Utorak, 24.01.2017.

12:27

VW zaokružio ponudu Golfa za 2017: Osveženi GTE i GTD

Izvor: B92

VW zaokružio ponudu Golfa za 2017: Osveženi GTE i GTD IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

52 Komentari

Sortiraj po:

Hehe

pre 7 godina

(zns, 26. januar 2017 15:06)

Ubacim u trecu i preteknem. 110KS je 110ks, pa makar imao i milion Nm. Druga je stvar, sto je osecaj za vecinu bolji kod dizelasa, ne moras da saltas i odmah povuce max koliko moze. Ja ne omalovazavam, vec ta preterivanja sa dizelasima su iritantna, tipa cupa asfalt, susi bilo kog benzinca, a onda pogledas ubrzanja od 0-100, 0-200 i slicno i vidis da su tu negde. Daleko od toga da omalovazavam. Za mene su mazda3 i golf najbolji u klasi od nepremium proizvodjaca, a ni civic nije daleko, ali su pomalo i precenjeni. Znam da nije pouzdan izvor, ali evo primera kako izgleda kad jedna integra type R ubrzava sa svega 230HP i 191Nm. https://www.youtube.com/watch?v=1pK6JE0M0AY
Takodje, voljan sam da ti demonstriram petu brzinu na ovom hyundaiju od 120 pa do max sa 4 odrasle osobe. Znam o cemu pricam. Pored toga imao sam prilike da vozim i accord type R, 2.4 180KS, steta sto vise ne mogu da uzmem taj auto, cisto demonstracije radi, kako to ide. I na kraju da ti kazem imao sam prilike povremeno da vozim i passat b5.5 1.9TDI sa 131KS i on ide mnogo bolje od ovih 109KS kod mene ili 110KS na tiguanu, ali mnogo slabije od ovog accorda itd. Razlicite stvari su sto prijatniji osecaj u voznji i ubrzanje.

(hiavata, 25. januar 2017 20:20)
Slazem se sa tobom, samo kazem, razlika u ubrzanju je minimalna, a ne kao sto svi pricaju da su neuporedivi. Neuporedivi su kad su u istoj brzini, ali atmo benzinci se tako ne voze.

zns

pre 7 godina

@henk mudi
Ne moras da verujes, ali niti vozim niti radim u bilo kom obliku za folciku.
Pitanje i dalje stoji, prozivodjac xyz i bazni motor xy je performantniji od 1.2 tsi 86ks u tome i tome.

@Hehe
Koliko i kada tako vozis, tj pun gas do limitera i tako do 120 km/h?
Hajde jedna imaginacija. Pravac-ostrija krivina-150m kratkog pravca-krivina-pravac. Provozaj 1.4 109KS i 137nm i 1.6 TDI 110KS i 250nm. Sada ovaj prostorni patern stavi pod nagib od barem 6-8%, 3 putnika i prtljag. Kod izlaska iz prve krivine 1.4 motor na mozda 80nm, a 1.6 tdi na 250nm. Ako ti ovde ne vidis razliku, ti probaj kako to lici u praksi. Ako ni tada ne vidis razliku, nastavi da se igras auticima po decijoj sobi.
Ovim ne zelim da se narugam na racun 1.4 Hyu/KIA motora, cak sta vise mislim da je neko dobro proracunao i za to placen, i da ovi motori itekako imaju smisla i primenu.
Reagujem kada neko lupa i prica gluposti. Neverovatno kako se voli olako pljunuti na drugog, pa se mesaju stvari pominju i porede lagune sa golfom, uporedjuju 1.5 Honda turbo benzinski motori o kojima inace mislim sve najbolje, omalovazavaju TSI motori iako nikada od tih sto kude nisu ih barem probali na nekoj test voznji. Zasto tolika kolicina hejta, mrznje i ostrascenosti. Sta to ima toliko lose sto folcika pravi golf GTD/GTE? Kome to smeta i sto mora u temi o tim autima da pominje i hejteuje sve u vezi vw. Ako vam se npr 2.0 turbo dizel sa 180 ks i 380 nm ne svidja, napisete to i argumentujete tehnicke nedostatke.

Hehe

pre 7 godina

@(zns, 25. januar 2017 13:57)

Da, hyundai, ali karavan. Probao sa tiguanom tdi, bio je metar ispred mene do 120. Toliko o toj nadmoci i ostavljanju u oblaku prasine. Toliko mnogo price, kao da se trkam protiv GTR-a, a na kraju razlika minimalna... istina u korist TDI.

mislilac iz provincije

pre 7 godina

@nice

mozda si u pravu, ali dzabe kad su sve honde ruzne ko smrt sa svojim space dizajnom. uostalom, rezultati prodaje to debelo potvrdjuju

Dzigi Bau

pre 7 godina

Kakvo bre pregrevanje dihtunga poklopca motora!!! To je dekli glave, i on može da pušta ulje kod starog motora , a dihtung koji riknjava zbog pregrevanja nalazi se izmedju glave i bloka!!! Ej, majstori!

Tuzlak

pre 7 godina

Dobijem zamjeski nov golf sa 3800 km na satu za sluzbeni. Nema 6-tu brzinu, nema tempomat, vrhunac opreme autotska dvoozonska klima. Moja Laguna je za ovo vozilo svemirski brod. Kakav mazohista moras biti i ovo kupiti.

audiA4

pre 7 godina

Ljudi imam tdi 1.9 130ks, pre toga isto audi benzinac 2.0 136ks. Benzinac je ok u startu, brzi je, ali na vecoj distanci pocinje da se umara sto bi se reklo, pogotovo kad je vise osoba u autu. Dizelas ne oseca, plus ima skoro duplo veci obrtni momenat. Ok, bucniji je od benzinca, ali vuce mnogo bolje. A na kraju manje i popije.

hiavata

pre 7 godina

Uzmi golfa do 110KS i ja sam spreman sa svojim benzincem 109KS da ti pokazem kako to vase dizel brze izgleda u praksi. Skoro pa identicno cemo ubrzavati, samo sto ces ti biti u petoj brzini, a ja u trecoj itd.
(Hehe, 25. januar 2017 09:54)

I trosices 30% vise goriva, morati da planiras preticanje, drndas menjac da bi bio u tom "magicnom" opsegu snage negde pri maks orbtajima dok se motor dernja kao kod peglice. Po cemu je to bolje od dizela?

hiavata

pre 7 godina

Glavni adut dizela na 24h LeMana je sto se redje zaustavlja da tanka gorivo i tu ostvaruje veliku prednost. Takodje, u pravljenje kompletnog dizel auta za to je ulozeno nenormalno mnogo novca, prakticno neunistiv auto, i takvi auti nemaju veze sa ovim serijskim i u masovnoj proizvodnji.
(Hehe, 25. januar 2017 09:50)

Audi na 24h le mana ima manji rezervoar tako da mora da stane po gorivo isto kao i benzinac.

xdc

pre 7 godina

24h le mana se vozi na dizel samo zbog onog 24h da se vreme ne gubi na cesta dosipanja goriva. Da dizeli jesu startniji i imaju bolje karakteristike za obicne smrtnike u voznji ali za trke samo benzin. Pitajte nekog ko se raume ili makar googlajte shvaticete zasto se benzin i dalje koristi za trke.

Radovan

pre 7 godina

@Radovan
Očigledno nemate smisla za posao.
Mora da se reklamira valjalo/ne valjalo, tako današnji svet funkcioniše. Cilj je što više zaraditi, a jak marketing mnogo doprinosi.

Ja imam smisao za ono korisno što ću da kupim.
A sad što se narod pali na reklame marketing službi da kupe nešto lošije, to je do tog naroda.
Fabrike znaju za jadac, pa nude hatcback kao bolju varijantu za sebe, da se kupci gužvaju u autu i voze neudobno. Fabrika neće modernizovati Jettu jer više zaradi na manjoj količini utrošenog lima.
A svaki vlasnik VW Golfa merka da ima Pasat.

Za Mladena
u Rusiji imate VW Polo sedan, veoma veliko i skladno vozilo napravljeno po zahtevima Rusa, koje Rusi masovno kupuju i 3. ili 4. vozilo je po broju prodatih komada.

nice

pre 7 godina

Dizelasi o čemu se radi? Nemate novca za gorivo a hoćete brzo da se vozite, pa ne ide to tako. Evo Honda Civic 1.5 benzin će da oduva ovu dizelku 6.8 sec do 100. E tu se vidi razlika izmedju dizela i benzina, 500cc manje a ide brže. Svako dobro

zns

pre 7 godina

@ Dr Pera
Navedite mi barem jedan bazni motor od "narodskih" proizvodjaca koji bolje povuce od ovog 1.2 TSI od 86KS.

@ Hehe
Koji motor od 109KS poredis sa dizelom od 110KS? Ako poredis 1.4 Hyu/KIA motor i npr 1.6 TDI motor od 110 KS, nastavi da se igras sa automobilcicima na podu decije sobe.

Dr Pera

pre 7 godina

Samo da razuverim one koji pišu da je varijanta za 'nas' misli na Srbiju 1.2 TSI od 90 konja najbolji, startan , mali potrošač, i nema potrebe brže od 190. Prvo o starnosti nema ni govora, jer ima 86 PS a ne 90 i to je malo za ovakav auto pogotovu što ima slab obrni momenat pa moraš da ga zavrtiš da bi krenuo. Drugo potrošnja po gradu 12-13 litara ,a bude i 15 ako je sa 4 osobe unutra. Generalno turbo benzinci su postali gora varijanta od turbo dizela. A što se tiče servisa i približni sa cenama.

Igor

pre 7 godina

@hehe

samo što ćeš ti sa svojim benzincem ostati bez "daha" posle 300-400km tim tempom, a dizel će od iste količine goriva istim tempom gurati 800km.

I još nešto - da uradite test tog ubrzanja na uzbrdici, sa 3-4 osobe u kolima pa da onda ponovo razmotriš svoj stav.

Hehe

pre 7 godina

@(Pantelija, 24. januar 2017 22:47)

Glavni adut dizela na 24h LeMana je sto se redje zaustavlja da tanka gorivo i tu ostvaruje veliku prednost. Takodje, u pravljenje kompletnog dizel auta za to je ulozeno nenormalno mnogo novca, prakticno neunistiv auto, i takvi auti nemaju veze sa ovim serijskim i u masovnoj proizvodnji.

Ivan

pre 7 godina

Da to je isti motor 1.4 bilo da ima 120, 125 ili 140 KS. Ne postoje dva. Razlika je jedina u podešenju rada turbine. Ovaj od 140 KS isporučuje jači pritisak na turbini. Dihtung glave im je isti.

Neka se javi netko tko vozi ovakav 1.4 i neka kaže na koliko km su mijenjali dihtung i da li su to morali ponoviti ili samo tvornički dihtung ne valja.

Hehe

pre 7 godina

@(x, 24. januar 2017 21:26)

Uzmi golfa do 110KS i ja sam spreman sa svojim benzincem 109KS da ti pokazem kako to vase dizel brze izgleda u praksi. Skoro pa identicno cemo ubrzavati, samo sto ces ti biti u petoj brzini, a ja u trecoj itd.

Zadrigo

pre 7 godina

Da nešto valja, ne bi se tako mnogo reklamiralo.

VW Jetta je bolji auto od VW Golfa. Ima veće međuosovinsko rastojanje, udobniji i prostraniji, i ima veći prtljažnik.

Ubeđivati narod da kupuju lošiji auto je glavni smisao marketinga.
(Radovan, 24. januar 2017 12:56) # Link komentara


Strašno ko sve piše ovde. Jetta je em bazirana na starijoj i inferiornijoj mehaničkoj platformi, em se proizvodi isključivo u Meksiku te je izvor frustracija Volkswagenom širom USA što se onda kroz filmiće i interent sajtove prenosi ovde pa lokalni poznavaoci krenu da pljuju VW a hvale japanska vozila, koja se btw prave u Evropi za naše tržište i nemaju veze sa japanskim vozilima koja se u USA prave za USA tržište.

Sve u svemu, ovakav komentar može da dođe samo od nekoga ko meri auto metrom. Jetta da bude bolja od Golfa, neverovatno...

ApsolutnoSvoj

pre 7 godina

Ovaj GTE bi bio interesantan da nije sparen sa 1.4 turbobenzincem koji ima problema sa pregaranjem dihtunga poklopca motora. Zašto je to tako treba pitati "majstore" u VW.Valjda će novi 1.5 motor, koji zamjenjuje ovaj, biti bolji. Inače, većina ljudi dnevno prelazi manje od 50 km što znači da bi se 80-90% ljudi vozilo isključivo na struju. Za dalja putovanja tu je benzin.Jedino se nisu u tekstu pohvalili sa cijenom. Halooooooo tamo! Jel' može cijena?
(Ivan, 24. januar 2017 14:22)... nije to taj 1.4, problem je postojao na onom slabijem 125 ili 120 ks!

Pantelija

pre 7 godina

@Pazi formulaciju: sportski dizelaš GTD. 
Krajnje kontrodiktorno. 
Jedno drugo isključuje. 
Kao kada bi rekli: sexom do nevinosti! 
Tolika snaga, i opet sporije ubrzanje do sto kilometara od nekog benzica sa ekvivalentnim brojem "konja". 
Traktor je jak da "povuče", ali nije startan.
(Stingray, 24. januar 2017 14:11)

Sta je tu kontradiktorno? Da li si ikada gledao recimo 24 sata Lemana? Ocigledno nisi. E kad pogledas onda mozes ostavljati komentare ovog tipa. Vjerovatno je za tebe Audi R8 V10 TDI nekakva kosilica za travu, jer kako ce to biti sportsko auto ako ga pogoni dizelas. Bez uvrede...

Kol

pre 7 godina

@(Stingray, 24. januar 2017 14:11)

U teoriji bih se slozio ali imao sam prilike da se vozim u jednom novijem GTD i ono ide kao metak brzo tesko se primeti da je dizel!

x

pre 7 godina

@stingray Deluje mi da se nisi ni vozio a kamo li provozao auto sa dizel motorom novije proizvodnje. Da jesi znao bi da ekvivalentni benzinac u ubrzanjima, preticanju i brzinama kojima se najcesce vozi...zaostaje za dizelom (tako je u vecini slucajeva mada ima izuzetaka) I pri tom trosi vise goriva. Sa novim turbo benzincima je nesto drugacija prica. U mnogim sportsim takmicenjima su cak dizel motori, ako se ne varam na 24h Le Mana Audi se takmici sa V10 TDI

Tomaseli

pre 7 godina

Ja vozim 7-cu
TSI benzinac 1,2 90ks za nas
i nase uslove predobar
Startan mali potrosac i gde ces brze od 190 km gde to zurimo. Veoma tih stabilan konforan precizan a sta da komentarisemo tek o naj verziji

Mladen

pre 7 godina

Docekali smo I taj dan: Gospodin Radovan je dao komentar na vest bez pominjanja Rusije! Sad mogu da mrem... Mada I dalje u svemu pronalazi teoriju zavere...

Miroslav

pre 7 godina

Vozim Passat GTE pola godine. Oba motora su malo jača, ali je auto teži.

Vožnja u e-mode je fenomenalna, pozitivan je pre svega obrtni moment od 300 NM od prvog obrtaja motora.

Prvih 100 metara posle semafora auto se oseća na gasu kao V6 od 300 ps.

1.4 je ok, nije za trke, ali je uz 115 ps elektromotora sasvim ok.

Do sada 7000 km, 2.3 l/km i 12 kWh / km. Garancija 4 godine, sigurno je sigurno.

Pozdrav

IT

pre 7 godina

@Radovan
Očigledno nemate smisla za posao.
Mora da se reklamira valjalo/ne valjalo, tako današnji svet funkcioniše. Cilj je što više zaraditi, a jak marketing mnogo doprinosi. Uporedite Samsung i HTC npr. I jedni i drugi prave kvalitetne telefone ali HTC-ovu reklamu sam video dva puta u životu dok je Samsungova na svakom ćošku.

Što se tiče Golfa, super auto kao i svaki nov. Kod nas je nažalost dobio takav status zbog glava koje ga voze mada to ne treba gledati. Kupiš šta ti se sviđa i briga te. :)

PS Ovaj hibrid deluje odlično.

Ivan

pre 7 godina

Ovaj GTE bi bio interesantan da nije sparen sa 1.4 turbobenzincem koji ima problema sa pregaranjem dihtunga poklopca motora. Zašto je to tako treba pitati "majstore" u VW.
Valjda će novi 1.5 motor, koji zamjenjuje ovaj, biti bolji.
Inače, većina ljudi dnevno prelazi manje od 50 km što znači da bi se 80-90% ljudi vozilo isključivo na struju. Za dalja putovanja tu je benzin.
Jedino se nisu u tekstu pohvalili sa cijenom.
Halooooooo tamo! Jel' može cijena?

Stingray

pre 7 godina

Pazi formulaciju: sportski dizelaš GTD.
Krajnje kontrodiktorno.
Jedno drugo isključuje.
Kao kada bi rekli: sexom do nevinosti!
Tolika snaga, i opet sporije ubrzanje do sto kilometara od nekog benzica sa ekvivalentnim brojem "konja".
Traktor je jak da "povuče", ali nije startan.

Magnus

pre 7 godina

GTE konfiguracija sa dva motora deluje zanimljivo. Do posla imam oko 22 km u jednom pravcu. Znaci teoretski bih koristio samo struju umesto benzina. Medjutim motori od 1.4 litre sa 150 ks mi ne ulivaju nesto poverenja.

Radovan

pre 7 godina

Da nešto valja, ne bi se tako mnogo reklamiralo.

VW Jetta je bolji auto od VW Golfa. Ima veće međuosovinsko rastojanje, udobniji i prostraniji, i ima veći prtljažnik.

Ubeđivati narod da kupuju lošiji auto je glavni smisao marketinga.

IT

pre 7 godina

@Radovan
Očigledno nemate smisla za posao.
Mora da se reklamira valjalo/ne valjalo, tako današnji svet funkcioniše. Cilj je što više zaraditi, a jak marketing mnogo doprinosi. Uporedite Samsung i HTC npr. I jedni i drugi prave kvalitetne telefone ali HTC-ovu reklamu sam video dva puta u životu dok je Samsungova na svakom ćošku.

Što se tiče Golfa, super auto kao i svaki nov. Kod nas je nažalost dobio takav status zbog glava koje ga voze mada to ne treba gledati. Kupiš šta ti se sviđa i briga te. :)

PS Ovaj hibrid deluje odlično.

Ivan

pre 7 godina

Ovaj GTE bi bio interesantan da nije sparen sa 1.4 turbobenzincem koji ima problema sa pregaranjem dihtunga poklopca motora. Zašto je to tako treba pitati "majstore" u VW.
Valjda će novi 1.5 motor, koji zamjenjuje ovaj, biti bolji.
Inače, većina ljudi dnevno prelazi manje od 50 km što znači da bi se 80-90% ljudi vozilo isključivo na struju. Za dalja putovanja tu je benzin.
Jedino se nisu u tekstu pohvalili sa cijenom.
Halooooooo tamo! Jel' može cijena?

Stingray

pre 7 godina

Pazi formulaciju: sportski dizelaš GTD.
Krajnje kontrodiktorno.
Jedno drugo isključuje.
Kao kada bi rekli: sexom do nevinosti!
Tolika snaga, i opet sporije ubrzanje do sto kilometara od nekog benzica sa ekvivalentnim brojem "konja".
Traktor je jak da "povuče", ali nije startan.

Radovan

pre 7 godina

Da nešto valja, ne bi se tako mnogo reklamiralo.

VW Jetta je bolji auto od VW Golfa. Ima veće međuosovinsko rastojanje, udobniji i prostraniji, i ima veći prtljažnik.

Ubeđivati narod da kupuju lošiji auto je glavni smisao marketinga.

Magnus

pre 7 godina

GTE konfiguracija sa dva motora deluje zanimljivo. Do posla imam oko 22 km u jednom pravcu. Znaci teoretski bih koristio samo struju umesto benzina. Medjutim motori od 1.4 litre sa 150 ks mi ne ulivaju nesto poverenja.

Miroslav

pre 7 godina

Vozim Passat GTE pola godine. Oba motora su malo jača, ali je auto teži.

Vožnja u e-mode je fenomenalna, pozitivan je pre svega obrtni moment od 300 NM od prvog obrtaja motora.

Prvih 100 metara posle semafora auto se oseća na gasu kao V6 od 300 ps.

1.4 je ok, nije za trke, ali je uz 115 ps elektromotora sasvim ok.

Do sada 7000 km, 2.3 l/km i 12 kWh / km. Garancija 4 godine, sigurno je sigurno.

Pozdrav

Tomaseli

pre 7 godina

Ja vozim 7-cu
TSI benzinac 1,2 90ks za nas
i nase uslove predobar
Startan mali potrosac i gde ces brze od 190 km gde to zurimo. Veoma tih stabilan konforan precizan a sta da komentarisemo tek o naj verziji

Pantelija

pre 7 godina

@Pazi formulaciju: sportski dizelaš GTD. 
Krajnje kontrodiktorno. 
Jedno drugo isključuje. 
Kao kada bi rekli: sexom do nevinosti! 
Tolika snaga, i opet sporije ubrzanje do sto kilometara od nekog benzica sa ekvivalentnim brojem "konja". 
Traktor je jak da "povuče", ali nije startan.
(Stingray, 24. januar 2017 14:11)

Sta je tu kontradiktorno? Da li si ikada gledao recimo 24 sata Lemana? Ocigledno nisi. E kad pogledas onda mozes ostavljati komentare ovog tipa. Vjerovatno je za tebe Audi R8 V10 TDI nekakva kosilica za travu, jer kako ce to biti sportsko auto ako ga pogoni dizelas. Bez uvrede...

Kol

pre 7 godina

@(Stingray, 24. januar 2017 14:11)

U teoriji bih se slozio ali imao sam prilike da se vozim u jednom novijem GTD i ono ide kao metak brzo tesko se primeti da je dizel!

Zadrigo

pre 7 godina

Da nešto valja, ne bi se tako mnogo reklamiralo.

VW Jetta je bolji auto od VW Golfa. Ima veće međuosovinsko rastojanje, udobniji i prostraniji, i ima veći prtljažnik.

Ubeđivati narod da kupuju lošiji auto je glavni smisao marketinga.
(Radovan, 24. januar 2017 12:56) # Link komentara


Strašno ko sve piše ovde. Jetta je em bazirana na starijoj i inferiornijoj mehaničkoj platformi, em se proizvodi isključivo u Meksiku te je izvor frustracija Volkswagenom širom USA što se onda kroz filmiće i interent sajtove prenosi ovde pa lokalni poznavaoci krenu da pljuju VW a hvale japanska vozila, koja se btw prave u Evropi za naše tržište i nemaju veze sa japanskim vozilima koja se u USA prave za USA tržište.

Sve u svemu, ovakav komentar može da dođe samo od nekoga ko meri auto metrom. Jetta da bude bolja od Golfa, neverovatno...

Igor

pre 7 godina

@hehe

samo što ćeš ti sa svojim benzincem ostati bez "daha" posle 300-400km tim tempom, a dizel će od iste količine goriva istim tempom gurati 800km.

I još nešto - da uradite test tog ubrzanja na uzbrdici, sa 3-4 osobe u kolima pa da onda ponovo razmotriš svoj stav.

x

pre 7 godina

@stingray Deluje mi da se nisi ni vozio a kamo li provozao auto sa dizel motorom novije proizvodnje. Da jesi znao bi da ekvivalentni benzinac u ubrzanjima, preticanju i brzinama kojima se najcesce vozi...zaostaje za dizelom (tako je u vecini slucajeva mada ima izuzetaka) I pri tom trosi vise goriva. Sa novim turbo benzincima je nesto drugacija prica. U mnogim sportsim takmicenjima su cak dizel motori, ako se ne varam na 24h Le Mana Audi se takmici sa V10 TDI

Mladen

pre 7 godina

Docekali smo I taj dan: Gospodin Radovan je dao komentar na vest bez pominjanja Rusije! Sad mogu da mrem... Mada I dalje u svemu pronalazi teoriju zavere...

zns

pre 7 godina

@ Dr Pera
Navedite mi barem jedan bazni motor od "narodskih" proizvodjaca koji bolje povuce od ovog 1.2 TSI od 86KS.

@ Hehe
Koji motor od 109KS poredis sa dizelom od 110KS? Ako poredis 1.4 Hyu/KIA motor i npr 1.6 TDI motor od 110 KS, nastavi da se igras sa automobilcicima na podu decije sobe.

ApsolutnoSvoj

pre 7 godina

Ovaj GTE bi bio interesantan da nije sparen sa 1.4 turbobenzincem koji ima problema sa pregaranjem dihtunga poklopca motora. Zašto je to tako treba pitati "majstore" u VW.Valjda će novi 1.5 motor, koji zamjenjuje ovaj, biti bolji. Inače, većina ljudi dnevno prelazi manje od 50 km što znači da bi se 80-90% ljudi vozilo isključivo na struju. Za dalja putovanja tu je benzin.Jedino se nisu u tekstu pohvalili sa cijenom. Halooooooo tamo! Jel' može cijena?
(Ivan, 24. januar 2017 14:22)... nije to taj 1.4, problem je postojao na onom slabijem 125 ili 120 ks!

Dr Pera

pre 7 godina

Samo da razuverim one koji pišu da je varijanta za 'nas' misli na Srbiju 1.2 TSI od 90 konja najbolji, startan , mali potrošač, i nema potrebe brže od 190. Prvo o starnosti nema ni govora, jer ima 86 PS a ne 90 i to je malo za ovakav auto pogotovu što ima slab obrni momenat pa moraš da ga zavrtiš da bi krenuo. Drugo potrošnja po gradu 12-13 litara ,a bude i 15 ako je sa 4 osobe unutra. Generalno turbo benzinci su postali gora varijanta od turbo dizela. A što se tiče servisa i približni sa cenama.

Ivan

pre 7 godina

Da to je isti motor 1.4 bilo da ima 120, 125 ili 140 KS. Ne postoje dva. Razlika je jedina u podešenju rada turbine. Ovaj od 140 KS isporučuje jači pritisak na turbini. Dihtung glave im je isti.

Neka se javi netko tko vozi ovakav 1.4 i neka kaže na koliko km su mijenjali dihtung i da li su to morali ponoviti ili samo tvornički dihtung ne valja.

Hehe

pre 7 godina

@(Pantelija, 24. januar 2017 22:47)

Glavni adut dizela na 24h LeMana je sto se redje zaustavlja da tanka gorivo i tu ostvaruje veliku prednost. Takodje, u pravljenje kompletnog dizel auta za to je ulozeno nenormalno mnogo novca, prakticno neunistiv auto, i takvi auti nemaju veze sa ovim serijskim i u masovnoj proizvodnji.

nice

pre 7 godina

Dizelasi o čemu se radi? Nemate novca za gorivo a hoćete brzo da se vozite, pa ne ide to tako. Evo Honda Civic 1.5 benzin će da oduva ovu dizelku 6.8 sec do 100. E tu se vidi razlika izmedju dizela i benzina, 500cc manje a ide brže. Svako dobro

mislilac iz provincije

pre 7 godina

@nice

mozda si u pravu, ali dzabe kad su sve honde ruzne ko smrt sa svojim space dizajnom. uostalom, rezultati prodaje to debelo potvrdjuju

Hehe

pre 7 godina

@(x, 24. januar 2017 21:26)

Uzmi golfa do 110KS i ja sam spreman sa svojim benzincem 109KS da ti pokazem kako to vase dizel brze izgleda u praksi. Skoro pa identicno cemo ubrzavati, samo sto ces ti biti u petoj brzini, a ja u trecoj itd.

audiA4

pre 7 godina

Ljudi imam tdi 1.9 130ks, pre toga isto audi benzinac 2.0 136ks. Benzinac je ok u startu, brzi je, ali na vecoj distanci pocinje da se umara sto bi se reklo, pogotovo kad je vise osoba u autu. Dizelas ne oseca, plus ima skoro duplo veci obrtni momenat. Ok, bucniji je od benzinca, ali vuce mnogo bolje. A na kraju manje i popije.

Tuzlak

pre 7 godina

Dobijem zamjeski nov golf sa 3800 km na satu za sluzbeni. Nema 6-tu brzinu, nema tempomat, vrhunac opreme autotska dvoozonska klima. Moja Laguna je za ovo vozilo svemirski brod. Kakav mazohista moras biti i ovo kupiti.

zns

pre 7 godina

@henk mudi
Ne moras da verujes, ali niti vozim niti radim u bilo kom obliku za folciku.
Pitanje i dalje stoji, prozivodjac xyz i bazni motor xy je performantniji od 1.2 tsi 86ks u tome i tome.

@Hehe
Koliko i kada tako vozis, tj pun gas do limitera i tako do 120 km/h?
Hajde jedna imaginacija. Pravac-ostrija krivina-150m kratkog pravca-krivina-pravac. Provozaj 1.4 109KS i 137nm i 1.6 TDI 110KS i 250nm. Sada ovaj prostorni patern stavi pod nagib od barem 6-8%, 3 putnika i prtljag. Kod izlaska iz prve krivine 1.4 motor na mozda 80nm, a 1.6 tdi na 250nm. Ako ti ovde ne vidis razliku, ti probaj kako to lici u praksi. Ako ni tada ne vidis razliku, nastavi da se igras auticima po decijoj sobi.
Ovim ne zelim da se narugam na racun 1.4 Hyu/KIA motora, cak sta vise mislim da je neko dobro proracunao i za to placen, i da ovi motori itekako imaju smisla i primenu.
Reagujem kada neko lupa i prica gluposti. Neverovatno kako se voli olako pljunuti na drugog, pa se mesaju stvari pominju i porede lagune sa golfom, uporedjuju 1.5 Honda turbo benzinski motori o kojima inace mislim sve najbolje, omalovazavaju TSI motori iako nikada od tih sto kude nisu ih barem probali na nekoj test voznji. Zasto tolika kolicina hejta, mrznje i ostrascenosti. Sta to ima toliko lose sto folcika pravi golf GTD/GTE? Kome to smeta i sto mora u temi o tim autima da pominje i hejteuje sve u vezi vw. Ako vam se npr 2.0 turbo dizel sa 180 ks i 380 nm ne svidja, napisete to i argumentujete tehnicke nedostatke.

xdc

pre 7 godina

24h le mana se vozi na dizel samo zbog onog 24h da se vreme ne gubi na cesta dosipanja goriva. Da dizeli jesu startniji i imaju bolje karakteristike za obicne smrtnike u voznji ali za trke samo benzin. Pitajte nekog ko se raume ili makar googlajte shvaticete zasto se benzin i dalje koristi za trke.

Hehe

pre 7 godina

@(zns, 25. januar 2017 13:57)

Da, hyundai, ali karavan. Probao sa tiguanom tdi, bio je metar ispred mene do 120. Toliko o toj nadmoci i ostavljanju u oblaku prasine. Toliko mnogo price, kao da se trkam protiv GTR-a, a na kraju razlika minimalna... istina u korist TDI.

hiavata

pre 7 godina

Uzmi golfa do 110KS i ja sam spreman sa svojim benzincem 109KS da ti pokazem kako to vase dizel brze izgleda u praksi. Skoro pa identicno cemo ubrzavati, samo sto ces ti biti u petoj brzini, a ja u trecoj itd.
(Hehe, 25. januar 2017 09:54)

I trosices 30% vise goriva, morati da planiras preticanje, drndas menjac da bi bio u tom "magicnom" opsegu snage negde pri maks orbtajima dok se motor dernja kao kod peglice. Po cemu je to bolje od dizela?

Dzigi Bau

pre 7 godina

Kakvo bre pregrevanje dihtunga poklopca motora!!! To je dekli glave, i on može da pušta ulje kod starog motora , a dihtung koji riknjava zbog pregrevanja nalazi se izmedju glave i bloka!!! Ej, majstori!

Hehe

pre 7 godina

(zns, 26. januar 2017 15:06)

Ubacim u trecu i preteknem. 110KS je 110ks, pa makar imao i milion Nm. Druga je stvar, sto je osecaj za vecinu bolji kod dizelasa, ne moras da saltas i odmah povuce max koliko moze. Ja ne omalovazavam, vec ta preterivanja sa dizelasima su iritantna, tipa cupa asfalt, susi bilo kog benzinca, a onda pogledas ubrzanja od 0-100, 0-200 i slicno i vidis da su tu negde. Daleko od toga da omalovazavam. Za mene su mazda3 i golf najbolji u klasi od nepremium proizvodjaca, a ni civic nije daleko, ali su pomalo i precenjeni. Znam da nije pouzdan izvor, ali evo primera kako izgleda kad jedna integra type R ubrzava sa svega 230HP i 191Nm. https://www.youtube.com/watch?v=1pK6JE0M0AY
Takodje, voljan sam da ti demonstriram petu brzinu na ovom hyundaiju od 120 pa do max sa 4 odrasle osobe. Znam o cemu pricam. Pored toga imao sam prilike da vozim i accord type R, 2.4 180KS, steta sto vise ne mogu da uzmem taj auto, cisto demonstracije radi, kako to ide. I na kraju da ti kazem imao sam prilike povremeno da vozim i passat b5.5 1.9TDI sa 131KS i on ide mnogo bolje od ovih 109KS kod mene ili 110KS na tiguanu, ali mnogo slabije od ovog accorda itd. Razlicite stvari su sto prijatniji osecaj u voznji i ubrzanje.

(hiavata, 25. januar 2017 20:20)
Slazem se sa tobom, samo kazem, razlika u ubrzanju je minimalna, a ne kao sto svi pricaju da su neuporedivi. Neuporedivi su kad su u istoj brzini, ali atmo benzinci se tako ne voze.

Radovan

pre 7 godina

@Radovan
Očigledno nemate smisla za posao.
Mora da se reklamira valjalo/ne valjalo, tako današnji svet funkcioniše. Cilj je što više zaraditi, a jak marketing mnogo doprinosi.

Ja imam smisao za ono korisno što ću da kupim.
A sad što se narod pali na reklame marketing službi da kupe nešto lošije, to je do tog naroda.
Fabrike znaju za jadac, pa nude hatcback kao bolju varijantu za sebe, da se kupci gužvaju u autu i voze neudobno. Fabrika neće modernizovati Jettu jer više zaradi na manjoj količini utrošenog lima.
A svaki vlasnik VW Golfa merka da ima Pasat.

Za Mladena
u Rusiji imate VW Polo sedan, veoma veliko i skladno vozilo napravljeno po zahtevima Rusa, koje Rusi masovno kupuju i 3. ili 4. vozilo je po broju prodatih komada.

hiavata

pre 7 godina

Glavni adut dizela na 24h LeMana je sto se redje zaustavlja da tanka gorivo i tu ostvaruje veliku prednost. Takodje, u pravljenje kompletnog dizel auta za to je ulozeno nenormalno mnogo novca, prakticno neunistiv auto, i takvi auti nemaju veze sa ovim serijskim i u masovnoj proizvodnji.
(Hehe, 25. januar 2017 09:50)

Audi na 24h le mana ima manji rezervoar tako da mora da stane po gorivo isto kao i benzinac.

Radovan

pre 7 godina

Da nešto valja, ne bi se tako mnogo reklamiralo.

VW Jetta je bolji auto od VW Golfa. Ima veće međuosovinsko rastojanje, udobniji i prostraniji, i ima veći prtljažnik.

Ubeđivati narod da kupuju lošiji auto je glavni smisao marketinga.

Stingray

pre 7 godina

Pazi formulaciju: sportski dizelaš GTD.
Krajnje kontrodiktorno.
Jedno drugo isključuje.
Kao kada bi rekli: sexom do nevinosti!
Tolika snaga, i opet sporije ubrzanje do sto kilometara od nekog benzica sa ekvivalentnim brojem "konja".
Traktor je jak da "povuče", ali nije startan.

Magnus

pre 7 godina

GTE konfiguracija sa dva motora deluje zanimljivo. Do posla imam oko 22 km u jednom pravcu. Znaci teoretski bih koristio samo struju umesto benzina. Medjutim motori od 1.4 litre sa 150 ks mi ne ulivaju nesto poverenja.

nice

pre 7 godina

Dizelasi o čemu se radi? Nemate novca za gorivo a hoćete brzo da se vozite, pa ne ide to tako. Evo Honda Civic 1.5 benzin će da oduva ovu dizelku 6.8 sec do 100. E tu se vidi razlika izmedju dizela i benzina, 500cc manje a ide brže. Svako dobro

Hehe

pre 7 godina

@(x, 24. januar 2017 21:26)

Uzmi golfa do 110KS i ja sam spreman sa svojim benzincem 109KS da ti pokazem kako to vase dizel brze izgleda u praksi. Skoro pa identicno cemo ubrzavati, samo sto ces ti biti u petoj brzini, a ja u trecoj itd.

Dr Pera

pre 7 godina

Samo da razuverim one koji pišu da je varijanta za 'nas' misli na Srbiju 1.2 TSI od 90 konja najbolji, startan , mali potrošač, i nema potrebe brže od 190. Prvo o starnosti nema ni govora, jer ima 86 PS a ne 90 i to je malo za ovakav auto pogotovu što ima slab obrni momenat pa moraš da ga zavrtiš da bi krenuo. Drugo potrošnja po gradu 12-13 litara ,a bude i 15 ako je sa 4 osobe unutra. Generalno turbo benzinci su postali gora varijanta od turbo dizela. A što se tiče servisa i približni sa cenama.

Zadrigo

pre 7 godina

Da nešto valja, ne bi se tako mnogo reklamiralo.

VW Jetta je bolji auto od VW Golfa. Ima veće međuosovinsko rastojanje, udobniji i prostraniji, i ima veći prtljažnik.

Ubeđivati narod da kupuju lošiji auto je glavni smisao marketinga.
(Radovan, 24. januar 2017 12:56) # Link komentara


Strašno ko sve piše ovde. Jetta je em bazirana na starijoj i inferiornijoj mehaničkoj platformi, em se proizvodi isključivo u Meksiku te je izvor frustracija Volkswagenom širom USA što se onda kroz filmiće i interent sajtove prenosi ovde pa lokalni poznavaoci krenu da pljuju VW a hvale japanska vozila, koja se btw prave u Evropi za naše tržište i nemaju veze sa japanskim vozilima koja se u USA prave za USA tržište.

Sve u svemu, ovakav komentar može da dođe samo od nekoga ko meri auto metrom. Jetta da bude bolja od Golfa, neverovatno...

Pantelija

pre 7 godina

@Pazi formulaciju: sportski dizelaš GTD. 
Krajnje kontrodiktorno. 
Jedno drugo isključuje. 
Kao kada bi rekli: sexom do nevinosti! 
Tolika snaga, i opet sporije ubrzanje do sto kilometara od nekog benzica sa ekvivalentnim brojem "konja". 
Traktor je jak da "povuče", ali nije startan.
(Stingray, 24. januar 2017 14:11)

Sta je tu kontradiktorno? Da li si ikada gledao recimo 24 sata Lemana? Ocigledno nisi. E kad pogledas onda mozes ostavljati komentare ovog tipa. Vjerovatno je za tebe Audi R8 V10 TDI nekakva kosilica za travu, jer kako ce to biti sportsko auto ako ga pogoni dizelas. Bez uvrede...

IT

pre 7 godina

@Radovan
Očigledno nemate smisla za posao.
Mora da se reklamira valjalo/ne valjalo, tako današnji svet funkcioniše. Cilj je što više zaraditi, a jak marketing mnogo doprinosi. Uporedite Samsung i HTC npr. I jedni i drugi prave kvalitetne telefone ali HTC-ovu reklamu sam video dva puta u životu dok je Samsungova na svakom ćošku.

Što se tiče Golfa, super auto kao i svaki nov. Kod nas je nažalost dobio takav status zbog glava koje ga voze mada to ne treba gledati. Kupiš šta ti se sviđa i briga te. :)

PS Ovaj hibrid deluje odlično.

Tuzlak

pre 7 godina

Dobijem zamjeski nov golf sa 3800 km na satu za sluzbeni. Nema 6-tu brzinu, nema tempomat, vrhunac opreme autotska dvoozonska klima. Moja Laguna je za ovo vozilo svemirski brod. Kakav mazohista moras biti i ovo kupiti.

Ivan

pre 7 godina

Ovaj GTE bi bio interesantan da nije sparen sa 1.4 turbobenzincem koji ima problema sa pregaranjem dihtunga poklopca motora. Zašto je to tako treba pitati "majstore" u VW.
Valjda će novi 1.5 motor, koji zamjenjuje ovaj, biti bolji.
Inače, većina ljudi dnevno prelazi manje od 50 km što znači da bi se 80-90% ljudi vozilo isključivo na struju. Za dalja putovanja tu je benzin.
Jedino se nisu u tekstu pohvalili sa cijenom.
Halooooooo tamo! Jel' može cijena?

x

pre 7 godina

@stingray Deluje mi da se nisi ni vozio a kamo li provozao auto sa dizel motorom novije proizvodnje. Da jesi znao bi da ekvivalentni benzinac u ubrzanjima, preticanju i brzinama kojima se najcesce vozi...zaostaje za dizelom (tako je u vecini slucajeva mada ima izuzetaka) I pri tom trosi vise goriva. Sa novim turbo benzincima je nesto drugacija prica. U mnogim sportsim takmicenjima su cak dizel motori, ako se ne varam na 24h Le Mana Audi se takmici sa V10 TDI

Tomaseli

pre 7 godina

Ja vozim 7-cu
TSI benzinac 1,2 90ks za nas
i nase uslove predobar
Startan mali potrosac i gde ces brze od 190 km gde to zurimo. Veoma tih stabilan konforan precizan a sta da komentarisemo tek o naj verziji

mislilac iz provincije

pre 7 godina

@nice

mozda si u pravu, ali dzabe kad su sve honde ruzne ko smrt sa svojim space dizajnom. uostalom, rezultati prodaje to debelo potvrdjuju

Hehe

pre 7 godina

@(Pantelija, 24. januar 2017 22:47)

Glavni adut dizela na 24h LeMana je sto se redje zaustavlja da tanka gorivo i tu ostvaruje veliku prednost. Takodje, u pravljenje kompletnog dizel auta za to je ulozeno nenormalno mnogo novca, prakticno neunistiv auto, i takvi auti nemaju veze sa ovim serijskim i u masovnoj proizvodnji.

ApsolutnoSvoj

pre 7 godina

Ovaj GTE bi bio interesantan da nije sparen sa 1.4 turbobenzincem koji ima problema sa pregaranjem dihtunga poklopca motora. Zašto je to tako treba pitati "majstore" u VW.Valjda će novi 1.5 motor, koji zamjenjuje ovaj, biti bolji. Inače, većina ljudi dnevno prelazi manje od 50 km što znači da bi se 80-90% ljudi vozilo isključivo na struju. Za dalja putovanja tu je benzin.Jedino se nisu u tekstu pohvalili sa cijenom. Halooooooo tamo! Jel' može cijena?
(Ivan, 24. januar 2017 14:22)... nije to taj 1.4, problem je postojao na onom slabijem 125 ili 120 ks!

Igor

pre 7 godina

@hehe

samo što ćeš ti sa svojim benzincem ostati bez "daha" posle 300-400km tim tempom, a dizel će od iste količine goriva istim tempom gurati 800km.

I još nešto - da uradite test tog ubrzanja na uzbrdici, sa 3-4 osobe u kolima pa da onda ponovo razmotriš svoj stav.

Radovan

pre 7 godina

@Radovan
Očigledno nemate smisla za posao.
Mora da se reklamira valjalo/ne valjalo, tako današnji svet funkcioniše. Cilj je što više zaraditi, a jak marketing mnogo doprinosi.

Ja imam smisao za ono korisno što ću da kupim.
A sad što se narod pali na reklame marketing službi da kupe nešto lošije, to je do tog naroda.
Fabrike znaju za jadac, pa nude hatcback kao bolju varijantu za sebe, da se kupci gužvaju u autu i voze neudobno. Fabrika neće modernizovati Jettu jer više zaradi na manjoj količini utrošenog lima.
A svaki vlasnik VW Golfa merka da ima Pasat.

Za Mladena
u Rusiji imate VW Polo sedan, veoma veliko i skladno vozilo napravljeno po zahtevima Rusa, koje Rusi masovno kupuju i 3. ili 4. vozilo je po broju prodatih komada.

Hehe

pre 7 godina

@(zns, 25. januar 2017 13:57)

Da, hyundai, ali karavan. Probao sa tiguanom tdi, bio je metar ispred mene do 120. Toliko o toj nadmoci i ostavljanju u oblaku prasine. Toliko mnogo price, kao da se trkam protiv GTR-a, a na kraju razlika minimalna... istina u korist TDI.

hiavata

pre 7 godina

Uzmi golfa do 110KS i ja sam spreman sa svojim benzincem 109KS da ti pokazem kako to vase dizel brze izgleda u praksi. Skoro pa identicno cemo ubrzavati, samo sto ces ti biti u petoj brzini, a ja u trecoj itd.
(Hehe, 25. januar 2017 09:54)

I trosices 30% vise goriva, morati da planiras preticanje, drndas menjac da bi bio u tom "magicnom" opsegu snage negde pri maks orbtajima dok se motor dernja kao kod peglice. Po cemu je to bolje od dizela?

Dzigi Bau

pre 7 godina

Kakvo bre pregrevanje dihtunga poklopca motora!!! To je dekli glave, i on može da pušta ulje kod starog motora , a dihtung koji riknjava zbog pregrevanja nalazi se izmedju glave i bloka!!! Ej, majstori!

zns

pre 7 godina

@henk mudi
Ne moras da verujes, ali niti vozim niti radim u bilo kom obliku za folciku.
Pitanje i dalje stoji, prozivodjac xyz i bazni motor xy je performantniji od 1.2 tsi 86ks u tome i tome.

@Hehe
Koliko i kada tako vozis, tj pun gas do limitera i tako do 120 km/h?
Hajde jedna imaginacija. Pravac-ostrija krivina-150m kratkog pravca-krivina-pravac. Provozaj 1.4 109KS i 137nm i 1.6 TDI 110KS i 250nm. Sada ovaj prostorni patern stavi pod nagib od barem 6-8%, 3 putnika i prtljag. Kod izlaska iz prve krivine 1.4 motor na mozda 80nm, a 1.6 tdi na 250nm. Ako ti ovde ne vidis razliku, ti probaj kako to lici u praksi. Ako ni tada ne vidis razliku, nastavi da se igras auticima po decijoj sobi.
Ovim ne zelim da se narugam na racun 1.4 Hyu/KIA motora, cak sta vise mislim da je neko dobro proracunao i za to placen, i da ovi motori itekako imaju smisla i primenu.
Reagujem kada neko lupa i prica gluposti. Neverovatno kako se voli olako pljunuti na drugog, pa se mesaju stvari pominju i porede lagune sa golfom, uporedjuju 1.5 Honda turbo benzinski motori o kojima inace mislim sve najbolje, omalovazavaju TSI motori iako nikada od tih sto kude nisu ih barem probali na nekoj test voznji. Zasto tolika kolicina hejta, mrznje i ostrascenosti. Sta to ima toliko lose sto folcika pravi golf GTD/GTE? Kome to smeta i sto mora u temi o tim autima da pominje i hejteuje sve u vezi vw. Ako vam se npr 2.0 turbo dizel sa 180 ks i 380 nm ne svidja, napisete to i argumentujete tehnicke nedostatke.

Miroslav

pre 7 godina

Vozim Passat GTE pola godine. Oba motora su malo jača, ali je auto teži.

Vožnja u e-mode je fenomenalna, pozitivan je pre svega obrtni moment od 300 NM od prvog obrtaja motora.

Prvih 100 metara posle semafora auto se oseća na gasu kao V6 od 300 ps.

1.4 je ok, nije za trke, ali je uz 115 ps elektromotora sasvim ok.

Do sada 7000 km, 2.3 l/km i 12 kWh / km. Garancija 4 godine, sigurno je sigurno.

Pozdrav

Kol

pre 7 godina

@(Stingray, 24. januar 2017 14:11)

U teoriji bih se slozio ali imao sam prilike da se vozim u jednom novijem GTD i ono ide kao metak brzo tesko se primeti da je dizel!

Ivan

pre 7 godina

Da to je isti motor 1.4 bilo da ima 120, 125 ili 140 KS. Ne postoje dva. Razlika je jedina u podešenju rada turbine. Ovaj od 140 KS isporučuje jači pritisak na turbini. Dihtung glave im je isti.

Neka se javi netko tko vozi ovakav 1.4 i neka kaže na koliko km su mijenjali dihtung i da li su to morali ponoviti ili samo tvornički dihtung ne valja.

hiavata

pre 7 godina

Glavni adut dizela na 24h LeMana je sto se redje zaustavlja da tanka gorivo i tu ostvaruje veliku prednost. Takodje, u pravljenje kompletnog dizel auta za to je ulozeno nenormalno mnogo novca, prakticno neunistiv auto, i takvi auti nemaju veze sa ovim serijskim i u masovnoj proizvodnji.
(Hehe, 25. januar 2017 09:50)

Audi na 24h le mana ima manji rezervoar tako da mora da stane po gorivo isto kao i benzinac.

zns

pre 7 godina

@ Dr Pera
Navedite mi barem jedan bazni motor od "narodskih" proizvodjaca koji bolje povuce od ovog 1.2 TSI od 86KS.

@ Hehe
Koji motor od 109KS poredis sa dizelom od 110KS? Ako poredis 1.4 Hyu/KIA motor i npr 1.6 TDI motor od 110 KS, nastavi da se igras sa automobilcicima na podu decije sobe.

audiA4

pre 7 godina

Ljudi imam tdi 1.9 130ks, pre toga isto audi benzinac 2.0 136ks. Benzinac je ok u startu, brzi je, ali na vecoj distanci pocinje da se umara sto bi se reklo, pogotovo kad je vise osoba u autu. Dizelas ne oseca, plus ima skoro duplo veci obrtni momenat. Ok, bucniji je od benzinca, ali vuce mnogo bolje. A na kraju manje i popije.

Mladen

pre 7 godina

Docekali smo I taj dan: Gospodin Radovan je dao komentar na vest bez pominjanja Rusije! Sad mogu da mrem... Mada I dalje u svemu pronalazi teoriju zavere...

xdc

pre 7 godina

24h le mana se vozi na dizel samo zbog onog 24h da se vreme ne gubi na cesta dosipanja goriva. Da dizeli jesu startniji i imaju bolje karakteristike za obicne smrtnike u voznji ali za trke samo benzin. Pitajte nekog ko se raume ili makar googlajte shvaticete zasto se benzin i dalje koristi za trke.

Hehe

pre 7 godina

(zns, 26. januar 2017 15:06)

Ubacim u trecu i preteknem. 110KS je 110ks, pa makar imao i milion Nm. Druga je stvar, sto je osecaj za vecinu bolji kod dizelasa, ne moras da saltas i odmah povuce max koliko moze. Ja ne omalovazavam, vec ta preterivanja sa dizelasima su iritantna, tipa cupa asfalt, susi bilo kog benzinca, a onda pogledas ubrzanja od 0-100, 0-200 i slicno i vidis da su tu negde. Daleko od toga da omalovazavam. Za mene su mazda3 i golf najbolji u klasi od nepremium proizvodjaca, a ni civic nije daleko, ali su pomalo i precenjeni. Znam da nije pouzdan izvor, ali evo primera kako izgleda kad jedna integra type R ubrzava sa svega 230HP i 191Nm. https://www.youtube.com/watch?v=1pK6JE0M0AY
Takodje, voljan sam da ti demonstriram petu brzinu na ovom hyundaiju od 120 pa do max sa 4 odrasle osobe. Znam o cemu pricam. Pored toga imao sam prilike da vozim i accord type R, 2.4 180KS, steta sto vise ne mogu da uzmem taj auto, cisto demonstracije radi, kako to ide. I na kraju da ti kazem imao sam prilike povremeno da vozim i passat b5.5 1.9TDI sa 131KS i on ide mnogo bolje od ovih 109KS kod mene ili 110KS na tiguanu, ali mnogo slabije od ovog accorda itd. Razlicite stvari su sto prijatniji osecaj u voznji i ubrzanje.

(hiavata, 25. januar 2017 20:20)
Slazem se sa tobom, samo kazem, razlika u ubrzanju je minimalna, a ne kao sto svi pricaju da su neuporedivi. Neuporedivi su kad su u istoj brzini, ali atmo benzinci se tako ne voze.