Čisto da se zna
pre 8 godina
@samo tetki lek da odnesem
Čovek reče ČETVRTU godinu, što znači pune tri i nešto preko. Golf 7 je izašao krajem 2012. te je na tržištu ČETVRTU godinu i njegova tvrdnja je apsolutno realna.
Četvrtak, 04.02.2016.
15:00
Izvor: B92
pre 8 godina
@samo tetki lek da odnesem
Čovek reče ČETVRTU godinu, što znači pune tri i nešto preko. Golf 7 je izašao krajem 2012. te je na tržištu ČETVRTU godinu i njegova tvrdnja je apsolutno realna.
pre 8 godina
ADAC je ulovljen u lažiranju rezultata statistike. Godinama su na prvih 5 mjesta po pouzdanosti bili samo japanci,a onda su odjednom nestali i pojavili se skoro samo njemci. Kao što vidimo i sa VW i njemci su počeli lagati.I to na veliko.
Japanci su najpouzdaniji ne zato što nisu skloni novim rješenjima nego zato što sve temeljito ispitaju prije nego puste u redovnu prodaju. Tako je Honda dizel motor 2,2 razvijala 8 godina(!!) prije nego što je ušao u serijsku proizvodnju. I odmah je proglašen najboljim u klasi. Na testovima elstičnosti ostavljao je sve za više od 5 sekundi! Uz to se vrtio do tada nezamislivih 5.000 okretaja i mogao se voziti kao benzinac. Prvi ili jedan od prvih dizela koji je imao blok motora od aluminija i naravno bio puno lakši od konkurencije.
Drugi razlog veće pouzdanosti je taj što se svi japanci prodaju godinu dana samo u Japanu, pa tak kada se otklone eventualni nedostaci auto ide u prodaju u ostatak svijeta.
Vidim da mnogi uspoređuju izgled unutrašnjosti sadašnjih njemačkih automobila sa 10 godina starim japanskim. Pogledajte unutrašnjost novog Yarisa ili Mazde 2 ili 3 i teško ćete naći nešto ljepše kod konkurencije.
Vidim da ima dosta dileme oko pouzdanosti Dacia. Ja sam radio u tvornici i tvrdim da nije ništa lošija nego Renault vozila. Štedilo se na kvaliteti plastike iznutra i na čvrstoći karoserije,ali mehanika je identična. Kao i Renault do 100-120.000km sve 5, a i poslije je jeftiniji za održavanje od mnogih drugih.
pre 8 godina
Honda Jazz je totalno sjajan auto, nisam ga uzeo samo zbog slabih motora
pre 8 godina
alo bre vi sto volite japance sto ih ne vozite ovde svi pljuje audi bmw opel ww itd. a svi ih voze a u isto vreme znaju kakvi su japanci..pojma nemate..u proseku svaki 30-40 auto na nasim putevima je japanac a po komentarima odnosom pozitivno negativno bi se reklo da je obrnuna na 30japanaca 1evropski..
pre 8 godina
Mile kapiram da istina boli, jos gore ako si u pravu. Znaci da su japanci nadmasili nemce cim su se pojavili, jer koliko znam poslednjih 20 godina japanci su na prvom mestu uvek :)
pre 8 godina
Replay jel a4 sa boxer motorom koji ide u porse? hahahahaaa
pre 8 godina
Vozio sam i nemce, ali sada japance. Sve mogu da progutam, ali kada neka fabrika pravi jedne delove za Nemacku, druge za Svajcarsku, a otpad za Istocnu Evropu, onda mi usi porastu pola metra. Japanci svima isto, pa kome se sta zalomi.
pre 8 godina
@neksiko
Jesi cuo za kameru?
Nije skupo, a mnogo znaci.
Ako imas 15 000 eur za nova kola dodaj jos 200 eur za kameru.
pre 8 godina
Klimatiziran, 05. februar 2016 21:14)Zanima me samo kako uspeš ući s tom visinom u tako malen automobil?
pre 8 godina
@Johnny
Pa ja imam A4 samo novije godiste. Nikad se nista ne pokvari, stanice kad sam ga kupio stoje, ide kao metak, trosi smesno... Jesi siguran ti u sta pricas? :)
pre 8 godina
Eto i ja bih malo da nesto kazem. Vozio PRELUDE BA4 do 2010,,,original 856 000 km...Nikad kvara,,svecice,,ulje,,gume,,filteri,,kocnice, i levi i desni vanjski deo poluosovine,,ono kojim se upravlja,,na nemackom se kaze GELENK,,i sad je vozi neki arap kome sam je prodao..Sad imam ACCORD i ima 250 000 km i samo 2 sijalice za 6 godina menjao u farovima...zupcasti nisam jos menjao..Na prelude sam posle 390 000 predjenih km menjao zupcasti..Toliko o kvalitetu,,,sa prednjim diskovima presao 150 000 km...zamenio prednje plocice i duskove za 80€..
pre 8 godina
Vozači?
Valjda bi pre mehaničari i elektricari bili bolji za ovu priču?
pre 8 godina
Japanci koji su počeli tako što su kopirali audi bmw i Mercedes ko sto sada rade kinez?
Pa ne moze sin da uči tatu kako se prave deca...
pre 8 godina
(ko vozi Civica zna za Tantalove muke sa preglednošću)
pre 8 godina
Imam Hondu Jezz 2008 g. automatski mjenjac jos ni jedan kvar nije imala 156.000 ima predjeni a na proljece kupujem novi model pa da vidim dali su jos uvek dobri inace vozim i audi vec godinama i nikad nisam imao problema svaki audi je bio blizu 300.000 km. Momentalno imam A3 limuzinu 2.0 tdi i jako sam zadovoljan a naj bolji do sad je bio A6 4,2 masina jednom
pre 8 godina
@samo tetki da odnesem
lek
vidi auto je 2013. kupljen 2014. ok, tri godine,kako god, ali kvarova NEMA. 30000km
A ti čitaj komentare...
pre 8 godina
Ja vidim samo jedno, a to je, da me na ovoj stranici B92 doslovno si.lu.je reklama za Mazdu. Možda sam se istripovao, ali čini mi se da je ovde neko platio temu.
Ispiranje mozga. Današnji automobili su istog kvaliteta, a razlikuju se samo po klasi i izgledu. Koga briga da li troši 8 ili 10 litara goriva, da li neki deo košta 30 ili 50 eura, da se pokvario 1 ili 2 puta.... Ljudi, uživajte u svom automobilu, kao i u svojoj ženi, devojci (iako možda mnogo troši i skupa je za održavanje)
pre 8 godina
Kao neko ko vozi najbolji auto u Evropi- Hondu Jazz 1,4 CVT menjac, da kazem i ja koju :-)
Tek sam presao 10.000 sa njom, 2008.god, 70.000km na satu, uvoz iz Japana. Potrosnja 7,1 na 100km voznje bez gledanja na postrosnju, znaci opusteno... Menjac je nesto najdivnije sto sam osetio, tacnije nista ne osecam, predivan automatik. Prostora taman koliko mi treba (zena, dete i ja) a ja sam skoro 2m i 100kg, pregledan, praktican, auto pa meri, sledeci auto- Honda Accord 2.2d 2013. ili novija :-)
pre 8 godina
@(hiavata, 5. februar 2016 13:36)
Krajnji rezultat isti. VW je bio bolje rangiran nego sto je realno. Uostalom koliko samo afera u poslednjih par godina prati nemce... Sto se mene tice respect za BMW i Merc, ostali ne hvala.
pre 8 godina
Ja vozim sandero sesta godina 70000 km. Zamenio sijalicu fara i zadnje pozicije... Prevazisla je sva ocekivanja (PAL, 5. februar 2016 09:08)
Sta je to prema 255 000Km mog SUBARUA? Originalne prednjeg fara silalice mi trajale 10 godina sad menjam Nemacku Silvaniju svakih 6 meseci. Original akumulator trajao 8 godina. Toyota-Honda-Subaru.
pre 8 godina
Vozim novi Civic, tri pune godine, 41000 predjenih kilometara ni sijalicu nisam promenio! Sledeci auto, Lexusa vi srecno sa X6, E klasom i golfovima.
(mikula, 04. februar 2016 15:14)
Nije da ne verujem u pouzdanost honde, i sam sam vozio japanca, ali hvaliti se time da je auto presao 41.000 bez kvarova je stvarno smesno. Evo meni je ford presao 60.000km za 2.5 godine bez ikakvih kvarova, dok mi je kod tojote korole u garanciji crkao starter motora i podizac vozacevog stakla. Auto bi trebalo da predje 150.000km bez vecih kvarova da bi ga smatrali pouzdanim sto je otprilike 10 godina eksploatacije prosecnog Srpskog vozaca.
pre 8 godina
Honda Civic je najgori autio koji sam vozio, imam ga par meseci.. K A T A S T R O F A
pre 8 godina
Meni su ipak omiljeni francuzi. Nekako se prijatno osecam u unutrasnjosti. Kod svih vozila VW grupe pa i Seata se osecam kao da je dizajner iz isocne nemacke. Nekako mi unutra socrealisticki. Japanci su bili ubij Boze ali su posle 2000 dosta napredovali i spolja i unutra. Vozio sam almeru krajem 90tih i secam se primedbe mog matorog "unutra ko yugo".
pre 8 godina
ADAC je pre par godina lazirao statistike pouzdanosti u korist VW-a. Istina nisu ih gurali na prvo mesto, ali su ih rangirali mnogo bolje nego realno.
(Google it, 05. februar 2016 11:16)
ADAC je lazirao velicinu uzorka na kom su radjene statistike a ne i proseke. Slabo vi to koristite google.
pre 8 godina
(Zeljko, 4. februar 2016 22:54)
E pa evo kad pitaš, da ti pojasnim. ADAC,TÜV, DEKRA prave svake godine liste pouzdanih modela(ne proizvođača) po klasama automobila. U nekim nižim kategorijama tu i tamo se pojavi po neki auto iz Azije(Japan, Koreja) dok u višoj srednjoj klasi(premijum) nemački modeli su neprikosnoveni. U stvari tu Azijati i nemaju pravog predstavnika, što oni i ne kriju , ali zato Srbin zna bolje od Japanca da je Mazda bolja od BMW-a npr. Elem, rezultati se beleže u toku godine i postoji uslov da ima, minimum xxx primeraka jednog modela da bi 'ušao'u statistiku. Takođe se beleži i koliko godišnje prelaze u proseku ti modeli, pa se desi da npr.Avensis ima neznatno manje kvarova na manji broj pređene kilomteraže(15%) i on je onda apsolutno pouzdaniji a realno ne.Dešava se i obrnuto. Ali ono što je relavantno a ne beleži se to je priroda tih kvarova, a ne samo kvantitet tj. broj. Nije isto, u kvalitativnom smislu, da li je otkazao grejač za prozor ili uljna pumpa.Brojčano je isto ali kvalitativno nije. I na kraju, za dobar auto nije dovoljno da bude u jednom segmentu dobar ili najbolji , ima nešto i u komforu, voznim karakteristikama, udobnosti, završnoj obradi i na kraju i luksuzu, zašto ne.E zato su 'Nemci' broj jedan.Pozdrav!
pre 8 godina
Ja kad pricam da se pojedincima Peugeot pokazao odlicno i da su prezadovoljni smeju mi se. Francuzi iza Japanaca.
pre 8 godina
Prenecu Vam licno iskustvo
1. Audi a4 1,9 tdi kupljen nov 2002, Odlicna prica motor, menjac, zavrsna obrada, sve do nekih 120000 km, kada pocinje da se kvari sve sto od elektronike postoji, bord kompjuter, 2 puta, kompresor klime, sijalice na 5 - 6000 km, radio ne memorise stanice, lampice se pale same od sebe itd. Odlazinm 15 put kod novog majstora koji radi samo vagen grupu, ne kod ovlascenog kod koga je svaki servis minimalno duplo skuplji (garancija), i covek verovali ili ne vozi avensisa. Ukratko objasnio mi je sledece. Svaki proizvodjac stedi negde. Ta generacija audija i vagena je stedela na kvalitetu elektronike.Nakon toga kupujem novog akorda dizela i apsolutno nikakav problem nisam imao do 160.000 kada je i prodat.
Ukupno sam vozio preko 50 automobila i reci cu Vam sledece
1. Besmisleno je govoriti o pouzdanosti nekog automobila ukoliko ste kupili polovno vozilo, iz prostog razloga sto je isuvise ukljucen faktor srece - ili je imas ili nemas.
2. Cinjenice su da Nemci objektivno imaju luksuzniju zavrsnu obradu, lepsi dizajn,kvaliteniji-deblji lak
3. Cinjenica je da su Japanci pouzdaniji/motor-menjac-elekronika, da su im delovi skupi ko djavo (Srbija), bez obzira sto su u svetu u rangu svih ostalih vozila.
Evo za kraj americke poslovice prilagodjene nasem jeziku
Ako zelis auto za pokazivanje kupi nemca
Ako zelis pouzdan i kvalitetan auto kupi japanca
Ako zelis jeftino s...e kupi Forda (amerikanca)
pre 8 godina
Svedski Bilprovning (tehnicki pregled) svake godine dolazi do istog zakljucka.
pre 8 godina
@(hiavata, 5. februar 2016 10:39)
ADAC je pre par godina lazirao statistike pouzdanosti u korist VW-a. Istina nisu ih gurali na prvo mesto, ali su ih rangirali mnogo bolje nego realno.
pre 8 godina
nije isto ti imas auto i ja imam auto 1500kg i da trose isto plina na 100 km da imaju 2.0 i 135ks..na primer zasto vektra 1.6 vise trosi nego 1.8 zato sto je 1.6 motor slab za tu karoseriju pa mu vise snage treba da je pokrene a zavisi koji plinski uredjaj koristis i dal je odrzavan..moze da ti trosi i ide isto kao i benzina a moze i 50% vise da trosi a slabije da ide..fabricki podaci mercedes c200 9l benzina a trosi 12lbenzina a 10.5l plina po gradu pa mi objasni kako to..a 2.0 je 160ks..ja sam imao i suzu kao radni auto 1.3 koji mi je trosio vise plina nego astra karavan 1.6 koja je i teza.. naj bolji primer pouzdanosti automobila nije to sko kupis polovan pa ovaj bolji ovaj gori jer ne znas kakav je predhodni vlasnik bio..ima ljudi zaborave servise da rade pa posle pricaju ne valja..kupis nov auto i nema brige ja c200 kupio 2003 i jos ga teram 206.000 km i jos me nije ostavio a sto se japanaca tice ne svidjaju mi se uopste mozda jesu pouzdani ali su vecina i ruzni..
pre 8 godina
potrosnja najvise zavisi od samog stanja motora,losi kablovi ne radi 1 klip itd trosi odnma 20% vise tako da 1.2 moze vise da trosi od 1.4..alfa 2.0 156 trosi od 10-13l plina u gradu dok opel 9-11l bmw 320 11-16l..sve zavisi i od midela automobila..a sto se tice tojote mazde i honde ok su automobili motori ne unistivi samo malo skuplji za odrzavanje i sa ne bas nekim kvalitetom enterijera ali boze moj niko nije savrsen
pre 8 godina
što se tiče alfe to je tačno.
pre 8 godina
Za pouzdanost nema nikakve dileme, a da su dosadni, pa zavisi koji.
Civic type r i Nissan GTR su vodeci u svom segmentu. Ima da se bira.
pre 8 godina
@Andramulj
Ti se uhvatio ta njihove top dizel motore a kod Nemaca osnovni, pogledaj ti to malo bolje motorizaciju. :)
pre 8 godina
Većina komentara se svodi na onu poslovicu"svaki cigo svoga konja hvali"...
Ako je ADAC u Nemačkoj više puta tvrdio da su Japanci najpouzdaniji šta tu ima dalje da se priča.O ukusima ne treba diskutovati a ova diskusija me podseća na Vilanderovo komentarisanje Đokovića,dobar je ali ovo,ali ono a on je ipak najbolji...
pre 8 godina
Prica kupaca o pouzdanosti je totalno irelevantna. Ono sto je bitno su statistike kvarova, a neke osiguravajuce kuce to i objavljuju. Ili recimo ADAC statistike. To je realan prikaz pouzdanosti.
pre 8 godina
@rade... Jeste, jeste, tesi se lave ;). Prema golfu i njegovim vozacima ne gajim simpatije. Vozio od japanaca civic, i probao avensis. Utisak = ok. Ne govorim da auti ne valjaju, ali da su u odnosu na nemacke automobile iste klase jednostavno iza. Istina boli ili ?
pre 8 godina
vozio japanca, korejanca, francuza i nemca. redosled po kvalitetu, izradi, udobnosti... je bas tim redom. tako da cim se ukaze prilika vracam se na japanca
pre 8 godina
Normalno je da se procentualno najvise kvare ona vozila kojih u Evropi najvise ima na putevima,a ne oni kojima je prodaja na nivou statisticke greske,bar sto se evrope tice...
pre 8 godina
I najružniji takodje. Vozio sam hondu prelude,dok su još japanci imali smisla za dizajn i njihova kola ličila na nešto. Na njoj samo krov i antena nisu struleli...onakvu truležinu nisam video.
pre 8 godina
Ja vozim sandero sesta godina 70000 km. Zamenio sijalicu fara i zadnje pozicije... Prevazisla je sva ocekivanja
pre 8 godina
Na toj hondi jazz zadnji lezaj kosta 23000, a patosnice orginal 8500. Auto je stvarno vrhunski, pogotovo motor 1.4 80ks ima 8 svecica i trosi 6.5l po gradu. Pricam za prvi model jazza.
pre 8 godina
Fiat stilo 1.9 jtd! Kupio sam ga 2008 sa predjenih 105 000km i presao sa njim jos 150 000km bez kvara!
pre 8 godina
Au nesto ovdo nikako nije mi jasno zasto ima toliko loshih komentara protiv vw kola a ulicama serbije 50%se vozi vw vozila
pre 8 godina
Dogodine ubacite i Hjundai/Kia komotno...
pre 8 godina
@boris
Bio me blam da citam tvoj komentar hahaha. omega sad sam cuo sve...
pre 8 godina
kuda ide ovaj svet..pa japanci ne znaju kvalitetno napraviti nista osim stapica..unutrasnja plastika u tojotama ko reciklorana plastika od wc-solja..budite realni pa kazite..ko i dacia..pa komfornija su vozila iz 2000god tipa ww,opel,citroen,pezo cak i audi 100 iz 92god od danasnje dacie..nego ljudi vole novo a jeftino pa sami sebe ubede kako voze svemirski brod..mazda ok ima liniju i komfor a honda tu i tamo a cene ko da kupujes s klasu..
pre 8 godina
Ljudi, vozio sam opel, fiat, skodu, mazdu i uvek kupujem nova kola. Oba fiata su me namucila ozbiljno - nisu nikad bili veliki kvarovi ali sam promenio bezbroj spona, ulozaka brave volana, kljuceva, serva, kojekakvih senzora... Skode su ok zaista (najbolji odnos ulozeno dobijeno) ali su neudobne i bezlicne do bola. Bilo je par sitnih kvarova na dve koje sam imao. Opel Astra mi se zaista nikad nije kvarila, osim akumulatora i amortizera za 160.000km nista nisam menjao. Mazda je sampion u svakom smislu jer za 100.000 km za dve godine koliko sam presao apsolutno nista jije zatajilo, ne skripi i sl. Ono sto skripi je novcanik, jer su redovni servisi abnormalno skupi kod ovlascenih servisa, gotovo duplo skuplji nego za recimo skodu ili opela. A za havarijske popravke (menjao sam soferku) neka vam Bog pomogne ako nemate kasko i delovi se cekaju sto je strasno glupo.
pre 8 godina
Ne verujem u tu legendu o pouzdanosti. Jedina dva slucaja otkazivanja kocnica u voznji za koje sam cuo i koja su se desila mojim prijateljima su bila na tojotama: Corolla i Avensis.
pre 8 godina
".. ..ja kupio omegu 2003god karavan, za japanca svemirski brod..." reče čovek ovde i ostade živ. Klasičan dokaz da je mišljenje kao dupe, svako ga ima. 25 godina vozim, uglavnom sluzbena kola u stranoj firmi. Svaki zaposleni ima pravo da otkupi vozilo posle 2 - 4 godine. Od otkupljenih u vlasništvu je ostao po neki golf i škoda i svi japanci i svi prezadovoljni. Ono što sam primetio kao komentare je da ono što se pokvari na evropskom autu najverovatnije će opet, dok su delovi za japanska vozila nešto skuplji ali se značajno manje kvare. Ja sam privatno ostao na francuzima: 30 ak % niža cena od iste klase nemca, odaberi bolji primerak i nema problema, jeftina i još udobnija vožnja za male pare uz obavezu da ga se rešiš za najvise 3 godine.
pre 8 godina
e ljudi ja kad sam kupio novu vektru 97god presao sam 140.000km bez nista..pa normalno je da se ne kvari na 40-50.000..znate kako se kaze kad iz juga sednete u poljski wc on vam je pouzdan i udoban to je normalno a 60% je vozilo juga ili ti zastavu pa seli u kineza i sad vao...svemirski brod...cisto poredjenja radi 11 prodatih opelovih vozila na 1 kineski ili 17 francuskih na 1kineski..c5,c4,307,407,607,laguna,insignija,159,c-klasa,audi svi mideli,pasat,bora itd..svi su oni ispred japanaca 10god..pogledajte nove tojate i nemce iz 2006god..sve ce vam biti jasno..
pre 8 godina
djelimicno istina ali samo Honda.
probajte bmw ali od recimo 2007 god. pa da vidite sta je pouzdanost i kvalitet.plati pa klati..
pre 8 godina
Ali honda civik stara je bila u nemackoj zvanično automobil koji se najmanje kvario.to je bila pobeda..ko kaže da su nemci loši,taj isto nije realan jer bolje izgledaju ali japanac je japanac.medjutim,ne znam da li ćete se složiti da ni nemci ni japanci više ne prave kola koja će preći milion kilometara bez većih kvarova kao mercedes 124,tojota corola, Toyota carina jer se fabrikama više ne isplati da ni delovi a ni da auto predje veliku kilometrazu jer treba kupiti novi.isti je slučaj sa mašinama za veš gde rezervne delove prodaju po ceni cele mašine ili dobre farmerke koje više ne mogu trajati 10 godina nego 3,4 i to ako se baš čuvaju.
pre 8 godina
Kvalitet =/= pouzdanost.
Kvalitet = pouzdanost + bezbednost + dizajn + udobnost + performase + vozne karakteristike...
pre 8 godina
vozim jazz 2013 god. kupio sa 65000 a trenutno ima 120000 km. zasad nije bilo nikakvih problema. preporucujem.
pre 8 godina
jooooj, čuj ove sa astrama i omegama, pa gde opel da poredite sa japanskim vozilima, majko rođena!
pre 8 godina
Toyota Avensis druge generacije - najlepsi auto koji je Toyota napravila. I ne salim se!
pre 8 godina
molim?!?! Koja su to kola bolja od Moskviča?!?!
pre 8 godina
Smart for Fore, lep kao lutka ,kvario mi se kao djavo...
pre 8 godina
Sto mrzim konstatacije sipaj i vozi, samo sijalicu za 5 god, trosi ko zippo...
(Nikola, 4. februar 2016 16:26)
Pa evo moj Koreanac troši 12 litara benzina u gradu, a i van grada kad se nagazi,ali pravljen je kad je barel koštao deset dolara (1998) Par sijalica jesam promenio, ali osim goriva ništa drugo ne troši, već 400.000 km.Na nemačkom autobanu i dalje ide 180, dok zabezeknuti vozači dvosobnih i trosobnih stanova na točkovima traže u rečniku Daewoo.
pre 8 godina
Jesu, pouzdani su, nema sta. Ali meni za auto nije dovoljno samo da bude pouzdan. I nakovanj je pouzdan pa sta. Ne svidja mi se nacin kako se voze, ne svidja mi se dizajn (enterijer naročito), ne svidja mi se materijal na sedistima... Nije sve za svakog.
pre 8 godina
Samo jedno u nizu slicnih istrazivanja koja su dala iste rezultate. Nikada mi nece biti jasna ta balkanska fascinacija VW-om i drugim "nemcima", ako nema veze sa brojnom dijasporom tamo ili cime vec. Ja kupio polovan Micubisi sa 180000km na satu, kaze mi kolega da "imam hrabrosti", on malo pre mene kupio polovnu Astru, znatno skuplju sa 150000. Za 4 god obojica presli nekih 40-50k km, on je 3-4 puta imao znacajne kvarove, ja promenio 2-3 sijalice (da, upravo tako, nije floskula). U medjuvremenu on je auto promenio, ja ovaj zadrzao i kupio jos jedan. Sada preko 240000 na satu, i dalje nista, ni kap ulja izmedju servisa.
pre 8 godina
Naravno da su Japanci najbolji. Honda, Toyota, Mazda,... Odlicni automobili. Dodao bih Subaru. Subaru je vise puta bio na samom vrhu u Americi, cak je i u Nemackoj jedne godine dospeo na prvo mesto u kategoriji "najzadovoljnijih korisnika". Dakle, Japancima treba dati sansu, ne moramo se uvek klanjati Nemcima. Ne kazem da ne valjaju, daleko od toga. Sve treba probati, pa posle mozemo da komentarisemo. Sto se mene tice, jednom kupio japansko vozili i verujem da ce i sledece biti iz Japana. :)
pre 8 godina
covek vozi golf 7 CETIRI godine??
Druze, proveri kad je izasao g7 pa onda slazi.
pre 8 godina
Koliko frustriranih vozaca anti japanski orijentisanih hahaha... od "statistika laze" do "japanci zastareli, ne pruzaju nista sem pouzdanosti". Japanci jesu najpouzdaniji i to je cinjenica, ima dosadnih i ruznih ali isto tako sjajnih i prelepih i stvorenih za uzivanje, pouzdanost dosta zavisi od stila, tempa i nacina voznje, kao i odrzavanja, i naravno ocekivanja vlasnika. Ali jesu najbolji, koliko god to nekima smetalo.
pre 8 godina
BMW serije 3, 9 godina star, 125.000 km, sem potrošnog materijala i zadnjeg lonca (sve original) ništa nije menjano. .dobio novi TÜV nedavno... svaka čast japancima ali servis im je preskup. Imao sam Mazdu 3, činjenica da nisam imao problema ali sam izduvni sistem kupio od neke firme jer je u Mazdi koštao pravo bogatstvo
pre 8 godina
mozda jesu naj pouzdanije ali cena udobnost komfor plastika unutrasnja sedista itd nula,.pricam do 2005god..ja kupio omegu 2003god karavan za japanca svemirski brod 2000 kubika 10l plina u gradu max..kad sam ja uzimao omega je bila 4000e a avensis 2004god 6500e ulozio u omegu radi sebe 1400e doveo je do fabrickog stanja i evo 127.000km osim servisa redovnog nista drugo..sad planiram insigniu ili a6..japanac je japanac osim motora nista..ko je vozio punta daciu isl njemu je normalno japanac dobar
Ceo komentar ti je isto toliko realan i istinit kao i tvoj podatak o potrosnji omege karavan 2.0 u gradu 10L plina i to MAX? Mozda ali na 50km. Nemoj to da pricas nekom ko poseduje slican auto 1600-700kg tezak sa benzinskim motorom 2.0 ili vecim, smejace ti se. Inace 10l u gradu trosi astra 1.4 16v koja je mnoooogo laksa i slabija. A tvoj auto po fabrickim podatcima (koji su uglavnom optimisticni) trosi 13,4L, znaci plina realno 15L ciste gradske voznje i to ne MAX nego MIN. Dok razmisljas o potrosnji umesto sto kudis japance i njihov komfor prouci malo sta je Honda Legend, Lexus Ls, Infinity fx 50 itd itd
pre 8 godina
što da ne budu pouzdani? stave motor npr 1,6 i 90 ks , što on ne bi bio pouzdan?! BMW pokrenuo novu turbo eru , ovi posle 7-8 god počinju da turbo motorima , a bmw twin-turbo , ili tri turbine u redni dizel sestocilindras , ovi čekaju da preleze dečje bolesti , i tu nastupaju japanci sa pouzdanoscu.
Kada su japanci 89e izbacili civic 1.6 sa 160ks sa varijabilnim razvodom ventila koji je mogao da se zavrti do 9000obrtaja i bez potrosnje ulja predje 500 000 km to je bio zadatak koji ni jedan nemac nije dostigao dugo ili nikad. Mozda tebe turbo inpresionira ali to je tehnologija stara vise od pola veka a ono sto je novo i napredno to su hibridni i elektro automobili a tu su japanci lideri. Da ne govorima o mazdi koja je jedina usavrsila vankel motor (rx8) ili nisanu gtr koji je nabolji sportski auto u svojoj klasi i ceni itd a ti ovde pises da japanci proizvode samo proste motore pa se zato ne kvare- smesno.
pre 8 godina
Evo da vam kao neko ko je potpuno operisan od kompleksa kazem kako se biraju pouzdani automobili. Nema to veze ni sa brendom, ni sa zemljom porekla. Ako kupis novi model iz prve serije, jos ako je sa novo razvijenim motorom koji je premijerno poceo da se ugradjuje u taj model racunaj da ce ti odredjene decije bolesti praviti probleme. Ako kupis restilizovan model, jos neku seriju koju godinu nakon restilizacije, sa nekim motorom koji se ugradjivao recimo jos od prethodne generacije samo su ga malo poboljsali i koji se pokazao kao dobar racunaj da su sve otklonili na tom modelu i da nece praviti problem. Takodje zavisi i da li je atmosverski benzinac na kome budi receno nema sta da se pokvari ili je u pitanju motor dosta slozenije konstrukcije. A to Japanci, Nemci....te price ne piju vodu od kako su automobili generalno postali potrosna roba.
pre 8 godina
Qashqai 1.5 dci 110hk 6-vxl Acenta Safety pack connect 2015 nov vozim nepunih godinu dana i prezadovoljan, trosi kao upaljač.
(peacemaker, 04. februar 2016 19:43)Пријатељу овде се говори о јапанским аутима а од тога ви имате само значку на хауби.Остатак Рено.Знам за јадац јер и ја сам поседовао истог пре пар година.
pre 8 godina
Vozači potvrdili? Mislim, to je baš relevantno nema šta. Ne bih da vas razočaram ali ta istraživanja se malo drugačije rade. A i nije sve u pouzdanosti, zato 'nemci' razbijaju sa prodajom na Starom kontinentu, dok su Azijati simbolično zastupljeni.
A kako se rade ta istrazivanja, objasni nama neukima? Cak i TUV ili ADAC listama pouzdanisti japanci vode. I od kad su prodajne cifre relevantne o tome sta valja, prosecna konfekcija uz dobar marketing i podrsku banaka domacim proizvodjacima se uvek dobro prodavala sto ne znaci da je to najbolje.
pre 8 godina
Vazi... To kaze onaj ko nije vozio nemacki auto. Doduse, nema ni svako za "nemca" pare ;)
Aha, jeste. Pogledaj cene novih a i polovnih japanaca, ili su slicnih cena kao nemci ili su skuplji. Polovna corola je skuplja od golfa i teze ju je naci jer to ljudi retko hoce prodaju. Inace vozio sam do sad barem 70-80 razlicitih vozila a posedovao 9 i od japanaca nema pouzdanijih pogotovo ako se govori o benzincima. Ali nije ni zameriti tebi i slicnima koji iz juga predju u golfa i obicno misle da je Lexus ili Infinity nesto sto se maze na leba.
pre 8 godina
400.000 (cetristotine hiljada) je komsa presao sa sitroeom c5 starim 12 godina... i jos plovi ladja... sve sto se odrzava traje... osim ako ne vozis trke...
pre 8 godina
Da da kako da ne. Ne dam golfa ni za novog Japanca.
pre 8 godina
@rosonero
Kako si lupio nemas pojma... Honda pravi brodske motore,avionske,a o motociklima da ne pricam. Savrsenstvo benzinske tehnologije,dizeli im prosto nisu fokus. Kad su ga konacno napravili 2.2 dizel motor,Mercedes gs je odmah otkupio i poceo da ugradjuje u svoja vozila. To je Hondin 2.2 dizel.Imam sluzbenog pasata 2015 god, 2.0 tdi 150 ks pefrektan,prosto sam zaljubljen u njega.Kolega sa posla kupio Mazdu 6 2.2 dizel. 175ks na sajmu prosle godine posle Honde Accord 2.2 dizel. Sve nova kola,sva sam vozio, vrlo mala razlika zavisi ko sta voli. Accord zvuk kao F1,menjac perfektan,pouzdanost NO1 . Mazda kida asvalt koliko dobro ide, sky aktiv trosi manje od pasata ali je passt brutalan,upravljiv nekako robustan i kompaktniji auto. Ali Honda je kostala 27 000 eur, Mazda 34 000 eur a koliko znam pasat 47 000 eur. Za taj novac ima dalekoooo bolji auto da se uzme. BMW MERC.. da biras. Jos kad sam video da je Honda iz novog dizela 1.6 izvukla 165 ks. a wagen u najnovijem passtu iz 2.0 dizela 150ks, sve mi je bilo jasno.
PS. Honda odavno pravi hibride, sad kad su ostali poceli Honda presla na nesto potpuno novo. Nemci nisu ni blizu...
pozzz
pre 8 godina
Od 1989,sedam Toyota vozio nista popravljao,sta tu ima pricati!
pre 8 godina
Mikula,
Dao sam ti plus ali i ja vozim Golf7 4. godinu zaredom, takođe ni sijalicu nisam promenio...ništa Nemcima ne fali, naprotiv.
pre 8 godina
Vazi... To kaze onaj ko nije vozio nemacki auto. Do duse, nema ni svako za "nemca" pare ;)
pre 8 godina
Jesu Japanezi pouzdani,oduvek je tako,ali ovde vlada neka druga logika. Postoji religija VW, a ostalo su sve sekte. Tako je to kod nas. Mozda ljudima nije pouzdanost iskljicivo vazna?
pre 8 godina
Uz svo uvazavanje japanskih automobila ja Vas ne razumem. Prelazite 37 kilometara dnevno u proseku i hvalite se kvalitetom. I hocete da kupite Lexsus za 37 kilometara dnevno. Svaka cast, gde ima tu se i rasipa
pre 8 godina
Vozači potvrdili? Mislim, to je baš relevantno nema šta. Ne bih da vas razočaram ali ta istraživanja se malo drugačije rade. A i nije sve u pouzdanosti, zato 'nemci' razbijaju sa prodajom na Starom kontinentu, dok su Azijati simbolično zastupljeni.
pre 8 godina
Qashqai 1.5 dci 110hk 6-vxl Acenta Safety pack connect 2015 nov vozim nepunih godinu dana i prezadovoljan, trosi kao upaljač.
pre 8 godina
Statistika je čudo od nauke, čudo.
pre 8 godina
a golf 5 i audi a4 crveno di ?! mislim stvano
pre 8 godina
mozda jesu naj pouzdanije ali cena udobnost komfor plastika unutrasnja sedista itd nula,.pricam do 2005god..ja kupio omegu 2003god karavan za japanca svemirski brod 2000 kubika 10l plina u gradu max..kad sam ja uzimao omega je bila 4000e a avensis 2004god 6500e ulozio u omegu radi sebe 1400e doveo je do fabrickog stanja i evo 127.000km osim servisa redovnog nista drugo..sad planiram insigniu ili a6..japanac je japanac osim motora nista..ko je vozio punta daciu isl njemu je normalno japanac dobar
pre 8 godina
Takodje potpisujem,tojota yaris,corola verso,verso,avensis...
pre 8 godina
A lada???
(Srbin, 4. februar 2016 15:21)
A Mercedes i BMW?
Hehe.
pre 8 godina
Najpouzdanija, ali kad se nešto pokvari skupo košta.
pre 8 godina
što ne bi bili najpouzdaniji , ugrade u njega npr 1.6 sa 90 ks i najpouzdaniji??! BMW-e otpočeo novu turbo eru pre 7-8 god , japanci sad počeli da proizvode iste , a BMW-e preso na tvin turbo , pa tri turbine u rednom sestocilindicnom dizelu , ovi ce za desetak godina kad preleze dečje bolesti ! i posle najpouzdaniji i najjeftiniji , pa naravno kad kaskaju 10 godina.
pre 8 godina
Pazi redosled: Honda, Toyota, DACIA, Mazda...
Vozac Dacie ce pre da prizna da je ubio Kenedija, negoli da mu se automobil kvari. Ribolovacke price su stivo brace Grim u odnosu na price zadovoljnih vlasnika Dacie....
pre 8 godina
Nasmeja se ja ovom sa njegovom hodom civik. Vidi ovako,opel astra 1.6 8v 2001g uvezena 2008g bila taksi do 2012 prešla 300000km. nije rađen veliki servis do te kilometraze. Od 2012 do 2015 prešla 150.000km štim što su rađeni veliki servisi za ovih 150.000 dva puta to ti je oko 20.000dn šolje amortizeri stabilizatori još otprilike 30.000dn ništa više možda neka sitnica i redovno održavanje. Šta švaba sklepa mora da traje...
pre 8 godina
@ brzi Ok, shvatili smo, voziš fokusa ili nešto drugo sa dna liste. Jbg, sledeći put pri kupovini pamet u glavu, da ne bi opet morao da se tešiš ismevanjem opštepoznatih činjenica.
pre 8 godina
Ja vec 22 godine govorim ljudima koje poznajem, od kada sam sa Audija presao na Citroena, pa na Hondu Civic, koju i danas vozim, da Nemca necu ni kao poklon. Honda je cudo
pre 8 godina
na 40000 se ni jugu nista nije kvarilo...
pre 8 godina
Na Zapadu ništa novo.
pre 8 godina
Alfa 156, presao s njom 50 000 km, samo redovno odrzavanje i jedna lampica na instrument tabli.
Teorija zavere protiv Alfe :)
pre 8 godina
И у Америци је Хонда убедљиво прва, па Тојота, па онда сви остали.
pre 8 godina
Sada kad nagrnu nasi golferi da ne kazem Nemci, da popljuju japanska vozila, ima sve da prsti.
pre 8 godina
srećno i tebi @mikula sa Lexusom, kad dodje vreme za servis u zemlji Srbiji.
pre 8 godina
Prema zvanicnim rezultatima, pouzdanost po zemljama proizvodnje za prethodnu godinu:
1. Japan
2. Francuska
3. J. Koreja
4. USA
5. Svedska
6. Nemacka
7. Italija
pre 8 godina
Kakve li krseve voze kad se svaki treci kvari? Jedino ako u kvar smatraju i zaprljane prozore ili prljave patosnice...
pre 8 godina
Nemoguće,pa šta će sad ljubitelji Deuch limuzina?
pre 8 godina
Sto mrzim konstatacije sipaj i vozi, samo sijalicu za 5 god, trosi ko zippo...
pre 8 godina
Da li znaci da su mehanicki sistemi pouzdaniji od elektronskih i elektricnih?!
pre 8 godina
ovo nije ništa novo, a ko bi uopšte mogao biti bolji?
pre 8 godina
A lada???
pre 8 godina
Normalno.
pre 8 godina
samo oni koji nisu vozili japance se smeju i cene golfa 4 i pasata b5.5
pre 8 godina
Vozim novi Civic, tri pune godine, 41000 predjenih kilometara ni sijalicu nisam promenio! Sledeci auto, Lexusa vi srecno sa X6, E klasom i golfovima.
pre 8 godina
I ja vozim logana 11godina pa crkla samo desna sijalia!
pre 8 godina
Hahahahahha Dacia.... MA hajte molim vas :D.. Pa Dacia je jedna od gorih modela. Honda je vrh, pa Toyota i Mazda.
Honda civic je ubedljivo najpouzdaniji automobil. Ali ruzan, da ruzniji ne moze biti. Mazdica je vrh :D
Volvo-vi automobili su takodje kvalitetni
pre 8 godina
hahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahaha!!!!!!!!!!!
pre 8 godina
što da ne budu pouzdani? stave motor npr 1,6 i 90 ks , što on ne bi bio pouzdan?! BMW pokrenuo novu turbo eru , ovi posle 7-8 god počinju da turbo motorima , a bmw twin-turbo , ili tri turbine u redni dizel sestocilindras , ovi čekaju da preleze dečje bolesti , i tu nastupaju japanci sa pouzdanoscu.
pre 8 godina
Znaci - japanci i francuzi?
A cekaj - pa gdje su njemacka, polubozanska, vozila???
pre 8 godina
Vozim novi Civic, tri pune godine, 41000 predjenih kilometara ni sijalicu nisam promenio! Sledeci auto, Lexusa vi srecno sa X6, E klasom i golfovima.
pre 8 godina
Normalno.
pre 8 godina
na 40000 se ni jugu nista nije kvarilo...
pre 8 godina
Ja vec 22 godine govorim ljudima koje poznajem, od kada sam sa Audija presao na Citroena, pa na Hondu Civic, koju i danas vozim, da Nemca necu ni kao poklon. Honda je cudo
pre 8 godina
Jesu Japanezi pouzdani,oduvek je tako,ali ovde vlada neka druga logika. Postoji religija VW, a ostalo su sve sekte. Tako je to kod nas. Mozda ljudima nije pouzdanost iskljicivo vazna?
pre 8 godina
И у Америци је Хонда убедљиво прва, па Тојота, па онда сви остали.
pre 8 godina
Pazi redosled: Honda, Toyota, DACIA, Mazda...
Vozac Dacie ce pre da prizna da je ubio Kenedija, negoli da mu se automobil kvari. Ribolovacke price su stivo brace Grim u odnosu na price zadovoljnih vlasnika Dacie....
pre 8 godina
Sada kad nagrnu nasi golferi da ne kazem Nemci, da popljuju japanska vozila, ima sve da prsti.
pre 8 godina
samo oni koji nisu vozili japance se smeju i cene golfa 4 i pasata b5.5
pre 8 godina
Znaci - japanci i francuzi?
A cekaj - pa gdje su njemacka, polubozanska, vozila???
pre 8 godina
Sto mrzim konstatacije sipaj i vozi, samo sijalicu za 5 god, trosi ko zippo...
pre 8 godina
Nemoguće,pa šta će sad ljubitelji Deuch limuzina?
pre 8 godina
A lada???
pre 8 godina
Takodje potpisujem,tojota yaris,corola verso,verso,avensis...
pre 8 godina
a golf 5 i audi a4 crveno di ?! mislim stvano
pre 8 godina
Prema zvanicnim rezultatima, pouzdanost po zemljama proizvodnje za prethodnu godinu:
1. Japan
2. Francuska
3. J. Koreja
4. USA
5. Svedska
6. Nemacka
7. Italija
pre 8 godina
Uz svo uvazavanje japanskih automobila ja Vas ne razumem. Prelazite 37 kilometara dnevno u proseku i hvalite se kvalitetom. I hocete da kupite Lexsus za 37 kilometara dnevno. Svaka cast, gde ima tu se i rasipa
pre 8 godina
Prenecu Vam licno iskustvo
1. Audi a4 1,9 tdi kupljen nov 2002, Odlicna prica motor, menjac, zavrsna obrada, sve do nekih 120000 km, kada pocinje da se kvari sve sto od elektronike postoji, bord kompjuter, 2 puta, kompresor klime, sijalice na 5 - 6000 km, radio ne memorise stanice, lampice se pale same od sebe itd. Odlazinm 15 put kod novog majstora koji radi samo vagen grupu, ne kod ovlascenog kod koga je svaki servis minimalno duplo skuplji (garancija), i covek verovali ili ne vozi avensisa. Ukratko objasnio mi je sledece. Svaki proizvodjac stedi negde. Ta generacija audija i vagena je stedela na kvalitetu elektronike.Nakon toga kupujem novog akorda dizela i apsolutno nikakav problem nisam imao do 160.000 kada je i prodat.
Ukupno sam vozio preko 50 automobila i reci cu Vam sledece
1. Besmisleno je govoriti o pouzdanosti nekog automobila ukoliko ste kupili polovno vozilo, iz prostog razloga sto je isuvise ukljucen faktor srece - ili je imas ili nemas.
2. Cinjenice su da Nemci objektivno imaju luksuzniju zavrsnu obradu, lepsi dizajn,kvaliteniji-deblji lak
3. Cinjenica je da su Japanci pouzdaniji/motor-menjac-elekronika, da su im delovi skupi ko djavo (Srbija), bez obzira sto su u svetu u rangu svih ostalih vozila.
Evo za kraj americke poslovice prilagodjene nasem jeziku
Ako zelis auto za pokazivanje kupi nemca
Ako zelis pouzdan i kvalitetan auto kupi japanca
Ako zelis jeftino s...e kupi Forda (amerikanca)
pre 8 godina
Hahahahahha Dacia.... MA hajte molim vas :D.. Pa Dacia je jedna od gorih modela. Honda je vrh, pa Toyota i Mazda.
Honda civic je ubedljivo najpouzdaniji automobil. Ali ruzan, da ruzniji ne moze biti. Mazdica je vrh :D
Volvo-vi automobili su takodje kvalitetni
pre 8 godina
ovo nije ništa novo, a ko bi uopšte mogao biti bolji?
pre 8 godina
covek vozi golf 7 CETIRI godine??
Druze, proveri kad je izasao g7 pa onda slazi.
pre 8 godina
I ja vozim logana 11godina pa crkla samo desna sijalia!
pre 8 godina
jooooj, čuj ove sa astrama i omegama, pa gde opel da poredite sa japanskim vozilima, majko rođena!
pre 8 godina
@ brzi Ok, shvatili smo, voziš fokusa ili nešto drugo sa dna liste. Jbg, sledeći put pri kupovini pamet u glavu, da ne bi opet morao da se tešiš ismevanjem opštepoznatih činjenica.
pre 8 godina
što da ne budu pouzdani? stave motor npr 1,6 i 90 ks , što on ne bi bio pouzdan?! BMW pokrenuo novu turbo eru , ovi posle 7-8 god počinju da turbo motorima , a bmw twin-turbo , ili tri turbine u redni dizel sestocilindras , ovi čekaju da preleze dečje bolesti , i tu nastupaju japanci sa pouzdanoscu.
Kada su japanci 89e izbacili civic 1.6 sa 160ks sa varijabilnim razvodom ventila koji je mogao da se zavrti do 9000obrtaja i bez potrosnje ulja predje 500 000 km to je bio zadatak koji ni jedan nemac nije dostigao dugo ili nikad. Mozda tebe turbo inpresionira ali to je tehnologija stara vise od pola veka a ono sto je novo i napredno to su hibridni i elektro automobili a tu su japanci lideri. Da ne govorima o mazdi koja je jedina usavrsila vankel motor (rx8) ili nisanu gtr koji je nabolji sportski auto u svojoj klasi i ceni itd a ti ovde pises da japanci proizvode samo proste motore pa se zato ne kvare- smesno.
pre 8 godina
Da li znaci da su mehanicki sistemi pouzdaniji od elektronskih i elektricnih?!
pre 8 godina
Mikula,
Dao sam ti plus ali i ja vozim Golf7 4. godinu zaredom, takođe ni sijalicu nisam promenio...ništa Nemcima ne fali, naprotiv.
pre 8 godina
Evo da vam kao neko ko je potpuno operisan od kompleksa kazem kako se biraju pouzdani automobili. Nema to veze ni sa brendom, ni sa zemljom porekla. Ako kupis novi model iz prve serije, jos ako je sa novo razvijenim motorom koji je premijerno poceo da se ugradjuje u taj model racunaj da ce ti odredjene decije bolesti praviti probleme. Ako kupis restilizovan model, jos neku seriju koju godinu nakon restilizacije, sa nekim motorom koji se ugradjivao recimo jos od prethodne generacije samo su ga malo poboljsali i koji se pokazao kao dobar racunaj da su sve otklonili na tom modelu i da nece praviti problem. Takodje zavisi i da li je atmosverski benzinac na kome budi receno nema sta da se pokvari ili je u pitanju motor dosta slozenije konstrukcije. A to Japanci, Nemci....te price ne piju vodu od kako su automobili generalno postali potrosna roba.
pre 8 godina
mozda jesu naj pouzdanije ali cena udobnost komfor plastika unutrasnja sedista itd nula,.pricam do 2005god..ja kupio omegu 2003god karavan za japanca svemirski brod 2000 kubika 10l plina u gradu max..kad sam ja uzimao omega je bila 4000e a avensis 2004god 6500e ulozio u omegu radi sebe 1400e doveo je do fabrickog stanja i evo 127.000km osim servisa redovnog nista drugo..sad planiram insigniu ili a6..japanac je japanac osim motora nista..ko je vozio punta daciu isl njemu je normalno japanac dobar
Ceo komentar ti je isto toliko realan i istinit kao i tvoj podatak o potrosnji omege karavan 2.0 u gradu 10L plina i to MAX? Mozda ali na 50km. Nemoj to da pricas nekom ko poseduje slican auto 1600-700kg tezak sa benzinskim motorom 2.0 ili vecim, smejace ti se. Inace 10l u gradu trosi astra 1.4 16v koja je mnoooogo laksa i slabija. A tvoj auto po fabrickim podatcima (koji su uglavnom optimisticni) trosi 13,4L, znaci plina realno 15L ciste gradske voznje i to ne MAX nego MIN. Dok razmisljas o potrosnji umesto sto kudis japance i njihov komfor prouci malo sta je Honda Legend, Lexus Ls, Infinity fx 50 itd itd
pre 8 godina
Statistika je čudo od nauke, čudo.
pre 8 godina
srećno i tebi @mikula sa Lexusom, kad dodje vreme za servis u zemlji Srbiji.
pre 8 godina
Ljudi, vozio sam opel, fiat, skodu, mazdu i uvek kupujem nova kola. Oba fiata su me namucila ozbiljno - nisu nikad bili veliki kvarovi ali sam promenio bezbroj spona, ulozaka brave volana, kljuceva, serva, kojekakvih senzora... Skode su ok zaista (najbolji odnos ulozeno dobijeno) ali su neudobne i bezlicne do bola. Bilo je par sitnih kvarova na dve koje sam imao. Opel Astra mi se zaista nikad nije kvarila, osim akumulatora i amortizera za 160.000km nista nisam menjao. Mazda je sampion u svakom smislu jer za 100.000 km za dve godine koliko sam presao apsolutno nista jije zatajilo, ne skripi i sl. Ono sto skripi je novcanik, jer su redovni servisi abnormalno skupi kod ovlascenih servisa, gotovo duplo skuplji nego za recimo skodu ili opela. A za havarijske popravke (menjao sam soferku) neka vam Bog pomogne ako nemate kasko i delovi se cekaju sto je strasno glupo.
pre 8 godina
Alfa 156, presao s njom 50 000 km, samo redovno odrzavanje i jedna lampica na instrument tabli.
Teorija zavere protiv Alfe :)
pre 8 godina
Vazi... To kaze onaj ko nije vozio nemacki auto. Doduse, nema ni svako za "nemca" pare ;)
Aha, jeste. Pogledaj cene novih a i polovnih japanaca, ili su slicnih cena kao nemci ili su skuplji. Polovna corola je skuplja od golfa i teze ju je naci jer to ljudi retko hoce prodaju. Inace vozio sam do sad barem 70-80 razlicitih vozila a posedovao 9 i od japanaca nema pouzdanijih pogotovo ako se govori o benzincima. Ali nije ni zameriti tebi i slicnima koji iz juga predju u golfa i obicno misle da je Lexus ili Infinity nesto sto se maze na leba.
pre 8 godina
vozio japanca, korejanca, francuza i nemca. redosled po kvalitetu, izradi, udobnosti... je bas tim redom. tako da cim se ukaze prilika vracam se na japanca
pre 8 godina
molim?!?! Koja su to kola bolja od Moskviča?!?!
pre 8 godina
@rosonero
Kako si lupio nemas pojma... Honda pravi brodske motore,avionske,a o motociklima da ne pricam. Savrsenstvo benzinske tehnologije,dizeli im prosto nisu fokus. Kad su ga konacno napravili 2.2 dizel motor,Mercedes gs je odmah otkupio i poceo da ugradjuje u svoja vozila. To je Hondin 2.2 dizel.Imam sluzbenog pasata 2015 god, 2.0 tdi 150 ks pefrektan,prosto sam zaljubljen u njega.Kolega sa posla kupio Mazdu 6 2.2 dizel. 175ks na sajmu prosle godine posle Honde Accord 2.2 dizel. Sve nova kola,sva sam vozio, vrlo mala razlika zavisi ko sta voli. Accord zvuk kao F1,menjac perfektan,pouzdanost NO1 . Mazda kida asvalt koliko dobro ide, sky aktiv trosi manje od pasata ali je passt brutalan,upravljiv nekako robustan i kompaktniji auto. Ali Honda je kostala 27 000 eur, Mazda 34 000 eur a koliko znam pasat 47 000 eur. Za taj novac ima dalekoooo bolji auto da se uzme. BMW MERC.. da biras. Jos kad sam video da je Honda iz novog dizela 1.6 izvukla 165 ks. a wagen u najnovijem passtu iz 2.0 dizela 150ks, sve mi je bilo jasno.
PS. Honda odavno pravi hibride, sad kad su ostali poceli Honda presla na nesto potpuno novo. Nemci nisu ni blizu...
pozzz
pre 8 godina
Ali honda civik stara je bila u nemackoj zvanično automobil koji se najmanje kvario.to je bila pobeda..ko kaže da su nemci loši,taj isto nije realan jer bolje izgledaju ali japanac je japanac.medjutim,ne znam da li ćete se složiti da ni nemci ni japanci više ne prave kola koja će preći milion kilometara bez većih kvarova kao mercedes 124,tojota corola, Toyota carina jer se fabrikama više ne isplati da ni delovi a ni da auto predje veliku kilometrazu jer treba kupiti novi.isti je slučaj sa mašinama za veš gde rezervne delove prodaju po ceni cele mašine ili dobre farmerke koje više ne mogu trajati 10 godina nego 3,4 i to ako se baš čuvaju.
pre 8 godina
Na Zapadu ništa novo.
pre 8 godina
Većina komentara se svodi na onu poslovicu"svaki cigo svoga konja hvali"...
Ako je ADAC u Nemačkoj više puta tvrdio da su Japanci najpouzdaniji šta tu ima dalje da se priča.O ukusima ne treba diskutovati a ova diskusija me podseća na Vilanderovo komentarisanje Đokovića,dobar je ali ovo,ali ono a on je ipak najbolji...
pre 8 godina
Qashqai 1.5 dci 110hk 6-vxl Acenta Safety pack connect 2015 nov vozim nepunih godinu dana i prezadovoljan, trosi kao upaljač.
pre 8 godina
Nasmeja se ja ovom sa njegovom hodom civik. Vidi ovako,opel astra 1.6 8v 2001g uvezena 2008g bila taksi do 2012 prešla 300000km. nije rađen veliki servis do te kilometraze. Od 2012 do 2015 prešla 150.000km štim što su rađeni veliki servisi za ovih 150.000 dva puta to ti je oko 20.000dn šolje amortizeri stabilizatori još otprilike 30.000dn ništa više možda neka sitnica i redovno održavanje. Šta švaba sklepa mora da traje...
pre 8 godina
Naravno da su Japanci najbolji. Honda, Toyota, Mazda,... Odlicni automobili. Dodao bih Subaru. Subaru je vise puta bio na samom vrhu u Americi, cak je i u Nemackoj jedne godine dospeo na prvo mesto u kategoriji "najzadovoljnijih korisnika". Dakle, Japancima treba dati sansu, ne moramo se uvek klanjati Nemcima. Ne kazem da ne valjaju, daleko od toga. Sve treba probati, pa posle mozemo da komentarisemo. Sto se mene tice, jednom kupio japansko vozili i verujem da ce i sledece biti iz Japana. :)
pre 8 godina
Koliko frustriranih vozaca anti japanski orijentisanih hahaha... od "statistika laze" do "japanci zastareli, ne pruzaju nista sem pouzdanosti". Japanci jesu najpouzdaniji i to je cinjenica, ima dosadnih i ruznih ali isto tako sjajnih i prelepih i stvorenih za uzivanje, pouzdanost dosta zavisi od stila, tempa i nacina voznje, kao i odrzavanja, i naravno ocekivanja vlasnika. Ali jesu najbolji, koliko god to nekima smetalo.
pre 8 godina
hahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahaha!!!!!!!!!!!
pre 8 godina
Samo jedno u nizu slicnih istrazivanja koja su dala iste rezultate. Nikada mi nece biti jasna ta balkanska fascinacija VW-om i drugim "nemcima", ako nema veze sa brojnom dijasporom tamo ili cime vec. Ja kupio polovan Micubisi sa 180000km na satu, kaze mi kolega da "imam hrabrosti", on malo pre mene kupio polovnu Astru, znatno skuplju sa 150000. Za 4 god obojica presli nekih 40-50k km, on je 3-4 puta imao znacajne kvarove, ja promenio 2-3 sijalice (da, upravo tako, nije floskula). U medjuvremenu on je auto promenio, ja ovaj zadrzao i kupio jos jedan. Sada preko 240000 na satu, i dalje nista, ni kap ulja izmedju servisa.
pre 8 godina
Kakve li krseve voze kad se svaki treci kvari? Jedino ako u kvar smatraju i zaprljane prozore ili prljave patosnice...
pre 8 godina
".. ..ja kupio omegu 2003god karavan, za japanca svemirski brod..." reče čovek ovde i ostade živ. Klasičan dokaz da je mišljenje kao dupe, svako ga ima. 25 godina vozim, uglavnom sluzbena kola u stranoj firmi. Svaki zaposleni ima pravo da otkupi vozilo posle 2 - 4 godine. Od otkupljenih u vlasništvu je ostao po neki golf i škoda i svi japanci i svi prezadovoljni. Ono što sam primetio kao komentare je da ono što se pokvari na evropskom autu najverovatnije će opet, dok su delovi za japanska vozila nešto skuplji ali se značajno manje kvare. Ja sam privatno ostao na francuzima: 30 ak % niža cena od iste klase nemca, odaberi bolji primerak i nema problema, jeftina i još udobnija vožnja za male pare uz obavezu da ga se rešiš za najvise 3 godine.
pre 8 godina
Vozim novi Civic, tri pune godine, 41000 predjenih kilometara ni sijalicu nisam promenio! Sledeci auto, Lexusa vi srecno sa X6, E klasom i golfovima.
(mikula, 04. februar 2016 15:14)
Nije da ne verujem u pouzdanost honde, i sam sam vozio japanca, ali hvaliti se time da je auto presao 41.000 bez kvarova je stvarno smesno. Evo meni je ford presao 60.000km za 2.5 godine bez ikakvih kvarova, dok mi je kod tojote korole u garanciji crkao starter motora i podizac vozacevog stakla. Auto bi trebalo da predje 150.000km bez vecih kvarova da bi ga smatrali pouzdanim sto je otprilike 10 godina eksploatacije prosecnog Srpskog vozaca.
pre 8 godina
A lada???
(Srbin, 4. februar 2016 15:21)
A Mercedes i BMW?
Hehe.
pre 8 godina
Najpouzdanija, ali kad se nešto pokvari skupo košta.
pre 8 godina
Vozači potvrdili? Mislim, to je baš relevantno nema šta. Ne bih da vas razočaram ali ta istraživanja se malo drugačije rade. A i nije sve u pouzdanosti, zato 'nemci' razbijaju sa prodajom na Starom kontinentu, dok su Azijati simbolično zastupljeni.
pre 8 godina
Vazi... To kaze onaj ko nije vozio nemacki auto. Do duse, nema ni svako za "nemca" pare ;)
pre 8 godina
što da ne budu pouzdani? stave motor npr 1,6 i 90 ks , što on ne bi bio pouzdan?! BMW pokrenuo novu turbo eru , ovi posle 7-8 god počinju da turbo motorima , a bmw twin-turbo , ili tri turbine u redni dizel sestocilindras , ovi čekaju da preleze dečje bolesti , i tu nastupaju japanci sa pouzdanoscu.
pre 8 godina
mozda jesu naj pouzdanije ali cena udobnost komfor plastika unutrasnja sedista itd nula,.pricam do 2005god..ja kupio omegu 2003god karavan za japanca svemirski brod 2000 kubika 10l plina u gradu max..kad sam ja uzimao omega je bila 4000e a avensis 2004god 6500e ulozio u omegu radi sebe 1400e doveo je do fabrickog stanja i evo 127.000km osim servisa redovnog nista drugo..sad planiram insigniu ili a6..japanac je japanac osim motora nista..ko je vozio punta daciu isl njemu je normalno japanac dobar
pre 8 godina
Od 1989,sedam Toyota vozio nista popravljao,sta tu ima pricati!
pre 8 godina
Svedski Bilprovning (tehnicki pregled) svake godine dolazi do istog zakljucka.
pre 8 godina
Za pouzdanost nema nikakve dileme, a da su dosadni, pa zavisi koji.
Civic type r i Nissan GTR su vodeci u svom segmentu. Ima da se bira.
pre 8 godina
Sto mrzim konstatacije sipaj i vozi, samo sijalicu za 5 god, trosi ko zippo...
(Nikola, 4. februar 2016 16:26)
Pa evo moj Koreanac troši 12 litara benzina u gradu, a i van grada kad se nagazi,ali pravljen je kad je barel koštao deset dolara (1998) Par sijalica jesam promenio, ali osim goriva ništa drugo ne troši, već 400.000 km.Na nemačkom autobanu i dalje ide 180, dok zabezeknuti vozači dvosobnih i trosobnih stanova na točkovima traže u rečniku Daewoo.
pre 8 godina
Meni su ipak omiljeni francuzi. Nekako se prijatno osecam u unutrasnjosti. Kod svih vozila VW grupe pa i Seata se osecam kao da je dizajner iz isocne nemacke. Nekako mi unutra socrealisticki. Japanci su bili ubij Boze ali su posle 2000 dosta napredovali i spolja i unutra. Vozio sam almeru krajem 90tih i secam se primedbe mog matorog "unutra ko yugo".
pre 8 godina
Jesu, pouzdani su, nema sta. Ali meni za auto nije dovoljno samo da bude pouzdan. I nakovanj je pouzdan pa sta. Ne svidja mi se nacin kako se voze, ne svidja mi se dizajn (enterijer naročito), ne svidja mi se materijal na sedistima... Nije sve za svakog.
pre 8 godina
Ja vidim samo jedno, a to je, da me na ovoj stranici B92 doslovno si.lu.je reklama za Mazdu. Možda sam se istripovao, ali čini mi se da je ovde neko platio temu.
Ispiranje mozga. Današnji automobili su istog kvaliteta, a razlikuju se samo po klasi i izgledu. Koga briga da li troši 8 ili 10 litara goriva, da li neki deo košta 30 ili 50 eura, da se pokvario 1 ili 2 puta.... Ljudi, uživajte u svom automobilu, kao i u svojoj ženi, devojci (iako možda mnogo troši i skupa je za održavanje)
pre 8 godina
Fiat stilo 1.9 jtd! Kupio sam ga 2008 sa predjenih 105 000km i presao sa njim jos 150 000km bez kvara!
pre 8 godina
Eto i ja bih malo da nesto kazem. Vozio PRELUDE BA4 do 2010,,,original 856 000 km...Nikad kvara,,svecice,,ulje,,gume,,filteri,,kocnice, i levi i desni vanjski deo poluosovine,,ono kojim se upravlja,,na nemackom se kaze GELENK,,i sad je vozi neki arap kome sam je prodao..Sad imam ACCORD i ima 250 000 km i samo 2 sijalice za 6 godina menjao u farovima...zupcasti nisam jos menjao..Na prelude sam posle 390 000 predjenih km menjao zupcasti..Toliko o kvalitetu,,,sa prednjim diskovima presao 150 000 km...zamenio prednje plocice i duskove za 80€..
pre 8 godina
što ne bi bili najpouzdaniji , ugrade u njega npr 1.6 sa 90 ks i najpouzdaniji??! BMW-e otpočeo novu turbo eru pre 7-8 god , japanci sad počeli da proizvode iste , a BMW-e preso na tvin turbo , pa tri turbine u rednom sestocilindicnom dizelu , ovi ce za desetak godina kad preleze dečje bolesti ! i posle najpouzdaniji i najjeftiniji , pa naravno kad kaskaju 10 godina.
pre 8 godina
Na toj hondi jazz zadnji lezaj kosta 23000, a patosnice orginal 8500. Auto je stvarno vrhunski, pogotovo motor 1.4 80ks ima 8 svecica i trosi 6.5l po gradu. Pricam za prvi model jazza.
pre 8 godina
I najružniji takodje. Vozio sam hondu prelude,dok su još japanci imali smisla za dizajn i njihova kola ličila na nešto. Na njoj samo krov i antena nisu struleli...onakvu truležinu nisam video.
pre 8 godina
@(hiavata, 5. februar 2016 10:39)
ADAC je pre par godina lazirao statistike pouzdanosti u korist VW-a. Istina nisu ih gurali na prvo mesto, ali su ih rangirali mnogo bolje nego realno.
pre 8 godina
Ja kad pricam da se pojedincima Peugeot pokazao odlicno i da su prezadovoljni smeju mi se. Francuzi iza Japanaca.
pre 8 godina
(Zeljko, 4. februar 2016 22:54)
E pa evo kad pitaš, da ti pojasnim. ADAC,TÜV, DEKRA prave svake godine liste pouzdanih modela(ne proizvođača) po klasama automobila. U nekim nižim kategorijama tu i tamo se pojavi po neki auto iz Azije(Japan, Koreja) dok u višoj srednjoj klasi(premijum) nemački modeli su neprikosnoveni. U stvari tu Azijati i nemaju pravog predstavnika, što oni i ne kriju , ali zato Srbin zna bolje od Japanca da je Mazda bolja od BMW-a npr. Elem, rezultati se beleže u toku godine i postoji uslov da ima, minimum xxx primeraka jednog modela da bi 'ušao'u statistiku. Takođe se beleži i koliko godišnje prelaze u proseku ti modeli, pa se desi da npr.Avensis ima neznatno manje kvarova na manji broj pređene kilomteraže(15%) i on je onda apsolutno pouzdaniji a realno ne.Dešava se i obrnuto. Ali ono što je relavantno a ne beleži se to je priroda tih kvarova, a ne samo kvantitet tj. broj. Nije isto, u kvalitativnom smislu, da li je otkazao grejač za prozor ili uljna pumpa.Brojčano je isto ali kvalitativno nije. I na kraju, za dobar auto nije dovoljno da bude u jednom segmentu dobar ili najbolji , ima nešto i u komforu, voznim karakteristikama, udobnosti, završnoj obradi i na kraju i luksuzu, zašto ne.E zato su 'Nemci' broj jedan.Pozdrav!
pre 8 godina
Qashqai 1.5 dci 110hk 6-vxl Acenta Safety pack connect 2015 nov vozim nepunih godinu dana i prezadovoljan, trosi kao upaljač.
(peacemaker, 04. februar 2016 19:43)Пријатељу овде се говори о јапанским аутима а од тога ви имате само значку на хауби.Остатак Рено.Знам за јадац јер и ја сам поседовао истог пре пар година.
pre 8 godina
Ja vozim sandero sesta godina 70000 km. Zamenio sijalicu fara i zadnje pozicije... Prevazisla je sva ocekivanja (PAL, 5. februar 2016 09:08)
Sta je to prema 255 000Km mog SUBARUA? Originalne prednjeg fara silalice mi trajale 10 godina sad menjam Nemacku Silvaniju svakih 6 meseci. Original akumulator trajao 8 godina. Toyota-Honda-Subaru.
pre 8 godina
vozim jazz 2013 god. kupio sa 65000 a trenutno ima 120000 km. zasad nije bilo nikakvih problema. preporucujem.
pre 8 godina
@boris
Bio me blam da citam tvoj komentar hahaha. omega sad sam cuo sve...
pre 8 godina
Normalno je da se procentualno najvise kvare ona vozila kojih u Evropi najvise ima na putevima,a ne oni kojima je prodaja na nivou statisticke greske,bar sto se evrope tice...
pre 8 godina
Kao neko ko vozi najbolji auto u Evropi- Hondu Jazz 1,4 CVT menjac, da kazem i ja koju :-)
Tek sam presao 10.000 sa njom, 2008.god, 70.000km na satu, uvoz iz Japana. Potrosnja 7,1 na 100km voznje bez gledanja na postrosnju, znaci opusteno... Menjac je nesto najdivnije sto sam osetio, tacnije nista ne osecam, predivan automatik. Prostora taman koliko mi treba (zena, dete i ja) a ja sam skoro 2m i 100kg, pregledan, praktican, auto pa meri, sledeci auto- Honda Accord 2.2d 2013. ili novija :-)
pre 8 godina
400.000 (cetristotine hiljada) je komsa presao sa sitroeom c5 starim 12 godina... i jos plovi ladja... sve sto se odrzava traje... osim ako ne vozis trke...
pre 8 godina
Au nesto ovdo nikako nije mi jasno zasto ima toliko loshih komentara protiv vw kola a ulicama serbije 50%se vozi vw vozila
pre 8 godina
Smart for Fore, lep kao lutka ,kvario mi se kao djavo...
pre 8 godina
Dogodine ubacite i Hjundai/Kia komotno...
pre 8 godina
Vozači potvrdili? Mislim, to je baš relevantno nema šta. Ne bih da vas razočaram ali ta istraživanja se malo drugačije rade. A i nije sve u pouzdanosti, zato 'nemci' razbijaju sa prodajom na Starom kontinentu, dok su Azijati simbolično zastupljeni.
A kako se rade ta istrazivanja, objasni nama neukima? Cak i TUV ili ADAC listama pouzdanisti japanci vode. I od kad su prodajne cifre relevantne o tome sta valja, prosecna konfekcija uz dobar marketing i podrsku banaka domacim proizvodjacima se uvek dobro prodavala sto ne znaci da je to najbolje.
pre 8 godina
kuda ide ovaj svet..pa japanci ne znaju kvalitetno napraviti nista osim stapica..unutrasnja plastika u tojotama ko reciklorana plastika od wc-solja..budite realni pa kazite..ko i dacia..pa komfornija su vozila iz 2000god tipa ww,opel,citroen,pezo cak i audi 100 iz 92god od danasnje dacie..nego ljudi vole novo a jeftino pa sami sebe ubede kako voze svemirski brod..mazda ok ima liniju i komfor a honda tu i tamo a cene ko da kupujes s klasu..
pre 8 godina
potrosnja najvise zavisi od samog stanja motora,losi kablovi ne radi 1 klip itd trosi odnma 20% vise tako da 1.2 moze vise da trosi od 1.4..alfa 2.0 156 trosi od 10-13l plina u gradu dok opel 9-11l bmw 320 11-16l..sve zavisi i od midela automobila..a sto se tice tojote mazde i honde ok su automobili motori ne unistivi samo malo skuplji za odrzavanje i sa ne bas nekim kvalitetom enterijera ali boze moj niko nije savrsen
pre 8 godina
Toyota Avensis druge generacije - najlepsi auto koji je Toyota napravila. I ne salim se!
pre 8 godina
@(hiavata, 5. februar 2016 13:36)
Krajnji rezultat isti. VW je bio bolje rangiran nego sto je realno. Uostalom koliko samo afera u poslednjih par godina prati nemce... Sto se mene tice respect za BMW i Merc, ostali ne hvala.
pre 8 godina
Vozio sam i nemce, ali sada japance. Sve mogu da progutam, ali kada neka fabrika pravi jedne delove za Nemacku, druge za Svajcarsku, a otpad za Istocnu Evropu, onda mi usi porastu pola metra. Japanci svima isto, pa kome se sta zalomi.
pre 8 godina
ADAC je pre par godina lazirao statistike pouzdanosti u korist VW-a. Istina nisu ih gurali na prvo mesto, ali su ih rangirali mnogo bolje nego realno.
(Google it, 05. februar 2016 11:16)
ADAC je lazirao velicinu uzorka na kom su radjene statistike a ne i proseke. Slabo vi to koristite google.
pre 8 godina
Ja vozim sandero sesta godina 70000 km. Zamenio sijalicu fara i zadnje pozicije... Prevazisla je sva ocekivanja
pre 8 godina
Prica kupaca o pouzdanosti je totalno irelevantna. Ono sto je bitno su statistike kvarova, a neke osiguravajuce kuce to i objavljuju. Ili recimo ADAC statistike. To je realan prikaz pouzdanosti.
pre 8 godina
@samo tetki da odnesem
lek
vidi auto je 2013. kupljen 2014. ok, tri godine,kako god, ali kvarova NEMA. 30000km
A ti čitaj komentare...
pre 8 godina
(ko vozi Civica zna za Tantalove muke sa preglednošću)
pre 8 godina
Kvalitet =/= pouzdanost.
Kvalitet = pouzdanost + bezbednost + dizajn + udobnost + performase + vozne karakteristike...
pre 8 godina
Mile kapiram da istina boli, jos gore ako si u pravu. Znaci da su japanci nadmasili nemce cim su se pojavili, jer koliko znam poslednjih 20 godina japanci su na prvom mestu uvek :)
pre 8 godina
djelimicno istina ali samo Honda.
probajte bmw ali od recimo 2007 god. pa da vidite sta je pouzdanost i kvalitet.plati pa klati..
pre 8 godina
Ne verujem u tu legendu o pouzdanosti. Jedina dva slucaja otkazivanja kocnica u voznji za koje sam cuo i koja su se desila mojim prijateljima su bila na tojotama: Corolla i Avensis.
pre 8 godina
što se tiče alfe to je tačno.
pre 8 godina
ADAC je ulovljen u lažiranju rezultata statistike. Godinama su na prvih 5 mjesta po pouzdanosti bili samo japanci,a onda su odjednom nestali i pojavili se skoro samo njemci. Kao što vidimo i sa VW i njemci su počeli lagati.I to na veliko.
Japanci su najpouzdaniji ne zato što nisu skloni novim rješenjima nego zato što sve temeljito ispitaju prije nego puste u redovnu prodaju. Tako je Honda dizel motor 2,2 razvijala 8 godina(!!) prije nego što je ušao u serijsku proizvodnju. I odmah je proglašen najboljim u klasi. Na testovima elstičnosti ostavljao je sve za više od 5 sekundi! Uz to se vrtio do tada nezamislivih 5.000 okretaja i mogao se voziti kao benzinac. Prvi ili jedan od prvih dizela koji je imao blok motora od aluminija i naravno bio puno lakši od konkurencije.
Drugi razlog veće pouzdanosti je taj što se svi japanci prodaju godinu dana samo u Japanu, pa tak kada se otklone eventualni nedostaci auto ide u prodaju u ostatak svijeta.
Vidim da mnogi uspoređuju izgled unutrašnjosti sadašnjih njemačkih automobila sa 10 godina starim japanskim. Pogledajte unutrašnjost novog Yarisa ili Mazde 2 ili 3 i teško ćete naći nešto ljepše kod konkurencije.
Vidim da ima dosta dileme oko pouzdanosti Dacia. Ja sam radio u tvornici i tvrdim da nije ništa lošija nego Renault vozila. Štedilo se na kvaliteti plastike iznutra i na čvrstoći karoserije,ali mehanika je identična. Kao i Renault do 100-120.000km sve 5, a i poslije je jeftiniji za održavanje od mnogih drugih.
pre 8 godina
BMW serije 3, 9 godina star, 125.000 km, sem potrošnog materijala i zadnjeg lonca (sve original) ništa nije menjano. .dobio novi TÜV nedavno... svaka čast japancima ali servis im je preskup. Imao sam Mazdu 3, činjenica da nisam imao problema ali sam izduvni sistem kupio od neke firme jer je u Mazdi koštao pravo bogatstvo
pre 8 godina
e ljudi ja kad sam kupio novu vektru 97god presao sam 140.000km bez nista..pa normalno je da se ne kvari na 40-50.000..znate kako se kaze kad iz juga sednete u poljski wc on vam je pouzdan i udoban to je normalno a 60% je vozilo juga ili ti zastavu pa seli u kineza i sad vao...svemirski brod...cisto poredjenja radi 11 prodatih opelovih vozila na 1 kineski ili 17 francuskih na 1kineski..c5,c4,307,407,607,laguna,insignija,159,c-klasa,audi svi mideli,pasat,bora itd..svi su oni ispred japanaca 10god..pogledajte nove tojate i nemce iz 2006god..sve ce vam biti jasno..
pre 8 godina
Replay jel a4 sa boxer motorom koji ide u porse? hahahahaaa
pre 8 godina
@Andramulj
Ti se uhvatio ta njihove top dizel motore a kod Nemaca osnovni, pogledaj ti to malo bolje motorizaciju. :)
pre 8 godina
nije isto ti imas auto i ja imam auto 1500kg i da trose isto plina na 100 km da imaju 2.0 i 135ks..na primer zasto vektra 1.6 vise trosi nego 1.8 zato sto je 1.6 motor slab za tu karoseriju pa mu vise snage treba da je pokrene a zavisi koji plinski uredjaj koristis i dal je odrzavan..moze da ti trosi i ide isto kao i benzina a moze i 50% vise da trosi a slabije da ide..fabricki podaci mercedes c200 9l benzina a trosi 12lbenzina a 10.5l plina po gradu pa mi objasni kako to..a 2.0 je 160ks..ja sam imao i suzu kao radni auto 1.3 koji mi je trosio vise plina nego astra karavan 1.6 koja je i teza.. naj bolji primer pouzdanosti automobila nije to sko kupis polovan pa ovaj bolji ovaj gori jer ne znas kakav je predhodni vlasnik bio..ima ljudi zaborave servise da rade pa posle pricaju ne valja..kupis nov auto i nema brige ja c200 kupio 2003 i jos ga teram 206.000 km i jos me nije ostavio a sto se japanaca tice ne svidjaju mi se uopste mozda jesu pouzdani ali su vecina i ruzni..
pre 8 godina
Klimatiziran, 05. februar 2016 21:14)Zanima me samo kako uspeš ući s tom visinom u tako malen automobil?
pre 8 godina
@neksiko
Jesi cuo za kameru?
Nije skupo, a mnogo znaci.
Ako imas 15 000 eur za nova kola dodaj jos 200 eur za kameru.
pre 8 godina
Honda Civic je najgori autio koji sam vozio, imam ga par meseci.. K A T A S T R O F A
pre 8 godina
Vozači?
Valjda bi pre mehaničari i elektricari bili bolji za ovu priču?
pre 8 godina
@rade... Jeste, jeste, tesi se lave ;). Prema golfu i njegovim vozacima ne gajim simpatije. Vozio od japanaca civic, i probao avensis. Utisak = ok. Ne govorim da auti ne valjaju, ali da su u odnosu na nemacke automobile iste klase jednostavno iza. Istina boli ili ?
pre 8 godina
Imam Hondu Jezz 2008 g. automatski mjenjac jos ni jedan kvar nije imala 156.000 ima predjeni a na proljece kupujem novi model pa da vidim dali su jos uvek dobri inace vozim i audi vec godinama i nikad nisam imao problema svaki audi je bio blizu 300.000 km. Momentalno imam A3 limuzinu 2.0 tdi i jako sam zadovoljan a naj bolji do sad je bio A6 4,2 masina jednom
pre 8 godina
@Johnny
Pa ja imam A4 samo novije godiste. Nikad se nista ne pokvari, stanice kad sam ga kupio stoje, ide kao metak, trosi smesno... Jesi siguran ti u sta pricas? :)
pre 8 godina
alo bre vi sto volite japance sto ih ne vozite ovde svi pljuje audi bmw opel ww itd. a svi ih voze a u isto vreme znaju kakvi su japanci..pojma nemate..u proseku svaki 30-40 auto na nasim putevima je japanac a po komentarima odnosom pozitivno negativno bi se reklo da je obrnuna na 30japanaca 1evropski..
pre 8 godina
Da da kako da ne. Ne dam golfa ni za novog Japanca.
pre 8 godina
Japanci koji su počeli tako što su kopirali audi bmw i Mercedes ko sto sada rade kinez?
Pa ne moze sin da uči tatu kako se prave deca...
pre 8 godina
Honda Jazz je totalno sjajan auto, nisam ga uzeo samo zbog slabih motora
pre 8 godina
@samo tetki lek da odnesem
Čovek reče ČETVRTU godinu, što znači pune tri i nešto preko. Golf 7 je izašao krajem 2012. te je na tržištu ČETVRTU godinu i njegova tvrdnja je apsolutno realna.
pre 8 godina
hahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahaha!!!!!!!!!!!
pre 8 godina
Vazi... To kaze onaj ko nije vozio nemacki auto. Do duse, nema ni svako za "nemca" pare ;)
pre 8 godina
mozda jesu naj pouzdanije ali cena udobnost komfor plastika unutrasnja sedista itd nula,.pricam do 2005god..ja kupio omegu 2003god karavan za japanca svemirski brod 2000 kubika 10l plina u gradu max..kad sam ja uzimao omega je bila 4000e a avensis 2004god 6500e ulozio u omegu radi sebe 1400e doveo je do fabrickog stanja i evo 127.000km osim servisa redovnog nista drugo..sad planiram insigniu ili a6..japanac je japanac osim motora nista..ko je vozio punta daciu isl njemu je normalno japanac dobar
pre 8 godina
Nasmeja se ja ovom sa njegovom hodom civik. Vidi ovako,opel astra 1.6 8v 2001g uvezena 2008g bila taksi do 2012 prešla 300000km. nije rađen veliki servis do te kilometraze. Od 2012 do 2015 prešla 150.000km štim što su rađeni veliki servisi za ovih 150.000 dva puta to ti je oko 20.000dn šolje amortizeri stabilizatori još otprilike 30.000dn ništa više možda neka sitnica i redovno održavanje. Šta švaba sklepa mora da traje...
pre 8 godina
Vozači potvrdili? Mislim, to je baš relevantno nema šta. Ne bih da vas razočaram ali ta istraživanja se malo drugačije rade. A i nije sve u pouzdanosti, zato 'nemci' razbijaju sa prodajom na Starom kontinentu, dok su Azijati simbolično zastupljeni.
pre 8 godina
što ne bi bili najpouzdaniji , ugrade u njega npr 1.6 sa 90 ks i najpouzdaniji??! BMW-e otpočeo novu turbo eru pre 7-8 god , japanci sad počeli da proizvode iste , a BMW-e preso na tvin turbo , pa tri turbine u rednom sestocilindicnom dizelu , ovi ce za desetak godina kad preleze dečje bolesti ! i posle najpouzdaniji i najjeftiniji , pa naravno kad kaskaju 10 godina.
pre 8 godina
Mikula,
Dao sam ti plus ali i ja vozim Golf7 4. godinu zaredom, takođe ni sijalicu nisam promenio...ništa Nemcima ne fali, naprotiv.
pre 8 godina
što da ne budu pouzdani? stave motor npr 1,6 i 90 ks , što on ne bi bio pouzdan?! BMW pokrenuo novu turbo eru , ovi posle 7-8 god počinju da turbo motorima , a bmw twin-turbo , ili tri turbine u redni dizel sestocilindras , ovi čekaju da preleze dečje bolesti , i tu nastupaju japanci sa pouzdanoscu.
pre 8 godina
Najpouzdanija, ali kad se nešto pokvari skupo košta.
pre 8 godina
Vozim novi Civic, tri pune godine, 41000 predjenih kilometara ni sijalicu nisam promenio! Sledeci auto, Lexusa vi srecno sa X6, E klasom i golfovima.
pre 8 godina
Qashqai 1.5 dci 110hk 6-vxl Acenta Safety pack connect 2015 nov vozim nepunih godinu dana i prezadovoljan, trosi kao upaljač.
pre 8 godina
kuda ide ovaj svet..pa japanci ne znaju kvalitetno napraviti nista osim stapica..unutrasnja plastika u tojotama ko reciklorana plastika od wc-solja..budite realni pa kazite..ko i dacia..pa komfornija su vozila iz 2000god tipa ww,opel,citroen,pezo cak i audi 100 iz 92god od danasnje dacie..nego ljudi vole novo a jeftino pa sami sebe ubede kako voze svemirski brod..mazda ok ima liniju i komfor a honda tu i tamo a cene ko da kupujes s klasu..
pre 8 godina
Alfa 156, presao s njom 50 000 km, samo redovno odrzavanje i jedna lampica na instrument tabli.
Teorija zavere protiv Alfe :)
pre 8 godina
Uz svo uvazavanje japanskih automobila ja Vas ne razumem. Prelazite 37 kilometara dnevno u proseku i hvalite se kvalitetom. I hocete da kupite Lexsus za 37 kilometara dnevno. Svaka cast, gde ima tu se i rasipa
pre 8 godina
(Zeljko, 4. februar 2016 22:54)
E pa evo kad pitaš, da ti pojasnim. ADAC,TÜV, DEKRA prave svake godine liste pouzdanih modela(ne proizvođača) po klasama automobila. U nekim nižim kategorijama tu i tamo se pojavi po neki auto iz Azije(Japan, Koreja) dok u višoj srednjoj klasi(premijum) nemački modeli su neprikosnoveni. U stvari tu Azijati i nemaju pravog predstavnika, što oni i ne kriju , ali zato Srbin zna bolje od Japanca da je Mazda bolja od BMW-a npr. Elem, rezultati se beleže u toku godine i postoji uslov da ima, minimum xxx primeraka jednog modela da bi 'ušao'u statistiku. Takođe se beleži i koliko godišnje prelaze u proseku ti modeli, pa se desi da npr.Avensis ima neznatno manje kvarova na manji broj pređene kilomteraže(15%) i on je onda apsolutno pouzdaniji a realno ne.Dešava se i obrnuto. Ali ono što je relavantno a ne beleži se to je priroda tih kvarova, a ne samo kvantitet tj. broj. Nije isto, u kvalitativnom smislu, da li je otkazao grejač za prozor ili uljna pumpa.Brojčano je isto ali kvalitativno nije. I na kraju, za dobar auto nije dovoljno da bude u jednom segmentu dobar ili najbolji , ima nešto i u komforu, voznim karakteristikama, udobnosti, završnoj obradi i na kraju i luksuzu, zašto ne.E zato su 'Nemci' broj jedan.Pozdrav!
pre 8 godina
Normalno je da se procentualno najvise kvare ona vozila kojih u Evropi najvise ima na putevima,a ne oni kojima je prodaja na nivou statisticke greske,bar sto se evrope tice...
pre 8 godina
Pazi redosled: Honda, Toyota, DACIA, Mazda...
Vozac Dacie ce pre da prizna da je ubio Kenedija, negoli da mu se automobil kvari. Ribolovacke price su stivo brace Grim u odnosu na price zadovoljnih vlasnika Dacie....
pre 8 godina
I najružniji takodje. Vozio sam hondu prelude,dok su još japanci imali smisla za dizajn i njihova kola ličila na nešto. Na njoj samo krov i antena nisu struleli...onakvu truležinu nisam video.
pre 8 godina
Hahahahahha Dacia.... MA hajte molim vas :D.. Pa Dacia je jedna od gorih modela. Honda je vrh, pa Toyota i Mazda.
Honda civic je ubedljivo najpouzdaniji automobil. Ali ruzan, da ruzniji ne moze biti. Mazdica je vrh :D
Volvo-vi automobili su takodje kvalitetni
pre 8 godina
Da da kako da ne. Ne dam golfa ni za novog Japanca.
pre 8 godina
Honda Civic je najgori autio koji sam vozio, imam ga par meseci.. K A T A S T R O F A
pre 8 godina
e ljudi ja kad sam kupio novu vektru 97god presao sam 140.000km bez nista..pa normalno je da se ne kvari na 40-50.000..znate kako se kaze kad iz juga sednete u poljski wc on vam je pouzdan i udoban to je normalno a 60% je vozilo juga ili ti zastavu pa seli u kineza i sad vao...svemirski brod...cisto poredjenja radi 11 prodatih opelovih vozila na 1 kineski ili 17 francuskih na 1kineski..c5,c4,307,407,607,laguna,insignija,159,c-klasa,audi svi mideli,pasat,bora itd..svi su oni ispred japanaca 10god..pogledajte nove tojate i nemce iz 2006god..sve ce vam biti jasno..
pre 8 godina
Japanci koji su počeli tako što su kopirali audi bmw i Mercedes ko sto sada rade kinez?
Pa ne moze sin da uči tatu kako se prave deca...
pre 8 godina
@rade... Jeste, jeste, tesi se lave ;). Prema golfu i njegovim vozacima ne gajim simpatije. Vozio od japanaca civic, i probao avensis. Utisak = ok. Ne govorim da auti ne valjaju, ali da su u odnosu na nemacke automobile iste klase jednostavno iza. Istina boli ili ?
pre 8 godina
srećno i tebi @mikula sa Lexusom, kad dodje vreme za servis u zemlji Srbiji.
pre 8 godina
djelimicno istina ali samo Honda.
probajte bmw ali od recimo 2007 god. pa da vidite sta je pouzdanost i kvalitet.plati pa klati..
pre 8 godina
Ne verujem u tu legendu o pouzdanosti. Jedina dva slucaja otkazivanja kocnica u voznji za koje sam cuo i koja su se desila mojim prijateljima su bila na tojotama: Corolla i Avensis.
pre 8 godina
A lada???
pre 8 godina
Ja vec 22 godine govorim ljudima koje poznajem, od kada sam sa Audija presao na Citroena, pa na Hondu Civic, koju i danas vozim, da Nemca necu ni kao poklon. Honda je cudo
pre 8 godina
a golf 5 i audi a4 crveno di ?! mislim stvano
pre 8 godina
na 40000 se ni jugu nista nije kvarilo...
pre 8 godina
Statistika je čudo od nauke, čudo.
pre 8 godina
Jesu, pouzdani su, nema sta. Ali meni za auto nije dovoljno samo da bude pouzdan. I nakovanj je pouzdan pa sta. Ne svidja mi se nacin kako se voze, ne svidja mi se dizajn (enterijer naročito), ne svidja mi se materijal na sedistima... Nije sve za svakog.
pre 8 godina
Fiat stilo 1.9 jtd! Kupio sam ga 2008 sa predjenih 105 000km i presao sa njim jos 150 000km bez kvara!
pre 8 godina
Jesu Japanezi pouzdani,oduvek je tako,ali ovde vlada neka druga logika. Postoji religija VW, a ostalo su sve sekte. Tako je to kod nas. Mozda ljudima nije pouzdanost iskljicivo vazna?
pre 8 godina
Ja vidim samo jedno, a to je, da me na ovoj stranici B92 doslovno si.lu.je reklama za Mazdu. Možda sam se istripovao, ali čini mi se da je ovde neko platio temu.
Ispiranje mozga. Današnji automobili su istog kvaliteta, a razlikuju se samo po klasi i izgledu. Koga briga da li troši 8 ili 10 litara goriva, da li neki deo košta 30 ili 50 eura, da se pokvario 1 ili 2 puta.... Ljudi, uživajte u svom automobilu, kao i u svojoj ženi, devojci (iako možda mnogo troši i skupa je za održavanje)
pre 8 godina
@Johnny
Pa ja imam A4 samo novije godiste. Nikad se nista ne pokvari, stanice kad sam ga kupio stoje, ide kao metak, trosi smesno... Jesi siguran ti u sta pricas? :)
pre 8 godina
nije isto ti imas auto i ja imam auto 1500kg i da trose isto plina na 100 km da imaju 2.0 i 135ks..na primer zasto vektra 1.6 vise trosi nego 1.8 zato sto je 1.6 motor slab za tu karoseriju pa mu vise snage treba da je pokrene a zavisi koji plinski uredjaj koristis i dal je odrzavan..moze da ti trosi i ide isto kao i benzina a moze i 50% vise da trosi a slabije da ide..fabricki podaci mercedes c200 9l benzina a trosi 12lbenzina a 10.5l plina po gradu pa mi objasni kako to..a 2.0 je 160ks..ja sam imao i suzu kao radni auto 1.3 koji mi je trosio vise plina nego astra karavan 1.6 koja je i teza.. naj bolji primer pouzdanosti automobila nije to sko kupis polovan pa ovaj bolji ovaj gori jer ne znas kakav je predhodni vlasnik bio..ima ljudi zaborave servise da rade pa posle pricaju ne valja..kupis nov auto i nema brige ja c200 kupio 2003 i jos ga teram 206.000 km i jos me nije ostavio a sto se japanaca tice ne svidjaju mi se uopste mozda jesu pouzdani ali su vecina i ruzni..
pre 8 godina
Sto mrzim konstatacije sipaj i vozi, samo sijalicu za 5 god, trosi ko zippo...
pre 8 godina
@ brzi Ok, shvatili smo, voziš fokusa ili nešto drugo sa dna liste. Jbg, sledeći put pri kupovini pamet u glavu, da ne bi opet morao da se tešiš ismevanjem opštepoznatih činjenica.
pre 8 godina
Normalno.
pre 8 godina
I ja vozim logana 11godina pa crkla samo desna sijalia!
pre 8 godina
A lada???
(Srbin, 4. februar 2016 15:21)
A Mercedes i BMW?
Hehe.
pre 8 godina
jooooj, čuj ove sa astrama i omegama, pa gde opel da poredite sa japanskim vozilima, majko rođena!
pre 8 godina
vozio japanca, korejanca, francuza i nemca. redosled po kvalitetu, izradi, udobnosti... je bas tim redom. tako da cim se ukaze prilika vracam se na japanca
pre 8 godina
alo bre vi sto volite japance sto ih ne vozite ovde svi pljuje audi bmw opel ww itd. a svi ih voze a u isto vreme znaju kakvi su japanci..pojma nemate..u proseku svaki 30-40 auto na nasim putevima je japanac a po komentarima odnosom pozitivno negativno bi se reklo da je obrnuna na 30japanaca 1evropski..
pre 8 godina
samo oni koji nisu vozili japance se smeju i cene golfa 4 i pasata b5.5
pre 8 godina
Takodje potpisujem,tojota yaris,corola verso,verso,avensis...
pre 8 godina
Ja vozim sandero sesta godina 70000 km. Zamenio sijalicu fara i zadnje pozicije... Prevazisla je sva ocekivanja
pre 8 godina
Eto i ja bih malo da nesto kazem. Vozio PRELUDE BA4 do 2010,,,original 856 000 km...Nikad kvara,,svecice,,ulje,,gume,,filteri,,kocnice, i levi i desni vanjski deo poluosovine,,ono kojim se upravlja,,na nemackom se kaze GELENK,,i sad je vozi neki arap kome sam je prodao..Sad imam ACCORD i ima 250 000 km i samo 2 sijalice za 6 godina menjao u farovima...zupcasti nisam jos menjao..Na prelude sam posle 390 000 predjenih km menjao zupcasti..Toliko o kvalitetu,,,sa prednjim diskovima presao 150 000 km...zamenio prednje plocice i duskove za 80€..
pre 8 godina
Prema zvanicnim rezultatima, pouzdanost po zemljama proizvodnje za prethodnu godinu:
1. Japan
2. Francuska
3. J. Koreja
4. USA
5. Svedska
6. Nemacka
7. Italija
pre 8 godina
@Andramulj
Ti se uhvatio ta njihove top dizel motore a kod Nemaca osnovni, pogledaj ti to malo bolje motorizaciju. :)
pre 8 godina
Kakve li krseve voze kad se svaki treci kvari? Jedino ako u kvar smatraju i zaprljane prozore ili prljave patosnice...
pre 8 godina
Sada kad nagrnu nasi golferi da ne kazem Nemci, da popljuju japanska vozila, ima sve da prsti.
pre 8 godina
što se tiče alfe to je tačno.
pre 8 godina
Nemoguće,pa šta će sad ljubitelji Deuch limuzina?
pre 8 godina
Toyota Avensis druge generacije - najlepsi auto koji je Toyota napravila. I ne salim se!
pre 8 godina
Au nesto ovdo nikako nije mi jasno zasto ima toliko loshih komentara protiv vw kola a ulicama serbije 50%se vozi vw vozila
pre 8 godina
@(hiavata, 5. februar 2016 13:36)
Krajnji rezultat isti. VW je bio bolje rangiran nego sto je realno. Uostalom koliko samo afera u poslednjih par godina prati nemce... Sto se mene tice respect za BMW i Merc, ostali ne hvala.
pre 8 godina
Kao neko ko vozi najbolji auto u Evropi- Hondu Jazz 1,4 CVT menjac, da kazem i ja koju :-)
Tek sam presao 10.000 sa njom, 2008.god, 70.000km na satu, uvoz iz Japana. Potrosnja 7,1 na 100km voznje bez gledanja na postrosnju, znaci opusteno... Menjac je nesto najdivnije sto sam osetio, tacnije nista ne osecam, predivan automatik. Prostora taman koliko mi treba (zena, dete i ja) a ja sam skoro 2m i 100kg, pregledan, praktican, auto pa meri, sledeci auto- Honda Accord 2.2d 2013. ili novija :-)
pre 8 godina
Imam Hondu Jezz 2008 g. automatski mjenjac jos ni jedan kvar nije imala 156.000 ima predjeni a na proljece kupujem novi model pa da vidim dali su jos uvek dobri inace vozim i audi vec godinama i nikad nisam imao problema svaki audi je bio blizu 300.000 km. Momentalno imam A3 limuzinu 2.0 tdi i jako sam zadovoljan a naj bolji do sad je bio A6 4,2 masina jednom
pre 8 godina
Prenecu Vam licno iskustvo
1. Audi a4 1,9 tdi kupljen nov 2002, Odlicna prica motor, menjac, zavrsna obrada, sve do nekih 120000 km, kada pocinje da se kvari sve sto od elektronike postoji, bord kompjuter, 2 puta, kompresor klime, sijalice na 5 - 6000 km, radio ne memorise stanice, lampice se pale same od sebe itd. Odlazinm 15 put kod novog majstora koji radi samo vagen grupu, ne kod ovlascenog kod koga je svaki servis minimalno duplo skuplji (garancija), i covek verovali ili ne vozi avensisa. Ukratko objasnio mi je sledece. Svaki proizvodjac stedi negde. Ta generacija audija i vagena je stedela na kvalitetu elektronike.Nakon toga kupujem novog akorda dizela i apsolutno nikakav problem nisam imao do 160.000 kada je i prodat.
Ukupno sam vozio preko 50 automobila i reci cu Vam sledece
1. Besmisleno je govoriti o pouzdanosti nekog automobila ukoliko ste kupili polovno vozilo, iz prostog razloga sto je isuvise ukljucen faktor srece - ili je imas ili nemas.
2. Cinjenice su da Nemci objektivno imaju luksuzniju zavrsnu obradu, lepsi dizajn,kvaliteniji-deblji lak
3. Cinjenica je da su Japanci pouzdaniji/motor-menjac-elekronika, da su im delovi skupi ko djavo (Srbija), bez obzira sto su u svetu u rangu svih ostalih vozila.
Evo za kraj americke poslovice prilagodjene nasem jeziku
Ako zelis auto za pokazivanje kupi nemca
Ako zelis pouzdan i kvalitetan auto kupi japanca
Ako zelis jeftino s...e kupi Forda (amerikanca)
pre 8 godina
Meni su ipak omiljeni francuzi. Nekako se prijatno osecam u unutrasnjosti. Kod svih vozila VW grupe pa i Seata se osecam kao da je dizajner iz isocne nemacke. Nekako mi unutra socrealisticki. Japanci su bili ubij Boze ali su posle 2000 dosta napredovali i spolja i unutra. Vozio sam almeru krajem 90tih i secam se primedbe mog matorog "unutra ko yugo".
pre 8 godina
@samo tetki da odnesem
lek
vidi auto je 2013. kupljen 2014. ok, tri godine,kako god, ali kvarova NEMA. 30000km
A ti čitaj komentare...
pre 8 godina
Znaci - japanci i francuzi?
A cekaj - pa gdje su njemacka, polubozanska, vozila???
pre 8 godina
BMW serije 3, 9 godina star, 125.000 km, sem potrošnog materijala i zadnjeg lonca (sve original) ništa nije menjano. .dobio novi TÜV nedavno... svaka čast japancima ali servis im je preskup. Imao sam Mazdu 3, činjenica da nisam imao problema ali sam izduvni sistem kupio od neke firme jer je u Mazdi koštao pravo bogatstvo
pre 8 godina
što da ne budu pouzdani? stave motor npr 1,6 i 90 ks , što on ne bi bio pouzdan?! BMW pokrenuo novu turbo eru , ovi posle 7-8 god počinju da turbo motorima , a bmw twin-turbo , ili tri turbine u redni dizel sestocilindras , ovi čekaju da preleze dečje bolesti , i tu nastupaju japanci sa pouzdanoscu.
Kada su japanci 89e izbacili civic 1.6 sa 160ks sa varijabilnim razvodom ventila koji je mogao da se zavrti do 9000obrtaja i bez potrosnje ulja predje 500 000 km to je bio zadatak koji ni jedan nemac nije dostigao dugo ili nikad. Mozda tebe turbo inpresionira ali to je tehnologija stara vise od pola veka a ono sto je novo i napredno to su hibridni i elektro automobili a tu su japanci lideri. Da ne govorima o mazdi koja je jedina usavrsila vankel motor (rx8) ili nisanu gtr koji je nabolji sportski auto u svojoj klasi i ceni itd a ti ovde pises da japanci proizvode samo proste motore pa se zato ne kvare- smesno.
pre 8 godina
Na toj hondi jazz zadnji lezaj kosta 23000, a patosnice orginal 8500. Auto je stvarno vrhunski, pogotovo motor 1.4 80ks ima 8 svecica i trosi 6.5l po gradu. Pricam za prvi model jazza.
pre 8 godina
Qashqai 1.5 dci 110hk 6-vxl Acenta Safety pack connect 2015 nov vozim nepunih godinu dana i prezadovoljan, trosi kao upaljač.
(peacemaker, 04. februar 2016 19:43)Пријатељу овде се говори о јапанским аутима а од тога ви имате само значку на хауби.Остатак Рено.Знам за јадац јер и ја сам поседовао истог пре пар година.
pre 8 godina
Kvalitet =/= pouzdanost.
Kvalitet = pouzdanost + bezbednost + dizajn + udobnost + performase + vozne karakteristike...
pre 8 godina
".. ..ja kupio omegu 2003god karavan, za japanca svemirski brod..." reče čovek ovde i ostade živ. Klasičan dokaz da je mišljenje kao dupe, svako ga ima. 25 godina vozim, uglavnom sluzbena kola u stranoj firmi. Svaki zaposleni ima pravo da otkupi vozilo posle 2 - 4 godine. Od otkupljenih u vlasništvu je ostao po neki golf i škoda i svi japanci i svi prezadovoljni. Ono što sam primetio kao komentare je da ono što se pokvari na evropskom autu najverovatnije će opet, dok su delovi za japanska vozila nešto skuplji ali se značajno manje kvare. Ja sam privatno ostao na francuzima: 30 ak % niža cena od iste klase nemca, odaberi bolji primerak i nema problema, jeftina i još udobnija vožnja za male pare uz obavezu da ga se rešiš za najvise 3 godine.
pre 8 godina
ovo nije ništa novo, a ko bi uopšte mogao biti bolji?
pre 8 godina
covek vozi golf 7 CETIRI godine??
Druze, proveri kad je izasao g7 pa onda slazi.
pre 8 godina
@boris
Bio me blam da citam tvoj komentar hahaha. omega sad sam cuo sve...
pre 8 godina
Prica kupaca o pouzdanosti je totalno irelevantna. Ono sto je bitno su statistike kvarova, a neke osiguravajuce kuce to i objavljuju. Ili recimo ADAC statistike. To je realan prikaz pouzdanosti.
pre 8 godina
Većina komentara se svodi na onu poslovicu"svaki cigo svoga konja hvali"...
Ako je ADAC u Nemačkoj više puta tvrdio da su Japanci najpouzdaniji šta tu ima dalje da se priča.O ukusima ne treba diskutovati a ova diskusija me podseća na Vilanderovo komentarisanje Đokovića,dobar je ali ovo,ali ono a on je ipak najbolji...
pre 8 godina
Klimatiziran, 05. februar 2016 21:14)Zanima me samo kako uspeš ući s tom visinom u tako malen automobil?
pre 8 godina
@rosonero
Kako si lupio nemas pojma... Honda pravi brodske motore,avionske,a o motociklima da ne pricam. Savrsenstvo benzinske tehnologije,dizeli im prosto nisu fokus. Kad su ga konacno napravili 2.2 dizel motor,Mercedes gs je odmah otkupio i poceo da ugradjuje u svoja vozila. To je Hondin 2.2 dizel.Imam sluzbenog pasata 2015 god, 2.0 tdi 150 ks pefrektan,prosto sam zaljubljen u njega.Kolega sa posla kupio Mazdu 6 2.2 dizel. 175ks na sajmu prosle godine posle Honde Accord 2.2 dizel. Sve nova kola,sva sam vozio, vrlo mala razlika zavisi ko sta voli. Accord zvuk kao F1,menjac perfektan,pouzdanost NO1 . Mazda kida asvalt koliko dobro ide, sky aktiv trosi manje od pasata ali je passt brutalan,upravljiv nekako robustan i kompaktniji auto. Ali Honda je kostala 27 000 eur, Mazda 34 000 eur a koliko znam pasat 47 000 eur. Za taj novac ima dalekoooo bolji auto da se uzme. BMW MERC.. da biras. Jos kad sam video da je Honda iz novog dizela 1.6 izvukla 165 ks. a wagen u najnovijem passtu iz 2.0 dizela 150ks, sve mi je bilo jasno.
PS. Honda odavno pravi hibride, sad kad su ostali poceli Honda presla na nesto potpuno novo. Nemci nisu ni blizu...
pozzz
pre 8 godina
Koliko frustriranih vozaca anti japanski orijentisanih hahaha... od "statistika laze" do "japanci zastareli, ne pruzaju nista sem pouzdanosti". Japanci jesu najpouzdaniji i to je cinjenica, ima dosadnih i ruznih ali isto tako sjajnih i prelepih i stvorenih za uzivanje, pouzdanost dosta zavisi od stila, tempa i nacina voznje, kao i odrzavanja, i naravno ocekivanja vlasnika. Ali jesu najbolji, koliko god to nekima smetalo.
pre 8 godina
Ljudi, vozio sam opel, fiat, skodu, mazdu i uvek kupujem nova kola. Oba fiata su me namucila ozbiljno - nisu nikad bili veliki kvarovi ali sam promenio bezbroj spona, ulozaka brave volana, kljuceva, serva, kojekakvih senzora... Skode su ok zaista (najbolji odnos ulozeno dobijeno) ali su neudobne i bezlicne do bola. Bilo je par sitnih kvarova na dve koje sam imao. Opel Astra mi se zaista nikad nije kvarila, osim akumulatora i amortizera za 160.000km nista nisam menjao. Mazda je sampion u svakom smislu jer za 100.000 km za dve godine koliko sam presao apsolutno nista jije zatajilo, ne skripi i sl. Ono sto skripi je novcanik, jer su redovni servisi abnormalno skupi kod ovlascenih servisa, gotovo duplo skuplji nego za recimo skodu ili opela. A za havarijske popravke (menjao sam soferku) neka vam Bog pomogne ako nemate kasko i delovi se cekaju sto je strasno glupo.
pre 8 godina
Ja kad pricam da se pojedincima Peugeot pokazao odlicno i da su prezadovoljni smeju mi se. Francuzi iza Japanaca.
pre 8 godina
ADAC je pre par godina lazirao statistike pouzdanosti u korist VW-a. Istina nisu ih gurali na prvo mesto, ali su ih rangirali mnogo bolje nego realno.
(Google it, 05. februar 2016 11:16)
ADAC je lazirao velicinu uzorka na kom su radjene statistike a ne i proseke. Slabo vi to koristite google.
pre 8 godina
И у Америци је Хонда убедљиво прва, па Тојота, па онда сви остали.
pre 8 godina
Na Zapadu ništa novo.
pre 8 godina
Vozači potvrdili? Mislim, to je baš relevantno nema šta. Ne bih da vas razočaram ali ta istraživanja se malo drugačije rade. A i nije sve u pouzdanosti, zato 'nemci' razbijaju sa prodajom na Starom kontinentu, dok su Azijati simbolično zastupljeni.
A kako se rade ta istrazivanja, objasni nama neukima? Cak i TUV ili ADAC listama pouzdanisti japanci vode. I od kad su prodajne cifre relevantne o tome sta valja, prosecna konfekcija uz dobar marketing i podrsku banaka domacim proizvodjacima se uvek dobro prodavala sto ne znaci da je to najbolje.
pre 8 godina
mozda jesu naj pouzdanije ali cena udobnost komfor plastika unutrasnja sedista itd nula,.pricam do 2005god..ja kupio omegu 2003god karavan za japanca svemirski brod 2000 kubika 10l plina u gradu max..kad sam ja uzimao omega je bila 4000e a avensis 2004god 6500e ulozio u omegu radi sebe 1400e doveo je do fabrickog stanja i evo 127.000km osim servisa redovnog nista drugo..sad planiram insigniu ili a6..japanac je japanac osim motora nista..ko je vozio punta daciu isl njemu je normalno japanac dobar
Ceo komentar ti je isto toliko realan i istinit kao i tvoj podatak o potrosnji omege karavan 2.0 u gradu 10L plina i to MAX? Mozda ali na 50km. Nemoj to da pricas nekom ko poseduje slican auto 1600-700kg tezak sa benzinskim motorom 2.0 ili vecim, smejace ti se. Inace 10l u gradu trosi astra 1.4 16v koja je mnoooogo laksa i slabija. A tvoj auto po fabrickim podatcima (koji su uglavnom optimisticni) trosi 13,4L, znaci plina realno 15L ciste gradske voznje i to ne MAX nego MIN. Dok razmisljas o potrosnji umesto sto kudis japance i njihov komfor prouci malo sta je Honda Legend, Lexus Ls, Infinity fx 50 itd itd
pre 8 godina
Samo jedno u nizu slicnih istrazivanja koja su dala iste rezultate. Nikada mi nece biti jasna ta balkanska fascinacija VW-om i drugim "nemcima", ako nema veze sa brojnom dijasporom tamo ili cime vec. Ja kupio polovan Micubisi sa 180000km na satu, kaze mi kolega da "imam hrabrosti", on malo pre mene kupio polovnu Astru, znatno skuplju sa 150000. Za 4 god obojica presli nekih 40-50k km, on je 3-4 puta imao znacajne kvarove, ja promenio 2-3 sijalice (da, upravo tako, nije floskula). U medjuvremenu on je auto promenio, ja ovaj zadrzao i kupio jos jedan. Sada preko 240000 na satu, i dalje nista, ni kap ulja izmedju servisa.
pre 8 godina
Sto mrzim konstatacije sipaj i vozi, samo sijalicu za 5 god, trosi ko zippo...
(Nikola, 4. februar 2016 16:26)
Pa evo moj Koreanac troši 12 litara benzina u gradu, a i van grada kad se nagazi,ali pravljen je kad je barel koštao deset dolara (1998) Par sijalica jesam promenio, ali osim goriva ništa drugo ne troši, već 400.000 km.Na nemačkom autobanu i dalje ide 180, dok zabezeknuti vozači dvosobnih i trosobnih stanova na točkovima traže u rečniku Daewoo.
pre 8 godina
Smart for Fore, lep kao lutka ,kvario mi se kao djavo...
pre 8 godina
@(hiavata, 5. februar 2016 10:39)
ADAC je pre par godina lazirao statistike pouzdanosti u korist VW-a. Istina nisu ih gurali na prvo mesto, ali su ih rangirali mnogo bolje nego realno.
pre 8 godina
Za pouzdanost nema nikakve dileme, a da su dosadni, pa zavisi koji.
Civic type r i Nissan GTR su vodeci u svom segmentu. Ima da se bira.
pre 8 godina
Vozači?
Valjda bi pre mehaničari i elektricari bili bolji za ovu priču?
pre 8 godina
(ko vozi Civica zna za Tantalove muke sa preglednošću)
pre 8 godina
ADAC je ulovljen u lažiranju rezultata statistike. Godinama su na prvih 5 mjesta po pouzdanosti bili samo japanci,a onda su odjednom nestali i pojavili se skoro samo njemci. Kao što vidimo i sa VW i njemci su počeli lagati.I to na veliko.
Japanci su najpouzdaniji ne zato što nisu skloni novim rješenjima nego zato što sve temeljito ispitaju prije nego puste u redovnu prodaju. Tako je Honda dizel motor 2,2 razvijala 8 godina(!!) prije nego što je ušao u serijsku proizvodnju. I odmah je proglašen najboljim u klasi. Na testovima elstičnosti ostavljao je sve za više od 5 sekundi! Uz to se vrtio do tada nezamislivih 5.000 okretaja i mogao se voziti kao benzinac. Prvi ili jedan od prvih dizela koji je imao blok motora od aluminija i naravno bio puno lakši od konkurencije.
Drugi razlog veće pouzdanosti je taj što se svi japanci prodaju godinu dana samo u Japanu, pa tak kada se otklone eventualni nedostaci auto ide u prodaju u ostatak svijeta.
Vidim da mnogi uspoređuju izgled unutrašnjosti sadašnjih njemačkih automobila sa 10 godina starim japanskim. Pogledajte unutrašnjost novog Yarisa ili Mazde 2 ili 3 i teško ćete naći nešto ljepše kod konkurencije.
Vidim da ima dosta dileme oko pouzdanosti Dacia. Ja sam radio u tvornici i tvrdim da nije ništa lošija nego Renault vozila. Štedilo se na kvaliteti plastike iznutra i na čvrstoći karoserije,ali mehanika je identična. Kao i Renault do 100-120.000km sve 5, a i poslije je jeftiniji za održavanje od mnogih drugih.
pre 8 godina
Vazi... To kaze onaj ko nije vozio nemacki auto. Doduse, nema ni svako za "nemca" pare ;)
Aha, jeste. Pogledaj cene novih a i polovnih japanaca, ili su slicnih cena kao nemci ili su skuplji. Polovna corola je skuplja od golfa i teze ju je naci jer to ljudi retko hoce prodaju. Inace vozio sam do sad barem 70-80 razlicitih vozila a posedovao 9 i od japanaca nema pouzdanijih pogotovo ako se govori o benzincima. Ali nije ni zameriti tebi i slicnima koji iz juga predju u golfa i obicno misle da je Lexus ili Infinity nesto sto se maze na leba.
pre 8 godina
vozim jazz 2013 god. kupio sa 65000 a trenutno ima 120000 km. zasad nije bilo nikakvih problema. preporucujem.
pre 8 godina
Dogodine ubacite i Hjundai/Kia komotno...
pre 8 godina
Vozim novi Civic, tri pune godine, 41000 predjenih kilometara ni sijalicu nisam promenio! Sledeci auto, Lexusa vi srecno sa X6, E klasom i golfovima.
(mikula, 04. februar 2016 15:14)
Nije da ne verujem u pouzdanost honde, i sam sam vozio japanca, ali hvaliti se time da je auto presao 41.000 bez kvarova je stvarno smesno. Evo meni je ford presao 60.000km za 2.5 godine bez ikakvih kvarova, dok mi je kod tojote korole u garanciji crkao starter motora i podizac vozacevog stakla. Auto bi trebalo da predje 150.000km bez vecih kvarova da bi ga smatrali pouzdanim sto je otprilike 10 godina eksploatacije prosecnog Srpskog vozaca.
pre 8 godina
Ja vozim sandero sesta godina 70000 km. Zamenio sijalicu fara i zadnje pozicije... Prevazisla je sva ocekivanja (PAL, 5. februar 2016 09:08)
Sta je to prema 255 000Km mog SUBARUA? Originalne prednjeg fara silalice mi trajale 10 godina sad menjam Nemacku Silvaniju svakih 6 meseci. Original akumulator trajao 8 godina. Toyota-Honda-Subaru.
pre 8 godina
Da li znaci da su mehanicki sistemi pouzdaniji od elektronskih i elektricnih?!
pre 8 godina
Od 1989,sedam Toyota vozio nista popravljao,sta tu ima pricati!
pre 8 godina
400.000 (cetristotine hiljada) je komsa presao sa sitroeom c5 starim 12 godina... i jos plovi ladja... sve sto se odrzava traje... osim ako ne vozis trke...
pre 8 godina
Evo da vam kao neko ko je potpuno operisan od kompleksa kazem kako se biraju pouzdani automobili. Nema to veze ni sa brendom, ni sa zemljom porekla. Ako kupis novi model iz prve serije, jos ako je sa novo razvijenim motorom koji je premijerno poceo da se ugradjuje u taj model racunaj da ce ti odredjene decije bolesti praviti probleme. Ako kupis restilizovan model, jos neku seriju koju godinu nakon restilizacije, sa nekim motorom koji se ugradjivao recimo jos od prethodne generacije samo su ga malo poboljsali i koji se pokazao kao dobar racunaj da su sve otklonili na tom modelu i da nece praviti problem. Takodje zavisi i da li je atmosverski benzinac na kome budi receno nema sta da se pokvari ili je u pitanju motor dosta slozenije konstrukcije. A to Japanci, Nemci....te price ne piju vodu od kako su automobili generalno postali potrosna roba.
pre 8 godina
Svedski Bilprovning (tehnicki pregled) svake godine dolazi do istog zakljucka.
pre 8 godina
potrosnja najvise zavisi od samog stanja motora,losi kablovi ne radi 1 klip itd trosi odnma 20% vise tako da 1.2 moze vise da trosi od 1.4..alfa 2.0 156 trosi od 10-13l plina u gradu dok opel 9-11l bmw 320 11-16l..sve zavisi i od midela automobila..a sto se tice tojote mazde i honde ok su automobili motori ne unistivi samo malo skuplji za odrzavanje i sa ne bas nekim kvalitetom enterijera ali boze moj niko nije savrsen
pre 8 godina
Naravno da su Japanci najbolji. Honda, Toyota, Mazda,... Odlicni automobili. Dodao bih Subaru. Subaru je vise puta bio na samom vrhu u Americi, cak je i u Nemackoj jedne godine dospeo na prvo mesto u kategoriji "najzadovoljnijih korisnika". Dakle, Japancima treba dati sansu, ne moramo se uvek klanjati Nemcima. Ne kazem da ne valjaju, daleko od toga. Sve treba probati, pa posle mozemo da komentarisemo. Sto se mene tice, jednom kupio japansko vozili i verujem da ce i sledece biti iz Japana. :)
pre 8 godina
molim?!?! Koja su to kola bolja od Moskviča?!?!
pre 8 godina
Ali honda civik stara je bila u nemackoj zvanično automobil koji se najmanje kvario.to je bila pobeda..ko kaže da su nemci loši,taj isto nije realan jer bolje izgledaju ali japanac je japanac.medjutim,ne znam da li ćete se složiti da ni nemci ni japanci više ne prave kola koja će preći milion kilometara bez većih kvarova kao mercedes 124,tojota corola, Toyota carina jer se fabrikama više ne isplati da ni delovi a ni da auto predje veliku kilometrazu jer treba kupiti novi.isti je slučaj sa mašinama za veš gde rezervne delove prodaju po ceni cele mašine ili dobre farmerke koje više ne mogu trajati 10 godina nego 3,4 i to ako se baš čuvaju.
pre 8 godina
@neksiko
Jesi cuo za kameru?
Nije skupo, a mnogo znaci.
Ako imas 15 000 eur za nova kola dodaj jos 200 eur za kameru.
pre 8 godina
Vozio sam i nemce, ali sada japance. Sve mogu da progutam, ali kada neka fabrika pravi jedne delove za Nemacku, druge za Svajcarsku, a otpad za Istocnu Evropu, onda mi usi porastu pola metra. Japanci svima isto, pa kome se sta zalomi.
pre 8 godina
Honda Jazz je totalno sjajan auto, nisam ga uzeo samo zbog slabih motora
pre 8 godina
@samo tetki lek da odnesem
Čovek reče ČETVRTU godinu, što znači pune tri i nešto preko. Golf 7 je izašao krajem 2012. te je na tržištu ČETVRTU godinu i njegova tvrdnja je apsolutno realna.
pre 8 godina
Mile kapiram da istina boli, jos gore ako si u pravu. Znaci da su japanci nadmasili nemce cim su se pojavili, jer koliko znam poslednjih 20 godina japanci su na prvom mestu uvek :)
pre 8 godina
Replay jel a4 sa boxer motorom koji ide u porse? hahahahaaa
114 Komentari
Sortiraj po: