Petak, 08.04.2016.

08:55

Test: Suzuki Vitara 1.6 GLX 4WD So Color

Izvor: B92

Test: Suzuki Vitara 1.6 GLX 4WD So Color IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

67 Komentari

Sortiraj po:

Jovan Jovanović

pre 8 godina

Milan & Zoran & Euro Summar
Ilija Ilić trenutno vozi tri bicikla (sa točkovima 26", 27,5" i jedan 28"), kao i dva dizel vozila, iste radne zapremine, jedan sa 240Nm (sa predjenih 152.000km) i sa 320 Nm (sa predjenih 5.600 km). A sa suzukijem sa 1,6 benzincem je prešao oko 120.000km.
Čovek ima iskustva i sa suzukijem, a i sa dva motora koja u vitari dolaze.
A šokiran je cenom rezervnog točka za vitaru (290?),mada bi vitaru rado imao.

Ilija Ilić

pre 8 godina

Zoran, 14. april 2016 21:15
Nadam se da ćeš da uživaš u vitari,jer je to veoma sladak mali automobil (kažem mali,jer wb mu je isti kao i kod SX4,a on je unutra mali). Šteta samo što ćeš na gorivo realno potrošiti značajno više nego što si ovde napisao.
I markiraj filtere pre nego odeš na servis. I ne dozvoli da ti promene disk pločice posle samo 20kkm. I da ti... Pazi dobro.

Zoran

pre 8 godina

....dobro...kakogod kazes.
Ja sam napisao svoje jednogodisnje iskustvo sa Vitarom 1,6 benzinac, samo prednja vuca, osnovni paket opreme.
Vozim dosta, oko 50 000 km godisnje, a na zalost najmanje Vitara/u uglavnom sluzbeni auto.
Ono sto sam napisao je ono sto je moje iskustvo i zelim da ga podelim kako bi ljudi imali sto vise misljenja na raspolaganju.
Ne ulazim u rasprave, ne treba mi to.
Ja uzivam u svojoj Vitari i to sam zeleo da napisem
Lep pozdrav svima

Amfilohije

pre 8 godina

I meni su u Euro Sumaru za novu vitaru rekli da troši manje sa starim 1,6 benzincem od 120 ks nego sa fiatovim dizelom od 120 ks. Kaže da benzinac po gradu Beogradu troši manje od 7. Samo što se nisam nasmejao. Kako reče diler, euro 6 dizeli imaju stalne regeneracije. Svašta čovek od njih može da "nauči". Ali ništa korisno.
Da ne bude greške, poštujem novu vitaru, I uzeo bih samo ili 1,6 MJ ili 1,4 turbo. Prastari benzinac nikako. Imao sam ga u SX4. Guta gorivo.

Milan

pre 8 godina

ok visina, ali potrosnja zavisi od otpora vazduha. takodje bitno je i koji motor 1,6 koristiš i da li camac tezi 200 ili 500kg i kakva je prikolica i njena tezina i aerodinamika... pričate o glupostima jer poredite baba i zabe. potrosnja kod mene je 15% veca od fabričke a tu ne spada vucenje dodatnog tereta i ne pritiskan papucicu kao manijak. za mene je vitara, za ovih par meseci, pun pogodak a nadam se da ce tako i ostati i da ce se svim vitaristima moje iskustvo sa vitarom desiti.

Ilija Ilić

pre 8 godina

Zoran Jovanic, 13. april 2016 22:06
Kao neko:
- ko vozi novog 1,6 dizela,
- ko povremeno (10-ak puta godišnje) vuče jedrilicu i/ili čamac (i stalno je u kontaktu sa ljudima koji to isto rade),
- ko ima kola visoka oko 160 (slično kao vitara),
tvrdim da je nemoguće da ti vitara troši toliko koliko navodiš.
Ali sam "u decilitar" tu istu priču o potrošnji vitare već čuo.I to od prodavca.

Zoran Jovanic

pre 8 godina

Poz svima,Hocu da ostavim komentar iz mog ugla ljudima koji su eventualno zainteresovani za kupovinu iste.
Imam novu Vitaru, za par dana punu godinu, preuzeo krajem aprila prosle godine. presao malo preko 11000 km, stopo greda sto po planini, sto po moru i naravno najvise u gradu, oko 7000 od ove cifre. Stavio sam i kuku posto vucem na more i po Srb i mali camac. Ja sam jako zadovoljan. Potrosnja po gradu mi zimi nije prelazila 8,2 a na kratkim relacijama se na zalost (ali srecu najvecu :) )uglavnom vozi po gradu, leti ne preko 7,1 a uglavnom i manje. Sa camcem i dvoje ili troje odraslih u kolima, sa sve stvarima i delimicnom ronilackom opremom, tamo i nazad, znaci sa mesovitim gorivima mi j eukupan prosek bio 6,8. Na moru je cesto bilo u kolima 4 odraslih i dete a ni tada potrosnja nije bitno rasla, a auto je vukao vise nego zadovoljavajuce. Meni je spolja nogo lep, unutra ima sve sto mi treba, hill assistance u najosnovnijoj opremi ima kao i start/stop sistem i meni je to odlicno, posebno kada vucem camac, pa silazim ili se penjem na nekom navozu. I vozacko i suvozacko sediste se podesava po visini, p ase ja udobno smestim u auto uvek. Inace , visok sam 201cm. Naravno da iza mene nikom nije udobno na duze staze, ali u kom autu ove klase to ima. Jedino sam se udobno smestio na zadnjem sedistu XC60, iza drugara koji je preko 190cm, ali to je mnoooogo velika razlika u klasi i ceni. O ukusima se ne raspravlja, meni je Vitara odlicna, jos samo da vidim gde cu na prvi servis..

Nemanja

pre 8 godina

@ivan grozni mladji
Opet kazem, testirao sam i sa kolegom od 2m, i za moj setup sedista on moze da stane, sa malo sirenja nogu.
Pazi, mozda ja imam krace noge nego neko nizi od mene, ili ti imas natprosecno dugacke za svoju visinu. Cesto mi se desi da udjem posle nekoga nizeg od mene u auto i da moram da primicem sediste, dosta ljudi voli da se zabaci sto vise, da maltene kad mu je gas do kraja mora prstima da ga gurne, ja volim da posteno gazim po pedalama. Za moj nacin sedenja mesta ima skroz ok, nije E klasa al nije ni skucena. Detaljno sam testirao i konkurente u istoj ili klasi malo iznad (Captur, Sportage, Qahsqai, Juke, Kadjar) i nijedan mi nije ostavio narocito prostraniji utisak, Qashqai a posebno Juke su mi bili jos i skuceniji.

U svakom slucaju, svako treba da ga testira po svojim potrebama. Meni je Vitara S toliko odgovarala da sam pljunuo 20k za nju, vecu preporuku ne mogu da dam. Sad samo jos da stigne :)

Petronije

pre 8 godina

Ja imam 190 cm i u vitaru mogu da sednem lepo i napred, ali relativno dobro i "iza sebe". Ima kola sa većim tim razmakom osovina,u kojima za mene pozadi uopšte nema dovoljno mesta (npr,prethodna kia sportage)

sale

pre 8 godina

da je vitara napravljena na platformi s-crossa to bi bio mnogo veći auto a samim tim i teži pa više trošio a i bio bi skuplji od s-crossa cca 2500-3000 eura... verovatno bi se zvao nemavitara ako bi ti bio kum. svako ima pravo na svoj izbor i kupuje šta može a ovi komentari treba da pomognu u tom izboru... odeš lepo do salona sedneš u auto i vidiš da li imaš ili nemaš mesta, nema potrebe da virtualno pričamo o mestu i našim proporcijama... živeo!

Ivan Grozni mlađi

pre 8 godina

@Nemanaj
Ne znam kako si uspio sa 185 cm sjest iza sebe. Jedino ako si raširio noge pokraj naslona prednjih sjedala. Meni sa 175 cm visine ostane 3 cm od mojih koljena do prednjih sjedala i to kada mi je donji dio leđa naslonjen na naslon sjedala. Ako se malo zavalim u zadnje sjedalo onda mi koljena dodiruju prednje naslone. Prednji nasloni su relativno uski pa je moguće raširiti noge tako da koljena dolaze pokrej naslona, ali mi sigurno ne bi bilo udobno tako se duže vrijeme voziti.
Takva ponuda prostora me iskreno ni ne čudi jer je međuosovinski razmak samo 250 cm i isti je kao u bivšem SX-4. Ono malo prostora što su više od njega uspjeli pronaći otišlo je na povećanje prtljažnika, a ne na putnički prostor. Ali ako tebi odgovara, kupi ga.
Po meni, trebali su novu Vitaru napraviti na platformi S-Crossa i sve bi bilo u redu.
Pozdrav svim ljubiteljima Suzukija.

Petronije

pre 8 godina

Na sajtu suzikija za Srbiju ima svašta, ali ne i katalog dodatne opreme i/ili cenovnik dodatne opreme.
Što je šteta u ovo vreme, kada je internet "prvi izvor" "prvih informacija". A od tih "prvih informacija" često zavisi i da li ćete uopšte ući u neki auto salon.

sale

pre 8 godina

petronije
košta 250 evrica ali ja bez rezervnog nikuda ne bi išao, set za reparaciju ne pomaže ako se pocepa guma... mala verovatnoca ali sta ako se desi i to obično negde u nekoj nedodjiji?

sale

pre 8 godina

oslonac za ruke ima u katalogu dodatne opreme, čak u više varijanti, kao što postoji i rezervni točak (ćopavac). ja sam rezervisao auto i tražio da se ugradi držač i da mi isporuče rez.točak naravno uz doplatu. veliki držače je oko 250eur.

gradinar

pre 8 godina

Nisu mi jasni ovi koji porede babe i žabe... Te bolji je CRV, BMW... te bolja je kupovina Kia... To nisu iste klase!
Ovaj auto je kompaktan, ima pogon 4x4 i jeftin je!
Dakle, kome treba auto da nije prevelik, ni premali, pristojnog kvaliteta, sposoban za izlete van asfalta, dobro opremljen, a da ne košta mnogo (samo je D. Duster jeftiniji).
Jedino mi se ne sviđa centralni deo koji izgleda jadno, nema oslonac za ruku ni kao opciju, nema pregrada za sitnice. Tu su mogli da se bar malo potrude.
Ja lično bih odabrao Vitaru S, sa pogonom 4X4. Sa svom opremom košta manje od 20 'iljada.

Nemanaj

pre 8 godina

@ivan grozni mladji

Ja sam visok 185, kada namestim sediste za sebe imam itekako dovoljno mesta za sebe pozadi. Testirao sam i sa kolegom od 2m i on je uspeo da se smesti, ne sad da ima ne znam kolko mesta al ne ni da udara negde.

Mozda ja namestam sediste preblizu, al takvo je moje iskustvo. Kod tog mesta za kolena meni je bitno da se ne lupa napred, dal ima 10cm viska ili 30cm viska, nije toliko bitno. Bio sam prilicno detaljan kod testiranja, pokusavao da se zavalim sto vise mogu, probam razlicite stilove sedenja, i ni u jednom mi nije zafalilo mesta. Cudi me kad cujem ljude da im je bila tesna, kao da smo gledali razlicite automobile.

Matrix

pre 8 godina

aca,
Vrlo zanimljiv podatak za pravna lica i servis.
Sad onaj ko je ima firmu valjda je znao šta ga očekuje.
Sad mi je država koja je kupila pežoe sumnjiva ukoliko nije sklopila drugačiji ugovor. Inače je to za decenijsku robiju.

Ivan Grozni mlađi

pre 8 godina

Suzuki ima jako atraktivnu ponudu ako se gleda iz kuta uloženo-dobiveno. Vitara izvana izgleda odlično i motor je izvrstan. Međutim ja sma sjeo na mjesto vozača i podesio sjedalo, a zatim sjeo iza sebe. Mjesta jedva da ima dovoljno za koljena, a ja sam visok 175 cm. Uz takvu ponudu prostora i cijela instrument tabla zajedno sa centralnom konzolom izgleda jeftino čak i u najopremljenijoj varijanti. Stari SX-4 je iznutra puno bolje izgledao, a ja bi njegovu unutrašnjost ocejnio sa 3-4. Nije mi jasno kako tako loše urađen interijer dospije do serijskog auta. Po meni je S-Cross daleko bolja kupnja. Ne izgleda tako lijepo izvana, ali sve ostalo govori njemu u prilog.
Za sve one koji su ostali malo razočarani nakon sjedanja u Vitaru jedna dobra vijest. Novi Baleno ima dosta više mjesta odostraga od Vitare. Uz to će biti i osjetno jeftiniji.

Milan

pre 8 godina

sale, 11. april 2016 08:48
Potpuno si u pravu,slažem se.
Ja odavno merkam tu vitaru S sa 1,4 turbašem. Jeste malo čudno vozilo sa dimenzijama (ni vamo,ni tamo,ima razmak osovina samo 2,5 metra),ni sa čim da je porediš, ali motor,oprema i cena kao kombinacija su odlični. Gepek je ok, ali nema rezervni ni kao opciju.
Još samo da je servisna mreža normalna i korektna. Ali, ne može sve.

sale

pre 8 godina

"Ne razumem kako neko moze da vozi ovo. Sta je to, koja klasa vozila? I jos je ruzan za sve pare iznutra. CRV je zakon za "ovo""

Ma nemoj mi reći, CRV je zakon... po meni brate Q5 je zakon... o čemu ti pričaš, poenta je odnos cena-kvalitet a ne snovi. Koliko CRV u ovoj opremi košta? Naravno da je bolji isto kao što su bolji i qaskai, rav, x1.... ali i skuplji!

sale

pre 8 godina

Lemi, cena malog servisa je 100eur a veliki servis nema (lanac je u pitanju). Sa uvoznikom je priča koja je ranije bila aktuelna i mislim da se situacija popravila (bar ovde u novom sadu sve izgleda ok).

aca

pre 8 godina

@mali Mitar
Nisam bio korisnik usluga Verana ali slucajno znam neke odnose u auto industriju.
Prvo je vlasnik Verana, u to rata i sankcija, na neki od sajmova u Zenevi odneo povece koferce (prica se o 5 milions DM) i otkupio znak Lava na neki broj godina u SR Jugoslaviji pa bez njega Pezo nije mogao.
Taj novac se morao nadoknaditi nekako.
Takodje od 2000te pogotovo marze za prodaju novih kola nizih klasa su smesne pa firma mora ziveti od flotne prodaje a u stvari jos vise od flotnog servisa. Da se Vlasi ne dosete cena novih utomobila i nije mozda bila neuobicajena ali servis...???
Sto se tice flotne prodaje i servisa zna se kako su nasi tenderasi pregovarali a sto se tice servisiranja ne moze servis staviti cenu zamena ulja za fizicka lica 5000din a zamena za pravna lica 25000din.
Tako da mislim da smo vise placali korupciju u drzavi nego sto je servis imao enormne zarade u krajnjem ishodu.

lemi

pre 8 godina

Meni je prva opcija za kupovinu ova Vitara. Sigurno sa manjim paketom opreme i obavezšssmo šrednja vuca. Na sajmu sam sedeo u svima automobilima iz ove klase i jedino mi je mozda funkcionalniji i čepsi unutra Reno Captur ali motor od 900 cm?, me odbija od ovog. Moze li neko konkretno napisati kakbr probleme ima sa uvoznikom i koliko su cene servisa?

Milan

pre 8 godina

Od najeftinijeg sida turbo benzinca sа 120 ks koji standardno ima i tač skrin od 4,3 cola (a to je tek od ex style) jedno 500 eura manje košta i najskuplja oktavija 1,2 TSI sa 110 ks u style paketu opreme (koji u standardu ima i ksenone),pri čemu je oktavija i brža i startnija.
Manje od tog sida košta čak i astra turbo sa jačim motorom od 150 ks (8,3 sekunde i 215 km/h) u dynamic paketu opreme (treći), dok je nasjkuplji astrin paket sa tim motorm skuplji od tog sida za samo 300 eura. sve to uz standardan keš popust za opela od 8,5% (lako je i brzo dobiti ponudu preko sajta). Složićemo se ta astra ima perfomanse formule za sida.

Hehe

pre 8 godina

@(Deki, 9. april 2016 21:28)

Svaka cast Suzukiju na tome. Nisam gledao specifikacije, nego napisao samo da obicno svi pisu led dnevna svetla, a farovi cesto ksenon i jacim paketima. Ali eto, led farovi kod Suzukija, odlicna stvar.

Nemanja

pre 8 godina

Ja sam narucio Vitaru S, po meni nema automobila sa boljim odnosom cena/dobijeno na trzistu. Dobar osecaj u voznji, mnogo opreme, simpatican izgled, dimenzije super za grad a opet dovoljno prostora.

Plastika na vrh instrument table mi apsolutno nebitna, daleko su mi bitnija recimo sedista od kombinacije alkantare i koze, koju nijedan od konkurenata ne nudi za te pare.

Na sajmu sam ulazio u sve automobile koji su u tom nekom rangu 15-20 hiljada. Jedini koji me je bas odusevio unutra je hondin HR-V ali izbor motora i cena me i nisu bas odusevili. Sa qashqaijem ne znam koji je fazon, tkanina na sedistima ko vuna, ne bi smeo u majici da sednem unutra, a on je kao nahvalien kao auto sa najkvaliternijim enterijerom.

izdislav

pre 8 godina

Ne moze svaki auto biti premijum, plastika tvrda, konzola zastarela, menjac petostepen... pogledajte sopstveni zivot, sigurno nije bas premijum. Ovo je sasvim korektan auto, kao i svaki japanac nece generirati servisne troskove jer se jednostavno ne kvari, idealno za nas.

Deki

pre 8 godina

Hehe, 9. april 2016 17:38
Grešiš. Vitara S ima LED "glavne farove" ( a ne samo LED dnevna svetla). To ti piše i na sajtu, u specifikacijama za tu vitaru, a možeš i da vidiš uživo. I sve to već za 16999.

Hehe

pre 8 godina

@(japanac, 8. april 2016 19:11)

Vecina stavlja led kao dnevna svetla, a farovi obicni ili ksenon, tek kod premium proizvodjaca stavljaju led farove u jacim paketima, a od skoro i laser farove. Kod suzukija se verovatno radi o LED dnevnim svetlima , a farovi su ksenonski ako tako pise.

ivon

pre 8 godina

A iz kog razloga se niko nije obratio fabrici? Da jeste, ili da se desetina nezadovoljnih kupaca obratila ne bismo trpeli nekorektan odnos na ovom trzistu od strane uvoznika. Ali kao i oko svega kod nas u narodu, inertnost je najveci problem.

Rik

pre 8 godina

Broj komentara za ovaj članak govori dosta... Komentarušu ga čak i oni koji "nikada nebi vozili Suzuki"... Ja uživam u mom SX4, obrćem kilometre, samo sipam gorivo i pročitam po koji članak o Suzukiju, veliki je konkurent za moj sledeći auto. Nadam se da ste i vi zadovoljni svojim kolima - živi bili.

xdc

pre 8 godina

Ova vitara je model koji mi se jako svidja i bio opcija br 1 za kupovinu. Ono sto me zbilja razocaralo je enterijer. Jako lose izgleda i deluje nekvalitetno. Cak i sa bogatijim nivoom opreme enterijer i dalje deluje lose. Motor bi trebalo da je ok a spoljni izgled mi je super. Definitivno bih ga uzeo u 2 boje ali ne bih trosio mnogo na dodatnu opremu.

mali Mitar

pre 8 godina

Posto sam deceniju imao suzuki, duže od decenije PSA, a sada i "dno dna" (fiat), na temu gomile kritičkih komentara n ateret Euro Sumar-a, rekao bih sledeće.
"Pokojni" Verano Motors (sada u stečaju) je godinama domaćinski klao, krao i drao vlasnike pežoa. Kada su skoro sve klijente rasterali, shvatili su grešku i promenili odnos ka klijentima (postali neverovatno povoljni, korektni i ljubazni). Ali, bilo je kasno, niko im nije više verovao(zaobilazili suih kao kugu), zao glas je stigao i do principala, promenjen je polovinom 2014. uvoznik, a oni su 2015. pali u stečaj.
Novi uvoznik je pre više od godinu dana uveo neverovatno povoljne servisne pakete (zamena ulja i svih filtera za 1,6 ili 2.0 HDI su ispod 10.000 dinara), ali su ovlašćeni servisi poluprazni. Svi još pamte zlo vreme "Verana" i većina u širokom luku zaobilazi ovlašćene servise iako su sada realno jeftiniji nego kod "majstor Gileta". Šef jednog ovl. servisa mi kaže da je "Verano" dugogodišnjim zlim odnosom ka kupcima načinio štetu brendu koja neće biti otklonjena narednih 5-10 godina.
Kao bivši vlasnik "suzukija", mislim da "suzuki" kod nas ima isti problem koji je pežo imao sa "Veranom".
Višegodišnji zao glas i loša iskustva vlasnika suzukija (čiji tragovi su svuda i kod svih) će ostaviti dramatične posledice. Vreme će to pokazati.
Da nije tako, svakom bih preporučio Vitaru S. Nema više muzike za manje para.

VV NS

pre 8 godina

@sale
Odlazak u Novi Sad, ne pomaze.
Drugar je hteo da kupi SX4 pre godinu ipo, ali je zbog neljubaznosti ljudi u salonu u N. Sadu, otisao i kupio Toyotu Auris.
Inace je vozio i jos uvek ima Suzuki Ignisa i skroz je zadovoljan njime, ali Suzuki prodavci kod nas veze nemaju sa zivotom...

Pinjoe

pre 8 godina

Kaskai 1.5 dizel sa istim tom opremom i boljom mozda, a gledajuci slike i dosta boljim i kvalitetnijim enterijerom stoji oko 21.000 +6 brzina..

japanac

pre 8 godina

Ne znam koliko moze biti konkurencija Mazdi CX-3 atraktivnoscu, ali bogatom opremom sigurno moze. Takodje je za pohvalu i dvobojna karoserija. U tekstu je navedeno da ima ksenonske farove a u opremi da ima LED svetla, zato molim odgovor sta je od navedenog tacno? Sve u svemu - interesantan auto...

drale

pre 8 godina

Suzuki Vitara 1.6 2wd Premijum crna perla metalik 15000 eur kupljena prosle godine u Decembru, najbolji odnos cene i kvaliteta u Srbiji trenutno!

u prolazu

pre 8 godina

ko da 19000 za auto daće i 200 za naslon za ruke koji moze da se isporuci zajedno sa autom
(sale, 08. april 2016 11:48)

Hajde, molim te, razmisli i reci mi da to nije potpuno suludo... Pozdrav

aca

pre 8 godina

Posedujem za broj veci dizel SUV i njegovom prodajom skoro pa imam za ovu novu vitaru. Ako je servis tako bezobrazan moze se valjda provesti do Madjarske ili Austrije na izlet i soping u Becu (mnog tamo kupuju kvalitetniju a jeftiniju hemiju i garderobu za kucu) i odraditi usput servis. Uostalom do 70-100 hiljada i nema valjda nekih skupih kvarova.
Ja ga necu kupiti jer u mom imam mesta za dva velika decija sedista i zenu pozadi a u vitari nemam. A i za tri godine bi oba bila na 7000e vrednosti pa bih bio na vecem gubitku.

Radovan

pre 8 godina

Za istu količinu para i u istom cugu oni napraviše 2 auta, gde jedan ima nešto više od drugog, a i drugi ima malo više od prvog.
Ovde malo dodaš, tamo malo oduzmeš, tamo budeš zadovoljan, ovde budeš nezadovoljan i tako dalje. Stara je to fora.
Ne može se od iste količine para napraviti nešto više.
Ako ide u dužinu tada se smanjuje visina. Ako se ide u visinu tada se smanjuje dužina. Ako dobiješ mekanu i finu plastiku, znaj da su na šasiji štedeli, i obrnuto. I proizvođači pazare na metar, stari su to džambasi (prodavci našminkanih konja). Razvlače i šminkaju konja samo da ga prodaju što skuplje.

Dikh tu kava

pre 8 godina

http://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=1117388#k20015928

:)

Informacije radi, govorimo o menjaču sa šest brzina (Trgovčević ovih dana da krene da traži neki sa 5 brzina, teško da bi ih mnogo našao, ili ne bi uopšte), ne o panorami ili LED svetlima.. Šestabi koštala, carski..
Inače, dijametralno suprotni utisci sa testova ove Vitare sa 5B i Vitare S sa 6B. Kažu, "ko nebo i zemlja". Samo motor i menjač su dovoljan razlog da se pored S verzije, obična Vitara i ne pogleda nikad. A poredeći cene, tu tek obična nema logike, uzevši u obzir koliko više pruža samo boosterjet i 6B.
Najviše zbog "spartanske" (eufemizam, teška srca sam pristojan..) unutrašnjosti nikad je ne bih uzeo. I zbog nemogućnosti panorame, normalnog automatika, kao i skučenosti nazad (ali dobro, ipak je to manje od 4.2 m). Sa uvoznikom nemam iskustva, razumem da sam zbog toga blagosloven, ali ima i Beta u NS, ne znam kakvi su oni, kažu da su ok.
S-Cross, po meni daleko ružniji, unutra je dosta prostraniji, pa i prilično kvalitetniji (iako nikako i etalon kvaliteta), tako da ko nema problem sa dizajnom, i ne treba mu toliki klirens, mislim da je S-Cross bolja opcija. Posebno jer su počeli da ubacuju i novi automatik sa dva kvačila.

mamo,kupi mi suzuki

pre 8 godina

@ meeskec,nema,ko kaze da ima eto ga njemu;)

ali zato,moja rodjaka u svici kojoj inace nebi dao ni kozu da pricuva,vozi vec godinama suzuki liana kombi 1.6 4x4 automat,ma,ni jedan jedini kvar..neki trose,neki se kvare,a neki i jedno i drugo pa ti sad biraj

Suvozač u S Krosu

pre 8 godina

U S Krosu, ovaj motor troši 8 litara u gradu.Potrebno je pratiti pokazivač trenutne potrošnje i prema njemu menjati brzine.Sad što nema šestu za autoput, smeta, ali ta šesta bi koštala, a svi bi je hteli džabe.Motor jeste tehnički star, ali to mu je prednost jer ono čega nema,(promenljivo otvaranje ventila, isključivanje cilindara, direktno ubrizgavanje u čelo klipa i sl. što imaju haj tek modeli) ne može da se pokvari.

Pera

pre 8 godina

@ http://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=1117388#k20014146

Izvini, da li ti znas koliki je to auto? Pogledaj dimenzije i ukupnu masu prvo pa onda izjavi nesto tako.

Ehhh

pre 8 godina

19.000 evra za auto B segmenta moze da da samo neko ko se ne razume u automobile ili ko se ludo zaljubio iz odredjenog, neracionalnog razloga u taj model.

Vasilije

pre 8 godina

1/ Prvu generaciju vitare sam kupio 1992. i imao je 12 godina. Mada je bila "malecka" (WB samo 220 cm), pošto tada nismo bili besni ljudi, moglo nas je četvoro odraslih otići na more u CG (i to sa četiri vojničke kante benzina, ukupno 80 litara). Ili supruga i ja sa dvoje male dece (sa Thule grobom na krovu). Bila mi je "superiška". A za sneg i terensku vožnju (više sam bio van puta, nego na njemu), bila je "san snova" (imao sam i ladu nivu i mrtva je trka šta je bolje za teren, jer je i vitara imala reduktor i blokadu, a i šasiju).Na prvih 100.000 km sam imao prosek potrošnje 10,8 (posle nisam pratio).

2/ Kada bih je danas kupovao, kupio bih SAMO Vitaru S, jer za 16.999 dobijate odličan motor i dobru opremu. Danas nikako ne bih kupio 4X4, jer je to rasipanje para u startu (oko 2.000), na održavanje (meni je išlo 6 litara ulja u menjače i diferencijale) i na gorivo (na 100 kkm ćete na viška gorivo da bacite bar još 1.500 litara).
Jako mi se dopada nova vitara.

3/ Ali, obzirom kakva iskustva sa suzukijem (servisom i uvoznikom) ima par meni jako bliskih ljudi u BG (to su horor priče i nemoguće je da "10 ljudi" laže sa 100%), NIKADA JE KUPITI NEĆU ! Neki od njih su već prodali svoje suzukije i prešli na druge brendove.
I baš mi je žao.
Jer, prva ljubav zaborava nema.

4/ Ali, ko zna, možda jednom bude neki drugi uvoznik i serviser.

Vasilije

pre 8 godina

Kobaja Grande, 8. april 2016 10:16
Da, to za 5-stepeni menjač je malo danas smešno, jer je i "prva vitara" (iz 1988 ) uz 1,6 benzinca imala 5MT. Danas skoro i najveći "krševi" imaju 6MT uz benzince.
Zato uz vitaru sa 1,4 turbo imaš 6MT. Ali, ako pogledaš na sajtu, videćeš da je kod 5MT "duža" peta brzina nego šesta na 6MT (dok je sa finalnim prenosom obrnuto, malo je duži kod 6MT, mada su kod 1,4 turbo sa 6MT i manji finalni obrtaji nego uz 1,6 atmo sa 5MT).

To za uvoznika je za najveće žaljenje sa tim brendom.

sale

pre 8 godina

u sx4 dugo je bio motor 1.5 koji je trošio 10 litara po gradu, kasnije se ugrađivao 1.6 (ovaj koji je na testu) i tu je druga priča. motor u novoj vitari realno troši oko 1 litar više od fabričkih parametara, za naše gorivo i uslove totalno zadovoljavajuće.

Kobaja Grande

pre 8 godina

Vitara je dobar auto, ali ima par mana, koje se lako daju ispraviti:
Menjac je iz praistorije, treba ubaciti 6-brzinski, radi bolje ekonomicnosti.
Dizajn je dobar, ali zadnja svetla su ocajno dizajnirana. To se da lako promeniti.
Jednu manu je gotovo nemoguce ispraviti: uvoznik i distributer Suzukija u Srbiji je etalon za neljubaznost, visoke cene i prevarantski odnos prema kupcima.

kompas

pre 8 godina

Meni Suzuki pravi ruzna kola,ne mogu da se setim koji auto mi se od njih bas svideo.Iznutra su jako ruzni i nekako nekvalitetni iznutra kao neka plastika koja bi se na dodir raspala,mislim da postoje mnogo bolje opcije od ove rugobe zvane Suzuki.Svi ti auti koji su Hjundai,Suzuki,Kia...su vrlo ruzni i dosadni na izgled.Nemacki proizvodjaci su najbolji,bolje polovni mercedes ili audi nefo novi Suzuki.

neko iz mase

pre 8 godina

prosto je neverovatno da tako spolja lep auto ima tako loše dizajniran enterijer... pa unutra sedi onaj koji ga je kupio tj platio, logično bi bilo da bude lep unutra a spolja šta ostane...
pežo je sa modelom 3008 pre 7 godina još objasnio kako enterijer ovog tipa vozila treba da izgleda. danas Mazda npr ili Mercedes takođe pokazuju.
dakle topla voda je izmišljena, nema potrebe da se troše resursi da bi se ovako promašilo.

drale

pre 8 godina

Prosecna potrosnja 6.8 u gradu , auto je kupljen u Decembru prosle godine i prosao sam 5000 km i prezadovoljan sam . Preporuka svima za benzinac 1.6 premijum

nix

pre 8 godina

Koji su smorovi ovi iz suzukija, zasto vise ne zamene ove motore. Imao sam benzinac u sx4 imogao sam da sanjam ovu potrosnju. 10l u gradu 7-8 na otvorenom, plus bio je vrlo trom a ne zivahan kako ga ovde predstavise. Dok ne ode u 5000+ obrtaja nema nista od nekog medjuubrzanja. Meni se nije nije dopao.

Vasilije

pre 8 godina

1/ Prvu generaciju vitare sam kupio 1992. i imao je 12 godina. Mada je bila "malecka" (WB samo 220 cm), pošto tada nismo bili besni ljudi, moglo nas je četvoro odraslih otići na more u CG (i to sa četiri vojničke kante benzina, ukupno 80 litara). Ili supruga i ja sa dvoje male dece (sa Thule grobom na krovu). Bila mi je "superiška". A za sneg i terensku vožnju (više sam bio van puta, nego na njemu), bila je "san snova" (imao sam i ladu nivu i mrtva je trka šta je bolje za teren, jer je i vitara imala reduktor i blokadu, a i šasiju).Na prvih 100.000 km sam imao prosek potrošnje 10,8 (posle nisam pratio).

2/ Kada bih je danas kupovao, kupio bih SAMO Vitaru S, jer za 16.999 dobijate odličan motor i dobru opremu. Danas nikako ne bih kupio 4X4, jer je to rasipanje para u startu (oko 2.000), na održavanje (meni je išlo 6 litara ulja u menjače i diferencijale) i na gorivo (na 100 kkm ćete na viška gorivo da bacite bar još 1.500 litara).
Jako mi se dopada nova vitara.

3/ Ali, obzirom kakva iskustva sa suzukijem (servisom i uvoznikom) ima par meni jako bliskih ljudi u BG (to su horor priče i nemoguće je da "10 ljudi" laže sa 100%), NIKADA JE KUPITI NEĆU ! Neki od njih su već prodali svoje suzukije i prešli na druge brendove.
I baš mi je žao.
Jer, prva ljubav zaborava nema.

4/ Ali, ko zna, možda jednom bude neki drugi uvoznik i serviser.

Kobaja Grande

pre 8 godina

Vitara je dobar auto, ali ima par mana, koje se lako daju ispraviti:
Menjac je iz praistorije, treba ubaciti 6-brzinski, radi bolje ekonomicnosti.
Dizajn je dobar, ali zadnja svetla su ocajno dizajnirana. To se da lako promeniti.
Jednu manu je gotovo nemoguce ispraviti: uvoznik i distributer Suzukija u Srbiji je etalon za neljubaznost, visoke cene i prevarantski odnos prema kupcima.

mali Mitar

pre 8 godina

Posto sam deceniju imao suzuki, duže od decenije PSA, a sada i "dno dna" (fiat), na temu gomile kritičkih komentara n ateret Euro Sumar-a, rekao bih sledeće.
"Pokojni" Verano Motors (sada u stečaju) je godinama domaćinski klao, krao i drao vlasnike pežoa. Kada su skoro sve klijente rasterali, shvatili su grešku i promenili odnos ka klijentima (postali neverovatno povoljni, korektni i ljubazni). Ali, bilo je kasno, niko im nije više verovao(zaobilazili suih kao kugu), zao glas je stigao i do principala, promenjen je polovinom 2014. uvoznik, a oni su 2015. pali u stečaj.
Novi uvoznik je pre više od godinu dana uveo neverovatno povoljne servisne pakete (zamena ulja i svih filtera za 1,6 ili 2.0 HDI su ispod 10.000 dinara), ali su ovlašćeni servisi poluprazni. Svi još pamte zlo vreme "Verana" i većina u širokom luku zaobilazi ovlašćene servise iako su sada realno jeftiniji nego kod "majstor Gileta". Šef jednog ovl. servisa mi kaže da je "Verano" dugogodišnjim zlim odnosom ka kupcima načinio štetu brendu koja neće biti otklonjena narednih 5-10 godina.
Kao bivši vlasnik "suzukija", mislim da "suzuki" kod nas ima isti problem koji je pežo imao sa "Veranom".
Višegodišnji zao glas i loša iskustva vlasnika suzukija (čiji tragovi su svuda i kod svih) će ostaviti dramatične posledice. Vreme će to pokazati.
Da nije tako, svakom bih preporučio Vitaru S. Nema više muzike za manje para.

Suvozač u S Krosu

pre 8 godina

U S Krosu, ovaj motor troši 8 litara u gradu.Potrebno je pratiti pokazivač trenutne potrošnje i prema njemu menjati brzine.Sad što nema šestu za autoput, smeta, ali ta šesta bi koštala, a svi bi je hteli džabe.Motor jeste tehnički star, ali to mu je prednost jer ono čega nema,(promenljivo otvaranje ventila, isključivanje cilindara, direktno ubrizgavanje u čelo klipa i sl. što imaju haj tek modeli) ne može da se pokvari.

nix

pre 8 godina

Koji su smorovi ovi iz suzukija, zasto vise ne zamene ove motore. Imao sam benzinac u sx4 imogao sam da sanjam ovu potrosnju. 10l u gradu 7-8 na otvorenom, plus bio je vrlo trom a ne zivahan kako ga ovde predstavise. Dok ne ode u 5000+ obrtaja nema nista od nekog medjuubrzanja. Meni se nije nije dopao.

Rik

pre 8 godina

Broj komentara za ovaj članak govori dosta... Komentarušu ga čak i oni koji "nikada nebi vozili Suzuki"... Ja uživam u mom SX4, obrćem kilometre, samo sipam gorivo i pročitam po koji članak o Suzukiju, veliki je konkurent za moj sledeći auto. Nadam se da ste i vi zadovoljni svojim kolima - živi bili.

drale

pre 8 godina

Prosecna potrosnja 6.8 u gradu , auto je kupljen u Decembru prosle godine i prosao sam 5000 km i prezadovoljan sam . Preporuka svima za benzinac 1.6 premijum

sale

pre 8 godina

u sx4 dugo je bio motor 1.5 koji je trošio 10 litara po gradu, kasnije se ugrađivao 1.6 (ovaj koji je na testu) i tu je druga priča. motor u novoj vitari realno troši oko 1 litar više od fabričkih parametara, za naše gorivo i uslove totalno zadovoljavajuće.

VV NS

pre 8 godina

@sale
Odlazak u Novi Sad, ne pomaze.
Drugar je hteo da kupi SX4 pre godinu ipo, ali je zbog neljubaznosti ljudi u salonu u N. Sadu, otisao i kupio Toyotu Auris.
Inace je vozio i jos uvek ima Suzuki Ignisa i skroz je zadovoljan njime, ali Suzuki prodavci kod nas veze nemaju sa zivotom...

neko iz mase

pre 8 godina

prosto je neverovatno da tako spolja lep auto ima tako loše dizajniran enterijer... pa unutra sedi onaj koji ga je kupio tj platio, logično bi bilo da bude lep unutra a spolja šta ostane...
pežo je sa modelom 3008 pre 7 godina još objasnio kako enterijer ovog tipa vozila treba da izgleda. danas Mazda npr ili Mercedes takođe pokazuju.
dakle topla voda je izmišljena, nema potrebe da se troše resursi da bi se ovako promašilo.

ivon

pre 8 godina

A iz kog razloga se niko nije obratio fabrici? Da jeste, ili da se desetina nezadovoljnih kupaca obratila ne bismo trpeli nekorektan odnos na ovom trzistu od strane uvoznika. Ali kao i oko svega kod nas u narodu, inertnost je najveci problem.

Vasilije

pre 8 godina

Kobaja Grande, 8. april 2016 10:16
Da, to za 5-stepeni menjač je malo danas smešno, jer je i "prva vitara" (iz 1988 ) uz 1,6 benzinca imala 5MT. Danas skoro i najveći "krševi" imaju 6MT uz benzince.
Zato uz vitaru sa 1,4 turbo imaš 6MT. Ali, ako pogledaš na sajtu, videćeš da je kod 5MT "duža" peta brzina nego šesta na 6MT (dok je sa finalnim prenosom obrnuto, malo je duži kod 6MT, mada su kod 1,4 turbo sa 6MT i manji finalni obrtaji nego uz 1,6 atmo sa 5MT).

To za uvoznika je za najveće žaljenje sa tim brendom.

izdislav

pre 8 godina

Ne moze svaki auto biti premijum, plastika tvrda, konzola zastarela, menjac petostepen... pogledajte sopstveni zivot, sigurno nije bas premijum. Ovo je sasvim korektan auto, kao i svaki japanac nece generirati servisne troskove jer se jednostavno ne kvari, idealno za nas.

Ehhh

pre 8 godina

19.000 evra za auto B segmenta moze da da samo neko ko se ne razume u automobile ili ko se ludo zaljubio iz odredjenog, neracionalnog razloga u taj model.

sale

pre 8 godina

"Ne razumem kako neko moze da vozi ovo. Sta je to, koja klasa vozila? I jos je ruzan za sve pare iznutra. CRV je zakon za "ovo""

Ma nemoj mi reći, CRV je zakon... po meni brate Q5 je zakon... o čemu ti pričaš, poenta je odnos cena-kvalitet a ne snovi. Koliko CRV u ovoj opremi košta? Naravno da je bolji isto kao što su bolji i qaskai, rav, x1.... ali i skuplji!

drale

pre 8 godina

Suzuki Vitara 1.6 2wd Premijum crna perla metalik 15000 eur kupljena prosle godine u Decembru, najbolji odnos cene i kvaliteta u Srbiji trenutno!

Zoran Jovanic

pre 8 godina

Poz svima,Hocu da ostavim komentar iz mog ugla ljudima koji su eventualno zainteresovani za kupovinu iste.
Imam novu Vitaru, za par dana punu godinu, preuzeo krajem aprila prosle godine. presao malo preko 11000 km, stopo greda sto po planini, sto po moru i naravno najvise u gradu, oko 7000 od ove cifre. Stavio sam i kuku posto vucem na more i po Srb i mali camac. Ja sam jako zadovoljan. Potrosnja po gradu mi zimi nije prelazila 8,2 a na kratkim relacijama se na zalost (ali srecu najvecu :) )uglavnom vozi po gradu, leti ne preko 7,1 a uglavnom i manje. Sa camcem i dvoje ili troje odraslih u kolima, sa sve stvarima i delimicnom ronilackom opremom, tamo i nazad, znaci sa mesovitim gorivima mi j eukupan prosek bio 6,8. Na moru je cesto bilo u kolima 4 odraslih i dete a ni tada potrosnja nije bitno rasla, a auto je vukao vise nego zadovoljavajuce. Meni je spolja nogo lep, unutra ima sve sto mi treba, hill assistance u najosnovnijoj opremi ima kao i start/stop sistem i meni je to odlicno, posebno kada vucem camac, pa silazim ili se penjem na nekom navozu. I vozacko i suvozacko sediste se podesava po visini, p ase ja udobno smestim u auto uvek. Inace , visok sam 201cm. Naravno da iza mene nikom nije udobno na duze staze, ali u kom autu ove klase to ima. Jedino sam se udobno smestio na zadnjem sedistu XC60, iza drugara koji je preko 190cm, ali to je mnoooogo velika razlika u klasi i ceni. O ukusima se ne raspravlja, meni je Vitara odlicna, jos samo da vidim gde cu na prvi servis..

xdc

pre 8 godina

Ova vitara je model koji mi se jako svidja i bio opcija br 1 za kupovinu. Ono sto me zbilja razocaralo je enterijer. Jako lose izgleda i deluje nekvalitetno. Cak i sa bogatijim nivoom opreme enterijer i dalje deluje lose. Motor bi trebalo da je ok a spoljni izgled mi je super. Definitivno bih ga uzeo u 2 boje ali ne bih trosio mnogo na dodatnu opremu.

Nemanja

pre 8 godina

Ja sam narucio Vitaru S, po meni nema automobila sa boljim odnosom cena/dobijeno na trzistu. Dobar osecaj u voznji, mnogo opreme, simpatican izgled, dimenzije super za grad a opet dovoljno prostora.

Plastika na vrh instrument table mi apsolutno nebitna, daleko su mi bitnija recimo sedista od kombinacije alkantare i koze, koju nijedan od konkurenata ne nudi za te pare.

Na sajmu sam ulazio u sve automobile koji su u tom nekom rangu 15-20 hiljada. Jedini koji me je bas odusevio unutra je hondin HR-V ali izbor motora i cena me i nisu bas odusevili. Sa qashqaijem ne znam koji je fazon, tkanina na sedistima ko vuna, ne bi smeo u majici da sednem unutra, a on je kao nahvalien kao auto sa najkvaliternijim enterijerom.

Radovan

pre 8 godina

Za istu količinu para i u istom cugu oni napraviše 2 auta, gde jedan ima nešto više od drugog, a i drugi ima malo više od prvog.
Ovde malo dodaš, tamo malo oduzmeš, tamo budeš zadovoljan, ovde budeš nezadovoljan i tako dalje. Stara je to fora.
Ne može se od iste količine para napraviti nešto više.
Ako ide u dužinu tada se smanjuje visina. Ako se ide u visinu tada se smanjuje dužina. Ako dobiješ mekanu i finu plastiku, znaj da su na šasiji štedeli, i obrnuto. I proizvođači pazare na metar, stari su to džambasi (prodavci našminkanih konja). Razvlače i šminkaju konja samo da ga prodaju što skuplje.

japanac

pre 8 godina

Ne znam koliko moze biti konkurencija Mazdi CX-3 atraktivnoscu, ali bogatom opremom sigurno moze. Takodje je za pohvalu i dvobojna karoserija. U tekstu je navedeno da ima ksenonske farove a u opremi da ima LED svetla, zato molim odgovor sta je od navedenog tacno? Sve u svemu - interesantan auto...

u prolazu

pre 8 godina

ko da 19000 za auto daće i 200 za naslon za ruke koji moze da se isporuci zajedno sa autom
(sale, 08. april 2016 11:48)

Hajde, molim te, razmisli i reci mi da to nije potpuno suludo... Pozdrav

Deki

pre 8 godina

Hehe, 9. april 2016 17:38
Grešiš. Vitara S ima LED "glavne farove" ( a ne samo LED dnevna svetla). To ti piše i na sajtu, u specifikacijama za tu vitaru, a možeš i da vidiš uživo. I sve to već za 16999.

sale

pre 8 godina

petronije
košta 250 evrica ali ja bez rezervnog nikuda ne bi išao, set za reparaciju ne pomaže ako se pocepa guma... mala verovatnoca ali sta ako se desi i to obično negde u nekoj nedodjiji?

sale

pre 8 godina

Lemi, cena malog servisa je 100eur a veliki servis nema (lanac je u pitanju). Sa uvoznikom je priča koja je ranije bila aktuelna i mislim da se situacija popravila (bar ovde u novom sadu sve izgleda ok).

gradinar

pre 8 godina

Nisu mi jasni ovi koji porede babe i žabe... Te bolji je CRV, BMW... te bolja je kupovina Kia... To nisu iste klase!
Ovaj auto je kompaktan, ima pogon 4x4 i jeftin je!
Dakle, kome treba auto da nije prevelik, ni premali, pristojnog kvaliteta, sposoban za izlete van asfalta, dobro opremljen, a da ne košta mnogo (samo je D. Duster jeftiniji).
Jedino mi se ne sviđa centralni deo koji izgleda jadno, nema oslonac za ruku ni kao opciju, nema pregrada za sitnice. Tu su mogli da se bar malo potrude.
Ja lično bih odabrao Vitaru S, sa pogonom 4X4. Sa svom opremom košta manje od 20 'iljada.

Pinjoe

pre 8 godina

Kaskai 1.5 dizel sa istim tom opremom i boljom mozda, a gledajuci slike i dosta boljim i kvalitetnijim enterijerom stoji oko 21.000 +6 brzina..

Hehe

pre 8 godina

@(japanac, 8. april 2016 19:11)

Vecina stavlja led kao dnevna svetla, a farovi obicni ili ksenon, tek kod premium proizvodjaca stavljaju led farove u jacim paketima, a od skoro i laser farove. Kod suzukija se verovatno radi o LED dnevnim svetlima , a farovi su ksenonski ako tako pise.

Dikh tu kava

pre 8 godina

http://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=1117388#k20015928

:)

Informacije radi, govorimo o menjaču sa šest brzina (Trgovčević ovih dana da krene da traži neki sa 5 brzina, teško da bi ih mnogo našao, ili ne bi uopšte), ne o panorami ili LED svetlima.. Šestabi koštala, carski..
Inače, dijametralno suprotni utisci sa testova ove Vitare sa 5B i Vitare S sa 6B. Kažu, "ko nebo i zemlja". Samo motor i menjač su dovoljan razlog da se pored S verzije, obična Vitara i ne pogleda nikad. A poredeći cene, tu tek obična nema logike, uzevši u obzir koliko više pruža samo boosterjet i 6B.
Najviše zbog "spartanske" (eufemizam, teška srca sam pristojan..) unutrašnjosti nikad je ne bih uzeo. I zbog nemogućnosti panorame, normalnog automatika, kao i skučenosti nazad (ali dobro, ipak je to manje od 4.2 m). Sa uvoznikom nemam iskustva, razumem da sam zbog toga blagosloven, ali ima i Beta u NS, ne znam kakvi su oni, kažu da su ok.
S-Cross, po meni daleko ružniji, unutra je dosta prostraniji, pa i prilično kvalitetniji (iako nikako i etalon kvaliteta), tako da ko nema problem sa dizajnom, i ne treba mu toliki klirens, mislim da je S-Cross bolja opcija. Posebno jer su počeli da ubacuju i novi automatik sa dva kvačila.

sale

pre 8 godina

oslonac za ruke ima u katalogu dodatne opreme, čak u više varijanti, kao što postoji i rezervni točak (ćopavac). ja sam rezervisao auto i tražio da se ugradi držač i da mi isporuče rez.točak naravno uz doplatu. veliki držače je oko 250eur.

aca

pre 8 godina

Posedujem za broj veci dizel SUV i njegovom prodajom skoro pa imam za ovu novu vitaru. Ako je servis tako bezobrazan moze se valjda provesti do Madjarske ili Austrije na izlet i soping u Becu (mnog tamo kupuju kvalitetniju a jeftiniju hemiju i garderobu za kucu) i odraditi usput servis. Uostalom do 70-100 hiljada i nema valjda nekih skupih kvarova.
Ja ga necu kupiti jer u mom imam mesta za dva velika decija sedista i zenu pozadi a u vitari nemam. A i za tri godine bi oba bila na 7000e vrednosti pa bih bio na vecem gubitku.

Ilija Ilić

pre 8 godina

Zoran, 14. april 2016 21:15
Nadam se da ćeš da uživaš u vitari,jer je to veoma sladak mali automobil (kažem mali,jer wb mu je isti kao i kod SX4,a on je unutra mali). Šteta samo što ćeš na gorivo realno potrošiti značajno više nego što si ovde napisao.
I markiraj filtere pre nego odeš na servis. I ne dozvoli da ti promene disk pločice posle samo 20kkm. I da ti... Pazi dobro.

mamo,kupi mi suzuki

pre 8 godina

@ meeskec,nema,ko kaze da ima eto ga njemu;)

ali zato,moja rodjaka u svici kojoj inace nebi dao ni kozu da pricuva,vozi vec godinama suzuki liana kombi 1.6 4x4 automat,ma,ni jedan jedini kvar..neki trose,neki se kvare,a neki i jedno i drugo pa ti sad biraj

sale

pre 8 godina

da je vitara napravljena na platformi s-crossa to bi bio mnogo veći auto a samim tim i teži pa više trošio a i bio bi skuplji od s-crossa cca 2500-3000 eura... verovatno bi se zvao nemavitara ako bi ti bio kum. svako ima pravo na svoj izbor i kupuje šta može a ovi komentari treba da pomognu u tom izboru... odeš lepo do salona sedneš u auto i vidiš da li imaš ili nemaš mesta, nema potrebe da virtualno pričamo o mestu i našim proporcijama... živeo!

aca

pre 8 godina

@mali Mitar
Nisam bio korisnik usluga Verana ali slucajno znam neke odnose u auto industriju.
Prvo je vlasnik Verana, u to rata i sankcija, na neki od sajmova u Zenevi odneo povece koferce (prica se o 5 milions DM) i otkupio znak Lava na neki broj godina u SR Jugoslaviji pa bez njega Pezo nije mogao.
Taj novac se morao nadoknaditi nekako.
Takodje od 2000te pogotovo marze za prodaju novih kola nizih klasa su smesne pa firma mora ziveti od flotne prodaje a u stvari jos vise od flotnog servisa. Da se Vlasi ne dosete cena novih utomobila i nije mozda bila neuobicajena ali servis...???
Sto se tice flotne prodaje i servisa zna se kako su nasi tenderasi pregovarali a sto se tice servisiranja ne moze servis staviti cenu zamena ulja za fizicka lica 5000din a zamena za pravna lica 25000din.
Tako da mislim da smo vise placali korupciju u drzavi nego sto je servis imao enormne zarade u krajnjem ishodu.

Petronije

pre 8 godina

Ja imam 190 cm i u vitaru mogu da sednem lepo i napred, ali relativno dobro i "iza sebe". Ima kola sa većim tim razmakom osovina,u kojima za mene pozadi uopšte nema dovoljno mesta (npr,prethodna kia sportage)

kompas

pre 8 godina

Meni Suzuki pravi ruzna kola,ne mogu da se setim koji auto mi se od njih bas svideo.Iznutra su jako ruzni i nekako nekvalitetni iznutra kao neka plastika koja bi se na dodir raspala,mislim da postoje mnogo bolje opcije od ove rugobe zvane Suzuki.Svi ti auti koji su Hjundai,Suzuki,Kia...su vrlo ruzni i dosadni na izgled.Nemacki proizvodjaci su najbolji,bolje polovni mercedes ili audi nefo novi Suzuki.

Pera

pre 8 godina

@ http://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=1117388#k20014146

Izvini, da li ti znas koliki je to auto? Pogledaj dimenzije i ukupnu masu prvo pa onda izjavi nesto tako.

Nemanaj

pre 8 godina

@ivan grozni mladji

Ja sam visok 185, kada namestim sediste za sebe imam itekako dovoljno mesta za sebe pozadi. Testirao sam i sa kolegom od 2m i on je uspeo da se smesti, ne sad da ima ne znam kolko mesta al ne ni da udara negde.

Mozda ja namestam sediste preblizu, al takvo je moje iskustvo. Kod tog mesta za kolena meni je bitno da se ne lupa napred, dal ima 10cm viska ili 30cm viska, nije toliko bitno. Bio sam prilicno detaljan kod testiranja, pokusavao da se zavalim sto vise mogu, probam razlicite stilove sedenja, i ni u jednom mi nije zafalilo mesta. Cudi me kad cujem ljude da im je bila tesna, kao da smo gledali razlicite automobile.

lemi

pre 8 godina

Meni je prva opcija za kupovinu ova Vitara. Sigurno sa manjim paketom opreme i obavezšssmo šrednja vuca. Na sajmu sam sedeo u svima automobilima iz ove klase i jedino mi je mozda funkcionalniji i čepsi unutra Reno Captur ali motor od 900 cm?, me odbija od ovog. Moze li neko konkretno napisati kakbr probleme ima sa uvoznikom i koliko su cene servisa?

Zoran

pre 8 godina

....dobro...kakogod kazes.
Ja sam napisao svoje jednogodisnje iskustvo sa Vitarom 1,6 benzinac, samo prednja vuca, osnovni paket opreme.
Vozim dosta, oko 50 000 km godisnje, a na zalost najmanje Vitara/u uglavnom sluzbeni auto.
Ono sto sam napisao je ono sto je moje iskustvo i zelim da ga podelim kako bi ljudi imali sto vise misljenja na raspolaganju.
Ne ulazim u rasprave, ne treba mi to.
Ja uzivam u svojoj Vitari i to sam zeleo da napisem
Lep pozdrav svima

Nemanja

pre 8 godina

@ivan grozni mladji
Opet kazem, testirao sam i sa kolegom od 2m, i za moj setup sedista on moze da stane, sa malo sirenja nogu.
Pazi, mozda ja imam krace noge nego neko nizi od mene, ili ti imas natprosecno dugacke za svoju visinu. Cesto mi se desi da udjem posle nekoga nizeg od mene u auto i da moram da primicem sediste, dosta ljudi voli da se zabaci sto vise, da maltene kad mu je gas do kraja mora prstima da ga gurne, ja volim da posteno gazim po pedalama. Za moj nacin sedenja mesta ima skroz ok, nije E klasa al nije ni skucena. Detaljno sam testirao i konkurente u istoj ili klasi malo iznad (Captur, Sportage, Qahsqai, Juke, Kadjar) i nijedan mi nije ostavio narocito prostraniji utisak, Qashqai a posebno Juke su mi bili jos i skuceniji.

U svakom slucaju, svako treba da ga testira po svojim potrebama. Meni je Vitara S toliko odgovarala da sam pljunuo 20k za nju, vecu preporuku ne mogu da dam. Sad samo jos da stigne :)

Ivan Grozni mlađi

pre 8 godina

Suzuki ima jako atraktivnu ponudu ako se gleda iz kuta uloženo-dobiveno. Vitara izvana izgleda odlično i motor je izvrstan. Međutim ja sma sjeo na mjesto vozača i podesio sjedalo, a zatim sjeo iza sebe. Mjesta jedva da ima dovoljno za koljena, a ja sam visok 175 cm. Uz takvu ponudu prostora i cijela instrument tabla zajedno sa centralnom konzolom izgleda jeftino čak i u najopremljenijoj varijanti. Stari SX-4 je iznutra puno bolje izgledao, a ja bi njegovu unutrašnjost ocejnio sa 3-4. Nije mi jasno kako tako loše urađen interijer dospije do serijskog auta. Po meni je S-Cross daleko bolja kupnja. Ne izgleda tako lijepo izvana, ali sve ostalo govori njemu u prilog.
Za sve one koji su ostali malo razočarani nakon sjedanja u Vitaru jedna dobra vijest. Novi Baleno ima dosta više mjesta odostraga od Vitare. Uz to će biti i osjetno jeftiniji.

Milan

pre 8 godina

sale, 11. april 2016 08:48
Potpuno si u pravu,slažem se.
Ja odavno merkam tu vitaru S sa 1,4 turbašem. Jeste malo čudno vozilo sa dimenzijama (ni vamo,ni tamo,ima razmak osovina samo 2,5 metra),ni sa čim da je porediš, ali motor,oprema i cena kao kombinacija su odlični. Gepek je ok, ali nema rezervni ni kao opciju.
Još samo da je servisna mreža normalna i korektna. Ali, ne može sve.

Ilija Ilić

pre 8 godina

Zoran Jovanic, 13. april 2016 22:06
Kao neko:
- ko vozi novog 1,6 dizela,
- ko povremeno (10-ak puta godišnje) vuče jedrilicu i/ili čamac (i stalno je u kontaktu sa ljudima koji to isto rade),
- ko ima kola visoka oko 160 (slično kao vitara),
tvrdim da je nemoguće da ti vitara troši toliko koliko navodiš.
Ali sam "u decilitar" tu istu priču o potrošnji vitare već čuo.I to od prodavca.

Milan

pre 8 godina

ok visina, ali potrosnja zavisi od otpora vazduha. takodje bitno je i koji motor 1,6 koristiš i da li camac tezi 200 ili 500kg i kakva je prikolica i njena tezina i aerodinamika... pričate o glupostima jer poredite baba i zabe. potrosnja kod mene je 15% veca od fabričke a tu ne spada vucenje dodatnog tereta i ne pritiskan papucicu kao manijak. za mene je vitara, za ovih par meseci, pun pogodak a nadam se da ce tako i ostati i da ce se svim vitaristima moje iskustvo sa vitarom desiti.

Hehe

pre 8 godina

@(Deki, 9. april 2016 21:28)

Svaka cast Suzukiju na tome. Nisam gledao specifikacije, nego napisao samo da obicno svi pisu led dnevna svetla, a farovi cesto ksenon i jacim paketima. Ali eto, led farovi kod Suzukija, odlicna stvar.

Milan

pre 8 godina

Od najeftinijeg sida turbo benzinca sа 120 ks koji standardno ima i tač skrin od 4,3 cola (a to je tek od ex style) jedno 500 eura manje košta i najskuplja oktavija 1,2 TSI sa 110 ks u style paketu opreme (koji u standardu ima i ksenone),pri čemu je oktavija i brža i startnija.
Manje od tog sida košta čak i astra turbo sa jačim motorom od 150 ks (8,3 sekunde i 215 km/h) u dynamic paketu opreme (treći), dok je nasjkuplji astrin paket sa tim motorm skuplji od tog sida za samo 300 eura. sve to uz standardan keš popust za opela od 8,5% (lako je i brzo dobiti ponudu preko sajta). Složićemo se ta astra ima perfomanse formule za sida.

Petronije

pre 8 godina

Na sajtu suzikija za Srbiju ima svašta, ali ne i katalog dodatne opreme i/ili cenovnik dodatne opreme.
Što je šteta u ovo vreme, kada je internet "prvi izvor" "prvih informacija". A od tih "prvih informacija" često zavisi i da li ćete uopšte ući u neki auto salon.

Jovan Jovanović

pre 8 godina

Milan & Zoran & Euro Summar
Ilija Ilić trenutno vozi tri bicikla (sa točkovima 26", 27,5" i jedan 28"), kao i dva dizel vozila, iste radne zapremine, jedan sa 240Nm (sa predjenih 152.000km) i sa 320 Nm (sa predjenih 5.600 km). A sa suzukijem sa 1,6 benzincem je prešao oko 120.000km.
Čovek ima iskustva i sa suzukijem, a i sa dva motora koja u vitari dolaze.
A šokiran je cenom rezervnog točka za vitaru (290?),mada bi vitaru rado imao.

Matrix

pre 8 godina

aca,
Vrlo zanimljiv podatak za pravna lica i servis.
Sad onaj ko je ima firmu valjda je znao šta ga očekuje.
Sad mi je država koja je kupila pežoe sumnjiva ukoliko nije sklopila drugačiji ugovor. Inače je to za decenijsku robiju.

Amfilohije

pre 8 godina

I meni su u Euro Sumaru za novu vitaru rekli da troši manje sa starim 1,6 benzincem od 120 ks nego sa fiatovim dizelom od 120 ks. Kaže da benzinac po gradu Beogradu troši manje od 7. Samo što se nisam nasmejao. Kako reče diler, euro 6 dizeli imaju stalne regeneracije. Svašta čovek od njih može da "nauči". Ali ništa korisno.
Da ne bude greške, poštujem novu vitaru, I uzeo bih samo ili 1,6 MJ ili 1,4 turbo. Prastari benzinac nikako. Imao sam ga u SX4. Guta gorivo.

Ivan Grozni mlađi

pre 8 godina

@Nemanaj
Ne znam kako si uspio sa 185 cm sjest iza sebe. Jedino ako si raširio noge pokraj naslona prednjih sjedala. Meni sa 175 cm visine ostane 3 cm od mojih koljena do prednjih sjedala i to kada mi je donji dio leđa naslonjen na naslon sjedala. Ako se malo zavalim u zadnje sjedalo onda mi koljena dodiruju prednje naslone. Prednji nasloni su relativno uski pa je moguće raširiti noge tako da koljena dolaze pokrej naslona, ali mi sigurno ne bi bilo udobno tako se duže vrijeme voziti.
Takva ponuda prostora me iskreno ni ne čudi jer je međuosovinski razmak samo 250 cm i isti je kao u bivšem SX-4. Ono malo prostora što su više od njega uspjeli pronaći otišlo je na povećanje prtljažnika, a ne na putnički prostor. Ali ako tebi odgovara, kupi ga.
Po meni, trebali su novu Vitaru napraviti na platformi S-Crossa i sve bi bilo u redu.
Pozdrav svim ljubiteljima Suzukija.

kompas

pre 8 godina

Meni Suzuki pravi ruzna kola,ne mogu da se setim koji auto mi se od njih bas svideo.Iznutra su jako ruzni i nekako nekvalitetni iznutra kao neka plastika koja bi se na dodir raspala,mislim da postoje mnogo bolje opcije od ove rugobe zvane Suzuki.Svi ti auti koji su Hjundai,Suzuki,Kia...su vrlo ruzni i dosadni na izgled.Nemacki proizvodjaci su najbolji,bolje polovni mercedes ili audi nefo novi Suzuki.

Ehhh

pre 8 godina

19.000 evra za auto B segmenta moze da da samo neko ko se ne razume u automobile ili ko se ludo zaljubio iz odredjenog, neracionalnog razloga u taj model.

nix

pre 8 godina

Koji su smorovi ovi iz suzukija, zasto vise ne zamene ove motore. Imao sam benzinac u sx4 imogao sam da sanjam ovu potrosnju. 10l u gradu 7-8 na otvorenom, plus bio je vrlo trom a ne zivahan kako ga ovde predstavise. Dok ne ode u 5000+ obrtaja nema nista od nekog medjuubrzanja. Meni se nije nije dopao.

drale

pre 8 godina

Prosecna potrosnja 6.8 u gradu , auto je kupljen u Decembru prosle godine i prosao sam 5000 km i prezadovoljan sam . Preporuka svima za benzinac 1.6 premijum

Pinjoe

pre 8 godina

Kaskai 1.5 dizel sa istim tom opremom i boljom mozda, a gledajuci slike i dosta boljim i kvalitetnijim enterijerom stoji oko 21.000 +6 brzina..

Ivan Grozni mlađi

pre 8 godina

@Nemanaj
Ne znam kako si uspio sa 185 cm sjest iza sebe. Jedino ako si raširio noge pokraj naslona prednjih sjedala. Meni sa 175 cm visine ostane 3 cm od mojih koljena do prednjih sjedala i to kada mi je donji dio leđa naslonjen na naslon sjedala. Ako se malo zavalim u zadnje sjedalo onda mi koljena dodiruju prednje naslone. Prednji nasloni su relativno uski pa je moguće raširiti noge tako da koljena dolaze pokrej naslona, ali mi sigurno ne bi bilo udobno tako se duže vrijeme voziti.
Takva ponuda prostora me iskreno ni ne čudi jer je međuosovinski razmak samo 250 cm i isti je kao u bivšem SX-4. Ono malo prostora što su više od njega uspjeli pronaći otišlo je na povećanje prtljažnika, a ne na putnički prostor. Ali ako tebi odgovara, kupi ga.
Po meni, trebali su novu Vitaru napraviti na platformi S-Crossa i sve bi bilo u redu.
Pozdrav svim ljubiteljima Suzukija.

Ilija Ilić

pre 8 godina

Zoran Jovanic, 13. april 2016 22:06
Kao neko:
- ko vozi novog 1,6 dizela,
- ko povremeno (10-ak puta godišnje) vuče jedrilicu i/ili čamac (i stalno je u kontaktu sa ljudima koji to isto rade),
- ko ima kola visoka oko 160 (slično kao vitara),
tvrdim da je nemoguće da ti vitara troši toliko koliko navodiš.
Ali sam "u decilitar" tu istu priču o potrošnji vitare već čuo.I to od prodavca.

Suvozač u S Krosu

pre 8 godina

U S Krosu, ovaj motor troši 8 litara u gradu.Potrebno je pratiti pokazivač trenutne potrošnje i prema njemu menjati brzine.Sad što nema šestu za autoput, smeta, ali ta šesta bi koštala, a svi bi je hteli džabe.Motor jeste tehnički star, ali to mu je prednost jer ono čega nema,(promenljivo otvaranje ventila, isključivanje cilindara, direktno ubrizgavanje u čelo klipa i sl. što imaju haj tek modeli) ne može da se pokvari.

neko iz mase

pre 8 godina

prosto je neverovatno da tako spolja lep auto ima tako loše dizajniran enterijer... pa unutra sedi onaj koji ga je kupio tj platio, logično bi bilo da bude lep unutra a spolja šta ostane...
pežo je sa modelom 3008 pre 7 godina još objasnio kako enterijer ovog tipa vozila treba da izgleda. danas Mazda npr ili Mercedes takođe pokazuju.
dakle topla voda je izmišljena, nema potrebe da se troše resursi da bi se ovako promašilo.

Kobaja Grande

pre 8 godina

Vitara je dobar auto, ali ima par mana, koje se lako daju ispraviti:
Menjac je iz praistorije, treba ubaciti 6-brzinski, radi bolje ekonomicnosti.
Dizajn je dobar, ali zadnja svetla su ocajno dizajnirana. To se da lako promeniti.
Jednu manu je gotovo nemoguce ispraviti: uvoznik i distributer Suzukija u Srbiji je etalon za neljubaznost, visoke cene i prevarantski odnos prema kupcima.

u prolazu

pre 8 godina

ko da 19000 za auto daće i 200 za naslon za ruke koji moze da se isporuci zajedno sa autom
(sale, 08. april 2016 11:48)

Hajde, molim te, razmisli i reci mi da to nije potpuno suludo... Pozdrav

Milan

pre 8 godina

Od najeftinijeg sida turbo benzinca sа 120 ks koji standardno ima i tač skrin od 4,3 cola (a to je tek od ex style) jedno 500 eura manje košta i najskuplja oktavija 1,2 TSI sa 110 ks u style paketu opreme (koji u standardu ima i ksenone),pri čemu je oktavija i brža i startnija.
Manje od tog sida košta čak i astra turbo sa jačim motorom od 150 ks (8,3 sekunde i 215 km/h) u dynamic paketu opreme (treći), dok je nasjkuplji astrin paket sa tim motorm skuplji od tog sida za samo 300 eura. sve to uz standardan keš popust za opela od 8,5% (lako je i brzo dobiti ponudu preko sajta). Složićemo se ta astra ima perfomanse formule za sida.

Hehe

pre 8 godina

@(japanac, 8. april 2016 19:11)

Vecina stavlja led kao dnevna svetla, a farovi obicni ili ksenon, tek kod premium proizvodjaca stavljaju led farove u jacim paketima, a od skoro i laser farove. Kod suzukija se verovatno radi o LED dnevnim svetlima , a farovi su ksenonski ako tako pise.

Ivan Grozni mlađi

pre 8 godina

Suzuki ima jako atraktivnu ponudu ako se gleda iz kuta uloženo-dobiveno. Vitara izvana izgleda odlično i motor je izvrstan. Međutim ja sma sjeo na mjesto vozača i podesio sjedalo, a zatim sjeo iza sebe. Mjesta jedva da ima dovoljno za koljena, a ja sam visok 175 cm. Uz takvu ponudu prostora i cijela instrument tabla zajedno sa centralnom konzolom izgleda jeftino čak i u najopremljenijoj varijanti. Stari SX-4 je iznutra puno bolje izgledao, a ja bi njegovu unutrašnjost ocejnio sa 3-4. Nije mi jasno kako tako loše urađen interijer dospije do serijskog auta. Po meni je S-Cross daleko bolja kupnja. Ne izgleda tako lijepo izvana, ali sve ostalo govori njemu u prilog.
Za sve one koji su ostali malo razočarani nakon sjedanja u Vitaru jedna dobra vijest. Novi Baleno ima dosta više mjesta odostraga od Vitare. Uz to će biti i osjetno jeftiniji.

aca

pre 8 godina

Posedujem za broj veci dizel SUV i njegovom prodajom skoro pa imam za ovu novu vitaru. Ako je servis tako bezobrazan moze se valjda provesti do Madjarske ili Austrije na izlet i soping u Becu (mnog tamo kupuju kvalitetniju a jeftiniju hemiju i garderobu za kucu) i odraditi usput servis. Uostalom do 70-100 hiljada i nema valjda nekih skupih kvarova.
Ja ga necu kupiti jer u mom imam mesta za dva velika decija sedista i zenu pozadi a u vitari nemam. A i za tri godine bi oba bila na 7000e vrednosti pa bih bio na vecem gubitku.

Amfilohije

pre 8 godina

I meni su u Euro Sumaru za novu vitaru rekli da troši manje sa starim 1,6 benzincem od 120 ks nego sa fiatovim dizelom od 120 ks. Kaže da benzinac po gradu Beogradu troši manje od 7. Samo što se nisam nasmejao. Kako reče diler, euro 6 dizeli imaju stalne regeneracije. Svašta čovek od njih može da "nauči". Ali ništa korisno.
Da ne bude greške, poštujem novu vitaru, I uzeo bih samo ili 1,6 MJ ili 1,4 turbo. Prastari benzinac nikako. Imao sam ga u SX4. Guta gorivo.

sale

pre 8 godina

u sx4 dugo je bio motor 1.5 koji je trošio 10 litara po gradu, kasnije se ugrađivao 1.6 (ovaj koji je na testu) i tu je druga priča. motor u novoj vitari realno troši oko 1 litar više od fabričkih parametara, za naše gorivo i uslove totalno zadovoljavajuće.

drale

pre 8 godina

Suzuki Vitara 1.6 2wd Premijum crna perla metalik 15000 eur kupljena prosle godine u Decembru, najbolji odnos cene i kvaliteta u Srbiji trenutno!

Vasilije

pre 8 godina

Kobaja Grande, 8. april 2016 10:16
Da, to za 5-stepeni menjač je malo danas smešno, jer je i "prva vitara" (iz 1988 ) uz 1,6 benzinca imala 5MT. Danas skoro i najveći "krševi" imaju 6MT uz benzince.
Zato uz vitaru sa 1,4 turbo imaš 6MT. Ali, ako pogledaš na sajtu, videćeš da je kod 5MT "duža" peta brzina nego šesta na 6MT (dok je sa finalnim prenosom obrnuto, malo je duži kod 6MT, mada su kod 1,4 turbo sa 6MT i manji finalni obrtaji nego uz 1,6 atmo sa 5MT).

To za uvoznika je za najveće žaljenje sa tim brendom.

VV NS

pre 8 godina

@sale
Odlazak u Novi Sad, ne pomaze.
Drugar je hteo da kupi SX4 pre godinu ipo, ali je zbog neljubaznosti ljudi u salonu u N. Sadu, otisao i kupio Toyotu Auris.
Inace je vozio i jos uvek ima Suzuki Ignisa i skroz je zadovoljan njime, ali Suzuki prodavci kod nas veze nemaju sa zivotom...

japanac

pre 8 godina

Ne znam koliko moze biti konkurencija Mazdi CX-3 atraktivnoscu, ali bogatom opremom sigurno moze. Takodje je za pohvalu i dvobojna karoserija. U tekstu je navedeno da ima ksenonske farove a u opremi da ima LED svetla, zato molim odgovor sta je od navedenog tacno? Sve u svemu - interesantan auto...

xdc

pre 8 godina

Ova vitara je model koji mi se jako svidja i bio opcija br 1 za kupovinu. Ono sto me zbilja razocaralo je enterijer. Jako lose izgleda i deluje nekvalitetno. Cak i sa bogatijim nivoom opreme enterijer i dalje deluje lose. Motor bi trebalo da je ok a spoljni izgled mi je super. Definitivno bih ga uzeo u 2 boje ali ne bih trosio mnogo na dodatnu opremu.

Rik

pre 8 godina

Broj komentara za ovaj članak govori dosta... Komentarušu ga čak i oni koji "nikada nebi vozili Suzuki"... Ja uživam u mom SX4, obrćem kilometre, samo sipam gorivo i pročitam po koji članak o Suzukiju, veliki je konkurent za moj sledeći auto. Nadam se da ste i vi zadovoljni svojim kolima - živi bili.

Ilija Ilić

pre 8 godina

Zoran, 14. april 2016 21:15
Nadam se da ćeš da uživaš u vitari,jer je to veoma sladak mali automobil (kažem mali,jer wb mu je isti kao i kod SX4,a on je unutra mali). Šteta samo što ćeš na gorivo realno potrošiti značajno više nego što si ovde napisao.
I markiraj filtere pre nego odeš na servis. I ne dozvoli da ti promene disk pločice posle samo 20kkm. I da ti... Pazi dobro.

Vasilije

pre 8 godina

1/ Prvu generaciju vitare sam kupio 1992. i imao je 12 godina. Mada je bila "malecka" (WB samo 220 cm), pošto tada nismo bili besni ljudi, moglo nas je četvoro odraslih otići na more u CG (i to sa četiri vojničke kante benzina, ukupno 80 litara). Ili supruga i ja sa dvoje male dece (sa Thule grobom na krovu). Bila mi je "superiška". A za sneg i terensku vožnju (više sam bio van puta, nego na njemu), bila je "san snova" (imao sam i ladu nivu i mrtva je trka šta je bolje za teren, jer je i vitara imala reduktor i blokadu, a i šasiju).Na prvih 100.000 km sam imao prosek potrošnje 10,8 (posle nisam pratio).

2/ Kada bih je danas kupovao, kupio bih SAMO Vitaru S, jer za 16.999 dobijate odličan motor i dobru opremu. Danas nikako ne bih kupio 4X4, jer je to rasipanje para u startu (oko 2.000), na održavanje (meni je išlo 6 litara ulja u menjače i diferencijale) i na gorivo (na 100 kkm ćete na viška gorivo da bacite bar još 1.500 litara).
Jako mi se dopada nova vitara.

3/ Ali, obzirom kakva iskustva sa suzukijem (servisom i uvoznikom) ima par meni jako bliskih ljudi u BG (to su horor priče i nemoguće je da "10 ljudi" laže sa 100%), NIKADA JE KUPITI NEĆU ! Neki od njih su već prodali svoje suzukije i prešli na druge brendove.
I baš mi je žao.
Jer, prva ljubav zaborava nema.

4/ Ali, ko zna, možda jednom bude neki drugi uvoznik i serviser.

Pera

pre 8 godina

@ http://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=1117388#k20014146

Izvini, da li ti znas koliki je to auto? Pogledaj dimenzije i ukupnu masu prvo pa onda izjavi nesto tako.

Radovan

pre 8 godina

Za istu količinu para i u istom cugu oni napraviše 2 auta, gde jedan ima nešto više od drugog, a i drugi ima malo više od prvog.
Ovde malo dodaš, tamo malo oduzmeš, tamo budeš zadovoljan, ovde budeš nezadovoljan i tako dalje. Stara je to fora.
Ne može se od iste količine para napraviti nešto više.
Ako ide u dužinu tada se smanjuje visina. Ako se ide u visinu tada se smanjuje dužina. Ako dobiješ mekanu i finu plastiku, znaj da su na šasiji štedeli, i obrnuto. I proizvođači pazare na metar, stari su to džambasi (prodavci našminkanih konja). Razvlače i šminkaju konja samo da ga prodaju što skuplje.

Dikh tu kava

pre 8 godina

http://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=1117388#k20015928

:)

Informacije radi, govorimo o menjaču sa šest brzina (Trgovčević ovih dana da krene da traži neki sa 5 brzina, teško da bi ih mnogo našao, ili ne bi uopšte), ne o panorami ili LED svetlima.. Šestabi koštala, carski..
Inače, dijametralno suprotni utisci sa testova ove Vitare sa 5B i Vitare S sa 6B. Kažu, "ko nebo i zemlja". Samo motor i menjač su dovoljan razlog da se pored S verzije, obična Vitara i ne pogleda nikad. A poredeći cene, tu tek obična nema logike, uzevši u obzir koliko više pruža samo boosterjet i 6B.
Najviše zbog "spartanske" (eufemizam, teška srca sam pristojan..) unutrašnjosti nikad je ne bih uzeo. I zbog nemogućnosti panorame, normalnog automatika, kao i skučenosti nazad (ali dobro, ipak je to manje od 4.2 m). Sa uvoznikom nemam iskustva, razumem da sam zbog toga blagosloven, ali ima i Beta u NS, ne znam kakvi su oni, kažu da su ok.
S-Cross, po meni daleko ružniji, unutra je dosta prostraniji, pa i prilično kvalitetniji (iako nikako i etalon kvaliteta), tako da ko nema problem sa dizajnom, i ne treba mu toliki klirens, mislim da je S-Cross bolja opcija. Posebno jer su počeli da ubacuju i novi automatik sa dva kvačila.

ivon

pre 8 godina

A iz kog razloga se niko nije obratio fabrici? Da jeste, ili da se desetina nezadovoljnih kupaca obratila ne bismo trpeli nekorektan odnos na ovom trzistu od strane uvoznika. Ali kao i oko svega kod nas u narodu, inertnost je najveci problem.

Petronije

pre 8 godina

Na sajtu suzikija za Srbiju ima svašta, ali ne i katalog dodatne opreme i/ili cenovnik dodatne opreme.
Što je šteta u ovo vreme, kada je internet "prvi izvor" "prvih informacija". A od tih "prvih informacija" često zavisi i da li ćete uopšte ući u neki auto salon.

Zoran Jovanic

pre 8 godina

Poz svima,Hocu da ostavim komentar iz mog ugla ljudima koji su eventualno zainteresovani za kupovinu iste.
Imam novu Vitaru, za par dana punu godinu, preuzeo krajem aprila prosle godine. presao malo preko 11000 km, stopo greda sto po planini, sto po moru i naravno najvise u gradu, oko 7000 od ove cifre. Stavio sam i kuku posto vucem na more i po Srb i mali camac. Ja sam jako zadovoljan. Potrosnja po gradu mi zimi nije prelazila 8,2 a na kratkim relacijama se na zalost (ali srecu najvecu :) )uglavnom vozi po gradu, leti ne preko 7,1 a uglavnom i manje. Sa camcem i dvoje ili troje odraslih u kolima, sa sve stvarima i delimicnom ronilackom opremom, tamo i nazad, znaci sa mesovitim gorivima mi j eukupan prosek bio 6,8. Na moru je cesto bilo u kolima 4 odraslih i dete a ni tada potrosnja nije bitno rasla, a auto je vukao vise nego zadovoljavajuce. Meni je spolja nogo lep, unutra ima sve sto mi treba, hill assistance u najosnovnijoj opremi ima kao i start/stop sistem i meni je to odlicno, posebno kada vucem camac, pa silazim ili se penjem na nekom navozu. I vozacko i suvozacko sediste se podesava po visini, p ase ja udobno smestim u auto uvek. Inace , visok sam 201cm. Naravno da iza mene nikom nije udobno na duze staze, ali u kom autu ove klase to ima. Jedino sam se udobno smestio na zadnjem sedistu XC60, iza drugara koji je preko 190cm, ali to je mnoooogo velika razlika u klasi i ceni. O ukusima se ne raspravlja, meni je Vitara odlicna, jos samo da vidim gde cu na prvi servis..

mali Mitar

pre 8 godina

Posto sam deceniju imao suzuki, duže od decenije PSA, a sada i "dno dna" (fiat), na temu gomile kritičkih komentara n ateret Euro Sumar-a, rekao bih sledeće.
"Pokojni" Verano Motors (sada u stečaju) je godinama domaćinski klao, krao i drao vlasnike pežoa. Kada su skoro sve klijente rasterali, shvatili su grešku i promenili odnos ka klijentima (postali neverovatno povoljni, korektni i ljubazni). Ali, bilo je kasno, niko im nije više verovao(zaobilazili suih kao kugu), zao glas je stigao i do principala, promenjen je polovinom 2014. uvoznik, a oni su 2015. pali u stečaj.
Novi uvoznik je pre više od godinu dana uveo neverovatno povoljne servisne pakete (zamena ulja i svih filtera za 1,6 ili 2.0 HDI su ispod 10.000 dinara), ali su ovlašćeni servisi poluprazni. Svi još pamte zlo vreme "Verana" i većina u širokom luku zaobilazi ovlašćene servise iako su sada realno jeftiniji nego kod "majstor Gileta". Šef jednog ovl. servisa mi kaže da je "Verano" dugogodišnjim zlim odnosom ka kupcima načinio štetu brendu koja neće biti otklonjena narednih 5-10 godina.
Kao bivši vlasnik "suzukija", mislim da "suzuki" kod nas ima isti problem koji je pežo imao sa "Veranom".
Višegodišnji zao glas i loša iskustva vlasnika suzukija (čiji tragovi su svuda i kod svih) će ostaviti dramatične posledice. Vreme će to pokazati.
Da nije tako, svakom bih preporučio Vitaru S. Nema više muzike za manje para.

izdislav

pre 8 godina

Ne moze svaki auto biti premijum, plastika tvrda, konzola zastarela, menjac petostepen... pogledajte sopstveni zivot, sigurno nije bas premijum. Ovo je sasvim korektan auto, kao i svaki japanac nece generirati servisne troskove jer se jednostavno ne kvari, idealno za nas.

sale

pre 8 godina

da je vitara napravljena na platformi s-crossa to bi bio mnogo veći auto a samim tim i teži pa više trošio a i bio bi skuplji od s-crossa cca 2500-3000 eura... verovatno bi se zvao nemavitara ako bi ti bio kum. svako ima pravo na svoj izbor i kupuje šta može a ovi komentari treba da pomognu u tom izboru... odeš lepo do salona sedneš u auto i vidiš da li imaš ili nemaš mesta, nema potrebe da virtualno pričamo o mestu i našim proporcijama... živeo!

Zoran

pre 8 godina

....dobro...kakogod kazes.
Ja sam napisao svoje jednogodisnje iskustvo sa Vitarom 1,6 benzinac, samo prednja vuca, osnovni paket opreme.
Vozim dosta, oko 50 000 km godisnje, a na zalost najmanje Vitara/u uglavnom sluzbeni auto.
Ono sto sam napisao je ono sto je moje iskustvo i zelim da ga podelim kako bi ljudi imali sto vise misljenja na raspolaganju.
Ne ulazim u rasprave, ne treba mi to.
Ja uzivam u svojoj Vitari i to sam zeleo da napisem
Lep pozdrav svima

mamo,kupi mi suzuki

pre 8 godina

@ meeskec,nema,ko kaze da ima eto ga njemu;)

ali zato,moja rodjaka u svici kojoj inace nebi dao ni kozu da pricuva,vozi vec godinama suzuki liana kombi 1.6 4x4 automat,ma,ni jedan jedini kvar..neki trose,neki se kvare,a neki i jedno i drugo pa ti sad biraj

Nemanja

pre 8 godina

Ja sam narucio Vitaru S, po meni nema automobila sa boljim odnosom cena/dobijeno na trzistu. Dobar osecaj u voznji, mnogo opreme, simpatican izgled, dimenzije super za grad a opet dovoljno prostora.

Plastika na vrh instrument table mi apsolutno nebitna, daleko su mi bitnija recimo sedista od kombinacije alkantare i koze, koju nijedan od konkurenata ne nudi za te pare.

Na sajmu sam ulazio u sve automobile koji su u tom nekom rangu 15-20 hiljada. Jedini koji me je bas odusevio unutra je hondin HR-V ali izbor motora i cena me i nisu bas odusevili. Sa qashqaijem ne znam koji je fazon, tkanina na sedistima ko vuna, ne bi smeo u majici da sednem unutra, a on je kao nahvalien kao auto sa najkvaliternijim enterijerom.

aca

pre 8 godina

@mali Mitar
Nisam bio korisnik usluga Verana ali slucajno znam neke odnose u auto industriju.
Prvo je vlasnik Verana, u to rata i sankcija, na neki od sajmova u Zenevi odneo povece koferce (prica se o 5 milions DM) i otkupio znak Lava na neki broj godina u SR Jugoslaviji pa bez njega Pezo nije mogao.
Taj novac se morao nadoknaditi nekako.
Takodje od 2000te pogotovo marze za prodaju novih kola nizih klasa su smesne pa firma mora ziveti od flotne prodaje a u stvari jos vise od flotnog servisa. Da se Vlasi ne dosete cena novih utomobila i nije mozda bila neuobicajena ali servis...???
Sto se tice flotne prodaje i servisa zna se kako su nasi tenderasi pregovarali a sto se tice servisiranja ne moze servis staviti cenu zamena ulja za fizicka lica 5000din a zamena za pravna lica 25000din.
Tako da mislim da smo vise placali korupciju u drzavi nego sto je servis imao enormne zarade u krajnjem ishodu.

sale

pre 8 godina

oslonac za ruke ima u katalogu dodatne opreme, čak u više varijanti, kao što postoji i rezervni točak (ćopavac). ja sam rezervisao auto i tražio da se ugradi držač i da mi isporuče rez.točak naravno uz doplatu. veliki držače je oko 250eur.

Jovan Jovanović

pre 8 godina

Milan & Zoran & Euro Summar
Ilija Ilić trenutno vozi tri bicikla (sa točkovima 26", 27,5" i jedan 28"), kao i dva dizel vozila, iste radne zapremine, jedan sa 240Nm (sa predjenih 152.000km) i sa 320 Nm (sa predjenih 5.600 km). A sa suzukijem sa 1,6 benzincem je prešao oko 120.000km.
Čovek ima iskustva i sa suzukijem, a i sa dva motora koja u vitari dolaze.
A šokiran je cenom rezervnog točka za vitaru (290?),mada bi vitaru rado imao.

sale

pre 8 godina

Lemi, cena malog servisa je 100eur a veliki servis nema (lanac je u pitanju). Sa uvoznikom je priča koja je ranije bila aktuelna i mislim da se situacija popravila (bar ovde u novom sadu sve izgleda ok).

Matrix

pre 8 godina

aca,
Vrlo zanimljiv podatak za pravna lica i servis.
Sad onaj ko je ima firmu valjda je znao šta ga očekuje.
Sad mi je država koja je kupila pežoe sumnjiva ukoliko nije sklopila drugačiji ugovor. Inače je to za decenijsku robiju.

gradinar

pre 8 godina

Nisu mi jasni ovi koji porede babe i žabe... Te bolji je CRV, BMW... te bolja je kupovina Kia... To nisu iste klase!
Ovaj auto je kompaktan, ima pogon 4x4 i jeftin je!
Dakle, kome treba auto da nije prevelik, ni premali, pristojnog kvaliteta, sposoban za izlete van asfalta, dobro opremljen, a da ne košta mnogo (samo je D. Duster jeftiniji).
Jedino mi se ne sviđa centralni deo koji izgleda jadno, nema oslonac za ruku ni kao opciju, nema pregrada za sitnice. Tu su mogli da se bar malo potrude.
Ja lično bih odabrao Vitaru S, sa pogonom 4X4. Sa svom opremom košta manje od 20 'iljada.

Milan

pre 8 godina

ok visina, ali potrosnja zavisi od otpora vazduha. takodje bitno je i koji motor 1,6 koristiš i da li camac tezi 200 ili 500kg i kakva je prikolica i njena tezina i aerodinamika... pričate o glupostima jer poredite baba i zabe. potrosnja kod mene je 15% veca od fabričke a tu ne spada vucenje dodatnog tereta i ne pritiskan papucicu kao manijak. za mene je vitara, za ovih par meseci, pun pogodak a nadam se da ce tako i ostati i da ce se svim vitaristima moje iskustvo sa vitarom desiti.

Deki

pre 8 godina

Hehe, 9. april 2016 17:38
Grešiš. Vitara S ima LED "glavne farove" ( a ne samo LED dnevna svetla). To ti piše i na sajtu, u specifikacijama za tu vitaru, a možeš i da vidiš uživo. I sve to već za 16999.

Hehe

pre 8 godina

@(Deki, 9. april 2016 21:28)

Svaka cast Suzukiju na tome. Nisam gledao specifikacije, nego napisao samo da obicno svi pisu led dnevna svetla, a farovi cesto ksenon i jacim paketima. Ali eto, led farovi kod Suzukija, odlicna stvar.

lemi

pre 8 godina

Meni je prva opcija za kupovinu ova Vitara. Sigurno sa manjim paketom opreme i obavezšssmo šrednja vuca. Na sajmu sam sedeo u svima automobilima iz ove klase i jedino mi je mozda funkcionalniji i čepsi unutra Reno Captur ali motor od 900 cm?, me odbija od ovog. Moze li neko konkretno napisati kakbr probleme ima sa uvoznikom i koliko su cene servisa?

sale

pre 8 godina

"Ne razumem kako neko moze da vozi ovo. Sta je to, koja klasa vozila? I jos je ruzan za sve pare iznutra. CRV je zakon za "ovo""

Ma nemoj mi reći, CRV je zakon... po meni brate Q5 je zakon... o čemu ti pričaš, poenta je odnos cena-kvalitet a ne snovi. Koliko CRV u ovoj opremi košta? Naravno da je bolji isto kao što su bolji i qaskai, rav, x1.... ali i skuplji!

Milan

pre 8 godina

sale, 11. april 2016 08:48
Potpuno si u pravu,slažem se.
Ja odavno merkam tu vitaru S sa 1,4 turbašem. Jeste malo čudno vozilo sa dimenzijama (ni vamo,ni tamo,ima razmak osovina samo 2,5 metra),ni sa čim da je porediš, ali motor,oprema i cena kao kombinacija su odlični. Gepek je ok, ali nema rezervni ni kao opciju.
Još samo da je servisna mreža normalna i korektna. Ali, ne može sve.

Nemanaj

pre 8 godina

@ivan grozni mladji

Ja sam visok 185, kada namestim sediste za sebe imam itekako dovoljno mesta za sebe pozadi. Testirao sam i sa kolegom od 2m i on je uspeo da se smesti, ne sad da ima ne znam kolko mesta al ne ni da udara negde.

Mozda ja namestam sediste preblizu, al takvo je moje iskustvo. Kod tog mesta za kolena meni je bitno da se ne lupa napred, dal ima 10cm viska ili 30cm viska, nije toliko bitno. Bio sam prilicno detaljan kod testiranja, pokusavao da se zavalim sto vise mogu, probam razlicite stilove sedenja, i ni u jednom mi nije zafalilo mesta. Cudi me kad cujem ljude da im je bila tesna, kao da smo gledali razlicite automobile.

sale

pre 8 godina

petronije
košta 250 evrica ali ja bez rezervnog nikuda ne bi išao, set za reparaciju ne pomaže ako se pocepa guma... mala verovatnoca ali sta ako se desi i to obično negde u nekoj nedodjiji?

Petronije

pre 8 godina

Ja imam 190 cm i u vitaru mogu da sednem lepo i napred, ali relativno dobro i "iza sebe". Ima kola sa većim tim razmakom osovina,u kojima za mene pozadi uopšte nema dovoljno mesta (npr,prethodna kia sportage)

Nemanja

pre 8 godina

@ivan grozni mladji
Opet kazem, testirao sam i sa kolegom od 2m, i za moj setup sedista on moze da stane, sa malo sirenja nogu.
Pazi, mozda ja imam krace noge nego neko nizi od mene, ili ti imas natprosecno dugacke za svoju visinu. Cesto mi se desi da udjem posle nekoga nizeg od mene u auto i da moram da primicem sediste, dosta ljudi voli da se zabaci sto vise, da maltene kad mu je gas do kraja mora prstima da ga gurne, ja volim da posteno gazim po pedalama. Za moj nacin sedenja mesta ima skroz ok, nije E klasa al nije ni skucena. Detaljno sam testirao i konkurente u istoj ili klasi malo iznad (Captur, Sportage, Qahsqai, Juke, Kadjar) i nijedan mi nije ostavio narocito prostraniji utisak, Qashqai a posebno Juke su mi bili jos i skuceniji.

U svakom slucaju, svako treba da ga testira po svojim potrebama. Meni je Vitara S toliko odgovarala da sam pljunuo 20k za nju, vecu preporuku ne mogu da dam. Sad samo jos da stigne :)