinca. Iako je -van grada potrosnja 5-6l, u gradu zimi trosim 10. Isto tako leti trosim mozda 7 u proseku. Onda kad vidim da benzinac moze i manje od 10 zapitam se cemu dizel.

Pufta

pre 7 godina

Ja sam jedan od onih idiota sto kaze sta bi uzeo za 25000. Verujem da auto nije los, ali mi dve godine star Volvo XC 60, automatik AWD sa dobrom opremom nekako pre legao nego nov Qqi za pomenute pare.Cak i sa 100 000km vise.

Leskar

pre 7 godina

Za 25k, Jeep Renegade sa mjet 2.0 motorom i 4x4 pogonom u Limited paketu opreme. Ozbiljan auto u odnosu na ovog Urosa nejakog ( a samim tim i preskupog).

Beloved

pre 7 godina

Uzeli smo krajem 2015-te verziju 1.2 sa ovim nivoom opreme kao drugi automobil za korišćenje po gradu i neke kraće relacije van grada. Platili smo ga 20.000€ i vredi svaku uloženu paru. Ništa ne lupa, ništa ne škripi. Potrošnja jeste velika ali ne može sve biti idealno. Sa naše strane svaka preporuka.

Milan

pre 7 godina

Barem sam najzad procitao priznanje sta je odgovarajuci motor u ovoj klasi (Barem medju benzincima)
@Sale
Ne brini nisi jedini koji se navukao na pricu o maloj potrosnji turbobenzinca, razlika je jedino sto sam se ja mucio samo sest meseci.
Sto se samog Qashkaia , za mene je on kao golf u svojoj klasi - ni u cemu nije najlosiji. Veci problem je zasto ljudi kupuju auto koji je skupli i vise trosi a realno ne nudi nista vise (SUV klasa)? Odgovor je moda, a ti se izgleda tu nisi nasao. Zelim ti bar da te pouzdano sluzi

s

pre 7 godina

molim komentatore da pre nego sto nesto napisu, da provere koji auto pripada kojoj klasi, mesate babe i zabe. Ne zaboravite da ovaj ima i panoramu krov, a za te pare necete moci nigde naci i sa tom opremom. Uz to, qashqai je najprodavaniji. Nalaze zamerku oni koji voze krsine od 2000-3000 evra, nisu ni cak seli u neki od ovih automobila, a razumeju se u sve.

boki

pre 7 godina

Nije QQ loš, ali svakako da ima boljih rešenja za te novce.
Pored neadekvatne motorizacije (mali izbor slabih motora, posebno dizela), meni je bilo dovoljno da sednem pozadi i da ga otpišem sa liste, jer je prostor za noge na zadnjem sedištu jednostavno premali...
Ko ne veruje, neka sedne i uveri se.

Mrki

pre 7 godina

Ovaj model je ono što bi se reklo, ciljan tamo gde treba, tj žene, i bračni parovi gde žena ima malo "jače pravo glasa".

Moje devojka ga je kupila pre 2 i nešto godine, ali 1.6 disel sa 130 konja.

Zato sam i čitao tekst, da vidim šta kažu o buci u automobilu, pošto disel se baš čuje previše.

Kupila je Tekna verziju paketa, sa svim dodacima, bez automatskog menjača i 4x4, a sve ostalo što postoji je uzela(čak i niskoprofilne 19-ce).

Posle 33 hiljade kilometara, crkao akumulator, jedno stajanje zbog softwera, pozivanje na zamenu plastike desnog zadnjeg blatobrana, užasno skupi servisi.

I sada kada je pitaš, ona samo kaže: Baš mi je i dalje lep...

Tako je to kod žena, i platila ga je 28.500€ tada, i ako malo više pogledate, mnogo ih žena vozi...

Nema tu muške logike, ali nekada i žene biraju...

hiavata

pre 7 godina

alo ljudi zašto ovaj auto kupujete? kako ne vidite da je šminka...? ako vam treba za poziranje nećete kupiti Nissan, ako vam treba za porodicu onda je prakticniji touran ili s-max itd.. ako je za povremeni off road- subaru, x trail, freelander(skuplji malo, izašao i nov model drugačije se zove)...a kupovati ovo kao auto za grad je za mene besmislica...ne nudi ništa više od dustera a skuplji skoro 10000 od njega...
(flux, 18. februar 2017 15:41)

Ma da, isti duster, ima cet'ri tocka i volan a motor napred. Ima i dva retrovizora istok'o dunster.

boris

pre 7 godina

Iako znam da je to trend u celoj autoindustriji, nisam siguran da je malolitražni turbo-benzinac dobro rešenje za SUV kategoriju vozila. Iako je obrtni moment zadovoljavajući, nemam poverenja u dugotrajnost celog motora a potrošnja, siguran sam, ne može biti mala. Znam da će me sad mnogi optužiti da sam "zaostalih shvatanja" ali čini mi se su dizeli daleko bolje rešenje za ova vozila. Za ovaj iznos može da se kupi Sportage 1,7 dizel koji mi uliva mnogo više poverenja od Nisana. Ako neko hoće benzinca opet mi se 1,6 GDI benzinski motor sa direktnim ubrzavanjem kod Sportage-a čini kao mnogo bolje rešenje za ispod 20.000 evra. Iako su mu performanse na papiru slične kao i kod Nisana sa 1,2 turbo benzincem, više poverenja imam u atmosferske motore pa na kraju krajeva i u sedmogodišnju garanciju kod Kije.
Inače, da dodam, trenutno vozim VW Tiguan 2.0 TDI iz 2013. godine i mogu samo da kažem da mi je kupovina Volkswagena jedna od NAJGLUPLJIH odluka u životu! Ali čovek uči na greškama...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Bole, 18. februar 2017 14:10)
@Bole
Bole Bole, vi ste bot ali na auto rubrici. Strašno čime se bavite ljudi.

Raymond

pre 7 godina

A zasto ljudi uopste kupuju bilo kakvog Nissan-a? Zasto ne kupe odmah Reno-a? Nikada u zivotu ne bih kupio neku auto marku pod cijom haubom ne radi i motor te marke. Nikada!

2good4U

pre 7 godina

@Sale Pa koji su ti kriterijumi bili pri kupovini kad se zalis na sve prednosti Quashqai-ja? Valjda si se raspitao, probao, razmislio pre kupovine ili si imao kako kazes 22-23 hiljade viska?

flux

pre 7 godina

alo ljudi zašto ovaj auto kupujete? kako ne vidite da je šminka...? ako vam treba za poziranje nećete kupiti Nissan, ako vam treba za porodicu onda je prakticniji touran ili s-max itd.. ako je za povremeni off road- subaru, x trail, freelander(skuplji malo, izašao i nov model drugačije se zove)...a kupovati ovo kao auto za grad je za mene besmislica...ne nudi ništa više od dustera a skuplji skoro 10000 od njega...

Andalaga

pre 7 godina

Sta bolan lupa i skripi, 1.5 dci radi ko sat i skoro se i ne cuje u voznji,kako tebi benzinac lupa?gledo sam na sajmu u Bg novi rav sa slicnim paketom opreme i materijali unutra su smijesni u odnosu na qqai..

Bole

pre 7 godina

Iako znam da je to trend u celoj autoindustriji, nisam siguran da je malolitražni turbo-benzinac dobro rešenje za SUV kategoriju vozila. Iako je obrtni moment zadovoljavajući, nemam poverenja u dugotrajnost celog motora a potrošnja, siguran sam, ne može biti mala. Znam da će me sad mnogi optužiti da sam "zaostalih shvatanja" ali čini mi se su dizeli daleko bolje rešenje za ova vozila. Za ovaj iznos može da se kupi Sportage 1,7 dizel koji mi uliva mnogo više poverenja od Nisana. Ako neko hoće benzinca opet mi se 1,6 GDI benzinski motor sa direktnim ubrzavanjem kod Sportage-a čini kao mnogo bolje rešenje za ispod 20.000 evra. Iako su mu performanse na papiru slične kao i kod Nisana sa 1,2 turbo benzincem, više poverenja imam u atmosferske motore pa na kraju krajeva i u sedmogodišnju garanciju kod Kije.
Inače, da dodam, trenutno vozim VW Tiguan 2.0 TDI iz 2013. godine i mogu samo da kažem da mi je kupovina Volkswagena jedna od NAJGLUPLJIH odluka u životu! Ali čovek uči na greškama...

Nemanja

pre 7 godina

@ (Sale, 18. februar 2017 12:45)

Ne zelim da ti stajem na muku ali sta si ocekivao? Kaskai 1.2, sa pogonom na prednje tockove je autobil za grad za one koji vole da sede visoko, prevezu se od tacke A do tacke B i nista vise. Za put jedino jaci motori, AWD verzije, mada su po meni i one slabe za ozbiljna putovanja (cak i najjaci dizel 1.6 sa 130 ks, kad ga skroz natovarite pa krenete u planinu posustaje odnosno dosta se muci...). Medjutim, od 1.2 verzije se definitivno ne moze ocekivati nista vise, a potrosnja je logicno veca jer se toliki automobil muci sa tako malim motorom, bez obzira na turbo, koji je efikasan samo do nekih 90 km/h... To da je 22, 23 hiljade puno za takav model se apsolutno slazem.

DrMr

pre 7 godina

Zaista mi se dopada. Ranije sam mislio (bio ubeđen) da je dizelaš u suv modelima logičniji izbor ali sada sam se skroz uverio u suprotno. Dizelaš je pre svega veći zagadjivač (da, imam veoma razvijenu ekološku svest koja je došla sa godinama i zrelošću), skuplje je servisiranje, bučniji je, polako se ograničava njegova primena, dizel je skup... Benzinci su ipak pobedili i sada su mnogo racionalniji izbor.

Zvezdan

pre 7 godina

Ovo je bez konkurencije vas najbolji test koji sam pročitao. Svaka čast. Sa svojih 25hilj, svom opremom i solidnim motorom, on je bagatela za Chr a posebno nedorasli Sportage koji beše ono 30hilj skoro. Pozz svima

slabašno

pre 7 godina

Neka me neko ispravi ako grešim ali ovaj model kada se pojavio imao je nazad multilink samo u najskupljem paketu opreme. Malo je smešno u 2017. godini stavljati krutu osovinu i motor od 115ks po ceni od dvadesetak hiljada evra. Mnoštvo jeftine i nepotrebne elektronike ne može da opravda toliku cenu. Na žalost nisanovo partnerstvo sa renoom polako uzima svoj danak.

Sale

pre 7 godina

Kupio 1.2 pre 2 god. Ne znam sta da kazem...previse para za to sto nudi, sminka samo. Kad krene da lupa nazad, pa skripi unutra, a nisam ni 20000 presao. I preslab motor, katastrofa. Potrosnja velika, ali to i nije najveci problem. Razocaranje, to je najgore - 22-23 hiljade, a ne vredi toliko. Realno 2 nova pristojna automobila sam mogao da kupim. Da ne spominjem ponasanje zimi, ovakav tip automobila bez 4x4 nema ama bas nikakvog smisla. Cak deluje opasno.
Svaka skola se placa, nazalost...

iz ove nase pobede radja se sunce slobode

pre 7 godina

malo im je glupo da na automatiku nemaju 4x4 ponudu...iz tog razloga mi je tucson bolji..inace super vozilo

Dizlo je zlo

pre 7 godina

Konačno na testu neki suv koji nije naftarica.Poređenje sa 1.6 dci je neumesno, to je najveći trovač iz Reno-Nisan-Dačija-Lada grupe, 16 puta više čađi od dozvoljenog.

Sale

pre 7 godina

Kupio 1.2 pre 2 god. Ne znam sta da kazem...previse para za to sto nudi, sminka samo. Kad krene da lupa nazad, pa skripi unutra, a nisam ni 20000 presao. I preslab motor, katastrofa. Potrosnja velika, ali to i nije najveci problem. Razocaranje, to je najgore - 22-23 hiljade, a ne vredi toliko. Realno 2 nova pristojna automobila sam mogao da kupim. Da ne spominjem ponasanje zimi, ovakav tip automobila bez 4x4 nema ama bas nikakvog smisla. Cak deluje opasno.
Svaka skola se placa, nazalost...

Bole

pre 7 godina

Iako znam da je to trend u celoj autoindustriji, nisam siguran da je malolitražni turbo-benzinac dobro rešenje za SUV kategoriju vozila. Iako je obrtni moment zadovoljavajući, nemam poverenja u dugotrajnost celog motora a potrošnja, siguran sam, ne može biti mala. Znam da će me sad mnogi optužiti da sam "zaostalih shvatanja" ali čini mi se su dizeli daleko bolje rešenje za ova vozila. Za ovaj iznos može da se kupi Sportage 1,7 dizel koji mi uliva mnogo više poverenja od Nisana. Ako neko hoće benzinca opet mi se 1,6 GDI benzinski motor sa direktnim ubrzavanjem kod Sportage-a čini kao mnogo bolje rešenje za ispod 20.000 evra. Iako su mu performanse na papiru slične kao i kod Nisana sa 1,2 turbo benzincem, više poverenja imam u atmosferske motore pa na kraju krajeva i u sedmogodišnju garanciju kod Kije.
Inače, da dodam, trenutno vozim VW Tiguan 2.0 TDI iz 2013. godine i mogu samo da kažem da mi je kupovina Volkswagena jedna od NAJGLUPLJIH odluka u životu! Ali čovek uči na greškama...

Nemanja

pre 7 godina

@ (Sale, 18. februar 2017 12:45)

Ne zelim da ti stajem na muku ali sta si ocekivao? Kaskai 1.2, sa pogonom na prednje tockove je autobil za grad za one koji vole da sede visoko, prevezu se od tacke A do tacke B i nista vise. Za put jedino jaci motori, AWD verzije, mada su po meni i one slabe za ozbiljna putovanja (cak i najjaci dizel 1.6 sa 130 ks, kad ga skroz natovarite pa krenete u planinu posustaje odnosno dosta se muci...). Medjutim, od 1.2 verzije se definitivno ne moze ocekivati nista vise, a potrosnja je logicno veca jer se toliki automobil muci sa tako malim motorom, bez obzira na turbo, koji je efikasan samo do nekih 90 km/h... To da je 22, 23 hiljade puno za takav model se apsolutno slazem.

DrMr

pre 7 godina

Zaista mi se dopada. Ranije sam mislio (bio ubeđen) da je dizelaš u suv modelima logičniji izbor ali sada sam se skroz uverio u suprotno. Dizelaš je pre svega veći zagadjivač (da, imam veoma razvijenu ekološku svest koja je došla sa godinama i zrelošću), skuplje je servisiranje, bučniji je, polako se ograničava njegova primena, dizel je skup... Benzinci su ipak pobedili i sada su mnogo racionalniji izbor.

hiavata

pre 7 godina

alo ljudi zašto ovaj auto kupujete? kako ne vidite da je šminka...? ako vam treba za poziranje nećete kupiti Nissan, ako vam treba za porodicu onda je prakticniji touran ili s-max itd.. ako je za povremeni off road- subaru, x trail, freelander(skuplji malo, izašao i nov model drugačije se zove)...a kupovati ovo kao auto za grad je za mene besmislica...ne nudi ništa više od dustera a skuplji skoro 10000 od njega...
(flux, 18. februar 2017 15:41)

Ma da, isti duster, ima cet'ri tocka i volan a motor napred. Ima i dva retrovizora istok'o dunster.

iz ove nase pobede radja se sunce slobode

pre 7 godina

malo im je glupo da na automatiku nemaju 4x4 ponudu...iz tog razloga mi je tucson bolji..inace super vozilo

2good4U

pre 7 godina

@Sale Pa koji su ti kriterijumi bili pri kupovini kad se zalis na sve prednosti Quashqai-ja? Valjda si se raspitao, probao, razmislio pre kupovine ili si imao kako kazes 22-23 hiljade viska?

s

pre 7 godina

molim komentatore da pre nego sto nesto napisu, da provere koji auto pripada kojoj klasi, mesate babe i zabe. Ne zaboravite da ovaj ima i panoramu krov, a za te pare necete moci nigde naci i sa tom opremom. Uz to, qashqai je najprodavaniji. Nalaze zamerku oni koji voze krsine od 2000-3000 evra, nisu ni cak seli u neki od ovih automobila, a razumeju se u sve.

Dizlo je zlo

pre 7 godina

Konačno na testu neki suv koji nije naftarica.Poređenje sa 1.6 dci je neumesno, to je najveći trovač iz Reno-Nisan-Dačija-Lada grupe, 16 puta više čađi od dozvoljenog.

slabašno

pre 7 godina

Neka me neko ispravi ako grešim ali ovaj model kada se pojavio imao je nazad multilink samo u najskupljem paketu opreme. Malo je smešno u 2017. godini stavljati krutu osovinu i motor od 115ks po ceni od dvadesetak hiljada evra. Mnoštvo jeftine i nepotrebne elektronike ne može da opravda toliku cenu. Na žalost nisanovo partnerstvo sa renoom polako uzima svoj danak.

Mrki

pre 7 godina

Ovaj model je ono što bi se reklo, ciljan tamo gde treba, tj žene, i bračni parovi gde žena ima malo "jače pravo glasa".

Moje devojka ga je kupila pre 2 i nešto godine, ali 1.6 disel sa 130 konja.

Zato sam i čitao tekst, da vidim šta kažu o buci u automobilu, pošto disel se baš čuje previše.

Kupila je Tekna verziju paketa, sa svim dodacima, bez automatskog menjača i 4x4, a sve ostalo što postoji je uzela(čak i niskoprofilne 19-ce).

Posle 33 hiljade kilometara, crkao akumulator, jedno stajanje zbog softwera, pozivanje na zamenu plastike desnog zadnjeg blatobrana, užasno skupi servisi.

I sada kada je pitaš, ona samo kaže: Baš mi je i dalje lep...

Tako je to kod žena, i platila ga je 28.500€ tada, i ako malo više pogledate, mnogo ih žena vozi...

Nema tu muške logike, ali nekada i žene biraju...

Grayhund

pre 7 godina

Auh koliko strucnjaka koji nisu seli u auto mladji od 10 godina. Vlasnik sam QQ-ja 1.5 dci. Moja logika prilikom kupovine je bila sledeca: hteo sam nov auto, nisam hteo sedan jer je predugacak i nepraktican za moje potrebe, imao sam hecbek i to nije dolazilo u obzir. Ovo je kompromis izmedju ta dva. Apsolutno zadovoljan do sada, skoro 2 godine i ~16k kilometara. 1.2 motor je po mom utisku preslab za auto od skoro tonu i po, ali nisam ga vozio i ne bih da komentarisem. Smanjivanje litraze motora je nesto sto postoji vec neko vreme, manje platite a dobijete vise opreme. Ljudi se odluce da kupe nov auto po cenu vece moguce vece potrosnje i karakteristika (sto opet zavisi od stila voznje - ovde sve sami hamiltoni). Sto se odrzavanja tice, ja sam i predhodni polovno kupljeni auto odrzavao po ps-u, radio je kao sat.
Kupovina ovakvog auta od cirka 20k evra za pokazivanje je smesna teza. Da neko uzme ferari ili audi tt, porse kareru...pa da kazes uzeo ga da se pokaze, ovako, ne stoji. Znam primere ljudi koji spucaju 10-15k evra u 'odlican' polovni nemacki brend i onda voze na celavim gumama (model Jul Briner) i ne rade servise jer je skupo a i izmisljeno je da nam uzmu pare. Ljudi, gledajte svoja posla i nemojte komentarisati i hejtovati stvari samo zato sto se to nesto ne uklapa u vase vidjenje.

Andalaga

pre 7 godina

Sta bolan lupa i skripi, 1.5 dci radi ko sat i skoro se i ne cuje u voznji,kako tebi benzinac lupa?gledo sam na sajmu u Bg novi rav sa slicnim paketom opreme i materijali unutra su smijesni u odnosu na qqai..

Bojan

pre 7 godina

7,5l na 130km/h ne trosi primarno zbog snage motora, vec zbog otpora vazduha.. svi ovi suv-ovi ili kako se vec karakterisu imaju visok frontalni profil, vise su podignuti od zemlje i to utice na potrosnju. Ne vjerujem da bilo koje auto ovog profila i velicine sa bilo kojim (benzinskim) motorom moze da trosi manje pri toj brzini...

Beloved

pre 7 godina

Uzeli smo krajem 2015-te verziju 1.2 sa ovim nivoom opreme kao drugi automobil za korišćenje po gradu i neke kraće relacije van grada. Platili smo ga 20.000€ i vredi svaku uloženu paru. Ništa ne lupa, ništa ne škripi. Potrošnja jeste velika ali ne može sve biti idealno. Sa naše strane svaka preporuka.

boris

pre 7 godina

Iako znam da je to trend u celoj autoindustriji, nisam siguran da je malolitražni turbo-benzinac dobro rešenje za SUV kategoriju vozila. Iako je obrtni moment zadovoljavajući, nemam poverenja u dugotrajnost celog motora a potrošnja, siguran sam, ne može biti mala. Znam da će me sad mnogi optužiti da sam "zaostalih shvatanja" ali čini mi se su dizeli daleko bolje rešenje za ova vozila. Za ovaj iznos može da se kupi Sportage 1,7 dizel koji mi uliva mnogo više poverenja od Nisana. Ako neko hoće benzinca opet mi se 1,6 GDI benzinski motor sa direktnim ubrzavanjem kod Sportage-a čini kao mnogo bolje rešenje za ispod 20.000 evra. Iako su mu performanse na papiru slične kao i kod Nisana sa 1,2 turbo benzincem, više poverenja imam u atmosferske motore pa na kraju krajeva i u sedmogodišnju garanciju kod Kije.
Inače, da dodam, trenutno vozim VW Tiguan 2.0 TDI iz 2013. godine i mogu samo da kažem da mi je kupovina Volkswagena jedna od NAJGLUPLJIH odluka u životu! Ali čovek uči na greškama...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Bole, 18. februar 2017 14:10)
@Bole
Bole Bole, vi ste bot ali na auto rubrici. Strašno čime se bavite ljudi.

kost

pre 7 godina

Kupio 1.2 pre 2 god. Ne znam sta da kazem...previse para za to sto nudi, sminka samo. Kad krene da lupa nazad, pa skripi unutra, a nisam ni 20000 presao. I preslab motor, katastrofa. Potrosnja velika, ali to i nije najveci problem. Razocaranje, to je najgore - 22-23 hiljade, a ne vredi toliko. Realno 2 nova pristojna automobila sam mogao da kupim. Da ne spominjem ponasanje zimi, ovakav tip automobila bez 4x4 nema ama bas nikakvog smisla. Cak deluje opasno.Svaka skola se placa, nazalost...
(Sale, 18. februar 2017 12:45)

Nemas ti ovaj auto

flux

pre 7 godina

alo ljudi zašto ovaj auto kupujete? kako ne vidite da je šminka...? ako vam treba za poziranje nećete kupiti Nissan, ako vam treba za porodicu onda je prakticniji touran ili s-max itd.. ako je za povremeni off road- subaru, x trail, freelander(skuplji malo, izašao i nov model drugačije se zove)...a kupovati ovo kao auto za grad je za mene besmislica...ne nudi ništa više od dustera a skuplji skoro 10000 od njega...

i sta sad

pre 7 godina

Vozim lagunu 2012 1.5dci 110ks i zao mi je sto nisam uzeo benzinca. Iako je -van grada potrosnja 5-6l, u gradu zimi trosim 10. Isto tako leti trosim mozda 7 u proseku. Onda kad vidim da benzinac moze i manje od 10 zapitam se cemu dizel.

Zvezdan

pre 7 godina

Ovo je bez konkurencije vas najbolji test koji sam pročitao. Svaka čast. Sa svojih 25hilj, svom opremom i solidnim motorom, on je bagatela za Chr a posebno nedorasli Sportage koji beše ono 30hilj skoro. Pozz svima

CZ

pre 7 godina

Hm, svaki auto ima neku svrhu, ciljno trziste, ali I prednosti I nedostatke. Kad bi postojao jedan koji je I komforan, udoban, stabilan, moze da ide van asfalta, 4x4, da ima finu plastiku, ne rosi puno... Pa svi bi samo njega kupovali. Recimo idealna kombinacija voznih karakteristika I off road sposobnosti je A6 allroad, pa narode izvoli.

U poslednjih 7 godina vozio sam hecbek (premium :)), japanski crossover I sada limuzinu D segmenta. Manje vise sve novo. I ni za jedan ne mogu da kazem da ispunjava sve kriterijume, niti je savrseno dobar niti skroz los. Hec je pruzao ubedljivo najvise uzivanja u voznji, ali je imao manje mesta, CR-V imao veliki gepek, visok klirens I bio dobar za odlazak na skijanje, ali nije podnosio brzu voznju, klatio se u svim pravcima, sedan (dizel) idealan za duga putovanja, ali mucenje za grad I generalno ima taj penzionerski feeling.
SUV, se definitivno bolje snalazi po gradu, posebno u Srbiji gde su putevi bliskiji oranicama nego modernim saobracajnicama. Visoko sedenje manje opterecuje kicmu (za nas sredovecne ne bez znacaja), gepek veliki I visoko postavljen, pa se lako utovaruju stvari, bolji pregled, 4x4 uvek dobrodosao, pozadi mesta kolko volis. Ubija ga vozna dinamika, na nivou kamiona. E jeste I potrosnja, ali dokle bre vise ljudi ova tema. Auto mora da trosi, bar dok ne budu smislili pepretuum mobile. Dakle ko nema potrebu/zelju za nekim sportskim osecajem u voznji, a nece da se opterecuje visokim ivicnjacima, crossover je pravi izbor.

Milan

pre 7 godina

Barem sam najzad procitao priznanje sta je odgovarajuci motor u ovoj klasi (Barem medju benzincima)
@Sale
Ne brini nisi jedini koji se navukao na pricu o maloj potrosnji turbobenzinca, razlika je jedino sto sam se ja mucio samo sest meseci.
Sto se samog Qashkaia , za mene je on kao golf u svojoj klasi - ni u cemu nije najlosiji. Veci problem je zasto ljudi kupuju auto koji je skupli i vise trosi a realno ne nudi nista vise (SUV klasa)? Odgovor je moda, a ti se izgleda tu nisi nasao. Zelim ti bar da te pouzdano sluzi

Perica

pre 7 godina

Teško nama srbima udovoljiti kad smo najpametniji.Vlasnik sam qq 1.2 360!Vrh je,imam ga 12 meseci 20.000 km nemam zamerke.Čitam komentare potrošnja,4x4 suv nije/jeste itd..
Lupaju minuse oni kojima je nedodirljiv,nemaju ni malo ukusa,mrze lepo i odvažno.Oni koji su preko 185 i 120kg (tu je problem)pa su bili prinudjeni da kupe Kiu.Ili oni koji vole oranice pa voze traktore i treba im 4x4.Auto je prefinjen pouzdan i kad bi opet kupovao odabrao bi Nissan qq.

КРШкаи или КЕШкаи питање у свитање

pre 7 godina

@flux
Ја сам власник „Кашкаија" старог нешто више од годину и по дана, само са слабијим мотором (1.2, у средњем пакету опреме - Acenta 360+). Сâм знам колико сам, на жалост, времена провео (и још проводим!) у сервису. Да сам купио половног југа мислим да.бих имао мање проблема. Е сад, дал' нећу да признам себи или сам у праву када се надам да су (не баш мале) интервенције „први кучићи"... (електроника/софтвер - контрола шасије, радар...), замена акумултора (на нешто преко 12.000км), свеједно, још желим да верујем да ће све то „ту" (то стално, помично - „ту"!) да се заустави. Ипак, пошто верујем (и желим да верујем!) да нисам „бацио" 20 и нешто хиљада € на куповину баш тако лошег аута, живо ме занима да ми кажете, као човек који и сâм има богато искуство рада у ауто индустрији, која је то разлика која куповини Dacia Dusterа даје „смисао", док Qashqai-ја, испада, а тако и дословно кажете, купују само они који се „не разумеју" у кола. Помозите мом незнању, распршите ми заблуде и барем у неколико, у пар примера упоредите и образложите предности Dustera. Рад сам да прихватим и научим, али Вас молим да будете конкретни и прецизни.

miki

pre 7 godina

Podržavam izbor benzinca u ovom slučaju. Što ne znači da kod drugih modela nisu dizeli bolji. Znam samo da ja želim dizela od 1.9 ili 2.0 sa minimum 120ks jer mi treba prostran porodični auto za međugradsku vožnju. U malo litražne benzince ne verujem osim u malim gradskim autićima.

flux

pre 7 godina

@hiavata

pa za razliku od qq duster barem ima svoju svrhu. I da, radim u auto industriji već 29 godina(ne kao prodavac) i dobro znam sta nudi jedan a šta nudi drugi, slobodno daj neki argument pa da pričamo a ne da me ismevas i kažeš isti su tako što imaju četiri točka i retrovizore.

flux

pre 7 godina

I da, ovo je auto za one koji se ne razumeju u kola i kojima su kola samo prevozno sredstvo i kapiram to, samo me nervira kad ga ljudi dižu u nebesa i govore da je najbolji auto...ako je najbolji zato što je najlepši onda molim vas da predjete na rubriku lepota

КРШкаи или КЕШкаи питање у свитање

pre 7 godina

@flux

Хвала што сте одговорили на мој упит. Ако ме питате шта ме је определило за QQ одговор је (можда само наоко) једноставан и (можда само наоко) - глуп (?)! Наравно да ћу рећи (ако нећу да лажем) да ми је ауто, онако баш баш ЛЕП (па и жену сам „бирао" по осећању лепоте:), међутим јасно је да сам тражио (као и приликом „избора" животног партнера) да се иза лепе фасаде/каросерије крије и неспоран квалитет, што код аутомобила, барем за нас који нисмо део ауто индустрије и са механиком као науком немамо додирних животних тачака, не би требало да буде нерешива енигма: сваки бренд прати и одређени глас, а Нисан је, колико сам успевао да пратим (а возач сам дуго, управо навршио 50 лета) синоним за квалитет (барем био). Ишчитавао сам мнооого текстова, приказа, тестова (са све свешћу да је једно новинарска прича, али...), и дâ, свакако да сам веровао (и верујем, надам се...) да је глас који прати Нисан као бренд који стоји иза поузданих и квалитетних аутомобила поуздан глас. Оно што у QQ нема цену (а шти свакодневно мој живот чини лакшим) јесте систем 360° - живим у (епи)центру Бгд-а и не морам да објашњавам каква је ситуација са паркинг местима у зони Кнез Михаилове. И када се „уграби" место обично је скучено и мало. Са камерама и паралелним приказима „птичје перспективе" и класичне камере упаркиравање траје пар секунди, поуздано је и „без гледања" око себе осим у дисплеј. А Нисан је, ако исправно знам, то први лансирао баш у овом моделу. Надам се да је то путоказ у квалитет и осталих система уграђених у овај аутомобил.

Leskar

pre 7 godina

Za 25k, Jeep Renegade sa mjet 2.0 motorom i 4x4 pogonom u Limited paketu opreme. Ozbiljan auto u odnosu na ovog Urosa nejakog ( a samim tim i preskupog).

SUVI vrat

pre 7 godina

Šta znaju glupe švabe pa je QQ najprodavanji strani auto u nemačkoj... Mi ovde znamo bolje šta je dobar auto!
(Jtd, 20. februar 2017 13:30)

Nisu samo Švabe, diljem planete je kategorija SUV vozila u najvećem porastu prodaje od svih segmenata. Kod nas još uvek mnogi ne razumeju njihovu namenu i znaju da to nikada ne bi kupili. Zna naš čovek, u sve se razume nije ga lako prevariti kao glupi ostatak sveta.

boki

pre 7 godina

Nije QQ loš, ali svakako da ima boljih rešenja za te novce.
Pored neadekvatne motorizacije (mali izbor slabih motora, posebno dizela), meni je bilo dovoljno da sednem pozadi i da ga otpišem sa liste, jer je prostor za noge na zadnjem sedištu jednostavno premali...
Ko ne veruje, neka sedne i uveri se.

Matori

pre 7 godina

Prethodni QQ je imao Dci 2000ccm 150 Ks , automatik i 4x4 i u Tekna verziji je kostao isto kao i novi i bio je zver za ovoga.Pritom potrosnja mu je bila 7-9 lit.Isto vazi i za X-Traila.Nisam ga pazario upravo zbog te glupave politike downsizing-a.Dzaba im razna elektronska pomagala.Isto to a onoliko lepse upakovano ima i Volvou XC-60 za nesto malo vise para ali vredi.Ovaj QQ iz testa ima potencijala ali mislim da trosi mnogo vise od navedenog i gde mu je 4x4 ?

cica glisa

pre 7 godina

pa za razliku od qq duster barem ima svoju svrhu. I da, radim u auto industriji već 29 godina(ne kao prodavac) i dobro znam sta nudi jedan a šta nudi drugi, slobodno daj neki argument pa da pričamo a ne da me ismevas i kažeš isti su tako što imaju četiri točka i retrovizore.
(flux, 19. februar 2017 12:01)

Svrha Dustera je da ga kupe oni koji nemaju para za Qash (ili nesto slicno). Opet Q kupuju oni koji namaju za Evoque,GLC ... i tako dalje. Malo sta od toga sidje sa asfalta. Uglavnom sluzi da se odveze dete u skolu, do posla i nazad. Ja vozim X3 vec 7-8 godina (200k milja) i ni na ivicnjak se nisam popeo a onaj jedan jedini dan kada je pao sneg uzeo Golfa od supruge. Ali mi je zato lakse da udjem i izdjem iz auta, preglednost mi je super a i ona dva kretena sto su se zaletela u mene na semaforu nisam ni osetio ...

Bojan

pre 7 godina

SUVovi ili slicne kategorije vozila dosta privlacno izgledaju i moram priznati da i meni nadodje cesto da tako nesto bude moj sledeci auto.. ali u praksi jedino sto donose su visoki trosovi.

Prije svega veci otpor vazduha (zbog visine, oblika i profila) cini potrosnju vecom sa bilo kojim motorom, dalje visa pozicija vozila ga cini manje stabilnim (osim ako nemate Subaru sa bokser motorom), nedostatak awd ga diskvalifikuje za zimske i brdske uslove (sto je glavna asocijacija kada ugledate suv) i ne donosi nikakve prednosti u odnosu na obicna auta osim klirensa itd (a awd dodatak je dosta skup). Dalje veci auto, veci motor, moras uzeti dizelasa, onda idu i vece gume i tockovi, pa za dizelasa trosenje i zezanje sa zamajcem, turbinom, pumpom i ostalim komponentama, pa nekada tu dodje i automatski mjenjac... a sve to prosjecnom kupcu u realnosti nije potrebno i druga vozila mogu da zadovolje potrebe standardne porodice ili cega vec.

Kolega ima prethodnu generaciju sa obicnim 1.6 motorom i zali se oko potrosnje. Drugog je zena natjerala da kupi ovaj auto "za porodicu", on nije bas najsrecniji ali je ok.. sve potrebe njihovih kvazi porodica sa razmazenom djecom mogu da podmire normalna auta c klase, eventualno i karavani i vanovi sa manjim ukupnim troskovima eksploatacije.

laki78

pre 7 godina

Ova cela klasa automobila mi je uzas.Kad to kupis kao da na celu nosis natpis da nemas blage veze o automobilima ali imas za srpske uslove solidnu kolicinu love.Mozda je i to dovoljno.Mada kad pogledas vecinu i u svetu su to ljudi koji nemaju blage veze,razlika je samo sto tamo to i nije neki statusni simbol.

vlada

pre 7 godina

Jujujuju... Bas se raspisali...
Prvo, ne uzimati nijedan SUV bez 4x4, uostalom zasto bi uopste uzimali SUV?
Drugo, vozim 2.0 cist benzinac, automatic, +2 sedista, 2013 godiste. Bolji auto nisam vozio od ovoga (a inace je sluzbeni a pre toga je bila Insignia (razocarenje), Astra, itd). Udoban, tih, itekako zna da povuce, mozete uz masnu banderu da ga popenjete...
U njega stane boga oca stvari. Auto je presao malo preko 100k i osim redovnog servisa pipnut nije...
Tako da, ukoliko zelite ozbiljan auto idite na to. Ukoliko nemate pare ne pravite gluposti ocekujuci za 20k eura zver...
I Lada Niva zavrsava posao ako treba

Raymond

pre 7 godina

A zasto ljudi uopste kupuju bilo kakvog Nissan-a? Zasto ne kupe odmah Reno-a? Nikada u zivotu ne bih kupio neku auto marku pod cijom haubom ne radi i motor te marke. Nikada!

Miki

pre 7 godina

Sale@ Ja ne znam, kako si kupovao auto, a promakli ti tako veliki propusti? Ne znam, sta si mogao da ocekujes od tolikog vozila sa 1.2 motorom? Ja sam pristalica one teorije, da ne priznajem nista od nove generacije motora sto je ispod 1.6 litara i minimum 150 konja kod benzinca i 120 konja kod dizelaša. To, 1.0, pa 1.2, pa 1.4.... to za mene nisu motori za C segment, a kamo li nesto vise klase. Evo VW od ove godine zamenio 1.4 tsi za novi 1.5 tsi, kazu da se oseti razlika.

DC

pre 7 godina

Najbolja i najprostija definicija ovog auta je Renault Megane na stiklama. Sa svim prednostima i manama tog koncepta. Pa ko to zeli - neka izvoli.

@Flux: Slazem se sa tobom - sa istim motorom i slicnim nivoom opreme ovaj auto zasluzuje da bude maksimum 2000evra skuplji od Dustera zarad bolje plastike unutra i solidnije izolacije.
Ali ne vredi da objasnjavas - ja pokusavam vec duze vreme i ne vodi nikuda. Da bi razumeli sta pricas treba prvo da imaju mogucnost da vide auto malo dublje od spoljnog dizajna i lepote plastike unutra. Za absolutnu vecinu ovde su to dva presudna faktora koja odredjuju kvalitet vozila.

КРШкаи или КЕШКАИ ПИТАЊЕ У СВИТАЊЕ

pre 7 godina

Jujujuju... Bas se raspisali...
Prvo, ne uzimati nijedan SUV bez 4x4, uostalom zasto bi uopste uzimali SUV?
Drugo, vozim 2.0 cist benzinac, automatic, +2 sedista, 2013 godiste. Bolji auto nisam vozio od ovoga (a inace je sluzbeni a pre toga je bila Insignia (razocarenje), Astra, itd). Udoban, tih, itekako zna da povuce, mozete uz masnu banderu da ga popenjete...
U njega stane boga oca stvari. Auto je presao malo preko 100k i osim redovnog servisa pipnut nije...
Tako da, ukoliko zelite ozbiljan auto idite na to. Ukoliko nemate pare ne pravite gluposti ocekujuci za 20k eura zver...
I Lada Niva zavrsava posao ako treba
(vlada, 19. februar 2017 19:31)

Владо, ако можете само да потврдите: из Вашег коментара закључујем (мада - НЕ ПИШЕ!) да је у питању Nissan Qashqai 2+, што би рекли "Кашкаи кец", са опциом додатна два седишта позади. Хвалите ауто, али није до краја јасно да ли је Кашкаи у питању. Јако би ме обрадовало и охрабрило ако јесте, јер у свом претходном коментару нисам написао ни пола мука које су ме снашле од првог дана куповине, а желим да и даље верујем да је то добар ауто (а ако је био и јесте тако добар "кец", ваљда је и "двојка"). Надам се да ћете појаснити тај детаљ. Узгред, гепек у новом "Кашкаију" је, реално, мали (430 литара), а замерка ми је и што нема "ролетну", већ полицу као и сваки хеџбек, али то сам знао и пре куповине. Штета.

Pufta

pre 7 godina

Ja sam jedan od onih idiota sto kaze sta bi uzeo za 25000. Verujem da auto nije los, ali mi dve godine star Volvo XC 60, automatik AWD sa dobrom opremom nekako pre legao nego nov Qqi za pomenute pare.Cak i sa 100 000km vise.

flux

pre 7 godina

@КРШкаи или КЕШкаи питање у свитање

drago mi je da se neko odazvao:
duster ne volim uopšte da se zna, ali u odnosu na ovu klasu automobila kojoj pripada qq razumem sta je duster-jeftino prevozno sredstvo za loše puteve i često neasfaltirane puteve. Nije šminka, nema kvalitetnu plastiku kao qq ali je zato jeftiniji i sasvim je sposoban za to što mu je namena.
Sad bih voleo da mi Vi objasnite koja je svrha qq i zašto ste izabrali pre njega a ne: limuzinu(bolja za autoput)/gradski auto(bolji u gradu)/karavan(prakticniji)/karavan sa većim klirensom(allroad, cross country, outback)-kombinuje prakticnost karavana sa mogućnošću silaska sa asfalta i udobnosti limuzine/suv sa sposobnostima za lakši off road(forester, x-trail)/minivan(još prakticniji)?
i da, ako će Vam argument biti da qq kombinuje sve ono gore onda Vas molim da razmislite još jednom da li je to baš tako ili samo hoćete tako da mislite kao što hoćete da mislite da je okej dati 20k+ za nešto što, u suštini, nije ništa jer hoće sve da bude a ne može...

velko

pre 7 godina

Naši stari su govorili: Pruži se koliko ti guber dozvoljava.Vozio sam dugo Volvo s80 i poželeo SUV radi promene. Volvo 60 mi je bio nesimpatičan od pozadi. Hteo sam da kupim Nissan Murano - midnight edition. Vozio ga rent-a-car u Americi. Odličan je. Nije ga bilo u prodalji. Vratio se oprobanoj marki. Kupio x90. Zaista je najbolji.

flux

pre 7 godina

alo ljudi zašto ovaj auto kupujete? kako ne vidite da je šminka...? ako vam treba za poziranje nećete kupiti Nissan, ako vam treba za porodicu onda je prakticniji touran ili s-max itd.. ako je za povremeni off road- subaru, x trail, freelander(skuplji malo, izašao i nov model drugačije se zove)...a kupovati ovo kao auto za grad je za mene besmislica...ne nudi ništa više od dustera a skuplji skoro 10000 od njega...

Raymond

pre 7 godina

A zasto ljudi uopste kupuju bilo kakvog Nissan-a? Zasto ne kupe odmah Reno-a? Nikada u zivotu ne bih kupio neku auto marku pod cijom haubom ne radi i motor te marke. Nikada!

Leskar

pre 7 godina

Za 25k, Jeep Renegade sa mjet 2.0 motorom i 4x4 pogonom u Limited paketu opreme. Ozbiljan auto u odnosu na ovog Urosa nejakog ( a samim tim i preskupog).

Dizlo je zlo

pre 7 godina

Konačno na testu neki suv koji nije naftarica.Poređenje sa 1.6 dci je neumesno, to je najveći trovač iz Reno-Nisan-Dačija-Lada grupe, 16 puta više čađi od dozvoljenog.

Bole

pre 7 godina

Iako znam da je to trend u celoj autoindustriji, nisam siguran da je malolitražni turbo-benzinac dobro rešenje za SUV kategoriju vozila. Iako je obrtni moment zadovoljavajući, nemam poverenja u dugotrajnost celog motora a potrošnja, siguran sam, ne može biti mala. Znam da će me sad mnogi optužiti da sam "zaostalih shvatanja" ali čini mi se su dizeli daleko bolje rešenje za ova vozila. Za ovaj iznos može da se kupi Sportage 1,7 dizel koji mi uliva mnogo više poverenja od Nisana. Ako neko hoće benzinca opet mi se 1,6 GDI benzinski motor sa direktnim ubrzavanjem kod Sportage-a čini kao mnogo bolje rešenje za ispod 20.000 evra. Iako su mu performanse na papiru slične kao i kod Nisana sa 1,2 turbo benzincem, više poverenja imam u atmosferske motore pa na kraju krajeva i u sedmogodišnju garanciju kod Kije.
Inače, da dodam, trenutno vozim VW Tiguan 2.0 TDI iz 2013. godine i mogu samo da kažem da mi je kupovina Volkswagena jedna od NAJGLUPLJIH odluka u životu! Ali čovek uči na greškama...

Sale

pre 7 godina

Kupio 1.2 pre 2 god. Ne znam sta da kazem...previse para za to sto nudi, sminka samo. Kad krene da lupa nazad, pa skripi unutra, a nisam ni 20000 presao. I preslab motor, katastrofa. Potrosnja velika, ali to i nije najveci problem. Razocaranje, to je najgore - 22-23 hiljade, a ne vredi toliko. Realno 2 nova pristojna automobila sam mogao da kupim. Da ne spominjem ponasanje zimi, ovakav tip automobila bez 4x4 nema ama bas nikakvog smisla. Cak deluje opasno.
Svaka skola se placa, nazalost...

Zvezdan

pre 7 godina

Ovo je bez konkurencije vas najbolji test koji sam pročitao. Svaka čast. Sa svojih 25hilj, svom opremom i solidnim motorom, on je bagatela za Chr a posebno nedorasli Sportage koji beše ono 30hilj skoro. Pozz svima

flux

pre 7 godina

I da, ovo je auto za one koji se ne razumeju u kola i kojima su kola samo prevozno sredstvo i kapiram to, samo me nervira kad ga ljudi dižu u nebesa i govore da je najbolji auto...ako je najbolji zato što je najlepši onda molim vas da predjete na rubriku lepota

flux

pre 7 godina

@hiavata

pa za razliku od qq duster barem ima svoju svrhu. I da, radim u auto industriji već 29 godina(ne kao prodavac) i dobro znam sta nudi jedan a šta nudi drugi, slobodno daj neki argument pa da pričamo a ne da me ismevas i kažeš isti su tako što imaju četiri točka i retrovizore.

flux

pre 7 godina

@КРШкаи или КЕШкаи питање у свитање

drago mi je da se neko odazvao:
duster ne volim uopšte da se zna, ali u odnosu na ovu klasu automobila kojoj pripada qq razumem sta je duster-jeftino prevozno sredstvo za loše puteve i često neasfaltirane puteve. Nije šminka, nema kvalitetnu plastiku kao qq ali je zato jeftiniji i sasvim je sposoban za to što mu je namena.
Sad bih voleo da mi Vi objasnite koja je svrha qq i zašto ste izabrali pre njega a ne: limuzinu(bolja za autoput)/gradski auto(bolji u gradu)/karavan(prakticniji)/karavan sa većim klirensom(allroad, cross country, outback)-kombinuje prakticnost karavana sa mogućnošću silaska sa asfalta i udobnosti limuzine/suv sa sposobnostima za lakši off road(forester, x-trail)/minivan(još prakticniji)?
i da, ako će Vam argument biti da qq kombinuje sve ono gore onda Vas molim da razmislite još jednom da li je to baš tako ili samo hoćete tako da mislite kao što hoćete da mislite da je okej dati 20k+ za nešto što, u suštini, nije ništa jer hoće sve da bude a ne može...

Andalaga

pre 7 godina

Sta bolan lupa i skripi, 1.5 dci radi ko sat i skoro se i ne cuje u voznji,kako tebi benzinac lupa?gledo sam na sajmu u Bg novi rav sa slicnim paketom opreme i materijali unutra su smijesni u odnosu na qqai..

laki78

pre 7 godina

Ova cela klasa automobila mi je uzas.Kad to kupis kao da na celu nosis natpis da nemas blage veze o automobilima ali imas za srpske uslove solidnu kolicinu love.Mozda je i to dovoljno.Mada kad pogledas vecinu i u svetu su to ljudi koji nemaju blage veze,razlika je samo sto tamo to i nije neki statusni simbol.

DrMr

pre 7 godina

Zaista mi se dopada. Ranije sam mislio (bio ubeđen) da je dizelaš u suv modelima logičniji izbor ali sada sam se skroz uverio u suprotno. Dizelaš je pre svega veći zagadjivač (da, imam veoma razvijenu ekološku svest koja je došla sa godinama i zrelošću), skuplje je servisiranje, bučniji je, polako se ograničava njegova primena, dizel je skup... Benzinci su ipak pobedili i sada su mnogo racionalniji izbor.

slabašno

pre 7 godina

Neka me neko ispravi ako grešim ali ovaj model kada se pojavio imao je nazad multilink samo u najskupljem paketu opreme. Malo je smešno u 2017. godini stavljati krutu osovinu i motor od 115ks po ceni od dvadesetak hiljada evra. Mnoštvo jeftine i nepotrebne elektronike ne može da opravda toliku cenu. Na žalost nisanovo partnerstvo sa renoom polako uzima svoj danak.

boris

pre 7 godina

Iako znam da je to trend u celoj autoindustriji, nisam siguran da je malolitražni turbo-benzinac dobro rešenje za SUV kategoriju vozila. Iako je obrtni moment zadovoljavajući, nemam poverenja u dugotrajnost celog motora a potrošnja, siguran sam, ne može biti mala. Znam da će me sad mnogi optužiti da sam "zaostalih shvatanja" ali čini mi se su dizeli daleko bolje rešenje za ova vozila. Za ovaj iznos može da se kupi Sportage 1,7 dizel koji mi uliva mnogo više poverenja od Nisana. Ako neko hoće benzinca opet mi se 1,6 GDI benzinski motor sa direktnim ubrzavanjem kod Sportage-a čini kao mnogo bolje rešenje za ispod 20.000 evra. Iako su mu performanse na papiru slične kao i kod Nisana sa 1,2 turbo benzincem, više poverenja imam u atmosferske motore pa na kraju krajeva i u sedmogodišnju garanciju kod Kije.
Inače, da dodam, trenutno vozim VW Tiguan 2.0 TDI iz 2013. godine i mogu samo da kažem da mi je kupovina Volkswagena jedna od NAJGLUPLJIH odluka u životu! Ali čovek uči na greškama...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Bole, 18. februar 2017 14:10)
@Bole
Bole Bole, vi ste bot ali na auto rubrici. Strašno čime se bavite ljudi.

DC

pre 7 godina

Najbolja i najprostija definicija ovog auta je Renault Megane na stiklama. Sa svim prednostima i manama tog koncepta. Pa ko to zeli - neka izvoli.

@Flux: Slazem se sa tobom - sa istim motorom i slicnim nivoom opreme ovaj auto zasluzuje da bude maksimum 2000evra skuplji od Dustera zarad bolje plastike unutra i solidnije izolacije.
Ali ne vredi da objasnjavas - ja pokusavam vec duze vreme i ne vodi nikuda. Da bi razumeli sta pricas treba prvo da imaju mogucnost da vide auto malo dublje od spoljnog dizajna i lepote plastike unutra. Za absolutnu vecinu ovde su to dva presudna faktora koja odredjuju kvalitet vozila.

Mrki

pre 7 godina

Ovaj model je ono što bi se reklo, ciljan tamo gde treba, tj žene, i bračni parovi gde žena ima malo "jače pravo glasa".

Moje devojka ga je kupila pre 2 i nešto godine, ali 1.6 disel sa 130 konja.

Zato sam i čitao tekst, da vidim šta kažu o buci u automobilu, pošto disel se baš čuje previše.

Kupila je Tekna verziju paketa, sa svim dodacima, bez automatskog menjača i 4x4, a sve ostalo što postoji je uzela(čak i niskoprofilne 19-ce).

Posle 33 hiljade kilometara, crkao akumulator, jedno stajanje zbog softwera, pozivanje na zamenu plastike desnog zadnjeg blatobrana, užasno skupi servisi.

I sada kada je pitaš, ona samo kaže: Baš mi je i dalje lep...

Tako je to kod žena, i platila ga je 28.500€ tada, i ako malo više pogledate, mnogo ih žena vozi...

Nema tu muške logike, ali nekada i žene biraju...

Beloved

pre 7 godina

Uzeli smo krajem 2015-te verziju 1.2 sa ovim nivoom opreme kao drugi automobil za korišćenje po gradu i neke kraće relacije van grada. Platili smo ga 20.000€ i vredi svaku uloženu paru. Ništa ne lupa, ništa ne škripi. Potrošnja jeste velika ali ne može sve biti idealno. Sa naše strane svaka preporuka.

iz ove nase pobede radja se sunce slobode

pre 7 godina

malo im je glupo da na automatiku nemaju 4x4 ponudu...iz tog razloga mi je tucson bolji..inace super vozilo

s

pre 7 godina

molim komentatore da pre nego sto nesto napisu, da provere koji auto pripada kojoj klasi, mesate babe i zabe. Ne zaboravite da ovaj ima i panoramu krov, a za te pare necete moci nigde naci i sa tom opremom. Uz to, qashqai je najprodavaniji. Nalaze zamerku oni koji voze krsine od 2000-3000 evra, nisu ni cak seli u neki od ovih automobila, a razumeju se u sve.

boki

pre 7 godina

Nije QQ loš, ali svakako da ima boljih rešenja za te novce.
Pored neadekvatne motorizacije (mali izbor slabih motora, posebno dizela), meni je bilo dovoljno da sednem pozadi i da ga otpišem sa liste, jer je prostor za noge na zadnjem sedištu jednostavno premali...
Ko ne veruje, neka sedne i uveri se.

i sta sad

pre 7 godina

Vozim lagunu 2012 1.5dci 110ks i zao mi je sto nisam uzeo benzinca. Iako je -van grada potrosnja 5-6l, u gradu zimi trosim 10. Isto tako leti trosim mozda 7 u proseku. Onda kad vidim da benzinac moze i manje od 10 zapitam se cemu dizel.

Nemanja

pre 7 godina

@ (Sale, 18. februar 2017 12:45)

Ne zelim da ti stajem na muku ali sta si ocekivao? Kaskai 1.2, sa pogonom na prednje tockove je autobil za grad za one koji vole da sede visoko, prevezu se od tacke A do tacke B i nista vise. Za put jedino jaci motori, AWD verzije, mada su po meni i one slabe za ozbiljna putovanja (cak i najjaci dizel 1.6 sa 130 ks, kad ga skroz natovarite pa krenete u planinu posustaje odnosno dosta se muci...). Medjutim, od 1.2 verzije se definitivno ne moze ocekivati nista vise, a potrosnja je logicno veca jer se toliki automobil muci sa tako malim motorom, bez obzira na turbo, koji je efikasan samo do nekih 90 km/h... To da je 22, 23 hiljade puno za takav model se apsolutno slazem.

Bojan

pre 7 godina

SUVovi ili slicne kategorije vozila dosta privlacno izgledaju i moram priznati da i meni nadodje cesto da tako nesto bude moj sledeci auto.. ali u praksi jedino sto donose su visoki trosovi.

Prije svega veci otpor vazduha (zbog visine, oblika i profila) cini potrosnju vecom sa bilo kojim motorom, dalje visa pozicija vozila ga cini manje stabilnim (osim ako nemate Subaru sa bokser motorom), nedostatak awd ga diskvalifikuje za zimske i brdske uslove (sto je glavna asocijacija kada ugledate suv) i ne donosi nikakve prednosti u odnosu na obicna auta osim klirensa itd (a awd dodatak je dosta skup). Dalje veci auto, veci motor, moras uzeti dizelasa, onda idu i vece gume i tockovi, pa za dizelasa trosenje i zezanje sa zamajcem, turbinom, pumpom i ostalim komponentama, pa nekada tu dodje i automatski mjenjac... a sve to prosjecnom kupcu u realnosti nije potrebno i druga vozila mogu da zadovolje potrebe standardne porodice ili cega vec.

Kolega ima prethodnu generaciju sa obicnim 1.6 motorom i zali se oko potrosnje. Drugog je zena natjerala da kupi ovaj auto "za porodicu", on nije bas najsrecniji ali je ok.. sve potrebe njihovih kvazi porodica sa razmazenom djecom mogu da podmire normalna auta c klase, eventualno i karavani i vanovi sa manjim ukupnim troskovima eksploatacije.

Pufta

pre 7 godina

Ja sam jedan od onih idiota sto kaze sta bi uzeo za 25000. Verujem da auto nije los, ali mi dve godine star Volvo XC 60, automatik AWD sa dobrom opremom nekako pre legao nego nov Qqi za pomenute pare.Cak i sa 100 000km vise.

hiavata

pre 7 godina

alo ljudi zašto ovaj auto kupujete? kako ne vidite da je šminka...? ako vam treba za poziranje nećete kupiti Nissan, ako vam treba za porodicu onda je prakticniji touran ili s-max itd.. ako je za povremeni off road- subaru, x trail, freelander(skuplji malo, izašao i nov model drugačije se zove)...a kupovati ovo kao auto za grad je za mene besmislica...ne nudi ništa više od dustera a skuplji skoro 10000 od njega...
(flux, 18. februar 2017 15:41)

Ma da, isti duster, ima cet'ri tocka i volan a motor napred. Ima i dva retrovizora istok'o dunster.

vlada

pre 7 godina

Jujujuju... Bas se raspisali...
Prvo, ne uzimati nijedan SUV bez 4x4, uostalom zasto bi uopste uzimali SUV?
Drugo, vozim 2.0 cist benzinac, automatic, +2 sedista, 2013 godiste. Bolji auto nisam vozio od ovoga (a inace je sluzbeni a pre toga je bila Insignia (razocarenje), Astra, itd). Udoban, tih, itekako zna da povuce, mozete uz masnu banderu da ga popenjete...
U njega stane boga oca stvari. Auto je presao malo preko 100k i osim redovnog servisa pipnut nije...
Tako da, ukoliko zelite ozbiljan auto idite na to. Ukoliko nemate pare ne pravite gluposti ocekujuci za 20k eura zver...
I Lada Niva zavrsava posao ako treba

2good4U

pre 7 godina

@Sale Pa koji su ti kriterijumi bili pri kupovini kad se zalis na sve prednosti Quashqai-ja? Valjda si se raspitao, probao, razmislio pre kupovine ili si imao kako kazes 22-23 hiljade viska?

kost

pre 7 godina

Kupio 1.2 pre 2 god. Ne znam sta da kazem...previse para za to sto nudi, sminka samo. Kad krene da lupa nazad, pa skripi unutra, a nisam ni 20000 presao. I preslab motor, katastrofa. Potrosnja velika, ali to i nije najveci problem. Razocaranje, to je najgore - 22-23 hiljade, a ne vredi toliko. Realno 2 nova pristojna automobila sam mogao da kupim. Da ne spominjem ponasanje zimi, ovakav tip automobila bez 4x4 nema ama bas nikakvog smisla. Cak deluje opasno.Svaka skola se placa, nazalost...
(Sale, 18. februar 2017 12:45)

Nemas ti ovaj auto

Bojan

pre 7 godina

7,5l na 130km/h ne trosi primarno zbog snage motora, vec zbog otpora vazduha.. svi ovi suv-ovi ili kako se vec karakterisu imaju visok frontalni profil, vise su podignuti od zemlje i to utice na potrosnju. Ne vjerujem da bilo koje auto ovog profila i velicine sa bilo kojim (benzinskim) motorom moze da trosi manje pri toj brzini...

velko

pre 7 godina

Naši stari su govorili: Pruži se koliko ti guber dozvoljava.Vozio sam dugo Volvo s80 i poželeo SUV radi promene. Volvo 60 mi je bio nesimpatičan od pozadi. Hteo sam da kupim Nissan Murano - midnight edition. Vozio ga rent-a-car u Americi. Odličan je. Nije ga bilo u prodalji. Vratio se oprobanoj marki. Kupio x90. Zaista je najbolji.

Perica

pre 7 godina

Teško nama srbima udovoljiti kad smo najpametniji.Vlasnik sam qq 1.2 360!Vrh je,imam ga 12 meseci 20.000 km nemam zamerke.Čitam komentare potrošnja,4x4 suv nije/jeste itd..
Lupaju minuse oni kojima je nedodirljiv,nemaju ni malo ukusa,mrze lepo i odvažno.Oni koji su preko 185 i 120kg (tu je problem)pa su bili prinudjeni da kupe Kiu.Ili oni koji vole oranice pa voze traktore i treba im 4x4.Auto je prefinjen pouzdan i kad bi opet kupovao odabrao bi Nissan qq.

miki

pre 7 godina

Podržavam izbor benzinca u ovom slučaju. Što ne znači da kod drugih modela nisu dizeli bolji. Znam samo da ja želim dizela od 1.9 ili 2.0 sa minimum 120ks jer mi treba prostran porodični auto za međugradsku vožnju. U malo litražne benzince ne verujem osim u malim gradskim autićima.

Matori

pre 7 godina

Prethodni QQ je imao Dci 2000ccm 150 Ks , automatik i 4x4 i u Tekna verziji je kostao isto kao i novi i bio je zver za ovoga.Pritom potrosnja mu je bila 7-9 lit.Isto vazi i za X-Traila.Nisam ga pazario upravo zbog te glupave politike downsizing-a.Dzaba im razna elektronska pomagala.Isto to a onoliko lepse upakovano ima i Volvou XC-60 za nesto malo vise para ali vredi.Ovaj QQ iz testa ima potencijala ali mislim da trosi mnogo vise od navedenog i gde mu je 4x4 ?

КРШкаи или КЕШкаи питање у свитање

pre 7 godina

@flux
Ја сам власник „Кашкаија" старог нешто више од годину и по дана, само са слабијим мотором (1.2, у средњем пакету опреме - Acenta 360+). Сâм знам колико сам, на жалост, времена провео (и још проводим!) у сервису. Да сам купио половног југа мислим да.бих имао мање проблема. Е сад, дал' нећу да признам себи или сам у праву када се надам да су (не баш мале) интервенције „први кучићи"... (електроника/софтвер - контрола шасије, радар...), замена акумултора (на нешто преко 12.000км), свеједно, још желим да верујем да ће све то „ту" (то стално, помично - „ту"!) да се заустави. Ипак, пошто верујем (и желим да верујем!) да нисам „бацио" 20 и нешто хиљада € на куповину баш тако лошег аута, живо ме занима да ми кажете, као човек који и сâм има богато искуство рада у ауто индустрији, која је то разлика која куповини Dacia Dusterа даје „смисао", док Qashqai-ја, испада, а тако и дословно кажете, купују само они који се „не разумеју" у кола. Помозите мом незнању, распршите ми заблуде и барем у неколико, у пар примера упоредите и образложите предности Dustera. Рад сам да прихватим и научим, али Вас молим да будете конкретни и прецизни.

SUVI vrat

pre 7 godina

Šta znaju glupe švabe pa je QQ najprodavanji strani auto u nemačkoj... Mi ovde znamo bolje šta je dobar auto!
(Jtd, 20. februar 2017 13:30)

Nisu samo Švabe, diljem planete je kategorija SUV vozila u najvećem porastu prodaje od svih segmenata. Kod nas još uvek mnogi ne razumeju njihovu namenu i znaju da to nikada ne bi kupili. Zna naš čovek, u sve se razume nije ga lako prevariti kao glupi ostatak sveta.

Miki

pre 7 godina

Sale@ Ja ne znam, kako si kupovao auto, a promakli ti tako veliki propusti? Ne znam, sta si mogao da ocekujes od tolikog vozila sa 1.2 motorom? Ja sam pristalica one teorije, da ne priznajem nista od nove generacije motora sto je ispod 1.6 litara i minimum 150 konja kod benzinca i 120 konja kod dizelaša. To, 1.0, pa 1.2, pa 1.4.... to za mene nisu motori za C segment, a kamo li nesto vise klase. Evo VW od ove godine zamenio 1.4 tsi za novi 1.5 tsi, kazu da se oseti razlika.

КРШкаи или КЕШкаи питање у свитање

pre 7 godina

@flux

Хвала што сте одговорили на мој упит. Ако ме питате шта ме је определило за QQ одговор је (можда само наоко) једноставан и (можда само наоко) - глуп (?)! Наравно да ћу рећи (ако нећу да лажем) да ми је ауто, онако баш баш ЛЕП (па и жену сам „бирао" по осећању лепоте:), међутим јасно је да сам тражио (као и приликом „избора" животног партнера) да се иза лепе фасаде/каросерије крије и неспоран квалитет, што код аутомобила, барем за нас који нисмо део ауто индустрије и са механиком као науком немамо додирних животних тачака, не би требало да буде нерешива енигма: сваки бренд прати и одређени глас, а Нисан је, колико сам успевао да пратим (а возач сам дуго, управо навршио 50 лета) синоним за квалитет (барем био). Ишчитавао сам мнооого текстова, приказа, тестова (са све свешћу да је једно новинарска прича, али...), и дâ, свакако да сам веровао (и верујем, надам се...) да је глас који прати Нисан као бренд који стоји иза поузданих и квалитетних аутомобила поуздан глас. Оно што у QQ нема цену (а шти свакодневно мој живот чини лакшим) јесте систем 360° - живим у (епи)центру Бгд-а и не морам да објашњавам каква је ситуација са паркинг местима у зони Кнез Михаилове. И када се „уграби" место обично је скучено и мало. Са камерама и паралелним приказима „птичје перспективе" и класичне камере упаркиравање траје пар секунди, поуздано је и „без гледања" око себе осим у дисплеј. А Нисан је, ако исправно знам, то први лансирао баш у овом моделу. Надам се да је то путоказ у квалитет и осталих система уграђених у овај аутомобил.

Milan

pre 7 godina

Barem sam najzad procitao priznanje sta je odgovarajuci motor u ovoj klasi (Barem medju benzincima)
@Sale
Ne brini nisi jedini koji se navukao na pricu o maloj potrosnji turbobenzinca, razlika je jedino sto sam se ja mucio samo sest meseci.
Sto se samog Qashkaia , za mene je on kao golf u svojoj klasi - ni u cemu nije najlosiji. Veci problem je zasto ljudi kupuju auto koji je skupli i vise trosi a realno ne nudi nista vise (SUV klasa)? Odgovor je moda, a ti se izgleda tu nisi nasao. Zelim ti bar da te pouzdano sluzi

КРШкаи или КЕШКАИ ПИТАЊЕ У СВИТАЊЕ

pre 7 godina

Jujujuju... Bas se raspisali...
Prvo, ne uzimati nijedan SUV bez 4x4, uostalom zasto bi uopste uzimali SUV?
Drugo, vozim 2.0 cist benzinac, automatic, +2 sedista, 2013 godiste. Bolji auto nisam vozio od ovoga (a inace je sluzbeni a pre toga je bila Insignia (razocarenje), Astra, itd). Udoban, tih, itekako zna da povuce, mozete uz masnu banderu da ga popenjete...
U njega stane boga oca stvari. Auto je presao malo preko 100k i osim redovnog servisa pipnut nije...
Tako da, ukoliko zelite ozbiljan auto idite na to. Ukoliko nemate pare ne pravite gluposti ocekujuci za 20k eura zver...
I Lada Niva zavrsava posao ako treba
(vlada, 19. februar 2017 19:31)

Владо, ако можете само да потврдите: из Вашег коментара закључујем (мада - НЕ ПИШЕ!) да је у питању Nissan Qashqai 2+, што би рекли "Кашкаи кец", са опциом додатна два седишта позади. Хвалите ауто, али није до краја јасно да ли је Кашкаи у питању. Јако би ме обрадовало и охрабрило ако јесте, јер у свом претходном коментару нисам написао ни пола мука које су ме снашле од првог дана куповине, а желим да и даље верујем да је то добар ауто (а ако је био и јесте тако добар "кец", ваљда је и "двојка"). Надам се да ћете појаснити тај детаљ. Узгред, гепек у новом "Кашкаију" је, реално, мали (430 литара), а замерка ми је и што нема "ролетну", већ полицу као и сваки хеџбек, али то сам знао и пре куповине. Штета.

Grayhund

pre 7 godina

Auh koliko strucnjaka koji nisu seli u auto mladji od 10 godina. Vlasnik sam QQ-ja 1.5 dci. Moja logika prilikom kupovine je bila sledeca: hteo sam nov auto, nisam hteo sedan jer je predugacak i nepraktican za moje potrebe, imao sam hecbek i to nije dolazilo u obzir. Ovo je kompromis izmedju ta dva. Apsolutno zadovoljan do sada, skoro 2 godine i ~16k kilometara. 1.2 motor je po mom utisku preslab za auto od skoro tonu i po, ali nisam ga vozio i ne bih da komentarisem. Smanjivanje litraze motora je nesto sto postoji vec neko vreme, manje platite a dobijete vise opreme. Ljudi se odluce da kupe nov auto po cenu vece moguce vece potrosnje i karakteristika (sto opet zavisi od stila voznje - ovde sve sami hamiltoni). Sto se odrzavanja tice, ja sam i predhodni polovno kupljeni auto odrzavao po ps-u, radio je kao sat.
Kupovina ovakvog auta od cirka 20k evra za pokazivanje je smesna teza. Da neko uzme ferari ili audi tt, porse kareru...pa da kazes uzeo ga da se pokaze, ovako, ne stoji. Znam primere ljudi koji spucaju 10-15k evra u 'odlican' polovni nemacki brend i onda voze na celavim gumama (model Jul Briner) i ne rade servise jer je skupo a i izmisljeno je da nam uzmu pare. Ljudi, gledajte svoja posla i nemojte komentarisati i hejtovati stvari samo zato sto se to nesto ne uklapa u vase vidjenje.

CZ

pre 7 godina

Hm, svaki auto ima neku svrhu, ciljno trziste, ali I prednosti I nedostatke. Kad bi postojao jedan koji je I komforan, udoban, stabilan, moze da ide van asfalta, 4x4, da ima finu plastiku, ne rosi puno... Pa svi bi samo njega kupovali. Recimo idealna kombinacija voznih karakteristika I off road sposobnosti je A6 allroad, pa narode izvoli.

U poslednjih 7 godina vozio sam hecbek (premium :)), japanski crossover I sada limuzinu D segmenta. Manje vise sve novo. I ni za jedan ne mogu da kazem da ispunjava sve kriterijume, niti je savrseno dobar niti skroz los. Hec je pruzao ubedljivo najvise uzivanja u voznji, ali je imao manje mesta, CR-V imao veliki gepek, visok klirens I bio dobar za odlazak na skijanje, ali nije podnosio brzu voznju, klatio se u svim pravcima, sedan (dizel) idealan za duga putovanja, ali mucenje za grad I generalno ima taj penzionerski feeling.
SUV, se definitivno bolje snalazi po gradu, posebno u Srbiji gde su putevi bliskiji oranicama nego modernim saobracajnicama. Visoko sedenje manje opterecuje kicmu (za nas sredovecne ne bez znacaja), gepek veliki I visoko postavljen, pa se lako utovaruju stvari, bolji pregled, 4x4 uvek dobrodosao, pozadi mesta kolko volis. Ubija ga vozna dinamika, na nivou kamiona. E jeste I potrosnja, ali dokle bre vise ljudi ova tema. Auto mora da trosi, bar dok ne budu smislili pepretuum mobile. Dakle ko nema potrebu/zelju za nekim sportskim osecajem u voznji, a nece da se opterecuje visokim ivicnjacima, crossover je pravi izbor.

cica glisa

pre 7 godina

pa za razliku od qq duster barem ima svoju svrhu. I da, radim u auto industriji već 29 godina(ne kao prodavac) i dobro znam sta nudi jedan a šta nudi drugi, slobodno daj neki argument pa da pričamo a ne da me ismevas i kažeš isti su tako što imaju četiri točka i retrovizore.
(flux, 19. februar 2017 12:01)

Svrha Dustera je da ga kupe oni koji nemaju para za Qash (ili nesto slicno). Opet Q kupuju oni koji namaju za Evoque,GLC ... i tako dalje. Malo sta od toga sidje sa asfalta. Uglavnom sluzi da se odveze dete u skolu, do posla i nazad. Ja vozim X3 vec 7-8 godina (200k milja) i ni na ivicnjak se nisam popeo a onaj jedan jedini dan kada je pao sneg uzeo Golfa od supruge. Ali mi je zato lakse da udjem i izdjem iz auta, preglednost mi je super a i ona dva kretena sto su se zaletela u mene na semaforu nisam ni osetio ...